صفهای طولانی در مقابل مراکز عرضه سبد کالا
13 بهمن 1392 ساعت 11:50
سرانجام توزیع سبد کالای حمایتی پس از چند روز تاخیر و کشمکش بر سر نحوه توزیع آن از صبح امروز در مراکز عرضه آغاز شد که با ایجاد صفهای طولانی مواجه شد.
به گزارش ایسنا، سرپرستان خانوار برای دریافت سبد کالای حمایتی باید با در دست داشتن کارت ملی و کارت بانکی حساب دریافت یارانه ماهانه خود ابتدا در صف طولانی دریافت قبض سبد کالایی بایستند که خوشبختانه این کار در محیط های سر بسته صورت میگیرد و مردم با توجه به کاهش شدید دما طی چند روز اخیر آنچنان دچار مشکل نمیشوند اما در مرحله بعد سرپرستان خانوار که اکثر آنان را افراد بالای ۵۰ سال تشکیل میدهند در قسمت بیرونی فروشگاه باید در صفهایی که حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ نفر در آن ایستادهاند منتظر دریافت سبد کالایی خود باشند.
این سبد شامل ۱۰ کیلوگرم برنج هندی، دو بسته پنیر بستهبندی به میزان ۴۰۰ گرم، ۲۴ عدد تخم مرغ بسته بندی شده، دو بطری ۸۱۰ گرمی روغن مایع و دو قطعه مرغ منجمد در حدود چهار کیلوگرم است. البته در تابلوی نصب شده در مراکز توزیع ذکر شده کسری یا مازاد وزن مرغ بنا بر هر کیلو مرغ ۶۵۰۰ تومان محاسبه خواهد شد.
فروشگاه اتکا سبد کالایی نیروهای مسلح را ارائه میکند و افراد عادی باید به فروشگاههای شهروند و رفاه مراجعه کنند.
در صفهای طولانی دریافت سبد کالایی که در فضای باز و سرو مقابل مراکز توزیع ایجاد شده است بعضا ناراحتیهایی میان مردم ایجاد میشود و این ناراحتی ها به دلیل رعایت نکردن نوبت برای دریافت این سبد است.
یکی از این افراد که در صف فروشگاه اتکا برای دریافت سبد کالایی ایستاده بود به ایسنا گفت: از ساعت ۷ صبح در صف منتظر ماندهام و تاکنون (ساعت ۱۱) نتوانستهام سبد کالایی خود را دریافت کنم.
لازم به ذکر است که مردم پیش از مراجعه به فروشگاهها برای دریافت سبد کالای حمایتی بهتر است که با شماره #۷۹۹* از طریق تلفن همراه و سپس وارد کردن کد ملی از اختصاص این سبد به خود مطمئن شوند. همچنین آنان میتوانند با ارسال کد ملی خود از طریق پیامک به شماره ۷۰۰۷۹۹ یا ۵۰۰۰۴۹۹ یا مراجعه به درگاه اینترنتی www.yaranehkala.ir از این موضوع مطلع شوند.
کد مطلب: 214190
آدرس مطلب: http://alef.ir/vdceoe8w7jh8zzi.b9bj.html?214190