نظر منتشر شده
۲۵۵
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 171998
تجمع موافقان و مخالفان فیلم «من مادر هستم» در مقابل وزارت ارشاد+ عکس
بخش داخلی الف، 11 آذر 91
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۳۳
صبح امروز در پی فراخوان عمومی انصار حزب‌الله، تجمع اعتراض‌آمیزی به خاطر اکران فیلم «من مادر هستم» روبه‌روی ساختمان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بهارستان برگزار شد.

در ادامه تجمع جمعی از انصار حزب‌الله، نماینده این تشکل پشت تریبون آمد و پس از قرائت قسمتی از وصیت‌نامه امام‌خمینی(ره) خطاب به جمع گفت: ما در ایام محرم هستیم و در ایام شهادت امام حسین (ع) شهید جاودانه نهی از منکر، تحصن خود را آغاز می‌کنیم. ما با ترویج منکرات در سینما مخالفیم و تا ابطال پروانه نمایش فیلم جیرانی به کار خود ادامه می‌دهیم.

سخنگوی معترضین در ابتدای این تحصن که از ساعت 11 آغاز شد، با تاکید بر اینکه تا زمان ابطال پروانه نمایش‌های فیلم‌های مروج خیانت این تحصن ادامه دارد‌، بیانیه‌ای را قرائت کرد که بخش‌هایی از آن بدین شرح است: « در ماه متبرک محرم با هدف مقابله با روند افسار گسیخته اشاعه منکرات از سوی سازمان سینمایی تحصن خود را آغاز و بنا بر بند میم وصیت‌نامه حضرت امام (ره) این عمل را مصداق نهی از منکر می‌دانیم.مسئولانی که مقامشان بر خون شهدا بنا گشته اما اکنون امکانات نظام اسلامی را در جهت ترویج منکرات به کار گرفته‌اند بدیهی است اعتراض مسلمانان متعهد تا توقیف و ابطال همه مجوزهای فیلم‌های مروج خیانت ادامه خواهد داشت.»

آنها در ادامه شعارهایی را در جهت مقابله با سینمای ضد اسلامی سردادند، «این سینما مروج فساد است» ،‌«تعطیل آن برای ما صواب است» ،‌«کو عفت‌، کو غیرت مسئولین فرهنگی،‌ خجالت» ،«این سینمای فاسد تعطیل باید گردد»،«آن مسئول بی غیرت تعویض باید گردد» انصار حزب‌الله با سر دادن شعار‌هایی مثل «نماینده مجلس، نظارت، نظارت»، «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد»، «حزب‌الله بیدار است، از ابتذال  بیزار است»، «این سینما مروج فساد است، تعطیلی‌اش برای ما ثواب است» و «ما اهل کوفه نیستیم، پول بگیریم بایستیم» تعدادی از شعارهای انصار حزب الله بود.



در مقابل در این تجمع جمعی از سینماگران و موافقان اکران فیلم «من مادر هستم» در دفاع از این وزارتخانه در مقابل آنها حاضر شدند که چهره‌هایی چون حبیب‌ کاوش سخنگوی شورای صنفی نمایش، علی سرتیپی، خسرو امیرصادقی، رضا رخشان، عبدالله علیخانی ، سیدضیاء هاشمی،سیدجمال ساداتیان، نازنین مفخم، فرهاد اصلانی (بازیگر «من مادر هستم»)، سعید سهیلی و غلامرضا موسوی (تهیه‌کننده «من مادر هستم»)‌ در میان آن‌ها دیده می‌‌شد و با سر دادن شعارهایی چون  «سینما سینما حمایتت می‌کنیم» و «وزیر باغیرت حمایت حمایت»،  با شعار«خوارج، خوارج، حیا کن، سینما را رها کن»، «الله اکبر، خامنه‌ای رهبر»، «جیرانی، کاهانی حمایتت می‌کنیم»، «خوارج، نیرنگتان دیگر اثر ندارد» و «هنرمند بیدار است، از خوارج بیزار است» حمایت خود  را از این فیلم سینمایی اعلام کردند.




شعارهای مقابله‌ای معترضان و همچنین سینماگران به حدی رسید که گاه با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند، ضمنا انصار حزب الله تاکید داشتند که تا لغو مجوز و پایان اکران فیلم‌ها تحصن خود را ادامه می‌دهند. سرانجام سینماگران حاضر هم با انتشار بیانیه‌ای تجمع را ترک کردند و یک ساعت بعدتر هم انصار حزب‌الله متفرق شدند.

غلامرضا موسوی تهیه کننده فیلم «من مادر هستم» نیز که در این تجمع حضور داشت گفت: «مقام معظم رهبری بارها حکم به آرامش داده‌ و فرموده‌اند که فضا قبل از انتخابات متشنج نشود، ولی بعضی‌ها بر خلاف این توصیه دارند آن را گل‌آلود می‌کنند تا ماهی‌های خود را بگیرند و با رقبایشان تسویه حساب سیاسی کنند.»

از سوی دیگر وزیر ارشاد در جدیدترین اظهارنظرش درباره‌ی اعتراض برخی گروه‌ها به اکران بعضی فیلم‌ها گفت: از نقد استقبال می‌کنیم اما باید در محیط منطقی بحث شود و فضا به سمتی برود که خود تهیه کننده و کارگردان جوابگوی نقدها باشند البته ما هم وظیفه نظارتی خود را انجام می‌دهیم. 

سید محمد حسینی بدون نام بردن از فیلم خاصی، تصریح کرد: در برخی فیلم‌ها وقتی می‌خواهیم نشان دهیم شیوه زندگی برخی خانواده‌ها اسلامی نیست باید نشان داد چه تخلفات و روابط نامناسبی دارند که منجر به بن‌بست‌هایی در زندگی آنها می‌شود. گاهی فیلم می‌خواهد به موضوعی اشاره کند و بعد تبعات منفی آن را بیان کند که این برای جامعه پند آموز است، لذا جامعه سعه‌ صدر داشته باشد البته چارچوب ها باید رعایت شود.

نکته قابل توجه این که جزء در دقایقی هیچ کدام از مسئولان وزارت ارشاد جلوی درب این وزارتخانه حاضر نشدند.  همچنین یکی دیگر از سخنگویان انصار حزب الله ضمن مقایسه تلویحی بین سید محمد حسینی وزیر فعلی و مهاجرانی وزیر اسبق ارشاد چنین رفتارهایی را از سوی وزارت ارشاد محکوم کرد.

بنابراین گزارش اهالی سینما که خود را سینه سوختگان سینما دانسته اند بیانیه ای صادر کردند.
در بخشهایی از این بیانیه آمده است:
-ما اهالی سینه سوخته سینما، با گردهمایی در مقابل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مواجهه با گروهی که خود را انصار می‌نامند و با الفاظ رکیک از مسئولان فرهنگی و سیاسی نام می‌برند اعلام می‌داریم:

-اگر کسی راجع به فیلمی اعتراض دارد نباید در کف آسفالت خیابان به فحاشی به مسئولان و دیگران به آن بپردازد.

- ما اعتقاد داریم اعتراض برابر چند فیلم فقط یک بهانه است و بیشتر اهداف سیاسی را دنبال می‌کند.

- ما اهالی سینما تا افشای این حقیقت خودجوشانه در این صحنه باقی خواهیم ماند.

درپی این اتفاقات؛ مهدی عظیمی میرآبادی سرپرست شورای نظارت و ارزشیابی از اعمال اصلاحاتی در فیلم، بدون پائین کشیدن «من مادر هستم» از اکران خبر داد. این مسئول سینمایی با اشاره به تغییر در پایان‌بندی فیلم «من مادر هستم» گفت: البته فیلم از اکران پائین کشیده نخواهد شد و به مرور اصلاحاتی را که قرار است صورت گیرد بر روی همه نسخه‌های فیلم اعمال می‌شود عظیمی در خصوص چگونگی این اصلاحات گفت: این تغییر و اصلاحات به صورت جزئی به تهیه‌کننده اعلام می‌شود و تهیه‌کننده موظف است ایرادهایی که در پایان‌بندی فیلم وجود دارد را بر طرف کند. وی تاکید کرد:  این تصمیم برای برطرف شدن سوءتفاهم هایی که درباره فیلم به وجود آمده گرفته شده است.

این در حالیست که آئین افتتاحیه نمایش فیلم سینمایی «من مادر هستم» به کارگردانی فریدون جیرانی چهارشنبه شب در سینما آفریقا برگزار شد. در همین رابطه مهر امروز تصاویری از این مراسم منتشر کرده است؛ در این عکس ها جمعی از بسیجیان و اعضای انصار حزب الله در حال جر و بحث با جیرانی در حاشیه اکران این فیلم هستند. انصار حزب الله ایران دیروز نیز در بیانیه‌ای با اشاره به اتمام مهلت ضرب الاجل لغو مجوز این فیلم و عدم واکنش ارشاد در برابر این خواسته، از مردم برای شرکت در تحصن در مقابل سازمان سینمایی دعوت کرد.

باران کوثری، حبیب رضایی، هنگامه قاضیانی، فرهاد اصلانی، پانته‌آ بهرام و امیرحسین آرمان در «من مادر هستم» بازی می‌کنند که از چهارشنبه پیش در سینماها اکران شده است. داستان درباره یک خانواده‌ طبقه‌ متوسط است که در شرایط بحرانی به بررسی و ارزیابی زندگی خود می‌پردازند.

 

مجتبی حیدری

کلمات کلیدی : تجمع موافقان و مخالفان فیلم «من مادر هستم»
 
مهر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۵:۴۳:۵۵
خیلی جالبه این آقایون معترض همچین کم امکانات ندارن چرا خودشون یه فیلم نمیسازن تا الگوی دیگران بشه . یادم میاد وقتی فیلم آژانس شیشه ای ساخته شد یکی از دوستانمان که از انصار حزب الله شهرمون هست میگفت یقه حاتمی کیارو گرفتم و گفتم مردک این بود تصویر ما بچه جبهه ای ها . بهش گفتم دوست عزیز زیاد جوش نزن تا حالا ما تصویر خودمونو ارائه دادیم حالا ببین دیگران چی مارو دیدن اینکه ناراحتی نداره چه بسا من و شما به نظر خودمون بهشتی باشیم ولی با حساب کتاب خدا یه چیز دیگه باشیم الانم تنها چیزی که میتونم به دوستان معترض بگم اینه که گر میتوانی خودت بستان و بزن (1035172) (alef-1)
 
dovoud
United States
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۷:۱۱:۰۴
وقتی سیستم به امثال آقای سلحشور امکان ساختن فیلم را می دهد و امکانات مالی برایشان فراهم می کند و ایشان سینما را فحشا خانه می نامد و حکم اعدام صادر می کند و به جای برخورد جدی و طرد اینگونه افراد از بدنه سینما به عکس از او حمایت می شود از بقیه چه انتظاری دارید واقعا تاسف آوره چطور اینگونه افراد به راحتی کنسرت بر هم می زنند و برای اکران فیلم تصمیم می گیرند و ... و کس هم جلودارشان نیست ! (1035308) (alef-1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۹:۵۶:۳۹
کاری به این موضوع ندارم ولی موندم که کشور عجیبی هستیم بزرگان فلاسفه و دانشمندان رو به همین اسم کشتیم و مانع از رشد کشور شدیم هرکی اومد یه کم فکر کنه به اسم اصول له اش کردیم و این کار ادامه داره
ما هیچ وقت روی سعادت رو نمیبینیم چون سعادت نتیجه شعور و شخصیت یه ملته این چیزهایی هم که داریم ارثیه به جا مونده از بزرگان و شهداست
اف بر این مردم... (1035521) (alef-1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۰۷:۳۱:۲۷
برادر من دلیلش ان است که ما هیچوقت آنچنان به اصول هم پایبند نیستیم. جلوه نمایی ظواهر ما را اقناع می کند. به همین دلیل است که به قول شما به نام اصول مانع رشد دیگران می شویم. هیچوقت ننشستیم بررسی کنیم محرم و صفر که تمام شد ورای علم و کتل راه انداختن چقدر حسینی شدیم. به نسبت عزاداری هامان آیا رفتارمان درست شده؟ نه! به ظواهر چسبیدیم و این واسه مون کافیه. بنابراین خود اصول مشکلی ندارند اما مدعیان اصول گرایی در بند ظواهر جا ماندند. (1035889) (alef-1)
 
علی
۱۳۹۱-۰۹-۱۳ ۱۱:۴۱:۰۳
یک نکته که معمولاً فراموش میشه اینه که اگه این دوستان ارزشی فقط می تونستند تظاهرات کنند و یا در صدا و سیما تمام وقت بر علیه یک فیلم صحبت کنند و امکان اقدام عملی مثل پایین کشیدن فیلم از پرده را نداشتند شاید می تونست بزرگترین تبلیغ برای فیلم بشه حتی اگر موافقان این فیلمها حتی یک لحظه هم امکان دفاع از خودشون را نداشته باشند. (1037702) (alef-1)
 
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۰۸:۱۷:۰۳
دوست عزیز این مردم همانها هستند که بچه هایشان را خالصانه برای شهادت تقدیم کردند که شما همین قدر را هم از خون آنها می دانید پس بی انصافی نکن نگو اف بر این مردم چرا مردم ؟ اف بر این مسئولین (1035918) (alef-1)
 
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۰۹:۳۳:۳۰
نخبه کشی - سیستمی که استعمارگران پیاده کردن بدون دخالت مستقیم !! و یه عده ادم بی سواد و صرفا عامی که تحریک شده ان ها بودن کسانی که فکر و تفکر رو تعطیل کردن و یه حرفی تو ذهنشون حک شده و 100 سال هم باشه براساس اون عمل می کنند و نمی دانند که هر حرفی بر اساس زمان خودش باید سنجیده بشه خود این افراد یا مراد هاشون هر کثیف کاری و دزدی بخواهند انجام می دهند بعد کسی بخواد افشا گری کند می گویند حرفتون اشتباه و دروغ هست چون بر مبنای حرف امام( که فکر نمی کنم اعتقادی هم به ایشون داشته باشن) هر حرفی که دشمنان خوششون بیاید اشتباه هست!! .- این افراد اعتبار امام رو با این رفتارشون به بازی گرفتن و دارند از بین می برند واقعا خدا شفای عاجل بهشون عطا بفرماید (1035996) (alef-1)
 
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۱۵:۰۴:۰۲
واقعا عجیبه که مروجین بی عفتی رو در اجتما با بزرگان و دانشمندان و فلاسفه قیاس می کنید. کلا برای من قابل درک نیست که چطور خودمون از انحطاط خودمون حمایت می کنیم... آیا غربی هایی که شما اونها رو بت فرض می کنید از بی عفتی و فحشاء در جامعه خودشون سودی دیده ان؟ بحث تحجر یک چیزه بحث غیرت دینی چیز دیگری... اولی مانع پیشرفت است دیگری ضامن پیشرفت و مانع انحراف... حالا اگه قرار شد هر کسی رو که به ناشایستگی ها اعتراض می کنه با مغول هایی که کتابخانه آتش می زدند مقایسه کنید، مطمئن باشید که به جایی نمی رسید. از این جا مانده و از آنجا رانده میشیم...

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا... (1036522) (alef-1)
 
آریوشن
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۲۰:۳۵:۳۷
شایدگمان برده‌اید وجود افرادی همانند شما لازم و بایسته است.با روشنگری بدون اغراض و کینه و حقد می‌توان همه جهات را دید و دریافت. سخن سلحشور را دُرست التفات ننموده‌ای و حُکم پی در پی صادر می‌فرمایید. سخن آن ارجمند بسیار آشکار است.شاهد و گواه آن سخن در نزد اهالی سینما بی کران است. (1035566) (alef-1)
 
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۰۹:۳۵:۳۱
میشه شما سخن سلحشور را برای ما ترجمه بفرمایید!! البته اگه میشود معنی ارجمند رو هم بیان کنید!! (1035999) (alef-1)
 
Sweden
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۲۲:۱۹:۵۹
نابود باد مخالف من!!! (1035696) (alef-1)
 
عقل و اندیشه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۰۹:۱۸:۵۱
نابود باد گرانی ، نابود باد آلودگی هوا ، نابود باد هرج و مرج ، نابود باد ظلم وستم ، نابود باد رانت خواری ، نابود باد فساد مالی و اداری (1035982) (alef-1)
 
Netherlands
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۰۵:۱۲:۳۲
ببخشید اونوقت فیلم " یک خانواده محترم" که تمام ارزش ها را به سخره گرفت و ملت ایران را بعضا یک ملت وحشی نشون داد با حمایت صدا و سیما صورت نگرفت؟
چرا شانتاژ خبری میکنی که سیستم به آقای سلحشور امکان ساختن فیلم را می دهد! (1035865) (alef-1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۷:۳۱:۰۱
اتفاقا من نظر دیگه ای دارم حق امثال جیرانی اینه که این دوستان ارزشی فیلمش و بکوبن. اونزمان که اینها داشتن فیلم های دیگه رو الکی می کوبیدن این آقای جیرانی داشت چیکار می کرد. این یک واقعیت که شما روشن فکر نیستی دوست عزیز و مطمئن باش تو سینمای ما بین شما و امثال جعفر پناهی عزیز از زمین تا آسمان فاصله است(روشن فکر بودن یه افتخاره و نصیب هر کسی نمیشه). شما جزء اون قشر آدمهایی هستی که می خواستی یه جوری خودت و بچسبونی به به سینمای قدرت که همچین ضرب شصتی نشون دادن که کلا قیج شدی اساسی. از اون مونده از اینور رونده. شما اهای فرهیخته سینما اول باید اینو یاد بگرید که صداتون نه فقط برای منافع خودتون که برای حقیقت بلد بشه. (1035345) (alef-1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۲۰:۲۴:۰۲
دلم براي جعفر پناهي واقعا تنگ شده. هر جا باشه خدا نگهدارش باشه. (1035556) (alef-1)
 
آریوشین
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۲۰:۴۳:۴۲
از فرصت طلبی که اشارت داشتید با شما هم‌اندیشم.اما شما هم روشنفکری را به درستی در نیافته‌اید و افتخار نداشته را بدانان به رایگان هبّه نفرمایید. آن عزیزی که نام بردید شاهد دیگری از یک روشنفکرِ فرصت طلب است.ایشان به نسبت خدماتش هواداران ویژه خودش را دارد. فرصت طلبی و ابن‌الوقت بودن و سفارشی ساختن فیلم برای بیگانه نیز کم از آن گناه که اشارت داشتید ندارد. (1035574) (alef-1)
 
United Kingdom
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۱۱:۰۹:۴۵
ببخشید مملکت از جانب کارهای شما اینقدر صمده خورده که مردم هیچ حقی رو برای شماقائل نیستند . فرصت طلبها اونهایی هستن که یک فیلم این مدلی رو ابتذال میدونن ولی چشمشون رو روی بسیاری از پلشتی های جامعه که توسط اربابان قدرت داخلی در حال وقوع است میبندند تا چیزی از این خان نعمت نصیب خودشان شود وگرنه توهین آمیز تر یک فیلم ظلم اقتصادی هست که امروز به مردم میشود و همه ساکتند . چرا جلو ساختمان بانک مرکزی یا وزارت اقتصاد از این تجمعات به خاطر ضرر و توهینی که به مردم شده تجمع نمیکنید ؟ (1036101) (alef-1)
 
موافق فیلم من مادر هستم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۲۱:۰۶:۳۰
من موافق ( فیلم من مادر هستم ) هستم و فقط جهت اطلاع از اینکه بند < م > وصیت امام چیه رفتم دنبالش و پیداش کردم / گفتم شاید شما هم علاقه داشته باشد بدونید بند م چی هستش.
امام در بند م وصیت نامه میگویند :
.
.
> (1035598) (alef-1)
 
فروغ
United States
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۰۰:۴۸:۵۶
پیدا کردن بند (م)وصیت نامه کار سختی نیست درگوگل جستجو کنید .اما بهتر نبود خود شما برای سهولت کاردوستان به جای خط ونقطه دو سه جمله مفید ومختصر در مورد بند مذکور توضیح میدادید؟ (1035843) (alef-1)
 
Hungary
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۱۳:۲۲:۵۸
ای کاش تمام حرفهای امام را میرفتی یاد میگرفتی (1036333) (alef-1)
 
شایان
United States
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۰۷:۰۹:۱۵
مهم نیست که جیرانی که بوده و چه کرده، مهم اینه که شما طرف سیستم سانسور رو نگیری. سانسور علیه هر کسی مذمومه، چه جیرانی، چه پناهی ، چه ده نمکی (1035880) (alef-1)
 
مرتضي
Turkey
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۸:۲۶:۵۳
گاهي اوقات برخي فيلمسازها به منتقدان مي گويند تا حالا خودت يه فيلم ساختي كه نقد ميكني. داداش هر كس كاري داره. اين دوستان به نقض مسائل شرعي در فيلم اعتراض دارند. داعيه فيلمساز بودن هم نديدم داشته باشند. (1035407) (alef-1)
 
مسلمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۰۱:۵۸:۴۷
من بعید میدانم خیلی از این دوستان ملقب به انصار به خصوص خواهران انصاری این فیلم را دیده باشند.واینکه به چیز اعتراض دارن مشخص نیست.دید آنها از اسلام وانقلاب یک دید سطحی شعارزده بدون عمل است.جالب است که امام چماعت گروه موافقان آقای سهیلی کارگردان گشت ارشاد یکی از جانبازان جنگ است ولی بسیاری از انصاریها حتی جنگ را بازی هم نکرده اند و الان مدعی اسلام و انقلاب وخون شهیدان هستند. (1035854) (alef-1)
 
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۰۹:۴۰:۱۳
درست می فرمایید هر کس کاری داره کار دوستان انصار هم فقط اعتراض کردن هست مشکل دوستان انصار این هست که فکر می کنند با لاپوشانی و پاک کردن صورت مسئله می تونند مسئله رو حل کنند البته بعید می دونم دنبال حل کردن هم باشند بلکه می خواهند اصلا مسئله ای وجود نداشته باشد و همش تعریف و تمجید باشد !!!!!!!!!! چون فقط این دوستان حق اعتراض کردن دارند!! (1036007) (alef-1)
 
رضایی
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۸:۵۲:۰۵
کاش صدنفر در این کشور غیرت داشتند یک تجمع علیه آلودگی هوا برگزار میکردند.خدا شاهده آلودگی هوا امروز در حد فاجعه بود.میرفتی بیرون مثل اینکه رفتی توی یک پارکینگ که توش ده تا ماشین با روغن سوزی داشتند گاز میدادند.اگر دلسوزی در این کشور باشه باید اولویت اولش حل این مسئله باشه.آدم اول باید زنده بمونه بعدش ببینیم چه فیلمی خوبه یا بده.خدا فقط میدونه امروز هوا با چه شدتی آلوده بود. (1035441) (alef-7)
 
علی
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۲۲:۱۸:۰۳
کاش صد نفر غیرت داشتن علیه گرونی ها تجمع میکردن.البته اگر مجوز داده شود و انصار حزب الله بگذارد! (1035694) (alef-1)
 
ciavash
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۲۳:۵۷:۰۰
کاش صد نفر غیرت داشتن علیه ماشینهای بی کیفیت ایران خودرو و سایپا تجمع میکردند البته اگر مجوز داده شود و حزب الله بگذارد! (1035820) (alef-1)
 
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۱۷:۳۵:۴۲
كاش صدنفر غيرت داشتند عليه قانون گريزيهاي رييس جمهور و حيف و ميل بيت المال و اختلاسها تجمع مي كردند البته اگر مجوز داده شود و حزب الله بگذارد! (1036742) (alef-1)
 
۱۳۹۱-۰۹-۱۳ ۰۵:۴۴:۵۲
کاش یکصد نفر غیرت داشتن علیه رشوه علیه اینهمه بی لیاقتی مسولان علیه بیکاری علیه گرونی علیه ..... تجمع میکردند (1037370) (alef-1)
 
هانیه
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۰۵:۴۵:۴۷
بله انصار حزب الله مسائل مهمی چون تجمع برای یک فیلم را دارد گرونی چه ربطی به انصار داره 3000میلیارد چه ربطی به کفن پوشان داره 200 نفر فک و فامیلی برن نیویورک چه ربطی به عزیزان خودجوش داره یکنفر .... بعد بگن از ترس مرده چه ربطی به برادران ارزشی داره و........ به قولی این عزیزان فقط جایی غیرتی میشن که ضرر توش نباشه و ادم پشت پرده اش گردنش از مو باریک تر باشه
جواب منمثبت منفی های شماست الف چاپ کن لطفا (1035868) (alef-1)
 
محمد
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۱۰:۵۹:۳۹
خيلي خيلي منصفانه گفتيد... (1036091) (alef-1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۰۷:۳۸:۵۶
تجمع علیه گرونی مجوز می خواد یا اینکه خود برادران انصار حزب ا... صلاح بدونند..حالا کی؟ وقت گل نی!! (1035892) (alef-1)
 
غیب گو
Turkey
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۲۲:۱۱:۴۹
فیلم ساختن دیگه! مختار نامه با بودجه ی هالیوودی! حضرت یوسف با بودجه ی هالیوودی! اینکه چرا اینقدر زود فیلمهای میلیاردی آقایون ارزشی فراموش میشه تقصیر خودشونه که هنر ندارند! فقط بلدند فحش بدن! تنها اثر قابل قبول آقایون به گواه استقبال مردم اخراجی ها بود که در انتقاد از بینش محدوده خودشان بود! من پیشنهاد میکنم بروند یکبار دیگر اخراجی های 1 رو ببینند تا یادشان بیاید تمام ملت با هم شهید دادند و جنگیدند! اینقدر از اسم خانواده ی شهدا استفاده نکنند! (1035687) (alef-1)
 
سرا
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۲۲:۳۶:۰۱
کاشکی این انصاریون غیرتشون برای افت بی سابقه ارزش پول ملی و گرسنه خوابیدن هم وطنان هم کلفت میشد (1035720) (alef-1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۰۷:۴۱:۴۶
مگه پول ملی چی شده؟ ببخشید من خواب بودم (1035893) (alef-1)
 
علی
۱۳۹۱-۰۹-۱۳ ۰۰:۰۶:۳۱
اییییییییییییول ... درود بر این نظر کوتاه مفید و مختصر وهمچین پرمایه .

کاش رگ غیرتشان برایی نقصهای اساسی مملکت باد میکرد . (1037297) (alef-1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۰۹:۲۴:۳۲
انصار حزب ا... این بساط رو راه انداخته به خاطر اینکه موضوع مرحوم ستار بهشتی رو از رسانه ها دور کنه.
به قول حبیب رضائی اینها اگر خیلی غیرت دارن ، این کارها رو در دفاع از زلزله زده ها انجام بدن.

اینها دین رو بازیچه ی مطامع دنیاشون قرار دادن.

این همه موضوع در خصوص مسائل اقتصادی ، اجتماعی ، سیاسی ، زلزله و ... هستش. اینها در این زمان باید به فیلم گیر بدن؟ یا واقعا دنبال تعطیلی سینما هستن و یا اون موضوع قبل که گفتم (1035988) (alef-1)
 
فری
United States
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۰۹:۲۵:۱۸
هیچ دقت کردین که این آقایون انصار و ...... ها
بیشتر برای موضوعات سینمایی و سیاسی قدم به اعتراض و تظاهرات و کفن پوش میشوند !!!!
چرا برای خیابانهایی که شبها فاسد ها در آن ..... میشود آقایون نمیروند و کاری نمیکنند
چرا برای اقتصادی که نیمی از مردم ایران را نابود میکند معترض نمیشوند
چرا برای
چرا برای
راستی چرا همیشه این عزیزان حزب الهی جاهایی میروند که جوونا میخواهند زمانی از عمرشان را در این ایران خوش بگذرانند
همیشه هر جا چند تا جوون دور هم باشند و خوش بگذرانند زودی پیداشون میشه و .....
این همه نابسامانی و عدم مدیریت در کشور بیداد میکنه بهتر است کمی از این غیرت انقلابی را هم در آنجاها هزینه کنین (1035989) (alef-1)
 
United Kingdom
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۱۱:۰۰:۳۶
من موندم الان الحمد الله همه مشکالات و کاستی های کشور حل شده مونده همین سینما ؟ سینما رو که دیگه کسی نمیره که اینقدر جوش میزنین ولی جامعه رو که دیگه همه داریم میبینیم توش چه خبره ، ابتذال هم تو سینما که مال امروز و دیروز نیست ، خدایی این فیلم مبتذله یا فیلمهایی که همه مقدسات و شهدا رو با بوی باقالی و لات بازی به سخره میگیرن و ... .
من موندم تا کی اینا میخوان این بساط رو ادامه بدن و تا کی مسئولین به این افراد به ظاهر طرفدار اسلام میخوان میدون بدن . چرا آقا نوک این افراد رو که دارن به اسم بسیج همه شهدا و جانبازان و رزمنده ها رو مسخره خودشون میکنن نمیچینه ؟ (1036093) (alef-1)
 
دلسوز
Hungary
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۱۵:۲۶:۲۹
ترا بخدا این همه کتاب ادبی و شعر و تاریخی و وقایع ملی و فرهنگی و تازیخی در فرهنگ پارسی و ایرانی داره خاک میخوره و کسی نمیاد ازش فیلم درست کنه و میرن از سناریو خیالی با اسمهای من در آوردی فیلم میسازند ببینید فیلمسازان انگلیسی از کتابهای نویسندگانشان چند رقم فیلم ساختند حیف و حیف و صد حیف (1036553) (alef-1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۳ ۰۱:۱۱:۳۷
همه در برابر قانون مساویند ولی ظاهرا بعضی در برابر قانون مساوی ترند. (1037329) (alef-1)
 
روزبه
۱۳۹۱-۰۹-۱۳ ۰۱:۲۶:۴۷
فيلم ساختن كه!! آقاي ده نمكيشون با اون همه ادعاش فيلم اخراجيها ساخت (1037337) (alef-1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۵:۴۴:۰۲
بیچاره آقای جیرانی با چه آدمهای متحجر و زبان نفهمی صحبت کرده است . اگه من جای ایشان بودم اصلا با این آدمها دهن به دهن نمی شدم اینها مثل قوم خوارج هستند و حرف حساب حالیشان نیست. (1035173) (alef-1)
 
فريدون جيراني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۷:۳۱:۴۱
فيلمم به شدت اخلاقي است. پايش مي ايستم. اگر فيلم هاي ديگر مشكل داشته پاي اين فيلم مي ايستم كه فيلم مشكل داري نيست. اين فيلم نه در مورد زناست، نه در مورد خيانت است، نه اشاعه فحشاست. هيچ كدام از اين‌ها نيست. و حاضرم آدم هاي ديگري كه فيلم را ديدند، از آن مقاماتي كه شما بهشان اعتقاد داريد و بعدا حرف شان را مي شنويم... (1035347) (alef-1)
 
غیب گو
Turkey
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۸:۴۹:۴۰
آقای جیرانی فرق شما با اونها چیه؟ من انصار رو ترجیح میدم! اونها صداقت دارن! اصل قضیه رو نشون همه میدن! اگر امروز جامعه رشد کرده و مثل 20 سال پیش نیست همش رو مدیون انصار هستیم! اونها بودن که چشم ما رو باز کردن! (1035438) (alef-7)
 
غیب گو
Turkey
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۲۲:۰۰:۱۲
فکر کنم منظوره منو هیچکی متوجه نشد!!! متاسفم! (1035661) (alef-1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۰۸:۱۴:۵۸
من متوجه شدم... ميخواي بگي اينا اگه اين رفتارها را نميكردن كه دستشون برا مردم رو نميشد و اگه مردم الان ميدونن با چه جور آدمايي طرف هستن براي اينه كه زياد از اين تجمعات تو اين مملكت برپا شده. (1035915) (alef-1)
 
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۲۲:۳۷:۱۲
شما با فیلتر شکن انصار رو ترجیح میدی اگه برادرا بفهم ک میان دم خونت تجمع ! (1035722) (alef-1)
 
United States
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۰۰:۱۳:۳۹
خیر این انصار انقلابی بعد از انقلاب و فرصت طلب قانون شکن است.
این روش خیانت به کشور است. همه باید امام قاطعانه گفته اند مطیع قانون باشند. تو کی هستی که قانون را قبول نداری.
این فیلم مراحل قانونی خود را گذرانده است باید قاطعانه از آن حمایت نمود. چرا باید برای کسب مجوز فیلم از همه اقشار اجازه بگیرد.
این برای کشور بسیار زشت است. (1035829) (alef-1)
 
ali
Latvia
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۰۹:۵۹:۱۱
بله برادر جامعه ما الان با 20 سال پیش فرق کرده درست می گویید. همین الان قیمت دلار و سکه مرغ و نان برنج با 20 سال پیش مقایسه کردم دود از کلم بلند شد. خیلی پیشرفت کرده ایم در حد 500%!!!!! (1036030) (alef-1)
 
انصار واقعی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۱۰:۰۶:۵۵
سن الله؟ یوخ بابا؟ داداش حالت خوبه ؟ اینا اگه انصار حزب الله بودن که یکبارهم بخاطر اینهمه فساد در دولت شعار میدادن. اما چون خودشونم متهم هستن بیخیال این چیزان و فقط به فیلم و این چیزا گیر میدن . دیگه خیلی وقته دستشون روشده . خود من قبلاً باهاشون بودم ، اما دیدم اینا فقط دنبال منافع خودشونن . بقول حضرت حافظ :گرمسلمانی از اینست که (انصار) دارند - وای اگر درپس امروز بود فردایی) (1036035) (alef-1)
 
لقمان
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۰۹:۵۱:۴۷
بسمه تعالی

با سلام

همیشه منافقان خوداشان را روشن فکر می نامیدند قران در باره منافقان می فرماید (و چون به آنان گفته شود: در زمين فساد نكنيد، گويند: جز اين نيست كه ما اصلاحگرانيم بقره آیه 12 )

همیشه این چنین بوده که به نام روشنفکری دین را به سخره گرفته اند و جامعه را به ابتذال کشیده اند در دوران ما نیز به نام امل بودن چادر از سر زنان ما کشیدند به نام تند رو بودن احکام دین را به سخره گرفتند و به نام روشن فکری فرهنگ غرب را به ما خورانده اند در حالی ما بهترین فرهنگ و کامل ترین دین را که هم برای سعادت دنیا و هم سعادت آخرت ماست داشته ایم و داریم.
سینما در ترویج فرهنگ غربی نقش به سزایی داشته است و افرادی با نام روشن فکری در این سینما فساد را در جامعه ترویج داده اند نمی خواهم بگویم تمام سینماگران ما فاسد هستند آثار شاخص و قابل تقدیری در این سینما وجود دارد اما آنچه از این سینما انتظار می رود این است که در مقطع کنونی که حمله فرهنگی عظیمی علیه ما صورت گرفته است نقش سرباز دشمن را بازی نکنند به خدا قسم که اگر پیشرفت و استقلال را می خواهیم در حفظ ارزش هاست اگر سعادت دنیا و آخرت را می خواهیم در حفظ ارزش هاست.

والسلام (1036019) (alef-1)
 
payam
United States
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۱۵:۴۹:۳۶
در مورد منافق گفتی ، منم بخشی از خطبه حضرت علی رو اینجا میذارم. انصاف داشته باش و تشخیص منافق با خودت البته اگه انصاف داشته باشی!!

بر هر غمى سرشكها افشانده‏اند.مدح و ثنا به يكديگر وام دهند و منتظر پاداشش باشند.اگر چيزى راخواهند ، به اصرار خواهند و اگر مورد ملامت قرار گيرند،پرده درى كنند و اگر داورى‏ كنند به اسراف گرايند.براى هر حقى باطلى مهيا كرده‏اند و براى هر راستى، كژى. وبراى هر زنده‏اى قاتلی ، و برای هر دری کلیدی، و برای هر شبی چراغی تهیه کرده اند،

نوميد نمايى را وسيله آزمندى خود سازند تا بازار خود گرم دارند و كالاى خود به ‏بهاى بيشتر بفروشند.سخن باطل مى‏گويند و حق جلوه مى‏دهند تا ديگران را به‏اشتباه افكنند.اگر توصيف مى‏كنند، تزوير مى‏كنند.طريق باطل را آماده و آسان جلوه‏دهند و گذرگاههاى تنگ آن را پرپيچ و خم سازند تا رونده در آن سرگشته بماند.گروه‏شيطان‏اند و زبانه‏هاى آتش.«آنان حزب شيطانند و بدانيد كه حزب شيطان‏زيانكاران‏اند.» سوره مجادله آیه 19
لطفا تایید بشه . (1036592) (alef-1)
 
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۰۹:۴۸:۰۸
يادمان باشد پيام آفتاب دست نااهلان نيفتد انقلاب
وقتي وضعيت پوششي بعضي از هنر پيشگان را در بعضي از مراسمات ميبينيم متوجه ميشويم كه متاسفانه نگاه هنر با وضعيت دين خيلي فاصله گرفته است و دوستان هنرمند هم نبايد يكطرفه در خصوص وضعيت سينما قضاوت كنند زيرا اين شرايط موجود است كه دل دينداران واقعي را بدرد آورده است پس اولين اقدام دلسوزان واقعي هنر اين بايد باشد كه كساني كه بصورت خزنده ريشه هنر اصيل ايراني را هدف گرفته اند را بركنار نمايند و در جهت رشد ارزشها و دين گرايي اقدام نمايند زيرا بنيان جامعه و خانواده بر اين اساس پايدار مي شود با تشكر ( بسيجي اراكي) (1036013) (alef-1)
 
Hungary
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۱۵:۳۴:۰۹
ترا بخدا این همه کتاب ادبی و شعر و تاریخی و وقایع ملی و فرهنگی و تازیخی در فرهنگ پارسی و ایرانی داره خاک میخوره و کسی نمیاد ازش فیلم درست کنه و میرن از سناریو خیالی با اسمهای من در آوردی فیلم میسازند ببینید فیلمسازان انگلیسی از کتابهای نویسندگانشان چند رقم فیلم ساختند حیف و حیف و صد حیف (1036568) (alef-1)
 
ش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۵:۴۴:۱۲
وقتی حرف اول و آخر این است که یا حرف ما را بپذیر و یا محکوم هستی دیگر بحث چه فایده ای دارد.این عزیزان به یک چیز باور دارند:وقتی می توان مشکلی را با شعار و چماق حل کرد چرا راجع به اون بحث کنیم! (1035174) (alef-1)
 
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۶:۲۳:۲۴
اینها که این همه میگویند ما دغدغه کشور را داریم پس چرا یک بار برای گرانی یا بیکاری اعتراض نمیکنند ؟ (1035240) (alef-1)
 
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۷:۰۱:۵۰
جالب است که اینها در برگزاری تجمع و اعتراض آزادند و حتی با خودشان تریبون و بلندگو هم آورده اند.
قابل توجه بعضی ها که می گویند در ایران آزادی اجتماعات وجود ندارد! (1035294) (alef-1)
 
United Kingdom
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۸:۰۶:۲۱
مطمئن باش اگر به چیز دیگری اعتراض می کردند . اینطور ازاد نبودند. البته انصار که همه کار مملکت هستند و کسی هم جرات برخورد با این خوارج را ندارند! (1035378) (alef-1)
 
United States
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۲۳:۱۱:۲۱
جالبیش اینه که برای تجمع اعتراضی باید مجوز گرفت. ولی بعضی ها بدون مجوز هم آزاد هستند (1035759) (alef-1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۲۳:۳۴:۱۸
فیلم را دیشب دیدم...واقعا مزخرف بود و سیاه بود....منم دلیل این همه انتقاد را نمی دانستم تا دیشب تو اکران خصوصیش دیدم...خیلی بد بود.... (1035795) (alef-1)
 
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۷:۵۴:۰۸
چرا یکبار برای فساد های آنچنانی اعتراض نمیکنند؟ (1035365) (alef-1)
 
بچه محل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۸:۱۶:۴۰
همین بگو برادر واقعا مشکل ما الان فقط اینه ؟ هرچند که من دل خوشی از ایگونه فیلمها که اخیرا هم مثل قارچ توی سینمای ما رشد کردن ندارم ولی از این قوم خوارج نیز دل خونی دارم که با ندانم کاریهایشون هر روز تو این مملکت یه قصه درست میکنند وبه زور هم میخواهند حرفشون رو به کرسی بنشونند الله اکبر از این قوم...... (1035394) (alef-1)
 
mobin
United Kingdom
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۹:۲۸:۲۶
گل گفتی بخدا!!!!! (1035477) (alef-7)
 
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۹:۴۴:۰۰
هر گروه وظائف خود را دارد. (1035501) (alef-7)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۲۳:۳۴:۲۸
بعضی نونشون از راه همین اعتراض کردن هاست دیگه
چند وقت بود بیکار بودن! (1035797) (alef-1)
 
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۰۹:۴۸:۴۲
چون گرونی و بیکاری رو قضا و قدر می دونند!!! ولی اینجور فیلم ها رو عمل نکردن به ام به معروف و نهی از منکر می دونند البته بدون در نظر گرفتن شرایط اون!!! و اگر این کارها رو نکنند برگه ضمانت نامه شون برای بهشت باطل میشه !!! البته بگذریم از بعضی هاشون که برای امار معاش این کار رو می کنند!! (1036014) (alef-1)
 
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۵:۴۴:۲۱
عجب بابا. فیلم فیلم است و نه واقعیت اجتماع. امریکا وقتی فیلم ای تی را می سازد یعنی یک آدم فضایی به زمین آمده؟ این مسخره بازی ها چیست؟ (1035175) (alef-1)
 
یه بنده خدا
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۲۱:۳۳:۲۰
از یه زاویه دیگه هم میشه دید دوست عزیز:
امریکا؟ چیمون شبیه امریکا است که این باید باشه؟ به عنوان یک جوون فوق لیسانس که از صبح تا شب می دوم و هنوز هشتم گرو نهمه اصولا نمی فهمم مارو چه به سینما؟ شاید فکر کنید دارم از روی احساس یا غرض میگم ولی خداشاهده اعتقاد دارم به این حرف. جمعش کنید کلشو. ما لنگ مسایل اولیه زندگیمونیم، مارو چه به سینما...
الف سانسور نکن حرف دلمو زدم (1035630) (alef-1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۲۳:۳۴:۴۳
کدام سينما؛ کدام نابودي؛مگر چيزي هم از آن باقي مانده... تنها چيزي که اينها نمي فهمند مقوله فرهنگ است. (1035798) (alef-1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۵:۴۵:۰۴
یکی از معترضان: حکم ما و شما قرآن، کلام‌الله است... چقدر این حرفها شبیه بعضی از حوادث صدر اسلام است اصلا جرا ارشاد اداره ارزشیابی فیلمها را نمی دهد دست انصار حزب ... وخیال همه را راحت نمیکند..... (1035180) (alef-1)
 
بازمانده
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۷:۴۹:۵۶
متاسفم که این برادران و خواهران انصار دائم از شهدا و... خرج میکنند.من هم مثل ایشان برادرم اما باور ندارم که فقط اندیشه اسلامی و اجتماعی من صحیح است. ونمیدانم چرا ایشان در همه امور کارشناس - قاضی - و مجری هستند.ضمنا چون گفتید شرمنده ... هستید!! به شما میگویم:شرمنده ما هستید چون مردم را آزار میدهید با آدابتان. (1035362) (alef-1)
 
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۲۱:۴۴:۱۸
چرا انصار یک بار محض رضای خدا، علیه دشمن خدا ( مسئولین دروغگو ) دست به امر به معروف نمیزنه؟ داستان شما دقیقا احوال آدم هایی است که خون به جگر حضرت علی(ع) کردند. واقعا کنیه با مسمایی برایتان انتخاب شده: خوارج (1035639) (alef-1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۲۳:۳۵:۱۴
به خاطر بیاورید زمانی که آقایی که الان ادعای هنرمند بودن میکند جلوی سینماها تجمع به راه می‌انداخت و به قول خودش از ارزشها دفاع میکرد.
آن تجمع‌ها رانت‌هایی برای این عزیز به همراه داشته و دارد که هنرمندان واقعی هم در تخیلشان نمی‌گنجد که از این نوع امتیازات و رانتها نصیبشان شود! (1035800) (alef-1)
 
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۰۹:۵۵:۲۱
خیلی خوب گفتی این قضیه حکم ما وشما قران هست که انصار می گویند دقیقا شبیه حرف عمروعاص در جنگ معاویه و حضرت علی هست که فقط بلدن استفاده ابزاری از قران بکنند و اگر به جای این قضیه قران رو بشینند درست بخونند اندیشه و فکرشون شاید یه مقدار راه بیفته - و این لقب خوارج خیلی به انصار می آد !! (1036024) (alef-1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۵:۴۵:۱۴
توجه داشته باشید که طالبان و افکار آنها هیچگاه در ایران نمیتوانند جایگاه داشته باشند .بهتر است کسانی کهع خودشان را دانشجو !!!!! میدانند ظرفیتشان را بالا ببرند و واقعیتهای جامعه را ببینند آمر طلاق و فساد و فحشا اگر چه رسما اعلام نمیشود اما بسیار بالاست و با امام امام گفتن هم پائین نمی آید . (1035181) (alef-1)
 
آریوشین
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۲۰:۵۰:۰۹
آنان به باور شما رسماً آمار نمی‌دهند و شما هم رسماً آمار متقن و البته شفاهی و فاقد سند می‌دهید.بفرمایید ما به کدام بینش هدایت شویم که تا دستاورد علمی حاصلمان آید؟ (1035579) (alef-1)
 
کامران
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۲۲:۱۲:۳۲
?
چیزی که عیانست چه حاجت به بیان است (1035689) (alef-1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۵:۴۵:۲۳
اصولا و ذاتا اینجور ادما که تعدادشون کم نیس نه بوی از اخلاق بردن نه منطق و نه ادب برای مثال یکی از معترضان: چند درصد مملکت ما زنا می‌کنند؟ چند درصد مملکت ما مشروب می‌خورند و قتل انجام می‌دهند؟ فریدون جیرانی: شما به آمار وزارت بهداشت درباره درصد مصرف مشروبات الکلی در ایران دقت کرده‌اید؟ یکی از معترضان: مشکل ما الآن چیه؟ مشکل ما اینهاست؟ یا یکی از معترضان: شما قبول می‌کنی خانواده‌های مومن این فیلم را نبینند؟ خانواده‌های اصفهانی نبینند؟ فقط خانواده‌های جردن نشین ببینند که دوز مصرفشان را بیاورند پایین؟ یکی از معترضان:پیشرفت علمی‌اش دارد ترور می‌شود. مشکل اینهاست. (1035182) (alef-1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۲۳:۳۴:۵۴
باید فیلم های طالبانی بسازند که دیگر کسی اعتراض نکند. سینمای ایران مرده.چون اکثرا دولتی هستند و از قبل هزینه هاشون تامین شده و براشون مهم نیست که مخاطب داشته باشند یا نه. (1035799) (alef-1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۵:۴۵:۳۲
اقای جیرانی از پس اینها بر نمی اید بی جهت دست و پا نزند . (1035183) (alef-1)
 
United States
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۷:۰۰:۰۵
من مخالفم بالاخره یکی باید یه روز جلوی این جماعت زورگو بایسته! (1035292) (alef-1)
 
آریوشین
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۲۰:۵۷:۴۸
شما بی‌گمان بی‌باک‌اید که مخالف زورگویی هستید. اما آیا بیش از یک نفر (هواداران جیرانی ) در رویاروی آنان قرار نگرفته بودند. الزام شما بی‌برو برگرد همان یک نفر است و بس؟ (1035592) (alef-1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۵:۴۶:۲۷
کلا دو طرف این بحث انگار همین جایی که من الان زندگی میکنم به دنیا آمده اند! آقا من بچه ی مشهدم و میگم این مسایل که فقط مال جردن نشین ها بود در همه ی کره ی زمین که مشهد هم جزوش هست وجود دارد! شما هم سرتو از برف بیار بیرون برو نظر مردم عادی رو بپرس نه نظر دانشجویان نظردار رو!!! (1035185) (alef-1)
 
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۹:۵۰:۰۰
دوست عزیز اتفاقا اینها نظر دانشجویان رو چندین بار به همین شکل پرسیده اند هم فیلمش هست و هم خود من در کوی دانشگاه توسط انیها نوازش شدم اما کی صدای ما رو شنید.الف جان شما حداقل ما رو سانسور نکن. (1035511) (alef-1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۵:۴۶:۳۷
اتفاقا بغض در گلو مانده ما ( به عنوان گروهی دیگر از جوانان تحصیل کرده) هم اینه که این جماعت به بهانه اینکه "به هیچ کس اعتقاد ندارند جز آقا، شهدا، امام" نمی ذارند بقیه حرف بزنند و از نظر اونها همه محکومند و گمراه و می شه هر جور باهاشون صحبت (بخوانید توهین) کرد. چه من دانشجو باشم چه یک کارگردان و چه حتی یک عالم دین و مرجع تقلید (1035186) (alef-1)
 
آریوشین
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۲۱:۰۳:۴۰
همانگونه در این کامنت قادر به بیان نیستید؟ بغض گلوگیرتان را آگاهانه و هوشمندانه تبدیل به سخن والا کنید. خواهید دید مخاطب هم، سخن شما را بی ارج نخواهد گذاشت. (1035596) (alef-1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۵:۴۶:۴۶
چقدرخوب شد. راستش خیلی دوست داشتم ازموضوع فیلم سردربیارم و الان کمی فهمیدم موضوعش چیه؟ من ادم بسیارپرمشغله ای هستم ولی این همه حرف وسخن راجع به بعضی فیلمها آدمو تحریک میکنه که حتما بره و اونو ببینه. ممنون از برادران انصار....! (1035187) (alef-1)
 
آریوشین
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۲۱:۰۶:۱۹
با همه مشغولیت که اشارت داشتید، گویی آستانه تحریک در شما بسیار است. اما بیشتر به لجاجت ماننده است تا کنجکاوی و واکاوی این چالش. (1035597) (alef-1)
 
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۱۰:۱۲:۴۶
آریو شین ظاهرا شما خیلی مشغله کمی داری یا پول میگیری که اینقدر با جدیت برای بقیه کامنت می گذاری یا شاید هم شغلت هست!!!! (1036046) (alef-1)
 
آریوشین
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۱۹:۰۷:۲۷
بی‌آن ‌که دانسته باشید به دیگران هم ناسزا گفته‌اید. هستند کسانی از هردو گروه که برای روشن شدن نوشتاری می‌نویسند. این که بسیاری برای نوشتار خود نام ندارند و چند بار می‌نویسند، آیا برای شما تاکنون احصاء و شماره شده است؟
آیا این پُر نویسی من به گونه‌ای دیگر بود ،شما را بیشتر خُرسند می‌ساخت؟ در آن زمان آیا من مفتخر به آن القاب می‌شدم؟
به تعبیر شما ناراستی کلام من در کجا است؟ در پاسخ به هم‌میهنانم یا رنجش هواداران سکولار؟
بنابراین دست از این اَنگ‌‌های باستانی و آلامد شده بردارید و آستانه شکیبتان را بیشتر نمایید.تا من و دیگر خوانندگان بدانیم با چه فرهیخته‌ای مواجه‌ایم؟ قطعیّت کلام هم برای دادوری هم بایسته هر خردمندی است. واژگان (ظاهراً/مشغله کم/جدیت/پول) نشان از شعارزدگی به بجامانده و ارث رسیده است. نگاه تازه‌تری بیابید نمایید. (1036902) (alef-1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۵:۴۶:۵۷
[ مرگ بر افراطی از هر دو طرف (1035188) (alef-1)
 
مرتضی
United States
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۶:۲۴:۲۲
با این شعاردادنت باید بگم از هر سه طرف (1035243) (alef-1)
 
آریوشین
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۲۱:۰۸:۱۹
شما دوست دوست هستید یا دشمن دشمن؟ و یا این که دشمن دوست؟ (1035601) (alef-1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۵:۴۷:۳۰
در مورد این فیلم هم جیرانی شلوغش کرده هم معترضین ، این هم یکی از صد مشکل جامعه است همونطور که اول فیلم میگه آدمهای بد بخت هر کدام یه جور بدبختی دارند مملکت ما هم هر کسی مشکلی دارد ولی مشکلات مثل هم نیست یکی دغدغه کار داره یکی دغدغه ازدواج یکی دغدغه بیماری یکی دغدغه مستاجری و یکی دغدغه بی بند وباری و یکی دغدغه .......... پس جیرانی باید بالاخره برای یکی از این مشکلات فیلم بسازه یا نه ؟ آقایون معترض شما هم برای یکی از این مشکلات فیلم بسازید نمیشه همیشه مملکت رو گل و بلبل نشون بدیم تا از درون فاسد بشه و بگنده باید مشکلات را علنی کرد ریشه یابی کرد و سپس درمان کنیم (1035190) (alef-1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۵:۴۷:۳۸
وقتی حرف اول و آخر این است که یا حرف ما را بپذیر و یا محکوم هستی دیگر بحث چه فایده ای دارد.این عزیزان به یک چیز باور دارند:وقتی می توان مشکلی را با شعار و چماق حل کرد چرا راجع به اون بحث کنیم! (1035191) (alef-1)
 
مرتضی
United States
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۶:۲۵:۲۷
این جماعت کجاشون "عزیز"ه؟ هی اینطوری گفتین اونا هم باورشون شده. (1035246) (alef-1)
 
United States
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۶:۵۰:۰۷
حالا می فهمم مولام علی سر جنگ صفین و قرآن به نیزه کردن ها چه ها که کشیده
قربان مظلومیتت یا علی (1035280) (alef-1)
 
آریوشین
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۲۱:۱۵:۴۴
واژه عزیز، اشارت به نقطه و جایی ندارد. به ارجمندی و شایستگی کردار افراد است. من هم به شما عزیز و ارجمند و گرامی نمی‌گویم تا بسان اینان ،باور به این صفات نشوی. (1035605) (alef-1)
 
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۱۰:۴۱:۲۲
آریو شین ما نیازی به گفتن ارجمند و گرامی از طرف شما نداریم چون توهم عزیز بودن و گرامی بودن نداریم مثل شما ! در ضمن کلا درک ما وشما از مفاهیم خیلی فرق می کند ظاهرا شما تو درک مفاهیم ارجمند و شایستگی و غیره خیلی مشکل دارید (1036073) (alef-1)
 
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۵:۴۹:۰۵
چه خوب بود در مورد همه مشکلات انصار اینقدر جدیت به خرج میداد این یک سویه رفتار کردن آدم به شک میندازه (1035192) (alef-1)
 
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۷:۰۷:۱۰
شک نداشته باش یقین داشته باش در مقابل فقر و فحشا آدم سکوت کنه اما در مورد نظر ضمنی فیلمی به موضوعی اینقدر غیرت ماشاله (1035302) (alef-1)
 
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۵:۵۱:۴۵
من از این تجمع واقعاً تعجب کردم. فکر کنم برای اولین بار بود که دو گروه مخالف در کنار هم قرار گرفتند برعلیه هم شعار دادند و درگیری فیزیکی نشد و نیروی انتظامی بی طرف بود.
کاشکی اگر گروهی، له یا علیه موضوعی تجمعی را برگزار میکند . گروه مقابل هم شانس حضور داشته باشد.
شاید اگر اینگونه بود حوادث سال 88 هم جور دیگری اتفاق می افتاد.
حیف . صد هزار حیف (1035197) (alef-1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۵:۵۹:۰۴
چرا برای تورم و گرانی تحصن نمکنید؟ از شما بیش از این توقعی نیست (1035206) (alef-1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۵:۵۹:۱۲
کسی که گفته برهنگی این بازیگرا..... حالت خوبه؟؟/ دیشب فیلمو دیدم . اینقدر پوشیده بودن و روسریاشون جلو بود بخصوص روسری مادره که تعجب کردم و در مسئله تجاوز هم میتونست حتی نگاه شهوتی رو نشون بده تا بیننده دوزاریش بیفته اما حتی اینکارو هم نکرده بود یعنی تو از اتفاقات بعدی فیلم اونو حدس میزدی بسیار فیلم آموزنده ایه. و چند مسئله رو روشن میکنه من از اون بخشش که نشون میده بعد از قصاص وجدان ادم چقدر درد میگیره خوشم امد چون تا هیچ جا حتی اشاره هم نشده بود فقط بعد از یکی دو اعدام چند سال پیش بود که شنیدم کسایی که قصاص میکنن بعدش دچار بیماری روحی و افسردگی میشن. افرین به جیرانی که این مسئله رو به خوبی تونسته به تصویر بکشونه. و بقیه مسائلو که باید خودتون ببینین. من تو یه صحنه گریه کردم که همه سالن که کاملا پر بود در سکوت محض . تاثیر این صحنه ناب بود . خدا قوت جناب جیرانی... (1035207) (alef-1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۵:۵۹:۲۰
خوب مردم سرکار گذاشتن (1035208) (alef-1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۵:۵۹:۲۶
برای بیکاری وگرانی واختلاس تحصن کنند که کمر ملت را شکسته (1035209) (alef-1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۵:۵۹:۳۵
الان برهنگي اين بازيگرا ازگروني بدتره شكم رو ميشه سيركرد اما ترويج بي حيايي و اين پوشش بازيگرا رو چطور بايد جمع كرد ... (1035210) (alef-1)
 
حسين
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۶:۵۸:۵۴
آقا جان برو آمار بيماري ايدز رو ببين . بي حيايي و فحشا از فقر ايجاد ميشه نه از فيلم. اين آقايون بروند براي چيزهاي ديگر كفن پوش شوند. (1035290) (alef-1)
 
محمد
۱۳۹۱-۰۹-۱۳ ۰۹:۳۶:۰۹
بله كاملا مشخصه که ایدز از فقر میاد.. نمونش اروپا و آمریکا که هرچی آدم فقیره اونجا ایدز داره (1037473) (alef-1)
 
اعتدال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۷:۱۵:۱۵
هم وطن عزیز خواهشمیکنم چشماتو باز کن و کامل و دقیق به اطرافت نگاه کن.
ببین اکثریت جامعه چی میخواد.
همه کارها با زور و تهدید حل نمیشه (1035313) (alef-1)
 
فروغ
United States
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۲۲:۰۲:۴۹
شما اگر بیکار باشی مستاجر باشی زن وبچه داشته باشی چه جوری شکمتو سیر می کنی؟ اگر واقعا دغدغه پوشش داری می دونی توی این سرما زن وبچه های زلزله زده اذربایجانی چی می پوشن؟دوستان اگر خیلی وجود دارن به فکر جمع کردن این مصیبت باشن. (1035667) (alef-1)
 
شایان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۰۹:۴۹:۳۸
دقیقا انسان می تونه گرسنه بمونه و کسی نفهمه ولی بی حیایی رو نمیتونه تحمل کنه . (1036015) (alef-1)
 
سعيد
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۶:۱۰:۳۸
اگر سينماي مبتذل باعث انحراف است . سينماي امريكا از سينماي ما خيلي مبتذلتر است. ايا ما منحرف تريم يا امريكايي ها؟ ما با فرهنگيم يا انها؟...!!!؟؟؟ (1035227) (alef-1)
 
محمد
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۶:۲۵:۰۶
مهم اینه که معترضین به این فیلم از مردم نیستند که به صورت خودجوش و از سر نگرانی نسبت به اعتقاداتشان به اعتراض برخاسته باشند. حضور این افراد بر اساس تبلیغات و جوسازیها است و کاملا آبشخور سیاسی دارد. از جمله جاهای دیگری که میتوان آنها را پیدا کرد:
1- تحصن در برابر سفارت انگلیس و آبروی نظام و مردم را بردن
2- کوی دانشگاه و توی خوابگاه دانشجویان بدبخت
3- در سرکوب تجمات و اعتراضات مسالمت امیز و ...
و کلا هر جایی که قرار باشه یه عده رو بهشون توهین کنی و از میدون با خشونت بیرون کنی. آدم یاد شعبون بی مخ می افته فقط دیگه هیکلا یه کم کوچیکتر شده (1035244) (alef-1)
 
Finland
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۶:۳۳:۱۴
به نظر من کلا باید سینما تعطیل بشه، اصلا این وسیله مبتذل چیه مردم و گذاشتن سر کار باهاش؟ ما یه تلوزیون داریم که عزت جان توش بهترین برنامه را پخش می کنه . جیرانی هم بهتره بره تو تلوزیون از جشنواره و فیلم های دولتی و .. این حرف ها تعریف کنه اینجوری هم براش امن تره ، هم پول بهتری می گیره(همون کاری که چند وقت انجام داد) . من نمی دونم چی شده جیرانی حالا که نوبت خودش شده شاکی شده اونوقت برای فیلم دیگه صداش در نمی اومد..
آسیاب به نوبت فکر کن یه روز بگن فیلم سلحشور ضد انقلابه و نرویج فحشا می کنه .... انگار همه چی تو این مملکت تو یه دور افتاده و هی تکرار می شه همش بخاطر اینکه آدمایی که تریبون دستشونه متاسفانه نه حال یاد گرفتن دارن نه سواد کافی فقط بلدن الکی از روی شکم حرف بزنن.
سیما فقط ضرغامی، سینما فعلا ده نمکی و سلحشور بعدن فکرکنم شاید این دوتا هم ضذ انقلاب شدن الان خال فکر کردن ندارم. (1035253) (alef-1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۶:۳۳:۵۳
اين آقايان در برابر وزارت صنعت جهت گرانيها اجتماع مي كنند؟؟؟؟؟؟؟ (1035254) (alef-1)
 
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۶:۳۸:۴۵
من این فیلم را بخاطر مخالفتهایی که با ان شده بود دیدم.اگر انسان سطحی بین نباشد و تا پایان فیلم را دنبال کند بسیار اموزنده و ارزشی بود.کسانی که مخالفت میکنند یا فیلم را تا اخر ندیده اند یا پیام اخلاقی انرا نفهمیده اند یا مغرضند و اهداف سیاسی خاصی را دنبال میکنند. از دیدن فیلم لذت بردم و به همه تماشای انرا توصیه میکنم (1035260) (alef-1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۷:۳۰:۱۲
واقعا برای این جنابان معترض متاسفم !
چرا ما جنبه نداریم فیلمی که با عقایدمان متفاوت است را ببینیم ؟
افرادی که دوست دارند حقیقت را کتمان کنند با این فیلم مخالفت می کنند
کاش یه خورده جنبمون بره بالا تر!! (1035342) (alef-1)
 
شایان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۰۹:۵۷:۲۷
کجای دین اسلام گفته مشروب خوردن اون هم تو یک رسانه ملی جنبه بالاتر میخواد (1036028) (alef-1)
 
مهر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۷:۳۰:۲۶
سلام.
من بازم میگم اگه بخوایم اصلا کاری به مضمون و محتوا فیلم نداشته باشیم فیلم از لحاظ فیلمنامه خیلی اشکال داره از لحاظ تصویربرداری همینطور هر چند جسارت آقای جیرانی دوست داشتنیه اما هیچ راه حلی نمیده.روانشناس فیلم که من نمیدونم نقششش چیه اینه که فقط بگه من سیگار نمیکشم چه کمکی به خانم بهرام میکنه
این که فقط بریم همه را بستر کنیم.
اگه هم قرار باشه ما تمام بدی ها و فسادهای جامعه را برای کل ایران که شاید نمیدونن اصلا چیه نشون بدیم که .......
جیرانی نمیتونه حرفش را بزنه و این را باید قبول کنه (1035344) (alef-1)
 
مهر+2
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۸:۰۱:۰۷
مهر عزیز مردم فساد را درک میکنند. می بینند.در کار در کسب در فقر در همسایه در ..... . یعنی چی که کل ایران نمیدونه فساد چیه و با این فیلم میفهمه...؟/!!! (1035374) (alef-1)
 
United Kingdom
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۸:۰۹:۲۲
اینهایی که اعتراض کرده اند اصلا فیلم را ندیده اند. چه برسد به بخشی از فیلم. (1035383) (alef-1)
 
فرهاد
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۶:۴۲:۳۱
همه این جار و جنجالها از سوی تهیه کننده فبلم هدابت میشه تا در این وانفسای عدم استقبال مردم از سینما فیلم آقای جیرانی فروش کنه و با شکست گیشه مواجه نشه... پیشنهاد میکنم جتاب آقای موسوی یک قدر دانی مسقیم و ویژه از انصار حزب الله بکنن که باعث شدن مردم برای دیدن فیلم من مادر هستم هر چه زودتر به سینما برن و بتونن نسخه سانسور نشده اون رو ببینن. (1035266) (alef-1)
 
محمد
United States
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۶:۴۷:۴۱
اینا مجوز و همه چی داشتن دیگه نه؟ حالا ما موافقا کی میتونیم تجمع کنیم؟؟؟؟ (1035274) (alef-1)
 
کامران
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۸:۰۶:۵۰
جناب استاندار چطور اجازه میدهید از خانواده شهدا و مذهب جهت مخالفت با فیلم یا هرچیزی سو استفاده بشه؟!! (1035379) (alef-1)
 
ساسان
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۶:۵۵:۴۹
چرا اسمی یا عکسی از بازیگران و کارگردانان معروف سینما در این تجمع ها نیست
فقط دستمزدهای میلیونی می گیرند و زندگی لوکس دارند زمانی که نوبت دفاع از حقوق صنفی خودشان است حتی حاضر نیستند به خود زحمت بدهند و در این تجمع ها شرکت کنند و مردم بی چاره باید دنبال حقوق آنها باشند و هزینه بدهند آیا لیاقت این سینمایی ها همین پایین کشیدن فیلم هایشان نیست؟!؟!؟!؟!؟ (1035287) (alef-1)
 
1388
United States
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۷:۱۳:۴۱
انقدر روشون زیاد شده امروز جلوشون وانستین فردا یقه خودتونو میگیرن
به نظر من اگر این فیلم بد باشه کسی نمیبینه اگر خوب باشه استقبال میشه
اینهمه بگیرو ببند نداره (1035311) (alef-1)
 
نیما
United States
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۷:۱۸:۰۶
خدایی من فکر نمیکنم حتی 50 درصد این معترضین این فیلمو دیده باشند (1035319) (alef-1)
 
United States
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۲۲:۲۵:۲۰
گر 100% نباشد 99% حتما ندیده اند (1035701) (alef-1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۷:۲۸:۱۶
به نظر من یکی از علت های مهم که مردم دیگه رغبتی به سینما رفتن ندارن ساخت فیلم ها بامسائل جنسی و شهواترانی ها و این جور چیزهاست ...

کار ما شده همش تلاش برای تابو شکنی و این جور چیزااا و بی فکرانه به دل مشکلات زدن...

مثلاً از افتخارات آقای جیرانی این بود که همچین فیلمی تا به حال در سینمای ایران ساخته نشده!! دقت کنید همه تلاش دارن بگم اثر من منحصر به فرده ولی اونی که درد فرهنگ داره کاری این چیزا نداره و بجای تلاش برای اولین بودن تلاش میکنه بهترین باشهه
البته نمیخوام بگم این مسائل نیستند تو ایران ولی نحوه بیان مهمه فیلم میتونه کاملاً تو لفافه بعضی مسائل رو بیان کنه که اثرش هم بیشتره قطعاً...

و این رو بدونید که اگه فیلم های در خور شأن مردم ساخته بشه قطعاً ازش استقبال میشه و مردم به هر نحوی فیلم رو تو سینما خواهند دید... ولی این فیلم ها... (1035331) (alef-1)
 
عباس
United States
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۸:۱۴:۰۵
توی کدوم سینما فیلم با مسایل جنسی وشهوترانی نشان دادند و کسی به دیدن اون نرفت ؟ اخرین بار کدوم کشور سینمارفته بودی؟ (1035391) (alef-1)
 
شایان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۱۰:۰۱:۵۳
آفرین .طبق وصیت امام / ما با سینما مخالف نیستیم ما با اونچیزی که موجب ترویج منکرات میشه مخالفیم (1036031) (alef-1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۷:۲۸:۲۳
به نظرم این فیلم ساختاری کاملا درست و منظم داره و از همه مهمتر یک قصه ی خوب داره که تو این سال ها از قصه ی خوب کمتر تو سینما خبری هست.برای اون دسته از کسایی که به فیلم معترضند بگم همه ی تقصیر ها رو گردن سینما نندازیم.این فیلم نقدی صحیح به یک طبقه ی اجتماعی بود آخرش نتیجه ی خوبی هم داد به مخاطب.به نظرم موافقای فیلم در اعتراض به مخالفای فیلم باید جلوی درب هفته نامه انقلابی که از فیلم بد میگه اعتراض کنن.ما نباید صحنه رو خالی کنیم تا اونا با سو استفاده از اسم قرآن و دین بیان و هرکاری بکنند. (1035332) (alef-1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۷:۲۸:۳۳
همه جانبه به این قضیه نگاه می شه جز نگاهی که بخواد وزارت ارشاد رو تایید کنه . یه سری شروع کردن به اینکه چرا وزارت ارشاد ضعیفه و ... و متاسفانه مصاحبه تحریف شده وزارت ارشاد رو ملاک قرار دادن که این وزارت سینما رو نمی خواد و ... و سریع بحث انحلال خانه سینما رو توسط این دولت مطرح می کنن و خیلی جالبه مفسر ... حوزه هنری مقاله می نویسه که دیدین من پیش بینی می کردم سینما اینجوری می شه و کسی نمی زنه تو دهنش که فلان فلان شده خود شما سینما رو نابود کردین و حالا مدعی هم هستی ؟ آقایون . خانما . فیلم جیرانی و کاهانی و .... توسط این وزارت ارشاد مجوز ساخت گرفته و داره اکران هم می شه . برین به حوزه هنری گیر بدین که تو عید از انصار حزب الله بی منطق حمایت کرد و با انحصار کردن یک سوم سینماهایی که در دستش داره دست وزارت ارشاد رو خالی گذاشت و الان اونا به پشتوانه اون حمایته که قلدری می کنن . وگرنه دو تا جوون نا آگاه که ... . آقایونی که از انحلال خانه سینما ناراحتید . بدونید که این خانه منحل شد به خاطر بی لیاقتی سردمداران منفعت طلبش که الان رفتن حوزه هنری و در کنار رییس ... عکس یادگاری هم می اندازن . انصار حزب الهی که تو عید جلوی ارشاد تحصن کردند با ... شلوغ کردند و دشمنان سینما با تحریک های ... امام جمعه تهران رو مجاب به گفتن اون حرفا کردن تا با دستورش فیلمهای سینمای ایران رو از پرده پایین بکشن . همون امام جمعه از انحلال خانه سینما حمایت کرد . چرا رییس حوزه هنری سردمداران خانه سینما رو از خودش نروند ؟ چرا معاون سینمایی مومنی آقای جهان بیگلری باشه که پسر خاله عسگر پوره ؟ چطور می شه به تهیه کننده فیلم سعادت آباد که سرشار از خیانت بود پروژه ارزشی می دن ؟ اقایون و خانما وزارت ارشاد دولت دهم چوب حمایت از سینماگران روشنفکر رو می خوره . حتما به قدری حقانیت داره که هم تند رو های متحجر مخالفشن و هم اپوزیسیون های ضد نظام . در مورد فیلم من مادر هستم باید بدونید که این فیلم طبقه روشنفکر رو می زنه و خود جیرانی هم اعلام کرد . هم انصار حزب الله نمی فهمن با این فیلم مخالفت می کنن و هم روشنفکرا نمی فهمن که ازش حمایت می کنن . (1035333) (alef-1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۷:۲۸:۴۳
میگه خانواده های اصفهانی فیلم را نبینند !!!
دیشب من فیلم رو تو اصفهان دیدم ، سینما کاملا شلوغ بود و همه مردم از فیلم راضی بودند (1035335) (alef-1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۷:۲۸:۵۵
مردم درد نان شب دارن.درد کرایه و اجاره ی خانه دارن.درد شهریه ی مدرسه و دانشگاه دارن.درد ناتوانی در خرید دارو دارن.هزار ویک درد دارن که صبح تا شب می دوند اما دردهاشون دوا نمیشه..اونوقت عده ای از بی دردی ،خوشی زیر دلشان میزند..به چهارتا فیلم گیر می دهند.که اصلا درین اوضاع و احوال گرانی بی سابقه معلوم نیست دیده شود..... (1035336) (alef-1)
 
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۲۰:۲۵:۴۲
من اصلا با این فیلم کاری ندارند. به نظر من فقر فرهنگی مردم ما یکی از معضلات اصلی جامعه ما و ریشه بسیاری از مشکلاتیه که مردم باهاش دست به گریبانند، می باشد. مثلا قضیه خرید سکه و دلار. اگه این اصلاح بشه بقیه هم خودبخود حل می شه. (1035558) (alef-1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۷:۲۹:۰۵
این دوستان با این طرز تفکر بهتر فقط فیلمهایی را که سفارشی ساخته می شوند ببینند، چه اصراری دارند که همه فیلمها باید باب دل اونها باشه و در مورد مسایل اونها صحبت کنه... باید بفهمند آدمهای دیگه با عقاید دیگه هم حق زندگی دارند... دوستان مشکل شما اینه که فکر میکنید یه سری وحی منزل داریم که فقط شما بلدیند درک و در نهایت تفسیرش کنید!!!! (1035337) (alef-1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۷:۲۹:۱۸
دو گروه با دو طیف فکری دارن باهم بحث و گفتگو میکنن من طرفدار این آقایون معترض نیستم ولی یعنی واقعاً این آقایون نباید نظرشونو بگن یا حق حرف زدن هم ندارند...

چون فیلم رو ندیدم اظهار نظر نمیکنم ولی بیایید به گفتگوها ارزش بزاریم و با این کامنت های جانب دارانه بساط گفتگوی انسانی رو برنچینید!! (1035338) (alef-1)
 
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۹:۵۳:۵۱
عزیزم بحث اگر بحث باشه و جو عقل و منطق بر فضا حاکم باشه، اونوقت حق با شماست. اما در این معترضین شما تنها چیزی که یافت نخواهید کرد همین چیزهاست. منطق اینها اینه که همه چی باید اونی باشه که ما میگیم و لا غیر و اگر کسی مخالف ما حرفی زد مستحق انواع توهین ها و عقوبت هاست. حالا اگر شما به این میگی منطق و میتونی با این افراد به گفتگوی انسانی بنشینی بسم الله، این گوی و این میدان ... (1035518) (alef-1)
 
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۲۱:۰۲:۴۴
این گروه خاص یه کم زیادی هم حق اظهار نظر داره و هم عمل. (1035595) (alef-1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۷:۲۹:۲۷
هنوز فیلم رو ندیدم ولی :
دعوای دوطرف بی فایده س و به هیچ جا نمیرسه! مبناشون فرق می‌کنه.
مبنای یکی...
مبنای دیگری...
...
خب معلومه این بحث ها بی نتیجه میمونه دیگه (1035339) (alef-1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۷:۲۹:۳۶
اقای به اصطلاح دانشجو ، اقای جیرانی و همکارانشون فیلم مستهجن نمی سازن ، این ذهن مریض و بیمار شماست که همه چیز رو مستهجن می بینه. شرم بر شما باد . (1035340) (alef-1)
 
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۹:۳۶:۴۶
باز فحش دادی .ادب داشته باش.شرم شرم نکن نظرتو بگو عمو (1035488) (alef-7)
 
کیوان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۲۳:۰۷:۰۹
کارنامه آقای جیرانی در قبل و بعد از انقلاب مشخصه (1035757) (alef-1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۷:۲۹:۵۲
کجا تو این مملکت اینقدر زنا هست؟
کجا اینقدر مصرف مشروبات الکلی هست؟
کجا اینقدر بی اخلاقی هست؟
ای بابا...کت رو ول کردیم چسبیدیم به دکمه؟
اصلا" من میخوام بدونم....
ولش کن! فکر کنم میدونم... (1035341) (alef-1)
 
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۸:۱۲:۱۳
حد اقل صفحه حوادث گزینش شده روزنامه ها را بخوان!
حد اقل به آمار جدیدا ارائه شده تو سط وزیر بهداشت در خصوص گسترش ایدز توجه کن!
حد اقل به آمار پلیس در خصوص آمار راننده های مست توجه کن!
در مورد اخلاق حق با شماست چون ما اینهمه بی اخلاقی ندارم (ولو اینکه آمار نزدیک به 10 میلیون پرونده قضائی چیز دیگری بگوید!) (1035388) (alef-1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۱۰:۰۸:۵۷
توصیه میکنم حداقل نظریه تشکیل فرهنگ در یک جامعه را مطالعه کنید (1036038) (alef-1)
 
احمد
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۹:۱۴:۴۶
چشمانت را وا کن هم زنا می بینی هم بیشتر مشروب خواری به خاطر این است که مردم در ظاهر با ایمان ما بیشتر جنگ می کنند تا بحث اگر به قول برادران حزب اله امر به معروف درست مثل آنکه قران و امامان ما گفتند در کشور اجرا می شوداین الان شاهد این همه گناه نبودیم پس باید واقعیت ها در سینما نشان داده شود تا مردم به خود بی آیند و چاره ای اندیشیده شود . (1035466) (alef-7)
 
Sweden
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۷:۳۱:۱۶
بخدا قسم با همین کارها و تندروی ها کشور را به نابودی میکشانید مگه میشه تو یک کشور اینقدر آدم الاف و بیکاره باشه و دائما در هر کاری مداخله کنند (1035346) (alef-1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۸:۳۹:۵۱
پیام این فیلم دقیقا چیزی است که انصار حزب‌الله باید به آن بپردازند چون یکی از مسائل امروز ما مسائل اقتصادی است. گرانی به مردم فشار زیادی می‌آورد، نوسانات ارز باعث شده یک عده پولدار شوند و یک عده فقیر‌تر شدند. انصار اگر صادق باشند اول از همه باید به این مسائل اقتصادی و فشارهای ناشی از آن بپردازند نه فیلمی که ایگونه مسائل را نقد کرده است. (1035424) (alef-7)
 
Turkey
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۸:۵۴:۱۳
اون پیش نمازه رو من عکسش رو تو همین الف دیدم داشت به بدحجابی اعتراض میکرد!!! اینها کلا دلشون خوشه! (1035443) (alef-7)
 
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۲۲:۳۹:۱۷
فک کنم این پشنمازه مدعی العمومه یا پستی شغلی چیزی میخواد (1035724) (alef-1)
 
کیوان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۲۳:۰۵:۵۴
پس خوش به حال دل شما (1035756) (alef-1)
 
مهدی
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۸:۰۱:۵۶
به نظر من فیلمهای اقای جیرانی یک خود زنی میباشد نه اسیب شناسنه .توی بیشتر فیلم های اقای جیرانی تماشاگر در اخر فیلم احساس پوچی مکند فیلم های ازاین دست فیلم ها چیزی به بیننده نمیدهد بلکه بخشی از عقاید بیننده رامیگیرد خواه درست باشد خواه غلط (1035375) (alef-1)
 
عضو استعداد درخشان کشور و محقق در امور حقوق زنان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۸:۱۰:۴۱
فقط یک نکته :
فمنیسم را وارد ایران عزیز نکنید .
شاید ظاهر این نام زیبا باشد ولی پیامد های ان مخرب و ویرانگر است .زنان در فرهنگ ایرانی اصیل و اسلام جایگاه خاص و والایی دارند به فمنیسم غرب نیازی نیست .
اگر به حقوق زنان بر طبق فرهنگ زیبای ایرانی و حقیقت دین اسلام بها داده شود دنیا بهشت میشود .
چرا به حقیقت دین عمل نمیکنیم ؟؟؟؟ و نام هرکاری را که دوست داریم اسلام میگذاریم . !!!!!!
اسلام واقعی را (دین انسانیت ) خراب نکنیم .
زن زیبایی افرینش است . (1035385) (alef-1)
 
رضا
United States
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۸:۲۵:۲۲
سلام بابا شما رو به خدا آرامش جامعه را به هم نزنید این چه وضعیه هر دو طرف در اشتباه هستند به حرف رهبر باشید الان وقت اردو کشی نیست به مردم بدبخت فکر کنید ضرر این کار به ضرر مردم است به ضرر دین است صبر کنید تا دشمن روسیاه شود در این شرایط حق با هیچ کس نیست (1035406) (alef-1)
 
محمد
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۸:۲۷:۰۳
تا وقتی توی این مملکت ملاک اسلام افراد هستند همین مشکلات هست
راه نجات قانون است
قانون
قانون
وقتی قانون باشد، اونوقت همه در برابر قانون برابر هستند و دیگه یکی نمیشه مدافع خون شهدا و هر کاری خواست بکنه
از اون ور هم یکی نمیشه اخلاق گرا و هر چی خواست بسازه
تا وقتی معیار خط کشی سلیقه مدیرانی است که هر چند ماه یکبار تعویض میشوند سینما همین مزخرفی که هست باقی میمونه (1035409) (alef-1)
 
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۸:۳۹:۱۰
با سلام می گویند در ایران آزادی نیست , باید گفت آزادی هست! اما برای بعضی ها مثل انصار حزب ا... . این تجمع را هر گروهی و ... انجام بدهد . برخورد با آنها از قبل مشخص است . خواهش ما از این آقایان وزارت کشور اینست که اگر قرار است تجمع اعتراضی صورت بگیرد و آقایان امنیتی برخورد ننمایند . لااقل بفرمایند طبق چه ماده و تبصره ای اینگونه تجمعات مجاز است و بر طبق چه موازین این مامورین نیروی انتظامی فقط نظاره گر هستند و در جایی دیگر ... (1035423) (alef-1)
 
دشمن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۸:۴۱:۲۷
پس چرا انصارو انصاریان درمقابل گرانی هیچگونه اعتراضی نمیکنند؟ ج: چون وضع همه اونها توپ توپ است. (1035428) (alef-7)
 
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۸:۴۱:۴۸
من کیج شدم،این (صواب) درسته یا این (ثواب)!!!!!!!!!!!! (1035430) (alef-7)
 
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۸:۵۷:۰۶
بسم الله الرحمن الرحیم
من یک بچه مذهبی هستم و از همین جا به نمایندگی بچه مذهبی ها اعلام میکنم که ما اقدامات این گروه تندرو را قبول نداریم خدا می داند که اگر هر روز اینقدر تند روی نمی کردند و به خیابان برای هر کار پیش پاافتاده ای نمی ریختند(بخوانید قدرت نمایی)الان گروه مخالف انان به صف نمیشد چقدر گفته اون جوان متحجر که به حاتمی کیا گفته حکم ما قرآن است شبیه حرف خوارج هاست که می گفتند الحکم الی الله (1035448) (alef-7)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۲۳:۰۰:۳۶
شما چطور خود را نماینده بچه مذهبی ها می دانید؟ خوب است من هم از فردا خودم را نماینده مردم شهرم اعلام کنم. (1035750) (alef-1)
 
مادر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۹:۰۹:۰۶
به همه مادران و پدران توصیه می کنم این فیلم تکان دهنده در مورد عاقبت زندگی های بی بند و بار را ببینند تا کی باید منکر واقعیت های جامعه شد. (1035463) (alef-7)
 
سینا
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۹:۳۵:۵۷
حالا اینها مجوز تجمع داشتند؟ (1035487) (alef-7)
 
محمد
United States
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۹:۴۶:۰۵
تا کی قراره با پول نفت و بیت المال فیلمایی بسازن که اینقدر جامعه ما رو سیاه نشون بده ،مشکلات اساسی با اصول مصرحه اسلام داشته باشه و اصلا دغدغه انقلاب نداشته باشه همش انتقاد همش مسائل کوچیک که 1 درصد جامعه هم مسئلشون نیست مگه تو سال چندتا فیلم درست و حسابی انقلابی ساخته میشه که اینقدر فیلم اینجوری میسازن تازه بازم معترضن!!!!!وقتی بازیگر قلاده ها فحش خورد کتک خورد به سینما بر نخورد حالا چهار نفر که درد دین دارن اومدن دردشون رو بگن به آقایون بر خورده اینا که میرن جایزشون رو میگیرن فیلمشونم میسازن بهشون آنتن زنده تلویزیون هم میدن پول نفتم میگیرن دیگه چی میخوان؟؟؟؟ (1035504) (alef-7)
 
Turkey
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۲۲:۰۷:۲۴
مذهبی نیستم ولی تاریخ بهم گفت درد دین امثال خوارج تنها مسکنش شمشیر علی بود! (1035677) (alef-1)
 
حسین
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۱۲:۴۹:۰۸
آهان یعنی علی درد دین نداشت؟هرکی درد دین داشت خوارجه؟ (1036244) (alef-1)
 
محمد
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۲۲:۳۵:۲۶
شوما از مالزی تشریف بیار با اون پول بیت المالی که بردی داری خرج میکنی بیا و فیلم درست بساز حال کنیم . وسط گود باید لنگش کرد نه کنار گود (1035719) (alef-1)
 
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۲۲:۴۰:۲۸
تا کی شما پول نفت رو میخوای بدی فیلتر شکن بخری و از ترست بیایی الف ؟ ! (1035727) (alef-1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۲۲:۵۶:۲۷
بول نفت كه همش سر سفره هامونه جيزي براي سينما نمونده شما جوش نزنيد. (1035742) (alef-1)
 
حسین
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۱۳:۰۳:۲۳
نخیر پول نفت تو جیب آقایون سینماگره که برن باهاش توی کن و ابوظبی و لس آنجلس جایزه بگیرن و نشون بدن ایران چقدر داغونه همه ناامیدن همه خلافکارن همه جا بدبختی سایه انداخته فساد تا عمق مردم رسوخ کرده
من نمیدونم از 70،000،000 جمعیت ایران چقدر ما مشروب خور و عیاش پدر مادر طلاق گرفته و عشق ضبدری و آدم خنثی (مشکل جنسی) داریم شما بگو 10 درصد
الان 95 درصد سینما به این مسائل میپردازه آخه این درد مردمه بابا انصافتون شکر
خب بالاخره صبر هم حدی داره!!!
نکته آخر اینکه بیشتر اعتراض این افراد به ارشاده خب آقای جیرانی بر اساس عقیدش فیلم ساخته که قابل نقده ولی ارشاد نباید این همه به این فیلما بودجه بده مگه در یک سال چندتا فیلم این تیپی میسازن؟یکی دو تا سه تا برای کسانی که مسئلشونه نه 90 درصد فیلمامون رو تشکیل بده (1036274) (alef-1)
 
سینا
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۱۹:۵۰:۳۴
با این کارشون سینما را از ور شکستگی نجات دادند! (1035512) (alef-1)
 
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۲۰:۰۱:۴۹
مجوز رسمي داشتند براي تجمع؟! اگر نداشتند چرا نيروي انتظامي برخوردي نكرد؟ يك بام و دو هوا كه نميشه. عدالت بايد براي همه اجرا بشه. (1035525) (alef-1)
 
United States
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۲۰:۰۲:۱۲
اگر غيرت و شرف داريد چرا جلوي پخش و الوده شدن جوانهارا به مواد مخدر نميگيريد؟
مگه چند درصد جامعه سينما برو هستند كه اينهمه هياهو بلند كردي؟
همينجوري ادامه بديد برادران انصار تا اين درصد كم بچه هايي هم كه هنوز ته اعتقادي دارند را بيزار كنيد. (1035526) (alef-1)
 
حميد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۲۰:۰۳:۲۵
حالا خوبه وزارت ارشاد هم دست اصولگرايانه . صدا و سيما هم همينطور. ! (1035527) (alef-1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۲۰:۱۴:۳۹
من موندم توي اين گروني و فشار زندگي اينها از كجا مي آرند براي خودشون و زن وبچه شون كه چند روز مي خواند تحصن كنند؟! (1035539) (alef-1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۰۹:۰۲:۵۶
خواروبار رو خود تشکل باشون فراهم می کنه...چرا اطلاعات اینها و شناسایی و دستگیر نمی کنه؟؟؟؟ (1035958) (alef-1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۲۰:۱۶:۱۹
مگه اين مملكت نيروي انتظامي و وزارت كشور و ... نداره كه قانون رو اجرا كنه. هر گروه و دسته اي كه نميشه هر وقت دلشون خواست يه جا جمع بشند و شعار بدهند و بعضا فحاشي كنند. (1035543) (alef-1)
 
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۲۰:۱۸:۱۸
آقايان نيروي انتظامي. آقايان قوه قضاييه. چرا در سال 88 كه مخالفان و معترضان مي خواستند تجمعي برگزار كنند مي گفتيد چون مجوز نگرفته اند غيرقانوني است و بازداشت مي شدند و ... مگه اينها اين آقاياني كه اسمشان را از اسلام و ... گفتند ولي سواستفاده ها از دين كردند و به دين رسول الله جفاها كردند مجوز داشتند براي اين تجمع؟! اين يك بام و دو هواها اين بي عدالتيها اين تبعيضها . مردم را به نيروي انتظامي و قوه قضاييه . بدبين و بي اعتماد مي كند. (1035547) (alef-1)
 
مرغک
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۲۰:۱۸:۲۴
من فیلمو دیدم... فوق العاده بود. هم دنیای بی در و پیکر و فاسد الکلی ها رو نشون میداد... هم تلخی انتقام و قصاص رو. عالی بود. دیگه فیلم از این اسلامی تر؟ پیام رو ببینید... محتوا رو دقت کنید. نه ظاهر رو که اونم البته هیچ عیبی نداشت. (1035548) (alef-1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۲۰:۱۸:۵۴
به اين آقايان چه مربوط. هر كس دوست نداره فيلم رو نبينه. توي محيط عمومي كه نمي خواهند فيلم پخش كنند. (1035549) (alef-1)
 
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۱۲:۲۲:۲۶
ای اقا چه حرفهای میزنی فیلم باید طوری باشه که اینها می خوان لباس باید طوری باشه که اینها می خوان مدل مو گردش رفتن درس خوندن همه و همه باید طوری باشه که حضرات می خواهند عامه که نباید نظر دهند اصلا حریم خصوصی کیلو چند چه معنی داره برای خودتون نظر بدید عامه عقل ندارند تازه اگر زن باشی اقایان می گویند بروی پاسپورت بگیری یا نه خدایا منو بکش بکش راحتم کن (1036194) (alef-1)
 
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۲۰:۳۵:۰۴
ذستور اسلام فقط شراب وفحشانیست
اسلام گفته ذروغگو دشمن خداست ذرصورتیکه دروغ بیداد میکند
انصار محترم برای فساد های دیگر سینه چاک کنند
اختلاس مدرک جعلی ................................ (1035565) (alef-1)
 
مرشد
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۲۰:۳۸:۰۶
وادی هنربسیارسخت وافرادخبره وکارشناس بایددرموردان نظربدهنداین حرکت اعتراضی ازانصارحزب الله نیست،مدتی است که اقای سلحشورکه درسینماکارنامه ای نداردودانش هنریش مخفی مانده به هنرمندان نام اشنااهانت می کندبخاطردوسریالی که درتلویزیون ساخته درامدبالایی داشته بعدهامشخص شدکه فیلمنامه حضرت یوسف راکش رفته که با شکایت نویسنده به جریمه نقدی میلیاردی وحبس محکوم شدایاسزاواراست که ایشان منادی هنراسلامی باشد؟اگرکسی فیلم راکارشناسی نکرده وبراساس توصیه وامیال شخصی افرادی چون اقای سلحشوردرتجمع شرکت کرده باشدمثل رفتارخوارج است که ظاهررادیده وازباطن ومحتوابی خبراست. (1035569) (alef-1)
 
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۲۰:۵۰:۱۱
سلام .من فکر می کنم با این کار حتی کسی که اصلا اهل فیلم دیدن نباشه این فیلمو حتما می بینه . (1035580) (alef-1)
 
امیر
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۲۰:۵۱:۰۶
فیلم رو دیدم و یک سوال برام پیش اومد! به نظر شما چند درصد از جامعه ما مصداق عملی این فیلم هستن که با اکران عمومی رفتارهای غیر اخلاقی برای عموم به تصویر کشیده بشه، اسم فیلم هیچ سنخیتی با موضوع فیلم نداره! وقتی آدم کلمه "مادر" به گوشش میخوره یاد فیلم مادر علی حاتمی و میم مثل مادر رسول ملاقلی پور میفته، فیلم های تاثیرگذار، به یادماندنی و نشان از فرهنگ غنی ایرانی، اگر آقایون ادعا می کنند که حمایت از سینما از ساختن بزرگراه امام علی واجبتره فیلم هایی بسازند که فرهنگ اصیل و فراموش شده ایران رو برای نسل جوان الگوسازی کنه (1035581) (alef-1)
 
۱۳۹۱-۰۹-۱۳ ۰۸:۴۸:۴۰
بابا دمت گرم. حداقل تو یکی فیلم رو دیدی و داری نظر می دی. بارک الله.
نظر من با تو یکی نیست، ولی خوشم اومد رو هوا حرف نمی زنی. دمت گرم. (1037437) (alef-1)
 
علیرضا
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۲۰:۵۱:۱۱
سینما نه دیروز امروز اختراع شده و نه اختراع ماست واقعا" چرا نمی بینیم کشورهایی که سینما دارند و فیلم میسازند بهمین شکل عمل میکنند یه فیلم روی پرده میاید و یک سری آدم یه دسته درست میکنند و اکثرا" هم کسانی هستند که نه فیلم را دیده اند و نه میدانند جریان چیست و پس از 35 سال اعدام باید گردد راه میاندازند واقعا" به این شکل باید عمل شود و اصلا" اینان را چه کسی راه میاندازد و منظور چیست دغدغه فرهنگ دارد و مومن است و میخواهد اعدام هم بکند اینها که اصلا" با هم مناسبت ندارد و چگونه است که ایشان به این راحتی میتوانند عرض اندام کنند ولی اگر کسی از بدبختی به آخر خط رسیده برای دادرسی صدایش بلند شود به عنوان اخلال در امنیت و ضد انقلاب و غیره بیچاره میشود واقعا" خجالت نمیکشند جناح های قدرت که این راه را برای پیشبرد اهدافشان انتخاب کرده اند واله حتی در افغانستان هم اکنون اینگونه عمل نمیشود واله اینان غیر از به آشوب کشیدن اذهان و نشان دادن اینکه ما قانون و مقررات نمی فهمیم هیچ اثر دیگری ندارد و روز به روز مملکت را به قهقرا میبرند . (1035582) (alef-1)
 
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۲۰:۵۱:۵۹
جالبه تعدا مثبت ها و منفی ها نظر واقعی ملت قهرمان ایران و در اقلیت بودن عده ای را به وضوح بیان می کند جامعه باید تکلیف این اقلیت را روشن کند.یبار برای همیشه (1035583) (alef-1)
 
Hungary
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۱۵:۲۸:۴۸
این مثبت و منفیهای مجازی و حتی کامنتها هم هیچ چیز را نشان نمیدهد خیلی از کامنتهای خود من منتشر نمیشه (1036558) (alef-1)
 
بوالخیر
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۲۱:۰۹:۰۱
به عکسها که نگاه می کنم اکثر چهره ها اشنا به نظر می رسند خیلی از انها را روی دیوار سفارت انگلیس و یا در حمله به بیت امام در عاشورای 88 هنگام سخنرانی اقای خاتمی دیده بودم . راستی این گروه به اصطلاح خودسر تا کی باید برای مردم و کشور هزینه داشته باشند ؟ (1035602) (alef-1)
 
علی
United States
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۲۱:۴۶:۲۳
من موندم این جماعت زورگو از کی دستور می گیرن و ادعا ی اسلام رو دارن (1035643) (alef-1)
 
قاسم
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۲۱:۵۴:۵۵
امیدوارم عمل انصار حزب الله که بهترین تبلیغ برای فیلم است بصورت طبیعی اتفاق افتاده باشد . در هر صورت داور نهایی مردم می باشند و امیدوارم انصار حزب الله همان حقی که برای خودشان قاءلند برای رقبا یشان هم قاءل باشند . (1035657) (alef-1)
 
م
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۲۲:۲۳:۳۲
نظرم را میدم ولی هروقت نوشتم جاپ نشده ای ای به اصتلاح دین دارن بگدارید فیلم را همه مردم ببینند بعد یک نظر سنجی مثل برنامه نود بگذارید ولی بی طرفانه انگاه ببینید عامه مردم درباره فیلم چه نظری دارند اینقدر خشک مقدس نباشید منظورم باکسانیست که با اکران فیلم مخلفند (1035698) (alef-1)
 
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۲۲:۲۷:۴۱
برادر بسیجی شما چند فیلم ساختی؟ شما چقر مطالعات سینمایی واجتماعی دارید؟ کاش کمی بصیرت رسانه ای داشتیم ؟ ضمنا جواب رسانه را با رسانه می دهند نه با گردن کچ در نماز؟؟؟؟ (1035705) (alef-1)
 
دکتر زنگانه
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۲۲:۳۳:۲۸
به نام خدا هوالعالم
سلام
عقل حکم می کند هر موضوع اختلاف برانگیز در جا ومکان خود مورد نقد وبررسی قرار گیرد . نه کوچه وخیابان ، که اگر هر گروه و باندی با دیگری اختلاف داشت وبه خیابان کشاند ، دیگر نظم وقانون حاکم نخواهد بود و هرج ومرج گرفتار جامعه می شود و عقل وقانون مشکل گشا نمی شود. کمی فکر کنید بعد حرکت کنید. (1035714) (alef-1)
 
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۲۲:۳۹:۵۹
وقتی وزارت ارشاد وصدا .سیما و ارگانهای دیگر که ذکر نام انها خا لی از خلل نیست
میلیاد میلیارد پول این ملت فقیر وبیچاره را که در اقصی نقاط ایران مالیات عوارض
مستقیم وغیر مستقیم یرداخت میکنند را به امثال
سلحشور حاتمی کیا میرباقری مجیدی و..........میدهند
وانها فیلم دستوری میسازند که یک بیننده ندارد وبلاجبار از طریق تلوزیون به خورد خلق الله میدهند باید این جماعت کفن پوش موظف از دموکراسی اسلامی استفاده کنند و اعتراض کنند انهم بصورت اوپن (1035726) (alef-1)
 
پرهام
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۲۲:۴۹:۰۱
این آقایون گوشت و مرغ و پنیرو ماست و روغن نباتی و ...مصرف نمیکنن یا اجاره منزل ندارن،اگه خیلی غیرت دارن و خیلی مردن برن واسه این چیزا اعتراض کنن و بست بنشینن که یه عده دستشون به این اقلام نمیرسه و پیش زن و بچه شون شرمندن،انصار بازیچه دست یه عده با شمام.... (1035734) (alef-1)
 
عليرضا
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۲۲:۵۱:۵۸
اين انصار حزب الله چرا به خاطرگراني و بالا رفتن دلار تا مرض4000تومان تجمع نكرد تا كي ميخان آلت دست يه گروه سياسي خاص باشن اين مردم بدبخت كمرشون زير بار گراني خرد شده تا ميخان يه تجمع كنن ميشن ضد ولايت و منافق و جرات نميكنن تجمع كنن حالا به خاطر يه فيلم كه نميدونم چه منافع سياسي براي عده اي تو نزديكياي انتخابات داره تجمع ميكنن ،جمع كنيد بابا تو رو به خدا.... (1035739) (alef-1)
 
کیوان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۲۲:۵۸:۲۶
هیچ وقت یادم نمی آد که از اقدامات انصار دفاع کرده باشم. به خصوص در سالهای 78 و 79 که دانشجو بودم. اما انصافا این اقدامشون خیلی دست مریضاد داره. دم همشون گرم. (1035746) (alef-1)
 
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۰۵:۳۵:۴۳
خدا به همه ما عقل بدهد و به شما کمی بیشتر از بقیه .
چون فیلم در هر صورتی فیلم است و یقه گیری و وااسلاما سردادن ندارد اگر این ادمهای رگ گردن باد کرده برای به قول خودشان دین و اسلام و شهداخیلی ناراحت اسلام هستند بروند جلوی مفاسد دیگر هم همینگونه بایستند .
سینما چون حامی نداره هر کسی سرش عربده میکشه و یک تکه از گوشتش میبره (1035867) (alef-1)
 
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۰۸:۵۷:۰۳
پس ببخشید قانون هم برای بعضی ها هست برای بعضی هانیست (1035948) (alef-1)
 
جعفری
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۲۳:۱۳:۰۰
اینکه رهبری می گویند تابع قانون باشید برای مواقعی است که قانون به نفع ماست؟ یا برای همه ی قوانین است و برای همه! (1035761) (alef-1)
 
داريوش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۱۴:۵۹:۴۸
آره عزيزم براي موقعي است كه قانون به نفعشان است. (1036515) (alef-1)
 
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۲۳:۳۸:۱۶
من چند تا نکته تو این عکسها دیدم که دلم نیومد نگم :
1. این شعار که [مال اهل کوفه نیستیم پول بگیریم بایستیم] معلومه خیلی تو دل این عزیزان مونده که چون یادم هست چند سال پیش همین شعار رو بر علیه خودشون بکار میبردن !!!

2. این شعار هم که خانواده شهدا شرمنده ایم یه مشکلی داره ... میخوام از اون عزیزان بپرسم که وقتی همفکراتون خانواده شهید همت و شهید باکری رو حتک حرمت کردن شرمنده نشدید ؟؟؟

3. به یه نگاه به چهره این دوستان میشه فهمید که اکثر قریب به اتفاق این دوستان اصلا این فیلم رو ندیدن و اصولا هیچ قرابتی با سینما ندارن .

همین... (1035804) (alef-1)
 
خراسانی
South Africa
۱۳۹۱-۰۹-۱۱ ۲۳:۵۳:۰۲
متاسفانه ما ایرانی ها عادت کردیم به همه چیز بد نگاه کنیم و به جای رسیدگی به کارهای مهم و اصلی به دنبال درگیری با هم هستیم...استفاده از عناوین مقدس هم الت معرکه گیری شده...از همه چیز می ترسیم و گمان میکنیم کوچکتری مساله ای تهاجم فرهنگی هست...چشممون رو روی واقعیتهای جامعه میبندیم و به فیلم اهمیت میدیم...خوبه واقع بین باشیم و به جای سروصدای اضافی به فکر اصلاح خودمون باشیم. (1035814) (alef-1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۰۰:۲۰:۳۰
سلام
نکنه این برنامه ای است که تهیه کننده برای فروش بیشتر فیلم تدارک دیده است نگاه کنید در بعضی از شهرستانها سینما مملو از تماشاچی بوده است. ناراحت نشوید اینهم یک احنمال هست. مگه نمی تواند باشد؟ (1035831) (alef-1)
 
فرهاد
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۰۰:۳۲:۲۷
از وقتی که یک فیلم از ایران جایزه اسکار گرفت خیلی ها ناراحت شدن چون دلشون میخواست نام ایران با فرهنگ و هنر در دنیا شناخته نشود بلکه با نام حمایت از گروههای تروریستی در جهان مطرح باشند . (1035837) (alef-1)
 
اریوبرزن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۰۱:۴۵:۱۸
کاش یه کم هم رگ گردنشون برای مسولین بخاطره مردم اذربایجان بلوجستان جوانای بیکار گرونی بی ارزشی پول ملی و.......................................... کلفت میشد شرم بر انها باد. (1035853) (alef-1)
 
مهدی
United States
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۰۵:۲۷:۳۰
چرا همه رو به جون هم انداختید۰نظر شما چیست آقای الف۰ (1035866) (alef-1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۰۶:۳۳:۱۹
کسی نیست جلوی این گروهک تند روی به اصطلاح خود جوش رو بگیره چرا موقعی که تورم چند صد برابر شده از شهدا شرمنده نیستید درد شما اسلام نیست .
نود درصد مردم با این گروه مخالفند ولی با کمک رسانه ضرغامی فعلا یکه تازی میکنند ولی تاریخ اینها هم تمام میشه همان طوری که اصلاح طلب های الان تند رو های سال 58 و 59 و 60 بودند (1035875) (alef-1)
 
سهراب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۰۷:۴۹:۰۴
"شهدا شرمنده ايم" را خوب اومدين ،واقعا هم بايد شرمنده شهدا وغير شهدا باشيد. (1035904) (alef-1)
 
ص
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۰۷:۵۰:۴۹
کاش واسه گرونی واسه اوضاع بد اقتصادی واسه نون شب مردم بدبخت این کارارو میکردین نه واسه یه فیلم.جوون مملکتم برات متاسفم (1035907) (alef-1)
 
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۰۸:۰۹:۰۵
متاسفانه گروهک حزب الله (که متاسفم به خاطر استفاده ابزاری از اسم الله ) برای مقاصد دنیایی عده ای هر کجا میخواهند جبر و فشار باشد این گروهک ابزار دست به حرکت می افتند
کجایند آن زمان که گرانی و و تورم و فشار اقتصادی کمر مردم ضعیف جامعه را خورد میکند و یا آن پدری که پول دوا و دکتر همسر و فرزند خود را ندارد و از فشار آن آرزوی مرگ میکند به یاد مردم نیستند
کجایند آن زمان که میلیاردها تومان پول این ملت بلا کشیده میشود و عده ای خاص آنها را میبرند و میخورند صدایشان در نمی آید
ما قسم حضرت عباس این حضرات را باور کنیم یا دم خروسشان را
از همان الله بترسید که بد عقوبتی پس خواهید داد (1035909) (alef-1)
 
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۰۸:۱۷:۱۵
اینهایی که از این فیلم های سیاه استقبال می کنن یا خودشون رو به ندانستن زدن و متوجه تاثیر این فیلم ها روی قشرهای مختلف جامعه نمی شن و فقط ادای روشنفکرها رو در میارن و یا اینکه خدای نکرده همصدا و موافق با این کار هستن؟ راستی خیانت گریبانگیر چند درصد جامعه ماست؟ چرا باید اینقدر به این مسئله پرداخته بشه؟ (1035919) (alef-1)
 
۱۳۹۱-۰۹-۱۳ ۰۸:۳۷:۲۰
دوست عزیز!
اولا خیانت گریبنگیر بیش از 50 در صد نمی شه. چون اگر 51 درصد یک فکری داشتن باید 49 درصد دیگه به اون رای و فکر احترام بذارن.
دوما تاثیر این فیلم چیه؟ واضح بگو. از اون قسمتهایی که دیدی بگو.
سوما به کسی که مجوز ساخت رو داده اعتراض کنید. این مجوز رو همون دولت خدمتگذاری که من و تو بهش رای دادیم صادر کرده. پس اولین خائن خودشه. پس بیا با هم اول ترتیب این بابا رو بدیم. بعد بریم سراغ سینما. (1037421) (alef-1)
 
۱۳۹۱-۰۹-۱۳ ۰۸:۴۵:۵۵
من از تو می پرسم: اونایی که اعتراض می کنن این فیلم رو دیدن؟
از رای های + و - که بهت داده شده معلومه جامعه در کل چه دیدگاهی داره. پس کسانی که خواستار سرکوب این دیدگاه هستن خائن محسوب می شن. (1037434) (alef-1)
 
ناصر
United States
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۰۸:۲۵:۳۳
من موافق فيلم با هر طرز نگاهي مي باشم اصولا فيلمساز بايد ازاد باشد ومخاطب انتخواب نمايد نه سيستم (1035924) (alef-1)
 
قلاوند
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۰۸:۲۷:۵۸
این برادران وخواهرانی که با این حساسیت زیاد دغدغه مسائل فرهنگی رادارند(در این مورد خاص بجا بی جا بودنش بماند) چه خوب است که درمقابل جنایاتی مثل کشتن وبلاگ نویس هم همین قدر حساسیت داشتند اما چراندارند نمیدانم!! (1035925) (alef-1)
 
روح اله
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۰۸:۳۲:۰۶
حالی درون پرده بسی فتنه می رود/ تا آن زمان که پرده برافتد چه ها کنند(حافظ)//// بعضی وقتا دلم به حال خودم و مملکتم می سوزه. این رفتار قرون وسطایی یعنی چه؟ حتی اگه یه حرکت سیاسی هم باشه خیلی مضحک و نکوهیده هست. جلو اکران یه فیلم رو گرفتن تو این زمونه؟ باور کنید خیلی از این آقایون و خانومایی که اومدن اعتراض می کنن اصلا فیلمو ندیدن موضوعش رو هم نمیدونن. ولی هر شب باید حریم سلطان را ببینن و بخوابن. مملکت بد شده، حواسمون باشه. (1035931) (alef-1)
 
رضا
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۰۹:۰۳:۱۰
این آقایون مجوز تجمع دارن؟ (1035959) (alef-1)
 
آرش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۰۹:۰۶:۳۷
با سلام . این بچه ها تحمل گرانی را دارند تحمل همه چیز را دارند ولی تحمل بی دینی و بی بندوباری در سینما را ندارند تحمل فحشا را ندارند .... (1035963) (alef-1)
 
۱۳۹۱-۰۹-۱۳ ۰۸:۴۱:۰۹
من دیگه تحمل گرانی رو ندارم.
ضمنا امام علی (ع) گفتن فقر انسان رو به کفر می کشه. ( نگفتن سینما .... ) (1037426) (alef-1)
 
ح.چ
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۰۹:۱۱:۲۳
امان از افراط و تفریط ..... (1035967) (alef-1)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۰۹:۱۳:۱۴
این کاش این برادران انصار حزب الله در خصوص گرانی ، بی قانونی تظاهرات می کردند آیا واقعاً مشکل فعلی مملکت نمایش یک فیلم است ، دیگر مشکل اساسی وجود ندارد ؟؟ (1035973) (alef-1)
 
زهره
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۰۹:۱۳:۵۶
کاش فقط برن و فیلم رو ببینن. اون فیلم توهین به پیامبر دم دست نبود کاش حداقل فیلم رو ببینن که سرشار از هنر و فکر هست. چرا بدون اینکه فیلم رو ببینن مثل .... دنبال حرف دیگران راه می افتن و توهین می کنن به دیگران. کاش این افراد فقط آگاهی داشته باشن به کارایی که می کنن (1035974) (alef-1)
 
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۰۹:۳۷:۴۶
به این آّبرو برها یه بلیت مجانی بدن ببینید این فیلم چند بار میبینند (1036003) (alef-1)
 
پیرو ولایت فقیه
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۰۹:۳۹:۱۵
با سلام
واقعا انصار حزب الله چند درصد مردم ایران هستند حتی 1درصد هم نیستند
ومطمئن هستم گروهی هستند برای بازی دیگران
مطمئنم فیلم را ندیده اند یا حتی اگر هم دیده اند توان نقد نداشته اند چون غالبابه حرف های دیگران گوش می دهند ومهم عرض اندام های سیاسی برای آنهاست
چرا 1بار جلوی بانک ملی و در اعتراض به اختلاس تجمع نکردند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آنها فقط از خانواده شهدا استفاده تبلیغاتی می کنند و هیچ خانواده شهیدی اقدام آنهارا تایید نکرد اگر واقعا شرمنده شهداهستند بیایند ومثل سال های جنگ به مردم کمک کنند
مامردم باید شرمنده شهداباشیم چون به امثال این انصار حزب الله اجازه دادیم که از طرف خانواده شهدا اظهار نظر کنند
1تجمع کمتر از 100 نفر نمی تواند مصداق جامعه باشد به فروش این فیلم دقت کنید مخاطبین روزانه این فیلم 100 برابر انصار حزب الله هستند
با این قانون شکنی هاانصار حزب الله چرا شعار تبعیت از ولایت فقیه را سر می دهد مگر رهبر معظم انقلاب نفرمودند هر کس قبل از انتخابات از احساسات مردم سوء استفاده کند خائن است پس چرا قانون شکنی می کنید خجالت بکشید (1036005) (alef-1)
 
سهراب
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۱۰:۱۱:۱۵
اینهالگدهایی است که به پیکر سینمای درحال مرگ کوبیده می شود کسانیکه که اصلا فیلم را ندیده اند وتنها برای کشتن سینما امده اند سینماگرانیکه در کنج زندانندو بعضی ها سلحشورانه............. (1036042) (alef-1)
 
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۱۴:۳۷:۲۸
اين مسئله بايد از راه مسالمت آميز و درست و قانوني حل شود و با تقابل اين دو گروه هيچ مشكلي حل نخواهد شد. (1036473) (alef-1)
 
United States
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۱۰:۲۵:۰۱
به نظر شما این تفکر جاهلی نیست که از میان تمام فرامین دینی اعم از مبارزه با فقر، دروغگوئی، بی اخلاقی و دعوت به تفکر و ..... این دوستان فقط روی مسائل دینی مرتبط با مسائل جنسی انقدر تأکید و تعصب دارند؟! (1036059) (alef-1)
 
جبهه هنرهای زیبا-شورای عالی بصیرت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۱۰:۳۵:۲۳
باسمه تعالی شانه
باسلام،احترام و عرض تسلیت

ما هم نارضایتی خود را از وضعیت اسفار سینما و تلویزیون اعلام می داریم و خواستار پی گیری آن از طریق مسئولین فرهنگی و هنر کشور هستیم هر چند که بعضی از آن ها هم شریک این تهاجم هستند.
بهر جهت ما پشتیبانی خود را از انصار حزب ا... اعلام می داریم و در کنار این عزیزان خواهیم بود.

ای رهبر آزاده آماده ایم آماده

جبهه هنرهای زیبا
شورای عالی بصیرت
قرارگاه نور (1036068) (alef-1)
 
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۱۰:۳۷:۵۳
بگذرد اين روزگار تلخ تر از زهر (1036069) (alef-1)
 
بچه حزالله ای
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۱۱:۰۴:۳۰
در مظلومیت حزب الله همین بس که طرفداران عبدالمالک جان(به قول آقای نوری زاد)مارا متهم به طالبانی گری گری می کنند.
همین بس که کسانی که خود یا غارت گر بیت المال هستند و یا کسانی که از آنها حمایت می کنند مارا متهم به مسائل اقتصادی و معیشتی مستضعفین می کنند ماییی که شعار همیشگی مان«مرگ بر غارت گر بیت المال »بوده...
کسانی که ماقع سخنرانی،بحث و محاجه کردن مثل امر بن عاص صوت کف می زنند ما را به بی منطقی متهم می کنند. ولی جهان این گونه نخواهد ماند
بدانید یک روز او می آیید و انتقام مظلومیت هزاران ساله مستضعفین و خانه نشینی صالحین را خواهد گرفت (1036095) (alef-1)
 
علی
United States
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۱۱:۱۹:۴۶
فقط آدمهای بی منطق سعی میکنند با فریاد زدن و جارجنجال برای خودشان حق و حقوق بدست بیاورند. (1036107) (alef-1)
 
محمد.ع
Canada
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۱۱:۲۴:۳۷
راستی این دوستان انصار حزب الله برای تجمع خود مجوز گرفته اند ؟ چی شده که نیروی انتظامی در کمال احترام از معترضین و تجمع حمایت کرده است ؟ احتمالا" این هم یکی از نشانه های آزادی در جامعه ما هست که گروهی به نام انصار حزب الله ؛ بسیجی و لباس شخصی مجاز هستند در پناه نیروی انتظامی ، هر زمانی و در مورد هر موضوعی تجمع کنند و فریاد بکشند و سینما تعطیل کنند و کتاب فروشی آتش بزنند !!!! (1036115) (alef-1)
 
علی
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۱۲:۰۰:۱۸
نهی از منکره زور زوری با شعار و فحش و چماق ... خدا ازتون قبول کنه.... (1036157) (alef-1)
 
عشق سینما
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۱۲:۴۰:۳۷
شخص متعصب نادان است!! (1036233) (alef-1)
 
دلسوز
Hungary
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۱۳:۱۷:۰۸
اینکه چه دردهایی در جامعه هست برای همه واضح هست و نیازی نیست که یک فیلم ساز بیاید و ان را با شکلی زشتر نشان دهد اگر فیلم سازان میخواهند خیلی روشنفکر بازی در بیاورند بیایند با نشان دادن خوبیها هم به مردم درس اخلاق دهند و هم روحیه جامعه را برای انجام کارهای نیک و سازنده بالا ببرند
نشان دادن زشتیهای ایران یقینا برای دشمنان خوشایند است و در توجیح و عادی نشاندادن کارهای قبیح تبلیغ کننده است
فقط یک سفر به خارج کنید و ببینید چطور مردم دنیا از سفر به ایران از ترس دزدی و قتل تجاوز و مواد میترسند اگر قبلا هالیوود فیلمهایی مثل بدون دخترم هرگز و یا مسخره کردن یک ایرانی در برخورد با همسرش در فیلم پدر عروس میساخت حالا دیگر نیازی به سرمایه گذاری در این زمینه نمیبیند چراکه فیلمسازان روشنفکر نما و شهرت طلب از راه اسان اینکار را با کمال میل با خرج خود این ملت برای تخریب چهره ملت میسازند حیف که ملت هم پول این مخارج را میدهند... از ماست که بر ماست (1036303) (alef-1)
 
سيد حسين
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۱۳:۱۸:۴۸
سلام
اسمش روشه سي نما از هر منظري ميشه بهش نگاه كرد به نظر من سينماي تك بعدي مثل مرداب مي مونه بي فايده حقايق جامعه ماست نمي تونيم انكارش كنيم (1036314) (alef-1)
 
ساسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۱۳:۲۴:۲۴
متاسفانه با این حرکات سینمای ملی ما رو به قهقرا می برند... (1036337) (alef-1)
 
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۱۳:۲۴:۲۹
اي كاش يه نظرسنجي ازاين دوستان انصار كه تحصن كرده بودن ميشد ببينيم چندنفرشون اين فيلم رو ديدن كه اينطوري داد فرياد راه انداختن البته به طور كامل نگاه كنن (1036338) (alef-1)
 
ایهود مسلمان ناب
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۱۵:۰۴:۳۱
مجوز که داشتند ان شاء الله (1036523) (alef-1)
 
عضو استعداد درخشان کشور و محقق در امور حقوق زنان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۱۵:۳۵:۱۰
من یک نظر کلی نوشتم و هیچ انتقاد و پیشنهادی در مورد فیلم یا اتفاقات بعدش نکردم . فقط یک نکته ی علمی ـ اجتماعی که خودم بهش رسیدم رو گفتم . چقدر منفی گذاشتین برای نظرم !!!!!!؟؟؟؟
شاید هم نمیدونید یا متوجه منظورم نشدید . (1036571) (alef-1)
 
مهناز
United States
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۱۵:۳۶:۳۸
نمی دانم چرا جریان اختلاس ها بود دم از پایمال سدن خون شهیدان نبود مگه شهیدان خون ندادند که کشور را از غارت نجات بدهند مگه نمی شه غارت داخلی هم باشه ؟؟؟؟؟؟ حزب الله آیا خون شهیدان این مملکت به حق بوده یا ابزاری برای شما بوده که در شرایط مقتضی استفاده بهینه از آن شود؟؟؟؟؟؟ (1036574) (alef-1)
 
تاج زاده
United States
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۱۷:۳۳:۵۰
برادر جیرانی سلام خسته نباشید
من هم به عنوان یک هموطن از شما چند سوال دارم قطعا اجازه پرسش را خواهید داد
1-آیا شما به قانون اساسی این مزوبوم اعتقاد دارید؟
2-اگر پاسختان منفی است که سوالات بعدی رانخوانید(البته میدانم که اعتقاد دارید)ولی اگر مثبت است دین رسمی این کشوراسلام ومذهب رسمی آن شیعه اثنی عشری است(اگرچه حقوق ادیان آسمانی دیگر ومذهب اهل سنت هم در آن محترم شمرده شده است )بفرمائیددر کدام ادیان الهی(بدون تحریف) ودین مبین اسلام شرب خمر مجاز شمرده شده است؟
3-آیا به نظرشما به عنوان یک فعال درعرصه هنر(کارگردان) برای ارشاد نسل جوان جامعه وخانواده ها باید نمونه ای از زندگی سالم (که اکثریت این مردم را تشکیل می دهند)را به تصویرکشید یایک خانواده دارای انحطاط اخلاقی(که حتی از حیث رده بندی از حداقل هم پائین ترند)؟
4- مگرنه آن است که هنر زبان فصیح سخنوری وارشاد هم برای مسئولان وهم برای آحاد مردم یک کشور وگاه برای ملل جهان وبیانگر فرهنگ و... کشورسازنده فیلم تلقی می گردد ویک هنرمند بایدبه هنگام به تصویر کشیدن معضلات اجتماعی میزان آن را در سطح کشور ارزیابی کرده وچون جراح ماهری راههای مقابله با آن را نیز (حتی المقدور)گوشزدنماید.بفرمائیداین موضوع فیلم جز در معدود خانواده های لجام گسیخته وفاقدهویت در قسمت کوچکی از تهران بزرگ (از شهروندان محترم تهرانی عذرخواهی میکنم که قصدم اسائه ادب به ساحت مقدس خیل کثیر آنان که متدینین را تشکیل میدهد نمی باشد)آیا قابل رویت است یا واقعا در سطح کشور(معاذالله)فراگیر شده است که شما را به تکاپو انداخته تا به وظیفه هنری یتان اینگونه عمل کنید؟آیا فیلم ساخته شده با فرهنگ وشاخصه های نظام دینی ما سنخیت دارد؟
5- برادر جیرانی قریب به 34 سال ازانقلاب اسلامی که حاصل خون هزاران شهید بخون خفته این مرزوبوم است می گذرد جوانانی که با نثار خون خود تنها یک خواسته به حق داشته اندوآن استقرار نظام اسلامی است وپیروان آنان نیز در حال حاضر همیشه رو به فزونی بوده وهست وهر انسان آزاده ای اصول اسلام را بهترین راه نجات برای بشریت شناخته ومی شناسدویکی از اصلی ترین نشانه حکمت دینی فریضه نماز وامربه معروف ونهی از منکر است بفرمائید در کدام ساخته شما وهمکارانتان صحنه خواندن نماز به تصویر کشیده شده است؟ویایکی از مبنایی ترین مبحث دینی فرهنگ حجاب وعفاف است که اسلام بر ضرورت آن تاکید نموده است وحتما حضرتعالی مستحضریدبرخی از همکارانتان که تعدادشان کم هم نیست همیشه (خصوصا از بعد از جنگ تحمیلی)تلاش کرده اندتا در به تصویر کشیدن خانوده ها در فیلم های خود،خانوده های دارای نقیصه هاورذایل اخلاقی (سارقان ،قاتلان،زورگیران،آدم رباها و...رابا شاخصه های دینی یعنی مردان را با محاسن وزنها را با چادر ودر خانه های مخروبه و... ودرمقابل خانواده های مترقی ودارای اخلاق مردانشان با ریشهای تراشیده وخانم هایشان را با مانتو موها آرایش شده و...منزلهای آنچنانی به تصویربکشند چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟/آیا به نظر شما وقت آن نرسیده تا امثال جنابعالی که دنبال سوژه مناسب هستید در مقابل ایه هجمه بزرگ قد علم کنید؟
6-برادر جیرانی آیااصلاشما درخانواده دینی متولد شده اید؟آیا آیا اهل طاعت وعبادت درپیشگاه باعظمت الهی هستید؟(عذرخواهی میکنم که این را مرقوم نمودم چون یقین دارم که شما ان شاءالله حاصل خانواده ای دینی وپرورش یافته در دامن مادری که محب اهل بیت است می باشید) بپذیرید این فیلم خروجی خوبی نداشته (شاید به نظر شمادر نفس چنین نباشد)ولی هیچ انسان غیور وآزاده ای آن را بر نمی تابد.
7 8 9 و........................................والسلام علی من اتبع الهدی (1036740) (alef-1)
 
درد آشنا
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۲۱:۲۴:۵۶
واقعا در حیرانی عجیبی گیر کردم !!!!! چه به سر ما آمده ؟؟؟؟؟؟؟ کجای دنیا هستیم !!! این عزیزان انصار حزب الله مهمتر از اکران یک فیلم که شاید کمتر از 1% یا 2% مردم کشور هم آن را نبینن مسّئله در کشور نمی بینند !! واقعا در موارد دیگر توهین به اسلام این جور موضوعات نخ نما شده رو بینا نیستند !!! نگاهی به عکس ها که انداختم نگرانیم در مورد زندگی تو این کشور دو چندان شد!!!!! این حزب اللهی ها چی کار به خونه شهدا دارن !!! والا ما که خودمون چند تا شهید تو خاندانمون داریم اصلا نمی دونیم نگران چی هستیم !!!! انقدر گرفتاریم !!!! تورو جون مادرتون کله مبارک تو . . . نکنین ، بگین خبری نیست !! (1037100) (alef-1)
 
سعید57
۱۳۹۱-۰۹-۱۲ ۲۲:۰۰:۲۷
با سلام
اینجا نه حقی هست و نه باطلی
بلکه هر کسی از ظن خود عکس العملی دارد
اما این یک صحنه بسیار هشدار دهنده نسبت به رو در روی هم قرار دادن ملت است که در هیج کجای دنیا نتیجه خوشایندی نداشته است .
البته بهتر است الف عزیز توضیح دهد هدف از پرداختن به این موضوع آنهم با این همه عکس از زوایای گوناگون چیست؟ چرا که یک کار ژورنالیستی ساده به نظر نمی آید!!! (1037149) (alef-1)
 
۱۳۹۱-۰۹-۱۳ ۰۸:۳۲:۳۸
یکی نیس به انها بگه تا حالا سینما رفتی؟
این فیلم رو دیدی؟
این فیلم می خواد چی بگه که تو ناراحتی؟ (1037415) (alef-1)
 
۱۳۹۱-۰۹-۱۳ ۰۸:۴۰:۰۶
من در مورد این فیلم نظری نمی دم. چون ندیدمش. ولی می خوام بدونم اونایی که اومدن اعتراض کردن چند نفرشون این فیلم رو دیدن؟ (1037424) (alef-1)
 
حامد
۱۳۹۱-۰۹-۱۳ ۱۱:۵۶:۴۶
سینما زبان گویای واقعیاتی است که نمیتوان آنها را در تریبونهای دیگربیان کرد لذااگرجلوی بیان واقعیات اجتماعی را از زبان بانفوذی مثل سینما بگیریم مثل این است که میخواهیم صورت مسئله را پاک کنیم و اینجاست که معضلات اجتماعی همچون آتش زیرخاکستر روزی کشور را به سمت و سوی انحرافات و انفجار هدایت خواهد کرد .
سینما وظیفه دارد وما نباید از ابراز شدن تلخیهای اجتماعی ناراحت شویم . بجای این تفکرات غلط فکری به حل آنها بکنیم .
من به سینماگران متفکری مثل جیرانی درود میفرستم که شجاعت وجسارت ساختارشکنی را در سینما دارند. (1037743) (alef-1)
 
م
United States
۱۳۹۱-۰۹-۱۳ ۱۲:۳۷:۳۸
یکی بگه اگه واقعا اخلاص دارید وکارتون برا خداست چرا برای گرونی اعتراض نمیکنید؟ (1037828) (alef-1)
 
وحید
۱۳۹۱-۰۹-۱۳ ۱۴:۱۸:۱۱
از ما که گذشت ولی وای به حال بچه های ما که افرادی مانند انصار حزبالله میخواهند خط ومشی فرهنگ مارو با این طرز فکرشون میخواهند بسازند.. (1038063) (alef-1)