نظر منتشر شده
۹۵
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 325211
تصاویر/مقایسه وانت نیسان ۱۳۹۴ با نیسان ۲۰۱۶
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۲








 
نکته سنج
۱۳۹۴-۱۰-۲۷ ۱۶:۳۰:۵۰
تفاوت از زمین تا آسمان است. (3474843) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۲۸ ۰۰:۱۷:۱۴
دوستان در ایران بیشتر تصور میکنند که فقط یک ماشین گران باید تجهیزات رفاهی و مدرن داشته باشد در حالیکه در کشورهای پیشرفته که معمولان اینگونه ونتها برای کشاورزان و یا کارگران ماهر ساخته میشوند ، به دلیل اینکه اینگونه افراد بیشترین ساعت را با این ماشینها کار میکنند و البته درآمد بالایی‌ دارند، بهترین امکانات رفاهی را هم دارند ... و دومین تصور نادرست در ایران این است که وانت باید حجم بالایی‌ برای بار زدن داشته باشد... در حالیکه اصولا برای این ونتها برای جای بجای مستقیم و بار زدن استفاده نمیکنند، بلکه در اینجا برای همه چیز، کشناده وجود دارد، مانند تریلی‌های کوچک... یکی‌ از این وانته میتواند به راحتی‌ کشناده یی با مثلا ۶ اسب یا گاو یا چند ماشین و یا کشنده‌هایی‌ مملو از چندین تن مواد ساختمانی یا کود و یا لوازم خانگی ... حمل کنند... خلاصه هر نیسان تیتان به راحتی‌ میتواند تا بار ۱۰ نیسان آبی‌ را با یک رندنه حمل کند و بهره واری فوق العاده بالایی‌ دارد. (3475861) (alef-13)
 
یاسر
۱۳۹۴-۱۰-۲۸ ۲۰:۴۶:۰۹
جالبه قیمت داخلی زامیاد با قیمت خارجی نیسان برابره!!!! (3478365) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۱۰-۲۸ ۲۱:۲۹:۵۲
نیسان آبی غلطه. بهش می گن نیسان خطری! (3478433) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۱۰-۲۸ ۰۰:۵۷:۱۱
فقط رنگ متفاوته (3475914) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۴-۱۰-۲۹ ۱۲:۵۹:۵۹
خوب که چی ؟؟
یعنی ملت نمیدونن تفاوت نیسان ایران با نیسان به روز چیه!!!!
معلومه که میدونن.همه ملت میدونن . کار از این حرف ها گذشته . لطفا برای ملتی که بدو بدو میرن تو صف های چند متری می ایستن برای خرید همین نیسان با وجود اینکه میدونن تفاوت از زمین تا آسمونه، این تصاویر را نذارید. اینا خودشون میخوان اینی هستن باشن .منتظرن از کره ی مریخ یکی بیاد براشون مملکت بسازه!!!!!!!! (3480031) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۱۰-۲۷ ۱۶:۵۳:۰۶
تشابشون رو هم ببین!
هر دو چهار تا چرخ دارن و چرخهاشون گرده!
خخخ (3474889) (alef-13)
 
نینا
۱۳۹۴-۱۰-۲۸ ۰۵:۳۳:۲۴
من بعید میدونم حتی چرخ نیسان ما کاملا گرد باشه. اما در تعدادشون یعنی چهار تا با شما موافقم. (3476020) (alef-13)
 
حسن
۱۳۹۴-۱۰-۲۷ ۱۶:۵۳:۲۲
با سلام
خدا وکیلی رنگ آبی نیسان 94 چه رنگ قشنگیه .
به نظرتون این نیسان تو ایران فروش میره با اون رنگش ؟ (3474891) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۲۷ ۱۶:۵۹:۲۷
همش فتوشاپه!! (3474903) (alef-13)
 
جواد
۱۳۹۴-۱۰-۲۷ ۱۷:۰۳:۲۵
باز هم نیسان مدل پنجاه وسه کاربراتوریم ارزوست (3474913) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۲۷ ۱۷:۰۸:۴۲
در کل زندگیمون چنین تناسبی حاکمه! (3474930) (alef-13)
 
zaker
۱۳۹۴-۱۰-۲۷ ۱۷:۱۰:۰۲
والا آدم مونده كه چي بگه... (3474932) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۲۸ ۱۰:۰۰:۴۸
الان 1394 هست یا میلادی همون 2016 است ،چه فرقی باهم دارن؟؟ (3476416) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۲۷ ۱۷:۱۱:۴۷
نتیجه بازار انحصاری برای خودروسازا همین میشه (3474940) (alef-13)
 
bita
۱۳۹۴-۱۰-۲۷ ۱۷:۱۲:۳۰
زیبائی در سادگی (3474946) (alef-13)
 
هادی
۱۳۹۴-۱۰-۲۸ ۰۸:۱۱:۴۸
صدای گوش خراش ترمز های نامطمئن اتاق ناراحت مصرف سوخت زیاد آلودگی زیاد در عین سادگی (3476145) (alef-13)
 
Sam
۱۳۹۴-۱۰-۲۷ ۱۷:۵۲:۰۱
بسيار عالي
هر دو كاملا مفهومي هستند (3475038) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۲۷ ۱۷:۵۹:۰۶
شرم آوره ..... (3475046) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۲۷ ۱۷:۵۹:۳۸
خداییش آبیه خیلی بهتره....
اقلا خیلی ها میتونن آرزوش کنن (3475047) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۲۹ ۲۲:۳۹:۰۶
کی آرزوهامون رو اینقدر کوچیک کرده؟! فکر نکن به همین نیسان 94 پول کمتری از خیلی از اون ماشینهای لوکس خارجی می دی! (3481452) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۲۷ ۱۸:۳۸:۲۲
همون نیسان زامیاد برای عزیزان نیسان وانت سوار ایرانی کافی هست وا مصیبتا که مدل 2016 بدست اینها بیافته رسما از روی سقف ماشین های خیابان رد میشوند (3475125) (alef-13)
 
نینا
۱۳۹۴-۱۰-۲۸ ۰۵:۳۶:۵۸
اتفاقا اگه مدل 2016 داشته باشند بیشتر رعایت میکنند. (3476022) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۲۷ ۱۹:۰۱:۵۴
مگه فرقی هم دارند؟!!!! (3475173) (alef-13)
 
رر
۱۳۹۴-۱۰-۲۷ ۱۹:۲۵:۴۷
وانت زامیاد 20 میلیونی رو با نیسان تیتانی که کف قیمتش 40 هزار دلاره اصلا نمیشه مقایسه کرد تیترتون خیلی زرده (3475214) (alef-11)
 
راننده تراکتور
۱۳۹۴-۱۰-۲۷ ۲۲:۵۲:۵۲
مقایسه اشتباه است از جهاتی.
وانت نیسان های وطنی طبعا برای حمل گوجه و تره بار و سیمان و آهن و چیزهای مختلف طراحی شده اند و بیشتر به درد می خورند
تیتانی بیشتر به درد سفر می خورد تا بار کشی.
بله (3475648) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۲۸ ۰۹:۴۱:۰۶
فک میکنم قیمت نیسان وانت خیلی بیشتر از 20 میلیون تومن باشه. ماشینی که بشه باهاش ماهی حداقل یک و دویست بار جابجا کرد قیمتش خیلی بیشتر از این حرفاس (3476355) (alef-13)
 
رر
۱۳۹۴-۱۰-۲۸ ۱۱:۲۲:۴۰
قیمت نیسان مدل ۹۰،۹۱همین ۲۰تومنه صفرش حدود ۳۰میلیونه که تازه ۱۸تومن وام داره تو باما میتونین ببینین (3476685) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۱۰-۲۷ ۱۹:۲۷:۲۸
فقط نیسون آبی! (3475217) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۱۰-۲۷ ۱۹:۲۷:۴۲
فقط حسرت و افسوس (3475219) (alef-11)
 
سارا
۱۳۹۴-۱۰-۲۷ ۱۹:۳۸:۱۳
حرفی ندارم! (3475234) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۴-۱۰-۲۷ ۲۲:۲۲:۵۸
ولی یه جور های تو یه مایه هستن دلت پاک باشه نیسان 24 یا 2016 بهونه است. (3475572) (alef-11)
 
ایرانی
۱۳۹۴-۱۰-۲۷ ۲۲:۲۷:۴۶
فرق اقتصاد دولتی و اقتصاد خصوصی همینه ، فرق شوروی و آمریکاست که اولی متلاشی شد و دومی دنیا رو گرفت، در اقتصاد دولتی بسیاری از نیروها مازاد و با پارتی استخدام میشوند و رقابتی وجود ندارد، مدیران ضعیف دولتی به خاطرنوع عقیده انتخاب میشوند ولی مدیران بخش خصوصی بر اساس لیاقت و تخصص (3475585) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۲۷ ۲۲:۴۳:۲۴
مگر اینکه خانوما این ماشین را بپسندند
خانم محترم، فکر کردین قراره با مزدا توی خیابون ویراژ بدند یا به خانم هماسیه پوز بدند خییییییر
با مزدا و نیسان کچ و اهک و اشغال و .... جابجا می کنند فکر می کنید با اون ماشین دوکابینه ژیگول میشه این کارها را انجام داد
یک بار اجر و کچ توش بریزند چند میلیون تومان از قیمتش کم می شه (3475619) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۴-۱۰-۲۷ ۱۹:۴۴:۴۰
نیسان این خودرو رو اصلا قبول نداره و تحت لیسانس نیسان نیست، نیسان کلا صنایع خودروی ایران رو.به دلیل عدم رعایت موارد تحت لیسانس خود تحریم کرد (3475245) (alef-13)
 
امیر
۱۳۹۴-۱۰-۲۷ ۲۱:۱۰:۵۷
نیسان تیانا همین الان داره تو پارس خودرو تولید میشه یکی از به روزترین خودروهای مونتاژیه با رنو هم که شریکه شما از کجا اوردی که به دلیل عدم رعایت لیسانس تحریم کرده؟ (3475424) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۱۰-۲۷ ۲۲:۰۲:۵۷
همین الان ؟ تیانا که دیگه تولید نمیشه، (3475534) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۱۰-۲۷ ۲۲:۴۷:۳۲
تیانا نه تیتان !!!! (3475628) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۲۸ ۰۶:۵۴:۴۶
کجا رو گرفتی؟!
بحث درباره سواری تیاناست نه وانت تایتان! (3476062) (alef-13)
 
علی 12
۱۳۹۴-۱۰-۲۷ ۲۳:۲۷:۰۵
علی اقا پارس خودرو امتیاز خودروهای نیسان رو مستقیما از نیسان ژاپن نخریده. بلکه نیسان کل امتیاز تولید بعضی از محصولاتش رو به دانگ فنگ چین فروخته و پارس خودرو هم از اونا خریدن. کلیه قطعات وارداتی هم چینی هستن و نه ژاپنی. (3475737) (alef-13)
 
بهلول
۱۳۹۴-۱۰-۲۷ ۱۹:۵۱:۰۴
نتیجه کنترل بازار داخل فقط با اعمال تعرفه های گمرکی و بکار گرفتن مدیران سفارشی و رانتی که بزرگترین معضل کشور برای ایجاد اشتغال و نیز تولید محصولات با کیفیت میباشد. مدیرهای سفارشی و کنترل صنایع خصوصا صنایع بزرگ توسط مدیران سیاسی، در مردم و مدیران با سواد و اصحاب علم و تجربه در کشور دلسردی بوجود آورده و به موازاتش مردم را از صنایع داخلی و پیشرفت و ترقی اونها ناامید کرده.
نظام باید از این نحوه مدیریت و مداخله و سیاستگذاری و تعین تکلیف و تعیین مدیران و ... برای صنایع خصوصا صنایع بزرگ دست برداره و اجازه بده که بخشهای خصوصی واقعا بصورت خصوصی اینها را کنترل کنند، تا مردم امیدوارم بشند که کیفیت سال به سال بالا میره و ...
نظام به معنای واقعی کلمه باید از دست اندازی به دست درازی به این امور پرهیز کنه و به مردم واگذار بکنه و به جاش به سیاست گذاری درست و نظارت دقیق بدون فساد و تقویت جایگاه و عدالت دستگاه قضایی برای برخورد با قانون شکنان بپردازه.

شنیده شده که نظام مجدد برای تشویق مردم به خرید کالای داخل قصد زیاد کردن تعرفه های گمرکی و .. را داره، من متعجب هستم که تا کی نظام در ایران نمیخاد از تجربه سی سالش بهره بگیره و بفهمه که این کار میان مدت و بلند مدت بشدت تخریب کننده اقتصاد است(اثبات این نیاز به بخص مفصل دارد) به هر حال بایستی از بلایی که صنایع خودرو سازی بر اموال و جان و مال و وقت و بیت المال در این چند دهه آورده درس عبرت گرفت. قولهای رانتی پرورانده شده، که سالهاست از جیب مردم میخورند و جان و آسایش مردم را به خطر انداختند و با اشتغال رانتی که ایجاد کردند همواره سربار ممکلت و مردم بوده اند و دلیل آن فقط و فقط بالا بردن تعرفه های گمرکی بدون معیار و حساب و کتاب و ....
در سالهای گذشته این قولهای خودرویی بی خاصیت محل انباشت مشتی مدیر سفارشی نالایق، و مدیرانی میانی فرصت طلب بوده است. اگر ساختار درست بود در مدت 5 سال میتوانست به جایگاه اصلی خود برسد ولی نتیجه این همه تحمل مردم و خرید خودروهای گران و بی کیفیت و آلاینده، فقط در جیب عده ای معدود با حقوقها و پاداشهای میلیونی و زد و بندهای فراوان و چپاول و متول شدن گروهی شد، ولی تاوان آن را کل مردم کشور پرداخت کردند.
و اکنون بعداز چند دهه نه علم روز را دارند نه بازار جهانی نه چشم اندازی برای رشد دارند.
تعیین تعرفه های گمرکی باید معقول و متناسب با شرایط بین المللی باشد. کشوری که نیروی کار ارازن و بیکار دارد، و انرژی ارزان در اختیار بخشهای تولیدی قرار داده است، دیگر زیاد کردن تعرفه های گمرکی برای حمایت، یک رانت مضاعف و احمقانه برای مشتی بی کفایت و تنبل است.
چطور است که کشوری مثل کره و ژاپن با خرید نفت و منابع اولیه مثل سنگهای معدنی و سنگ آهن و مس و .. از ایران و انتقال به کره و ژاپن و... نیز نیروی کار گران قیمت میتوانند خودرویی به روز تولید کنند و مجدد به ایران صادر کنند و این همه هزینه های حمل و ... را بدهند ولی باز هم از قمیت خودروهای داخلی ارزان تر و بسیار با کیفیت تر میشود ولی سازنده داخلی اینگونه است!!!
همه اینها به نظام برمیگردد که اشتباهات استراتژیک در مبنای مدیریتی و ... داشته و ماحصل 35 سال از عمر آن، مدیرانی طلبکار، رانتی، مفسد و سود جو با جیبهایی که هرگز پر شدن را درک نکرده دارد.
وگرنه مهندسی و متخصص ایرانی همان است که در همه کشورها در حال کار است و منابع و مواد اولیه هم که حاضر. حلقه مفقوده مدیریت و برنامه ریزی صحیح و مدیران لایق است. که در تمام بخشهای کشور جای خالی ان به حفرهای بزرگ تبدیل شده. در عوض کرسی های کشور مملو از مدیران با روزمه های کاغذی و رانتی پر شده،
آیا فکر میکنید اگر این مدیران را سر کار گذاشتید، که تنها فکر و ماموریت آنها پر کردن جیبشان و سر کار گماردن وابستگان است، مردم و جامعه علمی و متخصصان و مدیران و مهندسان در رده های پایین این را قبول میکنند که با تمام انرژی کار کنند و برنامه های احمقانه آنها را اجرا کنند که باعث تغییر و تحول در صنایع بشود!!!؟ خیر، کاملا واضح است که وقتی دیدند این حضرات میچاپند، انها هم در جلو این حضرات ریا میکنند و در باطن به چاپیدن در سطوح پایین تر ادامه میدهند.
این وضعی است که کشور و تمام ادارت و ارگانها و صنایع و ...در تمام این چند دهه به آن مبتلا شده اند و برای تغییر آن باید واقعا ابتدا نظام اراده واقعی برای تغییر رفتار و دیدگاه خود به جامعه را بپذیرد و سپس آن را اجرایی کند.
ضربه ای که این مدیران سفارشی و نوه و نتیجه های بی عار و بی سواد به نظام و کشور و مردم و اسلام زده اند، نه دشمن زده نه اسرائیل و نه آل سعود و ...
متاسفم که دیدن چیزی به این واضحی برای حضرات اینقدر سخت است و برای عده ای هم که خود را به کوری زده اند که دیگر هیچ!!! (3475258) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۴-۱۰-۲۷ ۲۱:۲۳:۱۲
ژاپن نفت ندارد (هزینه خرید نفت + تصفیه + تبدیل)
ژاپن آهن ندارد (هزینه خرید آهن + هزینه سوخت + تصفیه + ساخت آلیاژ)
ژاپن آلومینیوم ندارد (همانند آهن)
ژاپن مرتع ندارد و در نتیجه صنعت گاوداری هم ندارد (هزینه خرید چرم طبیعی برای روکش صندلی و روکش فرمان و روکش دنده).
در ژاپن دستمزدها بسیار بالاتر از ایران است.
خودروهای ژاپنی به سرتاسر دنیا حمل می شوند (هزینه حمل و نقل + هزینه دلالی + هزینه بیمه حمل دریایی + هزینه حمل تا محل)
خودروهای ژاپنی پیش فروش نمی شوند و بعضا قسطی به فروش می رسند (بازگشت سرمایه بسیار کند صورت می گیرد)
خودروسازهای ژاپنی با قطعه سازها نقد معامله می کنند (خروج پول نقد از شرکت).
خودروهای ژاپنی خدمات پس از فروش خوبی دارند (ضرر برای شرکت، نفع برای مشتری)
خودروهای ژاپنی همیشه دارای تکنولوژی های به روز و منحصر به فرد هستند (ایجاد هزینه توسط بخش تحقیق و توسعه)
خودروهای ژاپنی دارای کیفیت بسیار عالی هستند (ایجاد هزینه توسط بخش های مهندسی و کنترل کیفی)

ولی خودروی تویوتا کرولا 2016 فقط هفده هزار دلار و کمری 2016 فقط 23 هزار دلار است. جهت اطلاع به پول ایران (دلار 3700 تومانی) معادل 63 و 85 میلیون تومان.
اونوقت باید برای دنا 40 میلیون تومان پول داد؟؟؟؟؟؟ یا تیبا 24 میلون توما؟؟؟؟؟!!!!!

نتیجه گیری:
کاملا مشخصه که ایراد مدیریتی درحد فاجعه است. (3475461) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۱۰-۲۸ ۱۱:۱۳:۴۵
دوست عزیر مدیریت اشکال داره قبول دارم. ولی خوداییش ما به اندازه ژاپنی ها کار میکنیم. بهره وری کارمون چقدره؟ (3476647) (alef-11)
 
حامد
۱۳۹۴-۱۰-۲۸ ۱۴:۱۶:۲۴
دمت گرم هرانچه دردل بودودرد،راگفتی (3477280) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۰-۲۷ ۱۹:۵۵:۲۹
اون آبیه داداش ناقص الخلقه اون یکیه (3475270) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۲۷ ۲۰:۱۸:۳۹
بیشتر از این ما رو شرمنده نکنین!!!! (3475315) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۲۷ ۲۰:۴۹:۵۰
چطور مملكت رو داغون كردن (3475370) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۱۰-۲۷ ۲۰:۵۱:۵۲
خلایق هرچه لایق (3475374) (alef-11)
 
dadash
۱۳۹۴-۱۰-۲۸ ۰۹:۰۴:۱۹
هزار آفرين به اين كامنت (3476255) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۲۷ ۲۰:۵۴:۰۶
کار فوق العاده ای بود. ولی همیشه حق با نیسان آبی است (3475378) (alef-11)
 
علی
۱۳۹۴-۱۰-۲۷ ۲۰:۵۶:۰۶
تازه کیفیت اون ایرانیه از سی سال پیشش هم کمتره. (3475383) (alef-11)
 
hamvatan
۱۳۹۴-۱۰-۲۷ ۲۱:۲۹:۳۸
سی سال پیش؟؟؟؟!!!!!
از زمان شاه تولید میشده تا الان اون موقع فقط رنگ سفید اش تولید میشد نزدیک 44 سال هست که داره تولید میشه (3475476) (alef-11)
 
محمد محمد
۱۳۹۴-۱۰-۲۷ ۲۱:۱۳:۲۱
معلومه آبیه بهتره :D:D:D
تو ایران با اولی گچ و سیمان می برن. خداییش شما خودتون دلتون میاد تو نیسان 2016 گچ و سیمان و آهک و این چیزا بذارید؟
تازه بعضی جاها ماشین آشغالی هم هست. (3475433) (alef-11)
 
حبیب
۱۳۹۴-۱۰-۲۷ ۲۱:۳۷:۴۴
آیا کارهائی که نیسان آبی برای ما می کند شما حاضرید با این نیسان دو کابین یکی را انجام دهید . (3475498) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۱۰-۲۷ ۲۱:۳۸:۰۸
نیسان روندی؟!!!ترمزش کجاست؟ (3475499) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۱۰-۲۷ ۲۱:۵۵:۵۸
واقعا لذت بردم عجب ماشین قدرتمند و باکلاسیه خیلی زیبا است (3475528) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۱۰-۲۷ ۲۲:۰۲:۲۸
یک آقایی تو تلویزیون میگفت من عقایدم را سی سال یا چهل سال است همونطوری حفظ کردم خب اینم مثل اونه ما فکر میکنیم تغییر نکردن خوب است در صورتیکه ادم باید هرسال بهتر شود این نیسان آبی را هم عوض کنید چرا به مشتریان خود چنین نگرشی دارید. (3475533) (alef-11)
 
علی
۱۳۹۴-۱۰-۲۷ ۲۲:۱۵:۳۸
حالا جالب اینه که مدیران رده بالای این دولت در نشکیل این خودرو سازهای متحیرالعقول شرکت داشتند سال ها قبل و شاید دلیل این شدت جمایت از خودروسازها هم همین است (3475550) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۱۰-۲۷ ۲۲:۳۸:۰۵
مایه سرافکندگی و شرمساری است. (3475605) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۲۷ ۲۳:۴۴:۳۳
شرمنده کشورهایی هستند که وانت ابی را هم نمیتوانند تولید کنند. (3475787) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۲۷ ۲۲:۴۸:۰۳
نیسات ابی را اگه پیش فروش کنند یا با وام 20درصد بفروشند مردم صف میکشند ما ملت همینم از سرمون زیاد است (3475630) (alef-13)
 
محسن
۱۳۹۴-۱۰-۲۷ ۲۲:۵۲:۱۶
تا زمانی که یه عده باشن که شعار خودرو صفر ممنوع رو نقض میکنن و میرن تو صف وا میستن برای این تولیدات آشغال وضع همین طور میمونه و شایدم بدتر بشه (3475644) (alef-13)
 
قنبر کور
۱۳۹۴-۱۰-۲۷ ۲۳:۰۱:۵۰
از ماست که بر ماست (3475667) (alef-13)
 
hdsh
۱۳۹۴-۱۰-۲۷ ۲۳:۰۶:۰۴
به نیسان ابی عادت کنی هیچ ماشینی بهت حال نمیده....فقط اقا نیسان (3475673) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۲۷ ۲۳:۲۶:۵۹
جالبه یک سوم بنزین کشور را این ماشین مصرف میکنه!
حتی اینجا هم مردم طرفدارشن! (3475734) (alef-13)
 
کامران
۱۳۹۴-۱۰-۲۷ ۲۳:۳۶:۵۵
واله همین زامیادم الان 40میلیون قیمتشه خریدنش کار هر کسی نیست (3475769) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۲۷ ۲۳:۴۰:۰۸
واردات خارجی یعنی واردات بیکاری
واردات خارجی یعنی اشتغال خارجی (3475775) (alef-13)
 
بیگی
۱۳۹۴-۱۰-۲۷ ۲۳:۴۲:۳۶
اون جدیده خیلی بیریخته خوشم نیومد ازش عشق فقط ابی
ابیه ته (3475780) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۲۸ ۰۰:۰۲:۴۰
همه از من میترسن، من از نیسان آبی "یک کامیون" (3475829) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۲۸ ۰۱:۲۱:۱۰
لعنت بر رانت
لعنت بر انحصار
لعنت بر فساد
لعنت بر ظلم
لعنت بر ظالم
لعنت بر خودروهای کشنده مردم که الودگی شون و کیفیت و قیمت شون امان مردم رو بریده (3475940) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۲۸ ۰۳:۳۲:۱۵
بهمون نسبت هم ایران با ژاپن هست، تهران به توکیو، ایرانی به ژاپنی، دانشگاه ایرانی به دانشگاه ژاپنی (3476005) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۲۸ ۰۴:۲۶:۳۵
درد اینجاست که بعد از 44 سال خودرو سازی تازه برای کلی از قطعاتش وابسته هستیم . (3476011) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۲۸ ۰۶:۵۴:۲۷
لیسان آبی میخوایم . (3476061) (alef-13)
 
قرتاسي
۱۳۹۴-۱۰-۲۸ ۰۷:۳۸:۳۲
كمي تفكر كردن بد نيست. همين (3476087) (alef-13)
 
قرتاسي
۱۳۹۴-۱۰-۲۸ ۰۷:۳۹:۱۳
بجان خودم انگار دارم كارتون تماشا مي كنم (3476088) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۲۸ ۰۸:۴۲:۳۴
آبیه بهتره چون همیشه حق تقدم با اونه ! (3476209) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۲۸ ۰۸:۵۲:۲۵
اونایی که مسبب این قضیه هستند پشت خاکریز تحریمهای 12 ساله حرف برای گفتن دارند.انشاله بعد ازتحریمها دیگرچنیین محصولات زشت وغیر قابل قبولی تولید نکنند .راستی شاهکار تولید خودروساز داخلی وانت نیسان آبی (دیزلی) است با سیستم ترمز ضد abs وترمز دستی اتوبوسی بدون باد با عملکرد ایستایی خودرو تنهادر سطح صاف ازدیگر تغییرات عمده تبدیل صدای خاص موتوروانت نیسان که شبیه به صدای زیبای پاترول بود به صدایی شبیه به تراکتور ساخت تبریز .شایان ذکراست که تولید این وانت باعث شد وانت داران بنزین سوز به خاک سیاه بنشینند ونرخ حمل بار برای ایشان درمقایسه بانرخ وانت دیزلی چند برابر باشد وبازارکاررا ازدست دادند/.خسته نباشید (3476226) (alef-13)
 
ممد
۱۳۹۴-۱۰-۲۸ ۰۸:۵۲:۳۵
قياس مع الفارق

نيسان ماشين كار

ماشين دوم يك خودروي تشريفاتي مهندسي براي جابجايي چهارتا مهندس يا مسئول كشوري براي بازديد از يك پرژه ساختماني يا راه يا بازديد از يك حوزه ،پالايشگاه و ...

آقاي كارشناس سوال من از شما اينه آيا با ماشين شيك شما ميشه دو تن تيرآهن جابجا كرد.
با ذهن مردم بازي نكنيد.خودروي سودآورتون رو وارد كنيد. (3476227) (alef-13)
 
ناشناس
۱۳۹۴-۱۰-۲۸ ۰۸:۵۴:۳۹
واقعاً متاسفم برا اين مملكت
برا اين مردم بيچاره
عمق فاجعه خيلي زياده . خيلي....... (3476233) (alef-13)
 
مرتضی
۱۳۹۴-۱۰-۲۸ ۰۹:۱۱:۱۳
دمش گرم نیسان ابی عالیه قیمتش چنده من میخرم وای اون چهارتا چراغش دله منو برد خدا (3476278) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۲۸ ۰۹:۲۶:۴۶
لازم به ذکراست که اولا تمام تولیدات خودرو وطنی وارداتی است وهرجا که کیفیت از بین رفته قطعه ساز داخلی زحمت کشیده کپی زده ماهم چهل ساله که حمایت کردیم وانت نیسان که تولید ژاپنه زحمت تکثیر وحفظ ظاهر آثار باستانی گونه آن با سایپا است .به فرض اینکه تمام تولیدات داخلی است ایجاد تغییرات مثبت همسو با سایر دنیا بد نیست. داشتن وانت زیبای دوکابین با رنگ متنوع بد نیست خیلی از افراد با داشتن چنیین خودرویی نیاز به داشتن خودرو سواری ندارند از سویی عدم تناسب این خودرو با تولیدات جدید در خیابانها فاجعه ساز است .هر گاه که بطور ناگهانی ترمز میزنیم بیشتر حواس راننده به پشت سره و نگران از برخورد تیر آهنی بنام سپر از پشت سر واما صدای آشنا وناخوشایند ترمز نیسان که زنگ منحصربفردی دارد آمیخته ازصدای ضربه زنجیر و آهن درب عقب وجیغ لاستیک وایستادن وانت که هرچه در آن هست را نیم متر به حرکت درمیآورد بیشتر شبیه به شلیک منجنیق است تا توقف خودرو ظرفیت آن هم شگفت آور است از ابتدا2.5 تن ظرفیت داشت که به شکل نامحسوسی 1 تن افزایش داشته احتمالا بخاطر حذف کاربراتور بوده /. (3476316) (alef-13)
 
محمد صالح
۱۳۹۴-۱۰-۲۸ ۰۹:۳۴:۱۹
فقط می تونم بگم شرم آوره. (3476340) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۲۸ ۱۰:۳۸:۱۱
یادم میاد برای کارآموزی دانشحویی مدتی را در شرکت زامیاد مشغول به کار شدم

سال 1364 و خط تولید آن سالها بود که همین نیسان آبی را تولید میکرد حالا بنده

باز نشسته شده ام هنوز هم مدیران آن شرکت همان خودرو را تولید میکنند

وقتی حمایت همه جانبه دولت از این مجموعه ها به بهانه حمایت از تولید صورت

میگیرد بچه هایمان که هیچ نوه نتیجه هایمان نیر مجبورند گرفتار این گونه تولیدات

بی کیفیت باشند. (3476530) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۲۸ ۱۴:۱۷:۰۷
آینه هاشون شبیه همه (3477286) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۰-۲۸ ۱۴:۲۰:۰۹
کلا داریم خاطره بازی می کنیم!
در شهر ما ( مثلا کلان شهر اراک) حتی خیابانها و دکانها هم مثل 40 سال پیش مانده و هیچ تغییری نکرده! ماشینهایمان هم مثل 30 سال پیش!!!!
کلا اصلا حس نمی کنیم داریم پیر میشیم و همیشه توی خاطراتمون زنده ایم! (3477305) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۱۰-۲۸ ۲۱:۴۶:۰۳
بابا این دو کابینه.اگه تک کابین بود تیر اهن هم میشد باش جابجا کرد.چقدر بعضیا نگران جابجای تیر اهن هستن.بابا بدبخت شدیم رفت...عقب موندگی را ببینید.نه که فکر گچ وخاک بردن باشین وبگین نیسان ابی خوبه.این ماشن چار برابر نیسان خودمون میتونه گچ جابجا کنه.نگران نباشین.چی بگه ادم. (3478456) (alef-11)
 
مهدی
۱۳۹۴-۱۰-۲۸ ۲۳:۰۵:۳۱
فلفل نبین چه ریزه؛بشکن ببین چه تیزه (3478579) (alef-11)
 
ب.ج
۱۳۹۴-۱۰-۲۸ ۲۳:۱۱:۱۸
این نیسان خودمونو عشق است ،اون نیسان خارجیه خوب نیست آخه خیلی راحت ومطمئنه.آدم باید ریسک پذیر باشه (3478587) (alef-11)
 
ایرانی
۱۳۹۴-۱۰-۲۹ ۱۳:۲۰:۲۱
هیچ ماشینی آبی لیسان نمی شه . (3480117) (alef-11)
 
محمد
۱۳۹۴-۱۰-۲۹ ۱۴:۰۸:۳۷
آينه هاش شبيه همه كه... (3480327) (alef-11)
 
نوستالژی
۱۳۹۴-۱۱-۰۱ ۰۵:۰۹:۰۳
حتی دلشون نیومده بعد 44 سال یه رادیو و یا پخش توی داشبوردش بذارن و به اون صورت زشت و فاجعه بار جاش خالیه !!! التماس تفکر !!!😁😁😁 (3484191) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۲ ۱۳:۰۱:۱۹
نیسان ما بهتره😀😀😀 (3487156) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۲ ۱۹:۲۵:۵۴
مونتاژ کاران ما چرا نام خورا خودروساز گذاشتند باید مونتاژ کار برای همه عمرنام گذاری کنند (3487781) (alef-13)
 
سبحان
۱۳۹۴-۱۱-۱۹ ۲۰:۴۵:۳۶
سلام واقعا زیب است هر چرخ نیسان 2016 تمام نیسان 1394 ارزش دارد (3532246) (alef-11)
 
امیرحسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۳-۱۸ ۱۲:۰۵:۱۷
نیسان ما سه برابر اون یکی بارمیزنه (4418011) (alef-11)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.