نظر منتشر شده
۱۵۲
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 275587
محمدباقر قالیباف با انتقاد از رویکردهای دولت یازدهم:
نباید «بگم بگم» به «تقصیر قبلی‌ها بود» تبدیل شود
بخش داخلی الف؛ 20 خرداد 94
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۷
محمدباقر قالیباف ترکیب «هوشمندی مدیریتی» و «وحدت ملی» را رمز عبور کشور از شرایط حساس فعلی دانسته و اظهار داشته است: بیشتر از مخالفین و منتقدین، این نحوه مدیریت اقتصادی در داخل کشور است که مذاکره‌کنندگان را تضعیف می‌کند.

به گزارش مشرق،شنیده‌شده شهردار تهران در جمع تعدادی از دانش‌آموختگان دانشگاه‌ تهران سخنانی را درباره عملکرد دولت بیان نموده است.

محمد باقر قالیباف شهردار تهران با انتقاد از برخی رویکردهای کنونی دولت یازدهم گفته است: از امام یاد گرفتیم دستمان روی زانوی خودمان بگذاریم و بلند شویم. درست است که تحریم‌ها اقتصادمان را مختل کرده ولی این فقط به خاطر تحریم‌ها نیست. بی‌برنامگی و ضعف مدیریت در این دولت و دولت پیشین از تحریم‌ها هم مؤثرتر است.آمریکا نباید احساس کند که ما وابسته به تصمیم و اراده او هستیم. انقلاب و جنگ ثابت کرده که ما وابسته به هیچ‌کس نیستیم.

قالیباف در این دیدار با اشاره به گسترش سیاست زدگی در کشور اظهار داشته است: بعضی دلشان می‌خواهد همه‌چیز را دوقطبی کنند. باور کنیم مسائل اصلی کشور دوقطبی نیست. آن‌چنان‌که در زمان انتخابات مسائل کلان نظام را دوقطبی کردند و کاش نمی‌کردند. نباید دوران «بگم بگم» به دوران «تقصیر قبلی‌ها بود» تبدیل شود.

محمدباقر قالیباف ترکیب «هوشمندی مدیریتی» و «وحدت ملی» را رمز عبور کشور از شرایط حساس فعلی دانسته و اظهار داشته است: معتقدم با در پیش گرفتن یک راهبرد صحیح اقتصادی، رسانه‌ای و منطقه‌ای، دولت می‌توانست به یکی از بهترین توافق‌های تاریخ ایران دست یابد اما متأسفانه رویکرد مدیریتی دولت در دو سال گذشته شرایط را به‌گونه‌ای رقم‌زده که جامعه حس می‌کند انرژی مسئولین به‌جای حل مشکلات آن‌ها صرف مسئله‌سازی‌هایی می‌شود که هدف از آن وابسته کردن کشور به مذاکرات هسته‌ای و گریزناپذیر نشان دادن توافق به هر قیمت است. گویی هدف دولت برای دستیابی به توافق، رفع تحریم‌ها نیست بلکه جلب آرای سیاسی برای پیروزی در انتخابات آتی است.

ما باید تاریخ را آیینه عبرت خود کنیم. تاریخی که به ما می‌گوید گره زدن همهٔ امورات کشور به راضی کردن بیگانگان نتیجه‌ای جز سرنگونی دولت ملی دکتر مصدق نداشت. اگر اقتصاد مبتنی بر توان داخلی در دولت دکتر مصدق عملیاتی شده بود و نگاه به خارج از مرزها در کشور حاکم نمی‌شد، ریزش نیروهای اجتماعی به آن حد نمی‌رسید که کودتای انگلیسی علیه دولت ملی موفق شود.

شهردار تهران در ادامه اظهار داشته است: تردیدی در این نیست که قدرت دفاعی و اقتصادی کشور امکان چانه‌زنی و دستیابی به توافقی باعزت را افزایش می‌دهد؛ و امروز تأسف‌انگیز است که دولت با دست خود، خود را در میز مذاکرات خلع سلاح کرده است.

وی در پایان تصریح کرده است: بیشتر از مخالفین و منتقدین، این نحوه مدیریت اقتصادی در داخل کشور است که مذاکره‌کنندگان را تضعیف می‌کند.
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۱:۳۵:۳۵
همه چی تقصیر دولت قبله؛ سبد کالا؛ ناسزاهای روحانی؛ به نتیجه نرسیدن مذاکرات؛ گرانی نان و بنزین و ...

فقط من موندم دولت روحانی دقیقا چی کاره هست جلوی قدرت احمدی نژاد که هنوز بعد 2 سال همه چی تقصیر دولت قبله؟ اگر روحانی نمی توانست آن افتضاحات را درست کند، چرا کاندیدا شد اصلا؟! (2953261) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۵:۱۴:۲۸
دولت قبل هم میگفت بگم بگم هم میگفت اشکال از زمان اشکانیان تا شروع دولت است. (2953860) (alef-17)
 
فراز
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۲۰:۴۳:۱۹
دولت قبل هیچوقت اینگونه دولت قبل از خودش را تخریب نمیکرد و معمولا با ارائه امار مقایسه ای عملکرد دولت خود را نسبت به دولت قبل در معرض مقایسه قرار میداد . (2954834) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۱ ۰۸:۲۶:۱۸
ممکن است خود را به فراموشی بزنی منتها ما فراموش کار نستیم (2955682) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۱ ۱۵:۰۹:۴۲
مشکل آینه که روحانی فکر نمیکردند کسی جلو توافق هسته ای سنگ اندازی کنند و به او جازه میدهند تا کار بسیار بزرگ را با پول بلوکه شده انجام دهند اما نمیدانند که عده‌ای فقط به فکر گروه خود هستند و با تحریم کاسبی می کنند و نمیگذارند آشتی بشود چون هم منافع آنها در تحریم است و هم اینکه جناح مقابل آنها موفق به حل مشکل مردم میشوند . به همین دلیل اجازه نمیدهند که حل گردد و هر روز سنگ اندازی میکنند شما منصفانه ببینید مجلسی که هیچ کاری به خرابکاری های دولت قبلی با آنهمه ثروت و خلاف در کارها نداشت و حتی یکدفعه کسی کفن نپوشید و اعتراض نکرد اما الان تمام تلاش خود را به اشکالاتی روی کارهایی که روحانی میکند تمرکز کرده‌اند . (2956713) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۴-۰۳-۲۴ ۱۶:۱۱:۰۵
با سلام ، به جز انتقاداتی که جنبه کلامی و رسانه ای دارد و از قضا توسط رئیس محترم دولت تمسخر میشود و پاسخ هم داده نمی شود ، لطفا نمونه ای از سنگ اندازی عملی پیش پای دولت را بیان کنید. به نحوی که فرموده اید منصفانه اگر قضاوت کنیم زیاده خواهی های طرف غربی اگر نبود تا به حال توافق می شد و این نکته توسط جناب ظریف وزیر محترم خارجه هم بارها بیان شده است. همانطور که برادر قالیباف هم گفته اند مسائل اساسی کشور نباید دوقطبی شود. (2964554) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۴-۰۳-۲۵ ۱۷:۲۳:۱۴
با سلام خدمت دوست عزیز
من واقعا دوست دورم بدونم که کسانی که رئیس جمهور اونها رو کاسبکار برقراری تحریمها میدونن، چطور از تحریمها نفع میبرند.
مثلا برخی اساتیدی که در انتقاد به نحوه مذاکرات ـ نه اصل آن ـ مورد مؤاخذه قرار گرفتند یا برخی نشریات که مستمرا از جانب دولت مورد حمله قرار گرفتند، چه نفعی از تحریمها میبرند؟
سؤالم واقعیه و دوست دارم اگه حرف مستدلی دارید بدانم. (2967628) (alef-6)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۱ ۲۱:۰۴:۰۷
نه؟ مطمئنی منظورت از دولت قبل همین دولت قبلی هست که ما مد نظرمونه؟ (2957492) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۳ ۱۵:۵۰:۴۹
دولت قبل از احمدی نژاد کار بدی نکرده بود مملکت رو با رفاه نسبی و صندوق ارزی پر تحویل داد؟؟؟!!!
چی رو میخواست تخریب کنه (2961657) (alef-6)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۵:۱۷:۵۹
کشور عربستان کل بازار نفتو به خاطر ذخیره ارزی 900 میلیارد دلاریش به هم ریخت ولی احمدی نژاد هفصد میلیارد دلارو به باد داد ولی آب از آب تکون نخورد الان هم مجبوریم واسه آب هم دل به رفع تحریما ببندیم ... (2953873) (alef-17)
 
فراز
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۲۰:۴۶:۵۹
میلیونها خانه در این کشور ساخته شد هزاران کیلومتر جاده و بزرگراه و خط آهن و هزاران مدرسه و کتابخانه و کارهای عمرانی و کشاورزی در این کشور در هشت سال دولت احمدی نژاد ساخته شد . با عرض معذرت ادم یا باید کور باشد و یا اینکه عقده و کینه مریضش کرده باشد تا این موضوع را درک نکند . خدا نگهدار شما و اقای توکلی . (2954843) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۱ ۰۱:۱۲:۲۲
من سخن شما را قبول دارم اما عزیز ساختن راه مدرسه کتابخانه کارهای عمرانی و کشاورزی که فرمودید قاعدتا باید سبب می شد که اقتصاد کشور رونق بگیرد و اشتغال زایی انجام شود. سوال اینجاست که چرا با وجود آن کارهای عمرانی وضع ما این است؟! چرا رشد اقتصادی در آن دولت سال به سال کم شد و نرخ خالص اشتغال به 19 هزار نفر رسید؟چرا کسی پاسخگو نیست؟اینکه شما مسکن و جاده بسازی و تورم را تا مرز 45 درصد بالا ببری و همزمان رشد اقتصادی را به منفی پنج کاهش دهی که هنر نکرده ای این بر باد دادن سرمایه است.اینکه به مردم پول بدهی که عدالت نیست این مساوات است و از بین بردن اقتصاد کشور از بین بردن کشاورزی است.ساده ترین و بدترین مدل هدفمندی است.ضمنا این مطلب را بخوانید: اظهارات و مستندات آخوندی در مجلس درباره مسکن مهر؛ نمایندگان قانع شدند (2955409) (alef-13)
 
مرتضي
۱۳۹۴-۰۳-۲۱ ۱۲:۰۵:۱۷
دوست عزيز با شما موافق نيستم
البته كور هم نيستم
بايستي در آمار هاي دولت قبل شك كرد
حجم ساخت و سازها؟ هزاران كيلومتر راه و راه آهن؟ به نظرم بايد بيشتر تامل كرد.
راه آهن شيراز و نحوه اطلاع رساني قبل از انتخابات 88 در مورد اين پروژه آيا با روند واقعي پيشرفت كار متناسب بود يا فريب؟
جاده قم به گرمسار چطور؟ چقدر هزينه شده و چقدر عملياتي شده بود؟
افتتاح چند باره پروژه هاي پتروشيمي را چگونه ارزيابي مي كنيد؟
سرمايه گذاري كاملا غير منطقي و غير عقلاني در سوريه و ونزوئلا را چه مي ناميد؟
در ثاني بسياري از آمارهاي دولت قبل در مورد كاهش بيكاري يا حجم سرمايه گذاري ها يا حتي عمليات عمراني در شهر ها و روستاها بايد به ديده شك نگريست.
باور بفرماييد ما كور نيستيم. (2956179) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۱ ۱۲:۱۴:۲۰
خب فراز جان چرا انقدر ساخت و ساز بوده وضعیت الات اینجوریه؟؟ (2956200) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۲ ۱۰:۴۱:۳۴
میلیاردها دلارهم اختلاس شد ! با عرض معذرت، آدم باید مزدور باشه تا این مساله را فراموش کند! (2958184) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۲ ۱۲:۳۸:۲۲
دوست عزیز مسکن مهر حاصل چاپ اسکناس بود که تورم رو به دنبال داشت یعنی کسانی که خانه نداشتند هم با تحمل تورم مجبور شدند پول خانه دار شدن بقیه را بدهند. (2958319) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۲ ۱۸:۳۵:۲۶
انقدر کار مسکن مهر ارزشمند و فوق العاده بود که دشمنان دولت قبل فکر کردن چاپ پول شده نه عزیزم همان پول نفت و صادرات غیر نفتی بود که مردم حسش کردند و متاسفانه مخالفین دولت قبل به خاطر مسائل باندی چه حرفها که نگفتند . (2958918) (alef-13)
 
احسان
۱۳۹۴-۰۳-۲۲ ۱۳:۴۱:۱۵
شما احتمالا منظورت کشور ایرا تو کره مریخه نه؟ (2958407) (alef-3)
 
رضا
۱۳۹۴-۰۳-۲۳ ۱۰:۳۹:۵۴
شما این آمار ها رو از دفتر احمدی نژاد در آوردید؟؟؟ (2960223) (alef-6)
 
حسین
۱۳۹۴-۰۳-۲۱ ۱۷:۲۵:۵۵
اگر من هم جای مرفهینی بودم که از بیت المال هزینه شده توسط دولت قبلی کمترین بهره رو میبردم، قطعا صدام در می آمد و معترض میشدم که «این همه درآمد کجا خرج شد».
دولت قبل هر ضعفی که داشت ولی این قوت بزرگ رو هم داشت که از مرفه تر کردن مرفهین دست برداشت و به رفع محرومیت از محرومین رسید.
اما معمولا صدای مرفهین بلندتر و رسانه هاشون بیشتره، برای همینه که دائم این حرف تو خالی که «این همه درآمد کجا خرج شد» رو میشنویم. (2957029) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۵:۳۶:۲۷
این که رویه شده هر دولتی بیاید قبلی را بکوبد.از هفت هشت دولت قبلی کدام شان الان مقبواند؟یا رانده شدند یا حصر شدند یا فتنه گر؟خدا بیامرزد شهید رجایی را که اگر شهید نشده بود الان معلوم نبود در کدام گزینه های گفته شده جا داشت.تا قدرت در مملکت پراکنده است و خرد و دانایی و انصاف نباشد همین است (2953924) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۵:۴۰:۰۵
بعد از بیست سال دیگه هم همه چی تقصیر دولت احمدی نژاد است مگر می توان اثرا ت 8 سال اشتباه را با دو سال پاک کرد از کی تا حالا سرعت بازسازی سریعتر از سرعت تخریب شده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (2953933) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۵:۴۷:۵۱
اجرای دو فاز هدفمندی با کمترین تاثیرات بر تورم
کاهش نرخ تورم از بیش از چهل به کمتر از 20 درصد
گام های بلند در مذاکرات هسته ای: توافق ژنو، توافق لوزان
اجرای طرح تحول نظام سلامت چند مرحله
اجرای بیمه همگانی همه مردم ایران
شروع حذف یارانه ثروتمندان
افزایش روحیه همدلی ملی
مبارزه با فساد اداری
احیای سازمان مدیریت
مبارزه با فساد در مدارک علمی
زدودن دود بنزین آلوده پتروشیمی از کلانشهرها
خروج از رکود (رشد اقتصادی منفی 5 به بالای صفر درصد)
افزایش بی سابقه ظرفیت تولید نفت و گاز
و همه اینها در شرایطی صورت گرفت که درآمد دولت از محل فروش نفت به یک سوم کاهش پیدا کرد.اگر نخواهی ببینی نمی بینی.
دولت قبل سرمایه های ملی کشور را از بین برد. در زمانی که بهترین شرایط برای جهش کشور فراهم شده بود با درآمدهای میلیاردی اتفاقی که برای ما افتاد چه بود؟ رشد اقتصادی منفی. بیکاری، تخریب شدید محیط زیست، جنگ اعصاب، رفت کشور تا لب پرتگاه جنگ داخلی، دعوای سه قوه مجریه، قضائیه و دولت، فساد گسترده، بی قانونی
این آن چیزی است که اتفاق افتاده بود. ما باید حافظه تاریخی را تقویت کنیم. شما نمی توانید از این دولت همان انتظاری را داشته باشدی که در دولت قبل بود. درآمد این دولت بسیار محدود است. دولت قبل با سیاست ورزی اشتباه خارجی درآمدهای این دولت را هم بست و اکنون بعد از گذشت دو سال ما هنوز با عواقب کارهای آنها دست و پنجه نرم می کنیم. (2953959) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۱ ۰۰:۳۹:۱۱
جانا سخن از زبان ما می گویی... (2955361) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۵:۵۲:۵۴
آقای روحانی اگر گزارش عملکردی می توانستند به مردم بدهند، به بدوبیراه گویی و اظهار گزاره های فلسفی و تئوری پردازی روی نمی آوردند. (2953978) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۶:۴۸:۳۳
دوست گرامی همیشه درست کردن از خراب کردن زمان بیشتر میبرد مثلا سدگتوند که با خرج میلیاردها و زحمت هزاران نفر ساخته شده الان معلوم شده که کلا اشتباه بوده و اب شرب را خراب کرده و باید با دینامیت تخریب بشه (2954190) (alef-17)
 
ستاری
۱۳۹۴-۰۳-۲۱ ۱۱:۵۳:۲۰
روحانی در زمان احمدی نژاد میگف تورم رو باید جیب مردم لمس کنه نه آمار ها اما الان میگه باید به آمااااااااارهای دولت اعتماد کرد چون دولت ما دولت راااااااست گویان است (2956142) (alef-3)
 
عبدالرحمن
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۹:۱۶:۵۱
وقتي در سال 85و86 قيمت مسكن 3 تا 5 برابر شد و احمدي نژاد ميگفت 4 نفر لب استخر نشسته اند و قيمت مسكن را افزايش داده اند و تقصير دولت من نيست ، چرا همه ساكت شده بودند ؟؟ راستي اسامي داخل جيب رو يادتونه ؟؟؟؟ (2954654) (alef-13)
 
س
۱۳۹۴-۰۳-۲۱ ۰۹:۳۴:۳۴
من تقصیر من و توست که توی همچین کشور بی در و پیکری دنیا اومدیم. (2955839) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۱ ۱۱:۵۳:۰۸
ابهام ١٧٠٠‌ میلیاردی در تلفیق بودجه ٨٩ شهرداری
گزارش تلفیق بودجه سال ٨٩ شهرداری تهران با پنج سال تأخیر به شورا ارائه شد.
در این گزارش مواردی است که شهرداری به آن پاسخ نداده است.

آقای شهردار به این که مربوط به کارت هست پاسخ بده (2956140) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۱:۴۸:۵۴
دو سال از عمر دولت گذشته و همچنان بجای عملکرد صحیح، فقط از بدی های دولت قبل می گوید. (2953296) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۵:۱۴:۵۱
خوب دولت قبل با ٨٠٠ ميليارد درامد هم باز از بدى هاى دولت قبل ميگفت انهم دولتى كه در ٨ سال با كمترين درامد و كمترين تورم بزرگترين دست اوردها را داشت و ابروى كشور نيز در جهان بيشتر بود . (2953861) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۶:۱۰:۰۰
دیدار با جورج و سوروس ،گرفتن پول از عربستان ، قتل خای زنجیره ای، ایراد گرفتن از دین، جریان کوی دانشگاه و.... دست اورد بزرگیه (2954039) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۶:۵۴:۰۷
بايد به ميزان درآمد دولت اصلاحات و ميزان درآمد دولت احمدي نژاد هم توجه كنيد. و بعد از آن به درآمد دولت روحاني.
درثاني دولت احمدي نژاد چگونه كشور رو از دولت اصلاحات تحويل گرفت؟ با كمترين بدهي دولت به پيمانكاران و ذخيره صندوق ارزي قابل قبول و ثبات نسبي اقتصادي و بدون تحريم.
احمدي نژاد چه دولتي را تحويل داد؟ بدهكاري بسيار داخلي دولت به بخش هاي مختلف. سقوط حيرت آور ارزش ريال . رژيم بي سابقه تحريم ها با خزانه خالي كشور و هزينه هايي چون يارانه نقدي و امثالهم و فسادهاي ريز و درشت كه خود آگاهيد. (2954214) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۲۰:۴۴:۴۰
یعنی قتلهای زنجیره ای و فاجعه کوی دانشگاه هم تقصیر خاتمیه؟ خیلی رو دارید بابا (2954838) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۵:۲۴:۱۰
وقتی چشمها و گوشها را ببندید و فقط دهنتون را باز کنید ,کامنتها اینجوری میشه.
دولت روحانی اگر یک حسن داشته باشه (فقط یک حسن) اینه که تو چشمتون نگاه نمیکنه و دروغ بگه , حالا اگر بــــــــــــــعضیها دوست دارند همه چیز را به اسم دولت و به دروغ تحویل جامعه دهند ,خود دانند. (2953893) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۶:۰۰:۳۲
این دولت یازدهم دروغ نمی گوید؛ فقط هر چیز سخنگوی دولت می گوید، پشت و رو اتفاق می افتد :) (2954001) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۱:۴۹:۱۱
آقای قالیباف شما خودتون انتقادات جدی بهتون وارده،لازم نیست که تو این وانفسای هجوم به دولت شما هم نقش بازی کنین (2953298) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۵:۲۱:۲۰
حرف میزنه....جای شما تنگ شده؟ نکنه همه باید خفه خون بگیرن تا جناب روحانی عصبانی نشن؟ (2953884) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۱ ۰۷:۵۲:۵۶
روحانی عصبانی نیست بلکه یه عده اندکی از حرفهای روحانی عصبانی هستند که بیمورده , اما اگر با عصبانی بودن حال میکنند صاحب اختیارند. (2955630) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۴ ۱۲:۵۵:۳۴
انتقادات وارده بر عملکرد خودشون را پاسخ بدهند؟؟ (2963966) (alef-13)
 
نیما
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۵:۴۰:۵۰
ایشون اگر هم انتقادی دارند در حد خود خوب حرف و عمل میکنند اما حرفهای رئیس جمهور عرق شرم را برتن انسان مینشاند که از غرور ملی و اسلامی تهی است (2953935) (alef-17)
 
حسین
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۵:۴۹:۵۲
دست شما باشه به خدا هم انتقاد می کنه
چرا این همه مردم ما می دانند و عمل نمی کنند
اگر راه حلی دارید بفرماید با نق زدن که چیزی درست نمی شه (2953966) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۲۲:۱۹:۲۶
آقای قالیباف بجای تخریب دولت یه ذره جلوی این پولای بیرویه ای که توسط شهرداریها از مردم گرفته میشود مبارزه کتد
همچنین من بدون اینکه کسی را متهم کنم می پرسم چطور میشود که سازنده ای مثل سازنده پاساژ علا الدین به خود اجازه اینهمه خلاف میدهد و تازه بعد از چند سال که یه عده آدم سرمایشون رو میارن اونجاشهرداری یادش میاد که خلاف ساخته شده و باید تخریب شه
بخشی از این بی نظمی اقتصادی ما کار همین شهرداریهاست
بخشی از این گرانیها در اثر هزینه های بالای تراکم واحدهای تجاری در خرده فروشی هااست که کاسبان را به افزایش سود برای جبران آن وا میدارد
وقتی اجاره ماهانه یک بقالی ده میلیون تومان است معلوم است که اگر سلمان و ابوذر هم آنرا اجاره کنند به گرانفروشی رو می اورند
ضمنا در دولت اصولگرای گذشته اعلام شد که خود شهرداری در آشفته کردن بازار سکه بی تاثیر نبوده آنهم در اوج تحریمها
جناب برادر قالیباف این رفتارها ی امثال شما بود که اقتصاد کشور را تخریب کرد و دست مذاکره کننده ما را بست. (2955018) (alef-13)
 
احمد
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۱:۵۰:۱۵
سوء مدیریت 8 ساله دولت های آقای احمدی نژاد به حدی زیاد و وحشتناک بود که به نظر بنده نه تنها 8 سال که حداقل 16 سال برای از بین بردن آثار سوء آن زمان لازم است. (2953300) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۵:۰۷:۳۵
شما اگر وسعت فاجعه رو میدونستی عدد 16 سال رو هم نمیگفتی.
تحریمها ببین چه بلایی سر عراق اورد تحریمها برداشته بشه تا جبران اون مشکلات بشود کلی طول خواهد کشید (2953826) (alef-17)
 
رضوی
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۵:۳۴:۱۸
هر چند انتقادات جدی به روشهای دولت قبل وارد است ولی سیاهنمایی بی سابقه ای هم صورت گرفته که هنوز بعد از دو سال آقایان دولت جدید از برکات آن بهره مند هستند.غافل از اینکه این دوران نیز بگذرد و دولت بعد پته این دولت را روی آب اندازد. (2953923) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۵:۴۲:۱۲
و در این دوسال همه چیز گل و بلبله و کسی حق انتقاد نداره (2953941) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۶:۱۱:۲۰
خودت داری میگی سوء مدیریت....الان دولت برای مدیریت چکار کرده؟؟ فقط مذاکره و رفع تحریم (2954044) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۱:۵۶:۰۴
حالا خود آقای قالیباف جواب تقصیرات خودش را بدهد تا وقتی رفت مردم مجبور نباشن بگن تقصیر اون بوده (2953318) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۷:۲۰:۱۷
ايشون كه صحبت از "هوشمندي مديريتي" مي كنند لطفا بفرمايند چند درصد از مديران عملياتي/مياني و عالي شهرداري رشته مرتبط با شهر و پستي كه دارن توش حداقل ٥ ميليون حقوق مي گيرند را خوانده اند؟ جواب اين سوال ساده بنظرم بهت شاخص سنجش خوبي از سخنان ايشون خواهد بود. (2954293) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۱:۵۹:۳۳
دوران بگم بگم چون بنفع شما بود ایرادی نداشت حالا این دوران که مال شما نیست مشکل دار شده! (2953332) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۵:۲۰:۱۴
ببخشید این دوران مال کیه؟ (2953880) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۵:۵۰:۳۲
بگم بگم کلا مشکل داره
دوره نمی شناسه
با دوره بندی افتضاحات درست نمیشه (2953969) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۳ ۰۹:۴۴:۵۹
متاسفانه حرف ايشئن همه واقعيات سياست ايرانه . هرچي خوبه برا منه هر چي بده مال جناح رقيبه (2960018) (alef-6)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۲:۱۲:۴۸
حرف درستیست اما آیا نباید درباره ی ابعاد فاجعه بار رفتارهای دولت قبل هم روشنگری شود ؟ (2953370) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۳:۳۸:۴۶
احمدی نژاد برمی گرده و همه تون رسوا میکنه
به امید خدا (2953571) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۵:۱۰:۴۷
این در مورد دولتهایی صدق می کند که حداقل 2 معاونش محکومیت مالی نداشته باشد هنوز بسیاری از زوایای تخریب کشور توسط احمدی نژاد و حامیان اصولگرایش برای مردم باز نشده و این حق مردم است که بداننید میلیاردها دلار از درآمدهای کشور چگونه هزینه یا مفقود شده است . (2953844) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۲۲:۲۶:۲۹
ما نیز از بازگشت پیروزمندانه ایشان حمایت میکنیم
امضا
اتحادیه کارکنان زحمت کش کارخانه های خودروسازی پورشه و مازارتی (2955041) (alef-13)
 
یوسف
۱۳۹۴-۰۳-۲۲ ۱۰:۲۲:۴۱
واردات پورشه و مازراتی الان کم شده توی این دولت ؟ واردات از چین که خیلی بیشتر از قبله ! واردات از ترکیه رو هم به آمار اضافه کن ببین چی از توش در میاد (2958151) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۱ ۱۷:۱۲:۰۴
اگه برگرده من یکی ازین مملکت میرم... (2956990) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۳:۳۹:۲۱
تا لحظاتی چند شاهد لشکرکشی پیاده نظام اصلاحطلبان در کامنتها برای حمله و نیش و کنایه به قالیباف خواهیم بود با ما باشید جهت گزارش (2953575) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۵:۰۹:۴۴
اصلاح طلبان نمیتونن خرابکاری های قبلی احمدی نژاد رو جبران کنن کامنت هم اینجا بذارن باز همش به ضرر دوستان دولت قبلی است (2953839) (alef-17)
 
شهاب
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۵:۴۷:۴۸
فعلا که اجیرشده های اصلاح طلبان توی سایتها ریختند و فعالند و توهم برشون داشته که بیشمارند (2953958) (alef-17)
 
ali
۱۳۹۴-۰۳-۲۱ ۰۱:۲۰:۲۵
بنده اصلاح طلب نیستم اما شما چطور به خودتون اجازه میدید به دیگران لقب اجیر شده بدید....از قدیم گفتن کافر همه را به کیش خود پندارد.....تا دوستاتون پول ها رو نگرفتن زودتر برید حقوق کامنتهاتون رو بگیرید (2955417) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۳:۴۱:۰۶
خداییش قالیباف رییس جمهور میشد بدتر از دولت روحانی عمل میکرد؟ یعنب وضع بدتر از الان میشد که هی منت روحانی را میزنید تو سرمون انگار هر کی جای اون می اومد کشور نابود میشد چکار کرد که قالیباف نمیتونست (2953581) (alef-17)
 
سحر
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۵:۵۴:۳۴
برادر من کجایی از رکود خارج شدیم و تورم را نصف کرد و با کدخدا دست داد و لبخند زد و تعامل و مدارا کرد و منتقد را خفه کرد ..... برعکس منویات رهبری در مسئله هسته ای عمل کرد و بقدری خدمت کرد که خط قرمزی برای تیم هسته ای نماند ..... وقراره بعد از لغو تحریمها باران ببارد و وضع آب خوب شود (2953983) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۶:۵۳:۴۵
قالیباف هیچ برنامه سیاسی خاصی در روابط بین الملل نداشت (2954212) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۳:۴۳:۵۹
قالیباف اشنباهت این بود تو اون مناظره مثل روحانی وعده های بزرگ ندادی . و گذاشتی هر چی میخواد بگه بهت وگرنه من دانشجوی کوی در سال 82 شاهد بودم اگر مدیریت شما و طلایی نبود باز تندروهای دو جناح میخواستن یک حمله دیگر به کوی راه بیندازن.
اقای فرجی دانا هم خوب عمل کرد (2953589) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۵:۲۸:۵۲
دوستان اومدن یه برنامه هدفمندی رو به دولت دادن همراه با 6 قطعنامه و رکود -6 درصدی و تورم 35 درصدی و دلار 3500 به همراه نفت 50 دلاری که اونم تازه نمیتونه بفروشه بعد میفرمایند خب چرا همه چیز را تقصیر دولت قبل میندازی!!! جای جالب قضیه هم اینه که میگن چرا برای رفع تحریمها داری مذاکره میکنی!
یه عده هم میگن ما یه خرابکاری قبلا کردیم چرا درستش نمیکنی؟
من واقعا متحریم از این سنگهای پا
من فقط یه مورد رو میگم من صبح که از خواب بیدار میشدم دلار 1700 بود غروب2000 بود الان تقریبا ثابته و همین نشون میده دولت کنترل کرده اوضاع رو
یه مقدار هم منصف باشید و به عملکردتون نگاه کنید:

بنزین(84)80 تومان-بنزین(92)700 تومان،گازوئیل(84)16 تومان،گازوئیل(92)150 تومان،دلار(84)960تومان-دلار(92)3650 تومان،سکه(84)96000تومان_سکه(92)1300000تومان،نان سنگک(84)50 تومان-نان سنگک(92)500تومان،شیر(84)150تومان-شیر(92)1100 تومان،پراید(84)6میلیون تومان-پراید(92)20 میلیون تومان،متوسط قیمت اپارتمان در تهران(84)600 هزار تومان-اپارتمان درتهران(92)4میلیون تومان
رکود -6 درصدی
تورم بالای 35 درصدی
6 قطعنامه تحریم
اختلاس
و...
اخه چی داشتین که الان روتون میشه حرف بزنید؟ (2953908) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۶:۱۴:۰۱
مگر روحانی اینها را نمیدانست کسی مجبورش کرده بود رییس جمهور بشه؟
جوری حرف میزنی انگار مثلا هیچکس غیر از ایشان رییس جمهور نیشد اوضاع بدتر از حالا بود
نمیتونه استعفا بده (2954051) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۶:۱۶:۰۱
یعنی غرضی رییس جمهور بود این کارهای معمولی که روحانی کرد را نمیتونست بکنه
وضع بدتر از الان میشد؟
مسبله اینه روحانی نمیتونه بگه وضع بد بود چون عملا با مانور روی گفته های شما و حلال المشکل رای اورد. (2954058) (alef-17)
 
ali
۱۳۹۴-۰۳-۲۱ ۰۱:۲۲:۳۴
غرضی رو نمیدونم و 4 کاندید دیگه که به رییس دولت قبل نزدیک بودند قطعا راه فاجعه امیز ایشون رو ادامه میدادند (2955418) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۶:۱۸:۱۴
روحانی میدونست اینها را یا نه اگر نمیدونست به قول شما وضع اینقدر خرابه چرا کاندید شد چرا وعده های بزرگ داد
اگر نمیتونه و میگه وضع خیلی خرابتر از اونه که فکر میکردم خوب استعفا بده چرا شاکیه چرا منت میذاره (2954064) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۲۲:۲۰:۳۶
اگر اینها وجود داره و قبولش دارید دیگه پس ساکت باشید بذارید دولتی غیر از دولت جناحی که خرابکاری کرده بیاد و کار رو در دست بگیره الان گزینه شما چیه؟ همون اصولگراها بیان رکود رو عمیقتر کنن یا اعتدال رو میخای یا اصلاح طلبا؟
نکنه میخای بگی مردم باید یه فرصت دیگه بهتون بدن بحران رو عمیقتر کنید؟ (2955022) (alef-13)
 
سید
۱۳۹۴-۰۳-۲۱ ۰۷:۰۸:۴۲
شتر در خواب بیند پنبه دانه ... کور خوندید ...دیگه بهمین خیال باشین که مردم مملکتو بدهند دست شما تند روها (2955563) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۶:۲۴:۴۳
اصلا قالیباف داره همینو میگه میگه همه کاندیداها میدونستن چی را دارن تحویل میگیرن که کاندید شدند. این که روحانی هی میگه اوضاع خیلی خراب بوده داره خودش را زیر سوال میبره
مثل این که بعد از رییس قبلی اداره ای از بین 5 نفر کاندید یکی رییس شده با علم خرابی اداره تحویلی و از بقیه کاندیدها هم بیشتر روی خرابی مانور داده و گفته معجزه میکنم. حالا که رییس شده هر روز میگه اداره خیلی خرابه خوب بابا تو که میدونستی الان هم اگر نمیتونی برو کنار اون 4 تا هستند فقط تو که منجی نیستی (2954088) (alef-17)
 
صداقت
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۲۲:۱۵:۱۳
سلام عزیز
گران شد، ولی درآمدها هم افزایش یافت، کارگری بسیار بود، مسکن فعال بود و... داستان رکود مال سال 91 است. بحران ارز هم همینطور. احمدی نژاد کمی کم عقلی کرد و خیلی خوش خیال بود و الا فقط یک وزیرش به اندازه تمام دولت فعلی کار می کرد. (2955004) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۱ ۱۲:۳۴:۵۵
یه وزیرش به اندازه تمام دولت خرابکاری میکرد (2956269) (alef-3)
 
یوسف
۱۳۹۴-۰۳-۲۲ ۱۰:۳۴:۰۶
سیاست انقباضی پیش گرفته چیزی رو کنترل نکرده، بودجه همه جا رو تعطیل کرده ، کارهای عمرانی رو متوقف کرده ، معلومه بودجه که نباشه کار که نباشه تورم هم میاد پایین ولی تورم در حال رکود

ترکیه تورم بالای 50 درصد رو تحمل کرده ، یادتون نیست ارزش لیر ترکیه رو ؟ با 1 میلیون لیر میرفتن آدامس میخریدن :) ولی تورمی که داشتن تورم در حال رونق اقتصادی بوده

ما الان تورم پایینی داریم ولی رکود مرگبار هم داریم (2958175) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۳:۴۵:۵۷
بنده خدا قالیباف؛ هم از اصلاح طلب ها بد و بیراه می شنود، هم از پایداری ها

ما دوستت داریم آقای قالیباف... حتی اگر رئیس جمهور هم نباشی (2953594) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۷:۴۱:۴۸
ایشون دوبار تو انتخابات شرکت کردند و رای نیاوردند .
بهتره دیگه دست از این تلاش بیهوده بردارن (2954362) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۳:۴۷:۰۳
بگم بگم ها را شنیدی و از آن لذت بردی. اکنون بشنو که ساخت ویرانه هم پول میخواهد و هم زمان و هم تلاش و مهمتر از همه مزاحم نمی خواهد (2953599) (alef-17)
 
ایرانی
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۳:۴۸:۴۴
آخه عزیز دل چرا دوره دولت قبل که هم بگم بگم بود و هم تقصیر قبلی ها حضرتعالی اعتراضی نکردید. (2953605) (alef-17)
 
احسان
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۳:۵۳:۵۶
مذاکره زمان شما رو هم دیدیم. (2953625) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۳:۵۶:۱۰
جناب عالی که در تبلیغات انتخاباتی تون همش از دولت های قبلی انتقاد می کردید.. حالا چی شد یه هویی؟!! (2953631) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۵:۵۷:۰۴
الان هم انتقاد کرده اگر مطلب را خونده باشی ایشان حرفشان این بود که مگر روحانی قرار نبوده مشکلاتی که قبلا بوده برطرف کنه آیا از این مسائل اطلاع نداشته و به مردم قول صد روزه داده ؟ (2953990) (alef-17)
 
علی کریمی
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۳:۵۹:۴۱
جناب آقای قالیباف

1- آیا وضعیت کنونی فقط حاصل بی برنامگی و ضعف مدیریتی دولت ها است ؟آیا در سایر قوا و نهاد های حاکمیتی بی برنامگی و ضعف مدیریت وجود ندارد؟

2- شما هم مانند سایر مسئولین برخی نظرات خود را با نسبت دادن به نظر مردم (جامعه) بیان کرده اید. آیا غیر از این است که مردم نظر خود را در انتخابات به طور واضح بیان کرده اند؟

3- در نبود احزاب شناسنامه دار ، همه دولت ها و نهاد های حاکمیتی باید در مقابل عملکرد خود برای همیشه پاسخگو باشند در غیر اینصورت بهبود عملکرد مجموعه نظام مقدور نخواهد بود.

4-آنچه دولت فعلی در تلاش است انجام دهد تعامل با بیگانگان است نه راضی کردن آنها. (2953635) (alef-17)
 
شهاب
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۶:۰۷:۱۵
دوست عزیز آیا مردم در برگه رای خود نوشتند که برداشتن تحریم به قیمت خفت و خواری یک ملت باشد آیا روحانی در تبلیغات خود گفتند که استقلال مملکت را بابت برداشتن تحریم معامله خواهند کرد و تاسیسات ما تعطیل و دانشمندان ما مورد بازجوئی و مراکز نظامی ما مورد بازرسی آژانس که زیر نظر همان نظام سلطه است قرار خواهد گرفت ؟؟؟ آیا فکر میکنید کسانی که به روحانی رای دادند چند درصد با توافق به این شکل که اثری از یک کشور مستقل باقی نمی ماند راضی هستند ؟ آیا در تعامل روحانی با بیگانگان راضی نگه داشتن آنها بیشر از حفظ منافع ملی به چشم نمیخورد ؟؟؟ (2954021) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۴:۰۹:۱۸
اقای قالیباف ایا مفسدین باید به مردم معرفی شوند یا خیر؟ ایا همان مفسدین باید اجازه پیدا کنند که پیش دستی کنند و طلبکار باشند؟ و برای دولت و تیم سیاسی مشکل افرینی کنند؟ (2953660) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۶:۰۹:۴۳
بله باید مفسدین معرفی شوند اما خود دولت هم باید جلوی فساد و لابی را در دولت که بیداد میکند بگیرد نه اینکه فقط آی دزد آی دزد کند (2954037) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۴:۱۳:۳۲
يعني هيچ چيز تقصير قبلي ها نبوده ؟؟؟ يعني اين دولت شروع به ماله كشي براي اصول گرايان كند ؟؟؟؟

بزرگترين مشكل فعلي ركود است و براي خروج از ركود بايد تعاملات اقتصادي بين المللي افزايش يابد كه در اثر تحريمهاي بجا مانده از قبل كار سخت شده است (2953675) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۴:۱۵:۲۵
ايا روسيه عزيز در سرنگوني مصدق نقشي نداشت ؟؟؟؟؟؟ (2953682) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۴:۱۹:۲۱
اول باید مسئله تحریم حل شود - (2953694) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۴:۲۵:۴۸
کاملا درسته به شرطی که قصور قبلی ها رو از دولت فعلی در این مدت مطالبه نکنیم. به طور مثال نابودی دریاچه ارومیه واقعا در دو سال قابل حله؟ یا ضربه اقتصادی که دولت قبل وارد کرده؟
ظاهرا مجلس فعلی توان تشخیص راه درست رو نداشت. اگر نه باید قاطعانه جلوی دولت قبل می ایستاد.
پس یا باید راه درست رو به دولت نشان داد و انتظار رفتن در راه درست رو داشت و تا زمان حصول نتیجه صبر کرد یا به راه فعلی دولت اعتماد کرد.
با توجه به عملکرد ضعیف مجلس فعلی به نظرم اعتماد به راه دولت بهتر از اعتماد به مجلسه. (2953714) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۵:۰۹:۴۵
آره در فجایع دولت قبل کل اصولگراها به جز امثال آقای توکلی ساکت بودن حالا به همه چی نظر میدن ... واسه همین در نظر ما صلاحیت ندارن (2953840) (alef-17)
 
فرید
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۴:۳۵:۰۳
این شعارهای توخالیست که مارا از پای درآورده است.
مثلا" دولت در حوزه اقتصاد داخلی باید چه میکرد که نکرده ؟تکیه برتوان داخلی یعنی چی؟ یعنی چگونه باید ایجاد اشتغال کنیم؟

مگر غربیها مارابهترازخودمان نمیشناسند مگر ظرفیتهای مارانمیدانند؟

آقای قالیباف در مناظرات انتخاباتی ظرفیت خودرانشان داد وثابت کرده میتواند شهردارخوبی باشد ولی یک سیاستمدارخوب نیست (2953737) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۶:۲۴:۳۳
بهت مثبت دادم ولی‌ با اینکه گفتی‌ میتواند شهردار خوبی‌ باشد موافق نیستم (2954087) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۴:۳۶:۴۳
پل صدر کلا از خارج وارد شد و هیچ فایده ایهم نداشت... (2953739) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۵:۲۲:۱۹
ما که اونجا زندگی می کنیم فایده اش را می بینیم. شما کجا زندگی می کنی؟ (2953888) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۶:۱۲:۵۳
توهم زدی کلا از خارج ؟؟؟؟؟؟؟؟ و این را هم فقط خودت کشف کردی ! (2954048) (alef-17)
 
حمید
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۶:۱۵:۵۳
ما تا آخر دولت یازدهم اینکه همه چیز تقصیر دولت قبل بوده را خواهیم شنید و سال 96 پایان دولت دروغ و تناقص خواهد بود انشالله (2954057) (alef-17)
 
علی از اصفهان
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۴:۴۲:۱۹
خدا رو شکر که به قالیباف رای دادم. (2953753) (alef-17)
 
ali
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۴:۴۳:۰۸
نکنه نبوده جناب قالیباف!!!! راستش رو بخواین من اگه عملکرد 8 ساله دولت قبل رو داشتم به هم حزبیهام میگفتم فعلا به جای اظهار نظر بیایم تصمیمات راهبردی و اشتباهات فجیعی که انجام دادیم رو بشناسیم و برای رفعش تلاش کنیم (2953756) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۴:۴۳:۳۰
کاملادرست است (2953757) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۴:۵۵:۱۷
متأسفانه به دلیل تعجیلی که برای انعقاد توافقنامه هسته ای وجود داشته، دقت لازم صورت نگرفته و برخی از خطوط قرمز تصریح شده توسط رهبر معظم انقلاب در نتیجه مذاکرات لوزان رعایت نشده است. (2953787) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۴:۵۶:۲۱
آفرین بر قالیباف عزیز
کاش در مناظرات مثل بعضی ها بلد بودی دروغ بگویی... (2953788) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۴:۵۶:۳۸
تنها در حوزه محیط زیست شهرداری زیست بوم تهران را نابود کرده. سری به درختان خیابان ولیعصر بزنید. چرا پاسخگوی عملکرد و تصمیمات خود باشید.
پارک سرخه حصار، باغ پسیان، باغ دامپزشکی، بوستان سعدی و هزاران هزار درخت که خشک و بریده شده!
کی بود کی بود؟ من نبودم!!! (2953790) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۵:۱۶:۲۹
باشه بابا روحانی خوبه.
آب هم نمیتونید تو این دولت. (2953868) (alef-17)
 
گلستان
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۵:۰۱:۴۳
به نام خدا و با سلام، من با جناب آقای قالیباف موافقم و علی رغم اینکه انتقادات جدی ای به دولت آقای احمدی نژاد داشتم ولی مقصر اصلی ایجاد وضعیت فعلی اقتصادی رو کسانی می دانم که آتش فتنه سال 88 رو برافروختند، دشمن تا قبل از انتخابات سال 88 و اون نصاب بالای شرکت مردم در انتخابات به شدت از در دوستی وارد می شد تا جایی که لازم بود رهبری عزیز مدام تذکر بدهند که زیر این دستکش مخملین دست چدنی مخفی است ولی بعد از فتنه 88 و اون اتفاقات تلخ، دشمن امیدوار شد و نقاب رو از صورتش برداشت و اتفاقا با گرای داخلی اقدام به این حجم از تحریمها نمود. و از تحریم ها بد تر روش برخورد مسئولین فعلی ما با قضیه است که بسیار منفعلانه است در حالی که می تونستیم این تهدید رو به فرصت تبدیل کنیم داریم وارد یک چاهی بدون ته از مشکلات جدید می شویم. (2953806) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۷:۰۱:۱۰
کامنتت را لایک نخواهم کرد (2954232) (alef-13)
 
seyed
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۲۱:۲۵:۱۳
ب به نام خدا و با سلام
اشتباه می کنی(:
والسلام (2954912) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۵:۰۴:۱۷
به نظر من صددرصد تقصیر قبلی ها بوده و دولت کنونی هم ناتوان تر از ان است که خرابکاری های وسیع دولت قبل را جبران نماید و این حرفهای قالیباف هم حرفهای تبلیغاتی و انتخاباتی است. شما اگر راه حلی دارید ارائه کنید.
همون حکایت انداختن سنگ در چاه شده
خلاصه:
1-قطعا بی مدیریتی های دولت قبل باعث 100 درصد مشکلات کنونی است
2-قطعا دولت روحانی توان جمع کردن این اوار را ندارد
3-قالیباف خودش هم نمیتواند کاری بکند فقط دارد تبلیغات راه می اندازد
4-این دولت قبل از جنس خود اصولگرایان بود حال اگر اصولگرا سرکار بود باز اوضاع بدتر میشد حداقل دولت کنونی مشکلات را ثابت نگه داشته و وضع بدتر نشده هرچند توان حل انها را ندارد. (2953815) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۶:۵۹:۱۷
نمیتونه استعفا بده چون خیلیهای دیگه میتونن (2954227) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۷:۰۰:۱۹
شما میگی اقای روحانی ناتوانه و چون ایشون نمیتونه پس هیچکس دیگر نمیتونه جالبه والا (2954230) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۵:۰۹:۵۰
این دولت هم قاعدتا اشتباهاتی داشته و دارد ولی متاسفانه جناح محافظه کار و هم خطان آفای قالیباف سنگ بنای بسیار بد و کجی را بنا نهاده اند که درست کردن آن به این سادگی ها نیست! (2953841) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۵:۴۳:۳۷
سیاست روحانی خیلی درست است روحانی با این حرف ها کاری میکند که دشمن فکر کند تحریم ها سخت در ایران اثر گذاشته و دیگر تحریم نمی خواهند اما در واقع حال که می بینیم دو سال است آقای روحانی اومده نه تنها تحریمی اضافه نشده بلکه در بعضی جاها ترک برداشته این سیاست روحانی است که دشمن رو به فکر دیگری فرو برد. (2953946) (alef-17)
 
مسافر
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۵:۴۵:۱۰
متاسفانه جامعه ما خیلی سیاست زده است. ما هنوز یاد نگرفته ایم که دیگران را منصفانه نقد کنیم و در بیان یک موضوع و یا شخص ، هم خوبی ها و هم اشکالاتش را اظهار نماییم.
هر کدام از دولت های قبل دارای عملکردهای مثبت و هم عملکردهای ضعیف بوده اند. اما آنچه مهم است اینست که ما دشمنان سرسختی داریم که غافل شدن از آنها و یا گره زدن منافع ملی به آنها ، در زمان هر دولتی باشد اشتباه محض و گاهی خسارت های ناشی از آن بسیار بزرگ تر از ضعف های مدیریتی داخلی است. (2953952) (alef-17)
 
lمنصور
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۶:۰۱:۲۳
بد نبود آقای دکتر قالیباف در خصوص وضعیت ساخت و ساز های شهر تهران ، علی الخصوص منطقه 22 و تجاری سازی های بعضی نهاد ها و واگذاری پروژه های شهری به برخی نهادها..... توضیح بدن.. معنی عملکرد جهادی و هوشمندانه رو هم فهمیدیم.!!!!!؟؟؟؟ (2954004) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۶:۲۳:۰۲
اجازه دهید مفسدان اقتصادی به صورت قانونی به محاکمه و مجازات شوند تا دیگر کسی به فکر فساد نیافتد تقصیر قبلی ها بود باید به اعمال قانون تبدیل شود مصلحت های بیهوده را باید کنار گذشت ولی از هوچی گری و شعار پرهیز نمود. (2954077) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۶:۴۳:۰۰
طنز :
اولین دولت بعداز انقلاب : ویرانه های ستمشاهی را تحویل گرفتیم
دولت بعدی : لیبرالها ونهضت ازادی و..... مقصرند
بعدی : گروهکها وحوادث کردستان و... شده مشغله ما
بعدی : جنگه ...حرف بزنی محاکمه صحرائی میشی
بغدی : فعلا درگیر جنگیم
بعدی : خرابیهای جنگ را داریم میسازیم
بعدی : نمیزارند کارکنیم
بعدی : بگم ؟ بگم؟
وامروز : تقصیرقبلی بوده .. تحریمها مانعه
فردا :؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (2954171) (alef-17)
 
سارا
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۷:۰۲:۱۲
اقای قالیباف خودشون تا سر کوه های تهران و مجوز ساخت دادن بدون اینکه به وضعیت هوای تهران توجه کنن.هرچی باغ بوده و فضای سبز اجازه ساخت دادن.ایشون بهتره به کارای خودشون دقت کنن.از وقتی ایشون شهردار شدن وضعیت هوای تهران بدترم شده (2954235) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۷:۱۵:۳۱
آقای قالیباف چه شما بخواهید باور کنید چه نخواهید دولت قبل چنان خسارتی به مملکت زده که تا سالیان سال جبران آن سخته. لطفا به جای گیر دادن به دولت دست به دستش بدید تا بتونیم دوباره کشورمون را بسازیم (2954274) (alef-13)
 
رسول بخشنده
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۷:۱۸:۴۸
آقای قالیباف موقعی که تحریم ها داشت یکی پس از دیگری تصویب میشد، شما اظهار نظر نمی کردید، برای انتخابات که کاندید شده بودید، لب باز کردید و گفتید: «تحریم ها کاغذ پاره نیست و...»، باز چند وقت پیش گفتید: ««هیچ اثری از تحریم‌ها در تهران دیده نمی‌شود».

انشاالله که شما به یه جمع بندی در مورد تحریم ها دست پیدا کنید و ما یکبار برای همیشه بدونیم نظر شما چیه. (2954286) (alef-13)
 
بهنام
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۷:۲۸:۱۹
همه مقصرند و در نهایت مردم ضرر میکنند.مردمی که عدالت و ارامش میخواهند ولی متاسفانه سیاستمداران ارامش را با اعمال غلط از مردم گرفته اند (2954309) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۷:۳۰:۳۳
بنده هم به عنوان یک شهروند تهرانی به ایشان. توصیه میکنم که به جای توصیه به دولت جلوی فساد افسارگسیخته. موجد در شهرداری را بگیرد (2954312) (alef-13)
 
امين ن
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۷:۴۱:۳۰
زماني ك دولت قبل ب مدت چهارسال مداوم دولت اصلاحات و بعد از ان دولت سازندگي رو زير سوال مي برد چرا آقاي قاليباف شما سكوت كرده بوديد ؟؟؟
نكنه اون زمان بودجه شهرداري ب موقع ريخته ميشد (2954359) (alef-13)
 
حسن پور
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۷:۴۳:۵۵
با سلام
آقای قالیباف ما طی این چند سال فهمیدیم وحدت ملی یعنی چی .یعنی فقط همراهی همه جانبه و از جان و دل مردم با هر مصیبت و سختی ولی اگه می شه بفرمایید هوشمندی مدیریتی یعنی چی؟می شه بفرمایید ضعف اقتصادی دولت چیست و قوت و هوشمندی مدیریتی شما کدام است؟
من که فکر می کنم این یه نوع هوشمندی یعنی اینکه ظرف دو ،سه سال مثل آقای قالیباف بلیط اتوبوس و مترو و ... را چند صد درصد گرون کنی و آب از اب تکون نخوره.
یعنی تمام فضاهای سبز و بوستانها و کوچه پس کوچه شهر را بفروشی و خرج پروژه های رویایی و بعضا با مصرف انتخاباتی کنی.
یا حتی برای کسب درآمد برای هزینه های رویایی خودتون برای تفرجگاههای بالای شهر به اسم تراکم هوای شهر رو بفروشی و خرج کنی.
ما که در منطقه جنوب تهران جز قیر و اسفالت کف خیابونها که با کمال تاسف تمام پیاده روها را هم گرفته هوشمندی مدیریتی توی شهرداری ندیدیم.راستی به شهرداری های پایین شهر مخصوصا شهرری نظارتی دارید؟ اگر وقت ندارید سری به منطقه پایین شهر بزنید از نمایندگان شهری خود بپرسید که آیا در کوچه و خیابانهای پوشیده از آسفالت اینجا درختی،بوته ای و یا گلی کاشته اند؟
راستی اقای شهردار شما و همکاران شما که تمام سطح شهر و پیاده روها و حتی در بعضی موارد در صورت باقی ماندن یک درخت در خیابان تا نصف تنه درخت را با آسفالت پوشانده اید به مشکلات زیست محیطی این شیوه شهرداری و شهرسازی اندیشیده اید؟
شما که از دولت دو ساله ای که با خزانه و جیب خالی و تحریم های فلج کننده جهانی و التهابات ،مشکلات و ضعف های مدیریتی ،اقتصادی و .... به جا مانده از دولت گذشته شروع به کار کرده اینگونه متوقعید پس ما از شما که ازسال 84 مدت 10 سال است که شهردار تهرانید چه قدر باید متوقع باشیم.
در پایان برادر قالیباف شهر ما را دریابید.کشور خوش کشوردار دارد. (2954372) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۸:۲۱:۳۲
در شهرها مردم بلد شدند تاخیر خود را گردن ترافیک می اندازند هر چند اگر در آن زمان ترافیک خاصی وجود نداشته کار دولت هم این شده همه کم کارهای خود را به گردن تحریم می اندازد .
مدیزیت شهری هم میتوانست این روش راپیش بگیرد. (2954489) (alef-13)
 
سید
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۸:۳۱:۱۵
آیا جناح راست از بعد از رحلت امام همیشه بیش از 80%قدرت را نداشته پس نابسامانی های مختلف تقصیر جناح راست هست مخصوصا دولت 9 و10 اما یک خصیصه مهم جناح راست وامثال قالیباف "پررویی" هست.
نعمت کل جهان قسمت پررویان هست/خون دل می خورد آنکس که حیایی دارد. (2954512) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۸:۵۰:۱۳
بک قاعده کلی دولت های جمهوری اسلامی

دولت جدید که سر کار می آید با هر تفکر و

ایده اولوژی تمام اشتباهات دولت قبل رو انجام خواهد داد به علاوه یک سری

اشتباهات جدید که خود پایه گذار آن خواهد بود.

نمونه واضح همان صحبت های رییس جمهور قبل که دولت های قبل رو مرتب

به فساد اقتصادی متهم کرد ولی ........ (2954572) (alef-13)
 
اربابی
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۸:۵۲:۱۷
نمیدانم چه انگیزه ای در فکر این اقایان هست که در اول هر حرفشان باید از امام مایه بروند . مثلا این اقای قالیباف در اولین کلمه حذرفشان اینست که ما از امام یاد گرفتیم چگونه دستمان به زانومان بلند شویم . اخه مرد مومن این حرف چه چیزی به امام افزوده و یا میکاهد (2954579) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۹:۴۸:۵۰
اون بعدي كه گفت نميزارن كار كنيم اتفاقا خوب كار كرد . درود بر خاتمي (2954751) (alef-13)
 
رضا
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۹:۵۶:۳۱
نوشته به دلم نشست خیلی واقعی گفته شده است. (2954767) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۲۰:۳۳:۵۲
قالیباف مرد عمل (2954826) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۲۱:۱۲:۴۶
دقیقا برای همین استدلالات آقا قالیباف بود که ایشون رای نیاوردن مگر اداره دولت با فروختن تراکم و اخذ عوارض بیشتر و بیشتر و.... غیره قابل جور در میاد ایشون همین تو اداره تهران نظر بدن ما کلی ایشون ممنونیم و سپاسگذار تا بشه این بیغوله شهر نه کلانشهر رو آباد کرد (2954882) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۲۱:۴۹:۵۷
موندم شهردار کدام یک از طرف های مقابل ما (5+1) در مرود مذاکرات هسته ای نظریه می دهند که در ایران اینطور است ای بابا آدم میترسه حرفی بزنه مدیر مسئول سایتی که 3 شعار استقلال ازادی جمهوری اسلامی رو دنبال می کند را مورد بازخواست قرار دهند. (2954956) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۲۲:۰۷:۴۸
درسته دولت احمدی نژاد به علم اقتصاد اعتقادی نداشت ولی این دولت هم نباید چپ راست بهانه بیاورد (2954990) (alef-13)
 
علی محمدنصیری لرستانی
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۲۲:۱۵:۳۱
ای رحمت به نازنین پدرت،حرف حق جواب نداره،اون دهنتونو آقای قالیباف بایستی بوسید،کاش مسوولان دیدونگاه وعملکردشمادرسطح کلان رو داشته باشن (2955006) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۲۳:۰۰:۰۳
فعلا که تورم کاهش پیدا کرده ! (2955140) (alef-13)
 
آرش
۱۳۹۴-۰۳-۲۱ ۰۱:۰۶:۱۶
حزب فقط حزب علی رهبر فقط سید علی (2955405) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۲ ۱۲:۲۳:۵۴
با این فقط فقط گفتن آیا کاری پیش میرود؟ (2958301) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۱ ۰۲:۱۰:۱۶
قالیباف جان!!! منتظر باش که الان مدعیان ازادی اندیشه فردا تو رو در روزنامه های زنجیره ای و خانوادگی شان به لجن بکشانند و بدترین تهمت ها رو نثارت کنند. (2955450) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۱ ۰۶:۳۱:۴۵
یعنی ایشان در راستای سیاست بازی وانتخابات بعدی این حرف ها رانمی زنه (2955536) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۱ ۰۷:۳۹:۴۰
اگر هر دولتى مسبب اشتباهات وفجايعى است كه در زمان رياستش اتفاق مى افتد وهمچنين
مو فقيت ها وپيشرفتهايي كه در زمان هر دولت اتفاق افتاده ، به نام ان دولت ثبت مىشود
پس رساندن قيمت نفت در زمان احمدى نژاد به بيش از ١٢٥ دلار از امتيازات او وكشاندن ان به زير كمتر از نصف از شكستهاي دولت روحانى است !
به علاوه كه شما در تمام شهرستانها وتهران حجم زيادى از ابادانى از پل وجاده ومسكن وپارك وورزشگاه و... به علاوه اجراي موفق يارانه ها كه مورد تاييد رهبر انقلاب هم قرار گرفت از كا رها وخدمات ان دولت است .
اهر كس ذره اى انصاف داشته باشد حجم توهين ها واتش افروزى ها ومانع تراشى ها وتمسخر وتوهين وافتراء به دولت در هيچ دولتى به فراوانى ان دولت نبود .
علاوه بر دشمنان ، دوستان اصولگرا هم جزء منتقدين بودند مثل همين جناب توكلى كه يك فرد واقعاً
منتقد فراجناحى هستند .
ضمناً جناب روحانى در تبليغات انتخاباتى از مشكلات گفتند ووعده حل ١٠٠ روزه ان ها را داشتند (2955613) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۱ ۰۸:۳۵:۴۸
ما هر روزه خبرهایی از سایت های خارج نشین می شنویم و یک ماه بعد می بینیم که راست از اب درامده است جناب قالیباف (2955705) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۲ ۰۸:۰۹:۴۹
سلام
بنزین- برق-گاز- تلفن- موادپروتینی- شیر-پنیر-لبنیات- تخم مرغ- کرایه تاکسی- اتوبوس-مترو- اجاره خانه- وهزاران قلم کالای مصرفی یک خانواده کارگری یاکارمندی افزایش قیمت داشته است .باکدام فرمول تورم کاهش داشته ؟ (2958048) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۲ ۱۵:۳۹:۲۰
اشکالی نداره ان شاالله کلیدو پیدا میکنن!!! (2958596) (alef-13)
 
هموطن
۱۳۹۴-۰۳-۲۳ ۰۹:۳۱:۲۲
ساد ه لوحی است خیال شود تحریمها با کارشکنی عده ای که منافع آنها درتحریم است ادامه یافته و مذاکرات با کارشکنی همین عده ،شایدشکست خواهد خورد،کل سرمایه داری غرب و امریکا در دست کارتل های صهیونیزم است وهدف اینها از مذاکرات انداختن ایران به فریبی هستند که عراق خورد،البته در مثل مناقشه نیست ،ولی عراق به امریکا اعتماد کرد ،سیل جاسوسها ریختند در عراق و تا فیها خالدونش را مختصات برداری و جاسوسی کردند ،بعد هم گفتند نروی می زنیمت ،وراحت زدند،بنا براین منافع ملی حکم می کند از هر گروه اندیشه و تفکری هستیم ،در این مورد ژرف اندیشتر باشیم ،بالاخره وضعیت با تحریم بهتر از وضعیت فعلی عراق نیست؟ (2959977) (alef-6)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۳ ۱۱:۵۶:۵۳
شما شهرداری حواست به فساد عظیم شهرداری باشه نه به دولت (2960524) (alef-6)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۴ ۰۹:۰۱:۴۵
بگم بگم رو به فینگلیش بنویسید منظور احمدی نژادو بهتر درک می کنید چون 8 سال اینکارو کرد!!!bagam begam!!! (2963309) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۴ ۱۷:۱۲:۰۷
کاش احمدی نژاد ویارانش چهارسال دیگر مانده بودند! (2964732) (alef-3)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.