نظر منتشر شده
۲۹۷
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 466115
رئیسی در برنامه تلوزیونی انتخاباتی اش:
بیکاری ۴۰ درصد است/ واکنش به منتقدان شعارهایش درباره یارانه: اشتغال و مسکن میلیونی در قانون برنامه آمده است/ تعهد ما این است که در 2 سه ماه آخر دولت، دولت را فعال نکنیم
بخش سیاسی الف، 6 اردیبهشت 96
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۶
حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری که از شبکه 2 سیما پخش شد، اظهار داشت: به دلیل اینکه زندگی خود بنده همراه با فقر و یتیمی و کار در نوجوانی بوده، طعم محرومیت را چشیده‌ام و احساس محرومان را درک می‌کنم. به نظرم می‌رسد که مواجه شدن با شرایطی که مردم به ویژه در سال‌های اخیر از آن رنج می‌برند بسیار سخت است. 

وی افزود: در سال‌های اخیر که در آستان قدس بودم برای امداد رسانی به محرومان به روستاهای اطراف مشهد رفتم و با کسانی مواجه شدم که تنها در آمد آنها از محل یارانه‌ها بود چگونه ممکن است کسی با این مقدار پول زندگی خود را اداره کند. امروز با تحصیل کردگانی مواجه هستیم که مدرکشان را در اختیار دارند اما بی‌کار هستند، آمار رسمی ما تقریباً 12 درصد بیکار را نشان می‌دهد که با احتساب تحصیل کردگان این آمار به 40 درصد می‌رسد که 30 درصد آن جوانان هستند. وضعیت و شرایطی به وجود آمده بیش از 40 درصد بیکار داریم.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه داد: بسیاری از مفاسد برای بیکاری است و بسیاری از آسیب‌های اجتماعی هم حاصل فقر و محرومیت است. لذا ما باید امروز حتماً این شرایط اقتصادی را تغییر دهیم. امّتی که توانسته پیروزی‌هایی را ثبت کند و به عنوان الگو در جهان مطرح باشد، مگر می‌تواند این فقر را تحمل کرده و آن را حل نکند. ما مصمم هستیم شرایط اقتصادی را به نفع مردم تغییر دهیم. 

حجت‌الاسلام رئیسی تصریح کرد: با تجربه‌ای که در طول دوران خدمت و در سازمان بازرسی کل کشور داشتم، همیشه می‌خواستم دستگاه‌هایی را که بازرسی می‌کردیم اسکن کنیم و جلوی چشم مدیران قرار دهیم تا آسیب‌ها و راه‌های حل آن را ببینند، این برای من قصه شده که در طول 40 سال هنوز در حال آسیب‌زدایی هستیم. فساد اقتصادی برای مردم که از آن رنج می‌برند قابل تحمل نیست. آنچه مردم از ما می‌خواهند و خواست امام و شهدا بود این است که شرایط فعلی تغییر کند. آن هم با توجه به ظرفیت‌های داخل کشور و بدون نگاه کردن به دست دیگران.

وی اظهار داشت: می‌شود امروز با استفاده از نخبگان کشور گره از زندگی مردم باز کرد و یارانه‌ای که به دهک‌های پایین جامعه پرداخت می‌شود به 2 یا 3 برابر افزایش داد، بسیاری از افرادی که تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی هستند را از زیر پوشش بیرون آورد ، ساخت مسکن ارزان قیمت، جزء برنامه‌های ما در همین رابطه است. 

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه عده‌ای می‌گویند مگر می‌شود مسکن ارزان ساخت و اشتغال ملیونی ایجاد کرد، گفت: آنچه در برنامه ششم توسعه کشور آمده کاهش نرخ بیکاری از 12 درصد به 8 درصد است، که جزء با ایجاد اشتغال ملیونی امکان‌پذیر نیست، البته ممکن است عده‌ای نوشتن برنامه را به عهده مجلس گذاشته‌اند تا آنها به عنوان طرح آن را ارائه کنند و ابلاغ آن را به عهده رئیس مجلس گذاشته باشند، اما ما معتقدیم این برنامه باید عملیاتی شود که این موضوع امکان پذیر است. 

حجت‌الاسلام رئیسی درباره برنامه‌اش برای ارتباط با مردم اظهار داشت: من در طول مدت کاریم هیچگاه ارتباط‌ام را با مردم قطع نکردم، هر شب در مسجد در خدمت مردم بودم و هفته‌ای یک روز را برای ارتباط با مردم اختصاص می‌دادم. ارتباط با مردم برای دولت ضروریست من به عنوان یک طلبه از مردم با مردم و در مردم هستم و یکی از زمینه‌های فهمیدن اشکالات دولت در مردم بودن است. 

وی درباره ضرورت مقابله با اشرافی‌گری خاطر نشان کرد: اگر اعضای کابینه دولت بخواهند به محرومین رسیدگی کنند، روحیه اشرافی‌گری آفت بزرگی در سر راه آنان است. انقلاب ما پیامش ضد اشرافی‌گری است زیرا اشرافی‌گری امری نیست که توقف داشته باشد و تبدیل به یک مسابقه بین مسئولان می‌شود. مردمی که مشکلات بسیار سخت دارند نگاهشان به زندگی مسئولان است. حقوق‌های نجومی خلاف انتظار مردم است. کسانی که الگوهای مردم هستند نباید با اشرافی‌گری سازگار باشند. دولتی نظام سلامت اداری دارد که خود سالم باشد و زندگی محرومان را درک کند. 

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری درباره برنامه‌های برای مبارزه با فساد تصریح کرد: باید جوری کار کرد که کسی نتواند فساد کند و در نظام بانکی امکان اختلاس را از بین برد. چیزی که مردم می‌خواهند اصلاح ساختارهای فسادزا است. قبل از هر شخصی رئیس دولت باید مدعی مقابله با مفاسد باشد و این وظیفه برای مدیران است و همه باید روحیه ضد فساد داشته باشند. به نظر ما اگر نزدیکترین افراد هم مرتکب فساد شدند عدالت ایجاب می‌کند که با آنها برخورد شود با هر کسی و در هر سمتی که باشد. 

حجت‌الاسلام رئیسی با اشاره به فاصله طبقاتی در جامعه عنوان کرد: در سال‌های گذشته وقتی مسئله یارانه‌ها مطرح شد در کاهش ضریب جینی و کم شدن فاصله طبقاتی بر اساس آمارها اثرات خوبی داشت، اما امروز آمارها نشان می‌دهد که این فاصله طبقاتی بیشتر شده و باید تجدید نظر جدی در این پرداخت‌ها برای کم‌تر شدن فاصله طبقاتی صورت گیرد. هرچقدر فاصله طبقاتی کمتر باشد شاهد عدالت در توزیع به نفع کشور خواهیم بود. 

وی درباره تعهد خود به آرمان‌های امام و شهدا گفت: تعهد ما به ملت ایران آن است که یک دولت انقلابی توام با عقلانیت ایجاد کنیم البته برخی فکر می‌کنند انقلابی بودن احساسی است، اینطور نیست بلکه انقلابی بودن به معنای نگاه به منافع ملت ایران به صورت جامع و بلندمدت است. تعهد ما این است که 2 -3 ماه آخر دولت، دولت را فعال نکنیم بلکه این شرایط را فرصتی تلقی کنیم که از سوی مردم در اختیار ما گذاشته خواهد شد برای کار و کرامت. کار به معنای فعالیت به دور از بی‌حالی و بی‌خیالی و به دور از هرگونه باندبازی و حزب بازی و فساد، که مردم از آن گله‌مندند و به ستوه آمده‌اند. کار یعنی رفع فقر از مردم و دولت کار کند تا بیکار نباشد، زمان وعده‌دادن و عمل نکردن به وعده‌ها پایان بپذیرد و ایجاد کار و شغل برای مردم صورت بپذیرد. 

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه داد: کرامت هم برای آن است که پدری شرمنده خانواده‌اش نشود، کارگاهی تعطیل نشود و هر قراردادی که بسته می‌شود عزت و کرامت ملت ایران در آن لحاظ شود، تا همه یک زندگی با کرامت داشته باشیم و تحقیر نشویم. باید دولتی ایجاد شود تا در پرتوی آموزه‌های انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری کرامت آفرین باشد. 

حجت‌الاسلام رئیسی با اشاره به ضرورت هماهنگی بین قوا برای پیشبرد مسائل کشور خاطر نشان کرد: بخشی از دورن مدیریتی من کار برای هماهنگی قوا بوده است. استقلال قوا به معنای آن نیست که هیچ‌کدام از قوای سه‌گانه به یکدیگر کار نداشته باشند بلکه آنها باید با هم همکاری کنند تا فساد حل شود. تعامل و همکاری قوا لازمه خدمت‌رسانی به مردم است. مردم از دولت اعلام فساد نمی‌خواهند مردم گزارشی می‌خواهند که در آن ساختار فسادزا برطرف شده باشد و آنچه وظیفه دولت است دادن اطمینان به مردم به جای نگرانی است. دولت حتماً باید به مردم بگوید چه کاری انجام داده نه اینکه بگوید چه کاری می‌خواهد انجام دهد. دولت باید خواسته‌های قانون را تحقق بخشد زیرا مردم اطمینان در تدریس، تحصیل و کار می‌خواهند. 

وی با بیان اینکه لازمه اصلاح شدن شنیدن نقد است، اظهار داشت: وقتی یک روزنامه یا یک نماینده مجلس از جایگاه نظارتی خود سخنی می‌گوید این باید به عنوان یک فرصت تلقی شود نه این که سریع دست به شکایت ببریم، البته نقد هم باید منصفانه باشد. به نظر ما مطبوعات و رسانه‌ها، علما و اساتید دانشگاه می‌توانند به عنوان یکی از ارکان کمک به دولت عمل کنند. آنچه می‌تواند دولت را از فساد و کجی حفظ کند نقد است. 

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با اشاره به برنامه‌های خود برای ازدواج جوانان خاطر نشان کرد: ما ابتدا باید ببینیم مشکل جوانان چیست، ما در مشهد بررسی کردیم و دیدیم که مشکل اصلی جوانان مسکن است، بر همین اساس ساختار یک مجموعه 600 واحدی را شروع کردیم، موضوع مسکن مسئله بسیار مهمی است که باید حل شود. مسکن مهر مشکلاتی داشت که آقایان باید آن مشکلات را حل می‌کردند و ما ان‌شاءالله مسکن مهر را در سال اول دولت تحویل متقاضیان می‌دهیم. مسکن یکی از صنایعی است که همه صاحب‌نظران معتقدند می‌تواند شغل ایجاد کند، ما باید مسئله تسهیلات، شغل و مسکن را حل کنیم تا این دغدغه‌ها پایان بپذیرد و بتوانیم وضعیت معیشتی خوبی برای مردم و جوان‌ها ایجاد کنیم. 

حجت‌الاسلام رئیسی با اشاره به ظرفیت‌های فضای مجازی گفت: فضای مجازی وسیله‌ای دست‌ساخته بشر است که تمام لایحه‌های زندگی او را تحت تاثیر قرار داده است و باید از بسیاری از خوبی‌هایی که در دسترسی به اطلاعات دارد استفاده کرد. بسیاری از کشورها اقدامات زیادی برای ایجاد اشتغال در فضای مجازی انجام داده‌اند. ما از جمله کشورهایی هستیم که می‌توانیم در تولید نرم‌افزار دانش‌بنیان حرف اول را بزنیم. حتماً نباید اجازه بدهیم تا عده‌ای به حریم خصوصی مردم وارد شده و آرامش روحی را برای آنان صلب کنند. فضای مجازی می‌تواند در شفاف‌سازی هم کمک شایانی بکند و جلوی فساد را بگیرد. ما بنا داریم دولت را پشت ویترین قرار دهیم تا مردم تمام قراردادهای اقتصادی را بدانند. 

وی با اشاره به برنامه‌های خود برای بخش فرهنگی کشور، تصریح کرد: کشور و انقلاب ما فرهنگی است آنچه در فرهنگ از همه مظلوم‌تر است، هنر است. هنر در کشور ما همواره با تعهد همراه بوده ما باید در مسائل مختلف مانند سینما و شعر کارهای زیادی انجام دهیم که هنرمندان هم خودشان در این زمینه صاحب‌نظر و دغدغه‌مند هستند و دولت هم می‌تواند به عنوان ناظر در این زمینه عمل کند. لذا اولویت اول ما در این موضوع هنر است. نسبت به ابعاد هنر به ویژه سینما برنامه داریم.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری درباره وضعیت آموزش عالی کشور و برنامه‌های خود در این زمینه عنوان کرد: اگر دانشگاه بدون این که به کار بیندیشد فعالیت کند، موفقیت چندانی ندارد. باید یک ارتباط قوی بین بازار کار و دانشگاه باشد تا فارغ‌التحصیل وارد کار شود، به نظر من وزارت امور خارجه باید به وزارت روابط خارجی تبدیل شود و باید حس اقتصاد مقاومتی بگیرد و بین روابط خارجی سیاست و اقتصاد یک ارتباط تنگاتنگ برقرار کرد. همچنین بین بازار، نیازمندی‌ها و ظرفیت‌ها هم یک ارتباط خوب برقرار شود و همه مدیران حس انجام اقتصاد مقاومتی و برطرف کردن محرومیت‌ها را بگیرند. علاوه بر آن بین علم، اقتصاد و سیاست‌ هم باید رابطه برقرار کرد و ما به دنبال چنین برنامه‌ای هستیم.

حجت‌الاسلام رئیسی با اشاره به اقدامات آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران و نحوه برخورد با آنها هم گفت: راه‌حل مقابله با این تاکتیک آمریکا وحدت در کشور است. امروز جوانان ما در جای‌جای کشور اسلامی در حال ایستادگی هستند که این قدرت برای کشور است. اگر دشمن انسجام ما را ببیند وادار به عقب‌نشینی می‌شود. کشور ما باید علاوه بر اقتدار سیاسی، اقتدار اقتصادی هم داشته باشد و اگر ما وحدت ملی داشتیم آمریکا کاری نمی‌تواند بکند. هرجا سستی کردیم او پیش آمد و هرجا با تکیه بر داده‌ها ایستادیم باعث شد آنها از نام ایران بترسند. 

وی در پایان اظهار داشت: من در این عرصه آمده‌ام برای خدمتگذاری به مردم و همه بدانند که در این عرصه به هیچ عنوان زخم‌زبان‌ها و تبلیغات ما را مثل استادمان شهید بهشتی از میدان به در نخواهد کرد. بنای ایستادی برای خدمت به مردم را خواهیم داشت اگر سردار عزیز ما حاج قاسم سلیمانی از مجاهدت خسته شد ما هم خسته خواهیم شد. برای کشور ما این فقر و بیکاری زیبنده نیست و ما قادریم فقر را برطرف، بحران بیکاری را حل و فساد را ریشه‌کن کنیم.
 
کلمات کلیدی : رئیسی+انتخابات ریاست جمهوری
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۶ ۲۳:۳۲:۵۸
بسیار سطح پایین و کلیشه ای صحبت کرد..... (4287214) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۱:۱۶:۰۷
✳️ اولین برداشت ناظران سیاسی از مصاحبه تلویزیونی رییسی

🔺طبق آنچه برخی ناظران خبری روایت کرده اند لحن آقای رئیسی عصبی بود و بدون ضرورت اوج می گرفت. حرف زدن با صدایی به آن بلندی در شرایطی که میکروفن و تجهیزات مناسب برای صدا فراهم بود، حس پرخاشگرانه ای به خواننده منتقل می کرو

🔺 بسیاری از پاسخ های او ارتباط مستقیمی به پرسش ها نداشت و انگار از قبل پاسخ هایی را آماده کرده بود و بیان می کرد.

🔹 آرایش سیما و رنگ عبا مرتب و برای چنین برنامه ای با توجه به رنگ دکور به نظر مناسب می آمد.

🔺 نام بردن از سردار قاسم سلیمانی غیرضروری بود و به نظر بیشتر قصد دلربایی از کسانی را داشت که سردار را دوست دارند.

🔺 در مورد اینکه یکساله مسکن مهر را تحویل می دهد به نظر شعار بسیار بزرگی داد و کسانی که در این حوزه کار می کنند می دانند که عملاً امکان صرف این همه بودجه در این راه وجود ندارد.

🔺 نقش مجری در این برنامه بیشتر به عنوان وقت نگهدار و پرسشگر از روی متن است. بی هیچ چالشی! البته این کار بسیار دشوار است و هر کنش مجری به عنوان هواداری یا ضذیت با کاندیداها قضاوت می شود.

🔺 تکرار چند باره واژه "کرامت" حتی در جایی که این واژه بار معنایی متفاوت داشت از جذابیت آن کم می کند و شعار سوزی است.

🔺 یکی از مواردی که منتقدان با آن رئیسی را به چالش می کند تردید بهره برداری از تولیت امام رضا (ع) است. چه مادی و چه معنوی. او امشب گفت: «ما در تولیت آستان قدس دیدیم جوانان مشکل مسکن دارند؛ زمین برای امام رضا بود، طرح ریختیم و اکنون ۶۰۰ واحد مسکونی در حال ساخت است». حتی در پایان سخنان خود را خادم امام رضا و مردم عنوان کرد.

🔺 او گفت: « من نسبت به تمام هنر هفت‌گانه برنامه دارم بویژه درباره سینما برای نجات سینما از این وضعیتی که در آن قرار دارد». این در حالیست که «موسیقی» به عنوان هنر اول در شهر مشهد که با این عنوان که در تضاد با قداست امام رضا(ع) است عملاًمهجور است و آیت الله علم الهدی با صراحت گفت: اگر کسی کنسرت می خواهد مشهدی نباشد و از مشهد برود.

🔹 در یک مورد از زحمات «همه دولت های قبلی» - بدون تفکیک- تشکر کرد.

🔹ادبیات رئیسی دایره واژگان جذاب و تازه ای ندارد اما تلخ نیست.

✅ بعید به نظر می رسد حجت الاسلام رییسی از این فرصت برای متقاعد کردن مخالفین، پاسخ به تردیدها و نشان دادن قدرت سخنوری خود که معمولاً برای ایرانیان اهمیت دارد استفاده کرده باشد. (4287488) (alef-13)
 
لطف الله کریمی
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۶:۳۷:۴۲

در مورد عصبی بودن گفتی دوست گلم حداقل اینش خوب بود که منتقدانش رو به جهنم و درک حواله نداد .
فقط یه دلیل یرای رای ندادن به ایشون داشته باشم اونم حضور جناب آقای آخوندی در وزارت راه هستش که جون چندین نفر رو که توی قطار زنده زنده سوختن به مسخره گرفت و گفت اونا بیمه بودن انگار نه انگار که عزیزانی داشتن داغ این جمله برای اونا بیشتر از غم از دست دادن عزیزانشون بود .
آقای روحانی با کمال خضوع و خشوع وعده های خودشون رو یکی یکی دارن انکار می کنن مثلا همین وعده صد روزه که دوباره ایشون دارن وعدش رو می دن .
در ضمن آقای ریسی نبود که یه غارت گر بیت المال رو ذخیره نظام خوند .
.در مورد سینما هم باید گفت همون اتفاقات جشنواره فیلم فجر برای دولت محرمانه ها بس است .در نهایت به قول ما حق التدریسی ها دولت تدبیر امید هیچکس ازش خیری ندید (4287655) (alef-13)
 
بهنام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۲:۱۱:۰۲
حالا روحانی وزیرش ( آخوندی ) عصبیه ولی این بنده خدا که خودش عصبی تر بود (4288427) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۸:۲۸:۵۹
هنوز فرق احساسی و "حماسی " رو نمی فهمی؟؟؟ (4287842) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۰:۱۰:۳۲
دیشب متنت رو آماده کرده بودی تا سید اولاد پیغمبر رو بکوبی ؟ اینم از اون حرفها بود (4288091) (alef-13)
 
کریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۰:۲۱:۴۵
صحبت های خوب و منتقی فرمودند منتها در یک گفتگوی خبری بیش از این نمی شود برنامه ارائه کرد تنظیم صدا هم با صداو سیما می باشد و یک خطیب قوی طن صدای بالایی دارند . مطلب بعدی اینکه هر دولتی وزرای خوب و توانمند دارند وتمام دولتها از خود مردم می باشند و نقاط قوتشان راباید بگیریم و نقاط ضعف آنها را باید اصلاح بکنیم
ایشان فردی توانمند و باسابقه درخشان و کارآمد می باشند منتها مشکلات بدست خود مردم حل می شود علی علیه السلام جهش بسیاربلندی در اصلاح جامعه و معیشت مردم برداشتند ولی چون مردم نخواستند جامعه پیشرفت نکرد
اگر مردم همت کنند و راه اتکا به خود را سرلوحه خود قراردهند ان شاءالله موفق خواهند بود. (4288124) (alef-13)
 
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۰:۵۵:۱۲
حرف هایی که تا اینجا داشت را بصورت فشرده طرح کرد.
کمی استرس داشت که به مرور رفع می شود.
انشاالله
به نظرم برای شروع عالی بود. (4288212) (alef-13)
 
France
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۱:۳۰:۴۳
آقای احمدی نژاد و جلیلی حداقل یک حرف و ایده و کاریزما داشتن حالا خوب یابدش به کنار. آقای رئیسی بسیار ضعیف و بدون هیچ حرف و ایده و برنامه و حتی کاریزمای خاصی! (4288307) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۳:۴۵:۵۰
اولین برداشت تخریب چی های دولت روحانی، علیه رییسی، به اسم اولین برداشت ناظران سیاسی !!!!!!!!!!!

سید، علم پیروزی برافراشته، هر روز رای رییسی رو به افزایش است، خودتون را خسته نکنید

روحانی خسته ، و مایوس و دست خالی ، در حال فرار از مناظره است، جهانگیری و زیبا کلام و حسام الدین آشنا با فزیوتراپی سیاسی می خواهند روحانی را برای مناظره آماده کنند !!!!! (4288709) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۴:۱۰:۰۰
صحبت های ایشان بسیار پر شور در عین حال با متانت و رعایت ادب بود .عصبانیت با شور و شعف متفاوت است (4288759) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۱:۳۹:۴۷
یازده دوره ریاست جمهوری تشکیل شده وهنوز مشکلات مسکن و بیکاری و... حل نشده.امشب ایشون همه رو حل کرد! (4287512) (alef-13)
 
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۳:۰۶:۰۹
ایشون فرمودند مشکل ازدواج رو با تسهیلات و ایجاد شغل و مسکن حل میکنن, یه حساب سر انگشتی: ما میانگین در طول سال حدود هفتصد هزار مورد ازدواج داریم, حالا تحقق شعار حاج آ قا چقدر هزینه داره:
تسهیلات: 700000 20000000: 14000،000،000،000
مسکن: 350000 50000000: 17،500،000،000،000
شغل: 350000 10000000: 3،500،000،000،000
دوستان ساخت مسکن رو پنجاه میلیون و ایجاد هر شغل رو ده میلیون تومان در نظر گرفتم, هزینه تحقق سالانه این شعار حدود بیست و پنج هزار میلیارد تومن هستش, بنظر شما این کار شدنی هست؟ تازه این در کنار شعار های دیگه ای مانند چند برابر کردن یارانه, ایجاد چند میلیون شغل و..... هست!! متاسفانه باید عرض کنم جناب رییسی رای ما با پول دادن خریدنی نیست چه برسه به وعده پول دادن!!! (4288606) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۳:۴۷:۲۳
حالا چه خیری جز وعده دروغ از روحانی نصیبت شده؟؟!!! (4288714) (alef-13)
 
مقداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۶:۳۴:۰۹
اتفاقا عالی صحبت کرد ... (4287654) (alef-13)
 
مشعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۷:۳۵:۱۳
میگفت 100 روزه مشکلات رو حل می کنم تا کلیشه ای نمیشد؟ (4287730) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۲:۰۴:۱۶
ساندن تورم 40 درصدی به 7 درصد
رساندن رشد اقتصادی منفی 6 به 7 درصد
برداشتن سایه 10 قطعنامه سازمان ملل که دستپخت جنابعالی بود
ورود هواپیماهای مسافری نو بعد از 40 سال به کشور
خودکفایی در تولید گندم
کوتاه کردن دست غارتگران بیت المال
اجرای طرح نظام سلامت که بیمار فقط 5 تا 8 درصد هزینه های درمانی و جراحی را می پردازد
رایگان شدن خدمات اورژانسی در بیمارستانهای دولتی
ارتباط سازنده با جهان و کشورهایی که تا پیش از این و با عملکرد شما تحریم شده بودیم
اجرای برجام .و پذیرش ایران هسته ای
لطفا منصف باشید (4288395) (alef-13)
 
ایمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۷:۳۶:۰۰
امیدوارم هرکی رئیس جمهور بشه غیر از روحانی (4287732) (alef-13)
 
Kazakstan
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۳:۱۹:۳۲
ولی با این کاندید ها متاسفانه مجبورم دوباره به روحانی رای بدم (4288632) (alef-13)
 
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۷:۵۷:۳۲
به امید پیروزی رقیب روحانی (4287774) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۲:۲۹:۱۷
منفی !! (4288486) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۸:۲۴:۴۴
در انتخابات ریاست جمهوری کنونی، مسایل بسیار خطیری که اینده تمدن کشور را تهدید میکنند، چه جایگاهی دارند؟ از آب، که خطر کمبود آن به شدت بر روستا و شهر‌های ایران سنگینی میکند، چقدر صحبت میشود؟ محور‌های عمده سیاست خارجی ایران، از جمله در سطح منطقه و در روابط با قدرت‌های بزرگ، در بحث‌های انتخاباتی کنونی چه جایگاهی دارند؟

انتخابات ریاست جمهوری به جای آنکه به فرصتی برای درک مسایل کلیدی کشور و یافتن راه حل برای آنها بدل بشود، مردانی را به صحنه میآورد که اغلب آنها با مسایل امروز ایران و جهان بیگانه اند و به اصطلاح برنامه آنها، علاوه بر تکرار شعار‌های شناخته شده قدیمی، عمدتا به ارائه پیشنهاد هایی برای پرداخت پول نقد برای جذب رای، قناعت میکند. (4287830) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۳:۴۸:۳۳
با این همه دانش و آینده نگری چرا کاندیدا نشدی؟؟!!!!! (4288719) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۹:۱۳:۴۹
مگه صحبتهای روحانی تخصصی و فنیه؟ (4287951) (alef-13)
 
وکیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۹:۴۲:۲۲
با این قدرت سخنوری روحانی پیشرو خواهد بود / (4288019) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۰:۱۲:۴۸
پایان روحانی (4288098) (alef-13)
 
linda
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۰:۱۵:۵۱
سلام
تحلیل در مورد اولین گفتگوی آقای رئیسی توسط عزیزان در این جا، وابستگی بسیاری وثیقی با این موضوع دارد که آقایان کلا از جریانی که ایشان نماینده آن است؛ خوششان می آید یا نه؟!!

از دیدگاه کسی که علاقه مند به آقای روحانی باشد، حتما این گفتگو سطح پایین و کلیشه ای بوده و کسی هم که از وعده های توخالی جناب روحانی و اعتماد بی اندازه اش به خارج کشور ناامید شده باشد، سخنان جناب رئیسی را عالی و کارا می پندارد.

روحانی-برو (4288105) (alef-13)
 
زینب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۰:۱۷:۲۲
من نمیدونم کدومیک از کاندیدا سطح بالا و کلیشه صحبت کردن تا حالا!
یه نگاهی به صحبت های رییس جمهور در مراسمات مختلف داشته باشین!
یکم انصاف توروخدا (4288112) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۰:۴۲:۲۴
اگر یه برنامه صد روزه میداد بهش رای میدادم (4288171) (alef-13)
 
رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۱:۱۳:۲۶
عزیزم شما مصاحبه ها و برنامه های روحانی رو سال 92 ببین دقیقا همین طوری حرف میزد و میگفت برنامه دارم و 100 روزه حل می کنم. دریغ از حتی یک برنامه.جالبه که الان یه عده میگن در رای به روحانی مصمم تر شدیم (4288260) (alef-13)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۶ ۲۳:۳۴:۵۶
تحلیل من ...
ریسی سعی می کند سبد رای احمدی نژاد رو در اختیار بگیرد (4287224) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۶ ۲۳:۳۵:۴۴
رای ما یک کلام رییسی والسلام (4287225) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۴:۰۸:۰۲
قطعا و یقینا روحانی اصلح است. (4287602) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۳:۵۰:۴۱
کسی که قول داد و انکار کرد ، مردم او را به عنوان پیمان شکن و بد عهد می شناسند نه اصلح !!!!!!!! (4288726) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۷:۴۳:۲۷
رای من نه (4287743) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۷:۵۲:۵۰
یه دلیل هم میاوردی بد نبود (4287759) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۷:۵۵:۴۴
هيچ اطلاعات نداشت و فقط كلي گويي كرد (4287769) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۳:۵۱:۴۵
آدم عاقل !!!! در ۴۵ دقیقه فقط می توان به کلیات اشاره کرد. (4288727) (alef-13)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۷:۵۹:۰۶
+در مورد اختلافاتی که بین قوای مختلف صورت می گیرد چه نظری دارید؟ آیا این اختلافات را بین خود حل میکنید یا این اختلافات را بین مردم می آورید؟
-در دولت من این اختلافات را بین مردم نمی آوریم. (نقل به مضمون)

اکثر سوالا بسیار آبکی و کلی گویی بود و ایشون هم به همون صورت جواب داد (البته باید توجه داشت که ایشون سابقه اجرایی ندارن که بشه ایشون رو نقد کرد) (4287777) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۳:۵۳:۰۰
شما فقط تخریب بلدید !!!!!! (4288731) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۴:۱۳:۴۵
کسی که نمیدونه چند درصد مردم یارانه بگیرن که میخواد سه برابر کنه و شغل چند میلیونی واسه من و شما درست میکنه بدون که وعده سر خرمنی بیش نیست ولی شماها به نونتون میرسین نگران نباشید برید رای بدین به دکترای خودتون (4288768) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۶:۰۰:۱۵
به كسى كه با نماينده پوتين ديدار كرده رأى نميدهم (4289034) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۶ ۲۳:۳۷:۰۰
سوال اینجاست که ساختارها چطور باید باشن تا فساد نباشد؟؟؟ (4287230) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۲:۲۴:۴۷
جناب رئیسی شما به اندازه کافی قدرت و جایگاه اینو داشتی تا بتونی جلو ساختار فساد رو بگیری... (4287568) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۳:۵۴:۴۲
تخریب رییسی به ضرر شماست حیف نمی فهمید. ۲۹ اردیبهشت خواهید فهمید. (4288735) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۰:۳۸:۴۲
شفافیت (4288165) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۶-۰۲-۰۶ ۲۳:۳۸:۳۷
رئیسی حرف خاصی برای زدن نداشت و حرفهای کلی که همه میزنند را تکرار کرد که نشان از بی تجربگی او دارد . کمی هم بداخلاق بود و حال باید دید که میر سلیم حرفی برای گفتن دارد (4287233) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۳:۵۷:۲۸
نه آقا !!!!
حرف های رییسی به مذاق نجومی ها و مفت خورها و اختلاس گران ، خوش نیامد !!!!!!! (4288739) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۶ ۲۳:۳۸:۴۳
صد رحمت به قالیباف! بابا اصولگرا ها واقعا دچار قحط الرجال شدن!!!کل حرفاشون : فساد، فساد، فساد ....بابا اینجا قوه مجریه است نه قضاییه!! (4287234) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۳:۴۷:۰۷
اتفاقا قوه مجریه همش جایگاه فساده.
این همه اختلاس شده همش در نهاد های دولتی بوده. (4287595) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۲:۳۰:۱۹
شما از نهادهای دیگه خبر نداری ، چون به جایی پاسخگو نیستند (4288491) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۸ ۱۵:۴۴:۵۴
روزی که قالباباف و رئیسی باید صداقت خود را در حرف های پوشالی شان نشان میدادند این کار را نکردند. (4291197) (alef-3)
 
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۷:۱۵:۳۰
قوه مجریه باید جلوی فساد رو بگیره قوه قضاییه با فسادی که اتفاق افتاده باید بر خورد کند قوه مقننه هم باید قوانین طوری طراحی کند امکان فساد، سوء استفاده و ... نباشه
هر کدام وظیفه ایی در برابر فساد دارند (4287687) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۸:۰۰:۵۷
آخه در قوه قضائیه هم که بود ایشون. هیچ کار شاخصی برای مبارزه با فساد نکرد. (4287782) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۴:۰۰:۴۹
مانع کار ، روحانی است
روحانی حامی نجومی ها و وزیران قارونی و رانت خواران و اختلاس گران ۱۲۰۰۰ هزار میلیاردی است. (4288744) (alef-13)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۶ ۲۳:۳۹:۵۰
برای رأی دادن به روحانی مصمم تر شدم. (4287238) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۳:۳۴:۴۱
اينكه شماها راه به راه مينويسيد در راي دادن به روحاني مصمم يا مصممتر شدين خودش نشون ميده از راي نياوردنش نااميد هستيد. انگار داريد پيشاپيش دلداري ميدين به خودتون.
اين در روانشناسي هم شناشخته شده است. (4287592) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۲:۲۰:۱۱
مرسى آقاي روانشناس :))) (4288464) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۵:۵۰:۲۹
بابا تو دیگه کی هستی بابا تو دیگه کی هستی.عجب ذکاوتی عجب هوشی (4289013) (alef-13)
 
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۶ ۲۳:۳۹:۵۴
چرا وقتی ایشان در قوه قضاییه بودن جلوی قاچاق رو نگرفتن یا وقتی تو بازرسی کل کشور بودن بساط فساد اداری کشور رو جمع نکردن الان چه جوري من اعتماد کنم در زمان رئیس جمهوری میتونند اينهايي که ميگن را انجام بدهند (4287239) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۲:۱۳:۲۲
چون وظیفه قوه قضایه اصلاح نظام اداری قوه مجریه نیست (4287553) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۳:۳۵:۱۷
قوه ی مجریه فساد انجام داد با مدرک میفرستن قوه ی قضاییه ولی وقتی اون شخص نفوذ داره رسیدگی نمیشه قوه قضایی ضعیفه دیگه نمونش فساد معاون اول دولت قبل فساد مشخص جرم مشخص ولی دولت کابینه رو خط قرمز اعلام کرد تا دورش تموم شد یا همین الان کمیسیون اصل نود 12000میلیارد محکومیت قطعی برای دولت قبل صادر کرده تو صحن مجلس هم قرائت شد چرا قوه قضاییه وارد عمل نمیشه؟ (4288686) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۷:۱۳:۲۳
این نظر شما نشان از کم اطلاع بودن شماست (4287684) (alef-13)
 
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۷:۱۷:۲۴
اگه ساز کار قوه ها را بشناسی میفهمی که قوه قضاییه جلوی فساد را نمیتواند بگیرد بلکه با مفسد باید برخورد کند
مشکل قوه قضاییه اینه که باید صبر کند فسادی دید، بعد برود مدرک جمع کند
اما این وظیفه قوه مقننه و مجریه است که باید جلوی فساد را بگیرند (4287692) (alef-13)
 
مقداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۱:۵۷:۱۷
قوه قضائیه که بازوی اجرایی برای قاچاق نداره .... همه دست دولته
قوه قضائیه که لایحه نمیده .... دولته که برای قاچاق میتونه برنامه و لایحه ببره ... سازمان بازرسی هم کلی آدم رو برده زندان ... ولی بخاطر بحث آبرو علنی نشده (4288371) (alef-13)
 
محمد
Denmark
۱۳۹۶-۰۲-۰۶ ۲۳:۴۰:۰۲
تا امروز میگفتم تحریم ولی الان میگم آقای روحانی شانس داری که اینها هستند تا باز ما بیایم بهت رای بدیم (4287240) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۶ ۲۳:۴۱:۰۶
ارتباط با مردم یعنی چی ؟ تعریف شما از مردم چه کسانی هستند اگر مثل احمدی نژاد مردم کشور را به دو بخش تقسیم می کنید بهتر است اسمی از مردم نیاورید، (4287242) (alef-13)
 
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۷:۲۰:۰۹
؟؟؟ احمدی نژاد مردم را دو دسته تقسیم کرد؟ احمدی نژاد مشکل خیلی داشت و داره ولی این برجسب بهش نمیچسبه وقتی جایی مردم دیدار مردمی داشت هیچ قشری هم براش فرق نمیکرد و خودش را خادم تمام مردم ایران میدونست
نه دولت روحانی که با غیر از اشرافی ها با کسی دم خور نمیشود و به کسانی که به او رای ندادند طرفداراش میگفتن شما اقلیت هستید ساکت باشید (4287696) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۰:۴۱:۲۲
مردم یعنی نجومی بگیر و مالکین نجومی (4288169) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۶ ۲۳:۴۱:۱۳
آیا می‌شود کاری کرد که فساد نباشد؟ بله قوه قضائیه در برخورد با مفسدین مر قانون را عمل کند و نه بر اساس مصلحت اندیشی.

بهتر است بجای رو در روشدن با مردم در مسجد که بعنوان پیش نماز آنجا حضور دارید بروید در محل کار مردم. (4287243) (alef-13)
 
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۶ ۲۳:۴۱:۳۵
فکر نمیکردم رئیسی اینقدر سطحی صحبت کنه. اصلا" برنامه نداشت. (4287246) (alef-13)
 
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۸:۴۹:۱۷
البته برنامه که داشت .
1) فساد رو ریشه کن میکنیم
2) وضعیت معیشت مردم رو درست میکنیم.
3) مسکن برای جوانان ارائه میدیم.
4) در حوزه هنر برای هر 7 هنر برنامه داریم.

وا... اینارو من هم میدونم ، کوچکتر از من هم میدونن ، ولی نمیشه یا نمیتونن یا نمیخوان . مثلا

1- تو قوه قضائیه فرصت برای مبارزه با فساد داشتید .
2- این که عمرا ، اینقدر بخور و ببر تو مملکت هست. شما حساب پول هایی که از مملکت اختلاص شده رو به اضافه خرج های اضافی دولت ها رو جمع کن ، تقسیم بر مردم کن ببین به هر کی چقدر میرسه.
3- حالا ساختن 600 واحد با ساختن 60000 واحد و بیشتر خیلی فرق میکنه.
4- هنر هم که وضعیتش معلومه . البته ما تو ایران 5 تا هنر بیشتر نداریم. اونم سر و پا شکسته . (4287889) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۲:۳۲:۰۸
به اینها میگن هدف نه برنامه ، متاسفم که هنوز خیلیها در کشور فرق هدف و برنامه رو نمیدونن حتی کاندیدای ریاست جمهوری (4288503) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۳:۰۹:۰۷
اینایی که شمردی آرزوها و هدفها است نه برنامه ها (4288613) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۴:۱۲:۴۴
حرف طلایی رییسی :
رییس جمهور باید اولین مدعی افراد فاسد باشد.

جناب آقای روحانی اصلا مدعی افراد فاسد نیست
جناب آقای روحانی حتی فساد ۱۲۰۰۰ هزار میلیاردی صندوق فرهنگیان توسط دولتیان را ماستمالی کرد که وام معوقه بوده است

حالا آدم می فهمد تفاوت رییسی با روحانی از کجا تا کجاست .

رییسی ، دلهای مردم خسته از دولت روحانی را امیدوار کرد

از هم اکنون پیروزی رییسی در همان مرحله اول آشکار شد. (4288767) (alef-13)
 
United Kingdom
۱۳۹۶-۰۲-۰۶ ۲۳:۴۲:۲۳
نمیخوایم آقا. این طعم فقر چشیده ها پدر مردم رو درآوردند. هنوز خاطره فقر احمدی نژاد یادمون نرفته. اتفاقا یکی میخوایم که چشم و دلش سیر باشه تا 4 سال اول رو صرف پر کردن شکم اطرافیان فقیرش و اونایی که التماس دعا داشتند نکنه. (4287250) (alef-13)
 
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۷:۲۱:۵۰
مهم اینه که دنیا طمع میاره اونکه دلش سیر باشه فکر کردی به یاد ما فقرا میافته
نه جانم بلکه حرص برش میداره بیشتر میخواهد
به خاطر همینه که فاصله طبقاتی توی این دولت بیشتر شده (4287701) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۱:۴۸:۲۴
یکی می خواخیم مثل فریدون چشم و دل سیر!!!!!!!!!!!!! که دیگه نره سراغ بانکها!!!!!!! (4288349) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۲:۴۳:۴۲
توی این دولت فاصله طبقاتی بیشتر شده؟؟؟!!! من دیگه حرفی ندارم.. (4288536) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۳:۳۷:۵۹
خیلیها فکر میکنن کسی که طعم فقر رو چشیده باشه وقتی به قدرت برسه بیشتر به فکر افراد فقیره ولی تجربه ثابت کرده که معمولا برعکسه. یعنی افراد فقیر که ناگهان به قدرت میرسن اولا حریص تر میشن ولی مهمتر اینکه فکر میکنن که ما خودمون هم سختی کشیدیم و اونقدر دلشون به حال دیگران نمیسوزه! در حالیکه اونهایی که وضع متوسطی داشتن معمولا بیشتر دلشون میسوزه به حال فقیران! (4288692) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۹:۱۰:۵۷
خلایق هرچه لایق! (4287945) (alef-13)
 
محمدامین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۹:۳۰:۰۱
دقیقا همینطوره متاسفانه، البته بنده معتقدم اینکه کسی بیاد و کاری برای کشور و مملکت بکنه هیچ ربطی به این که فقیر بوده یا ثروتمند نداره، حضرت خدیجه ثروتمند بود و برای دین خدا کار کرد ، میثم تمار هم فقیر بود و برای رضای خدا کار کرد. (4287993) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۶ ۲۳:۴۲:۵۴
اين آقا فقط شعار داد در تمام طول برنامه يك راه حل درست وحسابي ارائه نداد همه مي دونن بيكاري بايد حل بشه ركود بايد رفع بشه نگاه بايد به داخل باشه.... راه حل بگو دو برابر كردن يارانه يعني فاجعه ي تورم ، التهاب بازار ، فريب مردم وخريد راي ضعفا، به خدا دوروز دنيا به اين كارا نمي ارزه (4287253) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۲:۱۴:۱۴
گفتگوی اقتصادی نبود. این فوهنگی و اجتماعی بود (4287555) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۶-۰۲-۰۶ ۲۳:۴۳:۱۹
یعنی شده مزایده و مناقصه!
الان من بگم بیکاری 60 درصده و 8 میلیون شغل درست میکنم رئیس جمهورم؟ (4287254) (alef-13)
 
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۲:۴۷:۵۵
نه. تا وعده ۱۰۰ روزه ندی رئیس جمهور نمیشی. (4288548) (alef-13)
 
یک فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۶ ۲۳:۴۳:۴۱
جناب رئیسی در گفتگوی خبری فرمودند : اجازه نمی دهم مردم هر روزمنتظر خبرجدیدی از اختلاسها در کشور باشند !
سوال بنده این است مگرحضرتعالی چندین سال در دستگاه قوه قضائیه سمت دادستان، معاون قوه و ... نداشته اید و مگر یکی از شرح وظایف قوه قضائیه علاوه برمقابله با جرم ،پیشگیری از جرم نیست چرا در سالهای تصدی خود به وظیفه ذاتی دستگاه مربوطه عمل نشده است که دیگر برای مردم اختلاس چند هزار میلیاردی امری طبیعی و عادی شده است و از شنیدن آن دیگر کسی اظهار تعجب و شگفتی نمی کند ممنون میشوم روشن گری بفرمایید . (4287255) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۳:۵۱:۰۲
مردم باحالی هستید ها!
اگه شدت عمل به خرج بده می‌گویید ای وای چرا اعدامشون کردید
اگر شدت عمل به خرج نده می‌گویند که نمی‌خواهد با فساد مبارزه کند.

بنظر من بهترین کار آقای رئیسی حل کردن مشکل تروریست های منافقین در ایران بود. ریششون را کند و خلاص!
اگه از زندان بیرون می‌آمدند مثل موش زاد و ولد می‌کردند و جمعیتشون زیاد می‌شد. (4287596) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۷:۱۴:۲۴
چه ربطی به قوه قضاییه داره؟
ایراد ساختاریه و دولت باید اصلاحش کنه (4287686) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۴:۴۹:۰۶
رییسی داره میاد، همه کسانی که در قوه مجریه برای فساد و رانتخواری و اختلاس لانه کرده اند در سایت ها به راه افتاده اند برای تخریب رییسی!!!!!

ولی مردم در ۲۹ اردیبهشت ، با ۳۰ میلیون رای به رییسی ، پاسخ لشکر تخریب را خواهند داد.

روحانی بدعهد و خسته، ۲۹ اردیبهشت بازنشسته. (4288829) (alef-13)
 
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۷:۲۳:۵۲
اصلا وظیفه قوه قضایی پیشگیری نیست وظیفه قوه مجریه و مقننه پیشگیری است

تخریب به چه قیمتی! (4287704) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۸:۳۱:۰۴
اتفاقا در همین سمت ها بود که اختلاس ها کشف و باهاشون برخورد شد (4287847) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۴:۴۵:۰۳
وقتی روحانی از اختلاس گران ۱۲۰۰۰ هزار میلیاردی صندوق فرهنگیان حمایت می کند ، میگه اختلاس نبوده وام گرفتند، آقای رییسی ، چکار کند ؟؟؟!!! با قوه مجریه بجنگد؟؟!!!! (4288825) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۶ ۲۳:۴۴:۲۳
"ما برای همه چیز برنامه داریم." خب برنامه هاتو بگو. فقط گفتی همه چی بده و تو خوبی و همه رو حل میکنی. چجوری؟!! (4287258) (alef-13)
 
Alireza
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۶ ۲۳:۴۴:۴۳
خلاصه‌ی رییسی
- برای مبارزه با بیکاری ایجاد اشتغال میکنم
- برای مبارزه با تورم، آن را پایین می‌آورم
- برای مبارزه با فساد آن را از بین میبرم (4287259) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۱:۵۳:۰۱
انشاء الله دوستان منتقد از کلی گویی ها به گوش باشید پس از سخنان روحانی بیایید سخنان ایشون را هم همینجور نقد کنید که مردم فکر نکن شما اجیرالدوله اید بالاخره انصاف خوب چیزیه دیگه

اما وقتی که روحانی صحبت کرد همین گروه اجیرالدوله میان میگن که تو این فرصت که نمیشه برنامه داد مشاوراش برنامه می دن کار باید کارشناسی و تخصصی باشه و وظیفه رئیس جمهور اینه که از اهل فن استفاده کنه نه خودش همه چیزدان باشه و خلاصه هزارجور توجیه دیگه... (4288360) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۴:۵۰:۱۳
روحانی بدعهد و خسته ، ۲۹ اردیبهشت بازنشسته. (4288833) (alef-13)
 
محمد
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۲-۰۶ ۲۳:۴۵:۲۵
بند خدا خودشم نفهمید چی گفت فقط بهش گته بودن زیاد کلمه کار واشتغال رو بکار ببر (4287263) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۶ ۲۳:۴۶:۲۴

🔴 خوبي گفت‌وگوي #رئيسي اين بود كه ديگه با طرفداراش بحثي نداريم، حرف زدن ارجاع‌شون مي‌ديم به گفت‌وگوى ويژه خبري (4287267) (alef-13)
 
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۷:۲۵:۱۱
روحانی هم ارجاع میدیم به دو صحبتش
1- وعده 100 روزه جدیدش
2- آدم بی عقل باشه که وعده 100 روزه بده (4287708) (alef-13)
 
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۲:۵۶:۵۱
کسی که خواب هست رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودش رو زده به خواب نمیشه بیدار کرد
روحانی گفت طی 100 روز گزارش کار رو به مردم میدم کی گفت طی 100 روز اقتصاد ایران رو درست میکنم (4288577) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۵:۵۳:۴۲
بزار بیاد حرف بزنه هنوز که نشنیدی شلوغ میکنی (4289021) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۶-۰۲-۰۶ ۲۳:۴۶:۵۶
بعد از يه عمر يه دولت خوب ديديم

رحمت بر شير مادرت راي منو خانواده ام تقديم يه تو اولاد رسوال خدا

واقعا در خانواده ما نشات و شادابي و اميد جوانه زد

خسته از بي رمقي و جناح بازي (4287268) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۷:۵۵:۴۶
احتمالا اینها را خود تیم تبلیغات رییسی نوشته چون از صحبتهای دیشبش نمیشه چنین برداشتی کرد (4287770) (alef-13)
 
لطف الله کریمی
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۴:۳۵:۰۰
دولت روحانی ببخشید مدرسه پیرمردها خوبه پس توی این چهار ساله چیکار کرده
دولت تدبیر و امید هیچکس ازش خیری ندید (4288805) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۸:۰۵:۰۳
خداوکیلی معیارهات اینه؟ اولاد رسول خدا؟! یعنی چون سیده یک امتیاز داره؟ بعد امید و نشاط با کدوم حرفهای تازه ایشون جوانه زد؟ حرفهای کلیشه ای و کلی که تا الان هزار بار توسط قبلی ها گفته شده. این ادبیات ایشون مال دهه 60 بود. (4287792) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۴:۵۶:۵۱
انصافا حرفای رییسی نو و تازه بود،

از حرفهای تکراری و سخنرانی و وعده های دروغ روحانی خسته شدیم.

انشاء الله با جشن پیروزی شکوهمندانه رییسی ، خستگی این ۴ سال از تن ما خارج خواهد شد. (4288862) (alef-13)
 
Ali
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۸:۳۱:۲۰
نشات!!!! (4287848) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۸:۴۸:۵۷
شما حالت خوبه ؟ با حرفهای رییسی نشاط در خانواده ات موج زذ؟ (4287886) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۵:۰۶:۲۰
خیلی ساده ای !!!!!!

با انکار واقعیت چیزی عوض نمی شود

سیادت با لباس روحانیت برای رییسی = ۱۰ میلیون رای
انتساب نیکزاد به عنوان رییس ستاد برای رییسی= ۴ میلیون رای.
تولیت آستان قدس رضوی برای رییسی = ۸ میلیون رای
نداشتن سابقه منفی برای رییسی = ۴ میلیون رای،
وحدت اصول گرایان برای رییسی = ۴ میلیون رای.

پرچمدار پیروزی در ۲۹ اردیبهشت با ۳۰ میلیون رای آیت الله دکتر رییسی. (4288901) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۲:۳۳:۴۷
اقای افشین قطبی هم سید و اولاد پیغمبر بود ، این شد دلیل که بهش رای بدید؟ (4288505) (alef-13)
 
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۶ ۲۳:۴۹:۳۰
در یک کلام: هیچ مورد خاصی در صحبت های ایشون نبود. اکثر صحبت ها رو در تمامی انتخابات ها از سوی نامزدها شنیده ایم. (4287277) (alef-13)
 
حسام
Switzerland
۱۳۹۶-۰۲-۰۶ ۲۳:۵۲:۴۰
من به دقت به صحبت های آقای رئیسی گوش کردم. متاسفانه ایشون اصلا برنامه ای ارائه نداد. فقط یکسری شعار مطرح کرد. (4287287) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۹:۱۲:۳۹
مگه روحانی برنامه داره؟ (4287948) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۵:۰۷:۵۲
اصلا به صحبت های آقای رییسی گوش ندادی،
کاملا به دستور حسام الدین آشنا برای تخریب رییسی گوش دادی !!!!!!! (4288910) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۶ ۲۳:۵۳:۰۲
سید در اولین برنامه ، بسیار ، توانمند ظاهر شد،

نشانه های پایان روحانی در حال آشکار شدن است.

تابش بارقه های امید بر دل ملت ایران مبارک باد.

۲۹ اردیبهشت جشن بزرگ ملت ایران، آغاز فصلی نو، نفسی تازه، و رویشی دو باره.

سلام علی ابراهیم. (4287289) (alef-13)
 
امین
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۱:۴۳:۴۶
این کامنت رو دقیقا از تو ستاد رئیسی نوشتی یا نه اومدی خونه یکم استراحت کردی بعد نوشتی؟واقعا چیزایی که نوشتی از صحبت های سطح پایین رئیسی هم سطح پایین تر بود (4287516) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۵:۱۸:۰۱
سید مستقل است و تازه نفس وبی یدک ،
روحانی فرسوده است و خسته و مایوس و با زاپاس و یدک

شناسه رییسی امید و اقدام و قاطعیت
شناسه روحانی حرف و وعده ۱۰۰ روزه سخنرانی های چندش آور و خسته کننده تکراری

شناسه روحانی کلیدی که به قفل و داس تبدیل شد
شناسه رییسی خادم الرضا ع

نماد روحانی ، جز بتون ریزی نمی توانیم
نماد رییسی ، می توانیم ، کرامت مردم را حفظ می کنیم. (4288938) (alef-13)
 
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۷:۲۳:۰۱
ایران یک کلام رییسی والسلام (4287703) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۵:۲۷:۳۴
روستایی ، میگه رییسی
کارگر ، میگه رییسی.
کارمند ، میگه رییسی
مسکن مهری، میگه رییسی.
مال باخته کاسپین، میگه رییسی
بازنشسته، ، میگه رییسی،
زائر امام رضا ع، میگه رییسی.
مداح اهل بیت ع، میگه رییسی
هیئتی ، میگه رییسی.
بیکار ، میگه رییسی،
کارمند با حقوق کم ، میگه رییسی
کاسب ، میگه رییسی،
مدافع حرم، میگه رییسی،
طلبه، میگه رییسی،

رییسی امید انتخابات ۲۹ اردیبهشت (4288957) (alef-13)
 
Moldova, Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۰:۱۱:۰۶
خود گویی خود خندی عجب مردهنرمندی (4288092) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۶ ۲۳:۵۶:۴۹
امشب مدعيان"كاروكرامت"، عجب جامعه سياهي را در كشور به تصوير كشيدند: فقر، بيچارگي، گرسنگي، تحقير، بحران بيكاري، فلاكت، فساد، نزاع ميان قوا، و… . (4287299) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۳:۵۳:۴۲
معلومه از قشر مرفه بی درد هستی و توی ایران نچرخیدی!
بیکار نداریم
گرسنه نداریم
کسی که برای زندان نرفتن کلیه می‌فروشه نداریم
مردم فلاکت زده نداریم و ...... (4287599) (alef-13)
 
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۷:۲۷:۰۶
زره ایی از رئیس دولت تدبیر و امید یاد گرفته سال 92 همین تاکتیک رئیس جمهور شد و تا 96 با همین تاکتیک مردم رو سرکار گذاشت (4287715) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۸:۳۰:۳۲
یعنی مملکت گل و بلبله؟؟ (4287846) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۸:۵۶:۴۵
اصغر فرهادی خیلی کمتر از این ها رو در فیلماش نشون نی ده داد همین اقاییون در میاد حالا خودشون نشستن همینارو می گن .... (4287911) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۹:۵۳:۴۴
به به چه قشنگ کپی برداری کردی از توییت آقای ابوطالبی
یه کم از خودت حرف میزدی بهتر نبود؟!!! (4288043) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۰:۲۸:۰۹
واقعا اوضاع بهتر از اینه؟!!!!!!!!!!!!!!! (4288133) (alef-13)
 
Sweden
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۱:۲۴:۳۲
البته همه اینها هست ولی نه به این غلظتی که مطرح شد! (4288292) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۸ ۱۵:۵۱:۴۳
بر فرض محال رئیسی رای بیاره اگه خواست بره کشورای اروپایی راهش نمیدن یا دستگیرش میکنن که (4291217) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۶ ۲۳:۵۶:۵۴
)اگر انتخاب شوند هم ظاهرا مي خواهند همه كارهاي انجام شده توسط اين دولت را دوباره انجام دهند! بهتر بود قبل از قضاوت قدري بيشتر تحقيق مي كردند. (4287300) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۶ ۲۳:۵۷:۰۴
مسئول دولتهاي نهم و دهم هم همين گونه و با همين سياهنمايي سخن مي گفت؛ حالا وزراي آن دولت، گرد "كاروكرامت"جمع آمده اند. سرنوشت آن چه شد؟ اين تذهبون؟ (4287302) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۵:۴۱:۱۴
بیخود به احمدی نژاد پاس نده، احمدی نژاد تمام شد،

دولت روحانی دولت تحقیر و ضد کرامت اس

دلیلش، ناسزاگویی و فحش دادن و متلک پرانی رییس جمهور
دلیلش ، کبر و غرور و نخوت وزیر بهداشت و تحقیر و ناسزا گفتن به فرماندار
دلیلش، زشت خویی و بد دهنی وزیر راه آخوندی
دلیلش، توهین وزیر اشرافی رانتخوار خواب آلوده هزار میلیاردی نعمت زاده به مردم
دلیلش، اهانت های زشت حسام الدین آشنا به مردم، و به کاندیدهای ریاست جمهوری

دولت روحانی تابلوی تحقیر و توهین به مردم

آفرین بر رییسی که روی این زخم کشنده و درد بی درمان دولت روحانی دست گذاشت،

کسانی که می گویند رییسی حرف تازه ای نداشت ، ظاهر نه معنای تحقیر را می فهمند و نه معنای کرامت را

اما ملت ایران یک صدا به رییسی می گویند جانا سخن از زبان ما می گویی، ما از تحقیر توسط دولت روحانی خسته شده ایم
ما خواهان تکریم و عزت و کرامتیم

البته که از فرزندان حضرت زهرا ع جز تکریم مردم انتظاری نیست ، کانون تکریم و کرامت و عزت و بزرگواری اند. (4288995) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۶ ۲۳:۵۷:۱۲
دو سوال از محضر آقای رئیسی:
1- حضرتعالی از ابتدای انقلاب در بالاترین پستهای قوه قضائیه حضور داشته اید. آیا مقامهای قوه قضائیه در جایگاه بهتری از رئیس جمهور برای مبارزه با فساد نیستند؟ چطور من رای دهنده باید باور کنم که با رای دادن به حضرتعالی فساد اداری ریشه کن خواهد شد؟
2- در صحبتهای خود فرمودید که در دولت شما منتقدان در روزنامه ها و نمایندگان مجلس می توانند آزادانه و راحت دولت شما را نقد کنند؟ در دورانی که در عالی ترین سمتهای قوه قضائیه حضور داشتید، آیا آن قوه انتقادپذیر بوده است؟ آیا رفتار دولت آقای روحانی با منتقدین را نسبت به قوه قضائیه نا مناسب تر می دانید؟ (4287303) (alef-13)
 
لطف الله کریمی
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۶:۵۲:۵۲
اولا باید پرونده ای از جانب نیروی انتظامی و بقیه ارگان ها به قوه قضائیه ارسا بشه تا بتونن رسیدگی کنن .
ثانیا تا زمانی که بزرگترین رانت خوار های ما پیشتشون به بعضی افراد نفوذی گرم بود قوقضائیه هم نمی تونست کاری بکنه .
ثالثا . رفتار های آقاروحانی با رسانه های منتقد اصولا اینطور است که هرچقدر انتقاد بیشتر باشد در بودجه سال آینده یارانه کمتری خواهند گرفت نمونه بارز این مطالب صدا و سیماست و بعد یا بروند به درک یا جهنم و یا اینک یک مشت آدم بیسواد هستن و ... البته با کمال ادب و احترام در این اواخر هم که این رفتار محترمانه به کابینه تسری یافته و تمامی وزرا در کمال ادب و احترام منتقدان خودشون و یا هرکسی که سوالی داشته باشه که به این عزیزان رو به زحمت بندازه احمق و بیشعور خطاب می کنند .

..............به قول معروف دولت تدبیر و امید هیچکس ازش خیری ندید ........... (4287661) (alef-13)
 
abbas
Netherlands
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۹:۳۱:۰۴
بند دو رو خوب اومدی کلیپ دانشجویی که به دولت روحانی حمله می کند پخش شده است این دولت برترین دولتی است که منتقدان هرجه که دلشان می خواهد به او می گویند (4287995) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۵:۴۹:۱۸
اگر سوال داری جوابش آسان است آیت الله رییسی در حوزه مسولیتش وظایفش را به خوبی انجام داده وظیفه ایشان بازرسی و نظارت بوده که دقیق و کامل انجام شده اقدم وظیفه بخش های دولتی بوده که به وظایفشان عمل نکرده اند،
اما اگر منظور شما با این سوالات تکراری تخریب آیت الله رییسی است، بدانید که تخریب شما عکس نتیجه می دهد آدم های دولتی با این حجم تخریبی که علیه رییسی در دو هفته گذشته به راه انداختند ، رای رییسی از صفر ، الآن به ۳۸٪ در صدرسیده و جهشی رو به افزایش است، روحانی را از مناظره فراری داده. (4289011) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۶ ۲۳:۵۸:۱۲
رئیسی، امید همه مستضعفان. (4287304) (alef-13)
 
آرش نیک خو
Germany
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۳:۲۱:۲۳
دلم به حال مستضعفان میسوزه که 40 ساله توی نظام جمهوری به اسمشون رای جمع میکنن و اونا هنوز مستضعفن!!!! (4288637) (alef-13)
 
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۶ ۲۳:۵۸:۲۶
خودش چند سال معاون قوه قضائیه و دادستان کل کشور بوده بعد میگه من اگه بشم رئیس جمهور فساد ریشه کن میکنم. اگه اینکاره بودی اینهمه سال تو قوه قضائیه اینکارو میکردی. (4287305) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۳:۵۵:۴۰
بله ایشان می‌توانند و می‌کنند.
اگر ایشون ریشه تروریست های فرقه رجوی را نکنده بودند الان کشور نابود شده بود. (4287600) (alef-13)
 
Sweden
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۱:۲۳:۱۰
احتمالا بعد از رئیس جمهور شدن هم میگن مشکل از قوانینه و توپ میفته توی زمین مجلس! (4288290) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۰:۰۱:۰۸
هیچ برنامه ای ندارد
واقعا دکتر روحانی اصلح است (4287315) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۶:۳۷:۵۰
اگر در مورد رئیسی حدس میزنیم که برنامه نداره
در مورد روحانی ، در عمل دیدیم که برنامه نداره (4287656) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۲:۱۷:۴۶
خوب با این استدلال شما رای نمیدیم راحت (4288457) (alef-13)
 
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۱:۰۰:۴۵
الان روحانی برنامه داره؟
برنامه ۱۰۰ روزه! (4288225) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۶:۲۳:۰۵
شما تو خونه لم دادید رییسی را تخریب می کنید ،
مردم با جمعیت انبوه و با شکوه از رییسی استقبال می کنند
در سفر رییسی به یزد مردم نشان دادند تاز این نشانه سحر است، وقتی از رییسی مردم استقبال صدها هزار نفری در شهرها به عمل آوردند ، آنوقت در فضای مجازی هم پیداتون نمیشه،
گفتید رییسی قاتل است ، مردم کنجکاو شدند که ببیند این قاتل
کیست ؟ چه کسی را کشته؟ وقتی مردم فهمیدند ، تروریست های پلید و منافقین خبیث مزدور صدام را به سزای اعمالشان رسانده ، میلیونها نفر از مردم هم با آقای رییسی آشنا شدند و هم علاقمند و مشتاق شدند که به رییسی رای بدهند، مردم رییسی را شناختند و منتظر ۲۹ اردیبهشت هستند ، سریال های استقبال عظیم مردمی در روزهای آینده از رییسی را از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب شاهد خواهید بود،
و شاهد خواهید بود که روحانی برای حفظ آبرویش از استودیو صدا و سیما یا افتتاح تکراری پروژه یا اجتماع درون حزبی، جرات حضور در میان مردم را پیدا نخواهد کرد. (4289105) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۰:۰۱:۳۲
اگر دولت به شرايط قبل از برجام بر گردد رساندن كشور به حالت فعلي كار هيچيك از كانديداهاي مدعي نبود
اقاي رييسي مدعي هستند كه درسال اول مسكن مهر را تمام ميكننددر حاليكه ميكن مهر به اخر رسيده وبطور خود كار تا اخر سال جمع ميشود
اقاي رييسي مدعي كه دولت را در ويطرين جلوي چشم ملت ميگذارند در حاليكه عملكرد مثبت يا منفي ايشان در قوه قضاييه كاملا محرمانه ومردم هيچ اطلاعي ندارند
ايشان مدعي هستندفساد در دولت وجود دارد ايا در قوه قضاييه كه ايشان مسووليت داشتند فسادش كمتر از دولت بوده؟چرا نتوانستندفساد ورشوه را در قوه قضاييه از بين ببرند؟ (4287319) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۶:۰۱:۱۳
مرد حسابی ،خیلی کم اطلاعی در قوه قضاییه ، تصمیم گیرنده ، قاضی است نه رییس یا معاون قوه قضاییه، تمام پرونده های فساد و اختلاس را باید قاضی نظر بدهد و اگر یک قاضی رشوه بگیرد باید قاضی دیگر پرونده او را بررسی کند و نظر بدهد و اقدام کند ، ولی در قوه مجریه تصمیم گیرنده رییس جمهور است، می تواند با یک دستور وزیر یا مدیر فاسد و نجومی و رانت خوار را کنار بگذارد و پول هایی را که دزدیده از حلقومش بیرون بکشد

روحانی کدام وزیر مفت خور رانت خور یا مدیر دزد خائن را کنار گذاشت ؟؟؟!!!! شما چطور به روحانی که اختلاس ۱۲۰۰۰ هزار میلیاردی در مسولین رده بالای دولتی او اتفاق می افتد و از آنها حمایت می کنی نقد نمی کنید ، ولی رییسی را که فسادها را بررسی کرده و به دولت روحانی برای اقدام گزارش داده و روحانی اقدام نکرده ، رییسی را زیر سوال می برید
این ناجوان مردی حامیان روحانی قابل چشم پوشی نیست.
گول این حرف های تخریبی و فریبکارانه را نخورید. (4289037) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۰:۰۱:۳۸
حرفهای پر از تناقض
دولت در دوسه ماه آخر آنچه در سه چهار کاشته را درو میکند
اکثر استخدامها در زمان دولت آقای احمدی نژاد براساس روابط بوده و در دولت آقای روحانی تا اندازه ای کمتر شد و به استخدام از طریق آزمون روی آورد
کرامت یعنی مردم در اجتماع خود سربلند زندگی کنند نه اینکه به اجبار شرایط اقتصادی دنبال اخبار افزایش قیمت سکه و دلار و دلال بازی باشند
خدایا به مردم کمک کن انتخاب درستی داشته باشند (4287320) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۰:۰۴:۲۹
تازه فهمیدم این رئیسی چقدر بی تجربه و اهل شعار است
مطلب مسکن مهر را ظاهرا حفظ کرده بود چون عین این را تا به حال در چند سخنرانی گفته است (4287329) (alef-13)
 
رضا
Romania
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۰:۰۶:۱۱
حقیقت این است که هیچ برنامه ای ندادند فقط اشکالات را گفتند آنهم با بزرگ نمایی وسیاه نمایی . اداره حرم امام رضا قابل قیاس باادراه کشور نیست.ایشان را مرد این میدان ندیدم (4287333) (alef-13)
 
امید
Sweden
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۰:۰۶:۱۲
از آخرین باری که بک کاندیدا از مبارزه جدی با فساد صحبت کرد و بعد رییس جمهور شد خاطرات خوشی نداریم.
سایت محترم الف ظاهرا ایشان نگفته می شود یارانه ها را دو یا سه برابر کرد بلکه فرموده یارانه های دهک های پایین را دو یا سه برابر می شود کرد. تفاوت از زمین تا آسمان است. (4287334) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۰:۰۹:۴۲
آقای رییسی مکررا میگه برنامه ششم اینو میگه برنامه ششم اونو میگه ولی نمیگه برنامه خودش برای عملیاتی کردن برنامه ششم چه هستش اگر فقط حرف زدن از کم و کاستی های این 39 سال باشد خوب دیگرانی که خارج گود هستن از شمایی که 39 سال مناصب قضایی داشته اید محق تر به خورده گیری هستند (4287340) (alef-13)
 
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۰:۱۰:۰۸
این سخنان بسیار شبیه سخنان آقای احمدی نژاد در کوران انتخابات سال 84 بود البته با غلظت عوامفریبی بیشتر
البته کنتور نداشت (4287342) (alef-13)
 
Sweden
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۱:۲۱:۰۴
صد رحمت به احمدی نژاد و جلیلی! حداقل اونها یک حرف و ایده ای داشتن! آقای رئیسی که فقط شعارهای خیلی کلی که یک عمر مردم شنیده اند و حفظن! (4288281) (alef-13)
 
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۰:۱۰:۴۸
این برنامه نشون داد ریسی به درد ریاست جمهوری نمیخوره.قطعا تو مناظره ها هم با ضعفی که نشون میده باعث ریزش آرای خودش میشه. (4287344) (alef-13)
 
Spain
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۰:۱۱:۳۴
یک سوال از جناب رییسی:

ایشان مدتی رییس دیوان محاسبات بوده اند،

بفرمایند اون 700 تا 800 میلیارد دلار درآمد نفتی از 1384 تا 1392 نصفش خرج واردات شد،
الباقیش چی شد؟
یعنی 300 تا 400 میلیارد دلار را محاسبه اش را بیان بفرمایند.

اون پول کو؟؟؟ (4287345) (alef-13)
 
Spain
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۷:۰۲:۴۲
در سال ۱۳۷۳، رئیسی به عنوان رئیس سازمان بازرسی کل کشور منصوب شد و تا سال ۱۳۸۳ در این سمت بود. او از سال ۱۳۸۳ تا ۱۳۹۳، معاون اول قوه قضاییه، (4287669) (alef-13)
 
United Arab Emirates
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۰:۱۴:۴۲
رييسي =احمدي نژاد (4287352) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۰:۱۴:۵۶
كاش يكم لبخند ميزدن
يه مقدارم تن صداشون براي مصاحبه بالا بود (4287353) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۰:۱۷:۳۸
جناب ریسی این نرخ 40 درصد ذا با حمایت شما از دولت بهار و نماینده خدا به قول شما به وجود آمد..مردم یادشان نرفته.. (4287358) (alef-13)
 
رای ما رئیسی100%
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۰:۲۰:۵۲
29 اردیبهشت واست طوفان میکنیم سید عزیز!انشاالله به امید موفقیت شما.بیاییم یک مدیر خالص و خادم برای کشور انتخاب کنیم. (4287365) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۸:۰۹:۱۲
60 درصد موافقم (4287798) (alef-13)
 
على
Italy
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۰:۲۱:۱۴
آقاى رئيسى خيلى ضعيف مصاحبه كردن و راى منو عوض كردند در كمال تاسف (4287366) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۶:۰۷:۱۳
روحانی خیلی قوی سخنرانی می کند ، اما در عمل ،هیچ و پوچ و بد عهد، ونسبت به فساد مثل خنثی.

رییسی در اقدام و عمل قاطع و جدی،

مردم عمل می خواهند نه حرف و سخنرانی. (4289059) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۰:۲۷:۲۸
همه اش وعده های کلی و بدون هدف . دوباره از یک سوراخ دوباره گزیده نمی شویم (4287376) (alef-13)
 
United Kingdom
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۰:۳۳:۵۵
خوب با این سخنان عجیب که نشان داد کوچکترین برنامه ای ندارند برای همه چیز!!
که ایشون از میدون به در شد ! قالیباف vs روحانی (4287391) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۰:۳۳:۵۷
تاسف بار است ایشان هیچ برنامه ای نداشت و فقط شعار بود و هیچ رقم و ارقامی که نشان دهد چگونه و با کدام پول میخواهد انجام دهد وجود نداشت همان حرف های دولت گذشته بود (4287392) (alef-13)
 
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۰:۳۴:۴۸
این آقایان فقط حرف میزنند و شعار میدهند و کاستی ها را میشمارند و بقیه را تخریب میکنند و دیگر هیچ. یعنی هیچکدامشان راه حلی برای مشکلات کشور ارائه نمیکنند. همگی از روز اول انفلاب در مملکت کاره ای بوده اند و چهل سال تجربه کاری دارند. یعنی اینکه همگی در بوجود آوردن این شلم شوربا بنوعی مقصرند و هیچ کارنامه قابل قبولی از خود ندارند و فقط بقیه را مسئول میدانند.
خوب اینکه شد همان دعوای زرگری همیشگی. آقایان , شما را بخدا با اساتید فن با تحصیلکرده ها با نخبگان جامعه فارغ از جناحبندیهای سیاسی بنشینید و گفتگو کنید و از آنان کمک بگیرید و برنامه بریزید و با اصول علمی با مردم سخن بگویید و راه حل ارائه کنید. شماها همگی در بوجود آوردن وضع موجود سهیم و شریک هستید. همگی چهل سال در راس کارها بوده اید. حالا چطور شده که بقیه مقصرند, غیر از خودتان؟؟؟؟ اقای رئیسی, لطفا بفرمایید کارنامه خود را در دوران تصدی سازمان بازرسی نشان دهید. کدام یقه سفید گردن کلفت خلافکاری را محاکمه و محکوم کرده اید و اموال مردم را پس گرفتید؟؟؟؟؟؟ آقا کارنامه خود را بیان کنید.بخدا ما مردم کمبود ها را خیلی بهتر از شماها میدانیم. راه حل منطقی و مبتنی بر اصول علمی ارائه کنید. والا حرف زدن و کمبودها را نشان دادن ساده ترین کارهاست و مسابقه افزایش یارانه ها و یا همان گدا پروری و در نتیجه رای خریدن و از بین بردن استعدادها بزرگترین خیانت به این مردم و کشور و نظام. (4287396) (alef-13)
 
Ali
Germany
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۰:۳۵:۱۶
اون قسمتی که گفت همه جهان باید از ایران هراس داشته باشد واقعا باعث ترس من از آینده سیاست خارجه کشورم شد!!!! (4287400) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۱:۴۳:۵۴
اره والا ایران هراسی رو هنر می‌دونه خوب دنیا از داعش هم میترسه این شد هنر اخه
میگه از هفت هنر حمایت می‌کنم ولی نمیدونست هفت هنر چیه حتی اسم موسیقی رو نیاورد امروز دو کنسرت در خراسان لغو شد (4287517) (alef-13)
 
China
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۰:۱۴:۱۶
کجا همچین جیزی گفته؟ ای دروعگو! (4288102) (alef-13)
 
Turkey
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۰:۵۲:۱۲
مهمترین بخش صحبتشون همین بود. آینده تاریکی در انتظار وطنمون هست اگر در انتخابات شرکت نکنیم (4288202) (alef-13)
 
France
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۰:۴۰:۲۰
با احترام خيلي خيلي ضعيف بودن ايشون
نميدونم چرا اطرافيان بنده خدا رو توي معذوريت اخلاقي
گذاشتند. بهترين جاي دنيا مشغول بود اقاي رييسي. (4287409) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۹:۰۰:۱۷
سوالم این است اگر در مشهد هم ایشان رای پایینی بیاورد ایا از تولیت استان قدس استفا می دهند ؟ (4287926) (alef-13)
 
Belarus
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۰:۴۰:۲۴
‎اون زمان که پدر همسر ایشون به مردم میگفت بجای مرغ اشکنه بخورند انگار کلمه کرامت وجود نداشت و یا این آقا در کما بود (4287410) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۰:۴۱:۴۴
امشب بعد از سخنان رئیسی مصمم تر از همیشه شدم که به روحانی رای بدهم ایشان فقط شعاری حرف زد و بدون ارقام و سند (4287414) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۰:۳۲:۵۲
روحانی که فقط حرف زد وبعد هم منکر وعده هاش شد. من دیگه بهش رای نمیدم (4288143) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۰:۴۳:۲۴
ایشون عالین (4287418) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۸:۰۹:۵۳
عالیییییییییییییی!!!!!!! (4287799) (alef-13)
 
حقیقت جو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۰:۴۵:۴۰
اقای رئیسی
درتمام سالهایی که در دستگاه قضا بودید و بخصوص ده سالی که معاون بودید و این همه فساد اقتصادی رخ داد چکار کردید ؟؟؟
که حالا در کسوت رئیس جمهوری انجام بدهید که امکان دخالت در قوه قضائیه را هم ندارد (4287428) (alef-13)
 
امیر حسین سلطان/تهران
United States
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۰:۴۶:۱۵
جناب آقای رئیسی آیا این گفته شما یک زخم زبان نیست؟! "تعهد ما این است که در 2 سه ماه آخر دولت، دولت را فعال نکنیم" - دقیقا حکایت رطب خورده ... است! (4287429) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۹:۵۴:۲۰
خوبه خودتون هم قبول دارید دولت در 2 سه ماه آخر فعال شده!!
البته فعالیت هم کاذبه نه واقعی
کاش همون برنامه صد روزه ای که میگن رو تو این چند ماه آخر اجرا میکردن! (4288045) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۰:۳۳:۲۹
یک واقعیته (4288149) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۰:۵۰:۳۵
همان گونه که از چند ماه پیش شعار دولت اینده دولت کار با شعار کارو تلاش انفلابی غلبه برمشکلات را طرح کردم این نکته را یاد اورمی شوم چه دولت کار و چه دولت مردم چنانچه قالیباف از صحنه خارج شود درصد قابل توجهی به سمت روحانی سوق پیدا می کند شامل کسانی که رییسی را نمی شناسند و می خواهند به قالی باف رای دهند اگر قالی باف نباشد به روحانی رای می دهند و کسانی که تمایل دارند به یک روحانی رای دهند اگر رییسی نباشد به روحانی رای می دهند/ اندیشکده اینده نگار (4287436) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۰:۵۵:۳۳
کاملا مشخص بود هیچ برنامه ای برای اداره کشور نداره به فرض اگر رای بیاره با آزمون و خطا تازه میخواد مملکت داری یاد بگیره همش میگفت ، حتما میشه این کارو کرد ... حتما یه راهی داره ...حتما فضای مجازی خوبه... (4287449) (alef-13)
 
ارمان
United States
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۱:۰۰:۲۹
فاجعه بود حتی نمی تونستن لرزش دستاشون رو کنترل کنن،جوابای بی ربط؛هیچ برنامه ای نبود فقط می گفتن فساد بده نباید باشه،بیکاری بده نباید باشه، کار باشه،کار خیلی باشه و تمام!!! (4287457) (alef-13)
 
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۲:۱۵:۰۰
لرزش دست گاهی از روی ضعف نیست از روی دغدغه داشتن است. این لرزش دستش باعث میشه بهش رای بدم... بله آدمایی هم هستند که توی چشم ملت ذل میزنند و بدون هیچ لرزشی پشت سر هم دروغ می بافند و عین خیالشون هم نیست... (4287557) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۳:۴۴:۵۰
کار ریسی به جایی رسیده که طرفداراش به خاط لرزش دستش بهش رای می دهند!!!
چون هیچ حٌسن دیگه ای نداشته لرزش دست براش شده نقطه قوت (4288706) (alef-13)
 
لطف الله کریمی
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۴:۳۰:۴۷
آقای روحانی خوبه که زل بزنه توی چشم های ملت با حلت ریلکس کامل بگه کدوم 100روز هرکی گفته عقل نداره و... جلب که دوباره وعده صد روزه بده
دولت تدبیر و امید هیچکس ازش خیری ندید (4288794) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۱:۰۱:۰۹
صلا انتظار نداشتیم

توی منزل ما همه جا خوردیم


چقدر این جناب رئیسی ضعیف و ناکارآمد و بی تجربه نشان داد
خیلی صحبت و پاسخ های ایشان بچه گانه و درهم و برهم بود و واقعا معلوم بود سرسوزنی تخصص ندارد
ولی حتما انسان متعهد و دلسوزی هست

با این کاندیدا آبروی جریان اصول گرا از بین میرود


الان که بهترین زمان برای شکست و خرد کردن جریان منحط اصلاح طلب هست
الان که ضعیف ترین و ناکارآمدترین و نالایق ترین دولت تاریخ انقلاب سرکار هست براحتی میشد با یک کاندیدای تواناتر و مدیرتر چنان دولت کلید گرا و کدخدا پرست رو شکست داد که سالها درس عبرت برای ایشان باشد
ولی افسوس که جناب رئیسی حتی به درد وزارت هم نمیخورد چه برسد ریاست جمهوری (4287460) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۴:۰۵:۱۸
ناکارآمد ترین دولت همان دولت محبوب شما بود ولاغیر (4287601) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۱:۰۲:۲۹
به نظر اینجانب بهتر است جناب آقای رییسی بجای کلی گویی به جزییات بپردازند. مثلا اعضا کابینه شان را معرفی کنند تا مردم ببیند از چه افراد متخصصی ایشان استفاده خواهند کرد تا آلان که فقط از وزرا آقای احمدی نژاد در تیم ایشان میبینیم که کارنامه درخشان این افراد در دولت قبلی زبانزد همه است ! با شعار و حرف و تیم ناکار آمد نمیشه مملکت را اداره کرد به قولی دوصد گفته نیم کردار نیست. (4287463) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۶:۰۶:۱۴
وزراش كه همون احمدى نژادى ها هستند (4289055) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۱:۰۳:۰۴
آقای رئیسی می گوید: امّتی که توانسته پیروزی‌هایی را ثبت کند و به عنوان الگو در جهان مطرح باشد، مگر می‌تواند این فقر را تحمل کرده!!!!
بفرمائید در چی الگو ی دنیا شدید ؟ محیط زیست؟ تولید ملی؟ صنعت؟ در چی در شعار البته! (4287465) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۷:۵۶:۲۸
احسنت (4287771) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۲:۳۹:۴۸
همون فقری که گفتن حتما الگو شدیم
من که هنگ کردیم ایشون کلی نقاط تاریک از کشور و وضع اقتصادی ، فرهنگی سیاسی کشور می گن و از اون ور میگن ما الگو جهان شدیم ؟؟؟ این تناقض منو گیج کرده ؟ البته شایدم منظورشون شاخص فلاکت و فقر و تورم در سال 91 و 92 الگو شدیم (4288522) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۱:۰۳:۴۳
واقعا اگه این سوال ها رو از هر کی بپرسن کلی و عالی جوان میشه این چه جورشه?
شما نظرتان راجب اقتصاد جواب وضع ما نباید این باشه والی اخر (4287466) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۸:۱۲:۰۸
راجب؟ (4287804) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۱:۱۱:۳۸
حالا برید هرچقدر دلتون میخواد تخریب کنید و زخم زبان بزنید
این کارها ســـ♥ـــید ما را از میدان به در نخواهد کرد (4287477) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۸:۱۳:۴۱
تخریب؟ حرفهای ایشون را بازگوکردن تخریبه؟ شایدم باشه چون با حرفهاش خودش رو تخریب کرد . (4287806) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۲:۴۰:۵۱
شاید سید شما بدر نشه ولی قطعا از در پاستور وارد نمی شن چون مردم بدرش می کنن (4288524) (alef-13)
 
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۱:۱۴:۱۵
از سایت محترم الف خواهش میکنم یک نظرسنجی بیطرفانه در مورد همین سخنرانی آقای رئیسی برگذار کند تا مردم نظرشان را قبل از صندوقهای رای ، بدهند .

" آیا در تمام سخنان آقای رئیسی به جز شعار ، برنامه قابل پذیرشی هم برای محقق شدن این شعارها وجود دارد ؟
مثلا در خصوص ۳ برابر شدن بارانه ها ، منابع ایشان کدام منابع است که برای تامین آن تورم و گرانی مضاعف ایجاد نشود و به دیگر بخشهای مملکت آسیب نزند ؟ (4287481) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۵:۴۲:۰۶
ایشون گفتن یارانه دهک های پایین دو تا سه برابر بشه! خیلی واضحه! یارانه ۳ دهک بالا رو حذف کنین و بدین به سه دهک پایینتر! نه تورم ایجاد میشه نه گرونی! چون پولی این وسط اضافی خلق نمیشه! یکم فکر کنین بد نیستا! (4287640) (alef-13)
 
United Kingdom
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۱:۴۱:۳۳
شما فکر میکنی تعداد افراد دهک های بالا و پایین یکسانه؟ (4288333) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۲:۰۹:۱۷
مگه دولت رابین هوده؟ (4288417) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۲:۲۲:۴۵
وقتی ۹۰% ایرانی ها اعلام کردند درامدشون زیر ۶۰۰ هزار تومنه یارانه کی دقیقا قراره قطع بشه و به کی داده بشه؟
یارانه خود شما را دولت قطع می کرد داد وامسیبتات به هوا می رفت! حساب بانکی چک می کرد داد جاسوسی سر می دادی ... (4288474) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۳:۵۴:۲۲
ریاضیدان مگر 3 دهک بالا تعداد افرادش با 3 دهک پایین مساوی؟ شما ونزوئلا و کره شمالی نگاه کنی خود به خود رای میدی به روحانی (4288733) (alef-13)
 
Netherlands
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۶:۵۵:۵۲
معنی دهک اینه که بر مبنای درآمد افراد رو بصورت فرضی مرتب میکنن و ده درصد ده درصد افراد رو تقسیم میکنن! بنابراین تعداد افراد همه دهکها با هم برابره! (4289201) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۰:۰۴:۱۱
به تعداد ارای مثبت اگر توجه کنی این خودش نظرسنجی بود ایشان در بهترین حالت شاید 10 درصد رای داشته باشد (4288067) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۱:۲۳:۰۳
آقای رئیسی شاید باور کردنش برای شما دشوار باشد نمیدانم چرا هیچکس وعده های شمارا باور ندارد از یارانتان بخواهید تا دیر نشده یک نظر سنجی حتی محدود هم که شده انجام دهند تا شاید با تغیری اساسی در مبارزه انتخاباتی
تحولی در نظر مردم پدید آید در غیر اینصورت منتظر نتایج حیرت انگیزی باشید . (4287495) (alef-13)
 
رای دهنده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۱:۲۴:۵۲
این همه سخنرانی و شعار دادن که از هر کسی ساخته است ، چرا فقط یک بند از برنامه های خودش را نگفت ؟
نکنه اصلا برنامه ای نداشته که چیزی ازش نمیگه ؟
۱- برای مثال بگید طبق چه الگویی میشه یارانه بیشنری داد ولی تورم را بالا نبرد ؟
۲- مگه در اختیار رئیس جمهوره که امروز تصمیم بگیره و فردا یارانه را ۳ برابر کند ؟
۳- اگه مجلس و شورای نگهبان با این اقدام مخالفت کردند آقای رئیسی میخواهد بیاد تو تلویزین و بگه مردم من خواستم یارانه را ۳ برابر کنم ولی مجلسین نگذاشتند ؟
یا اینکه مثل احمدی نژاد خلاف قانون اقدام میکنه و برخلاف مصوبه مجلس این کار را انجام میده ؟ (4287499) (alef-13)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۱:۲۶:۲۲
مردم باید یادآور شوند در این ۴ سال روحانی از لحاظ معیشتی واقعا خیلی ضعیف بوده . نمونش همین جلوگیری از ساخت مسکن مهر که بیشتر سیاسی کاری بود تا اقتصادی.بیاییم در ۲۹اردیبهشت یک شخص لایق انقلابی و مومن واسه نظام انتخاب کنیم.نه شخصی که بعد از ۴ سال به ۸۰ میلیون آدم بگه من آن وعده را ندادم. (4287501) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۱:۳۳:۰۵
شیخ شمادر ده سال حضور در قوه قضاییه چه خدمتی به مردم کردید لطفا یک بار برای همیشه توضیح بده ممنون می شیم بعد راجع به ریاست جمهوری تصمیم می گیریم (4287507) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۱:۳۴:۰۹
بنظر می اومد احمدی نژاد اومده (4287509) (alef-13)
 
Reza
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۱:۳۴:۵۵
به کسی رای بدین که4 سال دیگه تو دوربین، نگه من بهتون اون وعده رو ندادم منظورم حرف دکتر قالیباف نیست.به برنامه هر کسی که پسندیده است و عاقلانه تر ه رای بدین. (4287510) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۳:۴۹:۵۰
اگه منظورت این هست که به روحانی رای ندیم سخت در اشتباه هستی
ما ب (4288723) (alef-13)
 
حسين
Sweden
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۱:۴۳:۲۴
مجري لازم نبود باشه تو اين برنامه و اين سوالاي غير ضروري رو ميشد بزارن جلو كانديد جواب ميداد، انتقاد از دولت شد سوال يا نحوه ارتباط با مردم ؟
اقاي رييسي از موزيك حرفي نزد و هنر براي ايشون فقط يعني نقاشي! (4287515) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۲:۰۹:۲۳
رای شهر ما به ابراهیم رییسیه (4287549) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۸:۱۳:۲۲
تو بخارست؟ (4289346) (alef-13)
 
Canada
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۲:۱۳:۰۸
در دوران سمت های مختلف ایشان در قوه قضاییه روزنامه نگاران زیادی به زندان رفتند و روزنامه های زیادی بسته شده اند بعد الان میگوید روزنامه ها باید بتوانند نقد کنند (4287551) (alef-13)
 
Canada
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۲:۱۴:۰۶
ایشان ساختن ششصد واحد مسکن اونم با پول امام رضا ع و زمین حضرت فکر میکنند میتوانند مشکل مسکن جوانان را حل کنند (4287554) (alef-13)
 
Canada
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۲:۱۴:۲۷
چگونه میتوان مسکن مهر را یکساله تحویل داد (4287556) (alef-13)
 
Canada
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۲:۱۵:۰۷
تبریک به روحانی و اعتدالیون
رقبای شما به قحط الرجال خورده اند (4287558) (alef-13)
 
Canada
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۲:۱۸:۲۳
جوابش در مورد فضای مجازی را ببینید
یه چیزایی بهش گفته بودند و حفظ کرده بود
نرم افزار دانش بنیان چیه؟!!! (4287561) (alef-13)
 
Aidin
Finland
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۲:۲۴:۰۲
فقط شعار بود .... حتی یک برنامه عملی و علمی هم نبود ....مثلا جواب درباره کاهش فاصله طبقاتی !!!! روحانی بد یا خوب ولی باید بهش رای داد ... تا این راه تا آخر بره .... حداقل یه برنامه ای واسه 4 سال داره (4287566) (alef-13)
 
حسين
Sweden
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۲:۳۹:۳۶
متاسفانه با كوش دادن به حرفهاي كانديدي با اين تفكر بسته به اينده كشور نااميدتر شدم اكه ايشون برنده بشوند مشكلات بيشتر ميشوند (4287573) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۳:۲۹:۳۴
اقای رییسی بسیار خوب ظاهر شدن

کامنت ها متاسفانه گویای طرز فکر دوستان هست

خوب بود ایشون هم مثل بعضیا میگفتن برود به جهنم و از این حرفا

متانت و ادب ایشان قابل تحسینه (4287588) (alef-13)
 
United Kingdom
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۲:۴۳:۳۰
ایشون هیچ وقت در مقام حرف نمی گن برو به جهنم در عوض در مقام عمل خیلی کارها کردند و یا مشارکت داشتند که از حرف برو به جهنم خیلی سنگین تر بود در عمل (4288534) (alef-13)
 
ایران
Italy
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۳:۳۶:۴۵
دوستان بزرگوار،حقیقتا نقاط مثبت و کلیدی صحبت های ایشون رو ندیدید یا نخواستین دیده بشه؟!!!یا اگر نقطه ضعفی دیدین خواستین boldبشه؟!!!
نظرات بعضی مخاطبین رو که میخوندم،واقعا عجیب بود؟!!
انتظار برنامه های ۱۰۰ روزه داشتین؟
انتظار وعده های پوپولیستی داشتین؟!!
انتظار دراوردن کلیدو بی اخلاقی های احمدی نژادیو لیستهای در جیب و به راه انداختن دعواهای زرگری بودید؟!!
انتظار فحشو تهمتو ناسزا بودید؟!!!
این ۴۵ دقیقه صرفا برای معرفی بخشی از ایدولوژی و بیان چهارچوب های بسیار کلی از موضوعات مختلف و مهم و برای شناخت نسبی مردم بود!
عزیزان،در فرصت ۴۵ دقیقه ای چه انتظاری دارین که ایشون به بیان موشکافانه و دقیق برنامه های توسعه اقتصادی و سایر برنامه های بالادست و معرفی ارکان دولت منتخبشون بپردازن تا شما نگین شعاری صحبت کرد؟!(اون هم با دیتیل اجرایی؟؟؟؟)
فن بیان دکتر روحانی طی مدت ۳.۵ سال گذشته چه اورده ای برای شما داشت؟!!(فن بیان ایشون برای جوان بیکار اشتغال زایی کرد یا از مشکلات اقصادی واجتماعی و فرهنگی ... گره گشایی کرد؟؟؟)(ضمن اینکه خلل و کاستی ای در فن بیان آقای رئیسی مشاهده نمیشد)
برای نقد،اصالت معنایی قایل بشید!!لطفا اگر قائل به قضاوت هستید با آزادگی نقد کنید نه از سر کینه و ایرادات بنی اسرائیلی...
به جای دفاع از شخص از گفتمان دفاع کنید.برای یادآوری تمام دوستان رو به گفتمان دولت یازدهم از زمان رونمایی کلید و وعده های پوچ با شعارهای خوش رنگو لعاب تا روزهای فعلی و با رنگو بوی شعارهای برزمین مانده ۴سال گدشته ارجاع میدم.
جدا مشمئز کننده اس این نگاه های بُگم راستی و چپی،این دو دویی ها،این قطب بندی ها!!
پ . ن : انشالله منتظر شنیدن و دیدن برنامه های فوق کارشناسی و و سوپر عملیاتی(۱۰۰ روزه) سایر نامزدها خواهیم بود.🙄
پ .ن ۲ : منتظر رونمایی از بیان مجدد درآمد سرششششاررررر و شاه کلید همه کاره هستیم.
به امید انتخابی عاقلانه با نگاهی فراجناحی و براساس شایسته سالاری. (4287593) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۲:۲۱:۴۲
این ایدئولوژی رو زیاد شنیدیم دوست عزیز! نیازی به توضیح بیشتر نیست! (4288470) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۴:۳۷:۱۶
احسنت.آقای رئیسی هر چه می گفت دوستان اصلاح طلب مقیم این سایت می کوبیدند از نظر این آقایان محتوای سخن نامزد انتخاباتی خیلی اهمیتی نداره اگر اصلاح طلب باشه بسیار سنجیده و با برنامه صحبت کرده و اگر رابطه ای با اصلاحات نداشته باشه بالاخره یک بهانه ای پیدا می کنند تا طرف رو خرد کنند. دوستان مردم مشخص می کنند که روحانی رفتنی است .خیلی به تبع دولت محبوبتون فشار کامنتی نیارید. (4288811) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۴:۱۱:۱۷
با سلام ايشان فقط مشكلات را كه همه مردم انها را المس ميكنند را بار ها و بارها تكرار كردند اما هيچ راهكار و برنامه اي براي هل اين مشكلات اراىه ننمودند (4287604) (alef-13)
 
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۴:۴۰:۲۳
لطفا اون دوستانى كه طرفدارى بي منطق و فقط مانند يك ربوت راي ما ريسي راي ما ريسي ميكنند بشينن يك بار با وجدانشون فكر كنن . اخر كسي كه نه برنامه اي داره نه حل مشكلي براي مشكلات داره و حتي لرزيدن دستش و تند صحبت كردن و بلند صحبت كردن رو نميتونه كنترل كنه چطور ميتونه كشور رو كنترل كنه . لطفا با منطق نظر بدهيم همه كارشناسان و نظرات نشون داده اين مصاحبه ايشون خيلي ضعيف بوده . (4287613) (alef-13)
 
بي نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۵:۲۵:۲۵
سايت محترم الف
سلام
اگر درج نظرات در ادامه گزارش فوق و گزارشي از اين دست كه در پايان مصاحبه كانديدها بر روي سايت گذاشته مي شود بر اساس ميانگيني از نسبت آرا موافق يا مخالف ارسال شده است ، اشكالي بر آن وارد نيست . اما اگر راهبرد سايت در درج نظرات ارسال شده بيان انتقاد ها و اشكالات گاها سطحي نگر و عوامانه است به نظر مي رسد اينگونه تصميمي مخرب اذهان خوانندگان و از همه مهتر در تضاد با رسالت بيطرفانه بودن رسانه در بيان اخبار به جامعه است .

من الله توفيق (4287629) (alef-13)
 
Malaysia
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۵:۳۷:۳۰
به فرض که دولتی مردمی با کابینه ای بدون سابقه اشرافیگری و مال اندوزی سر کار بیاد، چه جوری می خواد با اشرافیگری و فساد گسترده مسئولینی که جای جای رگه های اقتصادی رو در دست گرفتن کار بکنه و در عین حال با اونا (مثلا تو سایر قوا) هماهنگ هم باشه؟! (4287634) (alef-13)
 
بهزاد
Germany
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۵:۳۸:۵۰
من به عنوان یه مسلمان شیعه (ادعای متصب بودن ندارم) از ایشان خواهش میکنم از امام رضا برای تبلیغ کردن خودشون استفاده نکنند .این کار واقعا خون من رو به جوش میاره ایا شما واقعا ناراحت نمیشید ؟؟؟
امیدوارم این تلنگر من تکراری یا غیر قابل انتشار نباشد (4287635) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۶:۵۴:۳۹
خداییش ایشون در حد و اندازه رییس جمهوری نیستن (4287665) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۶:۵۵:۲۹
واقعا ایشون با این تفکرات توان اداره کشور را نداره (4287666) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۷:۱۱:۱۰
يادم مي آيد ساليان قبل ، بنده خدايي ، قول داد كه چنانچه وزير شود -- وزير آموزش و پرورش --
به هر كدام از معلمين معادل دو ماه حقوق ، پاداش دهد -- يك همچنين وعده اي -- ايشان به وزارت
رسيد و مدت ها گذشت و از وعده معهود !! خبري نشد ، تا اين كه كسي اين وعده را به او ياد آوري
كرد ، و جناب وزير در جواب گفت : " من كه نمي دانستم وزارت آموزش و پرورش اين همه كمبود و مشكلات دارد " !!! ... بنده اگر پشت گوشم را ديدم ، اون پاداش را هم ...چي مي فرمايي برادر ؟ ! ... منظور م ؟! منظور خاصي ندارم قربونتم ! فقط يك خاطره يادم آمد و برايتان تعريف كردم !!... همين و همين !!! (4287679) (alef-13)
 
ایرانی +
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۷:۱۱:۵۹
تحلیل:
لطفا با دقت عنایت داشته باشید:
تا اونجایی که بنده میبینم یه سری دوستان هم آقای رییسی رو نقد میکنن هم آقای روحانی هم آقای قالیباف. منظورم طرفداراشونه که کاندیدای مورد نظر خودشونم نقد یا تخریب میکنن. موضع درست چیه پس؟

در مورد کاندیداها اینقد زود قضاوت نکنیم. اگر به نظر برخی دوستان آقای رییسی تند صحبت کردن یا جالب صحبت نکردن که اینطور نیس سال 92 هم آقای روحانی بر خلاف زیبا صحبت کردنشون تا روز آخر تبلیغات انتخابات مشخص نبود که رای میارن. اگر حمایت آقایان هاشمی رفسنجانی و خاتمی و اصلاح طلبان و انصراف دکتر عارف نبود در بین مردم رای نداشتند. با این اوصاف هم با چند هزار رای بیشتر رییس جمهور شدن. پس این ملاک نیست.

نه آقای رییسی احمدی نژاده نه آقای روحانی فرد 4 سال قبل.
اگر ایجاد اشتغال میلیونی آقای رییسی شدنی نباشه که هست و شعار تلقی میشه پس صحبت آقای روحانی یا وزیر کار که میشه سالی 900 هزار شغل ایجاد کرد یا بیشتر و حتی تکرار عملکرد صد روزه ای دیگه رو چی میشه گفت؟
اگر دادن یارانه چند برابر به دهک های پایین جامعه کاری نشدنی است پس چرا از ماه گذشته دریافت مبلغ بیشتر علاوه بر یارانه به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی آغاز شده؟

مطمئنا تجربه ی 8 سال ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد و قبل و بعد اون جلوی چشمای آقای رییسیه.
آقای روحانی باید تلاش بیشتری انجام بده چون دیگه یکی از ارکان نظاممون ( آقای رفسنجانی ) در قید جیات نیستن تا ازش حمایت کنن. چه موافق یا مخالف مرحوم هاشمی باشیم نمیشه نقش ایشون رو به عنوان یک چهره ی موثر و متوازن نادیده گرفت که در انتخابات قبلی نقش تعیین کننده داشتن. دفاع از عملکرد دولت بر خلاف سال 92 در مقام پاسخگویی، به مراتب سخت تر از حالت تهاجمی در مناظرات اون سال و امساله.

رشد اقتصادی داشتیم ولی با فروش نفت بیشتر. اقتصاد وابسته تر به نفت شده.
واردات بی رویه تو هر دوره ای ضربه ای محکم و سخت به اقتصاد داخلی زده.
هنوز اجرای اقتصاد مقاومتی احساس نمیشه.

استارت پیشرفت اقتصاد بزرگی مثل ژاپن و چندین کشور دیگه بر مبنای همین اقتصاد مقاومتی بوده که ما ساده از کنارش میگذریم.چنین کشورهایی از اعتماد به توان داخلیشون هیچوقت ضرر نکردن. به جوونا و پتانسیل هامون ایمان داشته باشیم.

آقایان روحانی و قالیباف شناخته شده تر برای مردم با عملکرد های خوب و نقدهای کم یا زیاد به این عملکرد ها و تفکرات و روشهای مدیریتی متفاوت با سنگ محک مردم سنجیده میشن.

آقای رییسی گزینه مناسب و معقولیه برای ریاست جمهوری با حواشی کمتر نسبت به دو نامزد دیگه با مدیریت نوین ایرانی اسلامی. روز به روز شناخته شده تر از قبل میشه ولی واقعا راه سختی در پیش داره.

چه کسی رییس جمهور آینده اس؟

شاید آقای رییسی. شاید آقای روحانی. شاید آقای قالیباف.
شایدم نه.
زیاد دیر نیست.
رای من آقای رییسی. (4287682) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۲:۰۶:۲۲
خسته نباشی استاد (4288403) (alef-13)
 
محمود
Canada
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۷:۲۳:۵۷
واقعا توی اصولگرایان هم ادمهای به مراتب قوی تری وجود دارند من متعجبم چطور ایشون را بدون هیچ سابقه اجرایی که توی صحبتهاش هم مشخصه تحمیل کردند به اصو لگرایان .... (4287705) (alef-13)
 
محمدامین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۲:۰۱:۲۷
معمولا این یه شگرده انتخاباتی حزبیه که وقتی که شما به عنوان حزب ، فردی رو که مقبول جامعه باشه نداری و همه وازد هستند ، میری سراغ یه آدم ناشناخته برای جامعه که بیاد حرفهای قشنگ بزنه تا بتونی مردم رو خام کنی و رقیب رو از میدون به در کنی. (4288382) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۴:۴۰:۲۹
شما به فکر اصولگرایان نباشید .مردم روحانی را حذف خواهند کرد. (4288819) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۷:۳۰:۵۷
حرف های خوبی زدند ولی مهارت کلامی قابل توجهی نداشتند. با این شیوه حرف زدن نمی توانند رای جمع کنند. نوعی استرس در حرفایشان مشهود بود. یک سیاستمدار اولین مهارتی که باید داشته باشد، جواب دادن سریع و بدون تامل و فکر کردن است. (4287721) (alef-13)
 
اکبر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۷:۳۱:۵۳
ایشان فقط کلی گویی کرد هیچ گونه برنامه مشخصی نداد (4287723) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۷:۴۳:۲۸
به عنوان یک مهندس نرم افزار و شاغل در بخش it کشور این نکته از صحبت های آقای رییسی برام جالب بود:
ما از جمله کشورهایی هستیم که می‌توانیم در تولید نرم‌افزار دانش‌بنیان حرف اول را (بزنیم) (4287744) (alef-13)
 
France
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۳:۴۰:۵۷
میگن سهام مایکروسافت و گوگل ترکید با این حرف! (4288697) (alef-13)
 
سامان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۸:۰۴:۰۱
برای ریاست جمهوری فقط خوش چهره بودن کافی نیست جناب آقای رئیسی. واقعا مایوس کننده بود ایشون. اصلا در حد رئیس جمهور نیستند. واقعا از حرفهاش مشخصه که تا حالا کار اجرایی نکرده. (4287789) (alef-13)
 
عبداله
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۸:۱۱:۳۶
باسلام،برای آقایان اصول گرا حاج بابایی که خیلی بهتر از رییسی بوده یا زاکانی وبذر پاش (4287802) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۱:۵۷:۰۳
اتفاقا برای آقایان اصلاح طلب هم حاج آقا کواکبیان مرد گیلاسی خیلی بهتر از حسن و اسحاقه!!! (4288370) (alef-13)
 
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۸:۱۸:۴۶
بی انصاف نباشیم....
فقط یک جمله ی ایشان برای رای آوری کافیس....
ما به دنبال چه بشود نیستیم....باید بگوییم چه شده...چی انجام دادیم....با فریاد آی دزد آی دزد مردم را نگران نکنیم......این جملات به ظاهر ساده بطن اساسی مشکلات ما هستند.... (4287816) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۸:۳۹:۱۶
در کل سخنرانی ایشون یا خودش را خادم امام رضا جا زد یا مانند بهشتی و یا خودش را مانند قاسم سلیمانی جهاد گر خستگی ناپذیر جا زد
توقع مردم از یک کاندید این است که جوهره ی وجودی خودش را اشکار کند نه این که خودش را به دیگران بچسباند
تو به کز توانایی خویش گویی... (4287862) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۸:۴۱:۳۹
واقعا ضعیف بی ربط گویی کلی گویی رویا پردازانه کلیشه ایی در مجموع خوش به حال روحانی شد (4287871) (alef-13)
 
طالبی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۸:۴۵:۳۲
جارو کشی صحن حرم امام رضا بر کاندیدا شدن در انتخابات برتری دارد .حیف که جناب رییسی قدر امام هشتم را ندانست.از طرفی ایشاندر تمام مسئولیت های قبلی فقط پرسشگر بوده ویک روز کار اجرایی نکرده. (4287880) (alef-13)
 
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۸:۵۰:۴۰
حالا فهمیدم چرا ما مشکل داریم
چون فقط وفقط حرف زدیم وبر اساس حرف دیگران
رای دادیم
پس نگذاریم این دولت تکرار بشه چون چهارسال قبل هم
شعار زیاد دادن و الان خسته هستن (4287892) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۸:۵۵:۰۷
همه سخنان ایشان شعاری بود. یادم به دوران اول احمدی نژاد افتاد.
البته اون سال می گفتند بوی رجایی آمد حالا بوی بهشتی امد، اون سال از امام زمان مایه می گذاشتند امسال از امام رضا (4287906) (alef-13)
 
ایرانی
Germany
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۹:۰۷:۳۰
هنوز بعضی دنبال وعده وعید های الکی هستند مثل برنامه صد روزه!!!
بابا چقدر ما مردم ساده ایم
بابا بنده خدا اینقدر مسلط و خوب صحبت کرد خیلی از شعارهای روحانی بهتر بود انصافا نه وعده سر خرمن داد نه تخریب کرد حرف خودش صریح زد
بابا روحانی امتحانش و پس داد بد جور تو این امتحان رد شد
روحانی و مخصوصا وزراش به نظر حال کار کردن ندارن خیلی خسته هستند و نامید مخصوصا جهانگیری
این انرژی متراکم در کشور باید توسط یک رییس جمهور پر صلابت جهت دهی بشه و قطعا این فرد روحانی نیست... (4287938) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۹:۰۷:۳۴
یعنی به نظر شما در سه ماه آخر دولت باید کارهای مملکت بخوابد .
بنازم به این طرز تفکر شما اگه رئیس جمهور شوی چه شود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (4287939) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۹:۱۴:۴۸
آقای رئیسی برو قدر سمتی که رهبر معظم انقلاب به شما دادند بدان و همان به عنوان تولیت استان قدس رضوی خدمت کن .
(4287955) (alef-13)
 
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۹:۲۱:۴۱
ببخشید برنامه یعنی چی ؟ می خواهید ظرف 2 دقیقه تخصصی ترین برنامه ها را بشنوید . وظیفه دولت اجرای قانون اساسی است . در قانون برنامه 6 توسعه هم وظایف و اهداف دولت مشخص است .
دیدگاه های آقای رئیسی هم برای رسیدن به این اهداف مشخص است :
توجه ویژه به ظرفیت های کشور
مبارزه با فساد در سیستم های اجرایی
توجه ویژه به مسکن که خودش میشه یک عامل تحرک (4287972) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۹:۳۵:۲۵
هر چند که بحثهای انتخاباتی که کا ندیدها انجام میدهند طبیعی است که قسمتی برای جمع کردن آرا مردمی است که متاسفانه سطحی به مسائل نگاه میکنند واطلاعات عمقی در مورد حداقل های اقتصاد وسیاست و...ندارند واین نوع صحبت کردن وشعار دادن شاید در خیلی از کشورهای دنیا مرسوم باشد.اما نکته مهمی که وجود دارد وبنظرم جای خوشبینی وجود دارد انتخابات زیادی که به فاصله نزدیک در کشور ما برگزار میشه و وجود شبکه های اجتماعی گسترده که فقیرترین خانواده ها هم توان استفاده را دارند وهمچنین تقویت حافطه تاریخی مردم وموارد مختلف دیگر باعث گردیده که ملت ایران براحتی هر دروغی را نپذیرند (4288006) (alef-13)
 
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۹:۳۶:۱۰
بسیاری از سخنان آقای رئیسی برگرفته از سخنان امام راحل و مقام معظم رهبری بود آن وقت عده ای می گویند حرفهای ایشان سطحی بود. واقعا عجیبه!! حداقل آزاده باشید و از آقای رئیسی رعایت اخلاق و عدم تخریب را یاد بگیرد (4288010) (alef-13)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۹:۴۰:۰۰
اقای رییسی شما از سال 88 تاکنون در جهت برخورد با رسانه های منتقد و اصلاح طلبان سنگ تمام کذاشتید بعنوان معاون قوه قضاییه و دادستان کل کشور به مردم گزارش بدهید برای رفع حصر وازادی روزنامه نگاران ودیگر زندانیان سیاسی چکار کردید حضرتغالی در سالهای گذشته از کسانی بوده اید که با هر منتقدی برخورد کرده ای ثانیا در بالاترین سطح قوه قضاییه برای مبارزه با فساد چکار کردید که حالا می خواهید سکاندار قوه مجریه نیز بشوید (4288017) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۰۹:۵۲:۰۴
خدایش شما برنامه ای در صحبتهای اقای رئیسی دیدید؟ حرف و شعار خالی بدون هیچ راه حلی. خدا پدر و مادر روحانی و جهانگیری را بیامرزد. لااقل در خراب کردن هم برنامه دارند. (4288039) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۰:۰۹:۳۱
با احترام به آقای رییسی ای کاش در معذوریت قرار نمی گرفتند و کاندید نمی شدند.من بیشتر دوست دارم بگویم برنامه های فلان کاندید را قبول ندارم، تا اینکه احساس کنم هنوز آمادگی لازم برای قبول چنین مسئولیتی را ندارند. و ای کاش افراد را با دادن مسئولیت های نامتناسب به حراج نمی گذاشتیم. (4288084) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۰:۱۲:۱۳
فقط روحانی. (4288095) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۰:۱۷:۰۷
رییسی آستان تولیت را ادامه دهد بیش تر می تواند برای مردم سودمند باشد. (4288111) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۰:۱۷:۲۳
وای به حال این ملت و وای به حال این مملکت و وای به حال روشنفکران و وای به حال اقتصاددانان و صنعتگران که در قرن بیست و یک این کاندید ریاست جمهوریش است یعنی "رحم الله من قرا الفاتحه مع الصلوات" (4288113) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۰:۲۴:۰۲
موسسه میزان شاخصی از فساد در قوه قضاییه است ایشان چرا برخورد نکردند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/موسسه ای که در ساخنمان دادگستری بود آرم دادگستری داشت و تمام حسابهای دادگستری از جمله مال یتیم و.....در آن بود اگر این فساد نیست پس فساد را تعریف کنید؟مگر مسیولان میزان خود شماها نبودید؟ (4288130) (alef-13)
 
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۰:۲۹:۰۵
انچنان از شعار دادن رئیسی انتقاد میکنید که انگار روحانی خودش هرچی شعار داده عمل کرده؟؟!!!
لیاقت شماها البته روحانیه که وعده صد روزه میده بعد یادش میره وعده داده و میگه مگه دیوانم همچین حرفی بزنم .... دوباره چند وقت پیش وعده صد روزه داد ببینید کشور رو کی داره اداره میکنه!!!! و چه کسایی بهش رای میدن!!!
من خودم احمدی نژاد رو قبول ندارم ولی رئیسی زمین تا اسمون با احمدی فرق داره شماها که تو شهرای دیگه زندگی میکنید هیچی از رئیسی نمیدونید بیخود میکنید میاین دربارش نظر منفی میدین
دوران روحانی به سر رسیده شاید فقط چند میلیون تهرانی بهش رای بدن (4288136) (alef-13)
 
اخلاص
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۰:۳۶:۱۰
رئیسی مرد عمل و ساده زیست و صادق است (4288159) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۰:۴۹:۳۴
با این ادبیات نظرم در باره روحانی مصمم تر شد. (4288192) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۰:۵۴:۲۸
با سلام و احترام. واقعیت این است که اگر ایشان رئیس جمهور شوند یک فاجعه است. توانایی های ایشان برای چنین پست خطیری در حد صفر است. (4288210) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۰:۵۶:۲۶
چیزی نداشت حرفای کلی و کلیشه ای زد بدون برنامه و صداش هم بی دلیل میرفت بالا بنده نه برنامه دیدم نه تشخیص درست مشکلات دیذم فقط کلی گویی بود. هاشمی طبا هم سالعت 10 صحبت کرد اون هم همینطور بود به مسائل بی ربطی اشاره میکرد (4288216) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۰:۵۸:۰۲
آقای رئیسی علرغم عناوین دکتر و آیت الله که به دنبال اسم دارد از سواد در حد عناوین خود کاملا مبری است و سخنانی که ایراد می کند حتی اگر دیگران هم برای وی نوشته باشند بسیار ابتدایی است . (4288220) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۱:۰۳:۰۳
آقای رئیسی شما خود از مسببان وضع موجود هستی، پس عوض پاسخگویی، مطالبه گر نشو. (4288229) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۱:۱۷:۵۴
وعده های پوپولیستی و عوام فریبانه، تعجبم که اصلا ایشان دارای صلاحیت برای بالاترین مقام اجرایی کشور اعلام شده!!!! ایشان فقط توی قوه قضاییه بوده و اگر توی قوه قضاییه وظیفه برخورد با فساد اقتصادی رو داشته، و موفق نبوده، عجیبه حالا میخواد بیاد از توی قوه ی مجریه دنبال برخورد با فساد باشه!! (4288271) (alef-13)
 
سینا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۲:۰۳:۳۶
تفاوت های رئیسی با روحانی :
1. آقای رئیسی طرفدار قشر ضعیف جامعه آقای روحانی طرفدار قشر سرمایه دار دلیل صحبتم هم همین بس که آقای روحانی اعتقادی به رکود و ضعیف بودن قدرت خرید مردم ندارد اما آقای رئیسی حداقل این درد مردم رو فهمیده اند
ضمن اینکه راه حل هم داد خیلی راحت میشه با فعال کردن پتروشیمی های ایران از خام فروشی جلو گیری کرد و با فعال کردن هر کارگاه تولیدی کلی شغل ایجاد کرد .
2 . آقای رئیسی مخالف رانت خواری و فساد اداریست در حالی که در دولت آقای روحانی الا ماشالله چیزی که فراوانی داشت اختلاص بود حقوق های نجومی
راه حل هم دادن اگر توجه کرده باشید اصلاح ساختار های بانکی یکی از اون راه حل ها بود و واقعا مدیریت خیلی تاثیر داره وقتی از نزدیکان آقایان مدیر عامل 27 شرکت می شن شما حسابش رو بکنید چه اتفاقی با یه مدیری می تونه تو کشور بیافته که نسبت به اطرافش بی خبر و بی تفاوت باشه
موارد دیگر هم هست منتها من فکر می کنم اگر واقع بینانه به قضیه بخواهیم نگاه کنیم می بینیم کشور ما رو سه چیز داره از بین می بره :
1. بی کاری که خودش همه دردها رو در بر می گیره شاید آقای روحانی تونستند که جلوی تورم رو بگیرن اما مردم زمانی که پول دستشون نباشه چی می تونن بخرن ؟؟ چه فسادهای که از همین بی کاری نشات نمی گیره ....
2. فساد اداری رانت و فرار مالیاتی :
علت ضعیف شدن بنگاه های کوچک رانت خوری و فرار مالیاتی بنگاه های بزرگ تر هستش شما ببینید چقدر کاسب ها دارن کارشون رو جمع می کنن و مغازه هاشون رو اجاره میدن بندگان خدا نمی دونن علتش اینه که یه سری با رانت و ... خودشون رو بالا نگه می دارن

3. نگاه کردن به غرب که کی میشه خدایا اینها رابطشون با ما خوب بشه ما هم از نعمت سرپرستی شون برخوردار باشیم ..
خوبه که با دنیا در تعامل باشیم ولی نه انقدر که توانایی های داخلیمون رو فراموش کنیم ..
اگر کشور چین چین شده یا ژاپن ژاپن بخاطر کار شیانه روزی مردمشه
انشالله به هرکی که رای میدین توجه به آینده کشورتون هم داشته باشید با تشکر (4288392) (alef-13)
 
Belgium
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۲:۰۵:۱۳
ایشون به نظرم انسان بسیار محترم و مودبی آمد ولی اصلا به درد اینکار نمیخوره , واقعا تعجب میکنم از کسانی که ایشون رو وارد این بازی کردن.... (4288400) (alef-13)
 
میثم
Romania
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۲:۲۲:۵۲
اینم از اخلاق انتخاباتی روحانیت . مرگ اخلاق اسلامی تحقیر کشور به چه بهایی؟؟؟؟ برای جمع اوری رای دلواپسان بابد هم به سبک همان ها حرف زد. (4288475) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۲:۲۹:۲۲
هیچکدامشون در وعده و عید و سخنرانی به پای محمود نمی رسه همون که کشور رو شغل زد (4288488) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۲:۳۶:۵۹
آقای رییسی در مناظره باید سه کار بکنند جزییات برنامه های خودشون را بگویند حقایقی که دولت از افشای آن بیم دارد افشا کندواگر روحانی خواست تخریبشون کنه رک وراست جوابشو بده (4288511) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۲:۳۹:۴۲
من در توانایی ایشان در مدیریت استان قدس تردید دارم دیشب ایشان تمام دانش خودش را بیان نمد (4288521) (alef-13)
 
حبیب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۲:۴۱:۵۹
من مرتبه قبل هم در انتقاد از کاندیدای اصولگرایان مطلبی نوشتم اما نمایش داده نشد
بنده اصولگرا هستم و قطعا به روحانی یا جهانگیری یا هاشمی طبا یا میر سلیم رای نمی دهم اما این را هم می گویم که اصولگرایان با این کارشان اقای رییسی را هم خراب کردند باید واقع بین بود که رییسی در میان خواص شناخته شده است اما در بین عوام خیر
اصولگرایان کی می خواهند دست از این توهمات بردارند
فقط دعا می کنم تا قالیباف بتواند رای بیاورد و با روحانی به دور دوم برود
متاسفانه اقای رییسی تنها رای جلیلی را می تواند جذب کند
اگر انتخابات به دور دوم برود رای منفی روحانی قطعا او را از صحنه ریاست جمهوری برای همیشه پاک خواهد کرد (4288527) (alef-13)
 
مرتضایی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۳:۲۴:۰۸
سلام.از قبل برای رای دادن به آقای رئیسی خیلی جدی بودم ولی با مصاحبه دیشب ناامیدشدم.امروز مردم هم وی دیدم مایوس شده اند.خوب است تا فرصت از ذست نرفته کاری بکنند. (4288639) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۳:۵۲:۱۰
رای ما به مرد انقلابی و ولایی مبارز با فساد وقاچاق و رانت اقای ریسی قهرمان انشالله (4288728) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۴:۱۸:۲۴
سخنان ایشان مایوس کننده بود ونشاندهنده اینکه ایشان اینکاره نیست (4288777) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۴:۲۸:۳۵
خود رئیسی ادم ترسناکی نیست چون اصولا ایشون اینکاره نیست.
خطرناک افرادی هستند که پشت این سید بی سیاست کمین کردن تا دوباره به روزای خوبشون برگردن.
امیدوارم مردم درس گرفته باشن و مملکت و دوباره جولانگاه این افراد نکنن.کشور تازه داره جون می گیره.یه نگاه به افزایش معنا دار توریست های خارجی بکنید متوجه میشد(به عنوان نمونه عرض کردم).
روحانی بهترین نیست ولی در رای دادن بهش تردید نکنیم. (4288790) (alef-13)
 
حسين
Sweden
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۴:۳۵:۰۶
اين (مجري) عين ربات بود با اين سوالات شسته رفته و ديكته شده جرا انجاساكت نشسته؟ (4288807) (alef-13)
 
حسين
Sweden
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۴:۳۶:۱۱
اين اقا مجري جي بود؟ سوال خوان بود تا مجري (4288809) (alef-13)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۴:۳۷:۵۸
هركس بوي خودشو بده من به اون راي ميدم به روحاني راي ميدهم چون بوي خودشو ميده و از خودش مايه ميگذاره يعني با عقل مردم كار داره نه احساسات مردم (4288812) (alef-13)
 
دضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۵:۵۶:۴۶
سخنان دلنشینی داشت (4289026) (alef-13)
 
دضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۶:۰۴:۴۲
اطفا توجه کنید عده ای با خراب کردن ریسی و قالیباف با جملات توهین امیز و تحقیر کمنده میخواند عده دیگری را بالا ببرند و ما را گول بزنند. لطفا دقت کنید در نوشتارها (4289051) (alef-13)
 
میثم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۷ ۱۶:۱۵:۰۳
انسان یک بار از یک سوراخ گزیده می شود.باز هم روحانی وعده صد روزه می دهد .این وعده های صد روزه ایشون توهین به ملت ایرانه .ایشون قریب هزار و چهار صد و شصت روز از دولتش نتوانست اتفاقی رو رقم بزنه من نمیدونم تو این صد روز چطوری می تونه وضعیت رو به حال بهبود در امورد. (4289078) (alef-13)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.