نظر منتشر شده
۳۰۶
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 211948
اظهارات دادستان کل کشور:
فرد همراه مداح تیراندازی کرده/ مرتضوی ممنوع الخروج است/ از علی جنتی چنین اظهاراتی بعید است
بخش داخلی الف، 24 دی 92
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۱۳
دادستان کل کشور گفت: پرونده شلیک منتسب به مداح معروف همچنان در حال رسیدگی است و این در حالی است که فرد همراه آقای کریمی شلیک گلوله را به گردن گرفته است.

سخنگوی قوه قضاییه حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای عصر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: متأسفانه در جریان پرونده تیراندازی منتسب به یکی از مداحان تهرانی رسانه‌ها مطالبی را نوشتند که عمدتاً درست نبود.

وی خطاب به رسانه‌ها گفت: من به شما تأکید می‌کنم که در شرایط این چنینی اجازه دهید تحقیقات انجام شده و پس از مشخص شدن ابعاد مختلف جریان نسبت به آن اطلاع‌رسانی شود. محسنی اژه‌ای با اشاره به اینکه امروز یک نسخه کامل پرونده را مورد مطالعه قرار داده است، گفت: این اتفاق در تاریخ ۵ دی ماه امسال رخ داده و بر اساس ساعاتی که در پرونده ذکر شده این حادثه پس از نیمه شب رخ داده است.

وی گفت: بر اساس اعلام شاکی و مداح معروف مشخص شده سه خودرو در اتوبان شهید بابایی مسیر شرق به غرب در حرکت بوده‌اند که دو تای آنها ۲۰۶ و یکی از آنها مزدا بوده است. وی گفت: شاکی پرونده مدعی شد که در داخل تونل سبقت می‌گیرد و این در حالی است که پس از این سبقت خودروی آقای کریمی برای وی چراغ می‌زند و این فرد هم از خط وسط به خط کناری منتقل می‌شود. شاکی می‌گوید پس از این اقدام صدای چند تیر می‌شنود که یکی از این تیرها به خودرو اصابت می‌کند.

محسنی اژه‌ای گفت: پس از این اتفاق ماشین شاکی و ماشین آقای کریمی در گوشه اتوبان می‌ایستند و با یکدیگر به واسطه شناختن همدیگر احوال‌پرسی می‌کنند و سپس خداحافظی کرده‌اند. شاکی ادامه می‌دهد که فردای روز حادثه تنی چند از دوستانش به وی می‌گویند از آنجا که ماشینت تیر خورده نمی‌توانی آن را بفروشی و درست کنی به همین دلیل شاکی به پلیس مراجعه می‌کند.

محسنی اژه‌ای ادامه داد: پس از حضور شاکی در مرجع انتظامی پرونده تکمیل شده و از شاکی و همچنین مداح معروف آقای کریمی تحقیقات انجام می‌شود در حالی که شاکی می‌گوید شکایتی ندارد و فقط خسارت ماشینش را می‌خواهد. دادستان کل کشور گفت: این در حالی است که فردی که همراه آقای کریمی بوده مدعی شده که اسلحه برای وی بوده و اجازه شلیک هم داشته است و از این فرد هم تحقیقاتی به عمل آمده است.

اژه‌ای گفت: در حال حاضر هنوز قرار نهایی برای این پرونده صادر نشده است اما با توجه به تحقیقاتی که انجام شده به زودی قرار صادر می‌شود. در پاسخ به این سوال که آیا این پرونده از جنبه عمومی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد یا خیر، گفت: به طور قطع پس از انجام تحقیقات اگر ضرورت داشته باشد از جنبه عمومی هم مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

وی گفت: باید بررسی شود که فردی که ادعا می‌کند اسلحه برای وی بوده و همچنین مجوز حمل سلاح داشته در هنگام استفاده از آن قوانین و ضوابط را رعایت کرده یا خیر؟

سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد: البته برخی از اظهارات شاکی و دو خودروی دیگری که همراه وی بوده‌اند، متفاوت است و در برخی از اظهارنظرها گفته‌اند که ما آقای کریمی را می‌شناختیم و فقط می‌خواستیم کمی سر به سر وی بگذاریم اما او فکر کرد قصد مزاحمت برایش داریم.

مرتضوی ممنوع الخروج است
دادستان کل کشور از ممنوع الخروجی مرتضوی خبر داد و گفت: برای این فرد احضاریه صادر شده است. محسنی اژه‌ای گفت: مرتضوی ممنوع الخروج شده و برایش احضاریه صادر شده است. وی افزود: پرونده این فرد در حال رسیدگی است.

در سطح جنتی نیست که بخواهد برای قوه قضائیه تعیین تکلیف کند

سخنگوی قوه قضائیه در واکنش به مصاحبه علی جنتی وزیر ارشاد با شبکه قطری الجزیره انگلیسی گفت: در سطح آقای جنتی نیست که بخواهد برای قوه قضائیه تعیین تکلیف کند.

غلامحسین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضائیه در واکنش به اظهارات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مصاحبه با الجزیره انگلیسی گفت: به تازگی برخی از افراد به صورت جریانی سازمان یافته که اکثراً در خارج از کشور و از جریان ضدانقلاب و فراری‌های فتنه هستند، دارند علیه قوه قضائیه فضاسازی کرده، به این قوه فشار می‌آورند و با تحریکاتشان قصد دارند بر روی افکار عمومی تأثیر بگذارند.

محسنی اژه‌ای گفت: من مصاحبه‌ای که مدنظر شماست را امروز مطالعه کردم و نمی‌دانم که درست ترجمه شده یا خیر، ولی مشخص است که سؤال شبکه الجزیره کاملاً جهت‌دار و تحریک‌کننده علیه قوه قضائیه بوده است و اگر یک مسئول هوشمند در مقابل یک شبکه خارجی قرار بگیرد، نباید علی‌القاعده چنین پاسخی به این سؤال بدهد.

محسنی اژه‌ای گفت: اما بعد از گفتن این مقدمه باید بگویم که من در تماسی که با آقای جنتی گرفتم، او مدعی شد که صحبت‌هایش تحریف شده و باید هرچه سریعتر این موضوع را تکذیب کند و اعتراض شدیدی هم به این شبکه داشته باشد؛ چرا که این مصاحبه چهل و چند روز پیش گرفته شده اما در طول این مدت ۳ نوبت پخش شده است و کاملاً مشخص است که الجزیره از پاسخ آقای جنتی خوشش آمده که این مطالب را ۳ نوبت پخش کرده است.

دادستان کل کشور گفت: اما اگر این مطلب صحیح باشد و اینها اظهارات آقای جنتی باشد، باید بگویم که بیان این مطلب آن هم در جواب یک شبکه بیگانه سطح قضیه را از سطح یک عنصر سیاسی _ مذهبی دارای شصت و چند سال سن پایین آورده و قابل توقع نیست؛ البته در سطح آقای جنتی نیست که برای قوه قضائیه تعیین تکلیف کند.

وی گفت: افتخار قوه قضائیه این است که در چارچوب قانون و سیاست‌های کلی نظام عمل می‌کند و تابع جریانات روزمره سیاسی نیست و البته سیاست‌زده هم عمل نمی‌کند. اژه‌ای گفت: این جور که آقای جنتی گفته‌ است یعنی ما باید قانون را زیر پا گذاشته و سلیقه‌ای عمل کنیم و اینگونه اظهار‌نظر‌ها سطح ایشان را تنزل می‌دهد و در حد یک وزیر سیاسی و فرهنگی نیست.

دادستان کل کشور گفت: به نظر می‌رسد فشاری که از جانب جریان فتنه و ضدانقلاب به ما وارد می‌شود نشانه اقتدار و ضابطه‌مند عمل کردن دستگاه‌های قضایی است و اگر قوه قضائیه مثبت عمل نمی‌کرد، دلیلی نداشت اینها این همه به ما فشار وارد کنند و این اقتدار و عملکرد مثبت قوه قضائیه است که اینها را به واکنش وادار کرده است.

سخنگوی قوه قضائیه همچنین درباره آخرین جزئیات رسیدگی به پرونده بابک زنجانی نیز گفت: پرونده در حال رسیدگی است اما بعید می‌دانم فرد جدیدی در این پرونده بازداشت شده باشد.
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۱:۲۲:۲۶
وقتی یک وزیر در سطحی بحساب نیاد که انتقاد کنه و نظر بده !
پس کی میتونه نظر بده ...

( جدا از درست یا نادرست یک نظر، اصل فرایند اظهار نظر زیر سوال رفته ) (1908877) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۳:۵۷:۱۹
آقا اصلا میخواین طرفو به جرم اینکه بهش شلیک شده بگیرین محاکمه اش کنین؟! (1909228) (alef-13)
 
لرستانی
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۰:۲۴:۳۲
بزرگوار اگر حضرتعالی بودی و همراه زن وعیالت بهتون تعرض میشد چه موضعی میگرفتی
از خدا بترس و فقط برای رضای خدا سخن بگو نه رضای شیطان (1909715) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۲۳:۳۴:۰۹
فعلا که شما ها در راه رضای شیطان حرکت می کنید ! (1911495) (alef-10)
 
فضول
۱۳۹۲-۱۰-۲۶ ۰۰:۳۸:۴۷
جناب پس از نظر شما باید در اتوبان امسلح بود و هرکه ازت سبقت بگیره به عنوان تعرض به رگبار بست! (1911579) (alef-10)
 
ahmad
۱۳۹۲-۱۰-۲۶ ۰۸:۱۲:۳۶
شليك مي كردم شليك مي كردم
اصلا از فردا هر كي بهم چپ نگاه كرد بهش شليك مي كنم (1911703) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۱:۰۸:۴۰
یه آزمون بزرگ برای قو قضاییه ببینیم با کسی که بسیار آدم با نفوذی است چگونه برخورد خواهد شد؟ (1909802) (alef-13)
 
حمید
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۱:۱۱:۰۹
شلوغ نکنید همه دارن راست میگن داستان واقعی اینجوری بوده: شاکی از مداح سبقت میگیره و مزاحم او و خانواده اش میشه، مداح می ایسته و خانواده رو پیاده میکنه و یک نفر با اسلحه و مجوز رو سوار میکنه و ماجرای تیراندازی شکل میگیره، شاکی که از اراذل بوده پیاده میشه و یک نفر که از دوستداران مداح بوده سوار میشه و بعد ماجرای ملاقات پیش میاد و روبوسی و اینا. پس گمان بد نبرید دوستان. (1909809) (alef-13)
 
على
۱۳۹۲-۱۰-۲۶ ۰۰:۰۱:۵۳
ببين تو واقعا استعداد خوبى تو نوشتن سناريوى مورد پسند دارى ، چند تا بنويس بده ده نمكى فيلم بسازه (1911534) (alef-10)
 
نیما
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۱:۱۴:۱۳
مطابق با قانون و با صراحت بسیار بالا کسی که تیر اندازی کرده محارب است و باید اعدام شود چون باعث ترس مردم شده است باید درس عبرتی بشود (1909816) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۱:۳۱:۲۷
اقا داره میشه عین فیلمهای هندی .تازه دارند می فهمند مداح معروف با شاکی برادر بوده اند و سالها پیش از هم دور افتاده اند و دوستان از روی خال روی دستشان این را فهمیدند.
وای چقدر دراماتیک (1909874) (alef-13)
 
ندیده نشنیده
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۱:۳۷:۵۷
دقیقتر بخون مطالب و فرموده های دادستان محترم را چیزای جالب تری میفهمین
به جوونه و ماشینش شلیک میشه
بعدش کمی جلوتر میزنن کنار با هم گپ و صحبت و خنده میکنند و میروند
( میروند به همین سادگی نه دعوایی نه داد هواری !!!)
فرداش دوست جوون به اون میگه ماشینت گلوله خورده نمیتونی بفروشی و درستش کنی برو به 110 بگو که تیر خوردی
این یعنی اینکه وقتی جوونه کنار اتوبان ایستاد ماشینش را برانداز نکرده !!!!
اصلن مگه بعد از تیر اندازی نزدند کنار که دعوا کنند با هم
پس چرا جوونه ماشینشو دورتادورشو ندیده !؟
بعد از کنار زدن با هم گپ میزنند !!!؟؟
ما که نفهمیدیم قضیه چی بوده کی راس میگه کی ....؟
بعدش اون طرف کی کی بوده که اون آقا هم مجوز اسلحه داشته
چون میگن که خود مداح معروف هم جواز اسلحه داره
هر سلاحی شماره مخصوص به خودش را دارد مثل شماره ملی آدمها . کافیه ببینند از کدوم شماره اسلحه شلیک شده و میفهمند برای کی بوده اون اسلحه و جالبه که بعد از 20 روز طرف میاد راست میگه که من بودم آقای مداح شلیک نکرده !!!!
چرا این 20 روز به همه دروغ میگفته ؟!!!!
مسلمون و مومن که نبایستی دروغ بگه ؟ (1909890) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۱:۵۵:۱۰
به شعور مردم توهين كردند چيزي نشده كه (1909932) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۹:۱۶:۲۹
موافقم ! این اراذل و اوباش که باعث تکدر و ناراحتی خادمین ائمه اطهار شدن باید به اشد مجازات برسند! (1911059) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۲۰:۴۰:۳۸
متاسفانه اظهارات اقاي اژه اي خيلي متناقذ است. حالاادعا ميكنند كه محمود كريمي اصلا تير اندازي نكرده!!!!!!!!!!!!!!!!!! (1911226) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۲۲:۴۸:۵۸
اقا اصلا من تیر اندازی رو گردن میگیرم (1911411) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۰:۴۸:۳۸
وقتی در عصر تکنولوژی راجع به یک واقعه چند دقیقه ای صد تا روایت داریم این سوال پیش نمیاد که این تاریخ چند هزار ساله رو چطور نوشتن؟ کیا نوشتن؟ برا چی نوشتن؟ کی نوشتن؟کجا نوشتن؟راست نوشتن؟ دروغ نوشتن؟... (1909322) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۶ ۱۰:۴۳:۳۲
یعنی واقعا گل گفتی (1911925) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۷:۰۸:۲۰
آیا در سطح این آقا هست که دربارۀ وزیر نظر بدن؟؟ (1909429) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۷:۵۶:۵۷
بابا مارا ببو حساب کردی پس نتیجه کی گیریم قاتل همان مقتول است ومقتول همان قاتل (1909491) (alef-13)
 
abbas
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۸:۲۸:۳۹
چطور قوه قضاییه و سپاه در قوه مجریه دخالت میکنند و حرف میزنند؟ (1909519) (alef-13)
 
abbas
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۸:۳۶:۱۴
اقای توکلی
آیا سکوت شما در این مورد صحیح است؟ آیا شما بعنوان نماینده مردم ایران نباید به این سخنان ایراد بگیرید؟ آیا وظیفه شما فقط وفقط قوه مجریه است؟ آیا وقتش نیست که دادگاههای ما درست رفتار کنند؟ آیا وقتش نیست که قوه قضاییه مردم را راضی کند؟ (1909529) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۱:۴۲:۳۶
نه عزيز برادر،اين دست سوالات در خور آقاي توكلي نيست. چون تبر ايشون فقط براي زدن دولت جناب روحاني است وبس . الف چاپش كن البته جچاپ نكردي هم مهم نيست (1909897) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۸:۳۸:۱۵
قبلا گفته شده که کریمی با خانواده بوده و حتی شاکی نیز در مصاحبه اش گفته پسر کریمی جلو نشسته بوده است. (1909534) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۹:۲۳:۰۷
آقای عزیز ایشان گفتند در سطحی نیستند تعیین تکلیف کنند نه اینکه انتقاد سازنده کنند چرا حرف دروغی را میخواهید القا کنید. ضمنا آقای جنتی نباید در کار دیگر قوا دخالت کنند (1909603) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۱:۱۶:۰۷
من به مسئولین توصیه میکنم برخورد بسیار جدی کنند وقتی بارها شنیده ایم که مقامات قضایی میگویند اسلحه سرد هم عینا مثل اسلحه گرم است و استفاده از ان در حکم محاربه است حال که از اسلحه گرم استفاده شده اگر مسئولین محترم برخورد نکنند فردا اگر کسی در ملا عام با چاقو زورگیری کرد ان وقت دیگر نمیشود ان فرد را به اشد مجازات محکوم کرد چون ان وقت مسئولین به تبعیض محکوم میشوند یا اگر باز هم در آینده فرد با نفوذی از اسلحه استفاده کند و این بار خدای نکرده اتفاق ناگواری پیش بیاید همه افراد خواهند گفت اگر با پرونده تیر اندازی مداح معروف برخورد جدی میشد کسی جرات نمیکرد دست به این کار بزند (1909825) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۳:۴۹:۰۶
چرا تو این سایت نمیشه امتیاز منی داد؟ (1910285) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۶:۵۷:۲۷
دیگر قوا نیز در کار ایشان دخالت نکنند نظارت کنند. (1910787) (alef-13)
 
علي
۱۳۹۲-۱۰-۲۶ ۰۷:۴۳:۱۸
البته اگر انتقاد هم مي كردند دوباره مثل صحبتهاي آقاي علي مطهري سرو صدا به راه مي انداختند كه توهين شد و فلان و ..... (1911678) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۱:۳۲:۱۲
قضات محترم آخرتی هم هست (1909875) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۹:۱۲:۱۲
ترسیدید تعداد مثبتها بی نهایت بشه که ورش داشتید (1911048) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۶ ۱۳:۵۴:۱۸
به نظر من خود اون طرف اسلحه رو داده به محمود کریمی گفته به من تیراندازی کن باید دارش بزنن!!!!!!!!!!!!! (1912399) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۶ ۱۴:۲۳:۴۲
آقای اژه ای نگفتن در سطح انتقاد و نظر دادن نیست
ایشون گفتن:در سطح تعیین تکلیف نیست
این دوتا خیلی باهم فرق میکنه (1912498) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۱:۲۳:۲۸
آخه واقعا چی فکر میکنید که اینطوری میگید که فرد همراه کریمی تیراندازی کرده همه میدونن که و همه جا گفته شده که خودش تیر اندازی کرده حالا یه شبه عوض شد ه این کتمان حقیقت نشون میده (1908880) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۲:۵۱:۲۲
اقاي كريمي اسلحش رو ميده به يكي ديگه تيراندازي كنه؟ حرفتون با عقل جور در نمياد!
بعدش تونل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وای خدای من. کجای اتوبان بابایی تونل داره که ماها تا حالا ندیدیم؟ (1909112) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۲:۵۲:۲۲
یادم باشه از این به بعد تو اتوبان سرقت نگیرم
وگرنه سروکارم با اسلحه است (1909116) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۸:۳۴:۰۳
lمخصوصا تو اتوبان بابايي (1909526) (alef-13)
 
نسرین
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۸:۴۵:۳۱
مجید جان سرقت نه سبقت. (1909543) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۶ ۰۰:۳۸:۵۳
خانم نسرین ظاهرا شما یه تنه اومدین به جنگ صدها نفر متاسفانه باید بگم نظر اکثریت مردم مخالف شماست (1911580) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۳:۰۵:۳۱
شما فکر کن تونل داره دیگه (1909148) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۳:۰۹:۴۹
تو تونل سبقت گرفته بعد بهش تیر اندازی میشه بی خود و بی جهت بعد احوالپرسی و خوش و بش بعد شکایت برای پول
آفرین واقعا" این موقع هاست که یاد این شعر می افتم که: همه چی آرومه من چقدر خوشحالم!!!! (1909396) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۶:۳۱:۵۴
همانطور که یک مداح راننده داره. انهم راننده مسلح و آماده برای شلیک کردن!! (1914406) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۲:۲۱:۵۷
وقتی دادستان کل کشور میگه تونل داره بگو چشم (1909380) (alef-10)
 
نسرین
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۸:۴۴:۵۷
نخیر عزیزم اسلحه اش رو نمیده به کس دیگه اون اسلحه اصلاً مال کس دیگه بوده.بالاخره خداروشکر که رضایت دادند فرد اصلی رو رو کنند و آبروی بنده خدا کریمی رو از فدای کس دیگه ای نکنند. (1909542) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۲۱:۲۶:۴۷
خانم عزیز شخص ایشان گفتند من مجوز حمل اسلحه دارم و اسلحه متعلق به ایشان است شما چگونه در روز روشن این کار انکار می کنید ؟! (1911309) (alef-10)
 
احسان
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۰:۱۱:۰۶
برادر من اگر از قبل خبرهاي اين حادثه رو مطالعه كرده بودي متوجه مي‌شدي كه شروع مزاحمت يا درگيري از جاده بوده كه هر دوطرف از شمال به سمت تهران مي‌آمدند و در اتوبان بابايي ماجرا به اوج مي‌رسه (1909686) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۰:۱۳:۲۶
از یک دادستان کل این حرفها بعید است. چرا قوه قضائیه برای دفاع از یک مداح معروف محترم و عزیز اینقدر سطح خود را پائین آورده؟ (1909255) (alef-13)
 
ارشیا
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۰:۱۶:۲۴
من موندم چطور کسیکه برای امام حسین و ابالفضل داره مداحی می کنه اینطور دروغ میگه و اسلحه میکشه؟ تا کی شعار؟ آیا امام راضیه همچین کسی براش نوحه بخونه؟
برای بار هزارم الف سانسورم کن (1909266) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۰:۴۷:۱۹
ظاهرا 206 در حال سبقت بوده که تیر بهش شلیک شده در نتیجه راننده تویوتا(یعنی خود آقای کریمی) می تونسته شلیک کنه. ضمن اینکه در مصاحبه اش گفته بود اراذل بهم حمله کردن منم برای دفاع از خانواده ام شلیک کردم پس چکار میکردم؟ (1909321) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۰:۵۷:۳۸
اسلحه برای وی بوده و اجازه شلیک هم داشته است (1909336) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۱:۲۲:۴۶
جالبه بعدش شناختن همو وايسادن احوالپرسي كردن (1909349) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۱:۴۹:۴۸
اصلا مگه تيراندازي شده؟؟؟؟؟

كي؟ كجا؟ من كي‌ام؟ بچه رو كي زده؟

اي بابا حرف درست نكنيد واسه مردم زشته
والااااااااااااااا (1909360) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۶ ۰۵:۲۷:۲۳
ما که آخرش نفهمیدیم ایشون با خانواده بوده یا با حسن آقا...حتما پسر ایشون که تیر نزده....نه؟ (1911652) (alef-10)
 
علی
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۱:۲۶:۳۱
حرف حق زده
آقای جنتی وزیره و فقط در حوزه اختیارات خودش میتونه تصمیم بگیره
حالا اگه نقد کرد اشکال نداره ولی اگه بخاد تعیین تکلیف کنه واقعا در سطحش نیست (1908886) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۶:۵۸:۴۲
ایشون هم قضاوت کنند نه برای دولت تعیین تکلیف (1910791) (alef-13)
 
ناشناس
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۱:۳۵:۵۷
بسم اله توجیهات شروع شد. (1908921) (alef-10)
 
امیر
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۲:۴۱:۲۷
اقاي كريمي اسلحش رو ميده به يكي ديگه تيراندازي كنه؟ حرفتون با عقل جور در نمياد!
بعدش تونل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وای خدای من. کجای اتوبان بابایی تونل داره که ماها تا حالا ندیدیم؟ (1909090) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۳:۵۳:۵۵
احتمالا منظورشون تونلی که ده یا شاید هم بیست سال دیگه قراره در آزاد راه شمال ساخته بشه...شما چقدر کندذهن هستین (1909222) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۸:۳۵:۵۲
حالا يه تونلي بوده ديگه، يه چيزي گفتن ، شما گير نده داداش (1909528) (alef-13)
 
نسرین
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۸:۴۶:۴۵
نخیر عزیزم اسلحه اش رو نمیده به کس دیگه اون اسلحه اصلاً مال کس دیگه بوده.بالاخره خداروشکر که رضایت دادند فرد اصلی رو رو کنند و آبروی بنده خدا کریمی رو از فدای کس دیگه ای نکنند.
ولی تونل رو خوب اومدی. (1909545) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۲:۴۴:۰۵
سایت های دورغ پرداز داخلی با زهم ماهیتشون مشخص شد ، خدا کنه هر خبرگزاری که دروغ می نویسه کاری کنند که آخرین درغشون باشه. (1909095) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۴:۲۱:۱۵
هر کی دروغ بگه بد است اما اگر ما بگوییم خوب است.
کریمی خودش قبول کرده اما تحقیقات می گوید که او نبوده!!!!!!!!!!!!! (1909403) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۲:۴۶:۵۳
واقعا که ماستمالی تااین حد تابلو ندیده بودیم . (1909103) (alef-10)
 
عبدالله
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۲:۵۸:۴۶
خدایا همه ما رو ببخش خدایا عجب صبری داری ببخش ما بندگان گناهکارت را جناب اقای دادستان محترم در روزهایی نه چندان دور یادمان نرفته دو جوان به دلیل استفاده از چاقو در زورگیری که پنجاه هزار تومان دزدی کردند در جلوی چشمان همه ملت اعدام شدند جناب اقای دادستان محترم امروز که در بسیاری پرونده ها به افراد اتهام محاربه و افساد فی الارض زده میشود مطابق با قانون این ها به توسل به اسلحه گرم برای اخافه مردم اطلاق میشود همین چند روز اخیر کسی که ماشینش گلوله اصابت کرده بود گفته بود همسرم هنوز اضطراب و ترس دارد این یعنی استفاده از اسلحه گرم برای اخافه مردم حال این آزمون بزرگ برای قوه قضاییه ببینیم چه میکند!!!!! (1909132) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۶:۳۱:۳۹
همه منتظر هستيم (1909419) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۳:۰۱:۱۶
دقيقا حرف منو زدي! آفرين! (1910140) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۶:۰۴:۲۴
درود بر این استدلال شما.
آقا مجوز حمل سلاح مربوط به راننده بوده یا کریمی؟اینهم باید روشن بشه. خود کریمی هم حرفی رو که اژه ای زده ، بیان نکرده.
به این میگن ماستمالی خفن (1910657) (alef-13)
 
بهنام
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۹:۰۳:۱۰
افراط و تفریط ونادیده گرفتن شعور مردم دقیقا یعنی همین . (1911030) (alef-13)
 
morteza
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۹:۰۷:۱۹
آقا جریان دیپلمات ایران در برزیل و اظهارات مقامات رو که یادتون هست ....
آره اینم تو همون مایه هاست !!
سرگرمی و خنده مردم هم شده همین اظهارات !!! (1911038) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۹:۰۹:۱۵
عجب داستانی تعریف کرده. اومدن پایین آشنا در اومدن، فرداش دید که ... (1909571) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۱:۳۷:۲۸
میشه لطفا بگین کی حق اظهار نظر در مورد مسایل کشور رو داره؟؟؟؟؟؟ (1908924) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۱:۴۰:۳۶
از وزیری که سه سال قانون رو زیر پا گذاشته و در فیسبوک با فیلترشکن عضو شده بیش از این توقع نداریم (1908930) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۸:۴۷:۳۱
دروغ گفتن شده کار عادی بعضی از مسولان (1909547) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۹:۰۷:۱۹
از دید شما همه مردم مجرمند
برادر من قانونی که همه میتونند راحت زیر پا بزارند و بشکنندش که قانون نیست
تو کشور ما از از هر طرف که بری یه قانون هست که بشکنه تقریبا همه یه چند باری قانون شکنی کردند
مشکل قانون زیادی که چپ راست مردما مجرم میکنه (1909568) (alef-13)
 
نکته سنج
۱۳۹۲-۱۰-۲۶ ۰۰:۴۹:۵۵
عین همین کامنت در فرارو بود و جالب اینکه مدعی خودش با فیلتر شکن آمده بود! (1911594) (alef-10)
 
محمد
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۱:۴۰:۵۳
یعنی مشخص کنید این فرد حق حمل صلاح رو داشته 19 روز طول کشیده ؟
چرا یه قضیه رو اینقدر کش میدین تا هزار جور حرف ازش در بیاد
بابا خودتون می خواین جامعه دنبال حاشیه باشه تا به مشکلات اساسی خود فکر نکنه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (1908932) (alef-13)
 
نسرین
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۸:۴۸:۳۵
کاملاً درسته بهتره اینقدر در مقابل حقیقت کوتاهی نکنید و مردم رو زودتر آگاه کنید. (1909549) (alef-13)
 
بهلول
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۹:۴۶:۰۰
حالا اينا رو ولش كن من هنوز تو اتوبان بابايي دارم دنبال تونل ميگردم!!!!! يكي نيست آدرسشو بهم بده ؟ (1909646) (alef-13)
 
فرناز
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۳:۳۹:۱۹
بهتره اون زوج جوان رو دستگير كنند تا پرونده مختومه بشه (1910271) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۱:۴۵:۰۴
من کاری به اینکه حق با کیست ندارم اما خدا وکیلی این لحن .... برازنده دادستان بی طرف ملت مسلمان هست!!؟؟ایا فقط در دولت باید افراد بی طرف حضور داشته باشند؟! ... (1908940) (alef-13)
 
غلام عباس
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۰:۲۰:۰۹
در این کشور دیگه هیچ پناهی نداریم. امیدی به دادگاه ها و قوه قضائیه نیست. چقدر ما مردم به پناهیم. خدایا مهدیت را بفرست (1909272) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۱:۴۵:۲۷
من حتما باور می کنم که آقای کریمی تیراندازی نکرده و فرد همراهش بوده ولی یک ماه برای فهمیدن این موضوع زیاد نیست آقای اژه ای. برای همین احتمالا یک ماه هم طول بکشه تا من این موضوع رو هضم کنم. (1908941) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۳:۴۸:۴۲
راستی تو این یکماه که میخواهید هضم کنید پاسخ این سوال ها را هم بیابید:
- بالاخره آقای کریمی همراه کی بوده؟
- آقای کریمی با خانواده را یک راننده جابجا میکنه؟
- راننده آقای کریمی هم آدم مهمیه و باید سلاح داشته باشه؟
- اگر ایشان فقط با خانواده خودش بوده یعنی همسر ایشان رانندگی میکرده؟
- اگر همسر ایشان راننده بوده یعنی این خانم هفت تیر کشی هم میکنند؟
- آیا همسر آقای کریمی هم فرد مهمی هستند و سلاح حمل می کنند؟
- اگر همسر ایشان تیراندازی کرده بهتر نبود خود آقای کریمی آن را به عهده بگیرند؟
- اگر همه فرمایشات دادستان صحیح باشه و این ها با هم آشنا بودند، پیاده شدند با هم گفتند و خندیدند و بعد هم رفتند خونه پس:
- تکلیف دسیسه ای که حاج منصور گفته بود توسط دشمن اجرا شده چی میشه؟
- تکلیف داستان حضرت موسی و ... که آقای حدادیان گفته بود چی میشه؟
- اینکه گفتند به خاطر حضور در برنامه شب یلدا ضد انقلاب براش نقشه کشیده بود چی؟
(1909217) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۸:۰۷:۵۶
انصافا مطالب زیبایی بیان کردید (1909505) (alef-13)
 
الف
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۱:۴۵:۴۵
دو روز دیگه بگذره می گن سرنشینان 206 بودن که تیراندازی کردند. لطفا با شعور مردم بازی نکنین (1908942) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۷:۲۶:۲۴
به نظر من این مسئله کاملا" مهمه که گلوله به ماشین خورده یا ماشین به گلوله خورده در ضمن خود گلوله هم اقرار کرده که هوایی بوده ولی در برگشت از آسمان به ماشین خورده تازه مطلبی نبوده یه تیری دررفته بعدا" همگی ضارب و مضروب نشستن آی خندیدن،بعدشم به اتفاق هم رفتن یه دست چلو کباب مشت خوردن هی رسانه ها بزرگ نمایی میکنن (1910848) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۱:۴۷:۲۴
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (1908943) (alef-13)
 
حسن
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۱:۵۰:۲۹
اگر یک کم دیگه بگذره میگن طرف مقابل به کریمی تیراندازی کرده است.

آقای دادستان لطفاً جواب دهید که همراه آقای کریمی چرا اسلحه داشته است. آیا آقای کریمی محافظ شخصی دارد. مگر مداح ها هم می تونند محافظ شخصی داشته باشند. چرا؟ (1908953) (alef-13)
 
محسن
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۱:۵۰:۵۱
"فرد همراه آقای کریمی شلیک گلوله را به گردن گرفته است"!!!
یا مهدی (ع) عجل علی ظهورک (1908956) (alef-13)
 
بسيجي واقعي
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۱:۵۱:۰۱
آقاي دادستان !
آقاي سخنگو !
فراموش نكن كه شما ميبايست بي طرف باشي . همين !!!!!!!!! (1908958) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۲:۵۲:۳۸
بابا ملت میدونند داستان چیه اخه هرچی بیشتر سرپوش گذاشته بشه بدتره. (1909118) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۸:۵۷:۳۲
حالا مقامات ارشد نظام خوب ملاحظه نمایند که چرا اکثر معترضین 88 از توجیهات آقایان مسئولین عزیز قانع نمی شوند . ماستمالی به این شدت ولله نوبره !!! بنده به عنوان یکی از علاقمندان اقای کریمی از ایشان خواهش می کنم خودشون بیان و اگر اشتباهی صورت گرفته عذرخواهی کنند و قضیه را ختم کنند نه اینکه از زور دستگاه های حامی و یا مقدسات استفاده کنند . با این همه خلاف گویی سایر مداحان اساسا مشکل ساز است (1909558) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۱:۵۲:۵۹
مقصر اون تير خورده است كه رضايت داد و اين موضوع رو دادگاهي و علني نكرد .
متاسفم . (1908963) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۰:۰۴:۱۴
رضایت نداد رضایت گرفتند. (1909233) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۹:۰۳:۲۶
با این چند حرفی شدنا مطمئن شدم که اون بنده خدا هم تهدید شده. (1909565) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۹:۳۳:۳۹
واقعاً خیلی اشتباه کرد بی خیال شد. (1909628) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۶ ۱۱:۲۵:۰۴
نمی تونست بی خیال نشه باید بی خیال میشد. (1912031) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۱:۵۲:۵۵
خدا میدونه بهشون چی گذشته که رضایت دادن، زود قضاوت نکنین.
اگه تو اتوبان بهتون شلیک کنن بعدش هم بدونن که شما کی هستین و چی کاره این، تازه زن و بچه هم داشته باشین، با فرد مهاجم باز درگیر میشین؟؟ (1909926) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۲:۵۳:۵۱
مجبور بود میفهمی! (1910117) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۳:۴۰:۲۹
مطمئنن کسی که به راحتی هفت تیر میکشه و شلیک میکنه به ماشین یه شهروند عادی ، خیلی راحت هم میتونه طرف رو جوری بترسونه که از شکایتش صرف نظر کنه تا خدایی نکرده گلوله های بعدی منتظر خودش و خانواده اش نباشه . (1910272) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۱:۵۳:۳۰
حالا فردا ميگن تير از آسمون افتاده بوده !!!!! (1908964) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۱:۵۵:۴۶
الف جان فکر نمی کنی کمی زود در مورد این ماجرا قضاوت کرده بودی حالا که معلوم شده فرد همراه شلیک کرده !!تازه هنوز صحبت های خود آقای کریمی شنیده نشده . (1908968) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۰:۳۹:۱۴
حالا معلوم شد ؟ بنده خدا كمي هم به عقلت رجوع كن يعني واقعا باور كردي كه همراه مداح شليك كرده ؟ اصلا چرا يك شخص ( مداح يا هر چي ) بايد بتونه وسط پايتخت يك مملكت به روي مردم اسلحه بكشه ؟ (1909306) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۶:۰۷:۴۳
عجب پس از نظر شما متهم هم حق داره نظر بده آره؟ (1910671) (alef-13)
 
طناز
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۱:۵۶:۱۳
تابلوي جديد راهنمايي و رانندگي :
احتياط ! اتوبان مداح دارد ! (1908970) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۹:۱۴:۰۷
واقعا گل گفتی دست مریزاد (1909580) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۹:۳۳:۰۳
گل گفتی (1909627) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۰:۲۸:۴۲
چقدر قشنگ!!!! آفرین چه ذوقی کیف کردم (1909723) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۱:۵۷:۳۸
بابايي كه تونل نداره . شايد سخنگو اصلا" در جريان اين موضوع نيست . (1908973) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۱:۵۸:۳۵
من روزي 4 بار از اتوبان بابايي رد ميشم . تونلي توي اين اتوبان نديدم . (1908974) (alef-10)
 
امیر
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۵:۳۴:۱۶
lتونل ها در جاده جدید رودهن به تهران و قبل از رسیدن به اتوبان بابایی قرار دارد (1910588) (alef-13)
 
سیامک
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۱:۵۹:۰۲
ماست مالی شلیک مداح...بررسی از نظر جنبه عمومی اگر لازم باشه...خب با زره پوش تردد کنن دیگه. (1908976) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۱:۵۹:۳۳
حالا فردا ميگن اين تير ؛ تير چراغ برق بوده كه سقوط كرده . (1908977) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۱:۵۹:۴۶
شلیک گلوله را به گردن گرفته؟!؟!؟! عجب ؟؟ اگر یکی بزنه یکی دیگه رو بکشه و یکی دیگه گردن بگیره گناه از گردن فرد قاتل آیا ساقط میشه؟ (1908978) (alef-10)
 
نسرین
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۹:۰۵:۱۱
نخیر تا حالا اشتباهی به گردن کریمی افتاده بوده حالا داره حقیقت رو میشه ولی این کوتاهی مسئولین ماست که تاحالا حقیقت رو برای مردم بیان نکردند. یعنی تا این حد نیاز به بررسی بیشتر داره؟ (1909567) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۶:۰۸:۴۰
جواز حمل سلاح مال کی بوده؟ (1910673) (alef-13)
 
123
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۲:۰۰:۰۹
قبلا گزارش میدادید آقای کریمی با خانواده خودش بوده، حالا این آقای همراه از کجا پیدا شده!!! (1908979) (alef-10)
 
حسن
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۰:۵۱:۱۱
کجا گفته شده که ضارب آقا بوده است ؟اصلا کجا گفته شده ایشان جزو خانواده نبوده خواهشا متن رو خوب قرائت نمایید بعد ایراد بگیرید آقای دادستان حرف بی ربط نمی زند. (1909325) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۲:۰۰:۱۴
جاي اين حرفا بي پر و پاشنه ، مجوز حمل سلاح اين بابا رو لغو كن . (1908980) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۰:۱۳:۰۱
فقط همین؟!؟
خوب مجوز حمل قمه اون زورگیرها رو هم باطل می کردند. چرا شناسنامه شون رو باطل کردن؟ (1909254) (alef-13)
 
صادق
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۲:۰۰:۱۷
فکر کنم تهران در حال خواهر خواندگی با تگزاس ..! چند تا تیر شلیک کردن بعدش کناره اتوبان ایستادن دیدن آشنا در اومدن،خدا حافظی کردن ورفتن..! (1908981) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۹:۱۵:۵۳
سلام داداشی، تو بودی بهت تیر زدم؟ ببخشید آشنا در اومدیم. ماشینتو که نمی خوای بفروشی. (1909588) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۹:۱۷:۳۶
خدا به هممون صبر بده بتونیم تو این مملکت زندگی کنیم !!!!!!!!1 (1909592) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۹:۳۱:۴۱
چند درصد احتمال داره دو نفر توی تهران همدیگه رو ببینن و دوست از کار دربیان؟ (1909621) (alef-13)
 
لاشائی
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۲:۰۰:۲۱
آقای اژه ای چرا اصرار دارید آقای کریمی را تبرئه کنید وغذرهای بدتر از گناه میاورید.
با این کارتان قوه قضائیه را بی اعتبار میکنید (1908982) (alef-13)
 
شمس
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۳:۳۴:۰۴
حق با مطهری بود (1910253) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۲۱:۵۴:۵۸
اعتبار؟ (1911355) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۲:۰۱:۲۸
در اين رابطه ؛ حق با علي مطهري و علي جنتي است . (1908984) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۲:۰۳:۱۳
"محسنی اژه‌ای گفت: پس از این اتفاق ماشین شاکی و ماشین آقای کریمی در گوشه اتوبان می‌ایستند و با یکدیگر به واسطه شناختن همدیگر احوال‌پرسی می‌کنند و سپس خداحافظی کرده‌اند. شاکی ادامه می‌دهد که فردای روز حادثه تنی چند از دوستانش به وی می‌گویند از آنجا که ماشینت تیر خورده نمی‌توانی آن را بفروشی و درست کنی به همین دلیل شاکی به پلیس مراجعه می‌کند."
حاج آقا از شما بعیده به عنوان سخنگو همچین حرفایی بزنید. از ماشین پیدا شدن احوال پرسی کردن. اونم بعد از شلیک چند تیر هوایی که یکیش خورده به ماشین شاکی (1908987) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۰:۱۱:۵۷
واقعا داستان جالبی بود.حالا تو اون سلام واحوالپرسی چی بهم گفتن؟ (1909249) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۰:۱۷:۳۴
حالا ثابت میشه حق با آقای جنتی است (1909269) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۰:۱۲:۲۵
تو تونل شلیک هوایی شده؟ خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا (1909689) (alef-13)
 
پرویز
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۲:۰۳:۴۳
اول از همه معلوم شد که مداحان راننده دارند .
دوم اینکه راننده مداح اسلحه دارد !
سوم اینکه راننده مداح حق تیر اندازی دارد !!
چهارم اینکه بعد از تیر اندازی راننده ، جناب مداح یه سر میرود بالا سر هدف ، ببیند چیزی شده یا نه !!!!!!!! بعد هم بدون هیچ عکس العملی راهشو میکشه و میر (1908990) (alef-10)
 
بهادر
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۲:۰۴:۱۵
هیچكدام نگفتند مداح ، راننده داشته !!!!!!!!!!!!!!!!!
نه مداح ، نه شاكی ، نه مدافعین مداح و نه رادان و نه ....!!!!
آقای اژه ! شما هم ؟؟؟؟!!!!!!!!!! (1908991) (alef-13)
 
پارسا
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۲:۰۴:۴۱
شاکی پس از پیاده شدن از خودرو:

مرد حسابی نزدیک بود بزنی پس کله خودمو و خانومم ...

همسر شاکی :

اواه ایشون که آقا محمود مداح هستند وای خدای من عذر خواهی میکنم تیرهاتون هدر رفت

مداح معروف :
من نبودم دوستم بود

مرد شاکی :
خب حالا اشکال نداره حال خودتون خوبه الحمد الله که چیزیتون نشده؟

دوست مداح :
فشنگهامونو هدر دادی یه چیزی هم طلبکاری؟!

مداح معروف :
نه ایشون دارن احوال پرسی میکنن خب تا شبه بریم بخوابه خوبیت نداره تو اتوبان مردم وقت استراحتشونه (1908994) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۰:۱۶:۰۴
خیلی باحالی! (1909264) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۲:۰۸:۵۳
در اصل اين تير رو اين بابا شليك كرده و خورده به ماشين مداح و كمونه كرده و مجددا" خورده به ماشين خود اين بابا .
بگيريدش !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (1909008) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۲:۱۱:۲۸
مداح به چه دلیلی باید سلاح حمل کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!
مگه اینجا تگزاسه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جناب راننده چرا با سلاح ایشون تیر اندازی کردند ؟ نکنه مجوز دوگانه داشته ؟؟؟؟؟؟؟
جناب سخنگو ؟ دادستان ؟؟ اگه هر کس غیر از مداح با سلاح دارای مجوز شلیک میکرد همین طور برخورد میکردید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الف تو را قسم به 80 میلون ایرانی چاپ کن !!!! (1909013) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۹:۲۹:۳۲
حداقل راننده رو به خاطر اینکه در حین رانندگی (که باید حواسش به رانندگی باشه) یه کار کوچولو و جزئی انجام داده جریمه ومحاکمه کنین. (1909617) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۲:۱۱:۵۲
خيال ميكنند با گلّه گ و س ف ن د طرفند !!!!!! (1909016) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۲:۵۰:۵۴
واقعا که چه عدالتی و چه دادستانی وچه ............................................................ (1909111) (alef-10)
 
ahmad
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۰:۲۱:۴۴
متأسفانه این بار هم مثل بیشتر دفعات قبل درست خیال کرده اند. البته اکثر افرادی که اینجا کامنت گذاشتن مستثنا هستن. تا اعتراض عمومی نشه درست نمیشه. (1909708) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۶:۱۱:۰۵
خیال نمیکنند همه رو مثل خودشون میبینند (1910679) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۲:۱۲:۵۵
داستان حسين كرد شبستري !!!!! (1909018) (alef-10)
 
داوري
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۲:۱۵:۰۰
..... اسلحه براي وي بوده و اجازه شليك داشته !!!!!!!
يادم باشه از اين به بعد از كسي سبقت نگيرم و الا با خطر تير اندازي و مرگ مواجه خواهم شد !!!! (1909022) (alef-10)
 
دراز گوش
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۲:۱۶:۳۸
يارو ماشينش به تير بسته شده و پياده شده و احوالپرسي كرده و خداحافظي كرده :-) (1909027) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۹:۲۷:۵۳
واقعاً جالبه (1909615) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۲:۲۲:۱۹
اطلاعات قطره ای موجب بدگمانی مردم می شود چرا که فکر می کنند اول سناریو نوشته می شود و بعد اعلان می شود (1909038) (alef-10)
 
نسرین
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۹:۱۲:۲۴
واقعاً درسته بهتره از اول حقیقت کلاً بیان بشه تا از این گمانه زنی ها جلوگیری بشه.
حالا دیگه همه فکر می کنن دارین قضیه رو ماست مالی می کنین خود من اگر قبلاً از یک منبع موثق نشنیده بودم که فرد همراه کریمی تیراندازی کرده الان مطمئن بودم دارند الکی حاج محمود رو تبرئه می کنم.
ولی قبول کنید اینکه در اسلام گفته می شه تا چیزی رو با چشم خودتون ندیدین در موردش نظر ندید واقعاً درسته. (1909575) (alef-13)
 
صابر
۱۳۹۲-۱۰-۲۶ ۰۹:۳۳:۴۶
نسرین خانوم!
با خودت چند چندی؟ (1911781) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۶ ۰۰:۱۶:۵۹
اصلا تقصیر مردمه که فکر میکنن!!!!!!
باید هر چی میشنون رو باور کنن دیگه!!!
خصوصا از جناب داد بستان!!!!!! (1911552) (alef-10)
 
رمان نويس
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۲:۲۲:۳۱
فرداي آن روز ، تني چند از دوستان فرد تير خورده به ايشان ميگويند كه ماشينت را نميتواني بفروشي و درست كني ، چون تير خورده است .
در نتيجه با توجه به افزايش سر سام آور قيمت خودرو در فرداي روز واقعه و به اصرار همان تني چند ، بلافاصله ايشان به كلانتري بعد از تونل اتوبان بابايي !!! مراجعه ميكند تا بلكه بتواند اتول خود را در اولين فرصت و به بالاترين قيمت به فروش برساند و ادامه ماجرا ...... (1909040) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۹:۲۷:۲۳
احسنت. خوب تیزی و مطلبو گرفتی. (1909614) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۲:۲۴:۴۲
"... پس از این اتفاق ماشین شاکی و ماشین آقای کریمی در گوشه اتوبان می‌ایستند و با یکدیگر به واسطه شناختن همدیگر احوال‌پرسی می‌کنند و سپس خداحافظی کرده‌اند ..."
آقای اژه ای! شما ما رو چی فرض کردید؟ (1909044) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۱:۵۸:۰۴
فرض نكرده مطمئنه!!!!!!!!!!!! (1909367) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۲:۲۹:۴۸
الف جان نظر مخالف رو هم منتشر کنی بد نیست ها!! (1909063) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۲:۳۵:۴۱
این عبارت درسطح آقای جنتی نیست که برای قوه قضایه تعیین تکلیف کند.. از شخص دادستان بعید است واین نوع صحبت کردن درشان دادستان نیست این گفتمان بیشتر به سیاسیون میخورد تا یک دادستان اصولا دادستان باید خیلی حساب شده وحقوقی صحبت کند حتی نباید کسی را هم تهدید کند (1909076) (alef-10)
 
ابر اهیم
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۲:۳۶:۳۵
آقای اژه ای شمااین مردم ر اچی فرزکردیدآیادر شان قوه قضاییه هست که به خاطریه مداح هر ر وزیه داستان تازه سر هم کنه اگربگیم فلان مد اح خطاکرد ه مگه چه اتفاقی می افتدمگر مد احهامعصومندوحق اشتباه ندارندتوجیه بسه (1909080) (alef-13)
 
نسرین
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۹:۱۴:۲۶
منصف باشید آیا تابحال قوه قضاییه صحبت رسانه ای در این زمینه داشته؟ این اولین صحبت است و مطمئن باشید که حقیقته.تا بحال هرچی بوده فقط خبرپراکنی های رسانه ها بوده. (1909581) (alef-13)
 
متهم
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۲۳:۰۶:۰۴
شاملو ميگه چه سخت است فهماندن چيزي به كسي كه براي نفهميدنش پول مي گيرد. (1911447) (alef-10)
 
علی
۱۳۹۲-۱۰-۲۶ ۰۰:۲۴:۵۶
مشکل اینه که هر چی می گردیم تونل رو نمی تونیم پیدا کنیم.

تشریف ببرید یکبار دادگاه نیروهای مسلح که ببینید برای گم کردن یک پوکه میبرن طرف رو زندان. (1911559) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۶ ۰۰:۳۷:۲۸
خانم نسرین شما ظاهرا کاسه داغ تر از اش شدین خیلی تابلو دارین جانبداری میکنید معلومه داستان چیه (1911577) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۶ ۱۰:۴۴:۱۱
کامنت نویسان مزد بگیر آخرین شگرد پدیده احمدی نژادی است!!!! (1911928) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۵:۱۵:۰۶
فرض صحیح است (1910538) (alef-13)
 
رضا
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۲:۴۴:۱۵
شاكي كه گفته بود ماشين شاسي بلند بوده جلالخالق (1909097) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۲:۵۲:۲۴
من نمیدنم تا کی باید کارای بدو لاپوشونی کنیم بابا یکبار قانون را اجرا کنیم (1909117) (alef-13)
 
مهدی
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۲:۵۹:۲۳
والا حیوان هم با همه ی نفهمیش بعد از شنیدن صدای شلیک گلوله رم میکنه و فرار رو به قرار ترجیح میده، اینکه شکات بعد از شلیک وایسادن به گرم گرفتن و خوش و بش کردن، تو کت من یکی نمیره!!!!
در مورد تغییر و تحول تو دستگاه قضایی هم به نظر من حق با آقای جنتی پسر هست، اعقاد دارم قوه قضاییه کارنامه قابل قبول و قابل دفاعی در این چند سال اخیر علی الخصوص بعد از سال 88 نداشته.
متشکر بابت انتشار نظر همگان حتی مخالفین از سایت وزین الف (1909133) (alef-13)
 
مسعود
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۹:۱۵:۳۷
اینکه شکات ایستادند رو هم خود شاکی در صحبت هاش گفته و هم آقای اژه ای شما چرا کاسه داغتر از آش می شی؟ (1909586) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۹:۲۶:۰۲
اینا که شوخیشون این باشه ! جدیشون ... خدا به دادمون برسه (1909611) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۲:۵۹:۳۶
باوركنيد خيلي زشته براي جامعه مسلمان كه يك ماجرا را جند جور بگويند وانهم از زبان چه كسي؟؟؟واقعا چه اجباري در كار است كه ماجرايي كه ميشد با يك عذر خواهي ساده مداح تمام شود،اينهمه كش وقوس وداستان پردازي ،اونهم براي مردم باهوش ايران؟؟؟؟ (1909134) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۹:۱۵:۴۲
عذر خواهی؟؟ برادر بیا ی قرار بزار من ی تیر به سمتت شلیک کنم بعد معذرت بخوام ببینم چه کار می کنی (1909587) (alef-13)
 
منصوره
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۹:۲۰:۲۴
زیاد احساس باهوشی نکن چون حداقل در این زمینه داری برداشت اشتباه می کنی. واقعاً آقایی که همراه حاج محمود بوده اسلحه داشته و تیراندازی کرده. (1909595) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۰:۵۹:۳۰
شما سعی کن یه کم باهوش باشی. چوت اگر بی‌دلیل شلیک کرده باشه محاربه و حکم محارب هم تقریبا مشخصه. فقط یه کم هوش و اطلاعات عمومی. (1909789) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۹:۲۷:۰۰
باهوش وخوب اومدی!!!!1 اگه باهوش بودیم این وضعمون نبود! این داستانها آدمم رو یاد داستانهای شاهنامه میندازه که از افسانه تشکیل شده!!!!1 (1909613) (alef-13)
 
احتیاط
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۳:۰۰:۴۷
یه برچسب به این مداح ها بدید بزنن پشت ماشینشون به این مضمون :
احتیاط، مداح پشت فرمان است!
اینجوری دیگه ملت مورد اصابت گلوله قرار نمی گیرند (1909139) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۹:۲۴:۳۸
آفرین خوب گفتی. (1909607) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۰:۳۶:۳۷
آفرین.زدی وسط خال (1909740) (alef-13)
 
سهراب
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۳:۰۱:۳۱
اول تیر اندازی کردن بعد پیاده شدن و حال و احوال کردن؟ به به چه زندگی شیرینی. (1909141) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۹:۲۸:۳۴
معلومه که حاج آقا هم بیننده سریالهای ترکی است! (1911099) (alef-10)
 
سهراب
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۳:۱۶:۱۴
اقای دادستان حالا بفرمایید این مردمو که بقول خودتون ادمهای فهیمی هستن را قانع کنید اولش خواستین لا پوشانی کنید حالا تبدیل شده به یک معضل اجتماعی که مردم دیکر به قوه قضاییه هم شک میکنند برادر عزیز چه فرقی بین ادمها هستش که برای اینکه یک نفر متهم نشه حاضرید کشوری را به چالش بکشید مگر اقای کریمی در چه جایگاهی قرار داره که اینطور قوه قضاییه را زیر سوال میبرید شما چند بار مصاحبه کردین هر چند بارش یک جور حرف زدید شما انسانی شریف هستین حیف است خودتان را الوده افرادی بکنید که اصلا مصلحت این مملکت را درک نمیکنند وهمش به فکر خودشان هستن (1909165) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۳:۱۸:۰۲
ببخشید مثل اینکه ایشان فکر کردند گوش‌های ما درازه (1909167) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۳:۱۸:۴۵
در اظهارات شاکی حرفی از مرد دیگه ای نیست خیلی عجیبه (1909168) (alef-13)
 
حسن
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۳:۲۳:۲۱
آقای اژه ای ؛ در مورد تیر اندازی یه چیزی بگید که با عقل جور در بیاد؛ روی پیشانی مخاطبین شما چیزی نوشته شده !!!! (1909180) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۳:۲۴:۵۶
وای خدایا شعورم دیگه دارم پیغام خطا میده!

طرف به ماشینش شلیک شده بعد زدن کنار و با هم حال و احوال پرسی کردن و رفتند و بعدا فقط بخاطر کم شدن قیمت ماشینش رفته شکایت کرده

آخه ماست مالی و توجیه تا چه اندازه!؟ (1909183) (alef-13)
 
شیخی
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۳:۲۷:۵۲
...پس از این اتفاق ماشین شاکی و ماشین آقای کریمی در گوشه اتوبان می‌ایستند و با یکدیگر به واسطه شناختن همدیگر احوال‌پرسی می‌کنند و سپس خداحافظی کرده‌اند...و لابد با هم قرار می گذارند ؛ هر وقت هوس تیراندازی کنند بیایند اتوبان بابایی. (1909191) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۳:۲۸:۲۱
مجوز سلاح ماله مداحه اخه حالا شوفر اسلحش مجوز داره ؟؟ حرفاتونو هماهنگ كنين بعد حرف بزنين ايراد نداره (1909193) (alef-13)
 
ایرانیم
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۹:۲۱:۴۴
نه .......کی گفت تیرانداز شوفر بوده چرا خودداوری می کنی؟ (1909598) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۳:۳۲:۳۰
خوددارري نميكنم اين وسط يكي دروغ ميگه (1910246) (alef-13)
 
mpiroo@gmail.com
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۳:۴۲:۱۵
یا سلام خدمت آقای توکلی
خواهش می کنم متن را منتشر کنید
یادم میاد بچه که بودم هر گاه شیطونی می کردمی یا فضولی می کردم از ترس
پدرم بخاطر ترس یه دروغی سر هم می کردم و تحویل خانواده می دادم که همه
هم می دانستند که این خراب کاری کار بنده است و طبق معمول بنده از زیر بار شانه
خالی میکنم . بعدا پدرم شروع می کرد من را نصیحت کردن که پسرم این کار تو اشتباه بوده و از همه بد تر دروغ توست که دروغ گو جاش تو جهنم است و دروغ گو دشمن خداست و بسیاری توجیهات دینی که یادم می رفت از اون کار بدی کردم و عذاب وجدان دروغی که برای لاپوشونی گفتم مدتها مثل خوره روح مر ا آزار می داد.
ای آقایانی که هر کدام جای خود را پیشاپیش در جنت رزرو نموده اید ؟؟؟ عذاب وجدان دروغ هایی را که سر می کنید شما را آزار نمی دهد؟؟؟ بعد از هشت سال
دولت دروغ حالا نوبت دستگاه دیگری است؟؟ مگر شما به عواقب دروغ اعتقاد ندارید؟؟ خداوند شر دروغ را از سر این آب و خاک بردارد.
علی (1909208) (alef-13)
 
سید
۱۳۹۲-۱۰-۲۴ ۲۳:۴۳:۳۹
آخه چرا نمیذارید پرونده ها روال قانونی خودش رو طی کنه؟؟؟؟
به والله این کار روزنامه ها ی زرد و شایعه پراکنی تیشه به ریشه نظام قضایی میزنه! هرکی مطلبی می نویسه نظام قضایی رو تحت فشار گذاشتن و نادیده گرفتن قوانین کار خوبی نیست!نتیجه اش اینه که به جای اجرای قانون و عدالت رایی صادر میشه که هدفش خاموش کردن اعتراض مردمه!!!

بخدا متهم هم حقی داره! بابا قضاوت رو تحت تاثیر تبلیغات و احساسات قرار ندین!این یه زنگ هشدار برای نظام قضایی ماست! (1909211) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۶:۳۸:۴۶
يه سوال، شما هم مداح هستيد؟ (1909425) (alef-13)
 
جواد
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۹:۲۳:۰۳
کاملاً درسته. چون همیشه متهم مجرم نیست فقط یک اتهامی بهش نسبت داده شده حالا به هر دلیلی. (1909602) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۲:۴۰:۱۹
اخه اصلا بحث محاکمه هم نیست عزیز من چرا مغالطه میکنید شما (1910066) (alef-13)
 
بیدار
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۳:۳۳:۴۸
چطور متهم های دیگر حقی ندارند ؟ و به محض دستگیری و پیش از برگزاری دادگاه تصویرشان از تلویزیون به عنوان ارازل و اوباش پخش می شود و در عرض کتر از یک هفته در سر میدان شهر بر دار می شوند !؟ چرا عدالت و آیین دادرسی تنها برای خودی هایتان است ؟ الف خواهش می کنم منتشر بفرمایید که امید ما به شماست. (1910252) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۶ ۰۰:۲۱:۲۷
آره سید جون!
اصلا تیر اندازی کار همین روزنامه های زردنبو !!!! بوده!!! (1911554) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۶ ۰۰:۲۳:۰۴
هشدار برای نظام قضایی ماست!!!
ای بابا من فک کردم هشدار واسه کبری خانومه!!!!!!!
لابد تیر رو هم همون کبری زده دیگه!! (1911557) (alef-10)
 
موسی
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۰:۲۱:۱۶
من فکر میکنم کل قضیه برای به چالش کشیدن طرز تفکر مردم نسبت به این مداح و مداحان دیگر از این تیپ بود که مشخص شد:
الف- از تعداد کامنت ها میتوان به طرز تفکر و آمار آنها پی برد. یعنی از دید مردم
خیلی مرغوب و مخلص ارزیابی نمی شوند.
ب- دخالت دادستان به این نحو و با این توجیهات جدا شبهه بر انگیز است.

بعد از این باید از کلمات " شرم" و "حق" بایستی خداحافظی کنیم. (1909274) (alef-13)
 
هادی
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۰:۲۳:۱۸
این فرمایشات آقای اژه ای هم دلیلی محکم بر صحت اظهارات آقای مطهری در مجلس در خصوص قوه قضائیه . کامنتهای بالا را بخوانید ببینید خوانندگان چند اشکال کوچک و پیش پا افتاده از فرمایشات حاج آقا که قرار است حق را به حق دار برساند گرفته اند و نشان میدهد که باید این ماجرا ماست مالی بشه . چه اشکال داشت همان روزهای اول آقای محمودی صراحتا اعتراف کرده و از اشتباه خودش عذر خواهی میکرد . واله آنجوری عزیز میشد . حالا همه به همه بدبین شده اند و حق هم دارند . نمیدانم آیا واقعا حاج آقا اژه ای فکر میکنند که افکار عمومی فرمایشات ایشان را باور دارند؟؟؟؟ (1909276) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۰:۲۶:۲۶
چقدر بیکار و فضول و کنجکاو داریم که میخوان مرتبا تو زندگی فلان مداح ،فلان بازیگر،فلان مجری سرک بکشند و آبرو بریزند !!!!قبری،آخرتی هم هست حسابی کتابی نمی دانم اعده ایی واقعا باورشون شده قاضین،پلیسن،بازرسن!!!!
و شما رسانه ها که روزی از شما هم حساب کشیده خواهد شد انشاالله که جوابی داشته باشید برای این کثافت کاریهاتون برای اینکه رنک سایتتون پایین نیاد و هر هدف دیگه ایی حاضرید دست به هر کاری بزنید (1909281) (alef-13)
 
دوست
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۰:۳۱:۳۰
انگار ملت هویجند (1909290) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۰:۳۴:۳۵
واقعا مردمو چی فرض کردن اینا: "پس از این اتفاق ماشین شاکی و ماشین آقای کریمی در گوشه اتوبان می‌ایستند و با یکدیگر به واسطه شناختن همدیگر احوال‌پرسی می‌کنند و سپس خداحافظی کرده‌اند. .................. از آنجا که ماشینت تیر خورده نمی‌توانی آن را بفروشی و درست کنی به همین دلیل شاکی به پلیس مراجعه می‌کند."!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (1909298) (alef-13)
 
فرزند ایران زمین
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۰:۳۶:۱۵
بابا جان چرا اینقدر مردم مارو دور از جونشون .... فرض کردید مگر غیر از این بوده آقای کریمی با دو خانم و فرزندش داخل ماشین بودند حالا بفرمایید شخص پنجم کی بوده تیراندازی کرده ضمنا" چطور بعداز 20 روز فهمیدید که تیرانداز کریمی نبوده؟ .... اینهم جک سال 92 که از شما پذیرفته شد (1909301) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۰:۳۶:۳۸
توی این مملکت ، عدالت مرده
فقط رانت و فامیل بازی و رابطه
والسلام (1909303) (alef-13)
 
بهنام
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۰:۳۹:۴۵
فردا میگن:
اصلا نه شلیکی در کار بوده و نه اسلحه ای.
اصلا او ساعت شب مداحی تو اتوبان نبوده!!
پس فرداش میگن:
شاکی چون شیشه مصرف کرده بوده،تو توهو بوده. و جای گلوله روی ماشین هم احتمالا مدفوع اسیدی یه کلاغ بوده که بعد از شستشو پاک شده. (1909308) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۰:۴۰:۳۶
حالا بغل دستی کی بوده؟ نکنه خدای ناکرده، طول کشیدن یک ماهه ماجرا به دلیل پیدا کردن یه بغل دستی که مجوز حمل اسلحه داشته باشد، بوده باشد. (1909311) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۰:۴۴:۱۹
یا حسین مظلوم چه کسانی مدح تو می گویند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بیشتر به طنز می ماند. این بخش از صحبت های دادستان بخشی از تاریخ طنز سیاسی خواهد شد. مطمئن باشید. (1909315) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۰:۴۶:۲۸
آشنا درآمدن آن دو بعد از تیر اندازی و خوش و بش کردن پس از آن می تواند دستمایه یک فیلم کمدی باشد. مهران مدیری و غفوریان بشتابید سوژه ناب پیدا شد. (1909319) (alef-10)
 
امين
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۰:۴۶:۵۹
جدى مردما جيگر فرض كردين (1909320) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۰:۵۷:۰۸
واقعا این جنآب سخنگو به مسائل امنیتی کشور در مسولیت قبلی و مهمترین مسائل قضا ئی کشوردر مسولیت فعلی هم با همین نوع استدلال و تیزبینی رسیدگی کرده و میکنند ؟ (1909334) (alef-10)
 
مجتبی
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۰:۵۷:۰۹
عجب رفیقی داشته کریمی که خسارت ماشین درخواست کرده..... (1909335) (alef-10)
 
نا امید
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۱:۵۳:۱۳
حاشیه ها باعث فراموشی مسائل و مشکلات اصلی مردم شده است.
12 سال است که پرونده نگین غرب مطرح است و بار ها قول رسیدگی به 5000 خانواده درگیر با موضوع داده شده ولی تا کنون نتیجه ای عملی حاصل نشده است.
اعتماد مردم سرمایه بزرگی است که مسببین از دست رفتن آن در برابر نسل آینده مسئول هستند. (1909362) (alef-10)
 
جیگر
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۱:۵۶:۱۰
یعنی شاکی بعد از اینکه به ماشینش تیر خورده زده کنار تازه با مداح تیرانداز احوالپرسی کرده! لابد ازش عذرخواهی کرده که تیرش به هدف نخورده! جل الخالق! ما هم که جیگر... (1909366) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۲:۰۳:۱۸
افتخار قوه قضائیه این است که در چارچوب قانون و سیاست‌های کلی نظام عمل می‌کند و تابع جریانات روزمره سیاسی نیست و البته سیاست‌زده هم عمل نمی‌کند ( اتفاقا برعکس ) (1909369) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۲:۰۸:۴۰
ببینید به کجا رسیده ایم که قوه قضائیه ای که باید جستجوگر حقیقت باشد خود به دنبال داستان سازی دقیقا عین مجرمی است که دارد دائم داستان را تغییر میدهد
برادر من شما باید دنبال حقیقت و واقعیت باشی نه اینکه هی داستان بسازی خیلی تاسف اوره اول که فرمودید کار صهیونیزم است بعد فرمودید اینها اراذل و اوباش هستند بعد فرمودید حاجی خودش شلیک کرده الان میفرمایید دستیار حاجی شلیک کرده اینجوری پیش بره اخرش هم یه چیزی بدهکار میشویم به شما
احتمالا اگه پای موجودات فضایی و تلاش حاجی برای دفع خطر از کره زمین و جلوگیری کردن از فرود سفینه موجودات بیگانه بر روی کره زمینن توسط حاجی و...رو هم به عنوان داستان بعدی به مردم قالب کنید هم نباید تعجب کنیم
چرا نمیخواهید حکم را اجرا کنید؟تا جایی که ما اطلاع داریم دین اسلام نفرموده مداح ها در امان هستند. (1909373) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۷:۳۰:۵۸
پس حتما ، ماشین اون بابا به "تیر غیب" دچار شده .
یاشاید هم شاکی عمداً ماشینشو زده به تیر شلیک شده و آقای کریمی هم ادعای خسارت تیر خود را خواهد خواست. (1909435) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۷:۳۵:۲۶
خوب داستانی سرهم کردن امروز میگن دوست آقای کریمی بوده فردا هم میگن این فرد مجوز حمل سلاح داشته و به دلایل امنیتی نمی تونیم اسمشو بیاریم چون شخص مهمیه!! فقط یکی پیدا شه فیلمشو بسازه خیلی پر فروش میشه!! (1909436) (alef-10)
 
ناشناس
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۸:۰۴:۵۳
بازهم ردوغ روز دیدند کی تیراندازی کرد (1909502) (alef-13)
 
یک ایرانی
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۸:۰۵:۵۹
من یک ذره هم به دستگاه قضایی کشور وبه خصوص به آقای اژه ای اعتماد ندارم (1909504) (alef-13)
 
ناشناس
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۸:۱۰:۰۴
....و احكموا بين الناس بالعدل.... (1909506) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۸:۱۶:۳۶
«افتخار قوه قضائیه این است که در چارچوب قانون و سیاست‌های کلی نظام عمل می‌کند و تابع جریانات روزمره سیاسی نیست و البته سیاست‌زده هم عمل نمی‌کند» ..???????????? (1909512) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۸:۲۶:۴۸
آقای دادستان شما در کسوت لباس روحانیت چرا برای مبرا کردن یک خطا کار این همه از اعتبار دستگاه قضاء چشم پوشی می کنی حقیقتآ" شما مردم را چه فرض می کنید (1909517) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۸:۳۳:۰۳
چندی بعد ادعا می شود که ماجرا برای تصویربرداری فلان فیلم بوده وکاملا صحنه سازی بوده. (1909522) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۸:۴۰:۳۰
ظاهرا ساحت جناب صادق جان که اصلا یکبار قضاوت در پرونده نداره بسیار حساسه لذا نباید حتی اسم قوه بخاطر عجله در کار قضا مثل اعدام فوری زورگیر های خیابانی از محاکمه 3000 میلیاردی و بیمه و .... برده شود (1909537) (alef-13)
 
رضا
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۸:۴۶:۰۹
"این در حالی است که فردی که همراه آقای کریمی بوده مدعی شده که اسلحه برای وی بوده و اجازه شلیک هم داشته است و از این فرد هم تحقیقاتی به عمل آمده است."
یعنی برای سبقت گرفتن حق تیر داشته ؟
عجب مملکتی ؟ (1909544) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۸:۵۰:۴۰
خدایا ملت مارا از دروغ ، خشکسالی و دشمن مصون بدار (1909552) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۶ ۰۸:۵۴:۱۸
فعلا که به سه تاش مبتلا شدیم !!!!!!!!!!! (1911733) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۸:۵۵:۴۷
آقای دادستان . خداوند تبارک وتعالی هم شاهد است و هم ناظر و در روز قیامت احکم الحاکمین است . (1909556) (alef-13)
 
نوچه مداح
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۹:۱۳:۰۷
دقت کنید به سخنان اژه ای::::::::
اگر ضرورت داشته باشد از جنبه عمومی هم مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (1909576) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۹:۱۳:۵۹
یاد پارسال صحبت رئیس قوه قضاییه افتادم که گفت" استفاده از سلاح سرد هم حکم سلاح گرم و اصولا سلاح گرم و سرد یک حکم داره" و بعد اون اتفاق برای اون دو نفر چاقو کش که فوری اعدام کردن بین میگن دم خروس و قسم حضرت عباس (1909579) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۹:۱۶:۲۴
فکر کنید اگه این خطا مثلا" از یه اصلاح طلب سر میزد. آیا تمام اتفاقات 88 رو بهش وصل نمیکردند و الان به جرم محاربه وسط شهر دار برپا نمیکردند؟ نمیدونم یه مداح چقدر باید مهم باشه که حتی دستگاه قضا هم رو جمله بندیهاش در جهت تطهیر ایشون تسلط نداره. تیرهای هوایی و برخورد به رکاب!!!! احوالپرسی و ....!!!!!!!!!!!!! و......................!!!!!!!!!!!!!!! (1909590) (alef-13)
 
نسرین
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۰:۲۴:۳۲
نه که بقیه رو دار زدند........چرا شماها اینقدر عاشق جو سازی هستید.؟ (1909716) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۲۲:۲۶:۳۲
کم بلا سرشون آوردند. همین بی عدالتی و تلاش برای تطهیر یعنی دار زدن عده ای دیگر وسط شهر. (1911388) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۶ ۰۱:۰۸:۵۴
اینم از منبع موثق شنیدی؟! (1911618) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۹:۲۹:۴۲
گل گفتی. (1911103) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۹:۲۱:۴۰
اقاجان حواستون به شعور مخاطب باشه! (1909597) (alef-13)
 
علي
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۹:۲۲:۱۵
دفاع دادستان از مداح 7تيركش و داستانسرايي جهت رفع اتهام از او خود بهترين گواه درستي حرفهاي وزير ارشاد است.واقعا وقت آن رسيده است كه قوه قضايه روش خور را تغير دهد (1909599) (alef-13)
 
بیدار
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۳:۲۹:۲۵
آفرین. کاملا موافقم (1910234) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۹:۲۲:۲۵
مثل سريالهاى تركى كه هميشه نوچه گناه اقا را به گردن ميگيرد و به جاى او مجازات ميشود (1909600) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۹:۳۱:۳۰
بعضی مواقع برای حل راحتتر مسائل ریاضی یک عدد فرضی به یک طرف معادله یا مسئله اضافه میکنیم که بعد این عدد در برابر معادل خود در طرف دیگر حذف میشود و باقی مسئله به جواب میرسد حالا آقای اژه ای هم برای حل سریعتر مسئله بهتر دیده اند که یک عدد فرضی به نام راننده به مسئله اضافه کنند که این راننده بعدا با شاکی با هم از مسئله حذف میشوند ومیماند آقای کریمی که هیچ گناهی نکرده و ملت هم باید به خاطر گمان بدی که به ایشان داشته اذد از حضرتشان عذر خواهی کنند و به این صورت مسئله به خوبی حل خواهد شد .خلاصه اینکه نه خانی اومده نه خانی رفته. (1909620) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۱:۰۳:۴۸
در این داستان نکته‌های خوبی مشخص میشه و مردم به خوبی خیلی از افراد را خواهند شناخت. چرا یک مداح باید بتواند به هر کسی تهمت بزند و آزاد باشد؟. آیا این فرد جنبه عموم ندارد؟ تیراندازی و جون انسانها و حفظ امنیت در کشور جنبه عمومی ندارد؟ واقعا ندارد؟ واقعااااااااا؟ (1909796) (alef-13)
 
رضا
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۱:۲۶:۱۰
ما معلم ها تا کی بهتون بگیم هیچ وقت نمیشه یه عدد غیر صفر رو فقط به یه طرف معادله اضافه کرد(البته شاید منظور شما رو من متوجه نشده باشم)

دارم نمرات ریاضی مهندسی رو وارد میکنم

دارم 6.5 با بالا رو 10 میدم بازم 30 درصد دانشجوها افتادن (1909856) (alef-13)
 
محسن
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۹:۳۸:۲۵
جلل خالق

راننده مگه پشت فرمون نبوده؟!!
چیطور سلاح درمیاره و شلیک میکنه
مداح خواب بوده؟

راننده نگو بگو گنگستر (1909635) (alef-13)
 
حسن
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۰:۲۴:۳۲
مگر فیلم هشدار برای کبری 11 رو ندیدی! بیشتر شلیکها توسط سمیر از پشت فرمونه! (1909717) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۰:۳۸:۰۵
راننده کبری یازده زیاد می دیده (1909744) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۲:۳۵:۱۳
کلیدی ترین نکته رو شما اشاره کردید.. (1910050) (alef-13)
 
حمید
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۰۹:۴۱:۵۶
این روایت جدیدی که از تیراندازی گفته شد دیگه واقعاً باور نکردنیه ! تا دیروز که میگفتند خانواده همراش بوده ولی الان میگید طرف بهش تیراندازی کرده بعد رفتن کنار خیابان باهم دیگه احوالپرسی کردند !! و بعدش از همدیگر هم خداحافظی کردند والا نمیدونم دیگه چی بگم !! (1909638) (alef-13)
 
حسن
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۰:۰۲:۵۳
آقای دادستان لحن و ادبیات شما در مورد نظر یک وزیر این باشد ؛در مورد مردم عادی چگونه است؟ (1909672) (alef-13)
 
شیخی
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۰:۰۶:۴۰
دادستان گرامی ؛انسان جایز الخطا است. پیامبران بزرگ خدا مثل حضرت یوسف و یونس (ع) هم اشتباه کردند.لاپوشونی برای یک شخص ؛وجه ی نظام را زیر سئوال میبرد. (1909680) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۰:۰۷:۲۹
هزاران بار متاسفم (1909682) (alef-13)
 
حسن
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۰:۱۵:۱۹
مابالاخره نفهمیدیم آقای کریمی باخانواده بوده یا با دیگران !!! (1909693) (alef-13)
 
عماد
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۰:۱۶:۵۴
یک از سخنگوی مقتدر قوه مقتدر قضاییه بپرسد ، پرونده حوادث کوی دانشگاه به کجا رسید ! (1909696) (alef-13)
 
خدمتگذار
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۰:۲۶:۳۴
سلام درموردقضیه کریمی فقط باید منتظررای دادگاه بود،امادرمورداژه ای یدطولانی درصحبت کردن دارند،فکرمیکننددرچه حیطه ای قراردارند که اینگونه مردم روموردخطاب قرارمیدهند،حتی یک شهروندعادی هم میتونند،نظربدند،انتقادکنند چه برسدبه وزیریک کشور،آقای اژه ای میشه لطف کنیدیه نظرسنجی درموردافکارعمومی نسبت به
خودتون انجام بدین یااصلاسایت الف هرهفته نظر
سنجی رودرموردچند نفرازدولت مردان رافراد صاحب پست یاهرشخص دیگری برگزارکنه،هیچ موقع یادم نمیره دررئیس بیمه ایران روآورده یودن دریک برنامه وآقای اژه ای ازطرق تلفن صحبت میکردند وادبیاتی که به کاربرندشمادرجاهای بخصوصی. شنده اید ایشون گفتندآای رئیس بیمه ایران شعرنگو ایشون ملاحضه کردندوپسوندش رونگقتند این است بیوگرافی شخصیتی وسیاسی ایشان (1909719) (alef-13)
 
محمود
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۰:۲۸:۱۲
پس معلوم شد که قانون برای بعضی ها دیرتر اجرا میشه ویانمیشه ویا نمیذارن بشه ویا نباید بشه واصلا خوب نیست بشه یا برای همراهش بشه! برای اون هم نشه بهتره ،اصلابهتره بررسی بش توتونل بابائی بوده ویاتواتوبان همت کنارگذربوده ویا وسط شب بوده یا روز آدم بوده یا مداح ویا مداح بوده یا مداح معروف یا همراه مداح خانواده مداح یا شاکی ویا شاکی بوده که عذرخواهی کرده ویا بهش گفتن بهتره صرف نظرکنی یا اگه نکنی پدرت رادرمیاریم و.....حالاحالاها بررسی میشه وصددرصد شاکی متهمه وبه سزای اعمالش هم خواهد رسید!! اصلا جنتی هم در این حدو اندازه ها نیست که بااین سن وسال در مورد قوه قضائیه اظهار نظرکنه باید بزرگتر بشه ایشاالله سی یا چهل سال دیگه !!!!! (1909722) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۰:۴۸:۱۷
جان نثار همه چیز رو گردن گرفت!؟
ما که ادعایی نداریم ولی اونا که ادعا دارن چرا حق وباطل رو باهم قاطی میکنن (1909759) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۱:۱۱:۳۵
کارخداست.بایدچنین وقایعی پیش بیایدتا مردم بفهمند قضاوت در قوه قضاییه چقدر بیطرفانه است!!!!!!!!!!!!!!!آقای دادستان اگر یک لحظه حضرت علی ع رامقابل خود ببینید باز هم این حرفها را میزنید. (1909810) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۱:۲۹:۱۴
راستی از اینکه مرتضوی ممنوع الخروج شده ممنونیم قرار نبود اینقدر شدید باهاش برخورد کنید .اگه مهدی هاشمی اینکارهارو کرده بو د با تخفیف بخاطر زحمات پدر اعدام؟!!نه؟ (1909868) (alef-13)
 
حسن
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۱:۵۰:۵۱
اقای داستان یه کم به شعور مردم احترام بزار اقای کریمی یا همراهش تیراندازی کرده بعد کنار اتوبان می ایستند احوالپرسی میکنند!!!!!!به خدامردم شعوردارند (1909920) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۱:۵۸:۰۳
آقای دادستان:
لطفا فقط همین نظر دوستان را بخوانید و کمی تدبر و تعقل نمایید که چگونه افاضات نموده اید.
نگذارید با موضع گیری نامناسب جنابعالی، مردم اعتماد به قوه قضائیه را از دست بدهند و خود شخصا چنانچه مورد ظلم واقع شدند جهت احقاق حقوق خود اقدام نمایند. این خود عامل ناامنی و بروز هرج و مرج می گردد.

ضمنا به شعور مردم نیز در عمل احترام بگذارید. الان یک فرد دبستانی اندازه دیپلم قدیم می فهمد. (1909937) (alef-13)
 
امین
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۱:۵۹:۱۸
وقتی میخوایید دروغ بگید برا طرف مقابلتون حداقل شعور رو قائل بشید ، بد نیست....!!!
بخدا مردم خیلی چیز هارو میبینن و میفهمن! (1909941) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۲:۳۶:۳۲
با دروغ هم که شده میخوان از مداحان معصوم بسازند حالا رئیس جمهور فرانسه مثل یک آدم عادی بازخواست میشه (1910057) (alef-13)
 
بنده خدا
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۲:۴۴:۵۶
امی گفتند مداح با خانواده بوده و مزاحمشون شدند، یعنی خانواده مداح مجوز حمل اسلحه داشتند و شلیک کردند. این که خیلی بدتره!!! (1910080) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۲:۴۷:۰۲
یک گروه دیگر به معصومین اضافه شد مداحان (1910090) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۲:۴۹:۳۵
خطاب به اون دوستانی که دائم میگویند زود قضاوت نکنیم این اقا خودش پذیرفته به یک ماشین دیگه که ادم بی گناهی بوده شلیک کرده دیگه زود قضاوت نکنیم یعنی چه؟بالاخره میخواهید قانون اجرا بشود یا نه؟لطفا شفاف بگویید ببینیم موضع شما چیست؟اعتقاد به مجازات حاجی دارید یا ندارید؟ (1910097) (alef-13)
 
داود
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۲:۵۰:۱۲
كدوم آدم عاقلي بطرفش گلوله شليك ميشه بعد پياده ميشه احوال پرسي ميكنه بعد ميگه خداحافظ اونم با خانوادش تو فيلمهاي كمدي هم اينطوري نيست نمي خواهين رسيدگي كنين بايگاني اين كشور خيلي بزرگ (1910101) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۳:۲۴:۴۲
فرد همراه مداح تیراندازی کرده! عجب! شبيه اون تصادفهايي است كه وقتي طرف سنش كوچيكه و گواهينامه نداره يكي ديگه ميشينه پشت فرمون و ميگن آقا اين بود كه داشت رانندگي ميكرد نه اون يكي!!! (1910219) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۳:۲۷:۳۶
اینکه همراه آقای مداح شلیک کرده عذر بدتر از گناه است چون در خبرها آمده بود که پسر مداح در جلو اتومبیل نشسته بوده (1910228) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۳:۳۰:۰۱
اين سخنان مبهم وغيرمستند همان ماست مالي كردن قضيه به شكل خودماني است. (1910237) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۳:۳۶:۱۹
تازگی برخی از افراد به صورت جریانی سازمان یافته که اکثراً در خارج از کشور و از جریان ضدانقلاب و فراری‌های فتنه هستند.....خوبه هر بار جریانی پیدا میشه و هر چی بد بختی تو این مملکته سر اونا خراب میشه و بعد هنر ما اونه که بقیه تسویه حسابای موندرو با اونا تموم میکنیم .واقعا" که فکر کردی خیلی هنر مندی جناب. (1910258) (alef-13)
 
سمند
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۳:۴۴:۲۱
حرف من با اون به حساب آدمهایی ست که بهشون تیر اندازی شده : آخه داداش چرا شما که جرات پیگیری این قضیه رو نداشتی رفتی شکایت کردی؟
تا آدمهایی مثل شما باشه همه کشور تگزاس میشه. لااقل به خاطر خانواده ات پیگیری می کردی. (1910280) (alef-13)
 
بهداد نامبردار
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۳:۵۳:۳۲
آقا منم بهم تیراندازی بشه از ماشین میام بیرون و با طرف روبوسی می کنم . البته ازش گلایه هم می کنم که چرا درست به هدف نزدی و مارو از این زندگی نجات ندادی.!! (1910298) (alef-13)
 
بهنام
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۴:۰۱:۴۳
بچه که بودم فکر می کردم دادستان یعنی کسی که داد را از مردم می ستاند .الان می فهمم که درست فکر می کردم.!! (1910326) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۶ ۰۷:۱۷:۱۱
یعنی کسی که داد مردم را در می آورد!!!!!!!!!!!!!!!!! (1911665) (alef-10)
 
رضا
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۴:۰۹:۵۲
لطفا اگر امکان دارد متن نقض حقوق شهروندی منتشر شده از طرف جناب اقای علیزاده معاون اسبق قوه قضاییه که در دهه 80انتشار یافت یک بار دیگر به نمایش بگذارید.انوقت قضاوت خواهید نمود اگر به ان عمل می شد .امروز شاهد بعضی از اعمال مجرمانه نبودیم.
دوما در تمام دنیا وقتی مردم پلیس را می بینند احساس خوب وارامش بدست می اورند.ولی در کشور اسلامی خودمان من مکر رشاهد بوده ام زنان مومن ودختران معصوم این ملت وقتی پلیس(خواهران ارشاد)را مشاهده می کنند .نا خود اکاه دچار وحشت می شونند .ودلیل ان هم را مشاهده کرده ام چون چندین بار افرادی را دستگیر کرده اند که از نظر پپوشش اصلا موردی نداشته اند. وبرای اثبات این قضیه جناب اقای توکلی یا اقای مطهری شخصا فردی را مامور این کار نمایند .وتنها با مشاهده دستگیری های هر روز که که قانونا از انها عکس وتعهد گرفته می شود .ملاحظه خواهید نمود که واقعا پوشش انها هیچ ایرادی نداشته وانجام این عمل بعضی وقتها باعث اعتراض عابرین می شود که با خشونت وتعرض مامورین مواجه می شود واین مشاهدات باعث ترس از پلیس رادر بانوان ایجاد می کند
سوما اجرای قانون یکسان برای احاد ملت کی عملیاتی مشود (1910350) (alef-13)
 
مجید
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۴:۱۷:۱۷
مشکل ما راننده و مداح نیست ...
وقتی مداح و راننده حق حمل سلاح و تیراندازی دارند جرمشان هم باید توجیه بشه و انتظار عدالت و حقیقت نداریم ...
این مسئله که چیزی نیست برای مسائل مهم و روشنتر از این هم به شعور مردم توهین شده است . (1910371) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۴:۳۱:۱۸
حداقل یک هماهنگی داشته باشید بالاترین مقام نیروی انتظامی در تلویزیون می گوید مداح تیر اندازی کرده و مجوز حمل صلاح داشته
در مورد تذکر به آقای جنتی وقتی یک مقام قضایی به وزیر در رسانه عمومی با ادبیات صحبت می کند وای به حال صحبت بازجویان با متهمین (1910432) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۴:۳۸:۴۴
دادستان قوه قضاییه قصه جدید و جالبی را در رابطه با مداح می گوید، که با گفته های قبلی و عقل جور در نمی آید. آفرین باید هم همینطور باشد. اصل بر برائت است بنابراین باید قصه ای کفت که دال بر برائت داشته باشد! (1910453) (alef-13)
 
هانی
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۴:۵۲:۰۲
اولش اقای مداح با خانواده بودن بعد شد نه اقا با یکی بوده که ایشون شلیک کرده بعد هم که داستانو یه جوری میپیچونن که انگار با بچه طرف هستن.فقط ماست مالی کردن بلدن مرد باشن قبول کنن کاری رو که کردن تا اعتماد مردم جلب بشه.مردم تا کی باید شاهد این جور برنامه ها باشند؟!!چرا فقط صورت مسأله رو پاک میکنن (1910477) (alef-13)
 
رضا
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۵:۵۸:۱۱
در مورد پارگراف آخر مصاحبه از اقای ازه ای میپرسم ممکن بگین رسیدگی به پرونده آقا ی بابک زنجانی چند سال طول میکشه ؟ (1910634) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۹:۳۲:۲۳
به اندازه لازم! (1911107) (alef-10)
 
نیش نیش
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۷:۱۴:۰۱
من نبودم دستم بود تقصیر آستینم بود (1910810) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۸:۰۱:۱۸
گفته های دادستان نشان می دهد در زمان ایشان عدالت چگونه اجرا شده است. تونل در اتوبان بابایی ، شلیک همراه ... همه اینها در حالی که هیچ تعقیب قضایی در این قضیه که مصداق محاربه است تشکیل نشده. البته اگر حمله مسلحانه به مردم عادی محاربه باشد (1910916) (alef-13)
 
مهدی
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۸:۰۶:۰۸
چندتا نظریه درباره ی آقای کریمی وجود داره...
1 آقای کریمی از اینکه ازش سبقت گرفتن ناراحت شده !!خب حق داره بنده ی خدا...میخاد بقیه مث ماشین عروس پشت پشت سرش حرکت کنن
2 طرفو میشناخته وقتی رد شده خواسته مث ما که وقتی آشناهامونو میبینیم با بوق و چراغ چاق سلامتی میکنیم ایشونم با چراغ علامت داده که وایسا روبوسی کنیم.اما نفهمیده اونم خب حتما بوقش خراب بوده واسه همین تیر زده...
اشکال که نداره...مملکت مال باباشونه .. تیر مفت جون مردم توی اتوبانم مفت...
خب بوق نداشته دیگه.....تیر زده...کسی جرات داره بگه بالا چشمت ابرو!!!
(1910922) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۹:۳۳:۱۵
از این زیباتر و رساتر نمیشد حرف زد! (1911110) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۴:۲۱:۲۰
هزاران مثبت! (1914254) (alef-13)
 
محود
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۸:۴۷:۵۷
ای مردم ناراحت نباشید من تیر انداز را پیدا کردم کار کار جمشید بسم ا... بوده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!هاها ها ها ها ها ها (1910986) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۹:۰۸:۳۳
آهایییییییییی

الف

چرا نظر ما رو فیلتر کردی


--- خلاصه نظر

- کسی که در جایگاه دادستان کل کشور قرار میگره باید
آدم بی طرفی باشه
آدم صادقی باشه


-دما دفاع از این مداح هیچ جایگاه عدالت خواهی نیست

- یعدش مردم هم میداند جریان چی هست خبر مسموم جز بی اعتمادی به نظام هیچ فایده ای نداره

-- (1911041) (alef-13)
 
عابد
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۱۹:۴۷:۵۰
با سلام
آقای دادستان واقعا" خدا انسان را آفرید انسان توجیه را........ (1911131) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۲۰:۰۳:۵۶
برای داستان بعدی که میخواهید بسازید بنده چند تا سرنخ بهتون میدم
1-تیر های شلیک شده همه مشقی بوده
2-اراذل و اوباش یعنی همان خودروی 206 برای اینکه جرم خود را لاپوشانی کند چند تیر به ماشین خود شلیک کرده
بنابراین حاج کریمی فقط تیر مشقی شلیک کرده بوده و باید پرسید چرا راننده 206 اسلحه داشته؟
از حاجی هم واقعا انتظار داریم دفعات بعد تیر واقعی استقاده کرده و دقیقتر هدف گیری نمایند
با تشکر
دایره سرنخ دهی و توجیهات (1911166) (alef-10)
 
عليان
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۲۱:۱۰:۲۸
واقعا جاي تاسف است كه شخصيتي داراي چنيني جايگاه وزين و معتبر حقوقي دادستان كل كشور اينچنين در مقام ساده سازي اقدامي كه مصداق عمل مجرمانه ميباشد بر امده است.
تنزل جايگاه و هزينه كردن از مقام حقوقي دادستان كشور انهم با اين سطح تناقض و دو گانگي در تشريح اين ماجرا جويي ايا خود فراهم اوردن خوراك جو سازي و تخريب و فرصت سازي براي همان شبكه هاي بيگانه عليه عملكرد سيستم قضايي كشورمان نميباشد؟
سخنگوي محترم قوه قضاييه ايا اظهارات ديگر هم كاران و دوستان ايشان و را كه در سطحي گسترده بازتاب داشته ودر مقام دفاع از عملكرد جناب كريمي و با تاييد و تاكيد بر اينكه اقدام همكارشان{شليك به اتومبيل پزو} در راستاي دفاع از خود بوده است را مستمع نبوده اند ؟ ايا ميتوان چنين فرض كرد كه اظهارات مقاات ارشد پليس در گفتگو با خبرنگان رسانه هاي مكتوب در توضيح و تشريح ماجرا يدون اطلاع از پرونده متشكله در حوزه انتظامي مربوطه ميباشد ؟
پرونده حادثه اي با اين ابعاد كوچك كه مكان وقوع ان روشن است " اتوبان بابايي" و طرفين در گير سرنشينان دو خودرو ميباشند كه يك طرف ان" شاكي" با پاي خود به كلانتري رفته و طرف ديگر شخص معروف و شناخته شده اي ميباشد كه منكر اقدامات خود نبوده ! و اظهارت روشن عده اي در دفاع و تاييد اقدام كننده گزارش و مصاحبه دو نفر از مقامات ارشد پليس در تشريح ماجرا روشن و مشخص ميباشد
وقتي ناگهان دچار چرخشي اين چنينني ميشود كه درست يا نا درست خلط شده
و واقعيت ماجرا قابل تميز دادن از ميان اظهارات مقامات نميباشد
چگونه ميتوان توقع داشت پرونده هاي بزرگي مانند اختلاس هاي سنگين مورد سو استفاده خارجي قرار نگيرد ؟ و چطور ميتوان از ملت توقع داشت به منابع ديگري براي كشف واقعيت رجوع نكنند ؟
عجيب است شليك پنج گلوله تبدييل به يك مورد ميشود ! شاكي دوست متشاكي و قصد از شكايت گرفتن خسارت سوراخ بدنه خودرو بيان ميشود ! ضد انقلاب و دشمنان راه مداح اهل بيت كه دلشان از برنامه سه شنبه شب اقاي مداح به درد امده بود و در مقام انتقام گيري براي بار سوم بودند ناگهان مبدل به افرادي كه به قصد شوخي جلوي ايشان ميپيچند تقليل ميابند ! و شخص شليك كننده كلا يكجا عوض ميشود !‌ انسان نا خود اگاه ياد كارتون " بار با پاپا عوض ميشود " مي افتد ياد ان روز ها به خير .
پيشنهاد ميدهم نماينگان مجلس از جمله عالي جنابان گرداننده اين سايت لا اقل در مقام اطلاع رساني يكبار از يك مرجع مطلع كشف واقعيت كنند و به ما هم اگر قابل مبدانند توضيح دهند اول كي پيچيد جلوي كي ؟ (1911281) (alef-10)
 
خوش خبر
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۲۲:۲۶:۰۹
تفنگ حاج محمود کریمی , پلاستیکی بوده است. (1911387) (alef-10)
 
مجتبی
۱۳۹۲-۱۰-۲۵ ۲۳:۰۷:۲۰
بچه که بودیم مادر بهمون میگفت وقتی "دروغ" میگی فرشته های آسمون حالشون از بوی دهنت بهم میخوره.طفلک فرشته ها. (1911449) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۶ ۰۰:۳۷:۰۷
حاجی انتظار نداشتیم اینقدر تیراندازیت بد باشه دقت کن خب (1911575) (alef-10)
 
واویلا
۱۳۹۲-۱۰-۲۶ ۰۱:۳۳:۲۱
داستان جالبی بود قوه تخیل مسئولین قوه قضاییه خوب کار میکنه اجرای قانون فقط برای مردمه نه از ما بهترون وای قوه عدلیه ما اماعلی تو دادگاه با یه مسیحی حاضر میشه و از قاضی میخواد تا به موضوع بدون اینکه فکر کنه خلیفه مسلمین روبروش رسیوگی کنه آقای اژه ای شما روحانی هستید گفتن بعضی موضوعات از زبان شما مردم را از دین و خدا وپیغمبر زده میکنه والا خوب نیست با مردم رو راست باشید مردم میفهمن و از حیا شون که چیزی نمیگن (1911630) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۶ ۰۹:۰۸:۵۰
جالبه چرا همه با هم بسیج شده اند تا خلاف یک مداح را لا پو شانی کنند ؟ واقعا چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (1911745) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۶ ۱۰:۰۷:۳۲
سوال بسیار خوبیه دلایل زیادی داره
1-اگر ایشان به جرم محاربه محکمه شود برای صنف مداحان عزیز که دارند حسابی پول در میاورند حسابی بد میشو پس باید تا میتوانند حمایت کنند ضمنا این صنف بسیار رشد کرده و نفوذ زیادی دارد.
2-یه عده ادم ساده هستند پای مداحی های این ادم بوده اند و فکر می کنند چون مداح خوبی است پس معصوم است انها هم ساده لوحانه حمایت می کنند
3-سه به بعد رو نمیگم دیگه بقیه رو خودتون باید حدس بزنید
4-یه عده در حلقه قدرت به این ادم وصل هستند که ممکنه ریششون گیر باشه نزد حاجی
5-حاجی هم نفوذ زیادی در حلقه قدرت داره از اونا کمک میگیره
6-محاکمه این ادم به مصلحت خیلی ها نیست (رفیق خیلی ها بوده و...)
خلاصه در مجموع اون عده ادمهای ساده ای که پای مداحی های این ادم هستند از پایین و حلقه قدرت از بالا دست به دست هم داده اند و چنین بسیجی را ایجاد کرده اند
دو تا جوانی که یه مدت پیش اعدام شدند هیچکدام از 5 مورد بالا را نداشتند اگر یک مورد را داشتند جانشان نجات پیدا می کرد
دلایل دیگه ای هم داره (1911852) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۶ ۰۹:۴۰:۲۴
روایت در چند روز آینده
206 از ماشین آقای کریمی سبقت میگیره و راننده ی 206 متوجه آقای کریمی میشه و سخت ناراحت میشه و اتو مبیل را نگه میداره و آقای کریمی هم وای میسه سپس به خاطر خلاف بزرگی که انجام داده از آقای کریمی میخواد که با تفنگش یک گلوله به او شلیک کند اما آقای کریمی جوانمردی میکنه و میگه چون ماشینت تند رو بوده و باعث شده از من سبقت بگیری یه تیر به ماشینت میزنم تا درس عبرتی براش باشه . صبح روز بعد هم میری کلانتری و میگی آقای کریمی ماشینم رو تنبیه کرده تا مجوز تعمیر و فروش این ماشین نا فر مان را بگیری . خلاصه ماجرا از این قرار بوده اما رسانه ها این عمل خیر خواهانه را وارونه نمایش داده اند (1911788) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۶ ۰۹:۴۷:۱۱
الف جان به زودی به خاطر انتشار چنین نظر هایی ( نظرات مردم در خصوص صحبت های داد ستان ) فیلتر خواهید شد (1911807) (alef-13)
 
غمخواری
۱۳۹۲-۱۰-۲۶ ۱۱:۰۱:۲۳
اقای اژه ای در پرونده های غارت بیت المال ،فساد ،رانت خواری و...هم همینطوری قضاوت کردی!!!!!توباید بی طرف باشی ،تو قاضی پرونده ای !در دل مردم شک وتردید به عملکرد دستگاه قضا ایجاد نشود! آبروی روحانیت بازی نشود! شجاع باش
مردم همه چیز را تشخیص می دهند.حرف های متناقض مجرم،راننده ،جانشین
نیروی انتظامی ومشاهدات خود مردم متناقض و با حرفهای شما هماهنگ نیست
وانگهی این شخص خیلی ادم مهمی نیست که شما را به عکس العمل در رسانه ملی وا داشت !. (1911961) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۶ ۱۱:۴۸:۳۳
برادران عزیز تمایل ندارند یکبار هم که شده واقعیت را به مردم بگویند؟اختلاس ها به کنار این کار جدیدتون که ده تا حکایت برای یه واقعه تابلو می سازید را کجای دلمان بگذاریم؟ فکر نمیکنید ملت انقلاب کردند که این چیزها نباشه؟ایا توجیه کردن به این صورت باعث حل مشکلات جامعه خواهد شد؟ایا اینگونه رفتارها باعث صدمه به اسلام و دین نمیشود؟به نظر بنده که الان باید یه چند تا پرونده دیگه برای افرادی که ماجرا را تغییر دادند هم ساخته شود جرم بسیار گسترده تر شده ابعاد جدیدی پیدا کرده است بنده با هر کس صحبت می کنم خواهان پیگیری ماجرا و مجازات مداح مورد نظر است ما در اسلام اصلا استثنا نداشتیم علی علیه السلام با شمشیر عدالت را با دقت اجرا میفرمودند الان هم اگر ادعا دارید مملکت اسلامی است مجرم را مجازات کرده این داستان گویی ها ر ا تمام کنید.چگونه است که مجازات محاربه را فقط برای دو جوان کم سن و سال اجرا می کنید اما پای افراد متنفذ پیش کشیده میشود شمشیر عدالت زنگ میزند؟
عمل محاربه بوده و مردم همه انتظار دارند که جکم اجرا شود به طرفدارن این مداح هم عرض میکنیم در اسلام ما استثنا و پارتی بازی نداریم مانع اجرای عدالت شدن خود جرم محسوب می گردد. (1912085) (alef-13)
 
م
۱۳۹۲-۱۰-۲۶ ۱۶:۰۲:۲۴
ملت عزیز قانون و اشد مجازات فقط برای مردم عادیه
بترسید از خدا و روز قیامت (1912740) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۶ ۱۹:۱۲:۲۱
سبقت گرفته و اجازه شلیک داشته!!!!!!!!!!! (1913046) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۶ ۲۳:۱۸:۱۹
دااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد ستاااااااااااااااااااااااااااان!

چند بخشه؟؟ (1913423) (alef-13)
 
مردم سابق(گوسفند)
۱۳۹۲-۱۰-۲۶ ۲۳:۴۱:۳۴
اگر راننده پژو با تیرکمون پلاستیکی به کف خیابون محل تردد مداح زده بود،آیا تا حالا خودش و زنش رنده بودند؟آقای اژه ای چی نطق می فرمودند؟؟؟!!! (1913470) (alef-13)
 
حسين
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۰۰:۴۶:۵۲
حضرت آقاي اژه اي!! داستان معروف يكي بود يكي نبود غير إز خدا هيچ كس نبود را حتما ميفهميد به همين صورت پرونده حضرت آقاي كريمي را خاتمه فرمايد تا أيشان ناراحت نشوند (1913601) (alef-13)
 
رودباری
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۳:۵۴:۳۵
متاسفانه با این اظهار نظر نسنجیده آقای دادستان ، کل قضاوتهای ایشان زیر سئوال رفته است اینهم عواقب حرف نسنجیده و بدون کارشناسی ........ (1914227) (alef-13)
 
رضا
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۴:۰۷:۵۰
خدایش هر کس داره به یک ملت دروغ میگه ... (1914241) (alef-13)