• فراخوان جدید جذب ۳هزار نخبه در ۳۳ دستگاه‌

    فراخوان جدید جذب ۳هزار نخبه در ۳۳ دستگاه‌

    معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان با اعلام اینکه جذب هزار نفر از نخبگان در دستگاه های اجرایی تعیین تکلیف شده است، گفت: برای اعلام فراخوان جدید جذب در اردیبهشت در حال برنامه ریزی هستیم.

  • مخالفت جدی دولت با «حذف سقف حقوق‌ها» و «جذب نیروهای شرکتی جدید»

    مخالفت جدی دولت با «حذف سقف حقوق‌ها» و «جذب نیروهای شرکتی جدید»

    رئیس سازمان برنامه و بودجه در جریان بررسی برنامه هفتم توسعه با بند الحاقی کمیسیون برنامه به لایحه برنامه توسعه مبنی بر برداشتن سقف حقوق و دستمزد مخالفت کرده و گفت:حقوق های نجومی که صدای همه را درآورده، حاصل همین بی توجهی هاست.

  • تقویت دانشگاه فرهنگیان برای جذب نیرو و هیات علمی

    تقویت دانشگاه فرهنگیان برای جذب نیرو و هیات علمی

    وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه اصلی‌ترین مسیرجذب نیروی انسانی در آموزش و پرورش؛ دانشگاه‌های تربیت معلم و در صدر آن دانشگاه فرهنگیان است‌، خاطرنشان کرد: تقویت همه جانبه این دانشگاه در موضوع تامین فضا و زیرساخت مناسب، جذب دانشجو و اعضای هیئت علمی در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته است.

  • واکنش وزارت ارشاد به ماجرای جذب ۴۰۰ نیروی انسانی / «جنجال رسانه ای است»

    واکنش وزارت ارشاد به ماجرای جذب ۴۰۰ نیروی انسانی / «جنجال رسانه ای است»

    در پی انتشار اخباری مبنی برجذب ۴۰۰ نیروی انسانی در وزارت فرهنگ و ابهامات ، سید محمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توضیحاتی ارائه کرد.

  • مجوز جذب ۱۹ هزار دبیر و ۳۰۰۰ هنرآموز

    مجوز جذب ۱۹ هزار دبیر و ۳۰۰۰ هنرآموز

    معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: بر اساس نتایج نهایی آزمون دبیری و هنرآموزی، حدود ۱۹ هزار دبیر و ۳۰۰۰ هنرآموز جذب آموزش و پرورش می‌شوند.