نظر منتشر شده
۱
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 445227
معاون وزیر ارتباطات
پاسخ به گلایه از اینترنت جدید TD-LTE/ مشترکان ایرادات را به 195 گزارش کنند
بخش دانش و فناوری الف،25 بهمن95
رئیس رگولاتوری در پاسخ به انتقاد از کیفیت سرویس اینترنت جدید TD-LTE گفت: پس از عرضه رسمی و تجاری انتظار است که کیفیت و سرعت سرویس قابل قبول باشد و در غیر این صورت مردم نقاط دارای ضعف پوشش را به سامانه 195 گزارش کنند.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۴
علی‌اصغر عمیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزای فارس، در پاسخ به گلایه مشترکان که اعلام می‌کنند کیفیت، سرعت و پوشش سرویس جدید اینترنت ثابت (TD-LTE) مطابق تبلیغات نیست، گفت: انتظار می‌رود مشترکانی که مودم‌های TD-LTE را به تازگی و از اپراتورهای مربوطه خریداری کرده‌‌اند مودم‌هایشان به طور کامل این فناوری را پشتیبانی کند و مشکلی بابت دیوایس در این باره وجود نداشته باشد؛ زیرا برخی مدل‌های سابق قادر به پشتیبانی از این فناوری نیستند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به انتقاد مشترکان از پوشش این سرویس تازه عرضه شده، افزود: اگر امروز پوشش TD-LTE کامل نیست، به دلیل این است که اپراتورهای ارائه دهنده این سرویس در این مرحله تعهد پوشش در تمام کشور را ندارند.

وی درباره سرعت فعلی این سرویس نیز، گفت: در مدت عرضه آزمایشی و ابتدای عرضه این فناوری، کیفیت و سرعت سرویس کمتر از اکنون بود، اما اکنون پس از راه‌اندازی تجاری، طبق نتایج تست‌های رگولاتوری سرعت قابل قبول یا در حداکثر سرعت بوده است.

عمیدیان از مشترکان خواست اگر در منطقه خاصی در پوشش این سرویس مشکل دارند، مشکلات را به سامانه 195 وزارت ارتباطات اعلام کنند و مشکل توسط کارشناسان اعزامی رگولاتوری بررسی می‌شود.
 
کلمات کلیدی : دانش و فناوری+اینترنت
 
جلیلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۱-۲۵ ۲۳:۴۵:۴۴
گزارش کنن که چی بشه؟؟ده بار تا حالا واسه موضوعات مختلف با ۱۹۵ تماس گرفتم هیچکدوم به نتیجه نرسیده (4163976) (alef-11)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.