نظر منتشر شده
۲۳۶
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 200632
ماجرای حاج حسین و شیخ حسن
کشکول الف، 10 مهر 92
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۲
حاج حسین شریعتمداری امروز نوشت که به تندی های رژیم صهیونیستی علیه ایران نباید توجه کرد.
چرا؟
چون دارند نعل واررونه می زنند و اعتراضشان به مذاکره ایران و آمریکا با هدف برقراری ارتباط بیشتر است.
چرا به این نتیجه رسیده است؟
چون می گوید رئیس جمهور و دیپلمات های ایرانی در نیویورک حرفی علیه رژیم صهیونیستی نزدند که آنها هم بخواهند عصبانی باشند.

این حرف حاج حسین یعنی چی؟
یعنی اینکه رژیم صهیونیستی همه سی سال دشمنی ایران و امام و رهبری را فراموش و ظرف چند روز به ما اعتماد کرده است. حالا هم می خواهد نعل واروونه بزند تا ما را به آمریکا نزدیک کند.

نکته جالب این حرف چیست؟
تا همین چند روز پیش معیار خوب و بد بودن از نظر حاج حسین این بود که اسرائیلی ها از چه کسی حمایت می کنند و درباره چه کسی بدگوئی! بدگویی رژیم صهیونیستی از یک وزیر پیشنهادی باعث می شد مجلس رأی اعتماد که نه؛ بلکه با مشت های گره کرده و الله اکبر و صلوات وی را وزیر تاریخی دولت سازند. اما ظاهراً این شاخص تغییر کرده است و دیگر فحاشی صهیونیست ها به ما فخری نیست.

پی نوشت؛
حاج حسین در دوراهی انتخاب میان ادعای خانم رایس و اظهارات آقای روحانی مبنی بر اینکه چه کسی ابتدا درخواست مذاکره داشته است نیز متحیر ماند و گفت که یکی از این دو دروغ می گویند.
پیش از این می گفتند خبر فاسق بی اعتبار است.
 
 
علی
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۲:۳۲:۱۸
پناه بر خدا از خود محوری ! اگر کیهان و شریعتمداری خودشان را محور حق فرض نمی کردند به این گمراهی دچار نمیشدند. فاین تذهبون (1690748) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۴:۲۰:۱۹
حرف شریعتمداری درست است . یعنی شما واقعا فکر میکنید امریکاییها رژیم غاصب صهیونیستی را ول می کنند با ما رابطه میگیرند !؟ بعد از اون همه نرمش و اینکه حتی روحانی در سخنرانی اش از کلمه "اسرائیل" به جای "رژیم صهیونیستی" استفاده کرد و با درخواست برای پیوستن "اسرائیل" به معاهده منع گسترش سلاحهای اتمی مانند همه کشورها(!) اینطور القا شد که او اسرائیل را به رسمیت شناخته جواب امریکایی ها را دیدید : اشتون گفت فشارها را بر ایران حفظ میکنیم ! ، اوباما گفت : ایران به خاطر تحریم ها آمده پای مذاکره و ما همه گزینه ها را روی میز داریم !!!(در دیدار با نتانیاهو !) ...
شما کی میخواهید بفهمید که وقتی مشکلات داخلی را پیوند میزنید به تحریم و سیاست خارجی عملا دارید خودتان را تضعیف میکنید ! خودتان را بگذارید جای غربی ها ! دولتی در ایران با این شعار سر کار آمده که با رفع تحریم ها مشکلات را حل میکنم ! خب شما هم تا می توانید فشار می آورید و بیشترین امتیازات را میگیرد بدون این که کم ترین امتیازی بدهید چرا که طرف مقابل به علت انتظاری که ایجاد کرده نیاز دارد که مذاکره انجام شود و کمی تحریم ها برداشته شود ! (1691118) (alef-10)
 
علی
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۲۰:۰۱:۴۶
اول اینکه این نوشته به معیارهای متفاوت حاج حسین اشاره می کنه و اینکه معیارهای ایشون به تناسب شرایط تغییر می کنه. دوم اینکه هیچ وقت نتانیاهو را اینقدر ناراحت ندیدم چون الان داره واقعا احساس خطر می کنه و فرصت مظلوم نمایی بعد از سخنان جناب آقای دکتر احمدی نژاد دیگه برای نتانیاهو وجود نداره. سوما اوباما راست می گه اگر بخاطر فشارهای تحریم ها نبود ما هیچ وقت با آمریکا وارد مذاکره نمی شدیم. و ساده لوحانست که در جلسه بین اوباما و نتانیاهو ما توقع چیز دیگری داشته باشیم. (1691993) (alef-13)
 
ایرانی
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۲۰:۰۷:۲۲
و اینکه، مقامات رژیم کودک کش از حرف‌های اصولی رئیس جمهور در سخنرانی مجمع عمومی عصبانی بودند. در واقع هنوز هم همان حرف درست است که حزب شیطان از هر کس تعریف کردند، مشکل داره.
اونها از مواضع اصولی آقای روحانی در مجمع عمومی ناراحت و عصبانی بودند. وگرنه مثل برخی از اصلاح طلبان که صهیونیستها اعلام کردند امیدشان در ایران هستند، از آقای روحانی هم تعریف می‌کردند. (1692007) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۲۰:۵۸:۳۵
دوست عزیز

نظر شما کاملا درست است
اما میشه بفرمائید چه کسانی بودند که فریاد سر می دادند اینقدر قطعنامه صادر کنید تا قطعنامه دانتان پاره شود!!!!!!!!!!

میشه بفرمائید چه کسانی بودند که می گفتند تحریم ها کاغذ پاره هستند!!!!!!

حالا بفرمایند تحویل بگیرند. مملکت را به این شرایط وارد کرده اید، باعث اثر پذیری تحریم های دشمن شده اید، هشت سال در زمین دشمن بازی کرده و پاس های طویل داده اید، حالا بفرمائید بگوئید چکار کنیم؟ فقط خواهشا نفرمائید مقاومت که با این رفتار شما قداست این واژه دارد به سخره گرفته میشود (1692201) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۲۲:۰۴:۵۶
برادر من 8 سال با سیاست شما رفتیم جلو چی عایدمون شد جز بدبختی اجازه بدین توو این 4 سال با یه تفکر دیگه بریم جلو (1692408) (alef-13)
 
حميد
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۱۱:۳۴:۵۹
چرا بهتان ميگي مرد مؤمن؟کي گفت اسراييل؟گفت کشوري در خاورميانه هست که اصلا عضو npt نيست.اين يعني اسراييل را به رسميت ميشناسم؟طبق کدام فرهنگ لغت؟بعد هم ايشان نگفت ظلمهايي که به مردم فلسطين شده بدتر از آپارتايد است؟مسلما کسي که به فلسطينيها ظلم کرده ايران نبوده!شما مشکل کارتان اينجاست که زبان ديپلماتيک را نميفهميد.ميگوييد طرف بايد شمشير ببندد و در سازمان ملل آنرا عليه رژيم غاصب صهيونيستي تکان دهد تا همه بفهمند ايران دشمن آنهاست.اين فرهنگ و طرز برخورد در سازمان ملل و در برخورد ديپلماتيک بدترين نوع برخورد است. (1693246) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۱۱:۳۸:۴۸
فکر می کنید از نظر استراتژیک اعراب می توانند متحد خوبی برای ما باشن یا اسرائیل باید قبول کرد که منافع ایران با اسرائیل بیشتر اشتراک دارد تا اعراب که در همه زمینه ها به خصوص ارضی باهاشون مشکل داریم (1693258) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۲ ۲۲:۵۰:۰۳
منافع ایران و اسرائیل مشترک است؟؟؟؟؟؟؟ (1695940) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۱۱:۵۹:۵۶
آقاي شريعتمداري در شماره امروز كيهان جمله‌اي را از امام خميني نقل كرده است كه نشان مي‌دهد از نظر ايشان امام خميني در خط امام خميني نيست! امام فرموده‌اند ما مي‌خواهيم با همه كشورها در صلح زندگي كنيم (ص 10 كيهان امروز پنج‌شنبه 11 مهر) . جالب است كه در ص 3 همين حرف را از آقاي هاشمي نقل كرده و نتيجه گرفته‌اند آقاي هاشمي ديگر در خط امام خميني نيست. البته نبايد از ياد برد كه حضرت ايشان سال‌هاست آقاي رفسنجاني را از عداد انقلابيون اخراج كرده‌اند اما نمي‌دانم چرا هر بار آن را فراموش مي‌كنند و با يك گرفتن يك گاف به زعم خودشان، دوباره ضد انقلابي بودن ايشان را كشف مي‌كنند! ماجرايي است ماجراي آقاي شريعتمداري! (1693336) (alef-13)
 
البرز
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۱۲:۰۵:۱۰
بله حرف شما کاملا درست است ، متاسفانه اسرائیل را رئیس جمهور محبوب با اینکار برسمیت شناخت!!!!!
کار درست همان است که در مسابقات ورزشی در مقابل ورزشکاران این کشور جعلی حاضر نشویم و ببازیم تا در نهایت پرچم یک کشور جعلی بالاتر از پرچم کشور عزیز ما قرار گیرد!!!!!
ظاهرا آنموقع شما خیلی خنک میشوی .
وقتی برداشت شما اینست پس:
گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله ماست
آنچه البته به جایی نرسد فریاد است (1693358) (alef-6)
 
حامد از کرج
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۱۶:۵۸:۳۶
تازه جالب اینه خودشونو میزنن به مصدومیت تا محروم نشن نمیگن که ما بازی نمیکنیم چون به رسمیت نمیشناسیم (1694012) (alef-6)
 
saeed
۱۳۹۲-۰۷-۱۲ ۱۵:۴۳:۲۰
اخه ادم کج فهم حتما باید مثل دولت قبل چرتو پرت میگفت خوشتون بیاد؟
شما همون هایی نیستید که معتقد به این بودید که دولت قبل رو امام زمان انتخاب کرد و بعد از مدتی سر دشنام دادن به دولت از هم سبقت میگرفتید؟
به خدا قسم که مردم پست کوفه از شما نجیب ترن وای بر شما که یه ملت سر پل صراط یقه امثال شریعتمداری ها و همفکرانشون رو خواهند گرفت. (1695378) (alef-13)
 
بروجرد
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۱۲:۱۶:۵۴
اقای شریعتمداری یرادر عزیزم لطف بفرمایید و دستان مبارکتان را بالا بیاورید و پنبه را از گوشتان بیرون بیاورید تا فریاد 24 خرداد ملت را بشنوید که میگویند ما از افراط و تند روی و اینکه یک عده قلیل خود عمار پندار شده اند خسته شده ایم . رای ملت را باید احترام گذاشت (1693402) (alef-6)
 
اصفهان
۱۳۹۲-۰۷-۱۲ ۲۱:۳۳:۴۱
همچین میگی پیام هر کی ندونه فکر می کنه با 10 میلیون اختلاف روحانی رای آورده آخه با 250 هزار رای اختلاف که این همه فریاد نداره!!!!! (1695793) (alef-6)
 
حمید
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۲۲:۲۰:۲۹
با نظر شما کاملا موافقم و برای الف و نویسنده این مطلب بسیار متاسفم که چطور برای زیر سوال بردن انسان با بصیرتی مانند حاج حسین مقاله حاج حسین را ناقص نوشته و حکم صادر میکند . کسانی که مایلند میتوانند کل مقاله را در کیهان بخوانند تا ببینند که ایشان چه گفته اند و چه نوشته اند و آنگاه بی صداقتی نویسنده این مطلب و با نگاه خوشبینانه کم توجهی سایت الف را خواهند دید.ایشان در همانجا توضیح داده اند که وقتی یک جریان چیزی را میگو ید که حرکت رسمی و علنی دشمن است این حرکت و گفتار در راستای حرکت دشمن است اما در جاییی که آقای هاشمی میگوید با اسراییل جنگی نداریم و آقای ظریف افسانه هلوکاست را واقعی میداند و آقای روحانی رژیم صهیونیستی را به رسمیت میشناسد.این همه نرمش و اینکه آقای روحانی حتی یک بار هم نگفت رژیم صهیونیستی حتی در حضور خبرنگاران در هیئت دولت بارها گفت (اسرائیل) با این همه خوش خدمتی به رژیم غاصب صهیونیستی آیا نتانیاهو باید عصبانی شود ؟؟؟؟؟شاید عصبانیتش از این باشد که چرا بیشتر در مقابلشان کرنش نکردیم. به این میگویند نعل وارونه و درست هم همین است اما در مورد دروغگویی تلفنی هم در این مقاله حاج حسین نوشته اند که ما حرف رییس جمهور خودمان را قبول داریم و بی صداقتی آمریکاییها در اینجا مشخص میشود ... آقای نویسنده آیا ننوشتن این مطالب حاج حسین نشان از بی صداقتی شما نیست.....روز حسابی هم هست. (1694563) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۲ ۱۱:۳۸:۲۹
امثال شما احمدی نژاد رو هم با بصیرت میدونستن،دست بردارین از این حرفاتون آقاجون،این حرفا دیگه خریدار نداره (1695075) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۲ ۱۹:۲۳:۳۷
شاید این حرف ها بیشتر به ضرر اسرائیله!
تنش برای اسرائیل فایده بیشتری داره، این حرف هارو هم میزنه تا ایران رو تحریک به واکنش بکنه
خیلی هم سخت نیست فهمیدن اینا! (1695597) (alef-6)
 
123
۱۳۹۲-۰۷-۱۲ ۱۰:۵۹:۰۹
سلام
مشکل شما این است که بعد از 33 سال مرگ بر امریکا و فرض سد بنام امریکا برای ملت ایران و مقصر جلوه دادن همه مشکلات و پنهان شدن پشت دیواری بنام امریکا حالا در خلا قرار گرفته ای و در صورت ارتباط ایدئولوژی شما نابود میشود (1695013) (alef-13)
 
ناصر هشترود
۱۳۹۲-۰۷-۱۲ ۱۴:۵۵:۵۳
ایران 78میلیون نفره ازاین تعداد 2% حرفهای حسین اقا رو قبول دارند احساس ایشان اینست این افراد نماینده کل مردمند براشون 98% مهم نیست ؟؟؟؟؟؟؟ (1695306) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۴:۲۵:۰۸
حرف ایشان را چرا تحریف می کنید. شریعتمداری گفت که یا آمریکایی ها دروغ می گویند یا روحانی. اگر روحانی دروغ بگوید که تکلیف دروغگو معلوم است. اگر هم آمریکایی ها دروغ می گویند پس یعنی حتی در یک مورد کوچک هم نمی شود به آنها اعتنا کرد. این حرف کجایش غلط است؟ با هوچیگری نمی شود جواب سوال را داد. یک سوال کرد حالا یک جواب منطقی می خواهد. (1691130) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۲۳:۴۳:۵۷
مهندس مشاور روحانی گفت اینکه چه کسی زنگ زده ودوطرف عکس ان را میگویند بخاطر مسائل دیپلماتیکه (1692666) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۱۱:۲۸:۴۳
دوست من هوچیگری این دوستان در برابر مقالات کاملا مستند اقای شریعتمداری و این همه هجمه و سیاه نمایی نشان از عمق استراتژیک حاج حسین و مقالاتش داره (1693222) (alef-6)
 
حميد
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۱۱:۳۸:۲۱
جواب اول:
سوزان رايس دروغ ميگويد.
جواب دوم:
چه کسي به حرف ايشان اعتنا کرد؟فعلا گفته بيايند ببينيم چه ميگويند.ما امتيازي نداده ايم آنها هم تحريمي لغو نکرده اند.قرار است صحبت شود.شما يک جواب منطقي بده:چرا صحبت نشود؟ (1693254) (alef-6)
 
ناظر
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۱۱:۴۳:۳۶
موضوع این است که ایشان همیشه دنبال موضوعی می گردند که دیگران را تخریب و خود را حق به جانب جلوه دهند و دنبال محاسن هیچ برنامه ای نیستند چون اصلا رابطه ای با خوبیها ندارند. این را از سالهای قبل در تحلیل هایشان می توان دید و این تحلیل ها چه آتش فتنه هایی را روشن کرد که ملت را مادی و معنوی گریبانگیر آن کرد و همچنان ادامه دارد (1693278) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۱۲:۰۳:۳۲
برادر عزيز مسئله اين نيست كه آمريكا خوب است يا بد؛ در اين كه شكي نيست؛ صحبت سر معيارهاي سست برادر حسين است. يعني تا ديرور به معياري چنگ آويخته بود كه با سخنانش و رفتارش نشان مي‌دهد كه امروز خودش هم آن را باور ندارد. (1693347) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۱۴:۰۹:۵۰
سردار قلم نفسش از جای گرم در میاد (1693665) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۲۱:۴۳:۱۱
همين مطلب كه برايش كامنت گذاشتي، بهترين و منطقي ترين جواب شريعتمداري بود؛ اگر متوجه شده باشي؟
توصيه دوستانه: چندبار ديگر مطلب را با تمركز و بي تعصب بخوان، حتما متوجه مي شوي. (1694508) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۲ ۰۰:۲۳:۴۶
كاش همه مسائل به اين سادگي بود!! در همين مورد خاص، هيچ طرفي دروغ نگفته، آنها درخواست ملاقات حضوري داشتند كه طرف ايراني آن را تا حد صحبت تلفني تقليل داده پس درخواست اصلي از طرف آنهاست ولي آنها هم مي توانند بگويد ايران گفته كه تلفني صحبت مي كند،‌ يعني توپ را به سمت ما بياندازند، هر دود طرف هم از جهتي درست گفته اند (1694761) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۴:۲۷:۱۸
اینکه اوباما دوباره ایران را تهدید به جنگ کرد هم دروغه؟! اون رو هم اسرائیلیها به ایشون گفتند؟ (1691133) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۲۱:۴۹:۳۹
دقيقاً اين سخن اوباما بعد از مذاكره با نتانياهو بيان شد. دقت كرده باشي، اوباما هم با زيركي در حال بازي برد - برد سه جانبه آمريكا با ايران و اسرائيل است. توقع نداري كه رئيس جمهور ـ خوشمان بيايد يا نيايد ـ برترين قدرت مادي جهان براي تأمين منافع مردم و كشورش از اين ميزان از عقلانيت برخوردار نباشد؟! (1694516) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۴:۳۴:۱۴
درود بر سردار قلم حاج حسین شریعتمداری. مگر ایشان غیر از حرف حق مطب دیگری هم می نویسد؟ چرا عده ای چشم دیدن ایشان را ندارند؟ تمام این خصومت ها بر می گردد به افشای دیدار یکی از خاتمی با جورج سوروس توسط آقای شریعتمداری. (1691156) (alef-10)
 
مهدی
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۹:۲۸:۰۶
بابا مگرسیزده بدر شده که دروغ سیزده نوشتی!!!!!!!!!!! (1691923) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۲۰:۳۸:۰۲
آقای خاتمی و جورج سوروس این موضوع رو تکذیب کردند. کیهان هم هیچ گونه مدرکی ارائه نداده. در خبر گذاری ها وقتی خبری رو می خواند برند چند مدرک هم باهاش ارائه می کنند. خب کو این مدرک کیهان؟ ضمنن مگه کیهان وزارت اطلاعات که از دیدار های افشا گری می کنه؟ یعنی توی این کشور یه روزنامه از وزارت اطلاعات اطلاعاتش بیشتر؟ (1692102) (alef-13)
 
محمد علی
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۲۱:۲۵:۳۲
جناب آقای شریعتمداری سال 1390 زمانی که جناب آقای دکتر احمدی نژاد گفتند دلار کاغذ پاره است شما گفتید دلار بیش از پانصد تومان نمی ارزد واقعا با چه منطقی همچنین تیتری خبری را منتشر کردید ؟؟؟؟؟( "مشت نمونه خروار است.") آیا اگر به ارزش واقعی ارز پی می بردید و ارزهای نفتی را ذخیره می کردیم الان به این وضعیت دچار می شدیم؟؟؟ (1692292) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۲۳:۳۴:۱۵
لطفا حرمت قلم را نگهدار (1692649) (alef-13)
 
صادقی
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۰۱:۰۴:۲۵
کلا کار حاج حسین شما مچ گیری و افشا گری است. اوباما به صراحت اعلام کرده است که او تماس گرفته. بگذریم که واقعا موضوع مهمی نیست. موضوع مهم این است که دکتر روحانی گفتند که ما با قدرت ادامه میدهیم.
برادر جان عده ای در این مملکت بازرشان همینطوری با این شانتاژهای مطبوعاتی گرم است. ظاهرا این وسط ملت و اکثریت فراموش شده اند. تمام بدبختی ها و تحریم ها به دلیل همین تفکرات غلط است. والله به خدا امام هم همواره به اقتضای شرایط چیز بیان می کردند حد اقل انقلابی بودن خودمون رو با قضاوت منصفانه اثبات کنیم نه افشاگری و تهمت و توهین.
شریعتمداری نه دیپلمات است نه تحلیل گر خوب سیاسی و ... به قول معروف
اینارو نگه چی بگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هشت سال کشو رو به سمت سقوط پیش بردند باز هم شرم نمیکنند. دنبال درغگو میگردییییییییییییییید؟؟؟؟؟؟؟ خدایشش این همه اتهامات و تخریب شخصیت های فرهنگی و سیاسی کیهان در این سالها بدتر و بی شرمانه تر از دروغ بوده و هست. در این مورد هیچ شکی نیست. لا اقل از مطالب مختلفی که الف منتشر کرده و می کند قابل تشخیص است.

هجده میلیوووووووووووووووووووووووووووووووووووووون رای. فکر کن...

امیدورام الف این کامنت رو منتشر کند چون حرف دلمو زدم (1692805) (alef-13)
 
حميد
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۱۱:۵۵:۰۹
ايشان دچار پارادوکس شده اند.تا ديروز حرف ديگري ميزدند امروز چيز ديگري ميگويند.شما که طرفدار ايشان هستيد بفرماييد بالاخره ما بايد صهيونيستها را شاد کنيم يا ناراحت؟و از کجا بفهميم کي واقعا شادند و کي خود را به شادي زده اند و برعکس؟حتما از غيب به ايشان خبر ميرسد!و اما آن جورج سوروس معروف هم که حاجي يک حرفي زده مرتب هم تکرار ميکند و خاتمي هم تکذيب ميکند.حالا چرا ايشان مدرک ارائه نميدهد؟لابد ميخواهيد بگوييد خاتمي شکايت کند!شکايت چه؟برود دادگاه بگويد اين به من توهين کرد؟اينکه بگويي کسي با ديگري ملاقات کرده که توهين نيست!حاج حسين تبرئه ميشود چون توهين نکرده ولي اي بسا کار ايشان بدتر از توهين است.و همين تبرئه ايشان دليلي ميشود بر حقانيتش!
اگر حاج حسين راست ميگويد و مدارکي دارد ميبايست اين مدارک را به مراجع ذيصلاح ارائه کند.هرچند کسيکه روزنامه هاي تعطيل شده در سال 82 را عامل حوادث 88 ميداند لابد مدرکش هم اين است که من از برق چشمش فهميدم!!! (1693318) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۴:۳۵:۴۳
از روزنامه کيهان به خاطر روشن‌گري‌ها و تيم هوشيارش که يک تنه در ميدان ايستاده‌اند تشکر مي‌کنم. (1691161) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۱۱:۲۴:۲۸
ما که داریم تاوان 8 سال عملیاتی شدن افکار تیم شریعتمداری را می خوریم !
شما چی ؟
شما حتما ً با این اوضاع احوالتان خوبه!
با کلمات روشن گری و هوشیاری و میدانجملات خیلی بهتری میشه درست کرد اما فقر و فساد و تورم و بیکاری و گرسنگی را درمان نمی شود کرد و جالبه که نون یک عده در گرسنگی مردم است! (1693208) (alef-6)
 
محمد
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۱۲:۰۳:۰۵
اگر می تونه بره خرابی های 8 سال گذشته را روشنگری بکنه روشنگر (1693346) (alef-6)
 
خودم
۱۳۹۲-۰۷-۱۳ ۱۵:۱۴:۰۹
نمردیمو معنی روشنگریرو فهمیدیم!!!!!!!!!!!!!!!!! (1697647) (alef-6)
 
فر
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۵:۲۸:۱۱
منافع ملی به معنای سازش و پذیرش زور لات ها و قلدرهای جهانی نیست. فعلا که امریکا و هم پیمانانش مرتب بر طبل جنگ میکوبند و قمه کش های سابقه دار جهان اند (1691286) (alef-15)
 
علی
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۶:۵۸:۰۸
حتماً منافع ملی به معنای سازش و پذیرش زور لات ها و قلدرهای داخلی هست؟ (1691528) (alef-15)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۸:۱۵:۵۴
موقعیت خودمون و اسرائیل رو الآن با پارسال مقایسه کن خودت می فهمی!
این مردک نتانیاهو پارسال خودشو داشت می کشت که بابا تحریم فایده نداره باید حمله کرد! امسال داشت خودشو می کشت که بابا تحریمها رو بر ندارید!
موندم کیهان و سایر افراطیون داخلی چرا با افراطیون داخل اسرائیل هم موضع شدند!؟ (1691756) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۷:۲۴:۵۲
لطفا انصاف داشته باشید و این مطلب را منتشر کنید.

سؤال این است که چرا باید رژیم صهیونیستی از روند مذاکرات و اقدامات صورت گرفته در نیویورک عصبانی باشد؟!

البته منظور آن نیست که هیئت ایرانی علیه رژیم صهیونیستی هیچ موضعی نداشته است، بلکه با مروری بر آنچه در نیویورک و قبل از آن اتفاق افتاد، هیئت محترم کشورمان، اولاً؛ خشم نتانیاهو نمی‌تواند به خاطر مواضع ضدصهیونیستی جدیدی باشد که در گذشته سابقه نداشته است! و ثانیاً؛ هیئت دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در سفر نیویورک و مقدمات اولیه آن، امتیازاتی به رژیم اشغالگر قدس داده است که تاکنون بی‌سابقه بوده است.

الف: چند هفته قبل از سفر نیویورک آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اعلام کرد «ما، با اسرائیل سر جنگ نداریم. حالا اگر عرب‌ها جنگ کردند، ما کمک می‌کنیم»!

ب: رئیس جمهور در نیویورک و به عنوان یک پیشنهاد اعلام کرد اسرائیل باید به معاهده NPT بپیوندد. این اظهارنظر که به نوشته روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» همه دیپلمات‌ها را مبهوت کرده بود، امتیاز بزرگی به رژیم صهیونیستی یعنی به رسمیت شناختن موجودیت اسرائیل بود! البته این اظهارات را می‌توان از نوع خطای بیان و سهواللسان تلقی کرد ولی متأسفانه این خطا تاکنون از سوی دولتمردان محترم تصحیح نشده است.
آیا رژیم صهیونیستی باید از این امتیاز آنهم از زبان بلندپایه‌ترین مسئول اجرایی ایران اسلامی، عصبانی باشد؟!

ج: آقای ظریف در آستانه سفر در پاسخ به خانم «کریستی پلوسی» نوشته بود «ایران هرگز هولوکاست را انکار نکرده است». آقای ظریف در سفر نیویورک نیز در مصاحبه با شبکه ABC علاوه بر محکوم کردن هولوکاست، پای را فراتر نهاده و درباره نظر رهبر معظم انقلاب که هولوکاست را «افسانه» نامیده بودند، به خبرنگار ABC گفته بود «این واژه در نسخه انگلیسی سایت رهبر معظم انقلاب، اشتباهی ترجمه شده است»!

د: دولتمردان محترم مورد اشاره در تحلیلی که با عرض پوزش فقط خنده‌دار است و در خوشبینانه‌ترین احتمال، از کم‌اطلاعی آنان حکایت می‌کند، نزدیکی ایران و آمریکا و رابطه آنها با یکدیگر را یکی از دلایل عصبانیت رژیم اشغالگر قدس معرفی کرده‌اند! که باید پرسید؛ آیا تصور می‌کنید آمریکا رابطه خود با اسرائیل را فدای رابطه و نزدیکی با ایران می‌کند؟!
مگر نشنیدید که اوباما در سخنان خود در مجمع عمومی سازمان ملل یکی از موانع نزدیکی ایران و آمریکا را دشمنی ایران با اسرائیل دانست؟! و آیا اظهارات دو روز قبل اوباما که «اسرائیل همپیمان استراتژیک آمریکاست» را فراموش کرده‌اید؟ و مگر ندیدید که بعد از آن همه تبلیغ شما درباره تعامل جدید با آمریکا، مقامات آمریکایی چه پاسخی دادند؟!

این خلاصه ای از مطلب کیهان است. لطفا حداقل یک بار مطلب را بخوانید و بعد طرف را متهم به گمراهی کنید.
البته خوشحال می شوم که کسی دلیل غلط بودن این استدلال را توضیح دهد. (1691610) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۰۰:۰۱:۳۷
استدلال شما غلط اندر غلط است به یک دلیل بسیار واضح و روشن

منطق آمریکا در برقراری رابطه با کشورهای مختلف دنیا منافع ملی آنهاست و خیلی روشن است که اگر آمریکا با ایران رابطه برقرار کند منافع ملیش به شدت تقویت و تضمین می شود، اینجاست که میگوید گور پدر اسرائیل. همانند کاری که با سایر کشورها انجام داده است. فراموش نکنید که سران آمریکا به این نتیجه رسیده اند که هزینه حمایت از اسرائیل دارد کم کم از منفعتش بیشتر می شود

حالا فهمیدی چرا استدلات غلط ادر غلط است!!!!!!! (1692707) (alef-13)
 
علی رضا
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۰۰:۰۵:۰۰
شما وکیهانی ها مبنای استدلالتان تئوری توطئه و سست دین دیدن غیر همفکرتان است.
در این وسط گاهی هم حرفهای به ظاهر منطقی می زنید
ما با مبنای فکرتان مشکل داریم نه بعضی افکارتان. (1692713) (alef-13)
 
علیرضا
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۰۱:۴۲:۰۱
دلیل غلط بودن این استدلال در همان بند الف نهفته است
این سخن آقای هاشمی مربوط به 45 روز قبل از انتخابات است و در همه رسانه ها هم درج شده است متن کامل آن هم در زیر می آید:
«آیت الله هاشمی رفسنجانی در بیان راه حل های خود برای برون رفت از مشکلات و معضلات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشور، به دیدگاه های همیشگی خود اشاره و تأکید کرد: مسیر عبور از نابسامانی ها از دو مرحله و تصمیم می گذرد. ابتدا بازگرداندن وحدت و همدلی و اعتماد همه اقشار و سلایق کشور و نیز در پیش گرفتن تعامل و همکاری بین المللی با دنیا.
ایشان تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران سر جنگ و نزاع با هیچ کشوری را نداشته و ندارد و خواهان تنش زدایی و حسن همکاری و روابط با همه کشورهای دنیا به استثنای رژیم اشغالگر قدس است. البته با این رژیم نیز سر جنگ نداریم، ولی اگر همانند دوران جنگ تحمیلی عراق علیه ایران مورد تعرض قرار بگیریم، با همه توان از خود دفاع و هر متجاوزی را از کرده ی خود پشیمان خواهیم کرد و حتی اگر این کشورهای عربی برای احقاق حق مردم فلسطین با اسرائیل وارد نبرد شوند، ما هم کمک خواهیم کرد.» (1692840) (alef-13)
 
سينا صفوي
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۰۲:۴۳:۵۷
من تو صف داروي سرطان واستادم، يك به اين عزيز توضيح بده.... (1692871) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۰۹:۳۷:۳۶
واقعا تا شریعتمداری و دار و دسته هاش با این تحلیلهای من درآوردی هستند این کشور هرگز روی خوش نخواهد دید. جالب است که این تندروها از آقا و ائمه جمعه هم جلو زده اند. دود این افراطی ها از اسرائیل و آمریکا برای کشور مضرتر است. (1692936) (alef-13)
 
جسین
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۱۰:۱۹:۴۸
برادر یا خواهر عزیز
نوشته شما را به دقت خواندم ، دقت بفرمایید گفتن اینکه اسراییل باید به NPT به پیوندد چه نفعی دارد و اینکه باعث به رسمیت شناختن اسراییل می شود . اشکال طرز فکر شما و کسانی که مثل شما فکر می کنند این است که بین واقعیت و حقیقت تفاوتی قائل نمی شوید . اسراییل به زعم من و شما ممکن است حقیقت نیاشد ولی یک واقعیت است . این که باید به NPT به پیوندد بزرگترین فشار بر اسراییل است . ضمنا اگر پیوستن به NPT باعث به رسمیت شناخته شدن بود تا حالا اسراییلی ها هزار بار به NPT پیوسته بودند .حیرت روزنامه هاآرتص هم از پیشنهاد روحانی نه به دلیل اینکه این امتیازی یرای این رژیم باشد بلکه برای اینکه تندروها در اسراییل هم مثل ایران خود را تافته جدا بافته می دانند و حتی تحمل شنیدن حرف حقی که خلاف منافعشان باشد ندارند .این روزها در ایران به روحانی حمله می کنند که چرا با اوباما حرف زده در اسراییل و عربستان همه نگرانند که نکند دیپلماسی جدید ایران باعث انزوا و تنهایی آنها بشود . دیپلماسی که دشمنان و رقبا را آچمز کرده در ایران با لنگه کفش مواجه می شود . (1693045) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۱۱:۱۶:۱۷
دلیل ناراحتی اسرائیل از انجا شروع میشود که اگر ایران بتواند عادی سازی روابط با کشورها مانند امریکا کند دیگر نمی تواند خودش را لوس کند و پول از انها بکشد
یکی از دلایل دیگر برای افراطی های داخل رژیم اشغال گر قدس داشتن یک دشمن و ترساندن مردم انجا که باعث کسب رای می شود
از طرفی اینها همیشه اعلام میکنند ما چون در تحدید هستم پس باید بمب داشته باشیم و خارج از روندهای بین الملل باشیم و هر غلطی که کردیم کسی حق حرف زدن ندارد چون در شرایط جنگی هستم و از خودمان دفاع می کنیم که ناراحت کننده انجاست که دنیا هم به حرف انها گوش میدهد بخاطر هامیانشان در کشورهای مختلف
حال اگر شما این بهانه که اسرائیل (نکبت) در خطر است را از انها بگیرید انها شکست سختی در باج گیری از دیگران میخورند
پس دلیل ترس نتانیاهو این است در یکلام منزوی شدن

در مورد امریکا نیز باید گفت بله همه کشورها فکر منفع خود هستند مثل ما
پس گفتگو از سر منافع ملی در صورتی که ما خود را قدرتمند بدانیم هیچ اشکالی ندارد ولی اگر دوستان ما را ضعیف می بینند که بعضی ها می گویند رابطه گرگ و میش بله در این صورت رابطه بر قرار کردن درست نیست
حال دوستان کیهانی ایا ایران ضعیف است که نتواند مذاکره کند
ایا ما میش هستیم یا که قدرتمندیم و اگر زیاده خواهی شد میتوانیم پاسخ محکم دهیم؟
مورد دیگر در مورد "گزینه نظامی روی میزست اوباما"
باید دید اوباما در چه شرایطی هست جمهوری خواها به او فشار می اورند و باید فشارها از خود کم کند نتانیاهو سم پاشی میکند در مورد ایران لابی اسرائیل تحریک میکنند امریکا را برای مقایل با ایران
راه چیست ؟
ایا ما باید بمانند قبل ارسه سیاست در امریکا و جهان را به اسرائیل دهیم و به مقابل با امریکا بایستیم ویا بهتر ان است به ارسه دیپلماسی برسیم و سم پاشی این موجودات خبیس را از بین ببریم
مگر ان نیست که اعراب و اسرائیل در امریکا لابی می کنند و قدرتمندند چرا ما زمینه برای مقابل با انها باز نکنیم
ایا ما قدرت اقتصادی و سیاسیمان کمتر است اگر شما نگاه کنید کشور های دیگر هم هستند که روی سیاست امریکا تاثیر دارند کشوری مانند چین با وجود تفاوت ایدولوژیک انها (سرمایه داری و کمنیست) ولی باز چین روی امریکا نفوز دارد
ایا ما هم میتوانیم ؟ باید دید
و در اخر
دوستان هنوز مذاکره انجام نشده است , هنوز توافقی صورت نگرفته پس چرا دنبال نتیجه هستید ؟
ایا یک مکالمه 15 دقیقه ای می تواند 30 سال مشکل را حل کند
بنظر من نه فقط لهن ها نرمتر شده
پس چرا دنبال این هستید که امرکایی ها قبل مذاکرات راه خود را تغییر دهند همینطور در ایران تا حسن نیت انها مشخص نشود هیچ چیز تغییر نکرده فقط لهن ها نرم شده تا باب گفتگو باز شود ما در اول راهیم ودوستان کیهانی نتیجه اخر می خواهند باید صبر کرد و به دیپلوماسی فرصت داد
در مورد برسمیت شناختن اسرائیل واینام فقط چرندیات گفتند سردار قلم مگر دولت ما رابطه کنسولی با اسرائیل بر قرار کرده که شما انقدر شورش کردید ما فقط لهنمان نرم تر شده ولی حرفمان همان است و این همان نرمش در تاکتیک است که امام خامنه ای فرمودند
این نظر من است خوشهال می شوم نظر دوستان را بدانم
یا حق (1693181) (alef-13)
 
حميد
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۱۲:۰۸:۴۵
الف-اگر با اسراييل سر جنگ داريم همان موقع که سوريه متحد استراتژيکمان مشکل داخلي نداشت و خودمان هم مشکل تحريم نداشتيم و دولت و مجلس هم دست دوستان شما بود بايد ميجنگيديم.الان ديگر براي جنگيدن دير شده بايد محيلانه رفتار کرد.
ب-رييس جمهور نامي از اسراييل نبرد.تنها گفت کشوري در خاورميانه سلاح هسته اي دارد و عضو پيمان هم نيست.اين اصلا به معني اين نيست که اين کشور غاصب نيست و ما آنرا به رسميت ميشناسيم.
ج-در مورد اين بند سايت مقام معظم رهبري بايد تاييد يا تکذيب کنند.که تا به حال چيزي را تکذيب نکرده اند.
د-نزديکي ايران و جهان و صحبت از صلح کردن باعث ميشود غربيها به آساني قبل نتوانند افکار عمومي کشورشان را قانع کنند و حداقل افزايش فشارها به تعويق بيفتد.کما اينکه سناي آمريکا تحريمهاي دور جديد را به تعويق انداخت.
کسي انتظار ندارد با يک گفتگو همه چيز حل شود برادر من،ولي ديپلماسي جنگي بسيار پيچيده است.شايد همين چند هفته وقتي که از سنا گرفته شد در آينده نزديک تاثيري طلايي بر نتايج مذاکرات بگذارد.بنابر اين بي جهت دولت را متهم به سازش نکنيد و اينبار استثنائا به جاي تکليف نتيجه را ببينيد. (1693371) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۱۲:۱۲:۰۵
اگر برای رژیم غاصب گل می فرستادیم و می گفتیم می خواهیم با امریکا رابطه داشته باشیم باز آنها از این رابطه خشمکین می شدند
چرا به کمراهه می روید
نتانیاهو ناراحت رفتن احمدی نژاد و نیامدن یکی کپ احمدی نژاد است تا بتوانند دنیا را علیه ما بسیج کنند بخاط ر همینه که دارند می سوزند یک عده داخلی هم ناآگاهانه با آنها همراهی می کنند تدبیر آقا رهبر فرزانه نقشه های شوم آنها را با نرمش قهرمانانه نقش بر آب کرد
امسال کی منزوی شد ایران یا اسرائیل
شکاف در جبهه غرب افتاد مسابقه می دادند که بیان عکس یادگاری بگیرند التماس دیدار و حتی تماس تلفنی داشتند به این می گویند اقتدار و عظمت ملت ایران با رهبری آقا
حالا فهمیدم 8 سال رنج و مصیبت ملت چه بوده و در اواخر انحراف


سرباز ولایت (1693383) (alef-13)
 
آرمان
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۱۲:۵۱:۲۱
چون اسرائیل میدونه ایران تحت هیچ شرایطی باهاش رابطش خوب نمیشه، پس می خواد همیشه بیشترین فشار روی ایران باشه و بهبود روابط با ایران به معنی کاهش فشاره.
دقت کنید کسی که پارسال میگفت تحریم اثر نداره باید حمله کرد الان داره خودش رو میکشه که تحریم ها کم نشه (1693482) (alef-6)
 
علی
۱۳۹۲-۰۷-۱۲ ۱۰:۰۰:۴۶
خوشم میاد همشو از روزنامه کیهان COPY+PAST کردی!!!!یکم به خودت زحمت می دادی فکر می کردی (1694961) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۲ ۱۵:۱۳:۰۲
خوشم میاد که اونقدر بی منطق هستی که بدون خواندن دو خط آخر نظر مبارک را ارسال نمودی!
جناب آقای تفکر! این خلاصه مطلب کیهان است فقط برای اینکه امثال جنابعالی که عادت دارید بدون ذره ای تفکر و حتی بدون خواندن نظرات مخالف آنها را گمراه و خودسر و بی فکر بنامید، حداقل بدانید که علیه چه چیز نظر می دهید. هر چند مطمئن هستم که شما آدمی نیستید که بخواهید نظر مخالف را بشنوید و بعد قضاوت کنید.

در ضمن باید خدمتتان عرض کنم که وقتی من این کامنت را فرستادم الف هنوز مطلب کیهان را در قسمت "عنوان های مرتبط" قرار نداده بود. (1695339) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۸:۴۳:۵۳
در هر جامعه ای نظرات مختلفی وجود دارد که حضور همه آنها حتی می تواند نشانه سلامت جامعه باشد چون قرار نیست همه مثل هم فکر کنند اما دو نکته بسیار مهم را باید لحاظ کرد، اول این که هر گروه و شخص براساس وزنش محاسبه شود نه این که مدیر مسئول کیهان چون در کیهان نشسته نظر خودش را بخواهد بر میلیونها میلیون نفر تحمیل کند و خودش را برتر از آنها بداند. نکته دوم این که مخالفان این نقطه نظرات افراطی هم باید همزمان بتوانند حرفشان را بزنند. نمی شود که ما به یک تفکر اجازه نشر بدهیم و حتی حرفهای آنها را بازنشر کنیم و افراد در موردش حرف بزنند و بشود معیاری برای اصولگرایی (از نظر برخی ها) بعد آن سوی نظرات تند را مانع شویم (مثل بسیاری از نظرات که جز نظرهای غیرقابل انتشار می رود!) (1691830) (alef-10)
 
بی نشان
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۰۱:۱۰:۳۵
دوست عزیز نوشته ایدکه(به نقل از کیهان):درهرجامعه ای نظرات مختلفی..... چون قرارنیست همه مثل هم فکر کنند...(وهکذا). لطفا برای بنده و خیلی های دیگه که احتمالا همین سوال رو دارن روشن کنید که وقتی میشه اینقدر ذلال و حکیمانه نوشت واندیشیدو... پس چرا حوادث شرم آوری مثل استقبال از رییس جمهور محترم، قضایای 22بهمن قم (سخنرانی آقای لاریجانی)، تحرکات خودجوش گروه های فشارو هزاران نمونه دیگه اتفاق می افته. نکنه اینها در تخیل امثال منه و هیچ ربطی هم به کیهان و اقای شریعتمداری و نحله فکری ایشان ندارد.سخن دراین باب بسیاراست اما این مقال را مجال اندک. فقط من باب مرور آموزه های دین عزیزمون بگم که: این بساط(دنیا) برچیده میشه، نکنه گوهرهایی که توی دامنمون جمع کردیم ، خرمهره از آب دربیاد. (1692815) (alef-13)
 
قطره
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۹:۲۲:۳۳
این حرف شریعتمداری نیست ، بلکه حرف امام است.ضمنا اگه ما هوشیار نباشیم دشمنان از همین ملاک ما را دور می زنند و این می شود نعل وارونه.
اگه نویسنده کشکول نتونست این مطلب ساده رو تحلیل کنه از جناب احمد توکلی بپرسه احتمالا ایشون بتونن به این نتیجه برسن!!
بدبختی اینه که الف شده خرده بگیر ، جمله رو ول کن.
هنوز هم نظرات مخالف رو سانسور و حذف می کنی ، الف؟
زنده باد حاج حسین!! (1691911) (alef-13)
 
حسن
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۲۳:۵۳:۰۳
برادر گرامی و دست اندرکاران الف بهتر است گوشه ای از متن کیهان را چاپ می کردید فبشر عباد الذین یستمعون القول (1692689) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۰۲:۲۶:۰۴
ای کاش شما در نوشته هایتان، برای شریعتمداری از کلمه ی حاجی استفاده نمی کردید. این طوری خیلی ها را نسبت به این کلمه بدبین می کنید هان. (1692864) (alef-13)
 
افشین
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۱۰:۲۷:۲۴
به انجای میرویم که عزت نفسمان را از دست بدهیم اقایان عجله داشتند برای صدای اوباما میخواستند اولین باشند واقعا این هنره، کاش یکم طرح اقتصادی و امید به مردم و خدا داشتند جای امید به امریکا (1693060) (alef-6)
 
حسین
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۱۱:۲۰:۰۴
درهر صورت ایشان مخالف هستند چه خوب باشه چه بد باشه ، تعصب چشم آدم رو برروی حقایق میبنده . آیا همه بدن فقط شما حق میگین ؟
با دنیا تعامل داشتن که اشکالی نداره این ملت متمدن و مسلمان ایران رو همونطوری که هست صلح دوست و ...جلوه دادن که اشکالی نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اسرائیلی ها میخوان بگن ما خطرناکیم برای دنیا و دیگر کشورها رو با خودش همراه کنه ولی ما عکس اینو به دنیا نشون میدیم و اونه که میره تو انزوا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (1693191) (alef-13)
 
امیر اسد
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۱۴:۵۵:۱۳
بابا هزار بار گفتیم که به حرفهای امثال آقای شریعتمداری واکنش جدی نشان ندهید، داستانشان را هم گفتیم، این آقا و همفکرانشان همان طرز تفکر ماتریالیستها را دارند که می گفتند "هدف وسیله را توجیه می کند" هدف کوبیدن رقیب سیاسی است ، خوب یکبار وسیله را اینطوری می سازیم که هر چه آمریکا و اسرائیل بگویند باید عکس آن را دید و انجام داد، یک روز هم وسیله این می شود که هر چه آنها بگویند عین آن را باید نتیجه گرفت!!
اشتباه دوستان در این است که فکر میکنند هدف اصلی و دغدغه امثال آقای شریعتمداری واقعا انقلاب اسلامی است، نه باباجان آنها خودشان قرائتی که تفسیر به رای است از انقلاب اسلامی دارند و هر که با آن مخالف باشد دشمن خواهد بود در را هم برای هر نوع خرده گیری و انتقاد بسته اند. یعنی تعطیل!! سه قفله!!! برداشت شخصی آنها مانند همان اسلام آمریکایی است که امام عزیز می فرمودند.
مثلا باید آقای فلانی را که حرفهای ما را قبول ندارد ، کوبید، بعد می روند برایش دلیل و مدرک و چیزهای دیگر جور می کنند. (1693771) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۲ ۰۱:۰۵:۳۲
حاج حسین ما به اینگونه موضع گیری های شما عادت کرده ایم . برای افراطی هایی که فکر میکنند شما حق مطلق هستید و اقدام های نا بجا میکنند نگرانیم . برای خدا و این مردم که سی سال سختی را برای رسیدن به قله های موفقیت به دوش کشیدند ، کمی حوصله و عدالت به جوهر قلمتان اضافه کنید . (1694818) (alef-13)
 
مجید
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۲:۳۴:۴۵
اینی که حاج حسین میگه در آمریکا هیچ حرفی علیه اسرائیل نزدند رو کی به ایشون گفته احتمالاً خود اسرائیلیها به ایشون گفتن . حاچ حسین تو رو به عزت صاحب اسمت حسین خجالت بکش . (1690757) (alef-13)
 
حيدري
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۰۰:۴۸:۳۵
گويا خداوند به برادر حسين صرفا قدرت بيان داده و ايشان از نعمت شنوايي محرومند وگرنه در سايت روزنامه شان لااقل مثل " الف" قسمتي براي نظر خوانندگان وجود داشت (1692787) (alef-13)
 
سید مصطفی
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۰۳:۱۸:۳۹
حرف درستی زده (1692884) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۱۱:۳۷:۴۹
ايشون گفتن هيچ حرف جديدي عليه اسرائيل نزدند و علاوه بر اون با بكارگيري كلمه اسرائيل بجاي رژيم اشغالگر اون رو به رسميت شناختند. لطفا تحريف نكنيد و راستگو باشيد (1693251) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۲:۳۵:۱۹
به مدیر مسئول محترم روزنامه کیهان با این یادداشت‌هایی که بجا و به موقع می‌نویسد و در روزنامه چاپ می‌شود دعا می‌کنیم سالیان سال زنده بماند و به روشنگری و آگاهی بخشی ادامه بدهد. (1690758) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۷:۳۲:۴۳
مثل اینکه شما مطلب را نگرفتی! (1691631) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۹:۱۳:۵۳
نه شما مطلب رو نگرفتی!
اکثر کسایی که علیه حاج حسین صحبت می کنند حتی نصف مقاله های ایشون رو هم نخوندن و مطالب و به نقل از بقیه شنیدن! (1691889) (alef-13)
 
سعید
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۸:۰۰:۴۰
فرض کنیم هر چه آقای شریعتمداری در باره دست چدنی آمریکا و بی اعتباری حرفهایشان و بی اعتماد بودنشان میگوید درست باشد.
اما چطور باید این را به دیگر مردم دنیا فهماند؟ چطور باید حمایت بی منطق آمریکا از اسرائیل را فهماند؟ چطور باید این موضوع اتمام حجت شود؟ آیا راهی جز همین کاری که انجام شده و میشود وجود دارد؟ آیا منطقی بهتر از این کاری که آقای روحانی و وزیر خارجه اش انجام میدهند وجود دارد؟ نکند آقای شریعتمداری فکر میکند همه مردم دنیا کیهان میخوانند و با استدلالهای ایشان زندگی میکنند و قضاوت دارند. این کاری که در نیویورک شد یک راه دو سر برد است برای ما. یا آمریکا صادق است و ایران را به عنوان یک کشور قدرتمند میپذیرد و ..... و یا اینکه این موضوع که آمریکا منطق ندارد به همه ثابت میشود. رژیم اسرائیل منزوی تر میشود و ایران محبوب تر. (1691710) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۱۱:۰۶:۵۱
شما هم از همون گروههای تند رو و فشارید که همیشه مانع رشد و ترقی ملتید (1693156) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۲:۳۷:۰۱
خدا به مدیر مسئول محترم کیهان خیر دهد. واقعا از تحلیلهای سفر روحانی به آمریکا لذت بردم و استفاده کردم. (1690766) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۸:۵۶:۴۶
واقعا حرکت شریعتمداری زشت بود که بی توجه به صحبت حجه الاسلام روحانی، بر اساس حرف هایی یک از مقامات آمریکا، رئیس جمهور منتخب را تهمت دروغگویی زدند و با تمسخر یادآور شعار ایشان در زمان انتخابات یعنی دولت راستگویان شدند!
شریعتمداری از خواب بیدار نمی شود! (1691859) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۲ ۱۱:۱۳:۵۸
شما خودتون ا به خواب نزنید (1695031) (alef-13)
 
پارسی
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۱۰:۱۲:۵۰
میشه بگی کجا استفاده کردی؟ (1693026) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۲:۳۷:۳۵
دشمن چو از همه حیلتی فرو ماند، سلسله دوستی بجنباند وانگه به دوستی کارهایی کند که هیچ دشمن نتواند! (1690768) (alef-10)
 
مجید
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۸:۳۹:۰۷
حرف شما کاملا درست است . ولی باید بدانیم تمامی کشورها در روابط دو یا چند جانبه دنبال منافع ملی خود هستند و نباید کسی یا کشوری را که دنبال منافع خودش است دشمن بدانیم بلکه ما هم باید با هوشیاری دنبال منافع مردم و کشورمان باشیم و با لجاجت همان راهی را که دشمنان منافع ملی ( همچون اسراییل و عربستان و...) برای ما ترسیم کرده اند نرویم و به دام آنها نیفتیم . (1691820) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۲۰:۳۱:۵۷
مگه قراره با برقراری ارتباط هرچی اونا گفتن ما بگیم چشم؟
ما در خودمون می بینیم که می تونیم ارتباط داشته باشیم با چشم های باز و تصمیمات عاقلانه اما شما گویا برقراری ارتباط رو با چیز دیگه ای اشتباه میگیری. امیدوارم در زندگی شخصی تون اینطور نباشید. (1692083) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۱۲:۲۴:۵۳
نعوذ بالله شما بيشتر مي‌دانيد يا خدا؟ خدا مي‌گويد اگر دشمن شما صلح خواست شما هم صلح كنيد. البته حضرت باري تعالي همچنين فرموده است مراقب دشمن باشد كه اين از سوراخ دوستي شما را نگزد (همين حرفي كه شما زده‌ايد) و فرموده است همواره آماده دفاع از دين و سرزمين اسلام باشيد و امكانات خودتان را به‌روز نگه داريد. يعني اولين نگاه مبتني بر دشمني است و دومين نگاه مبتني بر دوستي توأم با احتياط. طبعاً از دشمن انتظار دوستي صميمانه و خالصانه بردن بيهوده است؛ همان‌طور كه ما با انگليس و آلمان و غيره رابطه داشتيم اما سر بزنگاه تيزي حنجرشان را پشت خودمان حس كرديم. هيچ وقت نبايد از ياد برد كه رابطه‌اي با آمريكا اگر شكل بگيرد، حتماً بايد توام با احتياط كامل باشد. (1693424) (alef-6)
 
نويد
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۲:۴۲:۲۷
بهترين كار بي اعتنايي كامل به انتشار فضائل اين استاد قلم (!) است، ايشان هماني هستند كه پس از انتخاب روحاني وي را اصولگرا (!!!) خواندند! دو هفته بعد نگران اين شدند كه جريان اعتدال همان راهي را برود كه جريان اصلاحات رفت! و حالا هم كه...!
اگر قرار باشد دستگاه ديپلماسي به ساز ايشان برقصد، هماني مي شود كه در هشت سال گذشته داشت اتفاق مي افتاد. (1690789) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۲:۵۰:۱۵
حاج حسین عاقبت به خیری خوبه اما نه فقط برای همسایه (1690828) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۲:۵۱:۱۲
خودش افتاد تو چاله ای که همه رو به سمتش هل میداد! (1690834) (alef-13)
 
کیا
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۲:۵۱:۵۸
شما هم دروغ می گوئید و سیاسی کاری می کنید الف جان. سی و اندی سال جمله امام را که گفت «اگر کاری کردید و حرفی زدید که دشمنان برایتان سوت و کف زدند پس بدانید کارتان اشتباه است و بالعکس» سر این ملت کوبیدید و با آن مخالفان سیاسی تان را از میدان به در کردید. حالا چی؟ این تناقض در گفتار و کردارتان را چگونه توجیه می کنید؟ حالا باید ذوق مرگی آمریکائیها معیار عمل ما باشد باشد یا دق مرگی اسرائیل؟
من دوستدار امام و انقلابم و از بوقلمون صفتهایی مثل شما بیزارم. برگردید و توبه کنید و از این ملت فراموشکار و از رقبای سیاسی تان حلالیت بطلبید. (1690837) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۴:۰۰:۳۵
منافع ملی معیار ماست
اگر منافع ملت ما در برقراری ارتباط است باید ارتباط برقرار شود ولی اگر منافعملی ما در جنگ است باید همگی به جنگ برویم همانطور که در دوران جنگ ۸ ساله شاهد فداکاری های این مردم بودیم.
در حال حاظر هم دوران جنگ و نزاع تمام شده و منافع ملی در ارتباط و تعامل با جهان است، از جمله آمریکا. (1691061) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۹:۰۲:۰۰
زیاد سخت نیست. یه نگاه به کره شمالی بندازی می فهمی نتیجه لجبازی با دنیا چیه.
مطمئن باش میشه هم با عزت بود و هم با دنییا کنار اومد. (1691873) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۲۲:۱۱:۳۴
البته توجه داشته باش كه وضع ما با كره شمالي قابل مقايسه نيست، دوست عزيز؛ در صورت ادامه لجاجت كوركورانه و عدم بكارگيري تدبير، شرايط ما به مراتب سخت تر از كره خواهد شد؛ چون مردم ما به لحاظ فرهنگي بسيار با مردم كره شمالي تفاوت دارند و حاضر و قادر به زندگي به سبك آنها نيستند. (1694548) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۹:۱۳:۲۷
عزيزم كدوم سوت و دست دقيقا؟ (1691887) (alef-13)
 
نادر
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۹:۱۵:۳۵
امام معصوم نبود که اشتباه نکند (1691892) (alef-13)
 
ر.
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۲:۵۵:۰۰
تا پی نوشت، بسیار خوب و درخشان بود نوشته، مرسی.
ولی انقدر راحت به مردم نسبت «فاسق» ندید... این که یکی اشتباه کنه در اظهارنظری، یا حتی بر فرض «دروغ» بگه، لزوما به معنای «فاسق» بودن نیست... (1690846) (alef-13)
 
نادر
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۳:۵۹:۲۱
اگه حاج حسین فقط دویست سیصد دفعه این کار رو کرده بود حرف شما را قبول می کردم، ولی این حاجی هر روز خدا اینگونه می گوید. (1691056) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۴:۳۸:۰۵
آدم هاي باحال. فاسق را به سردمداران امريكا گفته نه حاج حسين. اي خدااا (1691170) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۷:۳۶:۰۷
خیلی روشنه که منظور نویسنده از "فاسق" خانم رایس بوده. (1691641) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۷:۴۳:۲۸
فک کنم منظورش از فاسق، آمریکا بوده نه آقای شریعتمداری . . . (1691663) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۲۲:۲۰:۳۷
فكر ميكنم متوجه منظور نويسنده نشدي عزيز!
منظور ايشان اين بوده كه اگر قرار به انتخاب بين پذيرش دروغگويي يكي از دو طرف ماجرا (روحاني و رايس) به گفته شريعتمداري باشيم البته بايد رايس را دروغگو بدانيم چون بنا بر اصل ديني: "خبري كه فاسق مي دهد، دروغ است" و اين صفت به خانم رايس برمي گردد.
آيا شما در مقابل به چالش كشيده شدن صداقت يك روحاني مسلمان شيعه كه منتخب و مورد اعتماد ميليونها مسلمان شيعه ديگر است مدافع صداقت خانم رايس هستيد؟! چيزي كه حسين شريعتمداري با القاي ترديد و با كنايه آنرا به رشته تحرير درآورده!!؟ (1694564) (alef-13)
 
سيد ابراهيم كراماتي
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۲:۵۵:۳۲
شوربختانه امروز شاهد بازي دوستانه تندروهاي داخلي و خارجي در زمين آمريكا عليه منافع ملي ايران هستيم ! « بيگانه اگر مي شكند ، حرفي نيست ؛ از دوست بپرسيد چرا مي شكند؟»
جدا" چرا كساني در داخل چوب لاي چرخ منافع ملي مي گذارند و آب به آسيابي كساني مي ريزند كه با زبان بر ايشان هستند و در عمل با آنها نرد عشق مي زنند؟ (1690848) (alef-10)
 
حميد
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۱۲:۱۳:۱۵
ياد جريان توابين در سريال مختار ميفتم!ميترسم کار اينها هم به اونجا بکشه که فرياد ميزدند يا لثارات العثمان! (1693390) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۲:۵۶:۱۱
این به قول شما حاج حسین همیشه حرفهایی می زند که هم به لحاظ محتوی هم به لحاظ ظاهر من نوعی را خوشایند نیست. اما به هر حال یک معنی و مفهومی دارد. یعنی می شود گفت ایشان یک نظری دارند و حالا برای اثبات نظرش یک سری دلایل می آورد که بعضی قابل بحث است. اما سر مقاله امروز کیهان واقعا در نوع خود رکورد شکست و از لحاظ مبنا همان حداقل ها را هم نداشت. مسلم است که اسراییل از نزدیکی ایران و غرب ناخشنود است. (1690851) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۲:۵۷:۲۳
اگر چه بنده به برخی مواضع آقای شریعتمداری انتقاد دارم، لکن وجود افرادی مانند ایشان برای این کشور لازم و مفید است و یکی از دلایل اینکه ایشان این همه مورد حمله و تخریب قرار می گیرند همین است. (1690854) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۶:۴۵:۱۴
البته باید سیاهی باشد تا سفیدی معنا داشته باشد و باید چرکی و کثیفی باشد تا تمیزی و پاکی را بتوان نشان داد. ولی در اینجا هم این موارد صدق می کند؟ (1691473) (alef-15)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۲:۵۷:۴۲
آقای نویسنده این ایه نگفته بی اعتباره یعنی حتما خبر فاسق کذب هست بلکه
منظور اینه که ((خبری آورد، زود نپذیرند، و هم چنین زود رد و تکذیب نکنند، بلکه در مورد صحت و سقم و اهداف آن خبر تحقیق نمایند ))

خواهشمندیم از آیات قران برداشت یک سویه غلط به نفع نوشته ها استفاده نکنید . (1690855) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۷:۳۹:۴۰
جناب چرا حرف تو دهن نویسنده میذاری؟ کجای نوشته صحبت از آیه قرآن شده؟ (1691654) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۲۰:۱۳:۵۷
ظهر انتهای همین پیام، سوره حجرات، آيه 6(البته بدون ترجمه)

«يَآ أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ إِن جَآءَكُمْ فَاسِقٌ بِنَبِإٍ فَتَبَيَّنُواْ أَن تُصِيبُواْ قَوْماً بِجَهَالَةٍ فَتُصْبِحُواْ عَلَى‏ مَا فَعَلْتُمْ نَادِمِينَ»‏

اى كسانى‏كه ايمان آورده‏ايد! اگر فاسقى براى شما خبرى مهم آورد

"""" تحقيق كنيد، """"

مبادا (از روى زودباورى و شتاب‏زدگى تصميم بگيريد و) ناآگاهانه به گروهى آسيب رسانيد، سپس از كرده‏ى خود پشيمان شويد

عربی آیه را گذاشته بودند که بنده حتی برای پیدا کردن تفسیرش ،آیه را از اینجا کپی کردم و جستجو نمودم

اون موقع حتی یه نظر هم نبود(احتمالا در صف انتشار بود) اما الان که ساعت 9و31 دقیقه هست میبینم که آیه را برداشته اند !!!

بازهم با برداشتن آیه انتقاد وارد هست چون این اصل عدم پذیرش بدون تبیین وتحقیق خبر فاسق ،آیه بالاست (که صبح بود الان برداشته اند)

تفسیر به رای وبه نفع منظور ودفاع بی دلیل و مدرک از دیگران ،همواره در طول تاریخ بوده که گناه بزرگی است
البته پر واضح هست که لبّ کلام نویسنده در این پاراگراف این بوده که آقای شریعتمداری تا دیروز میگفته که خبر فاسق(دولتمردان آمریکایی) بی اعتباره چرا امروز در تقابل بین 2 قول کی اول تلفن زد !!! حرف دولتمردان آمریکایی رو ردنمیکنید وحرف داخلی ها رو قبول نمایید ؟!!! چون همیشه میگفتید فاسق خبرش کذبه!!!(در صورتیکه آیه میگه قبول نکنید دنبال تحقیق وتبیینش برید)

برای اثبات ودفاع از مطلبی به جای استفاده ناصحیح از وقایع وواصول عقلی و قرانی وکوبوندن شخصیتها وبازی با کلمات ومغالطه هاااااااااا
می توان از مستندات وبراهین استفاده نمود

انسانی تر خواهد بود.
با تشکر (1692023) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۲:۵۸:۳۲
آقای شریعتمداریه دیگه! خیلی متوقع نباش شما!

کلا روحانی مچکریم (1690857) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۲۰:۱۷:۰۳
همین دیگه کلا مچکریم
یعنی جزئا به مستندات و وقایع کاری نداریم
آقا نونمونو بدید
عزت کیلو چنده ؟

نه افراط ونه تفریط
همون که حق میگه
قدم برداشتن میان حق وباطل ،اسمش اعتدال نیست

در عمل هم میبینید که کوتاه میایید برامون بد! بلند میان!! (1692032) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۳:۰۶:۳۶
این حاج حسین پس از حماسه سیاسی بدجوری آچمز شده است!پس از آنهمه تلاش برای متحد کردن کاندیداهای اصولگرایان در برابر روحانی که در نهایت شکست خوردند، ناگهان مکاشفه نمودند که برادر روحانی اصولگرا است!!! حالا هم با بصیرت محیرالعقول خود انزوای نمایندگان رژیم صهیونیستی در خروج از سالن سخنرانی روحانی را نمایشی می داند!!! (1690873) (alef-13)
 
محمود
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۳:۰۶:۵۱
توصیه میکنم کل مقاله آقای شریعتمداری پیرامون این موضوع خوانده شود وسپس اظهارنظر شود

من در مقاله ایشان تحیر ندیدم (1690876) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۶:۵۲:۵۷
حیف وقتت نبود که صرف خواندن افاضات ایشان کردی (1691507) (alef-15)
 
محمود
۱۳۹۲-۰۷-۱۲ ۰۲:۱۵:۴۷
پس شما نخونده موضع میگیری؟ (1694840) (alef-13)
 
علیرضایی
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۳:۰۷:۳۲
این حرف حاج حسین یعنی چی؟
یعنی اینکه رژیم صهیونیستی همه سی سال دشمنی ایران و امام و رهبری را فراموش و ظرف چند روز به ما اعتماد کرده است. حالا هم می خواهد نعل واروونه بزند تا ما را به آمریکا نزدیک کند.
این قسمت از استدلالتون واقعا مضحک بودیم. چه طوری همچین معنایی استباط می شد آخه؟!
محتمله که رژیم صهیونیستی علیرغم همه دشمنی دیرینه ایران به تیم جدید و رویکردهاش امیدوار شده و خواسته با جنگ روانی تیم جدید را در مسیر خودش تقویت کنه. ظاهرا موفق هم بوده چون هرکی هر حرفی از انفعال تیم جدیدی میزنه میگن اسرائیل ناراحته !!! (1690880) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۲۳:۰۱:۰۱
با اين طرز تفكر شما، رفتار دولت قبل كه باعث به كرسي نشستن خواسته هاي اسرائيل و مظلوم نمايي و جلب حمايت جهاني توسط صهيونيست ها شد كاملا به ضرر اسرائيل بوده و منافع ما رو در جهان تأمين كرد؟!
سوال ساده: بالاخره اسرائيل آن موقع خوشحال تر و موفق تر بود يا در دور جديد سياست ورزي سياستمداران ايران؟
شايد هم با زيركي در هر دو حال؟ كه اگر اينگونه باشد يعني من و شما عمريست سر كاريم عزيز!!! (1694630) (alef-13)
 
م
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۳:۱۷:۵۰
عزيزم به حاي پرداختن به عنوان سخن سردار قلم به متن نوشته ايشان توجه مي كرديد تا اينگونه دچار اشتباه نشويد.
مگر نديديد كه صريحاً رژيم صهيونيسم و اوباما گفتند كه تحريمها بوده است كه ايران را به پاي مذاكره كشانده است و بر ادامه تحريمها پاي ورزيدند و مگر بارها اوباما اسرائيل را خط قرمز خودشان نناميد !؟. به واقع چه تغييري در شيطان بزرگ مي توان حس كرد ؟
آيا نرم شدن در برابر دشمنان قسم خورده باعث نشد كه با كما ل پرويي بگويند كه بايد تحريمها را بيشتر كرد.و مار ا حقير كنندو بگويند تحريمها اثر كرده است!!؟
مگر سخنان هاشمي رفسنجاني مبني بر جنگ نداشتن با اسرائيل را كه به قلب اسرائيل آرامش بخشيد و او را گستاخ كرد نشنيديد؟ مگر اظهارات ظريف كه در برابر موضوع هولوكاست وا داد ،نشنيديد كه اي كاش حداقل به مانند روحاني موضه مي گرفت!؟
آري اين است دستاورد اعتدال!!! صد رحمت به همان احمد ي نژاد كه حداقل جلوي آمريكا و اسرائيل حقير نمي شديم. (1690912) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۲۲:۵۸:۵۱
حق با شماست. واقعا صد رحمت به همان احمدي نژاد كه با يك/چهل هزارم كردن ارزش واحد پول ملي مان در مقابل واحد پول آمريكاي جهانخوار و هم زمان، نصف كردن درآمد كشور و به تبع آن نصف كردن قدرت اقتصادي كشور و منفي كردن رشد اقتصادي، مانع از حقير شدن و احساس حقارت ما در برابر آمريكا و اسرائيل و شيخك نشين هاي جنوبي و ... شد! (1694625) (alef-13)
 
ولايت زاده
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۳:۲۰:۵۰
ظاهرا مي بايست پيوسته بايد منتظر موضع گيري هاي عجيب وغريب حاج حسين بود و جدي هم نگرفت گفته هايش به صورت كليشه اي بي اثر شده دولت قبل نيز وقعي به كلامش نمي نهاد. (1690919) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۳:۲۴:۴۷
شما که چاپ نمیکنید ولی میگم جریان چیه.
یکی از پادشاهان قدیم خیلی گرسنه شده بود،دستور میده هرچیزی که آماده دارن براش بیارن.سرآشپز دربار میبینه فقط بادمجان آماده هستش و میاره.
شاعر دربار شروع میکنه به تعریف و تمجید از بادمجان و شاه هم با حرص و ولع خاصی میخوره.
شاه که سیر میشه عصبانی میشه که این چه غذایی بود که به خورد ما دادین؟
شاعر دربار شروع میکنه به بد و بیراه گفتن از بادمجان.
شاه با تعجب میگه: تا 2دقیقه پیش داشتی از بادمجان تعریف میکردی ولی حالا؟؟
شاعر دربار میگه:من آن چیزی را میگویم که شما خوشتان بیاید نه بادمجان.
آقای شریعتمداری میبینه که کی رییس جمهور هستش،اگه آبشون تو یک جوب میره بدو بیراه گفتن اسراییل نشانه افتخار ماست اگه از خودشون نباشه مایع سرافکندگی ایرانه. (1690929) (alef-13)
 
فرهاد
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۹:۱۷:۱۱
متاسفم از تحلیل غیر منطقی و بی مزه تان. چرا استدلالها را نمیخوانید و لطیفه پراکنی میکنید
منطقی پاسخ دهید.هرکدام از دوستان که در مخالفت ا.شریعتمداری مطلبی نوشتند یا مطلب و استدلالها را نخوانده اند و فقط میخواهند مخالفت کنند یا با وجود خواندن جواب منطقی ندارند و کینه شان را خالی میکنند (1691900) (alef-13)
 
رضا احسن فر
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۳:۲۴:۴۹
بعد ازروی کارآمدن دولت جدید آقای شریعتمداری وهمفکران بجای اینکه گذشته خود را مروری بکنند با همان پیش فرزها می خواهند مسائل جاری راتحلیل کنند بهمین جهت تحلیلها یشان خند ه دار شده ونشان دهنده آن است که سردرکم هستند (1690930) (alef-13)
 
س
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۷:۲۶:۲۴
به نظر من باید یک گروه دفاع از املای کلمات راه بیافته تا کم کم نوشتار فارسی نابود نشه. از کامنت گذار محترمی مثل شما که حتما تحصیل کرده هم هستید بعیده که پیش فرض رو جور دیگه ای نگارش کنید (1691611) (alef-15)
 
محمود
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۳:۲۶:۵۸
همیشه رهبر میگفت وقتی دشمن از دست شما عصبانی است یعنی شما درست رفتار کردید الان هم دشمن به شدت از عملکرد ایران عصبانی است که نشان دهنده درست رفتار کردن ایران است ولی گویا شریعتمداری با دشمن هم سو شده است اگر نمیتواند ایشان خودش را با رهبری هماهنگ کند امت حزب اله میتوانند درس خوبی به این گول خورده بدهد. (1690941) (alef-13)
 
افشین
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۱۰:۳۵:۳۵
اینم سیاست اسراییلیاست اتفاقا با امریکا هماهنگ هستند و هماهنگ شده حرف میزنند میگی نه یکم تحمل کن میبینی ......... (1693079) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۲۲:۵۰:۱۴
البته اصل اين استدلال ـ دقيقاً مانند استدلال شريعتمداري ـ ضعف منطقي دارد؛ چرا كه با اين حساب دشمن به سادگي مي تواند با اظهار عصبانيت مصلحتي و ساختگي از دست ما يا دوستان خوب صادق و عاقل ما، ما را نسبت به عملكرد خود يا دوستانمان بدبين كند و زمينه دشمني بين مان را فراهم كند! (1694609) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۲ ۱۵:۲۲:۲۹
نخیر
استدلال پایه منطقی دارد: دشمن منافعی دارد. وقتی کسی علیه منافع او عمل کند از او عصبانی خواهد بود.
اما اگر کسی به نفع دشمن اقدام کند ( یا حداقل بر علیه او اقدامی نکند) این عصبانیت معنا ندارد.

تمجید دشمن از دوستی که بر علیه او اقدام می کند یک تناقض آشکار است. (1695354) (alef-6)
 
یه نفر
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۳:۲۷:۴۵
تجربه نشان داده است که تحلیلهای حاج حسین اصلا مهم نیست !! چون ما خودمان چشم و گوش و قوه اداراک و خیلی چیزهای دیگر از جمله بصیرت داریم و لازم نیست کسی بگوید چگونه فکر کنیم . ولی اگر یادتان باشد سال گذشته با آن در افشانی های احمدی نژاد ، نتانیاهو رفته بود بالای تریبون و با گردن افراشته و قیافه حق به جانب مشغول نقاشی کردن برای تفهیم مواضع خود برای دنیا شده بود . ولی امسال با سخنرانی منطقی و محکم دکتر روحانی او به وضوح در حال ترکیدن از شدت ناراحتی بود . دکتر روحانی اصلا اسم اسرائیل را در کل سخنرانیش به زبان نیاورد ولی او صد بار نام دکتر روحانی را آورد . وکل سخنرانی را به ایران اختصاص داد . این است حکمت و مصلحت . نتانیاهو با این حمله ها خودش را از چشم همه انداخت و نشان داد چه کسی جنگ طلب و بی منطق است . (1690942) (alef-10)
 
رضا
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۳:۳۱:۲۳
قابل توجه حاج حسین امیدوارم این چند سطر را بخوانید،
ایران بیشترین منافع مشترک را با آمریکا داره تا با روسیه و،چین. به عنوان مثال در افغانستان ایران وجود طالبان رو قبول نداشت آمریکا هم می خواست طالبان بره. و یا عدم حضور صدام و نیروی بعثی در عراق که آمریکا به این نتیجه رسید صدام باید از بین بره و یا در سوریه منافع ایران و آمریکا بیشتر مشترکه چون آخرین لحظه که اوباما تصمیم گرفت که به سوریه حمله نکنند به این دلیل بود که ترسید مخالف ها که خیلی هم تندرو هستند و می تونن فتوای جهاد نکاح بدن پس هر کار نامعقول دیگه ممکنه ازشون سر بزنه روی کاربیان وجالبه ایران هم مخالف به قدرت رسیدن اوناست فقط تفاوت در اینه که آمریکا می گه اسد نباشه چون مردم اونو دیگه برنمی تابند به دلیل کشتار زیادی که حالا به حق یا ناحق اتفاق افتاده حالا می تونه به نظر من یکی دیگه تو همون مایه فکری باشه... یا در خلیج فارس منافع مشترک ایران و آ مریکا خیلی زیاده... خوب مطمئنا کشورهایی مثل روسیه ،چین، هند، امارات، قطر، عربستان و اسرائیل خیلی به ضررشون تموم میشه. و این رابطه بیشتر ازهمه به سود ایران، آمریکا و کشورهای اروپایی خواهد بود. به امید این که دولت مردها ایران بهترین تصمیم رو در این زمینه بگیرند و اوباما هم همین موضع فعلی شو رو ادامه بده وتحت تاثیر اسرائیل و تندروهای آمریکا قرار نگیره. (1690951) (alef-13)
 
عادل
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۵:۰۴:۲۸
1- طالبان دست پرورده امريكاست
2- صدام تا براي امريكا منفعت داشت حمايت مي شد به محض اينكه يه مقدار تغيير روش داد به او حمله كردند
3- تروريستهاي سوريه دست پرورده امريكيند پول و اسلحه از اونها مي گيرند امريكا اصلاً جنگ را در سوريه راه انداخت تا اونها سر كار بيايند
4- دست آخر اينكه اگه منصفانه روي كارنامه 50 سال گذشته امريكا در ارتباط با ايران قضاوت كني مي بيني كه حتي يك روز دست از دشمني با ملت ايران بر نداشته از كودتاي 28 مرداد گرفته تا تجاوز طبس و... !!! (1691225) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۳:۳۲:۱۱
زمان امثال حاج حسین ها سر آمده ! (1690953) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۱۰:۱۹:۵۸
مگه قرار نبود این آقا بره یه سفر دور دنیا تا دیگه نبینیمش ؟ پس چی شد ؟هزینه هاش هم که قرار شد مردم از جیبشون بدن (1693047) (alef-6)
 
سید
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۳:۳۳:۲۶
حسین شریعت مدار و نتانیاهو هم اکنون در یک جبهه میجنگند .
(1690956) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۳:۳۴:۱۸
ما که نفهمیدیم چی شد!
لا اقل متن کامل نوشته های حاج حسین رو میذاشتید. (1690960) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۳:۳۹:۱۶
سخن الف بی اعتبار است (1690970) (alef-13)
 
نیما
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۳:۳۹:۳۹
چرا چرت و پرت میگید
اصلا نفهمیدید شریعتمداری چی گفته.هر روز دنبال این هستید ببینید شریعتمداری چی گفته بعدش بیاید یه چیزی واسش بسازید (1690973) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۶:۵۵:۴۲
شما كه فهميدي خوب توضيح بده (1691518) (alef-15)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۳:۴۱:۲۳
ديگه وقتشه حاج حسين خودشوبازنشسته كنه كه هم خودش حيرون نمونه هم ملت ١نفس راحت ازدست تندروي ها و تندگوييهاش بكشند (1690979) (alef-13)
 
8888
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۳:۴۱:۲۳
دوست گرامی
ایشون در مقاله منطقی و استدلالییشون به سوال شما پاسخ داده اند
چرا مغلطه می کنید؟ دوباره مقاله را بخونین لطفا
الف
بجای کوبیدن امثال شریعتمداری به هر بهانه، به افتضاح دیپلماتیک و و ادادگی دولت اعتدال بپردازید (1690980) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۲۲:۰۰:۵۹
افتضاح دیپلماتیک نامه نوشتن به رئیس جمهور آمریکا و پاسخ نگرفتن از آن سمت است دوست عزیز. (1692393) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۳:۴۴:۲۶
آره ولي مبناي حاج حسين براي فسق تابع اصل دوم دياليكتك است كه همه چيز دائما در حال حركت است و به ضد خود تبديل مي شود. (1690998) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۳:۴۴:۴۴
اگر بهشت جای امثال و افکار حاج حسین است همین الان اعلام می کنم خدایا بهشتت ارزانیت باشد. (1690999) (alef-13)
 
آیدین
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۵:۲۰:۵۱
نه ه ه ه ... تو رو خدا نه....حالا خدا چیکار کنه با این بهشتش که تو نخوای بری توش؟... (1691260) (alef-15)
 
علی
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۳:۴۸:۴۵
من متحیرم که چرا این حسین آقا از رو نمی رود . دست از سر ما وردار خواهشا (1691015) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۷:۵۴:۰۷
از روی رفتن و خجالت کشیدن در مرام ایشان نیست. (1691689) (alef-15)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۳:۵۰:۲۹
بنده خدا خود حاج حسين مانده و حيران كه در مقابل اين شيخ حسن ديپلمات آخرش چكار كند!!!
(1691018) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۳:۵۲:۱۱
پ ماجرای شیخ حسن چیه؟ (1691027) (alef-10)
 
رسول
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۳:۵۲:۲۳
ایشان قصدشان نشان دادن فاسق بودن امریکا بود نه دروغگویی روحانی وخواست بگویید انها حتی تا این اندازه میتوانند غیر قابل اعتماد باشندذ این حرفشان هم منظورش اینه که این یه بازی برای فریب ماست نه اینکه امریکا دوست ماس واسراییل دشمن ماست لطفا حرف دیگران رو درست انتقال بدید (1691030) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۳:۵۲:۵۸
آقای شریعتمداری اگر کمی فکر کنید میفهمید که باید بدون تامل میگفتید رایس دروغ میگوید
افتاد (1691034) (alef-10)
 
علی
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۳:۵۴:۰۴
این بند خدا ( حاج حسین آقا) چندین و چند ساله توپ خونه رو اشتباهی به سمت خودی گرفته ، و کم گل به خودی هم نزده . دلیلش هم اینه که ایشون خودشو منتسب به رهبری معرفی کرده بنابراین کسی جرات نداشته جواب محکمی بهش بده .
اگه رانت های بی حساب و کتاب به روزنامه کیهان نباشه ، آیا می تونه با پول فروش واقعی روزنامه ؛ آنرو اداره کنه؟ (1691042) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۶:۳۱:۴۳
"توپ خونه رو اشتباهی به سمت خودی گرفته رو" خیلی خوب آمدی. کلی خندیدم (1691423) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۳:۵۷:۴۷
در تكميل اين متن بايد گفت اگر اسرائيل سكوت و يا اعلام رضايت مي كرد دوباره مي نوشتند كه اين موضوع در راستاي منافع اسرائيل است پس سكوت اختيار كرده و هيچ اعتراضي نمي كند. (1691052) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۴:۱۹:۴۰
به نظرم شما نرمش قهرمانانه را با چرخش پهلوانانه اشتباه گرفته اید (1691116) (alef-10)
 
عباس
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۵:۰۳:۵۷
ایشون نابغه تحلیله , اگرمانخواهیم شماتحلیل کنی باید کی روببینیم . (1691223) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۲۰:۱۳:۲۳
باید اصلاح طلبها رو ببینی
اونها خیلی به خفه کردن صدای مخالف معتقدند (1692020) (alef-13)
 
عباس
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۵:۴۴:۴۰
جناب شريعتمدارى بنده خدمت شما عرض ميكنم كه هنگام سخنرانى دكتر روحانى در سازمان ملل، تنها اسرائيل بود كه منزوى شد، تنها اسرائيل بود كه "تنها" ماند، و اين اسرائيل است كه بيش از همه، از ارتباط ما با آمريكا ناراحت شده و به يغما فرو رفته است
سخنان شما برخلاف مواضع نظام، برخلاف نرمش قهرمانانه رهبرى است
به نظر ميرسد شما بيشتر در جهت منافع اسرائيل سخن ميگوييد تا نظام جمهورى اسلامى (1691315) (alef-15)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۶:۰۰:۳۲
قبلا نسخه معروف درباره اسراییل "بر عکس" عمل کردن بود یعنی هر کاری آنها را خوشحال میکنه ما انجام نمیدهیم و هر کاری ناراحتش میکنه آنرا انجام میدهیم. حالا ظاهرا شده بر عکس بر عکس!!! (1691344) (alef-15)
 
یک ایرانی
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۶:۰۲:۳۲
تفسیر نور سوره انعام آیه 108
1- احساسات خود را نسبت به مخالفان كنترل كنيم و از هرگونه بد دهنى و ناسزا بپرهيزيم. «لاتسبّوا»
2- به بازتاب برخوردهاى خود توجّه كنيم. «لاتسبّوا... فيسبّوااللَّه»
3- با فحش و ناسزا، نمىتوان مردم را از مسير غلط باز داشت. «لا تسبّوا»
4- ناسزاگويى، عامل بروز دشمنى و كينه و ناسزا شنيدن است. «لاتسبّوا... فيسبّوا... عَدْواً»
5 - دشنام، يا نشانه نداشتن منطق است، يا نداشتن ادب و يا صبر. (مسلمان با پرهيز از ناسزا، بايد نشان دهد كه صبر و منطق و ادب دارد.) «لا تسبّوا»
6- هر كارى كه سبب توهين به مقدّسات شود، حرام است. «فيسبّوا اللَّه»
7- استفاده از حربهى دشنام وناسزا، در نهى از منكر و تبليغات ومناظرات ممنوع است. «لاتسبّوا»
8 - كارى كه سبب كشيدهشدن ديگران به گناه وحرام مىشود، حرام است. «لاتسبّوا... فيسبّوا»
9- گاهى انسان ناخودآگاه در گناه ديگران شريك مىشود، آنجا كه مقدّمات گناه ديگران را فراهم كند. «فيسبّوااللَّه»
10- از سنّتهاى الهى، زيبا جلوه كردن اعمال امّتها در نظر آنان است. «زيّنا لكلّ اُمّة عملهم» (هر اُمّتى اعمال خود را هرچند ناحقّ باشد، زيبا مىپندارد)
11- جلوهنمايى و زيباديدن، نشانهى حقانيّت نيست. «زيّنا لكل اُمّة عملهم»
12- آگاه كردن مردم از كردههاى خويش در قيامت، از شئون ربوبيّت الهى است. «الى ربّهم مرجعهم فينبّهم...» (1691349) (alef-15)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۲۳:۱۹:۴۷
به خدا ما هم سال هاست مي گوييم در عمل به همين آيه هاي نوراني كلام الهي اينقدر دنبال پرطنين تر و كشدارتر كردن شعارهاي مرگ خواهي براي ديگران و آتش زدن پرچمشان كه نماد هويت ملي و ميهني و در نتيجه مقدسات مردم آنهاست نباشيم تا تخم كين بيش از اين در زمين خدا پراكنده نشود و آنها نيز دست به قرآن سوزي و كشيدن و انتشار تصاوير موهن از مقدسين ما نزنند. اما كو گوش شنوا!
تا وقتي شريعتمداري ها و الله كرم ها و ... اين طرف و نتانياهوها و ولفوويتس ها و ... آن طرف آتش بيار معركه اند، اين دور باطل بر مدار غلط خواهد چرخيد. (1694660) (alef-13)
 
نا س
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۶:۰۴:۰۳
اقاي ريس جمهور يك دوست مثل شريعتمداري دارد ديكر احتياج به دشمني مثل اسراييل ندارد (1691352) (alef-15)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۶:۱۳:۲۹
این حرفهای حاج حسین یعنی مرغ من یک پا دارد من حرف خود را میزنم حتی اگر تمام دنیا بگوید تو اشتباه میکنید من میگویم درست میگویم خوب البته ذات دمکراسی این است اما اینکه با بودجه ملت و بیت المال حرف بزند و به روسای جمهور مملکت توهین کند بد است از جیب پدرش هر حرفی خواست بزند (1691375) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۶:۳۲:۴۰
نتانیاهوهم که همش به آقای روحانی گیرداده بوددرسخنرانی اش وداشت ازحرص سکته می کردای درودبرروحانی (1691428) (alef-10)
 
رضاش
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۶:۳۳:۰۳
اصل سخن او را بخوانید زود قضاوت نکنید (1691430) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۶:۳۸:۴۱
اگه حاج حسین اعتدال میان اعتقاد و اقتصاد را درک می کرد . یه تنه به قاضی نمی رفت. (1691451) (alef-10)
 
امین
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۷:۱۱:۴۳
آقای شریعتمداری! وقتی آقای روحانی از جنایت برعلیه فلسطین و از مظلومیت فلسطین صحبت می کرد کجابودی؟ اگر فلسطین به حدی مظلوم است که واژه آپارتایت هم کم وزن است، ظالم کیست مگرغیر از اسرایل است؟ نکنه سخنرانی روحانی دیر وقت شروع شد و شما خواب رفتید و بعد دقت و بررسی هم نکردید؟ آقای شریعتمداری !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (1691580) (alef-15)
 
محسن
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۸:۳۱:۲۲
من فقط یک سوال می‌پرسم، اگر نتانیاهو می رفت و از اول تا آخر از روحانی تعریف می‌کرد، حاج حسین چی می‌گفت؟
معلومه، می‌گفت روحانی در مسیر اسراییل حرکت کرده! (1691794) (alef-10)
 
سهراب
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۸:۳۹:۳۶
چرا انقدر به این کیهان اهمیت میدین خود روزنامه اینهمه تیراژنداره که شما در موردش مینویسید مهم جلوه دادن اینگونه افراد باعث میشه فکر کنند کسی به حرفشان گوش میده امر بهشون مشتبه میشه که کسی هستن لطفا دست از سر این روزنامه های کم خوانند بردارید خودشان یواش یواشه درشون تخته میشه (1691821) (alef-13)
 
احمد
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۸:۴۳:۲۳
بعضی ها در مخالفت با روحانی هم جهت اسراییل عمل می کنند ولیکن با تحلیل های عجیب و غریب می خواهند خود را تبریه کنند . (1691829) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۸:۵۲:۱۲
اگه میتونی با منطق حرفش رو رد کن ... (1691849) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۱۴:۰۸:۵۹
آیا منطق خود شریعتمداری قبوله؟ ایشون معترضین انتخابات 88 را به دلیل همسو بودن نظرات اروپاییان و آمریکا با آنها، آمریکایی مینامد، اکنون که نظرات ایشون در مورد مذاکرات با آمریکا، همسوی عکس العمل اسرائیلی هاست پس ایشون اسرائیلی است! (1693661) (alef-6)
 
امیر اسد
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۱۵:۲۵:۱۰
منطق و آقای شریعتمداری!!! بابا جوک میگیا!!!

خوب این هم منطق اگر ایشون و همفکرهاشون بپذیرند که نمی پذیرند ، چون باید طرف مقابل را کوبید اصل برای ایشون وهم فکراشون اینه ، خیلیاشون رو دیده ام طی این 35 سال.

و اما منطق بر اساس آنچه این بنده حقیر از محتوی گفته و شنیده ها به آن رسیده ام. باید بگویم که نه آنها دروغ می گویندو نه تیم آقای روحانی، بله درست شنیدید دروغی در میان نیست بلکه آنهایی که "فی قلوبهم مرض" می خواهند این مسئله را القا کنند.

مسئله به این ترتیب بوده است که همانطور که گفتند تیم اوباما و خودش خیلی مایل به دیدار ولو کوتاه بوده اند و تا آخرین لحظات انجام آن را خواستار و پی گیر بوده اند، اما آقای روحانی و تیمشان به دلایلی که گفتند نپذیرفتند اما برای نشان دادن حسن نیت در راستای ادعای صلح طلبی گفته اند که "دیدار نه اما اگر خواستند "آنها" ، این "آنها" خیلی مهم است زیرا نشان دهنده حفظ پرتیژ ایران و تیم جمهوری اسلامی ایران است، تلفن کنند. و این خبر را تیم اوباما با شیطنت اینطوری انعکاس دادند که تیم ایرانی "خواستار مذاکره تلفنی" شده است، و این خبر را به اوباما داده اند و او هم مشتاقانه در آخرین لحظات زنگ زده است.
پس هیچ طرفی "دروغ" نگفته است
اینکه درخواست ملاقات و صحبت از طرف آمریکایی ها بوده و اصرار داشته اند راست است
و اینکه تیم ایرانی بعد از اصرار آنها رضایت به تماس تلفنی داده است و قبول کرده است که اوباما زنگ بزند هم راست است.
آنچه ناراستی است غرض ورزانند که در دو طرف نمی خواهند مشکلات کم شود، تمام که نمی شود اقلا کم شود.

حرف آقای شریعتمداری مرا یاد سخنی انداخت که در فیلم "سربداران" قاضی شارع در مورد شیخ حسن جوری به مردم با رندی خاصی زد.
خودش شایع کرد که شیخ حسن مرده است بعد مردم به نام او بر دار میرفتند و قاضی شارع در جمع مردم گفت: "اگر شیخ مرده است که خدایش بیامرزد، اگر زنده است، این چه شیخی است که زنده و سالم میگردد و مردمی بنام او بردار می شوند!!؟؟" شما جوابی منطقی برای سوال قاضی شارع دارید!!؟؟ (1693843) (alef-13)
 
همشیره
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۸:۵۵:۳۸
فارغ از تمام این مسائل دلم برای همسر اقای شریعمتداری خیلی خیلی میسوزه خدا صبر جمیل به ایشان بدهد. (1691857) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۸:۵۷:۰۱
این آقا دوست داره که کشور به دلخواه اون بچرخه نه به صلاح ملت (1691860) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۱۰:۴۱:۰۳
حالا این کی هست که بخواهد مملکت را بچرخاند؟! ایشان هیچ کاره است و حرف خودش را می زند. بگذارید حرفش را بزند. ما هم حرف خودمان را می زنیم. از ابتدای کیهان تا به حال هیچ احدی به حرفهای شریعتمداری توجهی نکرده است. (1693090) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۱۰:۴۶:۰۴
این شعر پروین اعتصامی یادت هست برو بخون گفت با جوجه مرغکی هوشیار که زپهلوی من مرو به کنار گربه را ببین که دم علم کرده ............... جوجه گفتا که مادرم ترسوست بخیالش که گربه هم لولوست ........ حسین آقا خودش را مصلحت ملت نمیدونه ولی هول شدن بعضی ها را به مصلحت مملکت نمیدونه (1693093) (alef-13)
 
احمد
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۹:۱۹:۳۰
واقعا بنازم به غیرت شریعتمداری که واقعیات را عنوان می کند و شخصی دلسوز نظام است کسانی که از ایشان انتقاد دارند بیایند در رسانه ملی ودر حضور ملت ایران با ایشان مناظره کنند. (1691905) (alef-13)
 
احمد
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۱۹:۲۸:۵۴
خدا احکم الحاکمین (1691924) (alef-13)
 
مینا
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۲۰:۱۶:۰۷
این آقا حرف حق میزنه وحزب باد نیست مثل شما (1692030) (alef-13)
 
سعید57
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۲۰:۲۶:۳۸
با سلام
تاکنون چنین مطلب زیبا و قی و حرفه ای در الف نخوانده بودم , عالی بود . (1692066) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۲۰:۴۵:۳۲
شايد خود حاج حسين داره نعل وارونه ميزنه حاج حسين كه ماشاله تو همه چيز متخصصه لطفا يه بار كانديد شوراي شهر يا مجلس بشو تا متوجه بشي كجا چه خبره (1692130) (alef-13)
 
sgh
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۲۱:۱۱:۴۸
لطفا به شعور مردم اینقدر توهین نکنید.
بعضی از چیزها کاملا بدیهی است
انجا که میگویید ملاک شریعتمداری تعریف کردن یا نکردن اسرائیل است خیلی بیرحمانه است البته نه فقط برای شریعتمداری بلکه برای مردم
البته از شما ها بیش از این هم انتطار نیست.
البته در مجلس آدمهای با فهم و شعور بالاتر ( خواص) از عام هم هستند!! اما خیییییییلی کم!!! (1692259) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۲۱:۲۷:۵۷
برادران و دوستان.بنده معتقدم در عرصه سیاست نباید مطلق نگری داشت.باید زیرکانه عمل کرد.چرا از رهبرمان نمی آموزیم .ایشان در بعضی از مقاطع زمانی
مواضع سرسختانه ای علیه دشمنان داشتند و اکنون با توصیه به شناخت ماهیت دشمن توصیه به نرمش میکنند.
به عقیده بنده رئیس جمهور محترم تمامی اقدامات را با هماهنگی ایشان انجام میدهند و خودشان هم به این امر معترفند.رهبری نظام هشیار است و نیازی به نگرانی افرادی که با تندروی خود کار را به اینجا کشانده اند نداریم.
بگذاریم مسئولان به وظیفه خود عمل کنند.هر جای کارشان هم ایراد داشت رهبرمان از همه ما بینا تر است.شما نگران نباشید (1692298) (alef-13)
 
احمد
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۲۱:۳۴:۲۳
من نمی دانم ایشان و روزنامه اش از اینکه سمبل اقلیت افراطی است چه حسی دارد؟ آیا هیچ وقت فکر کرده چرا هیچ کس حرفش را قبول ندارد؟ و روزنامه اش خریداری ندارد؟
به قول رییس جمهور محترم پنبه را از گوشتان بیرون بیاورید. وقت شما تمام شد. سی سال وقت داشتید برادر (1692310) (alef-13)
 
رحمت
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۲۱:۴۱:۲۲
با عرض معذرت از سايت الف و كاربران محترم كه دارم از ادب خارج ميشوم ولي واقعا اين تحليل ها و حرف هاي متناقض وی بر مي ايد،پرداختن زياد به حرفهاي اين شخص فقط وقت تلف كردن و به حاشيه رفتن است، (1692334) (alef-13)
 
علی‌
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۲۱:۵۷:۳۸
اعتماد کردن با رابطه داشتن دوچیز مختلفه. هر دولتی یکسری شعارها داره که مصرف داخلی‌ داره یه حرفهایی هم داره که مصرف خارجی‌ داره. سیاست یعنی‌ همین. قرار نیست ما به آمریکایی‌ها اعتماد کنیم یا انتظار داشته باشیم اونها دوست و رفیق ما باشند مگه روسیه و چین الان محض رضای خدا با ما رابطه دارند؟ مهم اینه که رابطه داشته‌باشیم تا هردو طرف استفاده ببرند و نه یطرفه. آقای شریعتمداری هم اگه خیلی‌ نگرانه یه سر تو قرار داد‌های کلان چینی‌‌ها و روس‌ها با ما بزنه ببینم میاد بگه کدوم طرف درّ و گوهر داره میده و کی‌ داره سرمایشو ببادمیده؟ استعمار فقط ماله آمریکاس؟ روسیه و چین و غیره نمی‌تونند استعمار کنند؟ راستی‌ این نیروگاه بوشهر چند سال قراره تحویل بشه چقدر هزینه کردیم و داریم می‌کنیم و هنوز هم مونده؟ این روس‌ها تو بوشهر حقوقی کی‌ میگیرند حق حجاب و غیره یاد حق توحش و اینها نمیندازتشون؟ اگه بحث اعتماد و احترامه قربون آقای شریعتمداری یه فکری هم بحال احترام از دست رفته ملت ایران تو دنیا بکنند لطفا، تا حالا پاسپورت ایران رو دیدید که تو چند کشور اعتبار ویزا داره؟ خدا اونهایی که منافعه خودشون رو بالاتر از منافعه ملت میدونند نیامرزه. (1692383) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۲۲:۲۷:۲۳
در حال حاضر هم شریعتمدار مخالف این تماس تلفنی می باشد و هم رژیم اشغالگر قدس (1692473) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۲۲:۳۶:۰۳
واعظان کاین جلوه در محراب و منبر میکنند چون به خلوت میروند آن کار دیگر میکنند (1692497) (alef-13)
 
محمود
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۲۲:۳۷:۰۸
اقای شریعتمداری هرچقدرهم دست وپابزنی نمی توانی اعتمادمردم به دولت راسلب کنی پس ازانتخابات خیلی تلاش کردی اما نتیجه عکس گرفتی وحالا الغریق ویتشبث الحشیش (1692499) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۲۳:۱۰:۵۷
خداوند اين حاج حسين رو هدايت كنه. (1692576) (alef-13)
 
دوستدار حاج حسین
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۲۳:۲۲:۲۱
درود خداوند عالمیان بر حاج حسین شریعتمداری- سردار قلم و مرد دوستداشتنی و بابصیرت و انقلابی.
دوست داریم حاج حسین
واقعاً دوست داریم....
از کسانی که علیه حاجی موضع می گیرند خواهش می کنم مطالبشون را اول بخونید بعد موضع بگیرد
یاعلی (1692617) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۲۳:۲۳:۱۷
حاج حسین و نتانیاهو و الباقی افراطیون داخل و خارج برن کشکشون رو بساون.تا وقتی ولایت از شیخ حسن حمایت میکنه ما از مواضع ریاست جمهوری حمایت قاطع میکنیم. (1692621) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۲۳:۳۴:۰۷
جناب آقای شریعتمداری !!! لطفا یک نگاهی به میزان آگهی ها و فروش روزنامه (وزین سابق ) کیهان بیندازید والبته شرم نکنید که به این روز افتاده چون این تنها شما نیستید که این سرمایه ملی را به گل نشانده اید بلکه حامیان و کسانی که شما را تحمل می کنند و عزل نمی کنند هم بخشی از این بار را به دوش دارند. (1692648) (alef-13)
 
آرش
۱۳۹۲-۰۷-۱۰ ۲۳:۳۵:۴۷
درود بررییس جمهور محبوب حاج حسن روحانی بزرگ که با اتخاذمواضع خود افراطیون داخلی وخارجی مثل برادرحسین و برادر بنیامین را اینطورسرگردان کردند. مواضع رییس جمهورمنتخب مواضع ملت شریف و ولایت مدار ایران است. (1692651) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۰۱:۱۴:۴۹
مملکت ما بیش تر مشکلاتش از امسال شریعتمداری هاست!!!
ایشان چکاراند که در مورد رییس جمهور منتخب 70میلیون ایرانی حرف بزند یا کارهای ایشان را زیرسوال ببرد!!!تا کی این مملکت باید ملوک طوایفی باشد!!!
بگذارید مسولیین کارشان را بکنند تا از بحران خارج بشیم بعدهرچی خواستین بگین!!!این اقا اگر به فکر مردم هستش به مشکلاتشون بپردازد!!سفارشی مطلب ننویسد!!!!!!!!!!!!!!!!!تادیروز حاج محمود واون شاهکارا!حالا بزارید ببینیم این حاج حسن چه می کند!!!!!!!!!!!1 (1692820) (alef-13)
 
مهدی
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۰۱:۲۹:۱۴
خیلی نامردید! مطلب کیهان اصلا این نبود و جالب اینکه در خود متن و چند خط پایین‌ترش جواب همه این حرف‌ها را داده است. یک کم منصف باشید. (1692832) (alef-13)
 
فرشاد
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۰۳:۱۶:۴۲
من برام یه سوال پیش اومده
امگه اقای شریعتمداری نبودن که 4 سال مرتبا می گفتن مواضع اصلاح طلبان مواضع اسراییله پس خاینن
پس چه سده که حالا مواضع اسراییل شده مواضع کیهان
اسراییل تغییر موضع داده است و به سمت حق امده یا کیهان به سمت باطل
و اگر مواضع اسراییل بد نیست پس چرا 4 سال هرچه خواستند به اصلاح طلبان گفتند (1692883) (alef-13)
 
فرهاد
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۰۵:۵۴:۲۱
عالی بود نوشته. باید تو کتاب های درسی هم چاپ بشه! مرحبا بر نویسنده اش. (1692919) (alef-13)
 
مريم
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۰۶:۰۱:۴۷
مگه اين مملكت ارث پدري حاج حسين و امثال اوست اين اقا مثل همه يك راي دارد مملكت رهبر دارد هييت دپلماسي دارد كه با راي مردم انتخاب شده بگذاريد كارشان را انجام بدهند انها فاسق و وطن فروش نيستند انها همه ايراني با شرفند ووطن پرست اقاي توكلي عزيز ممنون (1692923) (alef-13)
 
قاسم
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۱۰:۱۹:۱۲
واقعا روزی که سر مقاله حاج حسین که در روز نامه چاپ می شود میخوانم قدرت استدلال واطلاعاتم دو چندان می شود خداوند این روزنامه نگار که افتخار روزنامه نگاران وایران است را حفظ مند (1693043) (alef-6)
 
عماد
۱۳۹۲-۰۷-۱۳ ۱۷:۴۵:۵۲
از کمی قدرت استدلال و اطلاعات شماست که حاج حسین میدان داری میکند. (1698036) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۱۰:۳۵:۲۳
تعمدا و یا سهوا نویسنده محترم در صدد مغلطه است. البته شان و جایگاه یک سایت مدعی بااید بالاتر از این باشه که سایت رو محلی برای تسویه حسابهای شخصی افراد کنیم ودایما نسبت به شخص خاصی مطلب بنویسیم و توهین کنیم. ملاک خوب و بد نظر شخص شریعتمداری و یا منتقدانش و یا کسانی که به او فحاشی میکنند نیست. ملاک ارمانهای بلند و مبانی تفکر اسلامیه که هیچ کس اجازه رد شدن از این خطوط قرمز رو نداره. اگر اقایون به وصیت نامه خمینی کبیر مراجعه کنند مصادیق عینیشو بصورت واضح درک خواهند کرد (1693078) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۱۰:۴۲:۳۸
اسرائیل حسب منافع نامشروعش هرجا لازم باشه نعل وارونه میزنه و غیر وارونه میزنه
ما باید هوشیار باشیم که فریب نخوریم یا مرعوب نشیم
ولی چیزی که قطعیه اینه که باند شریعتمداری هم یک مواقعی نعل وارونه میزنه ولی اونقدر ناشیانه این کارو میکنه که حکایت چاپ اسکناس هفتصد تومنی جعلی را تداعی میکنه
زود لو میره
این حنا خیلی وقته نزد ملت رنگ نداره
اینقدر با مطرح کردنش وقت مردم را تلف نکنید (1693091) (alef-6)
 
یک ایرانی
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۱۰:۵۱:۳۲
دولتمردان محترم مورد اشاره در تحلیلی که با عرض پوزش فقط خنده‌دار است و در خوشبینانه‌ترین احتمال، از کم‌اطلاعی آنان حکایت می‌کند، نزدیکی ایران و آمریکا و رابطه آنها با یکدیگر را یکی از دلایل عصبانیت رژیم اشغالگر قدس معرفی کرده‌اند! که باید پرسید؛ آیا تصور می‌کنید آمریکا رابطه خود با اسرائیل را فدای رابطه و نزدیکی با ایران می‌کند؟! مگر نشنیدید که اوباما در سخنان خود در مجمع عمومی سازمان ملل یکی از موانع نزدیکی ایران و آمریکا را دشمنی ایران با اسرائیل دانست؟! و آیا اظهارات دو روز قبل اوباما که «اسرائیل همپیمان استراتژیک آمریکاست» را فراموش کرده‌اید؟ و مگر ندیدید که بعد از آن همه تبلیغ شما درباره تعامل جدید با آمریکا، مقامات آمریکایی چه پاسخی دادند؟! آنها مانند سی و چند سال گذشته با صراحت و این دفعه با صراحت بیشتر اعلام کرده‌اند که ایران «خنثی»! «دست کشیده از آرمان‌ها» و تسلیم شده در برابر باج‌خواهی آمریکا را می‌پسندند، حالا خودتان قضاوت کنید، آیا ایرانی- نستجیر بالله- با این ویژگی‌ها که آنان می‌پسندند می‌تواند برای رژیم اشغالگر قدس نگران‌کننده باشد؟! (1693107) (alef-13)
 
یک ایرانی
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۱۰:۵۴:۴۴
دولتمردان محترم مورد اشاره در تحلیلی که با عرض پوزش فقط خنده‌دار است و در خوشبینانه‌ترین احتمال، از کم‌اطلاعی آنان حکایت می‌کند، نزدیکی ایران و آمریکا و رابطه آنها با یکدیگر را یکی از دلایل عصبانیت رژیم اشغالگر قدس معرفی کرده‌اند! که باید پرسید؛ آیا تصور می‌کنید آمریکا رابطه خود با اسرائیل را فدای رابطه و نزدیکی با ایران می‌کند؟! مگر نشنیدید که اوباما در سخنان خود در مجمع عمومی سازمان ملل یکی از موانع نزدیکی ایران و آمریکا را دشمنی ایران با اسرائیل دانست؟! و آیا اظهارات دو روز قبل اوباما که «اسرائیل همپیمان استراتژیک آمریکاست» را فراموش کرده‌اید؟ و مگر ندیدید که بعد از آن همه تبلیغ شما درباره تعامل جدید با آمریکا، مقامات آمریکایی چه پاسخی دادند؟! آنها مانند سی و چند سال گذشته با صراحت و این دفعه با صراحت بیشتر اعلام کرده‌اند که ایران «خنثی»! «دست کشیده از آرمان‌ها» و تسلیم شده در برابر باج‌خواهی آمریکا را می‌پسندند، حالا خودتان قضاوت کنید، آیا ایرانی- نستجیر بالله- با این ویژگی‌ها که آنان می‌پسندند می‌تواند برای رژیم اشغالگر قدس نگران‌کننده باشد؟! (1693116) (alef-13)
 
علي
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۱۱:۲۴:۴۷
از رابطه با آمريکا چيزي نصيب ما نمي شود. مشکلات اقتصادي به دليل تحريم نيست بلکه به دليل انتصاب افراد نا مناسب بر مسندهاي مهم ، فساد اداري و قوم و خويش بازي است. به انتصابات آقاي حسن روحاني نگاه کنيد چند نفر از وزرا با هم دوست هستند و چند نفر از وزرا افرادي هستند که در دوران گذشته وزارت داشتند ولي شايستگي از خود نشان ندادنند. من نمي دانم که آيا آقاي ظريف ديپلمات کار کشته اي است يا خير. اما اگر به سير ترقي او نگاه کنيد در کار کشته بودن او شک خواهيد کرد. (1693210) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۲۳:۲۹:۴۴
من به عنوان كسي كه مدتي در داخل مجموعه وزارت خارجه خدمت كرده و اكنون به افتخار بازنشستگي نايل شده ام به عرض شما مي رسانم كه كمتر كسي داراي سوابق و كارنامه كاري به پرباري آقاي ظريف در درون مجموعه همكاران شريف من در دستگاه ديپلماسي قابل شناسايي است. توصيه ميكنم شما سير خدمت آقاي ظريف را در طول سه دهه خدمت تخصصي در مجموعه وزارت خارجه مرور كنيد تا به شايستگي هاي ايشان و بايستگي و حسن انتخابشان پي ببريد. (1694685) (alef-13)
 
شاهرخ
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۱۲:۰۵:۳۸
بعضی از صاحبانه رسانه و سرمایه گذارانشان ماننده سرداره قلم جناب شریعتمداری واستادشان جناب موتلفه ظاهرا فقط دستشان با آتیش وهیزم مردم گرم میشه ونبود آتش ترس از انجماد براشون داره براشون مهم اسرائیل نیس بیشتر دنبال رو جایی هستن که آتیش واسه مملکت و هیزمه مردم حتمی باشه تا دستاشون رو گرم کنن و بهم بمالونن و بگن این آتیش عجب حالی میده! همین (1693362) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۱۲:۴۳:۴۶
در مرام شریعتمداری اخلاق هیچ جایگاهی ندارد و اصل تغییر ناپذیر برای ایشان قدرت است و رسیدن به ان را از هر راه و روشی مشروع می داند (1693469) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۱۳:۳۷:۰۰
همه می دانیم که اسراییل جنایتکار است، قاصب است، فلسطین مظلوم است و ..
چرا ما باید کاسه داغتر از آش باشیم. همین فلسطینی ها اگر دستشان برسه در سازمان ملل علیه ما ایرانی رای می دن، اما ما آنقدر بی توجهیم که به خاطر آنها کشور خودمان را به خطر می اندازیم.
من دیپلماسی جدید را قبول دارم . ما باید اسراییل خلغ سلاح کنیم تا کمتر بتواند در آمریکا تفوذ کند و آمریکا در دیگر کشورها. (1693593) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۱۴:۱۵:۳۱
من به کیهان مشکوک هستم !!!!!!!!!! (1693677) (alef-6)
 
ف.ف
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۱۴:۵۳:۴۳
چه نویسنده ی بی سوادی این متن را نوشته، یعنی واقعا استدلال را نفهمیده یا کلا نفهم بوده؟ قبول نداشتن حرف یک نفر مث شریعتمداری چیز بدی نیست اما آخه این چه جور اغوا و عوض کردن مطلبی است که سایت الف در پیش گرفته، اخلاق حرفه ای و رسانه ای چی میشه، کاش یکی از همین نویسنده ها دلیل شریعتمداری برای نعل وارانه زدن رژیم غاصب را نقد و رد می کرد. (1693768) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۱۴:۵۷:۵۰
ای تند روها .برادر حسین ما هم مثل بقیه کشورها میخواهیم باهاشون زندگی کنیم همین اجازه هست (1693780) (alef-6)
 
امیر همایون
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۱۵:۰۵:۱۸
میشه آقای شریعتمداری رزومه خودشونو در دوران انقلاب و دوران دفاع مقدس بگویند ، ما که می دانیم!! دیگران هم بدانند!! که مثلا ایشان در زمان حیات حزب جمهوری اسلامی ، چگونه هر زمان که نیاز به حضور شجاعانه بود غایب بودند ، خوب چون خطر ترور منافقین خیلی جدی بود و نزدیک .... بماند گیرم که شما به مردم نگویید، خدا که می داند! آنوقت بعد از این که خطر ترور ها کم شد ایشان سر از مخفیگاه بیرون آوردند و حالا هم که خودشان را صاحب اصلی انقلاب می دانند و بقیه را خائن و امریکایی مینامند!!! (1693799) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۱۵:۰۶:۳۱
احسنت به این نکته سنجی نویسنده الف. خوب دو گانگی کیهان را نشان داد (1693804) (alef-6)
 
محمد رضا
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۱۵:۰۸:۰۵
باور بفرمایید این اقای کیهانی به اندازه سر سوزنی به فکر میلیونها بدبخت و بیچاره که محتاج نون شب هستند و تو زندگیشون تنها چیزی که معنی نمی دهد خوشی است ، نمیباشد !!! وگرنه اگر ذره ای فکر هم وطنانش بود این رجزها را نمی نوشت . (1693806) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۱۵:۲۴:۰۷
خداوند به آقای شریعتمداری عقل عنایت فرماید. (1693840) (alef-6)
 
ناس دارای حق
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۱۵:۵۹:۱۵
با سلام

لطفا از برادر حسین سوال شود چرا از اقای روحانی سوال می کند این سوال باید از حضرت اقا شود .حضرت اقا فرمودند راس این دولت جناب روحانی که مورد تائید من است هستند و اقای روحانی هم فرمود که من با اختیار کامل امده ام .لطفا برادر حسین توضیح دهد که معنی اختیار کامل در نظام ما ایا غیر از داشتن اختیار از حضرت اقا است ؟ و اکر خدای ناکرده اقای روحانی به کذب گفته بود با اختیار کامل حد اقل باید از طرف دهتر اقا توبیخ می شد که نتواند از طرف ایشان مطلبی بگوید .پس همه متوجه هستند که اختیار کامل یعنی چه .حالا هم ایشان می گوید نه برای امروز برای اینده ای که بشود پتکش کرد (1693913) (alef-6)
 
شهاب
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۲۰:۰۳:۱۳
این حاج حسین که اینقدر مخالف همه چیز است چرا مخالف بیکاری تحمیلی به هزاران نفری که در این دو سه سال اخیر بیکار شده وهرروز باید شرمنده اهل وعیال بشوند وروزی چند بار ارزوی مرگ بکنند .نیست ؟ شما سیاسی ها که همه زندگیتان تامین است تفریح تان همین حرفها ست . هیچکدامتان ذره ای بفکر بدبختی وفلاکت بیکار شده ها نیستید . اگر رابطه با امریکا به شروع کار مجدد کار خانه های تعطیل شده می انجامد خوب است . اگر با مرگ بر امریکا گفتن اینکار انجام میشود بگویید جایی جمع شویم ویکسره شعر مرگ بر امریکا بدهیم . اصلا شما می دانید وقتی یکنفر با زن وبچه بیکار میشود دچار چه سیاهروزی میشود ؟ برادر وفرزندتان به این روز افتاده اند ؟ ختما نه . . حاج حسین فکر نان کن که خربزه اب است. مردم کار می خواهند دارو می خواهند . شان وآبرو می خواهند . به اینها فکر کن . (1694370) (alef-13)
 
مرادی
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۲۱:۱۲:۴۹
لطفن برای نظرات علاوه بر علامت + مبنی بر پذیرش نظر علامت ـ به معنای رد نظر را هم بگذارید تا میزان نسبی طرفداران و رد کنندگان هر نظر معلوم شود.مثل بسیاری از سایتهای مشابه. به این صورت هم تعداد طرفداران و هم رد کنندگان هر نظر معلوم می شود. (1694458) (alef-13)
 
خواننده
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۲۱:۳۱:۰۸
چه شد که یهو این همه چرخش واین همه تحولات یکشبه ویکروزه نمود وظهور پیدا نمودند من در تعجبم این همه لشکر که همه وهمه خودرا عقل کل و.....میدانند چطور دفعتا واحده متوجه و متحول شدند که آره احمدی نژاد و تیمهای همراه او در 8سال گذشته فلان وبهمان بوده و.... آنان گه همینانند چطور ناگهانی پشت سر آقای روحانی فرار گرفتند مخصوصا صدا وسیما چه کسی این چرخش را باور کند ؟آیا نمیشد علاج واقعه را قبل از وقوع نمود یا همه اینها فیلم وبرای سرگرمی بود حیف آنهمه خسارت و..... کاش یکروز بدرستی میزان خسارات آنهمه ندانم کاری معلوم ومسئول آنهم معلوم میگردید (1694480) (alef-13)
 
قاسم
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۲۱:۵۶:۴۹
شریعتمداری را بخه خدا واگذار کنید. (1694530) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۲۲:۱۲:۲۴
حسین جان دست تو رو خدا دست از سر کچل ما ملت معتدل بردار. برو اسراییل هم تو راحت بشی ، هم ما. (1694551) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۲۲:۳۲:۵۸
من بارها اعلام کردم. به جان خودم حاضرم پول جمع کنم ایشون رو یه مدت بفرستیم یه طرف دنیا تفریح که انقدر رو اعصاب مردم راه نره (1694585) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۲۲:۵۳:۵۲
کلا در هر موضوعی صحبتهای آقای شریعتمداری را به کل بگذارید کنار از حرفهای ایشون هیچ آبی گرم نمیشه . (1694614) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۱ ۲۳:۲۰:۳۵
باسلام خدا وکیلی آقای شریعتمداری که خودرا عقل کل وصاحب نظر درتمام زمینه های مذهبی،علمی،سیاسی وتخیلی می داند واگرمنصف باشد برود تحلیل های خودش را در سالهای گذشته بویژه انرژی هسته ای وتحریم ها رابخواند وببیند چقدر تحلیل هایش درست ازآب درآمده است همیشه می نوشت این آخرین زورآمریکا ومتحدانش است ولی می دیدم هربار آنها باب های جدیدتری درتحریمها بازمی کردند وایشان ازتحلیل های غلطش شرمنده نشد که هیچ بلکه واقعا خیال می کند بعنوان نماینده کل جامعه است. (1694662) (alef-13)
 
حسین
۱۳۹۲-۰۷-۱۲ ۰۰:۲۰:۰۸
اجازه بدهید انتقاد ها درجامعه (انشا الله اسلامیمان )ازهمه بشود تاسیاستمدارنمان بدانند افکار عمومی انها زیر ذره بین دارند درنتیجه درگفتار واعمالشان دقیق تر میشوند . وخودراعقل کل ندانند. (1694754) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۲ ۰۶:۵۸:۴۷
کاش همه نظرها رو به نمایش می گذاشتید نه انتخابی و جانب دارانه (1694887) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۲ ۰۹:۴۸:۴۷
نماینده رهبری اقای محمدی گلپایگانی موقع بدرقه اقای روحانی پیشانی ایشان را بوسید پس مورد تایید رهبری هستند (1694954) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۲ ۱۲:۰۰:۳۵
همه از سابقه نه جندان دړخشان شړیعتمداړی مطلعند،وللش.... (1695094) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۲ ۱۳:۴۰:۳۱
شریعتمداری در حال شنا برخلاف جریان آب رودخانه است و برای عاقبت بخیری ایشان نگرانم. (1695212) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۲ ۱۴:۲۷:۰۸
فقط حیف کاغذ که این همه برای روزنامه کیهان مصرف میشه، این دقیقا بیانگر اسراف است . حیف و میل کردن درختان که روزنامه ای مثل کیهان آنها را مصرف می کند. (1695273) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۲-۰۷-۱۲ ۱۴:۵۹:۳۵
شریعتمداری رو باید عوض بشود خودش هم خیلی علاقه مند است و دوست دارد که عوض بشود.............با عوض کردن شریعتمداری به او خدمت کنید............ (1695312) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۲-۰۷-۱۲ ۱۹:۱۸:۵۶
در دنیا موسساتی هستند که هر سال محبوب ترین .منفور ترین /زیباترین /زشت ترین / وخلاصه ترین ها را انتخاب ومعرفی می کنند .من بیشنهاد میکنم این حاج حسین را بعنوان تهمت تر زن ترین آدم روی کره زمین انتخاب و به جهانیان معرفی کنند . ما در این سالیان هنری جز تهمت زدن به این وان وبخصوص اشخاص مورد علاقه جامعه /هنر دیگری از حاج حسین ندیدیم . البته اگر دوره تواب سازی تمام نشده بود ایشان را میشد بعنوان تواب ساز ترین ادم انتخاب ومعرفی کرد (1695592) (alef-13)
 
سعید
۱۳۹۲-۰۷-۱۲ ۱۹:۵۹:۵۴
آقای شریعتمداری ! بهتر است به رای بسیار معنادار ملت در 24 خرداد گردن بنهی و نصیحت پایه گذاران و پیشکسوتان انقلاب را در مورد تعطیل شدن دکان تندروها گوش کنی .بخدا به پیر و به پیغمبر و به حضرت عباس قسم ملت ایران از اوضاعی که نتیجه تند روی های امثال شماست خسته شده اند .اگر یک موسسه مورد اعتماد در مورد اینکه آیا این تندروی های و افراطی گری ها درست است یانه از ملت ایران نظرخواهی کند . قطعاً 98 درصد مردم با تند روی ها و ایده ها و افکار امثال شریعتمداری کاملا مخالفند . (1695652) (alef-13)
 
حسن
۱۳۹۲-۰۷-۱۲ ۲۰:۵۷:۲۳
این اقا از این ملت چه میخواهد بابا کوتاه بیا تا کی میخواهید مردم را در فقر و تنگدستی نگهدارید بگذارید دولت کارش را بکند مردم حماسه افریدند و میخواهند اسایش داشته باشند واز زندگی لذت ببرند (1695731) (alef-6)
 
احسان
۱۳۹۲-۰۷-۱۲ ۲۳:۱۵:۴۰
لطفا به حرفهای اوباما در سازمان ملل هم توجه کنید انصافا کم نظیر بود و خیلی ملایم بود و به نفع ایران حتی به فتوای رهبری در جمع تمام کشورهای دنیا استناد کرد مقایسه کنید با لحن بوش و دیگران کمی انصاف داشته باشید . اگر هییت ایران غیر از این رفتار میکرد غیر قابل قبول بود .این حداقل نرمش ما بود . (1695979) (alef-13)
 
رضا رستگار
۱۳۹۲-۰۷-۱۳ ۱۵:۲۵:۴۶
درورد وسلام خداوند بر سردار قلم جناب آقای شریعتمداری که به تنهایی وبا یک سرمقاله یا یک گفت وگو همه مخالفان اینگونه به هضیان گویی انداخته است از این همه هجمه مشخص میشود که حاج حسین دقیق زده توی خال (1697673) (alef-6)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.