نظر منتشر شده
۲۵۰
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 164238
مسئول دفتر شورای فرهنگی آستان قدس:
حرف های سحر ریحانی ربطی به آستان قدس ندارد
بخش داخلی الف، 25 مرداد 91
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۴۹
مسئولان آستان قدس رضوي درباره سپردن پروژه اي 1.5 ميلياردي به يك بازيگر غير متخصص سكوت اختيار كرده اند.
 
به گزارش الف؛ سحر ریحانی که سابقه بازی در چند فیلم دست سوم را فقط در کارنامه خود دارد و فاقد سابقه تهيه كنندگي و كارگرداني سينماست، طی مصاحبه ای که چند روز گذشته با سایت قانون داشته خبر از اختصاص بودجه یک و نیم میلیاری آستان قدس رضوی به این بازیگر برای ساخت " مجموعه زلال بی انتها " داد ، مجموعه ای که خود ریحانی هنوز نمی داند فیلم داستانی است یا مستند .
 
ریحانی در این مصاحبه در مورد نحوه شروع به کار در آستان قدس و گرفتن این پروژه میلیاردی می گوید : " من دانشجوی صنعتی شریف هستم و چهار سال متوالی در المپیاد ریاضی برنده شدم. سال گذشه که برای مسابقه به کره رفته بودیم حاج آقای طبسی هم در مراسم تجلیل حضور داشتند. یک روز حرف رسید به این که خواسته‌های من چیست. من گفتم حاج آقا من خیلی دوست دارم در ایران دفتر تولید داشته باشم که از نظر بودجه و حمایت‌ها در سطح عالی باشد و حرف اول را بزند. گفتم، حاج آقا دوست دارم آدم پولداری باشم. کمال‌گرا هستم و اگر ساپورت مالی و قانونی پشت دفتر تولید نباشد زمین می‌خورم. بعد از این حرف بود که حاج آقا پیشنهاد داد که به رغم اینکه حرفه‌ای نیستم، به خاطر جایزه‌ای که در ریاضی دریافت کردم و البته اینکه آن را به آقا امام رضا اهدا کرده‌ام در آستان شروع به کار کنم. این شد که کم‌کم فعالیت‌های ما شروع شد. ایشان خوششان آمد "
 
درپی انشتار این خبر، خبرنگار الف برای اطلاع از علت اعطای این پروژه  و برطرف کردن ابهامات آن قصد انجام گفتگویی با شورای فرهنگی آستان قدس و حجت الاسلام و المسلمين حسيني دبير شورا داشت که بعد از یک روز تلاش، حاج آقا حسيني از اين گفتگو طفره رفت و منشی وی اعلام کرد که حاج آقا گفتند به هیچ مسئولی در شورای فرهنگی آستان ارجاع ندهید. بعد از این ضمن تماسی با آقای هاشم آبادی رئیس اداره اطلاعات ،اخبار و رسانه خواستار پاسخگویی به سوالاتی درباره این قرار داد شدیم که وی مصاحبه را به ده دقیقه بعد موکول کرد و بعد از ده دقیقه، تلفن خود را تا لحظه انتشار خبر خاموش كرده است.
 
در این میان مسئل دفتر شورای فرهنگی آستان قدس اعلام کردند که پروژه تمام شده و یک شخصی حرفی زده و به ما ربطی ندارد. حاج آقاي حسيني هم مصاحبه نخواهد كرد و به همه دستور داده در اين باره حرفي نزنند.
 
صرف هزینه های میلیاردی برای یک بازیگر دست چندم که به قول خودش آدم مذهبی نیست و فقط پول برایش مهم است و تجهیز دفتر وی چه معنایی دارد ؟ آیا به صرف خوش آمدن مسئولی در آستان قدس رضوی باید اینگونه پروژه های مرتبط با بزرگترین سرمایه مذهبی و معنوی کشور به شخصی فاقد تمام شرایط اعطایی این پروژه داد؟
 
مسئولان آستان قدس رضوی بايد با شکستن سکوت خود، پاسخگوی افکار عمومی و رسانه ها باشند .
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۵ ۱۸:۱۷:۵۰
باسلام
ميشه بگين كجاي اين مملكت بودجه پروژه با حساب و كتاب تخصيص داده ميشه كه حالا گير دادين به اين پروژه. (915913) (moderator16)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۵ ۱۹:۲۳:۱۹
درسته كه بعضي جاها شير توشيره بودجه شون ولي شما با قدرت اين موضوع را پيگيري كنيد تا ته قضيه در بياد (916031) (moderator102)
 
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۰۹:۱۳:۰۰
چرا آستان قدس رضوی برای فعالیت های اقتصادیش مالیات پرداخت نمی کند و اصولا بدور از هرگونه مالیات و بازرسی است؟؟ (916864) (moderator102)
 
نمازي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۱۰:۲۰:۱۳
بايد از آستان قدس رضوي تحقيق و تفحص بشه كه واقعا اينقدر راحت پول آستان رو خرج مي كند ؟ (916952) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۱۲:۱۵:۳۱
این حرفی است که احمدی نژاد بارها زده است. (917205) (moderator102)
 
منتظر عدل علی (ع)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۱۵:۰۲:۵۷
مطمئن باش ته قضیه چیزی در نمیاد جز توجیهات بی اساس و در نهایت ماستمالی قضیه . (917486) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۵-۲۷ ۱۴:۲۲:۵۳
با سلام
همه دارید راه را عوضی میروید اصلاً بحث این خانم نیست به هرکسی این پول را پیشنهاد بکنند میگیرد و سعی میکند یه کاری بکند. مسئله ایشان نیستند مشکل ما با مسئولین آستان قدس رضویست که چگونه حاتم بخشی میکند. این یکی برملا شده وای به آن پروژه هائی که هیچکس از آن با طلاع نیست (916821) (moderator102) (918638) (moderator22)
 
۱۳۹۱-۰۵-۲۵ ۱۹:۳۲:۱۳
چرا آستان رضوی سال گذشته نقاشی های هنرمندان را از دیوارهای خیابانی در مشهد زدود؟ (916049) (moderator102)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۱۱:۴۷:۵۴
حیف پول ملت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (917124) (moderator102)
 
بهار
Canada
۱۳۹۱-۰۵-۲۵ ۲۰:۴۵:۱۴
دوست عزیز منابع تامین اعتبار پروژه های آستان قدس نذورات و موقوفات مردم برای امام رضا (ع) است ... دادن 1.5 میلیارد تومن به همچین آدمی برای همچین کاری کجا با نیات واقفین و نذر کننده ها سازگاری داره؟؟؟ حرام اندر حرام است! (916161) (moderator102)
 
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۱۶:۰۷:۲۹
خوب بهش پول ندید. (917578) (moderator16)
 
parsa`
۱۳۹۱-۰۵-۲۷ ۰۰:۱۴:۳۲
دوست لازم است عرض کنم درآمد موقوفات و نذورات فقط در جای خودش هزینه میشود.وتولیت استان قدس تاکنون از حق التولیه مخارج عام المنفعه زیادی انجام داده است که ربطی به نذورات و موقوفات ندارد .لطفا الکی رگ گردنتون نزنه بالا (918035) (moderator16)
 
لیلا
۱۳۹۱-۰۵-۲۷ ۱۳:۳۹:۳۱
آره پشتیبانی پشتیبانانی مثل شما ست که بیرقدار کاندید نمایندگی در داخل اتوبوس سرش می شکند و مثل شمائی حاضر می شود برود زندان ولی بعد هم از زندان آزاد می شود هم بدون نوبت خدمت می گیرد هم زمین بند جیم می گیرد و هم... (918575) (moderator1)
 
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۸ ۱۴:۱۸:۵۱
تهمت نزن ماه رمضونی (920111) (moderator22)
 
United States
۱۳۹۱-۰۵-۲۷ ۱۵:۱۲:۲۴
کاملا درسته ! خیلی ممنون از این پاسخ محکم و مستدل. موقوفات واقعا در جایی که خودشان تشخیص دهند خرج می شود (918699) (moderator22)
 
سعید
۱۳۹۱-۰۵-۲۸ ۱۰:۳۳:۰۳
میشه لطفا بفرمایید حق التولیه چقدره که 1.5 میلیاردش رسیده به این خانم؟ (919659) (moderator22)
 
ahmad
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۸ ۱۵:۲۴:۰۸
جناب آقای پارسا خواهش میکنم با این اصطلاحات بازی نکنید. ممکنه بفرمایید حق التولیه مربوط به کجاست؟ اگر تولیت آستان قدس رضوی رو میفرمایید که تاجاییکه خبر داریم و از آن مطمئنیم صاحب آن آستان حضرت علی بن موسی الرضا علیه آلاف التهیة و الثنا، همنشین فقرا و محرومان و دستگیر مستمندان و بیچارگان بوده اند که همین مرام ایشان باعث شده تا بعد از گذشت 1200سال از شهادت آن بزرگوار، مردم اینطور عاشقانه به طواف آستان ملکوتی ایشان سرازیر شوند. ضمناً مطمئنم حذف تمامی این تبلیغات، تزئینات و امکانات ظاهری آستان قدس، ذره ای در محبت و ارادت عاشقان و زائران آن حضرت تأثیری نخواهد داشت.
لازم بذکر است در زمانی که بنا بر آمار رسمی خانوارهای شهری با درآمد ماهانه کمتر از 946 هزار تومان و خانوارهای روستایی با درآمد ماهانه کمتر از 580 هزار تومان زیر خط فقر به حساب می آیند نمیشود ادعا کرد که ما فقیر نداریم. (920230) (moderator1)
 
۱۳۹۱-۰۵-۲۸ ۲۱:۵۷:۰۰
درامد حاصل از نذورات با نذورات فرقی ندارد و نمی توان سود حاصل از سرمایه اولیه را با کلاه های شرعی تغییر کاربری داد . (920640) (moderator22)
 
زائر
United States
۱۳۹۱-۰۵-۲۹ ۰۱:۲۵:۳۳
اگه میشه این کارای عام المنفعه رو بگین ما ام بفهمیم ما که تو مشهدیم چیزی ندیدیم شاید تو خارج از کشور خرج میشه ... (920859) (moderator22)
 
United States
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۰۴:۵۶:۳۵
بعله ولی قضیه مشکوکه، (916712) (moderator102)
 
علوي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۱۴:۰۶:۴۴
لطفا بيشتر به مسائل حيات خلوت بزرگي به نام آستان قدس بپردازيد - البته اگر زورتان برسد!- از جمله اينكه همين حاج آقاي حسيني معاون تبليغات و ارتباطات اسلامي حره، زير مجموعه اين معاونت 6،7 تا اداره هست -البته اخيرا 3 مديريت هم اضافه شده- اكثر قريب به اتفاق كاركنان زير مجموعه ي اين معاونت تحت عنوان حق الزحمه اي ساعتي مشغول شده اند بدون هيچگونه مزاياي قانوني مثل اضافه كار، پاداش، عيدي -سبد ارزاق و حتي بيمه!
آيا خود حضرت به اين امر راضي اند؟! غربت غريب الغرباء در تشكيلات آستان قدس نيز غريب است...
خواهشمندم درج فرماييد به اميد حل مشكلات اين قشر عظيم.
ممنونم (917390) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۵-۲۷ ۱۱:۳۰:۴۱
بگذار همین یک سایت بمونه باز هم فیلترش می کنند (918389) (moderator1)
 
کمیل
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۱۸:۴۹:۵۷
مشکل اینجاست که این پول از همون پول هایی هست که مردم با تمام وجود هدیه می کنند به امام رضا ولی اینا در چه راه هایی حیف و میل می کنند! (917782) (moderator16)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۸ ۱۱:۰۲:۲۵
دلم به حال آن پیرزن روستایی بدبخت و مومن می سوزد که با کمال اخلاص و در کمال احتیاج یک اسکناس ده هزار تومانی که آخرین سرمایه قالی بافی اش است را به ضریح مطهر می اندازد و در عوض اینگونه با نذورات و موقوفات مردم آقایان و آقازادگان بازی می کنند و به احدی هم پاسخگو نیستند (919711) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۵ ۱۸:۱۸:۲۵
عجب! چطور به ایشان ربطی ندارد؟ این خانم در مصاحبه خود گفته پروژه های دیگری را شروع کرده و حتی خبر از تحهیز دفترش توسط آستان قدس داده؟! واقعا اگر می خواهید دنبال دین گریزی جوانان باشید به همین موضوع نگاه کنید: پول آن روستایی بدبختی که از شکم فرزندش می گیرد و نذر امام رضا می کند را به خانمی بدهند که با افتخار می گوید من مذهبی نیستم و هدفش پول درآوردن سریع است!!؟ (915915) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۵-۲۵ ۲۰:۰۴:۵۷
قطعا ربطی به آستان قدس نداره. ولی به آقازاده ربط داره. امان از این ابن زبیرها.
ضمنا الف جان! چند روز دیگه دوباره فیلتر میشی. همه که احمدی نژاد نیستن هرچی بخوای منتشر کنی. (916114) (moderator102)
 
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۰۵:۳۷:۰۳
ببین داری با دم شیر بازی میکنی الف
میخوای تیکه بندازی تا دولت هست به افراد دیگه نزدیک نشو (916737) (moderator102)
 
۱۳۹۱-۰۵-۲۸ ۲۱:۱۲:۱۶
اين شخص از آدمهاي توليت است كه مإمورشده تهديد كند.مثبتها را هم نگاه كنيد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (920602) (moderator22)
 
مهدی
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۲۲:۴۹:۱۲
فیلتر شدن الف بخاطر این مطلب گند کارشون رو بیشتر بالا میاره
امیدوارم این قضیه باعث جمع شدن دست و پای این آقازاده های بی درد از این مکان شریف بشه (917980) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۵-۲۷ ۱۱:۳۱:۳۰
تنها از این جا به جایی با سرمایه بیشتر می روند (918390) (moderator1)
 
زائر
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۰۸:۲۱:۰۷
واقعا اگریک همچین جفایی شده باشد امام رضابزنه کمرشون رو (916819) (moderator102)
 
۱۳۹۱-۰۵-۲۸ ۲۲:۰۰:۳۵
امام رضا با شمشیر الف و یاران (920645) (moderator22)
 
یونس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۹ ۱۰:۵۶:۵۴
اخه من نمی دونم کی به اینم منفی داده؟
اخه باانصاف؟! (921146) (moderator22)
 
Netherlands
۱۳۹۱-۰۵-۲۵ ۱۸:۱۹:۵۵
مگر ریخت و پاش آستانقدس به همین یک میلیارد و نیم ختم میشه. از مردم مشهد بپرسید هزاران حرف نگفته در این خصوص دارند. (915918) (moderator16)
 
حجت
Netherlands
۱۳۹۱-۰۵-۲۵ ۱۸:۲۰:۱۲
راستی از نتیجه دادگاه المکاسب چه خبر؟ (915919) (moderator16)
 
Belgium
۱۳۹۱-۰۵-۲۵ ۲۲:۲۳:۴۹
الماکاسب رو خوب اومدی (916252) (moderator102)
 
۱۳۹۱-۰۵-۲۵ ۱۸:۲۵:۰۴
لااقل اگه مهندس مشایی به بازیگران پول می داد اونهم نه میلیارد میلیونبی اونهم به بهترین ستاره هاش (915927) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۵-۲۵ ۲۳:۵۵:۳۴
تازه وام می‌داد، نه بلاعوض. (916440) (moderator102)
 
جعفریان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۵ ۱۸:۳۶:۱۴
عجله نکنید. آن روی سکه را هم ببینید!
خداییش خیلی آدم صادق و قابل اعتمادی است که رک و راست گفته مذهبی نیست و می خواهد پول دربیاورد. در حالی که عده ای دیگر نیز همینطور هستند اما با هزار ریا و تظار و جانماز آب کشی خودشان را جا می اندازند. به نظر من، این شخص را باید به خاطر صداقت و راستگویی اش قدر دانست.
دوستان و همکیشان عزیز! چرا به صداقت این فرد نگاه نمی کنید؟ آیا راستگویی بهتر است یا رفتن در لاک و خود را مذهبی جا زدن؟ آیا رفتار این خانم که صادقانه خودش را بیرون ریخته، قابل ستایش نیست؟
آیا فکر نمی کنید که اگر بگذارند این خانم کارش را با همین افکارش انجام دهد، بقیه نیز از لاک بیرون آیند و خودشان را همانطور که هستند به نمایش بگذارند؟
ضمن اینکه به عنوان یک آدم مذهبی معتقدم کار مذهبی را باید به افراد صد در صد مذهبی (نه ریاکار و متظاهر و جانماز اب کش) سپرد، صداقت این خانم بازیگر را تحسین می کنم و بر او به خاطر همین صداقت و راستی درود می فرستم.
از طرف دیگر هم باور دارم که یک شخص غیر مذهبی صادق، بسیار بهتر از یک متظاهر و پشت هم انداز می تواند از پس یک پروژه مذهبی با حفظ معیارهای حرفه ای برآید. (915943) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۵-۲۵ ۱۹:۱۷:۰۰
جعفریان جان. از شما بعید بود. ظاهرا دم افطار شده، خون به مغزت نمیرسه. چیو به چی ربط دادی. پیشنهاد میکنم اگر یه دزد بی دین وایمون با زورگیری از خودت و خانوادت سرقت کرد و بیمارستانیت کرد، ازش تشکر کنی و بگی خیلی ممنونم که همون ابتدا گفتی من بی دین و ایمونم! (916019) (moderator102)
 
جعفریان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۵ ۲۳:۰۶:۱۳
نه عزیز! فرمایش شما بسیار بی ربط است قربانت گردم. مثالی که زده اید آنقدر پرت است که خودت هم اگر بارها از روی آن بخوانی نمی دانی چه نوشته ای.
قضاوت را بر عهده بینندگان می گذارم. (916321) (moderator102)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۵ ۲۳:۵۴:۴۱
چرا داری حرف الکی می زنی؟ این خانم بنده خدا کجا دزدی کرده آقا یا خانم نامحترم؟! (916439) (moderator102)
 
علی بوستانی
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۰۸:۲۹:۰۶
با سلام
همه دارید راه را عوضی میروید اصلاً بحث این خانم نیست به هرکسی این پول را پیشنهاد بکنند میگیرد و سعی میکند یه کاری بکند. مسئله ایشان نیستند مشکل ما با مسئولین آستان قدس رضویست که چگونه حاتم بخشی میکند. این یکی برملا شده وای به آن پروژه هائی که هیچکس از آن با طلاع نیست (916821) (moderator102)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۱۰:۵۳:۱۲
خدا را شکر یکی پیدا شد رک و راست بگه مشکل ایشان با مسئولین آستان قدس است. و گرنه سحر ریحانی بهانه است.
پس برو در آستان قدس داد بزن. ولی حق نداری این خانم مظلوم را سیبل کنی و هر چه از دهانت در می اید به وی نسبت بدهی. این هم خواهر من و توست که توانایی دارد برای برخی کارها. اگر توانایی نداشت، این مسئولایت را بر عهده نمی گرفت. وانگهی قرار هم نیست خودش تنهایی این کار را انجام دهد. بابا جان اگر دین نداری، لا اقل مثل این خانم آزاده و لیبرال باش. ضمن اینکه این خانم هم یک مسلمان آزاده است.
در باره پروژه هایی که هیچ کس از آن با اطلاع نیست هم به امثال تو ربطی ندارد. شما نه سر پیاز هستی و نه ته پیاز. فقط می توانی به امام رضا نروی و پول هم ندهی. اما حق نداری حرف مزخرف ببافی به دختر مردم و هزار تهمت ردیف کنی به او. این را به همه همفکرهای بیمار و مریض و پشت هم انداز تو می گویم.
(917004) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۵-۲۷ ۰۴:۴۵:۰۰
دوست من ظاهرا شما تو چند جا همین پیغام رو برای آدم های مریض و بیمار گذاشتی!مثل اینکه خیلی ناراحتی؟مرد حسابی دختر مردم چیه؟هرکسی باید خودش نسبت به کاراش و تصمیماتش آگاهانه مسئولیت پذیر باشه نه اینکه هرکی بهش لطف بیجایی کرد براحتی بپذیره و با خودش هم نگه چرا فقط به من ؟ (918179) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۱۰:۵۴:۰۵
فقط شما هستی که داری راه درست میری! (917006) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۵-۲۵ ۱۹:۲۱:۰۹
من با این بخش که آدم صادق بهتر از آدم ریا کار است موافقم اما نمی دونم راجع به اینکه چرا آستان قدس اینجوری بی حساب به یه نفر ( اصلا فکر کن ذاتا بسیار مذهبی و ... ) پول می ده چی بگم !! (916026) (moderator102)
 
۱۳۹۱-۰۵-۲۵ ۲۰:۲۹:۵۸
و البته نمیفهمیم باجگیری و سوءاستفاده از بیت المال به واسطه آشنایی با یک آقازاده، چه ربطی داره به صداقت! (916145) (moderator102)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۵ ۲۳:۰۸:۲۶
کجا باجبگیری کرده؟! گفته می خواهم پول در بیاورم. آنها گفته اند بفرما! مگر آستان قدس صغیر و یتیم و کور و کچل است که این خانم بخواهد از آنها زورگیری کند؟ شما خودتان هم می فهمید چه می گویید جناب محترم؟! خب می خواستند کار را به او ندهند! مگر این خانم لشکرکشی کرده که مجبور شده اند کار را بدهند به او؟! (916328) (moderator102)
 
United States
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۰۵:۰۰:۰۵
شما چرا سنگ این خانم رو به سینه میزنی؟ نکنه خودتم چیزی گیرت اوومده؟ (916714) (moderator102)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۱۰:۵۶:۲۴
به خدا قسم من یک آزاده ام و منصف. باور کنید در تمام عمرم برای اولین بار بعد از این خبر است که با اسم این خانم آشنا شده ام و اصلاً اهل فیلم و سینما نیستم که این گونه افراد را بشناسم. آزاده و مرد باش، همین! (917012) (moderator16)
 
United States
۱۳۹۱-۰۵-۲۷ ۰۵:۴۸:۵۷
اتفاقا شما نامردی که نمی فهمی این پول حق بچه صغیرا و بدخت بیچاره هاست. حالا بدنش به این دختره که مثلا چه کنه که بقیه نمیتونند انجام بدند؟ آخه این دختره اگر منصف و آزاده بود که اینقدر پول یا مفت برای هیچی اونم با بازی با پسر تولیت نمی گرفت عزیزجان. شمام زیادی حس لیبرالی بهت دست نده (918199) (moderator1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۷ ۱۰:۳۲:۴۸
شما یک منافق دو رو و پشت هم انداز پر مدعا هستی که می خواهی از آب گل آلود ماهی بگیری. تاکتیک تان را عوض کنید. اینطور نتیجه نمی گیرید. (918334) (moderator1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۷ ۱۰:۴۵:۴۸
جنابعالی اگر ادب خانوادگی و شعور اجتماعی داشتی و یک جو از انسانیت و اخلاق و لبرالیسم بو برده بودی، از کلمه «نامرد» استفاده نمی کردی. استفاده از همین کلمه نشان می دهد که چگونه تربیت شده ای و چه کسانی مربی تو بوده اند.
مشکل کشور ما، انسانهای بی تربیت و ابلهی چون شما هستند که آداب معاشرت را نمی دانند. امثال تو افرادی ابن الوقت هستید که هر کجا به نفع افکار بیمارتان بود، وارد عمل می شوید. مهم هم نیست که به آنچه می گویید، ایمان داشته باشید. همین که بتوانید طرف مقابلتان را بکوبید، کفایت می کند.
به امید شفای عاجل برای بیمارانی چون شما. (918343) (moderator1)
 
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۸ ۱۴:۲۶:۱۱
سلام
کی گفته پول آستان قدس ماله بچه صغیرا و بد بخت بیچاره هاست؟؟؟؟؟؟؟؟
پول آستان قدس که فقط سهمی از اون مال امام رضاست رو برای کارهای فرهنگی و اقتصادی(مربوط به آستان قدس مثل نان قدس رضوی و...) و عمرانی حرم خرج می کنن
بخش عمده سهمش ماله بودجه دولته و بخشی از سهمش هم برای آبادانی خراسان رضوی(البته خیلی زیادش مشهد) (920127) (moderator22)
 
بچه محل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۱۳:۴۵:۰۱
شما هزار بار برو به این آقا زاده ها بگو میخواهم پول دار شوم _ کار بلد هستم اینم کار نامم به اهل بیت هم ارادت دارم آگه تحویلت گرفتند.حالا این آقا زاده از کار این خانم خوشش اومده پول بی حسابم که زیر دستشه دوست داره حاتم بخشی کنه به کسی چه مربوطه الان مسئله مهم بحران اشگنه در مشهد است آقا ول کنید این مسائل پیشه پا افتاده را! (917356) (moderator16)
 
مریم
United States
۱۳۹۱-۰۵-۲۸ ۰۲:۳۸:۵۹
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ اگه میشد هزار تا مثبت میدادم حیف که نمیشه (919410) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۵ ۲۳:۱۲:۴۸
این را دیگر باید استان قدس جواب بدهد. (916335) (moderator102)
 
لیلا
۱۳۹۱-۰۵-۲۷ ۱۳:۴۵:۳۳
مطمئنی فقط برای کارش این پول را داده اند و برای چیز دیگری نبوده؟ (918581) (moderator1)
 
Germany
۱۳۹۱-۰۵-۲۵ ۲۰:۲۲:۳۹
این چه حرف بی ربطی هست! ایشون مگه معیار های حرفه ای برای کار رو دارن ؟ کی تصویب کرده که هر کی راست بگه باید میلیارد میلیارد بهش داد؟
مشکل عدم نظارت و نیاز به پاسخ گویی از طرف پول دهنده همین میشه که به هر کی بخوان میتونن هر قدر که میخوان بدن. هیچ خلاف قانونی هم نشده، هیچ نیازی هم به اقناع افکار عمومی نیست. (916140) (moderator102)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۵ ۲۳:۱۱:۰۴
شما ظاهراً کاتولیک تر از پاپ هستید قربان. به شما چه ربطی دارد؟! آستان قدس مدیر و مسئول دارد و خودش باید تشخیص بدهد که کار را بدهد به چه کسی. خب نمی دادند! شما بروید سوابقتان را بدهید تا بدهند به شما. (916330) (moderator102)
 
بی سابقه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۰۶:۳۵:۲۷
مگر این خانم سوابقش را داده؟ (916775) (moderator102)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۱۱:۰۷:۴۴
شما با نعل وارونه و با ای پی خارجی نمی خواد برای ما دل بسوزونی و بشوی کاتولیک تر از پاپ. امثال شماها هیچ اعتقادی به هیچ مرام و مذهب و مکتب و ایسمی ندارید. اما چون طرفتان استان قدس است زبان درآورده اید که این خانم را بکوبید. این خانم هیچ بلد نباشد، بیشتر از امثال جنابعالی از فیلم می داند. (917032) (moderator102)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۱۱:۱۴:۲۶
به تو چه ربطی داره؟! تو چه کاره ای اصلاً؟! (917053) (moderator102)
 
ali110
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۵ ۲۰:۵۸:۵۴
کاملآ حق باشماست احسنت نو اوری را از جوانان خواستن هنر است (916170) (moderator102)
 
۱۳۹۱-۰۵-۲۵ ۲۱:۴۷:۰۹
جناب جعفریان

چطور تا مهندس مشایی یک کاری می کنی جهان را سیاه پوش می کنید وحالا که به آستان قدس رسید توجیه (916218) (moderator102)
 
جعفریان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۵ ۲۳:۱۴:۳۶
بنده در باره جناب آقای مشایی تا به حال یک خط هم اظهار نظر نکرده ام و آن بزرگوار را هم نمی شناسم و به شایعات علیه ایشان هم هیچ توجهی ندارم قربانت گردم. در نتیجه پیدا کنید پرتقال فروش را! (916339) (moderator102)
 
حجت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۰۳:۴۱:۰۵
بچه ها با هم دوسسست باشید (916686) (moderator102)
 
علیرضا
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۰۳:۱۴:۰۵
دوست عزیز همین چن ماه قبل بود که بخاطر یک میلیون تومان بدهی به در و دیوار میزدم و نزدیک بود راهی زندان بشم...
شما میگی مسولین بیان هزار میلیون تومان رو بدن به این همشیره محترم، اونم بخاطر اینکه با صداقت گفته من مذهبی نیستم؟؟؟ (916657) (moderator102)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۱۱:۰۰:۱۷
برو کار کن تا پول به دست آوری. اگر هنری داری و می توانی فیلم بسازی، ادرست را بده تا برایت کار پیدا کنم. اگر هم هنری نداری، به جای غر زدن و دست گدایی دراز کردن، برو کار کن. (917018) (moderator102)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۱۱:۱۱:۰۰
عجب آدم پررویی هستی تو! می خواستی دندت نرم قرض نکنی مشتی! چون تو بده کاری، آستان قدس به خاطر اینکه صدایتان روی خانم ریحانی بلند نشود، باید یک مقدار هم در راه حضرت عباس بگذارد کف دست شما تا سر و صدایتان در نیاید! والله رو هم خوب چیزیه! (917043) (moderator102)
 
رضا
United States
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۱۶:۰۱:۳۵
منطقتو برم!
بدیهیه که بودجه ای که میتونست دست حرفه ای ترین کارگردان ها قرار بگیره رو بدن به یه دختربچه تازه کار چه نتیجه ای داشته باشه.
از چی دفاع میکنی؟ (917570) (moderator16)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۱۵:۰۱:۵۹
چه کسی مسئولیت یک آدم بی عرضه و بده کار را بر عده دارد؟ آستان قدس مقصر است یا خودت که می خواهی گدا باشی؟! (917480) (moderator16)
 
United States
۱۳۹۱-۰۵-۲۷ ۰۵:۵۲:۲۶
تازه فهمیدم چرا امثال بعضی ها به ما حاکمند. شماها خودتون راضی هستین حقتون رو بخورن فقط با اسم دولت مشکل دارید (918200) (moderator22)
 
علیرضا
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۲۱:۳۳:۱۰
با سلام خدمت همه دوستان عزیز؛ من گدا نیستم بزرگواران من کاسبم بلاخره تو بازار آدم گاهی حسابش بالا پایین میشه. اصلن کار خوبی نیست زود قضاوت کردن راجع به آدم ها، در ضمن من معتقدم در کل زندگیم با بودجه حضرت زنده ام که خودش میرسه لازم نیست بروبچه های آستان قدس زحمت بکشن.
به هر حال چه ما بگیم و چه نگیم این پول اختصاص داده شد. مطمئنم نتیجه معلوم میکنه که کی درست گفته... (917933) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۵-۲۸ ۲۲:۱۰:۵۸
ما همه گدای عدالت هستیم (920662) (moderator22)
 
افشار
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۱۰:۲۶:۳۷
من آدم صادقي هستم. پس لطفا بفرماييد به بنده هم نصف اين مقدار بدهند. يك چهارم هم بدهند راضيم. آخه هركس صادق بود بايد بهش 1.5 ميليارد داد؟ اي داد بيداد! (916964) (moderator16)
 
جعفریان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۷ ۰۱:۲۰:۳۲
از آزادگان و آزاداندیشان ارجمندی که نظر اینجانب را تأیید کرده اند، سپاسگزارم. (918073) (moderator16)
 
امین
۱۳۹۱-۰۵-۲۷ ۱۴:۱۳:۱۳
خیلی رو داری هر گف تو درست میگی ازادس؟ (918618) (moderator22)
 
داریوش
۱۳۹۱-۰۵-۲۷ ۰۹:۴۷:۵۸
به نظر بنده مهم مذهبی بودن یا نبودن این شخص نیست مهم پول این مردم بدبخت است که گجاها و توسط چه کسانی سرپرستی میشود وتازه پاسخو هم نیستند .ایا این پول نمیبایستی هزینه مردم بدبخت و یا جوانان جویای کار و امثال ان میشد . (918308) (moderator1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۷ ۱۲:۱۴:۲۹
پول متعلق به مردم نیست. تو اگر دوست نداری پول نده. همین. کما اینکه شما به امام رضا اصلاً اعتقاد ندارین. فعلاً فرصتی پیدا شده برای حررافی و حرف مفت زدن و ادای دینداری و بیت المال درآوردن. (918442) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۷ ۱۲:۳۳:۲۸
هزینه مردم بدبخت = باید کار کنند و پول درآورند
جوانان جویای کار = دولت باید به فکر باشد
در نتیجه: آستان قدس هیچکدام از این دو مئولیت را بر عهده ندارد. ضمن اینکه هر روز سفره اش برای همه پهن است و به بینوایان هم کمک می کنند و بسیار هم. (918460) (moderator22)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۷ ۱۱:۱۳:۵۸
دوست عزیز در مورد اینکه صداقت چیز خوبی است شکی نیست ولی این همه ماجرا نیست ضمن اینکه خود شما هم معتقدید کار مذهبی را باید به افراد صد در صد مذهبی داد ولی ایشان معترفند خیلی مذهبی نیستند و پول را بیشتر دوست دارند ومهمتر از همه اینکه مبتدی هم هستند ایا همه هنرمندان دیگه غیر از ایشان دروغگو و ریاکارند پس قبول کنید این کار هدر دادن بیت المال است .در کل ما نباید با بزرگنمایی یک صفت خوب از بقیه ارزشها غافل شویم. (918377) (moderator1)
 
جعفریان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۷ ۱۲:۰۲:۵۹
درود بر جناب علی
1 ـ ایشان در آن مصاحبه گفته که مذهبی غلیظ نیست که تخصص دینی داشته باشد و در این زمینه یک آدم معمولی است. ضمن اینکه دوباره می گویم اگر پروژه مذهبی جنبه محتوایی دارد، باید ان را به دست آدم مذهبی و البته آگاه بدهند. اگر هم یک نفر آزاد و یا مذهبی معمولی قرار است کار را بر عهده بگیرد، باید کشاور مذهبی داشته باشد. همچنان که در بسیاری از فیلمها و سریالهای مذهبی، مشاور مذهبی نویسنده و کارگردان را راهنمایی می کند.
2 ـ نه، اصلا منظورم این نیست که سایر هنرمندان دروغگو و ریاکارند. منظورم این بود که کسانی مانند همین خانم هستند اما واقعیت خود را برملا نمی کنند. و اشاره کردم بگذارید فضایی آزاد و بدون ترس و لرز از عواقب کار بوجود آید که هر کسی بدون ترس و واهمه خودش را معرفی کند. اصل حرف من این بود که به پروژه سالم سازی جامعه کمک می کند و گمان کنم شما هم با این فرهیختگی با من همراه باشید. شما نیک می دانید که امروزه اکثر ما همان نیستیم که باید باشیم، بلکه کسی هستیم که دیگران دوست دارند باشیم. از افراد آزادیخواه انتظار می رفت که پختگی کرده و حتی اگر خانم ریحانی به کفر هم اعتراف می کرد، صرفاً به خاطر نهادینه سازی رک گویی و صراحت، او را پاس می داشتند.
3 ـ گلایه دیگر من این بود: وقتی یک نفر درگیر یک پروژه مذهبی است و در این هیر و ویر خیلی راحت می گوید مذهبی غلیظ نیست و تخصص دینی ندارد، چرا باید دوستان عزیزی که در موارد مشابه گردنشان ورم می کند، در این مورد این خانم را هدف قرار دهند و باعث شوند او اعلامیه بدهد و حرفش را پس بگیرد؟!
4 ـ امثال ما باعث شدیم که یک خانم آزادمنش که حرف دلش را راحت می زند، برود اطلاعیه ای صادر کند که خواننده خیال کند ایشان جزو انصار حزب الله است و همو نیست که چند روز پیش خودش را یک انسان آزاد معرفی می کرد!
5 ـ ناله کوچک شما جعفریان اینجاست که چرا ما مدعیان باید فضایی ایجاد کنیم که کسی نتواند واقعیت خودش را آشکار کند؟ در این صورت، چه تفاوتی بین ما مدعیان با کسانی است که مدام مخالفت مان را با انها اعلام می کنیم و هزار ایراد بر کارشان می گیریم؟
پیروز باشید و سربلند (918423) (moderator22)
 
۱۳۹۱-۰۵-۲۷ ۲۳:۳۳:۱۶
برو بابا . واقعا تو یکی از اون حاجی آستان قدسی بدتری. چرا سرتو میکنی زیر برف؟ (919250) (moderator22)
 
آیدین
۱۳۹۱-۰۵-۲۵ ۱۸:۴۶:۰۸
عمرا پاسخ بدهند.... باش تا صبح دولتت بدمد (915965) (moderator16)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۵ ۲۳:۴۷:۵۲
برادر یا خواهر من! او گفته من مذهبی نیستم. این آستان قدس است که نباید کار را به او بدهد! (916417) (moderator102)
 
حسن
۱۳۹۱-۰۵-۲۵ ۱۸:۴۹:۰۴
چند نکته برایم جالب بود اول اینکه حاج آقا طبسی چرا با آدم بد حجاب هم کلام میشوند(شک دارم پوشش خانم ریحانی مورد تایید حاج آقا باشد)
دوم اینکه ایشان میگویند یک روز حرف رسید... یعنی اینکه چند بار حرف داشته اند
سوم اینکه با پول ما چه کارها میکنند چرا رسیدگی نمیشه (915970) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۰۳:۱۲:۲۱
شاید خواسته با اینکار به راه راست هدایتش کنه! (916656) (moderator102)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۵ ۱۹:۰۶:۰۸
این پول از کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (915999) (moderator102)
 
حميد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۱۲:۲۲:۱۴
سوال اينجاست كه حقوق بگير بيچاره هنوز حقوقش توي فيش حقوقي نيومده مالياتش كم مي شه اونوقت چطور بعضی ها نبايد به دولت ماليات بدند؟! اين عدالته؟! (917220) (moderator16)
 
shahin
۱۳۹۱-۰۵-۲۵ ۱۹:۱۹:۵۴
من یک فیزیوتراپ هستم
تا کنون موفق به دریافت یک ریال وام دولتی نشدم
یک مرکز با اشتغال زایی مستقیم برای 6 نفر ایجاد کردم
نه تنها آقایان کمکی نمیکنند بلکه پول اب و برق وگاز ما را هم سه برابر حساب میکنند
ای کاش مدیران کمی از تجارب امثال من استفاده میکردند که بدون شعار سیاسی و اخلاقی, چون پول مفت نداریم ودلبخواهی هم هزینه نمیکنیم وادعایی هم نداریم درست هزینه میکنیم و حلال میخوریم (916024) (moderator102)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۱۱:۰۱:۵۴
ایشان فیلمساز است. تو هم برو یک جایی را پیدا کن. چرا داری حرف نامربوط می زنی؟! (917022) (moderator102)
 
United States
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۱۶:۰۴:۳۸
از کی تا حالا بازی کردن تو دو تل فیلم دسته چندمی آدمو فیلمساز می کنه؟
اگه قراره به هنر توجه بشه این همه کارگردان و فیلمساز حرفه ای داریم که میتونن با اندک حمایتی بهترین کارا رو بسازن .
بفهم (917573) (moderator16)
 
ریز بین
United States
۱۳۹۱-۰۵-۲۷ ۰۹:۵۷:۳۲
در مصاحبه گفته شده است ایشان تجربه ای در این زمینه نداشته اند و گفته اند
آغاز کار من در این زمینه از همکاری با آستان قدس رضوی آغاز شد. و خوشبختانه من با بودجه‌ای عظیم وارد این کار شدم و همچنان هم به این همکاری ادامه خواهم داد. (918316) (moderator1)
 
۱۳۹۱-۰۵-۲۷ ۱۳:۵۸:۴۴
لابد غیر از بودجه و هنر چیز دیگری داشته اند که مورد توجه قرار گرفته (918596) (moderator1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۸ ۰۱:۴۲:۰۳
این حرف تهمت و افتراست و قابل پیگرد (919381) (moderator22)
 
یک پزشک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۲۲:۴۵:۳۵
چون تو فیزیوتراپ هستی و وام به تو نداده اند، در نتیجه آستان قدس باید پروژه هایش را تعطیل کند و به تو وام بدهد تا فیزیوتراپی کنی و فیلم هم نسازد! واقعاً تو فیزیوتراپ هستی؟! آدمی که فیزیوتراپ باشد، حتماً چند ترم آناتومی را گذرانده که عقلش کار کند. تو فیزیوتراپ نیستی، چون عقلت کار نمی کند. اگر فیزیک بدن و اناتومی را خوانده بودی، حداقل کمی فکرت راه می افتاد که حرف نادرست ننویسی. (917979) (moderator16)
 
United States
۱۳۹۱-۰۵-۲۷ ۰۹:۵۹:۱۴
کلا اگر همه مردم در زمینه تخصص خودشان کار می کردند این همه خطا دیده نمی شد (918317) (moderator1)
 
۱۳۹۱-۰۵-۲۸ ۰۰:۰۶:۲۸
مردك اين مرد اينجور حرف زده بود؟ (919285) (moderator22)
 
فروغ
United States
۱۳۹۱-۰۵-۲۵ ۱۹:۳۵:۳۹
یاامام رضا ما که راضی نیستیم تو هم راضی نباش. (916058) (moderator102)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۵ ۱۹:۳۶:۴۷
مگر بد حچاب مشرک یا کافره آقا شما برو اعمال خودتو درست کن خیلی از بدحجابها فقط اشکالشون همینه ولی امثال خیلی هستندتو لباس دین ضربه مهلک به اسلام زدن وخیلی ها که فقط ظاهر نگاه میکنند غیبت و دورغ شده کارشون بگو غیبت یا دورغ یا بدبینی بهتره یا بدحجابی...... (916064) (moderator102)
 
حسن
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۰۶:۲۱:۳۱
علی جان این حرفها را به کسانی برن که گشتهای ارشاد راه می اندازند حرف ما این است که اگر بد حجابی به قول آقایان بده پس چرا 1.5 میلیارد اینجوری هاپولی میشه؟ بمیرم برای یتیمهای آذربایجان که با پول این مملکت چه ها میشه اما دریغ از یک ریال برای آنها من خودم خوزستانی هستم. (916765) (moderator102)
 
بی سابقه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۰۶:۴۷:۲۸
اون خانم برد، خورد ، نوش جونش . این آقا ( ببخشید آقازاده ) نباید می داد. مساله بو داره. چرا به یک خانم بی سابقه این مبلغ داده شده. هر دختر خانمی بره پیش این آقازاده درددل کنه که من پول دوست دارم و می خواهم سریع پول در بیارم ، باید بهش یک و نیم میلیارد تومن پول از نذرهای مردم داده بشه. مردمی که فکر می کنن این نذرها صرف ساخت حرم و مسجد و کمک به بینواها میشه! (916780) (moderator102)
 
بی طرف
۱۳۹۱-۰۵-۲۷ ۰۹:۱۳:۲۰
موضوع این است که ماجرا تمام نشده و قرار است این همکاری ادامه داشته باشد ! واگر مسئولین در مقابل این کارها نظارت نداشته باشند کل کشور در فساد و بی قانونی غرق خواهد شد (918288) (moderator1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۷ ۱۲:۱۶:۵۴
دروغ نگو جناب پشت هم انداز. به حرفهایت اعتقاد نداری اما فعلاً موضوع خوبی برای مزخرف گویی پیدا کرده ای. کیست که تو را نشناسد. (918445) (moderator22)
 
۱۳۹۱-۰۵-۲۵ ۱۹:۳۸:۵۳
یک روز حرف رسید به اینکه خواسته های من چیست ....

یاد سریالهای ماه رمضون و مجتبی و خسرو و فرامرز و ... افتادم. پیشنهاد میکنم مستند-سریالی با همین عنوان زلال "بی انتها" توسط خانم ریحانی و با تهیه کنندگی حاج آقا برای ماه رمضان آینده ساخته بشه. ثواب داره. بهتر از این سریالهای در پیته.

البته باتوجه به اینکه صداوسیما حامی احمدی نژاده و حاج آقا از سال 84 مخالف ایشونه، ممکنه مجوز پخش نده. لذا فیلم سینماییش بهتره. رکورد اخراجیها و جدایی نادر از سیمینو میزنه. (916070) (moderator102)
 
۱۳۹۱-۰۵-۲۵ ۱۹:۵۳:۱۲
حاج آقا!

منم می خوام پولدار شم! (916102) (moderator102)
 
۱۳۹۱-۰۵-۲۵ ۲۳:۴۴:۰۷
منم المپیادیم. مدالمو هدیه کنم چقدر میدن؟! اما نه .... خاک بر سر دهنده ای که از غیر امام رضا پس بگیره. (916410) (moderator16)
 
علی
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۰۸:۳۹:۳۴
مونده تا شرایطتون چی باشد که دل حاج آقا را بدست آورین . (916831) (moderator102)
 
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۵ ۲۰:۳۴:۲۴
صحنه اول: روزی با پسر 7 ساله ام از تهران به مشهد رفته بودم و او با ذوق و شوق فراوان لحظه شماری میکرد به حرم امام رضا(ع) مشرف شود... در ایست بازرسی حرم جلوی او را گرفتند که چرا شلوارش چند سانت کوتاه است و پایین ساقش کمی پیداست... کار به دعوا و سروصدا کشید...

صحنه دوم: حدود 3-2 ماه قبل در صحن جمهوری حرم امام رضا(ع) خانمی را دیدم بدون چادر که پارچه ای بر سرش انداخته بود و با چند مرد با ظاهری عجیب و غریب مشغول فیلمبرداری از کاشیها بودند... خیال کردم خارجی هستند... نگو که...

صحنه سوم: سؤال و جواب روز محشر.......... والله اعلم (916149) (moderator102)
 
۱۳۹۱-۰۵-۲۵ ۲۰:۳۷:۰۰
احمدی عشقه. عشق ملت. عشق پابرهنگان و مستضفان و کوخ نشینان. دشمن همیشگی آقازاده ها و کاخ نشینان. (916152) (moderator102)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۵ ۲۲:۲۸:۱۷
برو بابا چه ربطي داره به اون....؟؟؟
(916264) (moderator22)
 
یک شهروند
۱۳۹۱-۰۵-۲۵ ۲۳:۵۰:۲۶
بدبخت فلک زده! خبر نداری فقر فکری امثال تو باعث میشه اینجور ادما بیان سرکار واخرش به ریش ملت ساده بخندند که هشت سال داستان تحویلشون داد (916424) (moderator16)
 
علیرضا
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۲۱:۴۷:۱۱
نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

کجای این نظر بالا به تعمق بحث کمک میکنه؟؟؟ این نظر مصداق بارز توهین به بقیه نیست؟؟؟ آقایون که نظرات رو میخونن و اجازه پخش میدن هواسشون کجاس؟؟؟ (917941) (moderator16)
 
United States
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۰۵:۰۵:۰۵
برو عمو حالمون از این همه شعار بهم خورده. دارم تهوع میکنیم. با این اوضاع اقتصادی کیشمیشی و این مرغ نداشته و این تحریمها هنوزم اینجوری سنگ این بابا رو به سینه میزنی باید بهت مدال بده (916716) (moderator102)
 
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۵ ۲۰:۴۴:۵۷
باور كنيد كساني هستن زندگيشان لنگ 100هزارتومن هست مثلا همين هموطن هاي كه زلزله زده شدن انوقت مردم ميرن پولشون را ميريزن برا امثال حاج اقا واعظي و او هم اينطوري و قطعا بدتر از اين خرج ميكند. مردم ببينين تا درس بگيرين (916160) (moderator102)
 
۱۳۹۱-۰۵-۲۵ ۲۰:۵۸:۲۰
بعد از پرونده المکاسب اقازاده ها با هوشیاری از طریق مباشر بروژه ها را در دست میگیرند مانند فروش تراکتورهای اکراین از طریق شرکتی در گناباد وقند رضوی به کشاورزان (916168) (moderator102)
 
۱۳۹۱-۰۵-۲۵ ۲۱:۰۱:۴۹
هزینه خرید وسکونت در برج باران در منطقه هاشمیه چقدر است؟؟
ایا شایسته سالاری در موسسه سازمان اقتصادی رضوی مطرح خواهد شد؟ (916179) (moderator102)
 
۱۳۹۱-۰۵-۲۵ ۲۱:۰۵:۳۰
هیچ نهاد حق تحقیق وتفحص از استان قدس رضوی ندارد انجا عصمت وعدالت وشفافیت حاکم است (916182) (moderator102)
 
Belgium
۱۳۹۱-۰۵-۲۵ ۲۲:۳۱:۲۵
چرا که نه برادر من نه فقط انجا همه جا در بهترین حالت ممکنه و قراره روش مدیریت رو به همه هان در یک دوره 0.5 واحدی و در 45 دقیقه اموزش بدیم (916270) (moderator102)
 
United States
۱۳۹۱-۰۵-۲۷ ۱۰:۰۳:۲۶
یاد فیلم یوسف پیامبر افتادم (918323) (moderator1)
 
۱۳۹۱-۰۵-۲۵ ۲۱:۱۸:۴۷
دیگه همین کم بود که از بودجه امام رضا هم به از ما بهتران بدهند/حاج آقا به همه اینقدر از پول آستان مقدس بذر و بخشش می کنند صرفا برای یه مدال دادن آخه م شه با پول آستان رفت و پول دار شد (916196) (moderator102)
 
سامان
Canada
۱۳۹۱-۰۵-۲۵ ۲۲:۲۵:۴۴
پول نذوراتی که مردم مومن با هزار امید و آرزو برای آقا امام رضا میریزند را اینطور خرج میکنند؟
برای دختری که میگوید دوست دارم سریع پولدار بشم بلافاصله بودجه یک و نیم میلیاردی تصویب میکنند؟ در کدام المپیاد ریاضی مقام آورده؟ من که نخبه هستم و دانشجوی دکتری و برنده دو مدال المپیاد ریاضی تنها امکاناتی که در اختیارم گذاشتند وام مسکن هشتاد میلیونی با بهره دوازده درصد بود (البته باز دستشون درد نکنه که از هیچی بهتره و کمک کرد تو تهران خانه دار بشیم).
حالا این خانم غیر از جنسیت از نظر علمی چه فرقی با من دارند که بودجه یک و نیم میلیاردی میگیرند؟ تو ادامه مصاحبه گفتند که قراره پروژه های دیگه هم داشته باشند و این همکاری ادامه داشته باشه. یعنی چی این؟
یعنی چی که گفته میشه پروژه انجام شده و تمام شده و کسی حق نداره حرف بزنه؟
یک و نیم میلیارد پول بی زبان را دادید به یه نفر و کسی حق سوال نداره؟
چند ماه دیگه درسم تموم میشه و دارم برمیگردم ایران، بازار کار را که بررسی میکنم فکر نمیکنم بیشتر از ماهی یک و نیم میلیون بتونم در بیارم (اونم تازه با توجه به سابقه و آشناهایی که در یکی از مراکز دارم!) حالا شما یک و نیم میلیارد را به همین راحتی دادید؟
ظاهرا اینقدر مبالغ کلان در آستان قدس این طرف آن طرف میشود که یک و نیم میلیارد اصلا به چشم نمیاد و حاج با خودش گفته چون این دختر خانم خوبی هست حالا یک و نیم میلیارد همین جوری بهش بدیم یه فیلمم بسازه.......
متاسفم. (916256) (moderator102)
 
مسيح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۵ ۲۲:۲۶:۵۲
متاسفم براي اين موضوع....

واقعا متاسفم...

مديريت و كنترل اين موضوعات اين چنيني به هر حال با چه نهادي هست؟؟؟!!!

حالا خوبه اين همه نهاد موازي در كشور هست!

ممنون از الف بابت اطلاع رساني

يا علي (916258) (moderator102)
 
جانباز بیکار
United States
۱۳۹۱-۰۵-۲۵ ۲۲:۲۷:۵۶
با این پول می شد صدها وام اشتغال به جوانان بیکار داد (916263) (moderator102)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۵ ۲۲:۲۹:۴۸
اینها همه آثار جادوی محبت + یکی گرفتن بیت المال و اموال وقفی و اهدایی به امام رضا (ع) با جیب شخصی است. یکی نتواند یک خوراک میهمانخانه امام را برای شفا گیر بیاورد و دیگری با تشخیص فردی یک آقازاده میلیاردی بودجه بگیرد!! این یکی حالا به قول برخی ها صاف و ساده بوده و گفته و شاید همین حجت را بر دستگاه های نظارتی برداشته باشد که باید در آخرت جوابگوی این خرج ها باشند. معلوم نیست تا کنون چه خرج های کلانی بی حساب انجام شده و حالا یکی از آنها به خواست خدا رو شده تا اگر کسی ادعای بی خبری کرد، ادعای اطمینان کرد دیگر نتواند. (916268) (moderator102)
 
بدون نام
United States
۱۳۹۱-۰۵-۲۵ ۲۲:۳۱:۴۵
اگر حاج اقا از همه نخبگان به این شکل حمایت کنند بسیار پسندیده است و شرط عدل این بود که ایشان ارزوهای همه نخبگان را سئوال می کردنند و به صورت عادلانه بودجه مورد درخواست را اعطا می کردند . و هنوز هم دیر نیست و می توانند این کار را انجام دهند یعنی یک و نیم میلیارد را از این خانم پس بگیرند و به نسبت مساوی بین نخبگان توزیع کنند ؟! (916272) (moderator102)
 
saba
۱۳۹۱-۰۵-۲۵ ۲۲:۳۳:۲۹
این هم از همون پولهایی است که چند سال پیش برخی توی سرخس برای برپایی چادرهای عزیمی که میگفتن قطب تجارت اقتصادی شرق میشه اومده ولی همین چادرهای بزرگ ظرف مدت 1هفته با توفان شدید به هم پیچیدو داغون شد واثری از اونا باقی نموند حالا دوستان عزیز فکر میکنین این همه زمین استان قدس وپولهای فراوان بدون حساب وکتاب صرف چه کارهایی وچه احدافی میشه ایا بهتر نیست که در این زمینها برای جوانها مسکن واز این پولهای بی حدومرز در کارهای عام المنفعه استفاده کرد که هم خداوند خشنود می گردد وهم خود امام رضا واعمه اطهار (916274) (moderator22)
 
Malaysia
۱۳۹۱-۰۵-۲۵ ۲۲:۴۷:۰۹
الف جان. خواهشا دیگر از این خبر ها نگذار. من خواننده هر روزت هستم و دلم نمی خواهد دوباره فیلتر شوی. (916291) (moderator102)
 
United States
۱۳۹۱-۰۵-۲۵ ۲۳:۰۰:۲۲
الف جون مقصد سفر تابستانی خودتون را برای تفریح معلوم کنید ؛ قراره چند روز دیگه فیلتر بشید (916310) (moderator102)
 
بنده خدا
۱۳۹۱-۰۵-۲۵ ۲۳:۱۴:۵۱
واقعا قكر ميكنيد استانقدس اهل توجه به افكار عمومي وجواب دادن است!!!!! شما ميدونيد براي ساخت اين مستند با كاميون گل رز اوردن حرم بعد عده اي همه شوپرپر كردن دور ضريح تا ايشون ه ارزوش برسه يا تموم رواق داراحجه رو قرق كردن وشمع چيدن .....جالبه بدونين بنا به دستور همين اقا زاده ها چند ماه هيچ كدوم از دوربينهاي صدا وسيما حق نداشتن وارد حرم بشن ... صدا وسيما مراسم دعاي ام داود روارشيوي پخش كرد! ي برنامه هاي افطار وسحر واعياد مجبورشداز پت بام هتل هاي اطراف حرم استفاده كنه ... حتي شباي به شدت سختگيري كردن وبراي پوشش كامل حضور جمعيت كارشكني شد واجازه ندادن دوربينها بالاي پشت بوماي صحنها مستقر بشه تازه چنرتااز خبرنگاراي تلويزيون هم كتك خوردن !!! امام رضا واقعا غريبه با اين آقا زاده ها ...الف جان عمرا اگه بتوني پيگير اين مساله باشي!!!! (916340) (moderator102)
 
۱۳۹۱-۰۵-۲۵ ۲۳:۳۱:۲۹
اين پولهاي خرد ارزش اينهمه بحث را ندارد دلشون خواسته دادن به منو تو چه (916375) (moderator102)
 
محمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۵ ۲۳:۴۰:۰۴
بوی نفاق و دورویی در صفحه نظرات برخی شدیداً به مشام می رسد:
همین که یک بحث مذهبی پیش می آید، همه می شوند لیبرال دمکرات دو آتشه و اهل اظهار نظرهای فلسفی و بلند کردن علم مخالفت! و داد می زنید که اقاجان همه را طرد کرده اند و فلانی که حجابش فلان طور است چرا نباید مورد اطمینان باشد و از این حرفهای دهان پرکن و... وقتی هم که یک مذهبی پیدا می شود و به یک خانم متفاوت و لیبرال مثل خانم ریحانی بها می دهد و به او اعتماد می کند و یک پروژه مذهبی را می دهد دستش، همه تان می شوید پامنبری آسیداسمال و مدافع امام زاده و شروع می کنید به داد فریاد که ای داد و بیداد بیت المال از دست رفت! و چه و چه و چه که این خانم زورگیری کرده و بگیریدش که فرار نکند!
ای آدمهای مذبذب و ای آنهایی که دارای چنین شخصیتی هستید! شما واقعاً چه هستید و چه می خواهید؟! واقعاً مایه شرمساری است که با نفاق و دورویی خودتان دنیای مجازی را به لجن کشیده اید. با این افکار احمقانه و دورویانه و مضطربانه، آن وقت مدعی هم هستید اگر کار را بدهند دست شما، کشور را دموکراسی و گلستان می کنید و از این مزخرفات دهن پرکن که یک جو ارزش ندارد!
اطمینان داشته باشید که یک آدم روراست مثل خانم ریحانی (حتی بیسواد و کارنابلد) به اندازه میلیونها شما آدم منافق و دو رو و پشت هم انداز مذبذب و دروغگوی مدعی لیبرالیسم ارزش دارد.
حداقل اگر به فکر خودتان نیستید، به فکر آبروی لیبرالیسم و دموکراسی مورد ادعایتان باشید که از شب تا صبح آن را با هزار حرف دهن پرکن بلغور می کنید. و گرنه شما کجا و دموکراسی. دموکراسی که عیبی ندارد، این شما هستید سرتا پا عیب هستید.
هیچ فرقی بین اینگونه افراد که ادای دموکراسی در می آورند و اینچنین با یک هنرپیشه از جنس خودشان که حرف راست زده برخورد می کنند، با آن کسی که مدعی دینداری است اما خلافش رفتار می کند، وجود ندارد. هر دو برای جامعه خطرناکند. چه آن که در زیر لوای دین به بی دینی و لامذهبی می پردازد و چه ان که زیر لوای دموکراسی، آزادگی و صداقت را لگدمال می کند.
مذبذبین محترم و دوریان دروغگو بنشینند منفی بدهند تا شب راحت خوابشان ببرد. (916395) (moderator16)
 
سعید57
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۰۲:۳۲:۱۲
با سلام

جناب محمدی عزیز
اولا مطمئا باشید اکثر آنانکه در اینجا نظر ارئه میکنند اگر کم بیش و بهتر از شما درک نکنند ، یقینا اندازه شما می فهمند . لذا:
اینکه بوی نفاق و دو رویی را شما اینقدر بهتر از دیگران درک می کنید به احتمال زیاد بیش از آنکه به نفاق و دو رویی دیگران مرتبط باشد ، احتمالا مصداق این ضرب المثل است که : کافر همه را به کیش خود پندارد.
در اینجا مطلب این نیست که خانم فلانی رو راست است یا نیست و دعوای دین و دینداری هم نیست و بحث دموکراسی و لیبرال و غیره هم نیست بلکه مطلب این است که چرا آستان قدس چنین هزینه ای کرده است و البته متقابلا آستان قدس می تواند در این زمینه روشنگری نماید(البته نه با ادبیات شما) و آنگاه ابهامات بر طرف و سو تفاهمات رفع میگردد .
و دیگر اینکه شما زیاد غصه دموکراسی و دین و دینداری و آزادگی و صداقت را نخورید ، چرا که از فحوای کلامتان بر می آید که چندان اهل این عبارات نیستید.
منفی را هم ندادم تا بلکه بتوانم به این بهانه شب زنده داری کنم. (916631) (moderator16)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۱۹:۲۰:۰۶
میزان هزینه کرد آستان به امثال جنابعالی ربط ندارد. آستان موسسه دولتی نیست که بخواهد به امثال انسانهای بیماری مثل جنابعالی جواب پس بدهد. (917816) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۵-۲۷ ۰۴:۳۸:۲۳
لابلای کامنت ها چند تا کامنت هست که فکر میکنم مال آقازاده هاست چون کلا پیام محتواییش اینه که این موضوع به هیچکس ربطی نداره!!! (918177) (moderator22)
 
۱۳۹۱-۰۵-۲۷ ۰۹:۰۶:۳۴
آستان چگونه موسسه ای است ؟ ایا متعلق به شخص خاصی است ؟ (918281) (moderator1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۷ ۱۲:۲۱:۰۵
آستان دولتی نیست. مردم نذر می کنند و استان هم تصمیم می گیرد چگونه هزینه کند. کسی هم روی پول نذری خودش نظارت نمی کند. مثل اینکه شما هزارتومان بگذاری در امام رضا و یک ماه بعد بروی آقاجن من هزار تومان دادم لطفاً بگویید کجا رفت این هزار تومان من! نذر کننده بر اساس اعتقادش نیت خودش را کرده و پولش را داده. اکنون نوبت متولیان است که پول را در جهت درست هزینه کنند. (918449) (moderator22)
 
سعید57
۱۳۹۱-۰۵-۲۸ ۱۴:۴۸:۵۰
با سلام
اگر به بنده ربط نداشته باشد به طریق اولی به حضرتعالی نیز نمی تواند مرتبط باشد.
اتفاقا چون دولتی نیست باید به افراد پاسخگو باشد، آستانقدس از جهت انتساب به حضر رضا (ع)به عموم شیعیان بلکه جمیع مسلمانان تعلق دارد و لذا امورات آستان به تک تک مسلمانان مربوط است ، مگر آنکه شما خود را از جرگه مسلمین خارج بدانید.
جواب دادن آستان ربطی به بیماری یا عافیت بنده ندارد ، تازه ما منکر نیستیم که همیشه بیمار آن آستان قدس رضوی هستیم و همواره مفتخر به این بیماری هستیم . (920175) (moderator22)
 
م.خ
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۰۳:۱۷:۱۹
آقای محمدی ، بدون هیچ قصد اهانتی ، به نظرم حرفتون کاملن بی ربطه

اصلن بحث مذهبی بودن یا نبودن این خانوم نیست ، بحث عدم تناسب بودجه ای که در اختیارشون قرار گذاشته شده ، با تجربه ی حرفه ای ایشون است.( من کارگردان بسیار معتبر و معروفی را می شناسم که برای ۵۰۰ ملیون بودجه برای آخرین فیلمش ،دست آخر تمام پس انداز عمر هفتاد ساله ی خود را وسط گذاشت )

و فکر می کنم که خیلی ها مثل من ، از ثروت افسانه ای آستان خبر دارند و مشکلشون ، در نگاهی کلی تر نسبت به این قضیه ، عدم نظارت منصفانه بر این ثروت و غیر پاسخ گو بودن متولیان این مکان مهم کشور ماست. (916659) (moderator102)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۱۵:۱۳:۰۶
شما چه کاره هستید که نرخ تعیین می کنید؟ نرخ توافقی و بین دو نفر است. شما چه کاره اید؟ آن کارگردان معتبر هم برود تولید کننده پیدا کند. مگر در تمام دنیا یکی باید دست کارگردان را بگیرد؟ آن کارگردانی که معتبر است و 500 میلیون ندارد و نمی تواند از یک تولید کننده آن را جذب کند، اصلاً وجود ندارد و شما هم دروغ می گویید. این کارگردان معتبر را معرفی کن من می شوم تولید کننده اش و پول را در اختیارش می گذارم. وانگهی یک کارگردان معتبر حداقل به یک میلیارد و نیم نیاز دارد، نه 500 میلیون. هر گاه می خواهی دروغ سر هم کنی، اول برو یک تحقیقی در باره تومان و میلیون و میلیارد بکن تا خیط نکاری. (917505) (moderator16)
 
بی طرف
۱۳۹۱-۰۵-۲۷ ۰۹:۰۲:۴۴
توافق در اموال شخصی بین دو نفر است ولی در مورد اموال عمومی باید براساس طرح مزایده واقعی و استخراج بهترین گزینه انجام شود . (918276) (moderator22)
 
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۰۳:۴۷:۵۰
خجالت هم خوب چیزیه می دانی مردم چرا اعتراض می کنند؟ برای اینکه وجوهات و املاک و... که در دست متولیان آستان قدس رضوی است از طرف مردم اهدا شده، به این نیت که صرف مواردی بشود که خواست امام هشتم است و مردم بر این باورند اگر امام خود حاظر بودند در وضعیت سخت فعلی حتی یک ریال صرف طلا کردن گنبد نمیکردند چه برسد به ساختن فیلم های بی سر و ته و غیره (که اگر مردم فکر می کردند امام هم مانند متولیان عمل می کند هرگز به ایشان علاقه و ارادت نداشتند همانطور که ارادتی به متولیان ندارند). البته این مشکل مبتلا به کل کشور است بیت المال صرف ساختن مساجد غیر ضروری، آباد کردن امامزاده های خیالی، کمک به همسایگان فر رفته در پوست میش، برگزاری کنفرانس های اسلامی وغیر اسلامی ،ساختن فیلم های فرمایشی و.... می شود تا عده ای ازقبل آن به آلاف والوف برسند وگرنه کی وضع ماچنین بود به یزدان اگرما خرد داشتیم کجا این سرنجام بد داشتیم (916687) (moderator102)
 
United States
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۰۵:۱۴:۰۴
حاجی شما مثل اینکه ماله آستان قدسی (با لهجه اصفهونی لطفا بخوانید) یا نکنه مال دفتر حاج آقایی؟
یواشتر با هم بریم. کدوم لیبرالیسم و دموکراسی؟ من اصلا لیبرال نیستم میگم چرا پول رو به این مفتی به یه آدم میدین؟ حالا میخواد لیبرال باشه یا کافر یا اصلا بچه امام زاده باشه.از این حرفای به قول خودت دهن پرکن که میخوایم اینا رو جذب کنیم هم نزن. (916721) (moderator102)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۱۲:۴۲:۳۱
امثال شماها یک عده دروغگوی منافق و دو رو هستید. من مانندگان شما را خوب می شناسم و می دانم هدفتان از حمله به سحر ریحانی چیست. حنای انسانهای بزدل و ترسویی که از دو شخصیتی رنج می برند، رنگی ندارد. شما یک عده بیکار و علاف دنیای مجازی هستید که در هر سایت به رنگ همان سایت در می ایید و سالهاست از این دوشخصیتیرنج می برید. رک و پوست کنده بگویم و الف جان این جمله مرا حتماً درج کن:
اینجانب آدمی کاملاً لیبرالم اما مثل شما لامذهب و دوشخصیتی نیستم. مذهب من انسانیت و اخلاق است. بنده به دنبال آزادی ام و هرگاه با کسی یا جریانی مخالف باشم، هر چیزی را برای کوبیدن او بهانه نمی کنم. من عقده ای نیستم و به دنبال دموکراسی و ازادی واقعی ام. شما یک عده دروغگوی شارلاتان هستید که اگر دیدی مذهب اهداف شما را تأمین می کند، مدافع آن می شوید. اگر هم جایی بروید که بی دینی باشد، کاملاً بی دین می شوید. (917256) (moderator102)
 
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۱۶:۲۲:۰۹
بی ادبانه نوشتی ای درپی دمکراسی و آزادی آدمی که به مردم لقب شارلان میدهد و حرف جمعی رانمی پذیرد تفاله استبداد است (917591) (moderator16)
 
سعید57
۱۳۹۱-۰۵-۲۷ ۰۲:۰۹:۵۱
با سلام
از قدیم گفته اند: دهی که پیداست بلدچی نمی خواد ،
عقده ای نبودن و دنبال آزادی بودن و لیبرال بودن جنابعالی از لحن کلامتان بر اهل خرد کاملا هویدا و بی نیاز از هر توضیح است!!!!!!!!!!!
البته محض اطلاع عرض می نمایم که ، کسی ایتجا قصد حمله به خانم ریحانی را ندارد بلکه روی سخنشان با آستان قدس است . (918108) (moderator22)
 
United States
۱۳۹۱-۰۵-۲۷ ۰۶:۱۱:۴۹
اااا، امثال ایشون رو خوب میشناسی؟ نکنه خودتم دوشخصیتی هستی ؟ بی ادب و بی نزاکت (918205) (moderator22)
 
United States
۱۳۹۱-۰۵-۲۷ ۰۶:۱۲:۲۶
تو مذهبت انسانیت و اخلاقه؟ تو که تو همین کامنتت آروی هر چی اخلاق رو بردی بیسواد (918206) (moderator22)
 
United States
۱۳۹۱-۰۵-۲۷ ۰۶:۱۳:۴۲
نوع نظرات و حمایت های بی دلیل شما از این آقازاده یا این خانم سحر خانم این امر رو به ذهن متبادر میکنه که انگار شما علاف و جزو باند سایبری اینها هستی. چند میگیری کلیک کنی؟ (918208) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۰۹:۰۵:۲۲
تند نرو بابا
اگه نمیفهمی مردم چی میگن دوباره بخون
کسی به این خانم کاری نداره اصلا ایشان خیلی کارش درسته
داد ملت از این رفتار نابخردانه استان قدس و کلا مسئولین بی کفایت هست
گرفتی یانه
اگه نگرفتی دوباره نطرات را بخون (916855) (moderator102)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۱۰:۲۰:۴۳
جمع کنید این بساط کارگبری تون رو. این اقا یا خانم واقعاً درست میگه. یه کم خجالت هم خوب چیزیه. (916954) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۰۹:۳۶:۴۲
آقا يا خانم محمدي بحث روي صادق بودن يا نبودن خانم ريحاني نيست بلكه روي اين مسئله است كه چرا بودجه هاي هنگفت به اين صورت خرج مي شود. اصلا چرا نبايد روي مديريت آستان قدس رضوي نظارت نباشه؟ مديران اين آستان نيز مانند باقي مردم از جنس آدم هستند و ممكن الخطا. (916896) (moderator102)
 
United States
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۱۱:۴۸:۴۴
امروز احتمالا استان قدس مکانیزه شده و به کارکنان گفته شده بیایند به نظرات الف منفی بدهند ولی منفی دادن بدون توجیه فایده ای ندارد . (917126) (moderator102)
 
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۱۴:۵۲:۳۵
آره واقعا چه خبره .منفی ها بطور جالب انگیزی در راستای اهداف استعداد پرورانه آستان قدس است؟ (917460) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۱۷:۳۷:۳۵
من هم ابتدا به آستان شک کردم. ولی ظاهرا اول دنبال تطهیر 1.5 میلیارد این خانم هستن و بعدش تطهیر مسئولین آستان قدس. (917685) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۱۶:۱۹:۵۲
جالبه ، فکر کنم هر کسی مثل من می تونه حس کنه که چه موقعی رای ها و نظرها واقعی و چه موقعی ساختگی ، امری و سازماندهی شده است. (917589) (moderator16)
 
یک زن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۱۰:۳۳:۰۷
باید این حرف دوستمان را با آب طلا بنویسند. از حرفهای دوستمان گذشته که واقعاً عالی بود من فکر می کنم این آقایان (که مطمئناً با این لحنشون آقا هستند) با یک تیر دو هدف را نشانه گرفته اند. یکی که می گویند اگر بتوانیم آستان قدس را وادار کنیم پروژه را از این خانم بگیرد کلی توی ذوقش خورده و حسابی از طرف یک بنیاد مذهبی حالش جا می آید و از اینها متنفر می شود. یکی هم اینکه به بهانه همین شعارها مثل بیت المال و این جور چیزها کلی عقده گشایی می کنیم.
این جور حمله ها مثل حمله به خانم ریحانی خیلی نخ نما شده و آستان قدس خودش هم می فهمد که اولین بار چه کسی و برای چه این بازی را راه انداخت. چون طرف خانم ریحانی آستان قدس بوده حتی یک سایت کاملاً مخالف دین هم داد و هوار راه انداخته بود بابا بیت المال را بردند!! اینجاست که میگم حرف این دوستمان را باید با آب طلا نوشت.
واقعاً جوگیر نشدن و مثل آزادگان زیستن خیلی کار سختی شده. (916966) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۵-۲۷ ۱۸:۵۷:۴۳
آب طلا گير نيامد.با ديگري بنويسيم؟! (918986) (moderator1)
 
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۱۲:۱۷:۲۰
همه انسانها نزد خداوند برابرند مگر انهایی که دارای تقوای بیشتری هستند و نشانه های تقوای بیشتر را همه مردم می شناسند . (917209) (moderator102)
 
سامان
Canada
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۱۳:۲۳:۱۴
جناب محمدی
چرا خلط مبحث میکنی؟ شما ظاهرا اصلا نفهمیدی اصل مطلب چی هست.
پولی را مردم نذر آقا امام رضا کرده اند و امیدوارند در راه خیر خرج بشه عده از آقایان به جیب زده اند و هر طور دلشان میخواهد بذل و بخشش میکنند.
به نظر شما آن فرد روستایی که تنها دستبند طلای همسرش را میندازه تو ضریح راضی هست که به این خانم یک و نیم میلیارد پول بدن؟ (917322) (moderator102)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۱۴:۰۳:۱۴
دستبند همسرش را نیاندازد. وقتی انداخت باید این حق را به متولیان بدهد که آن را به طریقی که تشخیص می دهند، هزینه کند. وانگهی کسی هم بر سر نذر و نذورات نظارت نظارن کند. شما هم الکی جوش نزنید زیرا به این حرفهایتان اعتقاد ندارید و فقط بهانه گیر آورده اید برای مانور دادن. (917385) (moderator16)
 
United States
۱۳۹۱-۰۵-۲۷ ۲۳:۲۷:۰۸
کی به متولی اجازه تشخیص داده؟ مگه مال پدرشه؟ (919243) (moderator22)
 
۱۳۹۱-۰۵-۲۷ ۱۸:۵۷:۰۱
راست گويي و صداقت ايشان به خاطر اعتماد به پشت صحنه خودشان بود.چنانكه تقاضا هم كرده بودند اگر دفترشان پشتوانه نداشته باشد(منظور يك آدم با نفوذ) زود زمين ميخورد.حرف ايشان هم با پشتوانه همان آدم بانفوذ بوده !!!!!!!!!!!!!!!!!صداقت اين است كه ببيني مردم در چه وضعي هستند و بعد اينهمه توقع داشته باشي. (918984) (moderator22)
 
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۰۰:۰۶:۴۴
باید از مشهدی ها بپرسی چه خبره الف جونم!!!!!!! توکه تصمیم گرفته ای دنبال این کار بری با کمک امام رضا که این پول ها متعلق به خودشان است که مردم تقدیمشان کرده اند ، تا آخرش برو خدا نگهدارت. (916468) (moderator16)
 
جواد
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۰۰:۲۸:۲۰
چه عجب بالاخره یکی پیدا شد از حضرات استان قدس رضوی انتقاد کند (916500) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۰۰:۴۰:۳۳
الف! ايشان جوابيه اي داده اند که جهت تنوير افکار ! ميتوانيد اول خودتان ببينيد بعد در معرض قضاوت خوانندگان قرار دهيد:
http://ainanews.com/Default.aspx?tabid=1298&articleType=ArticleView&articleId=1469173
قصد من تاييد يا تکذيب نيست فقط خواستم اين جنبه مساله را هم ببينيد. (916520) (moderator102)
 
محمد
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۱۴:۵۰:۰۱
خداییش ما که کاملا قانع شدیم.۱/۵میلیارد نوش جونت، ای با استعداد ترین کسی که تاکنون با این قیمت به آستان قدس مراجعه کردی!! (917456) (moderator16)
 
United States
۱۳۹۱-۰۵-۲۷ ۱۰:۰۷:۵۰
احتمالا از نیروی جذب استفاده کرده است (918325) (moderator1)
 
صادقی
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۰۱:۳۷:۰۷
سلام
بزارید خیال همتون رو راحت کنم. اینقدر حرص نخورید. آقا تا بوده همین بوده. الان که میدونید کاغذ گران شده و ناشران موندند و این همه کتاب روی دست. این حاج آقا اگر پول زیادی داره و اگر دوست داره تعداد حج هایی که رفته مقبول حق بیافته بیاد و به کمک اهالی قلم بشتابه که کتاباشون رو دست مونده. بعدشم از این ژیگول ها برای ساختن فیلم ما زیاد داریم. فساد که فقط بالا کشیدن پول نیست. مثلا یکی نیست به این بیناد نخبگان بگه تو که وام مسکن به نخبگان میدی و تسهیلات معافیت و غیره نخبه رو چی تعریف میکنی؟ یعنی هر کسی توی کنکور نفر اول شد نخبه است؟ میتونه فیلم بسازه؟ نخبه باید دستاورد داشته باشه واسه مملکت. نه رتبه ریاضی و غیره. (916588) (moderator16)
 
مریم
United States
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۰۳:۲۰:۳۰
حاج اقا منم میخام فیلم بسازم اصلا هم مذهبی نیستم به منم پول میدی؟؟؟؟؟؟؟؟ (916666) (moderator102)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۱۵:۱۵:۴۳
جواب های را با هوی می دهند و الف جان چاپ کن تا این دوستمان بعد از خواندن این مطلب برود یک دوش حسابی بگیرد!
تو به درد کارهای دیگری می خوری رفیق! کار تو فیلمسازی نیست. اگر غیرمذهبی هستی و بیکار، آدرست را بده برایت کار سراغ دارم! (917513) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۱۷:۳۹:۴۰
ظاهرا فیلمسازان محترم ریختن توی الف برای حمایت از این خانم. جای سلحشور خالیه. (917687) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۱۷:۵۷:۲۷
من هم غیر مذهبی ام و بیکار ، فوق لیسانس هم دارم
برای من هم کار سراغ داری ، یا داری تیکه می اندازی و تیزبازی در می اری؟ (917707) (moderator16)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۷ ۱۱:۱۳:۰۶
برای همه شما دموکراتهای لیبرال که در بحث های مذهبی عاشق سینه چاک لیبرالیسم و دموکراسی هستید ولی در این بحث همه شده اید منبری و روضه خوان و... بطور کل برای همه شما دروغگوهای پشت هم انداز و چاخان خالی بند کار سراغ دارم. همین که چند روز است توانسته ام امثال شما بیکارهای پرمدعا را (که ادعای آزادی خواهی تان گوش فلک را کر نموده ولی به این خانم آزاده بند کرده اید)، سر کار بگذارم، خودش کافی است. حقوق تان را هم سر برج می دهم. قرار بگذارید در خدمتم! (918374) (moderator1)
 
United States
۱۳۹۱-۰۵-۲۷ ۱۱:۵۵:۴۵
نمیدونم چرا الف اصرار داره کامنت های حاوی توهین این شخص رو که از اول تا آخر اوومده همین چند خط رو تو هر کامنت نوشته منتشر کنه ولی اگر کسی جواب این بابا رو بده چاپ نکنه. من چند تا جواب مثل خود این بابا بهش دادم ولی چاپ نکردید (918412) (moderator22)
 
سعید57
۱۳۹۱-۰۵-۲۷ ۱۸:۱۱:۲۶
الف
تو که ادعا داری نظراتی که حاوی توهین باشد را چاپ نمی کنی ، آیا این توهین به خوانندگان نیست؟اگر اینگونه نظرات را حذف نکنی ، بنده بعنوان یک خواننده ،الف و دست اندکارانش را لایق محتوای اینگونه پیامها دانسته و دیگر به الف مراجعه نخواهم نمود. (918938) (moderator22)
 
۱۳۹۱-۰۵-۲۷ ۱۸:۳۸:۵۹
دوستان به اين شخص پاسخ ندهيد چون از فحواي كلامش مشخص است مزدور آدمهاي آستانه است.ظاهرا يك عده آدمهايشان را وادار كرده‌اند با درج كامنتهايي از اين دست آدرس غلط بدهند وقضيه را هم منحرف سازند و وقيحانه تر از همه اينكه مردم را متهم و محكوم كنند. وگرنه كسي كاري به آن خانم نداشته و ايرادي به او نگرفته است كه اين اشخاص مدافع او شده‌اند.سخن همگي حيف و ميل كردن مسئولان آستانه است
افة دموكراسي و ليبرال هم براي چاشني و مزة غذاست وگرنه يك مزدور كه اينجور بحث را لوث مي‌كند هرگز از اين چيزها سر درنميآورد.ضمن اينكه شخصا ليبراليسم را چهرة كريه و مردم فريب سرمايه داري مي‌دانم.دموكراسي را نيز هم.در دموكراسي يك عده راي مي‌دهند و ضريب آن ملاك است نه كل واجدين شرايط چه راي داده و چه نداده باشند.پس برخلاف نظر اين آقا كه همه را متهم كرده شخصاً نه به آن اعتقاد دارم و نه به اين.بلكه حرف حساب را ميپيذرم كه چرا پول مردم حيف و ميل مي‌شود. (918963) (moderator22)
 
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۱۸:۰۴:۵۳
من این مقاله را دوباره و دوباره می خوانم ،
خواب از سرم پرانده و سوال های بی شماری رو به ذهنم می اورد.

ما ، شیعیان مسلمان ، مرامان چیست ؟ عقیده مان؟
ما نسبت به ارزش هایی که پیامبران به خاطرش جان فشانی کرده اند کجا ایستاده ایم؟ (917713) (moderator16)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۷ ۱۱:۳۷:۵۶
شما نمی تونی دروغ نگی فدات شم؟! کیه که امثال شماها رو نشناسه؟ خدا پدر الف را بیامرزد که شما را فاش می کند تا همه بدانند چه دروغگوهایی هستین. وقتی پای ازادی و دموکراسی بیاد میدون، همه می شوید فیلسوف آزادی خواه و لیبرال. وقتی هم چنین بحثی پیش بیاید، می شوید متدین و دلسوط بیت المال و دین! (918397) (moderator1)
 
United States
۱۳۹۱-۰۵-۲۷ ۱۲:۰۴:۱۱
خوب دوگانه درست میکنی ها از اول تا آخر کامنت ها فقط همین یه حرف رو میزنی. اصلا ما منافقیم بگو ببینم باید پول مفت به این خانم بدن؟ از جیب آقا مصطفی طبسی که نمیره عموجان از بیت المال و موقوفات و نذوراته (918427) (moderator22)
 
مریم
United States
۱۳۹۱-۰۵-۲۸ ۰۲:۳۱:۴۸
شما مثل اینکه روزه بودی خون به مغزت نرسیده ؟؟؟؟؟اولا این خانم هم مذهبی نبودند دوما رشته من هم سینما هست سوما من چی گفتم که شما جوش اوردی ????نکنه شما از بستگان این خانم هستی؟؟؟ در ضمن احتیاجی نیست شما دست بنده رو جایی بند کنی شما که بیل زنی برو باغچه خودتون رو بیل بزن همون جایی که دست منو میخواستی بند کنی دست چهار تا از اقوامتون رو بند کن ثواب هم داره اره برادر من /حالا شما یک دوش حسابی بگیر/ الف جان خواش میکنم چاپ کن افرین (919407) (moderator22)
 
Serbia
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۰۴:۴۳:۳۱
حالا اين خانم كه بد حجابه چرا گشت ارشاد كاري نداره اونهم تو حرم رضوي؟؟؟؟؟؟
يك بوم ودوهوا؟؟؟؟ (916707) (moderator102)
 
United States
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۰۵:۴۷:۰۰
ای خدا (916743) (moderator102)
 
رضا از مشهد مقدس
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۰۶:۲۹:۳۱
سلام علیکم از ابتدای انقلاب تاکنون هیچ نهاد نظارتی از اداره محترم آستان قدس رضوی هیچگونه بازرسی نداشته لذا قبل از هر گونه اظهار نظر و طبق فرمایش ولی امر مسلمین حضرت آیت ا.. خامنه ای که فرمودند{ همه نهادها میتوانند مورد بازرسی قرار گیرند بغیر از مسایل نظامی } لذا از ریاست محترم بازرسی کل کشور و نهاد نظارتی مجلس محترم شورای اسلامی استدعا دارد ضمن دریافت نظرهای مردمی در خصوص این اداره محترم ، آن اداره را مورد بازرسی قرار داده و نتایج را منتشر تا دقیقا شفاف سازی شود که چه شده است در این سالهای طولانی ...والعاقبه للمتقین (916770) (moderator16)
 
جواد
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۰۷:۳۲:۳۱
و اما آستان قدس!
ای کاش الف برای اولین بار یک سری نظرسنجی آزاد و بی طرفانه در راستای تولید محتوای منتقدانه نسبت به عملکرد آستان قدس ترتیب دهد و سپس منصفانه به نقد آرا ء بپردازد.قطعا آستان قدس هم می تواند از طریق این رسانه به همگان نشان بدهد که علاوه بر سرمایه گذاری ها و خدمات عمرانی و فرهنگی و... به امر مهمی به نام روشنگری نیز کاملا معتقد است.الف می تواند این راستی آزمایی را صورت دهد.
ضمنا این کار را فقط به نیت حضرت رضا انجام دهید تا ببینید که ایشان هم کمک خواهند نمود. (916795) (moderator102)
 
محسن
United States
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۰۷:۴۶:۵۶
سلام
من یه مشهدیم - از زمانی که یادم میاد می خواستم مهمون سفره امام رضا(ع) باشم
نه که بیام سر سفره حرم بلمبونم و خداحافظ بلکه یه کاری در شهر مشهد داشته باشم و روزی در بیارم
اما نمی دونم این خرج کردن ها به چه نیتی هستش( میرن مساجد و به نمازخوان هاش یه برگه افطاری میدن و اونارو از سر سجاده بلند می کنند که بله بیاین سر سفره امام رضا(ع) اخه ادم عاقل ادم سفره خدا رو میذاره میره سفره کوچک تر اونهم با ادم های کوچکتر
اقا اصلا اگه استان قدس می خواد خرج کنه چرا اشتغال و کار ایجاد نمی کنه ؟ این سفره بیشتر برکت داره
نمیدونم چندنفر تو همین شهر مشهد بیکار هست ؟
چندنفر به خاطر کار نداشتن نمی تونن ازدواج کنن؟
چندنفر با شکم و فکر داغون که فردا رو چکار کنم می خوابن؟
همه میان پیش امام رضا(ع) حاجت می گیرن اما نمی دونن تو اون سازمان به اصلاح اسلامی چه میگذره -
من که به عنوان یه شهروند ایرانی نه به عنوان یه مشهدی ازشون نمگذرم
و تا این سازمان درست و حسابی زیر رو نشه حاضر نیستم سر سفره اش برم
یا علی (ع) (916801) (moderator102)
 
دکتر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۱۱:۰۳:۲۶
سفره ی امام رضا علیه السلام سفره ی خداست. پس فکر کردین سفره ی خدا در کجا متجلیه؟ این حرفت درست نیست ولی اون یکی که گفتی پولا کجا خرج میشه درسته (917024) (moderator102)
 
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۱۶:۱۰:۴۸
نه اشتباه کردی منظورم سفره ای خدا بابت ماه رمضون به نماز و اعمال مثبت ادم ها میده هستش
اره نظر شما هم متینه اما نمی دونم متولی این سفره میدونه داره چه کاری می کنه یا نه - میدونه یه عمل بسیار کوچیک منفی چه عواقبی داره یا نه (حالا این کارشون که نور علی نوره !!!!!!!)
تو این دوره ای که هر جا رو نگا می کنی مشکل اقتصادی داد و بیداد می کنه با چه دلیل عقلی میان میلیاردی به یه ادمی که نه تجربه اقتصادی داره و نه توجیه اقتصادی خرج می کنن؟ (917583) (moderator16)
 
فیضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۰۸:۳۲:۱۷
وقتی مسئولیت در کشور مادام العمر و بدون سئوال و جواب باشه ! المکاسب و 1.5 میلیارد و ... در میاد . چه ربطی به شما داره که آقا... چه کار می کنند . شاید این پروژه رو تو مناقصه برنده شدند ؟ !!!! (916824) (moderator102)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۰۸:۴۲:۴۷
آدم یاد سریال میوه ممنوعه می افته. (916833) (moderator102)
 
بدون نام
United States
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۰۸:۴۷:۰۵
آستان قدس پاسخی نخواهد داد به دلیل انکه همیشه مردم کارهای بد خود را مخفی نگه می دارند (916836) (moderator102)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۰۸:۴۸:۲۳
ما چي كا كنيم حاج آقا خوشش بياد و به مام يك ميلياردي بدن......اقا شما به ي خنگم ي ميليارد بدي ي كاري بالاخره توليد مي كنه.......................... (916837) (moderator102)
 
ﺁﺩﻡ ﺣﺴﺎﺑﻲ
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۰۹:۳۲:۰۲
ﻭﻗﺘﻴﻜﻪ ﺑﺎﺭﻫﺎ و ﺑﺎﺭﻫﺎ ﺩﻟﺴﻮﺯﻳﻦ ﻭﻛﺎﺭﺷﻨﺎﺳﺎﻥ ﻓﺮﻳﺎﺩ ﻛﺸﻴﺪﻥ و ﻧﺎﻟﻪ ﻫﺎﺷﻮﻥ ﺗﺎ ﻫﻔﺖ ﺁﺳﻤﻮﻥ ﮔﻮﺵ ﻓﻠﻚ ﺭﻭ ﻛﺮ ﻛﺮﺩ ﻛﻪ ﺑﺎﺑﺎ ﺑﺎﻳﺪ ﻣﺮاﻛﺰﻱ اﻳﻨﭽﻨﻴﻨﻲ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﻪ ﻣﺮﺩﻡ و ﻣﻨﺘﺨﺒﻴﻦ ﻣﺮﺩﻡ ﺣﺴﺎﺏ ﭘﺲ ﺑﺪﻧﺪ ﻭﻟﻲ ﻛﻮ ﮔﻮﺷﻲ ﺑﺮاﻱ ﺷﻨﻴﺪﻥ,ﻻﺑﺪ ﺣﺘﻤﺎ اﻟﻒ ﺟﺎﻥ ﺧﻮﺩﺕ ﻣﻴﺪﻭﻧﻲ اﻳﻦ ﺁﺩﻣﻬﺎ ﭼﻪ ﺟﻮاﺏ ﻗﺎﻃﻊ ﻣﺤﻜﻤﻲ اﺯ اﻳﻦﻫﺎ ﺷﻨﻴﺪﻥ,ﻛﻪ ﻣﺨﺎﻟﻔﺖ ﺑﺎ اﻳﻦ ﺟﻮاﺏ ﻫﻢ ﺑﺮاﻱ ﻣﻦ ﻋﻘﻮﺑﺖ ﺳﺨﺘﻲ ﺩاﺭﻩ ﻭﻫﻢ ﺑﺮاﻱ ﺗﻮ ﮔﺮﭼﻪ ﺣﺘﻲ اﻟﻒ ﺟﺎﻧﻲ!!!!ه (916889) (moderator102)
 
United States
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۱۰:۰۳:۲۷
البته نباید فراموش کرد که هرگونه خرج کردن بی موردی رو از طرف خود حاج آقای طبسی تلقی می کنیم. لطفا یه بار هم که شده اجازه ندهید بگویند : کی بود، کی بود، دستم بود، تقصیر ....
یعنی حاج آقای طبرسی بر اموال سپرده شده به ایشان اختیاری ندارند که فرزندشان شخصی غیر از خودشان معرفی می شود؟!!!!!!!! (916928) (moderator16)
 
United States
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۱۰:۰۷:۲۶
نمونه ای از پاسخگویی مقامات در ایران به رسانه ها (916934) (moderator16)
 
فرشيد
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۱۰:۰۹:۱۰
مي دونيد قبول شدن تو شريف چقدر سخته ؟ ميدونيد اين خانم چقدر درس خونده ؟ اهل هنر هم هست . چرا نميريد به اون بي سواد و بي هنر هايي كه صد ها ميليارد تومن گرفته اند گير بديد ! در ضمن اين دم شيره ها ! كوتاه بيايد (916939) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۵-۲۷ ۰۴:۳۳:۳۷
نمی دونی وقتی میگی دم شیر،بعضی ها چقدر کیف می کنند که مردم نسبت به اونها چه ذهنیتی دارند؟! (918176) (moderator1)
 
جواد
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۱۰:۴۲:۲۸
من هم مشهدی هستم خیلی از این انتقادات به آستان قدس را وارد می دانم مثل شخص محور بودن و عدم پاسخگویی و خرج های بی حساب و کتاب اما به نظر من این همه نباید یک طرفه به قاضی برویم و کارهای خوب آستان را هم باید ببینیم:
بیشتر زمین های مشهد وقف امام رضا(ع) می باشد و قسمت عمده ای از مردم مشهد در حقیقت در املاک امام رضا(ع) زندگی می کنند.
اقدامات فرهنگی آستان قدس بزرگترین وبهترین کتابخانه های استان خراسان و شهر مشهد متعلق به آستان قدس رضوی می باشد.
کمک به مناطق محروم مشهد و حاشیه شهر :هم اکنون آستان قدس در مناطق محروم مشهد مدارس غیرانتفاعی با بهرین امکانات احداث کرده که کودکان مناطق محروم را به صورت رایگان آموزش می دهند . خود من جزو کودکان محرومی بودم که شش سال با هزینه آستان قدس در یکی از بهترین مدارس مشهد تحصیل کردم و هم اکنون کارشناس ارشد فناوری اطلاعات هستم.
همین افطاری دادن در ماه رمضان . اکثر مردم مشهد خواستار تبرک از غذای امام رضا(ع) هستند و قبلا این مساله به شدت سخت و محدود بود ولی الان با دادن ژتون های غذا در مساجد و هتل ها و مهمانسراها تعداد زیادی از مردم مشهد و زائران از این تبرک برخوردار می شوند.
برگزاری سالانه اعتکاف در حرم رضوی ، صنایع و مزارع آستان قدس که اشتغال زیادی برای مردم مشهد ایجاد کرده ، بدون شک مردم مشهد و استان خراسان در خوان گسترده امام رضا(ع) مهمان هستند واز برکات آن بهره مند می شوند . (916982) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۱۰:۵۹:۱۲
چه جوری ، این کامنت های آخر همشون 5 تا منفی دارن ؟؟!!!!!! (917015) (moderator102)
 
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۱۷:۴۰:۴۳
ظاهرا بازیگران و فیلمسازان محترمن. همشون صحبت از آگاهی از فیلمسازی و کارگردانی و هزینه هاش و ... میکنن. (917689) (moderator16)
 
دکتر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۱۰:۵۹:۵۹
من دیگه پول تو حرم نمیندازم. معلوم نیست کجا خرج میشه (917017) (moderator102)
 
رحیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۱۱:۲۱:۰۱
باید دیوان محاسبات دخل و خرج آستان قدس را محاسبه کند.
البته آن کس که حساب پاک است از محاسبه چه باک است؟ (917073) (moderator102)
 
نیلو
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۱۱:۴۱:۲۴
ما کا از پشت پرده این ماجرا خبر نداریم!!!! این روزا کی راست میگه کی دروغ!! (917111) (moderator102)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۱۱:۴۴:۲۵
بابا المکاسب رو وللش اینکه قدیمی شده پروژه درحال ساخت قدس رو بچسب هرچی نونه توی اونه (917118) (moderator102)
 
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۱۱:۵۸:۲۴
۱- من چند ماه پیش برای اولین رفتم به حرم امام رضا ، و بیشتر از این که تحت تاثیر طلاکوبی ها و آیینه کاری های مجلل حرم بشم ، به این فکر می کردم که آیا امام رضا زمان خودش موافق این اشرافی گری ها بوده یا مخالفش . اون ضریح فلزی که اونجاست و اون حرکاتی که به عادت اونجا اتفاق می افته ، چه تفاوتی با مراسمی داره که پیامبر اسلام عمری برای مبارزه با آن را صرف کرد؟

۲-مردم کشور ما ، به واسطه ی حساسیت به ائمه معصوم ، بسیاری از نذریات خود را به نام امام رضا می کنند. همان طور که دوستی اشاره کرد ، کم نیستند کسانی که از نان شب خود می گذرند تا نذر خود را ادا کنند. جایگاه متولیان حرم به این نذور چیست؟
مسولیت ، یا مالکیت؟

اگر مسئولیت است و نه مالکیت ، چرا هیچ آمار شفاف و دقیقی به مردمی که خود فراهم آورنده ی این ثروت هستند داده نمی شود؟ (917151) (moderator102)
 
۱۳۹۱-۰۵-۲۸ ۰۹:۴۶:۲۲
ببخشید عقاید جنابعالی بیشتر شبیه فرقه انحرافی وهابیت است . بفرمایید تبرک جستن از ضریح مطهر امام رضا (ع) چه ارتباطی با بت پرستی زمان پیامبر اکرم (ص) دارد . مگر ائمه اطهار خود به زایرت و تبرک جستن از مزار پیامبر و امام علی و امام حسین (ع) نمی رفتند؟ من نمی دانم چرا ما ایرانیها عادت داریم وقتی جایی یک مشکل کوچک می بینیم کل قضیه را زیر سوال می بریم یک خبر جایی می خوانیم که فلان مبلغ به فلان کس داده شده بدون آنکه اصل ماجرا را بدانیم بدون آنکه بدانیم اصلا درست است یا دروغ کل قضیه را از نذر کردن تا زیارت کردن و اصلا ضریح متبرک امام رضا(ع) را نفی می کنیم بعد هم یک جست روشنفکرانه به خود می گیریم و با افتخار می گوییم من فقط یک بار برای تمام عمرم رفتم به حرم امام رضا و انجا هم افکار روشنفکرانه ام به سرم امد که این مرد جاهل چه عقاید خرافاتی ای دارند و غیره و غیره . این همه کارهای خوب توسط آستان قدس انجام شده اینهمه نذورات سبب خیر و برکت برای مردم شده حالا یک جا هم مشکلی پیش آمده برادر من گر تو بهتر می زنی بستان بزن (919585) (moderator22)
 
محمد
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۱۲:۴۰:۳۵
چرا در این مملکت کسی قانون را اجرا نمی کند (917251) (moderator16)
 
سعید
United States
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۱۳:۰۴:۱۸
من خود مشهدی هستم. امیدوارم این مسئله را پیگیری کنید تا روشن شود و خودتان ببینید یکی از بزرگترین موسسات مذهبی و اقتصادی کشور چقدر پاسخگو است. این تنها یک نمونه است. بنیان آستان قدس بر موقوفات و نذوراتی است که مردم با اخلاص و ارادت به امام رضا تقدیم میکنند و حالا اینگونه حاتم بخشی میشود. جالب آنکه هرگاه از استان قدس نسبت به کم کاری ها و کوتاهی ها انتقاد میشود میگوید تمام پول ما وقف و نذر است و دستمان برای کمک بیشتر به مردم و فعالان فرهنگی بسته است! نمونه دیگرش سایت جامع امام رضا است که ابتدا قرار بود شبکه ماهواره ای باشد اما بعد از برخی مخالفتها تبدیل به راه اندازی سایت شد و مسئولش هم آقازاده یکی از مدیران آستان قدس است که حتی یک وبلاگ هم ندارد و تاکنون بالغ بر صدمیلیون تومان هزینه کرده اما بعد از 2سال نتوانسته سایت را راه اندازی کند. از دست نمونه ها فراوان است. (917292) (moderator102)
 
فاطمه
United States
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۱۳:۲۶:۰۵
خادم افتخاری حرم هستم. مشهدی ها میدانند بزرگترین ترس آستان قدس از انتقاد سازنده است. آستان قدس خدمات زیادی انجام داده اما کوتاهی های زیادی هم داشته است و عدم پاسخگویی یکی از ارکان سیاستهای این مجموعه است. برای همین مسئولانش در افکار عمومی مشهد و خراسان زیاد محبوب نیستند. برای رفع این مسئله هم چند سالی است توزیع کارت افطاری در حرم را در سطح مساجد مشهد را شروع کرده اند. چند هزار خادم افتخاری زن و مرد در حرم با عشق و بدون مزد و منت کار میکنند اما به محض یک انتقاد کوچک از خدمت افتخاری اخراج میشوند. در آسایشگاه خادمین زن حتی چای و قند هم با خودمان است و میگویند شما افتخاری هستید و نباید از آستان قدس چیزی بخواهید و بیش از 2سال است برای آنکه به خدام افتخاری از غذای حضرت ندهند شیفتهای آنان را کوتاه کرده اند. (917326) (moderator102)
 
جواد
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۱۴:۴۵:۱۰
کاملا با نظر ایشان موافقم .متاسفانه یکی از کلیدی ترین پاسخ های آستان قدس در تمامی سالها به انتقادات در بین خدام این است (هرکس نمی خواهد نیاید،افراد زیادی عاشق همین جای شما هستند) و از آن بدتر و دردناک تر پاسخ به انتقادات زائرانی است که نسبت به برخی خدمات کوچک (مثل دور بودن سرویس های بهداشتی )و یا مراسمات حرم (چیزی شبیه اتفاق شب قدر امسال و سخنران آن) دارند این است (هرکس دوست ندارد نیاید حرم) گویی آنجا ملک شخصی آقایان شده است.داد و بیداد از این ظلم!!!کو گوش شنوا؟ (917446) (moderator16)
 
رضا
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۱۵:۵۶:۲۸
متاسفانه در کشور ما عده ای خود را نماینده تام الاختیار خدا در زمین می دانند و به همین دلیل هر کاری خواستند .می کنند . ایکاش آقای ناطق نوری که دغدغه عدالت دارد کمی هم از ریخت و پاش ها و مفاسد اقتصادی آستان قدس می گفت . به آقای دکتر احمد توکلی نماینده عدالت طلب و ضد فساد ملت پیشنهاد می کنم طرح تحقیق و تفحص از آستان قدس را در مجلس شورای اسلامی پیگیری نمایند . (917564) (moderator16)
 
منتظر
United States
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۱۴:۲۴:۴۹
سلام. به نظر من که این ماجرا خیلی طبیعیه! وقتی میخوای بری زیارت آقا امام رضا علیه السلام ،دم در ورودی کیف من خانم رو میگردند که مبادا لوازم آرایشی توش باشه و به خاطر وجود یک سرمه دون توی کیف، اجازه ورود کیف رو به حرم نمیدند مگر اینکه اون سرمه دون رو تحویل بدی! و این یک دستوره! و به همین راحتی از خدا و پیامبر خدا پیشی میگیرند! وقتی در کنار ضریح مبارکشون داری با تمنا سعی میکنی دستتو به ضریح برسونی، تو اون ازدحام، خادمه عزیز مدام به دستت میزنه که آستینتو بکش پایین، رفته بالاتر از مچت! در حالیکه تو هیچ کنترلی روی خودت نداری و هرآن ممکنه دنده هات از فشار بشکنه! ... معلومه یه جایی بدجوری از پروردگار و رسول خدا عقب افتاده اند که اینجا با سبقت گرفتن میخواهند جبرانش کنند!!! اللهم تمنا میکنم عجل لولیک الفرج عاجلا غیر اجل آمین (917419) (moderator16)
 
علی
United States
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۱۵:۰۴:۴۰
آقای توکلی برو دیوان شکایت کن پول پس بگیر!!! (917489) (moderator16)
 
سینا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۱۵:۱۴:۱۶
الف جان خطر کردی
به جان خواهی خرید فیلترینگ را
حاج احمد تو را نیز دهان خواهند دوخت (917508) (moderator16)
 
United States
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۲۲:۱۷:۰۶
دست خدا بالاتر است از همه دستها (917958) (moderator16)
 
United States
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۱۵:۲۳:۱۷
با سلام آستان قدس يك سري قوانين و مقررات خاص خودش را دارد و هيچ سازمان و نهادي و... نظارت بر كارهاي اين نهاد مقدس ندارد . بطور مثال در مشهد مقدس زمينها اكثرا مالكيت آن متعلق به آستان قدس ميباشد اين زمينها را آستان قدس با قيمت خيلي بالا حتي گرانتر از زمينهاي ملكي به مردم واگذار مي نمايد چند برابر پول زمين را مي گيرد و اسم آن را مي گذارد تقديمي و اجاره خطي هم تنظيم مي نمايد و هر ساله بابت آن اجاره دريافت مي نمايد . حال يك نفر نيست سوال كند زميني كه به اجاره داده مي شود پول آن را گرانتر از زمينهاي ملكي مشابه نمي گيرند . يك مبلغي به عنوان رهن زمين بايد دريافت شود و اجاره آنهم گرفته شود در صورتيكه پول آن را بعنوان تقديمي مردم با اكراه پرداخت مي نمايند و اجاره هم بايد پرداخت نمايد و نقش شهرداري را هم بازي ميكند بطوريكه اگر مالك بخواهد مغازه اي داير نمايد علاوه بر پرداخت حق و حقوقات تجاري به شهرداري به آستانقدس هم بايد همين مبلغ پرداخت شود و مسائل ديگري همچون حق اشرافيت و ... (917525) (moderator16)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۱۵:۳۶:۵۴
ناراحت نباش فاطمه جان همدردیم.
فعلا که با پول امام رضا (علیه آلاف التحیه و الثناء) دارند افکار و سلایق خودشون رو به زیر دستهاشون دیکتاتورانه تحمیل می کنند.البته برای من سکوت مسوولین و دولت ومجلس ... خیلی عجیبه!!!!!!!!
یا نمک گیر اینان یا فکر میکنند در افتادن با تولیت اونجا مساوی در افتادن با امام رضاست نعوذ بالله........ (917548) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۱۵:۳۸:۱۵
من دانشجوی دانشگاه تهران هستم و در تامم طول تحصیلم جزو دانشجویان ممتاز بودم. سال گذشته مه نه! در واقع هیچ سالی به خارج از ایران نرقته ام و حاج آقای طبسی هم ندیده ام. امام آرزو دارم روزی به من بگویند آرزویت چیست و من بگویم سرافرازی کشورم. منتظر ساپورت مالی حاج آقا برای حمایت هستم! (917550) (moderator16)
 
علی
United States
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۲۲:۱۵:۴۲
نخبه واقعی را می توان از ارزوهاش شناخت از اینکه شما هموطن من یک نخبه واقعی هستی خوشحالم و به شما افتخار می کنم همه با هم سرافرازی کشورمان را فریاد خواهیم زد . سرفراز باشی ای ایران از گزند دشمنان دوست نما و مومن نما در امان باشی ای ایران . (917957) (moderator16)
 
ملت
United States
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۱۸:۰۷:۵۸
امام رضا علیه السلام شرمنده ایم ولی باید برای آستان قدس که دم از مدیریت اسلامی میزند تاسف خورد که همه کاره اش شده است مصطفی طبسی که به همین راحتی مایملک موقوفه را حراج می کند . علمای عزیز و بزرگان دین نباید در این باره سکوت کنند مردم دلشان از حرکت های این آقازاده ها به ویژه مصطفی خون است . (917716) (moderator16)
 
محمد
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۱۹:۲۵:۱۳
اقا امام زمان ریشه بی عدالتی وظلم را بحق امام رضا بکن ماغیرازایندیگه کاریازدستمان نمی اید (917825) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۱۹:۴۸:۵۸
من مبتلا به سرطان و سيروز كبدي و بيماري قلب هستم با پلاكت 65 هزار احتما دادند زير عمل از خونريزي يا تحمل نكردن بيهوشي بميرم كه نمردم وعمل جراحي كردم.تومور ر درآوردند. بدخيم بود با گريد 2 استاژ a بايد شيمي درماني ميكردم اما پول شيمي درماني ام را به زرو جور كردم. حالا هم پول ندارم سونوگرافي كنم تا معلوم شود از تومور مانده يانه!؟ براي سونوگرافي و رفتن به دكتر منتظر ماندم تا يارانه مردادماه اعلام شدحالا دوباره بايد منتظر بمانم تا يارانه شهريور را اعلام كنند و بروم براي سيروز كبدي پيش دكتر. (917857) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۵-۲۷ ۱۹:۰۹:۵۸
اين كامنت را من نوشتم منظورم هم نه مظلم نمايي و نه جلب ترحم و نه صدقه خواهي بود بلكه فقط ميخواستم بگويم با چنين مشكلاتي در كشور آن بي عدالتيها غم انگيز و درد آورند.ميخواستم اينها را بگويم اما زود ارسال را زدم.آيا اين گنبد طلا و ضريح و ضريحهايي كه هرساله به عراق ارسال ميشوند نشان چه چيزي است.بت پرستي؟ شرك؟ كفر؟ آيا مردم واجبترند يا اين گنبد طلا؟اگر كردم نباشند صدهزار گنبد طلا براي چيست و به چه درد ميخورد؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (919004) (moderator1)
 
۱۳۹۱-۰۵-۳۰ ۱۵:۵۸:۴۵
متاسفم! (922443) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۲۱:۲۹:۵۱
استان قدس مسلم که چنین پولی هم که بخواد بده، دار ه. سوال اینجاست چرا هیچگونه تحقیق و تفحصی در استان قدس نمیشه؟ سالنه این همه پول کجا خرج میشه؟ این جواب بدین؟ قضیه سحر ریحانی هم مشخص میشه (917928) (moderator16)
 
مهرپویا
United States
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۲۲:۱۳:۰۶
سلام به الف عزیز :
ترا به خدا پیامم را حذف نکن
فوق لیسانس هستم از یک دانشگاه معتبر دولتی و دبیر دبیرستان . علاوه بر رشته تخصصی تحصیلی خودم ، دارای تخصص در زبان انگلیسی بوده و کار ترجمه یکی از نهادهای دانشگاهی را انجام می دهم . به غیر از آن در تحقیقات و پژوهش های دانشگاهی نیز با مراکز علمی همکاری زیادی دارم . به تمام اصول و قوانین انسانی و شهروندی و اخلاقی شدیدا پای بندم اما اما ............. برای ریختن مبلغ یک میلیون تومان به حساب مسکن مهر که سال 85 عضو شدم معطل و حیران مانده ام . کاش فقط کاش کمی از شانس و رندی و نان به نرخ روز خوری این دختر خانم را داشتم ............. کاش . (917955) (moderator16)
 
United States
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۲۲:۳۲:۴۱
بابا سرقفلی این مملکت به نام این آقایان هست یک و نیم میلیارد که چیزی نیست. (917967) (moderator16)
 
سپیده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۷ ۰۸:۱۸:۳۷
برای این جمله ، دادن هزار مثبت هم کافی نیست (918253) (moderator1)
 
مهدی
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۲۳:۱۴:۱۳
من کارمند آستان قدس رضوی هستم روزی 12ساعت کار با حقوق دریافتی حدود 600هزارتومان و اضافه کاری ساعتی2000تومان باوجود اینکه چندصد هکتار از زمین های مشهد در اختیار آستان قدس است ما باید مستاجر باشیم اگر تمام حرف و حدیث های پیرامون مسئولین آستان قدس دروغ باشد آیا امام رضا علیه السلام اینگونه برخورد با نوکرانش را می پسندند؟ (918005) (moderator16)
 
بيتا
Serbia
۱۳۹۱-۰۵-۲۶ ۲۳:۵۴:۵۱
اينكه بدرفتاري با زائر هاي خانم ميشود ومرتب در هنگامه زيارت در حال گرفتن تذكر بيمورد هستيم وارامشي را كه لازمه زيارت است از زائر امام رضا ميگيرند ولي چطور اين خانم با اين نوع حجابش نه تذكري ونه ممنوعيتي وتازه با سلام وصلوات بهش ميلياردي ميدهند؟
واقعا منتظر پاسخ هستيم (918020) (moderator16)
 
زهرخند
۱۳۹۱-۰۵-۲۷ ۰۰:۵۰:۲۹
به بدجایی گیر دادی الف جان !! به عنوان یک مشهدی بهت میگم: اینجا آستان قدس از .... هم قویتره !! بی خود زحمت نکش. فضای سایبر رو هم حروم نکن. به مسائل دیگه بپرداز (918052) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۵-۲۷ ۰۰:۵۵:۲۹
مردم تقاضادارند از این مجموعه ممیزی بشود نه با بازرسی اداره بازرسی دفتر و از طرفی تولیت آستان قدس بصورت مدیریت با زمان معین تغییر وضعیت پیدا نماید.مردم از عملکرد و نیروی آستان قدس و مدیریت آن رضایت ندارند (918055) (moderator16)
 
علی
United States
۱۳۹۱-۰۵-۲۷ ۰۱:۱۳:۰۷
هریک از اقازاده های ایشان به نحوی بر بخشی از آستان قدس تسلط دارند وکارکنان آستان قدس فقط مجری فرمان آقازاده ها بویژه مصطفی هستند.درباره این فیلم و دیگر موارد مشابه نیز که تخلف وبلکه انحراف آشکار درمسیرغبطه وقف است تذکرات زیادی توسط برخی دلسوزان وخادمان وروحانیون به ایشان داده شد افافه نکرد ونخواهد کرد چرا که خود را عقل کل وفراتر از قانون میداند.آستان قدس نیاز به خانه تکانی بنیادی دارد (918068) (moderator16)
 
۱۳۹۱-۰۵-۲۷ ۰۵:۱۶:۵۱
من شک ندارم این انتقادات بالاخره تاثیر گذار خواهد شد!انشاءاللله (918185) (moderator22)
 
حسین
United States
۱۳۹۱-۰۵-۲۷ ۰۲:۳۸:۱۰
دارم از ابنور اونور زندگیم میزنم یه نذر دارم اداش کنم .نظرتون چیه یه جوری برسونمش دست خانم ریحانی. (918126) (moderator22)
 
دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۷ ۰۹:۳۶:۳۶
تا وقتی جهالت مردم وجود دارد این مسائل طبیعی است و جای اعتراض ندارد. (918298) (moderator1)
 
۱۳۹۱-۰۵-۲۷ ۱۱:۰۲:۴۲
..............ا ز ما ست.....................که بر ما ست..................................... (918361) (moderator1)
 
امین
۱۳۹۱-۰۵-۲۷ ۱۴:۲۴:۰۰
این همه حرف زدیم
این همه داد زدیم
یکی رو پیدا نمیکنیم بگه کجا میشه اقای طبرسی رو پیدا کرد این حرفارو تو روی خودش گفت (918639) (moderator22)
 
محمدرضا
Germany
۱۳۹۱-۰۵-۲۸ ۰۰:۲۴:۵۱
از آستان قدس تشکر می کنم که این پول ها رو برای آشنایی مردم با امام رضا خرج می کنه.این پولا در مقایسه با هزینه های میلیاردی بیخودی که میشه چیزی نیست. (919313) (moderator22)
 
یه دردمند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۸ ۰۹:۰۸:۳۵
آقایون توصیه می کنند مردم قناعت کنند آن و قت هزینه های میلیاردی برای ... می کنند واقعا متاسفم برای خودم ... (919540) (moderator22)
 
۱۳۹۱-۰۵-۲۸ ۰۹:۵۵:۳۵
حالا این دوستان که اینقدر سر این قضیه سینه چاک می دهند و حرف از حیف و میل شدن پول می کنند اگر خودشان بودن با کمال میل پول رو می گرفتن و هزار تا توجیه هم برای خودشان درست می کردن که یه موقع عذاب وجدان نداشته باشن! (919596) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۲۸ ۱۱:۴۳:۰۳
السلام علیک یا علی بن موس الرضا..... (919781) (moderator22)
 
رضا
Latvia
۱۳۹۱-۰۵-۲۹ ۱۳:۴۷:۵۶
من متوجه نشدم کجا این خانم گفته که "مذهبی نیستم". در ضمن اگر هم در جایی این حرف را زده، چرا جایزه اش را به "آقا امام رضا" تقدیم کرده؟ (921407) (moderator22)
 
ایران
۱۳۹۱-۰۵-۲۹ ۱۳:۵۹:۴۵
نظری ندارم (921426) (moderator22)
 
۱۳۹۱-۰۵-۳۰ ۱۲:۲۹:۴۵
خدا شانس بده (922196) (moderator22)
 
آشنا
۱۳۹۱-۰۵-۳۱ ۰۰:۰۲:۵۲
خيانت درامانت.........!! (922936) (moderator22)
 
همشهری
۱۳۹۱-۰۵-۳۱ ۰۸:۴۵:۱۶
حالا کجا شو دیدین برین به شهرستان سرخس دل مردم خونه از دست مسئولان آستان قدس . از کارهای غیر قانونی که این آقایان انجام میدهند .فقط خدا و امام زمان باید بداد ما برسن . (923192) (moderator22)
 
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۵-۳۱ ۰۸:۴۹:۳۲
همچین میگین تخصص انگار همه کسانی که سر کارن متخصصین درجه 1 مملکتن.مثلا همین اقای رویانیان چه تخصصی داره که شده مدیر عامل پرسپولیس؟کافیه رانت داشته باشی . خوب این خانوم هم رانت داشته مثل خیلیای دیگه . (923200) (moderator22)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.