نظر منتشر شده
۱۷۶
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 47001
گسترش فعاليت خانواده هاشمي‌ براي شكست احمدي‌نژاد
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۶:۵۳
 بيشتر اعضاء خانواده هاشمي رفسنجاني براي شكست آقاي احمدي‌نژاد در انتخابات آتي فعال شده‌اند.



به گزارش الف، پس از مهدي و فائزه هاشمي كه از هفته‌ها پيش در ستاد اصلاح طلبان (حامي آقاي موسوي) فعال هستند، شخص آقاي اكبر هاشمي رفسنجاني (رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام) نيز اخيرا وارد ميدان شده و صريح تر از هر زمان ديگر از آقاي احمدي ن‍ژاد انتقاد مي كند.



از جمله تلاش‌هاي آقاي هاشمي به نفع رقباي آقاي احمدي‌نژاد، انجام مصاحبه‌اي مفصل با روزنامه جمهوري اسلامي است. ايشان دراين مصاحبه طولاني از عملكرد 4 ساله اخير قوه مجريه شديدا انتقاد كرده‌‌اند. قرار است روزنامه جمهوري اسلامي كه به آقاي هاشمي نزديك است، خبر و مشروح اين مصاحبه را در روزهاي آينده منتشر كند. از سوي ديگر خبر مي‌رسد تلاشهايي براي تغيير خطيب جمعه تهران در هفته آتي در جريان است تا بجاي آيت ا... امامي كاشاني ، آيت ا... هاشمي رفسنجاني نماز جمعه 15 خرداد را اقامه كنند.



 جمعه 15 خردادماه ، آخرين جمعه موجود در دوره تبليغات رسمي است. برخي محافل سياسي انتظار داشتند آقاي هاشمي رفسنجاني در خطبه دو هفته قبل (جمعه اول خرداد) عليه دولت مطالبي بيان كند اما ظاهرا با تمهيداتي اين اتفاق نيفتاد با اين حال محمد عطريانفر، عضو شوراي مركزي حزب كارگزاران و از فعالان ستاد آقاي موسوي، خطبه اول خرداد آيت ا... هاشمي را درخشانترين خطابه 30 سال اخير ايشان دانسته است.



علاوه بر آيت ا... اكبر هاشمي، مهدي هاشمي فرزند ايشان نيز در هفته‌هاي اخير براي موفقيت آقاي ميرحسين موسوي به شدت در تلاش است. آقاي مهدي هاشمي، رياست دفتر هيات امناي دانشگاه آزاد واقع در ميدان نياوران تهران را به عهده دارد و به موضوعات نفتي نيز بي علاقه نيست. نام وي در پرونده رسيدگي به تخلف شركت استات اويل و شركت توتال در دادگاه هاي نرو‍ژ و فرانسه؛ به عنوان طرف ايراني برده شده است. مهدي هاشمي قائم مقام حسين مرعشي (استاندار اسبق كرمان و رئيس دفتر رئيس جمهور در دوره سازندگي) در كميته راهبردي ستاد حاميان ميرحسين موسوي را به عهده دارد.



 خانم فائزه هاشمي نيز كه در سالهاي اخير گاهي در خارج از كشور اقامت داشته است، اخيرا در صحنه سياسي به شدت فعال شده و هدايت گروه «دختران فيروزه‌اي» حامي آقاي ميرحسين موسوي را به عهده گرفته است.



دو هفته پيش، خانم فائزه هاشمي به عنوان يكي از سخنرانان مراسم دوم خرداد با لحن موهن و كم سابقه‌اي عليه آقاي احمدي‌نژاد سخنراني كرد و حركات «دختران فيروزه‌اي» در اين مراسم به شكلي بود كه ستاد آقاي ميرحسن موسوي از تكثير و توزيع سي دي آن مراسم به عنوان يكي از اقلام تبليغاتي آقاي موسوي، پيشگيري كرده است.



ياسر هاشمي (كوچكترين فرزند آقاي هاشمي) نيز در بخش ديگري از ستاد حاميان ميرحسين موسوي فعاليت دارد.



چهار سال پيش نيز در چنين روزهايي، فائزه، مهدي و ياسر هاشمي با تمام توان براي پيروزي آيت ا... اكبر هاشمي رفسنجاني در انتخابات نهم رياست جمهوري تلاش كردند اما تلاش ايشان در نهايت موفقيت آميز نبود.



 
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۷:۱۴:۳۲
تا کور شود هر آنکه نتواند دید. هاشمی هرچه بگوید گوش می دهم بزرگ مرد ایران است او... می دانم چاپ نمی کنید (130698)
 
نفت
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۲۲:۳۹:۲۰
آتش نفتي نسوزي چاره نيست, كيست از دست تو جامه اش پاره نيست

طبعت اي آتش چو سوزانيدني است, تا نسوزاني تو چيزي چاره نيست

با خدا گفتي شنيدي روبرو, من چه باشم پيش مكرت اي عدو

.....از مكر تو در نوحه اند, دل كباب و سينه شرحه شرحه اند

ايده \".... آزاد\" از تو آمد ريخته, اي هزاران فتنه ها انگيخته

بولهب هم از تو نا اهلي شده, بوالحكم هم از تو بوجهلي شده

قهر و لطفي جفت شد با همدگر, زاد از اين دو جهاني خير و شر


به فضل الهي و با كمك رهبر عزيز و رئيس جمهور و ملت عزيز ايران ريشه هاي فساد را در ايران عزيز ريشه كن خواهيم كرد. (131005)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۷:۲۱:۲۲
و مکروا و مکر الله والله خیر الماکرین! (130701)
 
صادق
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۸:۱۹:۲۸
به نظر من الف در این انتخابات دارد کاملا تخریبی ظاهر می شود. اینکه یک خانواده حق تبلیغ ندارند یا هر کاری می کنند از قصد و غرض است نشان از بدبینی نویسندگان دارد. به فکر عاقبت خود باشید. خدایی هم هست. حالا شاید من اشتباه می کنم اما تهمت زدن گناهی کبیره است دوستان. مسلمانان باید زیستی پیامبرگونه بکنند (130792)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۹:۱۲:۰۸
هر خانواده ای می تواند برای نامزد دلخواهش تبلیغ کند. فردی و دستجمعی. ولی نه خانواده ای که نام پسر ارشدشان به عنوان رشوه گیرنده در دادگاه های خارجی برده می شود و اینجا کسی جرات ندارد بهش بگوید بالای چشمت ابروست.

ضمنا سه سوال:
1- دادستانی و مدعی العموم خواب هستند؟ چرا ایشان را احضار نکرده یا حتی یک تحقیق ساده درباره معامله استات اویل و توتال نکرده است؟ دادگاه مملکت کافر و لانصب باید رشوه دهنده را تحت تعقیب فرار دهد و دادگاه ام القری جهان اسلام...؟!
2- آین هزینه هنگفت تبلیغاتی که در انتخابات 84 توسط ستاد هاشمی2005 انجام شد پولش از کجا آمد؟ از باغهای پسته رفسنجان؟
3- آیا آقای موسوی هیچ پرسیده اند که خانواده هاشمی به چه انگیزه ای برای ایشان پول خهرج می کند؟ و اگر ان شا الله رئیس جمهور شد، از وی چه توقعی خواهد داشت؟ آیا می تواند به خواسته های ایشان نه بگوید؟ (130859)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۲۲:۳۹:۲۲
همین که میرحسین موسوی کار به کار دانشگاهشان(دانشگاه آزاد) نداشته باشد کلی براشون ارزش داره! راستی دوستانی که از هاشمی حمایت می کنند انتخابات ششم مجلس رو یادشون نمیاد که چه جوری هاشمی می خواست وارد مجلس بشه و با مخالفت مردم عقب نشینی کرد. ایشان همان هاشمی است... (131006)
 
الف خوان
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۰۰:۲۴:۱۱
در پاسخ به این پرسش کاربر محترم که گفته اند\"آیا آقای موسوی هیچ پرسیده اند که خانواده هاشمی به چه انگیزه ای برای ایشان پول خهرج می کند؟\" باید عرض کنم احتمالاً توافق شده از کابینه آینده میرحسین موسوی فقط وزارت نفت سهم آقای هاشمی باشه (یعنی تحت کنترل و سیطره او باشه) میگید نه صبر کنید اگه موسوی رییس جمهور شد وزیر نفتش رو ببینید! (131057)
 
سروش
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۲۰:۲۳:۳۹
هیچ کس نگفته خانواده هاشمی حق حمایت از کاندیدای خاصی را ندارد، صحبت سر این است که افراد متوجه بشوند پشت این حمایت ها چه خبر است. باید پرسید چرا هاشمی ها اینقدر از سر کار امدن مجدد احمدی نژاد نگران هستند؟
و در ضمن باید پرسید (در صورت تحقق) به چه حقی آقای هاشمی می خواهند تریبون نماز جمعه را به له یا بر علیه یک کاندیدای خاص به کار بگیرند؟ البته بنده و شما یادمان نمی رود چهار سال پیش هم همه بزرگانی که خود را بزرگ می دانستند بر علیه احمدی نژاد متحد شدند و یادمان نرفته در آن طرف قضیه خود آقای هاشمی بود اما در نهایت مردم احمدی نژاد را انتخاب کردند. خداوند همیشه حامی مستضعفان و محرومان است. (130924)
 
عبداله
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۱۸:۲۸:۴۱
البته یادمان نرفته بعد از انتخابات نهم هاشمی کلی احمدی نژاد را در نماز جمعه تخریب کرد و همه نماز آنروز را مجددا\" فرادا خواندند! (132035)
 
سعید
۱۳۸۸-۰۳-۱۵ ۲۰:۳۸:۴۸
اقای هاشمی اگر از احمدی نژاد حمایت نمی کند دلیل بر تفکرهای بسیار اشتباه ایشان است.مگر دراین 4سال این همه اشتباه ندیدیم........ (134632)
 
حقي
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۱۰:۲۶:۳۵
در زمان رياست جمهوري آقاي رفسنجاني، وقتي فردي انتقادي از رئيس جمهور داشت به او مي گفتند چرا دنبال درد سر مي گردي و مي خواهي آقاي رفسنجاني را ناراحت كني. خدا را شكر كه با كمك آقايان احمدي نژاد و برخي افراد آزاد انديش در هردو جناح اصولگرا و. اصلاح طلب اينقدر شجاعت ايجاد شده كه سايت حقگوي الف واقعيت را بگويد. (131434)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۲۲:۴۲:۵۰
صادق جان . یعنی شما معتقدی که بیشتر مردم ایران که احساس شون با نویسندگان این مطلب یکیه ، بدبین هستند و دارند به خاندان هاشمی تهمت می زنند ؟
شما فعلا خارج از گودی مردم که داخل گود هستند بهتر می دانند چه خبره . (132205)
 
علي
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۷:۲۵:۳۰
بنظر مي رسد سايت الف هم با توجه به رو به پايان بودن روزهاي تبليغات بدنبال شايعه پراكني افتاده است بنده بعنوان يك خواننده تحليلهاي شما منتظر اخباري در راستاي بررسي وتحليل برنامه هاي اعلامي از سوي كانداهاي محترم بوده ومي باشم تابتوان با قياس برنامه هاي پيشنهادي كانديداها به انتخاب اصلح رسيده ونه اينكه از حمايتهاي عادي افراد كه نا گفته هم پيداست مطلع گردم. (130703)
 
حسن
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۹:۵۴:۲۶
با سلام
اولا در جواب دوستان باید بگویم که اولا حمایت خانواده هاشمی از موسوی که کاملا مشخص و معلومه، نمی دانم شما چرا الف را به \"شایعه پراکنی\" متهم می کنید. :))
در ضمن الف که نگفته این ماجرا فعل بدیه یا خوبیه فقط خبر زده که فعالیت انتخاباتی آقای هاشمی دوباره گسترش پیدا کرده.
من خودم اصلاح طلبه طرفتاره کروبی هستم. و به نظره خودم با روحیاته اصلاح طلبان آشنایی دارم. فکر می کنم شما میرحسینی ها همه امور را از این دید می بینید که: آیا این مطلب یا نوشته برای میرحسین خوب است یا بد؟! و بعد اظهار نظر می کنید.
در بین این همه سایت خبری، یه سایت پیدا شده که داره اخباره تمام جریانات رو پوشش میده (کافی است یه نگاهی به اخبار کنار الف بیاندازید) در ضمن از انتشار این همه نظر بر علیه خودش امنتنا نمی کنه. شما چرا می خواین چون یه مطلب مخالف نظر خودتون خوندین، به زور الف رو به احمدی نژاد بچسبانید؟!
تو این چهار سال بارها و بارها در این سایت از دولت انتقاد شنیدیم. واقعا الف را با این همه رسانه های راستی که آشکارا دارند به نفع دولت دروغ می نویسند مقایسه کنید.

با احترام به آقای موسوی، احسنت به کروبی که تنها با حمایت اصلاح طلبان واقعی به صحنه آمده و حتی اگر هم رای نیاورد، شخصیت و کار ایشن مورد احترام است. (130901)
 
یزدان
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۲۰:۴۸:۲۱
الحق که در مورد سایت الف منصفانه گفتی...در این اوضاع قبل از انتخابات هیچ سایتی اینگونه اخبار همه کاندیداها را پوشش نمی دهد. (130939)
 
WX66
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۰۰:۴۷:۰۴
فقط و فقط آقای احمدی نژاد که الحق و الانصاف اولین رییس جمهوری بودن که فقط

به فکر مردم و احقاق حقوق حقه مردم بودند هر کسی که مخالف این موضوع

باشه............. (131073)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۷:۲۹:۳۳
هنوز یادمان نرفته که آقای هاشمی چقدر به رای مردم در انتخاب آقای احمدی نژاد احترام گذاشته و به ایشان به عنوان ریس جمهور منتخب مردم تبریک گفتند؟!
بزرگترین نقطه ضعف آقای هاشمی حمایت همه جانبه از خانواده و خویشان و دوستان خود است که هر کدام به نوعی با استفاده از این رانت قدرت وارد کارهای اقتصادی و سیاسی شدند.ظاهرا آقای هاشمی همچنان به این روند غلط خود ادامه می دهند.
خداوند عاقبت همه را ختم به خیر کند.آمین! (130707)
 
میثم
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۱۰:۲۷:۲۸
بعد انتخاب دکتر احمدی نژاد یادتون هست ، آقای هاشمی چی گفت: شکایت به نزد خدا میبرم.
یه هو بیاد یکی که هیچکی نمیشناسش در بیاد جای بسی تامل هست! (131437)
 
ما گفتيم، شما نشنيده بگيرد
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۷:۳۰:۳۱
بسه ديگه. فكر نمي كنيد بيش از حد داريد براي جلب راي احمدي نژاد هاشمي رو جلو ميندازيد؟
اين حربه ستاد احمدي نژاد 4سال قبل جواب داد، ايندوره جواب معكوس ميده. (130709)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۱۰:۳۹:۲۷
امسال این مد شده است که طرفداران آقای موسوی هر چه به نفعشان نیست می گویند کار گروه تخریب احمدی نژاد است خودشان تصاویری پخش می کنند می گویند کار گروه مقابل است حتی تحمل شنیدن نظرات مخالفان را ندارند من نمیگویم همایشها داد می زند جو را آلوده کرده اند فکر می کنند با این وضع میتوانند مملکت داری کنند (131461)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۷:۳۲:۱۲
خداوند آخروعاقبت ما را به خیر کند آقای هاشمی که اوایل انقلاب اینقدر تلاش کرد عاقبتش این شد و نمی دانم ولی خدا هدایتش کند چقدر رهبرم تنهاست امام زمان تو یاورم رهبرم باش تو مرهم زخمهای رهبرم باش (130712)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۸:۲۶:۲۲
agar hashemi nabood afganestan shode boodim (130805)
 
tavakol
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۰۱:۳۵:۲۲
afarin
khoda tole omr be rahbaremon bede (131129)
 
صدای حق
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۷:۳۴:۱۲
به امید شکست صاحبان قدرتی که خود را مالک ایران و ایرانی می دانند. (130716)
 
حسين
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۷:۳۷:۱۰
اگر قرار بود مال و قدرت دنيابه كسي وفا كند به پيشينيان ما وفا مي كرد. آخرت خودشان را بعضي ها نبايد به بهاي غارت دنياي مردم بفروشند. اگر يك وقت خدايي باشد ممكن است سنتش درباره ما هم جاري شود و آن وقت خواهيم ديد كه درجاري شدن اين سنت ،ماسك ها و ظواهر ما را از عقوبت نجات نخواهد داد. اگر از عاقبت خود نمي هراسيم اي كاش بتوانيم در برابر خون شهدا و آبروي امام و انقلاب خودمان را نگهداريم ، عقوبت ناشي از پايمال شدن اين ارزش ها و محروم كردن مردم از بركات آن به مراتب از عقوبت غارت مال و قدرت طلبي دنيايي سخت تر است. خدا به همه ما رحم كند. (130720)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۷:۳۷:۲۱
اتفاقا خیلی بهتر می‌شه چون با این وصف دیگه تکرار شکست چهار سال پیش این خانواده برای بار دوم مایه عبرت می شه برای خیلی ها در آینده.

در ضمن مشخص می‌شه که شعار آقای موسوی در حمایت از سفره های کوچک شده مردم چقدر عملی هست!


دیروز یک لینک برای انتخابات اینترنتی دوستانم فرستادند. وقتی که نگاه می کنی می بینی که در انتخابات اینترنتی رای آقای موسوی بسیار بالاست. من تردیدی ندارم که همین است. ولی با توجه فقط به این نکته که اگر مثلا شما دو تا کامپیوتر داشته باشی می تونی دو بار رای بدی می‌شود قضاوت کرد که این رای گیری چندان هم معتبر نیست.

http://www.rayemelat.ir/

ولی نکته جالب در این سایت این بود که وقتی شما به بخش رای گیری تلفنی در مناطق مختلف تهران نگاه می کنید می بینید که تهران به دو بخش تقسیم شده است: بالای شهر (سبز) و پایین‌شهر (نارنجی). سبز یعنی درصد رای به آقای موسوی بیشتر بوده و نارنجی یعنی در هر یک از آن مناطق درصد رای آقای احمدی‌نژاد بیشتر بوده است.

سوال من اینست که چرا کسانی که در مناطق مرفه تهران زندگی می کنند بیشتر از آقای موسوی که شعار حمایت از سفره‌های کوچک (!) شده مردم را سر داده است حمایت می کنند؟

سوال دیگر من اینست که آیا همین مرزبندی نشان نمی دهد که سیاستهای این حضرات از ابتدا تا کنون باعث این وضعیت شده است؟ آیا یکباره در چهار سال اخیر مرز فقیر و غنی این طور شده؟


من با دیدن این نتیجه انتخابات اطمینان پیدا کردم که آقای احمد‌نژاد در دور اول به لطف خدا انشا الله پیروز است. چرا که اگر در کلان شهر تهران که همیشه مرکز توجهات رییس‌جمهورهای قبلی بوده چنین وضعیتی وجود دارد هر چه از تهران دورتر شده و به مناطق اطراف که مورد ظلم و محرومیت بوده اند برویم این مساله شدیدتر می شود.

دلم می سوزد برای کسانی که دم از توجه به فقرا می زنند و برای آنها اشک تمساح می ریزند و وقتی آقای احمد‌ی نژاد به ده کوره‌ها می رود فریاد سر می دهند که یا تبلیغاتی است و یا هدر دادن امکانات!

بله رییس جمهور باید در قصر بنشیند و استراحت کند تا فکرش باز شود بتواند کشور را مدیریت کند و در حمایت از فقرا بیانیه صادر کند! (130721)
 
جعفر
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۷:۳۷:۳۰
بادرودفراوان

هرچه به دوران اقاي رفسنجاني مي انديشم

باز به اين نتيجه ميرسم كه حاكمان پولدارسعي در پولدار

شدن خودوجامعه ميكنند وحاكمان بي بضاعت تقسيم فقربين

مردم را عدالت خطاب ميكنند0باانكه دل خوشي از خانواده

اقاي رفسنجاني بدليل استفاده نابه جا از اطلاعات اقتصادي

جهت افزايش ثروت خود ندارم اما حالا ميبينم باگذشت4سال

از دولت دكتر احمدي نژاد ديگر قادر به خريد سرپناهي براي

خود وخانواده ام نيستم 0وحشت 4سال حكومت حرف وخود بزرگ

بينينان خواب را ازچشمانم دزيده است0اقاي دكتر براي رياست جمهوري

شايسته نيستيد با خودتان صادق باشيد .اقاي توكلي شما را به خدا

عليه كانديداها سمپاشي نكنيد0 (130722)
 
رحیم
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۲۰:۳۰:۴۶
اقای محترم با پیروزی انقلاب ثروتمند ان فرارکردند از زمانی که پرداخت ارز به قیمت دولتی انهم در زمان محاصره اقتصادی از طرف اقایان اجرا شد -پرداخت وام به موافقت اصولیها-و...کم کم قشر ثروتمند ایجاد شد وبا سیاست تخصص رفسنجانی به جای تعهد دیگر کار از کار گذشت -بعد از انتخابات قبل امثال مرعشی صراحتا اعلام کردند که در مقابل این دولت قد علم میکنند با حدود 65هزار میلیارد تومان در دست این گروه وطرفدارانشان چها نکردند (130932)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۰۸:۳۵:۳۹
جعفر آقا ، برادر . حالت خوبه . مگه رفسنجانی جزو کاندیداهای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوریه
که سایت الف علیه اش سمپاشی کنه ؟ (131310)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۷:۴۱:۰۴
خانواده رفسنجانی که سهل است خانواده موسوی و خاتمی وکروبی و کرباسچی ومهاجرانی و ابطحی و نجفی و تمام آقازاده ها و تمام دختران فیروزه ای با آن حرکات زیبنده خودشان نمیتواند خواست خدا و اراده ملت را تغییر دهد.وید الله فوق ایدیهم. (130727)
 
بهزاد
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۷:۴۷:۴۲
به نظر بنده چنین فعالیت هایی از لحاظ سیاسی چندان ناپسند نیست.
اما از لحاظ اخلاقی زیاد جالب توجه نیست مخصوصاً اگر شائبه سوء استفاده از مقام و اموال کشور هم مطرح شود. (130733)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۷:۵۰:۵۰
این خانواده جناب آقای هاشمی فکر می کنند اگر آنها نبودند اصلا باید غزل مدیریت را در ایران می خواندیم چرا که کسی جز آنها و موالیانشان شایستگی مدیریت را ندارد.

این را به برخی از دوستان هم که می گویی فورا مثال از بسیاری از عملکردها و سوابق مدیریتی ایشان می آورند که قابل انکار هم نیست و من هم انکار نمی کنم.

ولی دوستان اگر هر آدمی (با هر میزان هوش و استعداد) را هم از بچگی بگذارند سر کارهای مهم خوب یاد می گیرد دیگر. مثلا اگر مادر و پدر من و شما برای ما اسباب بازی خریدند که سرمان گرم شود خوب کسانی که سر یک کار مهمی هستند برای نوجوان و جوانشان امکانات دیگری فراهم می کنند. این طوری می شود که یک خانواده به طور کلی مدیر کل بار می‌آیند و اگر بچه آهنگری از ده کوره بیاید و با تلاش خودش به جایی برسد اینها استدلال می کنند و سند و مدرک می آورند که ما می توانیم دلیلش این است و تو نمی توانی به آن دلیل دیگر و پدرش را در ‌می‌آورند و چوب لای چرخش می گذراند برای اینکه خودش هم زود بفهمد که مدیریت کردن بلد نیست (!)

نکته دیگری هم که دلم می خواهد بگویم این است که وقتی آدم سرشناس بشود خیلی انجام کارها برایش راحت می شود.
اول اینکه راحت وام می گیرد. وارد جریانات می شود و ...
و دوم اینکه کسی جرات نمی کند یقه اش را بگیرد چون با بزرگترش طرف می شود! (130737)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۲۲:۵۵:۱۷
احسنت به شما که بسیار فهیمانه مسائل را شکافتید. حرفتان کاملا مورد تایید من که هست. (131012)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۷:۵۲:۰۴
واقعا برای سایت الف متأسفم که رویه بیطرف بودن خود را عوض کرده و رویه خبرگزاری فارس رو پیش گرفته. دلمون خوش بود که این سایت به جامعه آماری کشور نزدیکتر و خبرهیش موثق تر هست.

ولی‌ نزدیک به ۱ ماه میشود که خبرهای خود را جانب دارانه اعلام می‌کند و به رغم تذکر زیاده کاربرای این سایت باز اینگونه خبر هارو منتشر می‌کند. اکثر این خبرهای جانبدارنه بدون منابع خاصی‌ و از روی حدسیات می‌باشد.

مطمئن باشید گفتگوی ویژهٔ با آقای هاشمی‌ در کار نبوده که بخواهد در روزنامهٔ جمهوری اسلامی پخش شود و در جمعه ۱۵ خرداد ایشون امام جماعت نخواهند بود. اونوقت خداوند شاهد اینگونه اخبار تخریب کننده خواهد بود. خدایا تو شاهد باش. (130739)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۷:۵۵:۰۸
اصلا دلیل خیلی ها برای رای دادن به احمدی‌نژاد در دور قبل این بود که مبادا این خانواده دوباره سر کار بیایند. حالا هم اطمینان داشته باشید مردم عوض نشده اند. هر چقدر علنی تر حمایت کنند وضعیت روشنتر می شود و مردم بهتر تصمیم می گیرند ...

من فکر کنم این خانواده محترم یک مدتی استراحت کرده و به جای رسیدگی به امور سیاسی یک ملت دورهم جمع باشند و روزگار بگذرانند برای آبروی خودشان و سرافرازی ملت ایران بهتر باشد... (130744)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۸:۰۲:۰۵
آقاي هاشمي
چرا؟!
كاري مي كني احمدي ن‍ژاد بگه چيزهايي را كه دودمان هاشمي را به باد بده. (130751)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۸:۰۳:۲۷
مردم در انتخابات خبرگان ثابت كردند كه هاشمي را دوست دارند و از رفتار گذشته خود پشيمانند آنهم به يك دليل چون رفسنجاني ايران را دوست دارد آنهم نه در كلام و ادعا بلكه در عمل . (130755)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۸:۴۲:۲۶
عزیز من که اینجا نمی تونستم تو انتخابات خبرگان شرکت کنم ولی اگر می تونستم حتما به آقای هاشمی رای می دادم. دلیلش هم میزان تجربه ایشان است. کسی که منکر این نیست. صحبت این است که جایگاه افراد کجاست. ایشان زمانی که جوانتر بودند خدمت خودشان را به ایران کرده اند. حالا که سن و سالی از ایشان گذشته باید به عنوان مشاور دلسوز عمل کنند و به هر رییس جمهوری که سر کار است کمک کنند. نه اینکه برای یک قومی تعیین تکلیف کنند با همه اهرمهایی که دارند. من فکر نمی کنم تقصیر مردم باشد که نسبت به حضور علنی ایشان در مسایل سیاسی آلرژی پیدا کرده اند این رویه آقاسالاری غلط است.
دختر ایشان علنا می گوید که ما می خواستیم کسی بیاید که دنباله رو ایشان باشد نشد حالا می خواهیم دوباره بشود! بگذریم که الفاظی همه که گفتند شایسته نبود به هیچ وجه!
آخه این طرز حرف زدن زشت نیست به نظر شما! (130830)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۲۲:۵۹:۴۶
شرکت کنندگان در انتخابات خبرگان افراد خاص و محدودی بودند که از بین چند نفر کاندیدای نه خیلی معروف به او رای دادند. رای ان موقع را به حساب همه مردم ایران نگذلرید (131015)
 
استار
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۸:۰۳:۲۸
اما ان شا الله امسال این تلاش ها جواب می دهد. (130756)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۸:۰۵:۱۸
چرا جناب هاشمی از اینکه بعد از 24 سال انقلاب مدیریت کشور دست گروهی غیر از ایشان و هم قطارانش باشد اینقدر ناراحتند؟پس احترام برای رای مردم کجا رفت؟اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا... (130761)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۸:۰۵:۵۱
خوب که چي حالا؟ فعاليت انتخاباتي کردن جرمه؟ يا از فرد خاصي حمايت کردن جرمه؟ نميدونم با اينجور تيتر زدن ميخواين چيو ثابت کنين. اگه سايت ديگه اي بود تعجب نمي کردم اما از شما بعيد بود. (130762)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۸:۵۴:۱۷
خب چیه؟
اطلاع رسانی جرمه؟ من نمی دونم چرا دوستان حامی موسوی اینقدر از اطلاع سانی و دانستن مردم می ترسند؟ شما هم برید تیتر بزنید که ملت ایران تمام قد مقابل هاشمی و دار و دسته اش ایستاده اند و از احمدی نژاد حمایت می کند. دانستن آخه حق مردم است. (130844)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۱۲:۴۳:۰۳
اطلاع رساني جرم نيست بلکه خيلي هم ثواب است. اگر صرف اطلاع رساني بود مشکلي نبود مشکل تحليل انتهاي خبر و نوع تيتر آن است. هم من و هم شما مي دانيم که هدف از اينگونه تيتر زدن و تحليل کردن چيست. ما فکر مي کرديم الف يه سايت تحليليه که خوب اشتباه ميکرديم. (131642)
 
یزدان
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۲۰:۵۴:۱۳
الف فقط یه خبر چاپ کرده که اتفاقا ارزش خبری بالا داره توی بحبوحه انتخابات...برای خیلیها جالبه بدونن خاندان هاشمی چه موضعی گرفتن و چه فعالیتهایی می کنن؟ الف که نگفته این فعالیتها جرمه..چرا شما میرحسینی ها هر خبری به مذاقتون خوش نمیاد داد و بیداد راه میندازین و شلوغش می کنین؟ (130944)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۸:۰۷:۲۲
خوب کاری می کند دستش درد نکند هیچ کس نمی تواند ادعا کند از هاشمی و موسوی به امام نزدیکتر است (130764)
 
روانشناس
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۸:۱۲:۲۵
قربونه همه شون اين حال ميده.دموكراسي يعني اين.اگه اكبر گنجي و خيلي هاي ديگه بودند بشتر دموكراسي تر مي شد. (130775)
 
مقدم
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۸:۱۶:۵۰
همین یک دلیل کافیه که به احمدی نژاد رای بدم...! (130787)
 
مرتضی از هلند
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۸:۱۷:۱۹
ببخشیدا این بنده خدا(احمدی نژاد)مگه با این خانواده چه کرده که اینطور ازش کینه به دل گرفتند؟

البته احمدی نژاد حقشه!

چرا؟

چونکه بزرگترین

\"حسود و مزاحم\"

برای این عزیزان است

از طرفی هر کس که در دوره پیش به آقای احمدی نژاد رای داد هم \"حسود و مزاحم\" بوده است

حالا ببینید ایران چند میلیون \"حسود و مزاحم \" دارد.

البته اگر این سری احمدی نژاد رای نیاورد مطمئنا این چند میلیون \"حسود و مزاحم\" احتمالا توبه کرده اند و به دامان اسلام بر گشته اند

اما من میترسم در این دوره به تعداد\"حسودان و مزاحمان\" اضافه شود!

آن وقت چه باید کرد؟ (130789)
 
سردبیری الف
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۰۰:۱۱:۳۹
با تشکر از تذکر به موقع شما و با عذرخواهی از دادستان محترم، اشتباه سهوی بلافاصله اصلاح شد.

از خوانندگان محترم تقاضا می شود رعایت بفرمایند به ویژه در این ایام که با چندبرابر شدن نظرات رسیده، فشارکار بر الف مضاعف شده است. (131040)
 
عارف
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۸:۲۰:۲۷
تبليغات بيگانه برعكس دفعات قبل تشويق به شركت در راي گيري مي كنند و از همه غير از احمدي نژاد حمايت مي كنند يعني هر كسي بشود غير از احمدي نژاد.

حال ما به كدام نسخه عمل كنيم ، انگليسي يا ... (130796)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۸:۲۶:۰۳
آیت الله هاشمی رفسنجانی وظیفه خود میداند در مورد وضعیت کنونی کشور روشنگری کند تا از ادامه مسیر کنونی کشور (که بقول محسن رضایی مسیر بسوی پرتگاه است) جلوگیری کند. شما قضیه استات اویل را مطرح میکنید تا اصل قضیه (تلاش برای عدم انتخاب مجدد احمدی نژاد) را کمرنگ کرده و به حاشیه ببرید.
اگر افشای ماجرای استات اویل قبل از اثبات در دادگاه مجاز است، --- ماجرای فساد مالی در کشور بسیار عمیق تر از این حرفهاست که به استات اویل محدود شود، که اگر در آنمورد صحبت کنم، احتمال سانسور مطلبم افزایش خواهد یافت. (130784)
 
اميد
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۸:۲۶:۱۵
با سلام احترام به حضور آقاي هاشمي بنده به نوع مديريت ايشان اعتقاد دارم و اميدوارم اسلام ناب و مترقي با دستان با صلاحيت جنابعالي اجرا گردد و اميدوا دست اين متحجرين از بيت المال كوتاه گردد. (130804)
 
ش.ق.
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۸:۳۰:۱۹
مشکل اینجاست که بعضی ها علل و اسباب مادی رو عامل تعیین کننده در روند جریان این عالم میدانند غافل از اینکه امور عالم دست خدا و ولی خدا حضرت ولیعصر(عج) است. و چه بسا این تقلاها اگر با نیت غیر خدایی و به خاطر شهوت قدرت و مقام و ثروت باشد و صرفا مطامع دنیوی انگیزه باشد نتیجه عکس خواهد داد هرچند در کوتاه مدت ممکن است بصورت ظاهر امور طور دیگری به نظر برسد. عالم صرفا محل آزمون است همه در معرض آزمونیم و خداوند سنت هایی دارد که همه امور عالم بر اساس آن سنت ها می چرخد بدا به حال کسانی که از خالق خود غافل شدند، بدا به حال کسانی که در این امتحان رفوزه شوند، بدا به حال کسانی که سعادت در حیات ابدی آخرت را به حیات زودگذر و پست و دنی این دنیا بفروشند، و بدا و بدا و بدا به حال کسانی که سعادت اخروی خود را به دنیای دیگران بفروشند. مگر این انسانها نمی بینند هر روز هزاران نفر این عالم را ترک میکنند و به سرای دیگر می روند. مگر نمی دنند که روزی نوبت آنها هم خواهد رسید؟ مگر روز خطیر \"یوم تبلی السرائر\" را به یاد نمی آورند؟ مگر روز یوم الحساب را جدی گرفته اند؟ لگر روزی را به خاطر نمی آورند که در پیشگاه خدا و اولیای خدا سرافکنده و شرمگینند؟ مگر نمی دانند مال و ثروت و مقام و فرزند و چه و چه در آنجا هیچ بکار نخواهد آمد؟

وا اسفا بر این انسان وا اسفا وا اسفا!

خدای من! خالق من! معبود من!

مرا کمک کن خود را جز عبدی بیشتر ندانم که کار او فقط و فقط اطاعت امر معبود است!
منیت را از من بگیر و از اینکه حتی برای یک لحظه خود را چیزی بدانم بر حذر دار!

خدمتگزران راستین این انقلاب و اسلام را یار و یاور باش!

ظهور حجتت را هرچه نزدیکتر کن!

ما را لایق جنگیدن و شهید شدن در رکاب آن حضرت (عج) قرار بده!

شناخت و معرفت حقیقی از خودت، پیامبرانت، اسلام، قرآن ، ائمه معصومین(ع) و اولیا و صلحا و خودمان نصیب ما کن!

رهبر عزیز و این دولت خدمتگزار را بیش از پیش موفق و منصور بدار!

آمین یا رب العالمین (130809)
 
یوسف زاده
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۸:۳۳:۰۵
شاید اگر رهبری در سخنرانی هایشان می گفتند هر چه می توانید همدیگر را تخریب کنید،‌این همه تخریب وجود نداشت. هاشمی در طول این چهار سال گذشته هر چه می توانسته در مقابل این فعالیت های موفقیت آمیز دولت اقای احمدی نژاد سنگ اندازی کرده است. در این ایام میتوان ولایت مداری آقایان را سنجید. مگر آقا نفرمودند که بیشتر چیزهایی که درباره مشکلات اقتصادی و وضعیت کشور گفته می شود دروغ است. چرا جناب هاشمی دست از لجاجت خود برنمی دارند. البته تلاش هاشمی در مقابل احمدی نژاد نیست مسأله بسیار فراتر از این حرفهاست که گفتن آن در اینجا به صلاح نیست. (130815)
 
َسلَمی - حسین
۱۳۸۸-۰۳-۲۰ ۱۲:۰۹:۲۱
به نکته بسیار خوبی اشاره کردید . در زمانی که دشمنان ایرانیت واسلامیت دست به دست هم داده اند تا بااستفاده از همه ابزارها با هجمه به رهبری ریشه اسلامیت وایرانیت را به زعم خودشان بزنند مخالفت با رهبری بزرگترین ضربه به ایران واسلام است کاری که بارها در طول تاریخ انجام داده اند ولی به لطف خدا وتوجهات آقا امام زمان (عج) نتیجه نگرفته اند (141305)
 
علی
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۸:۳۳:۳۰
بابا جون دست از سراین خونواده بردارین اینها خودشونو کنا رکشیدن فکر می کنین اوندفعه مردم به خا طر اینا به محمود را ی داد ن (130766)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۸:۳۳:۴۱
من نمی فهمم مگه احمدی نژاد نیومد بوذ که این دزدارو بگیره پس چی شد؟
اگه دزدی کرده بودن پس چرا زندانی نیستن؟
تا کی مخواین تهمت برنین
--- (130808)
 
محمدرضا
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۰۲:۱۲:۱۹
جالب اينجاست كه اقاي رئيس جمهور باز يادشون افتاده كه مفسدان اقتصادي را بعد از چهار سال افشا كنند. واقعا خوب حربه اي بكار مي برند. اگه بدونند مفسدي وجود داشته و اعلام نكرده باشند بزرگترين خيانت است. (131170)
 
سبزینه
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۸:۳۷:۴۷
شما انتظار دارید همه بمیرند تا احمدیتون رای بیاره.چقدر عدالت تو رفتارتونه واقعا.
خیلی خوبید شماها. (130820)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۸:۳۹:۴۲
مراجعین محترم به تعداد آرای موافق و مخالف توجه نکنید چون یک نفر هر قدر کلیک کند رایش ثبت می شود به مطالب توجه کنید. (130824)
 
علیرضا
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۰۲:۳۸:۴۰
داداش اینجوریها که میگی نیست. من امتحان کردم با هر آی پی فقط یک رای میشه داد یا موافق یا مخالف.
من فکر می کنم تو یه ساعاتی که ترافیک خواننده زیاده، شما که کلیک می کنی همزمان یا قبل از شما هم چند نفر دیگه به همون نظر رای دادند که در اینصورت با رای دادن شما یهوئی تعداد آرا چندتا اضافه میشه، و همچنین اگه بعد از چند ثانیه دوباره به همون نظر رای بدین، رای شما دیگه اضافه نمیشه ولی رای دیگران که در همین خلال داده شده آپ دیت یا به روز میشه. اینجوری به نظرتون می یاد که یک نفر هرقدر رای بده به همون تعداد نظرش ثبت میشه.
روشن شد داداش،
پس این رای های مخالف و موافق رو جدی بگیرید. (131189)
 
خودم
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۸:۳۹:۵۷
احمدی نژاددددددددددددددددددددددد (130825)
 
علی
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۹:۳۵:۵۲
سایت محترم الف میشه بفرمایید دلیل انتشار این کلمه\"احمدی نژادددددد\" از سوی شخصی با اسم\"خودم\" چه ربطی با این مطلب داشته و کجای این اظهار نظر و تحلیل خبر شماست؟ خوب شاید هم من اشتبه میکنم کلی ربط داره و خیلی معنا.! ولی \"الف جان\" با حرفها و کلمه ها مثل خودت از الف تا ی مغرضانه سخن نگووووووو.. (130877)
 
احمد - ایرانی مسلمان
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۸:۴۲:۲۱
احمدی نژاد در مقابل آقازاده ها ایستاد .
احمدی نژاد از رانت خواری و ویژه خواری جلوگیری کرد .
احمدی نژاد مانع کسب درآمدهای میلیاردی باد آورده شد.
احمدی نژاد دست های ناپاک را از کیسه بیت المال قطع کرد.
احمدی نژاد مانع پرداخت وام های میلیاردی و استفاده از رانت اطلاعاتی بعضیها شد
احمدی نژاد بساط چپاول ثروتهای نفتی را برچید
احمدی نژاد به مدیریتهای موروثی و خانوادگی و فامیلی و نان قرض دادن به احزاب پایان داد .
احمدی نژاد ساده زیستی و از جنس مردم بودن را به بهترین نحو نمایان ساخت .
احمدی نژاد بساط مدیریت خوب و خدمت به مردم را در برابر پورسانتهای میلیاردی و ویژه خواری برچید .
مدیریت و وزارت در دوران احمدی نژاد یعنی کار ، بیخوابی ، سرکشی مداوم به طرحهای استانی و ملی و خدمت گذاری بدون چشم داشت به بیت المال .
احمدی نژاد یعنی در 4 سال 2 برابر کل 16 سال کار اجرایی و طرح عمرانی که در 8 سال آن گروهی خود را سرداران سازندگی و امیر کبیر ایران نامیدند .
احمدی نژاد یعنی صبر و تحمل در برابر 40000 توهین آشکار به شخص رئیس جمهور و 250000 عنوان سیاه نمایی در 4 سال و سکوت مشفقانه و ادامه کار در برابر 8 توهین مستقیم و 530 سیاه نمایی در کل 16 سال قبل از ریاست جمهوریش .
..
.
خوب این به مزاج برخی خوش نمی آید .
برادر عزیز و انقلابی ما آقای هاشمی رفسنجانی از وزنه های بزرگ انقلاب هستند ولی باید توجه داشت نباید برای این مجاهدت تا پایان عمر برای خود و خانواده از این مملکت انتظارات دنیایی داشت . اجر همه مجاهدین مخلص در نزد خداوند محفوظ است .
به نظرم اینکه برخی از اطرافیان ایشان میگویند نظر آقای هاشمی اینست که هرکسی جز احمدی نژاد رئیس جمهور شود ،ایده آل ایشان است با توجه به تاییدات بی پرده و صریح مقام معظم رهبری و توده های مردم رنج کشیده و محروم کشور جای تامل دارد .
از مقامی چون ایشان انتظاری دیگر هست ...
بحث های هاله نور و مشورت با امام زمان و ... هم واقعاً دیگر از مد افتاده و باید بدنبال نقد منافانه و منطقی بود ..
ما مفتخریم که درجه ایمانمان با عیار انتظار برای فرج سنجیده میشود و خود را همواره در پیشگاه حضرتش در معرض امتحان می بینیم . (130829)
 
Javad
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۲۰:۲۰:۱۱
کی‌ این همه کار را کرد که ما نفهمیدیم؟ (130922)
 
َسلَمی - حسین
۱۳۸۸-۰۳-۲۰ ۱۰:۳۷:۴۵
به نام خدا
چیزی که رخ داد زمینه حرف های دلی بود که مردم سالها بین خودشان می گفتند و دم بر نمی آوردند ودر این ایام بخش کوچکی از آن را از زبان احمدی نزاد شنیدند

دوستان حقیقت این است که همیشه در هر کشوری کسانی هستند که فقط برای رسیدن به مطامع دنیوی سخت تلاش وهزینه می کنند بخش اعظمی از این هزینه ها برای بنهان نمودن بعضی از کارهای انهاست و مهمتر اینکه به دهر لباسی در می آیند وبه هر شخصیتی متشبث می شوند تا به خواسته های خود برسند ولو اینکه مردم هر بلائی تحمل کنند آ قای احمدی نزاد بخش کوچکی از این سناریو را به مردم نشان دادند (141111)
 
َسلَمی - حسین
۱۳۸۸-۰۳-۲۰ ۱۱:۵۶:۳۷
نکته ی مهم دیگری که باید به آن اشاره کنم جایگاه والای جهانی ایست که ملت ایران از قبل استواری وآگاهی وافشاگری مقام معظم رهبری و شجاعت وصداقت ریاست محترم جمهور آقای احمدی نزاد بدست آمده است . جایگاهی که اگر روند دوره اصلاحات ادامه می یافت کم کم از دست می رفت همانگونه که بعد از مشروطه رخ د اد وسالها کشور در دست استعمار گران قرار گرفت (141276)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۸:۴۲:۴۲
آخه من نمیدونم بعضیها چرا اینقدر از هاشمی طرفداری میکنن اخه اگه میدونستید که قطعی گاز پارسال تو شمال کشور از طرف ترکمنستان کار خانواده هاشمی بود برای تخریب دولت بازم از اینا طرفداری میکردین از این مرفهین بی درد. (130831)
 
علی
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۸:۴۴:۰۵
درود بر هاشمی
همه تون مدیون هاشمی هستید
خودتون سال 68 طرفدار هاشمی بودید
دست خدا برسرماست خامنه ای رهبرماست
درود بر خامنه ای سلام بر هاشمی (130832)
 
احمد
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۱۱:۱۴:۰۵
عزیزم هاشمی عزیز دل ما ، برای انقلاب زحمت کشیده ولی دلیل نمیشه که برای همه مملکت تا عمرشون باقی است که تعیین تکلیف کنن.مثلا فرزندان ایشون غیر از اینکه باباشون آقای هاشمیه چه ویژگی داشتن که حالا شدن همشون مدیرکل و میلیاردر .اون یکی پسرشون که آژانس ایوار رو تو تهرون داره برید ببینید چه تورهایی برگزار می کنه . این کجاش خدمته ،خواهشا همه چیزو قاطی نکنین..آقای هاشمی باید نقش پدرانه داشته باشه نه اینکه بیاد تو گود رقابتهای انتخاباتی. (130916)
 
صاحبدل
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۸:۴۶:۳۳
میگم
این خانواده محترم رو انقدر اذیت نکنید

البته اینها شوخی میکنند
4 سال پیش هم همینطوری شب انتخابات دور هم جمع شدند و برنامه ریزی کردند که روز انتخابات یه کارایی کنند

دم دمای غروب یه عده که خودشوون و نماینده آقای هاشمی معرفی کردند یه دفعه ریختند تو تمام صندوقها و با این بهانه که در این صندوق تخلف صورت گرفته شروع کرند به ایجاد تنش و درگیری

البته شب قبلش آقا زاده ها نگفته بودند که اینقدر آتیشش رو زیاد کنند
فقط در حد اینکه اگر دیدید رقیب داره رای می آره اوضاع رو به بریزید همین!

این دوره هم اگر دیدید یه عده بدن ساز از باشگاههای بدنسازی ریختند توو محل اخذ رای تعجب نکنید
آقا زاده ها فرموده اند که سلامت انتخابات رو اینها باید حفظ کنند (130835)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۸:۵۴:۱۱
بنام خدا.اقای هاشمی و اطرافیان ایشان فکر میکنند صاحب مملکت هستند ومسیر آنها درست است و بقیه افرادزیردستان و در مسیر غلط.اما آیا8سال دولت هاشمی تفاوت فاحشی با دولتهای دیگر داشت؟نه اشتباه نکنیم پیشرفتها نسبی و همراه با پرورش مدیران رانتخوار و زیاده خواه و از همه مهمتربعضا غیر متعهد بود.خانم فاءزه هاشمی ---از کجا آورده به ستاد آقای موسوی کمک کرده و --- دیگر که در کسورهای دیگر سرمایه گذاری کرده.اما آقای احمدی نژاد در حد توان خود که بسیار هم خمب بود جلوی اینها را گرفت. (130807)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۸:۵۸:۵۰
فعاليتهاي تخريبي خانواده هاشمي بر عليه احمدي نژاد باعث مي شود مردم به شجاعت آقاي احمدي نژاد پي ببرند و اين حركت را با راي خودشان به احمدي نژاد پاسخ دهند (130847)
 
ایرانی
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۹:۰۲:۵۴
خدایا چیکار کنیم؟
چهارسال پیش از ترس اکبر به محمود پناه بردیم، اونقدر --- زد که حالا باید از ترس اون به میر حسین پناه ببرین مه اونم خودش تو مشت اکبره... یعنی دوباره میریم توکام اکبر...
خدایا چه تقدیری برامون چیدی نمی دونم،
فقط راه راست رو بهمون نشون بده؛ آمین یا رب العالمین (130688)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۹:۲۳:۱۱
دوست عزیز این که ناراحتی نداره. میتونی به کروبی یا رضایی رای بدی. (130865)
 
yavar115
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۱۱:۰۳:۲۹
میگید به رضایی یا کروبی رای بدیم
آخه رضایی رو که خود اکبرآقا راهیه میدون کردن
کروبی هم که اگر بریم تو مشت اکبر آقا بهتره تا تو مشت ایشون باشیم. (131496)
 
رحمانی
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۱۸:۴۶:۱۶
اگه نه به اکبر برات خیلی مهمه به اونی رای بده که اکبر رو سکته بده (132049)
 
amirhossin
۱۳۸۸-۰۳-۱۵ ۱۳:۵۵:۳۰
fekr nakonam shoma ye tahgheghe kocholo dar morede aghaye karobi kardeh bashinn! (134480)
 
پویا
۱۳۸۸-۰۳-۱۵ ۱۶:۴۸:۱۷
شما مثل اینکه بیشتر از هر کسی از پشت پرده ی سیاست با خبری.... کی کیو از پشت پرده در آورده کی کیو کرده پشت پرده ... منبع رو بگو ما هم بروز باشیم مثل شما...... (134548)
 
سعید
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۱۱:۰۹:۱۹
آخه دوست عزیز!
وقتی میگه از ترس محمود داریم به میرحسین پناه میبریم یعنی اگر مطمئن باشیم که از محمود نگرانی نیست! که \" پناه\" لازم نبود ،اون موقع می شد به رضائی یا کروبی رای داد .
خدایا عاقبت بخیرمان کن (131504)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۱۳:۲۱:۲۱
آخه محمد آقاناراحتی که داره!میدونی مشکل بیشتر ی ها چیه ؟خیلی ها به مواضع جناح راست واصولگرایی ایمان واعتقاد دارن اما با دکتر احمدی نزاد چند ان موافق نیستند! بد شانسی این که دکتر رضایی هم که شانس پیروزی نداره.آقای کروبی راهم که بهتر که راجع بهش صحبت نکنیم.
اما ای کاش چهره سرشناس اصولگرایی از جمله دکتر حداد عادل.دکتر لاریجانی ویا حتی دکتر قالیباف و دکتر توکلی هم وارد صحنه میشدند که برخی از ما حامیان جناح راست دچار این چنین مشکلاتی و تردید هایی نمیشدیم! (131667)
 
مجیری
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۱۸:۵۴:۱۲
آخه کدوم آدم عاقلی از ترس مرگ خودکشی می‌کنه؟
لااقل می‌دونیم که محمود علاوه بر کارهای زیاد اشتباه هم می‌کنه، لج هم می‌کنه، قد بازی همداره ولی خودش و بچه هاش دزدی نمی‌کنن،مثل مردم زندگی می‌کنه، جاسوس پرور نیست و دل و جیگر وایستادن جلوی قلدرهای داخلی و خارجی رو داره.
اشتباهات محمود خطاست، خط نیست

دیگر تردید جایز نیست، عندالله هم ماجورید.
مواظب باشید تصمیمی نگیرید که گل به دروازه خودی بزنید (132058)
 
علیرضا از مهدی
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۹:۳۳:۵۳
ول کنین این دعواهای الکی رو .. شکی نیست خیلیا طرفدار احمدی نژاد و خیلیا هم طرفدار موسوی هستند... فقط باید ظرفیتها را بالا برد و رای مردم هرچی باشه با احترام قبول کرد... دموکراسی یعنی همین ... اگر فردای پیروزی احمدی نژاد هاشمی و موسوی و کروبی بهش تبریک گفتند من میفهمم که اینها معنی واقعی دموکراسی رو فهمیدند. اگر هم موسوی پیروز شد و احمدی نژاد بهش تبریک گفت میشه گفت که احترام گذاشته به خواست اکثریت ... امیدوارم لجبازیها جای خودشو به خودخواهی نده ... (130875)
 
مجیری
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۱۸:۵۶:۳۹
هاشمی در تمام طول 4 سال گذشته به احمدی نژاد تبریک نگفت و بعد از این هم نخواهد گفت، کروبی هم که هنوز خودش رو رییس جمهور نهم می‌دونه ،با این حساب تبریک پیشکش! (132059)
 
م.ا.م
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۲۰:۲۳:۴۲
وقتی که اکبر مجبور باشد از بی عدالتی به خدا پناه ببرد و کروبی تا آخر عمرش از یک خواب یکی دو ساعته پشیمان باشد، تبریک جایز نیست. (132136)
 
Salimpour -- New York
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۲۱:۳۸:۲۷
حالا شايد ايندفعه گفت. دنيا رو چه ديدی! (132175)
 
حقي
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۱۰:۳۰:۵۲
حمايت جدي و پيگير آقايان رفسنجاني و زنگنه از آقاي موسوي يعني چي؟ چرا آقاي موسوي براي مشتي راي دستاويز آنها شده است؟! راستي طرفداران آقاي موسوي مطمئن هستند آن شال سبز است يا خرقه تزوير؟! (131443)
 
براتیان
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۱۸:۵۸:۱۸
نمی‌دونی واقعا؟
اگه پسر تو هم پرونده نفتی داشت همینکار رو نمی کردی. مردونه این طور نیست؟ (132062)
 
فرهاد
۱۳۸۸-۰۳-۱۴ ۱۵:۳۸:۲۴
وقتي رفسنجاني داشت شكنجه مي شد، من و تو اصلاً وجود نداشتيم رفيق.
وقتي ترورش كردن ما كجا بوديم؟

من هنوز ادعاي مستندي عليه هاشمي نديدم. كاش پشت همه ي اين حرف ها يه سندي مدركي چيزي هم بود.

كاري به اين كه الآن چه جور آدميه ندارم. من به شجاعتش و عذابي كه به عشق ايران كشيده احترام مي ذارم.

آره هاشمي كاريزما نداره، جذاب نيست، و هزار تا چيز ديگه ولي جسارتش از من و تو خيلي بيشتر بوده و هست. (134082)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۵ ۰۱:۲۸:۴۱
متاسفم.
اگه یه مقدار فکر کنی می بینی که یه آدمی که به قول خودش چیزی نداره چه طوری در عرض 30 سال شده از بزرگترین قدرت های اقتصادی منطقه!
پسرش اینهمه ثروت رو از کجا آورد؟
قبول کن آدمی که ندار باشه با خدمت به نظام در عرض 30 سال جزو اشراف نمیشه! (134346)
 
مجهول
۱۳۸۸-۰۳-۲۲ ۱۶:۵۱:۰۲
جناب هاشمی از قبل از انقلاب پول دار بوده بی خودی به مردم اهانت نکنین (144037)
 
تاکستانی
۱۳۸۸-۰۳-۱۵ ۱۶:۴۰:۰۷
به مهندس میر حسین موسوی رای می دهیم و به این چرت و پرتها توجه نمیکنیم (134544)
 
منتظر ظهور
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۹:۳۵:۵۴
اگر خواست خدا چيز ديگري باشد نمي توان با آن مقابله کرد . خدايا به تو پناه مي بريم و مي دانيم که ان الله غالب علي امره (130878)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۹:۴۲:۱۴
پيروزي احمدي نژاد فقط پيروزي او نيست . در حقيقت شكست موسوي و هاشمي و خاتمي و كروبي و ناطق نوري و محسن رضايي و افروغ خوش و چهره و ... است . در صورتي پيروزي احمدي نژاد بايد گفت كه او قويترين و محبوبترين مئدير اجرايي تاريخ انقلاب است چون ساير مديران اجرايي رايشان در موسوي متجلي است . (130887)
 
دوست
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۰۹:۳۷:۳۹
افروغ و خوش چهره را با اين آقايان يك جا نياوريد اين دو از دلسوزترين منتقدان دولت بودند بر خلاف بقيه كه خودشان سوخته بودند (131373)
 
امین کان
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۹:۴۹:۰۸
اصلا قبول ندارم که الف بد کار کرد. الف خیلی بهتر از بیشتر روزنامه ها کار کرد! الف خیلی خوب بوده و هنوزم هست. (130895)
 
شهروند طبري
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۱۹:۵۶:۰۸
با سلام
اعوذ بالله من الشيطان الرجيم
واتل عليهم نبا الذي آتيناه آياتنا فانسلخ منها
صدق الله العلي العظيم (130902)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۲۰:۰۵:۱۷
من خوشحالم که کشورم در مسیر گفتگو و روشن گری قرار گرفته است. هیچ باکی نیست که هر مقامی (با خانواده و بی خانواده) می تواند از کانیدیدایی حمایت کند. این عین مردم سالاری است. آیا عیبی دارد که یک شهروند ایرانی در هرمقامی بخواهد رای خود را به یکی از کاندیداها بدهد؟ خوب این نشان می دهد که مقامات ارشد هم نمی توانند در فرایند انتخابات نفوذ کنند یا نفوذی داشته باشند. بنابراین می آیند مستقیم یا غیر مستقیم حرفشان را می زنند. این نشانه مثبت و خوشایندی است و دعا کنیم که ادامه یابد. غربی ها می گویند در جهان سوم کسی که انتخاب می شود اولا با رای جعلی آمده است. ثانیا ممکن است در طول مدت خدمت ساقط شود. ثالثا اگر دوام آورد پس از اتمام دوره حتما دستگیر می شود و یا فرار می کند. حالا ببینید که مردم می توانند آشکارا رییس جمهور وقت را انتقاد کنند و هیچ آسیبی به نظام وارد نیاید. می توانند کاندیداهایی متنوع داشته باشند و هیچ اشکالی در فرآیند حکومت داری بروز نکند. رییس جمهور سابق هنوز با احترام و گاهی با تشریفات رسمی در درون کشور سفر می کند و یا بخارج می رود و سفرای ما از او استقبال می کنند. خوب اینها را هم ببینیم و بدانیم که این را مدیون قانون اساسی مترقی بدانیم که براساس آن رهبری معظم می تواند نماد وحدت ملی باشد و همه این تحرکات سالم و پرنشاط پیرامون این ستون محوری در گردش باشد. مبارک است این تکامل و تمدن شکوفا! (130909)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۰۱:۳۳:۳۰
l (131126)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۲۰:۱۱:۱۷
دستش درد نکند چه خوب (130914)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۲۱:۱۱:۴۹
شجاعت الف و مسسول محترم آن در افشای پشت پرده برخی مفسدان اقتصادی بسیار کمست.حتی جرات انعکاس سخنان رییس جمهوردر این زمینه را هم ندارد....شاید میترسه گرفتار اشخاصی مثل موسویان بشه و درش تخته بشه!ومجبور بشه از محضرش عذرخواهی کنه! (130955)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۲۲:۰۱:۲۶
خانواده هاشمی از شهرت خوبی برخوردار نیستند. ولی حمایت آنها، خللی در آراء مردم ایجاد نمی کند. مردم شکست چهار سال پیش آقایی هاشمی را به یاد دارند و این نظرات را یه حساب آن شکست می گذارند.
متاسفانه با وجود تلاش های بسیار آقایی احمدی نژاد، تکروی و تصمیمات ناکهانی و بدون در نظر گرفتن عواقب، شرایط بدی را برای انقلاب و ایران رقم زده است. (130987)
 
یک هموطن
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۲۲:۳۱:۴۳
لطفا فعالیت خانواده های مافیاییِ دیگر در حمایت از آقایان احمدی نژاد و کروبی را هم افشا کنید!
خیلی واضح است که خانواده ی آقای هاشمی اینکار را بکنند. وقتی آقای احمدی نژاد و اطرافیانشان هرچه از دهانشان در می آید به آقای هاشمی و خانواده شان می گویند، خیلی واضح است که آنها هم با ریاست جمهوری او مخالف باشند و هر چه از دهانشان در می آید به او بگویند.
این مطلبِ شما بدین معنا نیست که آقای موسوی در مشتِ آقای هاشمی است. تنها این را نشان می دهد که آقای هاشمی به شدت با آقای احمدی نژاد مخالف است.

لطفا کمی هم از تخریب ها و بد دهنی های آقای دکتر عباسی و خانم فاطمه رجبی و دیگر دوستان در مورد آقای موسوی بنویسید تا عدالتتان حفظ شود.
لطفا نتایج نظرسنجی جدید را منتشر کنید تا عدالتتان حفظ شود. (131002)
 
علی
۱۳۸۸-۰۳-۱۲ ۲۲:۳۶:۳۶
درود به روح بزرگمرد تاریخ ایران هاشمی عزیز که همیشه در لحظات تاریخی سرنوشت ساز بوده وتاریخ راجع به وی وهمچنین خاتمی عزیز به عنوان امیر کبیرهای ایران یاد خواهد کرد در دوره قبل هم اگر تخریب ها وتقلبها صورت نمی گرفت سرنوشت به گونه ای دیگر شکل می گرفت که الان ایران با آن درآمدهای رویائی 4 سال گذشته نفت دراوج قله های پیشرفت بود خدا چنین خواست که مردم قدر بزرگانی همچون هاشمی عزیز را بدانند همچنین فرزندان وخانواده وی درعیان اظهار نظر میکنند چون هیچ باکی ندارند که خود را در خفا نگه دارند که مصداق این جمله است که طلا که پاک است ...... (131003)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۰۰:۱۰:۳۳
روزنامه دولت: ((انتقاد هاشمی از موسوی در سال 60 را تیتر کرد))
این تتخریب نیست؟ روزنامه ایران با پول چه کسی اداره می شود؟ سایت ایرنا و کیهان از پول چه کسی؟ سایت فارس از پول چه کسی؟ (131038)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۰۰:۱۱:۱۲
ما نمي دونيم كي خوبه.ولي براي اينكه ميرحسين راي نياره به احمدي نژاد راي ميديم. (131039)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۰۰:۲۰:۳۸
برای آقای موسوی باید تاسف خورد که خود را بازیچه و ابزار دست دیگران کرده است . اما آیا تصاحب ریاست جمهوری ارزش آنرا داشت که حسن سابقه خود را اینگونه به مسلخ برده و نماینده تفکری نه چندان محبوب شود !
واقعا هر انسان عاقلی از ایشان تعجب می نماید.
زمانی که می توانست به صورت مستقل و براحتی رییس جمهور شود ، نیامد و حالا اینگونه و با این نوع هم پیمانها (در سطوح خرد و کلان) وارد عرصه ای که عاقبت آن معلوم نیست شده است .
خدا عاقبت همه را ختم بخیر نماید. (131051)
 
میثم
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۰۰:۲۱:۴۵
1- مسئولان محترم سایت الف لطفا از جاده متانت و انصاف خارج نشوید.

2-تیتر های شما بعضی اوقات بوی ژورنالیسم جنجالی و بی آینده می دهد.

3- اگر قصد دفاع از رئیس دولت نهم را دارید لطفا مستدل نقاط قوت و ضعف ایشان را مطرح نمایید.

4- کاربرد رویکرد شما در انتخابات 84 بود مطمئن باشید ملت ایران از یک سوراخ دوبار پیاپی گزیده نمی شود. (131053)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۰۰:۲۴:۵۶
آقای موسوی ،
به فرض که رییس جمهور شدید .
می خواهید مجری سیاست ها و نظرات کدامیک از هم پیمان ها و پشتیبان های متعدد و تا حد زیادی متناقض خود شوید؟
خودتان یا کارگزاران یا مشارکت یا مجاهدین یا نهضت آزادی یا .... (131058)
 
adnan
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۰۰:۲۷:۵۳
الف یکی از کارشناسی شده ترین سایتها می بینم بشرطی که نتیجه انتهایی را بعهده خواننده بگذارند مثلا تو همین مطلب اینکه بگیم 4 سال قبل فعالیت نامبردگان بی نتیجه بوده عمق تحلیلی و خبری مطلب را لوث می کنه ضمنا رای من به کروبی است اونم نه بخاطر خودشون بلکه عباس عبدی و دکتر سروش (131059)
 
هاشمی رفسنجانی
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۰۰:۳۸:۱۵
مطمنا نزدیکی به خانواده هاشمی رای اور نخواهد بود امیدوارم این جرثومه های فساد با پیروزی دوباره احمدی نژاد ازاین مملکت برچیده شوند (131066)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۰۰:۴۵:۴۳
واقعا اقای توکلی فردای قیامتی است چرا ابروی افراد رو در سایت خئدت می بری خودت می دونی ما هم می دونیم والله تو به این دولت اعتقاد نداری ولی ...
شما چجور دم از تقوای خودتون می زنید چجور پیرو رهبر می دونید و دست به چنین اقدامی می زنید و فقط کم مونده مانند فاطمه رجبی خانواده امام رو هم ....
خدا به شما رحم کنه و به احمدی نژاد که به راحتی پیش 70 میلیون جمعیت شخصی رو متهم به زدی می کنید قبل از اینکه دادگاه حکمش روشن کنه من نمی دونم یا من اسلام رو نشناختم یا اسلام شما با اون که من می شناسم متفاوت است
اقای توکلی شما یک بار از موسوی به جرم جاسوسی عذر خواهی کردی ولی وای به حالت یگر تشویش اذهان کنی بعدش نتونی ......... وای وای وای وای
بچه مسامونای مدعی چقدر راحت ابرو می برن وای........ (131072)
 
علیرضا
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۰۱:۰۶:۰۸
آقای هاشمی از سرمایه های بزرگ این انقلاب هستند، ایشان اگر نقشی موثرتر از آقای خامنه ای در انقلاب نداشته باشند (که به نظر من دارند) ، مسلما کم تر ندارند. تنها تفاوت اینست که اوشون در مسند مبارک و مادام و مصون رهبری جاخوش کرده اند و ایشون البته هم ریاست خبرگان (که در ظاهر و قانون ) مشرف بر رهبری هستند و هم ریاست تخیص مصلحت نظام را دارند. وقتی که آقای خامنه ای این جسارت را به خودشان می دهند که مستقیم و غیر مستقیم از احمدی نژاد در این دوره (و ناطق نوری در دور 76) دفاع و حمایت کنند آقای هاشمی هم حق دارند که از کاندیدای مورد نظر خودش حمایت کنند.

اگه مردی (که نیستی) منتشرش کن. (131083)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۱۲:۱۰:۰۳
اما ايشان مثل اوشان, نبم تريليون دلار از پول بيت المال به جيب نزده اند و به همين دليل هم, رهبر محبوب ما هستند. اينهم به اراجيف شما در. (131596)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۲:۰۶:۴۱
از کجا معلوم که نزده باشند؟ (135162)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۰۱:۰۸:۳۶
dame rafsanjanio khanevadasham garm delesh baraye irano irani sukhte khob (131089)
 
محمدرضا
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۰۱:۱۳:۳۸
اقای هاشمی خدمات زیادی به انقلاب کرده است اما متاسفانه فرزندان ایشان به ویژه مهدی و فائزه از موقعیت پدر سو استفاده کرده اند.
به نظر می رسد که اطرافیان و فرزندان اقای هاشمی نفوذ زیادی بر ایشان دارند و ایشان از همه واقعیات جامعه بی اطلاعند و اخبار یکسویه به ایشان داده می شود.
با اینکه در دو دوره ریاست جمهوری اقای هاشمی به او رای دادم خدمت فرزندانشان عرض می کنم که بخواهید یا نخواهید احمدی نژاد در همان دور اول انتخابات رئیس جمهور دولت دهم خواهد بود. انشاالله (131096)
 
فرامرز
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۰۱:۲۷:۲۱
اگه این حرف ها درباره آقای رفسنجانی درست است پس پرونده پالیزدار هم باید درست باشد و اگر اینگونه است وای به حال این مملکت (131111)
 
حسین آقا
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۰۱:۲۸:۰۵
دم همه ی بر و بچز شجاع و بدون تعارف الف گرم (131113)
 
محراب
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۰۱:۳۲:۰۳
دوستان عزیز فراموش نکنیم که
اولاحضرت آیت ا.. هاشمی ( یا به قول مخالفانش هاشمی ) رییس مجلس خبرگان رهبری است که همگی منتخب ملت واز علمای طراز اول کشور و نظام هستند که اگر مشکلی به این بزرگی داشت حتما ایشان لحاظ کرده و انتخاب نمینمودند که حالا با انتخاب اقایان خبرگان پس چنین نیست

ثانیا ایشان رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و منصوب مقام معظم رهبری هستند و ایجاد شبهه در شخصیت ایشان که فعلا در مقام ریاست تشخیص مصلحت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند نوعی شبه به انتخاب مقام معظم رهبری است که شرعا و عقلا اصلا صحیح نمی باشد

و در نهایت باید توجه کنیم که اگر قرار باشد با این سرعت بخواهیم بزرگان انقلاب و نظام را متهم و از دایره نظام خارج نماییم شاید روزی برسد که بنا به وصیت حضرت امام (ره) خدای ناکرده انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد.

پس بیدار باشیم که دشمن نزدیک تر از انی هست که فکر میکنیم و شاید نزدیک تر هم شده است؟

دستگاه قضایی هم باید مماشات را به کناری گذارد و به اتهامات رسیدگی کند اگر متهمی مجرم است معرفی کند و اگر نه اتهام زنندگان را به جرم تشویش اذهان عمومی مجازات کند
با تشکر (131121)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۰۱:۵۹:۳۳
HASHEMI BASESHE DIGE BAYAD BE KANDIDE MOSTAGEL RAY DAD VA HAMEYE KANDIDAHA BEJOZ AHMADINEJAD MOHREYE HASHEMIYAN BARAYE HAZFE AHMADINEJAD (131157)
 
محسن باقرزاده
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۰۲:۱۰:۳۱
اگر آقای هاشمی در عرصه این انتخابات میل و نظر خود را مطرح نکند،آیا به جامعه خدمت کرده یا خیانت!
کسی که از 55 سال پیش پا در میدان مبارزه گذاشته امروز حق ندارد نزدیکترین فرد را نسبت به افکار و آرزوهای مدیریتی اش مطرح کندآیا این ظلم به هاشمی نیست.
از طرفی چرا همیشه جبهه افراطیون و خارج از مدار اخلاق سیاسی کم می آورد به هاشمی حمله میکند و هیچ وقت هم موضوع اتهام و تهمت هایش را پیگیری نمیکند.
از آقای توکلی انتظار وسعت تحمل سیاسی بیشتری داشتیم. (131167)
 
رثا
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۰۷:۱۲:۰۳
یکی از دلایلی که به موسوی رای نخواهم داد این است که دوباره خاندان هاشمی همه چیز را در چنگ خواهند گرفت. (131245)
 
اکبر رشیدی
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۰۷:۳۴:۴۴
و مکروا و مکر الله والله خیر الماکرین!
خدا نگذره از کسانی که تشنه قدرتند نه تشنه خدمت
خدا دکتر احمدی نژاد رو موفق بداره انشا الله (131256)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۰۷:۴۰:۵۳
انهائيکه فکر ميکند با مطرح کردن اين گونه مسائل ميتواند ارزش ونقش هاشمي را در انقلاب کم رنگ گنند ره بجائي نخواهند برد هاشمي يکي از نادر روشنفکران حوزه هاست براي همين حضرت امام خيلي از مسئوليتهاي سنگين را به ايشان ميدادندو به او کاملا\"اعتقاد داشتند حالا اگر خانواده او دنبال کارهاي اقتصادي هستند اگر خلاف نميکند که مشگلي نيست و اگر خلاف کارند حساب انها را از پدر بايد جدا کرد کسي را در قبر کس ديگري نميگذارند (131259)
 
حميدي
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۰۷:۵۷:۴۹
چطور اين همه توهين و افترا به اين خانواده مثل آب خوردن مي‌زنند و لي به محض اينكه افراد اين خانواده بر اساس حق قانوني خود مي‌خواهند ازيك كانديدا حمايت كنند،فرياد وا اسفا و .... از همان توهين كنندگان بلند ميشه؟
بالخره خوب يا بد، آقاي هاشمي رفسنجاني نقش بسيار مهمي در ادامه انقلاب داشته و داره.اگر ايشان نتونه از فرد مورد دلخواهش حمايت كنه، واي به بقيه.كمي هم انصاف چيز خوبيه. (131269)
 
دوستدار هاشمي
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۰۸:۱۵:۰۰
با سلام
به نظر بنده جناب آقاي هاشمي يكي از شايسته‌ترين انسانهاي است كه به گردن اين نظام و مردم ايران حق دارد اما نكته خيلي مهم اين است كه بايد تهمت نزنيم به كسي
به نظر شما آقاي هاشمي به اين پولها نياز دارد؟
پس بياييد درست فكر كنيم و كرامت انساني را حفظ كنيم
من به عنوان يك شهروند ايراني از آقاي هاشمي تشكر مي كنم (131283)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۰۸:۱۷:۳۷
برای ما مشخص نشد که شما چه مرام و مسلکی دارید (131288)
 
آزاده
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۰۸:۲۹:۳۸
من نمیدانم چرا هر زمان مطلب یا خبری در رابطه با حمایت خاندان هاشمی رفسنجانی از میرحسین موسوی در سایتی یا نشریه ای منعکس میشه با واکنش حامیان و طرفداران میرحسین موسوی روبرو می شویم .
اگه شخصیت هاشمی عالی و یک رجل سیاسی کاردان و خانواده اش از خدمتگزاران دلسوز به این آب و خاک و مردم بوده اند ، پس این همه ناراحتی و احتراق و واکنش مثبت و منفی برای چیست ؟ و چرا همراهی هاشمی رفسنجانی با خانواده اش در حمایت از میرحسین موسوی را یک اهانت و یا جوسازی از جانب رقبا تلقی می کنید ؟
.... چه باک از رقیبان مصاحبت اکبر آقا را خوش است . (131298)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۰۸:۴۶:۰۸
دوست عزيز دموكراسي يعني حاكميت به گونه اي عمل كند كه امكان نظارت هر شهروند بر3 قوه امكان پذير باشد اينكه رييس قوه مجريه خيلي راحت اظهار مينمايد كه در 24 سال گذشته عمليات مفسده جويانه اقتصاذي بوده است يعني كه چه؟ (131328)
 
ابراهيم
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۰۸:۵۵:۳۰
اقاي هاشمي مديريت سكولار و غربي را وارد بدنه دولت كرد،وتا ميتوانست از انديشه و ارمانهاي امام فاصله گرفت وحالا هم كه احمدي نژاد تا حدودي آن را احيا كرده تمام قد جلوي او ايستاده.در واقع هاشمي=اسلام امريكايي. (131339)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۰۹:۰۸:۵۵
رفسنجانی فاعضه تو خارج چکار دارند اگر دلسوزند ثروت شان را در راه خیر خرج کنند (131352)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۰۹:۱۳:۲۳
یا در مورد هاشمی نمی دانید یا خود را به ندانستن می زنید همه بزرگان نظام می دانند هاشمی ایران و انقلاب را دوست دارد و به آن خیانت نمی کند هرچه می توانند او را تخریب میکنند ولی هاشمی که تنها نیست اگر خدای نکرده کار غیر معقولی بکند به یک ملت برمی گردد. هاشمی ایران را تا کنون ایران نگه داشته است وگرنه تا حلا عرب ها به ما آسیب های جدی زده بودند و نیازی به اسرائیل و آمریکا نیست. (131354)
 
mohammad
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۰۹:۲۰:۱۵
باعرض سلام وخسته نباشيد اي كاش اقاي احمدي نژادبه وعده هايش عمل مي كردودست مفسدان اخلاقي واقتصادي راروميكردهرچه ضربه مي كشيم ازخودمان است انشاءا... به اين ايه زيباي قران توجه داشته باشيم لم تقولومالاتفعلون (131361)
 
امیدوار
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۰۹:۳۹:۴۷
انشاا... دوستان الف توجه دارند که درباره کسی صحبت می کنند که با حکم مقام معظم رهبری رئیس مجمع تشخیص مصلحت و با انتخاب اکثریت فقها رئیس مجلس خبرگان رهبری شده است؟ حتماَ این دعواها برای رضای خدا نیست. کاش از گذشته درس می گرفتیم. انشاا... در عذر خواهی و طلب حلالیت از آقای موسویان صداقت داشته اید! (131375)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۱۰:۰۴:۳۰
از انتخابات واین موضوع بگذریم
احمدی نژاد دروغ می گوید
اصولگراها دروغ می گویند
اکثر مردم دروغ میگویند
جناب اقای هاشمی تورا به خدا قسم برای اثبات بی گناهی خودت ودروغگویی ما فقط به فقط یکبار وفقط برای یک خانواده (هاشمی ) موضوع قانون از کجا اورده اید را اجرا کنید .
نه بابا توقع زیاد بود فقط لیست داراییهای خود را ارائه کنید
بازهم میدونم زیاد است فقط لیست دارائیهای یکی از دختر خانمها یااقا پسرها را منتشر فرمائید بخدا قسم اگر حق با شما بود من به عنوان سینه چاک شما تا اخرین قطره خونم از شما وخانواده محترمتان دفاع خواهم کرد
اگر هم نکردید و بود فقط شما را بخدا و خون شهدا واگذار میکنم (131402)
 
fereydoon
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۱۰:۰۷:۱۷
از اول انقلاب تا کنون جناب هاشمی در هرکاری که داشته ادم شاخصی بوده انموقع که رئیس مجلس بود رئیس مجلس ادم مهمی بود وقتی رئیس جمهور بود همینطور و در تشخیص مصلحت هم خلاصه ادم خوشفکر وفعالی است همینطور اولادانش و ختی دوستانش مانند اقای جاسبی بنظر من ایشان موجب گل کردن نظریات اقای خاتمی شدند و بدون کمک ایشان نظریات جناب خاتمی دربایگانی خاک میخورد (131404)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۱۵:۳۱:۳۷
اضافه بفرمائید خانوادشون هم در فعالیت های اقتصادی بسیار شاخص هستند (131821)
 
ح
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۱۰:۱۳:۳۰
باسلام از محسن هاشمي مديرعامل مترو و پس بزرگ هاشمي هم خبري داري شايد آينده اون مي خواد رئيس جمهور بشه و زياد در انظار عمومي ظاهر نمي شه مگه زماني كه پول كم مياره تا مترو بسازه و به احمدي نژاد حمله كنه با رفيق شهردارش (131414)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۱۰:۱۷:۵۷
با سلام -اميدوارم گروهي كه ميخوان به آقاي مير حسين راي بدن قبل از راي دادن به عملكرد دولت آقاي هاشمي و آقاي خاتمي يك نگاه گذرا داشته باشن .

ممنون ميشم اي هموطن اگه راي ما فقط به عملكرد افراد باش نه به تيپ و اموال آنها . (131422)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۱۰:۲۷:۴۴
مثل اینکه پرونده اشان خیلی سنگین است که اینطور به تکاپو افتاده اند ! (131438)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۱۰:۳۳:۳۲
che iradi dare ke khanevadeye hashemi montaghede dolato tarafdare moosavi bashan hade ahghal az shoma shafaftare raftareshoon ma belakhare nafahmidim shoma tarafe dolati ya montaghede dolat.roo bazi kon baradar (131450)
 
حسين
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۱۰:۴۱:۰۳
آقاي هاشمي عزيز لطفا در انجام كارهاي تبليغاتي بيشتر توجه كنيد ببينيد رسانه هاي بيگانه چگونه از اين نظرات خانواده شما سوء استفاده مي كنند مگر خود شما نگفتييد كه طوري صحبت نكنيد كه بيگانگان خوششان بيايد (131463)
 
ارسلان
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۱۱:۱۳:۱۶
- ایشان از بزرگان انقلاب اسلامی بوده اند و احترام ایشان واجب می باشد .

- به دلیل منصب مهم ایشان یعنی ریاست مجلس خبرگان رهبری احترام ایشان می بایستی در همه محافل حفظ باشد و خدای نکرده اگر کسی علیه ایشان ادعای جرمی داشته باشد باید از مراجع قانونی اقدام کند .

- نقش مجلس خبرگان در ثبات بی نظیر نظام مقدس جمهوری اسلامی بعد از ارتحال حضرت امام (ره) بر همگان آشکار است مبادا هیمنه این نهاد ارزشمند را مخدوش نماییم .

دشمنان بیش از آنکه هاشمی را هدف گرفته باشند نظام را هدف گرفته اند و پیگیر تضعیف مجلس محترم خبرگان هستند تا در دوران حساس تصمیم گیری ، مجلس خبرگان را از پشتوانه مردمی محروم سازند و کشور را دچار اغتشاش کنند . (130918)
 
فرهاد از نیویورک
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۱۱:۱۶:۰۲
من ۲۶ ساله انتخابات شرکت نکردم



تا شنیدم فائزه رفسنجانی داره از موسوی حمایت میکنه


به خاطره کم کردن روی --- با بابای --- میرم و به احمدی نژاد
رای میدم تبلیغ رفسنجانی یعنی تیره خلاص برای موسوی (131010)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۱۱:۱۸:۵۳
لابد نهاد های قضائی و نظارتی و دادستانی همه بی خیال رشوه بوده اند فقط دولت اقای احمدی نژاد است که چهار سال است می خواهد علیه انها اقدام کند !

باز هم که وعده به دادگاه کشاندن می دهند؟

چهار سال گذشته حتی اسمی گفته نشد اگر بود چرا قبل از انتخابات یقه کسی را نگرفتید و یا رئیس دولت حتی اسمش را نگفت؟

این ترفندها کاربردی ندارد (131009)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۱۱:۴۳:۲۵
آنها مثل ديگران براي پيروزي فرد مورد علاقه شان تلاش ميكنند اين جرم است؟
مير حسين يك فرد مستقل است اين هم جرم است؟ (131557)
 
مهدی امیری مقدم
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۱۱:۵۶:۰۸
آقای هاشمی 30 سال پیش خدمات زیادی برای این انقلاب شکوهمند انجام داد
آرزوی من نیست مسلمان باشم
آرزوی من این است که مسلمان بمیرم
کاش آرزوی همه همین بود (131579)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۱۲:۰۱:۵۶
بهترین مرد وباسیاسترین مرد ایران هاشمی زنده باد هاشمی (131588)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۱۲:۱۶:۱۳
میر حسین موسوی ، مهدی کروبی ، محسن رضایی = هاشمی رفسنجانی (131607)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۱۵:۲۷:۵۲
خدایا قلوب مردم در دست توست 1 و هدایتشان بر عهده توست2 . در این انتخاب قلبهایشان را به کسی مایل کن که هدایتگر به سوی تو باشد. آمین
برای دوستان ارسال کنید .
1: یا مقلب القلوب و الابصار
2: ان علینا للهدی (131813)
 
kian
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۱۷:۱۱:۰۷
سلام درود بر هاشمي خداوند اين مرد بزرگ را براي ايران اسلامي حفظ كند واقعا ما چند تا هاشمي داريم ؟ جرا نمك ناشناسي ميكنيد انم مد شده هركس سوءاستفادهاي ميكند ميگن مربوط به خانواده هاشمي است . ببين چگونه ياران امام را يكي يكي از صحنه بيرون ميكنند فردا زبانم لال نوبت رهبر مي رسد كه باند احمدي نژاد موذيانه اين كار را ميكنند منتها با اظهار ارادت به رهبري نمونه اش: حمايت از مشايي - ادغام حج وزيارت در سازمان ميراث فرهنگي وگردشگري- و.......... بهوش باشيد ..ساده انديشي نكنيد . (131929)
 
یه دوست
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۱۷:۵۵:۳۳
آقای هاشمی از بزرگان این نظام است کاری که آقای احمدی نژاد سر این مملکت آورد هر کس دیگه ای که جای رفسنجانی بود تمام تلاشش را می کرد (131990)
 
rezaie
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۱۸:۵۰:۱۵
اخر بازی نتیجه مشخص میشه.هاشمی اینبار برنده است. (132052)
 
rezaie
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۱۸:۵۲:۲۴
موسوی زنده باد (132054)
 
احمد عبدالهی
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۲۲:۲۴:۲۵
مواظب باشیم تا شیطان لعنت الله علیه دین و آخرت مارا ارزان نخرد و باور داشته باشیم که خداوند حق تعالی در همه حال ناظر بر رفتار و گفتار ما میباشد شاید همین را بس که آقای هاشمی در نمازجمعه خیل عظیمی پشت سر ایشان نماز می خوانند و اگر به ایشان اعتقاد نداشته باشند خدای نکرده باید گفت که چهره نفاق در آنان نفوذ کرد ه که انشاالله اینطور نیست پس از قهر و انتقام خدای بزرگ به حراسیم. (132197)
 
شهروند
۱۳۸۸-۰۳-۱۴ ۰۶:۲۲:۳۲
سلام
با این مناظره چه اتیشی انداخت احمدی نژاد تو دامن اینا!

جالب اینجاست که اقای موسوی هم حمایت این دوستان رو معمولی میدونه شاید خبر نداره که اینا اول حمایت میکنن بعد سوار میشن ! (133342)
 
هادی
۱۳۸۸-۰۳-۱۵ ۱۳:۳۱:۰۳
به نام خدا با سلام بابا تو رو خدا یه جوری صحبت نکنید که انگار دوره احمدی نژاد دوره نکبت بوده و این دوره رو با دوره های قبل مساوی ندونید .کجا وزیرا ومدیرای احمدی نژاد مثل وزیران و مدیران دوره های هاشمی و خاتمی فکر پر کردن جیبشان بودند . اگر نمی دانید چه کنید .....اگر احساس تردید می کنید به ولایت فقیه و رهبری اقتدا کنید که در هر زمان و هر مکان از این دولت خدمت گذار حمایت کردند(تا جایی که صدای اصلاح طلبان و هاشمیسم هم در آمد)......///////// و در پایان باید به آنهایی که خواب نیستند و خودشان را به خواب زدند بگویم که شما را نمی شود بیدار کرد و اگر احمدی نژاد برای شما قرآن و آیه هم نازل کند راضی و قانع نمی شوید. پناه می برم به خدا از شر فتنه های آخرالزمان.یا علی علیه السلام (134469)
 
عبدالله
۱۳۸۸-۰۳-۱۵ ۱۵:۰۵:۳۹
آلودگی ها رو از دل ها تون پاک کنید, بعدش با نیت خداپسند بهش رجوع کنید, تکلیفتون رو می فمید. گورستان ها پر از ادم هایی است که ما الان جاشون زندگی می کنیم. از اونا عبرت بگیریم. (134512)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۵ ۱۵:۱۷:۱۱
مگه ابن آقاب هاشمی همونی نبود که رهبر در مدحش گفت برای ایشان هیچکس آقای هاشمی نمیشه. حالا چی شده که ذوب شدگان در ولایت بهش حمله میکنند و این چه حکومت ناب محمدیه که قادر به مقابله با دزدها نیست و در عین حال نسخه برای بقیه عالم میده. (134517)
 
علی رضا
۱۳۸۸-۰۳-۱۵ ۱۶:۲۵:۵۷
جناب آقاي مهندس موسوي
آنانكه مقابل شما ايستاده اند،توانايي اداره ي يك نانوايي را هم ندارند.
(امام خميني،صحيفه نور،ج21،ص199 (134538)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۵ ۱۷:۲۴:۳۵
تخريب موسوي هم از پروژه هاي احمدي نژاد است (134553)
 
انوش
۱۳۸۸-۰۳-۱۵ ۲۰:۰۹:۱۸
حما دليلي داره كه همه بزگاي نظام از موسوي حمايت مي كنند.
عملكرد احمدي نژاد در اين 4 سال واقعا بد بود.
تو مناظره هم كه فقط آبرو ريزي كرد. (134621)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۵ ۲۲:۲۳:۳۶
سلام
آقاي رفسنجاني كي ايت الله شد
رهبري هم حكم مجمع ايشون را با عنوان حجه السلام زد (134673)
 
ناشناس
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۰:۰۲:۵۱
چرا اینقدر دروغ تحویل مردم می دهید؟
دیدید که خطبه ای درکارنبود ومصاحبه هم دروغ محض است؟!
چرابافرافکنی سعی درتشویش اذهان عمومی نسبت به هاشمی دارید؟
مطمئن باشید تخریب هاشمی به نفع هیچ کس نیست حتی دولت نهم.
وای براین فرهنگ اطلاع رسانی که شماداعیه دار آن هستید.
کجاست تقوای رسانه ای ؟ (134699)
 
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۰:۴۸:۵۶
اي بابا دو بار اين چپي ها هاشمي و خانواده اش را سكوي پرتاپ كردند .دوبار هم راستي ها دارند كم كم با اين تاكتيك به تيجه مي رسند . معلوم نيست ايت تاكتيك تا كي نتيجه بده (134734)
 
عبدالرحمن
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۱۲:۲۰:۴۱
با سلام

\"آقاي مهدي هاشمي، رياست دفتر هيات امناي دانشگاه آزاد واقع در ميدان نياوران تهران را به عهده دارد و به موضوعات نفتي نيز بي علاقه نيست. نام وي در پرونده رسيدگي به تخلف شركت استات اويل و شركت توتال در دادگاه هاي نرو‍ژ و فرانسه؛ به عنوان طرف ايراني برده شده است.\"

این جمله آیا دلیل دست داشتن آقای هاشمی در مافیای نفتی نیست؟

حق مطلب را آقای احمدی نژاد اداء کرد و اسم کسانی را برد که همه مردم ایران چیزهای در مورد آنها شنیده بودند و از روی علاقه دوست نداشتند که باور کنند و یا اگر باورداشتند مانند عقده ای گلوگیر آنها شده بودو نمیتوانستند بازگو کنند. هر جا این مطلب بازگو میشد میگفتند شما با عناصر اصلی انقلاب مشکل دارید و هزار برچسب دیگر درست میشد. گویا حالا که رئیس جمهور محبوبمان این حرف را زد این عقده بازه شد است و همه در حال نفس کشیدن راحت هستیم. خدا حفظش کند. (135184)
 
حجت
۱۳۸۸-۰۳-۲۰ ۰۹:۱۶:۰۴
یادمان باشد هرکس رای بیاورد ما ملت باید اتحادمان حفظ شود و گوش به فرمان رهبر عزیزمان هستیم و در مقابل دشمنان خارجی و داخلی ملاک دستور رهبر است مردم عزیز راه نجات اتحاد است (140972)
 
نیکی
۱۳۸۸-۰۳-۲۰ ۱۰:۳۰:۵۹
در مورد نظرات دوستان...

اینکه بعضی از دوستان برای تمسخر افراد سیاسی از نام کوچک استفاده کرده اند، به نظر جالب نیست.
من نمی گم که اشخاصی که این چند روز اسمشون به عنوان مفسد اقتصادی برده شده بیگناهند ( چون برای حرفم مدرکی ندارم) ولی مدرکی هم ( به جز حرفهای کوچه بازاری) برای اثبات گناه ایشان ندیده ام.... (141102)
 
سیدزاده
۱۳۸۸-۰۳-۲۵ ۲۳:۴۱:۴۵
دوستان بدانیدکسی که توسط دادگاه محکوم شد بایدمجازات شود هیچ فکرکردیدآقای هاشمی رفسنجانی چکارکرده برای این انقلاب وچه نقشی درمواقع حساس داشته مقام معظم رهبری گفتند هیچکسی برای من آقای هاشمی نمیشود مطمئن هستم نقش ایشان کمتراز خیلی های دیگر نیست (148959)
 
بیزن
۱۳۹۰-۰۳-۲۵ ۱۳:۴۷:۰۳
با سلام دوستان من از طرفداران اقای هاشمی هستم خداییش چندین ساله 32 ساله میبینم چقدر خدمت بی حدی برای کشور کرده ایشان نه احمدی نه خاتمی نه کروبی فقط خود ایشان دوستشان دارم وحاظرم برای ایشان کشته شوم ایشان هم ثروت هم سواد هم سیاست خوبی دارن انشاالاه موفق باشند اقای هاشمی دوستتان داریم من این دوره حتی رای ندادم چون شما کاندید نبودید اگر کاندید شوید برایتان بسیار زحمت میکشم دوستتان دارم موفق باشید و همچنان برای کشور خدماتتان را اراعه دهید خواهش میکنم دست بوس شما فقط فرمان جهادم ده ببین چه کار میکنم (462916)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.