نظر منتشر شده
۹۹
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 101219
مشایی رئیس‌جمهور می‌شود/ رقیب ما اصولگرایان‌اند
تاریخ انتشار : جمعه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۵۱
بخش خبری الف

 

اميري‌فر با بيان اينكه اصولگرايان خاصيت سياسي خود را از داست داده‌اند، مشايي را صاحب تفكراتي ناب، زلال و خالص دانست و گفت كه اگر او در انتخابات رياست جمهوري كانديدا شود، قطعاً رئيس‌جمهور بعدي ايران خواهد شد.



به گزارش الف عباس اميري‌فر رئيس شوراي فرهنگي نهاد رياست‌جمهوري و حامي سرسخت مشايي در گفت‌وگويي تفصيلي با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، با اشاره به استعفا و ادامه فعاليت حجت‌الاسلام مصلحي وزير اطلاعات به دستور رهبر معظم انقلاب اسلامي، گفت: مقام معظم رهبري نامه‌اي براي فعاليت وزير اطلاعات صادر فرمودند و رئيس جمهور هم تمكين كرد.



* بايد بررسي شود نظر رهبري حكومتي بوده يا نه!



وي افزود: اما اين نكته همچنان جاي بررسي دارد كه آيا دستور مقام معظم رهبري حكم حكومتي بوده است يا نه، ممكن است ولي‌فقيه در يك مورد توصيه كنند اما تكليف نفرمايند نمي‌توان نظرات رهبري را حكم حكومتي توصيف كرد. به نظر من اين موضوع بايد بررسي شود چرا كه برخي رسانه‌هاي اصولگرا نوشتند كه اين حكم حكومتي است.



* مشايي، زلال، پاك و ناب است



رئيس شوراي فرهنگي نهاد رياست جمهوري با بيان اينكه اختلاف نظر بين رئيس جمهور و وزير اطلاعات به مشايي ربطي ندارد، گفت كه مشايي تفكري زلال، پاك و ناب دارد و حاميان وي به اين موضوع اذعان دارند.



* مشايي نماز شبش‌ ترك نمي‌شود و روزانه يكي‌دوساعت بيشتر نمي‌خوابد



اميري‌فر با بيان اينكه مشايي هيچ كاري و هيچ حرفي بدون هماهنگي با رئيس جمهور نمي‌كند و نمي‌زند، خاطرنشان كرد: بنده كه از نزديك با آقاي مشايي كار كرده‌ام معتقدم كه ايشان شخصيتي خاص دارند. نماز شب آقاي مشايي هيچ‌گاه ترك نمي‌شود و در شبانه‌روز يك يا دو ساعت بيشتر نمي‌خوابد.



پيش‌نماز مسجد نهاد رياست‌جمهوري با بيان اينكه رئيس جمهور اعتقاد خاصي به مشايي دارد و مشايي نيز متقابلاً رئيس‌جمهور را قبول دارد، تصريح كرد: يكي از خوبي‌هاي مشايي اين است كه از هيچ‌كس شكايت نمي‌كند در حالي كه خيلي‌ها به وي فحاشي و اهانت مي‌كنند.



دبيركل تشكل موسوم به "جامعه وعاظ ولايي " در پاسخ به اين سؤال كه چرا مشايي از آقاي ارضي شكايت كرده است در حالي كه شما مي‌گوييد ايشان از هيچ‌كس شكايت نمي‌كند، گفت: خب آقاي ارضي مطالبي را مطرح كردند كه حد دارد و اين مداح رسما به رئيس دفتر رئيس جمهور اهانت كرده‌اند.



اميري‌فر در پاسخ به اين سؤال كه چرا جريان اصولگرايي مشايي را به عنوان يك فرد منحرف در جامعه مطرح مي‌كند، گفت: در جلسه‌اي اين سؤال را از آقاي احمدي‌نژاد پرسيديم ايشان گفتند هدف كساني كه به مشايي حمله مي‌كنند و مي‌خواهند او را تحقير كنند خود من هستم. پس بايد گفت مشخص است كه چرا اصولگرايان به احمدي‌نژاد حمله مي‌كنند.



* جريان اصولگرا خاصيت سياسي خود را از دست داده است



وي با بيان اينكه جريان اصولگرا و جريان راست سنتي خاصيت سياسي خود را از دست داده است، گفت: علت تخريب‌ دولت توسط جريان اصولگرا كاملا مشخص است و قطعا هر چقدر انتخابات مجلس نهم نزديك‌تر خواهيم شد، شكاف بيشتري را مشاهده خواهيم كرد.



* شريعتمداري، زاكاني، رسايي و توكلي از ابتدا حامي احمدي‌نژاد نبوده‌اند



رئيس شوراي فرهنگي نهاد رياست جمهوري با طرح اين ادعا كه افرادي چون حسين شريعتمداري، حميد رسايي، زاكاني، توكلي، مطهري و ديگر كساني كه مشايي را مورد تخريب قرار مي‌دهند، به هيچ عنوان از ابتدا طرفدار رئيس جمهور نبوده‌اند، گفت: اگر كسي بگويد طرفدار احمدي‌نژاد است اما مشايي را قبول نكند،‌قطعا دروغ مي‌گويد چرا كه مشايي و احمدي‌نژاد تفاوتي با يكديگر ندارند هر چه مشايي مي‌گويد مورد تائيد احمدي‌نژاد است و هر چه احمدي‌نژاد مي‌گويد مشايي آن را قبول دارد. با اهانت‌هاي كه كيهان به رئيس دفتر رئيس‌جمهور مي‌كند چطور مي‌توان گفت كه شريعتمداري حامي دولت است؛ اظهارات رسايي را بررسي كنيد تا مشخص شود كه او حامي دولت نيست.



* ياران احمدي‌نژاد در انتخابات آتي مجلس با اصولگرايان رقابت خواهند كرد



اميري‌فر با اشاره به انتخابات آتي مجلس شوراي اسلامي كه قرار است اسفند ماه سال جاري برگزار شود،‌ خاطر نشان كرد: دولت يعني رئيس جمهور و يارانش كه آقاي مشايي هم جزو آن است، برنامه مدوني براي انتخابات آتي دارند و قطعا در رقابت با اصولگرايان، اين جريان را شكست خواهند داد.



پيش‌نماز مسجد نهاد رياست‌جمهوري افزود: جريان اصولگرايي با كانديداي مورد حمايت دولت در انتخابات آتي رقابت خواهند كرد و با توجه به شناختي كه بنده از فضاي سياسي كشور دارم، انتظار جز اين نيست كه حاميان دولت اكثريت مجلس نهم را تشكيل بدهند.



عضو اصلي تجديد نظر تخلفات كاركنان رياست جمهوري در پاسخ به اين سؤال كه رقابت بين آنچه شما ميگوييد حاميان دولت با جريان اصولگرايي درون گفتماني خواهد بود يا بيرون گفتماني، گفت: رقابت قطعا شكل خواهد گرفت و علت اين تخريب‌ها و اهانت‌هايي كه از سوي روزنامه‌هاي اصولگرا و سايت‌هاي اين جريان عليه دولت مي‌شود، خود يك رقابت انتخاباتي را آغاز كرده است.



* تخريب مشايي به محبوبيت دولت مي‌افزايد



اميري‌فر با بيان اينكه جرياني كه در انتخابات آتي با حمايت افرادي چون علي لاريجاني، رسايي، زاكاني و شريعتمداري در انتخابات آتي به صحنه خواهد آمد در ذيل حاميان دولت تعريف نخواهند شد چرا كه اين افراد تناسبي با دولت ندارند، اظهار داشت: متاسفانه جريان اصولگرا براي رقابت با جريان حامي دولت اقدام به تخريب آقاي مشايي كرده است و اين خود به محبوبيت جريان حامي دولت اضافه خواهد كرد.



* كيهان و مشرق من را جهاني كردند



وي همچنين افزود: به طور مثال بايد بگويم چه كسي اميري‌فر را مي‌شناخت اما امروز به دليل اهانت‌ها و تخريب‌هاي روزنامه كيهان و سايت مشرق بنده مشهور شدم و شهرت جهاني پيدا كردم. اين موضوع در مورد افراد ديگر نيز صدق مي‌كند اصولگرايان هر كسي را بيشتر تخريب كند، ‌آن فرد محبوب‌تر خواهد شد.



* جريان انحرافي را نمي‌شناسم



اين حامي سرسخت مشايي در پاسخ به اين سؤال كه اگر جريان انحرافي در مقابل انقلاب بايستد، شما چه تصميمي خواهيد گرفت، گفت: جريان انحرافي چه كساني هستند. ما اين جريان را نمي‌شناسيم.



اميري‌فر افزود: ما تابع ولي فقيه هستيم و از دولت و يارانش حمايت مي‌كنيم. شخص بنده اگر رهبر انقلاب حكم دهند كه همسرم بر من حرام است، عليرغم تمامي علاقه‌اي كه به همسرم دارم، از ولي فقيه اطاعت مي‌كنم.



وي در توضيح بيانات رهبر معظم انقلاب مبني بر اصلي و فرعي كردن مسائل گفت: ما بايد مسائل را اصلي فرعي كنيم و به مسئله اصلي بپردازيم. مسئله اصلي جريان فتنه و خواص بي‌بصيرت است.



* مشايي اصلاً مسئله نيست كه فرعي باشد



دبيركل تشكل موسوم به "جامعه وعاظ ولايي " در پاسخ به اين سؤال كه آيا شما قبول داريد كه بحث مشايي به عنوان يك مسئله و آن هم مسئله فرعي از سوي مقام معظم رهبري مطرح شده است، گفت:‌اين تحليل و نظر شماست. اصلا بحث مشايي براي كشور مسئله نيست.



* مشايي كانديدا شود، رئيس جمهور بعدي ايران خواهد بود



اميري‌فر در پاسخ به سؤالي درباره احتمال كانديداتوري اسفنديار مشايي براي رياست جمهوري دوره بعدي،‌گفت: خود ايشان گفته‌اند 6 ماه مانده به انتخابات اظهار نظر مي‌كنم اما به نظر من كانديداي مورد حمايت شخص احمدي‌نژاد اگر آقاي مشايي باشد، قطعا ايشان رئيس جمهور بعدي ايران خواهد بود.



* شوراي نگهبان چرا بايد مشايي را رد صلاحيت كند



وي در پاسخ به اين سؤال كه اگر مشايي مي‌خواهد رئيس‌جمهور شود بايد مورد تائيد شوراي نگهبان باشد به نظر شما ايشان مي‌تواند از شوراي نگهبان صلاحيت بگيرد، گفت: مگر آقاي مشايي چه كار كرده كه شوراي نگهبان صلاحيت ايشان را رد كند. برخي‌ها كه صلاحيت نگرفته بودند، از طريق حكم حكومتي صلاحيت گرفته‌اند. اينكه آقاي جنتي گفته نظرش بوده و شوراي نگهبان رد صلاحيت مشايي را تائيد نكرده است.



* كرسي‌هاي مجلس نهم مهم هستند



اين حامي مشايي در پاسخ به اين سؤال كه آيا ضرورت حفظ كرسي‌هاي مجلس نهم را براي رياست جمهوري مشايي در دور دهم احساس مي‌كند يا نه،‌ توضيح داد: قطعا اين موضوع مهم است اگر مجلس نهم حامي دولت باشد قطعا رئيس‌جمهور دهم شخص مورد حمايت احمدي‌نژاد خواهد بود.



* قرار نيست آيت‌الله مصباح هرچه گفت درست باشد



اميري‌فر با اشاره به هشدار آيت‌الله مصباح يزدي مبني بر نفوذ جريان انحرافي در بين خودي‌ها و تشكل جريان فراماسونر ي در كشور گفت: آيت‌الله مصباح كه رهبر انقلاب ايشان را مطهري زمان ناميده‌است براي ما محترم هستند. اما بايد گفت كه ايشان به لحاظ اعتقادي مورد تاييد قرار گرفته‌اند نه اينكه در همه امور مورد تاييد باشند.



وي ادامه داد: نبايد اينگونه تصور شود كه هرچه آيت‌الله مصباح در امور سياسي مي‌گويد پس درست است؛ ما مرجع تقليد داريم و در امور سياسي از مراجع خودمان تقليد مي‌كنيم؛ اگر يك روزي هشدار آيت‌الله مصباح را مقام معظم رهبري ارائه كردند مي‌‌توان به آن استناد كرد؛ مشخص است كه آقاي مصباح نظرمنفي به آقاي مشايي دارد و حرف من اين است نميشود كسي حامي رئيس جمهوري باشد كه دنيا را متحوال كرده اما با مشايي مخالف باشد.



* احمدي‌نژاد يعني مشايي؛ مشايي يعني احمدي‌نژاد



اين فعال سياسي با بيان اينكه جريان‌هاي سياسي هموراه بايد فعاليت سياسي منطمي داشته باشند، اظهار داشت: وقتي مي‌گويم، احمدي‌نژاد يعني مشايي و زماني كه مي‌گويم مشايي يعني احمدي‌‌نژاد. پس اين دو فرد خالص و زلال از يكديگر جدا شدني نيستند.



اميري‌فر كه دبير كل جامعه وعاظ ولايي نيز هست،‌ در پاسخ به سؤال ديگري مبني بر اينكه تشكل متبوعش چه برنامه‌اي براي انتخابات آتي مجلس دارد، گفت: ما براي كمك به احمدي‌نژاد و يارانش قطعا براي مجلس برنامه‌ خواهيم داشت. اما اينكه چه برنامه و چگونه فعلا در مورد آن اظهار نظر نمي‌كنيم.



* تكليف شود در انتخابات مجلس شركت مي‌كنم



وي افزود: اينكه گفته مي‌شود بنده در ليست حاميان دولت قرار خواهم گرفت، مشروط به اين است كه بنده در انتخابات شركت كنم؛‌هنوز تصميم براي حضور در انتخابات نگرفته‌ام اما اگر تكليف شود چنين كاري را خواهم كرد.



پيش‌نماز مسجد نهاد رياست جمهوري گفت: ممكن است از اعضاي جامعه وعاظ ولايي برخي‌ها براي انتخابات آتي مجلس كانديدا شوند و قطعا اين افراد در ليست حاميان دولت قرار خواهند گرفت. ما با حاميان دولت رقابت نخواهيم كرد رقابت ما با جرياني خواهد بود كه نام خود را اصولگرا گذاشته است.



اميري‌فر همچنين گفت: كساني كه با فعاليت جامعه وعاظ ولايي مخالفت مي‌كنند و آنرا غيرقانوني مي‌دانند بهتر است بدانند كه جامعه مدرسين و جامعه روحانيت مبارز فاقد مجوز قانوني براي فعاليت هستد؛ اگر اين احزاب مي‌تواند بدون مجوز فعاليت كنند چرا ما نبايد بكنيم.



* هراس اصولگرايان از مشايي!



اميري‌فر در پايان گفت كه مشايي مورد تائيد احمدي‌نژاد است و علت اصلي مخالفت و اهانت اصولگرايان به وي، هراس از رئيس‌جمهور شدن آقاي مشايي است؛ اصولگرايان به جاي اهانت‌هاي پياپي به مشايي بهتر است بيايند و حرف‌هاي او را بشنود و اگر حرف‌هاي مشايي قابل نقد بود به نقد آن بپردازند.

 

 
 
مصفي رحيم پور
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۳:۰۷:۰۱
همه پاكي و زلالي همه ناي و همايي
نتوان وصف تو گفتن كه تو از نور جدايي (432606)
 
مصطفی سیاوشی
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۲۱:۳۷:۵۳
اگر مشایی در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کند.............................
قطعا رقیب جدید آرای باطله پیدا خواهد شد!!! (432779)
 
[جمال
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۳:۱۶:۳۶
باید از آقای امیری تشکر کرد که این قدر شفاف وزلال هستند و برنامه های جناب مشائی رالو میدهند(تلاش برای کسب جایگاه ریاست جمهوری) ازآقای شریعتمداری توصیه می کنم این متن را بخوانند شاید دست از اعتقاد جدایی سیمین از نادر ببخشید مشائی از احمدی نژاد برداشتند (432609)
 
سلیمان
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۸:۳۳:۱۶
به میمنت و مبارکی رئیس جمهور آینده هم انتخاب گردید و هزینه های معنوی و مادی به کشور وارد نمی شود . (432713)
 
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۸:۴۴:۱۳
بنظر بنده و برخی دوستانم تفکر مشائی بسیار بهتر و منطقی تراز تفکر برخی اصولگرایان سنتی و تند رو می باشد (432720)
 
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۲۳:۰۹:۰۹
من با شما موافقم
بنظر من مجلسم باید با یک دست شود
و مخالفان دکتر احمدی نژاد از باید از صحنه خارج شوند (432807)
 
taha
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۲۳:۵۷:۰۷
این مسئله که عنونان شد همانطور که مخالف دارد موافقین هم دارد
متاسفانه یا خوشبختانه یک هجمه عظیم بر علیه مشایی به وجود اوردند که این در قشر عادی مردم بازخورد مثبت داده به جای منفی!

من خیلی از جوونها رو میبینم که تعصب بالایی دارند ومخالف ایشانند وخیلیها هم که دنبال تفاوتند خواسته یا ناخواسته طرفدار فکری ایشان شدند!

کسانی که با احمدی نژاد مخالف بودند به خاطر مشایی حالا موافق او هستند و بالعکس.

جدا از نظر شخصی بنده پیش بینی این داستان مقداری سخت شده (432822)
 
وارسته
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۳:۳۸:۵۳
گويند کسي کنار دريا نشسته و با خود مي انديشيد. شخصي آمد و پرسيد به چه مي انديشي؟ گفت: در اين انديشه ام که آب دريا را دوغ بسازم. شخص پرسيد: با کدام ماست؟ گفت: با همين يک کاسه ماستي که در اختيار دارم. پرسيد: مگر چنين چيزي امکان دارد؟ پاسخ داد: مي دانم که ممکن نيست و نمي شود. اما اگر بشود چه مي شود!!!
حال جناب اميري فر! آرزوي شما هم دست نيافتني است و مشايي رييس جمهور نمي شود اما مطمئن باشيد اگر بشود شما هم لا اقل وزير مي شويد و در اين صورت چه مي شود؟!!! (432616)
 
ایرانی
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۷:۵۶:۵۴
مشایی رییس جمهور نمیشه،،، چرا ؟ چون مردم دیگر در انتخابات شرکت نمیکنند ،،، (432695)
 
حسن صنوبری
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۲۳:۵۲:۵۱
شما 32 ساله دارید میگید مردم تو انختابات شرکت نمی کنند.

درسته. مردم اسرائیل در انتخابات ایران شرکت نمی کنند. (432819)
 
مصطفي رحيم پور
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۳:۴۳:۰۹
گل بود به سبزه نيز آراسته شد.
بالاخره در كنار پاك و زلال، ناب هم قرار گرفت!
اين آقاي ناب خوب ميداند كه بيت المال مسلمين نه فقط در خزانه اندوخته شده، بلكه تمامي اعتبار اين شخص به مفهومي و تمامي اعتبار مسولين نظام جزء بيت المال مسلمين ميباشد.
رفتار و گفتار اينان ميتواند فرصتهايي در عرصه داخل و خارج براي نظام و به تبع آن براي مردم تحصيل نمايد.
اما ديديم و صبورانه گوش داديم حرفهايي را كه نبايد بيان ميشد. حرفهايي كه نه تنها ارزشي براي جامعه در پي نداشت بلكه فرصتهاي بي نظيري از ملت ايران را سلب نمود.
آيا اين رفتارهاي پر هزينه براي ملت ايران همچنان ميخواهد دنبال گردد.
آيا جناب پاك وزلال همچنان مي خواهد بر اموال مسلمين چوب حراج بزنند.
ايا هزينه هاي انتخاباتي جناب پاك و زلال و ناب بايد از اموال مسلمين تامين گردد.
جناب آقاي پاك و زلال آيا برسي نموده ايد كه در مجموعه تحت امر جنابعالي تا چه حد كار كارشناسي براي انجام امور محوله شده، آيا اين مملكت را ميخواهيد مثل مجموعه تحت امرتان مديريت كنيدو....
جناب پاك و زلال و ناب براي رياست جمهوري تبليغ نماييد اما نه از جيب مردم. (432618)
 
احمد
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۳:۵۵:۱۴
به نظر من بهتر است اگر شخصی مثل مشایی نامزد ریاست جمهوری شود،از فیلتر شورای نگهبان رد شوند تا مردم به آنکه باور دارند رای دهند. (432623)
 
ضا
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۲۲:۱۴:۲۴
بنظر من اگر اقای مشایی تایید صلاحیت شوند باید ربع پهلوی را هم دعوتکرد تا برقابت به پردازند اقای امیری ظاهرا حقالزحمه اقامه نماز خوبی دریافت میکنند که دستور رهبری در مورد اقی مشایی را موش خور کردهاند (432789)
 
محمد مختاریانی
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۳:۵۸:۴۲
چرا هیج کسی دو تا دلیل روشن برای مجوز این همه تهمت و تکفیر به آقای مشایی نمی آورد ؟ ما که در این مدت هر چیزی دیدیم کلی گویی بوده است . این که علامه مصباح عزیز می فرمایند که تا کنون همچنین خطری اسلام را تهدید نکرده است این یعنی چه؟ یعنی این همه اتفاقات از صدر اسلام تا کنون همه در مقابل این اتفاق کوچک تر بوده است؟ یعنی اتفاقاتی نظیر فتنه جمل ، فتنه خوارج ، فاجعه کربلا ، دین ستیزی رضا خان ، فتنه 88 و .... همه و همه از این موضوع کوچک تر هستند ؟ وقتی هم می خواهید دلیل بیاورید یکی که می گید مشایی بحث دوستی با مردم اسراییل را مطرح کرده است که جهت اطلاع این موضوع قرار بود که به عنوان یک تاکتیک در اختلاف انداختن بین دولت و مردم اسراییل استفاده شود که البته کار اشتباهی بود که حضرت اقا تذکر دادند و مشایی هم سریع نامه نوشتند و خود را به عنوان سرباز کوچک ولایت پیرو این دستور دانستند . موضوع دیگر بحث مکتب ایرانی است که این موضوع و ابعاد آن بارها و بارها توسط مشایی و احمدی نژاد بیان شده است به عنوان مثال دو روز پیش در کردستان ایشان بیان کردند \"دكتر احمدي‌نژاد خاطر نشان كرد: ملت ايران تنها ملتي بوده كه در طول تاريخ همواره تجلي فرهنگ، انسانيت، توحيد و عدالت بوده است. البته بايد توجه داشت كه بيان اين مطالب احساسي ناسيوناليستي نيست، بلكه ما مسلمان و پيرو دين حنيف هستيم اما عظمت ايران يك نعمت بزرگ الهي است كه بايد از طرفي شكرگزار آن بود و از طرفي ديگر اين موضوع مسئوليت‌ ما را براي ارتقاء سطح ايران اسلامي مضاعف مي‌كند.\" اگه صحبت های دیگر ایشان را هم بخوانید می بینید که در به صورت واضح بر روی این موضوع به نحوی تاکید شده است که هیج گونه احساس تقابلی بین اسلام و ایران دیده نمی شود و اگر به دقت بو به دور از فضا سازی رسانه ای به صحبت ها توجه شود تایید می کنید که در راستای تفکر ناب اسلام است.
موضوع دیگری که مربوط به این چندروز است موضوع حذف وزیر اطلاعات است . ببیند در زمان ریاست جمهوری حضرت اقا هم مشابه این موضوع پیش آمده بود و ایشان در دور دوم به هیچ عنوان نمی خواستند که موسوی را برای نخست وزیری معرفی کنند اما به دلایلی امام به ایشان امر کردند که این اتفاق بیافتد و حضرت اقا هم این موضوع را پذیرفتند اما ایا بدو بدو آمدند و در رسامه ها مصاحبه کردند که من تا دیروز میرحسین را نمی خواستم اما چون الان امام دستور دادند از امروز موسوی را بهترین نخست وزیر دنیا می دان و از همه بیشتر دوستش دارم . ایا واقعا این گونه بود یا اینکه آقا با اکراه و بخاطر امر ولایت این موضوع را پذیرفتند . شما می گید احمدی نژاد باید در این چند روزه می آمد و چند تا مصاحبه می کرد که حالا درسته که مصلحی حرف من را گوش نداده و من مجبور شده عوضش کنم ولی چون حالا دیگه آقا فرموده دیگه مصلحی بهترین وزیرم است و دستش را هم می بوسم .
مصلحی به حرف رییس جمهور گوش نکرد ایشون هم تصمیم به تعویضش گرفتند اما حضرت آقا با این موضوع مخالفت کرد و احمدی نژاد هم گوش داد مابقی هم فضاسازی های رسانه ای بود که به همت زاکانی ، توگلی و شریعت مداری ایجاد شد و الا احمدی نژاد که کوچک ترین چیزی در این چند روز نگفت . اصولا بحث تبعیت از ولی فقیه در جایی جدی می شود که موضوعی خلاف میل ادم اتفاق می افند. (432624)
 
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۹:۴۷:۳۳
من دو دلیل عرض می کنم :

1- اصولگرایان هزینه های زیادی داده اند و ادامه حضور تفکرات حداقل مشکوک در راس قدرت را بسیار خطرناک می دانند.اگر قرار بود علما و سیاسیون کهنه کار مخالفانشان را تحمل کنند انصافا اصلاحطلبان کمتر مشکل ریشه ای داشتند.

2_ انتخابات مجلس و ریاست جمهوری آینده با توجه به تحولات دو سال گذشته کشور و وضعیت منطقه خاورمیانه و چالش های پیش روی نظام بسیار حیاتی ست و داشتن دولتی با تفکرات فرهنگی لیبرال و سیاست های اقتصادی انفجاری می تواند هزینه های سیاسی امنیتی بسیاری را تحمیل کند . لازمه آرامش حضور دولت و مجلسی معتدل است که قطعا هیچکس حتی خود اقای احمدی نژاد هم این دولت را نماد اعتدال نمی داند .حالا اگر مجلسی هم شبیه دولت ایشان سرکار بیاید دیگر نور علی نور خواهد بود (432745)
 
حاج رضا
۱۳۹۰-۰۲-۰۴ ۰۸:۳۱:۰۷
عزیز دل
موسوی و کجا و مصلحی کجا . شرایط حساس فعلی و شیطنت مستکبرین را نمی بینی که بنا به فرموده آقا مترصد هر فرصتی برای ضربه زدن به کشور و نطام هستند . (433347)
 
فتاح
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۴:۰۰:۳۷
زیبا، دقیق، موجز و بی نقص.
مواضع شفاف نیاز اصلی جامعه اسلامی و ایرانی ماست. (432625)
 
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۴:۰۴:۲۰
جناب آقای عباس اميري‌فر رئيس شوراي فرهنگي نهاد رياست‌جمهوري بسیار سطحی به قضایا نگاه کرده اند و متعجب هستم که چگونه این صحبتها انجام گرفته است!‌آیا در همه مسایل اینگونه برداشت می کنید و تفسیر می نمایید؟!
مقوله انتخابات چیزی نیست که بتوان آنرا در چند سطر تفسیر و توصیف نمود . هم اکنون در سکوت اصلاح طلبان که فضای سیاسی کشور را رصد کرده و با چراغ کاملا خاموش حرکت می کنند ، اصولگرایان نیز دچار انشقاق اساسی گشته و هر لحظه با همدیگر دچار زاویه بیشتری می شوند.
کسانی که نسخه انتخاباتی می پیچند باید به این نکات اساسی توجه کنند که باید اول قشرعظیمی از جامعه را که در بازی بزرگان دچار شک و شبهه شده اند را قانع کرد که پای صندوق رای بیایند ، اصولگرایان به جان هم افتاده نیز به طور قطع یقین با دو لیست در انتخابات مجلس ، شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری خواهند آمد که به اصطلاح احمدی نژادی و بقیه اصولگرایان با اسمی دیگر خواهد بود .
برای اصلاح طلبان مشایی ، اصولگراست حتی اگر آسمان و ریسمان را به هم بافته و ادای اصلاح طلبی دربیاورد و هزار رفتار و کنش و واکنش غیر متعارف اصولگرایی دربیاورد .
به نظر من انتخابات آینده تحت تاثیر مسایل داخلی (سیاسی ـ اجتماعی و خصوصا اقتصادی) و مسایل فراملی ( سیاست های منطقه ای و جهانی) خواهد بود . (432626)
 
علی
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۴:۰۵:۵۷
به همین خیال باش! (432627)
 
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۴:۱۹:۱۴
اگر \"احمدي‌نژاد يعني مشايي؛ مشايي يعني احمدي‌نژاد\" دیگر احمدی نژاد را دوست نخواهم داشت (432630)
 
علی
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۴:۲۸:۵۳
من شخصا به اقای احمدی نژاد رای نداده ام .اما انصافا ایشان قدمی ورای قانون اساسی عمل نکرده .پس چرا یک شبه ایشان و اطرافیانش نعوذ باالله از کافر هم بدتر شده اند؟ایا این نشان دهنده این نیست که اصولگرایان فقط بله قربان گو میخواهند؟ فراموش نکنیم که کشور ما دارای نوع حکومت \"جمهوری\" است . پس به ظاهرهم که شده کمی اصول قانونی را رعایت کنید. بر فرض که اقای مشایی به ایشان خط میدهد مگر چه ایرادی دارد؟ مگر وظیفه مشاور غیر از این است؟ از بسیاری کارهای انجام شده خلاف قانون ایشان چون تعارضی با جناح شما ندارد میگذرید اما در یک کاری که مراحل قانونی ان هم رعایت شده چون ممکن است به قدرت شما زیانی وارد شود از هیچ کاری فروگذار نیستید. (432633)
 
مصطفي رحيم پور
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۴:۳۳:۴۹
عباس اميري‌فر رئيس شوراي فرهنگي نهاد رياست‌جمهوري:
احمدي‌نژاد يعني مشايي؛ مشايي يعني احمدي‌نژاد
قرار نيست آيت‌الله مصباح هرچه گفت درست باشد
تكليف شود در انتخابات مجلس شركت مي‌كنم
اينكه آقاي جنتي گفته نظرش بوده و شوراي نگهبان رد صلاحيت مشايي را تائيد نكرده است.
مشايي كانديدا شود، رئيس جمهور بعدي ايران خواهد بود
بنده اگر رهبر انقلاب حكم دهند كه همسرم بر من حرام است، عليرغم تمامي علاقه‌اي كه به همسرم دارم، از ولي فقيه اطاعت مي‌كنم.
مشايي اصلاً مسئله نيست كه فرعي باشد
اگر مجلس نهم حامي دولت باشد قطعا رئيس‌جمهور دهم شخص مورد حمايت احمدي‌نژاد خواهد بود.
جرياني كه در انتخابات آتي با حمايت افرادي چون علي لاريجاني، رسايي، زاكاني و شريعتمداري در انتخابات آتي به صحنه خواهد آمد در ذيل حاميان دولت تعريف نخواهند شد چرا كه اين افراد تناسبي با دولت ندارند
مشايي نماز شبش‌ ترك نمي‌شود و روزانه يكي‌دوساعت بيشتر نمي‌خوابد
آقاي مصباح نظرمنفي به آقاي مشايي
جامعه مدرسين و جامعه روحانيت مبارز فاقد مجوز قانوني براي فعاليت هستد؛ اگر اين احزاب مي‌تواند بدون مجوز فعاليت كنند چرا ما نبايد بكنيم. (432635)
 
رضا
۱۳۹۰-۰۲-۰۴ ۰۳:۰۶:۴۳
آفرین به شما فرزند صالح. انشاالله که رهبری شما و همسرتان را مورد عنایت قرار دهند. (433312)
 
طاهر
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۴:۳۶:۰۷
باسلام
از سایت الف تشکر می کنم. علیرغم مخالفتی که با نزدیکان دولت و بهتر بگویم خود دولت دارد، مصاحبه جناب آقای امیری فر را منعکس نمود.
آقای امیری فر جان کلام را گفت و باید قدردان این منطق بود.
سایت های مخالف دولت احمدی نژاد و نهاد ریاست جمهوری از دیرباز تاکنون و خصوصا در این روزها مشایی را بهانه قرار دادند و دولت مردم دوست را تا مرز انحراف بهتان زده اند در حالیکه معیار دوستداران دولت و انقلاب همان است که حضرت امیر ع فرمود « در شناخت حاکمان صالح باید رضایت عمومی را میزان قرار داد«
درود خدا بر دولتی که ذوب در خدمت به خلق خدا شد.
متشکرم
طاهر از لیسبون (432636)
 
فرشید
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۴:۳۷:۵۱
در روایات مختلف آمده است که یکی از فضایل نماز شب این است که دوستان فرد نمازگزار زیاد شده و در نزد دیگران عزیز میشود, اگر اینطور که آقای امیری فر در رابطه با نماز شب خواندن مشایی میگوید,خدا وکیلی من ماند ه ام که ایراد از بی خدایی من است که مدتهاست از این آقا خوشم نمیآید یا نمازهای نامبرده مشکلی دارد و یا............. (432637)
 
جواد
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۴:۴۴:۴۵
ببینید ظاهر قضیه اینه که بعد از سال 84 اصولگرایان قوه مجریه را از اصلاح طلبان پس گرفتند.ولی دراصل اینچنین نیست.این گفته که اصولگرایان خاصیت سیاسی خود را از دست داده اند جمله ای است بسیار سنگین که در عمل نیز گفتمان احمدی نژاد جمهور با رویگردانی از نهادهای مهمی مثل حوزه علمیه ومراجع تقلید و تمامی احزاب اصولگرا از جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گرفته تا حزب موتلفه و غیره توانسته در دوانتخابات 84 و88 و بخصوص در انتخابات 88 رای بالائی بدست بیاورد.امروز تیم رئیس جمهور به این نتیجه رسیده اند که برای ماندن در قدرت نیازی به حمایت احزاب ونهادهای اصولگرا ندارند. (432638)
 
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۴:۵۰:۳۹
\"گر كسي بگويد طرفدار احمدي‌نژاد است اما مشايي را قبول نكند،‌قطعا دروغ مي‌گويد چرا كه مشايي و احمدي‌نژاد تفاوتي با يكديگر ندارند هر چه مشايي مي‌گويد مورد تائيد احمدي‌نژاد است و هر چه احمدي‌نژاد مي‌گويد مشايي آن را قبول دارد.\"
\" احمدي‌نژاد يعني مشايي؛ مشايي يعني احمدي‌نژاد\"
اینها بیانات امیری فر پیش نماز مسجد نهادریاست جمهوریه...!!!!
با این اوصاف هنوز اقایون توکلی و مطهری و ... می خوان بگن که تیم انجرافی اطراف احمدی نژاد وجود داره و اگه مشایی برکنار بشه ما با احمدی نژاد مشکلی نداریم؟
دیگه خودشون هم اقرار کردن.......امیدوارم بصیرت واقعی به زودی نصیب اقایون بشه و فتنه اصلی و فتنه گر واقعی رو تشخیص بدن (432640)
 
عباس
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۹:۱۸:۲۲
احسنت . ما که می دانیم فتنه گر اصلی کیست ای کاش آقایانی هم که خود را بی خبر نشان می دهند و برای از میدان بدر کردن چند رقیب جدی آدرس اشتباهی دادند و مغلطه کردند اعتراف به اشتباه کرده و از مردم معذرت بخواهند تا برای همیشه مورد لعن مردم و نسل آینده قرار نگیرند . (432733)
 
نیما
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۴:۵۱:۳۶
شما به تفکرات موافق اسراییل میگویید اندیشه ناب ؟ (432642)
 
اسماعیل مرتضایی
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۴:۵۳:۱۴
روزی گفتم که جریان حاکم پس از حذف اصلاح طلبان راسترین جریان شناسنامه دار انقلاب اصولگرایان (موتلفه ) را تحمل نخواهد کرد .
یک جریان موجه قوی و پایگاه دار با انگ دروغ و کاذب ضدیت با ولایت و .......غیره حذف شده (در جایی که هیچ دولتی باندازه دولت اصلاحات نظر اقا را در حکومت دخالت نمیداد و ثانیا اینان از اولین جریانات مدافع طرح ولایت فقیه و ولایت مطلقه در باز بینی قانون اساسی بودند)
جریان دوم خطر را جدا احساس نموده و کار بجایی رسیده که ........
اقایی که تا چندی پیش کسی نام ایشان را نشنیده بود بعنوان سخنگوی روحانیت جریان حاکم
از حالا اذهان عمومی را برای پذیرش ریاست جمهوری ....(نقطه اختلاف رئیس جمهور و اصولکرایان اماده می کنند .) و حمایتان انان
از طرح پوتین مدویدوف صحبت میکنند
به وزنهای سیاسی افراد و سابقه انها در نظام مقدس بنگرید .
ایا جامعه امروز ما مصداق ضرب المثل زیر نیست ؟
به میدانی که می بندند دست شهسواران را .
تو ......... باید کنی این ترکتازیها .
ایا در میدانی که هاشمی . ناطق . خاتمی . مطهری . قالیباف . لاریجانی . وتمام مجاهدین فی سبیله شناسنامه دار و مبارز محلی برای اظهار نظر و دفاع ندارند و یقیننا رئیس جمهور شدن فرد خاص زیاد دور از انتظار نیست
اگر منتظر ظهور منجی نیز هستیم این نافی استفاده از عقل و اختیار که خداوند منان بما ارزانی داده نیست (432643)
 
اکبر
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۵:۱۷:۳۰
آفرین به این صراحت. صادقانه حرف خود را می زند و نه با نفاق و دورویی . با درستی یا غلط بودن حرفش کار ندارم ولی اینکه در این دوران سخت نفاق و ریا، کسی صادقانه سخن بگوید مرد بزرگی است. (432649)
 
ناصح
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۵:۱۹:۰۵
اگر فقط این ادعای آقای امیر ی فر که آقای مشائی در شبانه روز فقط دو ساعت می خوابند مورد تایید پزشکان و متخصصین قرار گیرد و آنها اعلام کنند که یک انسان میتواند فقط با دو ساعت خواب زنده مانده و این همه فعالیت هم بکند ما بقیه ادعاهای ایشان را هم قبول خواهیم کرد . ولی اگر چنین حرفی صحیح نباشد باقی مطالبی هم که گفته اند بی پایه و بی اساس است . (432650)
 
seyyedAli
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۵:۱۹:۵۵
این طور که بویش می اَید، همین افکار و گروها در سدد بت درست کردن از افراد هستند. گل کم بود، بلبل نیز هم اضافه شد. اگر قابل هدایتند، خداوند همگیشان را هدایت فرماید، اگر قابل هدایت نیستند، خداوند انشاالله نسیت و نابودشان کند، انشاالله. (432652)
 
جواد
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۵:۲۲:۳۶
دوستان در ریاست جمهوری با اطمینان دارن اطلاع رسانی می کنن

فکر کنم بازم قراره در آرای مردم... (432654)
 
ناصر
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۵:۳۰:۰۱
اصلاح طلبان واقعی میایند............ (432656)
 
یا مهدی ادرکنی
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۵:۴۰:۵۱
وقتی مشایی را می بینم به یاد این جمله می افتم که ((نگذارید انقلاب بدست نااهلان و نامحرمان بیقتد)) راه امام زنده است. گرچه خودش نیست امام کلامش در بین ماست. (432658)
 
ارباستاني
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۱۰:۵۵:۰۹
الحق والانصاف اگر اين جمله امام ( نگذاريد انقلاب دست نامحرمان بيفتد ) در خصوص مشائي صدق نكند پس به چه كسي صدق كند ؟ واقعا\" نامحرم است . با اصول انقلاب و ارزشهاي ما بيگانه است . شايستگي حضور در دولت را ندارد . كودن ترين فرد اين را فهميد غير از بعضي ها . (432955)
 
یک دانشجو
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۵:۵۵:۳۹
مشایی یعنی احمدی نژاد .احمدی نژاد یعنی مشایی
طلایی ترین جمله ای که میتواند خط سیر سیاسی ما را نشان دهد همین است. (432661)
 
مرتضی اشرفی
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۶:۰۰:۱۷
اصولگرايان هر كسي را بيشتر تخريب كند، ‌آن فرد محبوب‌تر خواهد شد.ميري‌فر افزود: ما تابع ولي فقيه هستيم و از دولت و يارانش حمايت مي‌كنيم. شخص بنده اگر رهبر انقلاب حكم دهند كه همسرم بر من حرام است، عليرغم تمامي علاقه‌اي كه به همسرم دارم، از ولي فقيه اطاعت مي‌كنم.
* احمدي‌نژاد يعني مشايي؛ مشايي يعني احمدي‌نژاد
یکبار نوشتم والف سانسور کرد. بازهم می نویسم . با این همه شواهد،شما چرا به دروغ می خواهید بگوئید مشایی به احمدی نژاد ربطی ندارد؟ (432664)
 
خردمند
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۶:۰۱:۳۲
بسمه تعالی

این همه بازی های سیاسی اصولگریان (سلفی های شیعه) برای جمع کردن آرای اصلاح طلبان است باید آنها بدانند اصلاح طلبان دیگر فریب این بازیها را نمی خورند
سلفی های شیعه مانند سلفی های سنی به انتخابات اعتقادی ندارند انتخابات برای آنها یک بهانه است به مواضع آقای مصباح اگر به خوبی توجه شود این موضوع آشکار می شود

اگر اصوگرایان پیوسته برطبل نظارت استصوابی برای حذف دیگران بزنند روزگاری فرا خواهد رسید که با التماس از سازمان مجاهدین خلق(منافقین) خواهند خواست که در انتخابات شرکت نمایند وآن روز بد روزگاری برای نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

خواهش میکنم این مطالب را برای ثبت در تاریخ منتشر کنید. (432665)
 
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۶:۰۲:۳۶
بابا ای ول.
اقایان شریعنمداری توکلی لاریجانی و ..... تحویل بگیرید سینه چک کردن برای احمدی نژاد و امثال ما را فتنه گر خواندن همین است البته خدا جای حق است و حرفهای این بنده خدا رک و پوست کنده. حالا هی شما مشایی را از رییس جمهور عدالتخواه جدا بدونید. اهای اصلاح طلبها خیلی خنگید اگر در انتخابات شرکت کنید بگذارید شیرازه این افراد تند رو در هم بپیچه. خدایش یک بار شد که مشایی و جوانفکر به ما بگوییند فتنه گر؟ اما اقای توکلی امثال شماها هر توهینی خواستید به قشر تحصیل کرده کردید البته این بنده خدا راست گفت که شما رای تو سبد ندارید چون ما روزهای بعد از انتخابات را یادمان نمی روددددددددددد.
زنده باد ادم رک (432666)
 
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۱۱:۳۰:۲۸
مشایی را با جوانفکر مقایسه نکنید.جوانفکر در این حد و حدود نیست. تا حالا یک جمله باربط از او شنیده اید. (432987)
 
خط انقلاب
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۶:۱۵:۰۳
مطهری زمان هم ممکن است اشتباه کند. رهبری هم ممکن است اشتباه کند. دستورش هم دستور حکومتی نیست دستور توصیه ای است که می توان به آن عمل ننمود. فقط مشایی و احمدی نژاد هستد که اشتباه نمی کنند. و البته ابطحی زمان امیری فر جهانی شده. (432668)
 
salman
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۶:۲۸:۴۴
به نظر من اگر آقای رحیم مشایی رئیس جمهور شود خیلی هم خوب است چون یک حسن خوبشون مبارزه با افراطی گری است که اگر کاندیدا شوند من خودم رای میدم بهشون نباید زیاد سختگیری روی مردم کرد (432673)
 
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۶:۵۴:۱۱
اگر راست می گویند که تفکر مشایی در این کشور طرفدار ندارد او را تائید صلاحیت کنید تا ببینید چه می شود! مردم از کارگزاران امپریالیست و اصلاح طلبان نئوکمونیست و نئومارکسیست و کسانی چون شما خسته اند! چاره ای به جز مکتب ایرانی نیست! درود بر شهریار (رئیس جمهور) آینده ایران برادارم مشایی! (432679)
 
خط انقلاب
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۷:۰۳:۴۳
اوگفته است : باید بررسی شود که \"دستور\" رهبری حکم حکومتی بوده است یا نه!! مشایی پاک و زلال و نماز شب خوان است (عین ابن ملجم). مشایی رئیس جمهور آینده است.

حال من می گویم اصولا اگر در بالای برگ نامه نوشته شده بود که این یک حکم حکومتی است باز هم باید بررسی شود که آیا این یک حکم حکومتی ارشادی است یا حکم حکومتی حاکمیتی است. اگر این حکم یک حکم حکومتی حاکمیتی از نوع دستوری بوده باشد باید بررسی نمود که کدام قسمت نامه حکم حکومتی حاکمیتی از نوع دستوری بوده است و فقط آن قسمت را باید اجرا نمود.
البته اگر رهبری در نامه بنویسد که این عزل یا این نصب بر خلاف مصلحت شما و کشور است در این صورت این دستور حکم حکومتی نیست و می توان به آن عمل ننمود. اصولا مصلحت کشور و رئیس جمهور را خود مشایی تعیین می کند نه رهبری. ایشان می تواند نصیحت و توصیه بکند مانند یک پدر بزرگ. زیرا رابطه ی بین \"رئیس جمهور و رهبری رابطه پدر پسری\" است. می توان به توصیه های رهبری عمل ننمود.

اما او گفته است مشایی اصلا مسئله نیست که فرعی اصلی داشته باشد و باز این سوال مطرح می شود که اگر مشایی مسئله فرعی نیست و کلا مسئله نیست چرا رهبری نامه می نویسد که مشایی را عزل کن و بعد آن نامه را رسانه ای هم می کند؟ مگر رهبری تا به حال برای عزل چند نفر حکم حکومتی داده است. تا به حال چند نامه را رسانه ای نموده است. بر این اساس ما در مشور کلا مسئله ای نداریم که فرعی اصلی هم داشته باشد.

اما در مورد مطهری زمان : من هم می گویم کلا رهبری از نظر اعتقادی با مصباح موافق است چون مصباح به خدا اعتقاد دارد. در بقیه کارها و حرف های و اعتقادات او را از جمله این اعتقاد که مشایی آدم خوبی نیست و جریان انحرافی در دولت وجود دارد ، دلیلی نداریم که رهبری با با آن هم موافق باشد . باید بررسی شود. باید ببینیم این فرمایش ایشان حکومتی بوده است یا نه.

اما او گفته است اصول گرایان از مشایی هراس دارند که او در انتخابات پیروز شود و نگذارد آن ها پیروز شوند. او گفته است من بسیار ولایی هستم و اگر رهبری دستور دهد که همسر شما بر شما حرام است ما با این که همسرم را دوست دارم اما به دستور او عمل می کنم.

حال خط انقلاب می گوید که البته اگر آن دستور حکم حکومتی باشد. باید بررسی شود. و این جا نیز سوال اساسی مطرح است. اگر رهبری با معاون اول بودن مشایی مخالف بوده است و دستور عزل او را نیز صادر نموده است (البته دستورش حکم حکومتی نبوده است حکم غیر حکومتی بوده است از نوع پدر پسری بوده) و کلا گفته اند که بودن در آن منصب به مصلحت شما و کشور نیست چگونه ممکن است با ریاست جمهوری او موافق باشند؟

البته ممکن است به هر حال ایشان با معاونت اولی ایشان مخالف بوده است نه ریاست جمهوری. این ها فرق دارند. ایشان در این مورد هیچ حکم حکومتی نداده است.

adihamed.blogfa.com
با تشکر از الف (432680)
 
محمد مداح
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۷:۱۱:۲۰
این آقابااین بیانات شان سخنان رهبری را نشنیده اند که مشایی نباید حتی معاون اول شود چه برسد به ریاست جمهوری مشایی کاندید شود ازکروبی هم کمتر رای میاره (432682)
 
خط انقلاب
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۷:۲۴:۳۷
او گفته است حرف مشایی حرف احمدی نژاد است. من می گویم آیا حرف احمدی نژاد هم این است که ما با مردم اسرائیل دوست هستیم؟ (432686)
 
م .ش
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۷:۳۳:۰۷
اميري فر چندي پيش در خصوص ارتباط جامعه وعاظ ولايي با مشايي اصرار داشت كه مشايي را نمي شناسد.از مثالي كه براي اثبات ولايت پذيري خودش هم زده مي توان فهميد نه بصيرت دارد نه شعور سياسي كه بدون توجه به شان رهبري اين مثال بي ربط را زده . اي كاش از جان خود مايه گذاشته بود تا دعايش ميكرديم. راستي اين جريان شهرت جهاني اش چي بود خيلي خوشحال بود. (432687)
 
حسن رحیمی
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۷:۳۵:۲۸
هر کس باید بدونه مشایی رییس جمهورمونه
************
به کوری چشم شماهای بدعت گذار
مشایی میشه رییس جهور خدمت گزار
*************************
مشایی مشایی خدا نگهدار تو
*************
مشایی فهرمان حامی مستضعفان
***********************
مشای با غیرت خدمتگذار ملت (432689)
 
خط انقلاب
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۹:۲۴:۱۹
آخه این مشایی کع ما دیدیم حامی بازیگران سینما و خارج نشینان است نه مردم مستضعف. ما حتی یک کلمه مستضعفین از زبان مشایی نشنیدیم. فقط شنیدیم که گفت ما با مردم اسرائیل دوست هستیم. (432735)
 
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۷:۵۸:۴۱
آقا اگه مشکلی با مشایی دارین به قول رئیس جمهورآب بریزین اونجایی که میسوزه.
البته توهین که نیست چون حرف رئیس جمهور تو مراسم رسمیه. (432696)
 
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۸:۱۲:۴۸
جناب توکلی و کلیه ی اصول گرایان با بصیرت تحویل بگیرید. تنها رقبای آقایون را به ضرب و زور خونه نشین کردید حالا بشینید یکه تازیشون را تما شا کنید. اگر فکر کردید ملت به دادتون می رسن کرو خوندید. جناب مشایی و یاران محترم ایران مبارکتون . هر کی بهتر بلده بازی کنه حقشه ببره. دلم برای اصولگرایان باهوش فقط می سوزه (432701)
 
امین
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۸:۵۷:۲۴
بازم آدم از این دولتی های مجذوب در مشایی یه چیزایی میشنوه که نمی تونه ساکت بشینه !
آخه آقای مجذوب نماز شب خوندن که نشدملاک .خب شمر و ابن ملجم و دیگر حرامیان هم نماز شب میخوندن
مهم اطاعت از ولایت و ضربه نزدن به نظام اسلامیه (432722)
 
عمو
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۹:۰۱:۵۱
بنام خدا
آقای امیری فر اصل کلام را گفته و تعجب من از این است که دوستان هرچیزی را دقت فرموده اند جز این یکی و آن که این آقای جنجال ساز شبانه روز بیش از یکی دو ساعت نمی خوابند . خوب کسی که کمبود خواب مزمن داشته باشد مغزش درست کار نمی کند و دچار خلجانات روحی می شود و سخنانی می گوید و کارهایی می کند که از این بهتر نمی شود . توصیه من این است که اولا یک دوره استراحت طولانی مدت برای ایشان (و البته یکی دو نفر هم در مجلس که دائما نق می زنند) تجویز شود و بعد هم محترمانه یک مشاوره روانشناسی - روانپزشکی برای وی برگزار شود . همین (432724)
 
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۹:۱۰:۱۴
الف عزیز چاپ کن حتی اگر مخالف نظرتان باشد باور کن من این نظر که درست بر خلاف تمایلات قلبی خودم است نوشتم ولی مسلم بدانید این سخنها امروز گفته شوند بسیار بهتر است تا فرداهایی که دیگر خیلی دیر است.

من با احمدی نژاد و فرقه اش مخالف بوده و هستم و اعتقاد دارم رفتارهای سیاسی و اقتصادی وی برای امروز و فردای ملک و ملت زیان های جبران ناپذیری دارد .و حدس می زنم نامزد ریاست جمهوری اقای احمدی نژاد اقای مشایی نخواهد بود و گزینه هایی مثل دکتر الهام بیشتر محتمل است و دعواهای خانم رجبی هم جنگ زرگری ست.

اما با سخن آقای امیری فر موافقم که اگر اقای مشایی نامزد گروه احمدی نژاد و گروهش باشد و شورای نگهبان وی را تایید کند رئیس جمهور اینده خواهد بود.زیرا هیچکس نامزد صاحب نامی از اصلاحطلبان حضور نخواهد داشت و در اردوی اصولگرایان فرد موثری در مقابل احمدی نژاد وجود ندارد.
از نظر من هم اصولگرایان پایگاه اجتماعی خود را به احمدی نزاد باخته اند و همه طرفداران گذشته اصولگرایان طبقان محروم بدون توجه به توصیه و تایید کسی به نفع نامزد احمدی نژاد رای خواهند داد.
قطعا تا انتخابات ماجراهایی از نوع پالیزدار هم این زمینه را برای دولت مصاعدتر خواهد کرد.

امروز چهار گرایش در جامعه وجود دارد و تغییر نگرش انها اگر محال نباشد قطعا بسیار سخت خواهد بود.
1_ روستائیان و محرومین حاشیه نشین حدود 30 درصد قطعا طرفدار احمدی نژادند و هیچ فردی نمی تواند جای احمدی نژاد را در ذهن انها بگیرد تلاش برای تغییر نگرش انها برای همه گروهها کاری بیهوده است .

2_ اصلاح طلبان که از طبقات متوسط شهری و و جوانان و دانشجویان و کارکنان دولت و نظامیان هستند و رایی همین حدود 30 درصد دارند که عمده انها به دلیل رد صلاحیت ها احتمالا در انتخابات شرکت نخواهند کرد.

3_ کل جریان اصولگرا رایی بیش از 10 درصد همیشه با خود دارد که جدای از ارای احمدی نژاد و به تنهایی هیچ شانسی در رقابت با احمدی نژاد ندارند.

4_ حدود 30درصد از مردم ما یا بی تفاوت هستند و اصلا شرکت نمی کنند و یا بسته با شرایط و ایجاد موج دقیقه نود تصمیم می گیرند و اصولا رای انها به دلیل عدم سازماندهی شکسته می شود و در سرنوشت رقابت تاثیرچندانی ندارد.

انچه واضح است دولت با استفاده از کانون های تبلیغی محلی و مویرگی بسیار و مدیریت قوی و صد البته پرداخت های نقدی تحت عناوین یارانه و سهام عدالت و وعده های فراوان با سبد رایی محکم و لایتغیر دارد و اگر واقع بین باشیم هیچکس حتی حضور اصلاح طلبان نیز نمی تواند کمکی به تغییر بکند.زیرا انها هم برای به صحنه اوردن اقشار مشکلاتی جدی دارند و امدنشان به صحنه رقابت جز بی ابرویی چیزی برایشان ندارد لذا بعید است حماقت کنند.

اصولگرایان خود می دانند برای همین می خواهند دولت را وادار کنند که لیست مشترک بدهد .به عبارتی به فشار و لابی علما متوسل شده اند و دولت هم بخوبی می داند که شراکت با اصولگرایان یعنی باخت .احمدی نژاد مصمم است این بار علنی و با شعار مخالف علما و اصولگرایان به رقابت بپردازد حتی اگر شکست هم بخورد که بسیار بعید است باز هم چیزی را از دست نخواهد داد و وضع بدتر از مشارکت با انها نخواهد بود .در بدبینانه ترین حالت دولت چه با مشارکت با اصولگرایان پیروز مجلس شود و چه بدون مشارکت با انها شکست بخوردشانسی برای ریاست جمهوری نخواهد داشت بس هر دو سویش برای دولت باخت است .ولی اگر در رقابت مجلس برنده شود انتخابات ریاست جمهوری نیز دست بالا را خواهد داشت.

نه تنها هیچ نفعی برای دولت در مشارکت وجود ندارد بلکه بسیار زیان بار هم خواهد بود زیرا وزن اجتماعی خود را نیز به انها بخشیده است و بطور کلی روحیات اقای احمدی نژاد هم مشارکت واقعی را امری محال می نمایاند و چنین توقعی کاملا بی جاست. (432728)
 
عباس
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۱۸:۴۳:۱۵
فكر مي كنم سبد آراي اصلاح طلبان در جامعه از 30 درصد بالاتر باشد. (433213)
 
عبدالحسین طاهری
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۹:۳۲:۲۲
آقای امیری، شما متوجه نشدی که رهبری مورد تایید رهبری نیست یا تجاهل میکنید.
در قضیه پیوستن حج و زیارت به به سازمانی دیگر که رهبری با مشایی مخالفت کرد. در قضیه معاون اولی مشایی و نامه دادن رهبری و انداختن کلمه جناب ازابتدای اسم مشایی نوسط آقاو اضافه شدن ان با یک شبه پرانتز هم که نشانه ای و نکته ای عمیق بود
حالا هم که خلق الله فهمیدند مصلحی هواخواه مشایی را رد کرد پس او را استعفا دادند و رهبری مانع شد.
این تذهبون.
به نظر رهبری در آن نامه، بامعاون اولی شدن مشایی هواخواهان احمدی نژاد کم میشوند نه زیاد. نظر شما برعکس رهبری است؟!!!
رهبری در مورد مصباح گفتند ایشان 3 ویژگی دارند: علم ، صفا و بصیرت
اینجا هم نظر شما با رهبری در تضاد است
نظر شما را بپذیریم یا رهبری را؟!!! (432737)
 
خط انقلاب
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۹:۴۱:۱۸
همین آقا در مورد روحانی که از عضویت در جامعه وعاظ ولایی (مشائیون) استعفا داده بود می گوید :
او یک فرد ناشناخته است که بنده از سوی یک نفر به آقای شجونی در جامعه وعاظ قبلی معرفی کردم تا در آنجا کارهای «پادو»یی آنها را بکند! همین. او نه سابقه کار دارد و نه سابقه فعالیت سیاسی. او یک طلبه جزء است که کار منشی​گری و پادویی می​تواند بکند.
مصاحبه با چهار طلبه ناشناس و گداهای روضه خان شاه عبدالعظیم که کار نشد!
ببینید چقدر متکبرانه حرف می زند : او طلبه حزء است. طلبه ناشناس، طلبه گدا و پادو!

پناه می بریم به خدا از شر شیطان رانده شده. پناه می بریم. (432741)
 
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۱۹:۴۲:۰۶
پس اين وسط مردم چه كاره هستند ؟ يعني راي اونا اهميتي نداره ؟ (432742)
 
محمود محمدی
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۲۰:۲۹:۵۶
به نام خداوندجان وخرد
آنچه مسلم است این کشورتاکنون ریس جمهوری مثل آقای احمدی نژادبه خودندیده ونخواهددید.اوالحق یک هدیه الهی برای این مملکت است .اوآمده است تابت های این سرزمین رابشکند.اومنجی جامعه ماازجهل ونادانی وتندروی است.چرانمی گذاریداین مردخدایی کارش رابکند.چراباوجوداوخوابهای آشفته می بینید.نکندمنافعتان به خطرافتاده است ویاازروی حسادت این کارهارامی کنید.به هرحال اگراحمدی نژادبگویدبه مشایی رای دهیدبادل وجان این کارراخواهیم کرد.یادتان باشداوتنها منجی این کشوروجامعه بشری است.
خدایااین فرستاده ات راازشربدخواهان حفظ فرما (432754)
 
حسيني
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۲۰:۳۱:۱۴
همه مشكل ما از افراد بي بصيرتي ست كه بدون تفكر و تحقيق هر روز يك ايده خطرناك دارند يك روز ميگويند ناطق نظر رهبريست چند سال بعد ميگويند فتنه ميكند يك روز ميگويند احمدي ن‍ژاد نماد انقلاب است حالا ميگويند در مقابل ولايت است بد نيست دست از ين حماقتهاي و هوچيگريهاي هر دوره بردارند و بگذارند اهل سياست با ايجاد وحدت كشتي اين انقلاب را به ساحل هدايت كنند توجه شما را به نقش افرادي مانند روفاعه در انقلاب مختار جلب ميكنم (432756)
 
محمدرضا هاشمی
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۲۰:۴۸:۳۵
اخوی ،کیهان شاه خائن - رجوی - هویدا و.... موسو ی و رکوبی را هم جهانی کرد و لی از آن جهت ، شما هم اگر علاقمند به جهانی شدن از آن جهت هستید بیشتر تلاش کنید و فاصله خود را خط حضرت امام و رهرو صادق ایشان حضرت آیت الله خامنه ای بیشتر و بیشتر کنید. (432760)
 
قاضي
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۲۱:۰۰:۴۷
اين حرف درست كه«احمدي نژاد يعني مشايي و مشايي يعني احمدي نژاد»
اما دو تا مسئله
اگر دكتر احمدي نژاد انسان پك و شريف و زلالي است پس آقاي مشايي هم پاك و زلال تشريف دارند.؟
اگر آقاي مشايي ناپاك و ضد اسلام هستند پس دكتر احمدي نژاد هم همين صفات را دارند؟ (432765)
 
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۲۱:۲۶:۵۶
به نظر من 3 دسته هستند یک اصول گرایان میانه یکی اصول گرایان طرفدار بنیاد گرایان و دیگری دسته جدید مربوط به آقای احمدی نژاد و مشایی. اصلاح طلبان هم که خدا بیامرزد، آنها از ماجرای مجلس ششم از قدرت کنار گذاشته شدند (432771)
 
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۲۱:۳۱:۴۳
تضمین برقراری انتخابات بدون حاشیه و بدون بحث اگر نباشد، حداکثر 5 تا 10 میلیون نفر در انتخابات شرکت خواهند کرد. من که اگر انتخابات تحت نظارت کمیسیون مستقل برگزار نشود و رای شخصی بنده با کد امنیتی متمایز و مخفی در بک صفحه اینترنتی بارگذاری نشود (برای اینکه هر کس رای خودش را کنترل کند)، تا آخر عمر در انتخابات شرکت نخواهم کرد. از تکنولوژی و ظرفیتها باید برای اعتمادسازی باید استفاده کرد. (432775)
 
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۲۱:۳۴:۲۹
انصافا من طرفدار احمدی نژاد نیستم ولی موافقم که رای احمدی نژاد هرچقدر باشه ربطه چندانی به پایگاه های سنتی اصولگراها نداره (432777)
 
سعید
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۲۱:۳۵:۳۱
به خیال خودتون از الان دارین تنور انتخابات رو داغ میکنین؟ زهی خیال باطل! منکه دیگه در این نظام در هیچ انتخاباتی شرکت نمیکنم تا به سهم خودم و به اندازه یک چهل میلیونیم مشروعیت این نظام رو کاهش بدم. هیچکس هم حق نداره بخاطر این عمل به من ایراد بگیره (432778)
 
ایران من
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۲۱:۴۶:۳۱
جناب آقای توکلی اگه از این به بعد واقعا مشایی و احمدی نژاد رو جدا از هم بدونی واقعا تو ضریب هوشیت شک میکنم. (432783)
 
محمدرضا ستاره
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۲۳:۳۶:۳۰
واي بر شما
چگونه به خودتان جرات ميدهيد دم از ولايت و رهبري بزنيد
مگر آقا در آن نامه تاريخي نفرمودند وجود اين شخصيت در مناصب كليدي و مهم كشور به صلاح نظام نيست
اين چه ادعاي ولايتمداري است كه ميكنيد شما .
خداوندا ظهور فرزند غريب زهرا را برسان (432813)
 
۱۳۹۰-۰۲-۰۲ ۲۳:۳۷:۴۰
توی کشور قحط الرجال اومده که ایشون بشن رئیس جمهور! (432814)
 
مهدی رحیم پور ثانی
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۰۱:۱۱:۵۷
آقای احمدی نژاد (احمدي‌نژاد يعني مشايي؛ مشايي يعني احمدي‌نژاد) به این سخن باید تاسف خورد. کاش می شد رای خود راپس بگیرم. (432841)
 
Prince
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۰۱:۱۴:۴۳
هی حالا بگید جریان انحرافی.
دیدی انحرافی در کار نیود.
مسیریه که باید پیموده بشه.
منتظرت هستیم مشایی ببخشید احمدی نژاد نه همون مشایی. (432842)
 
مهدی رحیم پور ثانی
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۰۲:۱۰:۴۴
خیلی از دشمنان اصلی حضرت علی (ع) هم نماز شب می خوندند و هم حافظ کل قران بودند. واقعا اینه که میگن باید بصیرت داشت. (432850)
 
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۰۵:۰۶:۳۵
مشایی یک ایرانی کامل و تمام عیاره و حتما ما با او به امیدهامان دست میابیم. (432863)
 
محمد
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۰۸:۰۳:۳۳
با وجود این افراد باید واقعا پذیرفت که مملکت ما را امام زمان حفظ میکند. وگرنه چطور میتوان قبول کرد که با وجود نخبگانی مثل این آقا مملکت تا حالا پا برجاست. واقعا ما به همه چیز نا امید شده ایم. (432874)
 
اطمینان دارم
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۰۸:۵۴:۰۱
من اطمینان دارم که مشایی هرگز رییس جمهور نخواهد شد.می دانید چرا؟
زیرا اولا...ثانیا....ثالثا....رابعا....
مشده؟ (432895)
 
سید محسن منتظرین
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۰۹:۴۳:۳۵
واقعا تعجب من در این است که چرا با این همه صراحت مبنی بر یکی بودن رییس جمهور و مشایی باز هم عده ای با ضرب و زور می خواهند این دو را از هم جدا کنند!
مگر بار ها شخص آقای رییس جمهور نگفته آقای مشایی دارای اندیشه های والا و انسان پاکی است(نقل به مضمون) پس چرا این همه خودمان را به این طرف و آن طرف می زنیم تا یه جوری این دو را از هم جدا کنیم؟
بهتر است واقع بین و واقع نگر باشیم ودنبال جدا کردن شکر حل شده در آب، از آب نباشیم. (432919)
 
محمود
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۱۰:۰۲:۱۲
بیچاره مهاجرانی! ...... (432926)
 
امیر حجت
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۱۰:۰۶:۳۰
دوستان به این نکته فکر کرده اند که چرا آقای امیری فر تا بحال سکوت کرده بودند و از این تیپ مصاحبه ها انجام نداده بودند اما حالا چه شده که ناگهان به فکر شفاف سازی افتاده اند؟ پاسخ روشن است. جناح مشایی و شخص رییس جمهور به عنوان حامی اصلی ایشان به این نتیجه رسیده اند که دیگر وقت آن رسیده که رو بازی کنند و در واقع با حرفهایی از این دست از سوی آدمهای درجه چندم دولت ( که براحتی میتوان صحبتهای آنان را تکذیب کرد) فضای سیاسی را رصد کرده و در صورت مناسب تشخیص دادن آن برگهای بعدی را هم رو کنند. در واقع اگر جامعه نسبت به این سخنان روی خوش نشان دهد آنوقت صحبتهایی از این دست را بیشتر خواهیم شنید و چه بسا از زبان آدمهای مهمتری هم بیان شود. اما اگر جامعه واکنش دفعی نشان دهد آنوقت آقایان با تکذیب سخنان آقای امیری فر و بیان این که این سخنان نظر شخصی گوینده بوده فضا را تلطیف کرده و تا موقعیت مناسب دیگری صبر میکنند. بهر حال با نزدیک شدن به انتخابات اظهار نظر های مختلفی را خواهیم شنید و امید که مردم با هوشیاری و دقت کافی تمام سخنان را شنیده و سپس انتخاب اصلح را انجام دهند و فضای احساسی در کشور حاکم نگردد. (432927)
 
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۱۰:۱۹:۲۷
فقط يك جمله درست در صحبت هاي ايشان وجود دارد:
احمدي نژاد يعني مشايي و مشايي يعني احمدي نژاد (432933)
 
یاسر
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۱۱:۰۸:۵۸
علاج ضعف دل ما به لبت حوالت کن
که این مفرح یاقوت درخزانه تست
حافظ (432972)
 
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۱۳:۴۷:۱۸
بابا این آقای ناب نه تو راستی ها طرفدار داره نه تو چپی ها نه پایگاه مردمی داره نه حمایت رهبری نه ...
دلش به چی خوشه؟!!
اینایی که طرفدارشن چی فکر میکنن؟! (433046)
 
عبداله
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۱۴:۳۰:۳۴
اگرپس ازدستور مقام معظم رهبری مشائی را رهاکرده بود نشان ولایتی بودنش ثابت می شد امااعتنائی نکرد پس هیچ هم ولایتی نیست (433067)
 
احسان
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۱۴:۵۶:۵۸
خدا وکیلیش من خیلی دوست دارم اقایی مشایی ریس جمهور بشن.البته اگر اقای توکلی مجلس اصولگرا بزارن\"بادرود\" (433079)
 
مرتضي
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۱۵:۵۷:۱۴
باسلام
آقاي اميري فرد واقعا سطحي و بچگانه موضوعات را تحليل كردند. (433090)
 
دوست
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۱۶:۴۳:۵۵
ایشان رد صلاحیت می شوند...اگر هم رد نشوند مطمئا رای نمی اورند (433110)
 
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۱۷:۴۹:۳۴
به نظر من


آقاي مشايي ريس جمهور محبوب آينده فوق العاده آدم كار درستي هستند (433158)
 
دلسوز
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۱۸:۲۹:۵۹
خدايااين مشايي رابراي شناخت چهره واقعي احمدي نژادنگه دار (433199)
 
من
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۱۸:۳۶:۰۱
این مکتب بسیار مشکوک است- وای اگر ایشان رای بیاورند وای... (433206)
 
حمزه
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۱۸:۴۰:۰۱
قحط ال رجال یعنی این!!!!! (433209)
 
حسین
۱۳۹۰-۰۲-۰۳ ۲۳:۰۹:۳۹
مشایی رئیس جمهور نخواهد شد چون نقش بد تر را بازی میکند. بروید و دننبال نقش بد در بازی سیاست بگردید که او رئیس جمهور است (433278)
 
۱۳۹۰-۰۲-۰۴ ۰۰:۲۹:۴۴
واقعا داره پیش بینی های ملت درست از آب در میاد
اون هم درباره این خبر های عجیب (433297)
 
۱۳۹۰-۰۲-۰۴ ۰۰:۳۱:۱۲
بی جهت نیست که اسفندیار رحیم مشایی به دنبال جذب هنرمندانی است که حتی کوچکترین نظر مثبت را درباره دولت نهم و دهم نداشتند
برای جمع کردن آراء (433298)
 
۱۳۹۰-۰۲-۰۴ ۰۴:۴۷:۱۰
اصلا به احتمال زیاد مشایی از فیلتر عبور نمیکند که بخواهد کاندید شود یا نه // (433323)
 
افراشته
۱۳۹۰-۰۲-۰۴ ۰۹:۵۴:۴۹
واقعا چه ايرادي داره يه نفر مياد و حرف متفاوت ميزنه ، واقعا اينكه ما به كوروش و گذشته ايراني خود افتخار كنيم يا اينكه با مردم دنيا دوست باشيم چه ضربه اي به اسلام مي خوره ؟ كي ما ميخواهيم دست از تك صدايي برداريم و تحمل شنيدن صداي مخالف رو هم داشته باشيم ؟‌ يه كشوري مثل هند از چه ابزاري استفاده ميكنه كه مردمش با وجود مذاهب و گرايشهاي مختلف كه گاهي واقعا با عقل هم جور در نمياد در صلح و آرامش در كنار هم زندگي مي كنند ؟ (433368)
 
ابراهيم
۱۳۹۰-۰۲-۰۴ ۱۰:۰۶:۱۰
باسمه تعالي

اصلاً اين آقا در اون حد و اندازه اي نيست كه توي الف مطالبشان منعكس شود و خوانندگان محترم هم وقت خود را صرف خواندن اين مطالب نمايند.
هنر ايشان از جنس اظهار ارادت به آقاي مشايي است و بس و مسلم بدانيد از اين راه به چه درجاتي كه نائل نمي شوند.
ديگه از اون ليسانس بيكار كه به كار آزاد اشتغال داشته و آقاي مشايي يكباره پس از مسند ميراث فرهنگي ايشان را مدير كل ... نمودند كه ضعيف تر نيست اين آقا.
مشايي ميوه زمانه ماست. ايشان را بايد جدي گرفت و با چشم و گوش بسته نبايد بديشان نگريست. منتظر حركت هاي جديد اين فرد در آينده خواهيم بود و همه شاهد خواهيم بود كه آقاي مشايي چه نقشي در آينده اين مملكت ايفا خواهند نمود. اين برچسب هايي كه دوستان به ايشان مي چسبانند، هم بدين دليل است كه راه ارتزاق در فضاي كنوني دفاع از فلسطين است و مخالفت با اسرائيل و مثلاً حفظ ارزش ها و ...
بهتر است بيش از اين خودمان را گول نزنيم.
يادم مي آيد يكسال بعد از رياست جمهوري آقاي خاتمي يكي گفته بود آقاي خاتمي، جامعه مدني با شكم خالي نمي شود و اكنون بايد گفت آقاي اصولگرا مدينه فاضله با حرف و شلوغ كاري ميسر نمي شود.
آقاي مشاعي شمه اي از داستان ناگفته همه جريانات داخل كشور است كه گاهي به ميخ مي كوبد و گاهي به نعل
با تشكر (433373)
 
مهدی سراوانی
۱۳۹۰-۰۲-۰۴ ۱۸:۴۴:۵۳
به دلایل زیر از آقای امیری فر متشکرم
1_ عینا نشان دادید که هرچه بیشتر به نظرات پوچ و سطحی مشایی و امثال شما بپردازیم بزرگتر و جدی تر جلوه خواهید کرد و از حاشیه به متن دولت رسوخ می کنید. پس بیش از پیش بنا بر نظر رهبر فرزانه به اصول اهداف و رفتار دولت خواهیم پرداخت تا اصل، فدای فرع نشود.
2_ مجددا به ما یادآور شدید که وقتی ولی امر زمان مانند جدش رسول الله بخاطر حفظ اتحاد و اصول، دندان روی جگر می گذارذ و علنا اسم افراد را در دو لیست سیاه و سفیدجدا نمی کند. حتی با گذر چندین قرن و ارتقاء سطح آگاهی بشر بازهم افرادی هستند که چشم بر همه اشارت های ایشان و چراغ های روشن ببندند و هوای نفس خود را جای اسلام ناب بنشانند.
3_ نشان دادید که هنوز هم بهترین راه برای جلب اقبال مردمی، ادعای اطاعت از ولایت فقیه است. یادمان افتاد کسانی که خوب فهمیده بودند ادعای پیروی خط امام برایشان رأی می آورد وقتی دستشان رو شد عکس امام را آتش زدند هیچ، که به خیمه عزای حسین (ع) نیز تاختند.
نهایتا اینکه ظریف ترین نکته ای که از حرف های شما می توان استخراج کرد این است که شما هم حساب کار از 9 دی دستتان آمده که حتی به بدترین و سبک ترین نحو و سخن هم که شده ادعای اطاعت از پیر و مراد ما را می کنید. (433567)
 
خط انقلاب
۱۳۹۰-۰۲-۰۴ ۲۰:۵۶:۲۹
یک مطلب دیگر :
اصولا نماز شب یک مسئله شخصی است. انسان ساعت 2 نصف شب بیدار می شود و بعد آرام می رود نماز شب را می خواند و بعد می خوابد. کمتر کسی آن را می بیند و انسان برای آن که ریا نشود به دیگران نمی گوید من نماز شب خواندم یا نماز شب خوان هستم. آقای امیری فر هم چندی قبل گفتهبود من مشایی ارتباطی ندارم. حالا از کجا نماز شب خواندن مشایی را دید ؟ یعنی این قدر به هم نزدیک هستند؟ (433602)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.