نظر منتشر شده
۲۲۰
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 161942
پیر گلرنگ من اندر حق ازرق پوشان/ رخصت خبث نداد ورنه حکایت ها بود
دست از مبارزه با فساد و قانون شكني نخواهم كشيد
بخش سیاسی الف، 13 تیر 91
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۴
نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعتبار نامه توکلی را با 204 رای موافق به تصویب رساندند.
 
موضوع بررسی اعتبارنامه احمد توکلی منتخب تهران در جلسه علنی روز سه شنبه مورد بررسی قرار گرفت و پس از ارایه گزارش کمیسیون تحقیق مبنی بر تایید اعتبارنامه منتخب تهران دو معترض به پرونده وی صحبت کردند و نجابت و دهقان نمایندگان تهران و چناران و لاریجانی نماینده قم در دفاع از توکلی سخن گفتند.

گزارش کمیسیون تحقیق

احمد توکلی نماینده تهران در جلسه علنی روز سه شنبه در بررسی اعتبارنامه اش در دفاع از خود سخنانش را با این عبارت آغاز کرد:

 يا عَجَباً لِلدَّهْرِ اِذْ صِرْتُ يُقْرَنُ بى مَنْ لَمْ يَسْعَ بِقَدَمى

عجبا از روزگار كه انسانى نظير مرا برابر قرار داد با كسى كه مانند من براى اسلام قدم برنداشته.

 
نگاه کردم، دیدم یکی از معترضان متولد سال 54 است یعنی آن زمانی که من در زندان بودم و دیگری متولد سال 59 است وقتی که من با شهید رجایی علیه بنی صدر می جنگیدم. دوستانی که تندبادی هم به آنها نوزیده باید حد خود را رعایت کنند. طوبي لمن عرف قدره  و لم يتعده طوره 
(خوشا به حال كسي كه حد خويش بشناسد و از آن تجاوز نكند)

 
وی با تشکر از نمایندگانی که قصد دفاع از اعتبارنامه وی را داشتند گفت: تاکید می کنم از مبارزه با فساد، استبداد، قانونشکنی، انحراف و رانت خواری دست نخواهم کشید و این کار را برای نجات مردمی انجام می دهم که گرفتاری هایی به دست و پای آنها پیچیده است و برای نجات اسلام این کار را می کنم که دچار سالوس، ریا و دروغ شده است.

 
نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: صحبتهایی که علیه من شده و دروغ هایی که گفته شده را پاسخ نمی دهم و سرمنشاء آن را می دانم. اینها برای آن گفته شده که اهداف سوئی تعقیب شود. زبان من الکن نخواهد شد انشالله.

 
وی ادامه داد: اگر نبود که در امر جامع باید اذن ولی فقیه باشد وضع برخی ها تغییر می کرد، به ویژه آنهایی منشا این حرفا هستند، آن هایی که منشأ قانون شکنی، استبداد و فساد هستند.

 
توکلی با اینکه بیش از 30 دقیقه از فرصت دفاعش باقی مانده بود با این بیت شعر سخنان خود را به پایان رساند:

پیر گلرنگ من اندر حق ازرق پوشان      رخصت خبث نداد ورنه حکایت ها بود 


  
اظهارات مخالفان و موافقان (1)
اظهارات مخالفان و موافقان (2)

در پی این دفاعیات ایرانپور و حسینی دو معترض به اعتبارنامه توکلی اعتراض خود را پس گرفتند موسوی نژاد بر اعتراض خود پابرجا ماند و مجلس نسبت به اظهار نامه توکلی رای گیری کرد.
 
در نهایت نمایندگان مجلس با 204 رای موافق، 40 رای مخالف و 8 رای ممتنع از 252 نماینده حاضر اعتبارنامه توکلی را به تصویب رساندند.

توضیح کمیسیون تحقیق درباره اعتبارنامه توکلی
مخالف: هیچ جریانی پشت اعتراض بنده به اعتبارنامه توکلی نیست
پیر گلرنگ من اندر حق ارزق پوشان/ رخصت خبث نداد ورنه حکایت ها بود
مخالف: دنبال تلافی نبودیم
موافق: جای آن است که خون موج زند در دل لعل
موافق: جلسه بزرگداشت و تکریم توکلی را باید در مجلس بگیریم
دفاع لاریجانی از منتخب تهران/ توکلی همواره براساس اعتقاداتش کار می‌کند
 
مهرشاد قرباندوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۱:۱۵:۰۱
دمت گرم و سرت خوش ای مرد

هرچند سن ما به آن دوران، قد نمی دهد، اما، ما توکلی همان صدر انقلاب را می خواهیم و خوشحالیم از اینکه گذشت زمان هنوز هم او را عوض نکرده است.
در بحبوحه ی لابی گری و غوغاسالاری، سرت سبز و دمت گرمتر باشد ای مرد.
در زمانه ای که گرانی کمر مردم را خمیده کرده، تو زبان آتشین این مردم باش ای مرد.
دمت گرم توکلی. به کارت ادامه بده. از حرف های تازه به دوران رسیده ها هم، دلت نرنجد. تابوده همین بوده! (874311) (moderator22)
 
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۲:۴۵:۴۱
با این رای گیری معلوم شد در مجلس نهم 40 وکیل الدوله داریم که باید از آنها به خدای خود پناه ببریم (874584) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۳:۴۲:۲۹
40 نفر + احمدی نژاد میشن 300 نفر، ایشون هرکاری بخواد میکنه دوست من (874719) (moderator22)
 
م. مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۷:۴۳:۱۶
دوست عزیز! رییس مرکز پژوهشها رو هم وکیل الدوله ها تعیین کردن؟! اعتبارنامه نماینده های متخلف رو هم وکیل الدوله ها تصویب کردن؟! رهروان برخلاف نظر آقای توکلی حرکت میکرد. چه ربطی داره به وکیل الدوله ها؟! (875369) (moderator22)
 
م. مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۷:۴۴:۴۹
آقای توکلی! دوتا ظلم در حق شما شد:
1- مطرح شدن این مباحث بیهوده:
خوشحالم که رحیمی همه اسناد دولتی رو زیر و رو کرد و نهایتا فقط تونست تخلفی(!) در این حد، به شما نسبت بده(گرچه همین هم نادرسته. ولی بشدت رایجه).
گرچه به دفعات در کامنتهای الف عرض کردم که خودتون پاسخ این شبهاتو بدید و اگر اشتباهی شده عذرخواهی کنید. ولی علاوه بر اینکه منتشر نکردید، متاسفانه خودتون هم توجهی نکردید و بهانه دادید دست رهروان.

2- دفاع لاریجانی از شما:
متاسفانه اونچه که میخواستن بدست آوردن و حالا نمایش میدن. برکناری از مرکز پژوهشها، تصویب اعتبارنامه نماینده های متخلف برای کاهش اعتبار شما و ...

البته اینو هم منتشر نکردید و احتمالا الان هم سانسور میکنید. ولی بدونید که احمدی نژاد هیچ نقشی در این مورد نداشت. صرفا انتقامی بود از خبر زمینخواری و باجی بود که رهروان به نماینده های متخلف بدهکار بودن. (875375) (moderator22)
 
ابوالحسن-ع
United States
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۸:۲۳:۲۰
هر چه می کشیم از دست حکمیت و استدلال ابوموسی اشعری مجلس است؟؟ (875467) (moderator22)
 
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۲۱:۳۷:۴۵
برادر حتما قرار نيست كه هر منتخبي كه آقاي توكلي به آن اعتراض كند، اعتبار نامه اش رد شود. (875767) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۲۳:۳۶:۳۷
م . مردم چه عجب یه تغییر موضع دادی ؟!! (875972) (moderator22)
 
م. مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۰:۳۳:۱۹
نمیدونم از کدوم تغییر موضع حرف میزنی. من همیشه از آیت الله لاریجانی، توکلی، احمدی نژاد، حدادعادل و ... دفاع میکنم. بارها عرض کردم: این بزرگوارا، برای جامعه ما غنیمتن، حتی اگر مثل سایر مردم گهگاه اشتباهاتی کرده باشن. مهم اینه که باندی کار نمیکنن. لابی نمیکنن!

خودشون در مسئولیتن و زیرفشار و ممکنه با بهانه های جزئی و موش دووندن اصل کاری ها، به جون هم بیفتن و مسائل مهمتر رو فراموش کنن.
من و شما هستیم که باید شرایط اونا رو درک کنیم. درغیراینصورت یه روز با توکلی، کردانو حذف میکنن، یه روز با رحیمی، توکلی رو. یه روز ...

اگر الان همه کاربرا به من منفی بدن، باز هم از آقای توکلی دفاع میکنم. چون مسائلی مطرح شد در حد جلسه کردان. احتمالا مجازات اصرارهای بیهوده توکلی در اون جلسه بود. به قول احمدی نژاد: «فحش دادن به دولت، آسونه. برید سراغ اصل کاریها» (876614) (moderator102)
 
مسعود عيسوي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۰۷:۵۰:۲۲
و شما هم در حق لاريجاني و اصولگرايان رهروان ولايت ظلم كرديد (876288) (moderator22)
 
م. مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۰:۲۰:۰۷
ظلمم چی بود که توبه کنم؟ من و احتمالا خود آقای توکلی، از تصویب اعتبارنامه ایرانپور و .... همونقدر ناراحت شدم که از رای به ریاست لاریجانی! لابی ها باید جبران میشد. (876590) (moderator22)
 
hasan
۱۳۹۱-۰۴-۱۵ ۲۰:۴۶:۰۲
تخلف کوچک ؟ و بعد هم استدلال رییس مجلس که این در مقابل خدمات ایشون چیزی نیست. برادر من تخلف ، تخلف است و رانت ، رانت. کوچک و بزرگ هم ندارد. وقتی بزرگان تخلفهای کوچک میکنند ، مطمین باش کوچکترها تخلفهای بزرگتر میکنند. یاد داستان کندن سیب از درخت بوسیله پادشاه و کندن درخت از بن همراهان افتادم. (879029) (moderator102)
 
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۲:۴۵:۵۰
اقای ایرانپور گفتند خدا شاهده قصدم انتقام گیری نبوده .
آره خود خدا شاهده .
بعد میگه ما به اعتبارنامه توکلی به خاطر عملکرد خودش ایراد گرفتیم .

نکته جالب دیگه میگه من 7 سال درس خوندم برای دکترا .
باهوش ! جنابعالی توی رشته دامپروری بوده که معادل فوق لیسانس رشته های دیگه است . زمان و مدت دکتری گرفتن در رشته های دیگه و تخصص در رشته های پیرا پزشکی ! زمانش با دکتری گرفتن جنابعالی فرق داره. (874585) (moderator22)
 
United States
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۶:۴۸:۲۴
برای ایشان که هنوز فرق مدرک پزشکی که معادل فوق لیسانس و مدرک پی-اچ-دی یا دکترای تخصصی را نمیدانند متاسفم. برای کسانی مثل ایشان که از بی سوادی برخی از مردم استفاده میکنند و یا اینکه خودشان واقعن بی سواد هستند (که من این را محتمل تر میدانم) و سر مردم کلاه میگذراند متاسفم. مثلا هنوز متوجه نیستند که در اکثر دانشگاههای معتبر دنیا برای ورود به دوره دکترا نیازی به مدرک فوق لیسانس نیست و حتی اکثر این دانشگاهها ترجیح میدهند که دانشجویان از لیسانس مستقیما وارد دوره دکترا شوند و ...
متاسفم. (875215) (moderator22)
 
hasan
United Kingdom
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۰۵:۴۶:۳۴
بله ولی وقتی قانون درایران ایجاب می کندقبل ازدکترافوق داشته باشی واخیرادکتراشماازبهترین دانشگاه دنیابدون مستریافوق لیسانس یاکارشناسی ارشدمعادل دکتراحساب نمی شودچرانماینده ووکیل قانون بایدمستثنی باشدخودمانیم ولی دکترمصدق هم لیسانس وفوق لیسانس نداشت (876227) (moderator22)
 
تاک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۳:۵۶:۱۱
ولی انسانیت داشت آدم بود وجدان درد داشت (877217) (moderator102)
 
علی
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۷:۰۰:۳۲
من کاری به مسائل سیاسی ندارم این اقای ایرانپور را هم نمی شناسم اما میدانم که 7 سال درس خواندن در رشته دامپروری یعنی فوق لیسانس و عنوان ان هم مهندس کشاورزی است. شاید ایشان دامپزشک هستند که با 7 سال تحصیل دارای مدرک دکترای حرفه ای معادل فوق لیسانس خواهند بود. ببخشید اگر ربطی به موضوع دعوای شما نداشت. شما به دعوایتان بپردازید کاری به مشکلات مردم نداشته باشید! (875252) (moderator22)
 
United States
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۹:۴۶:۳۹
پرفسور بحث سر اینه که این آقا فرق دکتری یا p.h.d در رشته های غیر پزشکی و پزشکی را نمی دونه و داره از عنوان دکترا به شکلی که در میان مردم عامی رایج است اسفاده می کند
شما هم بیخود جوش نزن احتمالا این دوستمون منظورش همون دامپزشکی بوده شما ناراحت نشو ! (875612) (moderator22)
 
مهدی
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۰۸:۰۰:۵۰
7سال پیش احمدی نژاد با ادعای مبارزه با مفسدان اقتصادی وارد گود شد وبا لیست مفسدان وارد مجلس وبه قول خودش به مصلحت وتوصیه دوستان هیچ کاری نکرد .مطمئن باشید همیشه این مصلحت وجود دارد پس لطفا شعار تبلیغاتی ندهید خانه از پای بست ویران است (876297) (moderator22)
 
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۳:۰۵:۴۵
چرا فقط اعتبارنامه توکلی علنی بررسی شد؟ (874628) (moderator22)
 
فردا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۳:۱۰:۲۴
دلیلش مشخصه برادر من
چون یم خواستن سردمدار مبارزه با فساد رو به قول خودشون کوچیک کنن که تیرشون سنگ خورد. جالب اینجاست که آقای نایب رئیس (ابوترابی) برای بقیه مخالف بود که مخالف ها حرف بزنند اما امروز گویا روزه سکوت گرفته بودند
اون نماینده ها احساس می کردندند با این کار شون اعتبارنامه توکلی یا رد میشه یا با رای پایینی تایید میشه. یعنی می خواستن رای شو بشکونن
که با 204 رای تصویب شد
بد هم خورد (874638) (moderator22)
 
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۴:۲۹:۰۶
عجیب اینه حتی معدود و انگشت شمار نماینده حق گو را بر نمی تابند!!! (874839) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۵:۰۶:۱۸
منظورت همون 40 نفره که شماها آنها را برنمیتابید (874955) (moderator22)
 
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۲۲:۳۷:۰۱
نه منظور اون 40 نفر بعلاوه 240 منهای چند نماینده حق گو که باقی میمانند! (875852) (moderator22)
 
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۲۰:۵۹:۲۸
در شرایط فعلی، توکلی یکی از آخرین کور سو های امید است، قصد این بود (است) که این نور را خاموش کنند. (875713) (moderator22)
 
سریش آبادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۵ ۱۹:۱۲:۱۴
خدا میداد وقتی این تبعیض را دیدم اشک در چشمانم حلقه زد .
توکلی را برای ولایت مداری وانقلابی بودش دوست دارم . (878958) (moderator102)
 
مسعود عيسوي (اهواز)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۴:۲۸:۲۹
آقاي توكلي بنده از حاميان و علاقمندان به شما هستم و بديهي است كه خيلي خوشحالم و علي‌رغم اينكه اين روزها خيلي گرفتارم ولي امروز راديو مجلس را تا زمان اعلام نتايج دنبال كردم.

اما خدا وكيلي گاهي احساس مي‌كنم نوع رفتار شما با كساني كه نقد مي‌كنيد حتي اگر اصل حرفتان صحيح باشد ولي همراه با تحقير و كوچك كردن طرف مقابل است.

براي مثال يك مورد كوچك كه البته اصل موضوع يادم نيست اما اعتراض به يك انتصاب بود، طرف مدركش فراگير پيام نور بود. و شما چندين بار اين را از موارد ضعف و اشكال كار مي‌خوانديد. كه انگار طرف "اكابر" درس خوانده است!

كمي به اين موضوع فكر كنيد ...
هميشه و بخصوص در انجام وظايفتان موفق و پيروز باشيد (874836) (moderator22)
 
United Kingdom
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۴:۳۸:۱۴
عجب مجلسی شده که 40 نفرش جیره خوار اند! (874864) (moderator22)
 
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۵:۲۷:۴۴
گوشت کیلوئی چند شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (875019) (moderator22)
 
فریاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۵:۴۷:۴۶
خدایی اگه 4 تا مثل دکتر توکلی و نادران و مطهری و غیره نبودن که الان بعضی ها

مملکت رو فروخته بودن به آمریکای لاتین !!!!

بابا بذارید ساکت باشیم هیچی نگیم لااله الا الله !!!! (875065) (moderator22)
 
مهدی
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۲:۵۴:۲۹
مطهری در دفاع از اعتبارنامه نماینده ای که محکومیت کیفری داشت : حالا یه اشتباهی کرده ! توبه کرده دیگه از این کارها نمیکنه !
دوستان دقت داشته باشید اگر کسی محکومیت کیفری داشته باشه هیچ جا استخدام نمیشه ! اما با حمایت امثال مطهری ( و البته نه توکلی و نه نادران) این شخص نماینده مجلس میشه ! (876991) (moderator22)
 
اقبال
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۳:۰۱:۴۱
مخصوصا مطهري...............!!!! (877021) (moderator102)
 
ابوالحسن-ع
United States
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۸:۴۸:۱۹
دوست عزیز باسلام:
ایشان بار دیگر برای حفظ انقلاب مردم وجلو گیری ازجریانات انحرافی در دولت، امروز از آبروی خودشان هزینه نموده است. دورد خدا بر این فرزنده شایسته انقلاب . (875511) (moderator22)
 
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۹:۱۸:۱۹
اقای توکلی

من شما را به خاطر راه اندازی سایت الف و ادامه کار ان همیشه تحسین کرده و می کنم.
در این سایت می توانیم تا اندازه ای به صوزت ازاد نظرات قسمتی از ملت ایران را ببینیم. و متوجه می شویم مردم واقعا اگاه هستند. (البته نه اگاهی از نوعی که مسولین می گویند)

خداوند به همه شما عزیزان الفی توفیق و شجاعت بیش از پیش بدهد. (875564) (moderator22)
 
كارمند آقاي توكلي در مركز پژوهش ها
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۲۰:۱۴:۴۱
آقاي توكلي اوني كه طرفداراش فكر مي كنن نيست (مثل احمدي نژاد كه نبود اونطور كه طرفداراش فكر مي كردن). البته اون طور هم كه مخالفاش فكر ميكنن نيست. قضاوت منصفانه كار آساني نيست.
البته حضور ايشون در مجلس در شرايط فعلي بسيار غنيمته هرچند آزادگي و بصيرت ايشون از نظر بنده به هيچ وجهه با آقاي مطهري قابل قياس نيست.
نظير اتهاماتي كه به ايشون وارد شده (رانت خواري) و از نظر طرفدارشون كوچك يا جزئي به شمار مي ره رو ايشون طي حداقل اين شانزده سال به خيلي ها نسبت دادند. مداركشون هم خيلي محكم تر از مداركي كه عليه ايشون ارائه شد نبود و واكنش متهمين هم كما بيش مثل واكنش ايشون بود. گاهي هم صراحتا اعلام كردن كه اشتباه كردن (مورد آقاي موسويان)
به هر حال آرزومند توفيق ايشون در پست نمايندگي هستم. (875663) (moderator22)
 
م. مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۲۱:۵۹:۳۸
1- اگر منظورت اینه که توکلی آزاده تر و بصیرتر از مطهریه، حدس میزنم یامین پور باشی. واگر برعکس، احتمالا .... بماند. صرفا همینا که گفتی و الف منتشر کرد رو به مطهری بگو، ببین چند تا فحش آبدار بهت میده. اونوقت میفهمی آزادگی و بصیرت یعنی چی!

2- فرمودید اتهاماتش مثل سایرینه. کاش واضحتر میگفتی!
اگر منظورت کردانه، اعتقاد دارم توکلی اشتباه کرد و چند ساله که داره یکطرفه دولتو میکوبه و سیاه و سفید نگاه میکنه(مثل اکثر کاربرای الف، با عرض معذرت).
خصوصا اینکه گاهی مستقیما وصل میکنه به احمدی نژاد (مرتضوی و رحیمی رو بیخود به احمدی نژاد نسبت ندید. 30 ساله دارن کار میکنن).
تجربه کردان هم مثل تجربه توکلی، خودش معادل دکترا بود! بیخود قانون زورش کرده بود مدرک بگیره.

ولی اگر منظورت ایرانپور و ... هستن، آقای توکلی چک دزدی داشته؟ قتل داشته دفاع از اینا، بصیرت و آزادگیه؟ یعنی شما نمیدونی چرا رهروان از اینا حمایت کرد؟ ارتباطی با لابی های جلسه رای گیری در مورد هیات رییسه نداشت؟ ... (875800) (moderator22)
 
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۲۲:۳۹:۳۵
خب اگر اقای توکلی وقتی رئیس مرکز پژوهشها شد دوستانی که در دوره اصلاحات به مرکز اومده بودند کنار میگذاشت شاید عرض میکنم شاید جنابعالی الان کارمند ان مرکز مهم نبودین الله اعلم (875859) (moderator22)
 
م. مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۰۲:۳۲:۵۷
انشالله ایرانپور و ... هم اونی که ما فکر میکنیم نباشن. (876171) (moderator22)
 
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۲۰:۳۰:۴۹
يه جمله ميگم:
وقتي از راديو صحبت دو مخالف محترم رو ميشنيدم فقط ميخواستم گريه كنم كه نتونستم چون كسي پيشم بود نتونستم (تاحدي آقاي توكلي رو ميشناسم)

آقاي توكلي فقط اين شعر رو براشون بخون: البته اگر متوجه معني اون بشوند.

پیر گلرنگ من اندر حق ارزق پوشان/ رخصت خبث نداد ورنه حکایت ها بود (875683) (moderator22)
 
مجید نجفی
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۲۰:۵۱:۲۰
خوب گفتی آقا مهرشاد. دم خودت گرم. نظرت هزار تا منفی هم داشته باشه از نظر کاملا مثبت هست. (875702) (moderator22)
 
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۲۲:۱۴:۲۹
جناب توکلی چیزی که عوض داره گله نداره
موافقم, به کارت ادامه بده, مگه اونایی که تو بهشون انواع اتهاماتی درست و اشتباه رو زیدی به کارشون ادامه ندادند؟ (875815) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۲۲:۴۷:۵۵
مثل اینکه عده ای قرارداد امضاء کرده اند تا به این نظر منفی بدهند! (875876) (moderator22)
 
خیالباف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۲:۲۸:۲۵
پیش کشیدن سن و سال نمایندگان و یا مدرک تحصیلی افراد ملاکی مناسب برای بررسی اعتبار کلام اونها نیست. اینکه بگیم فلان شخص 20 سال از من کوچیکتره و یا فلانی مدرکش لیسانس نیست و چه و چه ...نشان از قدم برداشتن در مسیر غیرعقلانی هست چون استدلال و منطق و قانون گرائی ربطی مستقیم به مدرک و سن و سال نداره و هیچکس هم نمیتونه بگه چون سنش بیشتره پس حرفش قابل قبولتره جناب توکلی. (876895) (moderator102)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۳:۵۶:۳۶
لحن تملق شما هرچند به نظرم صادقانه مياد، خيلي به طرفداري احمدي نژاد شباهت داره كه اونها هم البته صادقانه بود.
ايكاش سياستمداران هم به جاي بازي كردن نقش صداقت، مثل طرفدارشون صادق بودند. همه جا و در همه حال، بدون خط قرمز، اونوقت ميشد خطاب شون كرد "سياست مرد" (877218) (moderator102)
 
New Zealand
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۱:۱۵:۱۸
اقا بهتره قبول کنید خطاهایی داشته اید آنهم بزرگ
مهصوم که نبوده اید عذرخواهی کن و تمام دیگه هم نقد ننویس مسئولین انتقاد پذیر نیستند انتقاد سن و سال نداره که می فرمائید یکی از معترضین متولد 54 است و دیگری 59 (874313) (moderator22)
 
فروغ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۳:۱۲:۳۸
استاد چقدر کش میدی؟طرف که خلع لباس شده یا اون یکی که جعل وتقلب ودزدی و......کرده رای اورد ونماینده شد بی لیاقتی هم حدی داره خدا وکیلی کی باید عذر خواهی کنه؟ (874644) (moderator22)
 
م. مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۷:۵۴:۲۹
توضیح و در صورت لزوم، عذرخواهی، به نفع خود آقای توکلی بود. متاسفانه بارها در کامنتها تذکر دادم. نه منتشر شد، نه خودشون توجهی کردن.

همین موارد جزئی (که رحیمی با کلی زحمت! بدست آورده بود) بهانه ای شد در دست رهروان برای تغییر ریاست مرکز پژوهشها، تصویب اعتبارنامه نماینده های متخلف، انتقام از انتشار خبر زمینخواری و تاکید سایت الف بر توضیح و عذرخواهی متخلفین زمینخواری، و ...
نهایتا به خیال خودشون توکلی رو بی اعتبار کردن ولی ... (875401) (moderator22)
 
م. مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۸:۵۲:۵۲
شما با مقایسه آقای توکلی با اون نماینده ها، خیال میکنید دارید از ایشون حمایت میکنید؟!
متاسفانه هنوز جنین فرهنگ "حق طلبی" هم در ذهنیت مردم ما شکل نگرفته (اعم از تحصیلکرده و بیسواد، عام و خاص). فرد پرست و قهرمان سازیم. هر بار آویزون یکی! (875522) (moderator22)
 
New Zealand
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۰۹:۰۳:۲۰
استاد برتر ما که نگفتیم این دوستام معترض برحق هستند گفتیم رطب خورده منع رطب نکند.همین !حالا شما اگر با عذر خواهی از اشتباهات مشکل داری بحثش جداست (876401) (moderator22)
 
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۱:۱۷:۲۰
جوجه دو روزه سر از تخم دروارده ....
بابا بذار مهر نماینده شدنت خشک بشه بعدا بیا به نفر به کسی که سن بابابزرگت تو مجلس سوابق انقلابی داره گیر بده
روت میشه بیای حرف بزنی/
نماینده هستی که باش. هرچی که نباید بگی
معلومه از کجا پر شدی وکیل الدوله ها
از آدم های معلوم الحال م.ر و دوستاش (874315) (moderator22)
 
اسي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۲:۱۹:۰۹
اين چه طرز صحبت با نماينده مردمه
هر چند همچين نماينده همه هم نيست اما به هر حال احترام جايي كه ايستاده رو بايد نگه داري
سالها پيش يكي از استادا فرق جمهوري فرانسه رو با جمهوري ما اينگونه توضيح داد كه:
ذهنيت مردم فرانسه اينه كه مديريت حق خودشونه و اين حق و به عنوان نمايندگي به يكي ديگه مسپرن و هميشه ازش مطالبه دارن و حق خودشونو ميخوان
اما در كشور گل و بلبل مردم فكر ميكنن مديريت حق بعضياست و اين حق و بايد از اونا گدايي كرد
اين حكايت مايي شده كه مبارزه با فساد و قانون شكني حق ماست اما يكي كه فقط ادعاي همچين كاريو داره داريم به پاش مي افتيم (874497) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۲:۳۷:۳۱
نماینده مردم یا دولت؟
رفته اونجابه مواردی گیر میده که صدای خود رئیس مجلس رو هم که نباید از کسی طرفداری کنه دراورده
اگر بحث فامیل بازی بود که می ذاشتش سر مرکز پژوشه ها بمونه
اام بغیر از لاریجاین این اتهام های بیخود صدای همه رو دراورد تو مجلس مخصوصا بزرگا
دیگه 204 تا رای مثبت هم که خودش اظهر الشمسه (874552) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۲:۲۳:۰۱
ببخشید رای اشتباه دادم، یک لحظه فکر کردم مخاطب این نظر آقای توکلی است! (874512) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۵:۰۹:۱۴
یاد اسامه بن زید بخیر که در 19 سالگی فرمانده لشگر شد.
یاد شهید حسن باقری بخیر، یاد همت بخیر، یاد باکری بخیر، یاد محسن رضایی سال 1361 بخیر، یاد احمد توکلی 1359 بخیر که همگی جوان بودند، اما بخاطر جوان بودن مواخذه نمیشدند بلکه تشویق میشدند. (874968) (moderator22)
 
فروغ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۷:۵۴:۲۶
بله جناب یاد خیلی چیزا وخیلی ادما به خیر .یاد زمانی که دروغگو وقاتل ورشوه بگیر وجاعل و.....مواخذه میشدن نه تائید .یادش به خیر . (875400) (moderator22)
 
مهر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۱:۲۱:۱۰
حیف واقعا حیف. به جا این که به قول دهقان بیان تقدیر ازش بکنن میان اعتبارنامشو می برن زیر سوال
حیف این مردبه فکر شما مردمه
واقعا که
هزار بار صدها هزار بار اومده توضیح داده درباره مدرک زمین شهرک غرب و مدرسه معلم دوباره اومدن چرت و پرت میگن چیه چیه
بابا وزیر علوم 20 سال پیش تایید کرده اصلاحاتی ها تایید کردن هنوز قبرستون کهنه میشکافن
تعجب می کنم الف داره کامنت کسایی رو که هنوز دارن به زمین معلم شک وارد می کنند تایید می کنه
الف جان اونهایی که این حرفارو هنوز می زنند خوابن بیدار نیم شوند (874326) (moderator22)
 
رشید
United States
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۱:۲۳:۳۰
توکلی جان برات متاسفم
ببین وارد چه مجلسی شدی که دزد و قاتل میاد بهت گیر میده
واقعا که آخر الزمانه (874335) (moderator22)
 
United States
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۱:۲۶:۲۹
واقع این جمله نجابت در تایید اعتبارنامه توکلی رو باید با طلا نوشت:
جای آن است که خون موج زند در دل لعل ، زین تغابن که خزان می شکند بازارش (874343) (moderator22)
 
مهرشاد قرباندوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۲:۲۴:۰۲
نیک گفتی و من اینگونه می گویم:
سنگ بدگوهر اگر کاسه زرین بشکست// قیمت سنگ نیفزاید و زر کم نشود (874516) (moderator22)
 
محمد زاده
United States
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۱:۲۸:۲۴
سلام
گیرم همه بیانات اقای موسوی نژاد درست باشد. ایا این دست تخلفات در مقابل اقدامات و بیانات شجاعانه اقای توکلی در طول 30 سال بعد و 5 سال قبل از انقلاب قابل طرح است؟ اگر تاریخ را بخوانید برای ضایع کردن شخصیت ها معمولا از این دست اتهامات استفاده میشود . مثلا در مورد ایت الله کاشانی هم گاه به پارتی بازی و سفارشی عمل کردن در مواردی متهم میشود!
این دست اتهامات که نوعی عوام فریبی است در مورد شخصیت های صریح الهجه
و منتقدان دولتی زیاد دیده میشود. (874348) (moderator22)
 
تيمور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۱:۳۳:۳۰
سلام
آقاي دكتر
عليرغم آنكه انتقادهايي به شما نيز دارم ليكن من به نوبه خويش ‘ به شما افتخار ميكنم و از شما بسيار ممنونم وآرزوي سلامتي و موفقيت براي شما دارم.
اجركم عندالله
والسلام. (874362) (moderator22)
 
علي ياري
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۱:۳۳:۵۴
لطفاً كل مذاكرات مجلس را در اين مورد چاپ و انعكاس دهيد تا مردم هم قضاوت كنند و علت اعتراضمشخص شود. (874365) (moderator22)
 
دادار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۷:۵۴:۳۰
هستش دیگه
برو فایلای صویت رو گوش کن قضاوت کن (875402) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۱:۳۵:۳۸
باز این شکسته برای توکلی که اعتبارنامه ش به رای گذاشته شد چون توکلی به اندازه رای وکوپن خود حرف نمی زند ودلیلش همینکه رای اون در تهرام مشخص شده وهمینکه از پژوهش مجلس بیرون انداخته شده چون اون امیال شخصی خودر را با واقعیت قاطی کرده ونتیجه اش را هم دیده ولی کو چشم بصیرت ؟ (874371) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۲:۲۱:۳۴
آقای یا خانم محترم.

با توجه به اینکه آقای توکلی نهایت تلاشش رو برای مبارزه با بی‌قاعدگی و به هم ریختگی و اخیرا در مورد جلوگیری از ورود افرادی دارای سابقه‌ی جنایی کرده باید بهش افتخار کرد و آفرین گفت. چیزهایی که ایشون مطرح کردن باید جزو عرف اصول‌گرایان باشه. ولی افسوس که اصول‌گرایان، «اصول» رو قربانی منافع کوتاه مدت کردن.... (874507) (moderator22)
 
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۲:۳۸:۲۲
لیاقت تو همین برخی از نمایدنه های دزد و قاتلن
تورو چه به توکلی؟ (874555) (moderator22)
 
م . س
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۴:۱۷:۵۶
از کجا معلوم که همین نویسنده مخالف توکلی جز کسانی نباشد که توسط آقای توکلی ازش انتقاد شده ؟ معلومه که اینطوری هم باید بنویسه. (874805) (moderator22)
 
United States
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۵:۱۲:۴۰
ببین یه موقع نماینده هایی را که ازشون طرفداری کردی دیدی ، اول مواظب دسته چک ات باش ، دوم مواظب جانت باش ! (874978) (moderator22)
 
فروغ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۷:۵۸:۵۴
به به شما همون خلع لباس شده نیستی؟ یا همون که ... (875422) (moderator22)
 
صا د ق
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۱:۳۸:۰۷
وجود چنین مردانی در نظا م جمهوری اسلامی باعث پایداری وسلامت نظا م است (874376) (moderator22)
 
امیر حسینی
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۱:۳۹:۴۳
آقای توکلی عزیز با وجود اینکه خیلی دوستتون داریم و میدونیم که نیت تون پاک اما نمیشه با رانت خواری و فساد مالی مبارزه کرد این بیماری شیوع پیدا کرده و همه جا هست در ادارات همه شهرها هست. اکثرا مشغول دزدی از بیت المال هستند وقتی به من میگن برو یک کامپیوتر بخر من میرم میگم به فروشنده دوست عزیز صد تومان اش رو بذار کنار برای خودم بعد رو فاکتورت بکش تا دوباره بیام پیشت این یعنی دزدی و یعنی فساد بعد توی یک اداره کوچک 900 کیلومتر دورتر شما کجا این رو میفهمین مشکل بسیار بزرگتر از اینهاست. در ثانی مگه با پرونده فساد بیمه و سه هزار میلیارد و ...مبارزه شد تا با بقیه بشه همه ش زمان رو میکشن و ثالثا اگر میخاین برای رئیس جمهوری کاندید بشین با این شعار موفق نمیشین احمدی نژاد فرق داشت ک. باز هم میگم خیلی دوستت داریم. (874381) (moderator22)
 
United States
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۱:۴۶:۰۷
عذر میخوام اینایی که میان حرف میزنند چرا انقد در مورد شهیدان و مستضعفین و نائب امام زمان میگویند؟ میخوان حرف های خودشون رو موجه جلوه بدن؟
به اون آقا 2 دقیقه وقت میدن 1.30 دقیقه به ریتم آهسته از امام و شهدا میگه. (874403) (moderator22)
 
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۲:۰۶:۳۴
همیشه کسانی که مشروعیت ندارند از این حرفهای کلیشه ای استفاده میکنند تا کسی اینان را زیر سوال نبرد و خود را ملتزم و موجه نشان بدهند اما زهی باطل (874469) (moderator22)
 
United States
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۱:۴۸:۰۷
خوب از اقای توکلی انتظار داریم در مقابل این اتهامات و تهمت ها پاسخ گو باشند (874416) (moderator22)
 
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۲:۰۸:۱۱
ایشان امتحان خود را پس داده شما چطور؟ (874473) (moderator22)
 
United States
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۲:۳۴:۳۵
منظور من به اونایی که تهمت زدند بود.منظورم این بود ساکت ننشینند (874546) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۲:۱۶:۲۳
با عرض تبریک
آقای توکلی خواهشمند است با ذکر دلیل و مدرک نسبت به 11 مورد ذکر شده توسط حجت‌الاسلام سيدمهدي موسوي‌نژاد (نماینده دشتستان) اقدام بفرمایید.
البته مورد آخر که مصاحبه سایت الف با سخنگوی امور خارجه آمریکا است فقط یک اختلاف نظر هست که من با نماینده دشتستان اصلا موافق نیستم ولی باقی موارد اتهام است که به صورت مستدل قابل بررسی است. (874489) (moderator22)
 
1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۲:۴۲:۵۳
وقت الف و بیننده هاشو نگیر
برو الو ببین اون حاج آقاتون راست گفته یا نه
دوما درباره این موضوع بارها توکلی توضیح داده
من نمی دونم همه چرا قانع میشند و شدند الا شماها و برخی وکیل الدوله ها (874577) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۵:۲۴:۵۱
اتهام مطرح شده است. یا باید صراحتا تکذیب شود (با تکذیب آقای توکلی، نیازی به دادگاه نیست) یا اینکه بر اساس عدم تکذیب در مجلس توسط آقای توکلی، یعنی مطالب درست بوده است.
البته نمایندگان مردم حق داشتند که علیرغم همه آن مسائل، اعتبارنامه آقای توکلی را رد نکنند که نکردند. اما رد نشدن اعتبارنامه، به معنی عدم انجام آن اشتباهات توسط آقای توکلی نیست.
ماها بخاطر عصمت آقای توکلی به وی رای ندادیم. بلکه چون اشتباهاتش کمتر از بقیه بوده است، ایشان را به عنوان نماینده انتخاب کردیم. (875010) (moderator22)
 
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۷:۴۹:۱۸
این چه طرز حرف زدنه ؟
وقت الف رو نگیر یعنی چی ؟
حق من شهرونده که بدونم کی راست میگه . یا حق با توکلیه و این اتهامات کذبه که اونوقت خیال ما از طرف ایشون راحت میشه و دفعه بعد خیال نمیکنیم ایشون هم خودش آلوده است . یا حق با اون طرفه است که واویلا !

فرق امثال شما که اینجوری جواب ساده ترین سوال شهروندی رو با تحکم میگیری با یک دیکتاتور چیه ؟ جز این که اون زورش بیشتره و تو زورت نمیرسه بیشتر از این سرکوب کنی ؟ (875391) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۵:۱۰:۵۹
وقت مردم رو نگیرید
بذارید این حاج آقاتون که این همه داد و هواره سر اعتبارنامش و بحث تقلب کردنش در امتحان حوزه ائین نامه رو یاد بگیره بعدا بیادبه رئیس 8 سال مرکز پژوهش ها گیر بده
بابا توکلی با دولت در می افته کاریش نیم تونن بکنن اینها که سهلن (874973) (moderator22)
 
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۶:۰۰:۲۴
آدم خوب ، دکتر نجابت در دفاع از دکتر توکلی به تمام موارد مستدل پاسخ داد اگر طالبی برو بخون، نه اینکه یک جور بنویس که انگار حرف حق زدن و ارزش پاسخ گویی داره (875091) (moderator22)
 
مهر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۷:۵۶:۵۹
من نمی دونم شماها خوابید؟یا نمی شنوید؟ بابا جان برو مذاکرات رو گوش کن لینکش تو همین الف هست بعدا ببیا دوباره و هزارباره اینارو بگو


دهقان عوض هیئت رئیسه و موافق:
در خصوص زمینی که در سعادت آباد نیز که این معترضین مسائلی گفتند نیز باید بگویم که این بحث بسیار روشن است و در این موضوع قانونی عمل شده و حتی یک متر ا این زمین نیز به نام آقای توکلی نیست. همچنین پس از بیان این مسائل و اعتراض به اعتبار نامه آقای توکلی نیز محسن رفیق دوست اخیرا در نامه ای به کمیسیون تحقیق تایید کرده و نوشته که ملک برای ساخت مدرسه واگذار شده و آقای توکلی بر اساس احساس مسئولیتی که داشتند نامه نوشتند و درخواست این زمین را کردند. بنابراین با این اسناد و مدارک مشخص است که اقای توکلی زمین را برای خودشان نمی‌خواستند و از ابتدا نیز قصد داشتند آن را وقف کنند. (875411) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۲:۲۴:۲۷
اگه منظورتون زمین خونه‌اش باشه و مدرکش که زبونش مو در آورد اونقدر که گفت و انگشتاش نیز،‌ بس که تایپ کرد! (874518) (moderator22)
 
1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۲:۳۸:۵۵
چندباربیاد توضیح بده بابا
مگه بیکاره
یه سرچ بزن جوابشو تو همین الف میگیری (874558) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۵:۴۵:۳۳
لطف كن لينكشو بذار
منظورت اين جور جواب هاست كه گفته:
اعزام برای تحصیل ، حداقل خدمت نظام به امثال ايشان هست؟ (875063) (moderator22)
 
United States
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۱:۵۳:۳۵
این بحث هزینه کردن از امام و رهبری شده مثل قران خوندن تو مراسمات سوگواری
کسی که به فرامین مقام عظمای ولایت گوش فرا میده و اون رو سرلوحه کار خودش قرار میده دیگه نیازی نیست اون رو جار بزنه.طرف داره با بغض و کینه صحبت میکنه داره اتهام یا تهمت میزنه آخرش حرف از شهدا و صدیقین و امام و رهبر میزنه .کسایی که منبع صحبت هاشون روزنامه ها و ارگان های معلوم الحال است و دروغ مبین است چطور وجه امام و شهدا و رهبری را خدشه دار میکنند؟ (874434) (moderator22)
 
United States
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۲:۱۷:۳۱
جالب اینجاست که وسطش چندین بار صلوات میفرستند. من جای رییس بودم تذکر میدادم که اینا بحث حاشیه ای است. تو به رهبری و شهدا ارادت داری مجبور نیستی پشت سر هم جار بزنی. به خدا این مشکل مملکت ما شده (874493) (moderator22)
 
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۱:۵۸:۰۰
صدبار درباره مدرک روزنامه فردا توضیح داده امروز هم که گفتن آخرین شمارش کل اامر هزینه کرد و وپولهایی که گرفته شده رو اعلام کرده، باز چارتا وکیل الدوله که معلومه مدارک رو از کیا گرفتن(متهمان اصلی پرونده بیمه) اومدن حرف می زنند
اگر شماها نماینده اید برید ببینید سه هزار میلیاد رو کی برداشته و مهمتر اینکه کیا بهش کمک کردن
البته آقای توکلی بودن که مبارزه با این موجودات هزینه خودشو هم داره
خوشم اومد امروز همه از دکتر دفاع کردن همه بزرگای مجلس:

در پی اظهارات نجابت و دهقان نمایندگان تهران و چناران درباره اعتراضات نسبت به اعتبارنامه احمد توکلی و اعلام درخواست فرصت از سوی نمایندگان شاخص مجلس همچون زاهدی وزیر سابق علوم ، مرندی وزیر سابق بهداشت و محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس برای دفاع از این منتخب تهران، ایرانپور و حسینی نمایندگان مبارکه و قصر شیرین که از معترضان به اعتبارنامه توکلی بودند از اعتراض خود انصرف دادند. (874443) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۲:۱۸:۴۳
اول آقاي توكلي گير داده كه نبايد انرژي اش را هدر ميداد (874495) (moderator22)
 
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۲:۰۱:۱۰
آقای توکلی ان شالله که میدونید خداوند حتی پیامبرش را هم در جلوی دوست و دشمن بدون هیچ مصلحت اندیشی در مقابل انحرافات احتمالی هم به شدیدترین عذاب ها می ترساند.پس میدونید که فقط باید از خدا ترسید و از اربابان قدرت ذره ای واهمه نداشت و جلوی گردن کلفتانی که فکر میکنند عمر نوح نصیبشان شده ست و فکر میکنند در آن دنیا هم خط قرمزی اطرافشان کشیده میشود با قدرت تمام ایستاد .
البته امیدوارم (874451) (moderator22)
 
محسن
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۲:۰۵:۰۶
اون 48 نفر غیر موافق حرفشون چی بود؟ (874463) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۲:۲۵:۱۶
لابد همونهایی که سر نقطهاش داد و فریاد راه می‌اندازن و برای دولت یخه پاره می‌کنن (874521) (moderator22)
 
amir
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۲:۱۴:۰۵
اون 48 نفرازافرادخط قرمزیها هستند .وامیدوارم خدا به آقای توکلی توفیق این رابده که فقط برای رضای خدا عمل بکند نه رضای شخص (874483) (moderator22)
 
توكلي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۲:۱۷:۱۴
تمامي مداركي كه بدون كنكور گرفته شده اعتبار كنكورداده ها را ندارد
آقاي توكلي با اينهمه اولاد نمره منفي در خصوص اهميت كنترل جمعيت در اداره و سعادتمندي كشور ميگيرد نصف مشكلات ما بدليل عدم كنترل جمعيت است
در تمامي مواردي كه مخالفين آقاي توكلي ابراز كرده اند بايد به جامعه جواب داده شود
با اين موارد نظر خوبي به آقاي توكلي ندارم گذشته فكر ميكردم دكترا دارند
ان شاء الله اين رويداد باعث درس گرفتن نمايندگان در تحرك به اندازه وسعشان باشد زيرا نه تكليف داريد براي بيش از وسع تان تلاش كنيد نه عاقلانه است اين همه احساس تكليف بكنيد (874491) (moderator22)
 
م . س
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۴:۲۴:۲۸
خودت فهمیدی چی گفتی؟ (874823) (moderator22)
 
توكلي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۰۸:۴۰:۱۴
م . س . سلام هرجاشو متوجه نشديد بفرماييد توضيح دهم
1 ـ بعد انقلاب خيلي ها با دورزدن كنكور مدرك گرفتند كه اكثرا رانت بوده است.
2 ـ فرزند كمتر زندگي بهتر شعار كيمايي كشور ماست
3 ـ لايكلف الله نفسا الا وسعها ( خوب است آقاي توكلي در احساس تكليف كردن مثل مهندس باهنر زيرك باشند مثل دكتر لاريجاني سياس. ديديد آقاي لاريجاني در نطق دفاع از آقاي توكلي تلويحاً چطور همه اتهامات را تاييد كرد و كلي هم منت به آقاي توكلي گذاشت! )
4 ـ وقتي وارد يك بازي مي شويد بايد تا آخرش را برويد جلو . نماز مستحبي را يا نبايد تكبير گفت يا اگر گفتيد حق نداريد وسط اقامه ، آن را بشكنيد
من حس خوبي نسبت به شروع كردن ها و تمام نكردن هاي آقاي توكلي ندارم )
5 ـ مقاله چند ميگيري احساس تكليف نكني را بخوانيد.
" به اميد درس گرفتن از اين اتفاق پرهزينه "
درود بر احمد توكلي ، سلام بر محمدرضا باهنر، آفرين بر علي لاريجاني ، زنده باد كياست اسلامي " (876354) (moderator22)
 
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۲:۱۹:۴۲
ايكاش آقاي توكلي با اينهمه عدالت طلبي و ظلم ستيزيش اين مشكلات را نداشت بهرحال اينها نقطه ضعف كوچكي نيستند! (874498) (moderator22)
 
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۲:۱۹:۵۷
اون آقا چه رویی دارد.سابقه ربودن چک وجعل عنوان دانشگاهی راکه در پرونده خودیدک میکشد بهتراست به وجدان خود سری بزند وازنمایندگی استعفادهدویک شغل مناسب بارشته خود-دامپزشکی-پیداکند (874500) (moderator22)
 
United States
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۵:۴۰:۲۰
من که دامداری دارم حتی حاظر به استخدام ایشان برای سلامت گاو هایم نمیکنم چه برسد ایشان نماینده مجلس شود این توهین به مجلس و مردم است که چنین شخصی که اصلا صلاحیت و مشروع نمیباشد در مجلس باشد و از اعتبار مجلس می کاهد بزرگان خود دانند. (875047) (moderator22)
 
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۲:۲۰:۲۸
فقط می دونم خیلیییی مردی خیلی انقدری که تو این زمون که خیلی از مسئولین فقط به فکر جیب خودشونن و از مردم و دل مردم حرف نمی زنن و دفاع نمی کنن بدون هیچ ترسی میای و از درد مردم میگی من خودم همیشه واسه سلامتیتون و موفقیتتون که صدای مردم هستین بعد نمازام دعا می کنم خدا و حضرت علی پشت پناهتون باشه (874502) (moderator22)
 
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۲:۲۲:۳۰
آيا آقاي توكلي دكتر است؟ اگر است ، مدركش كو؟ و اگر نيست چرا سالها سر مردم را شيره ماليد ؟ بيچاره كردان مظلوم واقع شد. (874510) (moderator22)
 
ابله
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۶:۰۴:۲۲
ببین داداش البته فکر نمی کنم انگلیسی بلد باشی ولی با یک زبون بلد برو سایت دانشگاه واکینگهام اسمش توی فارق التحصیل ها هست؛ برو توی اکسفور اسم کردان رو هم سرچ کن (875104) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۲۰:۰۰:۴۸
کردان با ارز دولتی نرفت انگلستان صفا کنه. اونهم بدون کنکور ، اونهم با هفت تا فرزند. الان بخوای توی همین تهران بری دکترا اولا می پرسن که سن بالا نباشی و بعدش هم از فارغ التحصیلی ارشد بیشتر از دوسه سال نگذشته باشه. حالا میشه رانت رو برای ما تعریف کنی؟؟
ضمنا
شما اگه انگلیسی بلدی، اولا که اکسفور نه، آکسفورد
دوما که مدرک افتخاری میدونی یعنی چی؟! (875639) (moderator22)
 
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۲۳:۲۹:۵۶
نگفتم انگلیسی بلد نیستی، چون اگه بلد بودی می رفتی توی سایت دانشگاه آکسفورد می دیدی که لیست افرادی که دکترای افتخاری گرفتند هم هست ؛ البته بگذریم از اینکه کردان سر کلاس های دانشگاه آزاد از خاطراتش در دانشگاه آکسفورد تعریف می کرده و توی مجلس هم مدرک جعلیشو برد بالا و نشون همه داد و گفت اگه لازمه کارشناسی ارشدمم بیارم و ....
اما در مورد دکتر توکلی، آن موقع که خیلی ها دکترا می گرفتند ، توکلی به دلیل مبارزات دانشجویی در دانشگاه شیراز داشت توی زندان آب خنک می خورد، بعد از انفلاب هم که دانشگاه ها باز شدند باز عده ای رفتند دنبال مدرک ، توکلی وزیر کار شد و بعد با رجایی روبروی بنی صدر ایستاد ، زمانی هم که جنگ بود عده ای دنبال مدرک رفتند ولی توکلی ایستاد و کار کرد، حالا ارز تحصیل اگر به توکلی تعلق نگیره به کی تعلق بگیره؟ اگر کسی به خاطر سوابقش مستحق چیزی بشه این رانته؟ پس لابد همه فرزند شهید ها و جانبازها و رزمنده ها و ... همه رانتخورند (875958) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۲:۳۱:۰۸
فارغ التحصيل درسته ! (876908) (moderator102)
 
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۴:۴۹:۲۷
استاد گرامی
میشه دقیقا بگی دانشگاه واکینگهام کجای کره زمینه ؟!!!
شاید منظورت دانشگاه ناتینگهام بوده که آقای توکلی توش درس میخونده.
واکینگهام نام یک روستا حوالی برایتون هست نه دانشگاه آقای توکلی .

شما که اینجور بقیه را نصیحت میکنی حداقل ادعای سواد انگلیسی و از این ادا اطوار ها نکن .
خودتو ضایع میکنی !! (877425) (moderator102)
 
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۲:۲۳:۳۸
تملق و چاپلوسي و ريا و سالوس جامعه را فرا گرفته است.اگر امام و شهدا زنده بودند كه يه زماني افراد زيادي براي سر پوش گذاشتن بر فساد ، دزدي، قتل خيانت از آنها استفاهده ابزاري مي‌كنند چه مي‌گفتند. واقعا جاي تاسف داره كه شرايط به گونه‌اي شده كه هر آدمي براي خيانت، فساد خود اينگونه از امام و شهدا مايه مي‌ گذارند. (874513) (moderator22)
 
حسین
Germany
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۲:۲۴:۲۳
آفرین بر تو مرد مومن، امیدوارم که به راهی که گفتی پیش بروی و خودت گول شیطان را نخوری و مبارزه با فساد، قانون شكني و رانت‌خواري را کنار بگذاری و خودت آلوده آن شوی. (874517) (moderator22)
 
حجاج
Germany
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۲۳:۲۳:۳۷
اول انشاء نوشته ات را درست بکن . خودت هم نمی دانی چی نوشته ایی , دستور زبان فارسی را یاد بگیر و بعد هم شجاعت داشته باش منظور اصلیت را عنوان کنی . (875950) (moderator22)
 
ابوالحسن - ع
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۲:۲۶:۰۶
دوستان، امثال من که از نسل اول انقلاب هستیم تا به حال به عنوان یک سرباز برای این نظام، هر کاری درحد وسع توان مان انجام داده ایم (به دنبال آن نیستم که بگویم کارمان خوب یا بد بوده است) وهیچ وقت از این نظام طلبکار نبوده ایم و امروز این بار سنگین را به جوانان واگذار کرده ایم وحتی از نظر زن و بچه هایمان گاهی نسبت به کسانی که اخیرا وارد بازی قدرت شده اند درجمع آوری مال و منال بی کفایت به حساب می آییم چون دوستان جدید یک شبه می خواهند ره صد ساله را بپیمایند ولی امثال ما اعتقادی وپیمانی با خدا داشته ایم...
لذا ما به دنبال کسانی که اهل عدالت و مبارزه و انقلابی در زمان شاه بوده اند، اهل مجاهدت در راه خدا و عدالت خواهی برای مردم بودند، حرکت کرده ایم. حتی گاهی ما را نمی شناسند وامروز بعضی از آنان گمنام خانه نشین هستند وبا درد رنج خودشان دست وپنجه نرم می کنند.
ولی امروز بازیگران جدیدی وارد عرصه سیاست شدند و دارای شرایط مبارزه و زندان شاه را به دنبال نداشته اند و یا شرایط سنی آقایان اقتضا نمی کرد که اهل مبارزه باشند و امروز نقصی برای آنان به عنوان انقلابی به حساب می آید.
لذا امروز با بغض وکینه، سعی در تنزل جایگاه آقای توکلی دارند که سابقه مبارزه در جهت عدالت خواهی (در زمان شاه و بعد از انقلاب با خودی و غیر خودی) و با طالبان قدرت وثروت درهر عصر وزمانی بر کسی پوشیده نیست. هرچند ایشان هم انسان است و بری از خطا نبوده.
آیا نباید افسوس خورد به حال این مجلس نورسیده که فرزند انقلابی خودش راتحمل نمی کند؟
امروز این مبارزه با عدالت طلبی آقی توکلی وامثال ایشان نیست؛ بکله مبارزه با یک نسل طرفدار انقلاب است.
لذا میتوان نتیجه گرفت که دولت امروز هرکاری خواست می کند و کسی نیز جلوی او را نمی گیرد!! همینکه امثال ایشان تا به حال توسط دشمن دانا یا دوست نادان، و مفسدین زخم خورده از ایشان، حذف فیزیکی نشده است، لطف خداوندی است!!
حال صاحبان قدرت و لابی های پنهان و آشکار در مجلس و طرفداران دولت بگویند چرا همه از یک مجرم حمایت می کنند؟ این حمایت ها ناشی از چیست؟ نسل ما نگران است، این حقیقت دارد که تمام بی اخلاقی هایی که برای نفی آن مبارزه کردیم، امروز تبدیل به اخلاقیات شده است؟ وای به حال ما که زنده ایم و این روزگار را می بینیم واسفا بر چنین مجلسی، که در آن ارزش ها شکسته می شود... قاتلان و دزدان و روحانی خلع لباس و... تایید می شوند...!!؟
حال پرونده ایشان (که حتی مخالفان او نیز در سلامت و پاک دستی اش تردید ندارند) به عنوان آخرین پرونده درمجلس درحال بررسی است تا او را درصورت امکان حذف و در غیر این صورت منفعل و از ریاست مرکز پژوهش بر کنار نمایند شاید که بیش از پیش در جلب محبت و الطاف دولت و معاون اول توفیق یابند!
دلمان از اینکه رهبری و دیگر بزرگان انقلاب سکوت می نمایند بشدت گرفته است. خداوندا تحمل این بی عدالتی را به ما عطا فرما تا مانند دیگر بچه ها ی انقلاب بعد از 33 سال نبریم گویا این درست است که انقلاب فرزندانش را می خورد ... (874524) (moderator22)
 
بابکی 3
United Kingdom
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۲۳:۰۵:۲۹
سلام به انسانهای ازاده ،مومن ،ولایی ، آزاد و هر انسانی که به انسانیت وقانون احترام می گذارد
من به عنوان یک مبارک% (875905) (moderator102)
 
حسین
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۲:۴۰:۱۵
عرض تبریک دارم خدمت آقای دکتر توکلی عزیز
هنوزم دوستون داریم
از زمان دانشجویی که با شما آشنا شدم تا به امروز ، هر روز به علاقم به شما و تفکراتتان بیشتر میشه و هر روز را با این امید شروع میکنم (به یاد شعار قدیمیتون= دولت پاک برای ملت پاک ) (874563) (moderator22)
 
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۲:۴۰:۱۷
42 سال از عمرم میگذرد و پدرم از مبارزان قبل و بعد از انقلاب بود و پدرم و برادرانم توسط ساواک دستگیر و شکنجه شدند و خودم نیز در 14 سالگی با دست بردن در شناسنامه و بزرگ کردن سنم افتخار حضور در میادین رزم را داشته ام و برادرانم نیز افتخار شهادت و جانبازی برایشان رقم خورده است! اینها را نگفتم که افاضه ادب خدای ناکرده شده باشد تنها خواستم بگویم که اکثر این مردم در بطن حوادث انقلاب بوده و همه چیز را بیاد دارند و خوب و بد را کاملا تشخیص میدهند و من با جرات و یقین دل میگویم که توکلی برای این کشور بسیار زحمت کشیده و خداوند انشاالله طبق وعده خودش به همه کسانی که بدون ترس در راه او قدم میگذارند اجر و مزد عنایت خواهد کرد. توکلی عزیز قوی باش و تا آخر برای دفاع از حقوق ملت گام بردار و انشالله خدا و مردم از تو راضی هستند. (874564) (moderator22)
 
طرفدار
Sweden
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۳:۰۷:۵۶
شما در مواردی که خود انتخاب کردید یعنی نه تمام خلافها و نه تمام ارگان متخلف بلکه بیشتر در مقابله با احمدی نژاد حرف حق زدید. این در واقع یک اخطار به شما بود و بدانید که نوبت شما هم خواهد رسید و اگر پا از گلیم خود دراز کردید عاقبت دیگران در انتظار شما هم خواهد بود.
حال متوجه میشوید که زمانیکه در مقابل دیگر تخلفات ارگانهای دیگر چشم پوشیدید و بیان نکردید و حتی همسو بودید این نتیجه را گرفتید. امیدوارم که در آینده در انتخاب راه حق چشم خود را بیشتر باز کنید! (874632) (moderator22)
 
بسیجی گمنام
United States
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۳:۱۶:۱۰
باسلام و احترام، حاج احمد آقا را از دیر باز می شناسم. از آن زمان که هنوز انقلاب پیروز نشده بود ، آن هنگام که خودش و خانم محترمه‌اش در منزل شهید_سپ..._ دور از چشم ساواک شاه ملعون، زندگی مخفی داشتند. حاج احمد از اول متعهد و متعبد و رساله‌ای بود. در اطاعتش از مرجعیت و ولایت شک نکردم، محقق و با ساختاری متخصص و معماری مهندسی و با ارجاع به منابع حرف‌هایش را می زند (یعنی یک تحصیل کرده دانشگاهی است والکی مثل خیلی ها شعار پرت وبلا نمی دهد). درجریان های سیاسی و موضع گیری های سیاسی نیز تا کنون رعایت تعادل و انصاف را رعایت نموده‌اند واسیر باند بازی و گروه گرایی نشدند. همه صفات و ویژگی‌هایی که با افعال ماضی از ایشان ذکر کردم الحمدالله تا کنون هم استمرار دارد و انشالله همواره این افعال ماضی استمراری باشد. نه مثل بعضی ها که می گویند " فلان سمت در زمان جنگ بودیم .... و فلان کار را اداره نمودیم و....._ یکی هم نیست بگه بابا جان الان سمت کدام قبله نماز می خوانی؟ اورشلیم و معبد اسراییل یا.....
واما حاج احمد آقا، ما دردمان را می گوییم شما نمایندگان محترم هم حسب وظیفه شرعی وقانونی درمانی برایش بجویید . آقای توکلی چه کسی باید ناهنجاری‌ها و چالش‌های موجود کنکور دکتری سال 91(کنکور سال قبل) باتوجه به مصاحبه ساعت 12:27 روز 91/3/13_ رییس سازمان سنجش کشورآقای دکتر سرورالدین_ را پی گیری نماید؟.................. و............... (874654) (moderator22)
 
Germany
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۳:۱۹:۲۲
دکتر دوست داریم! بگذار هر چی می خوان بگن (874665) (moderator22)
 
United States
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۳:۲۵:۰۱
آقای توکلی من کار ندارم اعتراض به اعتبار نامه شما درست بوده یا نه و از روی لجاجت بوده ولی طبق استدلال شما متولدین دهه 50 و 60 و صد البته در آینده 70 و... حق ندارند به کسایی که قبل از انقلاب زندان رفتند و تو جنگ بودن هیج اعتراضی کنند حتی اگر ختایی از اونها دیدند . به نظر من استدلال سنی کردن شو غیر منطقیه (874684) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۳:۲۶:۲۴
خدمت جناب آقای توکلی؛
مشابه مطلب قبلی؛خودستانی و خودبینی ابتدای سقوط است پس پیشنهاد میشه این مطلب رو هم مثل قبلی حذف کنید و بجای تکبر موقعیت را برای خدمت ببینید. (874689) (moderator22)
 
United States
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۳:۳۳:۲۵
من نميدونم اين راي ها از كجا به سبد موسوي نژاد ريخته شد ... قربان ايشان كانديداي خوذتون بود و گروه جبهه متحد اصولگرايان و رهپويان از او حمايت كردند والله ايشون هيچ پايگاهي در دشتستان ندارند (874702) (moderator22)
 
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۳:۳۵:۰۶
از اصولگرایان و به عبارت بهتر کسانی که از اصولگرایی نان و آبشان می آید بیش از این انتظاری نیست.به اعتبارنامه دکتر توکلی گیر می دهند کسی که شایستگی ریاست جمهوری دارد ولی در عوض اعتبارنامه کسی که مجرم بوده و اعتبارنامه اش قبلا رد شده تصویب شده. البته از افراد به اصطلاح اصولگرا انتظاری بیش از این نیست.ذکر این نکته ضروری است که آقای توکلی اصولگرا باشد یا اصلاح طلب ایشان حق گرا هستند و کور کورانه از فردی یا جریانی طرفداری نمی کنند.همچنان که منتقد دولت هستند با وجود اینکه این دولت عنوان اصولگرایی را با خود یدک می کشد.درود بر تو ای مرد الهی تسلیم نشو اگر شما و علی مطهری و دو سه نفر دیگر را از این مجلس بردارند از این مجلس چیزی نمی ماند. (874707) (moderator22)
 
جمسید
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۳:۳۵:۱۰
نماینده ای مثل آقای توکلی که با صداقت باشد انگشت شمار است.این مجلس بدون آقای توکلی پویا نیست چرا که در مورد هر طرح ولایحه مصالح نظام را در نظر میگیرد ودر مورد ان اظهار نظر میکند (874708) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۳:۵۲:۲۷
خسته نباشي بزرگ مرد عرصه هاي مبارزه با نامردي اگر اين رنجها نباشد مرد از نامرد تفكيك نمي شود با تمام وجود برايت طول عمر سلامت از خداي متعال ميخوام. (874748) (moderator22)
 
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۴:۱۰:۵۸
سلام . ازکودکی توکلی عزیزرامیشناسم. چه قبل وبعدازانقلاب همه ی بزرگان اوراخوب میشناسند. یکتنه درمقابل بی دینی وبی عدالتی میایستد. اگرچه رای نیاورد ا (874781) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۲۰:۰۳:۵۱
این از سر لجبازی است. (875642) (moderator22)
 
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۴:۱۲:۲۰
شایسته است که اقای توکلی دیگه از لفظ دکتر استفاده نکنه
برای خودشونم بهتره. (874786) (moderator22)
 
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۶:۱۶:۰۲
من تو دانشگاه هنر درس می خوانم ...
هفته پیش استاد نه چندان محترمی که حتی بلد نیستند درس بدهند و سواد آنچنانی نیز در زمینه رشته ما ندارند آمدند و گفتند از این به بعد به من بگویید دکتر ... من شب تا صبح درس نخوندم دکترا بگیرم که شما به من بگویید استاد... از این به بعد هر کس به من نگوید دکتر آخر ترم از خجالت ایشان در می آیم...
ببین بدبختی ما به کجا رسیده....
اون از پروفسور سمیعی که با این همه شهرت می گوید من لیاقت اینهمه تشکر ندارم اونم به این اساتید بی سواد ما
الف تو رو خدا اینو چاپ کن بابا خسته شدم هی کامت گذاشتم تو پخشش نکردی پارتی بازی اونم تو نظر دهی... (875136) (moderator22)
 
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۲۳:۴۷:۰۱
ببخشید " تاکید می کنم که من از مبارزه با فساد، استبداد، قانونشکنی، انحراف و رانت خواری دست نخواهم کشید. " یعنی چی؟ یعنی ما هنوز اینها رو داریم؟
راستی کسی چیزی از مبارزه ایشون با استبداد یادش میاد؟ اصلا یک اصولگرا میتونه با استبداد سر جنگ داشته باشه؟؟ (875997) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۴:۱۲:۳۵
حالا نمیشد آقای توکلی و پسرخاله محترم ایشان (آقای لاریجانی) به اتهامات زمین شهرک غرب و غیره جواب میدادند و تواضع نمیکردند؟
اینکه معترضین چه سنی دارند دلیل محکمی نیست. مگر قرار است هرکس سنش بیشتر است و قبل از انقلاب زندان بوده از مصونیت کاتولاسیون برخوردار باشد؟
اقای توکلی که به حق در این چند ساله از قانون دفاع میکند باید جواب اتهامات را دقیق و مستند بدهد. (874788) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۲۰:۰۵:۰۶
یه شعری خوندن به جای جواب .... !! !! (875647) (moderator22)
 
سعيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۴:۱۲:۴۳
من يك دشتستاني هستم، شما را به خون شهدا قسم مي دهم در مورد مدرك حوزوي آقاي موسوي نژاد تحقيق و شفاف سازي كنيد. از آيت الله حسيني بوشهري استدعا داريم در اين مورد سكوت نفرمايند. (874789) (moderator22)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۴:۱۴:۳۴
فقط می تونم بگم که از صمیم قلب دوستتون داریم حمایتتون می کنیم چون جزو معدود افرادی هستین که درد مردم رو درد خودتون می دونید و به ارمانهای انقلاب و رهبری که مبارزه با فساد و بی عدالتی است پایبند موندید (874794) (moderator22)
 
شمسایی
United States
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۴:۱۹:۵۸
دورد بر موسوی نژاد روحانی جوان فعال .
از اینکه روحانی فعالی در مجلس میبینم بر خود می بالم.
تا کنون اینقدر از وجود یک روحانی خوشحال نشده بودم.
من هر روز رادیو فرهنگ را برای اطلاعم از مجلس میگیرم .امروز جز اون روزهای خیلی خوب من بود.
اقای توکلی هم خیلی مسایل را نتواست جواب بدهد و همین بود عامل تایید حرفهای این جوان روحانی.
خدا یا همه ما را به صراط المستقیم هدایت کند. (874810) (moderator22)
 
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۵:۲۶:۵۵
آقای شمسایی مطمئن باشید پشت این هیاهوها چیز دیگری است. این روحانی جوان هم با جاهای دیگری وصل است. (875014) (moderator22)
 
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۶:۰۸:۲۸
با کمال احترام عرض می کنم کار زشت این آقا در امتحان را کارشناسان خط و نظارت حوزه علمیه تایید کرده اند و با این مدرک وارد مجلس شده ؛ خوب این روحانی جوان اگر به آقای توکلی گیر ندهد چه بکند (875109) (moderator22)
 
فرشاد
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۲۰:۵۷:۰۵
آقای شمسایی بگذار از توکلی بد بگویند، اما تاریخ به روشنی قضاوت خواهد کرد. مجلس ما هم نماینده شجاع مثل توکلی دارد و هم...
به قول سعدی "همه دانند که در صحبت گل، خواری هست" (875710) (moderator22)
 
اهل برازجان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۴:۴۹:۳۴
جناب شمسایی! من اهل برازجان هستم و موسوی نژاد را خیلی بهتر از شما که نوچه او هستید می شناسم. خیلی کرکری نخوانید که به ضررتان است. (877427) (moderator102)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۴:۲۶:۲۴
توکلی خطا کردی . (874831) (moderator22)
 
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۷:۱۵:۳۴
چرا؟! (875298) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۲۰:۰۸:۲۰
برای اینکه در پاسخ پرسش های نماینده معترض، جواب قاطعی داده نشد، برای اینکه توکلی نگفت بلاخره ارز متاهلی گرفت یا نگرفت؟
نگفت بورس تحصیلی واقعا حقش بود؟
نگفت که فوق لیسانس رو بلاخره چند ماهه گرفت؟
استعلام از وزارت علوم گرفت یا نگرفت؟
زمین شهرک غرب را گرفت یا نگرفت؟ ساختمان آبان را گرفت یا نگرفت؟
مرحوم کردان فقط یک مدرک افتخاری داشت، اما امروز از همه چیز حرف زده شد، آنهم بدون پاسخ ماند.
حالا شما تا ابد بگو چرا؟؟؟!! (875650) (moderator22)
 
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۲۳:۰۸:۰۵
ببین شما به جای اینکه خیلی حرف بزنی ، خوب دفاع دکتر نجابت رو بخون جواب همه این چرا ها شفاف توش اومده (875908) (moderator102)
 
فروغ
United States
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۴:۳۷:۱۷
جناب توکلی حرف هایتان را شنیدم :صحبت قند توحیف است که مکرر نشود .ادامه بدهید وعمل کنید تا انهاکه نمیدانند بدانند هنوز دراین مملکت هستند کسانی که فقط شعار نمیدهند رای من به شماازشیرمادر حلال تر. (874861) (moderator22)
 
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۵:۱۶:۵۰
فقط امشب بشینید روزه سکوت صدا وسیما رو ببینید که هیچ خبری از مجلس نمیده
چون میترسه اسم توکلی بیاد مردم شاخکشاون تیز شه
صدا وسیما توکلی رو با موسوی یکی کرده
خودتون تا ته قصه رو برید
وای بر این صدا وسیما (874991) (moderator22)
 
یک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۵:۲۶:۴۱
امشب نشستم ببینم خبر سراسر حماسی و امید بخش 21 و 20:30 چی میگن درباره تصویب اعتبار نامه قوی توکلی
می دونید که دکتر توکلی تو صدا وسیما ممنوع التصویره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
وقتی این رسانه میلی ما باشه حساب نماینده های وکیل الدوله که دیگه مشخصه (875012) (moderator22)
 
یزدان
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۵:۳۶:۵۵
جناب توکلی عزیز

گرچه میان آنچه ما می خواهیم و آنچه شما می خواهید فاصله تا ثریاست اما ماصبوریم وبه نان جویی و کوزه آبی و اگرباشد و بگذارند دلی اندک خوش ولبی خندان
راضی . گرچه آخرسر به مخالفانت خواهی گفت " گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من آنچه البته به جایی نرسد فریاد است ." راهت پر رهرو ، دلت به ایزد منان گرم ،
قامتت افراشته باد در برابر باد . نباشد آن روزی که مثال منصور شوی ...
منصور کزو گشت سر دار بلند جرمش آن بود که اسرار هویدا می کرد (875038) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۵:۴۹:۳۲
با عرض معذرت از طرفداراي توكلي
آه كردان كه ميگفتن همينه ها
امروز كه ايشون رو بعد از جلسه مجلس تو مركز پژوهشها ديدم قيافش خيلي شبيه مرحوم كردان شده بود
البته بلا تشبيه، صرفا چهره رو عرض كردم (875069) (moderator22)
 
Germany
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۵:۵۰:۱۲
میدانید چرا بعضی ها معتقدند فساد وظلم که زیاد شد آقا امام زمان عج ظهور میکنند وبعضی ها معتقدند سطح شعور وآزادیخواهی وراهبر خواهی مردم که زیاد شد ایشان ظهور مینمایند.( که نه مانند لشکر حضرت علی ع نوک تیغ وشمشیر خود را به مولای خود بگیرند واورا با تهدید وزور به شکست وادارند).
در مورد قسمت دوم که بایستی حالا حالاها انتظار فرج کشید.لیکن از شق اول فرضیه بالا نتیجه میگیریم که به علائم حتمی ظهور نزدیکتر شده ایم.زیرا بعضی از معممین هم متاسفانه زبانی برای دفاع از مظلوم نداشته وفقط به مسجدی کوچک سر گذر وخمسی وذکاتی نمازی وشامی نظوراتی دلبسته اند.خدایا تو خود به فریاد خانواده های عیالوار وآبرومند برس.
الملک یبغی بالکفر ولا یبغی باالظم (875071) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۲۲:۳۸:۱۲
عزیز !یبقی درست است .ضمنا این حدیث سندی محکمی ندارد (875855) (moderator22)
 
یک طلبه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۴:۴۷:۰۴
چون به ضرر امثال شماهاست و بند بند تن تان را می لرزاند، سندیت درستی ندارد! ولی اگر گفته می شد: «الملک یبقی بقلیل من الظلم ولکن یجب ان لا یبقی بقلیل من الکفر!» آن وقت برای ابوهریره های زمان همچون شما، هم سندیت پیدا می کرد و هم قابل اعتنا.
شما چه کار به سندیتش داری مرد نکته گیر؟! کلام را نگاه کن که عین سخن باریتعالی است. عقلت را به کار انداز تا سخن خدا را زا میان سخنان بی ارزش بازبشناسی. هیچ امری نزد پروردگار عالم مذموم تر از ظلم و ستم نیست. در هر گناهی یک ستم نهفته است که عموماً حق الناس را ضایع می کند. (877417) (moderator102)
 
am
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۵:۵۸:۱۹
بجون خودم بعضی وقت ها فکر میکنم که نکنه توکلی هم از خودشون باشه و نقش سوپاپ اطمینان را بازی کنه!ولی بازم دلم خوش میشه که حداقل نماینده تهران حرف دل من اصفهانی را میزنه.موفق باشی . (875086) (moderator22)
 
حجاج
Germany
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۲۳:۲۹:۲۹
اخوی خدا قوت , اگر مکانیک هستید لطفأ زیاد از مردم پول سوپاپ نگیرید . (875955) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۶:۱۰:۲۰
جناب آقای توکلی
بزودی برای آزادی شما از زندان دعا خواهیم کرد. (875117) (moderator22)
 
حجاج
Germany
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۲۳:۳۶:۲۵
امیدوارم خداوند زندانیان جاهل را ازجهل خودشان نجات فرمایند . دوست عزیز برایت دعا میکنم خدا به راه راست هدایتتان کند . (875970) (moderator22)
 
حجاج
Germany
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۲۳:۴۵:۴۷
دوست عزیز شما اهل کشور کره هستید . ؟ جنوبی یا شمالی ؟ لابد در کشور شما آمار خودکشی بالاست . خدایی که جان دهد , جان بگیرد . (875994) (moderator22)
 
حسین زاده
United States
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۶:۳۵:۵۲
با سلام از اینکه مرد شجاع و ستم دیده دوران شاه و نماینده حامی تمام مردم ایران توانست رای بالایی را در تائید اعتبارنامه خود کسب نماید خوشحالیم و به آن دسته از نمایندگانی که اسمشان نماینده است و چهار سال نمایندگی آنها میگذرد و انگار آن شهرستانها و ... نماینده ای ندارند ، هشدار میدهیم و میگوییم خدا را هم در نظر داشته باشید و از روی سیاسی بازی و حب جاه و مقام و حمایت از بعضی ها که واقعا حمایت از آنها در روز محشر باید جواب داده شود . با تشکر (875185) (moderator22)
 
دشتستانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۲۳:۱۰:۰۴
به خدا قسم موسوی نژاد نماینده دشتستان برای اکثر مردم حوزه انتخابیه ناشناخته است. او فقط در نماز جمعه اهل سر و صدا بود که آن هم فقط برای ردیفهای اول نماز جمعه شناخته شده است. در شگفتم آدمی با این وضع چطور به کسی مانند توکلی گیر می دهد؟! (875914) (moderator102)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۶:۵۱:۴۶
آقای توکلی بهتره برای مبارزه با فساد از خودت شروع کنی!

توچیحاتی که در مورد شما برخی از عملکردهای شبهه‌دار جنابعالی ارایه شد بیشتر ماست‌مالی کردن قضیه بود تا دفاع از شما.

بهتر کاری که می‌تونی بکنی اینه که از مردم عذرخواهی کنی و بعد با همون جدیتی که الآن داری با مفاسد آقایان عدالت‌محور و مهرورز مبارزه کنی. (875225) (moderator22)
 
بابکی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۷:۰۲:۳۴
به این اقا بگویید همین بس که یک شهرضایی حاضر شد از تو حمایت کنه میدونی معنی اش چیه من جای تو بودم خود کشی می کردم اخه شما تو شهرتان حتی در زمان تبلیغات هم از سلطه شهرضایی ها انتقاد می کردید چه شد که به اون پناه بردید یه کم فکر کن بیخود نبود بعضی مسئولین تقاضای ویزیت یک روانپزشک را برایتان داشتند (875257) (moderator22)
 
امیر حسین
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۷:۰۳:۲۷
توکلی از این امتحان با افتخار بیرون امد بهتر است کسانیکه با پول عوامل اختلاسبیمه سر کار امدند علنی اعتبار نامه انها بررسی شود (875261) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۷:۲۴:۱۷
توكلي واجد خصوصيت حزب الله است.
ان‌شاءالله خداوند به ايشان توفيق بيشتر عنايت فرمايد (875323) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۷:۲۴:۳۰
انشا الله خدا به بقیه نمایندگان مجلس هم شجاعت بدهد تا از حقوق ملت مظلوم ایران واقعا دفاع کنند! (875324) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۷:۲۴:۳۹
خداوند توكلي را که خستگي ناپذير در مبارزه با فساداست براي ما مردم حفظ كند او مرد بزرگي است. (875325) (moderator22)
 
صدیق
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۷:۴۶:۰۹
مگر خطای توکلی چیست که نباید اعتبارنامه اش تأیید شود او که سالها ریاست مرکز پژوهشها بوده اگر هم نماینده خوبی نیست چرا 204 رای بنفع او داده شد. . . !! ما توکلی را میستاییم چون از عدالت و مردم میگوید . (875376) (moderator22)
 
صدیق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۲۰:۱۳:۰۱
منم موافقم پسر عمو (875661) (moderator22)
 
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۷:۴۷:۰۴
حالا اين ایرانپور اصلا نماينده کجا هست که خودشو اينقده حساب میکنه؟ (875379) (moderator22)
 
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۷:۴۷:۱۷
باعرض سلام وخسته نباشدذ حضور مسئولین سایت. سئوالی از دکتر توکلی دارم در صورت امکان جواب دهید اشاره به متولدین 54 و 59 شده ایا ریشه بداخلاقی ها این نسل است یا نه همان هم نسلی های خود شما ؟ (875382) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۹:۲۳:۱۴
جالبه بدونيد ايشون خيلي از متولدين دهه 50 و 60 رو كرده مدير و كارشناس تو مركز پژوهش ها
البته اين كار اشكالي نداره، اشكال از اونجا پيدا مي شه كه مخالفين هم مي تونن با همون منطق دفاعي ايشون به مركز پژوهش ها حمله كنن (875573) (moderator22)
 
بنده خدا
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۹:۳۸:۵۰
با سلام خدمت دوست بزرگوار
من هم تقریبا به سن شما هستم اگر عنایت کرده باشید آقای توکلی رعایت حرمت را به آقایان معترض به دلیل جسارت آنها توصیه نمودند، وگرنه ایشان با چه بسیار متولدین پایین تر از این سنین هم رابطه ای بسیار خوب و دوستانه دارند. (875604) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۳:۴۸:۵۲
واقعا!
برادر عزيز لحن صحبت ايشون به هيچ وجه نظر شما رو تاييد نمي كنه.
مثلا همين لحن پاسخ جنابعالي نياز به تفسير نداره كه كاملا محترمانه است.
تذكر جهت رعايت حرمت اونم با اون لحن و منطق هر چي كه باشه با اخلاق و اوصاف ديني و ملي سازگار نيست.
البته سيطره بلامنازع اين لحن در فضاي سياسي كشور غير قابل انكاره. (877194) (moderator102)
 
ایرانی
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۸:۳۵:۱۳
استاد میشه شفاف سازی بفرمایید که در بیت "پیر گلرنگ من اندر حق ارزق پوشان/ رخصت خبث نداد ورنه حکایت ها بود"، منظور شاعر از "پیر گلرنگ" که رخصت نداده کیست؟ (875486) (moderator22)
 
مهدی
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۹:۰۷:۳۹
درود بر احمد توکلی،به حضور این نماینده شجاع در خانه ملت افتخار می کنیم.
زنده باد توکلی/ (875547) (moderator22)
 
حسین-ح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۹:۰۹:۵۷
با سلام
امروز بطور اتفاقی در خودرو بخشی از صحبتهای آقای موسوی نژاد و تمام صحبتهای نماینده مبارکه و همچنین دفاعیات اقای نجابت را در مورد آقای توکلی شنیدم مخالفین در واقع عقده گشایی کردند ؛ صحبتهای اقای لاریجانی که در زمان وزارت اقای توکلی در مقطعی معاونش بوده و در عین حال پسر خاله اش ؛را نشنیدم ! مطمئنا" تاثیر گذار بوده ؛ لیکن چهل رای مخالف هم خیلی بالاست! اما در خصوص فرمایشات ناب آقای توکلی در خصوص سن و سال معترضین " آیا در این کشور مسئولان فعلی به حداقل این صفات پای بنده بوده اند ؟مرحوم مهندس جاودان نام و بزرگمرد مهندس بازرگان با ان همه سوابق مبارزاتی متولد 1286 بوده ؛ آقایان منجمله آقای هاشمی متولد 1313 ؛ در ست در همین سال آن شادروان دکترای مهندسی ماشین خود را از یکی از معترترین دانشگاههای پاریس اخذ کرده بود و آقای هاشمی در روستای نوق متولد شدند بنده یک بار سالها پیش همین موضوع را به آقای هاشمی و برادرش آقا محمد هم عرض کردم ؟ چقدر خوب است که در توصیه به اندرزها ؛ خودمان به حداقل ها هم پای بنده باشیم؟ در هر حال آقای توکلی با همه ایراداتش به اندازه چندین برابر مخالفانش وزن و شخصیت و ... دارد ؟ از تصویب اعتبارنامه اش خیلی خوشحال شدم و برایش با اصلاح برخی از دیدگاهها و حرکت بیشتر در جهت حقوق واقعی عمومی مصرح در قانون اساسی آرزوی توفیق دارم. در این رابطه خیلس حرف و مستندات برا ی گفتن هست ؟؟ (875552) (moderator22)
 
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۹:۳۲:۴۸
به عنوان یک حقوقدان=1.قانون انتخابات بطورریشه ای باید اصلاح گرددتادزدوجاعل و...نتوانندنامزدنمایندگی شوند 2.شورای نگهبان صادقانه به کوتاهی خوداعتراف واشتباهش راقبول وسعی کندتاافرادفاسدبه مجلس راه پیدانکنند 3.ایین نامه داخلی مجلس اصلاح تا اینگروکشیهای مغرضانه تکرارنشود4.جلوی لابی گری گرفته شود/نمایندگانی که باانهمه مدرک قطی به یک دزد وجاعل رای +میدهندچه جوابی به خداوندخواهند داد؟؟!!!! 5.پیشنهادمیکنم یکدادگاه خاص باحضورهیات منصفه تشکیل ودرمجالس بعد ان دادگاه به اعتبارنامه نمایندگان رسیدگی نماید. (875592) (moderator22)
 
بنده خدا
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۱۹:۳۴:۳۶
قُلِ اللَّهُمَّ مَالِكَ الْمُلْكِ تُؤْتِي الْمُلْكَ مَن تَشَاء وَتَنزِعُ الْمُلْكَ مِمَّن تَشَاء وَتُعِزُّ مَن تَشَاء وَتُذِلُّ مَن تَشَاء بِيَدِكَ الْخَيْرُ إِنَّكَ عَلَىَ كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٌ
سوره آل عمران ایه 26
بگو: خداوندا! تو صاحب فرمان و سلطنتى. به هر كس (طبق مصلحت و حكمت خود) بخواهى حكومت مى‏دهى و از هر كس بخواهى حكومت را مى‏گيرى و هر كه را بخواهى عزّت مى‏بخشى و هر كه را بخواهى ذليل مى‏نمايى، همه خيرها تنها به دست توست. همانا تو بر هر چيز توانايى. (875601) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۲۳:۱۳:۰۱
منظورتان را واضح بیان فرمایید. (875923) (moderator102)
 
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۲۰:۱۴:۳۳
اگردرکشوری بی دینی مانند کره نماینده ای چنین رسوامیگردید شک نکنید که خودکشی میکرد (875662) (moderator22)
 
جعفریان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۲۳:۱۹:۲۷
می دانید رسوا چه کسی است:
1 ـ او که در دعوای طایفه اش به خانه یک نفر هجوم می آورد و در قتل دسته جمعی شرکت می کند و یک نفر را می کشد. و اکنون هم نماینده مجلس و جزء 40نفر مخالف توکلی است.
2 ـ او که مدرک تحصیلی برای خودش جعل کرده، چک دزدیده و... محکومیت کیفری دارد و اکنون نماینده مجلس است.
3 ـ او که به دلایل مشخص خلع لباس شده، محکوم شده و اکنون نماینده مجلس است.
4 ـ او که سابقه آزار دادن به زنان را دارد و اکنون نماینده مجلس است.
رسوا اینها هستند که در شهر هرت، شاد زندگی می کنند! اگر برخی به این افراد افتخار می کنند، ارزانی وجودشان. (875941) (moderator22)
 
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۲۱:۰۳:۵۰
حضور توکلی و امثالهم در مجلس جنگ های زرگری درون مجلس را قوام بهتری می دهد.
آقای توکلی کوبیدن نماینده ای که در موضع ضعف است شجاعتی نمی خواهد . سعی کنید مدرس باشید (875721) (moderator22)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۲۱:۳۷:۰۱
جناب توکلی عزیز به شما تبریک می گویم پیروزیتان را وبرای شما سلامت واستقامت در مقابل حریفان بی رحم آرزو می کنم .
جناب توکلی خوب بود شما فرصت دفاع از خود را داشتید اما دوست خوب من چند سالی است که حریفان امروز شما صدها تهمت وافترا به دیگران زدند وهیچگاه فرصتی برای دفاع به حریف داده نشد !
دوست خوب من وعده خدا حق است وظلم پایدار نخواهد ماند. (875764) (moderator22)
 
مرد
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۲۱:۵۰:۱۵
دکتر جان تو این وضعیت گرونی و تورم که هر کسی رو تو خیابون میبینی ناراضیه .میخای مردم و بخندونی (875785) (moderator22)
 
سید
United Kingdom
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۲۱:۵۷:۰۵
اقای دکترتوکلی ماهمگی حامیان شماییم نماینده مادرمجلس کسیه که حرف خدایی بزنه کاری به مدرک ورای شهرمون نداریم افرین برشجاعتت0 حامیان ولایت فداییان رهبرشهرستان مبارکه (875797) (moderator22)
 
جلیل
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۲۲:۲۵:۲۲
جناب اقای توکلی به قران قسمت میدهم که اگر از حق این مردم بیچاره در برابر این مفسدان دفاع نکنی در قیامت پاسخگو باشی (875833) (moderator22)
 
۱۳۹۱-۰۴-۱۳ ۲۲:۳۶:۱۲
اگر کاندیدای ریاست جمهوری شوی از بقیه بیشتر رای می اوری فقط به شرط صادقانه بودن - نه مانند ...... (875849) (moderator22)
 
رضوانی
United States
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۰۰:۱۹:۳۳
بخدا خیلی خیلی قبولت داریم حاج احمد. به جهادت علیه مفسدان ادامه بده از این جوسازیها نترس حاجی .چون مبارزه با باند فساد در جامعه خیلی صبر وتحمل میخواد. توکلت به خدا باشه و بدان از حمایت قریب به اتفاق ملت از مبارزه با فساد گسترده حاکم بر جامعه برخورداری. قلبا دوست داریم.... (876034) (moderator22)
 
ali
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۰۰:۱۹:۵۷
متأسفانه آقای توکلی با این همه جانماز آبکشی و ژست علمی دارای چه تخلفاتی بوده؟!!!!
که البته مدرک دکتری اش از همه ضایع تر است!!!
خدا مرحوم کردان را بیامرزد حداقل فوق لیسانس داشت!!! (876035) (moderator22)
 
رضوانی
United States
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۰۰:۲۴:۱۴
ضمنا هر کمکی از من بربیاد در خدمتم. چند هفته پیش هم پیرامون مورد مشابه مزاحم شده بودم . (876040) (moderator22)
 
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۰۰:۳۳:۲۵
اگه راست می گویید از 2 و چند شغله ها شروع کنید و از خودتان اقای توکلی که گوش فلک را کر کرده اید (876052) (moderator22)
 
محسن
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۰۱:۰۳:۰۸
نه حالا مبارزات شما با فساد و قانون شكني خيلي هم ثمر بخش بوده! (876101) (moderator22)
 
ایلیا
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۰۱:۴۵:۲۲
نگرانم که اگر همینطور ادامه دهی یک جریانی را هم به تو نسبت دهند مثل فتنه سبز -جریان انحرافی - شاید هم فتنه الف (876141) (moderator22)
 
حامد
United States
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۰۲:۰۶:۰۴
جناب توکلی
شما هم می تونی عذر خواهی کنی و استعفا بدی ها!
جناب توکلی
اگه خدای ناکرده جای شما بودم حتماً این کار رو می کردم.
جناب توکلی
الحمدالله جای شما و مثل شما و امثال شما نیستم.
جناب توکلی
من دارم زحمت می کشم، پولامو جمع می کنم تا هر چه زودتر بدون بورسیه از ایران برم درسمو بخونم و برای همیشه ایران رو بگذارم برای شما و امثال شما.
جناب توکلی
اینو منتشر کنی من از حق خودم می گذرم و می بخشمت.
پس منتشر کن. (876153) (moderator22)
 
Maedeh
United Kingdom
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۰۲:۲۳:۱۸
سلام. بنده نحوه اعزام آقای دکتر توکلی و یا ارز دریافتی را نمی دانم ولی چون هم زمان بنده و همسرم در شهر ناتینگهام تحصیل می کردیم شاهد بودیم که ایشان بسیار بیش از مدت ذکر شده در انگلیس مشغول به تحصیل بودند.
در واقع در مدت حد اقل 3 سال ایشان ساکن ناتینگهام بودند و هر از چند گاهی
جهت رسیدگی به خانواده و جمع آوری اطلاعات مربوط به کارشان به ایران سفر می کردند که چند هفته بیشتر طول نمی کشید. در این مدت ایشان زندگی بسیار ساده تر از متوسط دانشجویان اعزامی داشتند و بسیار درسخوان و مشتاق یادگیری بودند. (876163) (moderator22)
 
م ش
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۰۲:۲۸:۳۱
احمدآقا، ضمن سلام برای مردم ازبرای خدا
انشاالله
اگر خاطرتان باشد 5سال پیش خواب دیده بودم که اگر بر سر این راه سماجت کنید شما را شهید خواهند کرد و خوابم را هم برایتان تعریف کرده بودم .
این اراده ای مبارک است انشاالله (876168) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۴:۴۰:۳۳
خواب شما رو یادشون نرفته. :) ضمنا شما میتونی یادآوری خوابت رو اسمس بزنی برای احمد آقا. (877397) (moderator102)
 
mohsen
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۰۲:۳۳:۰۵
اقای توکلی شما به سولات نمایندگان معترض جواب ندادید ؟ چرا ؟
اما اگر برومند و امثال آن بد بودند شما هم نباید آبروی آنها را اینگونه از بین میبردید تا امروز ابرویتان در صحن نرود (876172) (moderator22)
 
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۰۳:۵۷:۴۸
بار هم که تمام نظرات موافق است؟
تمام خوانندگان مجیزه گو ی توکلی هستند؟ (876205) (moderator22)
 
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۰۴:۱۳:۵۹
من همینقدر میدونم هر که در هر مقامی دم از اسلام ودیانت میزنه فقط یک هدف داره رسیدن به قدرت و نان و سوار شدن روی گرده یه مشت مردم بدبخت که به نان شب مجتاچند. نامه تمام شما هم اخر ناجوانمردی هستید (876212) (moderator22)
 
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۰۶:۳۶:۴۵
نباید گول شجاع نماینده سابق مجلس رو میخوردی و وارد تسویه حسابای شخصی اون میشدی تا مجبور بشی بزور از خودت دفاع کنی (876238) (moderator22)
 
محسن توکلی
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۰۷:۴۷:۰۸
مثل اینکه آفای موسوی نژاد یادش رفته آقای دکتر توکلی یا آقای توکلی (بدون دکترا) هم دچار اشتباه وخطا میشه، ولی اصلا" تلاشهای دکتر با این خطا ها قابل قیاس نیست ما به افرادی مثل دکتر که شاید هم دیگه همانندشان در مجلس پیدا نشن خیلی نیاز داریم
اگر قرار به علنی کردن اعتبارنامه هاست که ، همه نمایندگان لکه ایی سیاه یا خاکستری در کارنامه شان دارند از دکتر .... گرفته تا افرادی همچون موسوی نژاد و ایرانپور و ...
این ها همش بازی سیاسی است
دکتر توکلی عین مشکلات مردم رو بیان می کند و مردم هم این جور نماینده ای رو میخواهند
امثال اقای موسوی نژاد به افرادی همچون دکتر توکلی حسادت می کنند
چون نمی تونند ببینند نماینده ای در کارش این قدر مصمم است
، پیگیر جدی مشکلات مردم است حتی شده به خاطر این کار جلوی
بی قانونی های دولت وایستد و حتی به خاطر مردم مانع تصویب شدن اعتبار نامه بعضی از نمایندگان که با خلاف وارد مجلس میشن وایسه

من هم اگر نماینده باشم از دکتر دلگیر میشم چون ایشان با کسی رودربایستی ندارند
همین طرح نظارت بر نمایندگان مجلس ، که ازطرف دکتر مطرح شد داغی بر دل بعضی از نمایندگان گذاشت که باعث کینه بیشتر آنها ار دکتر توکلی عزیز شد
در انتها از دکتر توکلی عزیز که برای من خیلی محترمند خواهش میکنم ذره ای از این حرفها
دلسرد نشن ، چون ما دلمون با افرادی همچون ایشون خوش است
اگر قراره به این علت هااعتبار نامه فردی رد شود که باید اعتبار نامه تمام نمایندگان رد شود و اون وقت که باید در خونه ملت رو گل گرفت
و مسیر برای بی قانونی های بیشتر دولت هموارتر میشود (876282) (moderator22)
 
حسين
United States
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۰۷:۵۹:۱۱
جناب توكلي انسان ازاده وسربلندي هستند واورا از ذخاير نظام ميدانم
منتقدين هم بايد اندازه خود را بفهمند و بازيچه دست افرادي نشوند كه تمام وجودشان سياست بازي است .
اما جناب توكلي
١- آيا به ياد داريد زماني را كه رقيب جناب هاشمي در ماراتن رياست جمهوري شديد؟ ايا در بيان انتقادات ولو بر حقتان ملاحظه سوابق ومنزلت ايشان را نموديد؟

٢- آيا به ياد داريد دوستان منتسب به شما در سال ٨٤ براي جلوگيري از پيروزي جناب هاشمي

از چه ابزارهايي استفاده كردند؟
معتقدم خداوند شما را دوست ميدارد كه در اين دنيا اندكي از آنچه كه با ديگران تعامل داشتيد به شما چشانيد تا بارتان در دار عقبي سبك باشد. كما اينكه ذات اقدسش با جناب هاشمي چنان فرمود. و با ديگران نيز چنين روا خواهد داشت. (876296) (moderator22)
 
پیرو رهبری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۰۸:۲۸:۳۴
فقط اینو می دونم که اون 40 نفری که با توکلی مخالفت کردن نماینده واقعی مردم نیستن و افسوس که به خانه ملت راه پیدا کردن درود بر توکلی و 204 نماینده دیگر که از صدای عدالت و مبارز فساد دفاع کردند.باشد که در زیر سایه رهبری و مبارزه با مفسدین نظام ، ایرانی پیروز و پر شکوه داشته باشیم (876333) (moderator22)
 
حمید
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۰۸:۳۶:۰۳
آقای توکلی آفرین
بهترین توجیهی که برای دفاع از خود داشتی این بود که مخالفان من متولد سال 54 و 59 هستن .
با این توجیه نقد شما از هاشمی و اعتراضتان به کروبی جای تردید دارد
بنده به شخصه یکی از طرفداران شما بودم ولی با این ادبیاتی که از شما دیدم بسیار متاسف شدم و در گفتارهای قبلی و صداقت شما هم دچار شک شدم امیدوارم خداوند حکمت و بصیرتی به من عنایت کند تا در این شک باقی نمانم و برای شما هم عاقبت بخیری طلب میکنم
هر چند دیگر سایت الف برایم ارزش مطالعه کردن را هم ندارد (876346) (moderator22)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۰۹:۰۲:۴۲
بهتر است هرکس اول به فکر نجات خودش باشد.

پنداشتن خود از اهل نجات میتواند گمراهی بزرگی پدید آورد. (876399) (moderator22)
 
United States
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۰۹:۱۷:۲۷
آقای توکلی یامطهری یانادران یادیگردوستان لایق ازاین دست قصدندارند کاندیدریاست جمهوری بشوند تامملکت ازدست کل لهم اجمعین افرادب ........ خلاص بشه ؟ (876443) (moderator22)
 
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۰۹:۳۲:۵۳
همانطور كه گفتم سيل خبراي انقلابي و حمايتي از دكتر الف تاييد شد و همچنان نظرات مخالف تاييد نمي شند مگر در جهت مظلوم نمايي دكتر الف (876479) (moderator22)
 
مهر
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۰:۱۱:۱۹
واقعا نابینایی نخواستم بگم ک..ری
این همه نطر منفی تو این صفحه است
چشاتو باز کن حرف بزن (876567) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۳:۲۳:۰۳
خانم مهر شما انگار هردو صفت خودتان را به دیگران نسبت میدهید تیکاهای منفی یا مثبت را معاندین نظام در جنگ سایبری علیه ملت ونظام می زنند نه مردم (877097) (moderator102)
 
احمد
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۰:۲۰:۵۷
خدا می داند که من شما را دوست دارم من خودم اخراجی از امریکا بر اثر تصرف لانه جاسوسی وجانباز جنگ هستم من هم مثل شما با دوستان بی هنر که برای بدست اوردن شیرینی وحیف ومیل ان دست وپنجه نرم کردم شیطان چشم وگوش انها را بسته و گفتن فایدهای ندارد اینان مترصد رسیدن زمان هستن تا برای رضا شاه هورا بکشند صبور باش به خدا پناه ببر وایستادگی کن که وعده او پیروزی حق طلبان است درود بر انان که شبها با خدایند و روزها همانند شیر در راه حق قدم بر میدارن....................... اتقوا.... (876591) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۰:۴۵:۰۱
مردان حق هميشه بايد گوشه نشين باشند (876650) (moderator102)
 
الفا
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۱:۱۹:۴۳
سلام .اگر فقط چند تا مثل جناب توکلی می داشتیم این را مطمئن هستم که وضعیت ما فرق می کرد. ولی دریغ........ولی تلاش کن مرد سرافراز همه نگاه ها در مجلس معطوف به شماست .تو تنها حامی مظلومانی بس. (876724) (moderator102)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۲:۱۹:۲۷
وکیل الدوله ها چه دمی در آورده اند!!!! (876864) (moderator102)
 
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۲:۴۲:۳۲
كارمون به كجا رسيده كه:لباس روحانيت به تن كسي مي كنيم كه قبلا بخاطرخلاف اخلاقي سه سال خلع لباس شده بود
حالا لباس بر تنش مي اندازيم و ميگيم وكيل ملت شو
براي ما قانون مبارزه با خلاف تصويب كن
بخدا قسم هيچوقت ديگه راي نخواهم داد. (876940) (moderator102)
 
حميد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۲:۵۲:۴۵
برو بابا توام خودتو مسخره كردي. اين همه سال به عنوان اقتصاددان توي مجلسيد وضع مملكت و اقتصادمون اينه. هر سال خرابتر از پارسال. نمي دونم شما چه رويي داريد استعفا نمي ديد؟ (876986) (moderator22)
 
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۲:۵۷:۰۱
با عرض تبریک اما اعتبار نامه که فقط مجوز داد و حوار های آقای توکلی داده شده نه پیگیری اونها...نمونه های زیادی هم هست از جمله قضیه ریاست تامیین اجتماعی یا دریای خزر و...
به هر حال امیدوارم شما مشکل رهن خونه که دیگر دوستان خانه ملت نشین ها داشتند نداشته باشین ... (876997) (moderator22)
 
۱۳۹۱-۰۴-۱۴ ۱۶:۵۵:۴۶
اگه منظورتون ازمبارزه اونیه که بامرتضوی کردین بیخیال شوتوکلی جان! (877716) (moderator102)
 
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۵ ۱۱:۰۸:۰۸
تا زمانی که دولت به پول نفت وابسته باشد همین آش است وهمین کاسه این معظل در تمامی کشورهایی که با پول باد آورده نفت زندگی می کنند وجود دارد (878556) (moderator19)
 
حقگو
۱۳۹۱-۰۴-۱۵ ۲۲:۳۵:۰۸
به حق امام زمان قسمتان میدهم که سانسور نکنید:

اخر نماینده جاعلی که با مدرک تقلبی وارد مجلس شده _(و تقلب او با کارشناسی خط از دو مرجع مستقل تایید شده ) و از کمیسیون تحقیق و تفحص مجلس نیز به سلامتی گذشته است !!!!!!! باید به فردی مانند دکتر توکلی که تمام عمرش را از زمان شاه تا کنون در راه حق تلاش کرده گیر بدهد. یکی نیست بگوید اقای موسوی نژاد جای افرادی که در لباس روحانیت جعل و تقلب میکنند کجاست و اگر همین حرکت را یک محصل یا دانشجو انجام میداد با او چه میکردند ؟ (879104) (moderator102)
 
زهره
۱۳۹۱-۰۴-۱۶ ۱۰:۰۸:۳۵
آقای دکتر توکلی با احترام فراوان شما فقط منتقد خوبی هستید سایت الف را هم انصافا خوب اداره می کنید. اما پای عمل که میشه کنار می کشید. روز سوال از رییس جمهور یادتون میاد؟ توافق برای رای به حمایت از احمدی نژاد سال 88 چی؟ شما هر وقت مصلحت دیدید، اصول گرایی را کنار گذاشتید. از بقیه توی این وانفسا بهتر به نظر می رسید ولی اصلا خوب نیستید. (879399) (moderator102)
 
منطقی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۶ ۱۶:۱۱:۰۷
با با اگه ما بگیم اصلا نماینده نمی خوایم کی را باید ببینیم شما نگاهی به مصوبات مجلس بندازید ببینی اولین با رتوسط چه کسانی نقض شده اند غیر از نمایندگان مجلس و یا کدام یک از مصوبات مجلس توسط دولت اجرا شده پس ما نماینده برای چی می خواهیم (879713) (moderator22)
 
عطا
۱۳۹۱-۰۴-۱۶ ۲۱:۵۲:۰۸
مجلس تو کشور ما چکاره هست کسی میدونه!!!!!!! (879997) (moderator102)
 
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۴-۱۷ ۰۹:۲۵:۳۲
آقای توکلی خیلی دوست داریم (880352) (moderator102)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.