• وضعیت مطلوب تراز تجاری و صادرات نفتی‌ و غیرنفتی‌ ایران

    وضعیت مطلوب تراز تجاری و صادرات نفتی‌ و غیرنفتی‌ ایران

    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه پدافند غیرعامل می‌تواند یکی از مولفه‌های اقتدار ملی هر کشوری باشد، گفت: به رغم تحریم‌ها اکنون تراز تجاری‌مان قابل قبول و قابل ارائه و صادرات نفتی‌ و غیرنفتی‌مان نیز مطلوب است.

  • برای پرداخت حقوق بازنشستگان با مانعی مواجه نشده‌ایم

    برای پرداخت حقوق بازنشستگان با مانعی مواجه نشده‌ایم

    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در سال ۱۴۰۲ با هیچ مانعی برای پرداخت حقوق و مستمری بازنشستگان مواجه نشده‌ایم و یک ریال در سال جدید تسهیلات و مازاد برداشت از بانک‌ها نداشتیم.

  • مرتضوی: طرح جدیدی برای بیمه کارگران ساختمانی به تصویب رسیده است

    مرتضوی: طرح جدیدی برای بیمه کارگران ساختمانی به تصویب رسیده است

    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:مصوبه مجلس مجددا به کمیسیون اجتماعی بازگشت داده شد؛ با همکاری وزارت کار، طرح جدیدی برای کارگران ساختمانی تصویب شده که به زودی به صحن علنی مجلس برای تصویب ارجاع می‌شود.

  • کاهشی شدن نرخ بیکاری در ۲۴ استان کشور

    کاهشی شدن نرخ بیکاری در ۲۴ استان کشور

    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به کاهش نرخ بیکاری در ۲۴ استان کشور از راه اندازی سامانه رصد اطلاعات بازار کار در کنار سامانه جست و جوی شغل در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با ایجاد این سامانه می توانیم نرخ بیکاری را به طور فصلی، ماهانه و حتی روزانه اعلام کنیم.

  • مرتضوی: ایران رئیس گروه آسیا و اقیانوسیه در سازمان بین‌المللی کار شد

    مرتضوی: ایران رئیس گروه آسیا و اقیانوسیه در سازمان بین‌المللی کار شد

    وزیر کار گفت: در حوزه سلامت کارگران، تدوین سند برنامه ملی پیشگیری از اعتیاد و سلامت روان جامعه کار و تولید و رشد ۳۰۰ درصدی خانه‌های بهداشت کارگری را داشتیم. همچنین ایران به ریاست گروه منطقه‌ای آسیا و اقیانوسیه در سازمان بین‌الملی کار انتخاب شد.