توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 397079
ثروتمندترین برندهای جهان کدامند؟
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۵
کارشناسان بر اساس یک بررسی جدید بار دیگر اپل را به عنوان ثروتمندترین برند جهان در سال ۲۰۱۶ میلادی برگزیدند.

به گزارش فارس، این روزها کالاهای الکترونیکی بیش از دیگر انواع محصولات مورد توجه مردم جهان قرار می‌گیرند و همین مسئله باعث شده است شرکت‌های فعال در عرصه فناوری بیش از دیگر رقبای جهانی درآمد کسب کنند.

نشریه فوربز بر اساس آخرین بررسی‌های جهانی خود لیست ارزشمندترین و ثروتمندترین برندهای جهان را برای سال ۲۰۱۶ میلادی منتشر کرد و بر اساس آن توضیح داد برای سیزدهمین سال متوالی میزان درآمدهای فصلی اپل افزایش یافته است تا این شرکت رتبه نخست لیست مذکور را به خود اختصاص دهد.

لیست ارزشمندترین برندهای جهانی در سال ۲۰۱۶ میلادی به ترتیب زیر اعلام شده است:

1- شرکت اپل – ارزش برند: 154.1 میلیارد دلار – درآمدهای برند: 233.7 میلیارد دلار – هزینه سالانه شرکت برای تبلیغات: 1.8 میلیارد دلار – حوزه فعالیت: فناوری

2- شرکت گوگل – ارزش برند: 82.5 میلیارد دلار – درآمدهای برند: 68.5 میلیارد دلار – هزینه سالانه شرکت برای تبلیغات: 3.2 میلیارد دلار – حوزه فعالیت: فناوری

3- شرکت مایکروسافت – ارزش برند: 75.2 میلیارد دلار – درآمدهای برند: 87.6 میلیارد دلار – هزینه سالانه شرکت برای تبلیغات: 1.9 میلیارد دلار – حوزه فعالیت: فناوری

4- شرکت کوکاکولا – ارزش برند: 58.5 میلیارد دلار – درآمدهای برند: 21.9 میلیارد دلار – هزینه سالانه شرکت برای تبلیغات: 4 میلیارد دلار – حوزه فعالیت: نوشیدنی

5- شرکت فیسبوک – ارزش برند: 52.6 میلیارد دلار – درآمدهای برند: 17.4 میلیارد دلار – هزینه سالانه شرکت برای تبلیغات: 281 میلیون دلار – حوزه فعالیت: فناوری

6- شرکت تویوتا – ارزش برند: 42.1 میلیارد دلار – درآمدهای برند: 165.1 میلیارد دلار – هزینه سالانه شرکت برای تبلیغات: 3.6 میلیارد دلار – حوزه فعالیت: خودروسازی

7- شرکت آبی‌بی‌ام – ارزش برند: 41.1 میلیارد دلار – درآمدهای برند: 81.7 میلیارد دلار – هزینه سالانه شرکت برای تبلیغات: 1.3 میلیارد دلار – حوزه فعالیت: فناوری

8- شرکت دیزنی – ارزش برند: 39.5 میلیارد دلار – درآمدهای برند: 28 میلیارد دلار – هزینه سالانه شرکت برای تبلیغات: 2.6 میلیارد دلار – حوزه فعالیت: فیلمسازی

9- شرکت مک‌دونالد – ارزش برند: 39.1 میلیارد دلار – درآمدهای برند: 82.7 میلیارد دلار – هزینه سالانه شرکت برای تبلیغات: 719 میلیون دلار – حوزه فعالیت: تغذیه

10- شرکت جنرال الکتریک – ارزش برند: 36.7 میلیارد دلار – درآمدهای برند: 92.3 میلیارد دلار – حوزه فعالیت: لوازم کاربردی

 
کلمات کلیدی : برند، گوگل، مایکروسافت، اپل
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.