نظر منتشر شده
۱۳۴
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 255911
نگاهی به سیاسی نوشته های روزنامه ها؛
مطهری؛ نیمی اصولگرا نیمی اصلاح طلب
بخش داخلی الف، 22دی93
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۱
دیروز درمجلس انفاق ناخوشایندی افتاد. هم سخنان علی مطهری در توهین به قانون و قانونگذاران وهم واکنش نمایندگان مجلس که حرفهای او را نیمه تمام گذاشتند و جلسه علنی مجلس را یک ساعت زودتر از ساعت مقرر به تعطیلی کشاندند. از آنجا که نطق مطهری درباره موضوع موردعلاقه اصلاح طلبان یعنی "حصر سران فتنه" بود، روزنامه های اصلاح طلب، امروز نهایت حمایت خود را از وی به نمایش گذاشتند. دراین میان فقط روزنامه کیهان از دریچه نگاه رسانه های خارجی به موضع نگریست. راهپیمایی سکوت دیروز در فرانسه با حضور نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز خبر داغ دیگر ۲۲دی ماه۹۳ است.

درباره اتفاق ناخوشایند مجلس
روزنامه "اعتماد" برای ماجرای روز گذشته مجلس تیتر " نطق مطهر" را انتخاب کرده است و درحالی که می گوید اعتراض علی مطهری به "ساپورت پوشان" و تقدیر وی از "جشنواره عمار" ربطی به اصلاح طلبان ندارد می نویسد: « دو دقيقه پاياني نطق، جايي بود كه علي مطهري دوباره روي ديگرش را نشان داد؛ «اينجانب حصر خانگي آقايان موسوي و كروبي و خانم زهرا رهنورد، پس از پايان آشوب‌هاي خياباني و بدون حكم قضايي را همچنان خلاف اصول متعدد قانون اساسي...». مخالفان به چشم برهم‌زدني بي‌تاب شدند، اول فريادهاي «دو-دو»ي‌شان به آسمان برخاست و بعد از آن شعارهاي «مرگ بر فتنه‌گر»شان. مجلس در همين چشم بر هم زدن به هم ريخت»
این روزنامه همچنین از قول عابد فتاحی؛ نماینده آذربایجان غربی نوشته است: «پس از اعلام تنفس توسط ابوترابي، درگيري همچنان ادامه داشت. من سه بار پيش مطهري رفتم و گفتم تروخدا بس است، ادامه ندهيد. اما قبول نكرد و گفت بايد حتما نطقم را تمام كنم. در اين شرايط ابوترابي به مطهري گفت شما كه به حرف من گوش نمي‌دهيد حداقل نمايندگان ديگر به حرف من گوش كنند و بر صندلي‌هاي خود بنشينند. زماني كه مطهري بار ديگر نطق خود را ادامه داد مخالفان از طرف چپ تريبون وارد شدند و خواستند نطق مطهري را پاره كنند كه او دفاع كرد و اجازه نداد. اما نمايندگاني كه موفق نشده بودند موجي او را به سمت در خروجي صحن هل داده و او بر زمين افتاد و به خاطر فشارها دست‌هايش زخمي شد. البته ما تلاش زيادي كرديم كه او بر زمين نيفتد، اما فشار نمايندگان بسيار زياد بود. درنهايت مطهري را از صحن بيرون برديم و كمي آب خورد و آرام شد و شرايط صحن هم به حالت آرام برگشت»

نطق مطهری از نگاهی دیگر
"کیهان" با طرح این نکته که سخنان علی مطهری با استقبال گسترده رسانه های بیگانه و ضدانقلاب روبه رو شده شده است، نوشت: «سایت‌های منتسب به سران فتنه از جمله جرس و کلمه نیز با تمجید‌های فراوان از علی مطهری وی را فرزند ملت خطاب کرده و مدعی نقض آشکار قانون اساسی از سوی نمایندگانی شدند که اجازه ادامه هتاکی‌های علی مطهری را ندادند. این رسانه‌ها حتی در اقدامی طنزآمیز پای را فراتر نهاده و اقدام نمایندگان در مقابله با نطق علی مطهری را با ترورهای اخیر فرانسه مرتبط دانستند!»
کیهان همچنین نوشت: « علی مطهری در سخنان خود دولت را در زمینه برداشت غیرقانونی از صندوق توسعه ملی محکوم کرده و خواستار پذیرش اشتباه از سوی دولت شد؛ او همچنین خواستار برخورد با بی‌حجابی، بدحجابی و ساپورت‌پوشان شد و همچنین از جشنواره عمار تقدیر کرد؛ او درباره وحدت اسلامی نیز نظراتی را مطرح کرد ولی هیچ کدام اینها در رسانه‌های ضد انقلاب بازتابی نیافت و تنها سخنان او علیه نظام اسلامی و در حمایت از سران فتنه به تیتر رسانه‌های بیگانه تبدیل شد»

سیرک سیاسی در فرانسه
"وطن امروز" در مطلبی با عنوان «سوگواری فکاهی» به راهپیمایی دیروز فرانسه علیه تروریست ها پرداخته است. "وطن امروز" نوشته است: «حضور نتانیاهو، قاتل کودکان غزه در صف اول راهپیمایی سران کشورهای جهان علیه تروریسم در پاریس این مراسم را به یک سیرک سیاسی تبدیل کرد... راهپیمایی ضدتروریسم در فضایی آکنده از وحشت غرب از تروریسم، ساعت ۳ بعد از ظهر از میدان جمهوریت پاریس آغاز شد. این تجمع با حضور بیش از یک میلیون نفر برای همدردی با ۱۷ قربانی حملات مختلف تروریست‌های شبه‌داعشی به دفتر هفته‌نامه فکاهی شارلی ابدو در پاریس و همچنین درگیری‌های خیابانی و گروگان‌گیری‌های منجر به مرگ در ۲ نقطه از حومه شمالی پاریس توسط مظنونان حادثه اولیه در میان شدید‌ترین تدابیر امنیتی برگزار شد.»
این روزنامه درادامه با نام بردن از افراد سرشناس این راهپیمایی نوشت: «اما فکاهی‌ترین صحنه این سیرک سوگواری برای قربانیان حمله به نشریه فکاهی فرانسوی پیشداری بنیامین نتانیاهو رئیس دولت تروریستی اسرائیل جلاد بزرگ زنان و کودکان فلسطینی در صف رهبران جهان بود. نکته جالب اینکه محمود عباس هم در ردیف جلوی این صف به موازات نتانیاهو حضور داشت. اما غیبت مقامات عالی آمریکایی سوال‌برانگیز می‌نمود بویژه غیبت باراک اوباما باعث درگرفتن شایعات بسیاری شد.کاخ سفید نیز هیچ دلیل خاصی برای غیبت رئیس‌جمهور آمریکا در بزرگ‌ترین مراسم محکومیت تروریسم در تاریخ معاصر عنوان نکرد و صرفا به یک‌سری نگرانی‌های امنیتی اشاره شد اما غیبت اوباما تحلیل‌های مستقل درباره شکرآب شدن روابط پشت پرده پاریس و واشنگتن بر سر تحریم‌های ضدروسی و عصبانیت کاخ الیزه از نقش کاخ سفید در حمله تروریستی شارلی‌ابدو برای هراس‌افکنی در فرانسه و اروپا و ادامه تابعیت کشورهای ناتو از سیاست‌های آمریکا را معتبر‌تر می‌کند، بویژه که حمله چهارشنبه گذشته پاریس توسط نیروهایی از جنس داعش صورت گرفت که ارتباطشان با سازمان سیا و موساد بر کسی پوشیده نیست. بنابر این می‌توان گفت غیبت اوباما در تجمع ضدتروریستی پاریس، یکی از سرنخ‌های حادثه تروریستی هفتم ژانویه است»

مذاکره برای نتیجه
روزنامه "آرمان امروز" در مطلبی دیگر خبر از مورد تایید قرار گرفتن یک شایعه داده است. چرخش ناگهانی آمریکا از به سرانجام رسیدن مذاکرات در وین به خاطر سخنان نتانیاهو.
آرمان امروزنوشته است: «علی‌اکبر صالحی با اشاره به چند دور مذاکرات اخیرخاطرنشان می‌کند در مذاکرات عمان آنها (۱+۵) طوری برخورد کردند و حرف‌هایی زدند، انگار که قبل از آن مذاکره‌ای نکرده بودند و مذاکره‌ کننده ما به موقع پاسخ‌شان را داد. در وین اما به نقاط مشترک و کلیات دو طرف رسیدند اما ناگهان عقب کشیدند. رئیس سازمان انرژی اتمی در سخنان خود به موارد اختلافی در مذاکرات پیش‌رو نیز اشاره کرده است و وی نیز بر دو موضوع ظرفیت غنی‌سازی و فرآیند لغو تحریم‌ها به‌عنوان دو موضوع باقی مانده اشاره کرده و تاکید می‌کند که بر روی دیگر موارد توافقاتی انجام و دو طرف به دیدگاه‌های مشترک رسیده‌اند«
آرمان همچنین با اعلام اینکه علی اکبر صالحی قرار است هفته جاری با جان کری ملاقات کند، به صحبت های ظریف هم درباره مذاکرات اشاره کرده و نوشته است: « اشاره ظریف به بررسی مفید بودن مذاکرات حاکی از آن است که طرف ایرانی با حساب هزینه و فایده و معطوف به نتیجه بودن با طرف غربی به مذاکره می‌نشیند و این پیامی به طرف غربی است که تنها مذاکره به صرف مذاکره مثمرثمر نبوده و باید پیشرفت‌های ملموسی و عینی از دیدارهای مقامات عالی دو کشور در زمینه هسته‌ای حاصل آید و در عدم این صورت، دیدارها همیشگی نمی‌تواند باشد. ظریف ادعای هفته‌نامه اشپیگل درخصوص راه‌اندازی مرکز غنی‌سازی ایران در سوریه را در راستای ایجاد توهم ایران‌هراسی، مضحک خواند. وی با اشاره به دیدار با سرگئی ریابکوف تاکید می‌کند: ما توقع داریم دوستان روسی نقش مثبتی در مذاکرات ایفا کنند»
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۱:۱۲:۴۵
مطهری اصلا و ابدا اصلاح طلب نیست اتفاقا ایشان دقیقا اصول گرا هستند و اینکه نسبت به حصر سه نفر اعتراض دارند دلیل نمیشود بگوییم ایشان اصلاح طلب هستند خواهشا اینها را با هم اشتباه نکنید.خود ایشان گفته من به محسن رضایی رای دادم . هیچ گونه سیگنالی هم در مورد اصلاح طلب بودنشان دیده نمیشود. ایشان دقیقا بر اجرای قانون تاکید دارند.
اعتراض به یک رویه غیر قانونی باعث نمیشود یک فرد اصلاح طلب بشود یا نشود. (2603424) (alef-17)
 
مرادی
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۳:۴۵:۲۲
چرا اصولگرایان تحمل شنیدن حرف یک اصولگرای دیگر را ندارند؟واقعا چرا؟ (2604222) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۴:۰۳:۱۹
اولا رویه مذکور کاملا قانونیست و نمی دونیم اقایون اصلاح طلب چرا هرچیزی رو که خلاف نظرشون باشه غیرقانونی میدونن؟ این ته مدنیتشان است، ثانیا ایشون نه اصلاجطلب است نه اصولگرا، یک انسان دچار التقاط روحیست (2604300) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۴:۵۸:۴۳
بر چه مبنایی میگی قانونیه؟ قانون که صریح مشخص کرده. اما چرا فکر می کنید شما قانونید؟ (2604493) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۵:۲۸:۲۳
ببخشید دوست عزیز اگه امکان داره در کدوم بند قانون اومده که شما میفرمایید قانونی است؟
آقایان موسوی و کروبی رو تو دادگاه علنی محکمه کنند بازم تاکید می کنم تو دادگاه علنی اگه محکوم کردید دار بزنین اصلا آتیش بزنید یا بدن دست شما تیکه تیکه کنید
اما اینکه هر جوری میخوایین با کسی رفتار کنین این قانون نیست

موفق باشید (2604589) (alef-10)
 
کریم
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۲۳:۲۰:۴۸
والا اگه محاکمه بشن نتیجه اش فقط یه پیرهن عثمان برا امثال شما ، و به هیچ وجه راضی نخواهید بودف شما هنوز حاضر نیستین قبول کنین موسوی عصر انتخابات خودش رو به دروغ برنده معرفی کرد ، ملت رو به کشتن داد ، چطور نتیجه محاکمه رو قبول می کنید؟ (2606134) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۶:۰۳:۲۳
خیلی جالب وجب قانونی بودن چیزی شما دلواپسان تعیین می کنید ؟ (2604716) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۵:۱۳:۳۰
یعنی هر که دعوت به اجرای عادلانه قانون داشته باشد ، اصلاح طلب است اما جناح مقابل می گوید همیشه حق با من و من عین قانونم! (2604546) (alef-10)
 
!!
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۵:۱۹:۵۰
" هم سخنان علی مطهری در توهین به قانون و قانونگذاران وهم واکنش نمایندگان مجلس که حرفهای او را نیمه تمام گذاشتند و جلسه علنی مجلس را یک ساعت زودتر از ساعت مقرر به تعطیلی کشاندند. "
این جمله از نظر دستور زبان فارسی غلط است زیرا جمله اول فعل ندارد همچنین از نظر منطقی و قانونی و شرعی هم اشکال دارد زیرا علی مطهری نظرش را گفت و توهینی به کسی نکرد در حالی که بعضی از نمایندگان که گوشی برای شنیدن ندارند با ایجاد اختشاش و ضرب و شتم علی مطهری به مجلس و به مردم توهین کردند . (2604563) (alef-10)
 
ب شیرازی
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۱:۱۳:۰۷
دیدگاه آقای مطهری در زمینه وقایع سال 88 نه تنها مورد تایید گروه اصلاح گرایان هست بلکه مورد تایید گروه کثری از مردم نیز می باشد صحت صبحت بنده هم از کامنت های مقاله های وقایع دیروز گویاست. (2603428) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۴:۰۵:۲۹
دوست عزیز همین سطحی نگری شما در تسری کامنت ساییتان به جمع کثیری از مردم خود گویای سایر استدلال های اصلاح طلبان است. مثلا داماد لرستان... (2604311) (alef-17)
 
صالح
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۴:۳۹:۲۶
احسنت (2604437) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۳ ۰۹:۴۷:۳۴
نتایج انتخابات ریاست جمهوری رو هم انکار میکنی؟ (2606853) (alef-3)
 
سعیدی
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۱:۲۱:۳۴
آقازاده بازی ست دیگر
طرف چون فرزند شهید مطهری ست، هر حرفی می تواند بزند، به شورای عالی امنیت ملی و قوه قضائیه و رهبری هم گیر می دهد و کسی کاریش ندارد. ولی وطن امروز تا دوتا تیتر می زند، تذکر و شکایت و دادسرا و ...
همین پریروز تیتر علیه پادشاه عربستان زده، شورای امنیت ما بهش اعتراض می کنه
خب شورای عالی امنیت ملی جلوی این آقازاده بازی ها را هم بگیرد دیگر (2603468) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۳:۵۹:۵۷
آقا زاده ؟!! شما اصلا مفهوم آقا زادگی را می دانی ؟! هرچند پدر ایشان حقیقتا آقا بودند وآقایی زیبنده وجودشان بود ! آقایی بودند از جنس معرفت از جنس اخلاص از جنش شجاعت ومعرفت به حق ! ای کاش آقا زادگی همه هم از جنس آقازادگی علی مطهری بود ! (2604282) (alef-10)
 
جواد
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۴:۰۴:۰۱
خودتان متوجه شدید چی گفتید؟
آقای مطهری نماینده مردم تهران هستند در مجلس.ایشان مسئولیت نمایندگی رو به طور کامل انجام دهند. (2604303) (alef-17)
 
علیرضا محمدزاده
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۴:۰۵:۴۴
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام به همه مسلمانانی که اهل عمل هستند .
خطاب من به همه کسانی است که در این نوع قضایا اظهار نظر می کنند :
آنقدر اصلاح طلب و اصول گرا یی نکنید . چرا از وابستگی غیر منطقی به گروه و یا دسته ای دفاع می کنید . خدا را در نظر داشته باشید و از گروه گرایی افراطی دست بردارید و افراد جامعه را غیر منطقی تقسیم نکنید . هر کس حرف و سخن حقی گفت حتی اگر منافق باشد طبق فرمایش مولایمان علی باید قبول کنیم . تحکم و زور ، برچسب زدن هیچگاه نتوانسته یک جامعه را کامیاب دنیا و آخرت بکند .شخص پرستی و شخصیت پرستی جامعه را متلاشی می کند . خداوند هم تا جایی تحمل می کند و اگر از حد بگذرد همه دوچار عذابی خواهیم شد که خودمان با دستهای خودمان درست کردیم .سوره قریش را مدام تلاوت و تدبر کنید . کلام آخر تقوی داشته باشید . (2604315) (alef-10)
 
محسن
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۴:۰۶:۲۰
منظور از اقا زاده را درک نکردی!!! ایشان اگر می خواستن می توانستن به کارهای بزگ اقتصادی مثل سایرین دست بزنندو.....
ولی ایشان مردمی که به او رای دادن را انتخاب کردن (2604319) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۱:۲۵:۰۱
مطهری در زمینه سیاسی واقعا افکارش دلپذیره ومن از همینجا دستش را میبوسم ولی از نظر فرهنگی افکارش رعب آور وترسناکه...واقعا حتی تصور جامعه ای که مدیریت فرهنگیش دست علی مطهری باشه کابوسه....اینهمه در کشور سیاستمدار داریم..هنور شخصی را مثل رهبری وهاشمی رفسنجانی از هر لحاظ نرمال ندیده ام.خداوند این دوعزیز را برای کشور نگهداره.... (2603483) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۶:۰۷:۵۴
اصلا میفهمی چی میگی و چه چیزی را به چه کسی نسبت میدهی؟!! (2604734) (alef-10)
 
محمد
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۱:۲۶:۱۰
آنجا که مجلس است و در آن یک نماینده مصون طبق قانون در حال اعلام نظر است چنین برخوردی با او می کنند وای به حال ............... (2603487) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۱:۲۷:۰۰
حالا شما ناراحتيد كه نيمي از ايشان اصلاح طلب است؟ (2603494) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۱:۲۸:۰۲
اگر منظور از تيتر فوق اين باشد كه مطهري ويژگيهاي مثبت هر دو گروه را دارد و فاقد ويژگيهاي منفي و نقاط ضعف هر دو گروه است من موافقم .وقتي 36سال است شعار زنده باد مدرس سر مي دهيم نبايد از شبيه ترين فرد به مدرس در دوران پس از مدرس واهمه داشته باشيم (2603497) (alef-17)
 
تیمور
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۱:۲۸:۳۷
سلام
آقای مطهری راه را به اشتباه میروند.
آدرس غلط میدهند .
فتنه و فتنه گر و اعمال ننگین فتنه گران چیزی نیست که از یاد برود.
بهتر بود صبور تر و با بصیرت تر و با تحقیقات بیشتری صحبت میکردند.
آقای مطهری فقط بنا به نسبت فامیلی با برخی از دیگر نمایندگان و همچنین اسم و فرزند شهید مطهری بودن توانسته به مجلس راه پیدا کند نه چیز دیگری.
خودش را گم کرده است.
وضعیتش به جایی رسیده که چندی پیش نیز کلمات زشت و ناسزا وفحش رکیک به یکی دیگر از نمایندگان داد.
اگر همان موقع بستگانش که در مجلس هستند علنی به ایشان تذکر میدادند و برخورد انضباطی با وی میشد ؛ الان شاهد گزافه گویی و درشت گویی مشارالیه نمی بودیم.
راستی چرا درچنین وقایعی اکثرا" آقای لاریجانی در مجلس حضور ندارد؟
والسلام (2603498) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۴:۰۵:۰۵
شبيه وطن امروز و كيهان مينويسي (2604308) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۴:۳۳:۱۲
به نظر من اقای مطهری تنها نماینده واقعی مردم می باشد شجاعت ایشان ستودنی است با وجود مخالفتهای زیادی که در سطح حکومت با ایشان می شود ولی باز از گفتن نظر حق خود باز نمی ایستد ایشان نمونه ای از مدرسها هستند تاریخ قضاوت خواهد کرد. (2604428) (alef-10)
 
علیرضا
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۱:۳۴:۴۸
اعتراض می کنن برخی از مردم چرا هنوز در رابطه با حوادث 88 توجیه نشده اند. هرچند تعداد این برخی خیلی هم کم نیست.
وقتی در رابطه با این موضوع، فقط یک طرفه صحبت شده و به طرف مقابل اجازه هیچ دفاعی داده نشده و حتی یک نماینده مجلس هم اجازه صحبت در این موضوع را ندارد و اینگونه با اون برخورد می شود.
خوب آدم نباید شک کند؟!!!!! (2603527) (alef-17)
 
کریم
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۲۳:۲۲:۲۷
کم بهشون مهلت دادند، کم گفتن بلند شو بیا رای ها رو بشمریم چرا قبول نکرد ؟ چرا به دروغ قبل از اتمام رای گیری خودش رو برنده معرفی کرد؟ (2606139) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۱:۳۵:۳۱
نخست وزیر اسراییل در راهپیمایی ضد تروریسم!
واقعا خنده داره
احمقانه ست (2603531) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۱:۳۵:۳۶
صد نفر تا حالا جواب حرفای علی مطهری رو دادن
اون نمیخواد گوش کنه و فقط میخواد حرف بزنه
حصر مصوبه شورای عالی امنیت ملی هست و یک اقدام تامینی ست (2603533) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۹:۴۴:۰۰
مطهری هم جواب همتون رو داده
اما شما نمیخواید گوش کنید و همش میخواین فقط حرف و برداشت خودتون باشه. (2605385) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۳ ۱۳:۵۳:۱۲
شما اطلاعات خوبي داري!!! (2608027) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۱:۳۶:۲۹
فقط روز تلخ برای مجلس بود ؟!!!!!
من اینجاتو ساییتون همین کامنتو گذاشتم که هردومقصربودنولی شمانمایش ندادین وبعدگفتم بیام شماروامتحان کنم کامنتی علیه مطهری بذارم دیدم نمایش ندادین ،ولی کامنتی دردفاع ازمطهری رونمایش دادین .
خندم گرفته بود . اول یه سوزن به خودت بزن الف ! (2603538) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۱:۳۶:۴۲
راهپیمایی فرانسوی ها کاملا حکومتی بود، چون به دعوت رئیس جمهورشون اومدن بیرون
تازه رهبران کشورهای دیگه هم بودن تا کاملا معلوم بشه راهپیمایی دولتی هست (2603541) (alef-17)
 
کاوه
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۵:۱۳:۱۳
درود بر مدرس زمان مطهری.و سپاس از آقای توکلی و چند نفر دیگر که در مجلس با اینکه میدانم با حرفهای مطهری مخالف هستند ولی ایشان با جلوگیری از کسانی که قصد داشتند آقای مطهری را از پشت تریبون به زیر بکشند نشان داد به دموکراسی و آزادی بیان احترام میگذارند. (2604543) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۲۰:۴۹:۰۷
راهپيمايي ٢٢ بهمن ما هم به دعوت دولت است و همه دولتي ها هم در ان شركت مي كنند خيلي هم خوب است. (2605623) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۱:۳۶:۴۵
مطهری چطور نماینده مجلسی هست که وظایف شورای عالی امنیت ملی کشورش را بلد نیست؟
واقعا سطح نماینده مجلس ما رو باش
(2603542) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۵:۲۶:۰۵
شما بلد هستین که این جوری کامنت میذاری؟؟ (2604580) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۱:۳۷:۲۸
بدترین اتفاق مجلس بیرون کردن خبرنگاران و عکاسان در ابتدای تشنج بود! (2603548) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۲۲:۰۷:۰۰
مردم غریبه هستند (2605877) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۱:۳۸:۱۹
مردم فکر نان و خوراک و پوشاکشان هستند، موسوی و کروبی کی هستن دیگه؟! اصلا مردم به اونها فکر نمی کنند
کاش علی مطهری فکر هوای آلوده ی شهرتهران بود، تو مثلا نماینده تهران هستی (2603553) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۳ ۰۸:۱۹:۴۳
نظر شما محترم ولی نظر ما مخالف نظر شماست (2606573) (alef-10)
 
sam
۱۳۹۳-۱۰-۲۳ ۱۰:۲۶:۵۹
یعنی چی این اقایون کی هستن؟دوما چرا از طرف مردم حرف مزنی؟نماینده مردمی؟از طرف خودت حرف بزن (2607028) (alef-3)
 
حسين
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۱:۴۵:۱۹
آقاي توكلي سلام : شما كه از سابقون هستيد چرا اينقدر استانه صبرمان كم شده مگر افراد مومن بنابر روايات افرادي صبور نيستند . بس چرا در مكانيكه به فرموده رهبر كبير انقلاب (ره) مجلس راس امور است. بالاترين بي اخلاقي رخ ميدهد. اصلا صددرصد آقاي مطهري خلاف امور مملكت حرف زده است .يكي از نمايندگان برابر قانون وراعايت اصول اسلامي پاسخ ميداد. نه اينكه زور بازو نشان دهند. مجلس جاي اينگونه اعمال نيست قطعا بدانيد با اين عمل نمايندگان قلب رهبري بشدت رنجيده شده است. مشكلات جهان اسلام يك طرف مشكلات مجلس طرف ديگر. (2603590) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۱:۴۸:۰۳
خیر العمور اوسطها
در فیلم محمد رسول الله حمزه میگوید :
حق کجاست وقتی او هنوز حرفش را نزده است
مردم می فهمند ولی سر به زیر هستند
بگذریم
خبر ریخت و پاشهای میلیاردی در اتاق تعاون از جیب بیت المال بسیار مهمتر است دزد ها را بگیرید لطفا (2603606) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۱:۵۲:۴۳
محکومیت رفتار نمایندگان بیش از هر مورد مهم است گاهی داشتن سعه صدر و تحمل می تواند از خیلی از فتنها جلوگیری کند (2603632) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۱:۵۵:۲۶
مطهری = ابموسی اشعری (2603654) (alef-17)
 
عباس
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۲۱:۴۳:۴۱
علی مطهری = مالک اشتر (2605798) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۲۲:۰۹:۲۲
مطهری = ابوذر زمان (2605886) (alef-10)
 
اکبر
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۱:۵۶:۲۳
میدانم که نظرم منتشر نمیشود . سخنان مطهری خوب و امیدوار کننده است چون نشان از بلوغ و رسیدگی نظام و انقلاب می دهد و میشه گفت که ما یعنی نظام بزرگ شده و قادر به تحمل تنش ها است ولی دوستان معترض هنوز قبول ندارند که نظام به سن بلوغ و پویایی رسیده و میترسند که شاید اتفاق بدی بیفتد هنوز خودشون و نظام را باور نکردند و هنوز فکر میکنند کودک شیر خوارند و از لولو ها میترسند ما میتوانیم از لذت عفو و بخشش استفاده کنیم و یک مهلت دوباره به آقایان داخل حصر بدهیم هیچ مشکلی به وجود نمیاید اگر قبول داشته باشیم که بزرگ شده ایم (2603657) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۲۳:۲۵:۲۱
خیلی ساده لوحی ؟ ببخشن که دوباره یه دروغ دیگه راه بندازن ؟ من هنوز هم می گم چرا موسوی خودش رو زود برنده معرفی کرد و چرا حاضر به عذرخواهی و توبه نیست؟ اگه قرار به عقو باشه باید آقایون از اشتباهاتشون مغذرت خئاهی کنن (2606149) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۳ ۰۹:۵۹:۱۲
کدوم اشتباه؟ هرچی از نظر شما اشتباهه لزوما اشتباه نیست؟ (2606912) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۱:۵۶:۳۳
آقای مطهری نطق معمول و عادی نداشت. ایشان در ماهای اخیر بویژه پس از ماجرای استیضاح وزیر علوم دنبال یک شوی سیاسی در مجلس است. از قرار معلوم ایشان قبلا با چند نفر از خبرنگاران اصلاح طلب هماهنگ کرده بود(ادعای یکی از سایتهای خبری است).
ما تجربه ناخوشایندی از کسانی داریم که حرف ولو به ظاهر حق را از سر لجبازی می زنند. لذا من به آینده سیاسی ایشان بسیار بدبین و بسیار متاسفم. همان بلایی که سر موسوی آمد و از یک آدم منطقی تبدیل به هیولایی شد که می خواست همه چیز را آتش بزند. نمی دانم چه کسانی و با چه انگیزه و ابزارهایی موفق به تربیت آدمهای لجوج و غیر منطقی می شوند. (2603659) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۲:۰۶:۰۱
تیترهای روزنامه ها را که می بینم یاد دوم خرداد می افتم که چگونه یک جریان هماهنگ رسانه ای هر روز یک بحران می ساخت و بر گردن رقیب می انداخت.... و اکنون اکثر آن روزنامه نگاران در بی بی سی فارسی کار می کنند!!!!
خدا عاقبت امروزی ها را به خیر کند.. (2603704) (alef-17)
 
اقبال
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۲:۱۱:۰۶
به خدا مردم به عنوان اصلاح طلب یا اصولگرا کاری ندارند رعایت اخلاق و انصاف و عدالت اصل است راستگویی اصل است همانکاری که تعداد زیادی از اصولگرایان فارغ از حزب و جناح رعایت می کنند و تعدادی دیگری برای حفظ دنیا عاقبت و آخرتشان را نابود کرده اند (2603729) (alef-17)
 
محمد
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۲:۱۱:۵۷
چرا انسانها را در دو گروه فكرى قرار ميدهيد جاى انسانهاى ازاد انديش و مستقل كجاست؟ (2603734) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۲:۴۸:۰۲
کاملا باهات موافقم . آقای مطهری بیش از هر تعریف و تمجید شایسته لقب انسانه ، چرا که با وجود داشتن نظرات دینی بعضا رادیکال در غالب موارد توجه ویژه ای به منافع ملی داره و مطالبات عمومی داره . در حالی که باقی مسئولین غالبا یا به منافع ملی و مطالبات عمومی توجه ندارند یا منافع ملی و مطالبات عمومی را در چهارچوب عقاید و منافع منافع شخصی و جناحی خود تعریف می کنند .
در نتیجه میبینید الان کشور و زندگی مردم داره نابود میشه ولی یک عده هنوز دغدغشون اینه که به کسی که در مورد حصر صحبت میکنه حمله کنند . (2603920) (alef-17)
 
بازنشسته
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۳:۲۶:۴۲
محمد تو بامنی یا ضد منی. (2604144) (alef-3)
 
محمد
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۶:۱۱:۳۶
شما حالا کی باشین (2604746) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۳ ۰۵:۲۴:۱۶
منظورشون این منطق بود نه خودشان. (2606393) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۲۳:۲۶:۳۰
شما بگو این طور کسی وجود داره؟ (2606155) (alef-10)
 
عادل
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۲:۱۹:۳۵
مشکل اینه که میخوایم ادای یک کشور دموکراتیک رو در بیاریم اما این هم مثل اکثر مسایلمون شعاری بیش نیست!
مساله این نیست که امثال من موافق یا مخالف نظرات ایشانیم مساله اینه که مجلس که عصاره ملته تحمل شنیدن حرف مخالف رو نداره و این چنین برخوردهای زشتی رو نشون میده
حالا برای من قضیه بدتر هم میشه وقتی می بینم یه طرف قضیه نماینده یکی از شهرهای استان منه که در اوج محرومیت و بدبختیه و این به اصطلاح نماینده که سابقه نمایندگی این چندساله اش گواه عدم صلاحیتش برای این پست میشه مسئول ضرب و شتم مخالفین!!!
اهدنا الصراط المستقیم (2603777) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۲:۲۴:۴۸
شما ترسویی بیش نیستید اگه آقای توکلی نمیترسید دیروز این خبر رو درج میکرد (2603796) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۴:۰۵:۰۴
خبر روزنامه های امروز هست، چطوری دیروز درجش می کردند باهوش جان؟ (2604307) (alef-17)
 
حقیقت
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۲:۳۵:۴۸
نطق دیروز اقای مطهری در تاریخ مجلس ثبت خواهد شد و در اینده یک روز بعنوان یک نماینده شجاع از او تجلیل خواهد شد (2603851) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۲:۳۶:۴۱
اون نیمه را که از موسوی و کروبی دفاع میکنه قبول دارم (2603855) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۶:۱۲:۳۷
منم افرین همون نیمه را فقط (2604752) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۲:۳۸:۳۱
با احترام به جسارت و شجاعت آقای مطهری:
تاریخ به ما یاد می دهد که یک دست صدا ندارد و با یک گل بهار نمیشود. آقای مطهری جور کم کاری اصلاح طلبان اسمی( که فقط در موقع تقسیم غنایم صدایشان در می آید) را می کشد.
به هر حال ایشان حرف مردم را می زند و این نکته بسیار مثبتی است. (2603872) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۲۰:۳۶:۳۱
من ترجیح می دم یکی مثل علی مطهری مسئولیت داشته باشه (نه صرفا نماینده مجلس)، تا اصلاح طلب ها و اصولگراها.
کسی که مواضعش رو بر مبنای حقوق الهی اعلام می کنه نه منافع جناحی ، حال در این میان ممکن هم هست اشتباهاتی داشته باشد ، که همه ی ما هم اشتباه می کنیم.
درود بر علی آقای مطهری عزیز (2605570) (alef-10)
 
کاوه
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۲:۴۸:۴۶
وطن امروز فرموده که سوگواری بیش از 4 میلیون نفر در فرانسه و مخالفت با یک مشت آدم های وحشی و تروریست و زبان نفهم و قداره کش، با حضور نتانیاهو تبدیل به سیرک شد!! این تبدیل به سیرک شدن ممکن است در مملکت ما اتفاق بیفتد که در چنین تجمع مردمی ای، یک مقام رسمی به تجمع ملحق شود و بدل به سیرک شود. آیا حضور یک فرد ناباب در یک تجمع عظیم، کل ماجرا را به سیرک تبدیل می کند؟ واقعا متاسفم که چنین روزنامه ای با یک حرف بغض آلود و نسنجیده، حرکت یک ملت را به سخره می گیرد ولی چه کنیم که ازادی بیان است و نمی شود در دهان یک روزنامه را بست اما تحت چنین شرایطی از نطق نماینده مردم در مجلس با همان شیوه قلدرمآبانه ممانعت می شود. حیرتا!!!! (2603925) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۲:۴۹:۲۰
ايشان اصولگرايي مستقل هستندكه نان را به نرخ روز نميخورند و به حق و پيمان و قانون و آرمان فراتر از مسايل باندى و جناحي و روزمره باور دارند و به اينكه فردايى هم هست وخدا و آينده گان قضاوتمان خواهند كرد  (2603931) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۶:۱۳:۰۱
اتفاقا بدجور نان به نرخ روز می خورند (2604753) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۲:۵۴:۵۱
نمدونم خود نویسنده وطن امروز به مطالبی که نوشته واقعا" اعتقاد داره یا این مطلب ه در راستای آمریکا ستیزی و جنگ نرم همیشگی هستش (2603956) (alef-17)
 
آریایی فر
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۲:۵۷:۵۵
آقای مطهری شخص با احترامی است همین که در این شرایط حساس پایگاه خود را به خطر می اندازد نشان از با ارزش بودن این مرد دارد (2603971) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۲:۵۸:۲۳
چرا از حرف كسي بايدبترسيم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (2603975) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۲:۵۸:۵۳
وقتي فرزند شهيدمطهري هم نميتواند حرف اش را بزند ........... (2603977) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۶:۱۳:۳۷
گویند پدر تو بود فاضل از فضل پدر تو را چه خاصل (2604757) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۳ ۱۰:۰۲:۱۲
چه ربطی داشت؟ (2606927) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۳:۰۱:۰۲
معاویه سیاست بسیار مرموز و پیچیده ای داشت. چندین و چند کار و شعار درست و اسلامی انجام می داد و در لابلای آن شبهات و بدعتهای فراوان به اسلام وارد می کرد و افتراهای فراوانی به حضرت امیرالمومنین نسبت می داد و جو را غبار آلود می کرد که تشخیص سره از ناسره غیر قابل تشخیص می شد طوری که وقتی امام علی در مسجد کوفه به شهادت رسیدند عده ای گفتند علی در مسجد چه می کرده؟!!
بنظر من مطهری با طرح چند مسئله درست مثل خلاف دولت در برداشت از صندوق توسعه ملی و البته فقط در حد حرف و نه عمل یا مبارزه با بی حجابی، ژست بی طرفی به خود می گیرد و از آن طرف به نظام تهمتها و افتراهای فراوانی می زند یا احمدی نژاد را در ردیف موسوی و کروبی می داند!!! به اعتقاد من نباید به چنین اشخاصی اهمیت داد زیرا در غیر اینصورت بیگانگان وی را قهرمان جلوه می دهند و بر روی او مانور زیاد خواهند داد. (2603987) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۳:۴۴:۱۶
قا یا خانم به اصطلاح مسلمون الان که قای مطهری و با معاویه مقایسش کردی، میتونی فردای قیامت جوابشو بدی؟! (2604215) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۸:۳۹:۱۶
این مثالی که شما زدید چه ربطی به قضیه آقای مطهری داره؟ ثانیاً انصاف اینه که نقاط ضعف و قوت را با هم گفت و یک طرفه سخن نگفت با آزاداندیشی و حریت به مسائل نگاه کرد که انتظار از یک وکیل مردم هم جز این نیست. (2605181) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۳:۰۲:۰۵
این که این روزنامه مثل همیشه دچار توهم شده درسته ولی شما احساس نکردین که چرا غربی ها خون شهروندان خودشون رو از خون مردم خاورمیانه رنگین تر می دانند و این همه تو بوغ و کرنا کردن (2603994) (alef-17)
 
seyed
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۳:۰۳:۲۴
نويسنده محترم بفرمايند دقيقا آقاي مطهري چه توهيني به قانون و قانونگذار كرد؟ سياست يك بام و دو هوا تا به كي؟؟؟
متاسفانه نايب رئيس مجلس حتي اجازه نداد ايشان نطق ميان دستور خود را به اتمام برساند! مجلس خانه ملت است يا محلي شده براي تجمع عده اي نماينده نما كه فقط و فقط به منافع فردي و حزبي خود مي انديشند ؟
مردم خسته شدند از قضاوت هاي يك جانبه و تند روي هاي عده اي خاص با طرز تفكر خاص كه در همه محافل و رسانا ها و تريبون ها به نام ملت سنگ خودشان را به سينه ميزنند و از واقعيت فرار ميكنند و نميخواهند صداي ملت را بشنوند. (2604002) (alef-17)
 
تراب
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۳:۰۳:۳۵
اصل 33 قانون اساسی
هيچكس را نميتوان از محل اقامت خود تبعيد كرد يا از اقامت در محل مورد علاقه‏اش ممنوع يا به اقامت در محلي مجبور ساخت، مگر در مواردي كه قانون مقرر می دارد.
شورای محترم نگهبان می تواند با تفسیر قانون اساسی مسئله را بسادگی با روسای قوی حل نماید واینقدر برای توجیه امور وقت صرف نشود بلکه اگر اصول قانون اساسی مورد توجه قرار گیرد دیگر بحث های حاشیه ای داخلی دائم جامعه را مشغول نمی کند ما بایستی با وحدت کلمه برای تعالی کشور اسلامی تلاش نماییم (2604005) (alef-17)
 
رهگذر
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۳:۴۶:۱۱
داداش این روی کاغذ است . (2604227) (alef-10)
 
علی از اصفهان
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۳:۰۴:۴۵
خداوکیلی من نه از اصولگرا ونه از اصلاح طلب خوشم میاد. تاحالا هم ندیدم رهبری خودشان را اصولگرا یا اصلاح طلب بداند. اما ادم دورو تر از مطهری ندیدم .همین اقای مطهری در صحن علنی به اقای کوچکزاده نماینده مجلس گفت پفیو...اگه باورتون نمیشه توی اینترنت یه سرچ بکنید. (2604012) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۴:۲۰:۰۳
خب حرف راست زده چرا ناراحتی؟ (2604394) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۳:۰۶:۱۰
کلا اصلاح طلب ، مانخواستیم مال خودتون (2604024) (alef-17)
 
بسیجی دهه60
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۵:۴۴:۳۹
وقتی در خیابانهای شهر قدم میزنم احساس غرور میکنم و به این نماینده خود میبالم(زنده باد مطهری) (2604650) (alef-10)
 
علی از اصفهان
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۳:۱۰:۱۴
ادم باید انقلابی باشه نه حزبی چون اگه حزبی شد منافع انقلاب و کشور را خرج حزبش می کند.من خودم توی بسیجم ریشم را می تراشم وشلوار جینم می پوشم اتفاقا مسئولان بسیج هم بیشتر ازمن استقبال می کنن وبرای انقلاب و رهبری هم هر کاری می کنم. نه مثل اقای مطهری.......... (2604060) (alef-3)
 
بازنشسه
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۳:۲۳:۴۱
داداش خطر کار تو درحد خودت است نه جامعه ! مشغول کارت باش (2604124) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۸:۴۱:۵۶
حرفت را کامل بزن عزیز تا منظورت را بفهمیم. (2605191) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۳:۱۴:۰۶
وقتی نمایندگان و رسانه های داخلی با فرزند مطهر ملت اینگونه رفتار می کنند حال اگر کس دیگری ندای حق بپا کند دودمانش را به آتش میکشند. اینها متحجرانی هستند که جز به منافع خویش به چیزی فکر نمیکنند.
آقای مطهری ما اکنون درک می کنیم که پدر شما از دست این مقدس مآبان چه می کشیدند. خدا اینها را به خفت و ذلالت بکشاند. (2604080) (alef-17)
 
محسن
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۳:۱۶:۵۵
چرا حرف منطقی که شما دوست ندارین نباید زده بشه؟؟؟مگه نمی گین مجرمن؟خب محاکمه کنید.و اگر جرمشان اثبات شد اعدام.ولی این حصر کاملا ناعادلانه هست.شما چطوری کسی را که حق دفاع و اثبات خود را ندارد زندانی کرده اید. (2604090) (alef-17)
 
ادریس
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۳:۲۰:۳۵
آقای دکتر مطهری نه اصول گرا ونه اصلاح طلب بلکه انسانی به تمام معنا آزاد اندیش وحر وبدور از بندگی هرگونه تملق وچاپلوسی بسیاری از کسانی است که
مثل مگس بر خوان ثروت وقدرت نشسته اند.
ایشان دین خویش رابه دنیای فانی نفروختند. امیدوارم که ایشان همیشه صدای خاموش ملتی باشد که ندای آزادی سر میدهند وتشنه شهامت هستند.
الف جان خواهشا" در انعکاس نظرات بینندگان قصور نفرمایید چرا که رای ونظر دوستان در بسیاری از موارد به لحاظ معنا ومفهوم وبار علمی بر نظر نگاشته شده ارجعیت دارد. (2604107) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۳:۲۳:۱۹
درود بر مطهری (2604121) (alef-10)
 
ناصر
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۳:۲۳:۵۳
اينجانب بعنوان يك شهروند نظام اسلامي از حركت نمايندگاني كه باعث بايكوت آقاي مطهري شدند متاسفم وبه دكتر مطهري ميگم شما تنها نيستيد،اي مرد آزاد انديش (2604125) (alef-17)
 
1360
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۳:۲۹:۲۶
اقا اين چه برخورديه با نماينده نماينده ها ادمهاي با سوادي بايد باشن نه بي ادب شما هم فرصت ميگرفتين جوابشو منطقي ميدادين نه دشنامو حب و بقض (2604155) (alef-10)
 
شهروند
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۳:۳۱:۳۱
گذشته از مسئله آقایان موسوی و کروبی ، نه تنها آقای مطهری بلکه تمام کسانی که جهت احقاق حقوق مردم تلاش می کنند در قلب ما جا دارند خدا به تمام انسانهای زحمتکش جزای خیر دهد. البته در بین مجلسی ها ظاهرا این آقا تک هستند. (2604167) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۳:۳۵:۰۸
این همه حرف و توهین به قای مطهری کردین، اما یه کلمه جواب سٶالشو ندادین. طبق قانون تا زمانی که دادگاه برای متهمی تشکیل نشه و حکمی صادر نشه هیچ احد و ناسی نمیتونه به فرد توهین کنه، اینو همه جای دنیا میدونن. سران به اصطلاح فتنه رو حصر کردین؟ مجازات کردین؟ براساس کدوم دادگاه؟! شورای امنیت ملی؟ قوه قضئیه چیکارست؟ منم با همسایم اختلاف دارم شورای امنیت ملی بیاد حکم بده. وقتی حرف غیر منطقی میزنید نبایدم توقع داشته باشین مردم حرفتونو باور کنن، ماشالله توی هر خونه حداقل یه مدرک دکتری یه مدک فوق لیسانس یه مدرک لیسانس پیدا میشه، اسلام دین منطق هست نه دین توهمات، حداقل با حرفای غیر منطقی اسلام و خراب نکنید. (2604183) (alef-17)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۵:۵۱:۴۲
خوب جواب را با مشت می دهند دیگر (2604677) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۲۰:۳۶:۳۷
احسنت. (2605571) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۳:۳۶:۱۳
اصلاح طلب در مواضع سیاسی و اقتصادی اصولگرا در مواضع فرهنگی و اجتماعی. (2604190) (alef-3)
 
جواد کارگزاری
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۳:۴۵:۵۴
نطق مطهری هر چه که بود نمایندگان دیگر حق برخورد فیزیکی با وی را نداشتند. مگه مملکت قانون ندارد. اگر هم ایرادی به محتوای نطق وی وارد بود خوب سخن را با سخن باید پاسخ داد. برخورد دیروز نمایندگان با مطهری اعتبار و آبروی ایران را در جهان خدشه دار نمود و شد دلیلی برای رسانه های غربی که بگویند در ایران آزادی بیان وجود ندارد. مگر مطهری چه حرفی زد که نباید می زد؟ به عنوان یک نماینده نظرش را در مورد حصر آقایان کروبی و موسوی گفت و اعلام داشت این حصر غیر قانونی است. وقتی با یک نماینده مجلس این طور برخورد می کنند وای به حال شهروندان عادی!!! (2604226) (alef-10)
 
امید
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۳:۴۹:۴۲
از یکسری به اصطلاح نماینده بعید بود. آقای مطهری نظرش را گفت شما هم دلیلی و حرفی داشتید ارائه می کردید این دیگه داد و غال نداره!!!!!!!!!!! (2604240) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۳:۵۱:۱۴
مطهري نماينده مردمه و اونجا مثلا خانه ملته و نماينده هاي واقعي مردم بايد حرف مردم رو اونجا عنوان كنن.
نظرات ثبت شده مردم كاملا نشون ميده كه بيش از 90 درصد مردم با حرفاي مطهري موافقن و حصر كاملا غير قانونيه.
چرا دادگاه علني برگزار نميشه تا موسوي و كروبي بيان حرفاشونو بزنن؟ (2604249) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۳ ۰۳:۳۶:۴۹
احسنت (2606378) (alef-10)
 
حق گو
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۴:۲۸:۰۸
جایی که چاپلوسی و تملق ارزش شود باید با اطمینان دنبال فسادهای بزرگ رفت
افرادی مثل مطهری و پدر بزرگوارشان جزو سرمایه های انقلاب بوده وهستند واین جای تاسف دارد که بیان حقایق و شنیدن آن اینقدر سخت شده .با تقدیر از آقای علی مطهری و آرزوی سلامت و طول عمر برایش به عنوان انسانی آزاده . (2604414) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۴:۲۹:۱۶
توهین به قانون و قانونگذاران ???!!! (2604418) (alef-10)
 
فرزاد
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۴:۳۰:۰۳
مهم ترین خصوصیت اقای مطهری این است که برای جلب نظر کسی سخن نمیگویند.ایشان یک انسان مستقل است و مشکل دقیقا همینجاست که بسیاری از نمایندگان با این ویژگی ایشان مشکل دارند چون انها حرفشان و عملشان نه برای انجام وظیفه قانونی شان، بلکه برای جلب نظر و رضایت عده ای خاص است. در حقیقت ای کاش همه نمایندگان همچون ایشان ، مستقل و شجاع بودند .بنده در سیاست و اعتقادات با ایشان متفاوت هستم اما در کل به شخصیت ایشان احترام میگذارم، ظاهرا بسیاری از مردم هم به ایشان علاقمندند. (2604421) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۴:۳۸:۴۱
آقاي توكلي من حرفهاي مطهري رو قبول دارم هم در موضوع برداشت دولت هم در خصوص حصر اما شما چرا فقط يك بخشي هستيد من هميشه ترازوي شما را ترازوي انصاف مي دانستم متاسفم اينگونه به دعواي نمايندگان با مطهري برخورد مي كنين بخدا هر بار از ديروز تيتر خبر در مورد مطهري را ديدم اشكم درآمد . بابا چرا بايد همه مثل اصولگرايان فكر كنند؟ نصف جامعه مثل شما فكر نمي كنند نبايد به آنها زور كفت. شما چرا نظر كيهان برايتان مطاع هست؟ شما نظر بينندگان سايت خودتان را ببينيد مگر شما براي اين مخاطب نمي نويسيد ؟ اين مخاطب نظرش اينه كه آقا تا كي مي خواهيد يك طرفه به قاضي بريد؟ معلومه وقتي سايتها و روزنامه هاي اصولگرا كار نمايندگان ديگر را تاييد و مطهري را مي كوبد ،از اين طرف گروهي ديگر كاملا برعكس مطهري را تمجيد مي كنند. (2604436) (alef-10)
 
مهدی
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۴:۵۸:۳۴
چقدر شما محافظه کاران تنگ نظر هستید که حتی صحبت یک نماینده که تازه اصلاح طلب هم نیست نمی توانید تحمل کنید؟؟ رسانه ملی هم را که در اختیار دارید و هرطور مایل هستید مسائل را نشان می دهید!
اما بدانید مردم می فهمند و روز مبادایی هست! (2604491) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۵:۱۹:۵۴
درود برمطهری که وضعیت مالی او شفاف است . وزبانش گویای حق و حقیقت . (2604564) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۵:۳۰:۲۲
درود خداوند بر مطهری،خیلی مردی (2604594) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۵:۳۲:۰۳
وقتی مطهری رو میزنند،ما رو که حتما یکسره میفرستن اون دنیا (2604599) (alef-10)
 
علی عسک
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۵:۵۶:۱۹
مطهری اصول گرای واقعی و زبان حق گو (2604693) (alef-10)
 
يونس
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۱۶:۱۶:۳۶
lمطهري ، مدرس زمان حال مي باشد .
شجاعت و بلاغت را از پدر بزرگوارشان به ارث برده اند.
خداوند خانواده بزرگوارشان را براي اين انقلاب حفظ نمايد.
شايد اگر مطهري ها نبودند اينجا افراطي گري بيداد مي كردند. (2604770) (alef-10)
 
حسن
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۲۰:۰۶:۱۸
علی مطهری یک مسلمان واقعی. (2605477) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۲۰:۰۷:۲۶
درود بر حق و حقیقت و درود بر علی مطهری کبیر و دوست داشتنی . (2605482) (alef-10)
 
جواد
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۲۰:۳۲:۳۲
سلام.ما درست داریم کاری میکنیم که دشمن میخواهد دشمن از تفرقه مسئولین سود میبرد.ماباید اختلافات راکنار بگذاریم. (2605558) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۲۰:۴۹:۲۹
هر چه هست در خصوص مسائل نگاه باندی و جناحی ندارد و شجاعتش مثال زدنی است (2605625) (alef-10)
 
محمود
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۲۰:۴۹:۵۸
درودبرنماینده مستقل دکترعلی مطهری (2605627) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۲۱:۱۵:۲۵
چه فرقی برای ما می کند به چه جناحی تعلق دارد برای ما مهمه که تابو شکنه خیلی حرفهایی که مثل حجاب که بر میزان رای ایشان تاثیردارد و همچنین رفع حصر و حتی ممکن است تایید صلاحیت هم نشود را میزند این برای ما مهمه که خودشه علی مطهری خود خودشه (2605697) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۲۱:۳۷:۵۲
نماینده باید مثل مطهری مستقل باشد تا مدرس گونه باشد (2605773) (alef-10)
 
رضا
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۲۲:۳۵:۲۰
ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــلام بر مطهری شجاع (2605991) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۲۲:۵۷:۲۶
فرزندان شهید مطهری آزاده تربیت شده اند شیر مادر حلالشان باد.
آزادگی و آزاد مردی جاودانگیست. (2606072) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۲-۲۲ ۱۶:۵۸:۱۸
اتفاقا بد تربیت شدند (2741572) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۲ ۲۳:۵۷:۴۶
نماینده ی مردم- مطهری (2606216) (alef-10)
 
علی
۱۳۹۳-۱۰-۲۳ ۰۳:۴۱:۴۶
آقای مطهری نه اصولگراست و نه اصلاح طلب، وی یک فرد بدون قدرت تشخیص است که بنابه به تعلق به بیت استاد شهید مطهری آوازه ای به هم زده و مطرح شده است. وقتی بنگاههای دروغ پراکنی غرب وحشی برای سخنان او هورا می کشند باید به قدرت تشخیص او شک نمود. (2606379) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۳ ۰۶:۴۰:۳۸
ظرفيت نمايندگان براي شنيدن نظرات ىك ديگر پايين است ! ياد دعوا هاي مجالس ساير كشورها افتادم ! كه وقتي از رسانه ملي پخش مي شه ! همون مي خنديم ! يا تعجب مي كنيم ! جاي اين گونه مباحث در ايران فقط در روزنامه ها و سايت هاست ! چون طرفين همديگر رو نمي بينن ! (2606414) (alef-10)
 
محاله
۱۳۹۳-۱۰-۲۳ ۰۸:۰۶:۴۳
نمايندگاني که نسبت به آقاي دکتر مطهري بي احترامي کردند بايد محاکمه شوند (2606525) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۳ ۰۸:۱۹:۱۰
به اقای مطهری چه مربوطه که انها در حصرند ، خیلی ناراحته اینم ببرند پیش انها ، ی
سه تایی باهم حال کنند ، شورای امنیت ملی از سران سه قوه تشکیل شده ورییس جمهور خودش توی ان شورا هست یعنی انها نمفهمند و یک نماینده بیشتر از انها می فهمد . این بابا برای ریاست جمهوری اینده داره خودش را مطرح میکنه ؟ (2606571) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۲-۲۳ ۰۷:۵۳:۳۳
واقعا درسته (2742326) (alef-3)
 
پیمان
۱۳۹۳-۱۲-۲۲ ۱۶:۴۸:۵۲
علی مطهری نقطه مقابل مرتضی مطهری ای علی مطهری به خاطر کی این قدر روح پدرت رو ناراحت می کنی ...............اون به خاطر این گونه افراد (2741560) (alef-3)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.