نظر منتشر شده
۱۸۶
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 254219
پلمپ دفاتر فروش سهام پدیده ، تبرک و پردیسبان
بخش اجتماعی الف، 8 دی 03
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۰
دفاتر فروش سهام سه شركت پرديسبان، تبرك و پديده شانديز كه با سروصداي فراوان و بمباران تبليغاتي صداوسيما توانسته بودند، سرمايه گزاران زياد را جذب كنند، در آستانه تعطيلي قرار گرفت.

از چند روز گذشته گمانه زني هاي هايي درباره احتمال تعطيلي اين دفاتر كه عمدتا در مشهد مقدس قرار دارند به گوش مي رسد.

در همين رابطه دادستان عمومي و انقلاب مشهد از برخورد قاطع دستگاه قضايي با دلالان خريد وفروش سهام چند شرکت بزرگ سرمايه گذاري در مشهد خبر داد و گفت: دفاتر دلالي ۲ شرکت "تبرک" و "پرديسبان" روز گذشته پلمب شد و امروز نيز دفاتر غير قانوني و دلالي شرکت بزرگ سرمايه گذاري "پديده" به طور کامل و در اقدامي هماهنگ با ضابطان دستگاه قضايي پلمب خواهد شد.

قاضي غلامعلي صادقي ضمن بيان اين مطلب تصريح کرده كه افرادي که به عنوان دلال و با تاسيس دفاتر غير قانوني فروش سهام شرکت هاي سرمايه گذاري فعاليت مي کنند با تبليغات فريبنده ارزش سهام رابه طور غير واقعي وبه اصطلاح بادکنکي بالا مي برند وبدين ترتيب صدمات جبران ناپذيري رابه اقتصاد کشور و توليد سرمايه گذاري واقعي وارد مي کنند.

وي همچنين خاطر نشان کرد: با صدور دستورات قضايي هم اکنون هر گونه تبليغات از سوي اين شرکت ها ممنوع است وآن ها حق تبليغ درباره خريد وفروش سهام دررسانه ها را ندارند.

اين ظهارنظر مقام بلندپايه دادستاني مشهد در حالي است كه فرماندار مشهد هرگونه اظهارنظر را به آينده موكول كرده است.

محمد گلستانی‌فر فرماندار مشهد، در گفت‌وگو با تسنيم، پیرامون پلمپ دفاتر غیرمجاز شرکت‌های تبرک، پردیسبان و پدیده در مشهد اظهار داشت: این مسئله یک موضوع خاص و دارای پیچیدگی‌های بسیار زیادی است و در حال حاضر در این رابطه اعلام نظری ندارم.

گفتني است، رشد حبابي سهام شركت هاي فوق كه به دليل تبليغات كاذب در صداوسيما و ساير رسانه ها بوده است، توانسته سرمايه گذاران زيادي را جذب اين شركت ها كند و به نظر مي رسد هر گونه اقدام براي برخورد با آنها و يا دفاتر فروش سهام آنها كه به صورت غيرقانوني فعال است نياز به تدبير از سوي مسئولان مربوطه دارد.
 
۱۳۹۳-۱۰-۰۸ ۱۶:۵۸:۳۷
چرا از روز اول جلوى اين كلاه بردارى معلوم و مشخص گرفته نشد؟ (2571611) (alef-13)
 
امید
۱۳۹۳-۱۰-۰۸ ۲۳:۰۰:۰۰
اینم شد حکایت کرم حلزون و بقیه شاهکارهای صدا و سیما (2572141) (alef-10)
 
نیما
۱۳۹۳-۱۰-۱۰ ۱۰:۰۲:۱۲
الف چرا خبر رو اشتباه مینویسید؟؟!!
دفاتر رسمی فروش سهام این شرکتها پلمپ نشده، اون دفاتری پلمپ شده که داشتن به صورت دلالی و فروش سهام با قیمتای بالا کار میکردن! تبلیغ این شرکتها توی روزنامه های محلی خیلی خیلی زیاده... (2575270) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۱۲ ۱۳:۵۶:۱۶
خدا نکنه اینا بخوان یکی رو بکوبن نیما جان...دیگه هر کاری میکنن (2580031) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۰۰:۱۹:۰۰
اين همهةتبليغات و هزينه براى چه مملكت ما هزاران مشكل و گرفتارى دارد و ايجاد اشتغال با ساخت و سازهاى تجارى و مالها و اينجور چيزها صد درصد اشتباه است سرمايه ها بايد بسمت كالاهاى توليدى براى داخل و صادرات برود (2572276) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۰۷:۴۹:۱۷
چون به سرمایه اولیه نرسیده بودند و حالا رسیدن .!! (2572465) (alef-3)
 
حسابدار
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۰۹:۵۹:۰۸
دوستان عزیز در جا داره که این مساله را از چند مورد مورد بررسی قرار داد از سایت وزین الف خواهشمندیم اطلاع رسانی کنند
1- در شرایط کنونی کشور با وجود تورم افسار گسیخته و عدم توانایی در تئوریزه کردن روشی مشخص و مفید برای سامان دادن به اقتصاد و در شرایطی که نه سیاستهای انقباظی و نه انبساطی راهگشا نمیباشد .
2- واز طرفی با توجه به سیل عظیم نقدینگی که هر پلان سیاستی اقتصادی را باشکست مواجه کرده است و با توجه به عدم رغبت بخشی از سرمایه گذاران در بانکها و موسسات مالی و اعتباری به دلایل گوناگون از جمله داشتن فاصله میان سود پرداختی با تورم اسمی و غیره.
3- و در وضعیتی که ارائه اوراق قرضه با ضمانتنامه بانکی توسط دولت در سنوات گذشته با کم اقبالی سرمایه گذاران روبرو شده است.

در این شرایط مردم فهیم مشهد مقدس یا تکیه بر اعتماد عمومی و عزمی راسخ بجای اینکه صدها میلیارد ریال از نقدینگی خود را در بازارهای مالی نظیر ارز و سکه و رشد حباب گونه قیمت مسکن و موارد مشابه که نه کنترلی میتوان بر آن داشت و نه ارزش افزوده ای برای این سرزمین دارد در اقدامی بی نظیر نقدینگی های اندک خود را یک کاسه کرده اند و به شکل و فرمی که هر اقتصاد دانی را در شرایط کنونی متحیر میکند به فضل الهی در جهت رشد واقعی و نه کلنگ زنی های بی پشتوانه و سازندگی و سرازیر کردن این نقدینگی به توسعه و ساخت و ساز کارخانجان مراکز مالی و تفریحی و .... که در شرایط کنونی انجام این پروژه ها را در رویا هم نمیتوان دید اقدام کرده اند

حال باید به این سوال پاسخ داد اگر این راهکار ارزنده که پیشنهاد میکنیم نه فقط در مشهد که در همه شهر های ایران بایستی ایجاد شود جلویش به خشم و غضب آقای دادستان( که خیلی مشخص نیست داد چه کسی را دارد می ستاند) گرفته شود از این به بعد این میلیارها تومان را که مسلما به سمت بازار ارز و بازارهای تاریک دیگر خواهد رفت چطور میخواهند کنترل کنند و جو بی اعتمادی برای هر گونه سرمایه گذاری سودآور و مطمئن برای مدتهای طولانی آسیب جدی خواهد دید و متاسفانه بار دیگر شاهد اقدامات انفجاری و غیر کارشناسی برای مثلا کنترل ارز و رشد قیمت مسکن خواهیم بود که تجربه نشان داده اسن راه به جایی نمیبرد

در انتها باید خاطر نشان کنیم به زعم اینجانبان در شرایط کنونی مناسب ترین کار برای از بین بردن اعتماد عمومی به فضای کسب کار بجای ضربه زدن به این اعتماد و دادن شوک های مکرر به بازار سرمایه در اقدامی کارشناسی دولت و مجموعه قوای سه گانه به جای دست گذاشتن روی منابع مالی مردم شرایط فضای کسب و کار را سامان دهند تا به امید خدا در همین شرایط هم شاهد رونق اقتصاد سرزمینمان باشیم. (2572695) (alef-10)
 
علی
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۱۱:۱۲:۱۹
حرف منطقی است دیگه.بالاخره بانک ها وبعضی ارگان های دیگه ناراحتند. جناب دادستان هم ظاهرا تحت فشار هستند.اگه این پولا آزاد بشه یا مردم میرن بانک و یا میرن دلار وماشین وطلا میخرند. کارتولیدی رو باید از شونصدنفر مجوز بگیریم . نتیجه اینکه پس همین کار درسته بابا گیرندین (2572859) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۱۸:۳۷:۰۰
دوست عزیز ممنون از حرفهای منطقی شما ..... (2574034) (alef-10)
 
علی
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۲۰:۲۹:۳۰
واقعا دمت گرم.آفرین. (2574286) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۲۰:۴۸:۱۲
این شرکتها با فروش سهام به مردم دارن از مردم استفاده ابزاری می کنند . اگر خدای نکرده مشکلی براشون پیش بیاد جواب چند هزار نفر سهام دار رو کی می خواد بده به نظر من دادستان شجاع مشهد کار شایسته ای انجام داده و صد البته این موضوع مثل کار کثیف شرکتهای هرمی که خانواده ها رو به جون هم می انداخت باید تا انتها پی گیری بشه. حتی من معتقدم این موضوع فرا استانی هست و باید در حد شورای امیت ملی بررسی بشه. امیداوارم این حجم نقدینگی سرگردان صرف امور مفید و آبادنی نظام اسلامی ما بشه نه صرف ساختن بازار فروش برای چینی ها (2574334) (alef-3)
 
علی
۱۳۹۳-۱۰-۱۰ ۰۱:۴۴:۳۷
اگر شما میخواهید اطلاع رسانی کنید لطفا اطاعات بدهید و نه داستان ساختن. دعوا بر سر کاری که میکند نیست . دعوا بر سر نهوه انجام اینکار است . ساخت و ساز که کار کاملا قانونی است و شما چیزی جدیدی ارائه نکرده اید.
موضوع بر سر قیمت سهام است . بر سر این است که مردم نمیدانند که سهام یک شرکت را میخرند که تا خرخره به آقای پهلوان بدهکار است. شما سهام نمیخری . داری بدهی آقایان را میخری.
شرکت 1.5 میلیارد سهم دارد که 12000 تومان قیمت خورده است. یعنی قیمت دو تا فولاد خوزستان و یک فولاد مبارکه. سرمایه تمام بانکهای کشور هم اینقدر نیست. این پول چگونه توسط یک نفر خلق شده است ؟
پدیده نشان داده است که عقل هیچ کاره است و طمع میتواند یک ارتش صد هزار نفری برات درست کند که هیچ مسئولی حاضر به مقابله با آن نیست. همین آقای توکلی که دنبال مو را از ماست کشیدن است ، جیکش درنمیاد. (2574920) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۱۰ ۱۱:۰۰:۴۷
اگه توی کشورهایی مثل امارات (دبی) هم همچین مسئولین دلسوزی داشت هیچ موقع از اروپا و امریکا توریست به اونجا نمیرفت (2575406) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۱۰ ۱۱:۰۳:۰۰
کاش یه جاهایی مثل پدیده و پردیسبان میبود که
نه تنها کشورهای همسایه میامدند برای تفریح بلکه
حتی هموطنان خودمان پولهاشونو نمیبردن ترکیه و دبی خرج کنن (2575411) (alef-10)
 
ارش
۱۳۹۳-۱۰-۱۰ ۱۷:۲۵:۰۱
من فکر کنم شما خیلی سهام خریدی میترسی ضرر کنی (2576392) (alef-13)
 
حسابدار
۱۳۹۳-۱۰-۱۳ ۱۴:۵۴:۵۳
متاسفانه پاسخي و ديدگاهي نداشتيد و فقط انگ زديد آرش جان (2582288) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۱۰ ۲۲:۴۷:۳۹
دوست عزیز بنده به عنوان یک حسابرس با 15 سال سابقه حسابرسی قاطعانه میگویم که ارزش سهام پدیده به صورت کاملا مجازی و حباب گونه افزایش پیدا کرده است و شرکت پدیده هیچ گونه اقدام علمی و عملی در شفاف سازی مالی انجام نداده است. شاید تعدادی از هموطنان در این خرید و فروش سود ببرند اما سوال مهم اینست که این افزایش نجومی و غیر منطقی از کجا باید جبران شود ؟ قطعا با شکسته شدن حباب پدیده تمام هموطنانی که سهام در اختیار دارند و به قیمت بالایی خریدداری کرده اند متضرر میشوند. از سایت الف و کادر با سواد این سایت که به حق جز بهترین سایت های خبری و اقتصادی کشور است عاجزانه تقاضا دارم با پیگیری موضوع و شفاف سازی افکار عمومی از تکرار چنین اشتباهات فاحشی جلوگیر کنند. بسیاری از هموطنان و همشهریان عزیز من که میلیون ها تومن پول خودشون رو به جیب این شرکت ریختند کوچکترین اطلاعی از مفاهیم اولیه بورس ، شاخص بورس و... ندارند. نباید اجازه بدهیم عده ای با تبلیغات فراوان و با سوء استفاده از کم اطلاعی مردم پول به جیب بزنند.سوال اصلی اینست که چرا شرکت پدیده حاضر به ورود در بورس نیست ؟ (2577259) (alef-3)
 
مصطفی
۱۳۹۳-۱۰-۱۱ ۱۲:۴۳:۰۷
خیلی سعی کردید با جملات زیبا کلاه برداری پدیده و غیره رو توجیه کنید و از یک قضیه درست و موجه جهت توجیه کار نادرست استفاده کرید این که مردم پول های کم خود رو جمع کنند و در یک کار سازندگی و اقتصادی بزرگ سهیم شوند خیلی کار خوب و پسندیده ای هست ولی به شرط رعایت اصول و قوانین و نطارت خوب و اصولی نه اینکه سهم 200 تومنی رو در عرض چند سال بدون هیچ منطقی برسونند به 11 هزار تومان !!! بعد یه مشکلی ایجاد کنند که مردم بترسند و سهم های خود رو نصف قیمت یا حتی کمتر بفروشند به عده ایی(غالبا افراد شرکت اصلی) بعد دوباره همون افراد خریدار بعد از آرام شده اوضاع دوباره همون سهم ها را با قیمت چند برابر به مردم بی خبر غالب کنند . و سهم ها رو به قیمت به مردم بفروشند که از ارزش ذاتی اون خیلی فراتر هست و این جا سود اصلی رو فقط صاحب شرکت و دلال های سهام خواهند برد نه مردم عادی و به این صورت مردم نسبت به این کار خوب و ارزشمند که جمع کردن پول های خرد برای ایجاد کارهای بزرگ هست بدبین می شوند

گزارش حسابرس رسمی از صورت های مالی پدیده رو در سایت کدال می توانید مشاهده نمایید که بیان شده شرکت مرتکب تخلف ماده 129 شده که عبارت است از معاملات درون گروهی یعنی شرکت برای ایجاد سود کاذب و صورت سازی مالی با افراد خودش معاملات صوری انجام داده است

اقای مثلا حسابدار به نطر می رسد خود شما یا از دلال های سهام هستید یا از افراد شرکت های مذکور (2578265) (alef-3)
 
حسابدار
۱۳۹۳-۱۰-۱۳ ۱۴:۵۴:۱۸
دوست عزيز به نظرتان شك كنيد متاسفانه پاسخي و ديدگاهي نداشتيد و فقط انگ زديد (2582286) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۱۳ ۰۸:۴۸:۲۰
چون خودشان هم دراین حق دارند (2581405) (alef-3)
 
رضا
۱۳۹۳-۱۰-۱۵ ۰۰:۴۰:۵۵
تا بوده همین جوری بوده میزارند سرمایه جمع بشه بعد میگند غیر قانونیه (2586376) (alef-3)
 
اراکی
۱۳۹۳-۱۰-۰۸ ۱۷:۱۶:۰۷
یکی نیست به تبلیغات صدا سیما رسیدگی کند؟! و صد عیب دیگر... (2571636) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۰۸ ۱۷:۲۲:۵۷
نقش بورس در تایید فروش سهام این شرکتها چه بوده؟ آیا نقشی برای تایید اینها داشته؟ آیا موضوع رانت دیگری در میان است؟ بازرسین محترم بررسی نمایند. (2571643) (alef-13)
 
محمدعلی
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۰۰:۰۰:۰۳
ظاهرا معاملات این شرکتها ارتباطی به بورس نداشته و خارج از بورس انجام شده است (2572246) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۰۷:۳۱:۰۴
پديده كه عضو بورس نيست. (2572440) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۱۵ ۱۲:۲۸:۲۶
اینها سهامی خاص هستند و نباید مثل سهامی عام کار کنند...مشکل در انجام دادن کارهای بزرگ در این مملکت است... (2587676) (alef-3)
 
57
۱۳۹۳-۱۰-۰۸ ۱۷:۲۹:۲۷
حالا چند تا شرکت خصوصی میخوان کار کنن نمیزارن (2571653) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۰۸ ۱۸:۱۱:۲۹
نه خسته! زوده حالا میگذاشتید 6 ماه بعد دستور قضایی میدادید! اخه تو اون کشورهایی که اقتصاد به سامان دارند همچین کارهایی شده که اینجا این همه پول از مردم جمع کردند؟! من شنیدم در مشهد بسیاری خانه شان فروختند و سهام پدیده و تبرک خریدند! بیچاره مردم نا اگاه! (2571743) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۲۱:۴۳:۲۱
عزبز آگاه شما مشهد نیستی از چی الان آگاهی داری که نطق فرمودین، (2574468) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۲۱:۴۵:۵۲
سلام
خواهشا بدون اطلاع حرف نزنید
با افتخار سهامدار یکی از همون شرکت های فوق العاده مردمی (2574475) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۰۸ ۱۸:۳۹:۴۴
چرا در زمان احمدي نژاد اجازه داده ميشد اين فعاليت هاي غيرقانوني به راحتي انجام شود؟ (2571781) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۰۸ ۱۸:۴۱:۳۴
کاشکی فقط دلالی می‌کردند ! (2571783) (alef-13)
 
داریوش
۱۳۹۳-۱۰-۰۸ ۱۸:۵۹:۵۱
شما بیشتر به فکر بورس ورشکسته باشید که مردم را بیچاره کرده ، ضمنا متن خبر در مورد بستن دفاتر دلالی فروش سهام پدیده هست و نه بطور کلی (2571802) (alef-13)
 
رضا
۱۳۹۳-۱۰-۰۸ ۲۳:۱۱:۲۴
منظور دفاتر غیردلالی غیرمجاز دفاتر اصلی باز هستن. (2572160) (alef-10)
 
سربداران
۱۳۹۳-۱۰-۰۸ ۱۹:۰۶:۲۲
چرا اكنون؟!!!!!! زمانيكه مردم ميلياردها تومان سرمايه گذاري كردند؟!!! واقعا مملكت بي حساب وكتابي داريم؟!!! (2571821) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۳-۱۰-۰۸ ۱۹:۰۸:۰۷
پدیده شرکتی فعال کارآفرینی بزرگ هست و داره مملکت آباد میکنه ومتکی به خارج از کشورهم نیست در راستای اقتصاد مقاومتی حرکت میکنه حالا بقیه شرکتارو نمیدونم (2571825) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۰۸ ۲۲:۵۶:۵۸
مراکز لوکس تفریحی مخصوص ثروتمندان شد اقتصاد مقاومتی؟!!! (2572134) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۰۸ ۲۳:۲۹:۳۰
شرکت ها یی ما نند پدیده دلالبازی و کار کاذب را ه انداختند ومتا سفانه نقش منفی در اقتصاد دارند. در مشهد اینقدر ارگان ها بازار باز کردند واینقدر پاساژ درست کرده اند که کشور را تا مفرق به خارج وابسته کرده اند شعار مسعولین کشور و استان با عملشان متفاوت است .پدیده هم با دغل بازی به جنگ چهار تا مغازه دار ضعیف به رقابت رفته دلال بازی و بازار سازی در کشور که همه ارگان ها گرفتار ش هستند .فقط به‌نفع کشور هایی مانند چین کره ترکیه ودبی شده واقتصاد ایران را دارند به نفع ان ها نابود کرده و میکنند .پدیده وسردمداران ان وار گان ها می توانستند به جای دلال بازی وبازار سازی وتبلیغات کاذب در شاندیز وجا های دیگر چهارتا سالن تولید میزدند و چهار قلم‌از هزاران اجناس وارداتی از چین را همین جا می ساختند .واین همه فساد اینجا ایجاد نمی کردند . (2572195) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۰۸:۳۳:۳۶
اگر اینطوریکه چرا سهامش را توی بورس نمی آره تا قیمت واقعیش مشخص بشه . (2572534) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۰۹:۵۷:۴۲
طبق اظهارنظر دادستانی مشهد ،ارزش واقعی سهام پدیده یک سوم ارزشی است که دردست مردمه .یعنی بدون پشتوانه سهام چاپ کرده پول ازمردم بیچاره گرفته .البته از ریخت وپاشهای اولش هم معلوم بود .به گفته خودشون از هر صد تومن هشتاد تومن خرج تبلیغات 20 تومن خرج پروژه میشده .البته صد تومنی که قراربوده خرج بشه (2572692) (alef-10)
 
علی
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۲۳:۳۹:۵۴
دوست عزیز دادستان مشهد اساسا در چنین سطحی نیست ک بخواد ارزش سهم رو تشخیص بده این همه کارشناس دارن پروژه پدیده رو تایید میکنن ، درد دوستان اینه که بورس رو میخوان راه بندازن و به کمک سرمایه گذاران خرد لازم دارن که دوباره مثل پارسال ضرر های 60 70 درصدی براشون به بار بیارن که کسری بودجه رو جبران کنن (2574749) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۱۰:۰۵:۴۴
آره فعال و کار آفرین! میشه بگین با این همه سرمایه ای که تابحال جمع کردن تا بحال چند تا پروژه رو اونم با سیاه نمایی بسیار به اتمام رسوندن؟ (2572707) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۱۰:۴۱:۳۷
شفاف سازی فعالیت هر شرکت تنها راه نجات از افول میباشد لذا پدیده واقعا یک پدیده است و حداقل یک دهه طول میکشد تا خدمت رسانی آن به مردم و جامعه در برابر بازیگران بورس روشن شود (2572795) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۱۰ ۱۲:۳۱:۱۷
اقتصاد مقاومتی؟؟ هایپر مارکت پدیده شده نمایندگی اجناس لوکس خارجی ترک و چین و ..
مشکل ما اینه که تا یک نفر چهار تا آجر روی هم گذاشت فکر می کنیم داره سازندگی می کنه.. (2575576) (alef-13)
 
سهام رویایی
۱۳۹۳-۱۰-۱۱ ۱۵:۱۸:۳۳
شما چندبار هایپر مارکت رفتی؟چند بار پدیده رو از نزدیک دیدی؟بزرگترین اقتصاد دانهای ایران رو میشناسی؟چرا بیحودی ذهن مردم رو خراب میکنی؟چند نفر دیدی از سرمایه گذاری در بورس رضایت کامل داشته باشن؟جز ضرر تابحال چیزی داشته؟ (2578572) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۰۸ ۱۹:۲۰:۱۲
با ایتن کارت مردمو بدبخت می کنی .آقای دادستان محترم (2571840) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۱۰:۰۷:۴۷
میخواستن چشاشون رو باز کنن و کمتر حرص و طمع بزنن و گول این دلال های کلاه بردار رو نخورن (2572716) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۰۸ ۱۹:۲۱:۴۳
چرا زودتر جلویشان گرفته نشد ؟ (2571846) (alef-13)
 
سعید
۱۳۹۳-۱۰-۰۸ ۱۹:۲۵:۳۳
سهام پروژه های نارنجستان نظیر مجتمع مسکونی نارنجستان امیر آباد شمال هم به همین ترتیب است و بدون هیچ معیاری و فقط برای ایجاد انگیزه خریداران جدید سهام لحظه ای در حال صعود است . خدا به سهامداران رحم کند . (2571851) (alef-13)
 
قربانی
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۱۵:۱۰:۵۸
کجا سهامشو میفروشن؟ اگه مثل پدیده است من حاضرم سرمایه گذاری کنم (2573520) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۱۱ ۱۲:۵۷:۳۱
اقای قربانی جدی!! نکنه شما از اعضای شرکت پدیده هستی یا همین شرکت نارنجستان!! بس کنید این فریب مردم رو (2578288) (alef-3)
 
بهروز
۱۳۹۳-۱۰-۰۸ ۱۹:۳۹:۲۷
بعضي ها ميترسند از ثروتمند شدن و قدرتمند شدن ديگران (2571869) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۱۱ ۱۲:۵۸:۴۵
من دقیقا می دونستم اگر با پدیده برخورد قضایی بشود یه مردم ساده دل همچنین حرف هایی می زنند چون کاخ های ارزوهاشون برای یه شبه میلیاردر شدن فرو می ریزد (2578291) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۰۸ ۱۹:۴۹:۴۴
فاجعه دیگری از آقازاده های نوکیسه در راه است (2571884) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۰۸ ۱۹:۵۷:۲۰
یاد کرم حلزون افتادم!!!! (2571894) (alef-13)
 
شهرام
۱۳۹۳-۱۰-۰۸ ۲۰:۳۶:۱۷
مسئولین نظارتی همواره ( نوشدارو را پس از مرگ سهراب به رستم می رسانند ) (2571947) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۰۸ ۲۰:۴۱:۱۲
احسنت به دادستان مشهد همه می دانند که یک روزی گند پدیده یه روزی در خواهد آمد مثل اینکه کم کم داره شروع می شه (2571953) (alef-13)
 
ایمان
۱۳۹۳-۱۰-۰۸ ۲۳:۴۵:۵۱
نسوزی بابا چشات دارن در میان از حسادت (2572225) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۰۹:۵۵:۳۴
شما خبر دقیقتری داری دفاع میکنی بهتر نیس صبر کنی ببینی کی درست میگه .دفاع شما کورکورانه اس (2572686) (alef-10)
 
هوادار پدیده
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۲۳:۱۹:۴۹
اگه کارشکنی امثال شماها نباشه و سنگ جلوی پای سرمایه گذارا نندازید پروژه پدیده فک همه رو میندازه.آقایون معترض راس میگن رقابت کنن. (2574721) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۱۱ ۱۳:۰۲:۵۷
از کی تا حالا تو کلاهبرداری باید با هم رقابت کنیم !!! سهم شرکت رو در عرض 4 یا 5 سال از 200 تومن برسونی 11 هزار تومن اون هم به صورت صوری و بدون پشتوانه درست اقتصادی اسمش شد کار درست و سرمایه گذاری اصولی !!!!؟؟

شما باید به جای ارزوی یه شبه پولدار شدن بری درست کار کنی نه اینکه با طمع بخواهی به هدفت برسی البته در مورد اینکه پدیده فک همه رو می اندازه باهات موافقم از این جهت که واقعا ادم کف می کنه که چه طوری این شرکت این همه مردم رو فریب داده و کلاهبرداری کرده است. (2578303) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۰۸ ۲۰:۵۲:۳۸
چشممان روشن (2571964) (alef-3)
 
محمد
۱۳۹۳-۱۰-۰۸ ۲۰:۵۸:۰۶
سلام بغیر از این اسناد غیر قانونی که انجام شد. اگر کسی از مدیریت و برنامه ریزی چه در اقتصاد و چه در ساخت و ساز اطلاعات داشته باشد متوجه می شود که پروژه پدیده رو به شکست است... مدیر پدیده سعی کرد با به راه اندازی خیلی از کارها شوک های مختلف اقتضادی وارد کند تا کمبود بودجه جبران شود اما یک قانونی عقلی هست اگه کج برداری قدمتو عادت میکنی کج راه بری. پدیده اوایل خوب بود اما بعدها کج راه رفت (2571967) (alef-13)
 
amir
۱۳۹۳-۱۰-۰۸ ۲۱:۲۲:۲۶
من اهل مشهد هستم...تمامی دفاتر خصوصی که خود دلال افتتاح کرده بودن پلمپ شدن..نه دفاتر خود پدیده...شعبات پدیده همگی امروز مشغول به کار بودن. (2571995) (alef-3)
 
یوسف
۱۳۹۳-۱۰-۰۸ ۲۱:۳۳:۳۳
از روز اول مشخص بود که سهامش حباب داره .من خودم مالباخته شرکت ورمی کمپوستم.بابت این شرکت بارها به فامیلامون و دوستان گفتم این جور شرکتا بالاخره زیر پاشون خالی میشه.ولی گویا فک میکردن من حسودیم میشه و دشمنی دارم . چیزی ک نباید میشد، شد (2572006) (alef-3)
 
منصف
۱۳۹۳-۱۰-۰۸ ۲۱:۳۵:۲۱
این نشان میدهد چقدر مردم تشنه سرمایه گذاری هستند چرا وقتی قطاری را میافتد همه بچه ها بهش سنگ میزنند نمیشود در این مملکت کار کرد (2572009) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۱۰:۴۴:۰۵
بسیار عالیست (2572802) (alef-3)
 
هوادار پدیده
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۲۳:۲۳:۳۱
پدیده با اقتدار میره جلو.چشم هرچی بانک کور (2574725) (alef-13)
 
محمدرضا
۱۳۹۳-۱۰-۱۰ ۰۷:۴۶:۲۳
واقعا به خاطر بورس ورشکست شده هست که این همه سنگ اندازی میشه (2575025) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۱۱ ۱۳:۰۹:۲۴
این سنگ اندازی نیست در حمایت از حقوق مردم هست که وقتی پدیده پولشون رو خورد بعد از دادگاه طلب کار نشوند (2578311) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۰۸ ۲۱:۳۸:۰۰
هیچ شفافیت روی سهام پدیده و بقیه نیست. این سهم چندتا چندتا است؟ قیمت سهام رو باید عرضه و تقاضا تعیین کنه ولی اینجا خود پدیده تعیین می کنه و کم و زیاد می کنه. این به وضوح کلاه برداریه. (2572012) (alef-3)
 
حسن
۱۳۹۳-۱۰-۰۸ ۲۱:۴۳:۳۸
دادستان گفته «دفاتر غیر قانونی دلالی فروش سهام شرکت های مذکور»، به نظر می رسد این شیطنت رسانه ای است که خبر را اینگونه منتشر کردند، پس دفاتر اصلی باز است و مشکلی ندارد. (2572025) (alef-3)
 
رضا
۱۳۹۳-۱۰-۰۸ ۲۳:۱۰:۰۰
دقیقا همینطوره من خودم ساکن مشهدم دفاتر اصلی باز بودن.خوده شرکت پدیده هم موافق پلمپ دفاتر غیرمجاز است. (2572156) (alef-10)
 
عادل
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۰۵:۳۸:۵۰
آفرین به شما که دقت داشتی فقط دفاتر غیر قانونی بسته شده دفاتر پدیده کاملا باز وشما میتوانید از طریق بانک سهام خود را بفروشید وهزاران نفر متقاضی خرید دم بانک منتظر خرید هستند (2572400) (alef-10)
 
محمدرضا
۱۳۹۳-۱۰-۱۰ ۰۷:۴۸:۵۰
سلام دوست عزیز.میشه توضیح بدین که سهام پدیده رو چطوری میشه از طریق بانک فروخت؟ممنون (2575031) (alef-13)
 
احمد
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۱۰:۲۱:۴۵
دقیقا زدی تو خال (2572741) (alef-10)
 
امي
۱۳۹۳-۱۰-۰۸ ۲۲:۴۹:۰۴
سلام
اقا چشمانتون رو باز کنين اين سودهاى انچنانى در مدت هاى کوتاه فقط جهت جذب سرمايه هاس.
وگر نه دلشون به حال کسى نسوخته سهام 200تومنى بشه فلان......
اونم هر روز رو به بالا.
مردم هوشيار باشيد فقط سراب نشون ميدن بهتون (2572117) (alef-3)
 
رضا
۱۳۹۳-۱۰-۰۸ ۲۳:۰۸:۲۱
من از سهامداران شرکت پدیده هستم وساکن مشهد دفاتر اصلی پدیده باز بودن ومثل همیشه درحال خریدوفروش سهام.اگه دوستان مطلب رو دقیق بخونن دادستان گفته دفاتر دلالی غیرمجاز نه دفاتر اصلی تو رو خدا شرکت بزرگی مث پدیده رو زیر سوال نبرین.میدونین چندهزارکارگروکارمند تو پروژه های پدیده مشغول به کار هستن دولت خودش میتونه انقدر اشتغالزایی کنه. (2572154) (alef-10)
 
سحر
۱۳۹۳-۱۰-۱۰ ۲۲:۵۹:۱۹
سلام, منم اهل مشهد و منطقه ی خیام هستم همین امروز دیدم که مشغول به کار بودند مثل همیشه, نگران نباشید, پدیده پا برجاست!!! (2577288) (alef-3)
 
جواد
۱۳۹۳-۱۰-۰۸ ۲۳:۱۳:۴۸
عاقبت سهام خریدن همیشه همین بوده مثل........... (2572167) (alef-3)
 
ن.ن
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۰۸:۴۹:۱۳
مثل چی؟؟؟!!!! (2572563) (alef-10)
 
نقی
۱۳۹۳-۱۰-۰۸ ۲۳:۳۲:۳۳
به نظر اینطور میاد
اولا کسی از سرمایه دار شدن مردم نمیترسه همه خوشحال میشن که مردم دارا باشن
ثانیا کمی به این فکر کنین که تورم با همین قیمتهای بادکنکی داره بالا میره و بعضی مردم بی بضاعت فقیر تر میکنه
باید در همه حال به فکر همه اقشار بود (2572202) (alef-10)
 
احمد
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۰۰:۰۲:۱۹
دادستان محترم 5سال پیش باید حرف از پلمپ میزدی نه حالا که مردم هرچی داشتن دادن به شرکتها می خوای همه رو بیچاره کنی (2572249) (alef-10)
 
ببوگلابی
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۰۰:۰۷:۱۷
حالا این رکورد گینس بتن ریزی را چکنیم!!!!!!!!!!!! (2572259) (alef-3)
 
جواد
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۰۰:۵۲:۴۰
من امروز رفتم تو سطح شهر تبرک رو پلمپ کرده بودند ولی پدیده هیچ مشکلی نداشت واتفاقا برای خرید صف طولانی بود. (2572303) (alef-10)
 
محسن
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۰۱:۳۸:۱۶
پدیده در تمام شهر های ایران پروژه داره ایا شما دوست ندارید ایرانی آباد و زیبا داشته باشید؟؟؟؟ ایا میدونید پدیده تو این نرخ بیکاری بالا چند هزار فرصت شغلی ایجاد کرده ؟؟؟؟؟ دوستان شما دوست ندارید صنعت گردشگری که یه صنعت مرده تو ایران هست دوباره رونق بگیره؟؟؟؟؟؟ چه ایرادی داره یه شرکت از پول مردم برای خود مردم خدمت کنه و بسازه. (2572329) (alef-10)
 
سهامدار
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۰۱:۴۸:۵۸
سکوت لطفا بابا... از حسادت داره چشاتون درمیاد،،، هم پدیده هم تبرک قوی تر از قبل به کارشون ادامه میدن... لطفا زود قضاوت نکنین... (2572337) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۱۰ ۱۶:۱۶:۵۸
تهش این شما هستی که از ناراحتی و گریه چشم هات از حدقه درمیاد (2576192) (alef-10)
 
جاوید
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۰۲:۰۲:۰۱
متن خبر قاطعیت نداره...و بنظر میرسه این شرکت همچنان داره میتازه...ولی سوال اینجاست اولا چرا سهمشونو تو بورس عرضه نمیکنن؟فردا مشکلی پیش بیاد کی پاسخگوست؟ ثانیا در شرایطی که مملکت کاملا تو رکوده و مخصوصا بازار ملک(که فعالیت اصلی این شرکته)به خواب زمستونی رفته افزایش قیمت سهام چه جوری اتفاق میفته.تولید این همه سود روزانه که منجر به افزایش لحظه ای قیمت سهام این شرکت میشه از چه طریقی صورت میگیره.چهارتا ساختمون و دوتا رستوران اینقدر مولد بودن ما نمیدونستیم؟ (2572341) (alef-10)
 
محمدرضا
۱۳۹۳-۱۰-۱۰ ۰۷:۵۱:۵۶
جناب جاویدوقتی تعدادزیادی ازبورسی ها ورشکست شدن کی پاسخگوبوده؟ (2575036) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۱۱ ۱۳:۱۶:۲۵
میشه چند تاش رو نام ببری ؟ یکیش که شرکت صدرا بود که از بورس به فرابورس منتقل شد و سرمایه دار عمده متعهد شد که سهام مردم رو بخرد ولی سهام پدیده که دارای قیمت کاذب هست رو کی می خوا بخره اون هم سهمی که قیمت از 200 تومن به 11 هزار تومن در عرض چند سال رسیده و کاملا قیمتش توافقی هست و هیچ مبنا و اساسی ندارد (2578319) (alef-3)
 
سعید
۱۳۹۳-۱۰-۱۰ ۱۳:۵۹:۵۱
شما اگه یه سر بری شاندیز و بازدید کنی میفهمی که رکود تو کار پدیده نیست. شبانه روزی دارن کار میکنن!! (2575733) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۱۱ ۱۳:۱۳:۴۸
قیمت سهام رو خود دلال ها و شرکت هر چند وقت یک بار به طور صوری بالا می برند که نشان دهند شرکت سود ده هست و مردم بیشتر پول خود رو در این شرکت سرمایه گذاری کنند و قصد خروج سرمایه خود رو هم نداشته باشند (2578315) (alef-3)
 
ناشناس
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۰۲:۲۰:۲۱
من نمیخام بگم کی راست میگه کی دروغ، این خود ما مردمیم که مشکل داریم، تویی که از پدیده دفاع میکنی یا بد میگی، رفتی دیدی اونجارو، پیشرفتشو از نزدیک دیدی؟؟؟؟ دیدن پیشرفت اونی نیست که تو رو بچرخونن داخل پدیده و چند تا مجسمه اسب آهنی و پژو206 که شبیه آدم اهنی درست کردن نشون بدن. آیا تو از اوضاع مالی پیمانکاراش خبر داری؟؟؟؟ میدونم الان خیلی از سهام دارها از من کفری شدن، ولی باید بگم خودم سهام دارم، خودم اونجا بودم ، نمیگم دقیق میدونم ولی کمابیش میدونم چی به چیه. تو میدونی یه پیمانکار برای گرفتن چند میلیون کارکردش باید هزار دوندگی بکنه و از آخر به جای پول بهش سهام میدن ؟؟؟؟؟ آیا تو میدونی بهترین جای خود مشهد مثلا سجاد اگه بخای تجاری بخری 50 میلیون نیست؟؟؟؟ منم سود و دوست دارم، با این که سهامشو دارم میدونم مشکل داره، میدونم با پول مردم بازی میکنن. این حس ما مردم ناشی از حسادت خودمونه. وقتی میبینیم یکی سود کرده ما هوایی میشیم. وقتی یک نفر در طول 5 سال، سهام 100 تومنیش بشه 13500 (بدون احتساب 25 درصد سود تعلق گرفته در مرداد ماه) یعنی بیش از 100 برابر شدن سرمایه اولیه که ناشی از اقتصاد خراب کشور خودمونه، وقتی ساعت ها در تلویزیون تبلیغ بشه مردم صد در صد اعتماد میکنن. وقتی مردم این سودها رو میبینن دیگه کسی کاری انجام نمیده. فقط خواستم اینارو بگم که بدونین مشکل از خود من و تو هستش و نه کس دیگه، ما باید خودمونو اصلاح کنیم. (2572353) (alef-10)
 
مجید
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۰۷:۰۴:۰۳
قطعا یکی از مقصرین اصلی صدا و سیماست که فقط به فکر پول است و بس (2572419) (alef-10)
 
وحید
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۰۷:۲۷:۵۳
یاد کرم حلزون افتادم (2572439) (alef-10)
 
اي بابا
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۰۷:۴۱:۵۸
حالا چند تا شركت دارند به جاي اينكه مثل بانك ها رباخواري كنند كار توليدي و اقتصادي مي كنند براشون سنگين بوده جلوش رو گرفتن (2572451) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۱۱ ۱۳:۲۲:۴۹
چه تولیدی کدوم تولید شما اصلا مفهوم تولید رو میدونی ساختمان تجاری و پاساژ برای خالی کردن جیب مردم شد تولیدی؟؟؟!! باز اگر قیمت سهام رو منطقی و درست تعیین می کردن و نظارت درستی بر هزینه کردن پول ها وجود داشت یه چیزی می گفتی دارن از پول های کوچیک مردم یه کار تجاری سود ده انجام می دهند ولی قیمت سهم تماما کاذب هست وقتی در چند سال قیمت از 200 تومن برسد به 11 هزار تومن یعنی قیمت حبابی و کاذب هست و جالب این هست که هر چند وقت یک بار هم قیمت سقوط می کند و مردم با قیمت کم می فروشند و دوباره شرکت قیمت رو بالا می بره و به همون مردم می فروشد و از هیچی میلیاردها تومن پول برای خودش ایجاد می کند. (2578336) (alef-3)
 
یبی
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۰۷:۴۶:۲۸
پدیده غیرازمشهدتوسایرشهرهامنجمله تبریزهم دفترفروش سهام دارد. فکرمی کنیداین بستن وپلمب کردن، شامل حال اینهاهم می شود؟ (2572459) (alef-10)
 
داود
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۰۸:۰۳:۴۱
درود بر پدیده با این کارآفرینی خود و توسعه و آبادانی کشور (2572485) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۱۱ ۱۳:۲۴:۰۶
ظاهرا دلال های پدیده در اینترنت هم خیلی فعال شدن !!!! (2578338) (alef-3)
 
رضا
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۰۸:۲۳:۴۱
لطفا خبر را واقعي پوشش بدهيد شركت پديده در حال كار و فعاليت و خريد و فروش سهام هست فقط دفاتر دلالي كه ربطي به اين شركت نداشته اند بسته شده اند (2572522) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۰۹:۳۴:۲۶
خیر.فروش سهام به عام شرکتی که سهام خود رو در بورس عرضه و قیمت گذاری نکرده غیرقانونی است.ملاک ارزش گذاری سهم در بورس ارایه ترازهای مالی و سود و زیان سالانه بر حسب حسابرسی دقیق و کارشناسی بورس است.در خصوص شرکتهای اینچنین که مدیرعامل روزانه با تماس تلفنی اعلام می کند سهم را فلان ریال بالا ببرید، و بازی با سرمایه مردم کشور آیا اخلاقی و قانونی است؟خیر.لذا با توجه به عدم کارشناسی و عرضه سهام در بازار رسمی سرمایه کشور،اصولا سهام فروشی و همینطور واسطه گری آن فقط بازی با سرمایه و فهم مردمه. (2572644) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۱۱ ۱۳:۲۵:۴۶
موضوع اصلی قیمت کاذب سهم هست و بعد مگر میشه یک سهم با دو قیمت فروخته بشود و شرکت اصلی هم هیچ اقدامی نکند پس لابد خود شرکت هم همکاری و علاقه ای به این کار دارد (2578340) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۰۸:۴۲:۴۰
مافیای پدیده بجای دلالی و هرز سرمایه کشور در طرح های مصرف گرایی و سود جویی می تواند در تولید و اشتغال سرمایه گذاری کند (2572552) (alef-10)
 
قربانی
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۱۵:۰۰:۱۲
حالا پدیده مصرف گرا, چرا تبرک رو بستن مگه تبرک تولیدی نیست؟؟؟؟! (2573483) (alef-3)
 
ناشناس
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۰۸:۴۸:۲۴
علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد..... (2572561) (alef-10)
 
ناشناس
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۰۹:۰۶:۲۰
به نظرازاول هم این صعود قیمتها واقعی نبود.عقل سلیم حکم میکندسنجیده تر سرمایه گذاری کنیم (2572584) (alef-10)
 
رضا
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۰۹:۴۵:۲۸
این سه شرکت اگر صورت مالی شفاف داشتند می توانستند توی بورس شرکت کنند . در شرایط فعلی که رشد شاخصهای بورس منفی است آیا برای سهامداران این سه شرکت این سوال بوجود نیامده که چرا رشد سهام اینها مثبت است ؟ چرا این شرکت ها صورت مالی درستی ارائه نمی کنند ؟ به قول معروف فواره ای که بالا میره باید منتظر پایین آمدنش هم باشید . عزیزان با این همه دستگاه عریض و طویل فریب این شرکت ها را نخورید . این سه شرکت مشابه شرکت آتیه سازان هستند . ماجرای شرکت آتیه سازان را بخوانید و بدانید چه بلایی به سر سهامدارانش آورد . (2572666) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۰۹:۵۱:۴۷
بار کج به مقصد نمی رسد هر چند دلالان و نوچه های پدیده در شبکه های مجازی و آگهی های تلویزیونی عوام فریبی کنند مردم باید عاقلانه رفتار کنندو گول این تبلیغات را نخورند (2572680) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۰۹:۵۹:۲۲
چرا با زندگي مردم بازي ميكنند اول اطلاع رساني كنيد مردم سهام نخرند بعد پلمپ كنيد. چرا صدا وسيما دايم تبليغش را مي كرد؟ بايد صدا و سيما پلمپ شود. (2572696) (alef-10)
 
علی
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۱۰:۰۶:۲۷
دوستان عزیز . آخه کجای دنیا و چه سرمایه گذاری هست که در طول 5 سال قیمت سهامش 90 برابر بشه . چرا فکر و تعقل ندارید . مگر قیمت اون ساخته های پدیده چقدره . (2572711) (alef-10)
 
حسین
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۱۰:۳۶:۱۹
اقا دروغ چرا مینوسید پدیده داره کار خودش میکنه و هیچ پلمپی نشده تازه تبرک فقط مدت کمتر از ۲۴ ساعت پلمپ بود که اون دوباره رفع شد چرا دروغ اطلاع رسانی میکنید. (2572780) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۱۰:۴۸:۰۷
سیما تبلیغ نمی کند بلکه تبلیغ را طوری پخش می کند که افراد فکر می کنند واقعا یک برنامه عادی است و سیما و دولت هم پشتبان آنها هستند. بنده از اول هم به کار اینها شک داشتم که پول کم آورده اند و می خواهند از محل آورده جدید مردم کارهای قبلی را تحویل دهند! (2572810) (alef-3)
 
ض
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۱۳:۵۴:۳۰
میشه خواهش کنم دست از سر پدیده بردارید؟/ بذارید ما با سهاممون خوش باشیم. بر فرض محال که پدیده شکست بخوره، به خودمون مربوطه (2573257) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۱۴:۳۸:۰۱
واقعا موافقم.بخودمون ربط داره .حالا ک دیک همه سرمایگذاری کردن یادشون افتاده بیان پلمپ کنن پس اقا بیخیال شین بزارین پدیده کارشو بکنه. (2573395) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۱۴:۴۳:۱۰
عقل هم چيز خوبيه (2573415) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۱۱ ۱۳:۲۸:۵۸
اره خیال کردی اون موقع که شکست بخوره صد تا پدر و مادر پیدا می کنید و کل کشور رو روی سرتون می گذارید که چرا دولت و دادگاه نظارت نکردن (2578349) (alef-3)
 
سهامدار
۱۳۹۳-۱۰-۱۴ ۰۱:۴۸:۵۷
دولت باید زودتر نظارت میکرد الان دیگه دیره (2583526) (alef-3)
 
sahar
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۱۴:۴۰:۱۴
چیزی که زیاده توو این مملکت شایعه
و بیشتر از اون افراد بیکار و بی سواد که به هر حرفی بها میدن
پدیده پا برجاست و آینده داره
والسلام (2573403) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۱۴:۴۱:۳۷
سلام دوستان عزیز بنده ۱۲میلیون تومان درپدیده سهم دارم امروز۱۰/۹ باتوجه به خبرهای فوق ازترس رفتم سهامم رابفروشم ولی باچشمهای خودم دیدم که پدیده درحال فروختن سهام به ملتی بودکه برای خریدصف کشیده بودند تربت حیدریه (2573409) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۱۴:۴۸:۴۱
سلام (2573441) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۱۵:۱۵:۰۵
اگر مملکت هم بخواهد با انگونه سرمایه گذاریها شاهد رشد و شکوفایی و اقتصاد قوی باشه دولت نمیزاره . اینها الان ناراحتن که چرا پولو توی جیب اونها نریختیم . واقعا ظلم تا کی میخواد ادامه داشتهخ باشه (2573535) (alef-3)
 
جواد
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۱۵:۲۸:۲۲
پدیده دوست داریم (2573575) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۱۶:۰۴:۲۷
من از پدیده وگروه شرکتهای ان راضیم واعتقاد قلبی به ان دارم (2573674) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۱۷:۲۰:۲۹
پدیده الان دو ماه است که حقوق ۸۰۰هزار تومنی کارکنان دفاتر پدیدرو کرده ۶۰۰ تومن و اون هم با تاخیر وسط ماه میده... شاید کارکنان این دفاتر در کل کشور ۴۰۰ نفر هم نباشن... اونهایی که شک دارن برن پرسو جو کنن... اولین کسایی که سرشون کلاه رفته همین کارکنان پدیده هستن که خیلیاشون با دیدن زرق و برق پدیده کلی سهام خریدن... (2573867) (alef-3)
 
امیر
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۱۸:۲۳:۵۳
یکی بابا خبری از پردیسبان بده به کجا رسید پلمپش؟ (2574002) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۱۹:۴۱:۵۵
هــــــــــــــــــــا ای حلزون که گفتی یعنـــــــــــی چه؟ (2574191) (alef-3)
 
سید حسن
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۲۱:۵۲:۴۸
سلام برید بورس سرمایه گذاری کنید مثل من 33میلون بردم بعداز 4 ماه فروختم 33 میلون شد 19 میلیون به به بعد ماشین برج 1 ثبت نام کردم 7 میلیون دادم برج 8 با هزار منت 7.5 فروختم به به عالی بود ولی پدیده برید ببینید چند نفر از اون نون میخورند (2574496) (alef-3)
 
محسن
۱۳۹۳-۱۰-۱۲ ۲۰:۱۹:۲۳
ای ول (2580624) (alef-3)
 
داوود
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۲۲:۱۱:۳۷
تبرک هم در شهرک غرب تهران یه برج خریده با پول مردم400 میلیارد سرمایه گذاریه چی کشک چی این پولا پشتش آهه آه
و خانمان سوز
باد آورده رو باد میبره حرفهای قدیمی ها کیمیاست... (2574555) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۲۲:۲۰:۰۸
واقعا ساخت و ساز و آبادانی و ایجاد کسب و کار تو این وضعیت تحریم چه ایرادی داره که این همه سنگ اندازی می شه من فکر میکنم پشت این قضیه بانکهای ربا خوار وجود دارند ولی باید همه پشت شرکتهایی مثل پدیده و پردیسبان که در جهت آبادانی این مملکت در حال تلاش شبانه روزی هستند را داشته باشند با امید ایرانی آباد و سر بلند (2574583) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۲۲:۲۲:۲۴
آقا دادستان این حرف و نوع رفتار شما مصداق ایجاد تشنج اقتصادی و از بین بردن آرامش روانی و اجتماعی است. اگر واقعا مشکل دارد چرا قاطع نیستید و سریع عمل نمیکنید..چرا هر از گاهی خبری منتشر میکنید و بعد ول میکنید؟ شما واقعا داد چه کسی را می ستانید؟ داد مردمی که سرمایه گذاری کرده اند یا داد دولت و بانکهای بی پول و بورس ورشکسته را؟؟ با خود فکر کرده اید که با یک جمله در نقش دادستان چه التهابی ایجاد میکنید؟؟ خودتان ازین جنبه مجرمید (2574586) (alef-13)
 
مجيد زاهدي
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۲۲:۲۴:۵۸
دادستان عمومي انقلاب مشهد
اينجانب به.نمايندگي از،کليه سهامداران شرکت پديده پرديسبان و تبرک خدمت جنابعالي همکاران دلسوزتان که پس از،سه سال از خواب زمستاني بيدار شده.ايد صبح بخير،عرض ميکنم.
شما خودت توي اين مدت کجا بودي،برادر که حالا به فکر پلپ افتادي؟
براتون متاسفم. (2574592) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۲۳:۱۲:۰۷
الف فقط نطرهای موافق ان این شرکت های شبه هرمی و سریالی رو می زاره. احتمالا خودش هم جز سهام داراست. این شرکتها رو باید جلوشون رو گرفت وگرنه تبدیل به سیلاب می شن (2574710) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۲۳:۲۶:۳۳
جناب دادستان در نظر داشته باشند یکی از راههای افزایش درامد یک کشور، پرداختن به مقوله توریسم و گردشگری و زیبا سازی شهری است و این موضوع به عنوان یک صنعت مهم تجاری در تمام دنیا شناخته شده است و از این جهت نفس فعالیت شرکت پدیده قابل ستایش است. همچنین ایشان که در مقام قضاوت هستند بهتر است کمی بیشتر انصاف به خرج داده و به موسسه مالی میزان که سالها است با تخلف و سرپیچی از دستورات بانک مرکزی فعالیت می کند و سودهای بالا و خارج از مصوبات بانک مرکزی را به سپرده گذاران پرداخت می کند هم اشاره ای داشته باشند. البته حساسیت ایشان از جهت شفاف تر شدن ترازهای مالی و کنترل ونظارت بیشتر به شرکتهای مورد اشاره قابل تقدیر است (2574732) (alef-13)
 
مملی
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۲۳:۴۴:۳۰
کسی حق نداره خارج از سیستم بورس تهران جداگانه و بدون نظارت سهام شرکتها را بفروشد
این کلاه برداری است که خارج از ضوابط و نظارت نهادهای دولتی سهام میفروشند و هرگاه خواستند بالا و پایین میکنند
مردم :گول و فریب حباب پدیده و یا بقیه شرکتهای اینچنینی را نخورید؟

چطور است که بورس تهران و هزار شرکت بزرگ سقوط میکند و هر روز شاخصها پایین میایند ... اما انهایی که نظارت برشان نیست تصاعدی بالا میروند
مراقب باشند مردم فریب نخورند این افزایشها روی دفتر است کسی پول بابتشان نمیدهد.....
وقیمتها را موقتی بالا میبرند که تامین سرمایه کنند و بعد از ان که کار تمام شد با چرخشی 360 درجه قیمتها را پایین میکشند....مردم مراقب باشید؟؟/// (2574761) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۲۳:۴۵:۰۷
من عاشق پدیده ام (2574763) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۰۹ ۲۳:۴۵:۵۳
درود بر پهلوان واقعا خسته نباشی با این همه بی مهری ها (2574764) (alef-13)
 
بهاره
۱۳۹۳-۱۰-۱۰ ۰۰:۰۰:۲۸
من امروز رفتم 30000سهم پدیده را بفروشم دفتر پدیده در تهران گفت تا اطلاع ثانوی خرید نمی کنیم فقط فروش داریم ترا به امام زمان ترا به فاطمه یکی بگه چی شده چرا نمی خرند. (2574789) (alef-13)
 
رضا
۱۳۹۳-۱۰-۱۱ ۱۰:۳۶:۰۹
شما یا سهامدار نیستی، یا دروغ میگی که رفتی، یا اونجایی که رفتی دفتر پدیده نبوده، من خودم اونجا سرزدم(تهران-اریکه)؛ در صورت فروش خرید داشتن، در حالی که قریب به اتفاق مراجعین برای خرید اومده بودن. (2577968) (alef-3)
 
رسول
۱۳۹۳-۱۰-۱۱ ۱۱:۲۸:۱۰
واقعا؟ تهران؟ ماکه رفتیم اکثرا" خریدار بودن شرکت هم برای خرید مشکلی نداشت. (2578113) (alef-3)
 
مهران
۱۳۹۳-۱۰-۱۰ ۰۴:۵۱:۰۵
جناب دادستان مشهد شما تو این پنج سال یه بار تلویزیون تماشا نکردین تا تبلیغات پدیده رو برا مشارکت ببینین؟الان بعد پنج سال که همه مردم به صدا و سیما و پدیده اعتماد کردن و پولاشون و اینجا سرمایه گذاری کردن یهو جنابعالی از خواب بلند شدی و میگی غیرقانونه؟؟؟واقعا متاسفم (2574957) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۱۳ ۲۲:۴۳:۵۹
مگه هرچی توی تلویزیون تبلیغ میشه خوبه؟ کرم حلزون رو یادت نیست؟ (2583321) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۱۳ ۲۲:۴۷:۵۵
من چندتا نظر دادم دیگه حوصله نداشتم. بیان از افرادی که سهم خریدن تعهد محضری بگیرن که اگر فردا تقی به توقی خورد و پدیده با خاک یکسان شد پا نشن بیان توی خیابون بگن چرا دولت جلوش رو نگرفت.چون به هر کی می گیم طمع نکنین می گن تو بخیلی (2583329) (alef-3)
 
محمد
۱۳۹۳-۱۰-۱۰ ۰۸:۰۲:۲۴
اخیرا بانک ها و خرید و فروش خودرو و سکه خیلی کم شده و تمام این ادما از این اوضاع ناراحتن بخاطر همین فشار میارن به بدیده مگر خود دولت سکه به مردم نمیفروخت و 9 ماهه بعد سکه میداد مگر این کار کار تولیدی بود که انجام میداد اینها فقط خودشان میخان سود کنن و کس دیگه ای به هیچ وجه دوست ندارند سود کنه مرحبا با بدبده و مدیران ان. (2575052) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۱۰ ۰۸:۴۱:۳۸
لطفا دست از سر پدیده بر دارید پدیده با فعالیت های عظیم خود در توسعه و آبادانی کشور نقش داره حالا سهامداران با تمایل خود و با علم کامل پولوشونو می دن به پدیده تا هم اون به برنامه هاش برسه و هم خود یه سودی بکنن- بروید سراغ موسسات اعتباری که هیچ مجوزی ندارن و قارچ گونه توی کشور رشد کردن و ملت اصلا خبر ندارن که مجوز لازم رو ندارن (2575119) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۱۰ ۰۸:۴۳:۲۵
شرکت های پدیده و تبرک هر دو باز است و فقط تبرک چند ساعت پلمپ بوده و باز شده و هر دو الان مثل شیر به کارشون ادامه می دن اونایی که اهل سرمایه گذارین از این بوق و کرناهای رسانه ای نترس (2575124) (alef-13)
 
امیر ن
۱۳۹۳-۱۰-۱۰ ۱۲:۴۱:۳۹
آره من دیروز رفتم شرکت خریدار هم زیاد بود ولی به قیمت 2150 تومن (2575599) (alef-13)
 
طرفدار پدیده
۱۳۹۳-۱۰-۱۰ ۲۲:۰۸:۴۸
سهامت 6 برابر شده چون 100 سهم قبلیتو کردن 600 سهم جدید.وقیمت 12 تمنی اومده دو تمن (2577171) (alef-3)
 
رضا
۱۳۹۳-۱۰-۱۱ ۱۱:۲۹:۲۲
نه، قیمت همون 2012 است. چه خرید و چه فروش (2578117) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۱۰ ۱۳:۱۳:۲۶
مهمترين سوال اينجاست: وقتي همه سهامدارا از پديده راضي هستند و چك همشوم پاس ميشه و كلا شكايتي از پديده نشده، آقاي قاضي يا دادستان داد چه كسي رو مي خواد بگيره؟؟؟؟يا بستاند؟؟؟؟!!!! (2575659) (alef-13)
 
مهدی
۱۳۹۳-۱۰-۱۱ ۰۰:۳۴:۵۷
تو شرکتهای هرمی انهايي که سرشاخه می شوند و کسی را ندارند که بهش فروش داشته باشند بيچاره می شوند. (2577513) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۱۱ ۱۳:۳۲:۱۵
خوب الان شاد و خوشحال هستید وقتی یه دفعه زیر پاهات خالی شد و هیچ کسی سهامت رو به اون قیمت کاذبی که خریدی ازت نخرید اون موقع هست که می فهمی کلاهبرداری و خلق پول از هیچی و طمع ورزی چه قدر دردسرساز هست. (2578354) (alef-3)
 
ارش
۱۳۹۳-۱۰-۱۰ ۱۳:۲۶:۱۷
بعنوان یه مشهدی عرض میکنم که تمام این تبلیغات تلویزیونی پدیده دروغی بیش نیست و هیچ کاری بعد از 6 سال (88/8/8) نتونسته انجام بده یعنی اگر بیاین و از نزدیک ببینید که چه کار کرده از نظر ساختمانی خودتون متوجه میشید که همه این تبیلغات تلویزیونی کشکه و هی داره مردم رو فریب میده راستی اینو هم بگم که مجموعه پدیده حدود 900 میلیارد تومان هم بدهی بانکی داره غیر از این همه سهامی که به مردم بیچاره فروخته در واقع اگه فرار کنه هیچی نداره که بین مردم تقسیم بشه و بانکهای طلب کار همشو از قبل به نام خودشون کردند (2575678) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۱۳ ۲۲:۴۲:۵۰
تایید میشه من هم شنیدم (2583320) (alef-3)
 
احمد
۱۳۹۳-۱۰-۱۰ ۱۳:۳۷:۳۱
درود بر پدیده که با موفقیت وافتخار به جلو می رود (2575694) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۱۰ ۱۴:۱۰:۴۵
آره همه راست میگن (2575761) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۱۰ ۱۵:۰۶:۱۲
همه دارن سهامشونو ميفروشن بريد بفروشيد تا دير نشده (2575886) (alef-3)
 
وحید
۱۳۹۳-۱۰-۱۰ ۱۵:۲۱:۲۱
جناب حسابدار سلام.
پاسخ شما در خور حرفه ای که بعنوان اسم انتخاب کرده اید نمی باشد. و بیشتر شبیه شعارهای پوپولیستی اقتصادی می باشد. 2 سوال اساسی که احتمالاً شما در حوزه پاسخگویی نمی باشید و امیدوارم مسئولین پدیده پاسخگو باشند.
1- سرمایه اولیه پدیده از کجا آمده؟
2- چرا پدیده در بازار سرمایه و تحت نظارت سازمان بورس فعالیت نمیکند؟ مثلا با تشکیل صندوق پروژه (2575974) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۰-۱۰ ۱۵:۳۰:۱۲
ای وای من ، من تازه رفتم سهامشو خریدم
یعنی کار اشتباهی کردم ؟؟؟یعنی پولمو خوردن ؟؟؟؟ (2576008) (alef-13)
 
امیر
۱۳۹۳-۱۰-۱۰ ۱۶:۰۷:۳۴
براتون متاسفم دوستان...البته اونایی که اصلا نمیدونن که چه پروژه ای داره درست میشه...این سرمایه گذاری تو کشور بی سابقه است..هر کسی هم که سهام پدیده رو خریده. ضرر نکرده...حتما باید پولامون بدیم برای واردات کالاهای چینی ..یا بریم سهم ایران خودرو بخریم که زیر قیمت بفروشیم....من سال ۸۹ دو میلیون تومن سهام خریدم یک ما ه. پیش ۵۲میلیون کل پولم شد....حالا بذارمش بانک تا دولت دلش بسوزه بهم ماهیانه ۲۲درصد سود بده.؟؟؟؟ (2576164) (alef-10)
 
مسلم
۱۳۹۳-۱۰-۱۰ ۲۰:۳۳:۰۸
سلام به همه دوستان.من هم متاسفم برای اون دسته ای که به جهات و منظورهای مختلف و... چوب لای چرخ پدیده و بقیه شرکت ها میکنند و تبلیغات سوء هم میکنند در این رابطه. دم پدیده و همه پدیده ای ها گرم. همگی از منابع معتبر اخبار معتبر بگیریم!!! (2576927) (alef-3)
 
مرتضی
۱۳۹۳-۱۰-۱۰ ۲۳:۴۴:۲۹
جالبه!انگار پدیده در فضای مجازی هم پول خرج میکنه!یک عده را پای سایتها مامور کرده ازش دفاع جانانه بکنند.پلیس آگاهی مشهد گفته:دفتر مرکزی هر شرکت فقط جهت خرید اوراق سهام از مردم باز خواهد ماند. (2577401) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۱۱ ۰۰:۳۴:۵۲
باید زودتر از این ها پلمپ می کردن این شرکتها به اقتصاد ضربه می زنند و باعث رکود در بازار می شن (2577512) (alef-3)
 
رضا
۱۳۹۳-۱۰-۱۱ ۰۵:۳۷:۱۸
سلام اقا من دوست دارم کلاهم رو اینا بردارن باید با کی صحبت کنم اخه شماهایی که دارید اعتراض میکنید
1این تخلف مالی دقیقا کجاست 2 شاکی خوصوصی این شرکتها کجاست که یه دفعه مدعی عمومی پیدا کرده و اقای دادستان دارن از حق کی دفاع میکنن کدوم ساام رو نخریدن که طرف شکایت کرده
3این همه بورس که میگید چرا نمیگید که سازمان بورس جهانی بو س ایران رو قبول نداره به عنوان بورس چرا چون میگویند بورس مثل بازار هست عرضه و تقاضا هست که قیمت سهام رو تایین میکنه نه دولت و بورس که مستقل نباشه ودولت در اون دخالت کنه بورس نیست این بورس ما که سراسر رانت اطلاعاتی هست و همیشه سرمایه گذار تازه کار و کوچک رو له میکنه
4 من یه سوال دارم الان تو همین بازار خراب هیچ کاسب جزعی با سرمایه 10 تا 300 میلیون پ لش رو نمیده بانک میگه دو سه برابر اونو کار میکنم بعد چطور که کار کردن شرکت با این حجم سرمایه اینقر شک بر انگیزه بماند که من موندم چطور ای بانک های ما سود قطعی میدن این همه کارمند حقوق خوب میدن هر روز ساختمان های فضایی میسازن تبلیغات مکنن جایزه میدنباز هم براشون استفاده هایی داره که میتونن هر از چندگاهی چند هزار میلیارد تومان بدن دوستان ببرن
5 حرف خیلی زیاده به قران نمیتونم بنویسم حوصله ندارم اقایون هر میخواد بخره هرکس نمیخواد نخره اجباری نیست حرف چرت نزن شمایی که سهام نداری به توچه که من پولم رو چکار کردم خواهشن خفه شود (2577663) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۰-۱۱ ۱۱:۳۱:۰۲
بدبخت به جای روضه خوندن برو سریع پولتو بگیر!! (2578123) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۱۱ ۱۳:۴۱:۲۶
خیلی حرف های احساسی و من درآوردی از خودت گفتی همین پدیده اگر کارهاش قانونی هست و این قدر طرفدار داره چرا نمی آید در بورس پذیرش شود خوب اگر سهمش این قدر ارزش داره که نباید بترسد ترس نداره که اگر واقعا اینقدر بنیه مالی دارد که نباید مشکلی پیش بیاد !! ولی مشکل اینجاست که قیمت پدیده کاملا صوری و کاذب هست و کاملا وابسته به طمع و حرص مردم تحریک شده از طریق تبلیغات هست وگرنه اگر واقعیت صورت های مالی و هزینه های پدیده رو بشود هیچ کس در این قیمت های کاذب سهام رو نخواهد خرید . خود حسابرس هم در سایت کدال اظهار کرده که سود های پدیده کاذب هست و از معاملات درون گروهی استفاده شده تا صورت سازی و سود کاذب ساخته شود.

در ضمن کدوم بانکی بیشتر از 20 درصد سود میده یا سهام کدوم بانکی در عرض چند سال از 200 تومن رسیده به 11 هزار تومن لطفا شما حرف چرت نزن و آرزوهای یک شبه پولدار شدن خودت رو با این حرف ها توجیه نکن

همین شما فردا اگر ضرر کنی کل کشور روی سرت می گذاری که چرا نظارت نشد و جلوی شرکت گرفته نشد ولی خوب الان چون تو سودی خیالت نیست که بعدا چی پیش می آید (2578373) (alef-3)
 
رضا
۱۳۹۳-۱۰-۱۱ ۱۱:۵۴:۳۱
خطاب به اون کسی که خودشو بهاره معرفی کرده !!؟ من رفتم دفتر پدیده هم خرید دارن، هم فروش با همون قیمت 2012. البته اکثریت قریب به اتفاق مراجعین خریدار بودند. منظور شما از این که گفتن تا اطلاع ثانوی خرید نداریم چی بود ؟ هر کی میخواد بفروشه می تونه به دفاتر پدیده مراجعه کنه و اونجا بدون سوال ازش به قیمت روز می خرن. (2578168) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۱۳ ۲۲:۳۹:۳۱
کلاه بردار ! همونجا می خرن یا یک چک 40 روزه می دین؟
شما دارین زمان می خرین ، با وانت می رین جلوی دکه ها روزنامه خراسان ها رو می خرین که مردم با خبر نشن دارید چکار می کنید! (2583309) (alef-3)
 
سجاد
۱۳۹۳-۱۰-۱۱ ۱۴:۴۳:۱۱
سلام به تمامی کارکنان و کارمندان شرکت پدیده به خصوص اقای پهلوان امیدوارم همیشه موفق باشین . عضو کوچکی از پدیده (2578511) (alef-3)
 
کامران
۱۳۹۳-۱۰-۱۱ ۱۵:۲۲:۴۳
فرض کنیم خدای نکرده کل سهام پدیده غیر قانونی باشه و مجرم هم شناخته بشه و ثابت هم بشه!!!!!!...... حالا
پول مردم چی میشه؟؟؟؟؟؟؟ (2578584) (alef-3)
 
ناشناس
۱۳۹۳-۱۰-۱۱ ۱۵:۲۶:۱۶
بدبخت شدیم رفت (2578592) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۱۱ ۱۵:۴۶:۴۵
این روش برخورد کردن با بنگاه های اقتصادی همیشه مردم را متضررکردند مسوولین اگر مشکلی را می بینند وتشخیص میدهند باید در اول شروع بکارجلوی ان گرفته شود نه زمانی که تعداد زیادی از مردم را گرفتار خود کرده اند واقعا تاکی باید مردم چوب این بی تدبیریهارا بخورند؟دفتر شرکت مانند پدیده که حداقل ده سالی است در حال تبلیغ وسازندگی در شهرهای مختلف می باشد چرا حالا پلمپ میشود؟دراین که قیمت سهام انها به صورت حبابی وغیر واقعی بالا بردندولی برخورد قضایی جواب ان نیست (2578626) (alef-3)
 
جواد
۱۳۹۳-۱۰-۱۱ ۱۹:۵۷:۵۷
با کمی فکر کردن میفهمیم که پدیده توانسته با جمع سرمایه های اندک و کار کارشناسی شده املاکی رو که تادیروز یا بیایان بود و یا استفاده بهینه نمی شد تبدیل به املاک تجاری توریستی کند خود این کار ارزش املاک اطراف آن را تا بیست برابر کرده چه رسد به املاک و ابنیه پدیده که پشتوانه سهام است. (2578965) (alef-3)
 
کریم
۱۳۹۳-۱۰-۱۲ ۱۵:۴۷:۲۲
پدیده = شرکت هرمی
یعنی هر کس که این کاغذها (سهام ) دستش بمونه ضرر کرده ، پس زودتر بفروشید و از یه ضرر هنگفت خودتونو نجات بدهید (2580181) (alef-3)
 
سل
۱۳۹۳-۱۰-۱۲ ۱۶:۵۹:۴۷
پدیده کی دیده کی ندیده (2580271) (alef-3)
 
جواد
۱۳۹۳-۱۰-۱۲ ۱۷:۴۶:۳۳
الآن که دادستانی داره دفاتر پدیده رو پلمپ میکنه، فکر مردم بیچاره رو کرده که چطور پولشون رو بگیرن، اصلاً تا الآن کجا بودن، چرا از قبل اطلاع رسانی نکردن؟ (2580328) (alef-3)
 
محسن
۱۳۹۳-۱۰-۱۲ ۲۰:۰۶:۰۳
سلام به دوستان عزیز
عزیزان این پلمپ مربوط به دفاتر غیر رسمی و دلالان بوده نه چیزه دیگه ==خلاص ==
خواهشن این پچ پچ ها رو برچینید (2580591) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۱۲ ۲۰:۵۷:۰۸
بدبخت شدم همه سرمایه زندگیمو گذاشته بودم حالا چکارکنم دوستان من خوابو خوراک ندارم (2580701) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۲۱ ۱۶:۴۱:۴۵
صبر کنید ، شمکل رفع میشه و پدیده دوباره گرون و گرون تر میشه...
شما هم پولدار و پولدارتر (2600991) (alef-3)
 
علی
۱۳۹۳-۱۰-۱۳ ۰۰:۵۵:۰۳
پدیده خسته نباشی دوستت داریم و تا اخر پات وایستادیم (2581135) (alef-3)
 
علی
۱۳۹۳-۱۰-۱۳ ۰۷:۲۶:۵۴
معمولا بیشتر پروزه های پر سر وصدا عاقبتش همینه (2581272) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۰-۱۴ ۱۲:۰۹:۴۲
به گزارش روابط عمومی گروه شرکتهای پدیده، در راستای انتشار اخبار ضد و نقیض در خصوص شرکت پدیده، به اطلاع کلیه هم میهنان گرامی می رسانیم شرکت پدیده با توجه به تعداد 120 هزارنفر سهامدار و 30 هزار نفر نیروی کارمند و کارگر ، همچنان به فعالیتهای خود بصورت منسجم و دقیق ادامه می دهد.شایان ذکر است کلیه مطالب خلاف واقع علیه پدیده و نیز نشر اکاذیب توسط سایتهای خبری، موسسات و اشخاص حقیقی و حقوقی تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت. (2584156) (alef-3)
 
mahdie
۱۳۹۳-۱۰-۱۴ ۲۳:۴۰:۴۶
اگه واقعیت داشته باشه پس تکلیف پول مردم چی میشه کی پاسخ گوی این کلاه برداریه؟؟؟؟
این همه تبلیغ میکنن آخرش میگن پلمپ شده آدم نمیتونه به کشور خودش اعتمادکنه اون موقع شرکتای حرمی بود الان میگفتن پول میره تو کشور دیگه آخه پول که تو کشور خودمونه. چرا واقعا؟؟؟ (2586231) (alef-3)
 
مجید
۱۳۹۳-۱۰-۱۵ ۲۱:۲۸:۳۶
سلام پردیسبان هم 10/16|93مجمع داره واسه افزایش سرمایه وارایه گزارش ازپروژه های پردیسبان خبرخوب واسه سهامداران''خودنمایندگی مشهد هم ۱۰۷تومان هرسهم باچک چهل روزه بازخرید میکنه'' (2589130) (alef-3)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.