نظر منتشر شده
۸۶
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 53535
رحيمی معاون اول احمدی‌نژاد شد
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۸۸ ساعت ۱۷:۵۱
محمدرضا رحیمی، به سمت معاونت اول رئيس جمهور برگزیده شد.



به گزارش الف به نقل از ايرنا، آقای دکتر احمدي‌نژاد در جلسه عصر یکشنبه هيات دولت، محمدرضا رحيمي را به عنوان معاون اول دولت دهم معرفي کرد.



محمدرضا رحيمي پيش از اين رياست ديوان محاسبات و استانداري کردستان بود.



 سال گذشته انتصاب رحیمی به عنوان معاون حقوقی و مجلس ریاست جمهوری به دلیل سابقه تملق های وی از هاشمی رفسنجانی در دوران سازندگی، با اعتراض گروههای عدالتخواه و هواداران اصیل شعارهای احمدی نژاد روبرو شده بود.



در یکسال اخیر ماجرای مدرک دکتری وی از دانشگاه آکسفورد و نیز پرداخت چک 5میلیونی به نمایندگان مجلس برای بازپس گیری استیضاح آقای کردان، محمدرضا رحیمی را به چهره ای حاشیه ساز در دولت تبدیل کرد.



درپی افشای رسوایی پرداخت چک 5میلون تومانی به نمایندگان در ازای پس گیری استیضاح آقای کردان، سال گذشته آقای احمدی نژاد دستور رسیدگی و برخورد با خاطیان این حرکت کثیف را صادر کرد اما آن برخورد صرفا به عامل این حرکت محدود شد و از پیگرد آمر و طراح این نقشه خبری نشد.



الیاس نادران نماینده تهران هفته گذشته با ارایه اسنادی خواستار پاسخگویی رحیمی شده بود.





 

مرتبط:

معاون حقوقي - پارلماني رييس جمهور پاسخ دهد




 
 
هادي راجي
۱۳۸۸-۰۶-۲۲ ۱۸:۰۰:۳۹
خدا رو شكر اين احمدي نژاد از خر شيطون اومد پايين... (222709)
 
mohammad
۱۳۸۸-۰۶-۲۲ ۱۸:۳۲:۵۱
کاش اینجور بود که شما گفتید.اقای احمدی نژاد با این وضعیت هر روز بیشتر و بیشتر در این چاه ویل فرو میروند.کجاست صاحب اصلی ما و این انقلاب (222766)
 
س-مهاجر
۱۳۸۸-۰۶-۲۴ ۱۱:۰۳:۴۹
به نظرم رسید باید برای ایضااح مطلب پاسخی بهmohammadبدهم. بالاخره آقای احمدی نژاد بعد از چهار سال کار بااین تیم مدیریتی توانست به مراتب بیشتر از قبل رای بیاورد واین نشانه اقبال مردم بود که احمدی نژاد را با همین معاونین و نزدیکان پذیرفتند و رای دادند حالا اگر ما نمی پسندیم و یا رای ندادیم به معنی نقص در کار او نیست که اگر اینگونه فکر کنیم نتیجه می شود همان ترویج روحیه پدر خواندگی وقیم مابی.به رای مردم وانتخاب ریس جمهور احترام بگذاریم. (224410)
 
۱۳۸۸-۰۶-۲۲ ۱۸:۴۸:۱۶
رئیس جمهور طبق قانون برای انتخاب معاون اول نباید از کسی اجازه بگیره
حالا سایت شما چه گیری به این انتصابات میده (222800)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۶-۲۲ ۱۸:۰۳:۵۷
جناب اصوالگراها! سلام علیکم تحویل بگیرید...معنی اینکارو که گرفتید ان شاالله ؟ این تازه اول راه... برادرها از درختچه گز که هلو در نمیاد که؟ همشهری عزیز جناب توکلی! من موندم فردا به تاریخ چی میخواهید جواب بدید...پناه بر خدا... راستی یه سوال ؟ معنای نفاق چی بود؟ (222716)
 
#محسن
۱۳۸۸-۰۶-۲۴ ۲۲:۳۲:۲۹
حامد جان
توکلی یا هر سیاست مدار دیگه حتما باید سنگ مهندس رو به سینه میزد تا چهره اش از دید شما مقبول باشه؟
شاید بزرگترین خوبی توکلی اینه که مستقله و بیشتر تاثیر گذاره تا تاثیر پذیر
زمان انتخابات خیلی از توکلی بدم میومد که با اون سابقه تفکر و انتقادات صریحش از دولت نهم ، از موسوی طرفداری نکرد ،(و قبول کن از احمدی نژاد هم حمایت موثری نکرد ، یه نگاهی به ارشیو بنداز!)
اما حالا بعد از سه ماه و پس از اشتباهات فجیع هر دو طرف ،مجبورم به خاطر این تصمیم بهش حق بدم
یادت باشه تعصب بیجا چشم حقیقت رو کور میکنه (225014)
 
۱۳۸۸-۰۶-۲۲ ۱۸:۱۳:۱۲
هر دم از این باغ بری می رسد تازه تر از تازه تری می رسد (222734)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۶-۲۲ ۱۸:۱۴:۰۶
آقا جان ول کنید بذارید رییس جمهور کارشو بکنه...دیگه قرار نیست سرتاپای همه ی انتصابات دولت مورد تایید همه باشه.
با این گیر دادنها حتی به حق هم باشه دیگه هیچ کاری پیش نمی ره.بد یا خوب همینه... (222737)
 
۱۳۸۸-۰۶-۲۲ ۱۸:۴۶:۳۴
طبق قانون رئیس جمهور برای انتخاب معاون اولش نباید از کسی رای اعتماد بگیره
پس دستش برای انتخاب هر کسی که دوست داره بازه (222795)
 
۱۳۸۸-۰۶-۲۳ ۱۱:۳۸:۵۹
به ياري خدا ديديد كه مجلس هم به كانديدهاي پيشنهادي ايشان به طور تمام و كمال راي داد . مگر همين حرف و حديث ها در مورد مدرك دانشجو نبود خوب ديديد كه مجلس راي داد . با وضع فعلي و حمايت هاي مجلس بنده معتقدم همين آقاي هم اگر نياز به راي مجلس داشت راي بالاي 200 در مجلس مي آورد. (223424)
 
#محسن
۱۳۸۸-۰۶-۲۴ ۲۲:۲۲:۲۲
دانشجو شاید مدیریتش ، سابقه اش ، یا عملکردش مشکل داشت
اما مدرکش که دیگه مشکلی نداشت
لاریجانی که ثابت کرده ادم مستقلیه روند مدرکش رو تایید کرد
لطفا به این چیزا گیر ندید چون جواب منطقی داره
به جای اون دست روی مشکلات اساسی بذارید (225008)
 
#محسن
۱۳۸۸-۰۶-۲۴ ۲۲:۳۵:۰۱
طبق قانون بله!
رئیس جمهوره و هر کسی رو بخواد انتخاب میکنه!

اما از دید اخلاق و مردم مداری چطور . باز هم حق داره؟ (225017)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۶-۲۲ ۱۸:۱۴:۱۱
بعنوان یکی از افرادی که هم در سال 84 و هم 88 به آقای احمدی نژاد رای داده ام، خیلی متاسفم که ایشان افرادی را بعنوان معاون اول انتخاب می کنند که حرف و حدیث زیادی پشت سر آن هاست.
راحت تر بگویم، با این انتخاب ها هر بار دل ما را خون می کنند... (222738)
 
احمد
۱۳۸۸-۰۶-۲۲ ۱۸:۲۹:۴۵
حرف حامد درست .منم سلام علیکم اقای توکلی ومطهری ولاریجانی و.... (222759)
 
یک جانباز
۱۳۸۸-۰۶-۲۲ ۱۸:۳۱:۴۹
چون معلوم شدمدرکش از دانشگاه آکسفوردهست آقای احمدی نژادمعاون اولی را به وی عطاکردچون میدونید که آقای احمدی نژاد به دارندگان مدارک آکسفورد کمتراز وزارت نمیده (222763)
 
ناشناس معمولی
۱۳۸۸-۰۶-۲۲ ۱۸:۳۴:۲۴
این همون ماجرای چک و اینا نبود ؟ 5 میلیون بود ؟ (222769)
 
۱۳۸۸-۰۶-۲۲ ۱۸:۵۱:۱۳
دمش گرم
تا کور شود هر آنکه رفت درس خوند و دکترا گرفت و زحمت کشید
خدایی اگه احمدی یه چیزیش بشه این یارو میشه رییس جمهور
خدا وکلیلی هاشمی و خاتمی رو یادتون میاد دکتر حبیبی و عارف یادتون میاد
چرا راه دور بریم دکتر داوودی رو یادتون میاد
هی.................................... هر روز دریغ از دیروز (222802)
 
۱۳۸۸-۰۶-۲۲ ۱۸:۵۲:۳۴
اينجانب اين انتخاب را به خانواده محترم شهدا، ايثارگران جانبازان، روحانيت و همه كساني كه با تمام وجود خود به حمايت از آقاي رييس جمهور پرداختند تبريك عرض مي كنم؟! (222803)
 
محمد حق
۱۳۸۸-۰۶-۲۲ ۱۸:۵۶:۱۱
دکتر معاون اول. راستی چی شد تلاش های شما برای مشخص کردن مدرک دکتری او. اگر او دروغ گفته است، چرا باید معاون اول شود؟ یعنی اصحاب رسانه در کشور ما اینقدر ضعیف شده اند که یک مطلب مهم که مدرک دکتری است نمیتوانند پیگیری کنند؟ (222809)
 
۱۳۸۸-۰۶-۲۲ ۱۹:۰۰:۱۱
اصولگرايان محترم:
مبارکتان باشد. (222814)
 
۱۳۸۸-۰۶-۲۲ ۱۹:۰۲:۵۰
مراتب تبریک خود را به آقای توکلی، نادران و... اعلام می دارم! (222820)
 
۱۳۸۸-۰۶-۲۳ ۰۱:۲۸:۰۶
مراتب تبریک مرا به مجلس محترم نیز برسانید (223109)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۶-۲۲ ۱۹:۱۴:۲۱
سلام
آقای توکلی تا کی تنها به تذکر و اعلام نظر بسنده می کنید
آن حرف های زیبا و انتقادات همه در حد حرف بود؟
بیانات آقای احمدی نژاد در مجلس را در کنار مطالبش در کنفرانس مطبوعاتی قرار دهید،چقدر شما ها را کوچک می داند! و هر کاری دلش می خواهد می کند.
به نظرم همه شما یکجوری ملت را گذاشته اید سر کار! (222833)
 
كمال از كردستان
۱۳۸۸-۰۶-۲۲ ۲۰:۲۰:۲۴
به نظر من آقاي شايسته اين مقام و بالاتر از آن هم هست چون انسان پرتلاش و درستكاري است . فقط نميدونم چه هيزم تري به سايت الف فروخته كه اينقدر بهش گير الكي ميدن! البته ميدونم كه اين پيام رو نمايش نميديد.لطفا كمي انصاف داشته باشيد. (222859)
 
منصف
۱۳۸۸-۰۶-۲۲ ۲۱:۱۶:۴۱
سلام،
بایستی از (دکتر!)عوضعلی کردان اعاده حیثیت شود چون مدرک اینها دو قلو بوده است و آقای کردان از ثبت نام کاردانی به کارشناسی منصرف شوند. من علت این همه عناد را در احمدی نژاد نمیدانم و اعتقادی به ولایت پذیری این شخص ندارم. (222896)
 
۱۳۸۸-۰۶-۲۳ ۰۱:۲۹:۱۵
ولی این بنده خدا پرونده مفاسد اخلاقی نداشته (223111)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۶-۲۲ ۲۱:۲۸:۲۳
اگه جناب رئیس جمهور اصولگرامونِ غیراز این عمل میکرد باید تعجب میکردیم،فقط تو این شبهای عزیز دعا میکنیم اینبار دیگه آخریش باشه... (222913)
 
reza
۱۳۸۸-۰۶-۲۲ ۲۲:۰۹:۴۷
ایشان نکات مثبت زیادی دارند .از جمله اینکه تجربه 3دوره مجلس و استانداری و معاونت حقوقی ریاست جمهوری را دارند.ضمنا خیلی شیک پوش هستند. لذا به نظر می آید به درد دولت سازندگی بیشتر می خورند. اما مهم اینه که در ولایت دکتر ذوب شده اند (222947)
 
حميد
۱۳۸۸-۰۶-۲۲ ۲۲:۱۲:۲۵
آقای احمدینژاد با اقدامات و صحبتهای تحريک کننده، بحران ساخته و برای مجموعه نظان مشکل آفرينی میکند تا نظام مجبور شود برای جمع و جور کردن آن وارد گود شود و از ايشان -به دليل اين که رييس جمهور سمی و قانوی هستند- در برابر مخالفين حمايت کنند.
سپس از اين فضای حمايتی (سوء؟!) استفاده کرده و با بدعتهای عجيب و غريب امتيازمیگيرد. و متاسفانه اين روال را به ويژه در ماهای اخير ادامه میدهد.

و الا با سابقه و خوشنامی که از آقای (دکتر؟!) رحيمی سراغ داريم، سپردن دومين مقام اجرايی کشور به ايشان، نوعی دهن کجی و توهين به تمام نخبگان و دلسوزان نظام است. مگر اين که بپذيريم که آقای رحيمی مزد خدمتهايی را میگيرند که در سالهای اخير با هر وسيله ای در انجام آن ها تلاش کرده اند. (222950)
 
سجاد
۱۳۸۸-۰۶-۲۲ ۲۲:۳۲:۱۷
من و خیلی ها مثه من ترجیح می دیم معاون اول رئیس جمهورمون بی سواد باشه تا منافق ! (222967)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۶-۲۲ ۲۲:۳۴:۴۶
ای وای بر ایران
جماعت میدونید معنی معاون اول یعنی چی ؟
من خودم یه اصلاح طلبم و راضی به صدمه دیدن هیچ کسی نیستم ولی اگه خدای ناکرده احمدی نژاد بمیره این آقا باید وظایف رئیس جمهور رو انجام بده
واویلا و صد واویلا با این انتخابهای احمدی نژاد که معلوم نیست چه چیزی رو می خواد ثابت کنه
شاید دکتر میخواد تمام ملت ایران دستاشونو بالا ببرن
آقا من تسلیمم فقط تو رو خدا آینده این مملکت رو خراب تر از این نکنید تو رو به حرمت تمام جانهای عزیزی که در راه این مرز و بوم فدا شدن
خدا عاقبت همه رو به خیر کنه (222970)
 
سعید
۱۳۸۸-۰۶-۲۴ ۱۴:۲۷:۳۶
برادر بزرگوار اول چرا اینقدر حرف مردن احمدی نژاد را می زنید.عمر دست خداست و ما هم برای خدا تصمیم نمی گیریم (هرچند بعضیا به جای خدا تصمیم میگیرن) دوم اینکه به فرض گفته شما اتفاق بیافته معاون اول مگر چند ماه می خواد به جای رییس جمهور باشه؟
منم با جمله\"فقط تو رو خدا آینده این مملکت رو خراب تر از این نکنید \" موافقم ولی نه به این شوری که شما نوشتین (224695)
 
حافظ
۱۳۸۸-۰۶-۲۲ ۲۲:۳۶:۵۰
در منتهاي حيرتم از نخوت رقيب
يارب مباد آنكه گدا معتبر شود (222972)
 
۱۳۸۸-۰۶-۲۲ ۲۲:۳۸:۲۶
با سلام خدمت مسئولان سایت الف و دیگر دوستان
وقعا امیدوارید یا بهتر بگویم انتظار دارید رئیس جمهور برای هر انتخابی حتما از شما اجازه بگیره و اگر اجازه نگیره حتما اون آدم یه چیزش است واقعا برایتان متاسفم با این تفکرات بله دیگه موضوع اینکه آقای احمدی نژاد نباشد و هرکاری کرد بگید بده! خوب تلاش خود را بکنید مردم ساده اندیش ! هم همه چیز را می بیند مثل همین انتخابات باشکوه که همین مردم ساده دل و ساده اندیش ! با رای بالای خود به تفکر جناب آقای احمدی نژاد به همه دوستی های خاله خرسه شما پاسخ داده کمی به خود بیایید و بگذارید رئیس جمهوری که مردم افکارش را تایید کردند به کارخود ادامه دهند به لطف شما امیدی نیست لطفا شر مرسانید (222973)
 
مصطفی
۱۳۸۸-۰۶-۲۴ ۱۳:۲۳:۵۶
نه اقای ناشناس محترم لازم نیست برای هر تصمیم یا انتخاب رئئس جمهور محترم از من وشما وامثالهم اجازه بگیرند اما در انتخاب هم نباید اشخاصی را با دکترائی که اقای صفاپور مسئول موسسه زبان بانها داده با احکام دکتری بکار بگمارند و اقایان نیز از حقوق ومزایای دکتری انچنانی استفاده نمایندوالسلام. (224617)
 
۱۳۸۸-۰۶-۲۲ ۲۳:۲۳:۵۰
چيزي كه در دولت \"احمدي نژاد\" پرطرفداره تملق بوده و هست (222998)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۶-۲۲ ۲۳:۴۱:۲۱
آقایان توکلی، لاریجانی و بقیه اصولگرایانی که چشم امیدمان به آنها بود؛ چشمتان روشن! (223005)
 
صدیقه
۱۳۸۸-۰۶-۲۲ ۲۳:۵۴:۰۸
کاش طرفداران دولت دهم قدری می اندیشیدند که چرا دایرۀ انتخابهای رئیس این دولت این قدر محدود است ؟ جرا بسیاری از افرادی که شایستگی حضور در سطوح بالای جامعه را دارند تمایلی برای همکاری با این دولت نشان نمی دهند ؟ مطمئن باشید چهار سال آینده اگر این دولت بتواند به کار خود ادامه دهد روز به روز بیشتر در سراشیبی سقوط خواهیم بود .
دولتمردان ما بگویند که حد بی کفایتی سیاسی کجاست ؟ آیا انتخاب های غلط ، شبهه دار و ضعیف نشان عدم کفایت نیست ؟ آیا صاف کرده جادۀ ریاست جمهوری برای فردی مانند مشایی که از عهدۀ نگه داشتن زبان خود نیز برنمی آید گناهی نابخشودنی و نشان بی کفایتی ، بی فکری و کج اندیشی نیست ؟ مدارا کردن امروز دولتمردان ما با این پدیدۀ عجیب به عنوان رئیس جمهور ، روزهایی را در پی خواهد داشت که انگشت ندامت به دهان گزیم و افسوس روزهای از دست رفته را بخوریم . آقایان مطهری ، توکلی و ... زمان جدیت بیشتری است . (223009)
 
علي
۱۳۸۸-۰۶-۲۳ ۰۰:۰۰:۱۶
اين بابا اصالتا براي ايجاد بحران آمده ، مگر نفرمودند نگذاريد اين انقلاب به دست نا اهلان و نامحرمان بيفتد . اين نااهلان و نامحرمان كراواتي و ريش تراشيده هستند يا ريش دار و كاتوليك تر از پاپ؟ (223011)
 
علی محمدی از خرم آباد
۱۳۸۸-۰۶-۲۳ ۰۰:۱۳:۳۷
سلام به همه دوستانی که اظهار نظر می کنند.به نظرم عملکرد سایت الف با همه احترامی که برای آقای توکلی قایلم در حوزه نقد نیست این بیشتر به تخریب آن هم از نوع بی بند وباری اش نزدیک تر است. بالاخره مدیری بوده که ظرف سی سال امتحانش را پس داده هر کسی هم نقاط ضعف و قوتی دارد مثلا می شود در زمینه مدرسه غیر انتفاعی, چاپخانه, روزنامه و مدرک دکترای آقای توکلی هم دهها سند معتبر ارایه کرد ولی باید از خدا ترسید و در جامعه ای که اثال کروبی هر روز بحران تراشی میکنند قدری سعه صدر به خرج داد.امیدوارم برادر و عدالت در بین جریان اصولگرا به عداوت و دشمنی تبدیل نشود که بدون تردید برنده بازی امثال موسوی وکروبی خواهند بود. خواهش میکنم مردانگی کنید و کامنت بنده را هم بگذارید. (223021)
 
علی
۱۳۸۸-۰۶-۲۳ ۰۰:۲۴:۳۳
سخنگوي کميسيون اجتماعي مجلس: تجربه لازم را در قواي مقننه و مجريه دارد
سخنگوي کميسيون اجتماعي و نماينده کنگاور در مجلس شوراي اسلامي گفت: آقاي هم در بحث وظايف قوه مقننه و هم قوه مجريه شناخت و تخصص لازم را دارد.


نايب رييس کميسيون حقوقي و قضايي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به انتخاب به عنوان معاون اولي رييس‌جمهور اظهار داشت: به اعتقاد من اين انتخاب نشانه خردورزي دولت است.

فرهاد تجري عصر يکشنبه در گفتگو با خبرنگار سياسي ايرنا، تصريح کرد: آقاي تجربيات ارزنده‌اي در حوزه‌هاي قضايي، حقوقي، نظارتي و اجرايي دارد و همچنين جامعيت شخصيت وي نشان مي‌دهد که اين انتخاب بر اساس معيارهاي ارزشمند و اصولي صورت گرفته است



دلخوش: از افراد اثرگذار در ايجاد تعامل بين دولت و مجلس است
عضو کميسيون اقتصادي مجلس با اشاره به روحيه تعامل خوب محمدرضا اظهار داشت که وي يکي از افراد اثرگذار در ايجاد ارتباط و تعامل بين مجلس و دولت بوده است.

کاظم دلخوش اباتري روز سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگار سياسي ايرنا، انتخاب به عنوان معاون اول رييس‌جمهور را گزينه‌اي خوب عنوان کرد.
نماينده مردم صومعه‌سرا در مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان کرد: در بخش‌هاي مختلف از جمله استانداري، ديوان محاسبات، مجلس شوراي اسلامي و معاونت حقوقي و پارلماني رييس‌جمهور کار اجرايي و تجربه‌هاي فراواني را کسب کرده است

نماينده تبريز: انتخاب انتخاب مبارکي است
نماينده تبريز در مجلس شوراي اسلامي تعامل با مجلس را خوب ارزيابي کرد و گفت: انتخاب وي به عنوان معاون اول رييس‌جمهوري انتخاب مبارکي است.

عليرضا منادي روز يکشنبه در گفتگو با خبرنگار سياسي ايرنا، با اشاره به اينکه با مجلس تعامل خوبي داشته ، گفت: وي پيش از اين در سمت معاون حقوقي و پارلماني رييس جمهور جايگاه مهمي داشته است.

قسم حضرت عباس رو باور کنیم یا دم خروس رو؟ (223031)
 
۱۳۸۸-۰۶-۲۳ ۰۰:۴۸:۴۷
هر دم از این باغ گلی می رسد! (223067)
 
دانشجو
۱۳۸۸-۰۶-۲۳ ۰۱:۱۲:۳۴
به اين مي گويند اصول گرايي به معناي اعم و اخص (223097)
 
۱۳۸۸-۰۶-۲۳ ۰۱:۱۲:۵۹
با با دمشان گرم بعد از اینکه دیدند جان مسافران ایرانی در اثر سقوط هواپیما به خطر افتاده دشمن تصمیم گرفته بویینگ ها را بفرستند ایران و البته دولت محترم هم با دمش گردو می شکند. بابا بی خیال دشمن. این حرف ها را برای مردم گفتیم نه برای خودمان. (223098)
 
فاضل
۱۳۸۸-۰۶-۲۳ ۰۲:۴۳:۳۷
سلام
فکر کنم فقط اگه احمد توکلی رو به عنوان معاون اول انتخاب میکردند شما راضی میشدید............اگه رییس جمهور اختیار انتخاب معاون اول رو نداشته باشه دیگه رییس جمهور نیست. (223153)
 
علی فروتن
۱۳۸۸-۰۶-۲۳ ۱۱:۰۱:۵۳
رئیس جمهور خيلی اختيارات رو داره. اما کسی که می خواد عدالت! رو گسترش بده نبايد با انتخاب امثال کردان و رحيمی به درس خونده ها ظلم کنه. نبايد با انتخاب يک وزير خارج از بدنه وزارتخانه به کارکنان متعهد اون وزارتخانه ظلم کنه. نباید با معرفی یک خانم به عنوان وزير که حتی نمی دونه چند تا معلم تو آموزش و پرورش هست، به معلم های زحمتکش ظلم کنه. مگه نه؟ (223388)
 
كيا
۱۳۸۸-۰۶-۲۳ ۱۴:۴۴:۴۱
اگر قرار باشد كه مجلس وافرادي مثل اقاي توكلي چشم خود را بر روي اين مسايل بسته و از كنار ان بگذرند كه الان مشايي معاون اول بود پس بايد به شرف انها درود فرستاد نه انتقاد بي اساس گرفت (223600)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۶-۲۳ ۰۳:۴۲:۲۵
تنها نکته مثبت درباره ایشون اینه که مرجعیت نسبت به ایشون مخالفتی نداشته به همین خاطر بازم باید خداروشکر کرد یادمه آقای احمدی نژاد توی حرفای انتخاباتی دور اول ریاست جمهوری از حلقه تنگ مدیران در زمان دولت قبل انتقادداشت اما خودش یک حلقه تنگ مدیریتی به وجود اورده که راس اونا مثلث مشایی
اگه این افراد نقاط مثبت زیادی داشتن عیبی نداشت بالاخره هر رییس جمهوری باید باچند نفره بیشتر از همه در ارتباطه اما تنها چیزی که درباره اینا صدق میکنه تملق گوییه (223167)
 
۱۳۸۸-۰۶-۲۳ ۰۵:۰۸:۱۹
اقا فاضل! شما انتظار دارید که صدای هیچ منتقدی رو حتی به حق نشنوی! چرا؟
البته که رئیس جمهور حق داره! ولی دیگه حق نداره اینقدر ضایع عمل کنه!
اینو بدون که شما از همه چی خبر نداری! وگرنه دلایل دیگه ایی هم وجود داره که بهتر بود این اقا به این سمت منصوب نشه!
امیدوارم سانسور نکنید (223189)
 
منصف
۱۳۸۸-۰۶-۲۳ ۰۵:۵۸:۴۳
آقای توکلی میشه راجع به سوابق همکاری‌تون با آقای در مجلس هفتم و ریاست ایشان بر دیوان محاسبات که از مهمترین نهادهای مرتبط با مجلس است توضیحاتی بفرمایید.
ان موقع چون آقای حداد و شما رئیس بودید هیچ مشکلی در همکاری با ایشان نبود؟
هر کسی را احمدی‌نژاد به هر دلیلی رویش دست می‌گذارد شما گیر بی‌خود می‌دهید.
واقعا متأسفم برای این عدالتخواهی سیاسیتون.
به نظرم اون سوابقی که از پرونده مدارک شما تو رسانه ها منتشر شد خیلی افتضاح‌تر از این دو تا نامه نیم ‌بندی بود که باهاش ذوق کردید... (223199)
 
شاهین
۱۳۸۸-۰۶-۲۳ ۰۷:۲۵:۴۶
سلام، من از همه دوستان خواهش می کنم یک بار دیگر مطالب و مناظرات محسن رضایی را مرور کنند ببیند الحق ایشان بدور از هر تنشی به فکر اصلاح و بهبود وضعیت مملکت بودند. واقعا حیف شد. ضمنا آقای فاضل همان طوری که آقای احمدی می تواند معاون خود را انتخاب کند ما هم می توانیم به انتخاب ایشان انتقاد داشته باشیم. (223217)
 
ساسان
۱۳۸۸-۰۶-۲۳ ۰۷:۵۷:۲۴
لطفا در رابطه با مدرک واقعي ايشان اطلاع رساني شود. (223226)
 
۱۳۸۸-۰۶-۲۳ ۰۸:۲۰:۴۰
توپ در زمين آقاي توكلي است، بايد ديد كه ايشان چه مي‌كنند، آيا هنوز بر عقيده خود راسخند يا اينكه ........ (223231)
 
بی طرف
۱۳۸۸-۰۶-۲۳ ۰۹:۰۴:۲۶
اسناد ارایه شده چه چیزی را ثابت میکند؟مگر آقای توکلی را دکتر خطاب نمیکنند پس معنی این حرفها چیست؟برخورد مساوی با حالت یکسان باید داشت .از سند موسسه زبان چه سوئ استفاده ای مستفاد میشود؟واقعا\" سایت الف از مطرح کردن این حرفها که اکنون نیاز به حمایت از دولت به فرمایش رهبری داریم چه مفهومی دارد ؟ ایکاش سایت الف برای خودش هم روزشمار ولایتمداری نصب میکرد.البته برخی مطالب شما ارزش خواندن را دارد . (223253)
 
نادر
۱۳۸۸-۰۶-۲۳ ۱۰:۰۶:۵۶

عاشق انتخاب های احمدی نژادم.همیشه دوست داره سوژه اونم از نوع منفیش باشه (223315)
 
حسام
۱۳۸۸-۰۶-۲۳ ۱۰:۳۲:۴۸
آقای توکلی :
با سلام
میزان ارادت مردم به شما در چند دوره ای که کاندیدای ریاست جمهوری شدید بر همگان مشخص گردید. بیش از این عرض خود را نبرید و بر زحمت ما نیافزاید.
تا سیه روی شود هرکه در او غش باشد. (223344)
 
احمد
۱۳۸۸-۰۶-۲۳ ۱۰:۴۳:۳۲
سلام
بنده هم البته از انتصاب آقاي به اين سمت چندان دل خوشي از احمدي نژاد ندارم. ولي سوالي دارم از حضرت آقاي توكلي. وقتي آقاي در مجلس هفتم توسط دكتر حداد عادل به رياست ديوان محاسبات منصوب شد چرا دكتر توكلي به عنوان يك نماينده ي اصول گرا و رئيس مركز پژوهش هاي مجلس هيچ اعتراضي به اين انتصاب نكرد؟! در آن موقع آقاي متملق آقاي هاشمي نبود؟! در حالي كه قطعا رياست ديوان محاسبات انساني سالمتر از معاون اول رئيس جمهور مي خواهد. چون كارش به نوعي بررسي تخلفات ديگران است. در حالي كه معاون اول رئيس جمهور عمدتا يك پست تشريفاتي و اجرايي است.
متسفانه تقواي سياسي مان را از دست داده ايم.
همين (223359)
 
انقلاب
۱۳۸۸-۰۶-۲۳ ۱۰:۵۰:۲۵
با سلام با نظر آقا فاضل كاملا موافقم چون از كردستان است آقايان مخالفت مي كنند. بابا شما را به حضرت عباس قسم مي دهم در اين ماه مبارك كه زبانتان روزه است كم غيبت كنيد و دروغ و تهمت به اين و آن ببنديد بگذاريد رئيس جمهور كارش را بكند.خدمات با وزن بسياري از آقايان كه مدعي اصول گرايي هستند برابري مي كند. او آبروي نظام و رهبري در كردستان است.
واقعا به شهامت رئيس جمهور بايد احسنت گفت. (223371)
 
۱۳۸۸-۰۶-۲۳ ۱۱:۰۱:۵۲
دوستان اصلاح طلب جوش نزنند از اين دولت چيزي به شما نخواهد ماسيد.
شما تو مجلس ششم خيال همه رو راحت كرديد (223387)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۶-۲۳ ۱۱:۰۳:۵۶
که آدم درس درمونیه و مجلسیم بوده و رئیس دیوان محاسبات به همچنین ! حق رئیس جمهورم هست انتخاب کنه اتفاقا احمدی نژاد بر خلاف سایر اصولگراها که میخوان آدمای دگم راس کار باشن ایشون آدمای اهل دل و درس درمون مثه مشایی و رو انتخاب میکنه... حالا شما میخواین عذا بگیرین اشکالی نداره... D:
لطفا این دفعه منعکسمون کنین (223393)
 
۱۳۸۸-۰۶-۲۳ ۱۱:۰۸:۵۲
بله بايد رئيس جمهور انتخاب كنه
مثلاً فتاح را
همه قبولش دارن .. ولي چرا دكتر احمدي نژاد رفتارهاش اينجوري شده نمي دونم.
آخه من خيلي هم ازش حمايت مي كنم و بهش راي دادم ولي حرفي براي گفتن ندارم چون اقدامات اخيرشون مخصوصاً در انتخاب معاون اول
به نظرم منافقين درحلقه مشاورين احمدي نژاد نفوذ كردن كه مي خوان اين مرد بزرگ را زمين بزنن. (223399)
 
م.ن.ف.ر.د-ع
۱۳۸۸-۰۶-۲۳ ۱۱:۳۸:۵۷
سلام-

آقای (دکتر) توکلی چرا ازخوتون شروع نمی کنید اگه به این شکل مدرک گرفتن بده پس
چراجنابعالی قبل ازطی دوره فوق لیسانس شدید آقا دکترو یا افردی همچون مهندس موسوی،فوق لیسانس خاتمی مشن آقا دکتر-باز جای شکرش باقی است
آقای تابه حال استاد راهنما نبوده ا ن ولی شما وآقای موسوی چطور؟در ضمن جناب آقای باصطلاح دکتر منتقد دلسوز رئیس جمهور احمدی نژاد نه مغرض به ایشون چرا
اون موقع که ایشون (
)رئیس دیوان محاسبات می شدن شماو آقای نادران اعتراض نکردید اینکه
دیکه دست پخت مجلس هفتم که شماها عضوش بودین هستش،احمدی نژاد اونجا کاره ای نبود؟


چاه مکن بردیگری اول خودت بعد دیگری (223423)
 
احمدی
۱۳۸۸-۰۶-۲۳ ۱۱:۴۰:۱۴
این همه دستاویز برای حذف بزرگ مرد تاریخ کردستان بعد از انقلاب برای چه بود ! سوالمن این است سایت الف وآقای توکلی چه مشکلی با آقای دارند خود آقای توکلی مگر مدارکشان کامل است . (223425)
 
ناصر
۱۳۸۸-۰۶-۲۳ ۱۱:۴۲:۰۳
اصولا آقای دکتر احمدی نژاد نشان داده اند که با مجلس و مجلسیان سر لجبازی داردند .این امر در طی این چند سال به وضوح مشخص گردیده است. (223427)
 
حسيني
۱۳۸۸-۰۶-۲۳ ۱۲:۰۰:۳۰
واقعا از همين معاون اول انتخاب كردن احمدي نژاد ميشه كاملا به برتري و حقانيت و تعهد و تخصص و شايسته سالاري در دولتهاي كارآمد آقايا هاشمي و خاتمي پي برد. در مقايسه احمدي نژاد با آقايان هاشمي و خاتمي همين بس كه معاون اول آقايان هاشمي و خاتمي شخصيتهاي برجسته و دانشمند و متعهد و نخبه اي چون دكتر حبيبي و دكتر عارف بودند ولي معاون اول احمدي نژاد آقاي با اون مدارك جعلي و بي اعتباري چون آكسفورد... حالا بگير برو تا وزرا و استانداران و مديران كل و .... ! واي واي ما به كجا داريم ميريم (223440)
 
خبرنگار
۱۳۸۸-۰۶-۲۳ ۱۲:۰۷:۴۰
بسمه تعالي
شخصا از اين كه به جاي داوودي، اومده ناخرسندم ولي اين انتخاب رئيس‌جمهوره. در ضمن اگر تخلفي كرده، به دادگاه ارائه كنيد يا از او شكايت كنيد وگرنه اينگونه مطالب نزد خداوند بي‌اعتبار است. (223444)
 
عبدالله
۱۳۸۸-۰۶-۲۳ ۱۳:۱۰:۱۷
من نمدونم چرا مردم ما اینقدر عجله دارن اگه چند قرنی هم صبر بشه همه اینا درست میشه دیگه تعامل و رعایت حقوق هم وطن ها هم درست میشه و شاید ما ها که خودمان را پیروی شهید این ماه و به مولا عشق می ورزیم ( البته در حرف نه در عمل) وصیت ایشان عملی بشه البته حالا هم کما بیش هم نظم داریم و هم در امورات دیگران انتظار تقوا (223492)
 
۱۳۸۸-۰۶-۲۳ ۱۵:۰۸:۱۶
به جاست كه صحت مدرك دكتري ايشان پيگيري شود تا مردم به راست و دروغ اين مدرك پي ببرند و بتوان تصميم عاقلانه اي اخذ كرد (223651)
 
۱۳۸۸-۰۶-۲۳ ۱۵:۱۸:۰۲
جناب آقای دکتر به این ماه مبارک قسم ما از ترس موسوی به تو رای دادیم نه بدلیل خوبی شما.چرا با انتخابهای حیرت انگیز باعث میشوید تا کاملا نظر ما تغییر کند. (223671)
 
۱۳۸۸-۰۶-۲۳ ۱۵:۴۷:۰۴
کاش دروباره انتخابات باشه تا من ایندفعه به آقای دکتر احمدی نژاد رای دهم. دفعه قبل و قبلتر هم اشتباه فاحش کردم که به او رای ندادم. از این رئیس جمهور قاطعتر و مصمم تر کسی را در طول عمرم سراغ ندارم. این کشور به کسانی مثل احمدی نژاد نیاز دارد تا اینکه برای هر کاری بخواهد از کسی یا اجازه بگیرد و یا مجوز و یا تصویبیه. (223725)
 
۱۳۸۸-۰۶-۲۳ ۱۷:۰۱:۳۰
همين كه براي اولين بار يك كرد به چنين منصبي رسيده هزار مرتبه شكر داره تا واگرايي قوميت ها از بين بره (223829)
 
علی
۱۳۸۸-۰۶-۲۳ ۱۷:۳۳:۱۲

باسلام
به جناب آقای تبریک عرض می کنم انشااله که موفق باشن رییس جمهور محترم این حق را دارند که همکارانشان را خودشان انتحاب کنند بهتر است که نمایندگان محترم در انتخاب رییس جمهور دخالت نکنند ایشان بدهکار هیچ حزبی نیست که با نظر احزاب کار کنند . (223875)
 
عادل
۱۳۸۸-۰۶-۲۳ ۱۷:۵۱:۱۶
آقای توکلی من فکر میکنم شما از جاده انصاف خارج شدید و چون در این دولت به شما توجه نمیکنند این چنین به دنبال جو سازی و مخالفت با هر چیز ممکن هستید. تو را به خدا به خودتان بیایید و پیش خدای خودتان در این ماه مبارک توبه کنید. با آبروی مردم بازی نکنید چرا که دیر یا زود با آبروی شما بازی میکنند. این قاعده نظام هستی است. مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید (223896)
 
سعید مهاجر
۱۳۸۸-۰۶-۲۳ ۱۹:۲۱:۴۴
بسم الله
عرض من به همه دردمندان اصولگرا این است ما را از سالها پیش اصولگرا می دانیم بحث امسال و دوره احمدی نژاد نیست. از دوران سخت کردستان-از دوره وانفسای پس از دوم خرداد- از ادوار مجلس به ویزه دوره ترکتازی چپها در مجلس.
در دوره ای هم که استاندار هاشمی بود استاندار بودن آن زمان افتخار و اصولگرایی محسوب می شد.حالا اگر در انتخاباتی به احمد توککی رای نداده نمی شود همه سوابق او را نادیده گرفت .فرض کنیم مدرک او هم --- باشد اشکالی ندارد گر حکم شود مست گیرند در شهر هرآنکه هست گیرند.از خدا بترسیم فضا را آرام کنیم تا مجال خدمت فراهم شود.اراتمند هر اصولگرا هستم (223948)
 
مرتضی
۱۳۸۸-۰۶-۲۴ ۰۰:۲۶:۵۱
از الان میشه حدس زد که احمدی نژاد دکتر کردان رو هم بعنوان جانشین دکتر میفرسته مجلس خدمت دوستان. اونوقت آی ما به شما بخندیم! آی بخندیم. (224102)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۶-۲۴ ۰۲:۰۲:۴۸
سلام
مشکل آقای توکلی وهمفکرهایشان چون باهنر ،مطهری وچند پدرخوانده دیگردر مجلس این است که این بار آقای دکتر احمدی نژاد حاضر نشد در انصاب مسئولین کشوری باجی به راست اصولگرا ی (بازار+نفت) بدهد وگرنه قسم میخورم همین
آقایون اگر موسوی رای می آورد و یک منافق را به عنوان معاون اولی انتخاب می کرد
میگفتند طرف از اختیاراتش است ومصلحت در این است که سکوت کنیم (224176)
 
۱۳۸۸-۰۶-۲۴ ۰۲:۰۹:۰۰
اقای توکلی شما نمونه بارز خسر الدنیا و الاخرت هستید (224177)
 
سيد احمد موسوي
۱۳۸۸-۰۶-۲۴ ۰۲:۵۳:۳۲
مگر آقاي توكلي به ابهامات مدرك شون پاسخ دادن باز دنبال چي هستين . كدوم مجلس به آقاي مهاجراني يا آقاي حاجي راي اعتماد داد اون زمان هيچ كس نبود اعتراض كنه ؟ سخنگوي دولت خاتمي كي بود عنوان پايان نامه اش چي بود ؟ آقاي توكلي قبول كنيد يك مشكل شخصي با اين دولت دارين ولايت پذيرم نيستين. (224199)
 
علی
۱۳۸۸-۰۶-۲۴ ۱۰:۳۵:۴۸
شما در پایین کادر «مشارکت در بحث» در بند دوم بحث توهین و افترا و کنایه و تحقیر نسبت به دیگران را مطرح کرده اید و عنوان نموده اید که این نظرات منعکس نمیشود ولی به عینه میبینیم که هرچه توهین و افترا و . . . به دولت نهم روا داشته شد و نظرات مخالفین دولت بطور تمام و کمال منعکس گردید حداقل آنقدر شهامت داشته باشید که نظرات موافقین را هم منعکس نمایید. (224388)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۶-۲۴ ۱۱:۵۹:۳۹
آقایان توکلی , زاکانی و نادران , بعضی ها از روبرو به انقلاب اسلامی خنجر می زنند ( مثل عوامل اخنتشاشات اخیر) , بعضی ها هم از پشت سر و پنهانی ( مثل شما ها) , جو سازی کردن علیه عناصر متخصص و پرکار دولت کم از عناد و دشمنی با انقلاب اسلامی ندارد.آقای احمدی نژاد مورد تایید مردم شریف ایران است.بنابراین کسانی که ایشان انتخاب می کنند نیز مورد تایید مردم نیز هست.
نمی دونم نظرم رو چا÷ می کنید یا نه؟
به قول دوستان اگر انصاف داشته باشید چاپ می کنید. (224462)
 
۱۳۸۸-۰۶-۲۴ ۱۲:۰۸:۳۱
متاسفانه احمدی نژاد و طرفدارانش هر جا در پاسخ به انتقادها کم می آورند خود را پشت مقام معظم ولایت پناه گرفته و از رهبری خرج می کنند. (224477)
 
صالح
۱۳۸۸-۰۶-۲۴ ۱۲:۱۰:۳۹
دوستان منتقد چقدر به صحت وسقم ادعاهایی که علیه دارند اطمینان دارند . اقایون میفرمایند پشت سراین اقا حرف وحدیث است از کجا معلوم که این حرفها برای این نیست که شما باورکنید که باور کردید؟برادر محترم از خودت بپرس چرابدون دلیل حرف وحدیث را پذیرفتی ؟ وچگونه جرات وجسارت نظردادن باتکیه بر حرفها راداری؟تقوا تقوا تقوا (224483)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۶-۲۴ ۱۲:۱۸:۴۶
\"به گزارش ثانيه‏نيوز، در اين جلسه احمدي‌نژاد با اشاره به اينكه حدود 24 سال است كه محمدرضا را مي‌شناسد، گفته بود: از دلسوزان نظام است و از زماني كه در سنندج با ايشان آشنا شدم، ايشان را فردي سخت‌كوش و تلاشگر ديده‌‌ام و حتي در مقابله با كساني كه ناجوانمردانه به اصل نظام خدشه وارد مي‌كردند يك تنه مي‌ايستاد و با آنها حرف مي‌زد و آنها را محكوم مي‌كرد.

رئيس‌جمهور درباره يكي از دلايل تغيير نظر خود براي رفتن به وزارت كشور گفته بود: قلم‌ها و زبان‌هايي به كار رفتند كه فرصت خدمت را از ايشان گرفتند و فكر مي‌كرديم نگذارند در وزارت كشور خدمت كنند.\"
با این اوصاف آقای توکلی شما به انتخاب مردم توهین کرده اید که قابل بخشش نیست. (224496)
 
طاها
۱۳۸۸-۰۶-۲۴ ۱۷:۳۳:۵۶



چرا هر که توی این سایت نظر منطقی و درست میده امتیاز منفیش زیاد میشه
حالا اگه تلویحا از دولت هم یه حمایتی کرده باشه امتیاز منفی ها دیگه خیلی زیاد میشه ؟ من شخصا دوست دارم توی سایت الف امتیاز منفی زیاد داشته باشم چون دوست ندارم غیر منطقی حرف بزنم (224874)
 
۱۳۸۸-۰۶-۲۸ ۱۷:۴۰:۰۷
بسلام به بینندگان الف...یه چیزی من میگم جدی روش فکرکنید..کارای موسوی و دارودستش رو دیدیم کارای خاتمی و دارودستش رو دیدیم..کارای احمدی نژادو دارودستش رو دیدیم...هیشکی هم حرف من و تو رو گوش نمیکنه..بیائید دعا کنیم امام زمان بیاد...حرص و غصه هم حدی داره...اللهم عجل لولیک الفرج (227015)
 
عباس
۱۳۸۸-۰۶-۳۱ ۰۰:۰۸:۵۲
جناب توكلي اگر از شما هم در دولت دعوت ميشد باز انتقاد مي كرديد راستي از ابتداي ورود به مجلس چند طرح مفيد ارائه وبتصويب رسانده ايد يا آخرين باري كه بابت اشتباهي معذرت خواهي كرده ايدرابيادداريد (229644)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.