• اسب‌ زین‌شده وزارت کار برای تضعیف حقوق قانونی کارگران!

    اسب‌ زین‌شده وزارت کار برای تضعیف حقوق قانونی کارگران!

    گروه اجتماعی الف،

    در شرایطی که کارگران تشکل‌های قوی و مستحکمی برای استیفای حقوق خود ندارند، جهت‌گیری وزارت کار موجبات تضعیف بیشتر میلیون‌ها مزدبگیری را فراهم می‌کند که تلاطم‌های اقتصادی و طوفان‌های تورمی، بخش اعظم آن‌ها را به زیر خط فقر کشانده و مضاف بر این مشکلات، حالا با خطرات احتمالی بیشتری مواجه شده‌اند که برگرفته از رویکردهای تخریبی وزارت کار است.

  • کارکنان بیمه‌شده بیمارستان گاندی تا زمان اشتغال مجدد؛ مشمول دریافت مقرری بیمه بیکاری هستند

    سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد:کارکنان بیمه‌شده بیمارستان گاندی تا زمان اشتغال مجدد؛ مشمول دریافت مقرری بیمه بیکاری هستند

    سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد کارکنان بیمه‌شده بیمارستان گاندی تا زمان ایمن‌سازی و آغاز فعالیت مجدد این بیمارستان، می‌توانند در صورت عدم اشتغال به علت این حادثه، مقرری بیمه بیکاری دریافت کنند.

  • از قانون بیمه بیکاری چقدر اطلاع دارید؟ + نحوه ثبت نام

    از قانون بیمه بیکاری چقدر اطلاع دارید؟ + نحوه ثبت نام

    طبق قانون اساسی، دولت موظف است از طریق منابع عمو‌می و مشارکت‌های مرد‌می سازوکارهایی را ایجاد کند که در مواقع لزوم، با کمک به کارگران بیکار شده، بتواند مزایایی را در اختیار آنان قرار دهد و در طول این مدت، این افراد بتوانند با استفاده از مزایای بیمه بیکاری، کار مناسبی پیدا کرده و مجددا مشغول به کار شوند.

  • کاهش تعداد مقرری‌بگیران بیمه بیکاری در کشور

    کاهش تعداد مقرری‌بگیران بیمه بیکاری در کشور

    بر اساس گزارش‌ها تعداد مقرری‌بگیران بیمه بیکاری در سال گذشته کاهش یافته و در میان استان‌های کشور، تهران در صدر دریافت مقرری بیمه بیکاری قرار دارد.