نظر منتشر شده
۲۴۷
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 112613
لزوم مبارزه با هنجار شکنی در سطح جامعه
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۰۴
بخش خبری الف

 

نمایندگان مجلس با تاکید بر برچیده شدن فساد از جامعه خواستار برخورد جدی نیروی انتظامی و قوه قضائیه با پدیده آب بازی مختلط دختر و پسر شدند.



به گزارش خبرنگار الف پدیده آب پاشی و نمایش موسوم به "خز بازی" مختلط دختران و پسرها اخیرا در 2  پارک شمال تهران توجه همه رسانه ها را به خود جلب کرده است. قرار از طریق شبکه های اجتماعی و انتشار فوری تصاویر آن در رسانه ها از ویژگی های مشترک این دو برنامه بوده است.



در برنامه اول تعدادی از دختر و پسرها با هم از طریق فیس بوک قرار می گذارند تا در یکی از پارک های تهران جمع شوند و آب بازی کنند و در دومی نیز عده ای دیگر باز هم از طریف فیس بوک در پارک پردیسان تهران گرد هم می آیند و با آرایش های غلیظ و زننده و به اسم "خزبازی"  خود را به شکل زنان و مردان چند دهه گذشته درآورده و شوی رقص و پایکوبی راه می اندازند.



خبرنگار الف در همین راستا سراغ 2 نماینده مجلس رفته و نظر آنها را پرسیده است.



حسین ابراهیمی رئیس هیئت داوری فراکسیون اصولگرایان مجلس با تاکید بر برخورد جدی با متخلفین گفت: نیروی انتظامی و قوه قضائیه وظیفه دارند تا نسبت به این موضوع برخورد قانونی و هنجار شکنان را مجازات کنند. البته دستگاههای فرهنگی هم باید فرهنگ سازی کرده و با هماهنگی هم جلوی ترویج مفاسد را بگیرند.



وی با بیان اینکه مبارزه با بد حجابی و بی حجابی باید از خود دولت شروع شود، اظهار داشت: وضعیت قبل از انقلاب جامعه ما بسیار زننده بود اما مردم متدین انقلاب کرده و خونهای زیادی ریخته شده و رواج بی حجابی و اینگونه مسایل در جامعه ما مایه ننگ است.



نماینده بجنورد در مجلس آب بازی مختلط دختر و پسر را یک موضوع با اهمیت برشمرد و گفت: این مساله باید پیگیری و بعنوان مظاهر فساد از سطح جامعه جمع شود.



موسی غضنفرآبادی عضو هیئت رئیسه مجمع نمایندگان روحانی مجلس با تاکید بر اینکه هیچ تردیدی نیست که رواج پدیده آب بازی و آب پاشی در بین جوانان برنامه ریزی برخی عده برای دور کردن جوانان از ارزشهای اسلامی و فرهنگ جمهوری اسلامی است، گفت: ممکن است جوانی که وارد این بازیها شده خودش از هیچ چیز خبر نداشته باشد اما وقتی منشا و سرآغاز این کارها را کنکاش کنیم متوجه می شویم که برنامه ریزیهایی شده است تا جوانان از فرهنگ اسلامی، فرهنگ عفاف و حجاب و ارزشهای دینی و مذهبی عقب بمانند.



وی با اشاره به هشدارهای مقام معظم رهبری نسبت به تهاجم فرهنگی تصریح کرد: در گذشته ما شاهد بودیم که برخی عده ای را اجیر کرده و با پرداخت مبالغی از آنها می خواستند بصورت بی حجاب در سطح خیابانها و میادین فقط راه بروند و قدم بزنند تا بی حجابی و بی بندوباری در سطح جامعه رواج یابد.



عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس وظیفه نیروی انتظامی و قوه قضائیه را یادآور شد و با بیان اینکه عکس های زننده این مساله را در سایت ها دیده است، گفت: نیروی باید با استقرار در پارکها ضمن برخورد با چنین مواردی از بی حجابی جلوگیری کرده و نباید از آن غفلت کنند.  وی تاکید کرد: وظیفه قوه قضائیه هم اینست که با عاملان این موضوع برخورد و آنها را مجازات کند.

 

 
 
فرناز مجتهدي
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۰۹:۳۶:۱۰
اي كاش همين قدر كه براي آب بازي چند تا دختر و پسر در يك گوشه تهران حساسيت وجود داره نسبت به خيلي چيزهاي ديگه هم وجود داشت. فقر-بيكاري-فساد اداري و ... (488853)
 
مجید مجد
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۰:۰۴:۰۸
خانم مجتهدی
ای کاش یک دهم اون حساسیتی که برای تخریب کشور و دولت و بزرگنمایی این مشکلاتی که نام بردید دارید را درباره پیشرفت کشور و وطن دوستی آن داشتید
البته این مسئله،مشکل خیلی حادی هم نیست چرا که امثال شماها در طوفان وطن دوستی ملت گم هستید ضمن اینکه در این باره یک ضرب المثل هم هست که از مطرح کردن آن خودداری می کنم چرا که می ترسم مانند بسیاری از نظراتم الف آنها را بایگانی کند. (488880)
 
فرناز مجتهدي
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۱:۴۶:۲۳
مجيد عزيز:
وقتي بنده در مورد از بين بردن فقر وبيكاري حرف مي زنم دقيقا\" در راستاي اعتلاي كشور و وطن دوستيه. پيشرفت كشور چيزي غير از رفاه و آباداني كشور و سرفرازي بين الملليه؟ (489003)
 
مجید مجد
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۴:۰۳:۳۹
بله این سخنان شما چیزی غیر از رفاه و ابادانی نیست ولی بحث من سر اینه که چرا همین دلسوزی شبیه شمارو دشمنان قسم خورده نظام یعنی استکبار جهانی و صهیونیست های کذایی هم دارند؟!
مطمئنا شما هم با بنده موافق هستید که گربه برای رضای خدا موش نمی گیره.
خانم محترم،بنده خودم یک سال و نیم از نزدیک تمام این دلسوزی های آمریکایی ها رو دیدم،خواهشا واقع بین باشید و مخاطبین را مانند خود فرض نکنید. (489172)
 
مسیح
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۷:۵۱:۲۲
آقا مجید عزیز
واقعا می فهمی چی می گی؟
یعنی چی این دلسوزی رو دشمنان قسم خورده دارن؟
یعنی کسی که وطن دوسته نباید در مورد مسایل اقتصادی بیکاری و ... منتقد باشه.
یا اینکه به نظر شما هر مشکلی که ما در کشور مون داریم به صرف اینکه دشمنان هم روی اون دس گذاشتند نباید مطرح بشه و بذاریم یه غده چرکی بشه و همه چیز را نابود کنه؟
یعنی چی؟
یعنی باید مثه کبک سرمون رو زیر برف کنیم؟
. . . . . . .
در اخر اینکه بفرمایید یکس ال و نیم چطوری شاهد دلسوزی امریکایی ها بودید.
بفرمایید تا ما هم روشن بشیم. (489438)
 
مجید مجد
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۰۲:۴۹:۵۹
شما هم مثل اینکه بدجوری دوزاریت کجه
گفتم که اسمون ریسمون بافی و نقدی که برای خوشحالیه دشمن باشه و توش بزرگنمایی بشه زشته و یا مثل قیافه این ارازل و اوباش خزه.
واقعا متاسفم برای افرادی که فقط می خواهند اظهار نظر کنند بدون اینکه حتی مطلب را کامل خوانده باشند. (489690)
 
کهن
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۰۸:۱۹:۱۸
آقای مجد شما یا ناخواسته یا عمدا راه را به هرگونه نقد در هر زمینه ای بسته اید.
در نظر داشته باشید که ما با چند تا احمق به عنوان دشمن طرف نیستیم و قطعا طرف مقابل ما میدونهکه بهترین راه نابود کردن یک فرد یا نظر اینه که بد ازش دفاع کنی.
امروز در مورد مشکلات کشور هم دلسوزان در حال صحبت هستند و هم معاندین. اما هر طور نگاه میکنم بسیاری از این مشکلات وجود داره ولی دشمنان ما مشکلات را به بدترین نوع ممکن بیان و تحلیل میکنند تا از این طریق راه برای تحلیل درست ما بسته شود و مشکلات روز به روز بزرگتر گردد.
آقای مجد لطفا از این خواب خرگوشی بیدار شوید.دشمن بیدار است و متاسفانه بسیار باهوش. (489726)
 
نادان
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۰۸:۲۱:۴۸
مجيد دلبندم
گويا شما هم مثل خيلي از مديران دچار توهم دشمن انگاري هستيد به خدا اينقدر كه ما دشمن را بزرگ كرديم بزرگ نيست شما ها توهم داريد.اصلاً ما در معادلات جهاني رقمي نيستيم.اين روش شما هم كهنه شده كه بحث هاي منطقي را با انگهاي خاص مثل حمايت از بيگانه و دست دشمن و صهيونيزم در كا است و ... اينها پاسخ دهيد.
به نظر شما پليس چرا از صحنه جرم پل مديريت فرار ميكند اما سريعاً مجرمان آب پاش را دستگير ميكند.آيا اين منفعت محوري و مصلحت انگاري نيست؟ نبايد صرفاً كارهايي و افكاري كه در جهت منافع ما هستند را تائيد كنيم . (489729)
 
مجید مجد
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۱۵:۰۵:۵۹
توهم مربوط به انسانهای خوارو ذلیلی است که به راحتی فریب می خورند و الت دست دشمن می شوند و اراجیف آنها را باور می کنند و مثل آب خوردن چشمانشان را بر روی پیشرفت و ارتقاء کشورشان می بندند وبه راحتی آن را به آمارهای کشورهایی که ارزوی رفتن به آن را دارند،می فروشند. (490155)
 
کاکتوس
۱۳۹۰-۰۵-۱۲ ۱۱:۳۹:۰۵
اگر ما در معادلات جهانی رقمی نبودیم هر ساله کنگره امریکا میلیونها دلار جهت مقابله با انقلاب ایران اختصاص نمیداد و دنیا را جهت تحریم ایران بسیج نمیکرد و برای بیرون آمدن از باتلاق عراق دست به دامان ایران نمیشد . ضمنا مملکت ما تا وطن دوستانی مثل شما دارد احتیاج به دشمن ندارد. (490808)
 
مردغارنشین
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۰۹:۲۳:۲۸
میشه یکبارهم که شده صحبت کنید و همه چیز را به وطن فروشی ، دین فروشی و دشمنان خارجی وصل نکنید؟! (489751)
 
ارومی
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۱۱:۳۳:۲۸
اقای مجد
... درمورد جنابعالی من چند نکته به ذهنم رسید اول اینکه در جایی از همین سایت الف به نقل از قول جنابعالی خواندم که در اواخر ریاست جمهوری اقای خاتمی شما نوجوان یعنی حدودا 14-15 ساله بودید(حوالی سال 83-84) در جایی دیگر فرموده بودید که یکی دو سال در امریکا به کار تحقیقاتی مشغول بودید من هرچقدر حساب کتاب کردم نتوانستم پیدا کنم که ماشا ال... جوان رعنایی مثل شما در چند سالگی وچطور به امریکا رفته؟ این تحقیقات برای چه کسی و کجا بوده؟ ودولت امریکا چطور به شما اجازه داده 2 سال در بلاد کفر مشغول تحقیق ازادانه باشید ضمنا اکید به شما توصیه میکنم کتاب دن کیشوت اثر جاودانه سروانتس را بخوانید . شاید برایتان مفید باشد. (489808)
 
مجید مجد
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۱۵:۱۷:۴۶
قدیم و ندیم گفتن که دروغگو کم حافظه است ولی من از شما تعجب می کنم که چرا از روی متن هم نمی توانید حافظه خود را به درو دیوار نکوبید.
بنده در ابتدای دوره ریاست جمهوری سید محمد خاتمی نوجوان بودم یعنی سال 1376 که به میلادی می شود 1997 و طبیعی است که بنده هم مانند بقیه به سن و سالم اضافه می شود و از نوجوانی خارج شده و به جوانی و میانسالی و پیری می رسم و در سال 1384 یعنی سال 2005 میلادی به مدت یک سال و نیم به عنوان پژوهشگر به کشور خشن آمریکا رفتم تا مثلا علت خشونت و تجاوز بیش از حد این کشور جنگجو را بررسی کنم و یک سال و نیم هم در این کشور حضور داشتم.
به خاطر احترام به شما که سوالتان روی هوا نماند به شما تا همین حد پاسخ دادم چرا که گمتن نکنم بیشتر از این به شما و هر شخص دیگری ارتباط داشته باشد چرا که برای شما روشنفکران که گوش صغیر و کبیر را به خاطر تجسس در زندگی مردم کر کردید و آن افراد متجسس را همواره ملامت می کنید،زشت و قبیح است که مثل آنان باشید و این موضوع به اثبات برسد که شماها هر کار زشتی را که انجام دهید برایتان زشت نیست اما افراد دیگر انجام دهند زشت است و بی کلاسی اما اگر شماها انجام دهید کلاس و است و تمدن و غرب فلان و بیثار.
اگر الف منتشر کرد،منفی زنها عجله کنند چرا که در متن به جگر گوشه آدم کش و نسل کششان خشن گفته شد. (490173)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۱۷:۲۱:۱۶
آخه مگه امثال شماها نیازی به تحقیق راجع به خشونت تو آمریکا دارین؟ بجای اینکه عمتونو تلف کنین برین اونجا مثل همیشه از همینجا حکم صادر میکردین دیگه!!! (490297)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۱۷:۵۴:۰۷
آقاي مجد. شما همان حسين شريعتمداري نيستيد؟ (490331)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۱۹:۰۳:۱۶
مجید جان شما که کار تحقیقاتی میکنی رشته تحصیلی تون چیه؟ یا چه تخصصی دارید؟ و اینکه از طرف کدوم نهاد برای پژوهش به آمریکا اعزام شدید و نتیجه تحقیقات یک سال و نیمه شما در کجا منتشر شده؟
به نظر بنده از افراد نخبه و پژوهشگر بابصیرتی همچون شماباید تقدیر به عمل آورد (490393)
 
آرش
۱۳۹۰-۰۵-۱۳ ۰۲:۲۴:۱۱
آقای مجد
هموطن گرامی، کمی با آرامش بیشتر پاسخ دهید. گفتید مخالفان عجله کنند و منفی بدهند. عزیز دل باور کنید کسی با شما خصومت شخصی ندارد که منتظر باشد برای سخن شما دکمه مخالف را بزند. اما وقتی یک نظر تعداد زیادی مخالف میگیرد و یکی دیگر موافق ، خوب است اندیشه کنیم که واقعا چه چیزی باعث شده اکثریت کسانی که مثل من و شما از این صفحه دیدن کردند اینطور نظر دادند.
سعی کنید از این مخالفها یا موافقها بفهمید که شاید یکجا شما هم اشتباه میکنید
شاد باشید (491338)
 
هومن
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۸:۳۳:۰۲
اقای مجد این را چگونه توجیه می کند که تمام دنیا را فاسد می خواند و انها را مشغول دسیسه ؟
و باید تمام مسایل ما را با وجود این دشمن تحلیل کنند .الان هم صحبت از اب بازی جوانان بود ...که ایشان در پاسخ نام دشمن را اوردند که بتوانند پاسخی قانع کننده به کاربر مجتهدی بدهند !!!
و همچنین این ضرب المثل عامیانه را اوردند که :مطمئنا شما هم با بنده موافق هستید که گربه برای رضای خدا موش نمی گیره.
این ضرب المثال به کجای این بحث ارتباط داشت ؟اصلا معنیش در اینجا چیست ؟ ایا در مقابل حمایت ما از مردم زجر کشیده دیگر ملل ...می توانند این ضرب المثل را بیاورند ؟ (489467)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۰۹:۴۱:۰۲
پیدا کنید پرتغال فروش را:

ما توی کانادا زندگی میکنیم و هر از گاهی مهمانهای مونث داریم. این مهمانها، بدون استثنا، همگی با آرایش بسیار غلیظ( و زننده از نگاه ما)وارد کانادا میشوند و دو سه هفته تا یکی دو ماهی به این طرز آرایش ادامه میدهند. اما بعد از این مدت، همگی به ساده پوشی و نداشتن آرایش گرایش پیدا میکنند. من همیشه با خودم فکر میکنم چرا... (489770)
 
حسین علمداری ایلخچی
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۱۱:۴۶:۱۰
آقا مجید، آمار کامنت های شما نشان می دهند که مخاطبین را باید مانند که فرض کرد. علی ایحال بادسواران هستند که برای اظهار نظری که خود درست می دانند نیاز به سنجش افکار مخاطبین دارند که خوشبختانه شما به گواهی آمار این گونه عمل نمی کنید. فقط خواهش می کنم سخن خود را از زبان خود بگویید نه از از زبان ملتی که حداقل در این جمع محدود اکثرا موافق نظرات شما نیستند:
«امثال شماها در طوفان وطن دوستی ملت گم هستید»!!
پایدار باشید (489903)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۱۴:۲۲:۱۱
آقای مجیدخان خیلی دوس داشتم شما رو برا یه بار که شده از نزدیک ببینم... بگذریم.
تا اونجاییکه من میدونم از قدیم گفتن سخن درست رو بپذیر ولو اینکه دشمنت این حرف درست رو بزنه. امثال شماها فکر میکنید هرکسی با شما مخالفه و نظر شمارو قبول نمیکنه دشمن شماست و هرچی بگه ولو سخن منطقی و معقول باید با تمام قوا اونو کوبید!! ببخشید امثال شماها همیشه توهم توطئه دارید. اخوی محترم خلاف جهت آب شنا کردن خیلیم آسون نیست آدمو خسته میکنه و روح و جسم آدمو مستهلک. بجای اینهمه تلاش برا مخالفت با همه بهتره کمی بشینی و منصفانه فکر کنی.
یا حق (490096)
 
خط انقلاب
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۴:۵۴:۱۸
این فاسق هایی که آب بازی می کردند مشکل کار و فقر داشتند؟

اتفاقا مشکل ما همین است. آن کس که خورد، برد، چاپید امروز آب بازی می کند و وقتی می گویی چرا این کار را می کنند یکی پیدا می شود می گوید مشکل ما فقر است! ممن مطمئن هستم اینها همه آقازاده و بچه پول دارهایی هستند که حق فقیر و بی کار آن قدر در شکم و حساب هایشان باد کرده که به این صورت بیرون زده است. از بس خوردند خوشی رده زیر دلشون. (489254)
 
الیار محمدی
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۶:۳۵:۱۳
آفرین دوست خط انقلابی
نتیجه گیری واقعا پر معنایی داشتی . تبریک میگویم . پس به نظر شما آن کسی و یا آن کسانی که آب بازی می کند یا می کنند ، از آن دسته افرادی هستند که مملکت را چاپیدن و خوردن و بردن و آقازاده هستند.
به نظر من برای رهایی از معضل فساد اقتصادی و رانت خواری و ریشه کن کردن فقر و بیکاری ، اعتیاد ، قمه کشی ، قتل ، تجاوز ، دروغ و ... یک متینگ اب بازی بگذارند و هر کسی که در این گردهمایی شرکت کرد رو دستگیر کنند البته والدینشون رو هم باید دستگیر کنند تا مملکت پیشرفت کنه و از این همه مشکل رهایی پیدا کنه.
آفرین به این همه تفکر در راستای مشکل زدایی از کشور. (489354)
 
احمد
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۷:۰۵:۲۶
جلوي اين جوانها را بگيريد تا پول جور كنند به هر قيمتي بزنند بروند تركيه و آنتاليا و دبي و ...
اونوقت فكر كنم براي شما خوب بشه! البته اقتصاد تركيه هم شكوفا مي شود و اقتصاد ايران بيمارتر! (489387)
 
هومن
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۸:۳۵:۰۹
بچه پولدار بودن در مذهب اسلام ایرادی ندارد .دارد ؟پدر و مادر انها در کاری دولتی نبوده اند و لذا در معرض اتهام فساد اقتصادی و سو استفاده از بیت المال هم نیستند .ایا می توان انها را به جرم فقیر نبودن و دسترسی به اینترنت ...فاسد دانست ؟ (489469)
 
مسیح
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۰۱:۴۶:۳۷
عزیز دل
مشکل فقط کار و فقر نیست.
مکشل اینه که ماها اونقد منابع و انرژی و تمام ظرفیت های کشور رو صرف چیزهای بی اهمیت و ...کردیم که کار رسیده به اینجا که تقریبا چیزی به نام هویت ملی باقی نمونده.
چشماتون رو باز کنید اقا (489439)
 
محمد رضا
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۰۵:۳۰:۵۲
جناب آقای خط انقلاب ، شما که دلسوز دین و انقلابی می دانی فاسق یعنی چه ؟ و میدانی کسی که به کسی تهمت فسق می زند فردا در مقابل درگاه الهی باید این تهمت را ثابت کند ؟
راستی فراموش کردم ، ماه رمضان بر شما مبارک ! (489706)
 
آنتي توهم
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۱۸:۲۹:۴۳
الان اين برادر خط انقلابي مون از كجا فهميدن كه اين عزيزان هموطن كه رفتن اب بازي فاسق بودن؟
چقدر راحت به راحتي اب خوردن به كساني كه هيچ دشمني و كينه اي از شما به دل ندارند و به صرف گذران تابستان و خنده و شادي دور هم جمع ميشوند انگ فسق و فساد ميزنيد. با اين اوضاع فكر نكنم ما دشمن آمريكا باشيم. ما دشمن خودمان هستيم. با يه آب بازي جماعتي رو اينطور زير سوال بردن؟؟؟ در ضمن اقاي محترم اون اقازاده هايي كه شما ميگي مشكل ندارن پس ميان اب بازي... خيلي خوش خياليد كه فكر ميكنيد اقا زاده هاي مسئولين واسه گردش و تفريح آنتاليا و پاتايا و لاس وگاس رو ول ميكنن و ميان پارك آب و آتش... اين عزيزاني كه اومدن پارك آب و اتش نه اقازاده بودند... نه فاسد... نه فاسق... فقط هموطنان ما بودن كه اومدن يه كم تفريح كنند... (490380)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۳:۰۹:۵۵
من نمی دونم چرا باید از شادی چند جوان جلوگیری کنیم؟چیزی که برای شما هنجار شکنی است برای انها یک امر طبیعی است.ایا صحیح است برخی بیایند و مثلا مجلس روضه ای را به این دلیل که مخالف نظرشان است به هم بزنند؟باور کنید همین تند روی ها جوانان را دین گریز کرده است.اخه اب بازی چند جوان چرا باید با برخورد انتظامی مواجه شود؟این است رافت اسلامی؟!شما فکر می کنید با این کارها و مبارزه انتظامی با بدحجابی هر روز در ذهن این جوانان چه تصویری از اسلام شکل می گیرد؟! (489112)
 
ناشناس
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۴:۴۵:۲۵
آب بازی دختر و پسر نامحرم عادی است؟ (489234)
 
کارون خروشان
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۵:۵۴:۰۲
مشگل اب بازی نیست اینکه از یک محل عمومی بجای حریم خصوصی خودشان برای اب بازی استفاده کرده اند و از ان بدتر با یک دهن کجی به همه عرف و اخلاق و دین قبول شده در کشور و دین ما ان را روی اینتر نت به معرض دید عموم برای تشویق بقیه به اینکار کرده اند این امر باید با تندی پاسخ داده میشد وگرنه در کنار رودخانه های ایران خانواده ها از زن و مرد در حال اب بازی هستند اما هیچکس مغرضانه اینکارها رو در اینترنت قرار نمیدهد نمونه ای دیگر از این حرکات مریض اسکیت بازیه عروس بی حجاب به دنبال ماشین عروسی در جاده های شمال و خیابانهای شمال تهران بودکه هیچکس خبردار نمیشد و کاری هم بهش نداشتند اگر فیلمش را روی اینترنت و یو تیوپ و فسبوک نمیگذاشتند (489324)
 
زاینده رود عطشناک
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۲۱:۲۱:۰۱
دوست عزیز ما که هنوز معنی حریم خصوصی را نمیدانیم به نظر شما دیدن ماهواره حریم خصوصی نیست (صرف نظر از محاسن ومعایبش)که این روزها باجرثقیل به بالای بامها رفته آنها را درهم میشکنند؟ به نظر شما حریم خصوصی کجاست؟ (489564)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۲۱:۵۷:۱۳
بله عادی است.کجای دین گفته که اب بازی نا محرمان اشکال دارد؟
اصلا اگر ما اعتقادی به این حرفها نداشته باشیم چی؟مگر اعتقاد اجباری است؟ (489580)
 
ناشناس
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۰۹:۴۴:۱۹
از ته دل برات متاسفم.
این رو بدون دنیا یه فرصت کوچیکه و ما مسافرای دنیاییم و به زودی به جایگاه ابدی مون می ریم که اونجا فقط اعتقادات ماست که ما رو نجات می ده.
اعتقادات رو سبک نشماریم. تمام لذات دنیا در برابر یه بی توجهی به رعایت نکردن یکی از احکام کوچیک اسلام بی ارزشه.
این رو بالاخره همه خواهیم فهمید اما امیدوارم وقتی بفهمیم که دیر نشده باشه. (489773)
 
کاکتوس
۱۳۹۰-۰۵-۱۲ ۱۳:۵۶:۲۳
دوست ناشناس کمی فکر کردن در خصوص اظهار نظر ی که میخواهی بکنی چیز خوبیه.

اولا اب بازی چند تا دختر و پسر در یک محیط عمومی خلاف شرع و عرف و قوانین مدنی یک مملکت اسلامی است که به خاطر ارمانهایش هزاران نفر از بهترین فرزندانش شهید شده اند .

دوما عدم اعتقاد جنابعالی به این حرفا مربوط به خودتان است تا زمانی که به سطح اجتماع کشیده نشده باشد.


سوما ما که در جنگل زندگی نمیکنیم هر اجتماعی بر اساس یکسری قوانین و مقررات که بر خواسته از اعتقادات و خواسته های ان اجتماع است شکل گرفته و تمام افراد ان جامعه موظف به اجرای قوانین ان اجتماع هستند.


در اخر اینکه اگر شما توقع داشته باشی که با ناموس دیگران در پارک آب بازی کنی دیگرانی (همچون تو )نیز همچنین توقعی را نسبت به تو دارند. (490952)
 
خط انقلاب
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۴:۵۷:۲۵
چه مرزی برای شادی وجود دارد؟
آیا اگر بگوییم هر کسی هر کاری دلش می خواهد بکند دید این فاسق ها به اسلام بهتر می شود؟
این چه اسلامی است؟ این چه شیریست بدون دم و یال و دست و پا؟! یعنی اسلام را عوض کنیم که همه خوششان بیاید؟
آیا نباید با فساد مبارزه نمود؟ معنی حرف شما این است که بگذارید هر کسی هر کاری بکند هر دزدی هر چیزی بدزدد ، مقابله نکنید که جری تر می شود دین گریز و قانون گریز می شود! (489256)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۲۰:۲۱:۴۹
آقاي خط انقلاب؛نظرت در مورد رتبه ايران در مصرف مواد مخدر چيه؟ (489544)
 
خط انقلاب
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۰۰:۴۳:۴۷
در مبارزه با مواد اول است. در ورود مواد اول است. در همسایه افغانستان بودن اول است. آمریکا هم در تولید مواد در افغانستان و صادرات آن اول است. در تعداد شهید راه مبارزه با مواد، ایران اول است. در تعداد موادی فکر نکنم بیستم هم باشد البته نه بر اساس دروغ های سازمان ملل دروغ گو که خود عامل تولید و قاچاق مواد است. (489651)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۰۶:۴۴:۱۲
آقاي خط انقلاب؛بالاخره نگفتی نظرت در مورد رتبه ايران در مصرف مواد مخدر چيه؟ (489716)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۱۲:۵۵:۱۵
خيلي تندي آقتي خط انقلاب؛ البته ميزان مثبتها و منفيها خود بيانگر نظر مردم در مورد امثال جنابعالي هست.... (489983)
 
يه بنده خدا
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۱۳:۳۷:۵۸
خيلي دوست داشتم اعتراضات اشخاصي مثل شما را در مقابل گناهان كبيره هم ببينم . چرا گير داديد به صغيره ها . (490034)
 
مردغارنشین
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۰۹:۲۸:۳۹
به الله قسم که اگر امثال شما بگذارند مردم راحت باشند و آزادانه تر عمل کنند اسلام و دین فراگیر تر و ارزشمند تر خواهد شد.
همین نوع حرف زدن ها و تهمت زدنها (فاسق گفتن ها ) باعث شده خیلی ها با دین احساس غربت کنند. (489761)
 
مهدی
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۱۸:۲۵:۴۰
دوست عزیز غار نشین
چرا ما باید تجربه غرب را تکرار کرده و بعد بفهمیم که اشتباه کردیم
غرب حالا که دیده اختلاط و بی بند و باری غیر از اینکه جرم و فساد را بیشتر کرده ثمر دیگری ندارد
دین با شادی مخالف نیست ولی مطمئن باش چون خودم هم جوان هستم و جوانها را درک میکنم اینهایی که جمع شده و اینجور بازیهای مختلط را انجام می دهند به خاطر شادی نیست برای ارضای شهوانی و لجبازی با دین خدا حالا آگاهانه یا ناآگاهانه است (490376)
 
مردغارنشین
۱۳۹۰-۰۵-۱۲ ۱۵:۳۳:۴۲
آقای مهدی در خصوص بحث اختلاط که من به هیچ عنوان اعتقاد ندارم غرب به این نتیجه رسیده که درست نیست بلکه خودتان هم که جوان هستید میدانید هر چه شما با جنس مخالف در تماس باشید ( در اجتماع و در چهار چوب عرف جامعه ) نتیجه مثبت تری در پی داشته و باعث میشود عادی تر رفتار بشه.
در خصوص لجبازی صد در صد در مورد این یک کلمه با شما موافق هستم ولی قبول ندارم که لجبازی با دین خدا هستش بلکه لجبازی با قوانینی هست که زندگی را برای مردم در هر سطح و با هر افکار و اعتقادی سخت کرده است .
برخوردهای قهری با مردم ( چه زن و چه مرد چه محجبه چی بی حجاب ) باعث شده که مردم نیز لجباز شن ولی نه با دین و خدا .

ارضای شهوانی هم یکم فکر میکنم تند رفتید و روش بحث نمی کنم (491044)
 
آرش
۱۳۹۰-۰۵-۱۳ ۰۲:۳۵:۲۱
غارنشین خود شمایی رفیق گرامی. شما اصلا میدانی شادی چیست؟ (491345)
 
کاکتوس
۱۳۹۰-۰۵-۱۲ ۱۴:۱۴:۱۷
جناب غار نشین از این راحتر و ازادانه تر چه طوریه نکنه منظورت مثل زمان .... (490965)
 
سعید خلیلی
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۶:۵۶:۵۹
این ملاحظاتی که شما گفتید ، دلیل برای مقابله نکردن با قانون شکنی و هنجار شکنی نیست .
اتفاقا عدم جدیت روی اجرای قانون بوده که وضع بدحجابی را به اینجا رسونده . (489372)
 
مهدی
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۲۲:۳۲:۳۲
آقا جمع کنید این حرفها را خجالت بکشید از بس چشمامون را رو هم گذاشتیم و امر به معروف و نهی از منکر نکردیم الان با این صحنه های دل امام زمان خون کن مواجه شدیم
شادی که با گناه همراه باشه نه تنها جوان را شاد نمیکنه بلکه دلش را کثیف و گرفته می کنه
این مباحث را با سیاست و فقر و ... قاطی نکیند . منکر هرچی باشه منکره حالا میخواد فساد یا بیکاری یا غیره باشه (489600)
 
شهروند ایرانی
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۰۱:۴۸:۵۷
دوست عزیز، مهدی خان

منظور از صحبت از فقر و سیاست و... اینه که این مسائل موردی و کوچیک، نباید وقت و توجه حکومت رو بی جهت و تا این حد مشغول کنه و این همه وقت و انرژی صرف اونا بشه.

هر چند «دین و سیاست جدا نیستند.» این طوری نیست؟
پس فقر و فساد اداری و اقتصادی و بی اخلاقی سیاسی و... هرچی به ارمغان بیاره، جامعه منزه و پاک و روحانی که شما می فرمایید به ارمغان نمی آره. (489670)
 
مردغارنشین
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۰۹:۳۰:۱۱
ببخشید آقای مهدی شما لطف کنید یک آیه از قرآن شریف بیاورید که در آن این تهمت های شما را گناه شمرده باشد (489763)
 
الیار محمدی
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۷:۰۶:۱۵
سلام مجید جان
بنده هم با هر اقدامی که عرف جامعه رو در نظر نگیره مخالف هستم.
ولی باید خواست جامعه (عرف) رو شناسایی کرد. جوانانی که شادی کردن و به قول دوستان اب بازی کردند و شئونات را زیر پا گذاشتند ، نه از امریکا اومدن و نه با اسرائیل قراداد بستن و نه ضد انقلاب اند. نه بالا شهری اند و نه مرفح بی درد.
اینها جوانان همین مرز و بوم هستند که اکثرا در دوران بعد از انقلاب به دنیا آمده اند و با فرهنگ بعد از انقلاب بزرگ شده اند . اینها همان هایی هستند که ایام محرم با هر مدل مو و هر مدل لباس عزاداری میکنند. اینها همان هایی هستند که در دانشگاهها برای رشد و بالندگی گشور و اعتلای آن میکوشند . باز تاکید میکنم که ممکن است از لحاظ بعضی ها اینان بی دین و بی بند بار باشند.
آری دوست گرامی ، بازی کردن و شادی کردن به هیج عنوان بد نیست . فرهنگ غلط و آموزش نامناسب بد است . جوان ما (چه دختر و چه پسر) باید به گونه ای آموزش ببیند و به نحوی فرهنگ داشته باشد که حد و حدود خود را بداند و بر اعمال و رفتار خود تسلط داشته باشد. نه اینکه آموزش و فرهنگ ما این باشد که مثلا به دختر بگویم با پسر حرف نزن ، با پسر بازی نکن ، با پسر راه نرو . به پسر نگاه نکن ، نخند ، درست راه برو ، موهای سرت رو رنگ نکن ، ابرو نازک نکن و هزاران امر و نهی دیگر.
این فرهنگ سازی نیست ، ترغیب کردن به انجام کاری است که شاید ناخواسته دختر و پسر را در نوعی گرفتاری و بحران و عدم تعادل فکری و رفتاری وارد نماید. و کنجکاوی فرد را به تمامی اعمالی که از آنها نهی شده ، برانگیزد و انگاه جوانی پاک و ساده دل بدون آموزش مناسب و بدون فرهنگ درست به راهی میرود که مسلما بیراهه است.
دوست گرامی ، با پاک کردن صورت مسئله و برخورد غیر منطقی مشکل حل نمی شود. بلکه باعث بروز مشکلاتی بزرگتر میگردد. (489389)
 
مردغارنشین
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۰۹:۲۱:۵۲
آقای مجید مجد فقر و بیکاری و فساد اداری دقیقا چیزهایی هستند که جلوگیری از پیشرفت کشور میکنند و وطن پرستی را از بین میبرند .
در جایی که شما حق سخن گفتن نداری ، حق شادی کردن نداری و هزاران حق به جا و اولیه انسانی را نداری دیگر حال و حوصله ای برای کار ،خلاقیت و پیشرفت باقی نمی ماند (489750)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۱۵:۵۵:۱۶
عامل اول خشونت و ناهنجاری در جامعه صدا و سیماست و بعد از آن نداشتن برنامه اقتصادی و اجتماعی برای جوانان و باز هم الگو های غلط تلویزیون (490218)
 
دانشجو
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۲:۴۴:۳۶
آب بازي چندتا دختـــر پســـــــر:

*موضوع بي اهميتي نيست
*خودش بطور مستقيم و غيرمستقيم عامل چندتامشكل ميشه
*ريشه در يه سري نابسامانيهاي متعدد داره
*حتما كه بايد بهش حساس بود

خواهشا جواب علمي بدهيد و فرافكني نكنيد (489072)
 
سخن تازه
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۳:۰۹:۴۶
*موضوع بی اهمیتی نیست؟

جواب: نه نیست، باید چشم ها را باز کرد و واقعیت اجتماع را دید.

*خودش به طور ...

جواب: بله، ولی اول باید دلیل به وجود آمدنش را یافت.

*ريشه در يه سري نابسامانيهاي متعدد دارد؟

جواب: بله، و مهم این است که همان نابسامانی ها را پیدا کنید. پاک کردن نمود ظاهری مشکل، علت را حل نمی کند.
بلکه، معلول را به خلوتگاه می کشاند!

*حتما كه بايد بهش حساس بود؟!

جواب: این که سوال نیست، ولی با این حال باید به این شواهد وجود نظر متفاوت در جامعه توجه کرد.

نسل امروز تهران اکثرا همینگونه هستند و اگر آب باشد ، همه شناگرهای ماهری هستند.

خلاص  (489111)
 
دانشجو
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۴:۵۶:۱۱
اين مسايل اثرات بدي داره رفيق؛ مثــلا:

بي مسوليتي جوانان
افزايش سن ازدواج
سستي روابط خانوادگي
سواستفاده كشورهاي مخالف ايران
بي بندوباري زياد بشه
بنيان خانواده ها سست بشه
از خدا و عبادت خدا بشكل تدريجي دور بشيم
قبح گناه ريخته بشه
هرزگي و تن فروشي رايج بشه
....

درخصوص صحبت خانم مجتهدي: درسته بايد به مفاسد اقتصادي و دكتراي جعلي مسولين هم رسيدگي بشه، چه معاون رييس جهمور باشند چه نباشند. اما مفاسد فرهنگي هم بايد حساسيت داشته باشند (489255)
 
يه بنده خدا
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۱۳:۴۵:۱۲
واقعا خنده داره . يعني به نظر شما دلايل اينا اينه ؟ (490044)
 
خط انقلاب
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۵:۰۱:۲۵
پس چند صد نفر تهرانی سوسول فاسق شدند همه تهران و احتمالا همه ی ایران؟!

چه قدر ما پیشرفته و مرفه و خوش گذان بودیم خودمان نمی دانستیم.

چقدر بی دین بودیم نمی دانستیم. پس برای ما نامحرم و محرم اهمیتی ندارد؟ چه قدر صفا و صمیمیت داریم. بابا دل این جوون ها صافه. دارن جوونی می کنند. کاری هم با سیاست ندارند.

همه شناگرند، آب نیست اگه باشه آب بازی می کنند. پول خریدن تفنگ آب پاش ندارند و الا اگه پولشو بدی هر دحختری با هر پسری آب بازی می کنه، بازی بازی هم می کنه. (489264)
 
هومن
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۸:۳۹:۰۰
شما نمی توانید روی ظاهر جوانان حساب باز کنید !! (489478)
 
يه بنده خدا
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۱۳:۴۶:۵۳
من حس ميكنم شما دوست داري جوري سخن بگي كه راي مخالف بگيري . شايد از ريزش خوشت بياد . خدايا به تو پناه ميبريم (490047)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۱۴:۳۱:۳۲
پس چرا از همین چندتا جوون بقول شما سوسول که تو اقلیت هستن میترسین؟! شماها که ماشالله دارو دسته تون زیاده و بقول خودتون سه سوته میرین حالشونو میگیرین! زورتون به این اقلیت نمیرسه؟ (490110)
 
فرناز مجتهدي
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۳:۴۰:۳۷
دانشجوي عزيز:
نمي دونم منظور شما از اهميت داشتن يك مسئله چيه؟ ولي فكر نكنم مطلبي باشه كه بخواهيم انرژي مسئولين كشور رو براي اين مسئله بزاريم. به نظر من ريشه اين گونه حركات نداشتن برنامه تفريحي براي قشر جوان است. (489154)
 
دانشجو
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۴:۵۳:۲۱
اين حركات زشت در منظر عموم كه توسط يه عده معيوب العقل انجام ميشه و ازامثال من وشما نامطلوب هست، ريشه بسياري از مشكلات ديگر است.

يعنــي باعث ميشه:
بي بندوباري زياد بشه
بنيان خانواده ها سست بشه
از خدا و عبادت خدا بشكل تدريجي دور بشيم
قبح گناه ريخته بشه
هرزگي و تن فروشي رايج بشه
....

درسته بايد به مفاسد اقتصادي و دكتراي جعلي مسولين هم رسيدگي بشه، اما مفاسد فرهنگي هم بايد حساسيت داشته باشند (489250)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۱۰:۲۷:۴۴
همه آن چیزهائی که نام بردید همین حالا هم در جامعه وجود دارد فکر نمی کنید شاید عده ای از مدتها قبل بصورت مخفیانه مشغول آب بازی بوده اند که الان جامعه دچار چنین مشکلاتی شده!
اما مفاسد فرهنگي ، بهتر نیست به پدیده نماز خوان های هشت رکعتی ، روزه خوار های روزه دار نما و در کل ریا و دو رویی که کم کم داره تمام جامعه را می گیره بپردازید ، تا حالا شده که جر و بحثی بر سر کرایه تاکسی ببینید و فکر کنید چرا کسی (مسافر یا راننده) قصد داره حقی از دیگری ضایع کند و خود را محق می داند؟فکر نمی کنید اینها مصادیق بهتری برای مفاسد فرهنگي باشند و در کل فقط موضوعاتی که در آنها جنسیت به نوعی نقش دارد مسائل فرهنگی نیستند؟
سایت محترم الف آیا مطالبی مهمتر از آب بازی چند جوان بی توجه به هنجار های جامعه وجود نداشت که در باره آنها با نمایندگان مجلس صحبت شود؟ (489818)
 
سعید خلیلی
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۶:۵۲:۵۲
آیا همین جوان هایی که این برنامه را در فیس بوک هماهنگ می کنند ، نمی توانند برنامه تفریح داشته باشند ؟
منتظر نشسته اند تا مسئولین برایشان برنامه تفریحی بریزند ؟ (489367)
 
هومن
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۸:۳۷:۲۷
جواب علمی به اب بازی دختران و پسران ...؟ ما سوالهای بسیار بسیار مهمی داریم که مربوط به سرنوشت ما می شد و پاسخ داده نشد...الان پاسخ علمی می خواهید برای بازی ؟ !!! (489473)
 
يه بنده خدا
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۱۳:۴۳:۵۱
كوچك نيست . ولي به هر چيزي به اندازه اهميتش اهميت ميدهند . آيا نزد خدا جريمه آدم آبپاش بيش از قاتل زناكار است ؟
ناراحتم از اين كه ميبينم اين طرز فكرها دارد در دين هموطنانمان بد جوري ريزش ايجاد ميكند (490042)
 
مرواريد
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۳:۰۰:۳۰
برات متاسفم فرنازمجتهدي


خانم محترم! يه عده دختر و پسر الاف امثال شمارا سركارتون گذاشتند. توي پاركها و خيابون و پارتي هاشون هركاري بخواهند ميكنند، جامعه رو به گند ميكشونند و آخر سرهم مظلوم نمايي ميكنند.

تازمانيكه مدافعيني همچون شما دارند غمي نبايد داشته باشند. (489097)
 
پژواک
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۴:۴۵:۰۴
چیزی که باعث میشه در جتمعه افراد از ارزشهای اخلاقی دوری کنن آببازی چند نفر نیست. بلکه دروغ و تبعیض هستش. اینکه اگر هم نیروی انتظامی دخالت کنه سرنوشت فرد دستگبر شده منوط به این باشه که آقا زاده هست یا نه.
منتهی ما ایرانیها طبق معمول و از روی عادت تقصیر رو گردن ضعیف ترین افرادی که پیدا میکنیم می اندازیم....

این اتفاقات نتیجه هست نه عامل ولی کجاست آن روح حقیقت جو که به دنبال عوامل اصلی باشه.... (489232)
 
صادق
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۲۰:۱۰:۴۸
بنده به شخصه اگر تمام مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم هم حل بشود باز با این آب بازی هیچ مشکلی ندارم. (489535)
 
کاکتوس
۱۳۹۰-۰۵-۱۲ ۱۴:۲۵:۲۲
صادق خان حتی اگر.......... در این اب بازی مشارکت داشته باشه؟ (490976)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۲۱:۵۹:۲۴
خوب پارتی برن.اب بازی کنند.به حریم شخصی ما که ماری ندارند.انها ازادند در مورد روابط و زندگی خودشون تصمیم بگیرن. (489582)
 
امیرحسین
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۰۸:۵۹:۴۲
مثل اینه که بگی کاش همون قدر که به فکر ریشه های درختن به فکر میوه هاش هم بودن..‏ که البته حرف غلطی نیست ولی وقتی دستت خالیه مجبوری جاهی مهمتر رو بچسبی دیگه هموطن. (489742)
 
کاکتوس
۱۳۹۰-۰۵-۱۲ ۱۲:۵۱:۴۲
خانم مجتهدی همانگونه که فقر و بیکاری و سایر کاستی ها زیبنده یک کشور اسلامی نیست اشاعه فرهنگ بی بندباری و لاابالی گری بسیار قابل تامل و حساس تر از مقوله های فوق الذکر است . دلیل من بر این ادعا سرمایه گذاری کشور های استکباری در خصوص تهاجم فرهنگی همه جانبه از طریق ماهواره ها , سایت ها , پخش سی دی ها و ... میباشد . اکنون کشور های غربی اذعان دارند که یکی از دلایل پیشرفت کشور هایی مانند چین و خصوصا ژاپن در کلیه امور اقتصادی و صنعتی پایبندی به حریم خانواده و اجتناب از بی بندباریهای اجتماعی است لذا خواهشمندم در برخورد با کاستی ها و ناهنجاری های اجتماعی به صورت مقابله به مثل برخورد نکنیم . و بپذیریم که تمام این مشکلات و کاستی ها باید از جامعه زدوده شود. (490889)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۰۹:۳۸:۳۷
جایی اردو بزنید که مجبور به عقب نشینی نگردید .

خوشحالی چند جوان در یک پارک هیچ کدام از پایه های خداوند بر روی زمین را خراب نمیکند . (488855)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۲:۱۵:۲۵
اگه به شما غیرمسوولانه آب بپاشند و فحاشی کنند و در صورت اعتراض هو کنند و همه جلو بیایند و نفس کش بطلبند همین خود شما نمی گویی: امنیت نیس تو این مملکت گل و شل؟ (489043)
 
سخن تازه
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۳:۱۲:۵۶
چرا اقا من می گفتم بی امنیه!

پس باید جای مخصوصشان قرار داد تا مزاحم مردم نشوند. (489116)
 
من
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۸:۳۸:۱۱
پس چرا قتل و تجاوز و ... نا امنی محسوب نمیشه ولی آب پاشی نا امنی است. (489475)
 
آبي آسمان
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۲:۴۷:۳۶
اشتبـــاه نكن ناشناس

گناه و پيروي از هواي نفس نافرماني از خداست. بــركت زندگي را كم ميكنه. دختربازي كه به خاطر رضاي خدا انجام نميشه، بلكه بخاطر رضاي شيطان و لذائذ زودگذر است.
چه توي پارك، چه توي خونه، چه خيابون (489077)
 
خط انقلاب
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۵:۰۵:۱۰
اگر همه ی مردم دنیا هم کافر شوند هم چیزی از خدا کم نمی شود. این حرف خداست.
همه را با هم به جهنم می فرستد.
مشکل ما اجرای دستورات خداست. راستی کار قوم لوط مشکلی نداشت؟ به نظرم نه. مشکلی نداشتند که یک کار طبیعی انجام می دانند. خالا چند نفر رفتند فلان کار کردند آیا پایه های خدا ویران می شد؟ نه! شما نظرتون چیه؟
حالا آب بازی چند جوون چه مشکلی داره؟ هیچ. کار قوم لوط هم پایه های خدا را نلرزاند چه رسد به این چند جوان خوش گذران. (489273)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۰۲:۵۷:۳۰
از این موضع بسیار رفیع خودتون ممکنه چندتا تفریح سالم برای جوانهای کشور خودتون بفرمایید جناب خط انقلاب!
البته نمی دونم از سرزمین ارسطو واقف بر احوال هم میهنان هستید یا نه! اینجا همچین بفهمی نفهمی یه خورده مشکل روحی وجود داره (489693)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۱۹:۱۸:۰۱
خیلی زحمت کشیدید این کامنت را پرتاب نمودید!
آبپاشی را با قوم لوط هم خانواده کردید! (490406)
 
کامران
۱۳۹۰-۰۵-۱۳ ۰۵:۵۵:۰۵
سلام
جناب خط انقلاب یک سوال کوتاه دارم که امیدوارم فقط به آن توجه بفرمایید و اگر صلاح دیدید پاسخ نیز.
شما در چه جایگاهی هستید و یا چه کسی این حق را به شما داده است که مردم را با قوم لوط مقایسه می فرمایید؟ اگر مراتبی الهی دارید بفرمایید تا همه از شما اطاعت کنند.
با تشکر. (491363)
 
کاکتوس
۱۳۹۰-۰۵-۱۳ ۰۸:۳۰:۵۸
منظورت از چند جوان چیه ؟
یعنی چند تا پسر بدون اینکه مزاحم دیگران بشن با هم بازی میکردنند و خوشحال بودن؟

یا اینکه چند تا دختر خانم با حفظ حجاب و عفاف یک جا جمع شده بودن و با هم صحبت میکردند و خوشحال بودن؟

و یا اینکه ..............؟ (491385)
 
مسعود
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۰۹:۳۸:۴۷
ماداميكه ما نتوانيم وقت جوانان را

شغل مناسب و ازدواج به وقت و تفريحات

و سرگرميهاي مشروع و ارزان پر ننمائيم

اين مشگلات به كرات و رنگ هاي مختلف

ديده ميشود . بنده جوانان را به لهو و

لعب تشويق نمي كنم جوان بايد در جميع

جهات وجودي خود را به خليفت الهي برساند

وليكن آي مسولين مصوبه تسهيل ازدواج

جوانان كه حتي توسط شوراي نگهبان تصويب

گرديد كجا بايگاني شده . شما را به


اولياء و انبياء قسم در مورد جوانان

خيلي از امور بايداورژانسي اورژانسي

بدور از شعار انجام گيرد . (488856)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۲:۳۴:۰۵
اقا مسعود عزیز
اکثر این اتفاقات و بی بند و باریها متاسفانه در مناطق مرفه نشین شهرها خصوصا تهران صورت میگرد که بیشترین تعداد افراد شکم سیر بی قید و بند را در خود جای داده است که اکثر این افراد هم مشکلات مالی چندانی ندارند و برای تفریح هم هر چند وقت یک بار یه یکی از کشورهای اروپایی سفر میکنند
نه خیر مشکل این افراد بی کاری و بی پولی و این حرفهانیست چون با این استدلال شهرستانها و جنوب تهران باید تا الان مرکز فحشا شده بود در صورتیکه بیشتر افراد متدین در همین مناطق ساکن هستند (489065)
 
مسعود
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۷:۱۹:۲۴
اصلا اينگونه نيست. اين حركات حتي در شهرستانها نيز به وفور رخ مي دهد. خواهش مي كنم اين همه سعي در جداكردن مردم شمال و جنوب نداشته باشيد. (489409)
 
محمد
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۱۱:۵۱:۱۴
توجه کردید تا حالا چند مورد تجاوز گروهی در روستاهای کشور رخ داده ؟ (489909)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۱۴:۳۶:۵۱
خیلی ببخشید بیشترین جرمی که همین بالا شهری ها بقول شما انجام میدن همین آب بازیه (البته اگه بهش گفت جرم!!) شما برو یه سر به زندان های کشور بزن ببین چند درصد از زندانیهای کشور از بالا شهری ها هستن چند درصد از پایین شهر!! مشکل شماها اینه که با ظاهر افراد قضاوت میکنین. فکر میکنین چون جنوب شهری ها همه بقول شما پوشش اسلامی رو رعیت میکنن پس همه متدین هستن و چون شمال شهری ها پوشش اسلامی رو رعایت نمیکنن پس همه فاسق!! قصد من توهین به هیچکس نیست ولی قبول کنین درصد مجرمان تو اقشار کم درآمد خیلی بیشتر از اقشار مرفه جامعه س.
یا حق (490117)
 
مردغارنشین
۱۳۹۰-۰۵-۱۲ ۱۵:۴۱:۵۶
بله شاید درست میگید مناطق مرفه نشین ولی آیا ساکنین آن مناطق تنها مرفه نشین هستند و از دیگر مناطق نمی توانند به یک خط اتوبوس به آنجا برسند؟! (491049)
 
جاده سبز شمال
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۲:۵۰:۳۱
مسعود عزيــز

من الان دارم فوق ليسانس ميخونم. تو همين دانشگاه ما كه خيليها هم شغل دارند و هم سرگرمي بزرگي به نام درس، باز هم اين جور كارها داره انجام ميشه.

بيكاري تاثير داره؛ امـــــا ريشه اصلي اين مسايل در نفس سركش انسان و دورشدن تدريجي از خداست. (489080)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۲:۵۲:۵۶
ببینم اینایی که اومدن همه بیکار و مجرد بودن؟! (489086)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۰۹:۴۱:۱۵
یادی تحویلشوت میگیرید فکر کردند چه خبره یه مدّت به حال خود رهایشان کنید خودشون خسته میشن (488857)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۰۹:۴۷:۵۹
مشکلات مملکت همش حل شده و نمایندگان مخلص و نخبه مملکت حالا به فکر آب بازی مردم افتادن.
آقا ملت از زور اجاره خونه و قیمت های دیگه دارن بیچاره میشن. اگه بلدین فکری برای این مسائل کنین. (488860)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۱:۳۲:۳۶
عجب جکی! ملت از زور اجاره خونه و قیمت های دیگه به فکر آب بازی افتادند. (488995)
 
از تهران
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۳:۰۸:۲۲
شما چــي چــي داري ميگي؟
يه عده دخترپسر الاف جامعه را تخريب كردند.

دخترپسرهايي كه فرزندان يه مشت گردن كلفت هستند...

آره، يه مشت گردن كلفت كه خون مردم را توي شيشه كردند و به بيچارگي بقيه قهقهه ميزنند. (489110)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۰۹:۵۱:۵۷
بله...کلا همه معتقدن جوان ها نباید از جوونیشون لذت ببرن...
ای بابا... یعنی همه ی مشکل جامعه ی ما اینه و این مساله هنجار شکنیه؟؟؟ چاقو کشی هنجارشکنی نیست؟؟
آب بازی هنجارشکنیه ولی مساله ی خمینی شهر (به قول یه مسوول قوه قضاییه در اصفهان) مساله ی عادیه.... (488864)
 
مجید مجد
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۰:۰۷:۳۱
اوف بر کسانی که بی حجابی و هوسرانی را جوونی کردن می دانند.
اوف
یادمه یه بنده خدایی می گفت که مانوجوونی کردیم اینا هم جوونی می کنن!
ما سال 63 با 14 سال سن حداقل تا زانو تو برف برجک می زدیم اینا با 25 سال سن... (488882)
 
سودا سرمد
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۲:۰۸:۰۰
دایی من جانباز همیشه میگه همون روز حادثه اشنایی پیدا شده گفته تو نمیخواهی بری ولی من به انتخاب خودم رفتم
حالاهم جنگ نیست که بتونیم قضاوت کنیم هرچند من هم اینکار ها را تفریح نمیدونم ولی من میتونم انقدر تو خونه بنشینم که سردرد بگیرم ولی از بیکاری حتی تو خیابون قدم هم نزنم که...ولی همه من نیستن پس خونه میشینم برای همشون دعا میکنم چون اگر به خودشون بگم همون اسم اسلام راهم نابود میکنم (489029)
 
باهمت
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۲:۱۴:۱۴
اگه برجک زدی برای خدا و اعتقادات بوده چرا از مردم طلب کاری احمدی نژادی که برجک نزده چرا شده رءیس جمهور توی برجک زن! در ضمن منم جبهه بودم و خیلی چیزای دیگه منت گذاشتن نداره که ! (489037)
 
مجید مجد
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۴:۰۹:۱۸
آن کس که نداند که نداند که نداند که نداند که نداند که نداند که نداند که نداند در جهل مرکب ابدالدهر بماند!(نداندها بیشتر بود چون واقعا اینطوریه!)
متاسفم برای افرادی که بخه جملات به خوبی توجه نمی کنند و فقط می خواهند یه افاضه و یا آسمون ریسمونی داشته باشند تا خدایی نکرده کسی فکر نکند که آنها لال هستند
بنده خدا،این قضیه برجک خاطره یکی از رزمندگان است نه بنده،چرا که من در زمان جنگ سنم به نوجوانی هم نمی رسید.
(الان یه عده منفی می زنن که چرا با همون سن و سال نرفتی جبهه که از وطن دفاع کنی و این علتش به خاطر اینه که از احمدی نژاد دفاع کردی:)
(خدا همه رو شفا بده) (489178)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۲۲:۰۳:۳۰
دوست عزیز شما برای خدا کردی اما خیلی برای موج سواری و پست و مقام جبهه رفتند.چیزی که در این مملکت زیاد است ریا...
به پیشتایهای داغ زده جای مهر و عکسهای دوران جنگ نگاهی بکنید... (489584)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۲:۴۸:۳۳
آقاي مجد اوف بر.......يعني چي؟چرا اينقدر خودتو عقل كل مي دوني؟شما هر چيزي كه باب ميلتون نيست رو ضد دين ميدوني؟آب بازي دختر پسر بدتره يا پارتي بازي و اختلاس و دروغ؟كمي به وجدانت رجوع كن آقا مجيد...اگه يه جايگاه خوبي داري فكر نكن همه ملت مثل تو بي دردن.. (489078)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۳:۰۱:۰۳
اوف بر کسی که این قدر تنگ نظره...
این شهر چی داره که آذم جوونی کنه؟؟ شهربازی ایمن داره؟؟ سینماش فیلم حسابی داره؟؟ پارکش امنه؟؟
آخه یه چی بگو بگنجه...الان چهله تابستون برف کجا بود؟؟ نیست خیلی تو زمستون به برف بازی گیر نمی دین؟؟ نمی دونم کجا به جک زدن می گن جوونی...
هوسرانی؟؟؟؟خدای نکرده مساله ی تجاوزای پشت هم تو شهرای مختلف که هوسرانی نیست اجتمالا؟؟ این اسمش هوسرانیه؟؟ (489098)
 
ناشناس
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۴:۵۱:۰۲
آب بازی بدون اختلاط با نامحرم نمیشه؟ (489245)
 
امیر
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۴:۰۴:۳۹
می خواستی نکنی به قول خودتون شما برای خدا این کار را انجام داده اید چرا حالا داری منت می زاری؟ (489174)
 
دانشجو
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۵:۰۳:۰۱
حرف حساب زدي

خيليها دنبال شيطان و هواي نفس هستند.
خيليها هم ازاونها احمقـــــترند و ازشون دفاع ميكنند/

عين خيالشون هم نيست كه داريم به ماه رمضان نزديك ميشيم و بهترين زمان توبه است.
خدايا، مهربانا،
به من يكي لياقت توبه را عنايت كن. به اين دوستان خواننده هم همينطور (489266)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۱۹:۲۴:۰۶
\"عين خيالشون هم نيست كه داريم به ماه رمضان نزديك ميشيم و بهترين زمان توبه است.\"
شما بشین توبه کن. به توبه کردن و نکردن مردم کار نداشته باش (490413)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۵:۰۴:۴۰
بی زحمت شما بگو ماها چطور جوونی کنیم؟! (489271)
 
. میزان
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۶:۲۴:۲۲
برو گردش، برو تفریح، برو استخر، اصلا برو آب بازی کن. اما حرام خدا رو حلال نکن. (489347)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۱۴:۴۴:۰۵
به شتر گفتن گردنت کجه!! جواب داد: تو بگو کجای بدن من کج نیست!!
بله عزیزم شما درست میگی ولی اول برن جلو اون حرام هایی رو بگیرن که تاثیرش بمراتب بیشتر از آب بازی چندتا دخترو پسره!! شما طوری حرف میزنی که همه چی تو این مملکت حل شده فقط مونده رسیدگی به مسایل آب بازی! کاش اینجا هم مثل سیبری همیشه زمستون بود! اونوقت دیگه نه بحثای مربوط به بدحجابی مطرح میشد نه آب بازی!! (490129)
 
مردغارنشین
۱۳۹۰-۰۵-۱۲ ۱۵:۴۶:۰۷
ببخشید آدرس میدید کجا بریم گردش ؟ کجا بریم تفریح ؟
کجا بریم که وقتی با زن و بچه ات رفتی ازت نپرسن این آقا یا این خانم کیه؟
کجا بریم که صد تا نگاه مواظب آدم نباشن ؟!
کجا بریم که بتونیم تفریح مورد علاقه خودمان را بکنیم نه تفریح مورد علاقه زورگویان را؟! (491051)
 
مسعود
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۷:۲۳:۰۳
آقاي مجيد مجد.
برادر من يك كارخانه كار مي كنه اما با درآمد بسيار پايين خرج خودش رو به زور درمي آره .. من با كلي مطالعه و تحصيلات و.. توش موندم..
شما عاقل و بالغ و ديندار..
ايشان در سن جواني و اوج غريزه جنسي است.
شما مرا راهنمايي كنيد چگونه با او برخورد كنم؟ به او چه راه حلي پيشنهاد مي دهيد؟ (489412)
 
مجید مجد
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۰۲:۵۴:۴۸
نکنه انتظار داری بیام براش کارگری کنم و پول بزارم تو جیبش تا بره ازدواج کنه؟ یا اینکه یارنه هامو بهش ببخشم.
شما با این همه تحصیلات و ریا و ادعا هستی که بنده جسارت نمی کنم.
ضمنا خودتی اخوی،یه وقت خیال نکن فقط خودت حالیته و می تونی هر سوال کذایی رو با تمسخر بپرسی. (489692)
 
مسعود
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۱۷:۵۹:۰۴
آقاي مجد. به خداي احد و واحدي كه تو هم قبول داري نه تمسخر مي كنم نه دروغ مي گويم. واقعا راست مي گويم. چرا مي گويي دروغ مي گويم؟ آيا اين يك تهمت نيست؟
من يك جواب از شما خواستم نه توهيني كردم نه چيزي. اما شما نه تنها به من پاسخي نداديد بلكه غيرمستقيما به من توهين كرديد. (490337)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۲۲:۰۱:۵۹
سی و چند سال است که همفکران شما همیشه با اف و مرگ بر... پاسخ سوالات منطقی دیگران را دادید.
امثال این تفکر می خواهند برای زندگی شخصی مردم و تفکر انها هم تصمیم بگیرند.من نمی دانم چرا اگر کسی به شریعت اعتقاد ندارد باز هم ملزم به رعایت ان است؟چرا به تکثر فرهنگی و عقیدتی احترام نمی گذارید؟ (489583)
 
مجید مجد
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۰۲:۵۷:۳۹
بله سی و چند سال است که با اوف پاسخ سوالات چندش آور را دادیم و مدارا کردیم.بله سی و اندی است که فقط با اوف جواب وطن فروشی و خیانت و تمسخر وطن و دین را دادیم.
حق بعضی ها اوف نیست،حقشون همون برخوردیه که پلیس امریکا با مردمش داره.
البته بعضی ها (489694)
 
مینا از ارومیه
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۰۹:۲۴:۰۸
بله سی و اندی است که فقط با اوف جواب وطن فروشی و خیانت و تمسخر وطن و دین را دادیم.


مگه قراره بیایی چشمون در بیاری اون اوفتو هم تحمل نمی کنم وقتی نوشته هایت را می خونم کم می مونم مانیتور کامپیوتر را بشکنم (489753)
 
کامران
۱۳۹۰-۰۵-۱۳ ۰۶:۰۷:۱۵
الان جدا\" به اینکه امریکا را دیده باشید شک کردم. البته اگر اینجا تشریف داشتید حتی برای دو روز هیچوقت این فرمابش را نمی کردید. و در نهایت یک سوال ساده دارم لطف کنید اگر صلاح دانستید جواب بفرمایید.
با این وضع وحشتناک پلیس امریکا و این اوضاع خراب اقتصادی و اجتماعی و سیاسی و.... در شیطان بزرگ چرا مردم از همه جای دنیا می خواهند بیایند امریکا و جالبتر این است که تعداد زیادی از این افراد ایرانی هستند؟ چرا ایران نمی مانند که از نعمات آنجا بهره مند شوند.؟
با تشکر و احترام. (491365)
 
محمد
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۱۶:۱۷:۳۰
شادی خوبه. ولی هنجارشکنی خوب نیست (490232)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۱۴:۳۸:۱۳
خب شما هم با این طرز فکرتون میزنین تو برجک ماها!! (490119)
 
بــــاران
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۵:۰۰:۲۸
اگر خداي ناكرده

خواهر شما، يا دختر شما، يا ...
با يه مشت پسر خلافكار و غريبه اين جور كارهارا بكنند، بازهم با اين راحتي ميگي كه «اشكال نداره. دارند جووني ميكنند»!!!
به خلافكار و بزهكار نبايد فرصت خلاف رو داد.

ان شاءالله كه براي كسي پيش نياد (489262)
 
مينا
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۰۹:۵۵:۱۰
وقتي جوان ما تفريح سالم ندارد همين اتفاقها هم مي افتد. اون از رسانه اون از وضع اقتصادي...... . راستي خبر داريد اگر برويم شيراز خرجش از رفتن به انتاليا بيشترة!؟ (488865)
 
مجید مجد
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۰:۰۸:۵۸
چی مییگی؟!
جدا؟!
قدیم و ندیم گفتن که اب که سربالا بره قورباغه هم ابوعطا می خونه حکایتش اینگونه نظرات مضحکه. (488888)
 
cia 30
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۰:۲۸:۰۳
چیش مضحکه؟خوب راست میگه دیگه خرج مسافرت به شیراز شمال یا کیش بیشتر از آنتالیا در میاد خوب طبیعی هست که مردم برن آنتالیا (488917)
 
مجید مجد
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۴:۱۲:۲۴
اینش مضحکه که به بچه دوساله هم بگی اینو،متوجه می شه که این اراجیفی بیش نیست.
راستی توصیه می کنم که برید ترمینال جنوب با اتوبوس برید شیراز تا باور کنی.
راستی،تا یادم نرفته بگم که بنده می دونم که چون شما حتی پول اتوبوس بی ار تی تهران رو هم نداری چه برسه به اتوبوس تهران شیراز،مقصرش صد در صد رئیس جمهوره که نمی ره جای شما کارگری نمی کنه تا پول بریزه تو جیبتون.اره می دونم. (489183)
 
خواهننده
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۷:۰۵:۱۲
کاری نداره کافیه یک نگاه به روزنامه بندازی البته اگه سواد داری (489386)
 
cia 30
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۷:۳۴:۴۲
من شیراز و مشهد و یزد و کرمان و استانبول و آنتالیا و دوبی استانهای شمالی رفتم و قیمت دستم هست میدونم مسافرت داخلی چه قدر هزینه داره مسافرت خارجی چه قدر
نه اتفاقا پول رفتن به آمریکاش رو هم دارم ولی وقتی میبینم با هزینه کمتر امکانات بیشتری بهم میدن مغز خر مگه خوردم مسافرت داخلی برم؟
در ضمن این بحث ما چه ربطی به احمدی نژاد داشت؟خودتون حرف میزارید تو دهنم و خودتون هم جواب میدید و خوشحالید که جواب دادید؟ (489418)
 
مسعود
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۷:۳۶:۴۹
آقاي مجيد مجد .. تا حالا مي گفتيد ما يك سري بچه پولدار سوسول هستيم كه نمي دونيم با پولهامون چه كار كنيم الان مي گيد پول بي آر تي رو هم نداريم؟! كدوم حرفتون بلاخره درسته؟! (489421)
 
رضا
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۲۱:۱۶:۰۸
خوب با اتوبوس رفتیم، بعدش چی؟ کجا بخوابم؟ چی بخورم؟ مگه سفر فقط خرج اتوبوسه؟ همه که مثل تو نیستن دو سال برن امریکای خشن (!) بخورن و بگردن و بعد بیان فحش بدن! توی همون امریکای خشن امثال تو هرچی می خوان می گن، تحقیق می کنن، می پرسن. اینجا چی؟ (490448)
 
فرناز مجتهدي
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۱:۵۳:۲۴
مجيد عزيز:
الان به طور متوسط روزانه 2 تا SMS تبليغاتي در مورد سفرهاي تفريحي به آنتاليا و قبرس و تايلند روي گوشي موبايل من مي آد. فكر مي كني علتش چيه؟ (489011)
 
آشنا
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۳:۰۴:۵۲
آقاي مجد شما كه سر بالا نميري جواب اين بنده خدا رو بده

دروغ ميگه كه گرون تره؟

ناراحتي نداره كه.... (489103)
 
مجید مجد
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۴:۱۳:۳۱
شما که ظاهرا وکیل وصی ایشون هستی پاسخ بده بهتره
ضمن اینکه خیال شما راحت اصلا من پیگیر نمی شم که شما سرپایینی می ری یا سربالا. (489185)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۱۴:۵۲:۳۰
بابا رو رو برم هی!!
سنگ پای قزوینم کم آورد!! (490144)
 
مردغارنشین
۱۳۹۰-۰۵-۱۲ ۱۵:۴۹:۴۳
آقای مجید مجد شما با آیدی قبلیت هم بیای ما مشکلی نداریم ها ما با افکار شما مشکل داریم نه آیدی که عوضش کردی!
راستی از هنر چه خبر؟ (491055)
 
م.الف.عادل
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۴:۲۹:۲۹
قصد توهین به شما رو ندارم ولی بدون که جا داره به شما ناسزا هم گفت. همه ی نظرات شما برای همه ی نوشته های این سایت پر از تند روی هستش اون وقت از دیگران هم خورده می گیرید (489207)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۵:۰۹:۳۸
مجید واقع بین باش برو اژانس مسافرتی فقط قیمت مسافرت به دبی با کیش رو مقایسه کن البته اگر واقع بین باشی !!!!!!!!!!! (489284)
 
amir
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۰۹:۵۷:۱۹
شادی و لذت بردن موضوعیست که در دوران بعد از انقلاب به آن اصلا و یا کمتر پرداخته شده این دلیل اصلی همین مطلبی است که شما در خبر دیگر تیتر امروز یعنی شیوع بالای مصرف مواد در جامعه و درست و غلط آن پرداخته اید حال سئوال من انست این هنجار شکنی است یا استعمال مواد؟؟؟؟ (488868)
 
ناشناس
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۰:۰۰:۱۲
میشه چند تا تفریح سالم رو که از نظر شما ایراد نداره و جوون ها می تونن انجام بدن نام ببرید ؟
تا جوون ها دیگه دنبال این به اصطلاح هنجار شکنی ها نرن .
( البته تفریح که نام می برید حتما شاد باشه ) (488873)
 
سپیده
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۷:۰۳:۵۶
1- عضویت در گروه سرود مدرسه
2- شرکت در پیاده روی همگانی شبکه 3 در روزهای جمعه
3- حل کردن جدول
4- آب دادن به باغچه خانه
5- بازدید از موزه شهر
و....
موارد دیگری که ..
ای بابا همین بسه دیگه چی می خوای؟! (489384)
 
رضا
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۰:۰۳:۵۶
با سلام به نظر من بايد ريشه اين گونه حركاترادرعدم اگاهي افراد نسبت به مسايل اخلاقي ونداشتن تربيت صحيح اسلامي جستجو كرد كه دروحله اول خانواده ودرمرتبه دوم متوليان فرهنگي عامل اين گونه مسائل ميباشندوبجصوص صداوسيما كه خود باپخشانواع فيلمهاواگهيهاي زندگيهاي خانواده مرفه موجب تشديد اين مسائل ميگردد (488879)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۰:۰۸:۱۹
واقعا نمایندگان مجلس در این دوره بطور بی نظیری به مشکلات اصلی کشور پرداختند و حتما نام نیکی از خود به جا خواهند گذاشت! چند استثنا را کنار بگذاریم، باقی باید از شرم جرات دوباره کاندیدا شدن را نداشته باشند. (488885)
 
ناشناس
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۰:۱۶:۰۷
دست از سر کچل ما جوونابردارین دیگه.الان بزرگترین مشکل جامعه ما اب بازی این جوووناست؟ (488901)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۳:۱۵:۲۴
جالب اینجاست مردم اصلا به این حرفها اهمیت نمی دن.بابا ما می خواهیم زندگی کنیم.به زندگی شخصی ما چی کار دارین؟بگذارین زندگی کنیم.ما نمی خواهیم از سیاست چیزی بدونیم. (489122)
 
رضا
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۰:۲۲:۱۹
ما که اینقدر گرفتاریم و درد و مشکل داریم ، که نه حوصله داریم و نه وقت که به اینجور مسایل بپردازیم و یا اگه عده ای مشغول این مسایل هستند بخواهیم اعتنایی بکنیم .
اینها خوب به قول معروف دل خوشی دارن که ما نداریم و البته منتقدین این قضایا هم حتما مشکلات اولیه شون حل و فصل شده ! که به فکر آب بازی چهار تا جوون هستند !
فقط این وسط بیچاره ما که تو بدیهیات زندگی موندیم و کسی هم به فکر نیست . (488912)
 
آشنا
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۰:۲۴:۰۹
من فقط يك سوال از نمايندگان دارم

شما براي تفريح و شادابي جوانان چه كاري انجام داديد؟ من كاري به درست با غلط بودن كار چند روز پيش ندارم

شما كجا را تهيه كرديد تا جوانان آنجا بروند؟

به جاي آنكه محيطي شاد و براي جوانان ايجاد كنين فقط دنبال برخورد با آنها هستيد جالب آنكه تا به حال هم به نتيجه نرسيديد

چرا درس نميگريد؟

اين راهش نيست به خدا (488914)
 
سودا سرمد
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۲:۱۱:۵۹
تهیه کردن من که نرفتم 3سال پیش پارک ابی مشهد را میگفتن 30هزار تومن!!!!داری برو (489033)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۰:۵۲:۲۴
چاقو كشي ؛ قتل ؛ تجاوز ؛ دزدي و ...
اينا هنجارشكني نيست ؟!!!!
بيكاري ؛ اعتياد ؛ تورم ؛ گراني ؛ بالا رفتن سن ازدواج ؛ فرار مغزها ؛ فرار سرمايه ...
اينا چي ؟ مهم نيستند ؟
خوشحالي چند تا جوان تو اين گرما شد هنجار شكنيه ؟
خب پس جوانها چكار كنن ؟
براي شادي جوانها چكار كردين ؟ (488948)
 
مجید مجد
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۴:۱۶:۵۲
یکی ندونه خیال می کنه که این توصیفات مربوط به یک کشور جنگ زده و تروریستیه که مردمش همه کارتن خواب هستن و گشنه و تشنه مثل آفریقایی ها.
من نمی دونم که به افرادی که وضعیت کشور رو اسفبار توصیف می کنن بهشون چی می رسه؟
اگر پول برسه،بهش می گم وطن فروشی،اگر گرین کارت برسه بهش می گن وطن فروشی.اگر دعوتنامه برسه باز هم می گن وطن فروشی. (489193)
 
هومن
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۸:۵۹:۱۹
باز پای دشمن را باز کردید !!شما حتما فراموش کردید در یک کشور با در امد نفت زندگی می کنید .و چقدر ساده کنار یک کشور افریقایی قرار گرفتیم !!!
چرا انتظار دارید مردم در مقابل گرفتاری اقتصادی کشور خود حرفی نزنند ؟این را چگونه توجیه می کنید ؟ایا به مردم اروپا نیز اجازه اعتراض به دولت خود را نمی دهید ؟زیرا انها در اروپا هستند نه در افریقا !! (489495)
 
مردغارنشین
۱۳۹۰-۰۵-۱۲ ۱۵:۵۰:۵۶
بهمون این میرسه که حداقل حرف حق رو زدیم و ثابت کردیم زنده ایم و انسانیم و مثل کبک سرمون رو زیر برف نکردیم. (491057)
 
ناشناس
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۴:۵۴:۰۵
قتل ؛ تجاوز ؛ دزدي هنجارشکنیه مجازاتش هم معلومه.
حالا نمیشه این خوشحالی ها بدون اختلاط با نامحرم باشه؟ (489253)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۰:۵۳:۱۰
آقایان قیمت شیر و لبنیات و سوخت به قیمت آمریکا و خودرو به قیمت هزار برابر قیمت جهانی و اجاره خانه و نان بی کیفیتی که قرار بود با هدرمند!کردن یارانه ها عالی بشود و غیره را به سرانجام رسانده اند و فعلا بدنبال آب بازی چهار تا بیکارندږجدا!خسته نباشید (488951)
 
خط انقلاب
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۱:۰۳:۳۱
با فساد باید مبارزه نمود.
البته از اول هم معلوم بود که جلبک سبز جلبک جنسی است. بد نیست ما هم قرار بگذاریم درست در روزی که آنها قرار می گذارند برویم همان جا ما هم حال آنها را بگیریم. (488963)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۲:۵۰:۱۷
عجب ادبيات پر معنايي...بريم حالشونو بگيريم!! اينا از بس حالشون گرفته شده اين كارا رو ميكنن آقايي كه داعيه دار انقلاب هستي... (489079)
 
خط انقلاب
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۴:۵۰:۱۷
این حرکت ها دهن کجی به هنجارها ، قوانین و اسلاام و اعتقادات مردم است. این علنی نمودن فسق و گناه است. اینها همان سبزها هستند. باید حال آنها را گرفت. شما هم اگر طرفدار آنها هستی حال شما را هم باید گرفت. من حق ندارم از دین و قانون و هنجار و اعتقاد خودم دفاع کنم اما او می تواند به صورت علنی فسق خود را به رخ من بکشد؟ جری می شوند؟ جری تر از این؟
به این کارها می گویند حرمت شکنی. یعنی این اول کارشان است. اینها مرز را می شکنند و روز بعد مرز های جدید تری را هم خواهند شکست. اول آدمی که بد نام شد حسین (ع) بود. گفتند او دنبال حکومت و خشونت است. اما حسین به پا خواست و از دین دفاع نمود و با فسق مبارزه کرد و دین را زنده نمود و بدنامی واقعی برای اصحاب فسق ماند.
من از آنهایی نیستم که بگویم آقا ول کنید بزارید خوش باشند ما حکومتمان را بکنیم. چرا دست در لانه ی زنبور بکنیم؟!

راستی آیا مرزی برای فسق این ها وجود دارد؟ نه.
اگر امروز حرمت حجاب را بشکنند و اختلاط و شوخی نامحرم با نامحرم را عادی سازی کنند فردا بد تر از اینها را هم راه خواهند انداخت و چه تضمینی وجود دارد که همجنس بازی هم راه نیندازند؟ مرز این دین ستیزی ها کجاست؟ (489242)
 
فرناز مجتهدي
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۲:۵۴:۱۸
خط انقلابي عزيز:
فكر نكنم اين گروهي كه مشغول آب بازي بودند اصلا\" توي عالم سياست و جنبش سبز و اين جور چيزا بوده باشند. در ضمن فكر كنم حضور شما و دوستانتون براي حال گيري فقط باعث بدنامي و جري تر شدن اونها مي شه. راستي يك چيزي به اسم پليس هم داريم! (489090)
 
خط انقلاب
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۴:۵۰:۴۴
پلیس؟ این پلیس کجا هست؟ توی اون عکس ها ندیدم. (489244)
 
ارومی
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۱۳:۱۶:۳۳
رفته بودند اراذل واوباش چاقو وقمه بدست را جمع اوری کنند بعدش برن سروقت دیشهای ماهواره. (490018)
 
محمد
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۱۶:۲۴:۳۷
بهرحال اجرای قانون کار شما نیست (490236)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۳:۰۳:۱۵
کاری غیر از این ازتون انتظار نمی ره...
یه وقت نشه بی مبارزه وقتتون بگذره... (489100)
 
قاسم نژاد
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۱:۱۸:۵۲
به نظر من هر برنامه ای که در اون اسم فیس بوک یا یوتیوب باشه هدایت شده از سوی دشمن است زیرا بودجه این مجموعه ها رسما بوسیله دولت امریکا برای اسیب زدن به جوانان این مملک تصویب میشود وعده ای اینجا خودشون رو به خواب میزنن که شادی تعدادی جوون بوده
بابا کی میخاین از خواب بیدار شین (488984)
 
n_hezaveh@yahoo.com
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۱:۲۵:۳۷
با سلام
بنده از کسانی بودم که وقتی خبر را در سایت الف مشاهده نمودم برای آن جوان ها که در آن محیط سالم توانسته بودند چنین شادی ای برای خود و دیگران ایجاد نمایند بسیار خوشحال شدم.
هر کس موضوع را از زاویه فکر خود تحلیل می نماید. بسیاری از افرادی که مخالف این آزادی ها هستند تصورشان از این رفتارها آنست که در ذهن خود دارند در حالیکه بنده مطمئن هستم بالای 98% این جوان ها دارای افکار سالم و بدون نگاه غیر شرعی به یکدیگر می باشند.
شما را به خدا اینقدر این کش ها را نکشید. بجای انکار ها افکار خودتان را اصلاح کنید. من 61 سالم است و زندگی خودم را کرده ام اما می دانم که این جوان ها به شادی نیاز دارند. خواهش می کنم نمایندگان محترمی که تقریبآ هم سن بنده هستند به این جوان ها از زاویه سن آن ها نگاه کنند و فکر نکنند که همه آنها مزدور بیگانگان می باشند. (488988)
 
Alireza Motevallian
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۱:۳۰:۰۳
به نظر می آد برخی از ما ایرانیها، قدرت تفکیک مسایل رو از دست می دیم. در مورد هرچیزی غیر از اونچه که مایل هستیم اگر سایتی مثل الف مطلب بنویسه هی گیر می دیم که بابا این ها رو ول کن به حرف ما بپرداز.
درسته مشکلات اقتصادی بخش مهمی از مسایل امروز ما رو تشکیل می دهند و درخور توجه جدی هستند، ولی نمی شه که چون مشکلات اقتصادی داریم، همه ناهنجاریها و مشکلات دیگه رو ندیده بگیریم و بهشون نپردازیم. این میشه همون توسعه نامتقارنی که ازش در حال رنج بردن هستیم.
همین سایت الف از فعالترین سایتها در مورد مسایل و مشکلات اقتصادی و مبارزه با فساد بوده و هست و مطالب بسیار زیادی رو منتشر کرده.
همین چند روز پیش یکی دیگه اومده بود اینجا به الف گیر می داد که چرا کار فرهنگی نمی کنه و فرهنگ رو دست کم گرفته. خوب این هم از ناهنجاریهای فرهنگیه که باید البته به ریشه هاش پرداخت. (488992)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۱:۳۴:۲۵
عجیبه که هنوز بعد از این همه مدت نفهمیدیم با چوب و شلاق نمی شه فرهنگ سازی کرد.
بجای غذای فاسد غربی ها چی به جوانها دادیم. مگر تقوی رو خدا به یک اندازه به همه داده که از همه یک انتظار داریم . مگر ما مسئولیت فرهنگی تمام اقشار مردم رو با سلایق مختلف نداریم. ایا برای همه برنامه داشتیم که حالا از همه انتظار داریم.
آزموده را آزمودن خطاست. این راه فرهنگ سازی نیست . ریشه یابی ، برداشتن بسیاری از سختگیری های شخصی و با تعصب کورکورانه بی مورد که به نام دین و اسلام به اونها چنگ انداختیم و جرات نگاه کردن به اونها رو نداریم. و برنامه ریزی برای تمام اقشار با فرهنگ ها و سلایق مختلف راهکار این مشکله. نمی شه یک جنبه ای به مسئله نگاه کرد و قضاوت کرد. (488997)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۱:۵۲:۴۷
آب بازی تنها ترین هنجار شکنی هست که در کشور ما وجود داره....
البته جا شکرش باقیه که تنها هنجار شکنیه و در آینده ی نه چندان دور ریشه کن میشه......... (489009)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۱:۵۶:۱۱
لطفاً مسئولان محترم کمی هم نگران امنیت ، گرانی ،و.... باشند (489013)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۲:۱۳:۲۶
اون جونایی که توی تهران رقص وپایکوبی میکنند نه فقیرند نه بیکار بلکه وضع مالی خیلی خوبی دارند وبرای رفاه وخوشگذرانی دست به این کارها می زنندووالدین اوناهمون کسایی هستندکه بادزدی وکلاهبرداری وفساد مال جمع می کنند ونتیجه مال حرام همون میشه وگرنه ادم فقیروبیکارازکجا پول اون تفنگهای اب بازی ولباسهای مسخره روداره البته خیلی ازفرزندان همین سیاستمداران خودمون که ظاهران دلسوزمردمند توی همونها هستندمنتها توخارج ازکشوروبه مراتب بدترازاونا حالاببینم سایت الف نظرمنوتودیدمیذاره یانه (489035)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۵:۱۳:۱۸
همین شماها هستین که نسبت به همه چی بد بین هستین و همه چی رو سیاه میبینین. بنظر شما همه پولدارها کلاهبردارن همه بد حجابا مریضن همه جوونهایی که آب بازی میکنن فاسدن. فقط شماها هستین که عین آب زلال و پاک هستین!! (489291)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۲۲:۴۹:۰۵
\"فقط شماها هستین که عین آب زلال و پاک هستین\" مطابق نظر دکتر بگویید که \"فقط شماها هستین که عین مشایییییی زلال و پاک هستین!!\" (489607)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۲:۳۶:۰۷
بهتر است بعد از هماهنگی و جلسات و همایشهای لازم مسئولین آب را قطع کنند همچنین یک ردیف بودجه برای این کار اختصاص داده شود تا این مشکل برای همیشه درست بشود (489068)
 
سعيد پور مراد
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۲:۵۰:۵۳
با سلام ،
چيتگر بوديم چند پسر بچه با كيسه هاي نايلوني روي هم آب مي ريختند و صفا مي كردند با هم مي گفتند چه خوب شد يك كيسه نايلون فريزر خريديم. اگر بادكنك مي خريديم سريع تمام مي شد .
جوانان در ظل تابستان قراري گذاشته اند كه تفريح كنند مساله اي كه در كشورهايي مانند مالزي سنگاپور و برزيل بصورت فستيوال هاي عمومي همه ساله و چندبار برقرار مي شود .
مگر جوانان چه گناهي دارند كه نمي توانند از زندگي لذت ببرند و چرا تفريح جوانان را ابتذال مي خوانيم و پوشش عرفي آنان را سبك مي شماريم .
مگر ما خداوند هستيم كه درباره پوشش مردم تصميم مي گيريم 2.5 ميليارد زن در دنيا بي حجاب مي چرخند و اتفاقي نمي افتد ما چه مشكلي پيدا كرده ايم كه از فطرت جوانانمان دور افتاده ايم و در كلافي سردرگم خود و مردممان را انداخته ايم. (489081)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۲:۵۱:۴۹
جالبه..نمايندگاني كه نتونستند پاي امضاي سوال از رييس جمهور بايستند چقدر پاي اين مسائل خودشونو شجاع نشون ميدن!! (489083)
 
م
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۲:۵۲:۵۸
برای این سیاستمداران متاسفم مگر آب بازی خلاف شرع است انقدر این موضوع اهمیت داره که مجلس براش وقت میزاره اونوقت برای موضوعات مهمتر بدهی هند به ایران ،ورود بی رویه اجناس چینی هر کی از جاش بلند میشه از چین جنس میاره ،طرحهای نیمه تمام ، بی کاری ،... وقت ندارند .اخه با کاراین چند نفر عر ش خدا به لرزه افتاد .فقط ما مسلمونیم..... (489087)
 
ali
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۲:۵۳:۰۹
بعد میگن چرا جذب مسائل فرهنگی غرب میشن،چرا می‌رن سفر آنتالیا،چرا نخبگان مهاجرت می‌کنن،چرا....واقعاً که افسوس که مسٔولان ما ...... (489088)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۲:۵۶:۱۵
مجید دلبندم چرا همیشه سعی میکنی مخالف جریان اب شنا کنی . یک کم وقعیتها رو نگاه کن شما یک زمانی تو برف برجک میزدی و حالا جوانها دوست دارن تو برف پشتک بزنن شما چرا ناراحتی . (489093)
 
دايي جون
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۲:۵۸:۰۲
يه مشت دختر و پسر بي سروپـا

همه مون را سركار گذاشتند. توي پاركها و خيابون و پارتي هاشون هركاري بخواهند ميكنند، جامعه رو به گند ميكشونند و آخر سرهم مظلوم نمايي ميكنند. (489096)
 
مهندس
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۳:۰۵:۱۰
بعنوان يك مهندس باحدود 10 سال سابقه حرفه اي:

از دستگيري همه اراذل و اوباش تشكر ميكنم. بايد همه اين دخترهاي ولگرد و پسرهاي خلافكار را آگاه كرد و اگر لازم بود تاديب كرد. به خرافه ها و ياوه سرايي هاي بيخود يه مشت الاف هم نبايد توجه كرد. اونها از رو حساب حرف نميزنند.

(( اين هم قابل توجه منتقدين دلسوز ))
آره؛ هم فساد اقتصادي-اداري بده هم فساد اخلاقي. هم دكتراي جعلي و باندبازي معاون رييس جمهور زشته و هم دختربازي. (489104)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۴:۴۳:۰۱
\"به عنوان يك مهندس با حدود 10 سال سابقه حرفه اي\" ديگه واسه چي بود؟ مثلا باز اگه ميگفتيد به عنوان جامعه شناس يه چيزي، حالا مثلا چون مهندسيد و 10 سال هم سابقه حرفه اي داريد ارزشي بر نظرتان مي افزاييد؟؟ (489228)
 
مهندس
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۵:۲۶:۴۵
انتقاد شما وارد؛ امــــــا

كــــاش
پاسخ اصل حرفهايم رو مي دادي. منظورم از شغلم اينه كه يه كوچولو حق اظهار نظر دارم و ازپشت كوه نيومدم.

دوست من
با روشنفكرنماها برخورد داشتم و از پوچي شان آگاهم. اونها تا كسي از اخلاق و مذهب و انسانيت صحبت ميكنند؛ بهشون تهمت عقب ماندگي و پشت كوهي و خشونت و ... مي زنند. (489297)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۱۰:۴۰:۴۶
خط انقلاب جان شما خودشو نراحت نکن!
خیلی از مردم فهمیدن که ایران نسل اندر نسل مال شماها بوده و بقیه حقی ندارن! (489832)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۰۹:۲۶:۳۰
بله چون مهندس هستند مسايل رو تحليل ميكنند!!! (489756)
 
کامران
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۳:۰۵:۳۸
جناب خط انقلاب تند روی شما و امثالهم بلایی بر سر این انقلاب اورد که با هیچ چیز پاک نمیشود و بی قانونی امثال شما باعث دهن کجی افرادی در جامعه شده است که برای حالگیری از شما پسرانش با ان تیپهای خاص و دخترانش با ارایشهای وحشتناک به خیابانها میایند . وقت ان رسیده تا اداره این وضعیت بدست اهلش انجام شود و شما به سر کار خودتان بازگردید (489107)
 
يه ايروني ( اگه خدا قبول كنه اهل نماز و روزه )
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۳:۱۱:۰۲
امنه بخشيد . آمنه از نظر شما خوش حجاب نيست . آمنه با بي بي سي مصاحبه كرده . اما آمنه يك انسان واقعيست . اينقدر سطحي نگر نباشيم (489113)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۴:۴۲:۱۸
این وسط چه ربطی داشت؟ (489227)
 
مجید مجد
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۰۳:۰۰:۲۴
اگر اجازه بدید من ربطشو از طرف این ایرونی بگم و اون هم اینه که ایشون خواست بگه دز روشنفکری من خفنه در حد تیم ملی فوتبال آمریکا.
دیگه بقیشو عاقلان خودشون می دونند،البته نه اون عاقلانی که فقط خیال می کنن اگر منفی بزنن عاقل لقب می گیرن. (489696)
 
reza
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۳:۱۵:۰۴
خوشحاليم كه با حل كردن مشكل آب بازي اين جوونها مشكلات مسكن - تورم بالا - اختلاس - بيكاري - صنعت - كشاورزي و... حل شد. (489120)
 
داود
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۴:۰۶:۲۰
چرا خود شهرداری نمیاد مسابقه اب بازی بگذاره برای خانمها جدا و برای اقایان جدا؟شاید انقدر در مسائل سیاسی غرق شده ایم که فراموش کرده ایم به جوانان توجه کنیم خوب اخرش این میشه دیگه. (489176)
 
فرهاد
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۴:۱۶:۲۰
اره ديگه.پليس به همه وظايفش عمل كرده. فقط همين مونده.انگار حواستون نيست كه همين چند روز اخير چند نفر به قتل رسيدند و كسي ككش هم نگزيد. يا اينكه انگار يادتون رفته مريض ها را از بيمارستان بردند در بيابان رها كردند.مملكت را غم گرفته.تحمل شادي آدم ها را هم نداريم (489191)
 
محمد
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۴:۱۶:۲۷
بهتره ببینیم چند درصدشون نماز میخونن حجاب که تعطیله دوست پسر و دخترداشتن و تعویضش و حتی دانستن مادراشون عادی شده درس نخوندن فیس بوک فساد و...
بحث ریشه فرهنگی داره وجود فرقه های مذهبی استاد محور مد های جدید گیاهخواری و... ریشه خرابه
والعاقبه للمتقین (489192)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۴:۱۷:۲۴
خوشم میاد با وجود اینکه الف چند بار به این قضیه پرداخته و جو رسانه ای ایجاد کرده است، باز هم بهانه ای برای دور هم بودن و شاد زیستن پیدا می کنند. (489194)
 
Masoud
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۴:۲۶:۴۱
چهار تا جوان رفتن آب بازی کردن و ورجه وورجه نه به کسی هم که آزاری نرسوندن (489204)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۴:۳۲:۱۵
همین روزهاست که بیست و سی بیاد بگه \" آب بازها \" دستگیر شدن! چرا خودتون رو مضحکه خاص و عام میکنید؟ هر روز تو سر خودمون بزنیم و گریه کنیم خیال شما راحت میشه ظاهرا (489212)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۴:۳۹:۵۵
دمشون گرم که یک برنامه شاد مفرح به راه انداختن

جامعه نیاز به این چنین جشن هایی برای خالی شدن جوانان دارد.

فقط نامردیی که اطلاع رسانی نمیشه تا ما هم شرکت کنیم. (489223)
 
خط انقلاب
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۵:۰۷:۳۱
من با آب بازی مخالف نیستم من با هوس رانی و علنی نمودن این هوس رانی مخالفم. من با دختر بازی علنی و آشکار مخالفم. (489280)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۷:۰۶:۵۴
خيلي ها هم مثل شما مخالفند انفلابي جان...ولي تندروي وضع را بدتر از اين هم مي كند..برفرض رفتي تو پارك زديشون ميرن تو باغ ميرن خونه ي هم...يه كم عاقلانه تر صحبت كن. (489390)
 
سالار
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۲۱:۱۰:۱۲
آقایون محترم، اگر با هوس بازی و اختلاط زن و مزد مخالفید، هوس بازی نکنید و آن گونه ای که می پسندید زندگی کنید. همه مشکل ما توی ایران همینه که یک عده میخوان عقیده خودشون رو با زور و اجبار به خیل عظیمی که این عقیده رو ندارن تحمیل کنن. شما پشت امر به معروف و نهی از منکر قایم میشید در حالی که غرض اصلی شما جاری کردن این احکام نیست بلکه اغراض و عقده های روانی و شخصیتی است. شما حق ندارین جامعه رو از شادی محروم کنین به این دلیل که مدل شادی اونها رو نمی پسندید (489560)
 
خط انقلاب
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۰۰:۵۰:۰۵
عقده های روانی همون هوس رانی هایی است که شما به آن شادی می گویید. احکام خدا هم بر طبق دلخواه شما و چند هوس ران تغییر نمی کند. دوستان شما حق ندارند جامعه رو به فساد بکشانند. خیابان جای پارتی مختلط نیست. اینجا ماهواره و اروپا نیست ایران است. با سیصد هزار شهید.
اون کسایی می خواند عقیده خود را بر دیگران تحمیل کنند که یک روز با بنزین به خیابان می آیند و بانک آتش می زنند و در عاشورا سوت و کف می زنند و یک روز با آب می آیند و آب بازی مختلط می کنند. فسادی بعد از فساد دیگر. (489657)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۱۱:۰۱:۲۷
ميدوني چند ميليون نفر به خاطر كشورشون در جنگ كشته شدن همه ممالكت براي كشته هاي جنگ ارزش قائل هستند اما توي ايران فقط حرف ميزنند و يك عاملي براي پيشرفت شده هر اتفاقي ميفته چند نفر رو ميارن توي تلويزون و ميگن شهيد داديم در حالي كه وضعيت خانواده شهيدان و جانبازان واقعا اسف باره
خودت تا حالا عزيزان فوت نكرده زانوي ما تم بقل كردي و از زندگي بريدي چرا همه چيز شهيد و جانباز رو سپر بلاي خودت ميكني
منم يك جانباز و اي كاش توي اون پارك بودم و يكمي شاد ميشدم (489861)
 
بهنام
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۲۲:۰۹:۲۴
واقعا برای خودم متاسفم...که اشخاصی با افکار شما برای انقلاب ایرانیها دل می سوزانند.... (489587)
 
خط انقلاب
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۰۰:۵۱:۱۷
با این همه آب دل ما نمی سوزد! (489658)
 
ناصری
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۲۳:۳۴:۳۲
آقای خط انقلاب شما با دختر بازی علنی مخالفی :یعنی با غیر علنی موافق هستید؟ سعی نکنید جوونها رو از دین فراری بدید (489629)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۱۰:۴۵:۲۹
دختر بازی غیر علنی اشکال نداره خط انقلاب؟! (489842)
 
امين ميهن
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۶:۲۵:۵۷
اي كاش براي يكبار هم كه شده بدنبال دليل اصلي اين وقايع مي بوديم و سعي ميكرديم ريشه هاي آن را شناسايي كرده و درجهت حل آنها قدم برداريم.اما افسوس كه بازهم همه چيز به يك سري حرفهاي جورواجور ومتناض ختم ميشه ونهايتاهم هيچ مشكلي حل نميشه و بعد از مدتي باگذشت زمان همه اين موضوعات به بايگاني ميره وصدافسوس كه سي واندي سال است كه هميشه حرف كارهاي اساسي وزيربنايي وفرهنگسازي رازديم امامثل خيلي ازوقتها عمل نكرديم درپايان بايد بگم من با اهداف سياسي و غير سياسي صحبتهاي آقاي احمدي ن‍‍ژاد كاري ندارم ولي از اين كارهاي سطحي و ظاهري پرهيز كنيد كه به لج بازيها ودهن كجي هاي بيشتر ختم ميشه. (489350)
 
م ش
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۶:۳۱:۵۹
چرا یه خودتون اجازه میدید جای 70 میلیون نفر تعیین کنید چی هنجاره چی هنجار نیست؟ (489352)
 
معلم
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۶:۵۳:۵۱
من معلم باز نشسته هستم. شش سال پای ساخته شدن برج میلاد انتظار کشیدم. خونم نزدیک اونجاست. مسیرم هروز از شیخ فضل الله بود . از روزی که اولین آجر آون گذاشته می شد فکر میکردم وقتی ساخته بشه یک روز خانوادم رو میبرم از اون بالا تهرون رو تماشا کنن. الان که شش سال از ساخته شدنش گذشته هنوز نتونستم پولشو جور کنم که یه روز آرزوی بچه هامو براورده کنم و از اون بالا تهران رو نشونشون بدم. بچه ی من دیگه حال آب بازی نداره (489368)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۱۹:۵۵:۵۶
منظورتون برج دبی بود دیگه؟ ظاهرا گرمای هوای امارات خیلی زیاده

حالا چه ربطی داشت ؟ بگذریم
الف جان شما خیلی نگران به گناه افتادن جوانان هستی بهتره یه نگاهی به اوضاع اقتصادی ممکلت هم بیاندازی (490432)
 
سجاد
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۹:۰۲:۵۳
باسلام به همهی دوستانی که نظر دادن اما به نظر من اگه به این موضوع نطقی نگاه کنیم که هر جامعه ای یک هنجارهایی دارد که میبایست به انها عمل کرد مثلا در برخی از مناطق کشور های غربی افراد برای ورود میبایست خود را عریان کنند آیا میتوان در این مکانها حضور پیدا کرد بعد گفت مثلا من میخواهم عریان نباشم چه عیبی دارد ؟به نظر ما پوشش چیز خوبی است اما انجا تعریف نشده است همین موضوع به شکل دیگر دراین موضوع مطرح شده آیا بازی دختر وپسر در قوانین ما تعریف شده است یا نه پاسخ به این سوال مشکل رو حل میکنه (489497)
 
ناصر
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۱۹:۴۴:۲۳
یادمان نرود که بی بند باری امروزجامعه ما 12-13سال قبل با مانتو های چاکدار و معلوم بودن چند تار مو شروع شد وامروز به اینجا رسیده. و اگر امروز در قبال این بی حیایی ها برخورد قاطعی نشود باید اوضاع بدتری را نیز شاهد باشیم واین را هم بدانیم که دشمن برای استحاله ارزشی شب وروز کار میکند. (489521)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۱۵:۰۲:۲۵
ببخشید آقا ناصر
مرز بی حیایی و با حیایی رو کی تعیین میکنه؟ لابد میگی همین آقای مجید آقا یا خط انقلاب!! آقاجون چرا فکر میکنین همه چی باید زورکی باشه حتی نوع تفریح؟ (490152)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۲۰:۱۲:۴۳
حالا مطمئنيد چيز ديگه اي تو مملكت ما وجود نداره به اين چيزا پرداختيد (489538)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۲۰:۲۴:۱۳
شما باید در تعریف خودتون از هنجار تجدیدنظر کنید. ظاهرا خوانندگان شما که با این کار مخالفتی ندارند. مردم هم که به هر حال مشغول به تفریح هستند. مشکل اینجاست که شما ارزش‌های شخصی رو به جامعه تعمیم میدین و بعد هرکس پیروی نکرد میشه هنجارشکن! (489547)
 
ali
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۲۱:۱۶:۲۸
این سایت مخصوص آقای توکلی است
اینو همه میدونن
این برنامه ها مخالفت قاطع با آزادی جوانان است
پس شما هم از طالبان بد ترید چون راه نمیدید فقط چون قدرت دارید میگید
درد منشانست
لعنت خدا بر ریا کاران (489562)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۲۲:۱۶:۵۱
تنها مورد مشترک در میان آدمها تفاوت آنهاست چیزی که ما نه تنها به آن اعتقادی نداریم بلکه با انکار آن در صدد اعمال یک طرز زندگی مورد نظر خود بصورت تحمیلی هستیم سوراخی که اگر هر روز از آن گزیده شویم باز دست در آن میکنیم بشر موجودی آزاد است خلقت اینست والسلام (489591)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۲۲:۲۱:۵۸
من فکر می کنم هم کسانی که از این کار دفاع می کنند و هم کسانی که مخالفت می کنند به نوعی راست می گویند. گروه اول راست می گویند چون تقریبا در تمام کشورهای اسلامی و غیر اسلامی دنیا این کارها انجام می شود و در عین حال اکثریت مردم اخلاق مدارند. گروه دوم راست می گویند چون متاسفانه بسیاری از ایرانیان (تا جایی که من دیده ام) بر خلاف مردم بقیه جاهای دنیا در چنین شرایطی همه چیز را فراموش می کنند و فکر می کند حالا که مختلط شد دیگر انجام هر کار زشتی در ملا عام آزاد است. اگر مثلا یک برنامه آب بازی در آلمان برگزار شود مردان نهایت سعی شان را می کنند که هنگام تحرک بدنشان با بدن زنان ناشناس تماس نگیرد و تنها به هیجان و خنده می اندیشند اما در ایران متاسفانه برعکس است. باید جامعه شناسان بنشینند و ببینند چرا ما اینطور رفتار می کنیم. جلوی برنامه های مختلط را می توان گرفت. مترو و اتوبوس را می توان جداسازی کرد. اما بازار و خیابان و نمایشگاه را که نمی شود. بیایید فکر اساسی بکنیم. (489595)
 
سعید
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۲۲:۴۸:۳۵
آقای مجید مجد عزیز
شما راست می گویید و حرف شما منطقی است
ولی واقعا باید خدمتتان عرض کنم اوضاع اجتماعی ما خیلی خراب تر از آن است که این آب بازی ها نشان میدهد.
وضعیت بسیار بد است بد است
راهکار اجتماعی را باید از متخصصان روانشناسی جامعه پرسید واین امر یک شبه ایجاد نشده تا یک شبه از بین برود واقعا در بعضی موارد وضعیت جامعه سخت تر از زمان قدیم می باشد. (489606)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۲۲:۵۸:۵۷
این مراسم ارامنه بود (489613)
 
حنیف
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۲۳:۰۳:۴۹
من داشتم عکس های این خزبازی رو می دیدم، متوجه نشدم که تفاوتش با فیلم اخراجی ها چیست. چرا اون خوب بود و این بد؟ (489616)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۲۳:۰۸:۰۹
اگه اینقدر به آب بازی دختر و پسر حساسیت داشتین به مشکل اقتصادی مردم توجه میکردین وضع مملکت این نبود.
تا وقتی این خشک بازی ها باشد وضع هیچ تغییر نمیکنه (489619)
 
هادی
۱۳۹۰-۰۵-۱۰ ۲۳:۴۳:۴۳
مشکل خود جوانها هستند نه اب بازی کردنشون اصلا جون مساویست با مشکل شما یه لطفی کنید اصل مشکل که ما جوانها باشیم رو ل کنید (489633)
 
محمود
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۰۰:۲۲:۲۷
ای بابا/خب با توجه به حقیقت های امروز جامعه و خواسته ها و مطالبات مردم و بخصوص جوانان ما و عدم پذیرش این خواسته ها توسط حاکمیت و مقابله بخصوص از نوع فیزیکی و پاک کردن صورت مسئله و با توجه به نداشتن جامعه ایی شاداب و نبود هیجان پس باید در آینده نزدیک منتظر رفتارها و حرکت های خودسرانه که معلوم نیست که نتیجه آن چی باشد باشیم و مطمئن باشید که مردم از این همه یکنواختی خسته شده و کم کم بدنبال ایجاد زندگی دلخواه به سبک خودشون و جدای از قوانین و شعارهای دولتی هستند و مثلا خیلی ها در حریم خصوصی خودشون با ماهواره و اینترنت و سفرهای خارجی و جشن های خصوصی و عدم سخت گیری به فرزندانشون نوعی از زندگی را بوجود آورده اند که این حلقه و تفکر به سرعت در حال گسترش است!!!!!!!! اونوقت شما فکر میکنی که نظر دو تا نماینده برای مردم مهمه و بعد هم که فورا از بگیر و ببند حرف میزنید ! آیا واقعا خسته نشدید؟؟؟ (489641)
 
محمود
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۰۰:۴۲:۵۴
نماینده گان جلو گرانی وبیکاری را بگیرند اکثر مشکلات حل می شه چرزا از 15 مرداد نان دوباره گران می شود حتما خواهند گفت خبر ندارند (489649)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۰۰:۴۵:۲۵
جالبه هر دو کار شیطان را در نظرات مدافعین اب پاشی میشه دید کوچک کردن گناه و بد نشان دادن کار ثواب اخه حالا دین هیچ اصلا کشور و مردم همه کافر شما حتی تابع قانون هم نیستید ؟ تابع احترام به حرف اکثریت و خانواده ها هم نیستید مردم و خانواده ها احساس امنیت نمیکنند چند جوان تو پارک بریزند بپارک را برای خود قرق کنند اصلا بحث حجاب و دین و حرامی نباشد این کار در خیلی از کشورهای غربی هم جرم است مگر در جاهای خاص حالا اگر اینها جای خاص در کشور پیدا نکردند که سری به ویلاهای شمال بزنید و ببینید که هست هنوز هم دلیل به ریختن وسط شهر و دست به هر کاری زدن به اسم بازی و تفریح نه عقل ونه قانون هیچ کشوری قبول میکند تجربه مردم هم به انها اموزانده که اینها چند جوان و ماجرا یک اب بازی نیست اینها همان عصیانگرانی هستند که اگر حالا دستشان باز گذاشته شود فردا به متجاوزین و قاتلین تبدیل میشوند چون به تحقیر قانون و عرف و اخلاق عادت کرده اند (489652)
 
ستار
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۰۱:۰۰:۳۶
بدبختی این مردم ما این است که غیرت برای آنها دفاع از ناموس فرض می شود. غیرت برای خود تن معنای ندارد. غیرت از خود فرد باید شروع شود از جایی که به بعضی از اوامر از بالا که جز زور نیست نه بگوییم. نه اینکه برای چندرغاز پول هر چی شنیدیم ساکت بمانیم.
دوستانی که معتقدند تغییرات فرهنگی راباید نیروی انتظامی انجام دهد همان بهتر که غیرت را فقط دفاع ازناموس خود بدانند. (489665)
 
sam
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۰۱:۲۰:۵۲
توی قانون ننوشته که اگه تو پارک با تفنگ آب پاش بازی کنید جرمه و این الکی گیر دادنه شاید تو 20و 30 بگه پلیس چندتا آب پاش را تو پارک گرفتن و همه جای دنیا هست چرا برای ما نباشه مردم هم شاد میشن حتی اونجا من که دیدم حتی با حجاب ها هم اومده بودن باید باشه مثلا تو اسپانیا گوجه میزنن / آلمان بالشت میزنن ایران هم آب پاشی باحاله که بابا پس جوونا چکار کنن (489667)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۰۱:۴۹:۰۰
نماینده گرامی شما فکر بیکاری گرونی باش تا اب بازی! نماینده دلسوز به جوونی که همیشه باید از این اداره به اون اداره باسه کار التماس کنه هم فکر میکنی؟این بی هنجاریه ولی بیکاری گرونی دروغ بی هنجاری نیست!؟ (489671)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۰۲:۳۵:۱۵
از موقعی که دفاع جانانه سایت بالاترین را از این اب پاشی دیدم شک کردم که موضوع فقط یک اب پاشیدن معمولی نیست و نوعی برنامه تنظیم شده است (489686)
 
سینا از تهران
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۰۲:۳۹:۴۵
من خودم آنجا بودم، در عکس ها هم هست.
تعداد زیادی خانم محجّبه و آقای محاسن دار هم اونجا حضور داشتن. نه تنها معذّب نبودن که هیچ، اون ها از همراه بقیّه مشغول بازی بودن.
یه لحظه هم خنده از روی لب کسی محو نشد.
اگر خندیدن و شاد بودن جرمه، من افتخار میکنم که مجرم باشم.
فکر کنم نظر اکثریّت جامعه رو میشه از تعداد رای های مثبت و منفی به نظرات تو همین صفحه که خبرگزاری داخلیه دونست. (489688)
 
علی
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۰۲:۴۴:۳۹
ازموده را ازمودن خطاست.
به تمام دوستانی که از رفتار این جوانان ناراحت شدند و از تعابیری همچون مرفه و هوسران و غیره استفاده مینمایند عرض میکنم نگاهی به سایر نقاط کشور هم بیندازند امروزه در شهرستانهای کوچک و حتی روستاها جوانان از مدل لباس و موی جوانان شهرهای بزرگ به خصوص تهران استفاده میکنند پس بپذیریم که نسل امروز جوانان به گونه ایی دیگر می اندیشند.محدودیتهای گذشته عامل بسیاری از ناهنجاریهای امروز است.هر انسان اخلاق مداری با لاابالیگری و ولنگاری مخالف است.خوشبختانه ملت ایران همواره در تاریخ شهره به فضیلت اخلاقی بوده است.مشکل از انجا شروع میشود که عده ایی به جای تحلیل واقع بینانه متاسفانه برخورد سخت را تجویز میکنند. اینان جوانان این مرز و بوم هستند\"شایسته نیست که انان را اگر هم اشتباهی میکنند طرد نماییم. (489689)
 
رسول
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۰۲:۵۴:۴۲
فقر، گرانی، بیکاری این است مشکلاتی که شما باید به آن بپردازید. نمی توانید پرسش های ما را متوجه رفتارهای جوانان و بدحجابی و بی حجابی و...بکنید. ما مقروض و مستأصلیم. (489691)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۰۷:۴۳:۰۱
هيچ اشكالي نداره چهار تا جوان دور هم جمع بشن و تفريح كنند اگر شما چشم ديدن نداريد يك فكر ديگه بكنيد (489721)
 
مصطفی ملکیان
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۰۹:۴۴:۴۰
ببخشید، کجای این آب بازی اخلاقا مشکل داشته؟ (489775)
 
کاکتوس
۱۳۹۰-۰۵-۱۲ ۱۵:۱۲:۱۹
اخلاقا مشکلی نداشته!! . آبش سرد بود ترسیدیم بچه ها سرما بخورند!!! (491013)
 
ايليا
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۰۹:۵۰:۳۱
مشكل شما هماهنگي بودن تعدادي جوان با هم است خصوصاً از طريق فيس بوك. (489777)
 
محسن
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۱۰:۱۱:۱۶
خيلي هم سخت نگيريد حالا چند تا بچه يک اشتباهي کردند بزرگ ميشند زن ازدواج ميگيرند در گير زندگي متاهلي ميشند سر به زير ميشند ديگه وقت سر خاروندن هم پيدا نميکنند (489792)
 
راه امام
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۱۰:۱۷:۳۰
به نظر شما مشكل جامعه كشور عزيزمان فقر و بيكاربيست يا آب پاشي
گزينه موافق: فقر و بيكاري
گزينه مخالف: آب پاشي (489802)
 
سید
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۱۰:۴۸:۱۵
این تذهبون ؟
به کجا داریم میریم؟ (489847)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۱۱:۲۷:۲۳
دلیلش فقط نبودن امکانات تفریحی برای جوانان است. (489889)
 
مجتبی
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۱۱:۴۶:۴۰
جوونارو تو قفس کردید بدون هیچ لذتی از زندگی ، بیکار ، بی پول ، بی حال بعد آقایون انتظار دارن که توی خونه بشینن و درو دیوار رو نگاه کنن
این که نشد زندگی!!!!!!!!!
مگه شهر واسه مردم نیست؟! (489904)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۱۲:۱۷:۴۹
آقايان و خانمهاي محترم چرا اينقدر شلوغش مي كنيد چند تا جوان وتعدادي خانواده رفتن براي تفريح در بين خانمها خانم چادري هم بود بعضي جوانها با خانواده خود آمده بودند اصلا بحث هنجار شكني واينها نيست چرا يك موضوع را اينقدر بزرگ مي كنيد به هيچ چيزي هم بي احترامي نشده فقط تفريح بوده حال اگر جلوي اين موارد گرفته شود مردم به جاههاي ديگر براي تفريح پناه مي برند كه مشكلش بيشتر است همه جوانب را ببينيم بعد تصميم بگيريم (489940)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۱۲:۴۹:۱۷
چرا می خواید به زور یه حجم زیادی از اعتقاداتتون رو به خورد دیگران بدید؟ تا کی میشه با زور از خوشحالی و جمع شدن مردم دور هم جلوگیری کرد؟ شما چه امکاناتی برای خوشحالی اینها به وجود آوردید؟ جدا از آمار افسردگی خبری ندارید؟
مردم فکر می کنند عقل دارند شعور دارند. بفهمید این رو (489977)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۱۳:۲۵:۰۶
تعداد نظراتي كه به اين خبر داده شده در مقايسه با ساير خبرها جالب است (490025)
 
احمد
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۱۵:۱۴:۲۹
جالبه که انعکاس آب بازی چند تا بچه از حادثه خمینی شهر بیشتر بوده. (490166)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۱ ۱۷:۱۱:۳۹
چرا به فكر تخليه هيجاني جوانان نيستيد
بله شادي كردن حق همه است به طور خاص جوانان .
اگر براي شادي كردن موضوع و مكانش را مشخص نكنيد جوانان خودشان اينكار را ميكنند (490282)
 
سجاد/محمدی
۱۳۹۰-۰۵-۱۲ ۰۹:۱۲:۰۱
بایدبه همه عزیزان با فرهنگ و مودب به آداب ایرانی و اسلامی برسانم هر موضوعی که منجر به تنزل وقار و زیرسئوال رفتن شئون انسانی چه مرد و چه زن شود از هویت فرهیخته ایرانیان بدور بوده است. ایرانیان در سخت ترین شرایط زندگی مادی و معنوی خود همیشه سعی و تلاش کرده اند از خود چهره موجه و عقلایی نشان دهند. به نظرم مصادیق شادی رفتار افول یافته طنزها و ادا و اطوارهای مبتذل نیست. بیدردی جامعه ای را همین بس که مردم آن خصوصا جوانان آن به رفتارهای سخیف و صحنه ها و فیلم های کمدی تنزل یافته تمایل پیدا مینمایند. اما دولتمردان نیز مسئولیت دارند برای جوانانی که به دنبال تفریح سالم و رشد شخصیت معنوی و مادی خود هستند بستر رشد را فراهم نمایند.
خدایا به جوانان ما حیا و پاکی و به بزرگان ما صبر و وقار عنایت بفرما. (490641)
 
رضا
۱۳۹۰-۰۵-۱۲ ۱۶:۴۸:۴۸
در عصر كامپيوتر و فضا همه دنبال چي افتادن ؟؟؟؟؟؟
اسمش بعد از جريان انحرافي ميشه جريان آب بازي بعدش جريان خز بازي يك چند وقتي هم سرگرم بشيم بد نيست
با حساسيت بالاي آقايان معلومه سران اين جريان از جريان انحرافي خطرناك ترند؟!!!!!! (491095)
 
۱۳۹۰-۰۵-۱۲ ۱۷:۳۷:۱۳
ما که تو اصفهان دیگه آب بازیم نمی تونیم بکنیم.خدایا تو این مملکت فقط باید حسرت خورد حسرت .................. (491125)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.