نظر منتشر شده
۲۳۶
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 371571
واکنش تازه وزیر صنعت به موضوع فیش‌های حقوقی؛
حقوقهای بالا در دنیا مرسوم است/ نیاز به آن‌همه سر و صدا نبود
بخش اقتصادی الف، 22 تیر 95
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۱
وزیر صنعت تاکید کرد موضوع فیش‌های حقوقی نیازی به این همه سر و صدا نداشت و تمام دنیا وجود چنین فیش‌هایی مرسوم است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، محمدرضا نعمت‌زاده در نشستی با فعالان اقتصادی در اتاق بازرگانی یاسوج گفت: به دوستان در هیئت دولت عرض کردم که بگذارید فیش حقوقی‌ام را منتشر کنم تا مردم بدانند ما به عنوان وزیر حفوق مان چند است.

وی افزود: دوستان نپذیرفتند و گفتند اگر شما این کار را بکنید تبدیل به یک "مد " می‌شود و "مد" شدن این موضوع هم درست نیست.

وزیر صنعت وجود برخی فیش‌ها با حقوق‌های بالا در دنیا را طبیعی خواند و اظهارداشت: به نظر ما نیازی به این همه سر و صدا نبود و وجود چنین فیش‌هایی هم مرسوم است.

نعمت‌زاده گفت: بانک‌های سراسر دنیا قوانین خاص خود را دارند و کشور ما نیز قوانین خود را دارد. ما معتقدیم نیازی به این همه سر و صدا نبود.

وی باخنده افزود: نمی‌دانم حقوق آقایان نماینده‌مجلس چند است و قطعا فیش‌های این عزیزان نیز بالا و پایین دارد.
 
کلمات کلیدی : وزیر صنعت+فیش‌های حقوقی+حقوق های نجومی
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۲:۴۶:۰۵
تفكر کارگزارانی و اشرافی!! بر اساس همین منطق است که مسکن مهر برای قشر ضعیف میشود, طرح مزخرف! سال 96 اين تفكر را بازنشسته خواهيم كرد، (3819001) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۳:۰۴:۵۴
شما با این تفکر "کمونیستی" نمی دانم دنبال چه هستید ؟! کدام کشور کمونیستی موفق بوده که قرار ما هم به ان سمت برویم ؟!
لطفا وضع کشور هایی مثل :
شوروی سابق- کوبا- کره شمالی
با
المان - آمریکا - کره جنوبی
مقایسه گردد! ایا مردم در کشورهای گروه اول خوشبخت تر و در رفاه تر هستند یا گروه دوم ؟! (3819066) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۳:۴۹:۵۵
اگر کسی بگوید باید درامد ملی مساوی تقسیم شود کمونیست است؟ اگر کسی بگوید تفاوت درامدی باید معقول و متناسب باشد کمونیست است؟ سواد چیز خوبی است. اول مطالعه کنید بعد حرف بزنید. (3819227) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۳:۵۷:۰۰
اینکه عدالت اجتماعی در جامعه وجود نداشته باشه ربطی به کمونیستی بودن نداره.
وقتی ساختار حقوق و دستمزد در کشور به گونه ای هستش که خیلی از افراد با تخصص و با تجربه از دریافت حقوق مناسب محرومند و مجبورند در سیستم ناکارامد حقوقی کار کنند. این ظلم بزرگی هستش که عده ای معدود تنها با فرصت طلبی هرچقدر که می توانند برای خودشون حقوق و مزایا جمع کنند.

یه سری از اقشار هستند که چون زورشون میرسه تا می توانند به قول خودشون حقشون رو از جامعه می گیرند. ( پزشکان - مدیران مالی- مدیران نفتی - مدیران بانکی ....)
ولی اکثریت جامعه چنین قدرتی ندارند که حقشون رو کامل بگیرند. (3819260) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۵:۰۷:۱۷
اینم از مهندس نعمت زاده لیسانس مهندسی و وزیر وزارت مهندسان , مشکل فیش های حقوقی نجومی پزشک یا مهندس بودن نیست مشکل اصلی تفکر سرمایه داری و خودبزرگ بینی حاکم بر مدیران و وزرا است . (3819498) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۵:۴۹:۵۶
واقعابايدتاسف خود براي دولتي كه چنين وزيري دارد . (3819639) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۵:۵۰:۲۴
مطمن باشید یکی از دارندگان همون فیشها خود این آقا می باشد (3819643) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۷:۲۹:۱۰
خود این اقا دانشجو فوق لیسانیه که نیازمنده سرمایه دارانه که کارخانه دیجاد کنند او و بسیاری دیگر از دانشجویان بیکار بروند سر کار !
سرمایه داری : فرصت های شغلی بیشتر : کار بیشتر : افزایش درامد عمومی نه اینکه نیازمنو ۴۰ تومن یارانه سر ماه باشی ! (3819890) (alef-3)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۳:۵۸:۱۶
خدا به آبروی محمد و آل محمد علیهم السلام انتقام این ملت محروم را از امثال شما بگیرد . (3819263) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۴:۰۱:۳۳
دنيا فقط دوقطب نداره كه همه رو با دوقطب مى سنجي!
هزار راه نرفته ديگر هم وجود دارد (3819271) (alef-11)
 
امیر حسام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۶:۴۸:۴۵
هزار راه نرفته تنها یک اسم برای ساخت برنامه تلویزیون بود و در واقعیت امر تمام انسانها این کره خاکی عملکرد و رفتارشان تنها به دو شاخه ,, هابیلی و قابیلی ,, قابل تفکیک بوده و هست و در طول تارخ بشر تا امروز همواره قابیلیان به واسطه خلق و خوی قدرت طلبانه و سلطه گر موجود در ژن شان صاحبان اصلی قدرت و ثروت بوده اند که ............. هم جزوء انها محسوب می شوند ( لطفا از موارد استثناء صرفنظر کنید ) (3819810) (alef-11)
 
امیر حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۶:۵۹:۴۱
اقای نعمت زاده در دنیا خیلی کارهای مثبت دیگری هم میکنند چرا از انها صحبتی نمی کنید , مثلا / قانون از کجا اورده اید مسئولان حتی تا رئیس جمهور , مالیات بر درامد تا 80 الی 90 در صد , شایسته سالاری در انتخاب مدیر و مسئول , و و و و هزاران هزار مثال دیگر که خودتان خیلی بهتر می دانید , پس منبعد دنیا را ان گونه که واقعا هست ببینید نه ان گونه که منافعتان حکم می کند . (3819843) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۵ ۰۱:۵۰:۴۶
رو کاغذ و برای مانور دیگه؟ (3824151) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۴:۱۷:۴۰
دوست عزیز اگر قراره ما مثل امریکا باشیم باید همه چی مثل اوننجا باشه از جمله جقوق کارگر نه اینکه هر وقت به نفع دوستان بود بیایند مقایسه کنند و هر جا به ضررشون بود مساله را مخفی کنن
الان 260 دلار در ماه دستمزد کارگر در ماهه ایا این دستمزد در امریکا پرداخت میشه؟شما حقوق کارگر رو مثل کشورهایی که مثال زدی به 10 میلیون تومن برسون بعد به مدیرت 100 میلیون یا 200 میلیون پرداخت کن این که اخه نمیشه ببم جان شما یک طرف یک سیستم رو بخای اونطرفش رو نخای
در ثانی در المان و امریکا و..شرکتی که کارایی نداره ورشکست میشه عالب این شرکتهای د.ولتی مدتها است ورشکسته اند یا اگر فضای کسب و کار مثل امریکا بشه سریعا ورشکسته میشن
به نظر من استدلال های شما اصلا ذره ای قابل قبول نیست و در جامعه ما با این وضع روکود و مشکلات و ناکارایی حداکثر دریافتی مدیران 6 میلیون هم بسیار زیاده بله اگر سیستم رقابتی امریکا یا المان و کره جنوبی بوجود امد و کارگر 10 میلیون تومن گرفت و رقابت وجود داشت و شرکت دولتی سرپا موند مدیرش 300 میلیون بگیره هیچ اشکالی هم نداره ولی در این شرایط گفتم که 6 میلیون یا 5 میلیون هم جای بحث داره من تاحالا مدیر شرکت دولتی ندیدم استعفاء کنه یا بگه کارایی شرکت رو بالا بردم و...

ضمن اتینکه کسی که به فرض در امریکا مدیر میشه باید برای 4 سال اول تحصیلش پول بدهد در امریکا درس خوندن هزینه هنگفت دارد از سالی 40 تا 80 هزار دلار و تحصیلات لیسانس رایگان نداریم ایا مدیران ما این همه هزینه داده اند؟ یا رایگان درس خوانده اند؟
... (3819326) (alef-11)
 
فاقد شغل و جویای رزق حلال
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۴:۱۸:۴۱
از رأیی که به اینها داده ایم شرمساریم !!

از رأی اعتماد نمایندگان به اینها متأسفیم !!

از برخی تأیید صلاحیت های شورای نگهبان متأسفیم !!

از عدم استیضاح اینها توسط نوکران مردم !!!! در خانه ی ملت !!!! متأسف و منزجریم !!

از صدور انبوه کارت های زرد و تقدیم فرصت های بیشتر به خلافکارها توسط رأس اموریها !!! متأسفیم !!

عدم استیضاح حرامخواران و مدافعین و توجیه کنندگان فاجعه است !!!!!

عدم محاکمه ی سریع و علنی ، فاجعه و سؤال برانگیز است !!!!

سکوت و انفعال رأس اموریها مشکوک به شراکت و تشبیه به فعل مشابه است !!!!!!!!

فدات بشم خامنه ای عزیز . در بین اینهمه کارگزار و مسئول و مدعی !!!!! چقدر تنهایی ؟؟

سایت محترم الف ؛ به خاطر خدا منتشر کن . ممنون (3819330) (alef-11)
 
میلاد حمیدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۴:۱۹:۰۸
به حول قوه الهی سیستم سرمایه داری نیز مانند سیستم کمونیستی سرنگون خواهد شد هر چند سیستم سرمایه داری به کرات سیستم معیوب تر و مخرب تری است. شیطانی تر از سیستم سرمایه داری که همان اقتصاد متداول در دنیاست وجود ندارد. بنابراین آقای وزیر باید در دیدگاهشان تجدید نظر کنند. اگر ایشان می فرمایند حقوق های بالا در جهان امری متداول است بفرمایند چنین خودروهای گران و بی کیفیتی در کدام کشور دنیا که اقتصاد متداولی دارد متداول است؟!!! (3819334) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۵:۱۲:۰۱
حتما سیستم پاک دستان جایگزین خواهد شد یا سیستم چاوزی که ونزویلا را به این روز انداخت (3819509) (alef-3)
 
میلاد حمیدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۶:۳۳:۰۰
ان شاالله اقتصاد صاحب العصر جایگزین خواهد شد. مکاتب و رویه های ساخت بشر همه معیوب است و بعد از مدتی منقضی و از دور خارج می شود و دوره اش تمام می شود. تنها چیزی که باقی مانده و خواهد ماند رویه های الهی است که با وجود گذر زمان تغییر نمی کند و قابل جایگزینی نیست و بهتر از آن یافت نمی شود. سیستم پاک دستی و سیستم چاوزی هم سیستم های بشری است و از دو حال خارج نیست، یا کلا معیوب است یا به مرور عوض می شود و کنار می رود. (3819768) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۴:۲۲:۳۰
روش شما فقط انگ زدن است.

مگر هر کس با اشرافیگری و سرمایه داری مخالف بود، میشود کومونیست؟؟؟؟؟ (3819348) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۵:۴۱:۴۹
سرمایه داریه که باعث کار افرینی می شه ! وگرنه باید با روش هزار سال پیش مردم زندگی کنند!
دقیقا ضد سرمایه داری می شود کمونیستی ! نمی دانید بدانید! کسانی که با کمپانی های بزرگ داعما مخالفت می کنند و معتقدند حقوق همه باید در یک سطح باشد می شود کمونیست !
شما ها اگر امریکا بودید روزی هزار بار می گفتید بیل گیتس و استیو جابز دزدند! (3819609) (alef-11)
 
فرهنگ پرور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۳ ۰۰:۴۳:۱۸
این افکار شما همان افکار پوسیده و نخ نمای سوسیالیستی و کمونیستی است, در جلد و رنگ و لعاب تازه, پیامبر هم هرگز معتقد به یکسان بودن درامد و وضع زندگی مردم نبود, هرچند همواره سفارش به دستگیری از نیازمندان می‌کرد. (3820527) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۴:۲۸:۰۹
باز کامنت گذار دولتی!
رییس جمهور آمریکا حقوقش، ۳۹۰ هزار دلار در سال ست با ۲۵٪ مالیات.
خالص دریافتی میشه یک میلیارد تومان در سال!
اونوقت عضو هیات مدیره صندوق پیه زوری که عملا پول هم تنیده همون اندازه حقوق گرفته! وام صفر درصد!!
حق مردم همین مدیرانه (3819365) (alef-11)
 
بیگی29
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۴:۳۰:۱۱
حقوق بالا برای مدیریت کار آمد "داخلی" بد نیست ولی برای مدیریت "جهانی !!!"
آنطور که مدیران ما دارند چه عرض کنم؟ (3819373) (alef-11)
 
United States
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۴:۳۱:۳۲
آقای وزیر دولت تدبیر
همه جای دنیا آدمهایی که حقوقهای بالا میگیرند اندازه همان حقوق لیاقت، کارایی و کارآمدی دارن و بابت حرکتها و تصمیمات اشتباهشون هم به شدت بازخواست و مواخذه میشن.
اینقدر کار بلد هستن و تخصص دارن که ظرف 3-2 سال اقتصادشون رو متحول میکنن. نه اینکه مثل شما سی و اندی سال پست داشته باشن و همچنان نتونن یک مشکل تورم رو حل کنن و اقتصاد داغون باشه.
در ضمن در دوران کار کردنشون مثل شما نمیتونن عضو هیات مدیره یک عالمه شرکت و کارخانه بشن.
اینطوری هم نیست که بعد از خرابکاری از این پست برشون دارن و بذارنش سر یک پست مهمتر که یک جای دیگه رو خراب کنن.
چطور حقوق امثال خودتون رو با جاهای دیگه مقایسه میکنین، ولی حقوق کارگر و کارمند ساده رو با اونجاها مقایسه نمیکنین؟
از همه مهمتر اونها کشورهای کاپیتالیستی و اقتصاد آزاد هستن نه یک کشور اسلامی که همش شعار حمایت از محرومین و مستضعفین میده. (3819381) (alef-11)
 
ايراني
Germany
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۴:۵۵:۲۰
خوب شد مهندس ما را با مرسومات دنيا آشنا كردن . و گرنه ما كه اصلا هيچي از دنيا بلد نيستيم . با اين كه طرفداره دولت روحاني هستم . ولي به نظره من مجلس دهم بايد كاره نيمه تمام مجلس نهم را اتمام كرده و ايشون را با يك استيضاح جانانه بفرسن خانه .... (3819451) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۴:۵۹:۱۳
اقای وزیر لطف کنید تکلیف ما را روشن کنید! به فرهنگ دنیا میرسید, قبول ندارید, به ازادی اجتماعی دنیا میرسید قبول ندارید, به رفاه مردم دنیا میرسید قبول ندارید, به گردش قدرت بین نخبگان, قبول ندارید, وووووو اما به دریافتی مدیران دنیا میرسید با جان و دل قبول دارید, در گزارشات نهادهای جهانی هر جا به سودتان است قبول دارید, هر جا که در دنیا دعوت میشوید با کل خانواده با هزینه بیت المال میروید, روز 22 بهمن, مرگ بر امریکای شما و خیلی دیگر از مسولان بلند است اما فرزندانتان در لندن و امریکا در حال کسب علم و کمال است
بهتر از تکلیف مردم را با این دوگانگی برخورد روشن کنید (3819465) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۶:۰۳:۱۴
اشتباهی بهت مثبت دادم ... فکر کردم داری طعنه می زنی ... (3819682) (alef-3)
 
محروم
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۶:۰۶:۱۱
آقای نعمت زاده ؛ آقایان و خانمهای اشراف زاده و عالیجنابان و دختران و برادران و آقازادگان و رئیسان و مدیران حرامخوار و بی رحم ؛؛؛؛؛؛؛؛

قیامت نزدیک است .

چه باور کنید و چه نکنید !!!!!!!!!!!

ولا یمکن الفرار من حکومت الله : فرار از حکومت الهی ممکن نیست . (3819690) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۶:۳۴:۳۹
کی گفته که کومونیستیه؟توی همین کشورهای المان وامریکا ... مسکن های افشار کم در امد با وامهای بسیار کم بهره ساخته میشه و به صورت اجاره های بسیار طولانی مدت عرضه میشه منتهی توی شهرهای کوچیک و یا حومه شهرهای بزرگ. وقیت خبر نداری بهتره با دیدگاه افراطی جناحی نظر ندی (3819772) (alef-11)
 
پیمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۸:۲۲:۴۴
کشورهای اسکاندیناوی که حکومت اکثرشون سوسیال دموکراته، در ضمن انقلاب شد که این نوع حکومت تقلیدی از غرب و شرق برچیده شه نه اینکه همه چی با اونا قیاس شه در غیر اینصورت تفاوت ما با اونا چیه؟ (3819993) (alef-11)
 
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۸:۳۳:۵۲
بابا سرمایه دار ، دادن یارانه برای ملت مستضعف می شود شب عزای دولت سرمایه دار بعد آنوقت حقوق های میلیونی در دنیا مرسوم است (3820008) (alef-3)
 
مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۲۱:۵۹:۱۰
احتمالا شما هم از این فیشا داری که درد ملت رو نمیدونی!!! (3820259) (alef-11)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۲۲:۰۸:۵۶
اینکه گفته میشه مدیران اموال ملت رو نبلعند اشکال داره؟ ؟؟ اقتصاد دولتی و فیش حقوقی نجومی چه دفاعی داره؟ نکنه شما خود نعمت زاده ای که اومدی کلمنت میذاری؟ ؟ (3820268) (alef-11)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۲۳:۲۸:۵۵
یعنی مسکن مهر یعنی کمونیست ! (3820385) (alef-11)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۲۳:۳۱:۳۴
حالا این وزیر خدای نکرده یارانش قطع نشده که ؟ (3820390) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۳ ۰۹:۱۲:۴۳
واقعا تفکر اشرافیگریو داری نظام سرمایه داری هم قوانینی داره نظام اروپا که ی نظام سرمایداری هست انقدر فساد اداری که ما داریم نداره چرا جرات نمیکنی بگی اگه وزیرش کوچکترین تخلف مادی یا هرتخلف دیگه ای که داشت همون ی کارمند سادش میبونه بکشش پای میز محاکمه لابد امام علی ع که زندگیش رو با فقیرترین فرد جامعه مطایقت میداد تا درد و رنجش رو بفهمه یا مسولش رو بخاطر شرکت در میهمانی اشرافی بازخاست کرده پناه بر خدا پناه بر خدا ی کمونیست بوده خدایا واقعا هیچی غیر از ظهور صاحب الامر چیزی ازت نمیخام الهم عجل لولیک الفرج (3820889) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۳ ۰۹:۵۸:۳۰
راست میگه تو دنیا خیلی چیزا طبیعیه که اینجا نیست تو ژاپن بخاطر احیانا کم کاری مسئولی، وزیرش از مردمش عذرخواهی کرده و تعظیم میکنه تو اروپا وزیری صرفا بخاطر تماس بین الملی یا خانوادش از دفتر کارش بازخاست میشه و موردهای دیگه ار رسیدگی به اموال مسئولان متخلف که اونجا علنی میشه از فراخان ماشینهای معیوب اونم با اون برند و اعتبار و عذرخاهی مدیر عامل شرکت و .... واقعا طبیعیه
اگه ما مسلمونیم و پیرو مکتب علوی پس این تبعیضها چیه اگه اونا .... نمیدونم والاچطور میشه این اوضاع رو تفسیر کرد
تو کز محنت دیگران بی غمی نشاید که نامت نهند ادمی اگه دغدغه نون شب داشت محال اود این حرفا روبزنه (3820976) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۳ ۱۵:۱۳:۵۰
مدیران ما مثل مدیران کره جنوبی مدیریت کنند مثل آنها هم حقوق بگیرند،هر چند شنیدم (راستی این موضوع را نمیدانم)مدیر عامل سامسونگ ۹برابر کارگر ساده سامسونگ حقوق میگیره،اگر ما یک شرکت مانند سامسونگ داشتیم که... (3821830) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۵ ۰۱:۴۹:۳۷
مغالطه نکن عموجان. اون مدرسه ای که تو توش درس خوندی من مدیرش بودم. این انگ های کمونیستی رو جمع کن و ارتزاق از بیت المال رو پیشرفت معرفی نکن!
کارانه ت رو هم انشالله با همت مردم قطع می کنن به زودی. مزنه ساختمون تو قلهک متری چند راستی؟ (3824150) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۶ ۱۵:۵۵:۳۱
تفکر سرمایه داری هم داره شکست میخوره... چین هم کمونیسته اما سر پا مانده چون توطیه های لیبرالیسم رو خنثا کرده (3826358) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۷ ۱۱:۱۲:۵۲
هیچ یک از کشورهای که نام بردید، حکومتش بر پایه قوانین دینی و مذهبی نبوده.دولت جمهوری اسلامی ایران اساس و اصل حاکمیتش حمایت از ضعفا و تنگدستانه(اشتباه تعبیر نشه).اگر قرار باشه رفاه و خوشبختی یک ملت در گرو رفاه و خوشبختی یک عده آدم فرصت طلب باشه، نباشه بهتره.باید به افرادی که در حد توان و تلاششون کار میکنن و نمیتونن آینده نسبتا" مطمئنی برای خانواده اشون مهیا کنن کمک بشه.اگر دستگاه های دولتی و غیر دولتی با محدودیت در پرداخت حقوق و دستمزد مواجه هستند نباید به بهانه تشویق و ....به یک عده خاص دستمزدهای خارج از عرف پرداخت بشه.ریشه تبعیض و پارتی بازی رو باید زد. (3827509) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۳:۱۴:۵۰
وزیر صنعت وجود برخی فیش‌ها با حقوق‌های بالا در دنیا را طبیعی خواند و اظهارداشت: به نظر ما نیازی به این همه سر و صدا نبود و وجود چنین فیش‌هایی هم مرسوم است.
این درست در دنیا ممکن است مرسوم باشد ولی در ایران که همه دم از اسلام و عدالت و... می زنند چرا؟ در ثانی شما سیری و از گشنه خبر نداری. مسلمان اشرافی (3819098) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۴:۴۱:۰۲
بله وجود دارد اما چرا شما رفاه مردم سایر نقاط دنیا را نمی گویید! کجای دنیا مردم کلیه و کبد خود را برای گذران زندگی میفروشند? کجا به مردم میگویند اشکنه بخورید اما خودشان
حقوق 500 میلیونی میگیرند?
کجای دنیا لگنی مثل پراید را میدهند 21 میلیون? کجای دنیا برای فرزند متاهل خود پول حق فراغت میگیرند? کجای دنیا, بچه های خود را با هزینه بیت المال, میفرستند غرب و امریکا برای تحصیل?
به درامد و دریافت که می رسید, غرب و دنیا را مثال میزنید اما به دریافتی و حقوق مردم می رسید از اصحاب پیغمبر و قناعت علی و شعب ابی طالب و نان و نمک و مقاومت و از خود گذشتگی دم میزنید (3819413) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۴:۴۷:۵۲
دریافتی یک کارگر در امریکا ساعتی 14 دلار
خدمات درمانی در اروپا, رایگان است
در زاپن با پول پراید شما میتوانید, تویوتا یاریس سوار شوید
در غرب , اگر کلیسا درآمد داشته باشد باید مالیات دهد
در امریکا قبل از پرداخت حقوق ریس جمهور, مالیات ان کم میشود
در چین, مسوولان فاسد را اعدام میکنند
کاش این موارد را هم میفرمودید اقای مولتی میلیارد (3819435) (alef-11)
 
رر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۳ ۱۴:۴۵:۲۱
حداقل حقوق امریکا ۷.۲۵دلاره نه ۱۴ دلار
خدمات درمانی به هیچ وجه رایگان نیست توی اروپا
یاریس ۱۲ هزار دلاره پراید ۶ هزار دلار (3821751) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۵:۲۵:۴۹
به فرض که وزیر نفت درست گفتند، پس چرا تا دیروز توپ را می خواستید به زمین دولت قبل بیاندازید.

واقعا دیگه از حرفهایتان خسته شده ایم، این 3 سال به اندازه 30 سال برای ما تمام شد.

شما اگر راست می گویید نمی خواهد فیش وزارت خانه را ارئه دهید، مبلغ کل درآمدتان را بگویید در ماه چقدر است و اگر مرد هستید اجازه تحقیق و تفحص از دارایهایتان را بدهید. (3819542) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۸:۰۵:۰۰
راجع به پولی که به فوتبالیها میدن که مرسومه (3819955) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۳:۲۶:۳۵
اینهم دولت راستگویان! خلایق هر چه لایق. ما بیش از این لیاقت نداریم. برای ما همینها خوب هستند.!!! (3819142) (alef-11)
 
کارگر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۳:۲۶:۳۸
نه از منابع بیت المال .. خوب اگر اینطوره حقوق کارگر و معلم هم زیاد کن مثل همه دنیا (3819144) (alef-11)
 
در به در
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۳:۳۳:۳۵
تفکر وزیر میلیاردر بهداشت: کارانه های چند صد میلیونی حق پزشکان است. (3819175) (alef-11)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۲۲:۳۴:۳۴
البته باید برای متخصصانی که هم اکنون هر جای دنیا بروند استخدام می شوند (نه پناهنده) وحقوقی مثل الان یا بیشتر میگیرند مثل کاپیتان ها ، ملوان ها و جراح ها استثنا قائل شد. (3820302) (alef-11)
 
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۳:۵۲:۳۱
درهرکجا ازظلم عللسویه باشد خود یک نوع عدالت است (3819240) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۲۲:۴۲:۱۰
علی السویه منظورتون بوده ؟ (3820314) (alef-11)
 
کیو
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۳:۵۵:۴۵
فیش نجومی کافی نیست لطفا" یارانه آقایان قطع نکنید (3819251) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۴:۰۷:۰۸
خوب حالا ببینیم کدام فرد وارسطه وانقلابی وکاربلد ومتخصص در امور مدیریت بانکی می آید با حقوق 3یا 4ملیونی ویا نه اصلا 10 ملیونی بانک رفاه ودیگر بانکهای متخلفف را بگرداند ! (3819293) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۲۲:۴۳:۰۳
بعیده وارسته ای باقی مونده باشه (3820316) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۳ ۰۳:۰۷:۲۰
بدین من برات با 3 میلیون می گردونم به سودم می رسونم دزدم نیستم خونه و ماشین و اب و برق مجانیم نمی خوام با راننده بعد بیام بگم من بدبختم اجاره نشینم خوب معلوم دولت بهت پول میده بری خونه سازمانی اجاره کنی (3820646) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۴:۰۸:۰۴
امثال شما بالا برن پایین بیان محال بتونن از محبوبیت روحانی کم کنن. (3819295) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۳ ۰۵:۳۰:۱۳
یا معنای محبوبیت را نمیدونی یا خودت را به خواب زدی. (3820678) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۴:۲۰:۵۳
بله ما هم خبر داریم که حقوق بالا در سایر کشورها وجود, اما از ان هم خبر داریم که چرا این حقوقهای بالا را می دهند, چند نمونه از این مدیران و سران را جهت یاداوری مثال میزنیم :
ماهاتیر محمد, که در عرض 20 سال اندونزی را به اینجا رساند
حاکم دبی, که بیابان را تبدیل به دبی امروز کرد
استیو جابز , که شرکت اپل را راه انداخت که سود 3 ماهه اولش بیشتر از فروش نفت ایران است

مدیران ژاپنی که از ویرانه های جنگ, زاپن الان را ساختند
مدیران آلمانی که , برادر صدر اعظم به علت اینکه در المان نتوانست کار پیدا کند, رفت اسپانیا کار کند
اما مدیریت شما چه بوده:
بعد از 37 سال مردم برای زنده ماندن کلیه و کبد و عنبیه چشم, می فروشند
به مردم میگویید, اشکنه بخورید (3819337) (alef-11)
 
آریان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۷:۵۲:۳۰
درود بر شما. حرفت دقیقا حق بود (3819931) (alef-3)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۴-۲۳ ۰۲:۰۷:۲۴
احسنت (3820618) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۴:۲۵:۰۹
اصلا کی گفته این نقل قول صحیح واز قول وزیر است؟ تازگی ها مد شده همه تو یه مهمونی یا یه جلسه یه چیزی شنیدن مدرکت کو ؟ (3819355) (alef-11)
 
United States
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۵:۰۱:۵۷
اونی که خوابه رو میشه از خواب بیدار کرد
اونی که خودشو به خواب زده، نه!

شما هم بدجور خودتو زدی به خواب!!! (3819477) (alef-11)
 
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۴:۴۲:۲۰
اوباما رئيس جهمور آمريكا سالي 400 هزار حقوق ميگيرد . در صورتي كه يك كارمند حدود سالي 100 هزار دلار . يعني رئيس جمهورشان حدود چهار برابر . نه چهل برابر و چهارصد برابر . اين حرف وزير صد در صد اشتباه است . كجاي دنيا همچين چيزي هست ؟ (3819419) (alef-3)
 
United States
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۴:۴۷:۵۱
در دنیا مرسوم است مردم کار دارند و تامین هستند هر جا که به نفع باشد از دنیا سخن میگویید هر جا منافع مردم است فراموش میکنید در دنیا درامد اکثر مردم چه مقدار است شما که وزیر هستی و چند ده کارخانه نفتی و غیر نفتی داری اول باید پرسید شما راستی این همه مال را از کجا اورده ای بگم بگم بگم........... (3819434) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۵:۰۰:۵۷
از کل دنیا فقط این درامد مدیرانش را قبول دارید, (3819473) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۵:۳۵:۴۵
بله اقاى وزير صحيح ميفرمايند در كشورهايى كه حقوق هاى بالا وجود دارد حداقل حقوق يك كارگر روزى ٩٠ تا ١٠٠ دلار است يعنى چيزى حدود ده مليون تومان در ماه است
آقاى وزير نميشود يك بام و دو هوا باشد اگر انطرف را ميخواهيد بالا باشد
اينطرف هم بايد بالا باشد . (3819582) (alef-3)
 
مشکین نقاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۵:۴۲:۵۹
ببینین ما روی دیوار کی یادگاری نوشتیم؟!!!!! (3819613) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۳ ۰۳:۰۹:۵۸
از ته مونده های هاشمی بهتر از اینها در نمیاد خدا شورای نگهبان لعنت کنه که بخاطر رد صلاحیت هاش مجبوریم به ته مونده های سازندگی رای بدیم با چاشنی کلید (3820648) (alef-11)
 
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۶:۱۴:۴۴
بنظر می رسد ما بجای توجه به علل و اسباب بوچود آمدن چنین شرایطی که بنظر می رسد که وجود قوانین غیر شفاف و متناقض و سوء استفاده و یا سوء برداشت از آن و همچنین عدم نظارت و کنترل مستمر از عوامل اصلی آن می باشد بدنبال محکوم کردن این جناح و آن جناح هستیم (3819714) (alef-11)
 
Portugal
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۶:۲۱:۵۴
در دنیا خیلی چیزهای دیگر هم مرسوم است. اگر راست میگویید به انها عمل هم عمل کنید. (3819736) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۸:۱۶:۴۶
اینهایی که به این آقا اعتراض دارند فکر کنم بیمورده.ایشان انگشت اتهام را به سمت اعلام کنندگان چرخانده خودش هم زیاد مشکل نداره. فقط با وزارت بهداشت مقایسه کنید که رسانه اعلام کننده حقوق میلیاردی را به دادگاه کشاند و الان از اینکه سالی 1 میلیارد به پزشکا می دهد دفاع می کنه. تازه این رقم رسمی خودشه که 80 میلیون تومان به اکثر دانشگاهها است والا اسناد می گه 2 میلیارد ریال در ماه. مگه ارزش کار انسان چقدر است. یعنی روزی 70 میلیون ریال. یعنی حقوقی که این آقا در روز می گیره من در 7 ماه می گیرم. این ناعادلانه است. ضمن اینکه در آمریکا و آلمان که سطح درآمد 10-15 برابر اینجاست هم نصف این را می دهند. یعنی از خارج دکتر وارد بشه ارزانتره. این خلاف قانون است. (3819977) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۳ ۰۰:۲۴:۲۶
يكي نيست بگه شما چيتون شبيه دنياست (3820509) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۳ ۰۵:۳۴:۵۶
دقیقا همین طور است
وقتی اقای معاون وزیر هم حقوق بازنشستگی میگیرد هم مدیر عامل موسسه مثلا خیریه !!! در اصفهان است و با پول بیتالمال فعالیت سیاسی میکند هم چنذین جا هییت مدیره است نمیتوان به این کشور امیدوار بود (3820680) (alef-11)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۳ ۱۱:۰۰:۲۷
جناب نعمت زاده و باقی مسئولین ثروتمند هستند و نمیفهمند مردم و رعیت چه می کشند..... واقعا تا زمانی که پولدارها و مسئولین برای ملت تصمیم میگیرند . وضعمون همینی که هست... دعا کنیم بدتر نشود (3821167) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۳ ۱۵:۱۰:۲۳
تفکر ارباب رعیتی... (3821813) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۲:۴۸:۱۱
نه برای مدیری که اندازه یه دونه ..... مملکت فایده نداره ،
خود جنابعالی بیش از 1000 میلیارد تومن ثروت داری آیا .....یک هزارم این پولی که به چنگ آوردی برای کشورت مفید بودی ؟!!! (3819008) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۳:۰۵:۱۴
شما حساب بانکی چک کردی ؟! (3819067) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۴:۰۲:۳۴
اظهارات خودشان هست و تائيد نهاد هاي نظارتي (3819276) (alef-11)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۴:۰۵:۲۵
یه سرچی در سایت های خبری بکن ، این مطلب موثقه (3819283) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۴:۲۵:۱۴
سندش ؟! اینکه یک سایت خبری بزنه فلانی اینقدر دارایی داره ملاکه برای شما ؟! (3819357) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۳:۴۲:۳۸
با این نظر موافقم. در صورتی که طرف ارزشی داشته باشد حقوق بالا هم بگیرد. (3819199) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۴:۱۳:۵۳
شما مطمئنی فایده نداره ؟حالا چند وقت دیگه ببین وضع همین بانک خصوصی رفاه که به عنوان بهترین بانک ایران شناخته شده بود
به چه روزی میفته! (3819317) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۷:۴۶:۳۰
,,, بانک خصوصی رفاه بهترین بانک ایران شناخته شد ,,, این جمله خلاف واقعیت و حقیقت هست چون کسانی که این انتخاب را کردند فاقد صلاحیت بوده اند (3819922) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۸:۲۳:۳۰
بهترین بانک ایران؟ طبق چه ملاکی؟
چه بلایی؟ اینا فقط بلا سر مردم میارن هیچ بلایی سرشون نمیاد (3819995) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۲:۴۸:۲۲
رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانشجویان دانشگاه‌های کشور فرمودند: در مطالبات بر حق تقیه نکنید. عرض بنده این است که مخاطب این توصیه رهبری فقط دانشجویان نیستند. همه وظیفه دارند در راه مطالبه حقوق ملت مثل پیگیری ماجرای حقوق‌های نجومی مدیران علی‌الخصوص مدیران ارشد تا آخر بایستند. (3819011) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۲:۴۹:۴۴
نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی که به قرآن کریم سوگند یاد کرده‌اند که در جهت صیانت از حقوق ملت، آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدا و... از هیچ تلاشی دریغ نورزند چرا در قبال سارقین بیت‌المال تحت عنوان حقوق‌های نجومی (بخوانید سرقت‌های نجومی) لام در کام فرو بسته و بی‌تفاوتند؟! ضربه‌هایی که این سارقین و اشرافی‌گری‌ها به امید و باورهای مردم وارد ساخته و می‌سازند از ضربه‌های استکبار جهانی و جنگ تحمیلی سنگین‌تر است. چراکه جنگ، وحدت، تلاش و پیشرفت نظام را درپی داشت ولی اقدامات مدیران اشرافی، یأس و ناامیدی و سرخوردگی صاحبان انقلاب را فراهم نموده است. (3819014) (alef-11)
 
United Kingdom
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۳:۰۵:۱۴
شما بفرمایید چرا همان نمایندگان مجلس جاضر نیستند که فیش های حقوقی خود را علنی کنند؟
این داستان مربوط به دولت نیست فقط. تمام ارگان ها دارند از نمایش دادن فیش های حقوقی خود خودداری می کنند. چه آن هایی که متهم می کنند و چه آن هایی که متهمند!
مطمئن باشید که این داستان سر بسیار درازی دارد. (3819068) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۴:۰۴:۰۹
آقا مگر كسي گفته نكن، اونها هم بايد پاسخگو باشند، كلام ما اشاره به فرمايش اون عضو دولته كه گفته رو كردن فيش ها مد نشود است! (3819280) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۸:۲۰:۳۹
از نماینتده ها مهمتر رئیس جمهور تنها کسی بوده که رسما در برابر 70 میلیون گفته قانون اساسی را اجرا می کنه و یک فرض اصلی در قانون "رفع تبعیض ناروا" است. او به چه مجوزی ماهانه 2 میلیارد ریال به یک پزشک می دهد. و به یک کارمند فوق لیسانس قانون کار 150 میلیون ریال در سال. به کدام قانونی به یک پزشک 80 میلیون تومن می دهد و به یک نخبه دانشگاه شریف 7 میلیون. (3819985) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۲:۵۰:۱۰
پس از اینکه فردی توسط پلیس به اتهام جیب‌بری بخصوص در مراکز پرتردد عمومی دستگیر می‌شود، عکس بدون پوشش متهم با مجوز قضایی، برای شناسایی مالباختگان اینگونه سرقت‌های خورده‌پا، رسانه‌ای می‌شود، درحالی که دریافتی‌های نجومی از بیت‌المال توسط برخی مدیران دولتی تنها به استعفای آنان بسنده می‌شود و دولت هم با پذیرفتن استعفای این افراد، آن را اقدامی مهم از سوی دولت در مبارزه با فساد مدیران جلوه می‌دهند! در این مدت از دولت یازدهم تاکنون هیچ برنامه‌ مشخصی در اجرای امور کشور و رشد اقتصادی صورت نگرفته چه برسد به موضوع فیش‌های نجومی افشا شده. (3819015) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۴:۲۱:۱۱
بنده خدا اسامی دارندگان فیش های نجومی که با دکر نام جد وبرجد وپسوند وپیشوندشان حتی قبل از رسیدکی دادگاه و محرز
شدن این که حق بوده یا نا حق اعلام شد !!! فکر کردی مثل اختلاسگران دولت احمدی نژاد بود که تا مدتها با ب ز و م خ و
از همه جالبتر معاون اولش که با این که همه میدونستن محمد رضا رحیمیه با م ح از شون یاد میشد !! سیاسی کاری وتبعیض بیداد می کنه ! (3819338) (alef-11)
 
الف ر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۲:۵۱:۳۰
عجب فرمايشي !!!مگه ميشود يك فوق ليسانس پتروشيمي در آموزش وپروش با 15سابقه 2ميليون تومن ولي يك ليسانس حسابداري از دانشگاه آزاد ويا مركز آموزش دولتي بالاي 50 ميليون تومن باشه اگه اين آقا اينقدر باهوش بود بود قدر مسلم حداقل يك مهندس بود نه ليسانس لحاف كرسي حالا شانسش يا با رانت رفته تو يك شركت دولتي ديگه خيلي هنر نكرد بعدش هم سطح حقوق براي مقاطع تحصيلا ت در كشور مدرن تقريبا در يك لول و سطح هستند نه اين قدر فاصله عذر بعدتر از گناه!!!! (3819019) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۴:۴۴:۵۷
سطح حقوق چه ربط به مدرک داره مدرک کمترین تاثیر رو توی همه شغلها داره (3819427) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۳ ۱۳:۰۸:۳۲
چه ربطی داشت به لیسانس حسابداری یا فوق لیسانس پتروشیمی
ازون گذشته فوق لیسانس پتروشیمی یا فوق لیسانس گیاهان دریایی معادل انیشتین میشه ؟!!!!! (3821544) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۳ ۱۳:۱۴:۱۷
کاش میشد ایشون حقوق خوب به عنوان حق نحضور بگیرن اما فقط استعفا بدن (3821561) (alef-11)
 
علی
United States
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۲:۵۳:۰۵
آقای نعمت زاده از شما خوشم اومد لابد مثل دیگران فیلم بازی نمیکنید و حرف دلتون را رک و راست می زنید لطفا آقای جهانگیری را هم توجیه کنید که حرف دلشو بزنه .....!!!! (3819026) (alef-11)
 
احمد
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۳:۵۰:۳۲
بلی تفاوت باشد اما بصورت اعتدال (3819229) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۴:۲۲:۲۲
یعنی شما می گی من دیپلمه مثل یک پزشک جراح قلب حقوق بگیرم ؟ (3819347) (alef-11)
 
زرشک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۹:۲۴:۲۲
نه ما میگیم یک پزشک جراح باید کمتر از یک استاد تمام دانشگاه در رشته های دشواری همچون ریاضیات، فیزیک، شیمی ، برق و...... دریافتی داشته باشد. شما دیپلمه نیستی خود جراح هستی عزیز کارانه خور. (3820074) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۳ ۰۳:۱۶:۲۰
نه تو 5 میلیون بگیر من 3 میلیون نه تو ماهی میایاردی داشته باشی من 900 هزار تومنم ندارم (3820650) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۲:۵۶:۰۵
حالا خوبه نگفته منتشر کنندگان فیش ها ضد انقلابند!!! (3819034) (alef-11)
 
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۲:۵۶:۴۰
بله مد شدن شفافیت اصلا خوب نیست!
قطعا در پشت پرده منافع بیشتری است
مخصوصا آقای نعمت زاده که سی سال فقط در این نظام کارکردند و الان مولتی میلیاردر هستند اصلا صلاح نیست به سمت شفافیت بروند. اصلا! (3819038) (alef-11)
 
زارعی مرودشت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۲:۵۸:۱۰
اگه حقوقهای بالا در تمام دنیا مرسوم هست در عوض مردم بقیه کشور ها از رفاه نسبی برخوردارند رکود تو اون کشورها نیست مردم تو فشار نیستند اونجا اگه مردم مالیات می دن می دونن کجا خرج می شه سو مدیریت ندارن (3819045) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۳ ۱۱:۱۲:۱۹
احسنت (3821207) (alef-3)
 
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۲:۵۸:۱۴
شما هم اهل شفاف سازی!!!
اما نذاشتند دیگه جلویتان را گرفتند. عجب! (3819047) (alef-11)
 
منوچهر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۳:۰۱:۰۸
به جناب وزیر از قول یک فقیربیچاره بفرمائید در دنیا خیلی چیزها طبیعی است که در اینجا اصلا طبیعی به نظر نمی رسد مثل برخورد مسئولین با مردم مثل نحوه مدیریت آن ها بر منابع انسانی مثل برنامه ریزی آن ها برای رفع بیکاری ازبین بردن (نه کاهش) تورم و اختلافات طبقاتی و هزار و یک مثال دیگر فقط همین ممنونم از شما و همه (3819055) (alef-11)
 
اسد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۳:۰۱:۳۱
اقای نعمت زاده درسته حقوق های بالا در دنیا مرسوم است ولی اینجا حکومت جمهوری اسلامی است برابری و برادری وعدالت باید حکمفرما باشد نه تبعیض ونابرابری وبدانید که مدیران در کاخ ها ی مجلل زندگی می کنند سیرخبر از شکم گرسنه ندارد وبعضی از مدیران باپرویی از حقوق 14و20میلیونی خود دفاع می کنند حقوق کارگر اینجا زیر 1میلیون تومان است وبس (3819056) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۵:۳۵:۲۲
موقع انتخابات التماس مردم را می کنند، حالا دیگه تافته جدا بافته شده اند.

آقای نعمت زاده و آقایان مسئول دیگر اگر جرآت دارید این حرفها را زمان انتخابات بزنید نه الان

نزدیک انتخابات که می شود، کمی مملکت را گل و بلبل نشان می دهید، سهام عدالت را آزاد می کنید و در کل التماس می کنید تا رای بیاورید، حالا برای ما ننه من قریبم در می آورید. (3819580) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۳:۰۲:۰۱
همه جاي دنيل خيلي چيزها مرسوم است چرا وقتي به انها ميرسيد ميشه مملكت انقلابي و بايد صبر كرد و زحمت كشيد و خون دل ريخت. به فيش هاتون كه مي رسه ميشه مرسوم. لباس انقلاب رو مي پوشيد پول آمريكا رو ميگيريد. (3819058) (alef-11)
 
معلول بیکار لیسانس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۳:۰۳:۴۰
به والله اگر یک میلیارد تومن حقوق و کلی رانت وزمین های با مصرف فرهنگی بگیرید،این بنده حقیر سراپا تقصیر راضیم و دعا نیز به جانتان میکنم.نوش جانتان باشد. (3819060) (alef-11)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۳:۰۷:۱۸
یک سوال از آقای نعمت زاده:

جناب با انصاف ، لطفا" مشخص کنید کجا ها و در چه زمینه ای ما باید با "دنیا" یی که شما می گویید مقایشه شویم؟؟ و در جه جاهایی و در چه زمینه هایی صحیح نیست که مقایسه انجام شود و...؟؟؟


متشکر (3819076) (alef-3)
 
علی
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۳:۴۹:۰۹
بیسیار خوب گفتند چرا که انسانی که از خدا نترسد ازهیچ دیکر نمی ترسد (3819225) (alef-3)
 
قاف
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۳:۵۳:۲۹
آقای نعمت زاده سواره را از پیاده غمی نیست (3819244) (alef-3)
 
556
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۴:۰۵:۴۱
ان شاالله 80 سال دیگه که تکنولوژی و علم درمان گوش آقایان را از کشورهای غربی وارد کردید

همان موقع هم حقوق بالا بدهید جناب نعمت زاده (3819286) (alef-11)
 
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۳:۰۸:۱۳
جناب آقای نعمت زاده برای دفاع از حقوق های نجومی یک کم دیر تشریف نیاوردید؟؟!! آقای قاضی هاشمی و طیب نیا سر وقت حاضر بودند و از حقوق های نجومی هم ، جانانه دفاع کردند دو سه هفته ای هم عقب جلو کردند ولی آخرش دنده عقب گرفتند عذر خواهی کردند و رفتند، آیا مردم باید دو سه ماه هم منتظر عقب جلو کردن و عذرخواهی و دنده عقب گرفتن شما باشند؟؟!!!!!!!!!!!!!! (3819078) (alef-11)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۳:۱۳:۱۵
شما بجای فیش حقوقی لطفا صورت سود و زیان پالایشگاههایتان را منتشر کنید. اینکه از کجا آورده اید مهم نیست (3819091) (alef-3)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۳:۱۶:۰۷
خودت میگی در دنیا. اونجا پول مفت به مدیران رانت خور نمیدن. به اندازه ای که قابلیت و کارائی دارن پول میدن. خواهش میکنم مدیران وطنی رو با مدیران اونور آب مقایسه نکن (3819104) (alef-11)
 
نوری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۳:۱۷:۱۴
آقای وزیر صنعت اگر حقوقهای نجومی دردنیا مرسوم است آیا اینکار برای عده خاصی مرسوم است یا برای همه اقشار جامعه است؟ ثانیا جناب عالی پس دریافت حقوقهای نجومی راکه بیت المال وحقوق عمومی است برای عده ی خاصی حلال وصحیح می دانید چون شما ازآن وزیر های میلیاردی هستید وسرمایه هنگفتی دراختیار دارید ودرد جامعه ومردم فقیر وکارگر بد بخت را نمی دانید ونخواهید دانست دیگر اینکه کشور ما با سایر کشورهای دنیا فرق دارد چون کشور ما کشور اسلامی وانقلابی است الگو وسرمشق ما حضرت علی (ع) است می خواست عدالت در جامعه حکمفرما باشد نه عملکرد دیگران که ممکن است ظلم بکنند شما میدانید جوانان ما بیکارند ازدواج ومسکن ندارند ومی دانید عده ای برای تامین ما یحتاج اولیه خود دچار مشکل هستند وبااین حال دریافت حقوقهای نجومی را طبیعی می دانید؟واین مردم هستند که سرو وصدا می کنند نه کسی دیگر مردمی که شمارا وزیر کرده اند تا ازشما بشنوند که حقوقها ووامهای نجومی طبیعی است نه برادر عزیز کاملا هم غیر طبیعی ودزدی از بیت ا لمال وخیانت درامانت وظلم به مردم است. (3819109) (alef-11)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۳:۲۰:۱۶
رانت خواري و سوءاستفاده از مسئوليت و عضو هيئت مديره ده شركت بودن آنهم به طور همزمان و ..... هم در دنيا مرسوم است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا مجلس اين وزير و استسضاح نميكنه ؟؟؟؟؟ (3819117) (alef-11)
 
محمد امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۳:۲۴:۳۴
آقای نعمت زاده!

شما چرا مغلطه می کنی برادر!

قبول داری که تو کشورهای دارای اقتصاد سالم، حد و حدودی برای پرداخت به مدیران و بطورکلی دارندگان پستها در سازمانهای دولتی و وابسته به دولت و حتی خصوصی وجود دارد!؟

مثلا 7 برای متوسط حقوق دریافتی آن سازمان

خوب شما از این قوانین داری!؟

اگه داری ، تبعیت میکنی!؟

نه برادر مسئله همونیه که یک بارم تو همین سایت محترم الف کامنت گذاشتم.

این افتضاح از زمانی شروع شد که عداه ای به اسم دلسوزی و سیاست گذاری فرمودند که

"اگه به مدیرا نرسیم دزد میشن! اگه به قضات نرسیم دزد میشن! اگه به ..... نرسیم دزد میشن!"

وبه این بهانه شروع به چپاول بیت المال کردند

غافل از اینکه اگه مدیری اخلاق دزدی داشته باشه اگه ماهی 200 میلیونم بگیره دزدیشو میکنه!

راستی شما هر مقدار ثروت داری(عددش اصلا مهم نیست) وجدانا اگه در دوره های گذشته وزیر نبودی و از رانت این مسئله استفاده نکرده بودی ، داشتی!؟

مردونه به سوال بالا جواب بده! (3819134) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۳:۲۶:۱۸
اولا که حقوق های نجومی در همه دنیا مرسوم نیست. تازه اگر هم حقوق های بالا در جاهایی و برای پستهایی با تخصص و تجربه بالا پرداخت می شود بی حساب و کتاب نیست و بر اساس شایسته سالاری است نه بر اساس رابطه سالاری و رانت خواری. شما با کدام تخصص همه پستهای مدیریتی را از اول انقلاب قبضه کردی و ثروت افسانه ای بهم زدی؟ واقعآ که ...! (3819139) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۴:۲۹:۰۲
چرا نیست یعنی شاهزادگان سعودی ملکه الیزابت وبسیاری مدیران بزرگ جهانی با هوا خودشان را سیر می کند ؟در دنیا هرکس به اندازه توان ومهارت وحساسیت کارش حقوق می گیرد غیر این باشد عدالت نیست . (3819368) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۳:۲۶:۲۶
بله حقوق ها بالا مرسوم است . البته برای مدیران وافراد نواور و خلاق نه مدیران بی سواد وصعیف که حتی جز ایجاد ضرر وزیان ورکود حاصل کاری ندارند. چون ملت از بیمه و بانک ها و محصولات ایرانی ناراضی هستند . این وزیر یک حقوق بالا را در تمام دنیا نشان بدهد که به مدیران نالایق پرداخت شده است (3819141) (alef-11)
 
علی یانگ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۳:۳۰:۲۸
برکناری وزرایی مثل شما هم در همه جای دنیا مرسوم است (3819161) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۳:۳۱:۳۴
حقوق های بالا فقط برای متخصصین و نخبگان در سراسر دنیا رواج دارد.ایران نخبه ها را می پراند و حقوق های آنچنانی فقط برای .....است (3819168) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۳:۳۲:۵۴
چرا نباید سرو صدا میشد. اتفاقا خوب شد که صداش در اومد ولی متاسفانه خائنین بیت المال پُر رو تر از این حرفا هستن که تا حالا از رو نرفتن.
الحق که با جمله آخر وزیر موافقم. اونجا که فرمود : حقوق نماینگان مجلس چقدر است؟ (3819173) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۳:۳۶:۰۰
کدام یک را ما داریم؟؟؟!!!
---
جناب آقای وزیر!!!
در نقاطی از دنیا یا رسیدگی شرافتمندانه همیشگی قانون مند به نیازهای قشر کم در آمد وجود دارد که این قشر به چنین حقوقهایی ایراد نگیرد ؛ و یا در نقاطی دیگر چپاول و زور گیری و پایمال کردن حقوق ضعفا با روشهای زیرکانه ی تزویری مختلف رواج دارد که از آنها چنین حقوقهایی پرداخت می شود.
حال باید دید کدام یک از دو مورد بالا در کشور ما وجود دارد که حقوقهای نجومی حساسیت بر انگیز و مورد اعتراض مردم محروم نباشند؟؟؟!!!
با موشکافی این مسئله ناگفته های بسیاری پیدا می شوند که رو کردن آنها بنفع قشر اندک و بی خیال صاحبان قدرت و ثروت نیست؟؟؟!!! (3819177) (alef-11)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۳:۴۲:۴۷
بله حقوق بالا مرسوم است، اما برای کسانی که تیزهوش هستند و منشاء یک اثر مثبت و مفید هستند.

در آلمان یک جراح ۲ الی ۳ برابر یک پروفسور درآمد دارد و در آمریکا یک جراح به اندازه حدود ۵ پروفسور درآمد دارد. اما در ایران یک جراح معادل حدود ۵۰ پروفسور درآمد دارد. این مرسوم است؟ (3819201) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۳:۴۷:۳۸
فرض کنید یک مدیر ارشد حقش باشد ماهی 50 میلیون حقوق بگیرد در این صورت معاونش چقدر باید بگیرد؟ فکر کنم 40 میلیون منصفانه باشد. به همین ترتیب هر رده که پایین می آیید درصدی از حقوق کم کنید. یک کارمند ساده چند رده از یک مدیر ارشد پایین تر است؟ چقدر باید حقوق بگیرد؟ (3819218) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۳:۵۰:۴۰
سلام
آقای رییس جمهور محترم بگذارید که فیش های حقوقی وزرا را منتشر کنند . این بهترین مدل شفافیت در دین مبین اسلام است که کارگزارانی که مردم به آنان اعتماد می کنند چقدر از پول بیت المال دریافت می کنند و درد و رنج مردم را چگونه لمس می کنند. (3819231) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۳:۵۳:۱۹
این بابا هموم موقع که در خصوص کمپین نخریدن خودرو مردم رو ضد انقلاب خواند تمام مواضعش و خط فکریش رو معلوم کرد.
وای بر شما .... (3819242) (alef-3)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۵:۵۲:۵۷
اقای نغمت زاده شما که از اول انقلاب در مسئولیتهای گوناگون بوده اید جز .... چه گلی بر سر ملت زده اید مطمئنن جز سرمایه دارهای پیش از انقلاب نبوده اید ؟؟؟بهتر است جای خود را به مدیر لایقتری بدهید شاید دران صورت این وضع فجیع صنعت و تجارت را کمی سامان دهد (3819650) (alef-11)
 
سپیده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۳:۵۵:۴۷
شما یه سری به لیست و میزان دریافتی کارکنان و مدیران ارشد شرکت بین المللی مایکروسافت بزنید متوجه میشید که میزان دریاقتی اونها در سال معادل 3 یا 4 ماه حقوق درج شده در فیشهای لو رفته هست. (3819252) (alef-3)
 
K
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۴-۲۳ ۱۳:۰۲:۰۵
شمایی که مایکروسافت و مدیریتش رو با برخی فیش های لو رفته مقایسه می کنید لطفا دستاوردهای اون مدیران رو هم با دستاوردهای این مدیران مقایسه کنیدددددد.... (3821522) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۳:۵۶:۱۵
آقای نعمت زاده مگر بیت المال ملت ایران که حاصل از فروش ثروتهای ملی نفت و گاز است ارثیه پدری نجومی بگیران است که گرفتنش مرسوم باشد !!!!! این جماعت نجومی بگیر بعضا حتی ارثیه پدریشان هم اینچنین نجومی نبوده است که ماحصل غارتگریشان از بیت المال . آیا (3819255) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۳:۵۷:۱۳
آقایان حجاریان و مطهری ساکتان فیش های نجومی: دانستن حق مردم است پس چرا اجازه انتشار فیش حقوقی را نمی دهند. (3819261) (alef-11)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۴:۰۰:۲۴
آیا در تمام دنیا قالب کردن ماشین بنجل به مردم مرسوم است؟؟؟؟؟؟
..... (3819269) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۴:۰۱:۲۴
با سلام لطفا شما بفرمایید سرمایه چند ده هزار میلیاردیتان را از کجا اودده اید
چه چیز را اختراع نموده اید.
کدام جایزه نوبل را دریافت نموده اید.
صادرات شما چه بوده و به چه کشوری صادرات نموده اید.
انوقت ما هم میگیم ماهی یک میلبارد تومن حقوق نوش جانت
گوشت رو هم ببر امریکا عمل کن. (3819270) (alef-11)
 
United Arab Emirates
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۴:۰۱:۵۴
تفکر سرمایه داری و کارگزارانی (3819273) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۴:۰۱:۵۹
گفتن اگر به ما حقوق نجومی ندیم میریم بیرون کار میکنیم. حالا بینیم چند تا از این نخبه ها را بانک جهانی مثل قبل یا بیمه لویدز دعوت به کار میکند.پزشکان مون هم همینطور از انگلیسی فقط گود مورنینگ بلدند بع میگن ما میریم خارج. (3819274) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۴:۰۲:۲۰
حاجی جقوق کارگر هم در همون کشوری که مد نظر شما است 3000 دلار و بالاتره چرا وقتی به کارگز میرسه 6 ماه چونه میزنید و پیرهن پاره میکنید که حقوقش بالا نره ولی به مدیرا میرسبد باید همه چی مثل امریکا باشه؟بعد مگر ما انقلاب نکردیم و قرار نبود که مدیران ساده زیست باشند؟
این وزیر صنعت و وزیر بهداشت و وزیر ارتباطات و یکی دو وزیر دیگه باید سریعا برکنار شوند (3819275) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۴:۰۳:۲۴
داره مساله را کم اهمیت میکنه.ببخشید آقای وزیر که در100شرکت عضوهیات مدیره اید،در دنیا حداقل حقوق چقدر است؟ (3819278) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۴:۲۳:۳۹
اینا اگه بخان به مساله حداقل حقوق کارگر بپردازن اون موقع میان یک کشور داغون رو پیدا میکنن میگن ببینید الگوی ما باید این کشور باشه که کارگرش ماهانه 190 دلار میگیره و کارگر ما داره 250 دلار میگیره دیگه نمیاد حقوق مدیرای همون کشور رو هم بیان کنه چون ناچیزه برای مقایسه حقوق مدیرا میره سراع امریکا و...
مقایسه اینا اینطوریه (3819351) (alef-11)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۴:۰۹:۰۰
خدایا برسان مختار زمان را تا عده ای دنبال سوراخ موش بگردند (3819298) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۴:۱۳:۳۸
البته حقوق های نجومی برای دانشمندان ناسا که در کار نجوم هستن شاید مرسوم باشه . حالا مدیران شما با این حقوقها چه کار شاقی انجام دادن غیر از اینکه اقتصاد رو بسته نگه داشتن .از صحبتهای شما بوی مسلمانی بر نمی خیزد (3819312) (alef-11)
 
محمودی
Canada
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۲۰:۵۲:۵۷
برای دانشمندان ناسا هم مرسوم نیست. سالی 120000 دلار می گیرند که 30 در صد آن هم مالیات است. یعنی ماهی 7000 دلار که حدود 25 میلیون تومان است. توجه کنید در جایی که کف حقوق 7 میلیون تومان است. (3820200) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۴:۲۱:۲۵
در تمام دنيا حقوق نجومي مرسوم هست اما براي مديراني با صلاحيت و شايستگي.. نه مديراني كه با بند پ و انواع سهميه ها به قدرت رسيدند.. ضمن اين كه در دنيا از درامد شركت خودشون حقوق ميگيرند نه بيت المال (3819341) (alef-11)
 
سلیمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۴:۲۵:۱۰
مشکل کشور ما در این زمینه عدم شفافیت است و هر راه حلی مشکل را پیچیده تر می کند. اگر بخواهیم از شر این مشکل برای همیشه خلاصی پیدا کنیم راه حلش از بین بردن علت (عدم شفافیت) است.
اگر عزمی واقعی باشد راه حل این مشکل بسیار ساده است. مجلس قانونی تصویب کند تا بر مبنای آن
1.کلیه پرداختی های دولت و سازمانهای تابعه از وزیر تا کارگر و معلم و ... حتما به صورت فیش باشد و غیر از آن جرم تلقی شود.
2. سامانه آنلاین متمرکزی ایجاد شود و تمام فیشها بدون ثبت در آنجا قابلیت پرداخت نداشته باشند.
3. جهت جلوگیری از سو استفاده، فقط سازمانهای بازرسی به سامانه مزبور دسترسی داشته باشند هر چند در حالت ایده آل باید همگان باید بتوانند دسترسی داشته باشند.
باور کنید نیاز به پیچیده کردن موضوع نیست. (3819356) (alef-11)
 
علی
United Kingdom
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۴:۳۱:۰۰
خیر جناب نعمت زاده، چنین حقوق هایی آنهم در مناصب دولتی در دنیا مرسوم نیست. (3819379) (alef-11)
 
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۴:۳۴:۵۳
بعد این اقا میخواد به طبقه مستضعف و محروم جامعه خدمت کنه (3819391) (alef-11)
 
سیدمحمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۴:۳۷:۴۱
"وزیر صنعت تاکید کرد موضوع فیش‌های حقوقی نیازی به این همه سر و صدا نداشت و تمام دنیا وجود چنین فیش‌هایی مرسوم است." !!!

آقای رییس جمهور !
اگر وزیر صنعت شما واقعا" چنین حرفی بر زبان آورده باشد و این رفتار اشرافی گرایانه را با اخراج وی از ترکیب هیات دولت پاسخ ندهید به میلیون ها رای که از طرف ملت به شما داده شد خیانت کرده اید.منتظریم.هرچند اگر بنا بود کاری بکنید اول از وزیر بهداشت متکبر و اشرافی تان شروع می کردید که دسترنج فقرای این کشور را به چاه ویل یک مشت پزشک نما واریز کرد. (3819401) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۴:۳۸:۰۱
آقاي وزير حالا كه فرموديد دنيا، نميدانم منظورتان دقيقا ونزوئلا و چند تا كشور فقير آفريقاييه يا كشور هاي توسعه يافته؟ ... كه اگر دومي باشد كجاي دنيا مدير يك شركت ٢٠٠ برابر كارمند تمام وقت آن شركت با همان پايه سواد ميگيرد؟!!!!! كجاي دنيا يك وزير دولت فقط به واسطه سرمايه اش همزمان با پست وزارت عضو هيئت مديره دهها شركت بزرگ هستند؟ و درآمد و ماليات پرداختيشان كجاي دنيا پنهانه؟!!! كتابي ميشود در ادامه مطلب نوشت،.... (3819403) (alef-11)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۴:۳۹:۳۸
آقای وزیر رهبر انقلاب و مردم برای افزایش معنویت انقلاب کردند اما بنظر می رسد نظر جنابعالی غیر از این است (3819409) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۴:۴۲:۲۴
بيت المال كه مال باباي آقاي نعمت زاده نيست براي همين نياز به سروصدا نيست
البته تاسف بسيارزياد لازم است (3819420) (alef-3)
 
عالی
۱۳۹۵-۰۴-۲۳ ۰۸:۵۲:۳۶
همین آقای نعمت زاده باعث افزایش قیمت خودر و شد (3820851) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۴:۴۵:۲۳
بسه دیگه
بخدا خجالت داره
شیره جون مردم رو کشیدید
یه چیزی باز هم طلبکارید؟
تو دنیا مرسوم هست حقوق بالا ولی نه برای آدمهای بی عرضه
بلکه برای آدمهای متخصص و توانمند
پس فرافکنی نکنید (3819429) (alef-11)
 
شاهد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۴:۴۷:۰۴
با سلام و احترام

متاسفانه خبري شنيدم كه تاثر بنده را از اين واقعيت تلخ دو چندان كرده و آن اين است كه مديري كه به واسطه حقوق نجومي بركنار شده حالا سمت مشاور در شستا غول سرمايه گذاري ايران شده خواهش مي كنم اين موضوع را پيگيري كنيد بسيار مهم و ضروري است منبع نسبتا موثقي هم داشته برادران (3819432) (alef-11)
 
شهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۴:۵۲:۳۱
اقای نعمت زاده همانطور که قیاس یک تیم فوتبال ایرانی با تیم های رئال مادرید و بارسلونا و منچستر و بایر مونیخ بی معناست قیاس مدیران بخش های دولتی و خصولتی ما هم با دنیای پیشرفته بی معنا تر است پس دست از توجیه رفتار نا صواب بردارید . (3819443) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۴:۵۴:۱۸
وزیر میلیاردی که نیازی به حقوق نداره بیش از این انتظار نیست.
موضوع فیش های نجومی هم بدون هیچ نتیجه ای از هفته بعد کم رنگ شده و بتدریج محو خواهد شد.
در بخش خصوصی پرداخت هر ریال براساس حساب و کتاب و عملکرد است.
ولی در بخش دولتی چه عملکردی با چه کیفیتی ارائه می شود که بخواهد ارزیابی درستی نیز داشته باشد.
متاسفم برای زندگی در این کشور گل و بلبل. (3819448) (alef-11)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۴:۵۵:۱۹
من یه سوال از وزیر دارم، شخص شما و اون کسانی که این درامدها را دارند،با قابلیتهایی که دارید ماهی 1 سنت هم در اون شرکتها بهتون میدن یا نه؟ ثانیا چرا فقط مدیران را در نظر میگیرید؟در اون کشور کدام کارگر حقوقش ماهی 240 دلار است؟ (3819450) (alef-11)
 
سیدمحمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۴:۵۷:۵۵
قسمتی از نامه علی (ع) به مالک اشتر:
"مهربانی به رعیت و دوست داشتن آنها و لطف در حق ایشان را شعار دل خود ساز. چونان حیوانی درنده مباش که خوردنشان را غنیمت‌شماری، زیراآنان دو گروهند یا همکیشان تو هستند یا همانندان تو در آفرینش." (3819460) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۵:۰۲:۲۲
جناب وزیر درست میفرمایند کسی که جزو رئیس هیئت مدیره و یا عضو چندین هیئت مدیره شرکتهای مختلف هستند و از چندین محل دارند حقوقهای میلیونی میگیرن درست میفرمایند نباید حقوقشون بر ملاء شود بلکه فقط و فقط حقوق کارگران بایستی معلوم و شفاف باشد آدم یاد این شعر می افتد که:
کجایید ای شهیدان خدایی .......... (3819479) (alef-11)
 
انزلی چی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۵:۰۴:۳۷
جناب اقای مهندس نعمت زاده ملقب به پدر صنعت ایران , از جنابعالی تقاضامندم اگر تصمیم به انتشار مطلبی مرتبط با خودتان را دارید عاجزانه تقاضامندم تمامی عملکردهای اقتصادی 37 سال گذشته خود را تا امروز برای ارتقاء کمی و کیفی دانش اقتصادی همه ملت ایران منتشر فرمائید // لطفا رعایت صداقت و راستی در نگارش فراموش نشود // (3819487) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۵:۱۲:۱۱
آقای نعمت زاده مگر معصومین (ع) نفرمودند هر چه برای خود می پسندی برای دیگران هم بخواه حالا حقوق کارگران باید مثل حقوق شما باشد یا بر عکس حقوق شما نزدیک به حقوق بقیه (3819510) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۷:۰۳:۲۰
معصومین فقط برای مردم فرمودند, الگوی اقایان مدیران غربی و درامدشان است (3819849) (alef-11)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۴-۲۳ ۰۱:۵۷:۳۱
ایشون و امثال ایشون درکی از معصومین دارن؟ (3820611) (alef-11)
 
مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۵:۱۵:۲۸
با عرض تاثر و تاسف از سخنان وزیر صنعت و معدن:

اولا در تمام دنیا به مردمانشان وام با کارمزد 4% می دهند و این وام برای مسئول و توده مردم فرق ندارد. نه اینکه مثل ایران به مردم وام 20 تا 25 در صد بدهند و خودشان وام 1 درصد دریافت کنند. (مثلا جمهوری اسلامی هستیم، مثلا به واسطه انقلاب این مردم به قدرت و سمت رسیدید)

ثانیا در تمام دنیا مسئولین اقوام خودشان را سر کار نمی برند، برای نمونه چند سال پیس برادرصدر اعظم آلمان بیکار بود

ثالثا در تمام دنیا مسئولی که تخلف می کنند را التماس نمی کنند که بیا استعفا بده، بلکه به اشد مجازات محاکمه می کنند (بدلیل سوء استفاده از موقعیت)

رابعا در تمام دنیا مسئولین ... در 1000 شرکت خود و اقوامشان عضو هئیت مدیره نمی شوند که جلسه ای خداد تومان بگیرند

خامسا در تمام دنیا مسئولین اکتسابی به سمت می رسند نه مثل ایران که انتصابی است.



از رئیس جمهور محترم و نمایندگان مجلس می خواهیم که آقای نعمت زاده را عزل و استیضاح کنند..... (3819519) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۵:۲۷:۳۴
حقوقهای خیلی با لا در شرکتهای خصوصی برای مدیران تراز اول که تحولات عظیمی
را در شرکتها به وجود میاورند پرداخت میکنند نه برای مدیران این مملکت که به واسطه باند بازی و مافیای فامیلی سر کار می آیند و بود و نبودشان خاصیتی را برای آن مجموعه ندارد. مانند همین مدیرانی که برکنار شدند و هیچ اتفاقی در سازمانهای تحت امرشان بوجود نیامد . (3819550) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۵:۲۹:۵۲
حق دارد اقا جان حق دارد ....یکی از خودش سوال کند تو که سالها کارمند وزارت نفت بودی چقدر حقوق مگر گرفتی که الان از ملیاردها تومان ثروت افسانه ای ات است ؟ ای کاش قانون از کجا آورده ای اجرا میشد (3819555) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۶:۳۵:۱۴
این آقایون ترس دارن ک شفاف سازی درخصوص حقوقها باعث رسوایی شون بشه (3819773) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۵:۳۰:۰۶
وزیری که اعتقادش این است باید به حال مردم گریست. (3819560) (alef-3)
 
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۵:۳۸:۴۶
اینجانب بیش از بیست سال در شرکتهای دولتی و خصولتی در سمتهای مالی، بودجه و مدیریتهای مرتبط مدیر بوده ام و شرایط اینگونه شرکتها را می دانم لذا برای اصلاح موضوع پیشنهاد زیر به ذهنم رسید که ارائه دهم:

به نظر من مجلس سریعاً یک لایحه تصویب کند که از زمان تصویب، سقف پرداخت حقوق و مزایای ماهیانه (کلیه دریافتیهای حقوق و مزایا و اضافه کار و کارانه و . . . قبل از کسور) برای تمامی مدیران و مسئولین منصوب شده در وزارتخانه ها، سازمانها و شرکتهای دولتی و خصولتی (شرکتهای واگذار شده دارای مدیریت دولتی) و نهادهای عمومی و بانکها و بیمه ها و نهادهای خاص (شامل مدیران تمامی شرکتهای قوای سه گانه بشود البته مدیران مراکز تخصصی در نظام بهداشت و درمان و قضات قوه قضائیه و مدیران دانشگاهها استثناء شوند) به شرح زیر اصلاح شود:

همچنین هیچ مدیری نبایستی بیش از یک جا بتواند از منابع سازمانها و نهادها و شرکتهای دولتی و خصولتی حقوق بگیرد و اگر گرفت تخلف محسوب و به غیر از بحثهای انضباطی، بایستی با در نظر گرفتن جریمه مسترد گردد.

و اما سلسله مراتب پیشنهادی:
1- رئوسای قوا : حداکثر 15 میلیون تومان
2- معاونین روسای قوا : حداکثر 13/5 میلیون تومان
3- نمایندگان مجلس و وزراء : حداکثر 12 میلیون تومان
4- معاونین وزراء و مدیران عامل و اعضاء هیئت مدیره شرکتهای بزرگ (ملی) در سازمانهای دولتی و خصولتی (واگذار شده ها باید به مجامع آنها که افراد دولتی هستند تکلیف شود رعایت کنند) و بانکها و بیمه ها و نهادهای خاص و همطرازان در سایر قوا : حداکثر 10/5 میلیون تومان
5- مدیران کل وزارتخانه ها و مدیران عامل و اعضاء هیئت مدیره شرکتهای با اندازه متوسط و معاونین مدیران ردیف 4، حداکثر 9 میلیون تومان
6- سلسله مراتب یک رده پائین تر از ردیف 5 : حداکثر 8 میلیون تومان
7- سلسه مراتب یک رده پائین تر از ردیف 6 حداکثر 7 میلیون تومان.
8- سلسه مراتب یک ردیف پائین تر از ردیف 7 حداکثر 6 میلیون تومان.
9- سلسله مراتب یک ردیف پائین تر از ردیف 8 حداکثر 5 میلیون تومان.
10 - سلسله مراتب یک ردیف پائین تر از ردیف 9 حداکثر 4 میلیون تومان.

شاید برای بعضی از کارمندان و کارگران، رقمهای این پیشنهاد بالا به نظر برسد لیکن حقیقتاً باید گفت که این سقف پرداختها واقعیت قانونی جامعه ما در سال 1395 است و بر گرفته از قوانین سالهای سال در نظامات پرداخت کشور است.

مضافاً پیشنهاد برای این پرداختها سقف است نه حق، یعنی اگر بر اساس ضوابط و قوانین مورد اجرا، هر مدیری کمتر از رقمهای مذکور حقوق می گیرد همان رقم کمتر ملاک است.
بعبارتی حقوق و مزایای ماهیانه هر فرد مسئول شامل حقوق و اضافه کار و کارانه و مزایا و . . . که پرداخت می شود طبق قوانین بر اساس داشتن شرایط قانونی و شخصی هر فرد تعیین می گردد لیکن نبایستی از رقمهای مذکور در فوق بیشتر شود و اگر شد بایستی از اضافه کار و کارانه و . . . آنها تا سقف پیشنهادی کم شود. (3819594) (alef-11)
 
شاهرخ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۵:۴۹:۵۰
آقای نعمت زاده درست میگن همه جاهای دیگه دنیا هم همینطور هست...
ولی آقای نعمت زاده چقدر خوبه توضیح بدن تو مملکتی که در صد نوبت خبری که گوینده ها می گن یک مورد فقط یک مورد اسم از ارگان و یا سازمانی ببرن که تو دل مردم ایجاد امید یا تحول ایجاد کرده باشه اونوقت نوش جانشون.....
باباجان مدیری که خاصیتی نداره جز تداوم ناامیدی در دل مردم اصلا چرا باید حقوق بگیره؟؟؟؟؟ باید محاکمه بشه فارغ از حقوق بخاطر عملکرد ضعیف (3819637) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۵:۵۴:۲۳
اینکه ایشان گفتند در دنی چنین حقوق هایی مرسوم است درست است ولی نگفتند که اول تعداد این نوع مدیران و حقوق ها کم است بعد نسبت درامد زایی آن مدیر خارجی با حقوقی را که میگیرند ذکر نکردند
مسلما گرفتن حقوق بالا برای مدیران ماکروسافت اپل شرکتهای بزرگ نفتی و خودرو سازان بزرگ دنیا طبیعی است و لی مدیر بانکی که تنها راه درآمدزایی آن گرفتن سود از وامها و تاخیر در پرداخت حقوقها و سایر کارهای کثیف دیگر است چرا حقوق بالا بگیرد (3819655) (alef-11)
 
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۵:۵۸:۴۸
جناب وزیر نماینده دیدگاهی است که طبق آن قشر متوسط وضعیف نگهداشته جامعه نقش جا تنگ کن و هوا آلوده کن مرفهین را داشته و بنا به اقتضای نیروی کار و حمال حضرات به تعداد محدود و دور از چشم ایشان نگهداری وبه رتق وفتق امور بپردازند. وقتی منزل ولنجک باشد و محل کار نیاوران بیشتر از این توقعی نیست .البته شاید لیاقت ما همین باشد تا بار دیگر این اشتباه را در انتخابمان تکرار نکنیم وگرنه همین آش است وهمین کاسه. (3819670) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۶:۲۸:۲۰
چرا فقط هر جا به نفعتونه ما رو با دنیا مقایسه میکنید. مثلا قیمت بنزین یا درامد بالا یا...... چرا استاندارد زندگی در ایران رو با دنیا مقایسه نمیکنید؟ تازه اون مدیرها یه کاری برای کشورشون میکنن. کشور ما که هر سال از سال قبل وصع بدتره. اخه این چه مدیریتیه .! (3819756) (alef-11)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۶:۳۵:۲۲
در دنیا خیلی چیز ها مرسوم است. آیا ما میتوانیم
مقایسه ای داشته باشیم....... (3819775) (alef-11)
 
Anonymous Proxy
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۶:۳۶:۵۱
چطوری هنوز وزیر مانده؟! (3819780) (alef-3)
 
حامد
۱۳۹۵-۰۴-۲۳ ۰۸:۵۱:۰۵
من برای خودم متاسفم برای انتخاب این نماینده مجلس که هیچ دفاعی ازحقوق مردم ندارند (3820847) (alef-11)
 
United Kingdom
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۶:۴۶:۱۸
حقوق بالا در بخش خصوصی واقعی مرسوم و مورد تایید است نه بخش دولتی و شبه دولتی (3819806) (alef-11)
 
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۶:۵۷:۵۹
ای که پنجاه رفت و در خوابی
مگر این پنج روز دریابی
عمر برف است و آفتاب تموز
اندکی رفت و خواجه غره هنوز (3819839) (alef-11)
 
حق گو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۷:۲۳:۵۴
با سلام
میدونم این کامنت رو نمیزارید ببینند ولی خودتون یک بار بخونید.
نعمت زاده حرف نا حساب ... میزنه
در مساله کاهش قیمت خودرو هم طرف سرمایه دار بود.و از افزایش قیمت دفاع می کرد.....در مورد حقوق هم همینطوره انگار. (3819883) (alef-11)
 
reza
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۸:۱۰:۰۲
آقا من حاضرم تویکی ازاین دستگاه های دولتی مشغول بشم و ماهی 10 میلیون تومن به اون اداره پرداخت کنم. (3819964) (alef-3)
 
نسرین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۸:۵۷:۴۱
جالب اینجاست که این همه شلوغ بازی شد. دودش تو چشم ما کارمندها رفت. حقوق آقایون بالا رو شورای پول و اعتبار تعیین می کنه. شورای پول و اعتبار هم با حضور رییس دستگاه نمی آد که حقوق مدیران ارشد و کم کنه. بخاطر همین هم همشون محکم سر جاشون نشستن.ج (3820042) (alef-11)
 
جلیل اهوازی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۹:۰۷:۲۱
اگرمیدانستید این آقا در دوران وزارتش در دوره ریاست جمهوری هاشمی با اجرای پروژه هایی که هیچ نفعی بحال کشور جز ضرر نداشته و هزاران هزار میلیارد تومان زیان به کشور رسانده ، یک لحظه هم اجازه تصدی وزارت را به او نمی دادید . نمونه اش شرکت نورد و لوله اهواز است که از بدو راه اندازی زیانده بوده است . (3820054) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۹:۱۵:۳۲
این درست است که حقوق های بالا در دنیا مرسوم است. اما به مدد کدام کارایی در ایران؟ وضعیت مدیریت در تمام حوزه ها را ببینید. این مدیران را در چین و .... اعدام می کنند (3820059) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۹:۲۰:۵۹
این جناب، وزیر مردم ایرانه یا وزیر دولت فعلی ایران؟! ظاهرا از مردمی که محکوم شده اند حقوق های نجومی از گلویشان بریده و به گلوی امثال وی واریز شود خیلی بی خبره. (3820069) (alef-11)
 
United States
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۹:۳۷:۴۵
تو دنیا مرسوم هست ولی تو دنیا هم به اسم امام علی اینکار را انجام میدن؟ قرار بود کار دنیا رو انجام بدیدم چرا فقط قسمت هاییش که به نفع شماست رو انجام میدیدم؟ تحریم و سختی و بدبختیش برای مردم هست، حقوق های نجومیش برای شما؟؟؟ ایکاش مرد بودی و این کامنت رو منتشر میکردی، ایکاش ... (3820093) (alef-11)
 
منجی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۲۰:۱۹:۱۴
حالا یک اشتباه و معضل اجتماعی و سیاسی ردیابی و شناسایی شده است. باید آن را با چشمان
باز و عزم ملی ریشه کن کنیم. چرا اینقدر به یکدیگر ناسزا و تهمت میزنیم خدا را خوش نمیآد.
این فساد از گذشته باحضور تمامی این مسئولین خواسته یا ناخواسته صورت پذیرفت. الان که
عزم مردمی، دولتی و حکومتی به وجو آمد باید آن را ریشه کن نمود همین... (3820148) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۲۰:۲۹:۰۸
جناب وزیر رجوع کند به مطلب سایت الف با موضوع چند اوباما.
ضمنا اگر قرار است حقوق با سایر کشورها مقایسه گردد خوب بشود حداقل حقوق در آمریکا، آلمان، کانادا و .... چقدره و در ایران چقدره؟
حداکثر حقوق در کشورهای فوق چند برابر پایه حقوقه؟ توایران که مدیرعامل بانک ثابت کرد این نسبت حدود 266 برابره. جاهای دیگرو خدا عالم است (3820168) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۲۰:۴۴:۳۳
به آقای نعمت زاده باید تفهیم گردد در دنیا گرفتن حقوق نجومی رایج نیست بلکه بالا کشیدن ثروت محرومین دردنیا محکوم به اعدام رایج است (3820191) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۲۱:۱۰:۱۵
توی دنیا مرسوم نیست اینهمه به مردم فشار بیارن و گرانی به مردم تحمیل کنند و منت بگذارند برای همین قیمت های مثلا اب و برق و بنزین و انرژی و غیره تا حکومت، هزینه حقوق های نجومی بدهد، مردم اون مناطق در فقر نیستند، اون جاها مثل سوئیس مردمشون در رفاه هستند (3820216) (alef-11)
 
احمد
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۲۱:۱۲:۱۵
یک سری ناآگاه دارند از موضوع فیش های حقوقی که توسط یک سری مغرض آگاه بی جهت تبدیل به یک جنجال شده عقده گشایی میکنند و بیچاره ملت هم که بعضا در تنگنای مالی قرار دارند فکر میکنند که درستش اینه که همه یک اندازه حقوق بگیرند.

درست اینست که بجای تنگ نظری و پایین آوردن حقوق معتدل (نه افراطی بالای 20 میلیون) مدیران که بحق باید بالا باشد تا کارها درست مدیریت شوند، کاری کنیم که با توسعه کشور حقوق بقیه هم بالا رود. (3820218) (alef-11)
 
صديقه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۲۱:۳۱:۵۱
هر كسي جاي اينا بود ديگه صداش در نميومد ولي اينا هنوز هم رو دارند و هم زبون . جل الخالق (3820232) (alef-11)
 
K
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۲۱:۳۴:۴۸
والفاتحه ......بعد اینهمه میگیریم و میبندیم و بر میگردانیم و .....والفاتحه (3820234) (alef-11)
 
فردین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۲۱:۵۴:۴۶
حقوق بالا برای بیلگیتس برای استیو جابزه نه برای کلاس پنجم ابتدایی (3820257) (alef-11)
 
United States
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۲۲:۱۹:۱۵
نظرات زد مردمی این وزیر در جریان ظلم خودرو سازها هم همینگونه بود. مسئولینی که مردم، حق،عدالت و.... اصلا مهم نیست، اینها کشور و بیت المال را از آن خود می دانند.اگرحقوقشان را کم کنید حتما دشمن درجه یک کشور می شوند. (3820278) (alef-11)
 
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۲۳:۱۵:۱۱
آقایی نعمت زاده چرا شما را آقای احمدی نژاد از مدیر عاملی پتروشیمی عزل کرد به چه دلیل؟ (3820353) (alef-11)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۲۳:۲۱:۰۱
سلام لطفاٌ به کار پژشکان هم نظارت شود خیلی ازاینها که طبابت نمی کنند واز شغل اصلی درجهت برج سازی وسرمایه گذاری استفاده می کنند تا از دیگران عقب نیفتند (3820368) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۲۳:۲۱:۴۴
اگر مدیریت بلد بودی وضع مردم اینطور نبود .پس امثال شما دنبال پرکردن جیبتان بودید. (3820371) (alef-11)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۲۳:۴۰:۴۵
این تز دولت سازندگی بود که سر فقیر را باید برید ودر چاه انداخت.
این وزیر دولت سازندگی است (3820420) (alef-3)
 
نعیمه
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۲۳:۵۱:۵۴
من از شما عذرخواهی میکنم آقای نعمت زاده ، ببخشید که بیخودی سروصدا کردن و نذاشتن چند روز راحتتر این پولها از گلوی بعضیها پایین بره .
حالام نگران نباشید ، احتمالا زود سروصداها میخوابه . (3820455) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۳ ۰۰:۰۲:۵۸
اگر استاندارهای جهانی ملاک باشد هرگز افرادی مثل نعمت زاده بیش از سی سال حوزه وزارت را اشغال نمیکند. شعار انقلابی برای فریب مردم وزراندوزی با الگو قراردادن سیستم سرمایه داری.چرا نعمت زاده واعوان وانصارش که همه بازنشسته وحقوق کلان بازنشستگی دریافت میکنند باید مجددن پست دولتی داشته باشند؟ (3820484) (alef-11)
 
کاشانی
United States
۱۳۹۵-۰۴-۲۳ ۰۰:۲۱:۴۲
حمایت جانانه وزیر صنعتدر چند ماه قبل از شرکتهای فرغون سازی و حالا حمایت تلویحی از حقوقهای بالای بعضی از مدیران را نبایستی فراموش کرد. (3820503) (alef-11)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۳ ۰۱:۳۰:۱۹
آقای وزیر صنعت، کاش نظرات سانسور نمیشد تا می دیدین چقدر مورد عنایت مردم قرار می گرفتین! (3820577) (alef-11)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۴-۲۳ ۰۲:۱۲:۳۲
آقای نعمت راده چند روز پیش رفتم پول زکات فطر رو تو صندوق بدارم
چند نفر به سمتم آمدند قسم به ائمه اطهار که ما نداریم حتی یکی گفت تحقیق کن بچه یتیم دارم اصلا مونده بودم این مبلغ کم به کدومشون بدم بترس از آه یتیم !!!دم خروس و قبول کنیم یا قسم حضرت عباس یکیتون از اینکار عذرخواهی می کنه دیگری تایید!!! (3820621) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۳ ۰۲:۲۹:۳۲
امیدوارم الف جرات انتشار این نظر رو داشته باشه...
مدتی است که سایت الف و آقای توکلی راه تقدیر و تشکر از دولت رو در قضیه فیش های نجومی در پیش گرفتن. حرفای امثال نعمت زاده نگاه واقعی دولت به قضیه رو نشون میده و از این بابت من شخصا از ایشون تشکر میکنم که نظرش رو باشجاعت و صراحت اعلام میکنه و مثل خیلی های دیگه زبان و قلبش مخالف هم نیستن و عمل نمیکنن.
آقای نعمت زاده چند ....سرمایه داره و نگاه و فکرش مشخصه که برای فهمش می تونید رجوع کنید به ماجرای جراحی گوشش در آلمان. چیزی که دردآوره نفاق و دورویی کسانی هست که در این قضیه نعل وارونه میزنن...نگاه و زندگی اشرافی دارند و توی دلشون به این موج عدالت خواهی مردم فحش و ناسزا میگن اما جلوی دوربین لبخند میزنن و مدعی ان که پیگیر ماجرا هستن و برخورد میکنن و ... (3820628) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۳ ۰۲:۳۵:۰۸
این بنده خدا سنش بالاس...تو نصف مملکت هم سهامدار و عضو هیت مدیره است....حق داره از سود دهی خودش دفاع کنه..تا اخر عمری یه مستمری ماهی چند هزار میلیارد رو ببره خونه...بخیلید مگه...والله (3820632) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۳ ۰۲:۴۹:۵۰
این چرا عوض نمیشه؟!!!!! (3820639) (alef-11)
 
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۳ ۰۷:۰۲:۱۵
از اولشم از دولت تدبیر و امید از این بیشتر انتظار نمی رفت،فقط من نمیدونم این ملت با چه تفکری به روحانی رای دادند که حالا شاهد چنین مدیران و وزیرانی هستیم (3820695) (alef-11)
 
۱۳۹۵-۰۴-۲۳ ۰۸:۴۲:۴۴
بله وجود فیش های حقوقی بالا شاید در دنیا مرسوم باشد ولی نه زمانی که کارمند وزارت خانه ای ماهانه 1.5 میلون ویا کمتر بگیرد ومدیرش سه یا چهار برابر . (3820816) (alef-11)
 
علي
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۴-۲۳ ۰۹:۰۹:۲۲
آقاي نعمت زاده شما در نظام جمهوري اسلامي زندگي مي كنيد و بايستي قوانين اسلام را رعايت كنيد نه قوانين نظام هاي سرمايه داري ، اگر در دنيا خيلي چيزها مرسوم است به شما مربوط نمي شود چون شما كارگزار جامعه اسلامي هستيد و بايستي ببينيد كه قوانين اسلام چه مي گويد و موظف هستيد تا از قوانين اسلام پيروي نماييد. (3820878) (alef-11)
 
آریو از سوئد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۳ ۰۹:۱۱:۰۶
در سوئد حقوق یک مدیر عامل در یک شرکت خصوصی تقریبا ۳ برابرکمترین حقوق در همان شرکت است. شرکتی که من در او کار میکنم محصولاتش به ۵۸ کشور جهان صادر میشه. حقوق مدیر عامل ۸۰ هزار کرون قبل از مالیاته ( مالیات برای این حقوق ۴۱ در صده) و کمترین حقوق ۲۲ هزار کرونه. این واقعا ظلمه که به یک مدیر در ایران که اصلا بهره وری هم نداره و شرکتش هم فقط مونتاژکار تولیدات خارجه این همه حقوق داد. کدام مدیر ایرانی تولیدات صنعتی شرکتش را به ۱۰ کشور پیشرفته جهان صادر میکنه؟ کدام مدیر ایرانی به سبک مدیریت پیشرفته روز تسلط داره؟ (3820885) (alef-11)
 
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۳ ۰۹:۱۳:۵۲
وزیر صنعت تاکید کرد موضوع فیش‌های حقوقی نیازی به این همه سر و صدا نداشت و تمام دنیا وجود چنین فیش‌هایی مرسوم است.

واقعا ؟ اونوقت خدمات وزیران به شهروندان واستفاده از خدمات شهری و خط فقر وفلاکت هم مثل کشور ماست ؟

چرا زمانیکه میمونید چیکار کنید دست به دامن کشورهای دیگه میشین ؟
اونا کافرند نباید از اونا چیزی یاد بگبرین جناب وزیر (3820891) (alef-11)
 
جنوبی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۳ ۰۹:۳۷:۳۲
هی می گفتندتحریم ها اثری برمانداردالان فهمیدیم یعنی چه؟ نه سیرازگرسنه خبرداردنه سوارازپیاده!!! (3820930) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۳ ۰۹:۴۰:۱۰
آيا تفكر امام و انقلاب همين بود كه آقاي وزير فرمودند . آيا در كشورهاي پيشرفته به فردي كه داراي 170 ميليارد تومان بدهي است پست مديرعاملي يك بانك را ميدهند اگر در دنياي پيشرفته چنين است لطفا" آقاي وزير معرفي نمايد. (3820937) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۳ ۰۹:۴۲:۲۴
وقتی کسی مانند شما وزیر صنعت که صاحب سرمایه چند هزار میلیارد تومانی هستی می آید و در برابر اعتراض مردم به بی کیفیتی و قیمت بالای خودرو آنها را منافق می نامی از این حقوقها دفاع می کنید حداقل بیایید با کابینه روحانی و دیگر وزیرانش هماهنگ باشید و آن را به گردن دولت قبلی نیاندازید اگر از آن دفاع می کنید.. (3820940) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۳ ۰۹:۴۴:۲۴
ذر هیچ کجای دنیا از پول مالیات دهندگان وبیت المال حقوق نجومی پرداخت نمشود حقوقهای بالا در بخش خصوصی وفصلی برای نخبگان است نه امثال مدیران ایرانی. (3820946) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۳ ۰۹:۴۶:۴۶
اگر در يك سازمان تنها مدير عقل كل هست خوب ديگه نياز به كارشناس و كارمند وجود نداره همون يك نفر كافيه تمام حقوق يك سازمان رو هم بديد به مدير نوش جونش (3820951) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۳ ۱۰:۰۱:۳۱
اعتقاد کارگزارانی ها و اصلاحاتی ها همین است یعنی به اختلاف طبقاتی قرون وسطائی اعتقاد راسخ دارند و خودشان را یک سر وکله بالاتر از مردم میدانند مردمی که امام گفت ولی نعمت ما هستند . هاشمی و روحانی از طرفداران پر و پا قرص تجملات و اشرافی گری هستند و این در تبلیغات انتخاباتیشان هم کاملا هویدا بوده و هست . مانور تجل هاشمی از یادها نمی رود و خیانت فرزندانشان و برادرانشان و... (3820982) (alef-11)
 
محمد حسن .ع
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۳ ۱۰:۰۸:۳۱
بنام خدا، در این وانفسای افشای فیش های حقوقی مدیران که معلوم میشود تعدادی از مدیران حقوق های کلانی را دریافت نموده اند، اینجانب کارمند رسمی وزارت صنعت،معدن و تجارت در سال گذشته پس از 28 سال و نیم خدمت صادقانه و بی شایبه در حالیکه در سمت معاون مدیر کل انجام وظیفه مینمودم، بدون هیچ دلیل منطقی به بهانه تغییر ساختار اداری از پست معاونت مدیر کل به سمت کارشناس مسؤل تنزل مقام یافته و به تبع آن حقوق و مزایای مستمرو غیر مستمر مربوطه بمیزان قابل ملاحظه ای کاهش پیدا کرد. شایان ذکر است اینجانب از تاریخ 28/11/ 71 تا 11 /05/ 83 (11.5 سال )در سمت رییس گروه و از تاریخ مذکور تا 21/5/94 به مدت 11 سال فعالانه در سمت معاون مدیر کل در خدمت وزارت متبوع بوده و کسورات قانونی مترتب بر حقوق و مزایای دریافتی(از قبیل سهم صندوق بازنشستگی، مالیات و... ) بر مبنای پستهای منصوبه کسرمیگردیده، لیکن از سال گذشته با تغییر ساختار در دستگاه محل خدمت،علاوه برقطع تمامی مزایای متعلقه پست های انتصابی ،متاسفانه در آستانه بازنشستگی دچار زیان و خسران مضاعف شده ، در حالیکه سهم صندوق بازنشستگی را با احتساب مزایای مربوط به پستهای مذکور پرداخته ام ،لیکن با توجه به محاسبه حقوق بازنشستگان بر مبنای دو سال پایانی خدمت،میزان دریافتی اینجانب بدون احتساب مزایای 22.5 ساله واریزی می باشد که این رویه خلاف عدالت است. تصدیق میفرمایید که چه ظلمی را همین مدیران برما رواداشته اند. چنانچه اینجانب در هر جای دیگری خدمت مینمودم، در سالهای پایانی نه تنها مقامم تنزل نمی یافت، بل به مقام بالاتر نیز نایل می آمدم. کمااینکه در مورد بازنشستگان دوره قبل به همین ترتیب عمل شده است. لذا از آن خبرگزاری تقاضادارم موضوع را منعکس نمایند. (3821007) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۳ ۱۰:۲۳:۳۶
بی انضباطی ......بی عدالتی .......در پرداخت حقوق دروزارت صنعت معدن وتجارت واختلاف پرداختی درزیر مجموعه ها (هرمعاونت یک اشل حقوقی داردوبه صورت پله کانی پرداخت میشود)تبعیض بیداد می کند لطفا به داد برسید (3821055) (alef-11)
 
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۳ ۱۰:۲۹:۲۹
حقوق های بالا ساده لوحانه است مهم حقوق های اندک پایینی هااست دولت به بهانه نبودن بنیه مالی ازاصلاح حقوق های اندک سربازمیزندودرواقع کارکنان رااستثمارمیکندوفسادورشوه راترویج مینماید.برای حقوق های زیادهم راه حل ساده ای هست وآن اینکه وقتی حقوق ازسقف 7میلیون به بالا رفت تا90درصدآن بعنوان مالیات به خزانه برگرددوحقوق 7میلیونی هم 30درصدش مالیات کسرشود. (3821071) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۳ ۱۰:۵۶:۵۱
خیلی خیلی خیلی از این حرف عصبانی شدم (3821152) (alef-3)
 
حسین
United Kingdom
۱۳۹۵-۰۴-۲۳ ۱۱:۲۹:۴۵
پاسخگویی، شفافیت اقتصادی، استعفای دسته جمعی در صورت یک اشتباه نه چندان بزرگ و بسیاری چیزهای دیگر هم در دنیا مرسوم است. لطفا اینها رو اوکی کنید تا حقوق های نجومی شما هم عادی باشد از نظر مردم. (3821255) (alef-3)
 
احمد
۱۳۹۵-۰۴-۲۳ ۱۳:۱۱:۰۸
رفاه وآسایش وزندگی بدون دغدغه وفقط با 8 ساعت کار وتحصیل رایگان وتامین سلامت ومسکن مردم هم درخیلی جاها رایج است.رقابت هم رایج است نه انحصار صنعت خودرو که مردم را می چاپد وووو... (3821553) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۳ ۱۹:۳۹:۲۰
به ایشان بگوئید نظام اسلامی است و معیارهای آن با دیگر نقاط دنیا فرق می کند. مدیری که این مطلب را درک نمی کند صد حیف که پول بیت المال را صرف او بکنیم. مدیران ما باید اهل کار و خدمت باشند نه گرفتن پول و امکانات . (3822262) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۳ ۲۰:۲۰:۰۰
آقای نعمت زاده در 37 سال گذشته نصف مدت و بیشتر از آنرا بعنوان وزیر و..در وزارت صنایع بودهاند.اکثر صنایع با تکنولوزی فرسوده و نصف ظرفیت کار میکنندو تعدادی هم ورشکست شدهاند.مدیران چنین صنایعی را میش.د با غولهای مدیریت صنایع زاپن-امریکا اروپای غربی-کره جنوبی-ترکیه و..... مقایسه کرد.بعضی از این مدیران دریافتی ماهانه شان بیشتر از غولهای مدبران غربی است..در صورتیکه اکثریت مدیران ما را در غرب برای کارهای دفتری هم نمی پذیرند.
حالا بیایید دستمزد کار گران مظلوم ما را با غرب مقایسه بکنبد چرا همهاش بمدیران چسبیدهاید؟
آ (3822311) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۳ ۲۱:۱۵:۴۲
مارسم خلاف نمیخواهیم فورا بروکنار (3822370) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۳ ۲۲:۲۸:۱۷
البته در دنیا اعدام مفسدین و مدیران خائن دولتی هم رسم است (3822449) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۳ ۲۳:۲۰:۵۰
با سلام ؛ بیچاره محرومین جامعه ؛ باید تاسف خورد که یک وزیر کشورجمهوری اسلامی ایران را که درجهان با داشتن رهبری شجاع و رزمندگان جان برکف ؛ که اصلأ درفکر مادیات نبوده اند با سایر کشورها مقایسه میکند درست است در کشورهای دیگر وجود دارد ما میگویم درکشورما نباید چنین می شد (3822515) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۴ ۱۰:۵۵:۲۴
حقو قهاي بالا براي مديران مرسوم است. در ايران كرياست هست ولي مديريتي وجود ندارد.. (3823014) (alef-3)
 
اسداله پیشدار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۶ ۱۲:۳۷:۴۱
با سلام کلام اقای وزیر کاملا درست است . در تمام دنیا نسبت به ارزش افزوده ای که یک مدیر برای سازمان خود میافریند حقوق و مزایا تعریف میشود و لی در ایران بر اساس شغل هر کسی در آن باکس بنشیند اون حقوق ومزایا را میگیرد خواه چیزی بلد باشد و یا نباشد که عموما در ایران باکس تعریف شده و نفر ملاک نیست. (3825950) (alef-11)
 
محمود
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۲۶ ۱۵:۰۷:۵۳
حقوق بگیران میلیونی باید از خجالت بمیرند در جایی که معلمان با سابقه بیست سال به بالا حدود دو ملیون حقوق هم نمیگیرند واشرافیگری را از زندگی خود بیرون کنند که محال است زیرا مال حرام مزه کرده است (3826247) (alef-11)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.