نظر منتشر شده
۳۳۷
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 261934
تجمع معلمان در اعتراض به حقوق شان، مقابل مجلس
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۵
جمعی از معلمان امروز یک‌شنبه(۱۰ اسفند) در اعتراض به عدم همسان‌سازی حقوقشان با حقوق سایر کامندان دولت مقابل مجلس تجمع کردند.

به گزارش خانه ملت،لازم به ذکر است برخی از افراد که آزمون استخدامی وزارت نفت را داده و در انتظار انجام مراحل استخدامشان به سر می‌برند نیز مقابل مجلس تجمع کردند.

به گفته یکی از تجمع کنندگان؛ مدت‌هاست تمام مراحل استخدام را انجام داده اما دولت به ویژه شرکت پالایش و پخش هیچ اقدامی برای استخدام افراد نکرده است.
 
مسعود
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۱۶:۳۸:۵۹
در شهدهاي خوزستان از جمله انديمشك هم اين تجمع انجام گرفت
ولي كي به اين چيزا توج ميكنه (2714111) (alef-13)
 
احمد
۱۳۹۳-۱۲-۱۲ ۱۳:۴۹:۴۴
در پلدختر لرستان هم تجمع صورت گرفت (2719638) (alef-3)
 
س
۱۳۹۳-۱۲-۱۳ ۱۸:۵۳:۱۹
درتربت حیدریه هم تجمع شد (2722445) (alef-10)
 
فرهنگی فرهنگی
۱۳۹۴-۰۱-۲۸ ۰۷:۴۶:۴۶
سلام
توجه
توجه

همکاران گرامی پاسخ افرادی را که بدون هیچ تخصصی در امر آموزش می آیند و نظر میدهند را ندهید زیرا این افراد هیچ درک درستی از مشقت های تربیت و ارتباط اجتماعی با یک کودک و یا نوجوان را ندارند.

اینها افرادی هستند که همیشه به فرزندان خود می گویند ای کاش زودتر مدرسه ها باز شود و از شرت خلاص شویم

اینها افرادی هستند که حتی یک ساعت برای بچه خود زمان نمی گذارند و فقط در فکر مال اندوزی هستند حتی به قیمت از دست رفتن خانواده و زن و بچه هایشان (2828412) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۱۶:۴۲:۲۷
مجلسیها: چشم. از فردا حقوقتان دو برابر میشه.
معلمان: گیرم که دوبرابر بشه. ولی باز هم حقوق شما نمایندگان بیست برابر حقوق ما معلمان است. (2714119) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۱:۰۹:۴۷
شما خودت رو نماینده همه اقشار می دونی. (2714795) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۰۸:۲۶:۵۶
از کی تا حالا معلمان شدن همه اقشار ؟؟؟؟ (2715452) (alef-10)
 
الف-22
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۱۱:۴۵:۴۶
منظورش اینه که دیگه 20 برابر نباید باشه که... (2715903) (alef-3)
 
حرف
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۱۵:۴۱:۴۱
چرا خودت را بانمایندگان مقایسه میکنی جون نمایندگان خودشان قانون گذارند پس کسی که قانون گذار است مملکت ار آن اوست (2716806) (alef-10)
 
فرهنگی
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۱۶:۴۶:۱۲
سایت الف
میترسی اخبار مربوط به وضعیت معلمین از نظر شان اجتماعی و معیشعت را پوشش خبری بدی ...چرا چون مدیر مسوول این سایت یکی از دشمنان معلمین در مجلس میباشد. (2714131) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۵ ۰۷:۵۷:۳۴
هیچ جامعه ای فراتر از اندیشه معلمانشان رشد نخواهد کرد پس بخاطر خوتتان هم که شده انصاف را رعایت کنید. (2725437) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۱۶:۴۸:۳۵
متاسفم برای سایت الف که تحصن بزرگ معلمان ایران را اینقدر کوچک و ناچیز انتشار مید هد... معلمان تمام استانها امروز تحصن کرده و تا برآورده شدن تمام حقوقشان محکم ایستاده اند.... (2714141) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۱۰:۳۸:۳۹
دمت گرم (2715681) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۱۲:۵۹:۴۳
من یک پزشکم و دست همه معلمین را میبوسم. (2716169) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۱۵:۳۴:۱۱
زنده باشید (2716778) (alef-3)
 
رادپور
۱۳۹۳-۱۲-۱۵ ۰۰:۵۷:۰۶
فدای شما و همه مردم فهیم ایران. (2725273) (alef-3)
 
فرشاد
۱۳۹۳-۱۲-۱۶ ۲۲:۲۷:۴۳
از ابنکه پزشکی هنوزم معرفتشو نشون میده ممنون وسپاسگزار خداییم . (2728413) (alef-10)
 
محمد علی شادمان
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۱۱:۲۱:۴۲
من هم یک معلم هستم آفرین میگم به تربیت و معرفت شما که نسبت به معلمی شناختی اینگونه دارید موفق باشی (2752801) (alef-10)
 
محمد
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۱۶:۵۴:۴۸
سلام
آقا ما هم اعتراض داریم،، سه ماه تابستان، پانزده روز عید،، تعطیلات رسمی،، پنجشنبه و جمعه ها،، برف بیاد بارون بیاد تعطیل!!! شغل کم استرس! آقا جان تا حالا هیچ گروهی مثل معلمان اعتراض نکرده اند! یعنی دایم به حقوق اعتراض دارند!! آقا ناراضی هستی استعفا بده برو! نکنه انتظار داری به اندازه یه پلیس! یا پرستار! یا مهندس! یا پزشک! یا معدن کار! یا کسانی که تو بدترین و پر استرس ترین مشاغل کار می کنند حقوق بگیرید!!؟ (2714163) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۰:۰۸:۰۳
خداقوت با این سطح فکرتان !!! (2714626) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۰:۱۸:۵۳
قدر استاد نکو دانستن حیف استاد به من یاد نداد (2714658) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۰:۱۹:۰۲
من هم به عنوان یک معلم همین نظر رو درام آموزش و پرورش تعطیل معلما برن خونشون. مجلس تعطیلاتش از معلما بیشتر ساعت کاری مفید کارمندان ایران ۴۵ دقیقه در روزه، یک نگهبان از صبح تا شب بیکار یه جا وایمیسته چون جنگ نداریم ارتش نباید باشه، تعطیلات معلما زیاده فقط همین و بلدین بگین (2714659) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۰:۲۸:۲۳
این شغل کم استرس رو خوب آمدی شک می دونم دو کلاس سواد درست و حسابی داشته باشی چون اگر داشتی حتما به یاد داری که معلم با چه دلسوزی به کار دانش آموزانش نظارت دارد تا امثال تو بتواند در اجتماع سری بلند کند این هم دستمزدش (2714697) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۰۲:۱۳:۲۰
بي سواديش تقصير شماست. (2715266) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۰:۳۳:۴۸
معرفت در گرانی است به هر کس ندهندش (2714713) (alef-3)
 
شایان
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۱۳:۰۷:۵۰
معرفت در گرانی است به هر کس ندهندش

پر طاووس قشنگ است به کرکس ندهندش (2716195) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۰:۵۴:۰۰
اگر در کلاس حضور داشتی می فهمیدی که با چه افرادی و بزه کارانی روبه رو هستی (2714765) (alef-3)
 
معلم
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۱:۱۰:۴۵
مگه دست خوده معلما است که تابستونو بیکارنند سیستم آ موزشی اینطوره.تازه عید و تابستون وبرف وبارون چه ربطی به حقوق داره واقعا خیلی باید کوته فکر باشید که کار وارزش یک معلم رو با اینها میسنجید مثلا بقیه کارکنان موشک به هوا میفرستند معلم هیچ کاری نمیکنه .معلم هم در این جامعه زندگی میکنه (2714799) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۱:۲۴:۱۰
داری میسوزی ها؟ (2714834) (alef-3)
 
راستگو
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۲:۰۵:۵۱
آقای محترم... معلما دست به دامان توی کوته نظر نشده اند که دلت ترکیده ما با حکومت بزرگمنش و مقتدر اسلامی عزیزمان درد دل داریم به توی حقیر چه ؟؟ (2714917) (alef-3)
 
ابراهیم
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۲:۰۶:۰۴
متاسفم برات... امثال مثل شماها تومملکت هستندکه باعث شده وضع معلمان این جوری باشه بااین سطح فکر...کاش بایه خورده تحقیق دراین موردحرف می زدی می دانی حقوق معلمان اکثرکشورها بااحتساب همه موارد(تورم و...)حتی ازپزشک هم بیشتره ؟...کوته فکرنباش (2714918) (alef-3)
 
علی
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۲:۱۶:۱۷
شرافتا ماهیانه چقدر درآمد داری.معلمی با سال سابقه ولیسانس یک میلیون می گیره. 120000 تومان مالیات170000 تومان بازنشستگی 150000 تومان بیمه .تعجب نکن .هر کسی به حرف حق معلم گوش نده .ظلم نموده برادر جان (2714941) (alef-3)
 
رضا
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۲:۲۵:۰۸
تقصیر ما معلم ها است که تورا اینچنین تربیت کرده ایم (2714964) (alef-3)
 
املی
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۳:۴۶:۵۸
پس قبول داری کم کاری میکنی؟ پس حقوق فعلی برای تو زیاد هست (2715131) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۱۱:۰۰:۰۳
نیست تو ایران هیچکی کم کاری نمیکنه! پس همه باید رایگان کار کنن چون حقوقشون از سرشون زیاده!! (2715742) (alef-10)
 
سلام
۱۳۹۳-۱۲-۱۲ ۱۸:۵۲:۳۴
اول حقوق کم بوده بعد کم کاری شده داداش. (2720355) (alef-3)
 
سید حسین
۱۳۹۳-۱۲-۱۲ ۲۳:۴۳:۳۵
به نام خدا-کم کاری نمی کنیم بلکه همه استعداد ندارند اما متاسفانه در حال حاضر بی سواد ها هم سرکارخوب می روند.وما هم با این طور رفتن ها وحقوق بیخودی به بعضی افراد که سواد ندارند مخالفیم. (2721058) (alef-10)
 
معلم
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۲:۳۱:۴۶
سلام آقا ما هم نمیگوییم نعطیلی داشته باشیم شما بچه هایتان را همیشه مدرسه بفرستید ما برای شما نگه می داریم اما اگر بخواهید بچه با سواد داشته باشید معلم باید تامین باشد ما که نمی توانیم بعد از ظهر کارگری برویم و صبح مفتی به بچه شما آقایان علم یاد بدهیم من با لباس کهنه جلو بچه تو چه کار کنم آیا حرف من در گوش فرزند مغرور تر از خودت اثر می کند من هم شک دارم دو دو تا بلد باشید (2714970) (alef-10)
 
فرامرز
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۲:۳۶:۳۹
پزشکان و مهندسین مرکل سوال کردند که چرا حقوق ما از معلمین بیشتر نیست پاسخ داد انتظار دارید از کسانی که شما را تربیت کرده اند بیشتر حقوق بگیرید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (2714979) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۳:۱۹:۵۲
هر کس چیزی شده به همت وتحت آموزش وزحمت معلم به ان مقام رسیده باید قدر معلمو بدونی اعتراض تو بی معنی نفهم (2715079) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۳:۲۰:۵۲
اگه می تونستی معلم می شدی جانم . (2715083) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۳:۲۲:۵۰
معلومه بد جوری داغونی.خودت رو به یه روانپزشک نشون بده اخوی (2715086) (alef-3)
 
داریوش
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۳:۲۴:۴۴
بهتره در مورد شان و جایگاه معلمان در کشورهای توسعه یافته یه کم مطالعه کنی بعد نظر بدی. (2715094) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۳:۴۳:۰۸
همه پدر یا مادر میشن و بعد قدر زحمات اونا رو بیشتر میدونند ولی همه معلم نمیشن تا قدر زحماتی که معلما میکشن رو بدونند. (2715125) (alef-3)
 
معلم
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۱۲:۴۲:۳۲
ایول سخن خوبی بود. منم دو ساله که معلم شدم الان میدونم معلمان ما چی میکشیدن.دانستن خیلی موقع ها شیرین نیست. (2716103) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۰۰:۱۷:۰۵
فقط یک روز ان هم در بهترین مدارس برو کلاس بعد می فهمی (2715176) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۰۰:۳۵:۰۸
مثل اینکه نمی دانی معلم همه را درس انسان بودن می آموزد اما انگار تو سر کلاس معلم غایب بوده ای. (2715193) (alef-10)
 
احسان
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۰۱:۱۲:۰۸
چی میگی؟؟؟همون مهندس از زیر دست معلم بلند میشه.... (2715235) (alef-10)
 
مهدی
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۰۳:۱۳:۰۵
آقای محمد محترم :
1. آیا شما یا هر یک از افراد و شاغلینی که نام بردید ، توان این را دارند که به دو یا چند فرزند خود خواندن و نوشتن و ادب بیاموزند ، چه برسد به میانگین 30 دانش آموز که تصورش و حتی نگهداری آنها هم سخت است ، لذا معلمی جزو پر استرسترین و سخت ترین مشاغل است .
2. کار مفید معلمین بالای 90 درصد است و کار مفید برخی مشاغل نام برده زیر 40 درصد است .
3. معلمین در طول سال و تحصیل حتی یک روز هم مرخصی ندارند و همه کسانی که درس خوانده اند این را می دانند و الباقی مشاغل در طول سال یک ماه مرخصی دارند .
4 . معلمین بجز حضور روزانه در کلاس درس در منزل ، مشغول مطالعه و سعی کردن تکالیف و آزمون های دانش آموزان می باشند .
و در آخر اینکه تمامی مشاغلی که نام بردید از خون دل خردن معلمان به این جایگاه رسیده اند . (2715287) (alef-10)
 
یک معلم
۱۳۹۳-۱۲-۲۳ ۲۰:۴۶:۳۹
آفرین، حرف دل یک معلم واقعی است.
چندی پیش برای پیگیری حق بیمه ام به قسمت رفاه اداره مان (آموزش و پرورش) رفته بودم. مسوول بیمه که از کارمندان اداره بیمه است و هفته ای چند روز برای رسیدگی به امور مربوط به اداره مان آمده بود می گفت: چقدر معلمی کار سخت و پراسترسی است که این همه معلمها بیمارند و آن هم بیماریهای سخت گرفته اند. و معترف بود به این که قبلاً به تعطیلی معلّمها غبطه می خورده ولی حالا می گوید اگر به معلّمها شش ماه هم تعطیلی بدهند حقّشان است.
بعد هم تعطیلی معلّمها واقعاً تعطیلی نیست. مطالعه و تصحیح برگه و پیمودن مسیرهای طولانی برای رسیدن به کلاسهای درس در شهرهای دور و نزدیک یا در روستاها، امتحانات شهریور و... چی میشه؟
غیر از حقوق مادی به حقوق پایمال شده ی معنوی معلّمها هم فکر کنید. آیا رفتار با معلّم و احترام به او و توقّع از او و شأن اجتماعی اش مثل قبل است؟ (2744633) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۰۸:۵۸:۱۱
تو را معلم تربیت کرده قدر نشناس (2715503) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۰۹:۰۵:۲۱
متاسفم برات (2715515) (alef-10)
 
ایاز
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۰۹:۰۸:۴۷
محمدجان فقط اینو بدون یک ساعت درس در کلاس به اندازه هشت ساعت کار در معدن فسفر مغز رامی سوزاند این تحقیقات معتبر می گویند (2715519) (alef-10)
 
نادر
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۰۹:۱۰:۴۵
با این حساب باید همه شغل های کم استرس برن از گرسنگی بمیرن اما معلمی شغل پر استرسی است و شما با این طرز فکر ...البته نباید به شما خرده گرفت شاید این حرف پدرتان باشد و شاید پدرتان نماینده ی ما در مجلس! (2715520) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۰۹:۴۷:۴۱
دوست محترم
کسانی مثل شما هستند که ارزشها رو جابجا میکند و تعطیلاتم برای بچه های امثال شما بی درداست که که برید پولایی رو که با فشردن گلوی فرهنگ درآوردید خرج تفریح و ریخت و پاشاتون کنین. معلم تابستلن هم کار میکنه بخاطر مخارجش چه فرقی میکنه کجا باشه !! بچه های ناسازگار ی که تنها تربیتی که در خانواده ها شدن. داشتن موبایل و تبلت و ورود به حریم خصوضی دیگران و بی احترامی به بزرگترهاست. رو که از فرط غرق شدن در دنیاشون پدر ومادرها حوصله سروکله زدن باهاشون رو ندارن معلم باید تحمل کنه و و تازه آموزشم بده
بعدم مگه این مهندس و دکترا و پرستارا که فرمودید از کجا اومدن ! چرا اینقدر بخیلیم که نمیتونیم ببینیم فردی یا صنف و گروهی دنبال حقش و گرفتن حقش باشه. معلم حق اضافه ای نمیخواد دنبال مزایای شغلی هم نبوده گرچه حق ماست ولی مایه خجالته که چنین برداشتهایی در جامعه درباره معلم وجود داره ، تنها تاسف برای چنین تفکری باقیست
شما و امثال شما که معنی تحصیل علم و کسانی که در این راه نه تنها از عشقشون به تدریس بلکه به تازگی از جان و آبروشون دارن مایه میگذارن رو نمیدونید بدترین دشمنان آموزش و خصوصا پرورش امثال این افراد هستند....
خوبه قبل از هر بیان نظری کمی فکر کنید و قدرشناسی رو سرلوحه کارتون کنید (2715579) (alef-10)
 
ناشناس
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۰۹:۴۷:۴۴
متاسفم برای افکارت 2 نفر مثل شما هستند که بودجه را تنظیم می کنند و این همه حقوق معلمین را دست پایین می گیرند مگه تعطیلات معلمین زیاده یا اساتید دانشگاهها (2715580) (alef-10)
 
دوست
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۱۰:۴۳:۵۵
برادر عزیز
امثال شما رو معلمان تربیت کردن
آواز دهل شنیدن از دور خوش است.
از لحاظ علمی هم معلمان برتر از سایر مشاغل نباشن کمتر نیست.
کانون پرورش نخبه و آینده سازان این مملکت آموزش و پرورش هستش.
معلمان از حق خودشون دفاع کردن بقیه مشاغل رو زیر سوال نبردن.
جای تاسفه این طرز تفکر (2715697) (alef-10)
 
مسلم
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۱۲:۰۶:۴۶
داداش اگه مشکلی داری من ک معلم هستم با مدرک فوق لیسانس حاضرم جا خودمو با یه کارمند ساده بانک و یا آبدارچی بانک یا پرستار با اضافه کاریاشون ک رد میشه الکی عوض کنم
من سه ماه تابستون و عید هم میام ولی به من حقوق یه کارمند شرکت نفت که حداقل 4 میلیون میگیره به غیر از تسهیلاتشون رو بدین
من تمام سال میام جون هر کی دوس دارین وامای 50 میلیونی بانکیا رو ب منم بدین
بماند که من با فوق لیسانس ب اندازه یه آبدارچی بانک یا یه لیسانس شرکت نفت نمیگیرم
مشکل شما اینه ک اگه بابات معلم بود اون وقت میفهمیدی ک چطور ماه رو به آخر میرسوندی (2715980) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۲-۲۳ ۲۰:۴۹:۲۱
آه و فقط آ...............ه (2744641) (alef-10)
 
معلم
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۱۲:۳۸:۲۲
تو دیگه کی هستی؟ما اون همه تعطیلی که تو گفتی رو نمیخواییم. تعطیلی با جیب خالی نمیخواییم.تازه اون تعطیلیها به خاطر معلم نیست برای دانش آموزان میباشد. و الا به معلم یک روز هم مرخصی نمیدهند. (2716085) (alef-10)
 
مهدي
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۱۲:۵۹:۱۵
كاري نداره نويسنده محترم بيا ساعت كار مفيد معلم را با كرامندهاي ديگه مقايسه كن. يه معلم در اگه شش ساعت تدريس داشته باشه چهار ساعت و نيمش مفيده. يه كامند تو ادرات ايران بيست دقيقه مفيده داره يعني كار يه روز معلم برابر با 13 روز يه كارمند ادارات ديگه است. يه معلم در هفته 4 تا 6 ساعت كاركنه اندازه 52 روز يه كارمند اداره است.... اگه منطق داري خودت بقيه را حساب كن (2716168) (alef-10)
 
آرمان
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۱۳:۰۵:۴۷
نیاز نیست ما استعفا بدیم
برادر من شما بیا معلم شو، فقط یک روز در هفته درس هم نمی خواد بدی
فقط برو سر کلاس هر کاری دوس داری بکن
همین حقوق رو بهت میدیم با تمام مزایایی که بهش اشاره کردی
اگه تونستی بیشتر از یک ماه دوام بیاری اونوقت بیا اینجا زر بزن (2716185) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۱۳:۰۹:۲۲
بی سوادی بد دردیه برو این بدبختیترو چاره کن . راهش هم اینه خودتو به یه معلم بسپاری تا علاجت کنه (2716203) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۱۳:۳۳:۱۸
آقا خود شما وافرادي كه شغلهايشان را نام بردي نمي توانند نيم ساعت يك كلاس را اداره نمايند . (2716290) (alef-3)
 
غیر معلم
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۱۵:۴۳:۰۵
با سلام خدمت همه دوستان و معلمان زحمتکش
خیلی از مهندسین بهتر از خیلی معلم ها میتونن یک کلاس رو اداره کنن.
معلم خوب واقعا کمیابه
شما هفته ای 16 ساعت واقعی میرید مدرسه و عملا باقی ساعات هفته رو تدریس خصوصی میکنید یا استراحت و شغل دوم، باز ناراضی هستید!؟ چرا معلم سر کلاس کم درس میده یا کوتاهی می کنه که بعدا کلاس فوق العاده بذاره و برای خودش پول پارو کنه!؟ اسم این رو میشه گذاشت معلم!؟!؟!
معلم دلسوز کمه آقا واقعا کمه.
اگر بناست حقوق معلمین افزایش پیدا کنه و به دیگر کارمندها برسه باید ساعت کاریشون هم مثل بقیه بشه. قول میدم اکثریت قریب به اتفاق معلم های ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست و ... حاضر نیستند روزی 8 ساعت برن مدرسه و مثل بقیه کارمندها حقوق دریافت کنن. میدونید چرا!؟ پر واضحه، چون وقتشون گرفته میشه و از قبال تدریس خصوصی کلی پول به جیب میزنن. همین الان هم که میرن تحصن میکنن بخاطر اوقات فراغت زیادشونه. بیکارن تحصن نکنن چیکار کنن!
چقدر دیدم که دانش آموز مردوده و عملا هیچی از درس بارش نیست ولی با 10 ردش می کنن پایه بالاتر.
خدا رو شکر هیچوقت تو تحصیل تنبل نبودم و خودم نمره قبولی گرفتم. اگر میفرمایید شما معلم عزیز، من رو پرورش دادید باید بگم چه بسا معلمینی که جلوی رشد من رو گرفتند. معلم های من همیشه مورد احترام من هستند اما توقع زیادی از هیچ کس قابل قبول نیست. بله من و مهندسین و پزشکان و مدیران دیگر قرار نیست به شما حقوق بدیم اما در صورت دریافت حقوق بیشتر حاضرید روزی 8 ساعت برید مدرسه!؟ تابستون برید، 5 عید برید؟ دی و خرداد و 28 اسفند برید؟
در جواب دوست دیگرمون که میگن شما میتونی برو معلم شو عرض کنم که معلم شدن الان خیلی راحته عزیز. با رتبه به مراتب پایینتر از مهندسی و پزشکی می تونی معلم بشی.ش (2716809) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۶ ۱۵:۰۰:۵۰
در روستاها باید معلم به دوتا شش کلاس تدرس کن با25ساعت انصاف هم خوب اگر داشته باشی (2727481) (alef-10)
 
معلم سابق
۱۳۹۳-۱۲-۱۷ ۱۳:۳۳:۴۰
عزيزم من بعد چند سال معلمي و تغيير رشته الان شدم مهندس، خدايي حاضرم تموم 24 ساعتو كار مهندسي انجام بدم ولي هفته اي 1 ساعت رياضي درس ندم
فك ميكنين درس دادن و كل كل زدن با بچه كار ساده اي هست؟
وقتي كار مهندسيمو با كار معلميم مقايسه ميكنم ديونه ميشم چرا شغل معلمي اينقد بايد تو جامعه از هر نظر يك شغل بي ارزش حساب بشه
دليلش يه چيزه و اون هم پوليست كه به معلمان ميدن
الان پول تو جيبي خيلي از بچه ها از دريافتي معلمان زياده!!
برو اول خوب تحقيق كن بعد بيا نظر بده، درضمن عزيزم رتبه من و تموم همكلاسيام خيلي خيلي بهتر از رتبه ي مهندسين دانشگاهمون بود حتي رتبه ي دورقمي هم داشتيم خيلي!
چون ارزش هرچيزي تو جامعه ي ما الان با پول سنجيده ميشه واضحه كه معلمان تعطيلاتشون به چشم مياد و شغلشون بي ارزش تلقي ميشه
تعطيلات بخوره تو سرشون وقتيكه توان خريد نان خاليتو نداري بعد بگين استعفا بدين اگه ناراضي هستين
اين منطقيه كه برجامعه و دولت حاكمه و با اين طرز فكر هيچوقت جامعه اي پيشرفته نخواهيم داشت چوبشو كل ملت ميخورن عزيزدلم (2729414) (alef-3)
 
معلّم با مدرک دکترا
۱۳۹۳-۱۲-۲۳ ۲۰:۵۹:۳۳
تشکّر (2744666) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۱۴:۱۹:۰۲
دوست عزیز واقعا برات متاسفم که این فکرو داری. (2716484) (alef-3)
 
حسین
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۱۴:۳۴:۱۱
ایا می دانی بیشترین ساعت کاری در ایران متعلق به معلمان است ؟
آیا شما می توانی فرزند بی نظمتان را ده دقیقه کنترل کنید |؟
آیا می دانید پراسترس ترین شغل معلمی است ؟
کمی خرد هم داشته باشید خوب است . (2716540) (alef-10)
 
امير
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۱۵:۴۳:۲۱
ادم زبان نفهم شغل ما سر كله زدن با افرادي نفهم با امثال شما است كجا كار ما بدو ن استرس است (2716811) (alef-3)
 
علی
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۱۵:۴۹:۱۱
من با 20 سال سابقه و مدرک لیسانس 1 میلیون می گیرم.مشابه من در ادارات دیگر 3 میلیون می گیرد حداقل. شما 9 ماه به من همان 3 میلیون حقوق بده 3 ماه تابستان را حقوق نخواستم! (2716832) (alef-3)
 
شهروند
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۱۵:۵۲:۳۲
واقعه برات متاسفم با این طرز تفکرت (2716851) (alef-3)
 
هادی
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۱۶:۴۱:۴۳
دم اون استاد گرم که به تو نیاموخت قدر استاد دانستن تقصیر تو نیست (2717039) (alef-3)
 
رحیم
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۱۷:۰۵:۵۲
باسلام .عزیز دلم ما همیشه مه مدرسه می آییم بشرط اینکه حقوق مان مثل حقوق سایر ارگانها باشه ونیز بیشتر نه یک ماه برو مدرسه ببینم خودت را می تونی بشناسی یا نه !ندونسته حرف مفت نزنید خواهشا و تابستون هم مال خودت نمی خواهیم. (2717126) (alef-3)
 
حمید
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۱۸:۱۴:۲۲
محمد آقا شما اگه تونستی دوتا بچه را یک ساعت تو یه اتاق 24 متری تا ظهر بدون استرس و مشکل نگه داری اونوقت می تونی در مورد شغل معلمی نظر بدی. (2717278) (alef-10)
 
مهدی
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۱۸:۲۲:۰۳
برات متاسفم (2717299) (alef-3)
 
خود خودم
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۱۹:۲۵:۱۶
حواست هس چی میگی ؟
تربیت بچه هاتون دست ماس .
آینده ی بچه هاتون دست ماس.
ما به توصیه شما نیومدیم واسه فردا یه کاری بکنیم که حالا به فرمایش شما استعفا بدیم بریم.
20 سال تو این کار استخون خورد کردم حالا بذارم برم ؟؟؟؟؟
اول فکر کن بعد حرف بزن محمد آقا !
البته بین ما معلم نما هم هست که اونا حسابشون از ما جداس. (2717450) (alef-3)
 
فرهاد
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۱۹:۳۳:۲۴
اقای تحصیل کرده. در این طرز فکرن ما مقصریم. ببخشید اینقدر خوب تربیتت نکردیم که بفهمی ماخواهان برقراری عدالت در بین آحاد جامعه هستیم. چیزی که شما خوب یاد نگرفتی اینه که سلسله مراتب احترام اجتماعی باید از کجا شروع بشه و به کجا برسه. من از طرف تمامی همکاران از شما عذرخواهی میکنم. ببخشید که خوب تربیتت نکردیم. (2717473) (alef-3)
 
علی
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۲۰:۱۷:۱۴
نکنه ازجیب شما خرج می شه (2717600) (alef-3)
 
خودم
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۲۰:۴۶:۲۱
خوشحالم ناسپاسی رو در مقابل کسی که نوشتن رو یاد داد به نحو احسن و اکمل رساندی اگه معلم نبود حتما عمه ات نوشتن یاد میداد (2717660) (alef-3)
 
مهدی
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۲۱:۵۱:۰۱
ما معلمان حاظریم تابستون هم به ما کار بدن ولی حقوقمونو اندازه بقیه بدن. بعدنشم این آقایی که میگه معلما بی استرسن اگه بتونه فقط یه روز یه کلاس درس رو اداره کنه و بعدش همین حرف رو تکرار کنه میشه گفت راست میگه(حتما بچه هم نداره چون اگه فرزند میداشت میفهمید اداره کردن یک کلاس 35 نفره چقدر سخته)
85 درصد معلمان شغل دوم ندارن یعنی نه سرمایشو دارن نه تخصص و حرفه خاصی. فقط امیدشون بعد از خدا به همین حقوقک آخر برجشونن. من بعنوان یه معلم واقعا میترسم ازدواج کنم و باز خواستم بچه هم بیارم
حاجی بابایی کجایی که به دادمون برسی .این آقای فانی به درد وزارت دامپروری میخوره تا بزرگترین نهاد کشور یعنی آموزش و پرورش.خدا خیرش نده انشالله (2717810) (alef-10)
 
علی
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۲۲:۳۲:۰۳
دوست گرامیبقول شما اگرمعلمین سه ماه تابستان و15روزعیدتعطیلنددرعوض پلیس وهمه نظامیان وپرستار و پزشک که شیفتی کارمیکنند ودرطول سال شش ماه دراستراحتندوالبته مامعلمین به همه آنها خسته نباشید میگوییم وزحماتشان راارج می نهیم اماحرف مااینه که برای ماهم مثل شمانظام هماهنگ حقوق رااجراکنند (2717886) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۲۲:۵۴:۱۵
می دونی اداره کردن یک کلاس 40نفره یعنی چه شک می دونم این رو بفهمی خداوند قوت و عزت می دهد پرستار و پلیس و مهندس و ... نور چشم ما هستند چون روزی شاگرد یکی از ما بوده اند ما حق کسی را نمی خواهیم حرفمان این است تبعیض نباشد باور کن اگر ریالی به معلمان اضافه شود بقیه کارمندان نیز منتفع خواهند شد این قدر نظر تنگ باش. (2717947) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۲۳ ۲۱:۰۷:۳۳
اوایل استخدامم کلاسهای اول دبیرستان را به من داده بودند. باور می کنید کلاسها 53 نفری بودند؟ (بعدها فهمیدم قانوناً کلاس بالای پنجاه نفر باید دو تا بشه) صندلی بچه ها را جابجا می کردم تا بتونم رد بشم و برسم به میزم....آی فقط یه معلّم می تونه بدونه یعنی چی؟
بعدها استادی هم کردم، ولی خداییش از زمین تا آسمون با معلّمی فرق میکرد با اینکه کلاسهام 60 نفری بودند. آخه اونها بزرگ بودند و تا حدّزیادی قدر استاد و درس را می فهمیدند و... (2744680) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۲۳:۰۱:۵۴
لطفا کلی تر ومعقول ترنگاه کنید.بحث اصلی ما تبعیض شدید است.خیلی از وزارتخانه ها برای مناسبت های مختلف مثل اعیاد مذهبی کارت های هدیه ومزایای دیگر دارند ولی معلمان باید با همین حقوق خود بسازند.چرا این مسائل را نمی بینید؟ (2717967) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۲۳:۲۴:۱۰
حیف که به دانش آموزان یاد دادیم که پاسخ نادان سکوت است والا جوابی می شنیدی که... (2718001) (alef-3)
 
داود - ف
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۲۳:۲۵:۳۴
سلام
من هم از معلم دفاع میکنم هم از هر کس که مثل معلم حقوق می گیرد ،حتی کارگران عزیز و ... ولی قدری به بی آلایش سوختن معلم توجه کن ،به زندگی سالم و بی آزار او به زندگی با شخصیت او بعد از بازنشستگی که دیگه ابهتی ندارد چون بعد از سی سال این حق الزحمه اوست بهتر نیست شعار ندهیم وآبروی او را اول نزد خانواده او بالا ببریم بعد جامعه ؟ (2718004) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۲۳:۲۸:۰۹
عزيزم معلمان در طول سال يك ساعتم مرخصي بجز تعطيلات ندارند وثانياً شما بيا يك ساعت ٣٢ تا بچه را يكجا نگهدار ببينم معني استرس و حرصو ميفهمي؟ (2718009) (alef-3)
 
دبیر
۱۳۹۳-۱۲-۱۲ ۰۸:۴۶:۱۶
محمد جان معلومه دانش اموز تنبلی بودی که اینهمه از دست معلما ناراحتی (2718470) (alef-3)
 
مهدی
۱۳۹۳-۱۲-۱۲ ۰۹:۱۷:۵۶
سلام یه خورده منطقی فکر کنی میبینی اینقدر هم شغل کم استرسی نیست خیلی ها از پس یه بچه هم بر نمی یان چه برسه به چند دانش اموز با هزاران مشکلاتی که دارن پس فکر مونو درست کنیم. (2718574) (alef-10)
 
یه هم وطن
۱۳۹۳-۱۲-۱۲ ۰۹:۵۶:۴۳
هیچی بهت نمیگم فقط همین: اونایی که نام بردی همه در دامن معلم پرورش یافته وحاصل مشقت معلمند.. تاحالا راهت به بیمارستان افتاده؟ روی صحبتم با همه پرستارا نیس همه شون محترمن و زحمت کش ولی خدایش برای انجام یه تزریق یا عوض کردن یه سرم چند بار باید به یه پرستار التماس کرد؟ خدایش اگه اشتباه میکنم بگو... کاش یک ساعت یه کلاس 6 پایه می دادن دستت و میگفتن فقط ساکتشون کن نه اینکه آموزششون بدی... نه اینکه تربیتشون کنی...بیخیال این حرفا هم وطن، جامعه ی ما، من وشما اگه قدر معلم رو می دانستیم این وضع مون نبود...در جواب تعطیلی هایی که گفتی بهت بگم برو یه کم مطالعه کن ببین ساعات آموزشی در تمام کشورهای دنیا بیشتر از ایرانه؟یعنی اونا کل سال مشغول درس و مشق و مدرسه اند؟ از اینا گذشته حقوق معلمان سایر کشورها رو با ایران مقایسه کردی؟نمیخواد بری دنبال کشورهای پیشرفته، با کشورهای هم طراز ایران مقایسه کن....حرف آخر ادبم خوب چیزیه هم وطن...حق نگهدار. (2718709) (alef-10)
 
م
۱۳۹۳-۱۲-۱۲ ۱۴:۰۴:۳۶
اگه میتونی یک هفته درس بده واقعا به نظرت کم استرسه با ۳۰-۴۰ تا دانش آموز مخصوصا پسرا من معلمم مشکله ریه گرفتم حنجره آریتمی قلب ومعده و..... همه هم به خا طر استرس و فشار کاری بیا تو کار معلمی تا بفهمی چقدر سخته ۵ ساعت کاره معلمی برابر ۵۰ ساعت کار گریه مخصوصا توی ابتدایی (2719697) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۲ ۱۶:۴۶:۳۱
چی میگی تو با حقوق ماهی 900 تومن می تونی تو این گرونی برا بچه لباس عید بخری برا زنت یکه بلوز بخری قدرت خرید میوه شب عید رو داری؟ پس حرف مفت نزن (2720118) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۲ ۱۷:۳۰:۱۰
حضرت علي(ع) مي فرمايند به احترام پدر و معلمت از جا برخيز.
بهتر است تو هم به اين حركت معلمين حسادت نكني و به فكر حل مشكلت باشي. (2720218) (alef-3)
 
م
۱۳۹۳-۱۲-۱۲ ۱۸:۱۵:۴۸
شما اگر مدرسه نباشه یک هفته نمیتونی بچه خودتا تحمل کنی حالا میگی کار معلما کم استرسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (2720284) (alef-3)
 
معلم
۱۳۹۳-۱۲-۱۲ ۱۹:۵۰:۳۵
من یک معلم هستم و البته سابقه کار در بیمارستان به عنوان پرستار و همچنین شغل اداری هم داشته ام وخوب می دانم یک ساعت تدریس معلم ازنظر سختی کار برابری میکند با 6 ساعت کار دربیمارستان و دیگر ارگانهای دولتی. (2720464) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۲ ۲۰:۰۹:۳۲
تاکوربشه چشم حسود (2720491) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۲ ۲۰:۵۹:۵۵
یک روز نمی تونی بجه ها را تو خونه تحمل کنی هر وقت تونستی بعدش بگو تو که اینقدر اداعا داری فقط یک روز بیا جاتو عوض کن بعد.......بزن (2720631) (alef-3)
 
محمود
۱۳۹۳-۱۲-۱۲ ۲۱:۵۴:۳۷
دوست عزیز ... همه اقشاری که نام بردی همه از دست توانای معلم به این درجات رسیدند .. پس زود قضاوت کردی .. شما هیچ وقت نمیتوانی یک معلم باشی .. معلمی از خود کاستن است .. (2720780) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۲ ۲۲:۲۲:۰۱
هموطن عزیز بنده مهندس و دبیر فنی هستم لازم به ذکر است با سیزده سال سابقه دریافتی ۸۵۰ تومان در ماه لطفا تا زمانی که از سیستم و وضعیت حقوقی اطلاع کامل ندارید اظهار نظر نکنید با سپاس (2720854) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۲ ۲۲:۲۶:۵۲
شما میتونید با 10بچه دو ساعت دوام بیارید پرادعا ما باید 560دانش آموز را کنترول کنیم امثال شما تحمل بچه خودشان را هم ندارند که لاف می زنند (2720871) (alef-3)
 
سیدحسین
۱۳۹۳-۱۲-۱۲ ۲۳:۴۰:۱۱
به نام الله
باسلام-متاسفم برای تو که معلمت خوب تربیتت نکرده شاید هم ازآنهایی هستی که به حرف معلمت گوش نمی دادی .هستن کسانی مثل شما ها که دانش آموز تنبل هستند با پارتی سرکار می روند ولی درک ندارند جهت اطلاع هر شغلی که شما گفتی من حاضرم بروم ولی کارمندان دیگر هم شهامت داشته باشند جایشان را باما عوض کنند باهمه تعطیلاتی که شما ساخته اید .این راهم بدان زمانی که ما معلم شدیم مملکت به معلم نیاز داشت واینقدر بی عدالتی نبود. (2721046) (alef-10)
 
رضا
۱۳۹۳-۱۲-۱۳ ۰۰:۲۶:۲۰
اول اینکه معلم کسی استکه به شما نوشتن و خواندن را آموخت تا بتوانید برایش نظر بنویسید
دوم اینکه خیلی از کارکنان شیفتی کار میکنند که اگه شیفت استراحت انان را حساب کنی حداقل نیمی از سال را پوشش میدهد
سوم اینکه پر استرسترین کار معلمی است زیرا فقط کافیست شما بدون مطالعه در کلاس حاضر شویدانوقت ابروی شما درخاور میانه تحت تاثیر قرار میگیرد
چهارم اینکه معلمین در ساعات استراحتشان هم مجبورند به مطالعه طرح سوال و تصحیح اوراق بپردازند
پنجم اینکه اگه این مدت تعطیلی نبود هیچ معلمی به سن بازنشستگی نمیرسید زیرا تدریس و کلاسداری به انرژی فوق العاده ای نیاز دارد ضمنا شما باید سر شار از تخصص در این امر باشید وگرنه دانش اموزان مستعد و پر انرژی شما را از کلاس بیرون خواهند انداخت
ششم سطح دستمزد با تخصص معلمان منطبق نیست مثلا ییه مکانیک با باز و بسته کردن یه پیچ که نیاز به تخصص پیچیده نداره از شما بیست یا سی هزار تومان دستمزد در خواست میکنه اما معلم در برابر یک ساعت کار تخصصی خودش چنین دستمزدی در خواست نمیکنه و الی.... (2721126) (alef-10)
 
باران
۱۳۹۳-۱۲-۱۳ ۱۵:۵۹:۵۱
آقا محمد باسواد و با معرفت
با این سطح فکری که شما دارید باید حقوق راهداری ها وقتی درجاده مشکلی نیست قطع بشه، حقوق هلال احمر وقتی مشکلی پیش نیومده و حقوق اساتید دانشگاه چون دقیقا نصف ساعات کاری مارو دارند و.....خیلی مشاغل دیگه.
الان بیسوادترین افراد جامعه هم همچین نگرشی نسبت به آموزش و پرورش ندارن شما کجا زندگی می کنید؟؟؟؟؟ (2722123) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۳ ۲۳:۱۶:۵۴
اگر کسی هستی یا خواهی شد زیر دست همین معلم ها آدم شدی (2722923) (alef-3)
 
مهدی
۱۳۹۳-۱۲-۱۴ ۰۰:۰۳:۵۶
اصلا میدونی 6 ماه حقوق نگرفتن یعنی چی؟ (2723010) (alef-10)
 
ج
۱۳۹۳-۱۲-۱۴ ۱۲:۰۳:۱۸
دوست عزیز ایا شما انتظار دارید به اندازه ی کسانی که شما را تربیت کرده اند حقوق بگیرید (2723772) (alef-10)
 
فرهنگی
۱۳۹۳-۱۲-۱۴ ۲۳:۵۲:۳۲
چرا کسی نمیگه استادان دانشگاه هم تعطیلی زیاد دارن و8ساعت درهفته تدریس دارن وحقوق بسیار بالا میگیرن اما همه تعطیلی معلما را به رخ میکشن دیگه فکر نمی کنن با ماهی یک تومن چه میشه کرد . یعنی کسی که معلم شد باید گرسنگی بکشه ؟حالا که برای معلما ارزش قایل نیستین وسطح فکرتون اینقدر پایینه که اموزش علم راکاری سطح پایین وراحت میدونین پس بچه هاتونو به مدرسه نفرستین تا بیسواد بمونن تا ببینین در اینده با چه مشکلاتی روبرو خواهند شدیا خودتون تو خونه بهشون درس بدین تا قدر معلمین را بدانید.
تعالی ورشد فرهنگی وشعور جمعی یک جامعه را از روی ارج نهادن به دو گروه میتوان درک کرد 1)بزرگان وافراد مسن 2)معلمین (2725189) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۵ ۰۸:۰۴:۳۷
اگر معلم تفکرات چون جناب عالی را اینگونه پرورش داده و افکارت بیش از این بالا نرفته ! خوب بیش از این هم انتظار نیست (2725441) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۵ ۱۱:۱۵:۰۸
نماینده حقوق بشر سایر مشاغل لازم نیست !!مساله سطح فکر که متاسفانه کمتر دیدیم!! (2725623) (alef-10)
 
حافظ عزیزی
۱۳۹۳-۱۲-۱۶ ۰۹:۱۰:۰۷
فکر کنم شما از آن دسته از افراد هستید که نمک را خورده ونمک دان می شکنید
نمک به حرام (2726707) (alef-3)
 
مهندس
۱۳۹۳-۱۲-۱۶ ۱۴:۵۲:۵۲
اینو باید بدونی اگر میعشت معلم اصلاح نشه جامعه خوبی نخواهیم داشت همه پلیس ها وپرستارهایا مهندس ها و....را معلم است که باید تربیت دهد. (2727460) (alef-10)
 
احمد
۱۳۹۳-۱۲-۲۱ ۱۲:۲۱:۴۰
واقعا متاسفم به این طرز فکرتون جناب
آخه کسی که همه اینهایی که شما گفتینو معلم تعلیم داده
و حالا باید استاد عهمه اونایی که تو گفتی دستمزدش کمتر از اونا باشه
انصاف همینو میگه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (2739284) (alef-13)
 
معلم
۱۳۹۳-۱۲-۲۱ ۲۰:۱۲:۵۱
آقا محمد
اگر فردی مهندس , پرستار, مهندس , پزشک و ... شده به یقین معلمی داشته است که به این جایگاه رسیده است . اگر معلمی نباشد به یقین این افراد هم نخواهند بود!؟ (2740241) (alef-10)
 
محمد
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۱۱:۲۷:۳۸
سلام (2752816) (alef-3)
 
معلم
۱۳۹۴-۰۲-۱۹ ۰۰:۰۲:۵۵
آقا محمد سلام تند نرو عزیزجان . این کلماتی که نوشتی الان بلدی بنویسی میدونی مدیون کی هستی ؟ اگر همین آقایانی که نمی پسندی و ایراد تعطیلی هاشو میگیری میدونی اگر اینها نبودند الان شغلت چی بود ؟ نظافتچی دستشوییها بودی یا در خیابان حمالی میکردی و .... و حتی عاجز از خواندن آدرس خیابان یا کوچه محل زندگی ات بودی . یکمی فکر کنی بد نیست . با تشکر و سپاس (2876887) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۱۷:۳۶:۲۶
اقاي احمدي نژاد با همين حقوق معلمي سفر خارجي هم ميره اعتراض معلمان براي چيست ! (2714267) (alef-3)
 
کاوه دادخواه
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۱۸:۵۳:۳۰
اقا اون کنارش افرادی مثل رحیمی رو داره.معلما کی رو دارند؟؟؟؟به داد معلما برسید مسئولان... به خاطر خدا. (2714466) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۱:۱۵:۱۸
مثل اینکه دوسال است ر وحانی رئیس دولت است نه احمدی نژاد (2714813) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۱:۱۲:۴۹
در زمان آقای احمدی نژاد هر سال دوبار یا بیشتر صدور حکم افزایش حقوق داشتیم چرا در آن زمان معلمان جلو مجلس جمع نشدن (2714805) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۲:۱۲:۲۱
چون فضای کشور امنیتی بود، ضمنا احمدی نژاد یکی از دشمنان فرهنگیان است. (2714932) (alef-3)
 
-
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۳:۴۱:۲۵
چون معلما دوست نداشتن توسط نیروهای دولت پاک یکی یکی سر به نیست بشن (2715120) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۰۰:۰۵:۲۹
کی میگه سالی دو بار افزایش حقوق داشتیم ؟؟؟ (2715159) (alef-10)
 
فرهنگی
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۱۷:۴۶:۱۹
دلواپسان مغلوب و دلواپسان غالب خودشان را در مرز بندی معلمان قرار د ادند.چرا که فر هنگیان هر دو دسته را خوب شناختند.از امروز به بعد چشم حاکمیت که معلم است دچار درد عمیق شد و فر هنگی دیگر نه دغدغه نان دارد ونه دغدغه جان وفقط حقش را می خواهد. (2714294) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۱۷:۴۸:۳۲
70 درصد خبر ربطی به فرهنگیان نداشت !!!! (2714304) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۱۸:۲۱:۴۷
بعد می فرمایید دنبال بی بی سی و شبکه های خبری بیگانه نروید !؟ (2714381) (alef-13)
 
کاوه دادخواه
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۱۸:۵۴:۳۸
خبر دقیقا سانسور شده تو سایت اومده.الف جان شفاف تر لطفا... (2714472) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۱۷:۵۷:۲۰
معلمان که عملا 6ماه از سال را تعلیلنند.این همه هیاهو برای چیست (2714317) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۱۸:۱۰:۵۶
برای این است که خجالت زده زن و بچه اند و برای این است که به خاطر تبعیض شأنشان به وسیله ی افرادی مثل جنابعالی که هیچ آگاهی از مشقت کار معلمی ندارند پایمال می شود. (2714357) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۱۳:۲۳:۵۱
افرین برتو قربون ادم چیز فهم (2716241) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۱۸:۱۴:۳۷
با سلام خدمت این دوست گرامی به اطلاع ایشانمی رسانم فرهنگیان به دنبال هیاهو وجنجال آفرینی نبوده ونیستند. بلکه به دنبال حقوق حقه می باشند.آنها به دنبال کسب منزلت و شان اجتماعی از دست رفته خود هستند. (2714368) (alef-13)
 
ناشناس
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۱۸:۲۰:۲۱
شش ماه از سال هم اگر تعطيل باشند حقوق سه ماهشان به اندازه حقوق يك ماه بقيه كارمندان در ديگر ادارات نمي شود (2714377) (alef-13)
 
ناشناس
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۱۸:۲۲:۰۳
آتش بگیر تا که بدانی چه میکشم

احساس سوختن به تماشا نمیشود (2714383) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۱۸:۲۵:۱۴
معلما طبق قانون کار می کنند . اگر قانون سه ماهه تابستان مدارس را تعطیل کرده ربطی به معلم نداره. معلم در کلاس تمام وقت کار می کند ایا ادارات دیگر هم در وقت اداری تمام وقت کار می کنند. من معلم نیستم ولی بیایید منصف باشیم ایا اگر ما مدرکی داریم و جایی استخدام هستیم و اگر سواد داریم که اینجا نظر بدهیم از برکت معلمین نیست تا کی میخواهیم تنگ نظر باشیم مگر معلمان میگویند از دیگران کم کنید و به ما بدهید ان ها فقط حق خودشان را میخواهند ان هم طبق قانون خدمات کشوری (2714388) (alef-13)
 
ابراهیم
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۲:۱۱:۵۶
آفرین برتو جامعه ما به افراد آگاه وهوشیاری مانندشما نیازدارد که البته کم اند ولی امثال شما ها هستید که قدر و منزلت معلمان رادرک می کنید...خدا یارویاورت باشد (2714931) (alef-3)
 
راستگو
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۲:۱۳:۳۶
کسانی که به معلمان خود به دیده احترام می نگرند نشانه بزرگی و نمک به حلالی خودشان است شرم باد بر آنهایی که معلم الف بای زندگی و محبت به آنها آموخت ولی اکنون نمکدان می شکنند (2714935) (alef-3)
 
حسین سیفیاری
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۲:۳۹:۱۹
شیر مادر حلالت باشد اگر سالم است خدا زندگی طولانی و ابراهیمی و اگر در قید حیات نیست خدا بیامرزدش که فرزند فهمیده و با انصافی را پرورش داده است.
زنده باشی. (2714986) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۱۳:۲۲:۵۶
احسنت (2716239) (alef-3)
 
احمد
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۱۸:۲۶:۳۰
هیاهو به خاطر آگاه کردن امثال تو است .«السّاكِتُ عَنِ الحقِّ شِیْطانٌ أخْرَسٌ[»؛. یعنی: «كسی كه از گفتن حق سكوت می‌كند، شیطان لال است.علی علیه السلام (2714395) (alef-13)
 
آرش
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۱۸:۲۷:۱۵
شما خودت انصافا روزی چند دقیقه کاری میکنی ؟هر ایرانی به طور متوسط 5 دقیقه در روز کار می کند.ولی معلم روزی 6 یا 8 ساعت کار مفید و طاقت فرسا دارد .حالا اگر زمان مفید کار معلم را با سایر کارمندان مقایسه کنیم معلم ها جزو گروه های صدر جدول خواهند بود (2714396) (alef-13)
 
حسین
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۱۸:۲۹:۳۶
تو معنای کارو می فهمی؟ (2714401) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۱۸:۳۰:۵۴
دوست عزیز
معلمان تعطیل نیستند نظام آموزشی به سبک رسمی تعطیل هست
در تمام نظامات آموزشی کادر آموزشی نصف بقیه کارکنان انجام وظیفه میکنند یا به جهت سختی کار یا جهت رسیدگی به آموزش
بخشی از معلمان در تابستان جهت تجدیدی دانش آموزان مجددا در مدرسه حضور دارند
معلملان حاضرند حقوق مناسب گرفته و در یک شیفت کارکنند
دوستان دیگر در مراکز دیگر از انواع مزایای رفاهی برخوردارند که ارتباطی با حقوق ندارد
بسیاری در ساعات غیر اداری صرفا حضور فیزیکی داشته و اضافه کار دریافت میکنند
بسیاری از کارکنان دولت و بخش های خصوصی اگر ادعایی دارند بی زحمت یک روز در کلاس تشریف آورده صرفا کلاس داری کنند در کلاس هایی که هیچ استانداردی نداشته نه از جهت محیط فیزیکی و چه دانش آموزی تا سختی کار را حس نمایند
دانش آموزانی با فرهنگ های مختلف و شرایط خاص سنی و توقعات بالای خانواده ها
دستورالعمل های روز به روز که هر کدام از معلم زمان میگیرد
راستی حق ایاب و ذهاب حق مسکن حق ... که در قانون وجود دارد و معلمان از آن نصیبی نمی برند
خدا رو شکر معلمان خواستار احقاق حق خود هستند نه خواستار کاهش حقوق دیگر عزیزان (2714404) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۱۳:۲۷:۴۴
کادر اجرایی مدارس که در تابستان در مدارس حضوردارند چرا بابت حضور تابستانشان چیزی نباید بگیرند (2716259) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۱۸:۳۷:۳۱
تعطیلی 3ه ماه است . مسئله سختی کار است.تو بچه خودت یا برادر وخواهر ت را دو روز تعطیلی نمی توانی تحمل کنی آن وقت می توانی کلا سهای 35نفره را تحمل کنی ودرس بدهی.به بقیه ادارات هم سری بزن وببین آنهایی که چند برابر حقوق می گیرند چکار می کنند. (2714422) (alef-13)
 
معلم
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۱۸:۴۵:۴۴
شما که درک و علمی از شغل معلمی داری مگه مجبوری اظهار نظر کنی ؟
ما معلمان حاضریم مثل سایر کارمندان 12 ماه نه 14 ماه سال ! کار کنیم با حقوق مکفی .
بعدش هم کار با بیل و شخم زدن زمین و کار با فکر ارشد مخلوقات یکی است ؟ برای درک و شعورت متاسفم (2714448) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۱۸:۵۷:۴۶
داروغه جان شهر در امن و امان است؟؟!! تو میگی بخوابیم؟؟!! (2714479) (alef-13)
 
کاوه دادخواه
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۱۸:۵۸:۵۵
اولا تعطیل نه تعلیل!بعدشم 6ماه نه 3ماه .بعداون استاد دانشگاه های ماهم بیشتر از فرهنگیان عزیز تو استراحت اند پس چرا تفاوت تا بدین جا!!!اگر اموزش پرورش را درنیابیم چه مادی چه کمی چه کیفی بعد ده سال باید کلی هزینه برای دادگاهها ،نیروی انتظامی،قضات،زندان ها و و و بکنیم .پس با دست خود خود را تو چاه نیندازیم به فکر بچه های خودمان باشیم.یاعلی (2714480) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۱۸:۵۹:۰۳
اگر شما از آموزش بدونین هر ساعت تدریس به چندین ساعت مطالعه نیاز داره طراحی سوالات دوره های باز اموزی همه ی این ها در وقتی خارج از مدرسه انجام می شود همه آن هایی که می گویند معلم چند ماه بیکار می ماند یه مشت بی سواد هستند (2714482) (alef-13)
 
یک معلم
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۱۹:۰۸:۳۹
شما اول برو املای درست تعطیلو یاد بگیر بعد بیا راجع به حقوق معلما اظهار نظر کن (2714499) (alef-13)
 
انسان
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۱۹:۰۹:۴۱
کامنت شماره 10 برایت متاسفم که چنین نگرش دست دومی نسبت به معلم داری.کار مفید مهمه نه حضور در اداره. (2714500) (alef-13)
 
امیر
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۱۹:۱۴:۱۷
اقا شما لطفا شغلتون و میزان کارتون رو بگید (2714510) (alef-13)
 
امیر
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۱۹:۱۶:۰۴
معلومه شما معلم خوبی نداشتی که املات انقد بده . شما هم حتما ارزشیابی توصیفی شدی (2714515) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۱۹:۱۷:۲۶
دوست من سه ماهی که معلمان تعطیلند. در حال بروز رسانی و آماده سازی برای حضور مجدد در کلاس درس هستند تا فرزندان این ملت را علم بیاموزند . لطفا از روی نا آگاهی حرفی نزنیم که ملت به دیده ..... به ما بنگرد. (2714521) (alef-13)
 
احمد
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۱۰:۱۹:۲۴
خداییش این یکی رو که خالی میبندید... اکثر معلمان به روز نیستند... (2715636) (alef-3)
 
علی
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۱۹:۲۳:۲۹
دوست داشتم همچون ادارات دیگر فرزندان شما ارباب رجوع من نبودند چون طرز فکرخودتان اینجوریه وای به حال فرزندانتان (2714535) (alef-13)
 
معلم
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۱۹:۲۴:۲۲
آقای محترم
مگر اساتید دانشگاه ساعت کاریشون و مدرکشون چقدر هست و حقوقشون؟
مگر کارمندان ادارات ... روزانه چقدر کار مفید انجام میدن و حقوقشون؟
اصلا معلما کجا 6 ماه تعطیل اند؟ شما از دوره هایی که برگزار میشه و ... خبری دارین؟ (2714536) (alef-13)
 
سامان
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۱۹:۳۱:۴۵
متاسفانه افرادی مانند شما به بنیان این کشور لطمه می زنند. (2714548) (alef-13)
 
ﻳﻚ ﭘﺰﺷﻚ
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۱۹:۴۶:۳۴
ﺩﻭﺳﺖ ﻣﺤﺘﺮﻡ ﺩﺭ ﻛﺸﻮﺭ ﺳﻮﻳﺲ ﻣﻌﻠﻤﻬﺎ ﺑﻴﺶ اﺯ ﻣﺎ ﺗﻌﻂﻴﻠﻨﺪ و ﺩﺭ اﻣﺪﺷﺎﻥ ﺑﻴﺶ اﺯ ﺑﻘﻴﻪ ﻛﺎﺭﻣﻨﺪاﻥ اﺳﺖ ﭼﺮا ﺑﻪ ﺩﻭﻟﺖ ﺳﻮﻳﺲ اﻋﺘﺮاﺽ ﻧﻤﻴﻜﻨﻴﺪ ﺣﺘﻤﺎ ﺩﻟﻴﻞ ﻋﻠﻤﻲ ﺗﺮ اﺯ ﺷﻤﺎ ﺩاﺭﻧﺪ ,ﻟﻂﻔﺎ ﺳﻤﺎﻥ اﺿﻬﺎﺭ ﻧﻆﺮ ﺩﻗﺖ ﺩاﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻴﺪ ﺗﺤﻤﻞ ﺩﻭ ﻓﺮﺯﻧﺪ ﺧﻮﺩ ﺭا ﻫﻢ ﻧﺪاﺭﻳﺪ ﻛﺎﺵ ﻳﻜﺴﺎﻋﺖ ﺩﺭ ﻫﻔﺘﻪ 40 ﺩاﻧﺸ اﻣﻮﺯ ﺭا ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﻣﻴﻜﺮﺩﻳﺪ ﺑﻌﺪ ﻧﻆﺮ ﻣﻴﺪاﺩﻳﺪ. ﺩﺭ ﺿﻤﻦ اﺯ ﻛﺠﺎ ﺗﻮاﻥ ﻧﻮﺷﺘﻦ اﻳﻦ ﺟﻤﻼﺕ ﺯﻳﺒﺎ ﺭا ﺑﺪﺳﺎ اﻭﺭﺩﻳﺪ اﻳﺎ ﺑﺪﻭ ﺗﻮﻟﺪ اﻳﻨﭽﻨﻴﻦ ﻣﺎﻫﺮ ﺑﻮﺩﻳﺪ. (2714579) (alef-13)
 
وارسته
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۱۹:۴۷:۲۱
من فرهنگی هستم و آمادگی خودم را برای 48 ساعت کار در هفته اعلام می دارم . از مسئولان آموزش و پرورش تقاضا می کنم مقدمات این خواسته ی مرا فراهم کنند . (2714582) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۱۹:۴۷:۵۳
بچه تو رو تربیت میکنند که شما عرضه تربیتش رو نداری عزیز دل (2714583) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۱۹:۴۹:۱۸
خانم و یا اقای محترم ما معلمان حاضریم 24 ساعت سرکار باشیم ولی با این درماندگی زندگی نکنیم! (2714586) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۱۹:۵۱:۲۶
برا اینکه بچه ات مثل خودت نشه که فرق علم و هندونه رو نمیدونید ارزش هر جامعه ای به معلمین آن است نتیجه ی اهمیت ندادن به علم تربیت افرادی مانند شماست (2714590) (alef-13)
 
حسین
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۱۹:۵۶:۳۱
بهره وری سایر ادارات 20 دقیقه در روز اعلام شد .... (2714602) (alef-13)
 
یک فرهنگی
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۰:۰۷:۲۲
اقای محترم نمیدانم چکاره هستی و چه سمتی داری ولی از طرز تفکر و عقده تون متأسفم راستی شما حوصله سرو کله زدن با چهار تا بچه را بمدت یک ساعت داری ؟ تا حالا یک ساعت سر کلاس اول ابتدایی نشستی ؟ امتحانش کن بعد از روی انصاف صحبت کن. (2714623) (alef-3)
 
بازاری
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۰:۱۲:۴۱
خدایش معلمان جزء قشر دلسوز و زحمتکش جامعه هستند. خدایش برخورد و تکریم ارباب رجوع هنگام وارد شدن به یک مدرسه از تمام ادارت و ارگانهای دیگر بهتر است. خدایش کار معلمی بسیار حساس و طاقت فرسات من که حوصله دو بچه خودم را ندارم. لطفاً منصفانه صحبت کنید حقشان است که اعتراض کنند شأن فرهنگیان خیلی بیشتر از این است مسئولین به گوش باشند. با تشکر از معلمان عزیز (2714638) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۰:۳۰:۴۵
معلم در روز 6ساعت کار مفید داره در دیگر ادارات طبق آمار موجود 45دقیقه (2714704) (alef-3)
 
فرهنگی بازنشسته
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۲:۳۲:۴۳
lمعلم در ماه 6 ساعت کار مفید نداره (2714973) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۱۱:۰۴:۱۹
خوب شما نوه هاتو نذار مدرسه، خودت بهشون در س بده تا ببینی در ماه چند ساعت باید کار کنی برای درس دادن بهشون. (2715753) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۰۸:۱۵:۲۳
راست ميگي تو بنگاهاو نمايشگاهها معلما پرن همش در حال كار مفيدن دستشون درد نكنه (2715430) (alef-10)
 
بیژنگ
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۰:۵۸:۳۷
اولاً کجا معلمان 6 ماه تعطیل یا به قول املای صحیح شما تعلیلند؟
دوماً شما چقدر از نظام آموزشی و مشکلات آن خبر دارید؟ آیا می دانید خستگی کار معلمی که گاهاً با 40 دانش آموز قد و نیم قد با فرهنگ و تربیت های مختلف سر و کله می زند چقدر است؟
سوماً شما می دانید مدرک تحصیلی معلمان در سطح مدرک وزارت علوم است و حقوقشان از زمین تا آسمان با هم فرق می کند؟
چهارماً مگر معلم خودش تعطیلی درست می کند؟ این تعطیلات در قانون آمده است؟
پنجماً مگر معلم گناه کرده است که معلم شده است باید این همه تحت فشار مالی و در خجالت خانواده اش باشد؟
ششماً این همه هیاهو برای آن است که امثال تو بتوانند سواد دست و پا شکسته ای داشته باشند تا آبروی ایران و ایرانی را نبرند.
واقعاً برای تو و تفکر نازیبایت متأسفم.
برای خودم نیز متأسفم که عمرم را برای چه کسانی به هدر دادم. (2714773) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۱:۰۷:۳۶
اشکال ندارد شما فرزندت را در تابستان بفرست مدرسه معلمها هم سر کار می روند اطلاعات شما در مورد شغل معلمی ناقص است این تعطیلات بخاطر بچه هاست نه معلمها (2714789) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۲:۴۷:۲۶
اگر معلم در هر جلسه 60 دقیقه درس بده که بشتره، میشه 12 ساعت در هفته و48 ساعت در ماه، یعنی با حساب همون شش ماه خودتون، میشه حدود 290 ساعت کار مفید در کلاس درس و با حساب امتحان و طرح سوال و تصحیح برگه، میشه حدود 600 ساعت در سال
مطالعه اجباری و به روز آوری اطلاعات رو نادیده می گیریم
شرکت در کلاس های آموزشی رو هم
با این حساب با در نظر گرفتن 365 روز در سال، میشه حدود 100 دقیقه در هر روز سال!
حالا شما وجدانا در کل سال روزی 100 دقیقه کار مفید دارید؟
به اعتراف مرکز آمار ایران میانگین کار مفید کارکنان 18 دقیقه بدون معلمان و با معلمان میشه 40 دقیقه، یعنی شما کارمندان دولت در هر روز 60 دقیقه از کار مفید ما رو از بین می برید در طول یک سال! (2715014) (alef-11)
 
غیر فرهنگی
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۱۵:۵۱:۵۷
عجب محاسبه گری!
هر نفسی که میرود ممد حیات است و چون برمیآید مفرح ذات! همه رو کار مفید برای خودت حساب کردی!؟
ضمن این عزیز توی ادارات اتفاقا ساعت کاری مفید خیلی بیشتر از اینی هست که میفرمایید.
اگرنه که یه کتاب 100 صفحه ای رو تدریس کردن چرا انقدر طول میکشه!؟ هر صفحه نهایتا 5 دقیقه باید وقت بگیره. با منطق شما حساب میکنم. (2716845) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۳:۳۶:۱۴
اگه معلمها 6 ماه از سال تعطیلند جنابعالی کلاً تعطیلید. (2715111) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۲۱:۱۵:۱۶
توكه تعطيل نبودي براي كشور مان چي كردي و حتما درس خوان نبودي واز حرف زدنت معلومه (2717742) (alef-11)
 
حسين
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۲۱:۲۲:۵۸
احتمالا ياد رفته كه معلم در آن آن چند ماه چقدر زحمت تورا كشيده كه بلد نبودي حتي مداد به دست بگيري نوشتن از چپ و راستت را ياد داد (2717756) (alef-11)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۱۸:۰۱:۳۳
کارمندان دیگر ادارات نصف معلم ها کارنمی کنند.انصاف خوب چیزیه (2714331) (alef-3)
 
ح-م
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۱۸:۲۲:۴۰
معلم ها که در هفته دو روز سر کار می روند و در طول آن دو روز خاطرات چند روزی که هم دیگر رو ندیدند تعریف می کنند خیلی کار می کنند. (2714384) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۰:۲۷:۲۶
دو روز؟
چرا دروغ میگید (2714693) (alef-3)
 
ابراهیم
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۲:۱۹:۲۰
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!فقط همین (2714953) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۰:۲۷:۴۸
اونا که دو روز بیشتر نمیرن سرکار، شما و هکارانتون هستید (2714694) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۱۱:۰۵:۳۲
بگو تو کدوم کشور درس میخوندی که مام بچه هامونو بفرستیم اونجایی که کلاساش دو روز در هفته دایره!! (2715757) (alef-3)
 
فرهنگی
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۱۸:۲۳:۰۷
من صب ساعت هفت میرم سرکار تا ساعت سه و نیم بعضی وقتا تاساعت شش هفت گرفتارم و از دیدن بچه هفت ماهه ام محروم هستم چون از فشار خستگی و سر شلوغی وقتی خونه میایم یا بچم خابه یا من خسته ام و خوابم میاد.آنوقت اینچنین اظهار نظداتی به خاط اعتراض در برابر حقوق ناچیز میشود (2717305) (alef-10)
 
علی
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۱۹:۲۲:۲۷
دوست داشتم همچون ادارات دیگر بافرزندان شما ارباب رجوع من نبودند چون طرز فکرخودتان اینجوریه وای به حال فرزندانتان (2714532) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۱۸:۱۴:۲۹
جرانمایندگان ملت ازمعلمان حمایت نمی کنند!!!!!! فقط موقع رای گیری معلمارامی بینند (2714367) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۱۸:۱۸:۵۲
همه ی کارمندان نصف سال بیکارند چه بصورت مرخصی و چه تعطیل
معلم ها هم درطول سال مرخصی ندارند تابستان بجای مرخصیشونه.
چار تا مثل تو این مملکتو بدبخت کردید (2714374) (alef-13)
 
ر-ح
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۱۸:۱۹:۴۳
حقوق معلم ها همین الان از بسیاری ادارات بالاتره با اینکه در طول سال به بهانه های مختلف تعطیل هستند فقط یاد گرفتن تجمع کنند درهفته دو روز بیشتر سر کار نمی رن (2714375) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۰:۲۶:۳۱
همه ی اینها که گفتی رو قبول دارم
نظر شما درباره اینها چیه، تا نه صبح که نیستین سرکا، تا یازده هم که صبحانه، از یازده تا یک هم نماز، بعدش هم آمادگی برای مراجعت به خونه (2714690) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۰:۵۹:۵۴
منفی. (2714775) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۱:۳۸:۳۷
خیلی برات متاسفم، همین (2714853) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۱۰:۳۴:۱۴
اي بابا درد معلم با اين كل كل كردنا كه حل نميشه بريد به فكر كار اول باشيد معلمي شغل سوم چهارمتون باشه (2715665) (alef-3)
 
حمید رضا نحفی
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۱۸:۲۲:۰۰
با سلام معلمان از جمله کسانی هستند که از بدو انقلاب با توحه به کارشان مورد هجمه هر کس و ناکس قرار گرفته اند معلمان اگر اتحاد داشتند وضعشان نباید اینگونه می بود معلمان از جمله کسانی هستند که ظلم مضاعف در حق آنها شده است در زمینه حقوق پاداش پایان خدمت و....به امید روزی که حاکمان از خواب غفلتبیدار شوند البته خواب نیستند خود را به خواب زذه اند (2714382) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۱۸:۲۵:۳۷
من فکر می کنم این نوشته های علیه فرهنگیان نوشته خود الف می باشد وگرنه هیچ انسان با شعوری که می بیند اساتید دانشگاه هم بیشتر تعطیل هستند و خیلی خیلی بیشتر از فرهنگیان حقوق می گیرند و اگر منصف باشید خواهید دید که کار فرهنگیان خیلی سخت تر است هرچند مدرک تحصیلی آنها برابر است. پس این حرف ها خیلی منظقی نیست که کی تعطیل است و کی کار میکنه احترام معلم در همه جوامع بشری و دینی احترام بسیار بالایی است و همه بزرگان هم به این نکته توجه دارند پس هر کسی نظری دارد اول خوب فکر کند که چه می گوید بعد با یک فرهنگی صحبت کند و کار خودش و حقوقش را با فیش حقوقی آنها مقایسه کند منصف اگر باشد به هر نتیجه ای برسد محترم است. (2714391) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۱۸:۲۹:۳۷
سال 81 معلم بود با حقوق 135هزار تومان درماه .مجبور شدم کارم را ترک کنم . یک لیسانسیه در شرکت نفت ده برابر یک معلم حقوق می گیرد. انصاف نیست یک روحانی در سه مسجد نماز می خواند چهاربرابر یک معلم حقوق می گیرد انصاف نیست (2714402) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۰:۲۱:۳۶
مطمئنی لیسانسیه شرکت نفت ده برابر معلم ها حقوق می گیره؟ من فوق لیسانس شرکت نفت در عسلویه ،خدا شاهده اینقده نمی گیرم. (2714667) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۲:۱۸:۳۱
البته بیشتر از ده برابر
فیش حقوقی از اقوام دارم که با فوق دیپلم توی شرکت نفت 25 میلیون تومن حقوق می گیره (2714952) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۲:۴۲:۰۸
سلام من یک لیسانس شرکت نفت هستم با 15 سال سابقه حاضرم حقوقم را با یک فرهنگی با 15 سال سابقه عوض کنم داخل نفت مارو کشته بیرونش مردمو از نفت فقط آوازه اش مانده دیگر شده شرکت رفت عزیزم (2714995) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۳:۲۴:۲۹
من يك معلم هستم حاضرم كارم را با شما عوض كنم سالي ده ميليون هم سر ميدم (2715092) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۳:۲۶:۴۰
ديگر اميدي به گشايش در كار معلمها نمانده بهتر است راه هاي ديگري را امتحان كنيم (2715100) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۲:۴۴:۲۷
سلام
لیسانس نفت هستم با 15 سال سابقه حقوقم را با یک فرهنگی 15 سال سابقه عوض می کنم از شرکت نفت فقط آوازه اش مونده شده شرکت رفت (2715004) (alef-13)
 
عباس
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۱۸:۳۶:۳۴
هوا گرم ميشه معلما تعطيل ، سرد ميشه تعطيل، هوا كثيف ميشه معلما تعطيل ، عيد ٢٠ روز تعطيل، تابستان تعطيل، برف مياد تعطيل ميشن ، واقعا درخواستشون نا بجاست. (2714416) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۰:۱۰:۱۰
بیچاره از جان و دل مایه میذارن و کتاب رو تموم میکنند. مگه دانشگاهه که تا هر جا رسید درس بدن و بقیه کتاب هم بی خیال. (2714630) (alef-3)
 
عباس
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۱۳:۲۴:۲۷
با چاره من كارگر فني نيروگاه توليد برق هستم در هر ٨ ساعت كه سركار هستم هرلحظه احتمال انفجار وجود دارد ، دو بار فقط در ماه گذشته تا حد مرگ رفته ام ولي به خودم اجازه اعتراض نداده ام ولي امثال شما انسانهاي تعطيل هرلحظه مملكت رو به صحنه رويارويي و تنش ميكشيد. (2716244) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۲ ۱۳:۲۴:۱۲
متاسفانه شما نفهمیدی که از کجا حرکت کردید والان کارگر فنی شدید شما را هم همین معلمان به یک شغل ومقام رسانده اند وقتی از کار معلمان هیچ اطلاعی نداری بی خودی اظهار نظر نکن (2719529) (alef-10)
 
معلم
۱۳۹۳-۱۲-۱۳ ۰۰:۵۶:۰۹
امیدوارم حقوق شما هم اضافه بشه
.
یادت باشه چه کسی شما رو به این جایگاه رسوند (2721148) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۰:۲۲:۵۱
یه سر به وجدانت بزنی بد نیست (2714671) (alef-3)
 
عباس
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۱۸:۴۷:۳۵
به نظر شما حرف غير منطقي زدم؟ شما تعطيل نيستيد؟ هوا الوده ميشود تعطيل نيستيد؟ برف مياد تعطيل نيستيد؟ تابستان و عيد تعطيل نيستيد؟
بدترين زمان براي من تعطيلات عيد است چونكه همش بايد سر كارباشم. (2717365) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۰:۲۴:۰۱
هوا گرم میشه، فقط معلما تعطیلن؟
هوا سرد میشه، فقط معلما تعطیلن؟
هوا کثیف میشه، فقط معلما تعطیل میشن؟

در بقسه سال که بقیه کارمندا تعطیلن و فقط معلما میرن کلاس! (2714677) (alef-3)
 
سعید
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۲۲:۰۰:۲۸
اشتباه شما همینه که فکر میکنی معلما تعطیلن چرا نمیگی دانش آموزا تعطیلن تو سرما و برف و آلودگی هوا بچه هاتون بفرستین مدرسه که ما هم بزیم سر کار (2717828) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۲:۱۸:۰۸
به کوری چشم تو (2714950) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۲:۵۰:۵۰
نه که شما وقتی سرده میری سرکار!
گرم باشه یا نباشه شما جیم زدن رو خوب بلدی
هوا هم که کثیف باشه یا نباشه، برگه استعلاجی پزشک که هست واسه شما! (2715025) (alef-11)
 
معلم که ازسر خوشی اعتراض می کند !
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۳:۵۸:۰۰
شما هم می رفتی معلم می شدی تا هی تعطیل باشی پول کلان بگیری و حال کنی و اعتراض هم داشته باشی حسود ! (2715140) (alef-10)
 
مشقت
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۰۰:۱۱:۳۳
اگر مردی من یک معلم با۲۷ سال سابقه جامان عوض کنیم؟ تا بدانی مامعلمان از دست این اقازادهای شما چه میکشیم؟ (2715168) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۱۸:۳۷:۱۹
نصف سالو كه تعطيلنو حقوق مفت ميگيرن،‌بايدم اعتراض كنن... اون نظامي بدبختي كه نصف سالو تو سرما و گرما به دور از خانوادش لب مرزه،‌يك سره هم خانوادش با استرس زندگي مي كنن چي بگه؟!انصافم خوب چيزيه (2714419) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۰:۲۲:۱۵
ما نصف سال تعطیلیم، قبول.
شما که کل سال تعطیلی چرا حقوق میگیری؟
تا حالا نشستی حساب کنی روزی چقدر کار می کنی؟ (2714669) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۲:۰۴:۵۹
مگه ما گفتیم فقط ما حقوق ناعادلانه میگیریم . هر کس احساس میکنه حقوق کافی نمیگیره و براش دلیل قانع کننده داره اعتراض کنه ما هم حمایتشون می کنیم . حق گرفتنی است (2714914) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۲:۳۸:۳۳
انسان با شعور مگر معلم ها در مناطق بد آب و هوا کار نمی کنند تازه بچه های مشکل دار همان نظامی های لب مرز و کی تحمل میکنه... شما؟؟؟؟ (2714984) (alef-3)
 
ععع
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۲:۴۰:۱۰
اکثر نظامی ها در نیروی انتظامی در آمدهای دیگر هم دارند (2714989) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۱۳:۴۸:۳۸
دوستان عزیز و بزرگوار شان هر ایرانی زندگی شرافتمندانه است به دور از دغدغه آب و نان و البته به دور از زیاده خواهی و اشراف زدگی و تجمل پرستی که صد البته اغلب هموطنان گرانقدر مبرا هستند . اما معلم ، به قول برخی دوستان خوش انصاف همیشه تعطیل - همیشه بیکار - کم کار - بی استرس و ... گویی که اینگونه باشد اصلا همین است که می فرمایید . اما سرو وضع و کفش و لباس معلم - ماشین او - خانه و زندگی او - حضور اجتماعیش در صنوف دیگر و ... در نظر همه مردم بویژه فرزندان شماست . دانش آموز کلاس اول دبستان به پدر و مادر پرفسورش - استاد دانشگاهش - پزشکش - مهندسش می گوید پدر جان ، مادرجان این که شما می گویی درست نیست اشتباهه معلمم اینجوری گفته به هیچ وجه قانع هم نمی شود .حالا شما در مورد معلم و جایگاه او اینگونه بحث می کنید ؟
فانوس در یا تا روشن است اهمیتش به چشم نمی آید خاموش که شد سرگردانی دریانوردان دیدنی است معلم چراغ هدایت است اگر قدری اندیشه کنیم .

و اما خاطره ای تلخ از قصه آب ونان
دانش آموزی برای رفتن به استخر آژانس طلب کرد پس از شنیدن بوق از منزل خارج شد . با کمال تعجب دبیرش را پشت فرمان دید با خجالت سوار ماشین شد مقصدش را جای دیگری معرفی کرد تا دبیرش کمتر احساس حقارت کند ......
سوال : چرا مقصد را تغییر داد ؟
چرا خجالت کشید ؟
چرا تصور کرد ممکن است دبیرش احساس حقارت کند ؟
مگر شغل دوم این دبیر برای آب و نان غیر شرعی ، غیر اخلاقی و یا غیر قانونی بود ؟
و هزاران سوال دیگر ............. (2716352) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۱۸:۳۹:۲۵
اون نظامي بدبختي كه نصف سالو تو سرما و گرما به دور از خانوادش لب مرزه،‌يك سره هم خانوادش با استرس زندگي مي كنن چي بگه؟!انصافم خوب چيزيه (2714431) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۰:۲۱:۰۸
به اون هم ظلم میشه
یعنی چون یه نظافت چی رو بهش ظلم میکنن، باید به معلما هم ظلم بشه؟
چرا به تاوان این نظافتچی به کارمندان دیگه ظلم نمیشه؟ (2714666) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۱۸:۴۹:۱۵
هرچقدر حقوق معلمان کمتر باشد به همان نسبت کمتر با دانش آموزان کار می کنند او والدین مجبور می شوند معلم خصوصی بگیرند و هزینه پرداخت کنند از طرف دیگر، از آنجا که افراد شایسته و ماهر در سیستم آموزشی تربیت نمی شوند لذا سرعت توسعه و پیشرفت کشور نیز کمتر می شود و یا ممکن است پسرفت هم کند (2714459) (alef-13)
 
صمد
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۱۸:۴۹:۴۲
کار مندان دیگر هم به اندازه معلم ها کار می کنند اما چهار برابر معم ها مزایا دارند (2714460) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۱۸:۵۹:۱۱
دوست عزيز نفست از جايي گرمه كه ميگي هياهو براي چيست معلم محتاج نان شبش هست (2714483) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۱۹:۰۲:۵۲
واقعا حقوق ما معلم ها در برابر سایر کارمندان دولت ناچیز است .همه کارمندان مزایای زیادی علاوه بر حقوق دارند .مثلا دم عید بن های زیاد مثل بن برای خرید لباس یا شیرینی و آجیل و ...مواردی مثل حق غذا ،حق مسکن ،خانه های سازمانی، ویلای سازمانی در شمال و مشهد و کیش و ....در حالی که ما معلمان حتی سرویس ایاب و ذهاب نداریم .مثلا من ده سال از سال های تدریسم رو در شهرستانی نزدیک به شهر محل اقامتم کار میکردم و همه روزه در حال رفت و آمد جاده ای بودم بدون یک ریال حق ایاب و ذهاب در حالی که تمام ادارات سرویس های رایگان دارند و برای عزیمت به مناطق دیگر حق ماموریت و ...در ضمن اضافه کار معلمان با تمام ادارات متفاوت است مثلا اگر کسی دقیقا علاوه بر ساعات موظف 4 ساعت بیشتر در هفته کار کند همان به عنوان اضافه کار تلقی میشود نه مثل ادارات دیگر که ماهانه بدون انجام کار ساعت های زیادی اضافه کار برایشان در نظر گرفته میشود .کار تدریس هم یک کار تمام وقت و کاملا فعال است نه مثل خیلی از ادارات کار امروز را به فردا انداختن .ما اگر یک روز هم تعطیل شویم ناراحتیم که درسهای عقب افتاده را چه طوری جبران کنیم ؟ (2714494) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۱۹:۰۶:۲۴
کارمند ها سال به 12ماه تعطیلند. کاری ندارن یا به هم جوک تعریف میکنن یا با اینترنت پر سرعت و مفتی کیف میکنن (2714495) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۱۹:۲۲:۳۱
اولا که کمتر از سه ماه بیشتر از بقیه تعطیلند, که اونم با چیزای دیگه جبران میشه
شما از عهده یه دونه بچت تو خونه برنمیای ولی من سی تا مثل اون رو تو کلاس نگه میدارم
پس شما بهتره زبان در کام بگیری و تو چیزایی که ازش فهمی نداری صحبتی نزنی (2714533) (alef-13)
 
چیا
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۱۹:۲۴:۴۰
اقايي كه ميگی معلما 6ماه تعطیلن ولی یادته که خودت همین قدر طاقت نداشتی سرکلاس تحمل کنی ودائما بی تابی میکردی ومیخواستی بری بیرون وواسه خودت گپ بزنی چون درس ومدرسه نمیفهمیدی چیه حالاهم همینطور فکر میکنی چون خودت سر کلاس زیادی بودی دچار لمپنیسم شدی . (2714537) (alef-13)
 
هادی
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۱۹:۲۶:۴۳
معلم کارمند نیست
وقتی اطلاعی از آموزش ندارید لطفا نظر ندهید
در جهان سوم درک ارزش و نقش های حیاتی معلم بسیار سخت است (2714539) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۱۹:۴۷:۱۸
در زمان احمدی نژاد معلمان وضعشون که بدتر بود با ان تورم وگرانی دلار چرا ان موقع تجمع نمی کردنند با نفت صدوبیست دلاری که میفروخت حالا که نفت پایین توقع معلمان عزیز بالا رفته البته من هم خودم فرهنگی هستم یادم زمان خاتمی هم معلمان اعتراض به حقوق داشتند (2714581) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۰:۱۲:۱۰
والا بهتر بود. به خدا من تا89 هر ماه یه رستوران باکلاس می رفتم. حالا یه کافی شاپ هم نمیشه رفت. (2714636) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۱:۱۴:۲۶
سیاسی کردی موضوع رو (2714810) (alef-3)
 
کریم
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۲:۴۰:۴۸
یعنی بسته به هر گروه سیاسی هر وقت حقمان خورده شد چیزی نگیم . الان 50 درصد حقوق بقیه را زیاد کردند قبلا که نبود ! .. بگذاریم 5 سال دیگه که اگر اصولگراها رییس جمهور شدند اعتراض کنیم ؟؟؟
پول نفت 120 دلاری را امثال بابک و محمدرضا جان و قاضی معروف با حقوق 68 میلیونی بردند به معلم چیزی نرسید . (2714991) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۰۲:۳۴:۴۷
این چه طوردولتی است که فقط برای معلمین بودجه ندارد (2715279) (alef-10)
 
محمدی
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۱۹:۵۹:۰۸
+1- معلمان آمادگی دارند مانند سایر کارکنان دولت در طول سال در محل کار خود حاضر شوند. و تدریس در تمام سال باشد.
اما از مزایای بقیه کارکنان دولت نظیر هتل در رامسر ، منظقه زیارتی و تفریحی در مشهد و دیگر نقاط کشور ، خدمات درمانی کامل ، خدمات رفاهی خانواده نظیر امکانات تفریحی « استخر ویژه کارکنان و...» استفاده کنند .
از حق مسکن و سختی شغل بر خوردار شوند.
و.....
2- معلمان فرزندان غیر قابل کنترل شما را روزانه به مدت 5 تا 6 ساعت کنترل می کنند نه 1 نفر که 37 نفر در یک کلاس . اگر شما می توانید آنها را فقط ساکت کنید.
3- معلمان بخش زیادی از وقت خود و خانواده سان در منزل یا صرف طرح سوال می شود یا تصحیح اوراق بد خط دانش آموزان می شود. وبابت اینکار خود هیچ پاداشی دریافت نمی کنند.
4- معلم از 7و30 دقیقه صبه تا 12و30 دقیقه در فاصله های 10 دقیقه ای 100 دقیقه در کلاس صحبت می کنند و درس می دهند در حالیکه بقیه کارکنان دولت کار مفید آنها در هفته 2 ساعت هم نیست. (2714608) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۰:۴۰:۵۲
تا این لحظه حدود 140برگه با 18سوال رو تصحیح کردم چشمم به سوزش افتاده ولی اشکم به خاطر بی معرفتی کسانیست که قدر معلم و زحمتی را که برای آن ها کشید رو نمی دونند. (2714731) (alef-3)
 
مرادی
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۲:۴۳:۵۱
من آموزگارم به لطف آقایان روزانه یک خروار پوشه کار ، دفترکلاسی توصیفی را پر میکنم اخیرا هم لیست نمرات را داده اند برای همه باید یک مثنوی توضیح توصیفی بنویسم .. مدام بررسی میکنند اگر تکمیل نبود علاوه بر کلی بد و بیراه که میگویند و ...و ... روزانه به جای درس دادن و مطالعه باید میرزا بنویس باشم و آخر هم این کاغذ ها را به بازیافتی میدهند . (2715001) (alef-13)
 
میلاد
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۰:۲۵:۲۸
دوست عزیز شما یک روز سی دانش اموز کلاس اولی رو تا ظهر نگه دار.اگه تونستی من حقوق یک سال معلمی رو که به قول شما ۶ماه کاره تقدیم میکنم (2714687) (alef-3)
 
سینا
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۰:۲۸:۰۳
سلام واقعامتاسفم برای معلماکه یه سری بی سواد دارن نقدشون می کنن (2714695) (alef-3)
 
علی
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۰:۳۲:۴۱
دوستان خواهشا بادیگران کل کل نکنید..خواسته خود را مطرح کنید به حرفای دیگران کاری نداشته باشید.همه می دانند که خواسته معلمان رفع تبعیض های بسیار فاحش است والسلام. (2714710) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۱:۰۲:۵۶
معلمی در ایران===فقر و تبعیض و فلاکت و ذلت (2714780) (alef-3)
 
مهسا
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۱:۱۱:۴۸
من معلم نیستم ولی طبق فرموده امام علی هرکس یک کلمه به من بیاموزد تا اخر عمر مرا بنده خود کرده است . هرچه معلمان اسوده تر وبهتر باشند فرزندان خود ما بهتر اموزش میبیند پس حق کاملا با انهاست (2714802) (alef-3)
 
دبیر
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۱:۲۲:۵۴
برای این سایت متاسفم که خبر تحصن معلمان را در جلوی مجلس در حد دو سطر نوشته و اصلا به تحصن سراسری اشاره نکرده است . و خبری از هم تصاویر تجمع جلوی مجلس نیست . (2714832) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۱:۳۰:۱۸
امیدوارم یک روزی برسه که چشممون دنبال مقدار حقوق همدیگه نباشه. هر کسی هر حقوقی می گیره نوش جونش. کاش تفکرمون به این سمت و سو می رفت که واسه افزایش سطح رفاه جامعه ،بتونیم خدمتی ارائه دهیم.
کاش می فهمیدیم رفاه یعنی چه. (2714843) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۱:۳۴:۲۵
با توهین به همدیگه که کاری درست نمیشه. (2714849) (alef-3)
 
فیروز
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۱:۴۲:۵۲
ما حق خودمونو میخوایم لطفا دوستان غیرفرهنگی یانظرندن یا حرف حساب بزنن بحث تضییع حقه شوخی نیس شما مزاح بفرمایید. لطفا ادب داشته باشید . (2714858) (alef-3)
 
کریم همکار
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۱:۵۲:۴۳
برای همه کامنت گذاران متاسفم که مساله ای به این مهمی که به معیشت بخش مهمی از جامعه انسانی ما مربوط می شود را به کانال تنگ نظرانه رقابت کارمند - معلم کشانده اند .معلمی شغلی خسته کننده و انرژی بر است .کارهای فوق العاده هم زیاد دارد اعم از تهیه سئوال ، تصحیح ورقه و مطالعه درس . کارمندان هم ذاتا آدم هایی تنبل و زیر کار درو نیستند . سیستم مدیریت ما اشکال دارد . مدیران ما عمدتا بیسواد هستند و پرت مدیریتیشان زیاد است .آنها زحمت کارمندان و معلمان را در همه وزارت خانه ها به هدر می دهند.اگر هم متوسط کار مفید کارمندان نیم ساعت و یا دوساعت است ، به آنها ربطی ندارد.آنهایی که سیاست گذار هستند و خودشان را محق می دانند که در همه امور زندگی مردم دخالت کنند، چرا به جای هی به رخ کشیدن ساعت کار مفید کارمندان ، جواب نمی دهند که نقش خودشان در این معضل سیستمی چه بوده است .چندین دهه اختیار همه چیز مردم از پنج سالگی دست همین مدیران است .آنوقت به چه حقی ایراد می گیرند که کارمند کار نمی کند ، متوسط کار روزانه اش نیم ساعت است .آشغال تو جوب آب می ریزند . بد رانندگی می کند. ساعت دوازده نیمه شب برای خداحافظی از بوق ماشین استفاده می کنند و غیره . خروجی آموزش وپرورش ایران افتضاح است .زیرا مدیریت کلان آموزشی ما مشکل دارد.شرایط مساعدی برای تدریس وجود ندارد.کلاس های انبوه .دانش آموزان غیر قابل کنترل .درس های به درد نخور .پایه های ضعیف علمی .تکیه بر تئوری های صرف .عدم توجه به کتاب درسی و جایگزینی کتاب های تدوین شده توسط متخصصین با جزوات و تمرین های تکراری و کم ارزش . مدارس غیر انتفاعی و سیستم چهار گزینه ای ضررهای جبران ناپذیری به سیستم آموزشی زده است . هزینه سالانه یک دانش آموز ابتدایی برای خانواده ایرانی به اندازه تحصیل یک دانشجوی ایرانی در کشورهای پیشرفته است ، ولی بی نتیجه . معلم از این همه تجارت آموزشی هیچ نصیبی ندارد. (2714879) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۱:۵۲:۴۵
اگر موقع سرما و برف و گرد و خاک و... مدرسه تعطیل میشه به خاطر بچه شماست که مریض نشه و دست پاش نشکنه . اگر تابستان تعطیله به خاطر اینه که کشور ایران یک کشور گرمسیری است و بچه ها نمیتونن گرما را تحمل کنن اونم در مدارسی که سیستم سرمایشی نداره و سیستم گرمایشی هم هر سال مشکل ساز است ولی که ما معلما مردیم اندر فهم درست ای خدا دردمو به کی بگم . (2714880) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۱:۵۵:۴۳
سرمایه گزاری در اموزش و پرورش یعنی اسایش در خانواده و جامعه. اگر بچه های سران در مدارس عادی درس می خواندند یه روزه مشکل معلما حل میشد ولی اونا بچه هاشون در بهترین مدارس درس میخونن و بچه های عوام در مدارس معمولی ولی افسوس که عوام نمی فهمند که چه ضربه ای می خورند از نداشتن معلم با انگیزه در کلاس درس (2714890) (alef-3)
 
رضا
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۱:۵۶:۲۲
بدانیم و عمیقا بدانیم که هر کسی به نوعی مدیون معلمه (2714893) (alef-3)
 
سعيد روشن كرمانشاهي
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۱:۵۶:۵۹
حقوق معلمي باتوجه به تعطيلات زيادش كم نيست دوستان خودرا با اساتيد دانشگاه مقايسه مي كنند وغافل از اين هستند كه هروقت جناح چپ حاكم ميشه عزيزان جناح راستي معلمها را به اينگونه تجمع ها تشويق مي كنند درست مثل سال 1386ووقتي راستي ها بالا ميايند نفس همه را مي گيرند ..درست مثل اتفاق هاي مربوط به لن تخصن ها...برادر فرهنگي هوشيارباش ..اين گرگ سالهاست كه با گله اشناست ... (2714894) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۲:۱۶:۱۶
عزیز من اعتراض معلم ها ربطی به راست و چپ ندارد، بلکه به آزادی بیان مرتبط است
عدم اعتراض در دوره احمدی نژاد، فضای شدیدا امنیتی مدارس بوده! (2714940) (alef-3)
 
علی
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۲:۲۱:۵۷
برو کمی قوه تعقلت را تقویت کن (2714958) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۲:۴۹:۱۲
عزیز من، بنده دکترای ریاضی دانشگاه دولتی دارم با نمره A، به نظرت خودم رو باید با کی مفایشه کنم؟
اگه بگم 60 درصد دانشگاه به من حقوق بدین، زیاده خواهیه؟
بعد از بیت سال کار کمتر از فوق لیسانس سه سال سابقه ی دانشگاه آزاد می گیرم (2715021) (alef-11)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۳:۰۸:۳۹
آقای کرمانشاهی. بالاخره نفرمودید چرا نباید خود را با اساتید دانشگاه مقایسه کنیم؟ آن استاد دکترا و ارشد دارد ما هم داریم. ایشان تعطیلاتش بیشتر از ماست، دردسرشان در کلاس کمتر است و حقوق و شانشان بالاتر. ضمنا در مورد تعطیلات دوستان جواب شما را بالاتر مرقوم فرموده‌اند. تعطیلی به خاطر دانش‌آموز است نه معلم. من به عنوان یک معلم فقط از خدا می‌خواهم که کسانی که اینجا به این شکل موهن معلمان و قشر تحصیلکرده جامعه را مورد توهین قرار می‌دهند را به شکلی با تدریس یا پرستاری چند فرد درگیر کند تا اندکی بر بی دانشی خود از حرفه‌ی تدریس واقف شوند. (2715061) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۰۰:۱۰:۴۱
در این که حقوق معلم کم نیست با شما هم عقیده نیستم در این مورد از دایره انصاف خارج شده اید آقای کرمانشاهی اما با مورد دومی که فرمو دید موافق هستم و به همین خاطر من در تجمعات معلمان در زمان دولت آقای روحانی شرکت نخواهم کرد تا خدای ناخواسته آب در آسیاب گروه های مخالف دولت آقای روحانی نریزم هرچند با تمام وجود معتقدم که حقوق معلمی بسیار اندک و باید باعث شرمساری مسئولین آموزش و پرورش باشد (2715166) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۲۱:۳۱:۳۷
يك روز معلم شو تا بفهمي اين همه تعطيلات باز كمه تا انرژي از دست رفته معلم را براي فرزند دلبندت را بداني اگر مي تواني يك روز در خانه براي فرزندت معلمي كن (2717772) (alef-11)
 
حسین
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۲:۰۲:۵۶
متاسفم برای اموزشو پرورش کشوری که برای درمان درد ناعلاج معلمش که سلامتی اش را وقف فرزندان این سرزمین کرده است وامی 5 میلیو نی با دهها مد
رک وبارها امدن ورفتن می خواهد بدهد وانوقت 1 میلیون تومان سود بگیرد وا اسفا ...... (2714912) (alef-3)
 
مهدی
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۲:۲۴:۰۱
باید تاسف خورد به حال چنین به اصطلاح مسولین،فقط به فکر جیب خودشونند. هر روز هم دارن قانون بیخود وضع می کنند. (2714960) (alef-10)
 
علی
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۲:۲۵:۰۸
دوستان اینقدر کوته فکر نباشید. اساتید دانشگاه یک سوم ساعات یک معلم در هفته کار میکند علاوه بر تعطیلات معلمان تعطیلات بین ترم فرجه امتحان تعطیلات ابتداوانتهای ترم دارد. و حقوقش هم حداقل چهاربرابر یک فرهنگی. آیا واقعا فرهنگیان تعطیلات دارند؟؟ (2714965) (alef-10)
 
رضا
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۲:۲۶:۵۴
اگر توانستی یک کلمه به کسی درست بیاموزی آنوقت می فهمیدی معلمی یعنی چه/ (2714966) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۲۳:۰۱:۰۱
من یک فرهنگی هستم وضعیت را درک می کنم در زمانی که بشکه نفت 140 دلار بود کدام افزایشی داشتیم این همه بدبختی از احمدی نزاد است که نیروی بی حساب وکتاب در اموزش وپرورش استخدام کرد واقعا کشور را بهم ریخت (2715048) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۰۳:۳۹:۰۰
هنوز هم کلی نیرو کم است و کمبود معلم با کلاسهای 40 نفری محسوس است (2715292) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۰۰:۰۰:۳۷
من به عنوان معلم الان میتونم با سبک نظامی یه پادگان سرباز رو اداره کنم. ولی دوستانی که معلم نیستند بدونند کنترل دانش اموز و بعد اموزش به طور متوسط ۳۵ دانش اموز در حالی که می دونند در صورت درس نخواندن هم به سال بعد خواهند رفت انصافا کار فرسایشی است. دوستان همکاری که چندین سال پیوسته دو شیفت کار کردند عمدتا دچار مشکلات مختلف جسمی هستند. حقیقتا در شرایط موجود اموزش بسیار دشواره. لازم به توضیحه حقوق متوسط معلمها پس از کسر مالیات بیمه و بازنشستگی بدون هیچگونه کسری حدودا ۳۰۰ دلار امریکاست (2715148) (alef-10)
 
معلم
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۰۰:۰۴:۳۴
درود بر الف که حداقل تیتر تجمع فرهنگیان را زد (2715156) (alef-10)
 
یک فرهنگی
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۰۱:۱۴:۰۰
من از ابتدا تا انتهای نظرات موافق و محالف را خواندم.
من یک فرهنگی هستم، مهندس کامپیوتر،فوق لیسانس، 20 سال سابقه خدمت،و رتبه خبره شغلی، با 39 سال سن.
نه آنقدر سن م کم است، و نه مدرک تحصیلی ام پایین و نه سابقه خدمتم کم است که بخواهم شتابزده حرفی بزنم یا دفاع غیر معقولی از فرهنگیان داشته باشم.

همه ما براساس قوانین موجود در شغلی مشغول به خدمت هستیم و از حقوق و مزایای آن استفاده می کنیم.در هر شغلی یک سری از شرایط با توجه به طبیعت شغل وجود دارد.
خیلی از افراد که به عنوان نگهبان انجام وظیفه می کنند به صورت یک روز کار و 2 روز استراحت خدمت می کنند.
پرستاران با توجه به شغل شان شیقت های شب شان را با ضریب نسبت به شیفت روز در نظر می گیرند و یک ساعت شیفت شب بیشتر از یک ساعت خدمت در شیفت روز محاسبه می شود.
معلمان و دانشگاهیان براساس قوانین آموزشی موجود حداقل 20 ساعت کمتر از سایر افراد باید به صورت موظف کار کنند و این موضوعی قانونی است که دلیل آن آماده سازی مطالب برای ارائه در کلاس و سخنرانی است.

پس بحث روی ساعت کار و تعطیلات فرافکنی است.

اما هر کس با توجه به موقعیت اجتماعی باید با هم رتبه خودش سنجیده شود.مقابسه یک معلم با کارمند و یا نگهبان و یا پرسنل شرکت نفت قیاس درستی نیست. یک معلم باید با هم رتبه خودش در کادر آموزشی کشور مقایسه شود و بهترین مقایسه با اساتید محترم دانشگاههاست. موضوعی که در نظام رتبه بندی معلمان به آن پرداخته شده ولی دولت زیر بار اجرای آن نمی رود.
تنها راه ضربه زدن به یک کشور این است که کاری کنند که آموزش و پرورش خروجی نداشته باشد

و سال هاست عده ای به دنبال این هستند که این موضوع تحقق پیدا کند و اتقافا هم موفق شده اند.
حدف امتحانات نهایی، بی برنامه گی و تغییرات کتابهای درسی،و بی انگیزه کردن معلمان همه پیش زمینه تحقق همین طرج است. (2715236) (alef-10)
 
مهم نیست
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۰۹:۴۰:۰۳
این بود جواب تمام مخالفان (2715564) (alef-3)
 
رضا
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۰۱:۱۵:۲۸
ای کاش الفبا یادت نمیدادم تابی معرفتی رانمیتوانستی بخوانی ودرجهل وتاریکی دست وپا میزدی تادر روشنایی روز ولینعمتت را نادیده نمیگرفتی افسوس که نجاتت دادم تابر من غره شوی (2715237) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۰۸:۲۳:۰۰
احسنت برشما.جاناسخن اززبان مامی گویی (2715445) (alef-10)
 
علی
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۱۲:۱۵:۴۷
اولا خوبه الفبا را اختراع نکردی
در ثانی پول گرفتی وظیفه ات را انجام دادی مفت که یاد ندادی (2716020) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۲۱:۲۳:۵۷
اگر پدر ومادرت در خانه يادت ميداد ارزانتر بود (2717758) (alef-11)
 
دانش اموز
۱۳۹۳-۱۲-۱۲ ۱۹:۳۵:۰۷
خیلی بی انصافی، من معلم نبودم ولی تمام عمرم روتا الان با معلمها زندگی کردم دیدم چطور هر روز با 40تا بچه شیطون از صبح سروکله میزنن تو تحمل داری سردردهای ناشی از شلوغی بچه های قدونیم قد رو تحمل کنی اکثر معلها مشکل ریه پیدا میکنن! اون از وضع بیمه مثلا طلایی که در حد طلا هندیه! تو چه میفهمی وضع معلم بازنشسته ای رو که درس خونده و امروزه شرمنده دخترو پسرشه؟ در مقابل دلال بی سوادی که میلیاردره و به معلم فقیر بچه های خودش فخر میفروشه! خوبه معلمها دست از کار بکشن و بچه های خودت بیسواد باشن؟ خودت بشینی تو خونه به بچه هات درس بدی؟ (2720435) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۱۳:۱۷:۳۶
اولين معلم خداست ارزش كارمعلم راخوب بدانيم اگرنبودماچه بوديم (2716225) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۰۲:۲۶:۳۲
پرسنل نیروگاه 12ساعت سرکارندو36 ساعت تعطیل حقوق بامزایاهای مختلف درحدود4میلیون.آتش نشانان باهمین شرایط وحقوق کمتروخیلی موارددکه می توان نام بردیگریکی ازاشکالات معلمین صادق بودن بیش ازحدشان بامردم که نمودعینی آن رادرهنگام ضمانتها می بینیم.خودپرسنل بانکها می گویند یک ضامن فرهنگی ازچندضامن بقیه بانکها برای مامعتبرتراست.والااگربقیه ادارات کارمی کردند که ماالان بایدژاپن یاآلمان بودیم (2715270) (alef-10)
 
مهدی
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۰۳:۳۵:۴۳
عجیب روزگاری است معلمی که گنجینه علم ودانش واستاد سخن وسخنوری است .وقتی که نوبت به دفاع ازخود وبیان حقایق تلخ زندگی خودش می رسد باید سکوت !!!کند . آیا این مصداق همان خار در چشم واستخوان در گلو داشتن نیست ؟
یاعلی مدد (2715290) (alef-10)
 
فرانک
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۰۶:۵۷:۴۳
اگرکوخی خراب نشود کاخی همساخته نمی شود (2715341) (alef-10)
 
حسن
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۰۷:۵۰:۲۱
جامعای که پیشرفت می کند فرهنگیان ان در ارامش اند (2715395) (alef-10)
 
معلم
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۰۸:۰۹:۰۱
من یک فرهنگیم سلامتی خودرادرآموزش وپرورش ازدست دادم برای انجام یک عمل جراحی جزئی دوماه حقوقموتقدیم بیمارستان بحساب دولتی، کردم !!! والان هم ازشدت دردزانوتوانایی راه رفتن ندارم .کوروپشیمانم که جوانیم وعنفوانم راهزینه تربیت وتعلیم کودکان ونوجوانان مناطق محروم وروستایی کشوری کردم ، که مسئولینش ذره ای ارزش برای معلم قائل نیستند. (2715421) (alef-10)
 
مژده
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۰۸:۲۰:۳۸
آقا اگه تعطیلات معلمان زیاد خب کمش کنند این تعطیلات که برای معلمها نون رو سفرشون نمیشه با با به خدا معلمین تعطیلات نمیخواهند حقوق برابر میخواهند همش صحبت از تعطیلات عید و تابستون معلمهاست میگه این تعطیلی دست خودشون والا یه مرد فرهنگی میخواد تابستون خونه بیکار بمونه چیکار کنه در حالی که جیبش خالیه یا اینکه باید بره با ماشین مردم مسافر کشی کنه (2715438) (alef-10)
 
معلم
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۰۸:۲۶:۵۱
اين چه قانوني است كه يك استاد دانشگاه با تدريس 2 روز در هفته ويكسال سابقه كار و عضو هيات علمي شدن با رانت ماهيانه 6الي 7 ميليون حقوق بگيرد ولي يك معلم با مدرك دكتري و 20سال سابقه و 4 روز تدريس درهفته 5/1ميليون تومان حقوق بگيرد. (2715451) (alef-10)
 
علی
۱۳۹۳-۱۲-۱۷ ۲۰:۳۳:۴۳
زحمت بکش درست بنویس 1و نیم میلیون با مدرک دکتری .چون بیسواد زیا داریم که فکر می کنند 5میلیو ن (2730252) (alef-3)
 
بهرامی
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۰۸:۳۵:۲۸
سلام
معلم شده گدای معتبری که تنها مغازه دارها بخاطر حقوق آخرماهش برایش توی دفتر مغازه اشان حساب باز می کنند و گرنه تفاوت ما با گداهای سر خیابون چیست ؟ آنها دامن افراد را می گیرند و درخواست کمک می کنند معلم هم پیش مغازه دار سر کوچه گردن کج می کند که اگه میشه تا سر برج یک کیلو برنج بده مهمان دارم ! باز هم تشکر می کنیم از مغازه دار که اعتبارمان می کنه ! (2715463) (alef-10)
 
ستار زرین شهر
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۰۸:۳۶:۲۹
ای کاش تمام کارمندان مانند معلمان حقوق می گرفتند .قضاوت باانسانهای فهمیده (2715466) (alef-10)
 
اکبر
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۱۱:۰۰:۲۷
با تشکر از معلمان عزیز. این نوع حرکت ها بایستی از خیلی وقت پیش شروع می شد تا این یک فرهنگ شود وقتی مسوولان به فکر ماها نیستند با این روش مسالمت آمیز صدای خود را به گوش آنان برسانیم البته اگه خودشون را به خواب نزده باشند.... (2715744) (alef-10)
 
فرهاد
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۱۱:۳۶:۵۶
من ليسانس آموزش وپرورش با25 سال سابقه خدمت با حقوق 1800000 تومان هستم پسر داداشمم امسال تازه استخدام شركت نفت شده حقوقش 2800000تومان-بخدا پريشب كه ازم پرسيد عمو شما چند حقوق ميگيري خيلي خجالت كشيدم كه از پسرداداشم كه يك بيست وپنجم من سابقه داره 1000000 تومان كمتر ميگيرم (2715870) (alef-3)
 
معلم
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۱۱:۵۹:۰۳
محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در قالب دستور‌العمل فوق‌العاده خاص، افزایش حقوق کارکنان بانک‌های دولتی را با امضای تمام مدیران بانک‌های دولتی با 400 تا 860هزار تومان افزایش ابلاغ کرد.
کد خبر: ۴۸۰۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸ - 02 March 2015
محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در قالب دستور‌العمل فوق‌العاده خاص، افزایش حقوق کارکنان بانک‌های دولتی را با امضای تمام مدیران بانک‌های دولتی با 400 تا 860هزار تومان افزایش ابلاغ کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، به استناد بند (ج) ماده 50 قانون برنامه پنجم توسعه و بنا به پیشنهاد مدیران عامل بانک‌های دولتی و به منظور ارتقای بهره‌وری کارکنان دستور‌العمل نحوه محاسبه و پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان بانک‌های دولتی ملی ایران، سپه، کشاورزی، مسکن، توسعه صادرات ایران، صنعت و معدن، توسعه تعاون و پست بانک ایران تصویب شد.


نامه ابلاغ شده نوبخت برای افزایش حقوق کارکنان بانک ها با امضای مدیران بانک ها (2715949) (alef-10)
 
مسلم
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۱۲:۰۹:۵۵
معلمان واقعا مظلوم واقع شده اند (2715993) (alef-3)
 
علی
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۱۲:۱۳:۱۲
ای کاش مدرسه ها هرچه زودتر از اساس برچیده شود . دولت یک صدم پولی را که صرف این نظام آموزش و پرورش ناکارآمد و ضعیف می کند اگر در اختیار خانواده ها بگذارد از هر خانواده ای یک مهندس ، پزشک ، خلبان ، مخترع ، و...... به مراتب کارآمدتر و بهتر و بادانش تر از کار این معلمان مغرور که اغلبشان هم یک کامپیوتر را نمی توانند خاموش و روشن کنند تحویل جامعه داده خواهد شد. این نظام آموزش و پرورش فقط برای همین معلمان چندشغله سودجو خوب است. مگر پدران و مادران ما و پدران و مادران همین معلمان از چند هزار سال قبل همین خط و و زبان را یاد نگرفته و نسل به نسل یاد ندانده اند ه که حالا بعضی طوری می گویند الفبا را آموخته ایم که انگار ..... (2716007) (alef-10)
 
محسن
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۱۳:۱۰:۲۷
خواسته ما معلمان يك خواسته صد در صد صنفي است.آنان كه فراتر از مرزها فكر ميكنند ميتوانند موج سواري كنند سخت در اشتباهند ما خدمتگزار به مملكتمان هستيم و براي اقتدار ايران زمين جان فدا ميكنم دوستاني هم كه راجع به مرخصي ها ما كامنت گذاشته اند لطفا كمي منصف باشند مرخصي معلمان در تمام دنيا وجود دارد بعلاوه مرخصي هاي تحقيقات علمي هم و جود دارد با احترام (2716205) (alef-3)
 
معلم
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۱۳:۳۷:۰۹
معنی ندیدن معلم را بیست سال دیگه خواهید فهمید اقای ... (2716306) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۱۵:۱۲:۴۹
معلمان با این کمیت بالاخره حرفشونو به کرسی می نشانند. یک میلیون معلم+20میلیون دانش آموز (2716688) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۱۵:۲۳:۳۵
سلا م مجلس ودولت معلم رو جزیی از خودشون نمی بینند
درآیند چوب بی توجهی به آموزش وپرورش رو همه خواهیم خورد (2716729) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۱۵:۵۳:۵۳
شان معلمان هر جامعه ای نشانگر جایگاه علم در جامعه است متاسفانه معلم وعلم در کشور مد شدیدا جایگاه متزلزلی دارد (2716860) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۱۵:۵۷:۰۰
حق با معلماست (2716878) (alef-3)
 
رضا
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۱۶:۱۵:۵۹
از همه اقشار که مدعی کمی حقوق هستند درخواست دارم که شما هم اعتراض کنید
مگه ما معلما گفتیم حقوق شما رو کم کنن ، مگه جلوی شما رو برا اعتراض گرفتیم
در انگلستان اگه یه قشری اعتراض میکنه بقیه اگه حمایت نکنن ، جبهه هم نمیگیرن
اعتراض خود را متوجه جایی کنید که به شما بدهکار است (2716956) (alef-10)
 
چرو
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۱۶:۳۶:۱۸
نظرات مخالف و موافق رو خوندم . بحث روی ساعات کاری کار عبثی اگه دولت راست میگه ساعات کاری معلمین رو برابر ساعات کاری سایر کارمندان شبه دولتی و دولتی مثل مخابرات ، شرکت نفت، بانک ها و ... قرار بده همان حقوق و مزایا رو هم پرداخت کنه هم مشکلات آموزشی مملکت بهبود پیدا می کنه و کیفیت آموزشی بالا میره و هم وضعیت معیشت فرهنگیان درست میشه.
مخابرات، بیمه، شرکت نفت، بانک ها و ... درست است به بخش خصوصی یا شبه خصوصی واگذار شده اما همچنان از زیر ساخت ها و امکانات بیت المال استفاده می کنند و این جای بسی تأسف است. (2717016) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۱۷:۲۸:۵۷
زمان ایثار و گذشت به پایان رسیده ومعلم باید از اولیا گرو کشی کند مثل پزشکان (2717188) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۱۹:۲۳:۲۶
با سلام
درورد بر معلمان عزیز
ما الان هر چی هستیم به خاطر این معلم های زحمتکشه که بسیاری از اونها با این وضع حقوقی همیشه شرمنده زن و بچه هاشون هستند و مجبورن مسافر کشی و شغل های دیگه که به هیچ وجه با شأن معلمی سازگار نیست هم انجام بدن،حالا ما از معلمی که همیشه استرس و دغدغه مالی،قست عقب افتاده،اجاره خونه و... داره چطور توقع داریم نسلی پویا،شاداب وخلاق تحویل جامعه بده تا زمانی که مسؤلین ما به معلمان وآموزش وپرورش به عنوان یه نون خور اضافه نگاه کنند انتظار پیشرفت کشور،توقعی بس بیهوده خواهد بود (2717445) (alef-10)
 
حمید
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۲۱:۰۱:۱۰
کسانی که میگویند معلمان نباید خودشان را با دکتر ومهندس و پزشک مقایسه نکنند واقعا کوته فکرن اگر معلمی نبود دکتر ومهندسی هم نبود اگر ما معلمان دغدغه ی معیشتی داشته باشیم کارمان رو با دغدغه بخوبی انجام نخواهیم داد و جامعه نابود خواهد شد پس قبول کنید که معلم باید تامین شود (2717701) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۱ ۲۲:۱۷:۲۷
من پنج ساله معلم شدم روز به روز دارم بدبخت تر میشم کارشناس ارشد عمران
هستم هیچ جایی برای بکار گیری بنده تو سیستم ندارن مگه ابتدایی تو اعماق کوه ها.نه میزارن برم نه میزارن تو رشتم فعالیت کنم وقتی این طرز تفکر مسولین اداره هست چه انتظاری است دولت اهمیت بده به ما (2717861) (alef-3)
 
حسین
۱۳۹۳-۱۲-۱۲ ۰۰:۰۹:۵۰
سلام
دریغ از یه جو انصاف!!!!!!
بنده دست تک تک معلمینم را با افتخار می بوسم. من به تعطیلات ایشان کاری ندارم (هرچند که اگر در تابستان نیز مدارس دایر باشند ایشان ملزم به رفتن به کلاس درس می باشند واعتراضی هم ندارند ولی این تعطیلات جزئی از برنامه شغلی آن ها است و قانونی است ...) ولی به نظر من معلمین عزیز شغل بسیارحساسی دارند ،چرا که ایشان با بهترین قشر جامعه (نونهالان،نوحوانان وجوانان) سر وکار دارند. ایشان در برابر تک تک بجه ها مسئولند ،
1.از نظر توجه به تفاوتهای فردی
2.عادلانه رفتار کردن با دانش آموزان
3.ایجاد و برقراری نظم و......
و مهتمر از همه اینکه یک معلم بیش از هر شخص دیگری باید مواظب گفتار ورفتارش در کلاس درس باشد چرا که اگر یک معلم خدای نکرده چه با گفتار یا رفتارش باعث به انحراف کشیده شدن حتی یک نفر بشود باید در آخرت نیز جوابگو باشد حال آنکه در یک کلاس شاید 35 دانش آموز نیز حضور داشته باشند.آیا واقعا تا بحال از این زاویه به شغل شریف معلمی نگاه کرده ایم؟
.....حال بماند بزارید از یک زاویه دیگه هم به این شغل شریف نگاه کنیم!
اگر یک معلم بدون دغدغه در کلاس درس حاضر شود بازده کلاس درس بالاتر نمی رود نسبت به زمانی که وی ده ها دغدغه در ذهن دارد؟ ...کمک به حضور معلم بدون دغدغه در کلاس درس برابر است با کمک به فرزندان خودمان یعنی در حقیقت اهمیت دادن به خودمان و آیندمون....!؟!؟با تشکر (2718084) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۲ ۰۸:۰۵:۲۳
من معلم با فوق لیسانس حکم من 140000000 خورده است، الان هم داخل اداره اومدم و کل هفته و تابستان ها هم در محل اداره هستم. حاضرم فیش حقوقم با 14 سال سابقه را با تمام کارمندان ایران در این سایت به مقایسه بگذارم اگر کسی حاضر هست اعلام نمائید. (2718354) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۲ ۱۰:۱۸:۰۷
آموزش و پرورش شورشو در آورده علی الخصوص در مدارس ابتدائی معلم های آموزش ندیده رو کیلویی ریخته تو مدارس فقط میگه یکی بعنوان معلم تو کلاس باشه حالا میخواد روش تدریس بلد باشه یا نباشه مدرک تحصیلی مرتبط داشته باشه یا نداشته باشه از پس تدریس یک دونه بچه خودشون بر نمیان میخوان تربیت و تدریس 35 تا دانش آموز رو داشته باشن اگه یکسری معلمهای با سابقه قدیمی هم اگه تو مدارس نبودن معلوم نبود چی به سر بچه ها میومد. (2718808) (alef-10)
 
ابوالفضل
۱۳۹۳-۱۲-۱۲ ۱۱:۱۸:۵۷
روحاني معتدل اعتدال اعتدال (2719056) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۲ ۱۱:۴۲:۰۴
دوست عزیز اگه می دونستی سروکله زدن با سی وهفت دانش اموز در کلاس چقدر انرزی میخواد اون هم با فرهنگها و طرز فکرهای مختلف . اون می فهمیدی که معلم برای تجدید نیرو وامادگی روانی احتیاج به تعطیلات داره .وگرنه که تا الان که حدود شش ماه از سال گذشته نمی تونست دوام بیاره . اگه تو هم جای معلمی بودی که وقتی بچه ات تب داره مرخصی نداری وقتی خودت مریضی مجبوری مدرسه بری چونکه کلاس نمی تونه معلم نداشته باشه مخصوصا با این بچه های شر که در عرض نبم ساعت مدرسه را ویرون می کنند .می فهمیدی که معلم روح روان ندارد شاید از لحاظ فیزیکی کار راحتی است .اما فرسودگی روانی وشغلی بس چه .اینها همه استرس است من نمی دانم استرس به نظر شما چیه . (2719142) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۲ ۱۲:۰۳:۳۳
منم متاسفم که شغل معلمی انتخاب کردم (2719261) (alef-3)
 
اامیر
۱۳۹۳-۱۲-۱۲ ۱۳:۱۹:۵۶
سلام،احسنت بر اندیشه ای ک می اندیشد (2719516) (alef-3)
 
محمد
۱۳۹۳-۱۲-۱۲ ۱۶:۱۸:۱۱
آره بهشون اجحاف میشه سه ماه تابستون 15روز عید پنج شنبه و جمعه، حق اولاد ،بیمه ،حق بدی آب و هوا ،عیدی، کارت های هدیه کارت فرهنگیان ،اضافه کار، وام های خرید مسکن و خودرو واقعا بهشون خیلی اجحاف میشه . (2720061) (alef-3)
 
محمد
۱۳۹۳-۱۲-۱۳ ۰۱:۴۷:۰۸
مطمئن باشید که سطح سواد، فرهنگ و ... هیچ جامعه ای از سطح فرهنگیان آن جامعه بالاتر نخواهد رفت و مادامی که سطح اجتماعی، اقتصادی فرهنگیان یکی از سطوح پایین جامعه باشد آن جامعه و کشور هرگز پله های طرقی و پیشرفت را طی نخواهد کرد. به نظر شما اگر سطح حقوق معلمان در سطوح بالای حقوقی مثل قضات و ... می بود آیا مغزهای نخبگان علمی به جای اینکه به سایر شغل های پردرامد دیگر رو بیاورند به این شغل هجوم نمی آوردند؟ و پس از یک دوره ده دوازده ساله چه تغیر شگرفی در جامعه و سطح علمی آن ایجاد می شد.
آیا مسئولین و تصمیم گیرندگان امور آموزش و پرورش از درک این موضوع که اگر آموزش و پرورش ما تقویت شود به منزله تقویت و پیشرفت همه جانبه کشور است عاجزند. (2721189) (alef-10)
 
کاوه
۱۳۹۳-۱۲-۱۲ ۱۸:۲۸:۱۱
این از بی عرضگی مسئولین مربوطه هست (2720309) (alef-3)
 
خسروي
۱۳۹۳-۱۲-۱۲ ۲۳:۲۱:۰۰
کشوري که سازمان برنامه وبودجه راتعطيل مي کنندشما درخصوص تابستان وتعطيلي حرف ميزنيداگربرنامه ريزي باشه ما تابستان ها هم سرکارميرم قضاوت منصفانه داشته باشيدعدالت پرداخت حق تمام اقشارجامعه است اما نگاه مثبت شما به معلمان نشانه توجه شما به فرزندانتان قلمدادخواهدشد (2721004) (alef-10)
 
مصطفی
۱۳۹۳-۱۲-۱۲ ۲۳:۴۳:۳۱
من مهندسم و دست همه معلمها رو میبوسم.پرزحمت ترین افراد جامعه معلم ها هستند چرا زحماتشون رو نادیده میگیرین خودم وقتی دانش آموز بودم یادمه 30تا40تا بچه اذیت کن هر کدام با یه سطح فرهنگ و یه جور تربیت خانوادگی کنترل کردن واقعا مشکله .یکم منسفانه قضاوت کنیم.و واسه قضاوت فقط کافیه یکم با دقت به چهره معلمهای با 5سال سابقه کار نگاه کنیم اونوقت راحت متوجه میشیم خستگی و تربیت دانش آموزها چهره ها رو زیرو رو کرده.یادمون باشه هرچی داریم هرکه هستیم از صدقه سر همین معلم هاست.بیشترین زحمت سنگین تریم مسئولیت و کم ترین دستمزد.آینده بچه هامون آینده کشورمون همه دست معلمهاست و مهمترین نقش جامعه رو دارن پس باید انقدر در رفاه باشن تا بدون درگیری با مشکلات شخصیشون بهترین نقشو ایفا کنن.پس خواهش میکنم درموردشون کم لطفی نکنین (2721057) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۳ ۰۰:۰۲:۳۵
موسی=بنظر من بعنوان یک دبیربا26سال سابقه مدرک ارشدباحقوق1080000تومان با2فرزند دانشجوزندگی ذلت است (2721092) (alef-10)
 
پارسا
۱۳۹۳-۱۲-۱۳ ۰۰:۰۳:۵۱
معلمی هستم باده سال سابقه صبح شنبه ساکم رو می گیرم وحدود۲۰۰ کیلومتر از شهر محل زندگی ام تاروستای محل خدمتم میرم وتا غروب روز چهارشنبه که به خانه ام برمی گردم خسته ودلتنگ ده سال که وضعیت زندگی من همین شکلی است خداتومان کرایه میدهم جهتر رفت وآمد در روستای محل خدمتم خانه هم اجاره کرده ام حدود ۱۳۰۰۰۰۰تومان حقوق می گیرم این همه رنج هیچوقت باعث نشده که کم کاری کنم .
وقتی یکی از روزهای میان هفته تعطیل میشه من خونه نمیام چون توان پرداخت کرایه بیشتر روندارم امکان شغل دومی هم ندارم اینها روگفتم تا بدونید که همه معلمان هم در شرایط یکسان خدمت نمی کنند . (2721095) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۳ ۱۵:۲۱:۴۹
دورود و رحمت به خواجه نظام ملک ها و امیر کبیرها که نظامیه ها و دارالفنون ها را دایر کردند و کسانی که راه آنها را ادامه می دهند تا از این مملکت پاسداری کنند. (2722025) (alef-3)
 
آرش
۱۳۹۳-۱۲-۱۳ ۲۳:۵۹:۵۶
آیا وقت آن نرسیده با رسیدن به فرهنگ و فرهنگی به مدارس ,آزمایشگاه ها و کارگاه های فناوری و تجهیز مدارس دوباره به اوج شکوفایی برگردیم . (2723004) (alef-10)
 
حامد
۱۳۹۳-۱۲-۱۳ ۱۶:۰۴:۵۴
درود بر معلمین شریف که اینده فرزندامون و چشم امید ما به اونهاس.حقوق سایر بخشهای دولت هم تقریبا همینه ای کاش کارمندان سایر بخش ها هم حق شون رو مطالبه کنن (2722132) (alef-3)
 
مریم
۱۳۹۳-۱۲-۱۳ ۲۱:۲۰:۱۵
من هم یک معلم با مدرک لیسانس و 10 سال سابقه باحقوق 9500000ریال ب دون هیچ کدام از مزایاییکه محمد ذکر کرده است حاضرم فیش حقوقیم در سایت بگذارم کدام کارمند دولت حاضر است مقایسه کند (2722687) (alef-10)
 
صادقی
۱۳۹۳-۱۲-۱۳ ۲۱:۲۹:۱۶
وقتی پانزده روز عید یا سه ماه تابستان تعطیل باشی ولی پول نداشته باشی بری مسافرت مثل سایر کارمندان دولت بری ویلای شمال وشرمنده زن و بچه هات باشی این تعطیلی به چه درد می خوردبه درد توخونه ماندن وغصه خوردن می خوردکدام وام مسکن ؟و........مثل این که آقای محمد در خیالات به سر میبرد (2722744) (alef-10)
 
من جای شما
۱۳۹۳-۱۲-۱۵ ۱۴:۴۸:۳۶
آقا شدیدا حاضرم جامو با ی فرهنگی عوض کنم
یعنی حاضرم سیصد هزارتومن اضافی حقوقم رو با تعطیلی سه ماه تابستون، عید خرداد دی و 5 روز در هفته سایر روزهای هفته جابجا کنم.
کدوم فرهنگی حاضره جای من باشه. یا علی (2725899) (alef-10)
 
ابو حسنینن
۱۳۹۳-۱۲-۱۳ ۲۳:۰۷:۵۳
دور بر احمدی نزاد که خودش یک معلم است اشا ئ اله خرداد 96 منتظریم (2722909) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۲-۱۴ ۰۰:۱۰:۴۷
سلام ما معلمان مشکلی نداریم میریم سر یک کار دیگه والدین گرامی خودشون بچه هاشون رو درس بدن ما زیاد هستیم و نیازی به معلم نیست (2723014) (alef-10)
 
رضا
۱۳۹۳-۱۲-۱۴ ۰۰:۲۳:۳۶
لااقل معلم نوشتن نامت را به تو یاد داده محمد جان با انصاف باش (2723028) (alef-10)
 
معلم
۱۳۹۳-۱۲-۱۴ ۱۳:۰۷:۵۶
اگر مسئولین فکر میکنند آموزش و پرورش پرهزینه است ، به جهالت روی بیاورند (2723952) (alef-3)
 
عزت
۱۳۹۳-۱۲-۱۴ ۱۹:۵۸:۳۳
سلام از شما همکاران گرامی تمنی دارم جهت تشکیل اتحادییه معلمان اقداناتی انجام گیرد وهمچنین جهت رفع تبعض ومحقق نشدن خواسته ها معلمان اعتراض ادامه داشته باشد.( چون زندگی برایمان در شهرهای کوچک بسیار اسف بار است تا جایی که مجبوریم باقلا فروشی کنیم) (2724761) (alef-10)
 
سوخته
۱۳۹۳-۱۲-۱۵ ۰۸:۳۹:۵۴
مدتی است که معلمان کمتر کتاب می خوانند واگر این وضع ادامه پیدا کند می ترسم ممکن است نسلی که بعنوان دانش اموز حضور دارد درست آموزش نبیند پس نیاز است مدیران ارشد مملکت بخاطر کشور دست معلم را بگیرند نه به خاطر معلم و....
آیا تا به حال فکر کرده اید تمام دنیا ابزار مهم ویا تکنولوژی بکار برده اندتا نیرو ی انسانی دستگاهها خودشان را کاهش دهدند ولی در مورد معلم این کار را نکرده اند می دانی چرا چون این معلم است که می تواند روی هر دانش آموز تاثیر بگذارد این اعتراض ها معلمان با وجدان هم به خاطر اینست که معلمان دلشان برای کشورشان می سوزد واگر ما کاری نکنیم کشورمان به طرف بی سوادی خواهد رفت چون معلمی که با سه شغل پاره وقت بخواهد شکم بچه خودش را سیر کند نه سر کلاس می تواند مفید باشدونه حرف کسی دیگر را می تواندگوش کند چون مرگ بی صدا تمام وجودش را فرا گرفته می دانی چرا ؟ (2725464) (alef-10)
 
مربی سازمان آموزش فنی و حرفه ای وزارت کار
۱۳۹۳-۱۲-۱۵ ۱۹:۵۵:۳۴
من 10 ساله مربی فنی حرفه ای هستم هر سال بما وعده میدن حقوق تون را درست می کنیم من 2 ساله قید این حرفارو زدم دیگه وقتم زیاد در گیر آموزش کار آموز نمی کنم و دیگه جذب کار آموز برام مهم نیست حقوق 1100 هزار تومانی و عید ها و تابستان سر کاریم و موظفی ما 44 ساعت در هفته می باشد اما ما مربیان موظفیم اگر سنگ هم ببارد سرکاربیایم (44 ساعت در هفته )نه ساعات کارمون رو کم میکنند و نه حقوقمون رو درست میکنند بالای 80 درصد مربیان سازمان همین جوری شده اند یک سری به مراکز فنی و حرفه ای بزنید کارگاه ها کلا تعطیل شده شده و اگر سالی 9ماه کار آموز داشته باشه و پیش بینی بنده اینه یک روزی فرا خواهد رسید مربیان بی انگیزه شده و سعی می نمایند کمتر کار آموز داشته باشند و شلوغی کارآموز کارگاه ها به 2 ماه در سال کاهش خواهد یافت ان شا الله.... اون موقع حقوقی که می دهند عدالت است ....عدالت ..... حقوق معلمان 10 درصد از مربیان سازمان آموزش فنی و حرفه ای هم بیشتر است و حقوق پرستار صفر کیلومتر هم 1800 هزار تومان شده ماچی ؟؟؟؟؟؟ با این همه تخصص و کاربردی بودن حقوقمون از آموزش فنی و حرفه ای هم کمتر است.... (2726222) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۲-۲۹ ۱۲:۳۱:۱۴
کمکمان کنید (2759207) (alef-3)
 
مهر
۱۳۹۳-۱۲-۱۶ ۱۶:۲۹:۴۶
دولت مردان كه اينقدر به فكر معلمها هستند تحقيق كنند ببينند يك معلم بعد از 20سال كار به چه مريضي هايي كه دچار نمي شه فرزند ما فرهنگيان از شغل معلمي حالشان بهم مي خورد چون آرزوي همه چيز در دلشان مانده
اگر به حق ما رصسيدگي نكنيد روزي مي رسد كه پشيماني ديسگر سود ندارد (2727694) (alef-10)
 
BHRM
۱۳۹۳-۱۲-۱۶ ۲۱:۵۴:۰۳
اگر معلم نبود نه پزشک و نه مهندس و نه دانشمندان هسته ای امروز وجود داشتند. (2728334) (alef-10)
 
گمنام
۱۳۹۳-۱۲-۱۷ ۲۱:۱۱:۵۲
باسلام کارمندان دولت بجز فرهنگیان درسال یک ماه مرخصی دارن درماه حدود 80ساعت اضافه کاردرمقابل کارنکرده میگیرن 80ساعت درماه میشه حدود یکماه کاری یک معلم پس کارمندان دولت مرخصیهاشون بیشتراز معلمان است وساعت کارمفیدشون درروز حداکثر 2الی3ساعته واگه ارباب رجوعشون چند نفری ببشتر بشه دیگه توان ندارن ولی یک معلم درروز 4زنگ هرزنگ با30 دانش اموز سروکارداره میشه روزی 120 نفر از 8صبح تا2 بعداز ظهر هم باید درس بدن ضمنا یادتون نره درهرمقامی که باشید از دامن معلم به اونجا رسیدید (2730302) (alef-3)
 
نادر
۱۳۹۳-۱۲-۱۹ ۰۸:۴۳:۲۳
تورا خدا حقوق مارا زیاد کنید من کمبود ویتامین ب1 دارم لطفا اگه امکان افزایش حقوق نیست در حکم ما مقداری ویتامین و املاح ضروری برای بدن را بگنجانید اگه شده با نیم کیلو پسته و کمی بادام هندی و چند عدد نارنگی (2732927) (alef-10)
 
سجاد
۱۳۹۳-۱۲-۲۶ ۱۳:۳۰:۱۷
من معلم فیزیکی داشتم تو دبیرستان خداشاهده به اندازه یکماه کل کابینه دولت تو یه زنگ کلاس زحمت میکشیدبامسئولیت فعال وعاشق کارش سه سال پیش واسه تهیه جهازیه دخترش پراید قراضه ای داشت مجبورشد اونم بفروشه4میلیون بقیه بدهی های 3سال پیش عید امسالم براش تلخ کرده چون هنوز زیر باراون بدهی هاس.همسایمونه.
معلم زبانی میشناسم رتبه640کنکوره زبان رو100درصد زده بود18ساله معلمه 17باراثاث کشی کرده یه خونه هنوز بعداز18سال استخدام نداره.واقعه متاسفم که چرا مسئولان کشور اینقدر بی مسئولیتندو دارن فرصت سوزی میکنن برای اینده کشور (2753331) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۱۲-۲۷ ۱۵:۳۰:۵۱
سلام من یه ارتشی هستم و به همه شما معلمان عزیز که کامنت گذاشتین حق میدم جون همسرم معلمه میدنم معلمها چه ضجر و زحمتی متحمل میشن خدا حفظتون کنه ولی اینو بدونین وضعیت معیشتی ما ارتشیان هم مثل شماست با این تفاوت که ما نمی تونیم اعتراض کنیم از زحمات شما ممنون و سپاسگذارم (2755923) (alef-10)
 
معلم
۱۳۹۴-۰۱-۱۱ ۱۲:۱۱:۰۲
دوستان خواهش میکنم یه کم راجع به تعطیلات تابستانی معلمان ودانش آموزان در سایر کشورها تحقیق کنید. کشورهای آلمان، آمریکا، انگلیس، فرانسه، ترکیه،روسیه، غیر از تعطیلات هفته،بین90تا125روز مدارس تعطیل هستند. (2775598) (alef-10)
 
حسن
۱۳۹۴-۰۱-۳۰ ۲۲:۵۲:۰۳
کاش تعطیلی تابستان نمیداشتیم مثل سایر ارگانها کار میکردیم فقط دستمزد کافی داشتیم تعطیلی بدون پول به چه درد میخورد.. (2834273) (alef-10)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.