ایران
۱۳۹۴-۰۲-۰۸ ۱۱:۱۰:۳۷
درود بر این بزرگ مرد عرصه سیاست (2853713) (alef-3)
mohsen
۱۳۹۴-۰۲-۰۸ ۱۲:۳۳:۳۲
این ژست گرفتن ها پیام سیاسی به همراه خودش داره . ظریف یک سیاستمدار کارکشته و توانمند است . (2854067) (alef-3)
آزاده
۱۳۹۴-۰۲-۰۸ ۱۵:۲۵:۰۹
امام ره فرمود:هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید.خیلی خوش خیالید (2854793) (alef-11)
هر شرایط زمانی اقتضائات خودش را دارد. (2855592) (alef-13)
خوب ظریف هم سر جان کری فریاد می کشد تا آن حد که رهبری به او تذکر دادند که کمتر فریاد بکشد و لبخند خود را حفظ کند (2855649) (alef-13)
شما فریادت را بزن، بگذار سیاستمدارها هم کار خودشان را بکنند. اگر حافظه تان یاری دهد، امام سخن دیگری هم فرمودند. اما پس از کشتار حجاج در عربستان فرمودند: اگر با صدام هم مصالحه بکنیم، با آل سعود مصالحه نمی کنیم. در این باره چه می گویید؟ (2855775) (alef-11)
از حکمت به آزاده
۱۳۹۴-۰۲-۰۸ ۲۳:۰۱:۲۱
خب الان جلسه را تعطیل کنند و بیاند ایران و تحریمها بیشتر بشه و کشور فقیرتر و ورشکسته تر بشه , اینجوری راضی میشی؟ مگه تو این 37سال کم فریاد زدیم؟
چی شد؟ (2856034) (alef-11)
فرهاد
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۰۰:۴۲:۵۴
امام گفتن دشمنی ما با آمریکا دائمی نیست این رو یادتون رفته (2856239) (alef-11)
یک داوطلب مجلس هفتم
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۰۷:۰۳:۵۵
دوست عزیز
انجماد خوب نیست. ببین. در سر هر چهارراه که ترافیک سیال است؛ تصمیمی متفاوت و بهلحظه باید گرفت.
دقیقا انجماد در فضا، زمان، مکان ادعای برخی از بزرگواران است. و اگر چنین باوری خطکش شما باشد؛ باید به یک روانکاو مراجعه فرمایید.
یقینا سیال بودن و دینامیک بودن پدیدههای اجتماعی، انسانهایی پویا و دینامیک میطلبد نه متحجر. (2856420) (alef-11)
آریابان
۱۳۹۴-۰۲-۰۸ ۱۵:۵۱:۴۳
تازه خوشامدگوئی و استقبال از وزیر امور خارجۀ ایالات متحدۀ امریکا در محوطۀ دفتر حفاظت از منافع ایران (که تازه اعتباررسمیش از سفارت یک کشور هم کمتره !!!) ، توسط خود آقای ظریف انجام نشده و یکی از دیپلمات های ایران (دومین عکس) در آستانۀ ورود به ساختمان ، جان کری رو تحویل گرفته ؛ (2854910) (alef-11)
خوب حالا که چی؟ (2855297) (alef-11)
خب که چی؟ خیلی ذوق کردی؟ (2855502) (alef-3)
اینجا نیویورکه واشنگتن نیست که ایران دفتر حفاظت منافع داشته باشه ایران در نیویورک نمایندگی نزد سازمان ملل داره محل این ملاقات هم اقامتگاه سفیر ایران در نیویورک است. (2855793) (alef-3)
خسته نباشی محسن جان .آقای ظریف دیسک کمرداره که نمیتونه درست بشینه.این مال کارکشتگیش نیست. (2855752) (alef-11)
تاریخ قضاوت خواهد کرد! (2854074) (alef-3)
داواپس س س س س س س
محترم
DELVAPASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS (2854193) (alef-11)
سپیده
۱۳۹۴-۰۲-۰۸ ۱۳:۲۲:۳۴
حتما کلاه هم قضاوت میکنه
شنیدی میگن خودت کلاهتو قاضی کن؟؟
مگه مردم چشونه که باید بذاریم به تاریخ بپیوندیم بعد قضاوتمون کنه؟؟؟ (2854277) (alef-11)
من می ی ی دونم، ما موفق نمیشیم من می ی ی دونم ! (2854341) (alef-11)
رزمنده دفاع مقدس
۱۳۹۴-۰۲-۰۸ ۱۴:۱۷:۱۴
رِندی شما « دلواپسان فصلی » این است که فقط بلدید شعاری برای آینده ای بدید که کسی هنوز ندیده .
جاری شدن سخن « تاریخ قضاوت خواهد کرد! » از زبان شما شعاری بیش نیست ، چون آنقدر در آن 8 ساله کذا توسط شما به کشور ظلم رفت که « جز شعارهای گنگ و مبهم » حرفی برای گفتن ندارید .
و اما از زبان حقیقت..... نه اینکه تاریخ همه جزئیات را رسد کرده و به موقع قضاوت خواهد نمود بلکه قیامتی هم هست . وعده ما با هر آنکه ظلمی و خیانتی به این ملت و کشور « روا داشته ، دارد و خواهد داشت » در قیامت صحرای محشر . (2854515) (alef-11)
آفرین به تو رزمنده سرافراز (2856281) (alef-11)
محمدرضا
۱۳۹۴-۰۲-۰۸ ۱۴:۱۸:۳۸
آفرین (2854524) (alef-11)
جغرافی هم قضاوت کنه قبول داریم !!!! (2854633) (alef-11)
خیلی خوب بودی (2855456) (alef-3)
چرا تاریخ قضاوت کنه همین مثبت ها به نظر شما و دوستمون خودش داره قضاوت می کنه. بی خودی به تاریخ زحمت نده!! (2854751) (alef-11)
شاهین
۱۳۹۴-۰۲-۰۸ ۱۳:۴۷:۱۵
مساله خوبی هست ولی میترسم با بزرگ کردن این رویدادهای اصل قضیه رو ببازیم. آمریکا اگر داره این کارو میکنه میدونه تو ایران یه سری دلشون به همین خوش میشه و الا نخواسته رسم ادب رو به جا بیاره!
مساله اصلی توافق خوب هست، حالا اظهار ادب هم در کنارش باشه بهتر. (2854381) (alef-11)
allameh
۱۳۹۴-۰۲-۰۸ ۱۴:۴۸:۲۰
به یک نکته دقت کردین
این دیدار کجا بوده؟
نیویورک
آمریکا
دوست عزیز (2854648) (alef-11)
ظاهرا هیچ کس به اینکه ظریف کدام پایش را روی کدام پا گذاشته توجهی نکرد. وقت کف کفش به سمت فرد مقابل باشد، نوعی توهین دیپلماتیک است و ظریف خوب جواب یاوه گویی و بی ادبی آنها را داد. لم دادنش هم روی مبل کار را تکمیل می کند. (2855102) (alef-11)
اره درود
فعلا که آمانو هم فکت شیت امریکا را رو تایید کرده شما ها همینطوری خوش باشید. (2855178) (alef-11)
به دوستانی که این بزرگمرد! عرصه سیاست را با مصدق مقایسه می کنند خاطرنشان می کنم که جناب مصدق را با اینکه به آمریکا اعتماد کرده بود تا با کمک این کشور بتواند بر سیاست های استعماری انگلیس غلبه کند را سرانجام با کودتای آژاکس (یا همان 28 مرداد) سرنگون کردند که البته سالها بعد در دولت کلینتون، آلبرایت وزیر خارجه وقت از این مداخله گری مثلا از ایرانی ها عذرخواهی کرد. (2855935) (alef-11)
هم پیامبر - هم حضرت علی و هم امام خمینی و هم مقام معظم رهبری هیچ مخالفتی با گفتگو و مذاکره ندارند . آیه قرآن است که ای موسی به نزد فرعون برو و با زبان نرم و منطقی با او صحبت کن . ولی نتیجه این مذاکرات همان سرنوشت موسی و فرعون خواهد شد و شکی نیست که این ماجرا هم امتحانی از سوی خداوند برای همه ماست چه آنها که در دلشان سودای آمریکا را دارند و چه آنها که از فرمان الهی اطاعت میکنند . همه بهوش (2856448) (alef-11)
کدومشون؟؟!! (2856454) (alef-11)
سپیده
۱۳۹۴-۰۲-۰۸ ۱۱:۱۲:۳۷
دقیقا حس مالکیت و ابراز قدرت جناب ظریف را میتوان حس کرد. حتی در عکس (2853721) (alef-3)
به نظر ميرسد احساس شما خيلي قوي است يعني آدم احساساتي مي باشيد. ولي عقل چيز ديگري ميگويد . بودجه دو كشور را باهم مقايسه كنيد تا ببينيد دنيا دست كيست (2853945) (alef-3)
همین آقای جان کری با همسرش سر یک میز با بشار اسد و همسرش شام خورده است. (2854048) (alef-3)
خوب که چی؟ (2854178) (alef-11)
یعنی با یک جنایت کار غذا خورده. (2856299) (alef-11)
سپیده
۱۳۹۴-۰۲-۰۸ ۱۳:۱۲:۴۳
وای از این مقایسه های بی اساس
شما هم وقتی به همسایتون میرسید در جواب سلامش میگید علیک سلام.
به خاله و عمه و دایی هم در جواب سلام میگید علیک سلام.
ولی این کجا و آن کجا (2854230) (alef-11)
کاملا با شما موافق هستم. امپراطوری ها پای منافع که پیش بیاد نزدیک ترین متحدین خود را یک شبه دشمن میکنند و از بین می برند. (2854321) (alef-11)
تازه پول شمامشم حساب نکرد!! والا (2854383) (alef-11)
همانهایی که امام را آزار میدادند (2854586) (alef-11)
اون موقع وزیر خارجه امریکا نبود بیسواد (2854661) (alef-11)
شما ظاهرا به کارای این اقازاده ها حساسیتی نداری با پورشه و ... مردمو به کشتن میدن خودشون رو هم ... (2855071) (alef-11)
ممکنه باز هم بره با بشار اسد و همسرش شام بخوره چون سیاستمداره تو لازم نیست کاسه داغتر از اش بشی (2855103) (alef-11)
سپیده
۱۳۹۴-۰۲-۰۸ ۱۳:۱۱:۰۵
چه ربطی داره
گاندی با یک جفت دمپایی پاره و یه بز شد گاندی
پول تعیین کننده میزان قدرت نیس البته از مولفه ها هست ولی وزنه اصلی بحساب نمیاد (2854226) (alef-11)
قاسم آقا
۱۳۹۴-۰۲-۰۸ ۱۶:۴۴:۴۹
جرف احساساتی شدن نیست آقا برادر. در دنیای سیاست و دیپلماسی، کوچکترین حرکت ، اقدام ، فرم نشستن یا ایستادن ، سیگار روشن کردن یا خاموش کردن، حالت دست و پا و ..... خلاصه تمام اینها دارای معانی خاص خود است که به آن "زبان بدن" میگویند و من و شما باید دیپلمات باشیم تا معانی آنرا بفهمیم. من هم مثل شما معتقدم که مردم ما در بسیاری از مواقع دچار احساسات میشوند. اما در این مورد خاص حق را به آنان میدهم حتی اگر از سر احساسات باشه. برای درک بهتر سری بزن به تاریخ و دیدار قوام با استالین که طرز پیپ کشیدن استالین و بعد طرز سیگار روشن کردن قوام نقش بزرگی در روابط ایران و روس بازی کرد.در اینجا فرم نشستن ظریف ، بسیار ظزیف و پر معناست. اگر شما هم متوجه نشین ، یقینا کری خوب فهمیده است.باقیش مهم نیست. شما خودشو خسته نکن. آقا برادر (2855118) (alef-11)
جناب ديپلم آت شخصيت استالين وسرنوشت وي براي هر بيسوادي مشخص شده . اميدوارم دراز كشيدن مرشد شما درمقابل مهماني با ادب ناشي از كمر درد ايشان باشد. (2855333) (alef-13)
در این 35 سال سوء تفاهمات غیر ضروری زیادی بین این دو کشور ایجاد شده بوده که متاسفانه عامل بسیاری از اینها ارائه اطلاعات غلط و تحریک آمریکا بر علیه ایران توسط همسایگان تنگ نظر بوده است
مشخصا همان کسانی که به صدام در جنگ بر علیه ایران کمک کردند و در واقع پول تسلیحات ارتش عراق را می پرداختند و همان کسانی که در خاک خودشان به آمریکا پایگاه نظامی دادند آنهم فقط برای مقابله با ایران
اگر با امریکایی ها زندگی کرده باشید آنها خیلی ساده تر و زود باور تر از چیزی هستند که خیلی از ما تصور می کنیم لذا اگر تلاش موثری برای رفع سوء تفاهمات شود نفعش بیشتر از ضرر دشمنی با یکدیگر است (2853772) (alef-13)
بی زحمت یک بار دو کلید واژه "امام خمینی" و "آمریکا" را در گوگل سرچ کنید.
همین. (2853828) (alef-11)
هر چند که موافق 100 % نظرات امام هستیم اما توجه داشته باشید حضرت امام (قدس سره ) بیش از 25 سال است که به لقاء اله پیوسته اند , امروز با توجه به شرایط زمانی و سیاسی در جهان ، ملاک و نظر مقام معظم رهبری قطب نما هست حضرت اقا به عنوان فقیه عالم به زمان هم منعی نکردند بلکه فرمودند در صورت نتیجه بخش بودن این مذاکرات امکان دارد در موارد دیگر هم مذاکره شود
ایران تنها حکومت اسلامی شیعه در جهان هست حفظ این حکومت و قدرت آن از واجبات هست والا وضع شیعیان در جاهای دیگر دنیا را که ملاحظه می فرمایید
برادر محترم و عزیز اعراب دوست و برادر مسلمان ما در خفا با اسرائیل متحد شده اند صرفنظر از جنایاتی که بدست القاعده و داعش برعلیه شیعیان مرتکب می شوند چون خودشان زورشان به ایران نمی سرد قصد دارند آمریکا را وادار به حمله به ایران کنند ( اصطلاح سر افعی را قطع کنید از طرف حکام سعودی خطاب به آمریکا را که فراموش نکرده اید ) لذا این مذاکرات و رفع سوء تفاهمات یک اقدام تاکتیکی جهت خنثی کردن طرف مقابل هست همین (2854014) (alef-11)
يك بنده خدا
۱۳۹۴-۰۲-۰۸ ۱۳:۰۵:۴۴
گوگل يعني رسانه، در حالي كه مناسبات كشور بايستي بر پايه منافع ملي و واقعيات باشد نه شانتاژهاي رسانه اي (2854195) (alef-11)
لطفا شما هم کلید واژه خدمات عمومی رایگان و نفت سر سفره ها رو هم سرج کنید (2854490) (alef-11)
به نظر شما دوست عزیز اگر امام قبل ازفوتش قطعنامه را نمی پذیرفت و با توجه به شعار جنگ خنگ تا پیروزی ایشان باید تاابدالدهر می جنگیدیم؟ (2854594) (alef-11)
خداوند امام خمینی ره را غریق رحمت نماید. خود حضرت امام ره گفته اند که هر اظهارنظری که کرده اند مربوط به همان دوره بوده است و قابل تعمیم به آینده نیست. چگونه است که اگر حضرت امام ره از کسی تمجید کرده باشد و این تمجید مورد قبول ما نباشد، آن را نمی پذیریم. اگر هم ایشان علیه کسی صحبتی کرده باشند، از این قاعده مستثنی نیست. (2854799) (alef-11)
اگر قرار بود منجمد در زمان باشی؛ کلا تصادف و تصادم رخ میداد. اصولا هر پدیدهای فضا، زمان و مکان خاص نیاز دارد. چراغ راهنما برای پویایی در ترافیک چهارراه گذاشته شده. یعنی اگر من و شما در فضا، زمان و مکان خاص برخورد کنیم حادثه رخ میدهد. اما ترس از ورود به چهارراه برای اجتناب از تصادف بیماری روانی است. و نه بیشتر. (2856427) (alef-11)
بله درست میگین با موشک زدن به هواپیما مسافربری ما و بعدش به ناخدا مدال افتخار دادن همش سوء تفاهمه....
رامسفلد رفت دیدن صدام و کمک های آمریکا به صدام شروع شد همش سوء تفاهمه...
ما هممون باید کتاب غرب زدگی جلال آل احمد رو بخونیم (2854033) (alef-3)
سهر اب
۱۳۹۴-۰۲-۰۸ ۱۳:۱۳:۵۹
سیاست ازاین حرفهاسرش نمیشه درسیاست حتی میشه باشیطان دست داد اگر قراربودما با امریکا به خاطر کارهای گذشته برای همیشه دشمن باقی بمانیم چرا با عراق که این همه جوانان مارراشهید ومعلول کرد اینجوری دست انداخته ایم گردنش وحتی نیرو واسه کمک به انها به عراق میفرستیم بله دوست عزیز باید موافق با جریانات دنیا حرکت کرد اگر خلاف ان باشیم خورد خواهیم شد چون توان دشمنی با دنیارا نداریم پس دوستی درهرشرایطی بهترازدشمنیه (2854240) (alef-11)
کاش میشد منفی هم داد... (2855704) (alef-11)
عراق الان دشمن صدامه بخاطر همين باهاش دوستيم
اگر روزي دولت امريكا هم مثل صدام عوض بشه و دولتي خوب سر كار بياد با اون هم دوست ميشيم ولي متاسفانه همين الان هم امريكا داره به صداميان داعشي كمك ميكنه و.... (2856308) (alef-11)
سپیده
۱۳۹۴-۰۲-۰۸ ۱۳:۴۰:۰۹
شما هم کلید وازه فقه پویا رو سرچ کن (2854331) (alef-11)
با این دید باید با همه کشورها قطع رابطه کنیم (2854748) (alef-11)
آقا رض اگر ما هم چند ناو هواپیما بر و چندین صد تا هواپیما و آنهمه امکانات نظامی و مالی داشتیم با آمریکا چکار میکردیم؟؟؟؟ انصافا راستشو بگو. (2854798) (alef-11)
انها ضعف نشو ن نمی دهند با هیچکس به خا طر منا فعشاندست دوستی در از نمی کنند وغیر از کشور شان به هیچ کس وهیچ چیز اهمییت نمی دهند (2855006) (alef-11)
اگه خواستی کتاب تاریخ بخونی در مورد کشور دوست برادر و همسایه شمالی رو هم بخون. ببین کی بیشتر جنایت کرده (2855179) (alef-11)
عزیزم بلایی که آمریکا سر ژاپن در بمباران اتمی هیروشیما و ناکاوازاکی آورد هزاران بار سنگین تره. حتما باید تا ابد دشمن بمونیم؟؟؟؟؟ (2855188) (alef-11)
آفرین من هم می خواستم همین را بگم. (2854044) (alef-3)
توی دعوا حلوا خیرات نمی کنند ما زدیم اونها هم زدند (2854358) (alef-3)
اول اونا با کودتا شروع کردن (2855218) (alef-11)
عرفان
۱۳۹۴-۰۲-۰۸ ۱۵:۰۷:۱۸
درود بر ایرانیان متمدن و صلح طلب (2854718) (alef-11)
دو فردی که با هم قهر باشند بعد دوستی آی دوست میشند آی دوست میشند. درود بر منطق (2853783) (alef-13)
شیرین
۱۳۹۴-۰۲-۰۸ ۱۱:۳۵:۳۰
درووووووووووووود. بابا گره ای که میشد با دست باز کرد اینهمه سال با دندون داشتیم باز میکردیم.
چقدر صلح و صفا خوبه به قرآن.
چقدر با حرف زدن همه چی خوب پیش میره. چقدر رودر رو حرف زدن خوبه.
بسه دیگه مرده باد توروخدا دیگه بیاید دوست باشیم با جهان (2853793) (alef-13)
من دلواپسم!!! (2853804) (alef-13)
زندگی مردم رو میبینید دلواپس نمیشید با دیدن این عکسها دلواپس میشید؟؟ (2854013) (alef-3)
دلواپس این که آخرش ما هیچ وقت در مقابل آمریکا پیروز نبودیم, این بار هم سرمون کلاه میره (2855223) (alef-11)
بر خلاف شما ملت ایران دلاورند نه دلواپس. (2854766) (alef-11)
تو دلواپس باش بزار مردم شادی باشند (2854832) (alef-11)
عزیزم شما دلواپس اون آقا زاده ای که با دوستشون بهمراه پورشه ای که زدن به درخت نیستین (2855027) (alef-11)
دورود بر مرد سیاست دولت اعتدال (2853809) (alef-13)
با هم فامیل شدن (2853821) (alef-13)
کري که باما ايرانيها اژ اول فاميل بود. دامادش ايراني است.!! (2854372) (alef-3)
افرین برشرفت بزرگ مرد صلح دوستی دکتر ظریف عزیز ودرود سلاام به رئیس جمهور عزیزمان محبوب قلب ملت (2853870) (alef-3)
در سياست دوستى و دشمنى ابدى نيست بلكه منافع ملى و مصالح درازمدت كشور توام با اقتدار و عزت مطرح ميباشد ، و رهبرى ها و مديريت هوشمندانه بدون تعصبات جاهلى با توجه به شرايط زمان و مكان است كه كشور را از گردنه هاى خطرناك عبور ميدهد . چيزى كه در مملكت ما توانسته در طى اين سى و شش سال كشور را از حوادث بزرگوعبور دهد ، وقتى به كشور عراق و يا افغانستان و مصر و ليبى و حتى سوريه و ساير كشورهاى درگير نگاه ميكنيم فرق مديريت را كاملا متوجه ميشويم . (2853876) (alef-11)
اين اقتدار را شهدايمان وانها كه بر ارمانهاي شهيدان پاى فشردهاند فراهم كرده اند نه خود باختگان به غرب ! (2853882) (alef-3)
همه دست به دست هم دادیم تا به اینجا برسیم و در آینده هم، باید با کمک هم کشورمان را بسازیم. (2854805) (alef-11)
بهزاد
۱۳۹۴-۰۲-۰۸ ۱۵:۳۷:۱۶
احسنت...ای کاش همه اینو درک میکردن (2854854) (alef-11)
افرین (2854887) (alef-11)
سلام ، به نظرم امروزه عزت و قدرت ايران در دشمني نيست بلكه در تدبير و سياست ورزي است . (2853887) (alef-3)
خب که چی؟ دستاوردش برا ملت و کشور چیه؟ بعضیا چقد ذوق زده شدن! (2853899) (alef-11)
دستاوردش اینه که یک شبه ارزش پول ملی مان، یک سوم نمی شود.
دستاوردش اینه که تورم 40 درصدی نداریم.
دستاوردش اینه که بر تحریمها افزوده نمی شود.
دستاوردش اینه که با همین روش لبخند زدن توانستیم وادارشان کنیم که غنی سازی ما را بپذیرند.
باز هم دستاورد هست که من الان حال ندارم برای شما توضیح بدهم البته اگر شما نخواهی قبول کنی به قول زیباکلام اگر سند کشور سوییس رو هم به نام ایران بزنند شما قبول نمی کنی. (2854826) (alef-11)
فرهاد
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۰۱:۰۴:۵۶
از همه مهمتر توان و دانش مون صرف مهندسی معکوس نمیشه ، می توانیم اختراع کنیم اون وقت می تونیم ادعا کنیم صنعت داریم اون وقت می تونیم ادعا کنیم وابسته نیستیم اون وقت می تواینم ادعا کنیم صاحب دانش هستیم و به عنوان مثال
برای مهندسی معکوس یک سانتریفیوژ مشکل دار نسل یک پاکستانی 16 الی 20 سال وقت صرف کردیم و بعد برای تولید انبوه نسل یک خودمون 7 الی 10 سال و در نهایت نسل های بعدی ما یا به خاطر مشکل خوردن و یا نداشتن تست ایمنی و یا هنوز ایده ماندن دارد خاک میخورد (2856261) (alef-11)
خخخخ آخ گفتی..دمت گرم..زیباکلام رو خیلی خوب اومدی. (2856301) (alef-11)
دستاوردش :دادن هسته ای و باقی ماندن تحریم ها وبازگشت عزت به پاسپورت ایرانی مثل عدم پذیرش نماینده ی ایران در سازمان ملل وحادثه ی جده و ترک برداشتن تحریم ها که مردم دارند در زندگی احساس میکنن. (2854897) (alef-11)
شما دستاوردای رفتارهای خصمانه را بشمار تا دستاوردای رفتار بر پایه سیاست ودیپلماسی امروز را برات بگم ! (2855020) (alef-11)
از اولش هم خیلی کاسبان بودن که با بر هم زدن روابط اب تو اسیاب خرس بزرگ می ریختن منظورم شوروی سابق است (2853912) (alef-11)
36 سال زدیم تو سر هم و از دیوار هم بالا رفتیم ، چیزی دستگیر ملت دو کشور نشد بجز افزایش فقر و فساد و بالاتر رفتن دیوار ثروت عده ای آقازاده ، بیایم برای یکبار هم که شده حتی برای کم کردن رجز خوانی بعضی از همسایگان گدا گشنه و سوسمار خور از در دوستی درآییم شاید آینده ای بهتر برای فرزندانمون درست کنیم ؛ که همچون ما نسل سوخته نشن (2853926) (alef-11)
تازمانی که تلاش نکنی موفق نمیشیم. همین صنایع نظامی ما مثل پهپاد وموشک و زیردریایی و.... در شرایط تحریم بود ولی فرمانده های نظامی با تلاش زیاد وبرنامه ریزی دقیق مثل شهید تهرانی مقدم به ان رسیدند والان امریکا فقط در حد حرف ما را تهدید می کند. (2854909) (alef-11)
فرهاد
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۰۱:۰۹:۵۱
بلکه باید تلاش کرد اما همین صنعت نظامی کشور ما ایا شما متری برای اندازه گیری دارید ؟ الان ما له له میزنیم برای موشک اس 300، صنعت هوایی کشورمان به شدت دوچار مشکل هستش
هم از نظر آموزش نیروی متخصص خلبانی و هم جنگنده
در اینجا داشتن یک پهباد مهم نیست با مهندسی معکوس، تولید انبوه ان مهمه (2856263) (alef-11)
خداوند درقران میگوید شما تلاش کنید وبعد به من توکل کنید من به شما کمک می کنم وپاداش میدهم. اما دریغ از لحظه ای تلاش وتوکل به خدا. ما نه تلاش کردیم ونه توکل به خدا.توکل به کدخدا کردیم که تازه باعث ناشکری وناراحتی پروردگار شد. ما ایرانی ها مدام می گوییم برنامه ریزی اما وقتی به زندگی شخصی مان هم نگاه می کنیم در زندگی خودمون هم برنامه ریزی نداریم. (2854920) (alef-11)
یعنی پیامبر که موقع فتح مکه با ابوسفیان مذاکره می کرد، تلاش نمی کرد؟ (2855397) (alef-13)
به آمریکا چیزی نشد. (2856304) (alef-11)
ما ملت ایران افتخار می کنیم که ایران اسلامی آنقدر قدرتمند شده است که قدرتمندترین کشور دنیا با درخواست اجازه وارد اقامتگاه نماینده توانمند ایران در خاک خودش نیویورک می شود.
و این را مرهون معمار بزرگ انقلاب حضرت امام خمینی (رض) و نایب برحقش امام خامنه ای و ایستادگی ملت شریف خودمان هستیم.
درود بر دکتر روحانی و هیات دولتش بخصوص دولتمرد بزرگوار و عزیز و نورچشم ایران
جناب آقای دکتر ظریف.
الف جان اینبار لطف کن درج کن . (2853931) (alef-11)
hamvatan
۱۳۹۴-۰۲-۰۸ ۱۲:۰۵:۵۴
شیرینی این دوستی ها و خندیدن ها زمانی تکمیل میشود که تحریم های ظالمانه سریعتر برداشته بشود و اقتصاد کشور بتواند کمر راست کند وگرنه این خندیدن ها و قدم زدن ها برای مقامات دیپلمات شیرین خواهد بود کام ما مردم ایران تلخ هست ان شا الله که وضعیت بهبود یابد. (2853941) (alef-11)
این که کا غذ پا ره بود (2854312) (alef-11)
سوء تفاهم؟؟؟؟؟؟؟ساقط کردن هواپیما ی مسافربری کجاش سوء تفاهمه؟
آقای ظریف خوب ژست می گیرن.ولی چی ازش در میاد برای ملت؟مبادا کلاه سرمون بره و فکر کنیم چون تونستیم ژست بگیریم برنده ایم؟خیلی ها خیلی ژست می گرفتن و فقط امتیاز دادن. (2853978) (alef-3)
کاش سایر مسئولین همین ژستو بلد بودن بگیرن . بازم ظریف دقت کنید میبینید کیا واقعا محبوبن و چرا شما و همفکراتون کلا 4 میلیونید (2854222) (alef-11)
تو کله ی ژاپن بمب اتم زدند، ولش کرد و کشورش پیشرفت فوق العالده ای کرد. باید به فکر منافع ملی و حفظ تشیع بود. به نظرم، به قول ماندلا " می بخشم اما فراموش نمی کنم" برامون بهتره. (2854736) (alef-11)
عرفان
۱۳۹۴-۰۲-۰۸ ۱۵:۱۴:۵۴
شما بیشتر نگران قراردادهای انحصاری خودتان که آقای توکلی نماینده خودتون در مجلس از آنها انتقاد میکرد هستید واقعآ" شما از چه قومی هستید . (2854746) (alef-11)
حسنی مبارک هم با امریکا را بطه بسیار خوبی داشت اما الان برین مصر را ببینید نزدیک به 60 درصد بیسواد مطلق به علاوه 75 درصد زیر خط فقر.اگه قرار بود بارابطه با امریکا پیشرفت کنیم که مصر الان باید یکی از پیشرفته ترین کشور ها باشد. (2854929) (alef-11)
بابا یه زمانی همین ایران دمار از روزگار همسایگانش در می آورد وتا قلب اروپا وهند وچین ومصر لشکر کشی می کرد یعنی باید تا ابد تاوان رفتارهای گذشته را بدهد ؟ بس است دیگر غیر از این است که نتیجه دشمنی ها همان کشتارهای نا جوانمردانه وآسیب زدن به اقتصاد یک دیگر است ؟! یعنی چون تا دیروز آمریکا بدی کرده باز هم اجازه وبهانه زورگویی به او بدهیم ؟! واین که چرا یک عده نمی پذیرند سیاستها قابل تغییرند ! (2855036) (alef-11)
آی گفتی. من توصیه میکنم شما به نمایندگی از جامعه ذلواپسان عزیز که تحریمها رو ورق پاره میدونن ، به مذاکرات 5+1 تشریف ببرین و تا جان کری را دیدین، همچین بزنین تو ملاجش که لاعلاج شه. به این میگن تامین منافع ملی اونوقت کلاه که سرمون نمیره ، هیچ، تازه کلاه هم سرشون میزاریم مثل این 35 سال که اصلآ نتونستن به ما بگن بالای چشمت ابروست. عیبی نداره ما روز ی یک وعده هم غذا میخوریم یا اصلآ نمیخوریم.هیچی نمیشه. چیزی ازمون کم نمیشه که!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (2856329) (alef-11)
دمش گرم ظريف مث شير داره از منافع كشور دفاع ميكنه (2853982) (alef-3)
چقد تحقیر میکنید ملت را خدا نگذرد از این ظریف
امیدوارم مجلس انقلابی روی کار بیاید و اولین برنامه اش استیضاح ظریف باشه (2854405) (alef-11)
ما هم این آرزو رو داریم امیدواریم مجلسی انقلابی، ولایتمدار در عمل، عاقل، به فکر منافع ملت و تهی از دلواپسی بر راس کار بیاید. (2855404) (alef-13)
شما وضعت بهتره 11 نفر کامنت داری. هورا (2856331) (alef-11)
بابابا این 4 نفر که طرفدارتن که نمیشه مجلس بدست گرفت. میشه؟ آره خوب برای شما میشه. (2856330) (alef-11)
آقای ظریف متاسفانه بیش ار حد به آمریکائیان خوش بین اند .خوش بینی تا سر حد افراط. روزی به خود می آید که متاسفانه خیلی دبر شده است. (2854001) (alef-3)
با سلام
با شما کاملا موافقم. (2854097) (alef-3)
با خداحافظ
با شما کاملا مخالفم. (2854770) (alef-11)
شما تا حالا دیدی که در زبان فارسی بگویند با خداحافظ! حالا که داری مخالفت می کنی کلمات را قشنگ ادا کن! (2855828) (alef-3)
محمد منفی (2856307) (alef-11)
درود بر تفکر اعتدال (2854006) (alef-3)
این دولت فقط اسمش اعتدال هست اما در عمل جور دیگری است. (2854937) (alef-11)
انصاری
۱۳۹۴-۰۲-۰۸ ۱۲:۲۴:۰۰
این مطلب حاکی از شخصیت ،توانمندی و تدبیر جناب ظریف و همکاران نزدیک ایشان است. طبق عرف دیپلماتیک ایشان هم باید در جواب،به محل اقامت اقای جان کری بروند.
ان شاالله موفق باشندو کار را به نتیجه رضایتبخش برسانند. (2854025) (alef-3)
ادب مرد
۱۳۹۴-۰۲-۰۸ ۱۲:۲۴:۴۹
بد نشسته،کف کفشش سمت مهموناشه که با ادب ایشون سازگار نیست. (2854028) (alef-3)
خودمونی نشستن. (2855921) (alef-3)
شخصا اعتقاد دارم این روش و منش دکتر نیست که ادای نشستن شاه قجری را در بیاورد، وی همواره رفتاری مناسب فردی متمدن و با فرهنگ را دارد، اما ببین چقدر از طرف دهن بینان و ظاهر گرایان و بی ادبان و هیاهو گران تحت فشار است که چنین فیلمی بازی می کند! (2854039) (alef-3)
صلح و دوستی خوبه همیشه هم پسندیده بوده ولی این موضوع برای همه واضح ومبرهن هست که آمریکا بی دلیل با کسی دست دوستی نمیده پس لطفا زیاد ذوق زده نشید بزارید جوجه تون رو آخر پاییز بشمارید هرچند که امیدوارم این مشکلات حل بشه ولی باید عاقل بود وبا چشم باز جلو رفت که بیشتر غرور ملت ایران له نشه (2854056) (alef-11)
ب اين ميگن اقتدار همراه با ديپلماسي
ب قول خودمون با پنبه سر بريدن
يه زماني ميخاستيم امريكا رو بزنيم و اسراييل رو از روي زمين محو كنيم
اما الان كم كم داريم با مذاكره همين كارها رو ميكنيم (2854078) (alef-3)
خیلی آقایی دکتر، این است اقتدار ایرانی دمت گرم. (2854084) (alef-3)
جان کری محل اقامت ن دارند برادر. محل اقامتش خونش تو واشنگتنه (2854143) (alef-3)
lم پدرام
۱۳۹۴-۰۲-۰۸ ۱۲:۵۳:۴۵
درود بر دکتر با جذبه حال میکنی این مسول سیاست خارجه کشور هست نشستن بر صندلی را حال کن درود دکتر با وقار (2854153) (alef-3)
این نشستن بر صندلی را هم شاه و حسنی مبارک وبن علی هم داشتند اما به جایی نرسیدند. (2854942) (alef-11)
شما خودت چرا با کشورهای درپیت مقایسه می کنی, ایران با رهبری فوق العالده که داره و با رئیس جمهور با تدبیرش لیاقت مقایسه با کشورهای قدرتمند جهان داره، شما هم بهتره یکم به جای دلواپسی دلاوری به خرج بدی. (2855572) (alef-13)
دکتر ظریف و روحانی اگر هیج کاری نکرده باشند همین که تابوها را برای تامین منافع ملی شکسته اند کلی هنر است! (2854166) (alef-3)
آره دلت رو به همین چیزها خوش کن (2854295) (alef-11)
بی ظرفیت
۱۳۹۴-۰۲-۰۸ ۱۳:۲۲:۰۹
اون خانومه چرا تو جایی که خاک ایران محسوب میشه حجاب نداره ؟!!!!!! (2854274) (alef-11)
بابا تو خود خاک ایرانم خیلیا حجاب ندارن تو گیر دادی به حجاب این بابا!! (2855635) (alef-13)
به مسايل ديپلماتيک و ارتباط با جهان نمی شه از دريچه ايدئولوژیک نگاه کرد. وگرنه جز ضرر چی حاصل نمی شه. به نظرم ظريف خيلی خوب داره کارشو انجام می ده. اگه قرار باشه فقط مشت حواله طرف مقابل کنيم طرف مقابل نمی شه نگاه کنه اونم اونوقت يه لگد می زنه به ما. يک جا بايد جنگيد مانند امام حسين جايی ديگه بايد مذاکره کرد مانند امام حسن. قرار نيست که فقط يک امام معصوم را الگو قرار دهيم. (2854290) (alef-11)
روحانی مچکریــــم
ظریف دمت گررررم (2854298) (alef-11)
خدا را شکر (2854305) (alef-3)
به امید روزهای بهتر،به امید ایرانی آباد.به امید عقلانیت.توکل بر خدا . . . (2854313) (alef-11)
عبدالصمد حجازی
۱۳۹۴-۰۲-۰۸ ۱۳:۳۶:۱۳
البته از قدیم گفتند که سلام گرگ بی طمع نیست. آمریکا از آغاز انقلاب اسلامی دشمنی خود را علیه نظام اسلامی ایران آشکار کرده است، از جاسوسی،تا حمله نظامی طبس، تا طرح نافرجام کودتا، تا تحریک عراق برای آغاز جنگ هشت ساله، تا تحریم اقتصادی و بلوکه کردن سرمایه های ایران و کمک به ضد انقلاب و ...،
اما در عین حال که امام راحل گفتند رابطه ما با آمریکا رابطه گرگ و میش است، اما در عین حال بارها و بارها مسئولان کشورمان گفته اند که اگر آمریکا رفتارش را تغییر دهد، امکان برقراری روابط با این کشور وجود دارد، پس از دوستان عزیز نه تند برید و نه کند نه این طرفی و نه اون طرفی، خیر الامور اوسطها
در هر صورت هیچ چیز بهتر از تفاهم و رفع و دفع دشمنی نیست، ما نباید دشمنان خودمون را تحریک کنیم و همواره شعار بدیم بلکه با عمل هم می توانیم نظاممون را پیش ببریم و در دلهای مردم جهان نفوذ کنیم. (2854316) (alef-11)
باید دعای ملت پشت سر رزمندگان خط مقدم باشه تا انشاالله پیروز بشن (2854376) (alef-3)
انشاالله هست (2854735) (alef-11)
رحمان
۱۳۹۴-۰۲-۰۸ ۱۵:۳۴:۵۱
دیا همیشه پشت سرشان است (2854846) (alef-11)
مرتضی
۱۳۹۴-۰۲-۰۸ ۱۴:۰۰:۰۵
با یدهنوز صبر پیشه کردواحساساتی صحبت نکنیم (2854435) (alef-11)
بهزاد
۱۳۹۴-۰۲-۰۸ ۱۴:۱۹:۳۶
دکتر به ظرفت سیاست میکنی
زنده باد (2854526) (alef-11)
باور بفرمایید هیچ سودی به حال ملت نداره
توافق بشه گرونی هست توافق هم نشه باز هم گرونی هست (2854579) (alef-11)
اخرش معلوم میشه
کی درست میدونه جریان ایران کنترا چیست؟
از اول انقلاب هم هیچ خبری نبوده اگه حقیقت را بدونید که
متاسفانه کی مطالعه و تحقیق میکنه ؟ منظور بیشتر اینهایی که نظر میدن. (2854630) (alef-11)
بالاخره مانفهمیدیم این عراقچی چه کاره است.ازکجامدرک دکتری گرفته وازچه ارگانی واردکارهای سیاسی شده. (2854632) (alef-11)
1-دکترای اندیشههای سیاسی، دانشگاه کنت، انگلیس
2-فوقلیسانس علوم سیاسی، دانشکده علوم سیاسی واحد تهران مرکز، دانشگاه آزاد اسلامی
3-لیسانس روابط بینالملل، دانشکده وزارت خارجه
سوابق شغلی به ترتیب تقدم و تاخر تاریخی:
عضو تیم هسته ای
معاون حقوقی و بینالملل وزارت امور خارجه (۱۳۹۲ - تا کنون)
سخنگوی وزارت امور خارجه (اردیبهشت ۱۳۹۲ - شهریور ۱۳۹۲)
سفیر جمهوری اسلامی ایران در توکیو (۱۳۸۶ - ۱۳۹۰)
معاون حقوقی و بینالمللی وزیر امور خارجه (۱۳۸۶ - ۱۳۸۴)
رئیس دانشکده روابط بینالملل (۱۳۸۴ - ۱۳۸۳)
رئیس اداره اول اروپای غربی وزارت امور خارجه (۱۳۸۳ - ۱۳۸۲)
سفیر جمهوری اسلامی ایران در هلسینکی، فنلاند (۱۳۸۲ - ۱۳۷۸)
سفیر اکردیته جمهوری اسلامی ایران در تالین، استونی (۱۳۸۲ - ۱۳۷۸)
مدیر کل دفتر مطالعات سیاسی و بینالمللی (۱۳۷۸ - ۱۳۷۷)
سردبیر مجله سیاست خارجی دفتر مطالعات سیاسی و بینالمللی (۱۳۷۸)
معاون پژوهشی دفتر مطالعات سیاسی و بینالمللی (۱۳۷۷)
رئیس مرکز مطالعات خلیج فارس دفتر مطالعات سیاسی و بینالمللی (۱۳۷۷ - ۱۳۷۶) (2855584) (alef-13)
آقا جواد دوستت داريم.ايران را سر بلند وسر افراز كردي.تو همان احمدقوام هستي.او آذربايجان عزيز را از چنگال روس ها نجات داد وتو هم از جنگ ديگري در ايران ممانعت كردي. (2854699) (alef-11)
من طرفدار امریکا نیستم ولی نمی دانم چرا دشمنان امریکا با روسیه وانگلیس و چین دشمن نیستند.آیا آنها معایب امریکا را ندارند؟ (2854707) (alef-11)
درود بر دکتر مصدق زماب (2854725) (alef-11)
اورامان
۱۳۹۴-۰۲-۰۸ ۱۵:۳۳:۳۰
اقای ظریف بهت برمیخوره یه کم مودب بشینی از کی میترسی؟ (2854837) (alef-11)
درخت دوستی بنشان که کامل
دل برآرد (2854921) (alef-11)
تاریخ قضاوت خواهد کرد (2855003) (alef-11)
سیامک
۱۳۹۴-۰۲-۰۸ ۱۶:۲۴:۵۷
دکتر ظریف درود (2855051) (alef-11)
ناشناس
۱۳۹۴-۰۲-۰۸ ۱۶:۴۷:۴۵
اونام دنبال منافع خودشونن ولی سگشون شرف داره ب روسا که مث کنه دارن خون مردمو میمکن اگه آمریکا یک بدی داشت درکنارش کلی سود واسمون داشتن بسه دیگه تا کی میخواییم تو انزواباشیم البته بعضی ها حق دارن دلواپس باشن... (2855130) (alef-11)
توی عکس چهارم دکتر ظریف به جان کری میگه : ای ناقلا ااا خوب تا من پام رو از لوزان گذاشتم بیرون , تمام بیانه رو زیر و رو کردی ها چان کری هم میگه : چکار کنیم دیگه ما اینطوری هستیم دیگه
شوخی (2855180) (alef-11)
شیفتگان دوستی دندان بر جگر نهند؟؟؟!!!
---
شیفتگان داشتن دوستی زود رس با غرب پس از ضربه های ناجوانمردانه ای که در بیش از سه دهه این بلوک با هم دستی بلوک به گور شده ی شرق علیه ج.ا.ا ومردم و نظام اسلامی آن با انواع جنایتها و افتراها و بهتانها روا داشته اند نباید دست پاچه و شتابزده برای بازگشت این دوستی مشکوک سیلاب از دهان جاری کنند و باید کم از کم تا آخر پاییز دندان بر جگر نهند تا برای آنان ثابت شود آیا در شمارش جوجه های خود دقت دارند یا اشتباه می کنند؟؟؟!!! (2855198) (alef-11)
به خدا خیلی خوش خیال هر کسی که فکر کنه این ژست گرفتن ها لبخند زدن ها ذره ای فایده داشته باشه...
اگه مخالفین فقط چند ماه صبر کنین بعد همه میبینن که چطوری الکی 2سال ملت رو الاف خودشون کردن (2855208) (alef-11)
من فکر نمیکنم خیانت های روسیه و انگلستان کمتر از دشمنی آمریکا باشه که در تاریخ اگر مرور کنیم بسیار بیشتر هم هست ولی ارتباط سیاسی برقراره بعضا بسیار هم گرمه!! سیاست یعنی حرکت در جهت مصالح کشور و مردم. (2855214) (alef-11)
عزیزان کممی دقت کنید به این لبخندها وعکسها دل نبندید.به اصول وروش امامم دقت کنید.ما از نابودی انقلاب نمیترسیم از انحراف درانقلاب میترسیم. (2855272) (alef-11)
امام فرمود اگر آمریکا آدم شود ما مشکلی با او نداریم. شاید داره الان آدم میشه. (2855415) (alef-3)
درودبرظریف (2855475) (alef-3)
مهدی رنجوری
۱۳۹۴-۰۲-۰۸ ۱۹:۵۶:۴۹
انشالله که این اقدامات برای مردم ایران مثبت باشد (2855616) (alef-13)
ااینجاالف هست دوستان یک سایت جبهه دار که دقیقا مثل خود الف در ابتدا و سطح یک موضوع هست ونه در عمق پس زیاد توجه نکنین چون بیشتر جواب هارو خودشون برای کم کردن فشار عصبی میدن (2855618) (alef-13)
ناخودآگاه آدم ياد ابوموسى اشعرى و عمروعاص در جريان حكميت ميفته. (2855934) (alef-3)
چرا یاد مذاکره ی پیامبر با ابوسفیان هنگام فتح مکه نمی افتی؟ (2856174) (alef-11)
ببوگلابی
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۰۰:۲۲:۲۰
شما مشخصه که تو گذشته زندگی میکنی و حتما نمیدونی طبق دستور اسلام باید بر اساس شرایط روز برای زندگی برنامه ریزی کرد و البته شاید همفکران شما برای دنیا جنگ رو آرزو کنند ولی مردم میخواهند زندگی کنند (2856193) (alef-11)
ایرانی
۱۳۹۴-۰۲-۰۸ ۲۲:۳۵:۲۳
ای کاش از پرچم دو کشور استفاده می شد تا این دیدار رسمی باشد
ولی دکتر ظریف ای بزرگ مرد است (2855979) (alef-3)
دمش گرم.. تو نشستنش هم سیاست داره (2856080) (alef-11)
سیدعبدالعلی
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۰۰:۰۱:۲۴
دلتون خوشه! (2856143) (alef-11)
danial
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۰۰:۴۴:۲۸
نکته جالب اینکه اقای ظریف هوشمندانه کف کفش به سمت کری هست،که این در عرف دیپلماتیک خیلی معنا داره!!!!!! (2856240) (alef-11)
حجاب خانم وندي شرمن كو!؟
كم "دلواپس" بوديم، اين مصيبت هم اضافه شد...
در ملكي كه در عرف ديپلماتيك خاك و تحت شئونات حاكميتي ايران محسوب ميشودپروتكل رعايت حجاب كجا رفته؟
البته بماند كه سابقه بي حجابي در مقابل مقامات ايران و در خاك ايران در مصاحبه معروف احمدي نژاد و خبرنگار اسپانيايي در محل نهاد رياست جمهوري رخ داده است. (2856367) (alef-11)
يه كم به فكر مردم باشيد . با اين حرف نزن با اون عكس ننداز. به نظر من با امريكاه دوست باشيم بهتر از روسيه وچينه (2856372) (alef-11)
قرتاسي
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۰۷:۳۷:۲۴
انقدر دنيا را بر روي خودمون تنگ كرديم كه با هر حركت كوچكي كه براي تمام دنيا عادي هستش به وجد مي آييم. بهتره در تصميمات ساليان گذشته كه به اشتباه و بر اساس احساسات تعدادي دلواپس گرفته شده چيره آئيم و بگذاريم مردم ايران با دنيا اراتباط داشته باشند (2856452) (alef-11)
منم دلواپسم!!!!!!!!!!! (2856654) (alef-11)
زیاد مهم نیست (2856840) (alef-11)
شعبانی
۱۳۹۴-۰۲-۱۰ ۱۸:۴۴:۲۶
درود بر دیپلماسی ،رابطه با ایالات منحده وجاهت بین المللی مارا بالا میبرد،به نظرم ارتباط با امریکا برابراست با همه دنیا۰ (2859951) (alef-11)