نظر منتشر شده
۱۳۸
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 327878
پوست خربزه ای زیر پای عقیلی؛ لمپن های رسانه ای را بشناسیم
کبری آسوپار؛ 8 بهمن 94
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۶
شوک حضور سالار عقیلی در من و تو، عکس انداختن ها و مصاحبه اش، ناگهان از شبکه های اجتماعی بین مردم پیچید. تعجب بود؛ سالار عقیلی در شبکه ی بهایی ها و ضدانقلاب ها چه می کرد؟!

عقیلی در ایران چیزی کم نداشت؛ خودش در جواب مجری من و تو که می پرسد چرا در ایران کنسرت کم می گذارید، تعجب می کند و در رد سوال او می گوید: کنسرت در ایران کم نمی گذارم! بعد هم توضیحاتی در مورد گران تمام شدن کنسرت در اروپا و آمریکا می گوید و راحتی کار در ایران. ایرانی که موضوع خیلی از ترانه های سالار عقیلی است و بسیاری از توده ی مردم او را با همین ترانه های معروفش برای ایران عزیزمان می شناسند.

سالار عقیلی از خوانندگان ثابت ارکستر ملی ایران است؛ تمامی کارهایش در ایران مجوز دارد و حتی برخی ها در برهه ای او را خواننده ای حکومتی می نامیدند! او آهنگ معروف ایران ِ جوان را هم با اجرای ارکستر ملل خوانده که این ترانه میان مردم از محبوبیت بسیاری برخوردار است.

عقیلی با صداوسیما هم همکاری های خوبی دارد. در برنامه های مختلف دعوت می شود؛ ترانه هایش به مناسبت ها مختلف پخش می شود و البته مهم ترین بخش همکاری او با صداوسیما اجرای ترانه برای سریال های رده الف تلویزیون است که هم تلویزیون را به بهترین نحوی به خواسته اش می رساند و هم قابل انکار نیست که صدای عقیلی را از جامعه ی نخبگانی موسیقی به میان توده ها می برد. توده هایی که برای عقیلی، ورای هنر و صدای ممتاز و اصیلش، به اعتبار آنچه برای سرزمین پدری شان خوانده، احترام خاصی قائل هستند.

عقیلی حتماً دلخوری هایی هم دارد؛ اما مگر من و شما نداریم؟ انقلابی ترین آدم های این سرزمین هم نمی توانند مدعی باشند هیچ گلایه ای ندارند. ما همه گاهی دلمان گرفته؛ گاهی فکر کردیم می توانسته بهتر با ما برخورد شود؛ می توانسته امکانات بیشتری در اختیار ما باشد؛ می شده که... و کلی دلخوری های کوچک و بزرگ از مسئولین و مردم و فلانی و بهمانی! مگر می شود اعضای یک خانواده هیچ وقت دلخوری ای از هم پیدا نکنند؟ اما آیا کسی صرف یک دلخوری می رود در جمع ضدترین آدم ها با سرزمینش بنشیند و گفت و گو کند؟! نه؛ نمی رود. برای همین است که حضور عقیلی را نباید واکنشی به این دلخوری هایش دانست. اینکه عده ای می کوشند دولت یا صداوسیما یا نظام را مقصر جلوه دهند، یک جورهایی ماهی گیری از آب گل آلود است؛ فقط مشکل این است که آب آنقدرها هم که فکر می کنند، گل آلود نیست و همان اندک شبهه ی پیش آمده را هم عقیلی با یادداشتش نشان داد که سعی در برطرف کردن دارد. سوار شدن این عده بر خطای سالار عقیلی برای تخطئه ی سیاسی جمهوری اسلامی اخلاقی نیست. سالار عقیلی هم باید بداند که ابزار تسویه حساب اپوزیسیون با حکومت نشود...

عقیلی آنجا حتی حرفی هم نزده که نشانی از اعتراض یا گلایه از شرایطش در ایران باشد؛ عقیلی در شبکه ی من و تو حرف هایی را گفته که در شبکه های داخلی هم می توانست بزند. بنابراین حضور عقیلی نمی تواند یک حضور اعتراضی تفسیر شود. اصلاً عقیلی که هیچ وقت سیاسی نبود و اگر گلایه ای هم داشت، پیش آمده بود که پای تریبون همین کنسرت هایش که با مجوز وزارت ارشاد جمهوری اسلامی برگزار می شود، مطرح می کرد و کسی هم مانعش نشده بود.

عقیلی البته اشتباه فاحشی مرتکب شده است؛ او در اوج همکاری با نظام جمهوری اسلامی، پا به استودیوی شبکه ای نهاده که به هتاکی به مقامات جمهوری اسلامی شهره است. او این سو در حکومتی ترین رسانه ی جمهوری اسلامی حضوری فعال دارد و در واقع اصل شناخت توده های مردم از او به ترانه های پخش شده اش از تلویزیون رسمی جمهوری اسلامی برمی گردد، و از آن سو پای مصاحبه ی کسانی می نشیند که ابایی از پرده دریدن و فحاشی علیه جمهوری اسلامی ندارند. انگار که این سو رفیق قافله باشی و آن سو... انگار نمک بخوری و نمکدان بشکنی... پس حق دلخوری و حتی شاکی بودن از عقیلی برای طرفدارانش و برای نهادهای حکومتی همچون صداوسیما و وزارت ارشاد محفوظ است؛ آنچنان که در یادداشت او برای خبرگزاری فارس هم عیان بود که پی دلجویی از طرفداران دلخورش برآمده است. با این همه، صداوسیما ترجیح داد با اغماض از کنار این خطای فاحش خواننده ی همیشگی اش بگذرد که به نظر می رسد این اغماض قابل دفاع است. از سالار عقیلی باید شاکی و دلخور بود، اما نباید حذفش کرد. البته در صورتی که این اغماض با تذکرات پشت پرده همراه باشد و اغماض در حذف عقیلی را عوض از اغماض در زیر سوال بردن اصول نگیریم و فکر نکنیم اگر قرار است او را از صداوسیما حذف نکنیم، پس هیچگونه تذکری هم نباید بگیرد! او از هم اکنون و قبل از ورود به ایران باید دنبال راه جبران خطای بزرگش باشد.

سالار عقیلی البته درست می گوید؛ سیاسی نیست. اما نباید بگوید با گرایش سیاسی رسانه ها آشنا نیستم؛ این عذری بدتر از گناه برای یک هنرمند طراز اول است. هنرمند، کانال ارتباطی اولش با مردم، رسانه ها هستند و حساسیت سیاسی روی رسانه ها در ایران برای همه مشهود است و پذیرفته نیست یک نفر که کارش ارتباط ویژه با رسانه ها دارد، از این حساسیت ها بی خبر باشد. یک اشتباه دیگر عقیلی هم که البته دیگر ارباطی با سیاست و حکومت ندارد، انتخاب شبکه ای لمپن برای حضور یک خواننده ی فاخر و اصیل است؛ من و تو بیشتر به درد شوهای زیرزمینی می خورد و حتی سیاستش هم نمایشی از لمپنیسمی ست که تلاش می کند اتوکشیده به نظر برسد؛ و واقعاً صرف نظر از همه ی بحث ها و خط قرمزهای سیاسی و لزوم قدرشناسی عقیلی از جمهوری اسلامی، جای این سوال هم هست که سالار موسیقی ایران در شبکه ای که به مفهوم واقعی کلمه مبتذل (به معنای سطح پایین و نه صرفاً بی قید) چه می کند؟ اندیشیدن به پاسخ این سوال یقیناً خواننده ی محبوب ایرانی را نسبت به سطح و شأن خودش و لزوم توجه به آن در انتخاب رسانه ی محل گفت و گو به نتایج خوبی می رساند.

رنگ و لعاب سیاسی دادن به اشتباه بزرگ عقیلی، فقط او را بیشتر به هدف پشت پرده ی من و تویی ها هل می دهد؛ شبکه ای که یقیناً با علم به خط قرمزهای وزارت ارشاد و صداوسیما، فرش قرمز که نه، پوست خربزه ای زیر پای سالار موسیقی ایران گسترانیده است.

و کلام آخر آنکه؛ اگر کسی از خط قرمزهای جمهوری اسلامی نسبت به حضور در رسانه های هتاک و معاند آشنا نبوده و از قوانین هم خبر نداشته، حال دیگر با خبر شده است. بنابراین دیگر عذری پذیرفته نخواهد بود.
 
کلمات کلیدی : سالار عقیلی
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۱۳:۲۰:۴۹
اصلا خوب کاری کرده رفته اونجا به شماها هیچ ربطی نداره ! (3503203) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۱۹:۴۱:۰۵
از صدا و سیما حذف شود آنکه ضرر میکند صدا و سیما است. آنوقت نمیداند نزدیک انتخابات چه آهنگی را باید به جای نام جاوید وطن یا وطنم ای شکوه پا برجا در تلویزیون بگذارد و مردم را به شرکت در انتخابات تشویق کند.

این سالها سود اصلی را از پخش ترانه های عقیلی صدا و سیما کرده است نه عقیلی
مگر صدای این خواننده های پاپ که بلیط های کنسرتشان در برج میلاد در ساعتی به فروش میرود در صدا و سیما پخش شده است؟

عقیلی بدون صدا و سیما هم عقیلی بود (3503918) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۲۰:۲۰:۰۵
به نظر من با هر شبکه ای جز من وتو که به ضدیت با فرهنگ ایران وایرانی شهره است مصاحبه میکرد قابل درک بود...باعث تاسفه که خواننده مطرح موسیقی سنتی که میراث بزرگ فرهنگ ایران زمین است با یک شبکه که از سلام مجری تا همه برنامه ریزیهایش براساس تبلیغ زندگی غربیست و چشم دیدن زندگی آرام وبدون دغدغه ایران وایرانی را ندارد مصاحبه کند وبهش کردیت بده...کاش حداقل هنرمند به این.مشهوری به این.نکته بدیهی واقف بود که اگر دور دست شبکه هایی مثل من وتو بود اصلا نه از تاک نشان بود نه از تاک نشان که ایشون بخواد در موردش گفتگو.کنه..یک مست جوان ناراضی تحت برنامه ریزی یک کشور دور هم.جمع شده اند وصبح تاشب در پی القای ناامیدی وعقب ماندگی و نارضایتی به ایران وایرانی هستند(چه در اخبارسیاسی،چه برنامه های اقتصادی و چه در موارد دیگر)اون موقع هنرمند محترمی همچون سالار عقیلی که همه کردیت و حیثیت هنریش رو از این کشور ورسانه هایش و.مردمش گرفته(که البته حقش هم هست)چرا باید به خودش اجازه بده بره با افراد این شبکه گفتگو کند؟رفتار اشتباه تر میتونست این باشه که ایشان در ایران ممنوع الصدا یا تصویر بشه که خداروشکر اینگونه نشد و تیر این شبکه به سنگ خورد.. (3503977) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۲۰:۵۱:۱۵
دوست عزیز اینگونه پاسخ دادن به هیچوجه قانع کننده نیست . من اگر جای حضرتعالی بودم به نگارنده محترم عرض میکردم : سرکار کبری خانم آسوپار.... آیا قبل از سال 88 کسی سالار عقیلی را می شناخت؟
چطور وقتی صدا و سیما تصمیم به تحریم صدا و تصویر استاد شجریان گرفت و « به اصطلاح » برای پر کردن جای استاد ، چپ و راست صدای تقلیدی سالار عقیلی را پخش میکرد « بَه بَه » و « چَه چَه » شما عالم را پر کرده بود اما الان این شخص دیگه بَدِه شده؟ که البته حق این آقا هم هست تا دیگر سعی نکند با پای در کفش بزرگان کردن بخواد واسه خودش اسم و رسمی دست و پا کنه ، چون خدا جای حقی نشسته و بالاخره یکجایی انسان را رسوا خواهد نمود ! (3504028) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۱ ۰۹:۱۴:۵۱
شما چرا مسائل را باهم قاطی می کنید . این به اون چه ربطی دارد ؟؟؟؟؟؟؟؟ (3509881) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۱ ۱۴:۲۲:۰۴
چرا ما عادت داریم همه چیز را سخت کنیم برادر جان آقای عقیلی سیاسی نیست و حضور در شبکه منو تو اشکالی هم ندارد یک عده در ایران متاسفانه می خواهند همه چیز و همه کس را را کنترل کرده و به راه راست هدایت کنند که نمی شود ...فقط همین (3510812) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۲۰:۵۶:۰۷
تو عقلت نمیرسه (3504033) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۹ ۰۶:۱۷:۱۳
خیلی کار عالیی کرده اما لطفا قید کنسرت داخل ایران و حضور تو صداسیما رو بزنه (3504530) (alef-3)
 
بهمن همدمی
۱۳۹۴-۱۱-۰۹ ۱۶:۳۴:۱۷
اقای نویسنده!جواب سطراخرت.بگیرین اعدامش کنید. (3505276) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۰ ۱۶:۰۹:۴۴
من از صدای سالار عقیلی خوشم نمیاد شخصا اما بالاخره ایشون طرفدار زیاد داره و تلویزیون هم که تقریبا دیگه کسی رو واسه خودش باقی نذاشته مجبور شد کوتاه بیاد. یک تحلیل دیگه هم هست و اونم اینه که همین عقیلی هم اگه مثل شجریان بخواد از درِ حمایت از نوازنده هاش دربیاد و بگه باید صداو سیما حق و حقوق اونها رو بپردازه و تصویرشونم پخش کنه، میشه آدم بده ای که نباید تصویرش و صداش پخش بشه. (3507952) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۴-۱۱-۰۹ ۱۸:۰۴:۰۸
سلام
روا نیست به مطلبی که سعی شده است با دقت و انصاف و توجه جوانب مختلف نوشته شود چنین جواب بی ادبانه ای بدهیم. من خودم با بخشی از این نوشتار موافقت ندارم اما به خودم اجازه نمیدهم به حاصل فکر دیگران با چنین برخورد غیر اصولی و زشتی بی اخترامی کنم. بنده خودم اگر با تمام نوشته نویسنده هم مخالف باشم به چنین جوابی رای مثبت نمی دهم. قضاوت و تفسیر تعداد مثبت های این نظر هم که البته جای تاسف دارد. (3505429) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۹ ۲۰:۵۵:۳۳
قطعا به ما ربط داره چون اولا سالار عقیلی را خیلی دوست داریم وثانیا از شبکه های دشمن متنفریم
خنجر از پشت میزند دشمن (3505739) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۰ ۰۷:۵۰:۳۹
ادب مرد به ز دولت اوست (3506362) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۱۳:۲۴:۱۲
چه ایرادی داره مصاحبش؟ مگه حرف بدی زدی!؟ ضد نظام حرف زده؟!! اومده کلی هم ازتون تعریف کرده! از چی میترسید؟!! کلی براتون به طور غیر مستقیم تبلیغ هم کرده (3503212) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۱۳:۳۲:۵۹
"سالار عقیلی در شبکه ی بهایی ها و ضدانقلاب ها چه می کرد؟!"
من خودم بهاییت رو یک دین جعلی میدونم ولی شبکه من و تو بهایی نیست (3503235) (alef-13)
 
وزیری
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۱۹:۱۴:۰۸
بهائیت اصلا دین نیست یک فرقه است که انگلیسی ها همزمان با آن وهابیت را هم درست کردند که اسلام راستین که همانا تشیع هست را از میان بردارند و اختلاف بیندازند و حکومت کنند . و تا اندازه ای هم موفق شده اند نمونه اش داعش لعنتی است که این روز ها فاجعه آفریده . (3503866) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۱۹:۳۹:۱۷
بهایی یک دین نیست یک فرقه انحرافی برای نابودی ایران است که توسط انگلیس پایه ریزی و حمایت شد..اولین کسی که برعلیه بهاییت اقدامات موثری انجام داد مرد زنده تاریخ ایران امیر کبیر بود...بارها به اعتراف کسانی که زمانی بهایی بودن و از این فرقه جدا شدن جاسوسی برای سرویس های خارجی بخصوص موساد و mi6 ثابت ثابت شده...حالا تو ازشون دفاع کن...امیر کبیر برضد انها بود...تو کدوم طرفی ،طرف امیر کبیر یا انگلیس؟؟؟ (3503916) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۲۰:۵۷:۴۸
بس دیگه. جدیدا یه عده زدند رو تریپ روشن فکری.

کلا هر چی بگی اینا برعکس میگن.

هر .ری میفهمه اینکار توهین به جمهوری اسلامیه. (3504035) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۲۱:۴۸:۰۹
عزیزم بهاییت مثل صهیونیسم یک مسلک سیاسی انگلیس-ساز است. همونطور که ضدیت با صهیونیسم به معنی ضدیت با دین الهی یهود نیست، ضدیت با بهاییت که اهداف سیاسی و ضد ایرانی را دنبال می کنند هم توهین به شهروندان این کشور نیست. (3504094) (alef-17)
 
امیر
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۲۲:۱۶:۴۳
خودتو زدی به اون راه ها !!!عزیزم اون آقای مجری کلاه دار آدم عالم میدوند همجنس بازه.این شان سالار عقیلی؟؟؟؟، (3504139) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۲۳:۲۰:۳۱
من نمیدونم گردانندگان من و تو چه دینی دارن اما میفهمم که مغرضترین شبکه هستند و در پی اختلاف افکنی در ایران ... من که اصلاً از این شبکه خوشم نمیاد (3504238) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۹ ۱۷:۱۵:۳۸
برادر من عزیز من شبکه من و تو شبکه بسیار بسیار نجسیه البته اگر خودتو شیعه امیرالمومنین بدونی (3505322) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۰ ۰۷:۵۱:۲۰
این شبکه ضد نظام ایران و ضد اخلاق متعارف ما که هست (3506364) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۱۳:۳۳:۱۷
چرا چند دقیقه استفاده یک خواننده از یک رسانه جهت اطلاع رسانی درباره ی تور اروپایی باید این همه مهم باشد؟ (3503236) (alef-13)
 
ای کاش!
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۲۱:۲۲:۱۴
سلام دوست عزیز
ای کاش کمی تلاش می کردی در ویکی پدیا جلوی نام امام خمینی (ره) کلمه امام را اضافه کنی تا ببینی آن را جانبداری می خوانند اما جلوی نام رضا پهلوی به طور کامل تکرار نموده رضا شاه و آن را جانبداری نمی داند!؟ آنگاه می فهمیدی که آنها چقدر در راه غلطشان استوار گام برمی دارند و ما چقدر در راه درستمان کاهلی میکنیم!
آنها در اینکه شما از رسانه هایشان تفکرات اسلامی-ایرانی را نشر ندهی (لفظ امام خلاصه تفکر جمهوری اسلامی است) مواظبت می کنند و لذا باید بدانی که آنها برای شما تبلیغات نخواهند کرد بلکه به دنبال لکه دار کردن شما هستند و ...
البته از این به بعد این استاد بزرگوار و همه ما بیشتر مواظبت خواهیم کرد تا در دام های این منحرفین نیفتیم.
انشاء الله (3504056) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۰ ۰۵:۳۳:۰۷
عزیزم جرا شما متوجه بهره برداری دشمن نیستید.
یادتان رفته با اینکه آمریکا ئیها در آبهای ایران دستگیر شدند و فقط همین حقیقت را به زبان آوردند و عذر خواهی کردند دولت آمریکا از این عذر خواهی به شدت برآشفت؟

یعنی به نظر شما رفتن به شبکه ای فاسد و ضد نظام توسط یک خواننده ملی بهره برداری سیاسی برای دشمن ندارد؟ (3506257) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۱ ۱۶:۴۰:۲۲
عزیزم مشکل شما واون دوست "ای کاش" اینه که فکر میکنین همه ملت نظام رو قبول دارن و باید مثل شما فکر کنن ، در حالی که خود آقا هم این اعتقاد رو نداره (3511272) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۱۳:۳۵:۴۹
ببینید هر کسی با مخالفین نظر خودش چه رفتاری میکنه !!!!!!!!
الان کاملا میفهمم چرا بوش میگفت یا با ما یا بر ما بنده خدا حق داشت !!!!!!! (3503241) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۱۳:۳۸:۰۱
بنابراین دیگر عذری پذیرفته نخواهد بود؟؟ سرکار از سوی نظام مسئول پذیرش عذرخواهی شده اید که تعیین می کنید پذیرفته خواهد بود یا خیر؟ این خط قرمز را چه کسی ترسیم کرده مر قانون یا سلیقه؟ حضور آقای مرندی به عنوان کارشناس در بی بی سی مشکلی ندارد؟ مصاحبه اختصاصی مسئولین عالی نظام با سی ان ان بلا اشکال است؟ تنها غیرخودیها باید مواظب باشند؟ (3503249) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۲۳:۵۹:۱۴
< من و تو > که رسانه نیست بلکه لجنزاری است برای به باتلاق کشیدن جوانها . افتاد؟ (3504322) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۹ ۱۲:۱۳:۳۰
مایلی کهن با بی بی سی مصاحبه می کند و افتخلر هم میکنه هیچی بهش نمیگن جالبه... (3504862) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۹ ۲۰:۱۹:۴۹
عالی بود (3505680) (alef-3)
 
سعید
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۱۳:۳۹:۳۵
همین شبکه سخیف و به اصطلاح شما سطح پایین اینقدر مخاطب داره که حضور هنرمند عزیزمون تونسته اینطوری سرو صدا کنه. بهر حال ایشون صرف مصاحبه با یه شبکه تایید کننده نگرش اون شبکه نیست. وگرنه باید به حضور دکتر ظریف و دکتر روحانی در شبکه های CNN و NBC خورده گرفت...هیجا تو دنیا رفتاری که با هنرمندانمون میکنیم نمیکنن... نمونه خانم معتمد اریا (3503254) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۹ ۰۰:۰۱:۴۲
آنچه نیکوست از بهارش پیداست . حتما یکی از بینندگان آن هم حضرتعالی هستی .

ممکنه بگی نظرت راجع به غیرت مرد و حجاب همسر او چیست؟! (3504328) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۹ ۰۴:۰۸:۴۰
هیچ جا دنیا هم بازیگراش هر فیلمی رو بازی نمیکنن و هر جوری نمیگردن بلکه طبق ایدئولوژی اون مملکت رفتار میکنن و فیلم بازی میکنن .......نه مثل خانوم معتمد آریا که با وضع زننده ای عکس انداخته تو خارج............البته اعتراض مطلوبه ولی توهین محکومه (3504513) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۹ ۱۰:۳۰:۴۲
یعنی کوکا هنوز فرق من و تو و CNN و NBC رو نمیدونی؟؟! بعدم سرو صدا کردن یه عده به معنی بیننده من و تو بودنشون نیست (3504709) (alef-17)
 
اصلاحطلب
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۱۳:۴۰:۳۳
باید با تدبیر معاند را به مخالف و مخالف را به دوست و دوست را حفظ کرد، نه اینکه با بی عقلی و تندروی و شاید خیانت نفوذیها، همه را به اردوگاه دشمن و معاند هل دهیم (3503258) (alef-17)
 
مهندس جنت شهري
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۱۳:۵۶:۰۱
والله ما كه توي روستاها زندگي ميكنيم از خط مشي رسانه بيگانه اطلاع داريم حال چگونه ايشان اطلاع نداشته...اگر ايشان يك يك كم سايه چتر اصلاحات روي بدنش افتاده بود و مورد حمايت صدا و سيما نبود حتما تا حالا حكم ارتدادش صادر شده بود...اگر قانون قانون باشد چه مهاجراني باشي چه عقيلي بايد برخورد يكي باشد...ايشان با استفاده از رانتي كه صدا و سيما برايش فراهم كرده شده عقيلي و معروف شده و حالا ديگه سرش هواي انطرف دارد و با اب زمزم هم نميتوان او را تطهير كرد وگرنه در هر كوچه اي از ايران دهها خواننده كه حتي صدايشان بهتر از ايشان باشد وجود دارد...ايشان بايد تودهني بخورد تا بداند كسي نيست وگرنه اين باب ميشود... (3503303) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۲۰:۲۶:۲۷
مهندس جان ! قربونتم ! بايد اعصاب خودمون را كنترل كنيم ، دچار هيجان نشويم ، ابتدا بايد ديد
كه جناب عقيلي كه رفته تو استوديو اون ها نشسته ،چي گفته ، آيا چهار تا كلمه حرف حسابي ،يا
نيمه حسابي ، يا معمولي زده ، يا با صحبت هاش دل دشمن را شاد كرده !!!! دوم اين كه ايشان
را با جناب مهاجراني مقايسه كرده و فرمودي بايد قانون براي هردو، يكسان اعمال شود !! اما جناب مهندس بايد توجه داشت كه اگر مهاجراني را به عنوان يك سياستمدار صرف بشناسيم ، بايد
گفت كه او ديگر رفتني شد ، ماندني نيست ، اما هنرمند ماندني است ، !! شما فرض بفرما از زماني كه استاد آواز مرحوم " بنان " شروع به خواندن كرده تا به حال چه قدر سياستمدار تو اين
كشور آمده اند و رفته اند ، اما خيلي از مردم ، بخصوص نسل جوان امروزي ، حتي اسمشان را هم نمي دانند ، اما به فرض مرحوم بنان الان امروز دقيقا سي سال تمامه كه عمرش داده به شما ، اما انگار ،نه انگار كه ايشون سه دهه است كه از اين دار فنا ، رختش را به دار بقا كشيده !!و
خدا عالمه كه تا كي صدا و نام ايشان زنده باشه و بگويند " صداي مخملي " !! سوم اين كه شما
گفتين كه ،هزاران آدم هستند كه صدا شون از جناب عقيلي بهتره !! اين سخن شما عين صوابه !
اما قربونتم ،صداي خوب داشتن ،تا هنرمند موسيقي بودن ، از زمين تا آسمان توفير داره ! به عنوان
مثال بلبل يا قناري هم صداي خوب دارند ، اما استاد موسيقي نيستند !! اين دو زبان بسته هميشه
يك جور مي خوانند ، اما ديگه كجا مي دانند ، دستگاه " شور يا همايون " چيه ؟ !! ديگه بلبل يا قناري چه ميدونه كه " مركب خواني " يعني چه !! ابو عطا را چه جوري بايد خواند ! اين است كه
دعا گوتم ، بايد تند نرفت ، مصاحبه ايشان را ديد و فهميد كه چي گفته و چي نگفته !! فراموش
نكنيم كه ايشان هنرمند است ، او را به گوشه برانيم ، ديگران مي قاپنش ! سعدي هم فرموده كه :
" هنرمند هر جا رود ، قدر بيند و در صدر نشيند !! پس قدر هنرمندانمان بدانيم !!!! (3503991) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۹ ۰۴:۱۰:۰۲
ایشان رو با مهاجرانی مقایسه نکنید چون هیچ وجه شبه ی ندارن این دو تا.... (3504514) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۹ ۰۸:۳۰:۲۴
مهندس مملکت که تو فکر تو دهنی زدن باشه تکلیف بقیه روشنه دیگه !!!
معلوم نیست تو دانشگاهها علم و معرفت یاد میدن یا مشت پرت کردن به این و اون؟؟؟ (3504584) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۹ ۱۲:۳۶:۴۲
شما کلا وقتی تو روستا هستی خیلی به امور بین الملل وشهری کار نداشته باش مهندز!! (3504910) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۹ ۱۵:۳۸:۴۶
دقیقا درست می فرمایید

مشکل اینجاست که ده ها نفر مثل آقایان سالار غقیلی و حتی بهتر در این مملکت هستند ولی برخی از آن ها به دلایلی مثل داشتن ماهواره در خانه و .. از تامین بودجه دولتی برای پیشرفت بازمانده اند
حالا افرادی مثل عقیلی نباید فکر کنند زرنگ هسند و می توانند ظاهر سازی کنند تا با پول دولت پیشرفت کنند بعد هر کاری دلشان خاست انجام دهند (3505192) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۱۴:۰۸:۰۶
مردم شما نیستید، ماییم... (3503336) (alef-13)
 
وحید
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۲۰:۱۵:۳۳
مردم رو 22 بیا ببین... نه تو این لایک ها عزیزم (3503967) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۲۰:۱۶:۵۸
همه مردمیم!
هیچکس نباید فکر کنه دیگران مردم نیستند.
مشکلات امروز ما همه از همین تفکر غلط برآمده. (3503970) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۹ ۰۶:۱۹:۵۱
نخیر شماهم نیستید بلکه ماییم :)
این چ حرفیه اخه (3504532) (alef-3)
 
مصدق
۱۳۹۴-۱۱-۰۹ ۰۶:۵۷:۱۳
فکر نکنم تو از مردم باشی شماها وطن فروش هستید. (3504542) (alef-17)
 
گوژپشت نوتردام
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۱۴:۲۷:۵۳
کبری خانم سلام ! حضرتعالی و دوستانتان خواب بوده این . سالار خان عقیلی چند سال پیش با همین شبکه من و تو مصاحبه داشت و مصاحبه اش هم پخش شد و روی یوتیوب هم قابل مشاهده بود . اما شما و امثال شما شب انتخابات که شده از هول حلیم ته دیگ افتاده این ؟! آن زمان کجا تشریف داشتین ؟!

ضمنا کوربین ( رئیس حزب کارگر انگلیس) ، سرود ملی کشورش را به خاطر وجود نام ملکه مسخره کرد و نخواند ، اما همچنان نماینده مجلس است . اینو چکار می کنین ؟! (3503368) (alef-13)
 
بی بی سی!
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۲۱:۳۰:۳۵
سلام دوست عزیز
الحمدلله که ما جوگیر ماهواره ها نیستیم و نمیگیریم اما شما که میگیرین به ما بگین ببینیم بی بی سی هم این اخبارتون را نقل کرده یا شما از منبع موثق دیگه ای این اخبار را دارید؟ (3504062) (alef-17)
 
احسان
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۱۴:۳۲:۴۲
مگه جرم کرده کجای قانون مصاحبه با یک شبکه تلوزیونی جرم حساب شده؟پس اگه جرم حساب نمیشه این همه جنجال برای چیست؟از آن گذشته با سابقه ای که مردم از صداسیما سراغ دارند و آنرا خوب میشناسند اگر نگوییم همه اما به جرات میتوان گفت اکثر مردم به آن بی اعتمادند و شاید اعتمادشون به این شبکه های به قول شما لمپن بیشتر از صداسیما باشه در پایان سعی نکنید آزادی یک نفر رو که با شما هم سلیقه نیست(هرچند حمایتش کردید تا به اینجا رسید) با جنجال آفرینی و فشار رسانه ای محدود کنید.احترام همدیگر را رعایت کنیم و در کار همدیگر دخالت نکنیم. (3503376) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۱۴:۳۸:۳۸
تو اول بگو با کیان زیستی، پس آنگه بگویم که تو کیستی

اینکه الف عاشق انتشار نوشته های بی ارزش کبری خانم است نشان از خود "الف" دارد... لابد همینطور ارزان و پیش پا افتاده فکر می کنند... به پای هم پاینده باشید... (3503386) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۱۴:۴۰:۲۰
مملکتی که مصاحبه یک خواننده باعث بحران و تنش در آن بشود، دچار مشکلات اساسی ست.
چند کشور مثل ایران می‌شناسید که مصاحبه یک فرد درباره امور معمولی شغلش با یک رسانه(هر رسانه ای) اینچنین بحث برانگیز شود؟
شاید همه اشتباه می‌کنند
شاید تنها ما اشتباه می‌کنیم (3503391) (alef-13)
 
اکثریت!
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۲۱:۳۱:۴۳
سلام دوست عزیز
اگر مسلمان هستید که همین کافیه:
«واکثرهم لایعقلون» (3504064) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۱۴:۴۰:۲۴
هنرمند متعلق به کسی و جائی نیست. هنرمند سرمایه جامعه بشری است. (3503392) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۱۴:۴۵:۴۲
يك خواننده ، درست يا غلط با يك شبكه خارجي مصاحبه كرده است ،
تلوزيون هم مي تواند درست يا غلط به خاطر اين موضوع ديگر با او همكاري نكند.
اما اين دو حادثه ارتباط مستقيمي با هم ندارند ، سالار عقيلي كارمند صداوسيما نيست ،
يك فرد حقيقي است كه گاهي اوقات با تلوزيون قرارداد مي بندد .
او حتي كارمند وزارت فرهنگ هم نيست ، اين وزارت خانه مي تواند به او مجوز ندهد ولي كسي نمي تواند از او بپرسد چرا رفتي . (3503406) (alef-13)
 
اسدی
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۱۴:۵۷:۴۱
شبکه من و تو بهترین شبکه فارسی زبان ماهواره ای است و برنامه های متنوع و عالی دارد دین و مذهب گردانندگان من و تو موضوع شخصی می باشد. هر ایرانی از جمله سالارعقیلی حق دارد با هر شبکه که دلش خواست مصاحبه کند و به این موضوع آزادی بیان گفته میشود. (3503426) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۱۸:۱۵:۳۱
موضوع شخصی را برای خودش نگه داره نه اینکه در قالب برنامه رسانه ای به خورد جامعه ما بده. (3503747) (alef-13)
 
هادی
۱۳۹۴-۱۱-۰۹ ۰۰:۳۹:۱۶
ما که ندیدیم شبکه من و تو دین تبلیغ کنه (3504381) (alef-17)
 
هادی
۱۳۹۴-۱۱-۰۹ ۰۰:۴۱:۰۶
چطور اونا نظر شخصیشون رو واسه خودشون نگه دارن اما ما به چهار زبان شبکه بزنیم و نظر شخصیمون رو پخش کنیم؟! یه بام و دو هوا میشه؟! (3504385) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۱۸:۵۲:۴۵
شبکه غیر اخلاقی و بی بند و باری تعریفش آزادی بیان نیست. (3503833) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۲۱:۳۲:۴۷
باشه فقط شما ها خوبید (3504067) (alef-17)
 
جلیلی
۱۳۹۴-۱۱-۰۹ ۲۳:۴۷:۱۴
از تعداد لایک های جواب شما و مطلب اصلی معلومه تفاوت عقیده ها تا چه حده. (3506043) (alef-3)
 
رادین
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۱۹:۴۹:۰۱
تعداد رای های مثبت محکی است از میزان اقبال نظر شما در میان سایر مخاطبان، کمی به آن توجه کنید شاید در سایر اظهار نظراتتان اثر گذار باشد و شاید در سطحی بالاتر تصمیم گیران بزرگ مملکتمان هم بیاموزند که اعتنا به واکنش مردم می تواند قطب نمایی برای تصمیماتشان باشد. (3503929) (alef-17)
 
آزادی بیان!
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۲۱:۳۴:۱۳
سلام دوست عزیز
آزادی بیانشون را کمی امتحان کنید و یک بار تنها یک بار باهاشون تماس بگیرید و کمی از جمهوری اسلامی ایران در برنامه هاشون تعریف کنید و از اونها انتقاد، ببینم چقدر براتون آزادی بیان می گذارند؟؟؟؟ (3504071) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۰ ۱۴:۳۵:۳۳
من با من و تو کاری ندارم چون اصولا شبکه سیاسی نیست و ادعایی هم در این باره نداره، به جز یه نیم ساعت خبر. ولی اتفاقا از شما خواهش می کنم اخبار BBC فارسی رو ببینید یا برنامه هایی که برای اعلام نظر مخاطبانه. صداقت و انصاف در این شبکه 100 برابر صدا و سیماس حتی در مورد خود دولت ایران. یادمه موقع توافق هسته ای صدا و سیما داشت جنگ یمن رو نشون میداد و حداقل 50 میلیون ایرانی تا 4 صبح پای همین شبکه معاند بی بی سی نشستن و منتظر اعلام توافق موندن! (3507644) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۴-۱۱-۰۹ ۰۱:۳۱:۱۶
انشاءالله در محیط خانواده از آموزه های این شبکه استفاده میفرمایید!!!!! ،اگر دین ندارید لااقل یک جو "غیرت"داشته باشید.!! (3504448) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۹ ۰۱:۵۶:۴۳
بله هر کس میتواند با هر شبکه ای مصاحبه کند اما با شبکه مبتذلی مثل تو وتو .فقط امثال تو وتو میتونید ارتباط برقرار بکنید چون اونم مانند تو ؛فاسد و.... (3504463) (alef-17)
 
دانشجوی تاریخ
۱۳۹۴-۱۱-۰۹ ۱۲:۵۶:۲۵
اقای اسدی ، ترویج هرزگی ، بی بندباری از نظر شما می تواند یک شبکه را جزء بهترین شبکه کند. این شبکه مروج هرزگی است. متاسفم که برخی از هموطنان ما چون شما این شبکه را بهترین می دایند. البته در ست است، بهترین در ترویج هرزگی و ماله کشیدن بر جنایت های ابرجنایتکاران نظام سرمایه داری کنونی که تا دیروز تاجران برده بودند. (3504936) (alef-17)
 
عمرانی
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۱۴:۵۹:۳۶
مشکل اینه که خط قرمز معلوم نیست کجا کشیده شده
مگه احمدی نژاد می رفت آمریکا با سی ان ان و ان بی سی و ان پی آر و فاکس نیوز و .... مصاحبه نمی کرد؟ (3503430) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۱۸:۱۶:۵۱
اینهایی که شما نوشتی شبکه سیاسی که برای مردم خودش برنامه پخش میکنه، نه یک شبکه بهایی که از خارج برای فارسی زبانان برنامه های هدفمند غیراخلاقی میسازه. (3503750) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۱۹:۴۷:۱۴
مگه صدا و سیما به ده‌ها زبان برنامه نداره؟ خیلی‌‌ها هم شیعه را مرتد میدونن پس چرا صدا و سیما برنامه هاشو به زبان آنها قطع نمیکنه؟ (3503926) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۰ ۰۹:۴۳:۱۸
الان مطمئنی عقیلی اگه با سی ان ان مصاحبه میکرد یه بهانه دیگه در نمی آوردین؟ (3506687) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۱۵:۰۰:۱۶
پس کبری خانم هم من و تو نگاه می کنند؟ (3503433) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۱۵:۰۹:۱۴
چرا همه چیز را سیاسی می کنید؟ من و تو در داخل ایران میلیونها بیننده دارد و کسانی که حتی نام عقیلی را نشنیده بودند اکنون شنیده اند. من و تو ممکن است در خارج نیز بینندگان زیادی داشته باشد و لذا چون قصد تبلیغ کنسرت داشته طبیعی است به من و تو برود. چون من و تو ممکن است در خارج بیننده داشته باشد ولی سیمای اسلامی حتما در خارج بیننده ای ندارد چون در ایران نیز بینندگانش محدودند. (3503449) (alef-13)
 
مقایسه
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۲۱:۳۷:۲۷
سلام دوست عزیز
ببخشید مجبورم این مثال ها را بزنم تا کمی براتون مثل روز روشن بشه.
در تمامی خانه ها دست شویی (مستراح) وجود دارد
در تعداد کمتری از خانه ها آشپزخانه است
اما مردم اولی را مخفی می کنند و ابایی ندارند دومی را علنی کنند چرا؟ (3504075) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۱۵:۱۳:۱۲
درود بر سالار عقیلی (3503458) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۱۵:۱۹:۰۲
کسایی که میگن صدا و سیما فلان و بهمان است و مردم نگاهش نمی کنند؛ چه طور مشهور شدن عقیلی را توجیه می کنند؟؟؟ مگر نه این است که عقیلی بیشتر با تیتراژها و سرودهایی که در صداوسیما پخش می شود معروف شده است؟
و الا افراد دیگری هم هستند که در همین حد استعداد و توانایی اند، اما جز نخبگان، نمی شناسدشان (3503468) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۱۸:۰۸:۴۷
صدا و سیمای اون موقع، با صدا و سیمای الان یکیه؟ صدا و سیمای لاریجانی و سرافراز و ضرغامی یکیه؟ (3503730) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۱۵:۲۸:۴۴
یه مشت استدلال آوردی آخرش حرف خودتو زدی که! بابا حرف زده که زده ! به کسی چه؟ (3503486) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۱۵:۳۱:۳۱
نمي دونم چرا همش مي خواين به مخاطبين خود ألقا كنيد كه سالار اشتباه كرده ؟؟!!
اگه نظرات خوانندگان به چند مقاله و نوشته اخير در اين خصوص را مطالعه كنيد و مثبت هاي پايين نظرات را ببينيد متوجه مي شويد ،عليرغم منتشر شدن اكثر نظرات مخالف با سالار ،نظراتي كه واكنش منفي نسبت به مصاحبه سالار ندارند، مثبت بيشتري داشته
يعني در جامعه آماري مخاطبان الف ،تعداد زيادي از افراد موافق با برخورد سلبي با سالار نيستند
من كه فكر نمي كنم سالار عقيلي اشتباه كرده باشه
سالار سياسي نيست و حرفي در مخالفت با نظام نزده
فقط در مورد كارش توضيح داده (3503494) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۰ ۰۹:۴۶:۵۶
تازه ، آزادی واقعی موقعی تعریف درست داره که سالار عقیلی حرف سیاسی هم بزنه و باهاش برخورد نشه (3506701) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۱۵:۳۲:۰۳
هرکسی باهاش موافقین مشکلی نداره حضورش در شبکه های خارجی مثل مایلی کهن و سالار عقیلی

ولی شجریان حرف بزنه میشه ضد انقلاب


دم خروس رو باور کنیم یا قسم خضرت عباس رو؟ (3503495) (alef-13)
 
بابایی
۱۳۹۴-۱۱-۱۰ ۰۹:۴۳:۴۴
دم خروس. اینا حضرت عباس نمیشناسن. (3506688) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۱۵:۳۴:۱۵
اینکه از قلم و زبان خانم آسپور می‌خوانیم و می‌شنویم که «نباید حذفش کرد» را احتمالاً باید به فال نیک بگیریم؛ با توجه به اینکه ارگانی که این خانم محترم برایش کار می‌کند همیشه «پاک‌کن جوهری نظام» بوده که همیشه چنان حذف می‌کرده که کاغذ را هم پاره می‌کرده! (3503498) (alef-13)
 
احمد
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۱۵:۳۸:۳۵
چرا اینقدر مسائل رو پیچیده می کنید؟ یک هنرمند برای ترویج و یا معرفی کارش مصاحبه کرده! همین

یک هنرمند یک مجتهد نیست
یک مصاحبه یک برنامه نیست، یک برنامه یک رسانه نیست، یک رسانه یک خط سیاسی نیست.... (3503503) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۱۵:۴۱:۵۶
اولا که شبکه ای همچون من و تو نه تنها لمپن نیست بلکه بسیار فاخرتر از رسانه ای مانند صداو سیمای خودمان هست دوما این شبکه مخصوصا در سالهای اخیر رویکرد واقع بینانه تری نسبت
به ایران در پیش گرفته و نمیتوان ان را جز شبکه های معاند قلمداد کرد سوما انچه مسلم است دیگر صداو سیما و کلا نظام حاکم از بس همه هنرمندان و سیاسیون رو از خود رانده اند گویا دیگر خسته شده و دیگر چیزی در چنته نخواهند داشت مخصوصا اینکه سریال پر هزینه معمای شاه شاید بتوان گفت تنها نکته حایز اهمیت ان صدای پر صلابت سالار عقیلی است و اگر قرار باشد صدای او پخش نگردد همان اندک بیننده های ان همچون خود بنده ریزش خواهند کرد! (3503509) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۹ ۰۰:۰۴:۴۲
بسیار فاخرتر را خوب اومد!!!!
خوش غیرتی بینندگان مذکر و حجاب و حیای بینندگان مؤنث آن نیز نمودار فاخر بودن آنست ... نه غلام؟! (3504336) (alef-17)
 
شاهد
۱۳۹۴-۱۱-۰۹ ۱۰:۲۳:۲۵
شبکه ای که معاند هست ،شبکه ای که عامل بی بند و باری و فروپاشی خانواده هاست چگونه می تواند غرضی نداشته باد. آیافرهنگ اصیل ما آن چیزی است که این شبکه به خورد جامعه ما می دهد؟بدون فکر نظر ندهید لطفا کمی تعمق فکری داشته باشید و مطالعه کنید چند درصد آمار طلاق حاصل ماهواره و چنین شبکه هایی است این رو من نمی گم از توده مردم که گرفتار شدند بپرسید (3504694) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۱۵:۵۲:۵۲
کاش این قدر برای دیگر هنرمندان هم فرجه می گذاشتید !! (3503524) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۱۵:۵۳:۰۸
جالبه سالار عقیلی رفته توی شبکه ای که تماما برنامه های ضد ایرانی پخش میکنه و در مصاحبه ای از عملکردش هم دفاع میکنه اونوقت امروز ترانه او از شبکه سه پخش میشه ولی شجریان با اوای ملکوتی ربنا ممنوع التصویره. فقط باند بازی سیاسی است (3503525) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۱۵:۵۸:۵۹
یه مدت نبودن نویسنده محترم اصلا حوصلمون سر رفته بود.
"اما مگر من و شما نداریم؟ انقلابی ترین آدم های این سرزمین هم نمی توانند مدعی باشند هیچ گلایه ای ندارند. ما همه گاهی دلمان گرفته؛ گاهی فکر کردیم می توانسته بهتر با ما برخورد شود؛ می توانسته امکانات بیشتری در اختیار ما باشد؛ "
آخی. نویسنده محترم ناراحته که بهش کم رسیدن!
نویسنده عزیز دردانه بی استعداد، جنابعالی مطلقا در حدی نیستی که بخوای برای هنرمندا تعیین تکلیف کنی. (3503533) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۱۹:۱۲:۰۰
آفرین. بهترین کامنتی بود که تو چند مدت اخیر دیدم. (3503864) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۱۹:۵۲:۱۷
موافقم، کاش نویسنده میگفت خودش از چه رانت‌های برخوردار شده (3503935) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۰ ۱۱:۴۴:۲۶
سایت محترم الف - خواهش می کنم جوابیه زیر را حتما به این شخص منعکس فرمایید . از میان نقطه نظرات منفی که خواندم این نظر یکی از بدترین و کم لطف ترین انها بود .

اقا/خانم محترم

با تمام مخالفین خود اینطور برخورد می کنید ؟ از اول تا اخر مقاله را خواندم نه توهینی به کسی کرده بودند و نه منطق نویسنده مقاله مخدوش بود. اتفاقا کاملا منطقی و مودبانه صحبت کرده بود . شما صورت مسئله را ببین : یک خواننده فعال در ایران می رود به یک شبکه ضد انقلاب بهایی زیر نظر مستقیم سرویس های جاسوسی انگلیس ( میتوانید منکر شوید و بگویید : "گربه هه " برای رضای خدا موش می گیرد ) که صریحا بر ضد نظام سیاسی یک کشور موضع گرفته و مسئولان ان نیز عوامل شناخته شده ای هستند ، شما جای این نظام بودید تشویقش می کردید و به وی همه نوع امکانات بعدی را می دادید ؟ شما خودتان با این موضعی که در مقابل یک مقاله - هرچند انتقاد ی ولی کاملا محترمانه علیرغم قبح قضیه - کلام خانم اسوار گرفتید اگر صدر یک کاری بودید فکر نمیکنید با شمشیر اخته قلع و قمع می کردید ؟
از کلام شما دو نتیجه را میتوانم بگیرم
- از کارمندان شبکه فاسد و وابسته من و تو هستید
- و یا از مخالفین سیستم سیاسی کشور بگونه ای که اصلا این دغدغه ها برای شما نه تنها دغدغه هستند بلکه مطلوب نیز می باشند .
ایا حرف های شما غیر از این را نشان می دهد ؟
من نمی دانم چرا یک عده در مقابل این مقاله که اتفاقا دارد تصمیم گیرندگان را به ارامش و برخورد صحیح دعوت می کند اینطور سخت موضع گرفته اند ؟ بقول معروف یک سوزن بخودت بزن و یک جوالدوز به دیگران .
از سایت الف و خانم اسوار نیز بدلیل تهیه و چاپ مقاله فوق ممنون هستم . (3507113) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۱۶:۱۷:۳۴
میشه بفرمائید چرا او باید برای سلام و احوالپرسی از شما یا کسی دیگر اجازه بگیرد؟ چرا فکر می کنید مردم اجازه ندارن به هیچ کار شما اعتراض کنن اما شما راجع به حرف زدن مردم با دیگران هم صاحب نظرید؟ (3503557) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۱۹:۵۴:۲۲
این خانم و دار و دسته‌اش نظر کرده و وصل به کر هستند، فهمیدی؟ (3503937) (alef-17)
 
علی
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۱۶:۳۱:۲۸
الف جان! شما بیشتر از اینکه نگران پوست خربزه " من و تو"یی ها باشی باید نگران برخی از خوانندگان لجوج و همیشه نق زن و البته همیشه مخالف خود باشی که بصورت سازمان یافته به قسمت نظرات خوانندگان حمله می کنند و کامنت های عجیب و غریب میگذارند و از همفکران خود مثبت های بالا هم دریافت میکنند، پوست خربزه این دوستان همیشه معترض و مخالف، خطرناک تر است. (3503578) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۱۸:۴۲:۵۱
حتما نظرات شما طرفدار نداره كه مثبت نمي گيري .چرا ديگران را متهم مي كني دوست عزيز ؟
در ضمن كي گفته هر كس خلاف نظر تو را داشته باشه و ابراز كنه نظرش عجيب و غريبه ؟شايد شما عجيب و غريبي كه در أقليت قرار داري و كسي تأييدت نمي كنه !چرا حسودي مي كني ؟
من كه با كسي تا به حال اعتلاف سازمان يافته براي ابراز عقيده نداشته ام
يعني هيچ كدام از دوستان و علاقمندان به الف را نمي شناسم و صرفا عقايد خودم رو بيان مي كنم و از اينكه الف اين امكان را فراهم كرده خوشحالم
در ضمن الف هم خيلي از نظرات رو سانسور مي كنه (3503810) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۱۸:۴۳:۲۱
الان داری تهدید می کنی نه؟ اکثر کامنت ها که چاپ نمیشه. منفی ها رو هم برداشتن. باز هم دو قرت و نیمتون باقیه؟
بعد هم دست رو پیش گرفتی که پس نیفتی. باید گفت کافر همه را به کیش خود پندارد! من همیشه سایت های خبری رو دنبال میکنم و خیلی ساده متوجه میشم وقتی یک کامنت خودی یک دفعه به طرز عجیبی 100 یا 200 تا مثبت میگه. یا اینکه یک محتوای تکراری به طور کاملا واضحی تکرار میشه.
این صدای به زعم شما نق زن هم صدای مردم هست نه صدای چهار تا آدم که استخدام شدن. (3503812) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۱۶:۴۶:۴۸
آقاجان یک مصاحبه ای کرده به قول خودتون موردی هم در سخنانش نبوده خب می آد و با یک عذر خواهی کار تموم میشه چرا به این موضوع پر و بال می دهید .موضوع مهمی نیست دو روز دیگه کلا فراموش می شه. (3503593) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۱۶:۵۶:۰۱
فرق عقیلی و شجریان را تجزیه تحلیل کنید و چرا همه از عقیلی دفاع میکنند یادنان هست خانم ابتکار مترجم دانشجویان لانه جاسوسی با بی بی سی مصاحبه کرد نماینده دلواپس دق میکرد حالا این اقا با شبکه بهایی با ان پوشش مجریان خانم ......انوقت میگویند اشتباه ... (3503607) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۱۷:۰۶:۱۵
لطفاً به کامنت های مردم در مطلب قبلی الف در این زمینه (سالار عقیلی، من و تو و «خنجری که از پشت می زند دشمن...») رجوع کنید تا متوجه شوید که مردم در این زمینه چطور می کنند.
http://alef.ir/vdceof8xzjh8wni.b9bj.html?327591 (3503626) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۱۷:۰۶:۵۹
چه عجب تقاضای اعدام او را نکرده (3503628) (alef-13)
 
حسین
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۱۷:۰۷:۱۰
احسنت.
حرف حساب. (3503629) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۱۷:۱۶:۰۸
این اتفاق نباید باعث بشه که سالار عقیلی مورد هجمه قرار بگیره و با توجه به بیانیه ای هم که داده باید این اتفاق را فراموش کرد. (3503643) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۱۷:۱۷:۵۲
خداییش یک سری تو این مملکت بیکارن ، نشستن ببینن کی چیکار میک نه گیر بدن بهش
حالا برفرض این آقا رفته تو یک شبکه مصاحبه کرده ، آسمان که به زمین نیومده ،
بجا اینکه این همه وقت ، انرژی و پول طرف این مسیله کنید ، برین ببینیند تو این سرما چند تا کارتن خواب مردن (3503645) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۱۷:۲۰:۰۶
خانم اسوبار
چگونه ممکن است شما به تمام جزئیات مصاحبه عفیلی با من وتو اگاه یاشید
مگر اینکه خودتان بیننده این شبکه باشید

باید بپذیریم که از وقتی صدا و سیمای میلی از مردم فاصله گرفت و به تریبون یک جناح تبدیل شد مردم بسوی ماهواره و شبکه های ان کشیده شدند و همه حتی شما انرا می بینید
پس چه اشکالی دارد که اقای عقیلی هم با انها مصاحبه کند (3503651) (alef-13)
 
نیما
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۱۷:۲۶:۰۳
من طرفدار عقیلی هستم و هیچ دلخوری از او ندارم. اصلا برای چی بایداز او دلخور باشم؟ (3503660) (alef-13)
 
مجتبي انوري
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۱۷:۳۳:۰۴
اولين نوشته خانم آسوپار است كه بنظرم تا حدي منطقي آمد. متشكرم
يك سؤال هم از ايشان دارم. شما جوري در مورد محتواي من و تو قاطعانه قضاوت كرده ايد انگار كه بيننده حرفه اي آن هستيد. آيا اينگونه است؟ (3503668) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۱۷:۳۵:۰۸
من و تو مبتذل و سطح پایینه اونموقع صدا و سیمای شما خوبه؟؟ (3503672) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۱۸:۰۶:۲۸
بله. صدا و سیما با همه نقدهایی که به آن داریم و پول هایی که در آن حیف و میل می شود و استعدادهایی که دیده نمی شود و بی سلیقگی هایی که در آن هست و محدودیت های غیر منطقی ای که برای خودش ایجاد کرده و ترویج پنهان سبک زندگی غیراسلامی و ... با همه این نقدها،
باز هم همین که بدون استفاده از جذابیت های جنسی و رقص و آواز، این همه مخاطب دارد، یعنی تا حدودی خوبه. (3503721) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۱۸:۰۸:۰۲
اینقدر گندش نکنید، یا کار خوبی کرده، یا نه.. یا بر می گرده یا نه.. چه دخلی به حال مردم داره؟
به جای شصت تا گزارش و تحلیل و یادداشت درباره این موضوع زرد، چارتا تحلیل سیاسی درست و درمون بذارید (3503728) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۱۸:۱۹:۱۴
جالبه که در نظر بعضیها کارهای پراندوه و آزاردهنده و به دور هنر و زیبایی فاخر حساب میشن و کارهای قشنگ و زیبا و هنرمندانه و شاد مبتذل! (3503755) (alef-13)
 
مرتضی.
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۱۷:۳۷:۳۰
درود بر خانم آسوپار
متین، محترمانه، پرمغز و پخته.
خدا قوت (3503675) (alef-13)
 
جلیلی
۱۳۹۴-۱۱-۰۹ ۲۳:۴۸:۰۷
شوخی میفرمایید؟؟؟!!!! (3506044) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۱۷:۳۹:۰۸
تصمیم گرفتن برای دیگران آخرش همین می شه (3503679) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۱۸:۰۷:۵۴
فقط این یک بام ودو هوا را نمیدونیم چه جوری قبول کنیم . چند روز قبل مایلی کهن با بی بی سی مصاحبه کرد . یک نفر ایراد نگرفت خودش هم اومد وتو یکی از سایتها اعلام کرده بود که حیف شد بیشتر باهاشون حرف نزدم . چون خودی بود نه واکنشی نه هجمه ای نه اعتراضی ونه چیز دیگری . ولی این بنده خدا را دق میدن از بس گیر میدن . اگه کار بدیه برا همه بده . اگه خوبه برا همه خوبه . اینهمه دوگانگی دیوانه کننده است . (3503727) (alef-13)
 
ایرانی
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۱۸:۴۶:۴۹
چقدر خط قرمز برای ما ترسیم شده ادم احساس خفگی میکنه. خدایا یک نفس عمیق نسیب ما بگردان امین. (3503823) (alef-13)
 
انسان
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۲۱:۵۱:۰۰
خانم اسوپار جای تاسف دارد.همه چیز را به سیاست ومیل خود گره نزنیم. (3504099) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۲۲:۱۶:۲۰
شما اگه عرضه دارید مشکل رعایت ظلم به ده میلیون ایرانی اصلاح طلب رو حل کنید. (3504138) (alef-17)
 
مهدس جنت روستایی
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۲۳:۰۸:۰۶
اقای سالار عقیلی مختارند مصاحبه کنند مگر این بنده خدا چی گقته که بعضیا بر علیه اش موضعه گرفتن بابا ول کنید فقط منتظر یه سوزه هستید. (3504222) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۸ ۲۳:۱۸:۱۲
این جنجال ها برای ترساندنه
هم نگران قهرشن و هم نگران تکرارش توسط عقیلی و دیگران (3504234) (alef-17)
 
sam
۱۳۹۴-۱۱-۰۹ ۰۱:۳۳:۳۸
با سلام
با سپاس از سرکار خانم کبری آسوپار که به زیبایی هر چه تمام تر این موضوع را موشکافی نمودند. (3504449) (alef-17)
 
برنا
۱۳۹۴-۱۱-۰۹ ۰۶:۵۴:۴۴
با سلام
1- نکات حق، به جا و متناسبی بود که نشان دهنده تحلیل درست جایگاه ها و روابط، اصول و فروع از یکدیگر توسط نویسنده مقاله دارد.
2- دوستان منتقد دوگانگی، خواهش می کنم به تفاوت رسانه خارجی که اصولا برای کشور خودش و برای این، لازم باشه علیه کشورهای دیگران کار می کنه و رسانه ای که اصولا برای تخریب فرهنگ و دولت یک کشور شکل گرفته و تنها برای مخاطبین ایرانی پخش میشه و نه مخاطبین خارجی، دقت کنند.

امیدوارم بیشتر برای انتقاد تأمل کنیم و بیشتر بشنویم و فکر کنیم، دنیا و عقبی تو همین شنیدن و تعقل هست:
لو کنا نسمع او نعقل ما کنا فی اصحاب السعیر(سوره مبارکه ملک(تبارک))
اگر چنانچه می‌اندیشیدیم یا تعقل می ورزیدیم؛ در زمره اصحاب آتش قرار نمی گرفتیم. (3504541) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۹ ۰۸:۴۵:۰۵
باز این نویسنده دست بقلم شد و اراجیف نوشت (3504596) (alef-17)
 
مهشيد قاسمي
۱۳۹۴-۱۱-۰۹ ۱۰:۰۰:۳۰
واقعا كه متاسفم .... كاري به جبهه گيري شبكه من و تو ندارم ولي اين مصاحبه را ديدم و ايشان نه تنها هيچ حرف سياسي نزدند بلكه زماني كه مجري خواست فضاي ايران را بسته مهرفي كند براي اجراي كنسرت به خوبي از شرايط دفاع كردند.... واقعا متاسفم كه با اين جبهه گيريها باعث ميشويد هنرمندي ناخودآگاه به سمت ضد انقلاب كشيده شود (3504673) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۹ ۱۱:۵۶:۰۱
از ایشان بعید بود با اعتبار خود که از مردم و فرهنگ ایرانی گرفته به اعتبار دشمن شناخته شده نون قرض بدهد
آقای هنرمند اصلا تو خوب ولی اعتباری که مردم به تو دادند خرج دشمن آنها کردی
حداقل تا کمر جلوی ملت خم شو و عذر خواهی کن و برائت بجو
نباید ابزار اعتباری دشمن میشدی از تو سوء استفاده شد اشتباه کردی
به نظر من قانون در کشور ما برای این نوع سهل انگاری ها باید قاطع عمل کند تا تکرار ناپذیر شود و اگر نه یک الگو خواهد شد (سوای محبوبیت یا اشتباه غیر عمدی وی) (3504821) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۹ ۱۸:۲۱:۴۰
تاسف نه در مصاحبه با رسانه خارجی است تاسف در اینه که سلار خان که مرد خانواده و مردانگی و پهلوانی است چطور یا چند هم جنس باز هم کلام شده و همدم شده که کثیفی و زذالت شان دنیا را برداشته ؟؟؟!! (3505459) (alef-17)
 
فارض
۱۳۹۴-۱۱-۰۹ ۱۹:۳۸:۳۲
چه عجب ؟! اولين باره كه كبرى خانوم براى شخص مقصر تقاضاى اشد مجازات نكرده ، باز خدا پدرشو بيامرزه ولى چيزى كه باعث تعجب من و بقيه شده اينه كه حاج خانوم در منزلشون ماهواره دارند يا محل كار ؟ (3505611) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۹ ۲۰:۱۴:۰۵
صدا و سیما دید که اگر عقیلی را هم از دست بدهد دیگر هیچ کس برایش نمیماند برای همین مجبور به اغما (3505672) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۹ ۲۲:۱۹:۵۹
پس با این استدلال با کسانی هم که به آمریکا دشمن اصلی اسلام و ایران می روند باید همین رفتار و برخورد را کرد. (3505891) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۹ ۲۲:۳۰:۲۷
خواهش میکنم کاری نکنید که اقای عقیلی مثل استاد شجریان با تلویزیون صدا و سیما ,قطع ارتباط کنند (3505899) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۱-۰۹ ۲۲:۵۳:۲۲
منو تو یک شبکه بهایی صهیونیستی است که ایرانیهای ساکن در دورترین روستاها نیز ازان اگاهی دارند ولی اینکه سلار جان وهمراهانش اطلاع نداشتن دور از ذهن نیست این ادعا مثل ادعای بعضی گاندیدای خبرگان میمونه که مگه من نمیدانستم که باید امتحان بدهم وباید دعوت نامه برایم میفرستادن خوب نه اینکه برای تمام دانشجویان ومحصلین این مملکت موقع امتحان دعوتنامه مفرستن از اینرو ایشان اینگونه بیان کرده نه اینکه خدای ناکرده کسی فکر کنه که ایشان خودشان را تافته جدا بافته بداند وبه دنبال سهم خواهی باشد خدا ان روز را نیاره ایشان قصدش خدمت به مردمه بس........... (3505936) (alef-17)
 
احسان
۱۳۹۴-۱۱-۰۹ ۲۳:۵۸:۵۳
یه عده مانکن و شو من جمع شدن شبکه زدن برای بی حیا کردن جوونا.چطور سالارخان قدرت تشخیص بی هویتیه اونارو نداره؟؟؟!!!بعید به نظر میرسه.ولی من به شخصه صداشو دوست دارم تا جایی که هم صدا با بی حیاها نشه. (3506064) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۰ ۰۰:۰۸:۱۷
یک هنر مند واقعی نه هیچ حکومتی و با هیچ حکومتی همراه نیست

او باید با مردم و مخاطبان خود همراه باشد

بنابراین اگه شما از شبکه من و تو مشکل دارید مردم مشکل ندارند
نبابراین شما خود را همراه مردم کنید تا خیالتان راحت باشد نه اینکه مردم را همراه خود کنید

در ضمن شما حق ندارید به دیگران بگویید اشتباه میکنند شما تنها وظیفه دارید به خودت بگویی اشتباه میکنی (3506083) (alef-17)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۰ ۱۴:۱۱:۲۰
شبکه من و تو یه شبکه هدف دار جهت دشمنی با جمهوری اسلامی است این حرف درستی است ولی اگه جامع و بدون قرض بررسی کنیم عقیلی در نوک خاکریز دشمن جمهوری اسلامی پرچمش را افراشته این که هنر میخواهد باید تشویقش هم بکنید
ولی خودمونیم این شبکه معاند عجب سر گرمی های به روزی برای مستضعفین ایران درست کرده و تو دلشون جا خوش کرده
بدتر از همه کپی کاری های صدا و سیما از این شبکه است که کوس رسوایی تلویزیون جمهوری اسلامی را به اسمان هفتم رسانده (3507575) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۱ ۱۵:۱۰:۱۸
بعضی هایمان چرا متوجه نیستیم ؟! مسئله ، مسئله عقیلی تنها نیست . مسئله خط شکنی است ، حرمت شکنی است ، حساسیت زدایی است .
اگر حالا ، برخورد مناسب و لازم با عقیلی فریب خورده بشود ، تا مدتی قضیه منتفی است اما اگر با وساطت ساده لوحان و کوته بینان و حمایت پشت پرده رفقای قافله که شریک دزدند ، در برخورد با عقیلی فریب خورده اندک کوتاهی بشود آنوقت ای اغاز یک موج است . فردا دیگر دیر است .
امروز شاید با یک بیل خاک بشود جلو حادثه را گرفت اما اگر سادگی کنیم ، فردا با پیل هم نمی شود جلوی سیل را گرفت.
البته به نظر بنده بهترین کسی که می تواند روی ماجرا نقطه پایان گذاشت ، خود خود ما مردم هستیم . وقتی عقیلی و امثال او بفهمند که با چنین اشتباهی باید هزینه مردمی کارشان را بپردازند ، آنوقت بر اساس قاعده سودو زیان خودشان مراقب رفتارشان خواهند بود.
امثال عقیلی فرزند این ملتند ، هرچه دارند از مردم است ، اگر ببینند که مردم از کارشان خوششان نیامده ، انوقت حساب کار دستشان می آید .
به عبارتی تنبیه والدین نه از روی دشمنی است بلکه از روی دلسوزی و نگاه مصلحانه است . (3510966) (alef-13)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.