نظر منتشر شده
۲
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 351591
ورود شورای‌رقابت به غیر رقابتی بودن آگهی‌های صداوسیما
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۱۱
شورای ملی رقابت صبح فردا در جلسه خود پرونده رویه‌های ضد رقابتی در پذیرش و پخش پیام‌های بازرگانی را بررسی می کند.

به گزارش اقتصادنیوز، شورای ملی رقابت فردا صبح در دویست و چهل و نهمین دستور جلسه خود به بررسی پرونده رویه‌های ضد رقابتی در پذیرش و پخش پیام‌های بازرگانی در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران خواهد پرداخت.


بر اساس این گزارش با توجه دریافت گزارش‌هایی مبنی بر انحصاری بودن تبلیغات در سازمان صدا و سیما شورای رقابت، پذیرش و پخش پیام‌های بازرگانی در این سازمان را مورد بررسی قرار خواهد داد و در صورتی که مسجل شود سیستم پذیرش و پخش آگهی در این سازمان انحصاری است، دولت وارد قیمت‌گذاری در بخش آگهی‌های این سازمان خواهد شد.

این گزارش حاکی از آن دارد که با توجه به اینکه صدا و سیما تنها رسانه کشور بوده و رادیو تلوزیون‌های بخش خصوصی هنوز اجازه فعالیت در این زمینه را ندارند، شورای رقابت وارد قیمت‌گذاری آگهی‌های بازرگانی این سازمان شده است.

شورای رقابت که بیشتر در خصوص قیمت‌گذاری خودرو نزد افکار عمومی شناخته شده است این‌بار با ورود به موضوع انحصار در صدا و سیما فصل جدیدی از شرح وظایف خود را در معرض نگاه مردم قرار خواهد داد.
 
کلمات کلیدی : صداوسیما+آگهی بازرگانی
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۱۹ ۱۹:۲۶:۰۶
یه سوال از شورای رقابت
پراید رو چه قشری می خرن و آگهی رو چه قشری به صدا و سیما می دهد؟ (3692354) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۰ ۰۹:۲۸:۵۳
چرا شورای رقابت به غیر رقابتی بودن تعرفه پزشکان اشکال نمی گیرد. (3693624) (alef-11)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.