اقای بابک زنجانی نماد یک جریان است. (1861850) (alef-9)
ابوالحسن-ع
۱۳۹۲-۱۰-۰۳ ۱۵:۵۰:۵۴
درود خدا بر توکلی و یارانش که این نامه را امضاء کردند ، عدم برخورد مسئولین با اقتصاد رانتی و افرادی مانند بابک زنجانی و... ایمان مردم را نسبت به مسئولین سست کرده است. (1861901) (alef-10)
مسجد النبی (ص)ولنجک
۱۳۹۲-۱۰-۰۳ ۲۰:۱۲:۰۸
سران محترم سه قوه به داد مردم برسید :
متاسفانه آستان قدس رضوی با شیوه های مختلف به دنبال ابطال سه هزار سند رسمی مالکیت بالای 20 سال اهالی ولنجک می باشد شما را به خدا قسم اگر امام رضا(ع) بود حاضر بود برای مردم مشکل ایجاد نماید به داد این اهالی برسید قبل از اینکه دیر شود.
الف جان شما را به وجدان مطبوعاتیتان قسم این کامنت را درج نما. (1862512) (alef-2)
چگونه چند نماينده به خود اجازه ميدهد بدون اثبات جرم و فقط با شنيده ها كسي را به مفسد بودن متهم كند اين نماينده ها چگونه قانون براي ما مي نويسند ؟ خدا عاقبت همه مارا ختم به خير كند (1862540) (alef-6)
اولاً كة اين نمايندگان بر اساس قانون وظيفه دارند به مسائل مورد بحث كشور رسيدگي كنند، ثانياً نمايندگان، در بررسي هاي خود به اسناد و مدارك محكم دست يافتند كه مبتني بر مجرمانه بودن اعمال مرتكب شده بوده، يعني اگه به جاي چند نماينده يك قاضي مدارك رو بررسي كنه و حكم بده شما دست از جانبداري مشكوكت برمي داريد؟! (1863083) (alef-10)
برادر یا خواهر گرامی این یک معادله چند مجهولی که نیست حساب دو دو تا چهارتاست چطور کسی در عرض 10 سال میتونه بدون استفاده از رانت به این ثروت افسانه ای برسه (1863162) (alef-10)
داداش شماهم دنبال بازی با کلمات هستی با این تفکرشما بعضی ها پدر مردم را در آورده اند. (1863176) (alef-10)
پس از انتشار نامه سرگشاده نمایندگان٬ بابک زنجانی در صفحه فیسبوک خود خطاب به این نمایندگان نوشت: « امروز تلاشهای من آزاردهنده شده ولی چون یکبار من را ندیدهاید و حتی نمیدانید چه کردهام قضاوت سالمی نکردید با عرض معذرت حتی شما نمیدانید من بابت این زحماتی که کشیدهام آیا پرونده قضایی دارم یا خیر و دست به دامان دستگاهها شدهاید در صورتی که اگر یکبار از خودم میخواستید با کمال میل و افتخار با مدرک و دلیل نشان میدادم جرثومه نیستم و یک قهرمان بودم.» (1863199) (alef-10)
زورشون به سیاستمدارانی که دستشون به بیت المال هست نمیرسه... میرن سراغ مردم عادی که با تجارت به ثروت رسیدن... حواستون هست که آقای بابک زنجانی از طریق همین آقایون تونسته قراردادهای مورد دار بنویسه؟؟؟ حواستون هست که علت را پیگیری کنید؟؟؟ بابک زنجانی ها زیادن... سرچشمه رو ببندین... (1863494) (alef-6)
یکی از اعضای تعاونی مسکن
۱۳۹۲-۱۰-۰۳ ۲۰:۴۴:۲۲
سایت وزین الف با تشکر از درج این کامنت
اینجانب یکی از اعضای تعاونی مسکن مجلس شورای اسلامی هستم که در سال 62-63 سازمان زمین شهری طی قرارداد رسمی زمین را به تعاونی مجلس واگذار کرد که با هزینه خود اعضای تعاونی های 67 گانه آماده سازی شد و حالا بعد از 20 سال داشتن سند آستان قدس رضوی به اعمال ... دنبال ابطال سند مالکیت اهالی است بر اساس کدام قانون نانوشته ایشان قانون مالکیت مردم را زیر پا می گذارد. شما را به خدا مسئولین جلوی اعمال نفوذ صاحبان قدرت را بگیرید. (1862562) (alef-6)
پارسا
۱۳۹۲-۱۰-۰۳ ۲۰:۲۹:۲۶
والا من با این بابک زنجانی و چند نقطه ای که گذاشتی مشکل دارم من کارمند مه افرید بودم اون بی نوا به روزترین تکنولوژی ها و 48 کارخونه زده بود وهزاران کارگر داشت برای نمونه میبینید که وضعیت تیم های ورزشی متعلق به اون الان که در زندان چیه اما او بالان کجاست اما اینها از هفت دولت آزاد (1862538) (alef-6)
نمایندگان عزیز:
چه کسی می بایست تحریم ها دور بزند؟
آیا اینکار از افراد عادی بر می آید؟
چرا بدون مدرک بیانیه می دهید؟
اگر مدرکی دارید، چرا شکایت نمی کنید؟ (1862549) (alef-6)
وقتي كه مشگل هست آقاياني مثل بابك زنجاني به به هستند
وقتي مشگل حل ميشود ااااااااا (1863266) (alef-10)
درود خدا بر توکلی بزرگمرد از اقای توکلی خواهش میکنیم ضمن برخورد با فسادهای واقعی فکری هم به حال ما کارمندان مه افرید خسروی کند که چند وقتیست اوضاع کاریمان خوب نیست (1862578) (alef-6)
انتساب ریشه پولدلر شدن بابک زنجانی به مرحوم دکتر نوربخش کاملا دروغ و دور از عقل است
کسانی که دکتر نوربخش را از نزدیک می شناختند می توانند تایید کنند
بنده هم کارمند بانک مرکزی هستم و هم 24 ماه خدمت سربازی بوده ام
همچین چیزی که اقای زنجانی از پولدارشدنشان می گویند اصلا امکان ندارد
من با 20 سال سابقه در بانک مرکزی و مدرک دکتری را به طبقه ای از بانک مرکزی (طبقه 16) که رئیس کل و هیات عامل در آن دفتر کار دارند راه نمی دن
چه برسد به یه دیپلمه سرباز !!!!
جالب این که بانک مرکزی هیچ گاه کارمند سرباز نداشته است
این رو با یه نامه کوتاه از طرف نمایندگان مجلس به کارگزینی بانک مرکزی می شود فهمید (1862070) (alef-10)
سرباز داریم تا سرباز، دکتر داریم تا دکتر
تازه دارم مفهوم مدارک کاغذ پاره را میفهمم (1862564) (alef-6)
بسیارساد لوحانه است که قبول کنیم یه سرباز دریک دستگاه دولتی بشود راننده رییس کل
میخاسته یه خالی ببنده گفته به یه ادم مرده ببندم (1863332) (alef-6)
بله با حرف شما موافقم بیچاره مسئله جالب این معادلست هر کی میتونه حلش کنه امثال مه افرید خسروی ها که به اعدام محکوم شدند اما این ها ازادن اون که قرانی پول از کشور خارج نکرده بود این همه کارگر داشت این ها با پرونده فساد مالی خیابان ایران زمین و...... ازادن (1862351) (alef-10)
من کارمند اقای مه افرید بودم فقط کافیه به چند استان محروم کشور سفر کنید و کارخانه هایی که مه افرید ساخته را از نزدیک ببینید مثل گهر در لرستان و اهن و فولاد در لوشان تا به عظمت ونبوغ او پی ببرید اما او اکنون باید از زندگی محروم باشد ولی کسانی که چند وقتی در کشور مشکل ایجاد کرده اند و در ثانی دامنه فسادشان ظاهرا به داخل کشور هم محدود نمیشود هیچ برخوردی با انها صورت نمیگیرد (1862573) (alef-6)
مه افرید خسروی و شهرام جزایری ها باید ازشون تقدیر بشه در مقابل این افراد (1862364) (alef-10)
گر حکم شود که مست گیرند در شهر هر انچه هست گیرند (1862368) (alef-10)
اون وقت کسی می مونه که با فساد مبارزه کنه؟
هر آن چه هست؟! (1863194) (alef-10)
فرض کن حرف شما درست باشه ..... اما دولتی که شما از اون حمایت می کنی کسانی را به مجلس معرفی کرد که سابقه سوء اقتصادی در سیستم مدیریتی کشور را داشتند....یعنی زنگنه و صالحی امیری..... و کسی از این دولت حمایت کرد که هنوز در حال ورق زدن پرونده او در دادگاه هستند.....مهدی هاشمی... میشه بپرسم این دولت چه عزمی برای مبارزه با فساد اقتصادی داره ؟؟؟؟؟؟
الف با این کیبورد مشکل دار نوشتم تاید کن... (1862388) (alef-10)
منشا این فسادها از8پیش شروع شد درپاک ترین دولت! (1862570) (alef-6)
زنگنه ، صالحی امیری ، مهدی هاشمی ، شهرام جزایری ..هم در دولت قبل بودند ؟ (1863114) (alef-10)
رییس جمهور قبلی آلمان بدلیل رسوایی مالی استعفا داد.
این رسوائی چه بود.
ایشان یک وام سی صد و پنجاه هزار دلاری را بجای اینکه از بانک قرض کند از یک دوست خانوادگی قرض کرده بود و این را به مجلس ایالتی گزارش نکرده بود.
- او بدون پرداخت پول دو شب در یک هتل مهمان یا سرمایه دار بوده.
- در هتل خرج غذا هم نپرداخته.
- فرزند آنها در مدتی که در هتل بوده پرستار مجانی داشته.
ظاهرا جناب رئیس جمهور برای آن سرمایه دار لابی کرده بوده.
همین و همین کافی است که مردم صدایشان در بیاید و روزنامه ها خواهان استعفای او شوند و او نیز به این کار تن دهد و با سیاست خداحافظی کند.
اگر مجلسیان ما هم مثل رئیس جمهور آلمان رفتار میکردند تا حالا بیشتر مجلس خالی شده بود. مقاماتی هم که دستشان در کار بوده با سیاست خداحافظی میکردند. و آقای زنجانی و ضرابی هم حداقل محاکمه میشدند.
چه انتظاری از مردم دارید که به این مقامات اعتماد نکنند.
چه انتظاری دارید که دروغ گفتن در جامعه دیگر عادی شده است. چه انتظاری دارید که جوان یا معتاد میشود و یا در فکر رفتن به خارج است.
آیا کسی هست به داد مردم برسد.
با این پول میشد ملیونها انسان بیکار را در پروژه های مختلف مشغول به کار کرد. میلیونها کودک را با شکم سیر به خواب فرستاد. از تن فروشی ناشی از فقر هزاران انسان جلگیری کرد.
میدانم چاپ نمیکنید ولی مینویسم (1862397) (alef-6)
فساد سیستماتیک که این نمایندگان شریف از آن نام بردند، هرگز در افراد خاص و محدود مثل ب ز خلاصه نمی شود.
فساد سیستمانیک به فسادی اطلاق می شود که در آن قبح دزدی، رشوه، کلاهبرداری، باندبازی، رانت خواری و ... از بین رفته و افراد مبتلا در بدنه دستگاه ها، با هم به رقابت بر می خیزند تا از عدم نظارت و بازرسی، کلاه بزرگتری ببافند و راه 30 ساله خدمت را در اندک زمان طی کنند.
در فساد سیستماتیک، نیروهای پاک و خدوم، هالو و پخمه نمایش داده می شوند و سریعا با هر کلکی از شرش راحت می شوند تا فاسدین راحت تر به چپاول بپردازند.
این فساد را حتی در بعضی آبدارخانه های دستگاههای اقتصادی نیز می توانید بیابید چه برسد به پشت میزهای مدیریتی. گسترش فساد سیستماتیک درجه و پست و مقام نمی شناسد و افراد در طیف وسیع گرفتارش می شوند .
این سرطان، با رشد بیشتر به میان خانواده ها هم نفوذ می کند و ارکان اخلاقی جامعه را هم آلوده می کند.
- آیا می توان با حبس تعدادی از دانه درشت ها ، با این فساد سیستماتیک مقابله کرد؟ مسلما خیر.
- آیا فرهنگ سازی می تواند در کاهش فساد اداری موثر باشد؟ تجربه نشان داده است که خیر.
- آیا بازرسین با سیستم رسیدگی فعلی قادرند فساد را کشف و برخورد کنند؟ روال کار نشان می دهد که خیر. زیرا اولین اقدام بازرسین ، ارسال متن گزارش تخلف و فساد به مبدا فساد برای اظهار نظر است.
- آیا گزارشگران فساد، طبق قانون مبارزه با فساد اداری، در امنیت قرار دارند؟ خیر. زیرا برخوردی با متخلف انجام نمی شود ادامه کار گزارشگر فساد در محل کار به مخاطره میافتد.
پیشنهاد مشخص بنده، هرم رسیدگی به فساد سیستماتیک را باید در سطوح مختلف دستگاه های اجرایی، خصوصا سازمانها و دستگاه های اقتصادی انجام داد تا حاشیه امن برای احدی ایجاد نشود.
امیدوارم این اعتراض تعدادی نماینده شریف و متعهد، مثل موجی زودگذر نباشد و واقعا یکبار برای همیشه نظام بازرسی و کشف فساد دستخوش تحول جدی و بنیادین شود.
الهی آمین. (1862478) (alef-6)
hosin
۱۳۹۲-۱۰-۰۸ ۰۸:۵۷:۰۲
با سلام
اينجانب با سابقه كار بازرسي و حسابرسي 10 ساله اي كه دارم نظر اين عزيز بزرگ را تاييد ميكنم.متاسفانه عوامل مطرح شده در نظر مذكور كه بخش بسيار كوچكي از عوامل موثر در برخورد با فساد ميباشد در جامعه ما وجود دارد و مسئوليت و عملكرد سران محترم سه قوه را سنگين و روشنتر ميكند و هرچه در زمينه فساد شاهد رشد يا ركود باشيم محك خوبي در عملكرد حوزه هاي مختلف قواي سگانه محسوب ميشود .
پس مجدانه از سران سه قوه كه ظاهرا از طرف مقام معظم رهبري هم مكلف شده اند كه به اين مسائل رسيدگي كنند ياد آوري مينمايم در عمل كار برآيد به سخنداني نيست و به گفته فردوسي شاعر بزرگ دو صد گفته چون نيم كردار نيست.
البته الف فكر نميكنم منتشر كنه ولي..... (1871225) (alef-10)
به نظر من اگر مسئولین به حرف مراجع بزرگوار تقلید گوش دهند شاهد این اتفاقات نخواهیم بود الان هم کسی از مراجع صحبت نمیکنه که باید راجع به اساد از ان بزرگواران سوال شود باید از مراجع بزرگوار تقلید سوال شود که ایا او مفسد است و در ضمن یه گلایه دارم مراجع راجع به مه افرید خسروی نظر داده بودند که او مفسد نیست و دو بزرگوار ایت الله مکارم شیرازی و نوری همدانی هم نظر دادن راجع به او را تکذیب نمودند اما دادن حکم اعدام به مه افرید شاید به خاطر ان بزرگواران صحیح نباشد (1862546) (alef-6)
والا من گمان کنم شهرام جزایری و امیر منصور اریا یاید در برابر این ادم وزیر اقتصاد میشدن (1862583) (alef-6)
فرهاد
۱۳۹۲-۱۰-۰۳ ۲۱:۰۰:۵۷
جالب این نکته هست که در پرونده امیر منصور اریا همه به مقامات توصیه میکردن با احتیاط برخورد کنید مراجع فرمدند که انها مفسد نیستند وکلا نظر دادند دکتر زیبا کلام نظر داد و همه از مه افرید حمایت کردند اما با انها برخورد صورت گرفت اما در این پرونده همه توصیه به برخورد میکنند اما در عمل شاهد چه هستیم؟ (1862597) (alef-6)
این سوال مردم است:
چرا کسانی مثل بابک زنجانی هر کاری می خواهند می کنند اما با آنها کوچکترین برخوردی نمی شود. اما افراد عادی که در مقایسه جرم بسیار کوچکتری انجام داده اند به اعدام محکوم می شوند.
علت این برخورد دوگانه چیست؟ (1861851) (alef-1)
عدالت (1862009) (alef-10)
سلام. چون آنقدر شلوغ كاري ميشود كه معلوم نيست چه كسي چه كار كرده است. از يك طرف اسم كسي برده ميشود. از طرف ديگر دادگاه نرفته ، محكوم نشده است، اما انگار كه گناهكار است. پرونده يك خلاف بزرگ را خيلي زود نميتوان به سرانجام رساند. ممكن است تحت تاثير فشارها حقي ناحق شود. از سوي ديگر هم وقتي مسئلهاي مطرح ميشود، افكار عمومي خواستار بررسي قاطع و بدون اتلاف وقت است. يادمان باشد وقتي كه مسئلهاي پيش بيايد،مثلا فسادي برملا شود، همه ميخواهند خود را از مظان اتهام دور نگه دارند؛ وقتي وضع اقتصادي هم خوب نباشد، دنبال مقصر هستيم و انگ راحت ميچسبد. نامه اين نمايندگان عزيز را بايد به فال نيك گرفت تا با اعمال قانون خاطي به مجازات برسد و بيگناه تبرئه شود. مهم وظيفه شناسي،دلسوزي و اجراي قانون است كه اين نمايندگان به دنبال آن هستند. اينكه چه كسي محكوم يا تبرئه ميشود مهم نيست. ان شاء الله. (1862302) (alef-6)
پس چرا امیر منصور آریا و یا مه آفرید امیر خسروی که یک سال است به اعدام محکوم شده اند و بزرگترین اختلاس ایران را انجام داده اند به دار مجازات کشیده نمی شوند؟ مرتضوی چی؟ محسن هاشمی چی؟ و..... (1862456) (alef-10)
عزیزم اون بیچاره که حالا شاید اعدام نشده اما 3 سال تو زندانه اگر اونم پشتش قرص بود شاید بیرون بود و کاری که او کرده به نظر من در برابر این افراد یه تخلفه ساده هست و هزاران کارگر داشته و تا اونجا که من میدونم مراجع بزرگوار تقلید هم او مفسد فی الارض ندانستند (1862541) (alef-6)
این وسط محسن هاشمی چیکاره بود؟؟ (1862557) (alef-6)
چون تو این مملکت همه با هم برابرند ولی یه عده خاص برابرترند... (1862361) (alef-10)
اقای بابک زنجانی آزاد هستن اما مه افرید امیر خسروی مالک و موسس هلدینگ تجارت گستران امیر منصور اریا بخاطر جرات و جسارت والایش در امر کسب و کار کسی که بمدت یکسال و نیم بازار فولاد ایران را کنترل و اجازه افزایش قیمت را نمیداد و در امر تاسیس کارخانجات جدید از بهترین محصولات بهترین برندهای دنیا برای ارتقای صنعت کشور استفاده مینمود و مهمترین خصیصه او اینکه هر گز از پول این کشور در بیرون از مرزهای ایران استفاده ننمود دفتر ایشان اکنون در جایی بسیار خوش اب و هوا بالای سعادت اباد تهران منطقه اوین در حجره ای حقیر بنام زندان ایام سپری میکند خداوند گشایش در کارش ایجاد کند انشاالله (1862378) (alef-10)
کامران
۱۳۹۲-۱۰-۰۳ ۱۸:۵۹:۱۷
ما هواداران باشگاه داماش گیلان خواهان ان هستیم که مالک ما مه افرید خسروی که در برابر این افراد نه تنها کوچکترین فسادی نکرده بلکه خدمت کرده و بعد از زندان افتادن او تیم ورزشی دچار خسارات فراوان شده هرچه سریعتر ازاد و به کارش بازگردد (1862382) (alef-10)
در مورد مرتضويي هم همينطوره بايد دستگير و با ايشان برخورد كنيد (1861853) (alef-1)
ما اگر میخواهیم اعتماد را چه در داخل و چه در داخل برای سیستم به وجود بیاوریم باید پروندهٔهایی مانند این را شفاف سازی کنیم. (1861862) (alef-13)
ما اگر میخواهیم اعتماد را چه در داخل و چه در خارج برای سیستم به وجود بیاوریم باید پروندهٔهایی مانند این را شفاف سازی کنیم. (1861863) (alef-1)
آقای زنجانی اولین بار با رانت بانک مرکزی تحت ریاست مرحوم نوربخش پولدار شد. به گفته خودش هر روز میلیونها دلار برای فروش از بانک مرکزی تحویل میگرفت و 17 میلیون تومان در روز کارمزد میگرفت. (1862181) (alef-10)
شهرام
۱۳۹۲-۱۰-۰۳ ۲۳:۲۲:۴۶
اگر این قدر راحته پس من کجا بودم (1862846) (alef-10)
شما چقدر ساده هستید ! رییس بانک مرکزی میلیونها دلار بده به یه سرباز صفر برای پخش نمودن در بازار ؟ این اصلا" با عقل جور در میاد ؟ هرچه میکشیم از افراد ساده دل و ساده لوح خودمونه (1863247) (alef-10)
درود بر توکلی من خواستار اشد مجازات قانونی هستم برای این افراد (1861864) (alef-1)
بهتر بود به جاي عكس آقاي روحاني، عكس آقاي احمدي نژاد را مي گذاشتيد. اگر آقاي روحاني حرفي بزند، متهم به سياهنمايي دوران احمدي نژاد مي شود. (1861866) (alef-1)
بهتر است از رئیس پاک ترین دولت پرسید که خود بستر ناپاک ترین انسان ها بود (1862005) (alef-10)
به شجاعت آقای توکلی احسنت می گویم (1862008) (alef-10)
اگر تنها حرف بزنند بله اما اگر با مدارک و عملا اقدام کنند چطور؟ (1862088) (alef-10)
حالا تو همه زمینه ها حرف زدند. این یک مورد را اگر حرفی بزنند متهم به سیاه نمایی می شوند؟ (1862097) (alef-10)
علاوه بر بابک زنجانی افراد دیگری هم هستند که باید تعیین تکلیف شوند:
مرتضوی
محسن هاشمی
نمایندگان هدیه بگیر
....... (1861869) (alef-1)
کاملا صحیح می فرمایید اخوی و اسامی دیگر .... (1862000) (alef-10)
سلمان شکیبا
۱۳۹۲-۱۰-۰۳ ۱۹:۵۱:۳۸
محسن هاشمی هیچ اتهام و پروندۀ سیاسی و اقتصادی ندارد. اونهایی که مثبت میزنن و از لج سیاسی آبروی مسلمان رو می برند فکر میکنند شب اول قبر ندارن (1862473) (alef-10)
به نظر من
اول آیت الله آملی لاریجانی
دوم علی لاریجانی
سوم روحانی که در این بین باید احمدی نژاد می بود نه ایشان
که مقصر هستند
یا علی (1861870) (alef-9)
خوب اونکه رفت این که ادعا داره یکی کاری کنه (1862477) (alef-10)
آقاي دزدگير 84 و 88 كجاست كه پاسخگو باشد؟ (1861872) (alef-1)
باطريش سوخته عمل نمي كند . (1862032) (alef-10)
میتوان نتیجه گرفت هر کس هر شعاری را بیشتر تکرار میکنه تو اون زمینه ضعف بیشتری داره (1862277) (alef-6)
ماکه هر چی میگیم فایده نداره.
شما هم گفتید ، ببینیم چی میشه ؟
خدا کنه فایده داشته باشه.
والله که اعتبار نظام با این مصلحت اندیشی های بی جاضعیف می شود. (1861873) (alef-1)
فکر نمی کنید برای نوشتن این نامه خیلی دیر اقدام کرده اید؟؟؟ (1861879) (alef-1)
شهروند انقلابي
۱۳۹۲-۱۰-۰۳ ۱۶:۰۵:۰۹
با سلام ماهي را هر وقت از اب بكيرند تازه است اضافه كنيد در ليست سياه خودروسازان غارتگران بيت المال در معاملات نفتي و تامين اجتماعي مروجان بد حجابي و فيس بوك و ويچت (1861939) (alef-10)
حدود 30 سال دیر کرده اند. تازه اگر این نامه به منظور سفید کردن پیشانی نباشد و در جهت این نباشد که یعنی به فکر هستیم.چون بنده معتقدم ادم سالم یا در خانه نشسته و یا سریعا توسط دیگران حذف میشود. (1862293) (alef-6)
خيلي هم خوبه...ولي چرا اينقدر ديررررر. تازه يادتون افتاده فساد هم هست؟ فقط ما دوازده نماينده داريم؟ بقيه كجا هستند؟ فقط همين بابك زنجاني متهمه؟ نداريم مفسده ديگه. تا كي حرف تا كي وعده سر خرمن دادن به اين مردم؟چه كسي ميخواد حق مردمو بگيرررره. كي؟؟؟ (1861880) (alef-10)
فقط اونجانیست که توی یه صندوق بیمه ای وابسته به بانک دربخش کشاورزی
طرف به اسم کارمنداش کارت هدیه گرفته وازطرفشونم امضاکرده ولی داده به بالادستا برای اینکه تمدیدش کنن تا37 سال بالیسانس مزایا بگیره!
بانک مربوطه بایدجوابگوباشه! (1861881) (alef-10)
ابوالحسن-ع
۱۳۹۲-۱۰-۰۳ ۱۵:۴۶:۵۱
درود خدا بر 12 نماینده آزاده مانند دکتر توکلی که این نامه را امضاء نمودند ، عدم برخورد با رانت خوارانی امثال بابک زنجانی و... ایمان مردم را به مسئولین سست کرده است. (1861887) (alef-13)
جالبه به جاي عكس احمدي نژاد عكس دكتر روحاني رو گذاشتين! بابك زنجاني در دوره چه كسي غول شد؟!!! (1861897) (alef-10)
خودتان مي گوييد فساد سيستمي ،چطور مي توان اميدوار بود كه سيستمي فاسد خودش را اصلاح كند ؟، ضمنا"براي مبارزه با فساد از همكاران كارت هديه بگير خود شروع كنيد ، باشد تا رستگار شويد (1861920) (alef-10)
شهروند انقلابي
۱۳۹۲-۱۰-۰۳ ۱۶:۰۰:۱۳
با سلام موافق اين نمايندگان بزگوار هسنم براستي چرا اقدام موثري از دستگاه نظارتي انجام نمي شود ؟جرا راكدي پروند مفاسد اقتصادي و معطلي انرا را شاهد هستيم؟جرا صلابت و عدالت را نميبني و لمس نميكنيم و روشنگري افكار را نا ظر نيستم؟جرا يك دانشجو كه درفضاي ملتهب و رسانه اي دجار ناداني شده و غفلت د چار خطا شده تاوان ومحاكمه ولي سران ان محاكمه نشودند؟چرا وزيري كه ترويج بي قانوني ميكند و علنا از فيس بوك و ويچت حمايت ميكند محاكمه نميشود؟چر اخودرو سازان در امينيت هستند ؟چرا غارتگرا ن بيت المال در معاملات نفتي و تامين اجتماعي و......نه تنها محاكمه نمي شودند بلكه گستاخي هم ميكنند؟چرا يك روزنامه به خود جرات جسارت به مقدسات مذهبي ميدهدو باكي ندارد؟جرا بي حجابي در شهر نمايان ولي دستگاه نظارتي اقتدار نشان نميدهند؟جرا بابلك زنجاني و افرادي كه در بگم بگم معرفي شدند راحت و اسوده هستند ؟ اين روند تا كي ادمه مي بابد و پايان ان كجاست؟براستي شهروند درجه 2و3 داريم؟وچرا........ (1861923) (alef-10)
من صد هزارتومن به دولت بدهکاری داشتم . حدود 5 تا اخطاریه از دادسرای ناحیه 5 برام اومد . الان بیکار هم هستم . دیدم اگر پول رو ندم آبروم در خطره . بخاطر آبروم رفتم دادم . حتی یک تشکر هم نکردند و به روی مبارک نیاوردند که 5 تا اخطاریه بخاطر صد هزارتومن . پس معلوم میشه که قوه قضائیه وقت برای مبارزه زیاد داره ولی خودش اقدامی نمیکنه چون از دانه درشتها میترسه (1861929) (alef-10)
حالا بابک زنجانی یا چه وثیقه ای باید آزاد بشه . حتما ده تا شهر رو وثیقه بزاره ؟ نه ؟ (1861942) (alef-10)
فقط دوازده نفر از نمایندگان ! فقط همین . پس بقیه کجا هستند؟ خوابند یا زبانم لال حکایت کارت هدیه است. (1861953) (alef-13)
سيامك
۱۳۹۲-۱۰-۰۴ ۰۸:۰۴:۲۰
pحكايت كيف انگليسيه واقعا خجالت نميكشن؟ يك كارمندرابخاطر يك سطل ماست به تخلفات اداري ميفرستن اونوقت اين همه شاه دزد راست راست دارن راه ميرن (1863168) (alef-6)
سودا به
۱۳۹۲-۱۰-۰۳ ۱۶:۱۵:۴۴
با سلام
ما ملت از اينهمه ظلم نميگذريم،خدا هم نميگذرد واگزارتان به همان خدايي كرديم كه گر دير گيرد سخت گيرد،انشاء الله، (1861966) (alef-10)
حرفای خوبیه ولی هیچ اتفاقی نمیافته (1861991) (alef-10)
با سلام
جانا سخن از زبان ما می گویی! ولی آقایان نماینده که اشراف کامل به امور مملکت دارید خودتان بهتر می دانید که زنجانی و امثال او معلول شرایط هستند و تا زمانی که آن شرایط اصلاح نشود همچنان شاهد ظهور وبروز زنجانی و امثال او خواهیم بود . شما ابتدا باید به عنوان نماینده مجلس به این پرسش پاسخ دهید که نقش شما در پیدایش این شرایط چیست؟ (1862018) (alef-10)
ازکدام ابرو صحبت میکنید مگر ابویی باقی مانده . (1862028) (alef-10)
چه ربطی به روحانی داره؟ (1862035) (alef-10)
روحانی که تازه اومده بهتره یقه اون دوتای دیگه که مسئولیت مستقیم دراین خصوص دارند گرفته شود. (1862042) (alef-10)
افرادی نظیر بابک زنجانی «کریدور» هستند: یعنی اینکه افراد سیاسی فاسدی که پشت اینها هستند به افرادی نظیر بابک زنجانی کمک میکنند که در مدت کمی بسیار بسیار پولدار شوند و پولدار شدن خود را مرهون این افراد سیاسی میدانند و در عین حال نقطه ضعفهایی هم نزد این افراد سیاسی دارند که توسط افراد سیاسی مزبور قابل کنترل باشند. بنابراین «کریدور» ها افرادی هستند که افراد فاسد سیاسی پولهای کلان را از طریق آنها جابجا میکنند، بدون اینکه خود آن افراد سیاسی آسیبی ببینند. نهایتا این کریدور هم مثل کریدورهای قبلی نظیر شهرام جزایری و فاضل خداداد خواهد سوخت و در آینده کریدور جدیدی سربرخواهد آورد. (1862068) (alef-10)
خدا رو شکر میکنیم
اگر عده ای سر در گریبان فرو برده و به روی خود نمی آورند،عده ای از نمایندگان
هنوز نماینده مردم هستند.
دکتر توکلی و دوستان ممنون از زحماتتان
ولی ای کاش از مجلس 260 نفری بیشتر از 12 نفر این رو امضاء کرده بودند. (1862090) (alef-10)
شهروند
۱۳۹۲-۱۰-۰۳ ۱۷:۰۲:۳۱
به نظرم اول باید احمدی نژاد و اطرافیانش محاکمه بشن که ادعای مبارزه با فساد رو داشتن و بزرگترین فسادها (مثل ۳ هزار میلیارد) در دورشون اتفاق افتاد. (1862103) (alef-10)
متاسفانه بنده به عنوان یک عضو کوچک در این کشور شدیدا احساس درماندگی و تنهایی در میان خیل عظیم دزدی ها و غارت ها و ناملایمت ها می کنم و نمی دانم به چه کسی پناه ببرم! مجلس؟!! دولت؟!! قوه قضاییه؟!!
فکر نمی کنم کسی هم دلش به حال من و امثال من بسوزد!!
خدایا به دادگاه عدل تو پناه می برم که از دادگاه های زمینی نامید و سرخرده شدم. (1862113) (alef-10)
بزرگترین جرم فساد اقتصادی در این حد
اشد مجازات اعدام (1862115) (alef-10)
درود بر این بیست نماینده که از هیچ کسی کارت هدیه نگرفته اند
درود بر این بیست نماینده (1862127) (alef-6)
لعنت به همه کسانی که با رابطه بازی حق مردم رو میخورند و به خون شهدا خیانت میکنند (1862132) (alef-10)
سيد ابراهيم كراماتي
۱۳۹۲-۱۰-۰۳ ۱۷:۲۳:۰۴
مردم با نگراني اين پرسش را زمزمه مي كنند ؛ كه با بودن نهادهاي نظارتي و سيستم قضايي اين حد از فساد مالي و رشوه خواري چرا؟
امثال ب.ز يا ش.ج ... مگس گرد شيريني هستند و اقتضاء حال مگس استفاده از فرصتي هست كه از غفلت قناد و آشپز بدست مي آورد! بايد يقه قنادها و آشپزها گرفت كه چرا به مگس ها ميدان دادند ؟
خلاصه مردم به شدت نگرانند و از همه مديران ارشد به جديت گله مند مي باشند.
چشم به راه خبرهاي خوب و اميد بخش براي مبارزه با فساد صرف نظر از اين كه چه كسي فاسد هست؛ مي باشيم.
اگر اراده اي هست با فاسد در حين فساد برخورد شود و نگذاريد ؛ كار به پس از دوران مديريت و فرمانروايي ايشان برسد و بعد از خوردن و بردن و رفتن تازه زمزمه برخورد شروع شود كه اين نوشدارو به كار نخواهد آمد. (1862134) (alef-10)
جلوی ضرر را هروقت بگیرید،منفعت است (1862135) (alef-6)
فقط 12 نفر از نمایندگان (1862180) (alef-13)
hgfdsa
۱۳۹۲-۱۰-۰۳ ۱۷:۴۳:۱۲
چطو رشده که نمایندگان مجلس تازه یادشان افتاده به فکر مبارزه با فساد باشند. (1862183) (alef-10)
سهراب
۱۳۹۲-۱۰-۰۳ ۱۷:۴۷:۱۶
تا زمانی که یکی از یقه سفید های مهم مثل مرتضوی مثل م ر که متهم در اختلاس بیمه میباشد پای میز محاکمه کشیده نشه امثال زنجانی با خیال راحت کارشونو میکنند اصلا امثال زنجانی در این بازی جایی ندارند مهره های هستن که عامل دست بعضی از اقایون واقازاده هامی باشد به این خاطره که نمیشه بابک زنجانی را محاکمه کرد محاکمه زنجانی برابر میشه با انحلال مجلس یا دستگیری سران دولت سابق چه بسی دولت فعلی هم الوده شده باشد در هر صورت این نامه حضرات مجلسی هم اگه رد گم کنی نباشه ونخواهند گناه بعضی از نمایندگان را در پناه این نامه بپوشانه کار درستی بوده که دراین سی وچند سال سابقه نداشته واقایون سران هم باید بدونه هیچ ترسی به اینگونه پرونده ها رسیدگی کنه ومصلحتی کار نکنند در هرجا که مردم در جریان قرار گرفتن ومحرم بودن هیچ اتفاقی نیفتاده است ولی جاهای که مردم نامحرم بودن وضعیت مملکت چند گام به عقب رفته امار اینگونه فساد ها هر روز بیشتر میشه خدا نکنه به جایی برسه که صبر مردم تمام بشه که انوقت جمع کردنش مشکله (1862194) (alef-10)
به این راحتی ها نمی توان اعتمادسازی کرد.
الان من به این فکر می کنم که دیگه کجاها فساد هست ولی هنوز افشا نشده.
دقت کنید که همین فسادها با گذشت زمان نسبتا زیادی داره رو میشه. (1862208) (alef-10)
با سلام خدمت جناب آقای دکتر توکلی
از زحمات شما تشکر می کنیم
ولی همانطو که می دانید قانون فقط برای مردم عادی اجرایی است حتی اگر با تلاشها و پی گیریهای شبانه روزی شما پرونده فساد مالی بابک زنجانی که خود یک مهره ذینفع بوده به دادگاه برسد، در نهایت بعد از گذشت چنیدین سال دادگاه با یک رأی بسیار ضعیف (بطور مثال 4 سال دوری از مشاغل دولتی و پرداخت مبلغی جریمه و حداکثر 4 سال زندان البته باید گفت زندان از ما بهتران!) خاتمه می یابد.
ولی اگر یکی از شهروندان عادی مرتکب اختلاسی بسیار کوچکتر از این شود، اگر نگوییم حکم اعدام ولی یا برگزاری دادگاهی در اسرع وقت او را به شدیترین مجازات محکوم می کند بطوریکه به خاک سیاه نشیند.
صدای ما که اصولا بجایی نمی رسد ولی از شما که امین مردم هستید و در این راه بسیار زحمت می کشید خواهش می کنم در مورد تبعیض ها و بی عدالتی ها فکری کنید. (1862213) (alef-10)
در این ملک فریاد رسی نیست ! (1862217) (alef-10)
دو صد گفته چون نیم کردار نیست (1862224) (alef-10)
مظلومي
۱۳۹۲-۱۰-۰۳ ۱۷:۵۸:۲۲
جناب دكتر توكلي عزيز :مسائل و اتهاماتي همچون مفسد نشان وجود مدارك مستند و غير قابل انكاري است و الا براي فرد مورد اتهام امكان شكايت بدليل افتراء وجود دارد پس بر نمايندگان شجاع و پاك دست لازم است انها را در اختيار مراجع ذيربط قرار داده تا دستان ناپاك رو شود (1862234) (alef-10)
دکتر ع. ص
۱۳۹۲-۱۰-۰۳ ۱۸:۰۸:۰۸
با سلام و حمایت کامل از نمایندگان شریف بخصوص جناب آقای دکتر توکلی که با نوشتن این نامه سر گشوده وظیفه قانونی خود را در دفاع از منافع ملی و ملت باجرا درآوردنند. اگر 10 در صدمردانی نظیر این نمایندگان محترم مسئولیت امور مملکت را در دست داشتند فساد در مملکت باین حد نمیرسید. بوجود این عزیزان افتخار میکنم. درود بر شما! (1862259) (alef-6)
فساد در سازمانهای دولتی بحدی گسترش یافته است که برای انجام یک کار کوچک توقع اخاذی هست.علت العلل اینهمه گسترش در امر فساد ناشی از تغییرات خلق الساعه در وضعیت مالی و مقام و موقعیت افراد وابسته بقدرت است.امروزه اکثر پستهای حساس را در سازمانهای دولتی به در دانه ها میدهند که اکثرا صلاحیت حرفه ای آن مسئولیت را ندارند و در اندک مدتی هم به آلاف و اولوف میرسند/درحالیکه در همان سازمانها پرسنلی وجود دارند که از دانش و تجربه وسیعی برای پیش برد اهداف سازمانی بر خوردارند که نه تنها به تجربه آنان کوچکترین ارزش وبها ئی داده نمیشود این اشخاص ناظر و شاهد هرز و بیراهه رفتن امکانا ت این مملکت بدست کسانی میشود که فقط کاریکاتوری از یک مسئو لند و شرم آورتر از آن این اشخاص فاقد صلاحیت از امکانات و مزایای فوق العاده بر خوردار میشوند.بدیهی است چنین جریاناتی عامل اشاعه بدبینی بکل نظام در سازمانهای دولتی و غیره میشوند.اصولا وضع بصورتی است که استفاده از و جود نیروهای با تجربه و غیر وابسته بقدرت بندرت در این مملکت امکان پذیر است و این نیروها هم بر اثر وجود تبعیضات بیرویه منفعل شده و گوشه عزلت میگزینند.در هیچ جای دنیا باندازه مملکت ما حرف و شعار پر طمطراق و تعریف از پیشرفت علمی اقتصادی عدالت فرهنگ و غیره وجود ندارد ولی در واقع این حرف و حدیثها قرابت چندانی با واقعیت ندارد ویکی از دلایل بی اعتمادی همین تبلیغات میان تهی است.راه نجات اعتماد بافراد با تجربه و بهره برداری از وجود آنان است در هر سازمانی این افراد بخوبی شناخته شدهاند فقط میهن پرستی میخواهد که سعادت و سربلندی کشور و نظام را فدای پاری بازی و قوم و قبیله پرستی نکند. (1862274) (alef-10)
براداران عزیز نماینده فرمایشات شما کاملا صحیح و متین . ولی آیا فکر نمی کنید بخشی از این بی پروایی فساد مالی کشور به شما نمایندگان عزیز بر میگردد چرا که شما می توانید با تصویب قوانین سختر و جدی تر معضل فساد اقتصادی رو از ریشه بکنید.مانند کشور چین که اختلاس کننده و رشوه گیرنده و هر گونه فساد مالی رو به اشد مجازات می رسونه. وقتی فاسدین مالی ببینند که مانند قاچاقچی ها ی مواد مخدر با اعدام مواجهند طبیعتا" ترس از جان عامل باز دارنده هست. (1862281) (alef-6)
رمضانی
۱۳۹۲-۱۰-۰۳ ۱۸:۲۰:۰۲
به جای عکس آقای روحانی صحیح بود که عکس آقای احمدی نژاد را می زدید. آقای روحانی در زمانی که فساد و تخلفات بابک زنجانی رخ داد مسئول دولت نبوده است. (1862286) (alef-6)
اکبرزاده
۱۳۹۲-۱۰-۰۳ ۱۸:۲۲:۴۲
با سلام سئوال مردم شریف این است که تا بحال نمایندگان محترم کجا بودند که این آقا آدم شوئی می کند شما مگر توان نداشتید در آن زمان جلو این کارها را بگیرید ولی در این مدت کوتاه این همه نظارت اعمال می کنید که باید هم باشد ولی خدائی کجا بودید؟ چرا لجام دولت را به سوی خودش رها کردید ؟ چرا از مقام معظم رهبری حرج می کنید آخر چرا؟ نامه نگاری چرا؟ اگر راست می گوئید نامه ای به آن تاریخ اگر دارید علنی کنید (1862288) (alef-6)
بی پروائی دولت گذشته وسکون وسکوت مجلس وقوه قضائی این بلا وفلاکت به سر ما آورده است (1862298) (alef-6)
نکته جالل توجه این که از بین یه لشگر نماینده مدعی و پر هزینه فقط 12 نفر...12 نفر !؟!؟!؟
این نامه رو امضا میکنن و این جای تعجب داره و البته تاسف.... (1862305) (alef-6)
مرزنشین
۱۳۹۲-۱۰-۰۳ ۱۹:۱۱:۲۷
آقای مطهری کجاست ما از شون توقع امضا نامه داشتیم (1862399) (alef-6)
ایرانی
۱۳۹۲-۱۰-۰۳ ۱۸:۲۸:۵۱
بابک زنجانی و امثال اون تو دولت احمدی نژاد به اینجا رسیدند چه ربطی به روحانی داره؟
شما مردم رو چی فرض میکنید؟
به نظر میاد دست احمدی نژاد هنوز از تلویزیون و رسانه کوتاه نشده..
خجالت آوره.. (1862308) (alef-6)
به آقای روحانی چه ؟!!! (1862311) (alef-6)
الف جان این حرفا چیه میزنی ، ما خودمونو مسخره کردیم مثل بابک زنجانیها خیلی ها بوداند رفته اند و به ریش مردم هم خندیده اند باز هم میانو میرن..... ما نمونه یک کشور جهان سومی هستیم . (1862315) (alef-6)
آیا مسئولان سه قوه برای برخورد با فساد اقتصادی که چند سال اخیر رایج شده و واقعا کشور را با مشکلات فراوان مواجه ساخته - به طوری که برای آزادی بخشی از دارایی های کشور که معادل چند درصد مبالغ فسادهای اخیر است تن به توافق ژنو داده ایم- نیاز به این چنین نامه ای دارند تا بخشی از وظیفه خود را که برای انجام آن قسم خورده و حقوق می گیرند انجام دهند. واقعا جای تاسف است! ......
باز خدارا شکر این چند نماینده تو مجلس هستن تا حقوق ملت را پیگیری کنند!
خدا عاقبت این کشور را به خیر کنه، والا ما که دیگه از این مسئولان نا امید شدیم همش مصلحت اندیشی!!! (1862324) (alef-6)
از ترکیه در برخورد با فساد یاد بگیریم (1862337) (alef-6)
افرین به نمایندگان شجاع .من سیاسی نیستم طرفدار فوتبالم از وقتی پای این اقا توسط سردار رویانیان و علی دایی به فوتبال باز شده اثر پولهای کثیف در فوتبال هم باعث فساد گسترده شده. (1862338) (alef-10)
از جناب توکلی انتظار میرفت زودتر از اینها اینکار می کرد،از نظر شرعی آقایان نمایندگان محترم چه در این دنیا و چه در دنیای آخرت باید پاسخگو باشند. (1862355) (alef-10)
آریایی
۱۳۹۲-۱۰-۰۳ ۱۸:۵۴:۲۰
هر چه بگندد نمکش می زنند وای به روزی که بگندد نمک...
مشکل جای دیگس. اینا اگه بخوان هم زورشون نمی رسه (1862366) (alef-10)
صد در صد باهات موافقم. (1863271) (alef-10)
ای کاش جا برای نظر مردم می بود تا ببینند نظر 70 میلیون ایرانی است. (1862379) (alef-10)
احمد ک
۱۳۹۲-۱۰-۰۳ ۱۹:۱۷:۵۸
درود ورحمت خدا بران کسانیکه خدا شناسند وحساب اخرت را دارند ودرود برمسئولینی که خود را در برابر پروردگار ومردم مسئول میدانند ولعنت خدا برکسانی که از بیت المال سوئ استفاده کرده وبا کلمات وعباراتی هدیه را برای خود مباح وباز لعنت خدا بران کسان که رانت میسازند ورانت میخورند وخداوند اقازاده هایی را که خون مردم را میمکند به لعنت ابدی گرفتار نماید ودرود بران نماینده ای که شهامت ابراز عقاید خود را دارد از صمیم قلب از خدای تبارک وتعالی عاقبت به خیری را برایتان طلب میکنم (1862413) (alef-10)
" اگر در همان سال های اول دوره سازندگی که جرائم یقه سفیدها، با سوءاستفاده معدودی از سیاستمداران آغاز شده بود، به هشدارهای دلسوزان توجه می شد، حالا به اینجا نمی رسیدیم."
به جمله بالا از نامه توجه کنید.
برادران این شما بودید که هم گروههای خود را هر کار کردند توجیح کردید و لا پوشانی کردید و نتیجه این شد.
یادتان است:از پول شهرداری تهران سر چهار راه آش دادند تا رای جمع کنند و شما سکوت کردید.
آن دفعه آش چهار راه شد کارسازان افطار مردم را چرا کوچک ببيني
این دفعه پر شد چشمه از آب گل آلود سرچشمه را وقتی تو از اول نبينی (1862464) (alef-6)
حسن شیخی
۱۳۹۲-۱۰-۰۳ ۱۹:۵۵:۵۷
من شخصا هیچ اعتمادی به اجرای حدود الهی توسط قوای کشور ؛خاصه قوه ی قضائیه برای اشخاص صاحب نفوذ و برخی مرفهین بی درد ندارم و مقصر بد بینی امثال من رشد روز افزون فساد اداری و رتبه ی بالای آن در بیبن کشورهای دنیاست.اگر پیرو مولا علی ع بودیم که در پاسخ به درخواست عده ای برای عدم اجرای حد در مورد شخص صاحب نفوذی فرمود : تامن باشم هیچ حدی از حدود الهی ضایع نخواهد شد. الآن ستون بی اعتمادی ملت اینقدر بلند نمی شد. (1862479) (alef-6)
اون از بابک زنجانی، اون از مرتضوی، اون از م.ر.، اون از.....
عفونت خیلی جاها پخش شده. قطع عضو جواب نمیده (1862492) (alef-10)
دکتر توکلی عزیز درود بر شرف تو و همکاران شریفت که این نامه را امضا کردند در تعجبم که چرا فقط 12 امضا ! (1862586) (alef-6)
محمودی
۱۳۹۲-۱۰-۰۳ ۲۰:۵۶:۰۸
دوود بر نویسندگان نامه (1862590) (alef-13)
با سلام ودرودبه آقاى دكترتوكلى؛انشالله باعزمى راسخ واراده اى پولادين به مبارزه بافساداقتصادى درسطح كلان بپردازيد خودتان بهترميدانيدعلت عمده ابن وضع اسفباراقتصادى وتنگى معيشت مردم مفاسدكلان اقتصادى باارقامى واقعاًنجوميست كه پرونده ٣٠٠٠ ميلياردى رادربرابرآنها چون پول خردى مينمايد...مطمئناًدراين مبارزه وپيگيري ها ازحمايت قاطع مردم برخورداريد... (1862593) (alef-6)
درود بیکران می فرستم بر نمایندگانی که این نامه را تهیه و امضا کرده اند. درود خدا بر شما باد و دعای ملت نیز بدرقه راهتان. این 20 نفر نشان داده اند که برای اجرای عدالت حساس هستند و به موقع واکنش نشان می دهند. البته این 20 نفر حسابشان نیز پاک است و از محاسبه باکی ندارند. (1862603) (alef-6)
چرا فقط 12 نفر امضاء کردند؟ بقیه چی... (1862925) (alef-10)
لطفا" بقیه نماینده ها توضیح بدهند چرا آنها امضا نکرده اند؟ (1863074) (alef-10)
ما که امیدی به بهبود نداریم.مملکت داره به سمت آنارشیسم پیش میره اونم با سرعتی باور نکردنی!!!! (1863188) (alef-10)
علی عارفی
۱۳۹۲-۱۰-۰۴ ۰۸:۵۹:۳۷
با سلام آفرین به جناب آقای دکتر توکلی و درود بر سایر نمایندگان شجاع و جناب دکتر توکلی که این نامه را تهیه و امضاء نموده اند عزیزان نماینده شما بهتر میدانید بابک زنجانی شخص نیست نماینده یک جریان است تا افشای کامل این جریان از پای ننشینید خدا با شماست چون شما از حق مردم دفاع میکنید اگر هم در آینده کس یا کسانی مانع این وظیفه خدائی شما شدند سر افراز باشید و به مردم اعلام کنید چون به تکلیف عمل نموده اید. (1863210) (alef-10)
بیمار سرطان مالی بد خیم تمام دستگاه ها را گرفته متخصص درمان ندارد احتمال مرگ زیاد است با سخنرانی و بیانیه نمی شود (1863218) (alef-10)
اقایان نماینده بااحساسات مردم بازی نکنید اراین اتفاقات دراین مملکت ریاد اتفاده ونقل مجالس هست . سکوت رشوه و پرده دری وعدم رسیدگی به خلاف وفساد امری ست که مسوولان پیش گرفتند.مامردم هم انتظار رسیدگی نداریم و .. . به خداپناه میبریم تاخدابدادمابرسد. (1863267) (alef-10)
آقا اینقدر قضیه رو "کش" ندید دیگه!!! (1863438) (alef-6)
آقایونی که میفرمودند تحریم ها را دور زدیم با امثال حضرت زنجانی بوده دیگه همین آقایون بودند که ریاضت اقتصادی رو مقاومت اقصادی معنی کردن و به خورد ملت دادن ، حالا هم که توافقنامه ژنو درست پیش بره و تحریم ها کنار بره دیگه جای دزدی برا امثال این شازده ها و پشت پرده نشین ها نمیمونه ، دیگه حالا مردم فهمیدن تحریم شدن چه تبعات لذت بخشی برا بعضی ها داره.تاکی باید این مردم به اسم دور زدن تحریم ها دزدی های کلان رو تحمل کنن.واقعاً تا کی (1865475) (alef-6)