نظر منتشر شده
۵۸
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 261770
حبس زمینی جواب اعتراض مسافران هوایی در خط هواپیمایی زاگرس!
تاریخ انتشار : شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۶
بعد از ظهر پنج شنبه پروازی از مشهد تحت مدیریت خط هواپیمایی زاگرس عازم جزیره کیش بود که منجر به بروز حوادث تلخی شد.

به گزارش پارسینه؛این پرواز قرار بود ظرف یک تا یک و نیم ساعت مسافرانش را به مقصدی در جنوب ایران و میان امواج نیلگون خلیج فارس برساند اما منجر به محبوس شدن آنها و تضییع حقوق مادی و معنوی ایشان شد.

پرواز مذکور به رغم پنج ساعت تاخیر از زمان رسمی اعلامی، به هوا برخواست و پس از آنکه میان انبوه اعتراض مسافران در فرودگاه جزیر کیش فرود آمد، خلبان خارجی اش حاضر به عذرخواهی بابت اختلالات پیش آمده پروازی نشد.

در حالی که مسافران معترض پس از برخورد نامناسب خلبان در پی پاسخی از مسولان خط هواپیمایی دارنده این پرواز بودند، با برخوردی ناشایست و عجیب مواجه شدند.

خدمه و کادر پروازی به ریاست خلبان اقدام به خاموش کردن سیستم تهویه و بستن درب های هواپیما می کنند تا مسافران معترض و محبوس با شرایط نامناسبی مواجه شوند.

این رفتار صورت گرفته در حالی است که براساس قوانین مصرح داخلی و پروتکل های بین المللی پروازی، خطوط هواپیمایی در مقابل خسارت وارده به مسافران مسول و پاسخگو هستند.

از سوی دیگر، هیچ یک از دیگر قوانین پروازی، فرودگاهی و... اجازه چنین برخوردی با مسافران معترض را به دستگاه های متولی و یا شرکت های خصوصی مجری نمی دهد!

یکی از مسافران این پرواز پرحادثه اعلام کرد که تنها خواسته مسافران، پاسخگویی مسولان مربوطه پروازی در شرکت هواپیمایی زاگرس بود. وی تصریح کرد: متاسفاته درخواست منطقی، آرام و قانونی مسافرانی که ساعت ها وقتشان به سبب تاخیر تلف شده بود، با بدترین شکل پاسخ داده شد و ما را در هوایی ناسالم، گرفته و خفه آور پس از خاموش کردن سیستم تهویه و ترک کادر - خدمه پرواز، محبوس کردند.

یکی از مسولان هواپیمایی زاگرس در جزیره کیش نیز ضمن تایید این خبر گفت: هم اکنون مذاکراتی با نماینده معترضین صورت گرفته است.

این مسول محلی متذکر شد: جبران خسارت وارده به مسافران پرواز مشهد - کیش، برعهده سازمان هواپیمایی کشوری است و افراد پس از تکمیل برگه های شکواییه، غرامت خود را باید بجای خط هوایی زاگرس، از این مرچع پیگیری کنند.
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۹ ۱۱:۵۱:۴۷
مردم بايد خط هوايي زاگرس را تحريم كنند و از اين خط استفاده نكنند تا ادب شود ! (2710821) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۹ ۱۳:۲۳:۰۸
درست میگی اما متاسفانه اینجا انحصار شرکت های هواپیمایی و خودرو سازی و امثالهم که از شرایط تحریم دارین نهایت سوء استفاده رو می کنند باعث میشه نشه یه همچین کاری کرد.

راه درست اینه که تیم هسته ای اول توافق جامع حاصل کنه و دولت جلوی این زیاده خواهی ها رو بگیره. (2711026) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۹ ۱۳:۲۷:۳۹
وقتی سیستم رقابتی نیست چطور تحریم کنند؟ اگر مانند امریکا ایران هم اجازه پروازهای شرکتهای خارجی را در داخل کشور بدهد بعد این خطهایی کذایی با دو یا سه هواپیما یک هفته ای نابود میشوند نه اینکه جلوی مردم عرض اندام کنند (2711038) (alef-13)
 
کارمند
۱۳۹۳-۱۲-۰۹ ۱۴:۳۲:۵۷
مگر فقط همین مورد و همین خط هوایی است که مردم تحریم کنند تا ادب شود؟!

کدام را تحریم کنیم؟

اتوبوس ها را که راننده شان بخاطر یک صندلی خالی نیم ساعت و حتی تا یک و نیم ساعت تاخیر می کند تا مسافری برای آن بیابد؟

قطاری که مال دوران مشروطیت است ولی هزینه را به دلار و به قیمت روز و کیفیت اروپا از مردم می گیرد.

یا هواپیمایی که مربوط به هر خط هوایی که باشد یا سقوط می کند و یا در بهترین شرایط با چند ساعت تاخیر به مقصد می رسد و نرخ بلیتش به اندازه یک سوم حقوق یک کارمند است.

کدام را تحریم کنیم؟! (2711200) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۹ ۱۵:۵۰:۵۳
صد رحمت به راننده اتوبوسهاي بنزهاي قديمي (2711413) (alef-3)
 
میلاد
۱۳۹۳-۱۲-۰۹ ۲۳:۱۲:۲۷
مردم از شرایط شرکتهای هواپیمایی خبرندارند و نمیدونن اونا با چه زحمتی دارند هواپیماهاشونو می پرونند.هرساعت تاخیر برای اونا خیلی زیاد خسارت داره (2712379) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۹ ۲۳:۳۹:۰۶
اگه تو این موضوع ثابت قدم باشیم و همه با هم زاگرس رو تحریم کنیم به ارزش واقعیمون میرسیم. یا علی بگیم و اطلاع بدیم (2712432) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۹ ۱۲:۲۹:۴۱
ایول یک خارجی تو خاک خودمون این کار رو انجام داده آدم یاد لایحه کاپیتولاسیون می یفته . (2710911) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۹ ۱۲:۳۱:۵۶
این شرکت ها را آدم کنید، شدیم مثل برده هایی که در خدمت شرکت های ظالم هستیم (2710915) (alef-13)
 
کیان
۱۳۹۳-۱۲-۰۹ ۱۲:۳۳:۱۶
نه خیلی ارزون حساب می کنن خدمات فوق العاده ای هم میدن حق دارند!!!
به نظر من حق اون خلبان رو همونجا باید میذاشتن کف دستش داخل هواپیما نشد بیرون هواپیما،رئیس هواپیمایی کشوری هم اگه نمیتونه کاری کنه باید استعفا بده!
حداقل کاری که میتونه همینه! (2710918) (alef-13)
 
ناشناس
۱۳۹۳-۱۲-۰۹ ۱۲:۳۷:۰۹
وسایل داخلی هواپیما را می شکستند!! (2710927) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۹ ۱۲:۴۲:۵۳
امیدوارم مردم همه در مقابل بی قانونی های باستند و تا عده ای یاد بگیرند که دیگر با مردم رفتار مستعمراتی مانند رفتار انگلیس در هند نداشته باشند (2710934) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۹ ۱۲:۴۲:۵۷
چرا جبران خسارت بر عهده سازمان هواپیمایی کشوری است؟ این هم راهی برای فرار از مسئولیت است؟ (2710935) (alef-13)
 
مازنی
۱۳۹۳-۱۲-۰۹ ۱۲:۴۴:۵۶
طبیعتا نه تنها خلبان و کارکنان بلکه باید مسئولین این هواپیمایی نیز مجازات و جریمه نقدی شوند.
صرفا موقع فروختن بلیط و پول گرفتن محترم برخورد می کنند و موقعی که باید به وظایف خودشون عمل کنند و به قول معروف خرشون از پل که گذشت همه چیز فراموش میشود.
همچنین بهتر است در وضعیت اعصاب و روان خلبان به وسیله روانشناسان مجرب بررسی شود.

والا به خدا ... (2710939) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۹ ۱۲:۴۷:۴۰
حق گرفتنی است بایستی مسافران محبوس شده شیشه های هواپیما را خورد می کردند اگر چه برخورد قانونی با خلبان نمی شود (2710948) (alef-13)
 
امیر
۱۳۹۳-۱۲-۰۹ ۱۲:۵۱:۴۶
باید از دربهای خروج اظطراری خارج میشدند (2710956) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۹ ۱۲:۵۲:۴۴
ببینید پر رویی خلبان چقدر است که حاضر به یک معذرت خواهی نیست گیرم که اصلا مقصر هم نیست (2710958) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۹ ۱۳:۰۳:۰۶
خداییش این همه ادعا در این کشور هست از اسفالت خیابون تا برقرار کردن یک پرواز را نمیتوانید درست انجام بدهید گفتید هواپیما ساختیم شهریور گذشته باعث کشته شدن مردم شد الان کسی ازتون ساخت هواپیما نخواسته فقط سر وقت باشید چرا وقت را رعایت نمیکنید؟ چرا خسارت نمیدهید؟ (2710974) (alef-13)
 
هومن
۱۳۹۳-۱۲-۰۹ ۱۳:۰۹:۳۵
این که نمی شه با توجه به تحریم ها خطوط هوایی با مشکلاتی دست به گریبان هستند.
باید مسافران بصورت قانونی درخواست زیان خود را میکردند . (2710991) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۹ ۱۳:۱۳:۱۱
مسولان فرودگاه کیش و حراست فردوگاه کجا بودن. باید بخاطر این اهمالشون برکنار و اخراج بشند گذاشتن یه خارجی داخل ایران ٬ ایرانی ها رو حبس بکته و هیچ عکس العملی نداشتن . واقعا که دیگه شورش رو در اوردن (2711000) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۹ ۱۳:۱۳:۱۲
یعنی به عقلشون نمی رسید چهار تا شیشه هواپیما رو بشکنن؟ (2711001) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۹ ۱۳:۱۶:۲۹
وای بر ما که یه خارجی این کار رو میتونه توی ایران بکنه و خدمه پروازش هم ایرانی بودن مثل بنده ها گوش به فرمانش بودت (2711010) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۹ ۱۳:۲۲:۳۵
اون پروازی کنسل شده مشهد اهواز بووود یک ماه پیش< شماره تلفن و شماره کارت دادم پول رو پس بده . هنو که زنگی نزدن. شما نمیدونین کی میزنن؟ (2711024) (alef-13)
 
اميد
۱۳۹۳-۱۲-۰۹ ۱۳:۳۲:۲۸
سال گذشته من با خط هوايي زاگرس پروازي به كيش داشتم ساعت پرواز 5 بعد از ظهر بود اعلام شد تا ساعت 8.5 شب پرواز تاخير دارد البته در چند مرحله نيم ساعته در ساعت 8.5 بازهم خبري نشد اينبار به جمع معترضين مسافران 8 شب نيز اضافه شد تا ساعت نه و نيم بلا تكليف بوديم وقتي به مدير فرودگاه مراجعه كرديم و گفتيم دو پرواز اين شركت تاخير دارند و جوابي هم نمي دهند گفت اصلا دو پرواز زاگرس ندارد و از همان ابتدا دانسته در دوساعت مختلف بليت فروخته بودند تا ظرفيت را پر كنند اين شركت كلا مسافر ازار و قلدر مابانه رفتار مي كند . (2711050) (alef-13)
 
دلسوز خوزستانی
۱۳۹۳-۱۲-۰۹ ۱۳:۳۷:۲۷
بابا هموطن عزیز مگرجونتون را از روی آب گرفته اید که سوار این ابوقراضها میشوید؟ .به خدا من حاضر نیستم مفتی هم سوار اینها شوم.شرکتهای هواپیمایی باید از طرف مردم تحریم شوند تا یاد بگیرند با مردم درست برخورد کنند. (2711058) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۹ ۱۳:۴۳:۱۴
هرجای دنیا باشه پروانه اون شرکت لغو میشه و مردم هم اون رو تحریم می کنن (2711073) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۹ ۱۳:۵۱:۴۹
مردم باید به هواپیما خسارت سنگین وارد میگردن (2711095) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۹ ۱۳:۵۵:۱۳
بنده خط هوایی ندارم ولی فکر کنم هر دو طرف باید به فکر هم باشن، معمولا در اینجا به علت عدم رقابت جدی و موثر امکان این که مسافر در یک مسیر بتواند از چند خط هوایی بلیط بخرد نیست یا خیلی کمتر هست، خطوط هوایی هم به علت مخارج بالا کمتر هواپیمای رزور دارند و یک هواپیما در روز چندین مسیر مختلف را طی می کند برای همین تاخیر در هر بخش اعم از زمینی و هوایی و ترافیک روی هم به تدریج انباشته می شود و انداختن تقصیر کامل به عهده شرکت های هوایی دقیق نیست.
البته همه اینها دلیل بداخلاقی نمی شود نه مسافر باید توقع زیاد داشته باشد و نه مدیران خط هوایی فکر کنند که همین هست که هست. گر چه انتظار از مسئولان رسمی بیش از این می رود ضمن آن که اگر هواپیمایی کشوری آیین نامه ای مشخص و روشن تدوین و در معرض دید همه قرار دهد، حقوق طرفین بهتر مشخص خواهد شد، مثلا اگر تاخیر تا دو ساعت بود مسافران چه حقی دارند، اگر 4 ساعت شد، اگر.... (2711106) (alef-13)
 
دکتر یاری
۱۳۹۳-۱۲-۰۹ ۱۳:۵۶:۲۸
الف لطفا پیگیری کنید. حرف مردم بیچاره به جایی نمیرسد. (2711109) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۹ ۱۴:۰۴:۴۳
دقيقا شهريور سال 88 در مسير تهران - وارنا و بالعكس اين اتفاق با همين خط هوائي زاگرس و خلبان فكر ميكنم اوكراينيش براي ما افتاد . ساعت پرواز رفت 10 صبح بود كه هفت و نيم غروب پريد , موقع برگشت هم از ساعت 11 تو هواپيما بوديم تا 4 و نيم بعد از ظهر زير تيغ آفتاب بدون تهويه , كه عده اي به نفس تنگي افتادن , پليس هم اجازه پياده شدن نميداد . ميگفت بار مسافرا زياده و بايد چمدوناتونو خالي كنيم و بعدا با يه پرواز ديگه دو سه روز بعد به دستتون ميرسه كه مسافرا قبول نكردن و اونا هم اينجوري با ما لجبازي كردن . بعد از سفر شكايت كرديم ولي ظاهرا پشت اين شركت پره و كسي جوابگو نيست . بهترين راه تحريم و نخريدن بليطه . (2711128) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۹ ۱۴:۱۴:۱۷
اگر وافعا این خبر درست است هم مراجع قانونی و هم مردم باید با این خط هوایی برخورد کنند (2711149) (alef-13)
 
رامین
۱۳۹۳-۱۲-۰۹ ۱۴:۱۹:۰۰
شکواییه بنویسند؟!! چه دل خوشی دارید شماها ! مسئولین هواپیمایی کشوری و ایرلاین ها رو این کاغذ ها چایی میزارن که میز کثیف نشه. اینجور وقتها ملت باید هواپیما رو رو باند آتیش بزنند تا کسی بهشون بها بده وگرنه ملت کیلویی چند؟ ... (2711162) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۹ ۱۴:۲۱:۱۲
شرکت زاگرس خیلی مضخرفه (2711170) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۹ ۱۴:۲۸:۱۸
مسئولين كجايند ؟ بايد با زاگرس و خلبان خارجي ان برخورد قاطع كنند. (2711188) (alef-3)
 
حسیی
۱۳۹۳-۱۲-۰۹ ۱۵:۳۷:۲۴
مسئولین رفتن خرید شب عید حالا هم اومدن دارن استراحت می کنن لطفا ساکت باشید سروصدا نکنید (2711370) (alef-3)
 
شهروند با فرهنگ
۱۳۹۳-۱۲-۰۹ ۲۱:۱۰:۴۰
من نمیدونم این مردم نادان هنوز نفهمیده اند که در ایران زندگی میکنند نه سوییس و آلمان؟؟؟؟ (2712159) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۹ ۲۲:۲۰:۴۲
وقتی خودمون به خودمون رحم نکنیم انتطار ترحم و حرمت از دیگران خنده داره!!
بعد انتظار داریم واسه پاسپورتمون 2لا بشند! (2712275) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۹ ۱۴:۴۳:۴۰
یعنی مردم سنگ قلاب کردند. (2711224) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۹ ۱۴:۴۹:۳۳
اگر من جای مسافران محترم محبوس شده بودم و خلبان و خدمه ما را در هواپیما می گذاشتند و می رفتند و درب را هم قفل می کردند با اجازه بزرگترها , میزدم در کابین خلبان را میشکستم و می رفتم داخل یک بلایی سر کابین می آوردم که هواپیما یک چیز سالم داخلش باقی نماند پای همه چیزش هم می ایستادم ولی حداقلش این بود خلبان و خدمه را تا آخر عمر از پرواز محروم می شدند تا دفعه دیگه از این غلطها نکنند (2711239) (alef-13)
 
حسين
۱۳۹۳-۱۲-۰۹ ۱۴:۵۶:۲۳
بنده نيز يك بار از كيش عازم تهران بودم كه خدمات اين شركت هواپيمايي در حد زير صفر است وبه نظر من اين خط هواپيمايي (زاگرس) بايد منحل شود (2711260) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۹ ۱۵:۲۵:۳۷
کثیف ترین و بی کیفیت ترین هواپیما ها رو همین شرکت داره! دو بار و به اجبار با این خط پرواز کردم ادمی اصلا تمایل به نشستن روی صندلی های پر از چرک و دیدن دیواره کبره بسته نداره! هر دو بار هم فرم انتقادات رو پر کردم اما فکر کنم از پشتش فقط به عنوان چرک نویس استفاده شده باشه!! (2711325) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۹ ۱۵:۴۸:۰۶
چه ربطی به سازمان هواپیمایی کشوری داره، شرکت زاگرس تاخیر داشته و پرسنل این شرکت با مسافران، برخورد توهین آمیز داشتند. اون وقت باید یکی دیگه پاسخگو باشه. حتی مسئول محلی این شرکت هم داره جواب بی ربط و سربالا میده. درسته که سازمان هواپیمایی کشوری مسئوله که چنین خطوط پروازی بد و پرمدعایی داریم، ولی این دلیل عدم پاسخگویی زاگرس نیست. .... گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری .... (2711403) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۳-۱۲-۰۹ ۱۶:۴۳:۲۲
من شخصا با این شرکت هوایی قریب به 14 بار پرواز داشته ام. در خاطرم نیست که پروازی از این پروازها بدون تاخیر صورت گرفته باشد. برخورد بد و عدم پاسخگویی مسئولین شرکت زاگرس ایر توی اکثر پروازاش خون مردم رو به جوش آورده بود. به علاوه اینکه ناوگان بسیار قدیمی و کابین پر نقص و عیب بوئینگ های ام دی شرکت زاگرس موجب کسر شان ناوگان هوایی ایرانه. یادمه یک مرتبه عرب زبانی کنار دستم نشسته بود که به بواسطه ی تردد زیادش به ایران، دست و پا شکسته فارسی حرف می زد. وقتی اون از پروازهای ایران می نالید، واقعا دچار شرمندگی شدم. امیدوارم مسئولین توجهی بکنن. بیخ گوش ما کشورهای حاشیه خلیج فارس بهترین شرکت های هوایی و بهترین کادر و خدمه ی پروازی رو دارن و ما با این تمدن غنی باید اینگونه باهامون برخورد بشه؟؟؟ (2711528) (alef-13)
 
دلسوز
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۱۱:۴۶:۵۷
علی لاییییییییییییییک. منم تجربه داشتم و حالم بهم خورده از امکاناتش (2713215) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۵-۰۴ ۰۰:۴۶:۵۷
اين مشكل در پرواز ٤٠٤٨ ٥ شنبه ١/٥/٩٤ تكرار شد و بر اساس صحبتهاي كاركنان فرودگاه مشهد حداقل هفته اي يكبار تكرار ميشه البته مردم هم ميترسن و هيچ كاري نميكنن. مسئولين هم كه مردم رو برده خودشون ميدونند (3068736) (alef-3)
 
زارع
۱۳۹۳-۱۲-۰۹ ۱۶:۴۵:۲۶
با یه بلیط مفت سر هم میاد!!!! (2711535) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۹ ۱۷:۰۱:۴۳
این یک نوع بازداشت غیر قانونی است مسافران باید هواپیما را از داخل ویران می کردند این ادم ربایی است (2711583) (alef-13)
 
مردم ولی نعمت
۱۳۹۳-۱۲-۰۹ ۱۷:۵۴:۴۷
باید با لگد داخل هواپیما را داغان میکردند و شیشه ها را میشکستند تا راه هوا باز شود و پررو ها ادب شوند. (2711696) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۰۹ ۱۸:۲۴:۳۶
باید یک شکایت قانونی علیه خلبان و شرکت زاگرس در دادگاه بکنند تا حساب کار دستشون بیاد مخصوصا خلبان. این بهترین راهه بقیه کارها الکی ست و وعده هایی می دهند که بعدا بهش عمل نمیکنند. از من گفتن. (2711768) (alef-13)
 
علیرضا
۱۳۹۳-۱۲-۰۹ ۱۸:۴۲:۱۲
با سلام
ماهم روز یک شنبه سوم اسفند با پرواز 4008 از کیش اومدیم مشهد و پرواز تاخیر 3 ساعته داشت بعد از اینکه رسیدیم چمدانها با تاخیر اومد و در نهایت کاملا شکسته و.... مسئولین زاگرس را باید توجیه کرد یا تدبیری برایشان اندیشید.!!!!! (2711806) (alef-13)
 
ابوالحسن
۱۳۹۳-۱۲-۰۹ ۲۰:۵۰:۳۵
استفاده از سرويس خوب پروازي حق مسافر است
اميدوارم مردم با ديدن اين اقدامات نا شايست نسبت به تحريم اين خط هوايي اقدام نمايند و
از بي تفاوتي جدا پرهيز كنند چرا كه ممكن در پرواز بعدي شما مسافر ان باشيد (2712109) (alef-13)
 
موسوی
۱۳۹۳-۱۲-۰۹ ۲۱:۱۵:۵۳
اگر مسیولین هواپیمایی غیرت داشتند باید هواپیمایی زاگرس را تعلیق میکردند تا این سلام عیدی حسابی ضرر کنند تا فرهنگ عذر خواهی پیدا کنند (2712169) (alef-13)
 
فهيمه
۱۳۹۳-۱۲-۰۹ ۲۳:۲۷:۱۸
متاسفانه ابانماه همين امسال هم من از كيش با زاگرس قصد برگشت به كرمان را داشتم كه بعد از برخاستن هواپيما و حدود نيم ساعت به فرودگاه كيش برگشت و بيشتر از ١ ساعت مارو تو هواپيما نگه داشتن و بعد اجازه پايين اومدن دادن ولي بيشتر از ٤ ساعت مارو تو فرودگاه معطل كردن و نهايت همون هواپيما پريد ولي بيشتر از نيمي از مسافرا بليطشونو كنسل كردن و من جمله خودم كه تا فرداش سرگردون شدم.حتي در جواب اعتراض مسافرا رو با نيروي انتظامي ساكت كردن (2712409) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۰۰:۰۵:۱۲
مردم کشور ما بر عکس اند. از فردا از شرکت زاگرس بیشتر بلیط می خرند. (2712480) (alef-13)
 
مهدي
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۰۱:۵۵:۵۷
من مسافر همين پرواز بودم.بعد از اينكه كادر پرواز سيستم تهويه رو بست مردم درهاي خروج اضطراري رو باز كردند تا هواي داخل كابين عوض شود.جالب اينكه نماينده زاگرس در پرواز حاضر شده و ميگويد اگه منتظر پولتاون هستين اصلا چنين اتفاقي نميفته و همين باعث شعله ور شدن ماجرا شد.سپس با عذرخواهي مدير فرودگاه كيش مسافرين پياده شدندوجالب اينكه حتي پليس اومده بود چند نفر رو با خودش ببره ولي امنيت سپاه مانع از اين كار شد (2712602) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۱۴:۵۱:۴۰
شرکت ماهان پروازی به کابل داشت ولی کنسلش کرد واعلام کرد که مسافران بروند بعدا بیان بعدا که مسافران افغانی از هواپیما خارج نشدن گفتن برید با اتوبوس یک جا براتون گرفتیم شب بمونید فردا بیاید برای پروار بعدش همه را تا میدان ولی عصر پیاده کردن و.... (2713791) (alef-13)
 
محمود
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۳:۴۸:۵۶
از نظر من بسیار شرکت خوبی هم هست. انقد تخریب نکنید (2715134) (alef-3)
 
رضا
Germany
۱۳۹۵-۰۲-۰۹ ۱۹:۴۷:۵۴
با سلام
چرا درمورد تاخیر 24 ساعتی پرواز زاگرس مشهد به تهران و سردرگمی مسافرین بخت برگشته 3 پرواز 4002 - 4080- 4040 این شرکت در سرما و بارش برف هشتم بهمن 94 در فرودگاه مشهد و برخورد بسیار زننده و بی ادبانه کارکنان این شرکت و حتی از تحصن این مسافرین در فرودگاه مهرآباد بعد از بیشتر از 24 ساعت تاخیر در هیچ جا خبری درج نشده است یا اصحاب رسانه این کشور خواب است یا واقعا زاگرس شرکت قدرتمند و ذی نفوذی است؟؟
این به اصطلاح ایرلاین تاکی می خواهد به این روند ادامه دهد و مسولین سکوت کنند (3673208) (alef-11)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.