نظر منتشر شده
۹۶
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 258523
توکلی با بی اعتبار دانستن ادعاهای رحیمی بدون اعلام مرجع رسمی:
قوه قضاییه اسامی را منتشر کند تا سره از ناسره بازشناخته شود
بخش داخلی الف؛ 12 بهمن 93
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۲
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادعای اخیر محمدرضا رحیمی مبنی بر این‌که به ۱۷۰ نماینده پول داده شده را رد کرد.

احمد توکلی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: از آن‌جایی که رحیمی فردی است که مجرم است و جرم او در دادگاه اثبات شده، قول او تا یک مرجع رسمی اعلام نکند درباره تعداد نمایندگان و کسانی که به گفته او به آنها پول داده اعتبار ندارد.

وی با بیان این‌که اصل مساله درست است،‌ اظهار کرد: بنده نماینده‌ای را می‌شناسم که به او چک داده شد اما دریافت نکرده و بنده کپی چک را در اختیار دارم. همچنین نماینده‌ای را می‌شناسم که گفته پول را دریافت کرده و در انتخابات آن را خرج کرده است که به او گفتم آن مبلغ را به حساب رحیمی برگردان و احتمال می‌دهم که این کار را کرده باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس همچنین اظهار کرد: نماینده دیگری را سراغ دارم که گفته فکر می‌کرده از جای صحیحی این پول به وی رسیده و آن را در انتخابات خرج کرده است، همچنین نماینده دیگری را سراغ دارم که رحیمی به او اصرار کرده که شماره حساب بدهد و وی نیز گفته تا نداند این مبلغ از کجا آمده قبول نمی‌کند.

توکلی خاطرنشان کرد: بنابراین این‌گونه نباید به استناد حرف یک متهم محکوم شده که دچار فساد بوده کل مجلس را متهم کرد زیرا این کار باعث تضعیف اعتماد مردم به نمایندگان و از آن طرف قوه مقننه می‌شود. معتقدم به جای این‌که استفاده جناحی صورت گیرد باید همه با هم به شفافیت کمک کنیم.

وی در پایان اظهار کرد: از دستگاه قضایی نیز درخواست کنیم که اسامی را منتشر کند تا سره از ناسره بازشناخته شود.
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۱۵:۲۲:۲۹
کاش فرمایش آقای توکلی درست بود (2654942) (alef-13)
 
علی ازهشترود
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۲۲:۴۰:۲۱
کاش! ولی بنظر می رسد می خواهند صورت مسله را پاک کنند . در صورت عدم شفاف سازی لکه ی ننگی بر مجلس خواهد بود. اگر در مجلس ششم چنین می بود آیا وضع به همین منوال بود؟ (2656093) (alef-13)
 
از تهران
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۱۵:۳۳:۵۹
جناب توکلی ... برادر عزیزم عجله نکن.
آقای رحیمی مجرم است و حکمش نیز صادر شده اما در قانون آمده حتا یک مجرم محکوم در زندان نیز اگر تهمت و ادعایی غیر مستند داشته باشد که به اصل نظام خدشه وارد کند ، هم دادستان و هم مردم حق شکایت از وی را خواهند داشت.
اگر در دادگاه توشط متشاکی که اکنون باید در زندان باشد مستندات قابل دفاع و قابل قبول توسط قاضی ارائه شد که هیچ ، در غیر اینصورت جرم دیگری و حکم دیگری الی ماشاءالله!.
شما جناب دکتر عزیز بجای پاک کردن صورت مسئله سعی کنید رحیمی را به دادگاه بکشید تا ایشان ناچارا اسناد مورد ادعا را تقدیم و در صورت اثبات ادعای وی تکلیف مردم نیز مشخص شود .
قبلا از حضرتعالی به عنوان نماینده ای جسور و دلسوز تشکر نیز دارم. (2654986) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۱۵:۳۶:۳۴
مگر اون بنده خدا نبود که از جزایری پول گرفته بود؟ پس چرا کسی کارش نداشت ولی پول گرفتن رحیمی از یک مفسد وخرج کردن در فعالیت های سیاسی اصولگراها جرم احمدی نژاده؟؟ لعنت بر این تبعیض! (2654999) (alef-13)
 
سینا
۱۳۹۳-۱۱-۱۳ ۰۸:۲۰:۴۷
اگر نمایندگی سودی نداشت کاندیداها این همه خرج نمی کردند که راهی مجلس شوند. وگرنه برای یکی دو میلیون تومان حقوق کسی دهها و شاید صدها میلیون تومان هزینه نمی کند که نماینده مجلس شود. (2656615) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۳ ۱۲:۳۵:۵۰
حالا همین مخالفان رحیمی دارن تلاش می کنند اون پول گرفته از شهرام جزایری رو از حصر در بیارن.. یک بام و دو هواست دیگه.. (2657160) (alef-3)
 
1515
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۱۵:۳۸:۵۶
تعجب كردم جناب آقاي توكلي و واقعا نفهميدم افشاي نام گيرندگان پول را صحيح مي دانيد يا خير؟ (2655007) (alef-13)
 
عباسعلی
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۱۵:۵۴:۲۸
حرف کاملاصحیح ومنطقی است اگرمی خواهنداعتبارقوه ی مقننه زیرسئوال نرودایدهرچه زودتربه این اتهام که نمایندگان ازرحیمی پول گزفته اندرسبدگی شودتااعتبارنظام کمترلطمه ببیندوهمچنیین ازاین به بعدهمه ی مسئولین حساب کارشان بکنندوازقوه قضائیه می خواهیم جهت جلوگیری ازاین اتفاقات ناگوار هیچ کس ودرهیچ مقامی مسامحه نکند. (2655062) (alef-13)
 
شهرام
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۱۵:۵۴:۴۰
جناب توکلی خودتان بهتر از هر کسی می دانید که از زمان تاسیس مجلس شورای اسلامی تا به امروز چه تعداد نماینده با تقوا و متعهد و متخصص داشته ایم که فقط و فقط صادقانه در خدمت اسلام و کشور و ملت ایران بوده اند ( تعداد قابل گفتن نیست درست است ؟! ) . (2655064) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۱۵:۵۹:۵۲
احتمال می دهم؟؟

واقعا اگر راجع به نمایندگان اصلاح طلب یک همچین ادعایی میشد الان پیراهن عثمان نشده بود جهت تخریب؟ (2655076) (alef-13)
 
حمید
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۱۵:۵۹:۵۴
شما قبول دارید که اصل مطلب درست .
1 - چرا تاکنون اطلاع رسانی نکرده بودی ؟
2 - سکوت شما در این مدت طولانی در خصوص هم فکرانت سئوال بر انگیز نست .
3 - اگر این کار در مورد دولت آقای روحانی اتفقاق می افتاد چا هیاهویی براه می انداختید (2655077) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۱۶:۰۰:۵۷
رد کردی شما بعد چند تا و می شناسی که گرفتن !!!! خوب بقیه رو شما نمی شناسی به همین راحتی! ملت هم لیست می خواهد همین. (2655080) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۱۶:۰۱:۳۱
جناب توکلی اینجا چون پای اصول گرایی و انتخابات اتی مجلس در میان است با دستپاچگی دارید عمل تطهیر همکارانتان را انجام می دهید (2655083) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۱۶:۰۱:۳۷
تیمی حرفه ای بر روی انواع پرونده های فساد اقتصادی کارکرده اند برای شناسایی علت اصلی و ام الفساد....

نتایج تحقیقات نشان داد 3 علت اصلی یا ام الفساد مفاسد اقتصادی جعل ، تبانی و ارتشاء است. یعنی هر فساد اقتصادی را بررسی بفرمایید حد اقل یکی از سه فاکتور بالا را در آن مشاهده خواهید کرد.
اما راه حل چیست؟
از چه راهی میتوان جعل،تبانی و ارتشاء را به عنوان ام الفساد اصلی از بین برد؟؟!
بررسی و طراحی های صورت گرفته نشان می دهد تنها راه مبارزه سیستمی و استفاده از فناوری اطلاعات در فرآیند های اجرایی است به گونه ای که خدمات به صورت paperless و humanless به وقوع بپیوندد.
با حذف کاغذ از فرآیند جاری سیستم، بحث جعل منتفی میگردد.
با حذف مراجعه مستقیم ارباب رجوع به کارشناس و همچنین ایجاد قدرت تصمیم گیری برای سیستم(راسا و بدون دخالت انسان) از طریق هوش مصنوعی امکان تبانی و ارتشائ ازبین میرود.

بنابراین نوش داروی فساد اقتصادی سیستمی سازی فرآیند ها و یکپارچه سازی آنهاست به گونه ای که هر فرآیند اطلاعات قبل و بعد خود را تصحیح نماید. (2655085) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۱۶:۰۲:۵۲
آقای دکتر توکلی محترم و دلسوز

تا کی باید مردم هر روز منتظر باشند که خبر جدیدی از فساد مدیران خود را بشنوند؟

چرا مجلس به نمایندگی از نظام و مردم، یک سازمان بازرسی ویژه و مخلص و دقیق را به فوریت تشکیل نمی دهد که یکبار برای همیشه، از سیستم بازرسی بعمل بیاورند و افراد فاسد را از بدنه نظام اقتصادی اداری مالی کشور مخصوصا بورس و بانک و بیمه جدا کنند؟

آیا فکر نمی کنید با روشی که الان پیش میرویم، افراد سالم در سیستم هم در مظان بدگمانی قرار می گیرند؟

سیستم نظارتی بازرسی فعلی ناتوان است. این را بپذیرید. (2655088) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۱۶:۰۳:۳۲
کارت هدیه های مرتضوی هم پیگیری کنید لطفا (2655091) (alef-13)
 
کاوه
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۱۶:۰۴:۱۱
اقای توکلی ایا وقتی به آن نماینده گفتید پول را برگرداند، ایشان برگرداند؟ 168 نفر بقیه چطور؟
شما می فرمایید " تا سره از ناسره باز شناخته شود،" بسیار خوب، بنا بر این کسی که این وجه را گرفته و هزینه کرده، ناسره است- حالا بفرمایید پس از این که سره از ناسره باز شناخته شد آنوقت تکلیف ناسره مرتشی چه خواهد شد؟ راشی که تکلیفش معلوم شد اما مرتشی دارد راست راست در مجلس راه می رود و کسی هم معترض او نیست (2655094) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۱۶:۰۴:۳۰
آقای توکلی عزیز آیا واقعا قبول ندارید که بیش از 50 درصد نمایندگان دوره های و و فعلی مجلس با پول افراد خاصی در حوزه انتخابیه شان وارد مجلس می شوند؟ (2655096) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۱۶:۰۵:۰۱
ظاهرا جبهه پایداری از این کار راضی نیست (2655097) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۱۶:۰۷:۰۷
آقای توکلی
شما ادعای مبارزه با فساد هم دارید؟
اصلا فرض کنید تمام این پولها پس‌انداز کاملا حلال آقای رحیمی بوده! این فساد است و نماینده خلافکار حتی اگر بعد از انتخابات پول را پس بدهد! (2655108) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۱۶:۱۸:۵۵
توکلی جان به نظر حرف جناب رحیمی ، با توجه به فرمایشات شما درست می باشد حالا ممکنه به جای این که 170 نفر پول رو قبول کرده باشن 160 نفر پول رو قبول کرده باشن
ضمن انکه در پاکی شما نماینده قدیمی مجلس شکی نیست (2655140) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۱۶:۱۹:۵۱
اقای توکلی یعنی می فرمایید هرکی به شما نگفته پول نگرفته؟؟؟؟!!!! (2655144) (alef-13)
 
هم وطن
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۱۶:۲۰:۴۷
جناب آقای توکلی ایشون تمام مجلس را متهم نکرده او فقط به 170 نفر پول داده وخوب چند نفری هم این پول را قبول نکرده اند شما ظاهرا فقط سه الی چهار نفراز آنان را مثال زدید . چه اشکالی دارد از طرف قوه قضاییه اسامی این افراد منتشر شود . (2655147) (alef-13)
 
محسن محمودي
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۱۶:۲۳:۰۲
خودت حرف خودت رو نقض كردي. اول ميگي حرف رحيمي اعتبار نداره، بعد ميگي نمايندن اي رو مي شناسي كه فكر كرده پول از جاي صحيح اومده. (2655157) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۱۶:۲۳:۴۵
آقای توکلی از صحبت شما معلوم میشود که صحبت رحیمی واقعیت دارد سپس می گویی مستند نیست این گونه صحبت با مبنای عدالت خواهی شما سازگار نیست چرا دیگران که پول گرفتند و نمی دانستند و خودشان منکر می شدند ابرویشان را بردند به ظاهر اعدلو هو اقرب للتقوی (2655161) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۱۶:۲۵:۱۰
خوب يعني يه تعدادي گرفتن ديگه! (2655167) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۱۸:۲۷:۱۴
نشان درجه ی یک خودکامگی و فساد, تقدیم به دولت آقای محمود احمدی نژاد...!؟ (2655438) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۲۰:۳۰:۱۹
یک چیز حتمی اینجا که رقابت اصولگرا و اصلاحطلبها در شرایط مساوی نیست (2655815) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۲۲:۲۴:۰۷
آقای توکلی به نظرم به موضوع درستی اشاره کرده اند
ایشون می گن دوستان صبر کنید همین قوه قضاییه ای که رحیمی رو محکوم کرده اعلام کنه واقعا چنین پولی پخش شده یا نه
همین (2656062) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۲۱:۵۹:۵۶
فعلا كوبيييدن ظريف از نوووووون شب واجب تره (2656013) (alef-13)
 
سبحانی فرد
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۲۲:۲۳:۳۳
آقای توکلی اون نماینده غلط کرده که اول گرفته بعد رفته پس داده

مگر هر کسی پول داد باید گرفت؟کارش را راه انداخته و بعد که اوضاع ردیف شده پس داده؟ (2656059) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۱۶:۲۶:۰۲
این اتفاق اگر در کشورهای لاییک وبی دین میافتاد توفان سیاسی بپا میشد-اما درایران کک کسی گزیده نشد-آقای توکلی هم صدایش در نیامد-حالا که درآمده برای این حرف ها درامده-چرا هیچ کس از ملت بیچاره عذرخواهی نمیکنه-حالاکه نوبت به ایشان وجناح مربوطه رسیده است فریاد نمیزنه (2655174) (alef-13)
 
مصطفی
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۱۸:۲۷:۲۵
توکلی از همان ابتدا صداش دراومده بود. همینجوری الکی حرف نزنید (2655439) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۱۹:۰۵:۱۷
عذرخواهی چیه، این نماینده ها رو باید شناسایی و به چارمیخ ... (2655576) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۱۶:۴۱:۲۰
بله باید منتشر شود و عالی تر اینکه نمایندگان از رحیمی به دادگاه شکایت کنند تا مجددا محاکمه شود و دروغ بودن ادعایش هم قانونا ثابت گردد. (2655234) (alef-13)
 
بنده خدا
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۱۶:۴۷:۰۱
جناب اقاي دکتر توکلي باسلام و احترام
نامه جنابعالي کاملا نشان ميدهد که رحيمي پول و چک داده است خودش هم اقرار ميکند اينکار را کرده است . ضمنا ايشان متهم نيست درحال حاضرمجرم شناخته ميشود و بايد تشريف ببرند زندان. البته باسن و سالي که دارند اميدوارم مشکلي برايشان پيش نيايد.
البته فکر ميکنم قوه قضاييه کمي در مورد ساير مديران ارشد دولت سابق قاطعيت نشان دهد تخلفات مهمتري ازقبيل نحوه تامين وپرداخت هزينه هاي انتخاباتي احمدي نژاد در سال88مشخص شود.باتشکر از زحمات جنابعالي و اقاي مطهري در مبارزه با فساد . (2655243) (alef-13)
 
سید ابراهیم کراماتی
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۱۶:۴۷:۰۹
اگر مراجع رسمی نظارتی و مرجع رسمی قضایی همت و اراده ای داشتند و چشم تیزبینشان همه جا دیده و بود و همه تحولات رصد کرده بودند ؛ نه با پدیده رحیمی و دکترایش مواجه می شدیم و نه اصولا شخصی مانند آقای احمدی نژاد فرصت تکیه زدن بر عالی ترین کرسی اجرایی پیدا می کرد که امروز مبتلا به توالی فاسد آن هستیم و نه حجم فساد اداری و اقتصادی به حدی بود که حتی اطلاع رسانی اش نگران کننده شده و پنهان ساختنش هم ناممکن است!
مراجع رسمی نظارتی و قضایی نیاز به خانه تکانی دارند ؛ اگر چنین شود خادمین در خدمت مصمم تر خواهند شد و خائنین خواهند فهمید که نمی توانند بیش از موشی در انبان بیت المال ایرانیان باشند.
امیدوارم سران ارشد کشور آستین همتی بالا بزنند و در مبارزه با تباهی و فساد از سید قرشی تا سیاه حبشی را مشمول حکم قانون قرار دهند تا در حیاتشان پشت گرم به دعای خیر مردم شوند و در فردای رفتنشان عاقبت بخیری ایشان تضمین شده باشد و به آمرزش الهی برسند. (2655245) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۱۶:۴۸:۵۱
آقای رحیمی بحث این نیست که کسی میدونسته پول صحیح بوده یا نه......بحث اینه که اصلا نباید این پولو میگرفتن..........مثل این میمونه من پول پیدا کنم تو خیابون خرج کنم (2655248) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۲۰:۳۴:۴۲
یک بحث هم که معمولا نادیده گرفته می شود تزریق این مبالغ دررقابت های انتخاباتی است (2655826) (alef-13)
 
سعيد
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۱۷:۰۰:۳۷
آقاي توكلي
از شما بعيد است
خلاصه نماينده اي پول گرفته و يا نگرفته
خرج انتخابات كرده يا نكرده (2655275) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۲۲:۲۴:۱۴
من هم موافقم واقعا از اقاي توكلي اين حر ف ها بعيد است
اگه اينجوري پيش بره من ديگه به الف نميام و قهرم (2656064) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۱۷:۰۹:۰۱
چند تا سوال داشتیم و چند اطلاع رسانی درباره این پرونده که ممنون میشویم اصلاح طلب ها جوابمان را بدهند

_____________________________
1.پرونده رحیمی و تخلفش چه ربطی به احمدی نژاد دارد؟!

با توجه به اینکه:
این تخلف قبل از دوران احمدی نژاد صورت گرفته و اصلا ربطی به احمدی نژاد ندارد
این تخلف در سال 82 صورت گرفته که آنموقع دوران ریاست جمهوری خاتمی بود
_____________________________
2.رقم تخلف پرونده رحیمی بزرگ تر است یا رقم پرونده کرسنت؟(که باعث و بانی پرونده کرسنت آقای روحانی و وزیر نفت فعلیشان میباشند)
رقم این پرونده بیشتر است یا رقم پرونده م.ه (مهدی هاشمی) ؟

با توجه به اینکه:
تمام رقم پرونده رحیمی 2.8 میلیارد بازپرداخت است و از آنجایی که محمد رحیمی تا معاون اولی بالا آمد و فقط و فقط 2.8 میلیارد تخلف داشته باید بگوییم خوب خودش را نگه داشته
و این رقم را نخورده بلکه کل ماجرا مربوط است به وجوهی که جناب رحیمی برای ستاد انتخاباتی توزیع کردند و حق چنین توزیعی نداشتند؛ نه اینکه این پول در جیبش برود
____________________________
3.رسانه و سایت های حق طلب! اصلاح طلب چرا وقتی چیزی علیه احمدی نژاد است(که در این مورد نیست) آن را در بوق و کرنا میکنند اما آنجا که علیه اصلاح طلبان است سکوت میکنند؟

با توجه به اینکه:
3000 میلیارد دوران احمدی نژاد را همه دیدند و هنوز هم دارند میگویند اما 12000 میلیارد اختلاسی که در این دولت در عرض یکسال صورت گرفت را کسی ندید و زود فراموش شد!
چرا حرف زدن درباره پرونده کرسنت ممنوع شد؟چرا کسی پرونده کرسنت را بوق و کرنا نکرد؟
چرا کسی از تخلفات مالی م.ه و سایر خاندان هاشمی حرفی نمیزند؟

جالب است که حتی رسانه های آنور آبی مثل بی بی سی فارسی هم پرونده کرسنت و 12000 میلیارد و... را فراموش کردند و به آن نپرداختند اما 3000 میلیارد را هنوز یادشان است! (2655286) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۱۸:۲۳:۵۳
فکر کنم این جواب رو خود آقای احمدی نژاد ارسال کرده. (2655430) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۲۱:۴۴:۰۷
شما اگه راست میگی جوابش رو بده (2655981) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۱۸:۲۶:۱۰
علی اقا خودت رو به بی خبری نزن و نامه افشاگرانه آقای رحیمی را ملاحظه کن تا بفهمی کی این اتفاق ها افتاده است (2655433) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۱۸:۳۰:۱۰
هرکسی خوبی های خود وبدی های طرف مقابل رو می بینه (2655448) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۱۹:۲۳:۰۳
اصل گرفتن این پول جرم بوده . (2655626) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۱۹:۲۶:۴۲
برادرعزیزوگرامی دست بردن دربیت المال ازطرف هرشخص وجناحی باشد محکوم است.لطفاازهیچ مجرمی دفاع نکن . (2655639) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۱۹:۳۱:۰۹
جهت اطلاع آن 12 هزار میلیارد تومان هم طی سالهای 1385-1391 و در دوران دولت پاک اتفاق افتاده است اسنادش هم موجود است! (2655655) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۱۹:۳۵:۰۹
احمدی رییس این مدیران خاطی بوده (2655671) (alef-13)
 
بی طرف
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۲۱:۱۲:۴۸
سلام علی آقا
1- رئیس دیوان محاسبات توسط مجلس مشخص میشود نه دولت، پس ربطی به خاتمی نداره، اما به احمدی نژاد ربط داره چون این شخص معاون اول احمدی نژاد شده. و پولهایی که پخش کرده برای حمایت از دولت احمدی نژاد بوده!!!
2- در کرست کسی نگفته م. ه مبلغی برای خود برداشته همه حرف اینست که قرارداد به ضرر کشور بوده
3- این یک خبر نیست که درز میکند خبر ها بسیار است برای همین راسنه های اصلاح طلب در بوغ و کرنا میکنند. در صمن اینکه اصلاح طلب تریبونی به نام صدا سیما ندارد!!!!
4- 12000 میلیارد توسط اشخاصی که در این دولت روی کار آمده اند جابجا نشده است، بلکه همه این اشخاص یادگاران دولت احمدی نژاد هستند.

در نهایت برادر بزرگوار بجای اینکه حزبی صحبت کنید بیاید مستقل عمل کنید و به فکر جامعه باشید که افرادی که شایستگی داشتن مقام در این حکومت را ندارند در راس امور نباشند. بیاید به فکر مردم باشید و اعتماد مردم. بیاید به فکر فرزندانمان باشیم که قرار است آینده ساز این ممکلت باشند.
خداوند همه ما را به صراط راستی، پاکی و صداقت هدایت کند. (2655933) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۲۱:۵۶:۴۵
عالی بود
ولی شمافکرکردی اصلاح طلبها جواب میدن؟؟؟؟؟ (2656006) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۲۲:۰۲:۵۷
چه عجب الف نظر یک احمدی نژادی را نشر داد! انشا الله زمان شکستن سکوت احمدی نژادی ها فرارسیده! (2656016) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۲۲:۴۷:۱۵
آیا وقتی رحیمی در زمان احمدی نژاد متهم شده بود خود احمدی نژاد تمام قد از او حمایت نکرد؟ و او را خط قرمزش اعلام نکرد که کسی حق عبور از آن را ندارد؟
حتی وقتی به دادگاه احضار شد در پوشش همین حمایت با خونسردی نگفته بود قاضی باید برود نزد او؟
پس حمایت احمدی نژاد از رحیمی کاملا محرز بوده. (2656107) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۱۷:۲۳:۰۹
جناب آقاي دكتر توكلي
چند موردي كه اشاره فرموديد مشت نمونه اي ازخروار است . بهتر نيست نمايندگان محترم مجلس قوانيني را به تصويب برسانند كه عملكرد نمايندگان مجلس و مسئولين از نظر مالي مصونيت نداشته باشد. (2655314) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۱۷:۴۲:۳۵
احسنت
هر جه سریعتر بهتر (2655351) (alef-13)
 
یاسر
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۱۷:۴۵:۴۷
پس چرا فقط 20 نفر از نمایندگان عزیز حاضر شدن زیر نامه درخواست اعلام اسامی کاندیداهایی که پول گرفتند رو امضا کنند؟؟؟ (2655359) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۲۰:۳۹:۱۱
خوب معلوم است و از روز هم روشنتر ... چون پول گرفته اند !!!!!!!! (2655841) (alef-13)
 
بیژن
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۱۷:۵۴:۴۴
جناب اقای دکتر توکلی
نماینده صدیق و با درایت مردم
جناب عالی در مقدمه متنی که در سایت انتشار یافته به گونه ای طرح موضوع فرمود اید که گویی هیچ نبوده و صرفا یک اتهام واهی غریقی به نام رحیمی است
در حالی که در مصادیق خود اذعان فرمودید که پول در میان نمایندگان توزیع شده
ایا بهتر نبود به جای این دفاع ضعیف و شبهه بر انگیز بر شخصیت صادق شما می فرمودید که این نمایندگان هم حتما بدون خطا نیستند و پیرو نامه ای که امضا فرمودید تاکید بر پیگیری علنی ان بفرمائید.
چنین به نظر می رسد در جمهموری اسلامی هیچ مسئولی در هیچ رده ای خاطی نبوده و صرفا جرم وفساد را مردم در پیاده رو ها انجام داده اند
روزی را می بینم که شمایان فریاد کنید برای اجرای عدالت در جامعه فرصت ها از دست رفته
مگر نماینده ای که علی وار سوگند دفاع از حقوق مردم را قرائت کرده در چمبره خوف و ملاحظه دوستان و خلاف کاران باید گرفتار بماند
به سوی مردم باز گردید که مردم نه جاهلند نه نابینا . از دفاعیات خود از هم فکران وسیاست بازان فاصله بگیرید که نهایتا توجیهی جز مصلحت نداشته
همه باید از خداوند قادر بترسند. ترس از خداوند را فقط به مردم توصیه ویاد آوری ننمائید (2655370) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۱۸:۳۲:۲۷
آقای دکتر توکلی بالاخره نه تنها پول های دریافتی پس داده شود باید کل حقوقی درمدت چهار سال از مجلس گرفته اند به مجلس برگردد وپاسخ گوی خلاف خود درمحضر دادگاه ذیصلاح باشند.- (2655459) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۱۸:۳۶:۵۸
اقای رحیمی عزیز اینها توجیه است برادر ارزشی.صرف قبول چک با گفتن این که نمی دانستم برای هیچ صاحب عقلی قابل قبول نیست .چگونه یک نماینده محلس ندانسته می تواند چک را می پذیرد؟باید با یک بررسی عادلانه و بدون گذشت از سوی قوه محترم قضاییه چشم فتنه را کور کردو نظام را از این لکه ننگ پاک نمود.
مطمئن باشید اگر گروهی هر چند سرشناس در این میان حذف هم شوند برنده کلیت نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
مهم نیست که گروهی اسیر فساد گردند مهم این است که در صورت درگیر شدن در این فساد بدون مضایقه محکوم شوند .باور بفرمایید بیرون آوردن این غده سرطانی بر اعتبار مجلس بر پیشگاه آحاد ملت خواهد افزود و این نخستین گام در جهت ریشه کنی همان فساد سیستماتیک است که مدعی وجود آن هستید.
شبهه ای که در ذهن بسیاری بوجود آمده باید رفع گردد.از شما چنین موضعی بعید است. (2655479) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۱۸:۴۵:۲۷
مواردی را که جناب آقای توکلی عنوان کرده اند، اولاً چند مورد خاص است و ثانیاً توجیهی است بر کار نمایندگانی که پول دریافت کرده اند. لذا:
1 ـ رحیمی به عنوان کسی که در یک جایگاه حقوقی است، به چه حقی و از چه منبعی به عده ای پول داده است؟ همین کار جرم آشکار است و باید به به خاطر آن محاکمه شود؛ حتی اگر به یک نفر پول داده باشد. 170 نفر که جای خود دارد.
2 ـ چرا وضع کشور به گونه ای است که باید از بیت المال خرج تبلیغات انتخاباتی شود؟ کسی که با چنین پولی وارد مجلس شود، نماینده مردم نیست و باید اخراج شود. در همین راستا وقتی در جامعه بر سر زبانها می افتد که نمایندگان اصولگرا با پول دیگران وارد مجلس می شوند، نباید ناراحت شوید. (2655517) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۱۸:۵۷:۳۴
انتظار مردم از مجلس وقوه قضایه این است که اسامی را اعلام کنند تا اعتماد مردم به مجلس بیشتر شود (2655552) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۱۹:۰۸:۰۶
با این اوصاف شکی باقی نمی ماند که اقای رحمیی با اطلاع عده ای به نمایندگانی پول داده انهائیکه گرفتند معرفی شوند.مبلغ در مقایسه با اختلاسهای اتفاق افتاده ناچیز است. اما چون پای نمایندگان در میان است انرا ازمونی بزرگ برای راستی ازمائی نظام در مبارزه با فساد میدانم (2655582) (alef-13)
 
سلامی
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۱۹:۰۹:۱۳
جناب دکتر توکلی عزیز

از شما انتظار نداریم که با سلامت خود سعی در کم جلوه دادن این خطای بزرگی باشید
تا کنون نشنیدم جایی به خاطر اینکه کسی مجرم است حرف او اعتبار ندارد

یا اگر کسی جایی محکوم شد حق ندارد روایتی که خودش از عاملینش بوده روایت کند
مساله خیلی ساده است علاوه بر ایشون 170 نماینده دیگر هم درجریان هستند دیگه شاهد دیگری می خوای یا کفایت میکنه تازه جابر ابدالی و بر بچ هم بودن


اما جناب توکلی
این حرف جدیدی نیست خیلی از فعالین اجتماعی سیاسی سالها قبل می دونستن که هجوم دولتیها به مجلس یعنی همراه اوردن پول و دسته چک مسجد و اسلام و اینها هم که خدا را شکر پوسته خوبی هستین

جناب توکلی

از شما که سالها با سلامت زندگی کرده اید انتظار است بک فکر اساسی کنید
بودن دولت ، مجلس و قوه قضاییه از یک جناح ویک فکر واقعا همیشه این خطرات را دارد بسیتن دهان مظبوعات نتیجه اش همین است این راهی می روید واقعاهمیشه این خطرات را دارد (2655586) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۱۹:۱۰:۰۶
دلواپسان ما مردم دلواپسیم (2655587) (alef-13)
 
علی عارفی
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۱۹:۱۴:۲۷
جناب آقای دکتر توکلی عزیز
اسامی نمایندگان را برای حفظ حیثیت آندسته از نمایندگان شریف و محترمی که از این پولها نگرفته اند منتشر کنید . فراموش نفرمائید کریستیان ولف رئیس جمهور اسبق آلمان زمانی که نخست وزیر ایالت نیدرزاکسن بود بخشی از هزینه اقامت نامبرده باتفاق همسرش به مبلغ ناچیز 753 ( هفتصد و پنجاه و سه ) یورو توسط یکی از دوستان تهیه کننده اش پرداخت شده بود و ایشان اظهار بی اطلاعی کرد اما همین آقای نخست وزیر زمان تخلف و رئیس جمهور بعدی آلمان سلب مصونیت سیاسی شد و مجبور به استعفا گردید . (2655600) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۱۹:۱۷:۱۸
مراجع نظارتی ما در این قضیه چه کارند چرا به مراجع نظارتی حقوق داده میشوند پیشنهادمیگردد مراجع نظارتی موازی جمع گردند وقتی که هیچ کاری در امر نظارت انجام نمیدهند کوچک سازی دولت میبایست در دستور کار قرار گیرد (2655606) (alef-13)
 
امیر
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۱۹:۲۰:۳۱
نکته ای در سخنان آقای توکلی مغفول مانده این است که این نماینده عزیزی که پول را دریافت کرده و الان هم به زعم آقای توکلی پول را به حساب آقای رحیمی واریز کرده آیا می توانست بدون این پول هم نماینده مجلس شود؟ در قبال دریافت این پول این نماینده چه خدماتی را به آقای رحیمی ارائه کرده؟ آیا آقای رحیمی بنیاد خیره ای داشته اند که در راه رضای خدا به نیازمندان (در صورتی که دریافت کنندگان را واقعا نیازمند فرض کنیم) وام بلاعوض می دادند؟ اگر چنین است لطفا آدرس این بنیاد خیریه را رسما اعلام فرمایید تا بنده هم به این بنیاد سر برنم. (2655621) (alef-13)
 
فارض
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۱۹:۳۲:۳۳
جناب دكتر
انگار حضرتعالى نميدانيد در مجلس چه ميگذرد؟ بعد چسبيده ايد باينكه استفاده جناحى نشود؟!
مگر تمام اين اطلاعات توسط خود رحيمى و ساير اصوليون منتشر نشده است؟ كدام اصلاح طلب در مورد اين قضايا ادعائى كرده؟ مگر غير از اينستكه خودتان مشغول بريدن و دوختننيد؟ شما آنجا كه حرف و حديثى در مورد اصلاح طلبان مطرح ميشود به هر چيز و ناچيزى استناد ميكنيد اما حالا كه جمع زيادى از اصولگراها توسط خود رحيمى متهم شده اند ناراحتيد كه مبادا از اين قضيه استفاده جناحى شود؟ خبر داريد مهندس باهنر نايب رئيس مجلس اخيراً شهادت نامه اى را در تاييد سخنان رحيمى صادر فرموده اند؟ شما براى آنكه دامان پاك ! اصولگرائى از آلودگى دور باشد از خود رحيمى بخواهيد تا اسناد و مداركش را منتشر كند بعد ببينيم آيا كسى جرات ميكند تا رسيد و امضاء خود را انكار كند؟ او ميگويد به هر كدام از اين صد و هفتاد نفر كه مبلغى پرداخته رسيد و امضاء گرفته است! به تعبير عوامانه يعنى هم دزد حاضر هم بُز حاضر، اما گويا شما بيشتر نگران آبروى جناحتان هستيد؟ عيبى ندارد ملت هم خدائى دارد. (2655658) (alef-13)
 
اربابی
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۱۹:۴۰:۲۳
جناب توکلی شما را انسانی عادل میدانستم این بنده خدا رحیمی هم همین را گفته . ایشان گفته اند به تعدادی از نمایندگان جهت کمک به تبلیغات مبالغی پول پرداخت کرده . حالا اون اقا چک را قبول کرده نرفته وصول کنه و یا اون یکی شما بهش گفتید برود بر گرداند حالا این پول از کجا امده . از این اقای ابدالی گرفته و در قبال ان چی داده اینها مطالبی است که ان اقا داند و خدای او هنوز که چیزی را لو نداده که همگی حاشا میکنید . اقای عوض حیدر پور میرفرمایند پول را جهت رفع اسیضاح کردان داده ترا خدا اینقدر ضد و نقیض صحبت نفرمایید . مملکت ما دست چه کسانی بوده والله (2655692) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۱۹:۵۲:۴۲
هر چه بگندد نمکش میزنند وای به وقتی که بگندد نمک (2655731) (alef-10)
 
از سار کاشان
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۲۰:۱۰:۲۲
اگر این فاجعه از طرف اصلاح طلبان بود
در تریبونهای نماز جمعه چه غوغایی به پا می شد
راهپیمایی های خودجوش از همه جا می جوشید!
کفن پوشان در صحنه حاضر می شدند.
نمایندگان تندرو و حمله کنندگان به دکتر علی مطهری چه طوفانی به پا می کردند
صدا و سیما از چپ و راست روی این افتضاح مانور می داد.
کیهان و پرتو و رسالت و وطن امروز و فارس و جهان نیوز و رجانیوز و ... چقدر با تیتر اول و مقالات و ... مانور عدالت برقرار می کردند.
و .... (2655776) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۲۰:۳۵:۵۳
بعضی از نمایندهها که چندین میلیارد خرج رای آوردنشان میکنند از کجا آوردند. این پولها از کجا آورده شده?حتما کسایی بودن که این پولو گرفتن.باید اسامی اعلام بشه. (2655830) (alef-13)
 
یک فرهنگی
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۲۰:۳۶:۳۷
سلام . دزد و دزدی از هرکسی که سر بزند ، مجرم است . حالا چرا اصل مطلب را ول کرده و دنبال دفاع از این و آن می کنید . چیزی که متاسفانه مهم شمرده نمی شود ، دزدی و خیانت است . دنبال راههای فرارند و یا فرار دادن هستند . در خیلی از کشورها حتی بزرگان کشورشان را در صورت تخلف اعدامش می کنند . (2655834) (alef-13)
 
raza
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۲۰:۳۸:۱۴
باسلام ،رحيمي پس از 6 سال بازجويي و تحقيق و تفحص مجرم شناخته شده و بايد به زندان تشريف ببرد اصل ماجرا فقط آن پولي نيست كه به نمايندگان داده ايشان اتهمات زيادي دارد كه محكوم شده !! اين يك مورد را هم اصلا نبايد از آن فرد پول مي گرفت كه گناهش ثابت شده ما منتظر ورود ايشان به زندان اوين هستم ما جشن محكوميت او را با قرباني كردن جشن گرفتيم . رضا از سريش آباد كردستان (2655839) (alef-13)
 
احمد
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۲۰:۴۱:۳۹
سلام . آقا توکلی . انشاالله اعتبار آن در دادگاه مشخص خواهد شد .به لطف خدا حاج آقارحیمی که تاوان عمل خود را خواهد چشید . و نمایندگان فاسد ی که به این روش بر صندلی نمایندگی نیز نشستند جزای آن را در دنیا و آخرت خواند چشید . انا لله (2655848) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۲۰:۴۳:۴۳
با نظر علی آقا و سوالاتی که مطرح کرده کاملا موافقم
اصلاح طلبان که جوابی برای آن ندارند حداقل درباره این ابهامات کمی فکر کنید (2655854) (alef-13)
 
محمود
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۲۰:۴۸:۳۵
البته مردم ایرا ن مردم نجیبی هستند وبزرگ و بخشش .... (2655868) (alef-13)
 
کاووس
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۲۰:۵۴:۰۶
آقای توکلی ضمن اینکه احترام خاصی برای شما قاعل هستم ولی شما هم در این مورد بدرستی عمل نکرده اید چرا همان زمان که فهمیدید این پول به نمایندگان به ناحق داده شده آن را رسانه ای نگردید تا کار به اینجا رسید ؟نگزارید مردمی مثل من که به شما اعتماد داریم فکر نکنیم وقتی بحث جناحی پیش میاد شما هم به ناحق سکوت میکنید بیایید برای جلب اعتماد مردم شما هم خواستار انتشار اسامی حق حساب گیران (پول ناحق)از رحیمی باشید تا مردم بدانند به چه کسانی رای داده اند که فرق پول حلال و حرام را نمیدانند. (2655881) (alef-13)
 
احمد
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۲۰:۵۷:۲۷
اقای توکلی ازشما انتظار دیگری می رود (2655893) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۲۱:۰۳:۰۱
اولا آيا آقاي توكلي اگر اين مي توانست به نمايندگان اصلاحات ربط پيدا كند باز هم اينطوري از كنارش رد مي شديد و اينطوري توجيه مي كرديد
ددر ثاني شماها خيلي وقتا با اتكا به حرف آن ور آبي ها خلاف كازر رقيبان خودرا خيلي نوازش مي كنيد. حالا حرف رحيمي متهم ارزش نداره.
اتفاقا من فكر مي كنم يك به همين دليل مسئله خيلي جدي است. كم رنگ كردن موضوع هم توسط شماها مسئله را بيشتر بودار مي كنه. (2655910) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۲۱:۱۵:۴۴
ببین برادر من ما ملت کلا با فساد مخالفیم در هر جناح یا گروهی باشه در هر پست یا مقامی باشه باید به سزای اعمالشان برسند وزدتر هم به مردم اعلام شود خدارا شکر که امروز قوه قضاییه ای سر کار است که داره به همه رسیدگی میکنه ولی باید نهادهای نظارتی هم باید جواب بدن که چکار دارن میکنند که هر روز شاهد فسادیم نکنه خدای نکرده فساد به نهادهای نظارتی هم نفوذ کرده باشه که بعد واویلاست منتظر عواقب بعدی باشید که خود مردم .............. (2655935) (alef-13)
 
رضا
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۲۱:۱۶:۳۱
اخه دکتر توکلی عزیز قبل از اینکه جرم اثبات بشه چرا باید اسامی پخش بشه؟!! (2655939) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۲۱:۱۸:۳۲
احسب الناس ان یترکوا ان یقولو امنا فهم لا یفتنون....امتحان شدید جناب دکتر !!!و سایر نمایندگان ....و در امتحان مردود و نزد خداوند و مردم شرمنده...پس عذرخواهی کنید و به جبران مافات بپردازید و زمین و آسمان را بهم ندوزید چون خداوند و افکار عمومی قضاتی قویتر از قوه قضاییه است (2655940) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۲۱:۲۷:۲۳
این در حالی است که محمدرضا نادری، وکیل رحیمی، اعلام کرده است که محمدرضا باهنر، نایب رئیس مجلس نهم نیز نامش به‌خاطر دریافت مبلغ کمک به نمایندگان از طرف جابر ابدالی در پرونده وجود دارد.




محمدرضا نادری در این زمینه به گفت: آقای باهنر در دادگاه رحیمی حضور نخواهد یافت اما شهادت نامه ای نوشته است که ما برای روز دادگاه رحیمی در پرونده قرار داده ایم.




نادری گفت:این نامه رسانه ای نشده است و نمی توانم محتوای آن را آشکار سازم تا بعد.




وی همچنین در پاسخ به این سوال که چرا محمدرضا رحیمی هنوز برای اجرای حکم به زندان اوین نرفته است، گفت: من در این مورد حرفی نباید بزنم.




محمد رضا رحیمی، به پرداخت 5میلیارد و هفتصد و نود و یک میلیون تومان به بیت‌المال و تحمل پنج سال و 91 روز حبس محکوم شد. (2655955) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۲۱:۴۷:۲۳
خوب کروبی که از شهرام جزایری پول گرفته بود برا انتخابات بود دیگه اون موقع هم اقای کروبی نمی دونسته. که جزایری خلاف کرده یادتون رفته چقدر این مسیله را تو بوق و کرناکردید (2655988) (alef-13)
 
تقی
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۲۲:۰۳:۴۱
اقای توکلی نیازی نیست اینقدر دست و پا بزنی که مجلس فلان است و فلان ,برای ادمهای توی ان مجلس که سرجمع حقوق دریافتیشان طی 4 سال کمتر از 300 ملیون می شود چگونه ملیاردها تومان هزینه می کنند که چه ,چه کاری اینان برای اسپانسر های خود انجام دهند . (2656018) (alef-13)
 
پسر شیک پوش
۱۳۹۳-۱۱-۱۲ ۲۲:۱۷:۵۷
یعنی فقط 20 نماینده سالم داریم؟؟؟؟ (2656045) (alef-13)
 
سپیده
۱۳۹۳-۱۱-۱۳ ۰۸:۰۹:۵۶
یه جوری میگن برا انتخابات خرج کردن انگار از هرجا پول بگیری و برای انتخابات خرج کنی اشکال نداره (2656599) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۳ ۰۸:۲۱:۱۱
آقاي دكتر توكلي
چرا اون روز عكس العمل نشون نداديد. چرا اون روز سكوت كرديد. چرا آبروشون رو نبردين. اين مجلس با اين اوضاع چقدر در نظر مردم اعتبار داره؟؟؟ آدم ياد داستان فيلم كيف انگليسي مي افته . آخه چرا؟؟؟‌تاكي ؟؟ (2656616) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۳ ۰۸:۳۶:۳۱
جناب توکلی چرا همان موقع فریاد بر نیاوردید؟ (2656639) (alef-13)
 
کیان
۱۳۹۳-۱۱-۱۳ ۰۸:۳۷:۵۲
تازه این مال نماینده هاست
پول هائی که برای ریاست جمهوری خرج شد چی؟ (2656641) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۱۶ ۱۲:۲۰:۴۹
آقای توکلی امیدوارم شهامت دیدن و شنیدن نظر مردم را داشته باشید
اکثر مردم با شما مخالفند و می گویند اگر فسادی در دوستان شما بوده به جای گردن فرازی، فروتنی کنید و سکوت ... (2664688) (alef-13)
 
داودامامعليزاده
۱۳۹۳-۱۱-۱۹ ۱۱:۴۱:۰۸
فارغ از اين بحث ها لازم مي دانم حديثي را از مستدرك الوسائل جلد 9 صفحه 146 بيان كنم كه مطلب براي همه ما روشن شود : " زمانيكه فساد زمانه و اهل آن را فرا گيرد ، هر كه به ديگري ( بدون تحقيق و آزمايش ) گمان نيك برد فريب خورده است . (2669633) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۱۱-۲۰ ۱۰:۳۳:۱۹
با سلام دكتر اين مهم نيست از نظر من پول از كجا امده مهم اين است 50درصد پارلمان قانونگذاري تاثير پذير وقابل خريد است اين يعني سم مهلك براي قانونگذاري وتصويب لايحه هاي انچناني.....خدا عاقبت مردم را بخير مسؤلين را بيدار و خريدار را با توجه به سؤاستفاده ازسمتهاي داشته مجازات متناسب اعمال نماييد (2671427) (alef-10)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.