نظر منتشر شده
۱۵۰
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 377179
پاسخ یالثارات به یادداشت احمد توکلی؛ گنه‌کار بلخ و مسگر شوشتری!
تاریخ انتشار : شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۵۴
هفته نامه یالثارات به یادداشت احمد توکلی با عنوان بازنده و بازنده تر، جوابیه ای داده است که در ادامه می آید:

درپی انتشار مطلبی در یالثارات ۹۵/۵/۶ در مذمت فضای بی‌حیایی و بی‌عفتی بی‌سابقه جشن «حافظ»، جریان انحرافی دوره دولت سابق، با فرصت‌طلبی به تقبیح یادداشت یالثارات و جانبداری از ابتذال هنرمندان در طمع‌گدایی رأی ورود کرده است. و در میانه دعوا جناب آقای احمد توکلی نماینده سابق تهران وارد ماجرا شده و با درج مطلبی با عنوان بد و بدتر، عمل روشنگرانه یالثارات را بدتر از بد برشمرده است که پاسخ روابط‌عمومی یالثارات به ایشان درپی می‌آید:

جناب آقای دکتر احمد توکلی
باسلام و احترام

یادداشت دلسوزانه جنابعالی در سایت الف رؤیت شد. به صرف‌نظر از ضرورت یا عدم ضرورت لزوم ورود حضرتعالی در مسئله‌ای که بین یالثارات و جریان مرده انحرافی فرصت‌طلب بروز کرده، نکاتی جهت استحضار شما و دوستانتان قلمی می‌شود:

۱- جناب توکلی، یالثارات در مطلب کوتاه منتشره هیچ نسبتی به احدی نداده است تا به قول شما مستوجب عقوبت باشد.

۲- در یادداشت کوتاه یالثارات، سخن از معنای فقهی و یا عرفی واژه «دیوث» در میان نیست، بلکه بیان هشداری عام از فرموده نبیّ‌مکرم اسلام است که بی‌مبالاتی مرد نسبت به تبرّج همسرش در مرآ و منظر نامحرمان را دیوثّی شده است و مذموم و گناه.

علیهذا اگر «گنه کرد در بلخ آهنگری» زدن گردن مسگر شوشتری با اتهامات غلاظ و شداد منصفانه نیست!

۳- در مطلب منتشره یالثارات به لحاظ فقهی و حقوقی هیچ‌گناه و بزه‌ای متوجه نویسنده مطلب یالثارات نیست و درک این نکته بدیهی از جانب حضرتعالی که خود از فعالان باسابقه عرصه رسانه‌اید نباید پوشیده بماند!

۴- به راستی چگونه است که در نقد حضرتعالی صورت مسئله پاک شده و در خوشبینانه‌ترین حالت به صورت مسئله‌ای کم اهمیت و پیش‌پا افتاده بروز کرده است. آیا گناه کسانی که به صورت محفلی زیر نام ظاهرالصلاح، «جشن حافظ» را به سالن مدهای وقیح تبدیل می‌کنند و با انتشار عمدی و وسیع تصاویر آن در فضای مجازی و رسانه‌ها به تجری و سدشکنی و تبلیغ رکورد جدید و بی‌سابقه از ابتذال و عریانی مبادرت می‌کنند و به تعبیر روایات اهل‌بیت (علیهم‌السلام) به جنگ با خدا برخاسته‌اند و به عبارت کوتاه‌تر آیا ترویج و تشویق سازمان‌یافته ابتذال و بی‌مبالاتی جنسی همانند بزه یک زن بدحجاب عابر در خیابان‌هاست. واقعا از جنابعالی که فردی متشرع و انقلابی و فرهیخته‌اید قبول این غفلت یا تغافل که از آن همه ابعاد ترویج فساد سازمان یافته در نظام دینی - دستاورد غیور شهیدان پرشمار بسی دشوار- و غیرقابل قبول است!

جناب توکلی! آیا تصور می‌کنید نگاه ولی‌نعمتان حقیقی این کشور به محافل ‌شوی بی‌حیایی همچون شماست. فاین‌تذهبون

والسلام
 
کلمات کلیدی : توهین یالثارات به سینماگران+جشن حافظ
 
مهدي
Germany
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۱۹:۵۹:۲۲
هر كسي يا گروهي كه بر خلاف نظر و منش يالثارات عمل كنه جريانه انحرافي خونده ميشه!!!!! (3855683) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۲۱:۵۳:۲۷
۱- جناب توکلی، یالثارات در مطلب کوتاه منتشره هیچ نسبتی به احدی نداده است تا به قول شما مستوجب عقوبت باشد.

مرد حسابی عین عکس ملت رو انداختی چهارگوشه روزنامت، اسمشون رو هم که گذاشتی .... بعد میگی به کسی برنخورده؟
میخوای فردا عکستو پیدا کنم چهارتا فحش آبدار بدم بهت بگم چون اسمتو نیوردم با تو نبودم؟
دقیقا خوبی؟؟؟؟؟ (3855842) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۲۲:۳۱:۲۱
این ادمایی که من میبینم حرف حساب حالیشون نیست. (3855898) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۲۳:۲۸:۱۵
این جنابان ... شرایط امر به معروف و نهی از منکر رو درک نکرده اند. برادر دینی اگر بدون فکر و بدون برنامه و بدون سعه صدر میخوای امر به معروف و نهی از منکر کنی نکن برادر من نکن. خروجی امر به معروف و نهی از منکرت میشه عصبانی شدن طرف مقابلت دفعه بعد از لج تو هم شده روسری شو میده عقبتر. نکنه همین رو میخوای؟ که حجاب از هنجار تبدیل بشه به ناهنجاری در اجتماع؟ که تصور مردم از دین و دیندار بشه بداخلاق فحاش؟ خودت رو گول میزنی یا مردم رو؟ اصلاً یه بخش از بی حجابی امروز جامعه مقصرش امثال همینا....هستن. کم نیستن کسانی که از لج ... با وضعیت افتضاح راه میفتن تو خیابون یا با حجاب ها رو مسخره میکنن. عمدی یا غیر عمدی تو خیلی از مواقع شما ابزار دست تهاجم فرهنگی هستید. کاش برای یک سری از این نیروهای ارزشی در رسانه قبل از ورود چند دوره کلاس اخلاق و بصیرت بزارن. (3855977) (alef-11)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۰۰:۳۶:۳۲
نباید در پازل نفوذ و ابتذال قرار بگیرید .

آیات و روایات ، کاملا" بیانگر حقایق است . اگر کمی قرآن و احادیث مطالعه و عمل شود ، اوضاع اسف بار ضد فرهنگی و ضد اخلاقی و ضد دینی و ضد قانونی و غیر عقلانی برطرف میشود .
اگر خون شهیدان و مبانی دین پایمال شود ، مملکت به هرج و مرج کشیده میشود و حرامخواران و ویژه خواران و عالیجنابان و آقازاده ها و برادر بازهای بی رحم و حریص و همیشه طلبکار بر کشور مسلط میشوند . (3856078) (alef-11)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۰۱:۰۶:۲۰
حافظ لسان الغیب است .
آیا این انصاف است که از در بزرگداشت کسی که اشعارش ، شعور اخذ شده از قرآن و عرفان است ، فرش قرمز به زیر پای اینگونه اشخاص بیاندازند ؟ !! (3856124) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۰۸:۵۳:۳۰
من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
هر کسی آن درود عاقبت کار که کشت. (حافظ) (3856434) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۱۰:۳۲:۵۵
نه ولی اگر عکس شما را هم بندازند بغلش بنویسند .... روح لسان الغیب شاد نمی شود (3856689) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۱۰:۳۴:۵۰
آیا آنصاف است که تیتر مجله ای نام مقدس امام حسین علیه السلام را دارد کلمه د...ث باشد (3856700) (alef-11)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۵-۱۲ ۰۲:۰۲:۴۸
به فرمایش ها امام حسین (ع) مراجعه کن و ببین که حضرتش ، هم رحمة الله الواسعه است و هم تجلی غذب الهی در برابر بی حیاها .
حضرت سیدالشهدا در راه امربه معروف ونهی از منکر در مقابل بی عفتها و بوزینه بازهایی که شراب مینوشیدند و میگفتند با ما باش و خوش باش قیام کردند . (3861041) (alef-11)
 
دلیل مدعا؟
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۶ ۱۳:۴۶:۵۹
کدام فرمایش ؟؟ می شود نقل بفرمایید یا باز صرفا ادعا است یا نقلی غیر معتبر؟؟ (3869776) (alef-11)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۱۱:۵۱:۵۳
مگر شما قاضی القضات دوزخی؟ (3856940) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۱۴:۲۶:۲۴
دوست گرامی حافظ هم در زمان خودش به کفر گویی و نامسلمانی محکوم شده بود. اصولا هنرمندان و دانشمندان از جمله مولوی حافظ فردوسی ابن سینا ملاصدرا خیام و ... همیشه در معرض چنین اتهاماتتی بودند. الان هم همینطور است هر که با یالثاراتی هاست مسلمان و خداشناس است حتی اگر فقط ظاهری باشد و هر که با انها نیست دشمن خداست. تا بوده چنین بوده (3857357) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۱۴:۳۱:۲۷
شعار حافظ رو به میل خودتون تعبیر و تفسیر نکنین لطفا!! الف این دفعه رو منتشر کن خواهش میکنم (3857369) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۱۵:۲۱:۰۹
شما چطور ادمی هستی انقدر از خودت مطمئنی ؟؟؟ (3857511) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۱۲:۴۲:۱۷
مجید جان! عکسهاشون رو خودشون تو اینترنت منتشر کرده اند!!! (3857083) (alef-11)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۱۳:۰۵:۰۵
کسی از یالثارات ایراد نمیگیره که چرا عکسهاشون رو منتشر کرده. موضوع اینه که یالثارات میگه ما به فرد خاصی اشاره نکردیم در حالی که عکس اون افراد کنار مقاله بوده و مشخصه که منظورشون چه کسانی بوده. شما ایرادی که به توضیح یالثارات گرفته شده رو متوجه نشدی برادر. (3859562) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۵-۱۲ ۰۷:۳۶:۳۶
عزیز برای یک فحش اینقدر غیرتی شدن خوب یه نموره از غیرتشونو موقع لباس پوشیدن زنانوش خرج می کردند (3861111) (alef-11)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۲۲:۲۲:۰۴
برادران بدانید وآگاه باشید با این لحن صحبت وتیترها فقط دارید آب به آسیاب دشمنان ایران و نظام واسلام میریزید ولاغیر...واقعا درکِ این حقیقت که مواضع شما در اکثر مواقع باعث دور شدن دل مردم و جوانان از نظام شده و باعث خوشحالی دشمنان این نظام شده خیلی سخته؟واقعا خیلی سخته که درک کنید مواضع شما در اکثریت به اتفاق مواقع، به نفع یک جناح سیاسی فرصت طلب تموم شده و دل مومنین واقعی رو هم بدرد آورده ودر پشتیبانی از یک جناح که دلسوز واقعی کشور هست به تشکیک انداخته؟اگر شما ادعا دارید که دوست دارِ نظام هستید و ادعا دارید به جناح اصولگرا و بزرگانش احترام میگذارید پس باید گفت حواسمون به غضنفر باشه و مارادونا را رها کنیم...تورو خدا کمی بیشتر به رفتار وصحبتهای خود فکرکنید والله جای دوری نمیره..اگر اصرار بر ادامه رویه خود دارید ادامه دهید ولی صلاح بر این است حرف دلسوزان را گوش دهید ....فاین تذهبون (3855877) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۰۰:۵۲:۵۶
به هیچ کدوم این دو خبرگزاری کار ندارم.تعحبم ازون خانمه که تو همه سریالها با چادر و مقنعه نقش دختر مذهبی بازی میکنه و اینجا این سرو تیپ داره.
بابا حداقل خودت باش دو رو نباش.
انصافا فقط خانم نامداری همه جا به یک شکل ظاهر شده. (3856103) (alef-11)
 
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۱۶:۴۲:۲۱
شما کلا نگرفتی! اینا بازیگرن. یعنی اگه یه بازیگر نقش یه معتادو بازی کرد باید معتاد شه که یه وقت دورو نباشه؟!؟! (3857736) (alef-11)
 
ایل بختیاری
۱۳۹۵-۰۵-۱۳ ۱۰:۴۴:۴۲
من هم به هیچ یک از دو خبرگزاری کاری ندارم . تعجبم ازون شخصی که تا حالا نمیدونه بازیگر یعنی چه ؟ بازیگر ان یعنی بازی میکنن نه واقعی .
فقط خانم نامداری انصاف خودشه !!!!!!!!!!!!! (3863715) (alef-11)
 
گواهی با آگاهی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۵ ۲۲:۲۵:۰۶
شما معنی نقشی رو بازی کردن رو چه می دانید؟؟؟ نکند انتظار دارید کسی هم که در اکثر فیلمها نقش دزد و قاتل را بازی کرده، باید برود دزدی و آدم هم بکشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ تا لابد دورو نباشد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (3868628) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۰۱:۱۲:۳۵
الان هم خدا رحم کرد اقای توکلی اونطرف قضیه بود وگرنه سیلی از تهمت ها و...رو این دوستان روانه میفرمودند.
به این دوستان عرض میشه که یک تجدید نظری در رفتارتون داشته باشید تا دیر نشده (3856135) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۰۱:۲۳:۱۳
جریان انحرافی؟؟
شک ندارم دست یالثارت با سرمایه دارهایی که استاد جوسازی و پرت کردن حواس مردم هستند توی یه کاسه هست
چه زمانی بهتر از این زمان برای فراموشی فیشهای نجومی؟؟؟؟
جالبه که کسی نمیپرسه این صفت انحرافی رو چه کسی اول بار به دولت قبل نسبت داد؟؟
ایاهمانهایی که برای کنار یک بازیگر نشستن و عکس انداختن جریان انحرافی راه انداختند الانم هم مواضعشان در قبال سایرسیاسیون یکی هست؟؟ (3856159) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۱۰:۰۵:۵۲
ابتذال و بی بند وباری و حرامخواری و ویژه خواری و برادر بازی و رانت و اختلاس و نجومی ، با هم نیستند ؟ !!
یعنی شما فکر میکنید ؛ اینهایی که برنامه ی مبتذل و غیر شرعی و غیر اخلاقی در جشن حافظ به راه انداختند ، از مستضعفین و محرومین جامعه هستند ؟ !!

یعنی معتقید نجومی های بیرحم و درنده ، هیچ وجه اشتراکی با نفوذی های فرهنگی و ابتذال نوین ندارند ؟ !!
متأسفیم (3856621) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۰۲:۲۱:۲۳
مسئولين روزنامه يالثارات ، در خوشبينانه ترين حالت ميشود گفت ، شما و نويسنده شما هدفى خوب را با عملى اشتباه دنبال نموده است ، شما با بدترين و وقيح ترين حالت ممكن اقدام به
نهى از منكر نموده ايد ، در حقيقت روزنامه شما با عملى مجرمان و منكراتى اقدام به نهى از منكر نموده است و اين زيبنده حداقل اسم روزنامه شما نيست . (3856222) (alef-13)
 
تشکر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۰۹:۳۱:۰۱
ما زیاران چشم یاری داشتیم
خودغلط بود آنچه ما پنداشتیم
شیوه چشمت فریب جنگ داشت
ما غلط کردیم و صلح انگاشتیم (3856536) (alef-11)
 
مشکین نقاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۱۰:۰۵:۴۱
در تعجبم از کسانی که میفهمن که این روزنامه در اظهاراتش تند روی کرده ولی نمی خوان بفهمن قبل از اون کار هنرپیشه ها از اون غلط تر بوده!

همه عیب خلق دیدن، نه مروتست و مردی
نگهی به خویشتن کن، که تو هم گناه داری (3856620) (alef-11)
 
United States
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۱۳:۳۵:۵۴
من خود بنده عاصی وناچیز خدا هستم اما آقای دکتر یک نصیحت هم به آن مرد بزرگوار می کردید که این قبح به کاربردن آن را شکست از حضرت جوادی انتظار بیشتری داشتیم تا از بقیه (3857221) (alef-11)
 
علوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۱۳:۳۷:۲۶
جناب آقای توکلی بزرگوار و آزادمنش از یک نکته اساسی غفلت فرموده اید، آنچه فرموده اید تا حدودی در مورد عدم رعایت حجاب و مسایل پیرامونی آن درست است، گرچه در همین مورد هم اشکالات متعددی در فرمایشات شما دیده می شود، اما موضع اصلا این نیست، یعنی موضوع عدم رعایت حجاب توسط چند نفر در یک مراسم یا جشنواره نیست، بلکه موضوع مهم ترویج عدم رعایت حجاب و تبرج است، این کار توسط یک زوج عادی صورت نگرفته بلکه، توسط مجموعه ای از هنرمندان که هویت فاخر فرهنگی دارند و نقش اول را در فرهنگ سازی در جامعه ما را دارند صورت گرفته است، این مساله ای نیست که مصلحین و دلسوزان واقعی و مومنی امثال جناب آقای توکلی آن را را در قالب عدم رعایت حجاب و تبرج موردی و از افراد معمولی کاهش بدهند، جناب آقای توکلی این چیزی نظیر همان حقوق های نجومی و خیانت به ارزش هاو حتی بدتر از آن است ، همانطور که دزدی و جیب بری معمولی یک جوان بیکار زشت و قابل سرزنش است اما در عیار خیانت به ارزش ها محاسبه نمی شود اما دزدی و حرامخوری مدیران نجومی جرمی بزرگ و خیانت به ارزش ها و شایسته اعتراضی چنین گسترده و ملی است به عنوان نهی از یک منکر شوم که احیا کننده اشرافیت است ،آری اگر یگ زوج جوان معمولی در خیابان یا جشنی نسبت به رعایت حجاب چنین تبرجی داشتند، شایسته سرزنش و تذکر جدی، بود اما در عیار خیانت به ارزش ها محاسبه نمی شد، اما چنین عمل زشتی توسط هنرمندان که از اقشار آگاه و فرهنگ آفرین و الگوی جامعه هستند شکی نیست که باید در عیار تهاجم به ارزش های نظام و دهن کجی به شهدا و جانبازان و حرمت خانوده های آن ها، ملاحظه شود و جناب آقای توکلی عزیز این موضوع را نیز با همان همت جهادی و انقلابی به مطالبه عمومی به مبارزه با بسترهای فساد اخلاقی در کنار بسترهای فساد اقتصادی تبدیل کننده، و اگر چنین رویکرد را اتخاذ نکنید مروجان بسترساز فساد تبدیل به طلبکاران از نظام و انقلاب و مردم مومن و وفا دار به ارزش ها خواهند شد، چنانکه تجربه نشان داده است شکی وجود ندارد که جناب توکلی عزیز این غفلت را با کمال شجاعت با تجدید نظر جبران خواهد کرد. (3857224) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۱۵:۴۱:۳۶
آقاي علوي من با اجازه تون صحبتاتونو خلاصه مي كنم چون ممكنه همه حوصله نداشته باشن همشو بخونن:
وقتي كسي به ارزشهاي نظام دهن كجي مي كنه.
وقتي بيحجابي رو ترويج مي كنه.
وقتي حرمت شهدا و جانبازان و خانواده هاي آنها رو نگه نمي داره.
و خلاصه وقتي از اينجور كارا مي كنه.
.
.
.
.
.
ما ميتونيم بهش بگيم ديوث!!!! (و روي اينكار اسم امر به معروف و نهي از منكر و ترويج اخلاق اسلامي و حديث و روايت و ... بذاريم!!) (3857566) (alef-11)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۵-۱۲ ۲۱:۱۲:۳۶
ما نمیگوییم د... / بلکه این تعریف حرکات اینچنینی است .
معصومین علیهم السلام تجلی احکام الهی هستند و از فرمایشات ایشان است که اگر مردانی با این مشخصات را د.... خطاب کنند ، حرجی نیست . (3862877) (alef-11)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۵-۱۴ ۰۰:۰۴:۲۶
چرا ناراحتی تعریف دیو را بدست بیاور بعد تطبیق بده اگر داشت ناراحت نشو اگر نداشت جار بزن و شکایت کن (3865633) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۲۰:۰۳:۳۵
سنگ پا !
برخی دارن مقیاس های سنگ پا بودن را جا به جا می کنند! (3855687) (alef-13)
 
بیژن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۲۰:۰۹:۳۲
یالثاراتی های عزیز بنده می خواهم عرض کنم تا حدودی صحبت های آقای توکلی در آن نامه یا خبر درست بود و گناه شما اگر بزرگتر از کسانی که به قول شما «دیوث» خوانده شدند، نباشد، کمتر هم نیست چرا که بنده برای اولین بار این عکس های هنرمندان و همسرانشان را از طریق شما مشاهده کردم و اولین سؤالی که به ذهنم خطور کرد این بود که چگونه است که مدعیان امر به معروف و نهی از منکر خود امر به منکر و اشاعه آن کرده اند؟ (3855695) (alef-13)
 
سورنا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۲۰:۱۳:۳۵
ادبیات محترمانه جناب دکتر کجا و بی ادبی یالثارات کجا !
چرا یک بار برای همیشه با افراط گرایی برخورد نمیشود؟! (3855698) (alef-13)
 
با نام
Austria
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۰۱:۴۲:۰۷
برو عمووووووو
حرف یالثارات معلومه به مذاقتون خوش نمیاد چون حرف حق تلخه از قدیم گفتن (3856175) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۱۲:۲۸:۲۷
حرف حق با فحاشی د...ث ؟! (3857048) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۱۴:۴۷:۰۰
موافقم (3857421) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۲۰:۳۹:۱۶
طرف تیتر یک روزنامه‌اش «دیوث» بوده بعد به بقیه میگه وقیح! (3855726) (alef-13)
 
پرویز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۰۸:۲۳:۳۰
ای وای من چقدر با ادب. یارو فعل دیاثت رو انجام داده بهشون بر نمیخوره. اینا اسمشو اوردن گفتن نکنید, ای وای من بی ادبی شده. خسته نباشی گلم (3856382) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۱۳:۲۲:۵۱
دیوث = بی غیرت
حدیث هم بوده که مصداق ... بازیگران هست
در کشور قانون منع بی حجابی داریم و همینطور فرهنگ غنی چند هزار ساله
بنده اگر فردا بیام تو خیابون بزنم تو گوش شما و کسی باهام برخورد نکنه میشه بی قانونی ! ما نمی تونیم سلیقه ای برخورد کنیم ! حجاب قانونه و باید حجاب رعایت بشه. (3857190) (alef-11)
 
سجاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۱۳:۴۵:۵۳
خودنمایی زنانه همراه با حضور شوهر که خیلی زشت تر و قبیح تر از به کار بردن یک واژه زشت است، شما چه مردمی هستید که از یک واقعیت زشت تنفر ندارید ولی از یک کلمه زشت متنفرید، درست شبیه آن عالیجنابی است که به جای لحاف درخواست پالان الاغ می کرد ولی به، نوکرش میگفت بی ادب برو خودش را برایم بیار ولی خواهش میکنم اسمش را نیار. (3857246) (alef-11)
 
سعید راد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۰۱:۰۶:۲۰
هرجا زیر کامنت ها عدد مثبت ۵۰۰ و ۶۰۰ و ۷۰۰ به بالا دیدید و موضوع مقاله در باره یک جناح سیاسی یا یک ارگان یا نهاد بود شک نکنید که این مثبت ها از روی عقل و استدلال و منطق نیست، از روی تعصبات حزبی و باندی و جناحی است. و هیاهو است برای هدفی خاص. این روزها که حقوق های نجومی مطرح است به صورت یک مطالبه ملی و عمومی ، تا خبری و مطلبی و مقاله ای در موضوع دیگر درج می شود سر و کله مثبت های ۳ رقمی مدافع مدیران نجومی و اشرافیت پیدا می شود تا موضوع را عوض کنند و مساله حقوق های نجومی فراموش شود ، (3858653) (alef-11)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۵-۱۲ ۲۱:۱۴:۴۶
سعید راد عزیز ؛ خدا خیرت بدهد . (3862882) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۲۰:۵۰:۲۳
خوب به سلامتي الف جان بعد از اين هر توهيني رو چاپ كن بگو منظور ما معني چين تايپه اي اين لغت بود (3855740) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۲۰:۵۳:۴۸
شهدا فقط رفتن که حجاب مردم درست بشه؟؟؟دزدیدن ازجیب مردم و غارت و چپاول مردم فریب مردم فقر مردم نیازهای ضروری مردم مسکن ازدواج و شغل درمان تحصیل اینا چی ؟؟؟!!!
اینقدر با احساسات مردم بازی نکنید و استفاده ابزاری از شهدا نفرمایید که مردم میدانند شما چن مرده حلاجید!!! (3855750) (alef-13)
 
سندباد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۲۳:۵۸:۲۸
هم شغل و مسکن و درمان و تحصیل و ازدواج و هم حجاب باید اصلاح گردد. (3856023) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۰۷:۲۰:۰۳
از کار یالثارات دفاع نمی کنم اما اگر وصیت نامه شهدا را خوانده باشید تعداد بسیار زیادی از آنان توصیه های اکید درباره رعایت حجاب داشته اند. (3856303) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۰۸:۳۴:۰۰
چون می دانستند تا همان چند سال پیش بسیاری حجاب نداشته و این انتخابشان نیست، پس توصیه به انتخاب می کردند، ولی حتی تصور آن را نداشتند روزی حال و روز مردم جوری شود که دندان را بکشند چون از عهده هزینه اش بر نمی آیند!!! (3856395) (alef-11)
 
همتی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۰۹:۰۸:۰۸
حتما همینطوره اما تمامی شهدا در کنار این توصیه نوشتند که ما بی هیچ ادعایی برای دفاع از جان و ناموس مردم به جبهه رفتیم و طبیعتا شهادت را پذیرفتیم بهتر نیست توصیه را بر اصل ترجیح ندهیم (3856462) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۰۹:۵۳:۲۶
خداپدرتو بیامرزه...شهدا به مردمی که وصیت شهدا را میخوانند توصیه کرده اند که حجاب را رعایت کنند...ولی آیا به کسی ماموریت داده اند اینچنین به کسی بخاطر حجاب توهین کنند و دل مردم.را بشکنند و باعث ضربه به دین و دیانت شوند؟کجای وصیت نامه شهدای عزیزمون همچین چیزی اومده؟چرا از هرچیزی به نفع توجیه کارهامون استفاده میکنیم؟ (3856593) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۱۴:۲۸:۵۰
راست میگویید چون اون موقع فکرش رو هم نمیکردن چنین اختلاصها و دزدیهایی در جامعه قراره اتفاق بیافته وگرنه شاید ... (3857364) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۱۵:۱۷:۴۷
به نکته خوبی اشاره کردید (3857496) (alef-11)
 
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۲۰:۵۵:۵۰
یادم می آید یک زمان نه چندان دور یکی از معضلات کشور که نشریه ها بدان می پرداختند فیلمهای مبتذل ویدیو بود که الان آن مسئله با آمدن ماهواره و اینترنت وموبایل و... خودبخود حل شد!!! (3855751) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۲۰:۵۷:۲۳
چرا بعضی از افراد مذهبی و انقلابی مدل حرف زدنشون این جوریه؟ (3855754) (alef-13)
 
ضا
Germany
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۲۳:۰۳:۵۹
تایید نمی کنم اما اینها انفجار نارضایتی از وضعیت ولنگاری فرهنگی ست. (3855947) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۲۳:۳۳:۰۶
بعضی ها زینت پیامبر هستند بعضی ها هم با سوء خلق مایه ننگ پیامبری که مبعوث شد برای کمال مکارم اخلاق. به جای اینکه جذب کنن خودی ها رو هم دفع میکنن (3855986) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۰۹:۰۹:۰۶
مذهبی رو خوب اومدی! (3856464) (alef-11)
 
موسي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۲۰:۵۸:۲۸
جناب توكلي درود بر شما كه افراط و تفريط نداريد

براي اينكه دغدغه مسلماني برادران يالثارات مشخص بشه
و رفع شبهه جناحي از انها برداشته شود

لطفايا لثارات براي بحث رباي بانكي كه يك حرام الهي است ، يك تيتر بزند (3855756) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۲۱:۱۰:۲۲
عجب کوچه علی چپی!!! هر ولی و امامی همواره از افراطی ها لطمه دیدند و زمان حاضر هم از این قضیه مستثنی نیست. (3855771) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۱۹:۳۵:۳۹
جداي از همه اين بحثها، كوچه علي چپ عبارت خوبي نيست مخصوصا از قلم يه شيعه علي. مسير اميرالمومنين صراط مستقيمه. (3858139) (alef-11)
 
Canada
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۲۱:۱۰:۳۱
با توهین و ناسزا و فحش و زور و کتک جامعه درست نمی شود. این کارها تنفر را در جامعه بیشتر می کند. (3855772) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۲۱:۱۰:۴۴
چه جماعت گستاخی
برای یالثارتی ها هدف وسیله را توجیه می کند برداشت شخصی از دین برای تحقق اهداف سیاسی (3855773) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۰۷:۲۱:۱۹
یالثارات گستاخ است اما آنان که در کشور اسلامی ترویج مبارزه با احکام اسلامی می کنند گستاخ نیستند؟! (3856305) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۰۸:۴۹:۴۹
فکر کنم شما جزو تحریریه یالثارات هستید و مسئول پاسخگویی به کامنتها هستین (3856427) (alef-11)
 
بانو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۱۵:۵۶:۵۶
اتفاقا من یکی طالب اجرای احکام اسلامی در کشور اسلامی هستم .در کشور اسلامی با محتکر و مختلس و ادم ربا و رانت خوار و .......چکار می کنن؟ (3857602) (alef-11)
 
www
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۲۱:۱۱:۵۱
"جناب توکلی، یالثارات در مطلب کوتاه منتشره هیچ نسبتی به احدی نداده است تا به قول شما مستوجب عقوبت باشد."

آخه این حرفه؟!!وقتی عکس افراد را آوردی چه لزومی داره اسم ببری؟ روی حرف شما مشخصه با چه کسانی است.

در ثانی فرضا شما هیچ اشتباهی مرتکب نشده اید. از اول تاریخ تا به حال چه کسی تونسته با این جور حرف زدن دیگران را اصلاح کنه؟ این حرف شما نه تنها اصلاح نمی کنه بلکه بدتر و بدتر می کنه. بابا چرا درک نمی کنید که بخش زیادی از این بی حجابی ها ناشی از همین برخورد بد و زشته.

آقا نکن! نهی از منکر بلد نیستی نکن! شما که به روایات استناد می کنید چرا این همه روایت درباره ی چگونه نهی از منکر کردن را نادیده می گیرید؟ وای بر شما که دافعه تان از جاذبه ی شبکه های ماهواره ای هم بیشتر است. (3855779) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۲۱:۱۳:۱۲
شیعه در تاریخ کم از افرادی مثل اینان ضربه نخورده است... اینان خود را عین حکم الله می دانند. (3855781) (alef-13)
 
نور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۱۶:۰۱:۳۷
فقط شیعه نیست کل مسلمانان . (3857618) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۲۱:۲۲:۴۶
وقتی بر خلاف رویه و شاید قانون، مرجعی قضائی در مورد این نشریه حکم شورای نظارت بر مطبوعات را وتو می کند، معلوم است که توصیه دلسوزانه شخصی موجه مثل آقای دکتر توکلی را هم وقعی نمی نهد. در اینکه برخی هنرمند نما به شئون دین، اخلاق و قانون کشور بی حرمتی کردند هیچ شکی نیست، لیکن وظیفه یک نشریه هم تقبیح فاسد با روش افسد نمی باشد (3855793) (alef-13)
 
صفوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۰۹:۱۵:۲۰
بحث رو سیاسی نکنید هر کس به وظیفه خودش عمل می کند اونها تصور می کنند برای دفاع از حقوق همسرانشان چنین رفتاری را انتخاب کنند اینها تصور می کنند موظفند برای دفاع از باورهای خود چنین بنویسند و آنها هم تصور می کنند وظیفه رفع توقیف از اینها را دارند قبول کنید کسی دنبال کسی نیست موضوع عمل به وظبفه است (3856489) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۲۱:۲۳:۳۵
پس منم میگم اونهایی که از مال مردم ارتزاق میکنن و مستقیم و غیرمستقیم با بودجه بیت المال خودشون را میگردانن اما علیه مردم و ارامش کشور مینویسن خیلی حرام لقمه هستن
طبق استدلال نشریه یالثارات اسمی نبردم و گناهی از نظر فقهی بر گردنم نیست پس منتشرش کنید (3855797) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۲۱:۲۴:۰۲
سال 73 دوستی داشتم بسیار مومن و .... و خیلی ظاهر دیگران برایش مهم بود ، دختری که شلوار جین میپوشید یا دختر یا خانومی تخ سفر خارجی رفته بود یا خانومی که موهایش را زنگ کرده بوو همه آنها از نظر او مشکل اخلاقی داشتند و انزجار و نفرتش را فاش بیان میکرد و جالب بود که فساد های اقتصادی آن زمان هاشمی و خاندانش اصلا برایش مهم نبود و هیچ وقت تنفری از این بابت وجود نداشت (3855799) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۲۳:۴۴:۴۴
من هم دوستی دارم بسیار مومن که اگر قصد امر به معروف و نهی از منکر کنه دوستانه و غیر مستقیم و با خوش خلقی طرف رو متوجه میکنه که طرفش با آغوش باز پذیرای صحبتش میشه. اتفاقاَ بر عکس خوش خلقیش خیلی هم شدید معترض هم فسادهای اقتصادی مورد اشاره شما و هم فسادهای اقتصادی دوره احمدینژاده. هنوز هم باهاش دوستم. لطفاً بیخودی یک طیف باارزش جامعه رو با چند نمونه زیر سوال نبرید. مقصر اونهایی هستند که از این طرف و از اون طرف امثال این طیف خشن بدخلق رو جای مومن جا میزنن و مردم رو از دین دور میکنن (3856009) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۰۷:۲۳:۰۰
عمل و احساس یک نفر ملاک و شاخص نیست. (3856306) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۲۱:۲۵:۰۴
ولی نعمتان این کشور ما مردم هستیم.. (3855802) (alef-13)
 
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۲۱:۲۵:۳۲
زنده باد نماینده دلسوز اقای توکلی (3855803) (alef-13)
 
توحید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۲۱:۲۵:۳۸
قدیما جنگ با خدا، ربا بود که شما و امثال شما ازش مطلبی نمی زنید
البته الانم تو گوگل بزنی جنگ با خدا، مثل قدیما ربا رو مصداق این جنگ معرفی می کنه.
بنده نه از اینطور لباس پوشیدن ها خوشم میاد، نه از احمد توکلی(متن شون عالی بود واقعا)، نه از امثال چی چی لثارات که هنوز میخ شون توی جریان انحرافی گیر کرده.
ولی مادامی که شما صحبتی از مشکلات بدتر جامعه نکنید، و ریختن تو خیابون تون محدود به حجاب و فیلم باشه، تمام سعی م رو می کنم که با این طرز لباس پوشیدن کنار بیام، اگه پا داد تشویق شون هم کنم، فقط لج شما. (3855804) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۰۷:۲۴:۲۱
یعنی شاخص رفتار لج بودن با این و آن است؟ (3856309) (alef-13)
 
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۲۱:۳۳:۳۸
و در آخر باید گفت آآآی نفس کش!!!!!!! بابا چرا شما اینقدر دعوا دارید برادر من همچین میگن عریانی بوده که بنده رفتم عکس های جشن رو دیدم در این حدی هم که برادران رگ گردنشون بیرون زده نیست بابا (3855817) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۰۷:۲۵:۳۸
کم کم فاطمه خانم. به آن جا هم خواهد رسید. به نظر می رسد عده ای پا جای پای غربیها می گذارند و از شکستن مرزها و حدود جامعه و خانواده خود تا رسیدن به آنه هیچ ابایی ندارند. (3856310) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۰۷:۲۷:۱۵
راه سعادت جامعه مان، صراط مستقیم و اطاعت از فرمان خداوند مهربان است. (3856311) (alef-13)
 
رجبی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۰۹:۱۹:۳۶
فرمان خداوندی به تعبیر چه کسی حاضرین در مراسم یا نویسندگان مقاله (3856503) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۱۴:۳۸:۵۷
خداوند مهربان است اما چرا امثال یالثارات انقد نامهربانند؟؟ (3857397) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۲۱:۳۷:۲۰
متاسفانه فاصله فرهنگی عمیقی در جامعه ما بروز کرده تا بدانجا که رفتاری که برای بخشی از جامعه ما عادی و پذیرفته است برای بخش دیگر مصداق گناه و زیر پا گذاشتن ارزشها تلقی میشود . با گذشت زمان این فاصله عمیق تر شده قشر محافظه کار جامعه در طبقه متوسط و مرفه با پذیرش دو نوع رفتار اجتماعی در فضای عمومی و خصوصی با این تضاد کنار آمده ملیون ها نفریکه بسواحل ترکیه میروند در حالیکه ما در تابستان و زمستان از نعمت دریا برخورداریم شاهد این مدعاستکه رفتار این گروه در داخل کشور پذیرفته نیست . (3855823) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۲۲:۲۷:۲۷
دقیقا سرشان را زیر برف کرده اند تا حقایق جامعه را نبینند ! (3855890) (alef-11)
 
توکل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۰۹:۲۲:۲۹
یعنی فاصله فرهنگی عمیقی در جامعه ما بروز کرده بین کیا با کیا اینطوری شده چرا همنطوری بیشتر می شه چرا نمی شه کمش کرد اگه این فاصله کم بشه بدتر نمیشه (3856509) (alef-11)
 
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۲۱:۵۰:۱۰
من با کار یالثارات موافق نیستم.
ولی به نظرم آقای دکتر توکلی عزیز که انصافا ایشان را به حق گویی و عدالت قبول دارم، در مطلبی که عنوان کردند، اندازه ی بدی هر کار را میبایست بهتر میرساندند.

چرا که به نظر کار یالثارات از نوع «بدتر» نیست، ازنوع «بد» است. و «بدتر» اعمال افراد غیرمحجبه و شوهران ایشان بود.

قلبا دعا میکنم روزی به دقتی بالا در تحلیل این گونه موارد برسیم که سخت معتقدم راه سعادت جامعه مان زدودن ناخالصیها از «گفتار» و «رفتارمان» است.
در این صورت است که خداوند هم در ظرفمان برکتهایی عجیب خواهد ریخت که از اثر آن کارهای بزرگ انجام خواهد شد. (3855838) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۰۰:۰۷:۰۳
متاسفم برات (3856035) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۰۱:۱۷:۳۶
برادر معنی دیوث را شاید نمی دانید که کار این بد دهنهایی که پیامبر (ص)در خصوص انها می فرملیند :کسانی که فحاشی می کنند و بر کار خود اصرار دارند درهای بهشت بر روی انها بسته است را فقط بد می دانید با عرض پوزش از تمامی عزیزان معنی دیوث یعنی کسی که ناموس خود را جهت رابطه جنسی به دیگران عرضه می کند. این سخن نه بد و بدتر بلکه بسیار زشت هست این سخن لایق چاله میدان هست نه یک واحد رسانه ای و فرهنگی و مدعی تشرع قطعا این واحد نشان داده که ازادی بیان را با ازادی دشنام و تهمت اشتباه گرفته است دادستان باید ورود کند و این روزنامه را تعطیل و این اقایان محاکمه گردند (3856148) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۰۹:۲۳:۰۷
این تعریف شما است (3856511) (alef-11)
 
کاظم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۰۹:۴۸:۲۷
نه تنها محاکمه باید به اشد مجازات محکوم هم بشه . (3856579) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۰۲:۰۹:۰۵
عزیزم از این لحاظ بدتره که ادعا داره کسی که ادعای مسلمانی میکنه نباید به دام بیفته دلسوزی جناب توکلی از این جهته. (3856206) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۰۲:۲۵:۴۵
براى نهى از منكر كردن نبايد به منكرات متوسل شد ، فحاشى و زشت گويى زيبنده روزنامه هاى ما نيست و ميتوانستند ان عكس را منتشر كنند و ان افراد را با حديث و آيات نصيحت و ارشاد نموده و از وزارت ارشاد و مسئولان برپاكننده آن مجلس نيز بصورت صحيح انتقاد نمايند . (3856228) (alef-13)
 
خاتمکی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۰۹:۲۴:۵۶
چرا هر کی فکر می کنه تو جایگاه و شرایطی قرار داره که می تونه نه باید امر به معروف و نهی از منکر کنه (3856518) (alef-11)
 
بانو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۲۲:۲۱:۱۰
یادمه چند سال قبل یک ویدئو تو اینترنت و فیسبوک می چرخید که توش یه مربی فوتبال تو برنامه نود، یه چیزی به زبون آورده بود که شبیه همین کلمه ی قبیحیه که تو یالثارات اومده. چقدر آدم حیرت زده می نوشتن که نه، نگفته بابا، اینقدر می فهمه. یک عده دیگه هم می گفتن چرا درسته و طرف در یک لحظه از دستش دررفته و ادب ذاتی خودش رو نشون داده. حالا بعد چند سال، اون کلمه به راحتی تو روزنامه مملکت نوشته می شه و ازش دفاع هم میشه، در یک مراسم رسمی در دانشگاه، همراه با یک صفت "فرهنگی" و "سیاسی"، روی پلاکاردهای "دانشجویان" مملکت می نشینه، و به صورت مصدر، در کلام برخی بزرگان دیده می شه. هر چند که در این مورد آخری، توضیحی ارائه شد. خلاصه این است مشتی نمونه خروار از اوضاع رو به قهقرای اخلاق در کشور ما. (3855876) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۲۲:۲۹:۲۵
این بی عفتی و زنهای خود را در معرض دید قرار دادن اگر دیو.. و بی غیرتی نیست پس چیست ای خاک ...در قدیما بردگان زن را برای فروش بزک میکردند تا بهتر جلوه کنند کاری که الان این بی ...می کنند (3855894) (alef-11)
 
خلیل رسولی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۲۲:۳۶:۱۲
به کجا داریم می رویم (3855907) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۲۳:۱۴:۴۳
برادران یا لثاراتی عزیز!!
لطفا یک کم هم تیترهایتان را به تفسیر و توجیه دزدی و اختلاس و عذاب آن و... اختصاص دهید.
با تشکر (3855957) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۲۳:۳۰:۴۶
شما را بخدا الفاظ مقدس را خرابش نکنید ! با لثارات الحسین !!!!!!!! (3855981) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۹ ۲۳:۳۳:۱۷
شما زمانی میتوانید از مردم یک جامعه انتظار داشته باشید لباس پوشیدنشان مطابق معیارهای اسلامی باشد که آن جامعه واقعا یک جامعه اسلامی باشد. من از شما یک سؤال دارم: کجای جامعه ما به شما نشان میدهد این جامعه یک جامعه اسلامیست که شما اینگونه دربرابر رعایت حجاب در آن برآشفته میشوید؟ (3855987) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۰۰:۲۴:۱۹
از این سموم که بر طرف بوستان بگذشت
عجب که بوی گلی هست و رنگ نسترنی

مزاج دهر تبه شد در این بلا حافظ/
کجاست فکر حکیمی و رای برهمنی» (3856054) (alef-11)
 
ثارالله
United Kingdom
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۰۰:۳۵:۲۱
حق را آقاى توكلى گفته و روزنامه الثارات بايد توقيف شود (3856075) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۰۱:۰۹:۱۳
توقف روند یا نقطه تعادل در جامعه

ویدئو، مقنعه، اندازه مانتو، دکمه مانتو، ...!!
ناهار با نون پنیر تا قرمه سبزی در ماه رمضون!!
حقیقت یا سیال تر از ژله!!

مقدمه
شاخه ای از علم وجود دارد که در آن مباحث اجتماعی یا اقتصادی، با مفاهیم فیزیکی شبیه سازی می شود.
به علاوه جان نش (ریاضی دان برنده جایزه نوبل اقتصاد) در تبیین "نظریه بازی ها" مفهوم "تعادل" را ارائه نمود. نقطه تعادل حالتی از سیستم است که در آن، هیچ کدام از بازیگران (تأثیر گذاران)تمایلی به تغییر وضعیت ندارند...
با وقوع انقلاب اسلامی، تراز انرژی جامعه بالا رفت (مثل الکترون که انرژی میگیرد)!!
شنیده ها از وقایع دهه شصت بر چنین انرژی بالایی گواه است.
"روند پدیده های طبیعی، به سمت کمترین انرژی است"

بیان مطلب:
متأسفانه؛
موضوعی که ذهن بنده را درگیر کرده، "مشاهده روند استهاله فردی و اجتماعی است".
اجباری بودن حجاب، جرم بودن صرف ناهار در ماه رمضان و مواردی از این دست، موضوعی قابل بحث است اما به نظر مطلب مهتری وجود دارد.

اگر "حداقلی از حجاب" درست است؛ پس مرور زمان نباید آن را تغییر دهد.
این مسئله در ذهن ایجاد میشود که نداشتن حجاب نه گناه هست و نه جرم، فقط جامعه با شیب ملایمی به سمت نقطه ای شاید مبهم حرکت می کند.

به نظر نوعی "روند" از اول انقلاب ایجاد شده که هر روز مبانی دیروز تغییر میکند و به سمت عرف دنیا نزدیکتر می شود.
حتی به نظر میرسه در "صدا و سیما" به عنوان انحصاری ترین رسانه ایران نیز هنجارها در حال تغییری پیوسته هستند..

نتیجه گیری و راهکار:
اگر واقعا چیزی به عنوان مبانی وجود دارد؛ این روند باید در یک نقطه متوقف شود.
نقطه ای که مذهبی ها و غیر مذهبی ها (به هر دلیل و با هر عنوانی) به دنبال عدول از آن بر نیایند.
به طوری که شکاف بین دو نسل کاهش یابد.

در این راستا می بایست ابتدا الگو، دکترین، پارادایم، مبانی و ... تعریف شده و بر اساس آن قوانین و هنجارهایی شکل بگیرد و به مرور درونی شده و رضایت همگان را جلب کند.

مسائلی مانند عرف، حدود وظایف حکومت، حرکت جامعه و فرد به سعادت، حقوق اولیه و ... نیز باید روشن تبیین بشه.

در این میان، احتمال اینکه کل جامعه پیرامون هریک از مباحث به توافق نرسند بسیار زیاد است اما ارائه مباحث به صورت باز و روشن رشد در جامعه را به همراه خواهد شد. (3856128) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۱۴:۴۳:۰۵
کشتی خودتو،فیزیک درس میدی؟! (3857411) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۰۲:۲۲:۰۸
حق گویی جناب توکلی شوخی تلخی است (3856224) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۰۲:۲۹:۳۱
مرز بین تفکر انقلابی و تفکر انحرافی بسیار باریک است. نوع تفکر و استدلال و منش یالثاراتی ها در این موضوع بسیار مشابه طرز تفکر و استدلال انحرافی است. کدام جنگ باخدا؟؟؟؟؟ (3856229) (alef-13)
 
مهدی
Austria
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۰۳:۱۴:۴۹
برادران و خواهران عزیز، از دری که فقر وارد بشه ایمان میره، حالا به نظر شما آقازاده ها، اختلاس گران میلیاردی، رانت خوارها و ... جامعه را به سمت ابتذال, فقر و بی ایمانی میکشند یا پوشش همسران هنرمندان؟! بیاید انصاف داشته باشید. جالبه که یالثارات حتی آقای دکتر توکلی که سالها است که در امر قانونگذاری فعال هستند را به غفلت و عدم آگاهی متهم میکند و و ادعا میکنند که در متنشان که عکس هنرمندان با همسرانشان در کنار آن کلمه دیو... چاپ کرده بودند هیچ نسبتی به احدی نداده اند!!! به این مگین دنیای وارونه!!! تهمت به زنان و مردان مسلمان گناه هست و حق الناس محسوب میشود.آقایان یا لثاراتی ولی‌نعمتان حقیقی ایران تک تک مردم جامعه ایران هستند. (3856254) (alef-13)
 
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۰۷:۰۲:۳۳
آدم بودن انقدر سخته که حاضرید این و اون بهتون فحش بدن ولی ظاهرتون را اصلاح نکنید .

بی فرهنگی هم معظلی شده!!! (3856293) (alef-13)
 
مانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۱۱:۵۶:۴۲
باشعور بودن هم ظاهرا برای شما و امثال شما خیلی سخته! (3856960) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۱۴:۳۶:۳۹
یعنی الان جنابعالی ادمید و بقیه ادم نیستند؟ یکم خجالت بکش. باور اونا با باور جنابعالی متفاوته چرا همه مردم باید با باور تو زندگی کنن تا ادم حساب بشن؟ (3857390) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۱۴:۴۵:۰۳
شما احتمالا نمیدونی بی فرهنگ یعنی چی (3857416) (alef-11)
 
سمیه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۱۵:۱۳:۵۲
جناب ابوذر؛ حیف اسم شما، دیگران به چه حقی باید فحش بدهند؟ کی با فحش شنیدن، به راه راست رفته اخوی؟ امر به معروف با فحش؟ واقعا که شما دلواپسان نوبرید بخدا.... (3857486) (alef-11)
 
مانا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۱۶:۰۸:۳۵
این واون خودشون صد تا مشکل دارن اولیش بی ادبی. (3857638) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۵ ۲۲:۳۵:۰۲
معضل صحیحه نه معظل! (3868641) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۰۷:۳۶:۴۷
ترمز بریدگانیم ای باد شرطه بر خیز ... (3856321) (alef-11)
 
مازندرانی
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۰۷:۴۹:۰۱
واقعا متاسفم برای کسانی که بدون درنظر گرفتن توانائیهای اشخاص به نماینده مردمی ودلسوز نظام آقای توکلی رای ندادند.ایشون افتخار این کشورند.سالم وبی ادعا دنبال حقیقت (3856336) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۰۸:۱۰:۰۷
واقعا بی غيرتی اين جماعت تا کجا داره ميره واقعا که دوستان ميگن چرا عکس زدی مرد حسابی شوهرش راضيه عکس ناموسشو بی حجاب مياره بیرون تو ناراحتی (3856360) (alef-11)
 
حسام مرادعليوند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۰۸:۱۶:۰۹
اخلاق گمشده امروز جامعه اسلامي ما

امروزه هم در فرهنگ هم در سياست و هم در اقتصاد و اجتماع اصل اساسي اسلام همان اخلاق است كه گمشده جامعه ما است دوستان لثاراتي و غيره همه دچار اين وضعيت تاسف بار شده ايم!
راستي چرا اسلام و قرآن و ائمه معصومين اينقدر در حفظ حرمت و آبروي افراد تاكيد داشتند؟آيا اگر كسي در گوشه اي هم مرتكب گناهي شده وظيفه ما رسانه ها و آمران به معروف!! افشاگري و ترويج آن گناه و بي آبرو كردن افراد است.در دين مبين اسلام براي شهادت دادن به جهت قتل يك نفر چه شرايطي آورده شده است؟ مگر غير از دونفر شاهد عاقل و بالغ مي باشد؟اما براي شهادت به امر زنا چه شرايطي آورده است؟پر واضح است كه شرايط سخت شهادت دادن بر اين گناه كبيره بدون شك جلوگيري از ترويج اين گناه كبيره مي باشد!. دوستان مسائل را سطحي و سياسي نگاه نكنيم و ببينيم مثلا مولايمان حضرت علي چگونه رفتار ميكردند با غاصبان بيت المال و حاكمان فاسد. منكر بزرگ جاي دگر است كه اين بلاي بدحجابي را در جامعه روز به روز ترويج مي دهد.جامعه ما متاسفانه كم كم بسوي استحاله فرهنگي مي رود و در اين بين مسولين،رسانه ها، نهادي هاي فرهنگي و خود مردم هر كدام نقشي و تقصيري بر عهده دارند فارغ از يكسان بودن آنها. اما بد اخلاقي و بي اخلاقي افراد يك جامعه نسبت به يكديگر اگر نگوييم مهمترين نقش اما بهترين بستر مي باشد براي استحاله فرهنگي يك جامعه و دور شدن از ارزش هاي اسلامي
خودمان را دريابيم (3856371) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۰۸:۱۶:۵۲
1-هاشمی بد بود خاتمی بد بود احمدی بد بود روحانی هم بده پس کی خوبه !!؟؟؟؟؟؟
2-این همه دم از شهدا می زنید چرا به مشکل پدر و مادرپیر شهدا نمی رسید که هزارا مشکل دارند ولی مسئولین بی توجه هستند (3856373) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۰۸:۱۸:۰۵
با دیدن این عکسها که متاسفانه الگوی خیلی از ایرانی ها - بهتر است بگوییم تهرانیها- شده اند نتیجه می شود حدود 30% مردم تهران مسلمان هستند. (3856375) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۰۸:۲۳:۰۶
انشالله اين نشريه خاطي هميشگي بسته مي شود (3856381) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۰۸:۳۳:۲۹
یالثارات همه می دانند که معنی تیتر شما چیست ایا می شود به کسی گفت فلان وبعد بگوییم منظورمان معنی ان نبوده بلکه چیز دیگری بوده (3856394) (alef-11)
 
یحیی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۰۹:۰۱:۲۹
وجدان بهترین محکمه هست
عمل بازیگران و نعوامل جشن حافظ را در کفه حق باید گزارد یا در کفه باطل؟؟؟؟؟
اگه حقه که هیچ ولی اگه باطله هر مسلمونی باید به هر روشی مخالفتش را اعلام کنه
خلاص
ضمنا گردن خودمون را پل جهنم بقیه نکنیم..... (3856445) (alef-11)
 
رسول مشهدي
Denmark
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۰۹:۲۴:۳۱
پيشنهاد ميكنم نشريه يالثارات نام خود را عوض نمايد و نامي برخود نهد كه مناسب ادبياتش باشد. (3856517) (alef-11)
 
hamid Reza
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۱۰:۱۱:۲۷
با سلام سالها پیش دوستان و همکاران بنده میزبان یک همایش بین المللی بودیم . معاون شهردار استانبول میهمان ما بود. ایشون رو بردند حافظیه . اوجا کنسرت سنتی برقرار بود . پرسیدند اینجا چه خبره موضوع چیه ؟ براش توضیح دادند که اینجا قبر یک حافظ قرآن هست . فوری عصبانی شد و شروع به پرخاش کرد جوری که مجبور شدند دستجمعی اونجا رو ترک کنند و تا ساعتها بعد از شدت عصبانیتش کم نشد . بعد از اینکه سرحال شد ازش پرسیدند چی شده که پاسخ داد برای مرده باید قرآن خوند نه ساز و آواز زد و مسر بود که اینکار هم کفره هم توهین به قرآن .
من چیزی دیگه نمیگم نه کار به لثارات دارم نه توکلی نه اصلاح طلب نه اصول گرا اما وقتی به رفتار اون مقام ترکیه ای فکر میکنم ازینکه چقدر از اسلام دور افتادم خجالت می کشم (3856631) (alef-11)
 
مهدی
Austria
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۱۶:۵۴:۰۶
برادر، انوقت شما از ایشان نپرسیدید که چطوری هست که در ترکیه هر ساله بر سر مزار مولانا در ترکیه کنسرت می گذارند و مردانی همراه با موسیقی با لباس هایی با دامن بلند رقص سماع برگزار میکنند؟! کافی است فقط در اینترنت خودتان سرچ کنید. ... (3857757) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۰۰:۵۱:۰۰
احتمالا چون مولانا شعرهاش فارسیه، دوستان ترکیه ای نفهمیدن رقض سماع رو سر قبر کی برگزار می کنن! (3858635) (alef-11)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۱۰:۳۱:۰۰
هر کدام از منظری به موضوع نگاه کرده اند.
متأسفانه بی حجابی در جامعه ی ما تبدیل به بی حیایی شده !!! (3856684) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۱۱:۱۵:۴۷
داستان اینجا است که دیگه کسی زورش به زنها نمیرسه
شوهر هم زیاد حرف بزنه میگه طلاق بده
خدا لعنت کنه اونی رو که به زور ملت ایران رو بی حجاب کرد (3856812) (alef-11)
 
مینا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۱۶:۱۰:۴۹
اونم زورش نرسید .خدا رحمت مادر مرا تا اخر عمر چادر می پوشید. (3857648) (alef-11)
 
كارشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۱۱:۲۷:۴۱
كار يا لثارات درست مثل اين است كه كسي با لجن روي ديوار بنويسد لطفا نظافت را رعايت كنيد. (3856857) (alef-11)
 
جلیلوند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۱۲:۰۳:۲۰
واقعا همچین روایتی داریم ؟
چون من یکبار چک کردم این آدرس روایت دیگری موجود بود (3856982) (alef-11)
 
Anonymous Proxy
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۱۲:۲۰:۴۶
چه رویی دارند؟ (3857023) (alef-11)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۱۲:۲۲:۴۱
انصار اولین گروه تند رو ی بودند که با ادبیات سراسر افراطی وخشن
بنیانگزاربداخلاقی سیاسی در ایران شدند که آگاهانه یا از روی تعصب وبی خبری
آب به آسیاب دشمن ریختند وچهره ای زشت از اسلام را به جهانیان معرفی کردند (3857033) (alef-11)
 
سلیمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۱۳:۵۳:۱۲
کم کم دارد قبح این واژه (دیو..) از بین می رود و وارد زبان روزنامه نگاری می شود. قبلا لاتها و قمه کش ها و عرق خورها و مستها از این کلمه استفاده می کردند. راستی ما را چه شده است؟ (3857275) (alef-11)
 
Netherlands
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۱۷:۰۴:۵۳
الان هم همونا استفاده میکنند (3857778) (alef-11)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۵-۱۴ ۰۰:۵۵:۳۱
راستی جامعه عریان شده اسمش رو گذاشتم هنر (3865693) (alef-11)
 
سروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۱۵:۴۹:۴۷
سلام
شاید عده ای اصلا شرع ندانند و یا با شرع عناد داشته باشند
لیکن
رعایت حجاب و عفت و حیا در انظار عمومی و مراسمات و... امری قانونی است
اتفاقا اغلب همین بی ...ها خودشان را روشنفکر و قانونمدار و دمکرات میدانند
ولی برای ... پراکنی و ترویج بی بندو باری و تحریک عام از طریق پوششها و لباسها و آرایشهای غیر مناسب - قانون را زیر پا میگذارند
لذا باید با هرگونه مظاهر منتفی حیا و عفت شدیدا برخورد شود
وگرنه کار به جاهای بدتر ازین نیز خواهد رسید و نباید بگذارند کار به جاهایی برسد که مثل معتادان امروز که هیچ کس یاری مقابله با آن را ندارد.
برخورد جدی و قانونی و بدون ملاحظه با بی حجابی و بد حجابی و تحریک کنندگان وسوسه های شیطانی را از نظام جمهوری اسلامی ایران انتظار داریم . (3857588) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۱۶:۰۶:۱۴
این کلمه نقل و نبات شبکه های اجتماعی شده.
خدا وکیلی اگه جلوی بد حجابی هم گرفته نشه بد جور ملت کج می رن. الان کم کم روسریها برداشته شده موهای بلند بیرون گذاشته شده مانتوهای باز و چند روز دیگه برهنگی کامل ...
این بود آرمان های ما؟؟؟؟؟؟ (3857633) (alef-11)
 
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۱۷:۳۳:۱۱
کار یالثارات هوشمندانه بود ، یا ٱقایونی مثل توکلی بدحچابی و بی عفتی هنرمندان را قبول دارند که در اینصورت مصداق حدیث کاملا درست ، اگرم آقای توکلی قبول ندارند پس باید مصداق بارزش در جامعه رو هم قبول نداشته باشند و گشت ارشاد بی معنی میشه ، حالا قبول دارین آقای توکلی یا نه؟ (3857849) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۲۲:۰۷:۰۹
خدایا چی شد که باید نمیشد؟ حقگویی شده افترا وتهمت !!! اللهم اعجل ولیک الفرج (3858380) (alef-11)
 
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۰۰:۱۱:۳۱
وقتی بیت المال مسلمین بی چاره را خرج عده ای دلقک کنند ....
وقتی بودجه های کلان صدا و سیما به جیب خانواده های به اصطلاح هنرمند برود ...
وقتی تریبون صدا و سیما دربست در اختیار بازیگران باشد...
از اینا انتظاری بیش از این نیست (3858586) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۱۲:۵۱:۲۵
چرا سایت شما امکان منفی دادن به نظرات را نداره!!!؟؟ (3859529) (alef-13)
 
سید
Germany
۱۳۹۵-۰۵-۱۱ ۲۰:۵۸:۲۸
دیوث که در لغت به معنای مردی است که نسبت به ناموسش غیرت و تعصب نداره!!!! کسی با اون پوشش زنش رو میبره توی مراسم اگه بی غیرت نیست پس چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خودتون رو زدین به اون راه یا دارین مثلا قیافه روشنفکری می گیرید؟؟؟؟؟؟؟ (3860533) (alef-11)
 
عليرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۲ ۱۲:۱۷:۴۵
پاسخ اقاي توكلي يكطرفه است و واقعا وضع حجاب بازيگران خيلي از خطوط قرمز رو رد كرده و بايد به يالثارات احسنت گفت
كدوم شبكه تلويزيوني ايران اين چند ساله جرات كرده تصاوير جشن هاي مختلف مربوط به سينما رو پخش كنه يا كدوم روزنامه مي تونه تصاوير مربوطه رو تو صفحه اولش چاپ كنه ميشه يكي بگه اين يعني چي اگه ابتذال نيست پس چيه؟ (3861779) (alef-11)
 
سعید
۱۳۹۵-۰۵-۱۳ ۱۵:۰۸:۳۲
من میخوام این را عرض کنم که هنرمندان ما که در نقشهای مختلف ان هم در فیلمها و سریالهای مختلف ایفای نقش میکنن باید این را بدانند که مسئولیت بسیار سنگینی در مقابل مردم و ایثارگران و شهدا و .... دارند و باید به ان نقشهائی که برعهده میگیرند پایبند باشند . این که هنرمندی در یک سریال نقش بسیار خوبی را بازی میکنه ولی در محافل دیگر با رفتار و گفتار و پوشش خود ان را نفی میکند این عین بی هویتی میباشد . باید هنرمندان ما متعهدانه عمل کنند تا در مقابل شهدا شرمنده نشوند . (3864510) (alef-11)
 
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۴ ۰۱:۲۱:۵۷
کار لثارات بداست قبول این گروه افراطی بی منطق
وبداخلاقند باز هم قبول دشنام دادن کار آدمهای عاقل
نیست اینهم قبول اما بی حجابی چطور؟!!!!!! (3865732) (alef-11)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.