نظر منتشر شده
۱۴۳
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 5124
دریافتی 10 میلیونی در وزارت نفت
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۸۵ ساعت ۱۵:۱۰
یک فهرست معتبر درباره بالاترین دریافتی مقامات وزارت نفت و شرکت های تابعه در سال پایانی دولت اصلاحات نشان می دهد مدیران عامل شرکتهای تابعه وزارت نفت ماهانه بین 7/3 تا 10 میلیون تومان دریافتی داشته اند.
 
به گزارش "الف"، این سند نشان می دهد، در سال پایانی دولت سابق، بیشترین دریافتی ماهانه در وزارت نفت و شرکت های تابعه، متعلق به محمد آقايي، مدیر عامل شرکت ملي پالايش و پخش فراورده های نفتی با رقم  10200000 تومان (معادل ده میلیون و دویست هزار تومان معادل یکصد و دو میلیون ریال در ماه) بوده است كه این رقم بیشتر به شکل پاداش و پرداختي های غیر از حقوق پرداخت مي شده است.
با روی کار آمدن دولت دکتر احمدی نژاد، رییس جمهور کتباً و شفاهاً از وزرا و مدیران ارشد دولت خواستند از پرداخت پاداش های هنگفت پایان سال به مدیران و اعضاء هیات مدیره شرکت های دولتی جلوگیری شود که این دستور با وجود پافشاري اغلب وزرا بر اجرایش، سال گذشته با مقاومت شدید مدیران عامل و اعضای هیات مدیره برخی شرکت های وابسته به دولت روبرو شد.
 
در هفته دوم بهمن ماه امسال نیز هیات وزیران طی مصوبه ای رسماً عیدی کلیه کارکنان شاغل و بازنشسته دولت اعم از مدیران و اعضاء هیات مدیره شرکت های دولتی را 175 هزار تومان اعلام و پرداخت هرگونه وجهی تحت عنوان پاداش آخر سال و امثال آن را ممنوع کرده است.
 
ناظران آگاه در زمینه مسایل مالی شرکت های دولتی معتقدند با وجود  اینکه تعیین و دریافت پاداش های بسیار بالا در برخی شرکت های دولتی بصورت یک فرهنگ رایج درآمده است، احتمال اجرای مصوبه هیات دولت در این شرکتها بعید به نظر می رسد و از هم اکنون برخی مدیران و اعضاء هیات مدیره شرکتهای دولتی به دنبال بهانه هایی برای مستثنی شدن از مصوبه  دولت درباره محدودیت عیدی و پاداش آخر سال هستند. 
 
ايراني
۱۳۸۵-۱۱-۲۴ ۱۶:۰۲:۲۶
جهت مزيد اسحضار در دولت عدالت محور نيز حقوق و مزاياي مديران ارشد گروه كه شان سازمانيشان بسيار پايين تر از مدير عامل شركت نفتي پخش وپالايش مي باشند در سال 84 از 10000000 تومان ( ده ميليون تومان ) تا 20000000 تومان ( بيست ميليون تومان) متغير بوده است(حقوق و مزايا و پاداش) .% (14289)
 
كارمند
۱۳۸۵-۱۱-۲۵ ۱۱:۱۹:۳۸
با سلام
دوست ايراني عزيز فقط مديران ارشد گروه ‌‍‍ ‌000 نيستند كه آنچناني دريافت ميكنند شما ميتوانيد رقم هائي به مراتب بالاتر را در شركت ايران خودرو مشاهده كنيد كه يك سرپرست فني با سابقه كار زير 10 سال در شب عيد دريافتي به مراتب بالا تر از يك مدير ارشد شركت نفت دارد 0 آنها كه از پيش فروش كالاهايي با هزاران مشكل و طولاني مدت به مردم اينگونه كسب درآمد ميكنند بيشتر بايستي زير ذره بين باشند اما معلوم نيست كه اين پتك چرا بايستي مرتبا بر سر كاركنان شركت نفت فرود آيد و اين عزيزان اينگونه مورد توهين و بي حرمتي قرار گيرند 0 من كه يك كارمند وزارتخانه ديگري هستم از اين همه بي حرمتي خسته شدم خدا به داد آنها برسدكه بعلت بي درايتي و بي كفايتي مسئولين اجرائي اينگونه مورد حتاكي قرار گرفته اند0 (14387)
 
محمود
۱۳۸۶-۰۶-۰۴ ۰۲:۵۷:۵۲
با توجه به ارزش وسطح بالای تولیدات وزارت نفت وشرکتهای تابعه و نقش بارز مدیران

وکارکنان درافزایش و بهبودکیفیت وکمیت تولیدات وباتوجه به نقش فراگیر وگسترده این تولیدات در جامعه :
حقوق ومزایای مدیران وکارکنان در مقایسه با خیلی از مشاغل که نه تنها مولد نیستند بلکه سد تولید وارتقاء صنایع جامعه میباشندکمتر است. (36730)
 
الف خوان
۱۳۸۵-۱۱-۲۴ ۱۶:۰۳:۳۴
سلام
احتمالاً رقم مذکور شامل وام پس انداز+حقوق+اضافه کاری بوده است وگرنه ماکزیمم دریافتی در تهران 2 میلیون 400 هزار تومان است که تعداد مشمولان آن خیلی محدود هستند.بهتر است برگه حقوق مذکور را منتشر کنید. (14290)
 
ايراني
۱۳۸۵-۱۱-۲۴ ۱۶:۳۹:۰۲
مبالغ فوق شامل : 1-حقوق 2-جذب 3-سرپرستي 4-اضافه كار 5-سختي كار 6-حق مسكن 7-حق اولاد 8-ماموريت 9-اياب و ذهاب 10-كمكهاي غير نقدي و 11-پاداش مي باشد (14292)
 
والی
۱۳۸۵-۱۱-۲۴ ۱۶:۴۸:۱۵
خسته نباشید (14303)
 
۱۳۸۵-۱۱-۲۴ ۱۶:۳۸:۵۷
نمی دانم \" الفی ها\"چرا به نفت گیر دادند! وجداناً دریافتی نمایندگان مجلس چقدر است؟! می دانید 15 هزار امتیاز برای یک نماینده در لایحه مدیریت خدمات کشوری یعنی چه؟! آقای محصولی مشاور آقای دکتر خودش به قوه قضاییه اعلام کرده موجودی اش 20 میلیارد تومان است! این برادر قرار بود وزیر نفت هم بشود! لطفاً در مورد این آقایون هم بنویسید. (14293)
 
والی
۱۳۸۵-۱۱-۲۴ ۱۶:۴۹:۲۰
آدم یاد کارتون الفی میفته (14304)
 
محمد
۱۳۸۵-۱۱-۲۵ ۱۱:۰۲:۵۹
15000امتياز يعني 750 هزار تومان ، الفي ها به خيلي از شركتهاي ديگر هم پرداخته اند ، مديران ايران خودرو ،سايپا،ايساكو و... كه ظاهرا غير دولتي هستند ولي مديرانشان را دولت منصوب ميكند ، مديزان سازمان گسترش وبعضي شركتهاي تابعه كه بازهم مديرانشان را دولت نصب ميكند ، خوبست به آنها هم پرداخته شود كه مبالع پاداش سالانه آنها وآكوردهايشان چقدر است ، در هر صورت حرامشان باد ، آقاي احمدي نژاد هم بهتر است بجاي شعار ودستور ، اينهايي كه اينگونه بيت المال را مصادره ميكنند باطل كند ، البته اينگونه مديران هم دندان آقاي رئيس جمهور را شمرده اند وشجاعانه به عمل خلاف خود ادمه ميدهند (14366)
 
ناشناس
۱۳۸۵-۱۱-۲۵ ۱۱:۲۸:۴۳
بفرض كه نمايندگان مجلس هم اينطور باشند كه شما گفته ايد ، آيا بايد براي حفظ ناحقي اينگونه شانتاژ كرد (14399)
 
۱۳۸۶-۰۴-۱۴ ۱۱:۴۰:۲۷
عزیزانی که مثل من کارمند هستند از شما میپرسم چند ساعت در روز ،هفته،ماه وسال موظفی دارید؟ محل کارتان کجاست ؟ مرکز شهر باکلیه امکانات؟ حوالی شهر با امکانات قابل قبول ؟ در روستا با دسترسی نسبی ؟ یا در بیابان وبدون امکانات ؟ آیا شما حقوقتان را در مقابل خونتان میگیرید ؟ آیا کار شما روزانه شما را به دیدار مرگ یا به یاد آن میاندازد؟ آیا ایام تعطیل مثل عاشورا ،تاسوعا ،14 خرداد ،........ را تعطیل هستید یا خیر؟ امکانات اورزانسی دارید؟ حال من چقدر حقوق بگیرم منصفانه است؟ پاداش بگیرم خوب است ؟ اگر میتوانید با من هم عقیده باشید خواهش میکنم که حقوقهای میلیونی و دریافتیهای غیر عادلانه را به ما منتسب نکنید. (32147)
 
مهاجر
۱۳۸۵-۱۱-۲۴ ۱۶:۴۷:۰۷
از شما نگارنده عزيز تقاضا مي شود جهت روشن شدن افكار عمومي برخي از اين اسناد در اختيار را در اين سايت به نمايش گذشته تا شايد مسوولين به اين مسئله رسيدگي عاجل نموده و بيش از اين سرمايه هاي ملي در جيب افراد خاص نرود
با تشكر (14302)
 
عزتی
۱۳۸۵-۱۱-۲۴ ۱۶:۵۱:۴۴
ظاهرا این مورد در یکی از شاخه های بسیار پایین چارت مجموعه نفت اتفاق افتاده است. با این حساب خیلی امیدوار کننده است (14305)
 
ممد
۱۳۸۵-۱۱-۲۴ ۱۷:۲۳:۴۹
ول کنین یقه نفتو دیگه. رئیس جمهور همه مافیا رو آویزان کرد تموم شد رفت مگه شما خبر ندارین (14308)
 
۱۳۸۵-۱۱-۲۴ ۱۸:۵۶:۱۶
منظور شوخيت اينه كه برعكسش اتفاق افتاده ديگه! درسته؟ (14326)
 
علی
۱۳۸۵-۱۱-۲۴ ۱۷:۲۸:۴۷
از سایت محترم الف تشکر میشود . هر چند این مسئله را نمی توان به کل سیستم نفت تعمیم داد اما نکته اساسی تر که سایت محترم باید به آن بپردازند عضویت همزمان مدیران شرکت نفت و سازمان گسترش و نوسازی به طور همزمان در چند شرکت هست که متاسفانه فقط به صورت صوری و جهت دریافت مزایا است ایکاش در سازمان گسترش و نوسازی صنایع و شرکت نفت موضوع عضویت همزمان مسئولان و مدیران در چند شرکت به طور قاطع رسیدگی می شد و میدان برای نیروهای جوان و متخصص باز میشد .
به طور مثال آن سازمان خاص چرا علاوه بر عضویت چند شرکت را یدک میکشد و به کارهای اجرایی و نظارتی خود در این شرکتها نمی رسد (14306)
 
عبدالله
۱۳۸۵-۱۱-۲۴ ۱۸:۳۴:۳۹
سلام
اولا لطفا دست از عوام گرايي برداريد. وزارت نفت و شركت هاي اصلي زير مجموعه آن از چنان اهميتي براي كشور برخوردارند كه پرداختي هاي حتا تا بيست ميليون تومان هم براي مديران عامل آن جهت حفظ سلامت سيستم و مديريت ارشد ناچيز است. اگر رقم قرارداد هاي نفتي را در نظر بگيريد و مقايسه كنيد در يافتي مديران همطراز در شركت هاي بين المللي را به نتايج خوبي خواهيد رسيد.
ثانيا چرا فقط گير داده ايد به نفت، ساير وزارتخانه ها و سازمان ها را چرا بررسي نمي كنيد. اعضا هيئت علمي دانشگاهها، بانكها و صدا و سيما. متوسط در يافتي كاركنان شركت نفت هم اكنون از بسياري ادارات ديگر پائين تر است.
ثالثا، از قديم گفته اند يك سوزن به خود يك جوالدوز به ديگران، حالا كه بحث مقايسه است چرا در مورد حقوق و مزايا و دريافتي هاي نمايندگان مجلس چيزي نمي گوئيد. چرا نمي گوئيد كه هر يك از نمايندگان مجلس پس از پايان دوره نمايندگي حداقل بايد در سطح مشاورت وزير مورد استفاده قرار گيرد و اين قانون مصوب خود مجلس است.
رابعا، آن شركت نفتي كه در اذهان باقي مانده است مربوط به گذشته هاست و هم اكنون همانطور كه گفتم مدتهاست كه نه تنها خبري نيست بلكه بسياري از مزاياي قانوني كه در ساير ادارات دولتي به كاركنان تعلق مي گيرد نيز حذف شده است.

خامسا، لطفا دست از مقايسه معلمين با كاركنان شركت نفت برداريد، زيرا نوع كار اين دو و وقتي كه گذاشته مي شود بسيار با هم تفاوت دارد، معلمين علاوه بر تعطيلات 15 روز عيد، و سه ما تابستان در بقيه ايام سال بصورت نيمه وقت كار ميكنند. البته اين بدان معنا نيست كه كار انها ارزش ندارد. بلكه يكي از با ارزشترين كارهاست و لي بايد دقت نمود كه اگر دريافتي انها كم است آن را از طريق منطقي و نه با هوچيگري و فرافكني ترميم نمود. هر چند كه با اين گونه مقايسه ها موافق نيستم و لي اگر بنابر مقايسه است چرا مقايسه با شركت نفت؟ چرا با اينهمه سازمان و نهاد و وزارتخانه هاي ديگر مقايسه نمي كنيد. نفت كه دارد جور بقيه را مي كشد و متوسط در يافتي شان را هم كه حسابي پائين آورده اد و حرفي هم نزده اند. (14320)
 
حميد
۱۳۸۵-۱۱-۲۴ ۲۲:۲۵:۱۸
بابا روتو برم!
كجا انجوري ميگيرن بگيد ما هم بريم (14330)
 
محمد
۱۳۸۵-۱۱-۲۵ ۱۱:۰۱:۴۲
عبدالله بهتر است اسم ديگري انتخاب كني چون اين حرفها مال عبد الله نيست ، اين حرفها مال عبد الپول يا عبدالرئيس يا عبدالنفت ويا ...است . نفت هم مال ملت است نه مال مديران نفت ، اگر از اين حرفها ناراحتند خوب كنار بكشند وچاه نفت ارثيه پدريشان را بردارند وبروند انگليس در كنار خانواده محترمشان با نفت خانوادگي زندگي كنند . (14369)
 
نا شناس
۱۳۸۵-۱۲-۲۶ ۱۷:۳۶:۰۷
تو هم اگر روزي 10 ساعت با مواد سمي هيد روكربوني سر و كار داشتي اين جنين صحبت نمي كردي (19120)
 
۱۳۸۵-۱۲-۰۲ ۱۶:۳۸:۲۰
چرا نمي شود معلمين را با شركت نفت مقايسه كرد.مگر همه كاركنان شركت نفت كار با اعمال شاقه انجام مي دهند.مگر آبدارچي وزارت نفت و يا منشي و يا كار كنان خدماتي چه كاري انجام مي‌دهند كه اينگونه كاركنان در دستگاه‌هاي ديگر انجام نمي‌دهند. مگر اعضاي هيات علمي كه بسياري از آنان مدارك تحصلي شان از مدارك معلمين هم كمتر است چقدر وقت براي كلاس انجام مدهند كه بايد چند برابر معللم همتراز خود مي گيرند. (15500)
 
امید
۱۳۹۳-۱۲-۲۰ ۰۱:۰۶:۲۴
عزیز من با خانواده محترم یکماه تشریف بیاورید مناطق عملیاتی نفت نه بعنوان کار کردن، نه، این یکماه را مهمان من باشید ، فقط با بنده تشریف بیاورید سر کار تا از نزدیک کار مهندس نفت همچنین کار خدماتی نفت را ببینید! (2735611) (alef-13)
 
mehranmagd110@yahoo.com
۱۳۸۵-۱۱-۲۴ ۱۸:۳۷:۰۶
مدافعان لايحه بدانند برخلاف آنچه تبليغ مي شود كاركنان و بدنه صنعت نفت از لايحه صدمه خواهند خورد نه معاونين وزير كه حتي طبق لايحه جديد مدير سياسي محسوب شده و مانند نمايندگان عدالت طلب مجلس ! حقوق مادام العمر دريافت خواهند كرد! درآمداصلي نمايندگان مجلس و مديران سياسي از رانت مديريتي و اطلاعاتي است نه از طريق دستمزد كه نگران شوند! خودتان بگوييد يك نماينده مجلس مگر چقدر حقوق مي گيرد كه صد ها ميليون تومان خرج تبلليغات مي كند تازه خانه و امكانات آنچناني هم دارد ! لطفا مردم را گول نزنيد و آدرس غلط ندهيد (14323)
 
كارمند
۱۳۸۵-۱۱-۲۵ ۱۱:۳۰:۲۲
بسيار نكته ظريف و هوشمندانه ايست 0 شما اگر به پاسخ هاي آقاي بهرامي نماينده محترم مجلس در همين سايت الف توجه كنيد در مي يابيد كه تمام جوابها بي سروته و فاقد شفافيت است 0 اصلا كسي خبر نداردكه مفاد اين لايحه چيست و در اين لايحه چه كساني مستثني شده اند و چراهيچ صحبتي در خصوص مفاد آن نمي شود ؟ چرا مردم نبايد بدانند كه براي چه چيزي اين گونه به جان هم افتادند ؟ فقط تاكيد و اصرار بر آن . شده خوراك تبليغاتي براي يك عده 0 متاسفانه درد اصلي اينجاست كه اين مردم فهيم كه هزاربار از يك سوراخ گزيده شده اند فقط نقش يك 000 آزمايشگاهي براي كسب تجربه آقايان را بعهده دارند و لاغير 0 ولله به خدا اگر اين لايحه منافعي در بر داشت كه چيزي به من و شما نميرسيد غير از تبعات آن 0 در بهترين حالت چون منافع مالي خودشان را تهديد نمي كند و به نوعي مصونيت مالي نيز در اجراي آن برايشان در نظر گرفته شده است بعنوان يك دست آويز تبليغاتي مورد استفاده قرار ميگيرد 0 چقدر ما مردم ايران مسخ شده ايم كه تشخيص اين حداقل ها هم برايمان ناممكن شده است ! ابتدا تو شهر جارو جنجال به پا كردند كه دزد ميگيريم و دست مافيا را كوتاه ميكنيم 0 بعد كه ديدند چيزي از توش در نيامد براي خالي نموندن عريضه يقه كاركنان شركت نفت را گرفتند كه زورشان را به آنها نشان دهند ! آخه اينهم شد مديريت ؟! در كجا و كدام سازمان و وزارتخانه رانت وجود ندارد ؟ ؟ قطعا قضيه رانت خواري به كاركنان ساده مربوط نمي شود چون بزرگان دوست ندارند كه كسي پا در كفش آنان كنند و براي همين مصونيت آهنين دارند اما در اين اثنا هميشه اين كاركنان هستند كه مورد آسيب جدي قرار گرفته اند 0 و اين لايحه خدمات كشوري حقوق و مزايا هم يكي از همان تنبيه هائي است كه تقاصش را كاركنان عادي دولت و به تبع آن مردم پس ميدهند نه از ما بهترون !
در اين راستا مطمئنا شركت نفتي و غيره و ذالك هم همه به يك آتش ميسوزند 0 (14393)
 
مرتضی
۱۳۸۵-۱۱-۲۴ ۲۲:۲۲:۲۶
گرفتن چنین حقوقهایی برای مدیران عالی رتبه وزارت نفت زمانی درداورتر و حزن انگیزتر میشود که بعضی از این دوستان علیرغم دریافت چنین حقوقهایی باز هم ارضاء و اشبا نشده و رشوه های چندین میلیونی می گیرند ( مثل قضیه توتال ) (14338)
 
۱۳۸۵-۱۱-۲۵ ۱۱:۰۳:۳۸
البته اقای آقایی از آدمهای لایق نفت و از مبارزان قبل از انقلاب هستند. کنایه هرگز به ایشان نمی چسبه (14364)
 
ناشناس2
۱۳۸۵-۱۱-۲۶ ۱۲:۰۲:۵۴
اين آدم لايق دهها ميليارد دلار نفت خام اين كشور را در دوره تصديش در شركت پالايش وپخش به فرآورده هايي تبديل كرد كه ارزش بخش زيادي از آن كمتر نفت خام بود و بقيه فراوره ها هم كه با استانداردهاي جهاني بسيار فاصله داشت (مثل گازوئيل باگوگرد وحشتناك ويا بنزين بااكتان نامطلوب ) واز همه بدتر وابسته كردن كشور به بنزين وگازوئيل وارداتي ( بدليل بي توجهي به اصلاح پالايشگاهها) بقول امام راحل هم حال افراد مهم است نه سوابق آنها ، بعضي ها مزد مادي سوابقشان رابيش از حق شرعي وخدا پسندانه گرفته اند ديگر اجر معنوي نبايد برايشان منظور داشت (14507)
 
mnn
۱۳۸۵-۱۱-۳۰ ۰۸:۰۹:۰۷
مدیران نفت ما هم مثل پزشکان ما می مونند... همه متعهد هستند اما هیچ کدوم متخصص نیستند... مریض میمیرد... پزشک متهم نمی شود... چون او برای حفظ جان انسانها تلاش میکند... اما مریض میمیرد... نفت میمیرد اما مدیر نمی میرد... چون او برای حفظ انسانها تلاش میکند...
به کجا چنین شتابان؟ (14981)
 
رضا
۱۳۸۵-۱۱-۲۴ ۲۲:۲۲:۳۷
10 میلیون تومان می شود چیزی حدود 8000 یورو. مدیرعامل شرکت پخش و پالایش ایران در هر شرکت خارجی که کار کند چند برابر این حقوق می گیرد. کل حقوق های این طوری را که جمع بزنید درصد کوچکی از منابع این کشور که در اثر سیاست های غلط و عوامانه اقتصادی هدر می رود نمی شود. مساله این نیست که حقوق مدیرعامل پخش و پالایش این قدر است مساله این است که آیا رسیدن به این پست برای همه مردم باز است و ایا نظام سیاسی اجازه می دهد همه در رقابت برای دست یابی به آن شغل شرکت کنند و از بین آن ها به ترین ها انتخاب شوند؟ (14335)
 
بخش تحلیلی الف
۱۳۸۵-۱۱-۲۵ ۰۲:۳۱:۴۹
با سلام وتشکر از اظهار نظر شما؛
در باره موضوع مهمی که اشاره فرموده اید، بخش تحلیلی الف به یکی از متخصصان اقتصاد ایران نگارش یک تحلیل را سفارش داده است. (14355)
 
محمد
۱۳۸۵-۱۱-۲۸ ۲۱:۱۷:۱۶
فرق مديرعامل پالايش وپخش خارجي با مدير سابق اين شركت درايران اينست كه خارجيه از يك بشكه نفت حداقل 95 در صد فراورده با ارزش افزوده توليد ميكند ولي آقاي {} چند سال خوابيد وحداقل 30 درصد نفت خام را به فراورده اي با ارزش افزوده بسيار پائين تر تبديل كرد و دهها ميليارد دلار به مملكت ضرر زد وبنزين ونفت گاز مورد نياز كشور را به خارج وابسته كرد وحقوق ومزاياي بالايش هم اجازه نداد بگويد كاري از دستش ساخته نيست ، لطفا مقايسه نكن وگرنه با آمار بشما ثابت خواهم كرد كه ... (14373)
 
mnn
۱۳۸۵-۱۱-۳۰ ۰۸:۰۹:۰۸
آخه کدوم مدیر... خارجی گیر میاد که برای شرکتش مدیر منتسب نفت ایرانی انتخاب کنه که سواد اول راهنمایی هم نداره... کدوم مدیر ..؟ کدوم مدیر؟
کدوم؟ مممممممم؟ (14980)
 
لاجی
۱۳۸۵-۱۱-۳۰ ۰۸:۴۵:۱۷
افرادی که ما به تعداد انگشت دست داریم که سرشان به تنشان بی ارزد اگر اینطور بود می رفتند آنجا اینها .. و سوادی ندارند (15009)
 
۱۳۸۵-۱۲-۰۲ ۱۶:۳۸:۲۰
آيا اين افرادي كه حقوق اينجوري مي‌گيرند شرايط احراز آن را دارند و يا به واسطه رابطه به اين پست ةا رسيده بودند و فقط به فكر درآمد خود بودند. (15501)
 
نفتی
۱۳۸۵-۱۱-۲۵ ۰۱:۳۲:۲۱
سلام بر اصحاب الف
جهت مزید دوستان در حال حاضر مدیر عامل سابق پالایش و پخش وزارت بیژن زنگنه به همراه دکتر زارعی در روسیه بسر می برد انشاء الله برگردند خودشون پاسخ الف رو می دهند. ولی نکته ای که من خواستم عرض کنم این است که متاسفانه علیرغم همه جنجال ها بر ضد نفت برخی از پرسنل وزارت نفت تحت پوشش کمیته امداد امام هستند.اگر قبول ندارید خبرگزاری های فارس/ایرنا/مهر /ایسنا و ایلنا در اهواز نمایندگی دارند و بگویید از منطقه کوت عبدالله - منازل معروف به \" کواتر\" که مربوط به شرکت نفت زمان دارسی هستند براتون گزارش تهیه کنند. بازنشسته های نفت هم که از همه مظلوم ترند. مجبورند با حقوق های زیر خط فقر روزگار خود را بچرخانند. با این حال قبول دارم که در نفت تبعیض هست ولی این مسئله را باید برادر هامانه و مدیران عامل 4 شرکت اصلی نفت چاره اندیشی کنند نه با نظام هماهنگ که هنوز امتحان خود را پس نداده است. (14341)
 
محمدرضا
۱۳۸۵-۱۱-۲۵ ۱۱:۱۰:۴۰
افزايش بيش از 30 درصدي هزينه عمليات جاري شركتها ي دولتي ، بانكها وموسسات وابسته به دولت براي سال 1386 هم نشان از عزم دولت براي جلوگيري از حقوقهاي اينچنيني است !ضمن اينكه توجه شود كه بيش از 90 درصد آنها هم زيان ده هستند وبخشي را واقعا در شركتهاي زيان ده آورده ميشوند ولي خيلي ها راكه زيان ده هستند بصورت كاذب در زمره سودده ها ( مثل شركتهاي آب و فاضلاب استاني، بعضي شركتهاي گاز استاني ، بيشتر شركتهاي شهرك صنعتي ، بيشتر شركتهاي كشت وصنعت ، بيشتر شركتهاي مخابرات استانها و...وجود اين شركتها صرفا بدليل حقوق ومزاياي دريافتي مديرانشان است وهزينه هاي آنها به زندگي ملت شريف ونجيب ايران تحميل ميشود واقتصاد مملكت را فلج كرده حال اگر آقاي رئيس جمهور دنبال عدالت ميگردد ازاينجا شروع كند ، زيرا كه ادامه اين وضع آخرت ايشان را كه با شعار عدالت ورفع تبعيض ورانتخاري آمده با مشكل روبرو خواهد كرد . (14376)
 
۱۳۸۵-۱۱-۲۵ ۱۱:۱۸:۲۴
چه مظلوميتي من خودم بازنشسته نفت مي شناسم كه با مدرك كمتر از ديپلم همين امسال 30 ميليون پاداش آخر خدمت دريافت كرده است - در صورتي كه پدرم بازنشسته وزارتخانه ديگر با مدرك فوق ديپلم است در سال 78 فقط 700 هزار تومان پاداش گرفته - اين انصاف است ؟ (14384)
 
سید فواد حسینی
۱۳۸۵-۱۱-۲۵ ۰۸:۳۰:۱۶
شما که اینقدر شفافید لطفا فقط حق الزحمه پرداختی به نمایندگان را جهت شرکت در جلسات بررسی بودجه سالانه نیز بنویسید (14378)
 
۱۳۸۵-۱۱-۲۵ ۱۱:۰۱:۳۲
این دریافت ها رسمی است تعداد بسیاری از مدیران زنگنه در کنار این دریا فت ها با تاسیس شرکتهای مختلف طرح ها را انجام میدادند اکثر مدیران نفت میلیاردر هستند و این حقوق ها چیزی نیست در مقابل شرکتهای خصوصیکه دارند و این همان مافیای نفتی مورد اشاره رئیس جمهور بود که از طریق مجلس مانع امدن افراد قوی برای بیرون ریختن این مدیران شدند و من وقتی شنیدم رفسنجانی مرتب از تغییر مدیران حرف میزند ولی ما میبینیم همه انها هستند مانند ترکان نعمت زاده و ... ناخود اگاه کلمه عوام فریبی را متوجه میشوی (14370)
 
مهدي
۱۳۸۵-۱۱-۲۵ ۱۱:۰۲:۰۳
پرداختهاي بالاي به مديران در بخشي از سازمانها اتفاق افتاده و مي افتد.
دريافت حقوق ها و پاداشهاي آنچناني توسط عده اي ، متاسفانه چماقي شده است تا مديران مياني و پايه كه بار مسئوليت و حجم زيادي از كارها بر عهده ايشان است از دريافت حوق مناسب بي بهره باشند.
انصاف خوب چيزي است، اگر مديري تا دير وقت و در منزل و در طي شبانه روز در فكر انجام مسئوليتهاي خود و رساندن اين بار به مقصد است نبايد متفاوت باشد با كارشناس يا كارمندي كه با زدن كارت خروج از همه اين تفكرات خلاص مي شود؟
خوب است همه كاركنان از رفاه برخوردار باشند اما اگر نمي توانيم رفاه را براي همه تامين كنيم بايد از برخي مزاياي كاركناني كه بيشتر كار مي كنند ( اسمشان مدير است يا كارشناس يا كارمند فرقي نمي كند!) بزنيم؟
عدالت چيست؟ آيا يكسان كردن دستمزد مدير و كارشناس است؟ ...نه نمي خواهم بگويم مدير ، مسئوليت و مجموعه خود را محلي براي ثروت اندوزي بداند اما آنهايي كه معتقدند كه مدير بايد حقوق كمي بگيرد بگويند كه چقدر تفاوت قائل مي شوند؟ 10 درصد؟ 20 درصد؟ 50 درصد؟
اگر واقعا ما مدير مي خواهيم اجازه بدهيم كه مدير در فكر اين نباشد كه چگونه به خانواده اش براي يك مسافرت در سال\" نه \" بگويد. (14367)
 
هیچکس
۱۳۸۷-۰۴-۰۵ ۱۱:۲۳:۲۷
مگر مدیران ما مدیریت هم می کنند ؟ (68993)
 
یک دوست دلسوخته
۱۳۸۵-۱۱-۲۵ ۱۱:۰۴:۰۶
یک خواهشی دارم و اونهم این استکه قدری هم در مورد مبالغ پرداختی به فوتبالیستها مطلب بنویسد
من قبول دارم که مبالغ گزافی در وزارت نفت پرداخت میشود ولی کمی به قراردادهای فوتبالستها بخصوص تیمهای استقلال و پرسپولیس ( که از بیت المال بهره مندند)نگاهی بیندازید تازه اگه مقایسه کنید متوجه میشوید که ای بابا تو وزارت نفت پول زیادی هم نمیده
یک فوتبالست برای یک فصل= 15 ماه حدود 400 میلیون میگیره
مدیر عامل نفت=15 ماه حدود 150 میلیون
یک فوتبالیست به هیچگس پاسخگو نیست استرس کاری ندارد و......
اما ..... (14362)
 
۱۳۸۵-۱۱-۲۵ ۱۱:۱۸:۱۸
بابا روتو برم!
كجا انجوري ميگيرن بگيد ما هم بريم
مسئوليت شركت پالايش و پخش مسئوليت بسيار سنگيني است. بار روحي و رواني بالايي دارد. كمتر كسي پيدا مي شود كه عرضه چنين كاري را داشته باشد. بسيار استرس زا است اما لذت هاي كارهاي سياسي را ندارد. من يك كارمند بازنشسته وزارت جهاد كشاورزي هستم و حقوق كمي مي گيرم . آقاي آقايي را هم نمي شناسم ولي اين مقدار كه هيچ اگر دو برابر هم بگيرند نوش جانشان. شما هم بخل سوسياليستي را كنار بگذاريد. اگر ديديد كسي دارد رشد ميكند از او درس بگيريد . مديران موفق ستادي و اجرايي را در بخشهاي مختلف اقتصادي الگو قرار دهيد و كار آفريني را تشويق كنيد. اگر تحمل ثروتمند شدن سايرين را نداريد اصل 44 و خصوصي سازي چشم انداز توسعه را فراموش كنيد. همين را كه داريم با هم قسمت مي كنيم . انشاالله كسي از گرسنگي نمي ميرد. به بچه هايمان هم مي گوييم در جستجوي شغل به ژاپن و دبي و كانادا بروند. (14383)
 
۱۳۸۵-۱۱-۲۵ ۱۱:۳۰:۳۳
اين كه بعضي از آقايون مديران شركت نفت . خود را با مديران كشورهاي خارجي مقايسه ميكنند چرا به خارج نمي روند؟ خود بهتر مي دانند با اين تخصص و اطلاعاتي كه دارند اگر به خارج بروند به چوپاني هم قبول نمي كنند همه ما خوب مي دانيم اين همه ضعف و عقب ماندگي اقتصادي كشور به ضعف و رانت خواري مديران بالا در گذشته و حال بر مي گردد مخصوصا صنعت نفت... كه مي توانست پشتوانه اي قوي براي اقتصاد كشور باشد كه متاسفانه نيست...
مديران و مسئولين به خوبي آگاه هستند معيار انتخاب مدير در كشور ما چيزهايي به غير از مديريت و اطلاعات مي باشد و همين امر موجب شده با روي كار آوردن مديران نا لايق ضربه مهلكي بر بدنه اقتصاد وارد شده و تاوان آنرا مردم بصورت تورم بيكاري و كاهش قدرت خريد .... ميدهند. (14392)
 
رضا
۱۳۸۵-۱۱-۳۰ ۱۸:۰۹:۵۳
متاسفم برای ادبیاتی که این ناشناس بکار برده است.ما عادت کرده ایم که در مورد چیزی که اطلاع دقیقی نداریم اظهار نظر کنیم و این کار بصورت ایپیدمی در آمده است به این ناشناس محترم چند نکته را یاد آوری می کنم:
1- بحران مدیریت فقط مختص شرکت نفت نیست.
2- بدون هیچ تعصبی می گویم یک مدیر نفتی معمولا حداقل20-30 سال در کار عملیاتی سابقه دارد و مدیر شدن در صنعت نفت مثل خیلی جاها کشکی نیست(واقعا باید در این صنعت باشی تا خوب بفهمی!)
3- هر سیستمی برای خود ضعف و قوت هایی دارد که طبیعی است.
4- لطفا مشاغل را فقط بلحاظ پولی با هم مقایسه نکنید. اینکار اصلا درست نیست.
5- وقتی چیزی یا کاری را قضاوت می کنید خدا را هم در نظر داشته باشید. (15170)
 
۱۳۸۵-۱۱-۲۵ ۱۱:۳۰:۵۶
بابا مديران وزرات نفت كه همون قبلي ها هستند تازه زنگنه هم پاك ترين وزير شناخته شد دم خروس را باور كنيم يا قسم حضرت عباس رو.احمدي نژاد هم كه مي خواست محصولي بشه وزير نفت (14390)
 
۱۳۸۵-۱۱-۲۵ ۱۱:۳۱:۰۸
پاداش ها بطرق مختلف توسط سازمان های دولتی پرداخت می شود و با بخشنامه نمی توان از آن جلوگیری کرد. مثلا به مدیران ستاد سازمان صنایع هوا فضا در دی ماه یک فیش حقوقی پرداخت شد و طبق شایعات قرار است مبلغ دیگری هم پرداخت شود. حالا رییس جمهور دستور دهد که نباید بیش از 175 هزار تومان پرداخت شود . (14389)
 
حقوق بگير
۱۳۸۵-۱۱-۲۵ ۱۴:۴۶:۰۵
با 175 هزار تومان پول توجيبي آقازاده هارا هم جواب نمي دهد
راستي خود دكتر چقدر عيدي مي گيرد
جون من ! (14413)
 
احمد
۱۳۸۵-۱۱-۲۵ ۱۱:۳۲:۵۴
یه عرض کوچک خدمت شما دارم. شما که این قدر دم از عدالت و برابری می زنید لطف کنید بگویید چه کسانی زمین های اطراف عسلویه را خریدند و با چند ده برابر قیمت به شرکت نفت فروختند؟مدیران نفت یا نمایندگان دلسوز این مردم بیچاره که حق و الانصاف اگر نفت و این نفتی ها نبودند نمی دانم وضعیت ماها چه می شد.چرا هر نماینده محترم بعد از پایان چهار سال وضعیت زندگیش از نظر مالی دگرگون می شود؟ معلومه دیگه. به خاطر رانت خواری و داشتن اطلاعاتی که بقیه ندارند.یک نمونه اش همون مثالی بود که ذکر شد. (14406)
 
۱۳۸۵-۱۱-۲۵ ۱۱:۳۳:۲۵
حقوق نمايندگان محترم مجلس چقدر ميباشد

در كشورهاي خارجي افراد فني مانند ايشان درسطح بسيار بالايي حقوق ميگيرند

در همين كشور خودمان در بخش خصوصي ايشان يا امثال ايشان كار كنند سه يا چهار برابر درآمد دارند

مردم را نسبت به نظام بد بين نكنيد (14391)
 
سالار
۱۳۸۵-۱۱-۲۵ ۱۵:۵۵:۱۶
با نظرت موافقم. در کشورهای اسکاندیناویایی حقوق مدیران ارشد 3 تا 10 برابر افراد متوسط الحال جامعه است. فقط نکته ای که از آن غفلت میشود این است که آنها نظام اجتماعی و مالیاتی را به گونه ایی ایجاد کرده اند که در این کشور ها عملا پس انداز نقدی افراد تفاوت چشمگیری با یکدیگر ندارد و تنها راه ثروتمند بودن سرمایه گذاری است که این مورد نیز در نهایت به اشتغال و رشد اقتصادی می انجامد. پس با اجازه جمله آخر شما را اینگونه اصلاح میکنم. مردم را نسبت به نظام الکی بدبین نکنید.
از سر بیدردی این جمله را نمیگویم ولی به جای آنکه حق دیگران را از آنها دریغ کنیم سعی کنیم حق خود را از صاحبکاران دولتی یا خصوصی تقاضا نماییم. کاهش حقوق دیگران الزاما به افزایش حقوق ما منجر نمی شود. (14450)
 
علي+
۱۳۸۵-۱۱-۲۵ ۱۴:۳۹:۵۲
در ارتباط با موضوع اجراي لايحه خدمات كشوري ما گفتيم كه كاركنان وزارت نفت نگران نباشند چون هدف كاهش حقوق مديران سطوح بالايي مانند موضوع مطرح شده است. (14410)
 
۱۳۸۵-۱۱-۲۵ ۱۴:۴۰:۰۱
ایا اطلاع دارید اکثر مدیران وزارت نفت اقامت در کشورهای دیگر را هم دارند اللخصوص انگلیس (14411)
 
محمد300
۱۳۸۵-۱۱-۲۵ ۱۵:۰۲:۲۳
سلام
معنی نظام هماهنگ همین است
تا کورشود هرآنکه نتواند دید (14439)
 
۱۳۸۵-۱۱-۲۵ ۱۵:۱۳:۲۹
مي توان در زمينه به دريافتي هاي هيئت مديره و مديران سازمان تامين اجتماعي نيز نگاهي انداخت که تحت عناوين پاداش بودجه و... از حق بيمه شده و بازنشستگان چه سوء استفاده ها مي کنند. (14442)
 
۱۳۸۵-۱۱-۲۵ ۱۷:۳۹:۱۴
اين هموطن محترم كه ميگويند مديران فني اگر در خارج بودند.........اينطور نيست چون مديران نفت اكثرا 33 سال يا بيشتر در نفت سابقه دارند و پروژه اجرا ميكنند مثل ساير جاها نيست كه تخصص نياز نداشته باشند (14461)
 
۱۳۸۵-۱۱-۲۵ ۱۷:۳۹:۲۹
اميدوارم هموطنان خوبم در موقع ابراز عقيده از بكار بردن جمله هاي توهين آميز دوري نمايند

و از اين سايت جاي قدرداني دارد كه بعد از اعلام خبر لااقل فضاي را براي تعامل وارايه نظر پيشبيني نموده اما در بعضي سايتها تخريب انجام ميشود بدون ارايه نظر (14460)
 
جمشید
۱۳۸۵-۱۱-۲۵ ۱۸:۲۷:۲۵
به نظر بنده چنانچه مدیری و اقعا صلاحیت مدیریت داشته باشد هیچ اشکالی به پرداخت حقوق های بالا به آنها نیست چونکه این سیستم در تمام شرکتهای اروپایی حاکم است و مدیران مبتکر و متخصص با مزایای خوب جذب و نگهداری می شوند به خاطر اینکه هر تصمیم آنها در روز می تواند چندین میلیون ضرر و یا منفعت به سیستم وارد کند . مسئله این است که مدیر یا وزیری اصلا صلاحیت اداره وزارتخانه و یا حوزه مدیریت خود را نداشته باشد و 3- 4 سال نیز بر آن مسند تکیه بزند و تصمیمات نسنجیده او و یا عدم تصمیم گیری در مقاطع خاص ضررهای میلیلردی به سیستم وزارت نفت و ... بزند هر جند ایشان به فرض حقوق کمی نیز دریافت کند (14464)
 
کارمند شرکت مهندسی و توسعه گاز
۱۳۸۵-۱۱-۲۸ ۱۴:۴۴:۱۷
بله در صورتیکه مدیران واقعا صلاحیت و تخصص لازم را داشته باشند که متاسفانه به جز تعداد اندکی از انان بقیه فاقد صلاحیت می باشند و اکثرا به خاطر داشتن یک حامی گردن کلفت در سیستم مملکت یا داشتن سابقه حضور در جنگ و ..... مدیر شده اند . خودشان حقوق بالا می گیرند و لی از حقوق پرسنل خود می کاهند در حالیکه یکی از دستورات اسلام اینست که هر چه را که برای خود می پسندی برا ی دیگران هم بپسند و هرچه را...... (14753)
 
بهرام جاهدي كارمند شركت پالايش
۱۳۸۵-۱۱-۲۵ ۲۱:۴۰:۴۶
سلام
شما الفيهاي عزيز كه همواره روي حقوق شركت نفت تحقيق ميكنيد چرا اصلا در مورد حقوق و مزاياي يك كارمند فوق ديپلم با سابقه كار پنج سال كه كلا دويست هزار تومان ميباشد بحثي به ميان نمياوريد؟
شما كه همواره حقوقهاي بالاي وزارت نفت را با حقوقهاي پايين بعضي وزارتخانه ها مقايسه ميكنيدچرا از خودتان نميپرسيد در كدام وزارتخانه حقوق يك كارمند با شرايط كاري ما 200000 تومان ميباشد؟ (14466)
 
عبدالله
۱۳۸۵-۱۱-۲۵ ۲۱:۴۰:۴۹
چند نكته در مورد نوشته قبلي بنظرم رسيد بشرح زير:

1. منظور من از اينكه حقوق تا بيست ميليون تومان به مديريت ارشد اين نيست كه اين حقوق شايسته پرداخت به شخص است بلكه منظور من اين است كه ارزش جايگاه مديريت عاملي يك شركت بزرگ مانند پالايش و پخش اينقدر مي ارزد. اينكه چه شخصي و با چه مكانيزمي بر اين مسند نشسته است جاي بحث دارد. هر چند كه به شخصه معتقدم مدير عامل كنوني پالايش و پخش فرد بسيار مناسبي است.

2. اينقدر صحبت مي شود در مورد لايحه نظام هماهنگ پرداخت، لطفا متن كامل آنرا در سايت بگذاريد تا همه انرا ببينند.

3. پرداختي هاي اينچنيني در شركت نفت بطور پيوسته وجود ندارد. فيش حقوق كارمندان شامل يكسري پارامترهاي ثابت است كه هر ماه پرداخت ميشود . حال در شركت نفت اگر كسي بخواهد مثلا وام بگيرد. اين وام در فيش حقوق ثبت مي شود . و در يك ماه ممكن است حتي فيش حقوق يك كارمند شامل پرداختي مثلا پنج ميليوني باشد كه 4.5 ميليون آن وام بوده است. يكي از تفوتهاي سيستم حقوق دستمزد نفت با بقيه سازمانها اين است هر گونه پرداخت به كارمند در هر رده اي در فيش حقوق آورده مي شود. كه اين هم بخاطر ايجاد شفافيت است.

4. همانطور كه بسياري از مراكز آماري معتبر و از جمله مركز پژوهشهاي مجلس به آن رسيده است هم اكنون خط فقر به عدد 500 هزار تومان نزديك شده است و براي يك زندگي متوسط دريافتي ماهانه 800 هزار تومان خيلي رقم تعجب بر انگيزي نيست و اينكه مي گويند حقوق ميليوني، در شرايط حاضر خيلي عجيب غريب نيست عليالخصوص براي كارمندان در كليه سازمانها و ادارات دولتي و نه فقط در نفت. نه اينكه اين رقم هم اكنون به نفتي ها پرداخت مي شود. نه اصلا اينطور نيست . براي بررسي دقيق بايد تحقيق كامل صورت بگيرد.

5. وقتي يك كارمند معمولي براي گذران زندگيش بخواهد يك ميليون بگيرد خوب يك مدير كه در سال ميلياردها دلار قرارداد با نظر او اجرا مي شود و زير بار فشار كاري سنگين قرار دارد و انواع و اقسام سازمانهاي نظارتي بر كار او نظارت ميكنند آيا شايسته نيست حقوق در حد سه ميليون يا بيشتر بگيرد.

6. همانطور كه يكي از دوستان گفته اند نفت حق همه ملت است و به نمايندگي از آنان شركت ملي نفت ايران كه از نظر ارزش و دارايي سومين شركت نفتي بين الملي است نفت را استخراج و به فروش مي رساند و در آمد آنرا به خزانه وارد مي كند. آيا شايسته نيست هر چه بيشتر اين شركت را تقويت نمود.

7. اظهار نظر غير شفاف و اينكه فلان فرد ماكزيمم حقوق ده ميليوني گرفته است خيلي به موضوع كمك نمي كند. لطفا فيش حقوق را منتشرنمائيد تا ببينيم از چه پارامترهاي تشكيل شده است. اگر مجموع ارقام ثابت ان حتي تا 3 ميليون هم باشد بنظر رقم چندان بالايي نيست. ممكن است در يك ماه خاص و بدليل دريافت وام يا پاداش آخر سال اين رقم پرداخت شده باشد.

8. از ساير وزارتخانه ها و نهادها و سازمانهاي انقلابي و غير انقلابي نيز اخبار منتشر كنيد.

با تشكر (14467)
 
مسلمان
۱۳۸۵-۱۱-۳۰ ۰۸:۱۸:۰۵
خيلي جالبه مادر من با 28 سال سابقه كار 200000 تومان حقوق ميگيرند و حقوق ميليوني از نظر بعضي ها عجيب نيست فقط خوشحالم كه قاضي القضات بالا نشسته و از عذاب و كيفر او هيچ قدرتي نمي تونه فرار كنه حتي صدام واي به حال حرام خورها (15044)
 
حسین
۱۳۸۵-۱۱-۲۵ ۲۱:۴۰:۵۰
این مخالفت ها بیشتر توسط مدیران ومسئولین بالاتر از30 سال سابقه کار ابراز می شود که تعداد اندکی نیز هستند که در راس هرم سازمانی قرار دارند ولی بقیه کارمندان شرکت نفت با قانون نظام هماهنگ کاملاً موافق هستند چرا فقط در شرکت نفت افراد بایدبیش از 30 سال کارکنند آن هم با حقوق های بسیاربالا از شورای نگهبان تقاضا داریم که جهت اجرای عدالت درشرکت نفت(برخلاف نظر عده ای جاه طلب )هرچه سریعتر آن را تصویب کنند (14468)
 
جمعی از کارکنان صنعت نفت
۱۳۸۵-۱۱-۲۵ ۲۱:۴۰:۵۴
از شورای نگهبان ودولت ومجلس محترم تقاضا داریم هرچه سریعتر این لایحه را اجرایی کنند تا افراد با حقوق بالا که بیش از 30 سال سابقه کاردارند بازنشسته شده وجای آنها نیروهای جوان وفعال وارد این صنعت شوند.
درشرکت نفت اگر افراد با سابقه 30 سال بازنشته شوند به جای هرنفر از آنها می توان حداقل 10 نفر نیروی جوان را استخدام کرد وتا حدود زیادی مشکل بیکاری برطرف شود (14469)
 
saeid
۱۳۸۵-۱۱-۲۶ ۱۱:۳۳:۱۵
تا حقوبالا باشه دزدی کمتره (14496)
 
مجید
۱۳۸۵-۱۱-۲۶ ۱۱:۳۳:۴۳
به نظر بنده چنانچه مدیری و اقعا صلاحیت مدیریت داشته باشد هیچ اشکالی به پرداخت حقوق های بالا به آنها نیست چونکه این سیستم در تمام شرکتهای اروپایی حاکم است و مدیران مبتکر و متخصص با مزایای خوب جذب و نگهداری می شوند به خاطر اینکه هر تصمیم آنها در روز می تواند چندین میلیون ضرر و یا منفعت به سیستم وارد کند . مسئله این است که مدیر یا وزیری اصلا صلاحیت اداره وزارتخانه و یا حوزه مدیریت خود را نداشته باشد و 3- 4 سال نیز بر آن مسند تکیه بزند و تصمیمات نسنجیده او و یا عدم تصمیم گیری در مقاطع خاص ضررهای میلیلردی به سیستم وزارت نفت و ... بزند هر جند ایشان به فرض حقوق کمی نیز دریافت کند (14499)
 
۱۳۸۵-۱۱-۲۶ ۱۲:۰۱:۳۸
تو رو خدا با اين حرفا دل ما رو نسوزونين

بگين خونه كي مي آد پايين ما مي خوايم خونه بخريم

خيلي گرون شده (14510)
 
جويای عدالت
۱۳۸۵-۱۱-۲۷ ۱۲:۲۳:۴۷

1- عزيزان گمان نمی نمائيد از حق خودتان غافل شده ايد؟ خدا وکيلی با اين تورم وحشتناک و لجام گسيخته با 175000 تومان عيدی با 2-3 با فرزند محصل و دانشجو شب عيدی بايد چيکار کرد؟
2- چرا ما ها در 16 سال گذشته که به تزوير و ناحق می گفتند فلان جنس قيمت جهانی اش به دلار اينقدر شده ،يکصدا نگفتيم خوب بابا حقوق و مزايای ما رو هم همطراز حداقل يک زن بيوه ی آمريکائی يا اروپائی که بعلت بيکاری ماهيانه بين 750 تا 1500 دلار ميگيره بديد؟
3- چرا نمی گوئيم اگه قوه قضائی امثال داداش رفيق دوست ها،شهرام جزايری ها و... رو محاکمه ی بحق( در حد يک مفسد فی الارض که با تجمع غير مشروع و کمک خائنانه ی تعدادی عوامل دولتی ثروت های همگانی جامعه را جمع آوری نمودند و در اثر کار اونا هزاران حانواده طعم فقرو پاشيدگی و فساد و دعوا رو چشيدند) الان برای خيلی ها امکان رشد و دريافت حقوق و پاداش بالاتر بود؟ (14601)
 
۱۳۸۵-۱۱-۲۷ ۱۴:۵۵:۱۲
حقوق نمایندگان مجلس حدود یک میلیون تومان است که ازاعضای هیات علمی-قضات وبسیاری ازکارشناسان کمتر است.انچه بابت هزینه دفترها میگیرند واقعاجواب نمیدهد البته ممکن است بعضی درامد دیگری داشته باشند.تعدادی ازنمایندگان هیچ مبلغی از مجلس نمی گیرند وحقوق هیات علمی ویا------رادریافت میدارند (14626)
 
بچه مسلمان
۱۳۸۵-۱۱-۲۷ ۱۶:۱۷:۵۴
این دیگه خیلی نامردیه که در تیتر خبر و در صفحه اصلی عبارت دولت اصلاحات را نیاوردید .گناه نقل قول اشتباه بنده و تبعات ان به عهده ادم نادان یا مغرضی که این خبر را تنظیم کرده.
چرا در مورد جواب دادن به خدا در مورد اعمالمان اینقدر بی خیالیم؟ (14633)
 
الف خوان
۱۳۸۵-۱۱-۲۷ ۲۲:۲۸:۰۱
شما چرا یک خبر را نخوانده نقل کرده ای؟! (14672)
 
۱۳۸۵-۱۱-۲۷ ۱۹:۳۴:۲۴
اين يعني عدل علي وار!
آنوقت (14662)
 
۱۳۸۵-۱۱-۲۸ ۱۱:۳۹:۳۸
جهت اطلاع
بنده یکی از همین مدیران نفتی هستم که البته هیچ وقت رنگ این حقوقها را هم ندیده ام اما بد نیست بدانید که حقوقی را که بنده در تهران در وزارت علوم می گرفتم یک و نیم برابر حقوقم در مناطق نفتی جنوب بود. الان هم که به وزارت نفت برگشته ام در تهران و در یک پست مدیریتی 50 درصد حقوقم را در وزارت علوم می گیرم.
دریافتی دوستان هم دانشگاهی من هم در ایران خودرو همیشه 30 تا 40 درصد از حقوق من در جنوب بیشتر بود البته آنها هم مثل شما باورشان نمی شد که حقوقهای ما در نفت اینجوری است. لطفا دریافتی برخی مدیران نورچشمی را به کارکنان نفت تعمیم ندهید (14705)
 
حیدر مرادی
۱۳۸۵-۱۱-۲۸ ۱۲:۱۰:۳۹
متاسفانه تعداد افراد ناشناس زیاد شده ونمیشود به ناشناس مورد نظر جواب داد .ولی من ناشناس مورد نظرم را، ازموضع ادب وتربیتش ،اقای \"چوپانزاده\"نام نهاده ضمن سلام به ایشان توصیه میکنم:اصل خودت را فراموش نکن مگر چنددهه پیش(قبل از توسعه صنایع نفت وسایر صنایع درایران)پدران شما وما بجز حرفه دهقانی وشبانی کار دیگری داشتند. با این حرفت اولا :به حرفه پدرانت توهین میکنی درثانی : اگر متخصص ومدیرباتجربه ای مثل اقای اقائی راخارجیها گیر بیاورند بالای چشمشان میگذارند.مزیداطلاع شمانامبرده ازمدیرانی است که تا یکی دو سال پیش که ما در خیابان خوش می نشستیم در ان خیابان باما همسایه بود .ایشان مدیرعامل فلات قاره ،مدیر مناطق نفت خیزوعضو هیئت مدیره نفت،قائم مقام وزیر درهیئت مدیره نفت،معاون وزیر در تخصصی ترین بخش نفت یعنی پالایش وپخش بوده واین مشاغل را با سرپرستی وهدایت تیم های مهار کننده چاههای بمباران شده نفتی درحوزه نوروز وفروزان فلات قاره در خلیج فارس بدست اورده (لابد میدانید مهارچاه بمباران شده نفتی شعله ور دراب یعنی چه!؟)به نظر شما اگر اقای اقائی بخواهدفقط بعنوان مشاور ازاطلاعاتی که در زمینه های نفتی دارد باخارجی ها همکاری کند به او چقدر حقوق می دهند؟به این قبیل مدیران درنفت وصله ای نمی چسبد وگرنه اینها رقبای زیادی داشتند که می توانستند از طریق کارهای بازرسی و محاکم ،انها را برای همیشه به خاک سیاه بنشانندوازعقده های جماعت ناشناس بکاهند. (14715)
 
۱۳۸۵-۱۱-۲۸ ۱۴:۰۰:۴۴
سلام
احتراما به استحضار می رسانم که معمولا مدیران کشور در تمامی دوایر دولتی مشمول این حقوقهای بالا می باشند و شامل وزارت نفت تنها نمی با شد در کشور اسلامی که از عدالت صحبت می شود مدیران همیشه استثنا ء می باشند مثلا مطمنا لایحه نظام هماهنگ حقوق شامل انها نخواهد شد به خاطر اینکه این لایحه توسط خود مدیران تدوین گردیده است اما در شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران نیز مدیران و روءسای این شرکت همگی دارای چندین سمت می باشند و حقوقهای خیلی بالائی دریافت می کنند اخیرا هم مدیر عامل این شرکت سمتهای سازمانی جدیدی ایجاد کرده (گروه مشارکت و همیاری- طرح تکریم ارباب رجوع )و تمامی مدیران خود را عضو ان نموده است که مطمئنا بابت سمتهای زائد و صوری فوق مبالغ زیادی به حقوق انها اضافه خواهد گردید لازم به ذکر است که اخیرا مدیر عامل این شرکت حقوق کارکنان این شرکت را اعم از رسمی و غیر رسمی به بهانه صرفه جوئی و رعایت دستور رئیس جمهور به مقدار زیادی کاهش داده اند در حالیکه ایا منظور رئیس جمهور محترم این بود یا اینکه کاهش حقوقهای چند میلیونی مدیران. کارمندیکه وظیفه اصلی بدوش ان می باشد همیشه مظلوم ولی مدیران (14728)
 
يك كارمند
۱۳۸۵-۱۱-۲۸ ۱۴:۰۹:۴۶
در جواب آن آقايي كه فرمودند قدري هم در مورد حقوق فوتباليست ها بنويسيد و با حقوق شركت نفت مقايسه كنيد خواستم اين معادله هم به آخر معادلشان بيافزايند
حقوق يك كارمند با مدرك ليسانس 230 هزار تومان در ده ماه دو ميليون سيصد هزار تومان ميشود و تا مبلغ 150 ميليون شركت نفت و 400 ميليون فوتباليستها خيلي فرق دارد. (14745)
 
۱۳۸۶-۰۹-۱۷ ۱۱:۵۶:۴۵
به نظرمن باید حقوق انهاراتقسیم برساعت کاری که انجام می دهندکردبااحتساب کلیه دریافتی های سالانه می بینیم که به ازای هرساعت کار حدود150هزارتومان دریافت می دارند به انسانهای دیگری نیزدراین مملکت زندگی می کنند که می توانند کار اقایان را به ازای ساعتی 3هزارتومان انجام دهند ودلشان می خواهد تاسوعا وعاشورا وعید و....کارکنند خدایا بدادمردم برس (45878)
 
امید
۱۳۹۳-۱۲-۲۰ ۰۱:۲۱:۳۲
مشکل و نادانی ما هم در نفت علی الخصوص در مورد استخدام نفرات پیمانی با حقوق 800 هزار تومان اینست: کار انجام میشود ولی با چه هزینه ای؟ بطور مثال کار روتین و روزمره توسط نفرات پیمانی با دانش فنی پایین میلیارد ها بر دوش شرکت هزینه خواهد داشت، ولی کار یک مهندس فنی فقط هزینه های جاری اکسپنشن و اورهال را خواهد داشت این را کسی در صنعت کار کرده است متوجه میشود، ما میخواهیم همه اعم از بیسواد، با سواد، فنی، غیر فنی، تنبل، پرکار، باهوش، کودن، همه به یک اندازه اجر دریافت کنند و همین است که مملکت پیشرفتی ندارد، چون سیستم ارزشیابی واحدی نداریم!!! (2735627) (alef-13)
 
۱۳۸۵-۱۱-۲۸ ۱۴:۱۱:۵۱
مهار چاهاي نفتي در زمان جنگ آقايي مهندس عزيزي به عهده داشتند نه آقاي آقايي در روز روشن و دروغ (14748)
 
مخالف یا موافق
۱۳۸۵-۱۱-۲۸ ۱۴:۴۴:۰۸
حرف اقای چوپانزاده ناشناس غلط است حرف اقای حیدر مرادی را تایید میکنیم. (14754)
 
کارمند لیسانس
۱۳۸۵-۱۱-۲۸ ۱۶:۰۶:۱۰
خدمت دوستان عزیز عرض می کنم که بنده با مدرک لیسانس به بهانه اینکه کارم با رشته تحصیلی غیر مرتبط است معادل دیپلم ماهی 200 هزار تومان میگیرم ولی .... بنده با مهندسی کشاورزی نزدیک 1 میلیون تومان از شرکت نفت دریافتی دارد. با تشکر از دولت مهر ورز عدالت گستر
راستی اگه از دوستان کسی راجع به جایگاه مهندسین کشاورزی در وزارت نفت اطلاعاتی داره برای من ارسال کنید. (14776)
 
۱۳۸۵-۱۱-۲۸ ۱۷:۵۹:۳۸
اگر مدیران در دولت قبلی حقوق بالا داشتن در عوض آن یک کار مثبتی انجام می دادن ولی در دولت فعلی همه ی صنایع نفت خوابیده و با وجود گذشت 1.5 سال هنوز اوضاع درست نشده همه پیمانکاران بیکار شده اند و ضرر های میلیاردی به کشور وارد شده آقای احمدی نژاد و تیم همراهشان تا به حال کار اجرایی انجام نداده اند و از مشکلات آن با خبر نیستند حالا ضرر میلیاردی بهتره یا میلیونی ؟
اگر کار خوب میخوای باید پول خوب به مدیران بدی کدام مدیر با تجربه ای با 1 میلیون تومان در ماه حاضربه همکاری میشه آقای احمدی نژاد فکر کرده همه برا رضای خدا کار میکنن
و مدیران بی تجربه را در راس وزارت نفت قرار داده (14813)
 
غریب کسا
۱۳۸۵-۱۱-۲۹ ۱۰:۳۰:۴۵
ضمن تایید متوقف بودن پروژه ها در مدت 18 ماه گذشته در شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران و پیشرفت جزئی در اجرای پروژه ها. که نتیجه مدیریت ضعیف و تصمیمات غلط مدیران می باشد .
مدیر عامل این شرکت که از جانبازان می باشد و فاقد سابقه مدیریتی قبلی بوده با عملکرد ضعیف خود از جمله برخورد بد با کارکنان رسمی و غیر رسمی و اخراج نیروهای غیر رسمی و کاهش حقوق پرسنل . استفاده از مدیران فاقد صلاحیت .ایجاد جو نارضایتی در بین کارکنان باعث شده که افراد روحیه خود را از دست داده و بدون انگیزه به فعالیت خود ادامه دهند که این موضوع باعث افت راندمان و توقف کارها گردیده است . (14908)
 
حیدر مرادی
۱۳۸۵-۱۱-۲۸ ۱۸:۰۰:۰۴
اقای چوپانزاده ناشناس !لطفا به مختصری از نرخ های بازار کار دردنیای صنعت نفت نگاه کن بعد باهم صحبت بیشتر میکنیم:
India PROJECT DIRECTOR - REFERENCE 2688 CIRCA 144,000 Euro + Whole Range of Benefits
Korea Planning Manager Job No. 5715 Salary will be circa £90K per annum tax free
Kuwait QA/QC Manager (KUW701-38) £500 per days worked
U.K. Environmental Advisor (Senior) £300 per day max - 6-12 months *********************************http://www.oilandgasjobsearch.com/*********************************بازبنگر:Salary and Benefits:

These companies and projects, such as the ones we will help you find work with, pay up to $600 per day for qualified tradesman. Entry level positions start at $300 per day, depending on the position and company. Earning over $100,000.00 US dollars per year is not uncommon, and this could be your chance to gain one of the highest paying positions you\'ve ever had.

Many of these major oil projects and companies offer you benefits worth thousands of dollars such as: Paid travel expenses, medical and dental insurance, profit sharing, 401K plans, and more!

*********************************http://www.oilcareer.com/*********************************بی زحمت اگر میتوانی انگلیسی بخوانی ،علاوه بربررسی دو سایت فوق به لینک های زیر هم مراجعه ودوری بزن.تاببینیم اگر بخواهیم دراین مملکت به شما ومدیران نفت یکسان حقوق بدهیم چه اتفاقی ممکن است بیافتد.اما لینکها:****************************
http://www.earthworks-jobs.com/peteng.htm
http://www.oil-report.com/ (14812)
 
نعمت اللهی
۱۳۸۵-۱۱-۲۸ ۱۸:۱۰:۳۰
صاحبان سایت \"الف\"علیرغم کار مفیدی که درنظرخواهی ازبازدید کنندگان سایتشان اعم از مخالف وموافق دارند.ولی معمولا دیباچه مطلب را طوری تهیه میکنند که دم خروس از زیر کت اشان میزند بیرون ومعلوم میشود که سایت بنحوی تحت بلیط نمایندگان فراکسیون اموزش وپرورش است.ضمنا اگرلیست یا فاکتور حقوق دارید بعنوان سند چاپ کنید. چون درنفت انچه که پرداخت میشود با فیش وفاکتور است حتی وام ها. (14818)
 
آشنا
۱۳۸۵-۱۱-۲۹ ۱۰:۳۲:۲۹
اتفاقامدیران فعلی نفت مدیران باتجربه نفتی هستند.احمدی نژادهم اگرمجلس اجازه میداد ،میخواست اینجا هم از مدیران جوانتر استفاده کند.درحال حاضراگر بخواهید از\" تجربه\"،\"تحصیلات\"،\"مدیریت\"و\"موفقیت درانجام پروژه ها\"ی مدیران نفت بحث کنید مطمئن باشید که درمقابل اقای هامانه کم می اورید. (14894)
 
علی
۱۳۸۵-۱۱-۲۹ ۱۲:۳۸:۱۶
من یک کارمند امور مالی نفت هستم .جهت اطلاع عرض میکنم که حداکثر حقوق ومستمری ماهیانه در کلیه قسمتهای صنعت نفت دو ونیم ملیون تومان بود که هم اکنون نیز همین روال ادامه دارد وتغییری نکرده است .حقوق ومستمری دریافتی نامبرده باوجود 33سال سابقه خدمات اجرائی در کارهای فوق العاده سنگین به ان سقف هم نمیرسد.در شرکت مذکور با وجود حجم بسیار بالای عملیات مالی سالیانه دربیش از هشت سال مدیریت ایشان ترازنامه های سالیانه که باستناد قانون توسط سازمان حسابرسی کل کشور کنترل و ارزیابی میشود بدون هیچ نقطه منفی ازنظر حسابرسی کاملا مطلوب ارزیابی گردید
ودرسال83نیزترازنامه ان سال توسط سازمان حسابرسی با وضعیت مطلوب تائید گردید
باوجود انکه سقف عملیات مالی ان شرکت در ان سال بالغ بر چهار هزارمیلیارد تومان بود بدین لحاظ مجمع عمومی ان شرکت ضمن تقدیر از تلاش مدیریت وهیئت مدیره
مبلغی را برای ترازنامه سال83 برای کلیه اعضائ هیئت مدیره تصویب نمود که فقط به لیست حقوقی ماه میانی سال 84 انها اضافه شده است ومطلقا 10ملیون تومان مذکور مستمر نیست
البته نحوه طرح خبر ازناحیه سایت الف که تولید ابهام ومستمر بودن رامینماید مطلقا اصولی نیست و برای بعضی با ادرس غلط دادن بانها زمینه گناه کبیره غیبت وتهمت را بوجود اورده است (14928)
 
الهام
۱۳۸۵-۱۱-۲۹ ۱۴:۴۲:۴۲
من خودم كارمند نفت به صورت پيمانكار هستم از اين خبرها هم نيست من مهندس كامپيوتر با 5 سال سابقه 220هزار تومان مي گيرم دوستم ديپلم با اين سابقه تو بانك تجارت 5 بابر من حقوق و مزايا مي گيره (14946)
 
ناشناس
۱۳۸۵-۱۱-۲۹ ۱۴:۴۲:۴۳
چرا سند رو نمیکنید؟اینطوری صحبت کردن بضرر خودتون تموم میشه بنظر من اگر یکنفر از اول تا اخر مطالب منعکس شده را بخواند نتیجه گیریش بنفع اقای مدیر خواهد شد. اگر واقعا چیزی ندارید مطلب را از روی سایت بردارید. (14945)
 
ناشناس
۱۳۸۵-۱۱-۲۹ ۱۵:۴۳:۳۲
از دوستان محترم نفتی خواهشمند است مظلوم نمائی نکنند، اگر گلایه ای هست از دزیافتی های باصطلاح زیاد شما نیست بلکه از نا عدالتی است . با اینکه می دانم که عزیزان محترم نفت به معلمان زحمتکش خیلی حساسیت دارند این مطلب رو عرض میکنم: خانم معلمی را می شناسم که با 3 تا بچه با مدرک فوق دیپلم 30 سال پیش تا لحظه بازنشستگی سال 84 جمع حقوق و مزایاش از 200 هزار تومان بالاتر نرفت. با یکی از دوستان نفتی چند روز پیش راجع به عیدی امسال درددل میکردم که فعلا بخاطر کمبود بودجه تا اسفند ماه خبری نیست.دوستم گفت مال مارو 2 ماه پیش دادن! گفتم چه بد ! شب عید دستتون خالی میشه که. گفت ای بابا پس پاداش رو گذاشتن برای چی؟ با تعجب گفتم چرا همشو یه دفعه ندادن پس؟ گفت یه دفعه بدن که فیش حقوقی مونو که معلمها ببینن باز صداشون در میاد!11 (14962)
 
کارمند نفت
۱۳۸۵-۱۱-۲۹ ۱۶:۰۱:۲۲
من خودم کارمند رسمي شرکت نفتم. با مدرک فوق ليسانس مهندسی نفت بعد از 3 سال کار کردن حقوق دريافتی ام (شامل 20-30 ساعت اضافه کاري، 25 درصد حق تخصص مرتبط) 280-290 هزار تومان هست.
نمی دانم آمار حقوقهای ميليونی از کجا به دست مياد. تا جايی که من تو مجموعه بودم اگه می خواستن به کسی (مديران و مشاوران)پاداشی پرداخت کنن به صورت علی الحساب به حساب بانکی خصوصی شخص واريز ميکردن نه حساب بانکی که حقوق کارمندی به اون واريز ميشه و قابل تحقيق و تفحص هست. مطمئن نيستم ولی فکر هم نمی کنم که امور مالی و حسابداری اينگونه پرداختها را بايگانی می کرد.
از همه خوانندگان و نظردهندگان محترم تقاضا دارم که حساب کارمندان را از مديران جدا کنند. من به شخصه به عنوان کارمند شرکت نفت از خوندن بعضی نظرات ناراحت شدم. لطفا تر و خشک را با هم نسوزانيد. (14963)
 
عيسوي
۱۳۸۵-۱۲-۰۷ ۱۵:۴۶:۲۶
والا ما تا جايي كه خبر داريم حقوق شركت نفت با ساير ادارت تفاوت هست از ريال است تا تومان جاي از خانه سازماني همراه به آب و برق مفتي و نه رايگان، شهرك‌هاي با امكانات شهري ويژه، باشگاه خانوادگي، رستوان خانوادگي با بهايي به قيمت يك پفك نمكي، درمان رايگان، تورهاي مسافرتي با هواپيما و ويلا وووووووو
مباركشان نفت و چاهاي آن (16179)
 
۱۳۸۵-۱۱-۳۰ ۰۷:۲۰:۲۴
hd.[/ای بابا چه گیری دادید به معلمهای بدبخت به نظر شما بااین حقوقی که می گیرند باید 24 ساعته هم کار کنند نه!عجیبه که همه برای رفع اتهام ازخودشون به بالاتری ها ودیگر ان استناد می کنند!بیچاره معلمها بین این همه حقوق های میلونی گیر کردند وکارشون با بقیه هم مدام مقایسه می شه! (15062)
 
پازوکی
۱۳۸۵-۱۱-۳۰ ۰۸:۱۴:۰۳
من نمیدونم چرا اینقدر کارمندان نفت تواین سایت زیاد شدن !مثل اینکه خدا برکتشون داده!ضمنا تعداد ناشناس ها هم بدنیست که خدا اونهارو هم کثرت عطا بفرماید.ولی حداقل یه جور بگید که خیلی تابلو نشه !درنفت امور مالی بدون سند انجام نمیشه .حرف هرکس وقتی پذیرفته است که متکی به سند باشه.اگه سند دارید رو کنید.ضمنااین آموزش وپرورشی ها هستند که گیر داده اند به حقوق نفتی ها .نفتی ها خوشحال خواهند شد که حقوق فرهنگی ها هرچقدر که ممکن باشه بیشتر اضافه بشه.نفتی هابخیل نیستند. (14989)
 
ناشناس 2
۱۳۸۵-۱۱-۳۰ ۰۸:۱۴:۱۷
دوستان عزیز چرا این قدر به نفت گیر میدید؟

بروید و صداو سیما رو ببینید که چه میکنند با این پولها ....

میدونید که برای هر برنامه 45 دقیقه ای 3000000 تومان میگیرند؟

و برای یه طنزی که میسازند من نمیدونم این پولها رو این سازمان از کجا میاره 3 میلیلرد تومن میدن (البته به کل برنامه ) مثلآ یه برنامه ی طنز 90 قسمتی که شما هم قطعآ دیدینش. (14988)
 
رامتين
۱۳۸۵-۱۱-۳۰ ۰۸:۳۰:۴۱
اقايان نفتي دروغ بده (15059)
 
احمد خليلي كارمند مناطق نفتخي
۱۳۸۵-۱۱-۳۰ ۰۸:۳۹:۱۰
با سلام ميدانيد راجع به چه فردي صحبت ميكنيد براي انكه وي را بيشتر بشناسيد مطالب زير را به اطلاعاتتان اضافه نمائيد
1-وي از ازادگان نظام جمهوري اسلامي واز مبارزين وزندانيان ومحكومين سياسي دردوران ستم شاهي است
2-وي بدليل لياقت وقابليت مفتخر بدريافت نشان جمهوري اسلامي ايران دركاروتوليد شده است
3-وي هم اكنون استاد دو دانشكده تراز اول فني مهندسي كشور است وعضو شورا وهيئت علمي موسسه مطالعات بين المللي انرژي وزارت نفت نيز ميباشد
4- 33سال سابقه كاردارد وبعد از انقلاب اسلامي در جهاد سازندگي ونفت كاركرده است
5- مدير خدمات فني شركت ملي حفاري نفت بمدت دوسال ،مديرعامل شركت نفت فلات قاره ايران دردوران جنگ تحميلي بمدت هفت سال ،مدير مناطق نفتخيز جنوب دردوران بازسازي وطرح توسعه وافزايش توليد بمدت شش سال ،رئيس هيئت مديره ومدير عامل شركت پتروشيمي شيراز بمدت سه سال ،معاون وزير ومدير عامل شركت ملي پالايش وپخش فراورده هاي نفتي بمدت هشت ونيم سال ،عضو هيئت امنائ دانشگاه وپژوهشگاه صنعت نفت بمدت پنج سال جزو سوابق كاري اوست

ضمنا ايشان مسئو ليت ومديريت مهار 21 حلقه چاه نفتي اسيب ديده وفوران نموده براثر حملات دشمن درحين جنگ تحميلي را بعهده داشتند
درمورد حقوق وي مطالب مطرح شده توسط اقاي علي كامند امور مالي نفت جالب است

اگر در مورد حقوق فرهنگيان ومعلمان باارزش وشرافتمند ما بدرستي عمل نشده است اين امر بهيچوجه جواز هتك حرمت به خدمتگزاران صديق انقلاب اسلامي ومردم در صنعت عظيم نفت نيست (15023)
 
اسماعيل
۱۳۸۵-۱۱-۳۰ ۱۰:۱۸:۰۲
سلام
واقعا در برخي از وزارتخانه ها اعم از نفت ونيرو وغيره تفاوت حقوق و مزايا بيداد ميكندممكن است حق هم باشه اين تفاوتها اما برخي (اغلبشون) ناحق (15091)
 
حسام محمدی
۱۳۸۵-۱۱-۳۰ ۱۱:۱۳:۰۲
لطفا نیم نگاهی به حقوق مدیران ارشد ایمیدرو بیندازید. اینان مدیرانی هستند که کمترین نقش را در صنعت فولاد و معدن ایران دارا می باشند ولی به لطف شرایطی که عمدتا سیاسی است دریافتی هایشان بسیار فراتر از اعدادی است که شما ذکر نموده اید. بعضی از اینان عضو بیش از 60 هئیت مدیره هستند و علاوه بر آن در چند کارخانه نیز مشاور و ... نیز می باشند حالا چگونه از عهده این وظایف بر می آیند خدا می داند . شایان ذکر است حقوق که اشاره نمودم جدا از حق و حقوق عضویت در هئیت مدیره ها و حق مشاوره ها می باشد. این ارقام به گونه ای است که خانواده بعضی از آنها زندگی بسیار راحتی را در آمریکا در حال گذران می باشند. (15098)
 
سروش
۱۳۸۵-۱۲-۰۱ ۰۰:۳۰:۴۵
با سلام و خسته نباشید از مسئولین محترم سایت الف انتظار داشتم یه سری هم به خبرهای شرکت و غارتگری که توسط مدیرعامل آن در طول بیست سال مدیریت وی شده است میزدید و از حیف و میل و پاداش های کلان و و ...خبری اعلام میکردید.آیا نابودی بیت المال شامل کسانی میشود که با شما دوستی ندارند....
_________________________
از اطلاع رسانی شما متشکریم. بررسی می شود. (15201)
 
محمد
۱۳۸۵-۱۲-۰۲ ۱۶:۳۸:۱۸
باسلام
دریافتی حدود 10درصد از کارکنان نفت زیاد میباشد ولی بقیه ازحقوق پایینی برخوردارند که با غوغاسالاری های دولت جدید کمتر هم شده که این مسئله برای اقتصاد کشور تبعات غیر قابل جبرانی دارد. (15503)
 
امیری
۱۳۸۵-۱۲-۰۷ ۱۷:۴۳:۵۲
بایستی روشی اتخاذ گردد که حقوق واقعی به افراد داده شود نه دلبخواهی
تااین رفتارها هست هیچ انگیزه ای برای کارو÷یشرفت جامعه وجودنخواهدداشت (16185)
 
كارمند
۱۳۸۵-۱۲-۰۹ ۰۱:۰۷:۰۲
چرا دروغ پايه حقوق استخدامي سال 85 وزارت نفت 92400 تومان است يك كارمند ارشد با هر پايه سازماني هم كه باشد نمي تواند اينقدر حقوق بكيرد (16407)
 
قلی زاده
۱۳۸۵-۱۲-۱۲ ۱۲:۱۷:۲۱
آقا بالاخره چی شد ما خواسته بودیم فیش حقوق این آقای مدیر نفت را درسایت بگذارید ماصفا کنیم؟ (16808)
 
پرویز
۱۳۸۵-۱۲-۲۰ ۰۹:۵۵:۰۴
اگر ضابطه درست درمانی درمملکت پیاده شود وجایگاه تعهد وتخصص واقعی معلوم شود؟با این همه امکانات نیروی دلسو ز متخصص ونفت وگازو...ما نبایدداد نداری وفقر وفساد و...داشته باشیم مگر نه؟غیر از این است؟چگونه متخصصین ایرانی درآمریکا انگلیس وآلمان و...در راس امورمهمی قرارمیگیرند وامین میشوند ولی در ایران برای آن پستها فاقد صلاحیت می شوند؟ ها؟ آره مشکل جای دیگره... (17937)
 
خانم خانما
۱۳۸۶-۰۱-۱۵ ۱۲:۰۷:۴۷
همسايه ما معلم هميشه هم خانمش جز معترضين به حقوق و مزاياي معلمين البته شوهرشون كلي سابقه داره البته الان بازنشسته است طبق گفته خودشون برجي 600هزارتومن مي‌گيرند البته به اضافه بن و از اين جور چيزا بازهم البته هميشه مي‌گن ندارن بازهم البته همش تو بازرن يه روز يه پارچه 40000هزارتومني يه روز يه كيف و يه روز اين وسيله و الا ماشاالله تازه من يه شركتي يعني هنوز استخدام رسمي نشدم بماند كه پايان سال حدود 540000هزارتومن از اضافه كاري هايم را ندادند همينجوري بماند كه از 7:30 صبح تا 8:40 دقيقه ساعت كاريم كه حدود 10ساعتش رو يكسره پشت دستگاه كامپيوتر برنامه نويسي كارهاي مالي تايپ و طراحي سايت و حسابداري و آچارفرانسه ديگه به اضافه از اين اداره به اون اداره براي انجام كارهاي اداري حقوووووووووووووووووووووووووووقم هست پايه اش 185هزارتومن با اضافه كاري و ماليات و بيمه و اينچيزا مي شه 292هزار تومن با مامانيم و خواهريم و بابابزرگم حالا هي بگين نفت فلان معلم بهمان بابا اگه حقوقشون مثلاً كم زبونشون ماشاالله ................ چوبشون هم كه تا سرنفتيا بيشتر نميرسه آخ يادم رفت هواي گرم عسلويه و خفگي يه موقعهايي از هوا بهت دست ميدهد و حالت تهويي كه از نگاه كردن زياد به مانيتور دچارش ميشي و اينا بماند (20655)
 
علی
۱۳۸۶-۰۲-۱۶ ۱۹:۰۹:۲۹
وقتی از تربیت نسل فردا سخن میآید با این مسولین بی لیاقت پارتی باز ودرغگو بخدا گریام می گیرذ (24797)
 
۱۳۸۶-۰۲-۲۳ ۰۱:۰۵:۱۶
دل خوش سيری چند ؟! (25339)
 
۱۳۸۶-۰۳-۲۵ ۱۷:۴۶:۰۱
با سلام و عرض ادب
وزیر محترم نفت هما نطوریکه مستحضرید
نیروهای تازه استخدام دیبلم و فوق دیبلم که در شرکتهای تابع نفت کار می کنند از حقوق و مزایای خیلی پاینی برخوردارند یعنی در حال حاضر یک فوق دیبلم شیمی با سال سابقه حقوق پایه اش 115000تومان است جناب اقای وزیر ایا با این حقوق یک کارمند می تواند یک زندگی شرافتمندانه داشته باشد ؟ آیا به نظر شما این کارمند می تواند در سیستم مفید واقع بشود؟ایا این فاصله طبقاتی به نظر شما نهایت بی انصافی و بی عدالتی نیست ؟ (29833)
 
۱۳۸۶-۰۳-۲۵ ۱۸:۰۲:۰۲
وزیر محترم نفت
با سلام و عرض ادب
احتراما\" به استحضار میرساند حقو ق و مزایای کارکنان دیپلم و فوق دیپلم جدید الاستخدام در شرکتهای تابعه نفت بسیار پایین میباشدبه نحوی که فاصله حقوق دیپلم وفوق دیپلم با لیسانسهای هم استخدام واقعا\"قابل ملاحظه است
دلیل این هم افزایش نامتعادل حقوقهای سالهای قبل میباشد.
لطفا\" ترتیبی اتخاذ فر مایید در موردافزایش حقوق ومتعادل شدن ان اقدامی عاجل صورت پذیرد (29834)
 
۱۳۸۶-۰۳-۲۵ ۱۸:۱۷:۴۶
جناب آقای وزیری هامانه
وزیر محترم نفت
با سلام
احتراما به عرض می رساند در مورد افزایش سالیانه شایستگی کارکنان عدالت رعایت نمی شود A برای رئس ها و Eو D برای زحمت کش ها لطفاً اقدامی بکنید و از خدا بترسید و نگذارید فاصله ها ی درامد در شرکت نفت بیش از این زیاد شود . (29837)
 
۱۳۸۶-۰۳-۲۵ ۱۸:۳۴:۴۸
وزیر محترم نفت
باسلام
احتراماً به استحضار عالی می رساند در مورد متمم وام مسکن در پتروشیمی تبریز عدالت رعایت نمی شود تقسیم آن را در اختیار رئیس ها گذاشتند و آنها به هرکه دوست دارند میدهند و بدون قرعه کشی . ؟ (29838)
 
كارمند نفت
۱۳۸۶-۰۴-۰۹ ۰۱:۳۴:۲۹
با سلام
تا اخر نخواندم ولي بسيار ناراحت شدم كه شما كار ديگري نداريد جز بحث در مورد حقوق كارمندان نفت آيا فيش حقوق يك معلم كه تازه استخدام شده را كه در طول سال بيش از 3 ماه كار نمي كند ( 24 ساعت در هفته + تعطيلا ت تابستان + تعطيلا نوروز ) با احتساب در سال 85_ 2 ماه و 26 روز را با يك كارمند نفت كه به طور متوسط 42ساعت در هفته كار مي كند نه تعطيلات .... دارد و هر موقع از شب براي كار به محل كارش مي كشند را مقايسه كرده ايد ؟ آيا فيش حقوقي كارمند حراست يك بانك را با مدرك سيكل ديده ايد آيا مي دانيد در بانكها به خاطر نوروز پولي بابت حق اجيل مي دهند ؟ آيا فيش حقوقي يك كارمند وزارت نيرو را ديده ايد ؟ فكر نمي كنيد تمام اينها به خاطر يك نوع خورده حسابهايي باشد كه كه اقايان دارند ؟ (31485)
 
علي
۱۳۸۶-۰۴-۰۹ ۱۷:۳۳:۰۷
واقعا توزيع ثروت در كشور ناعادلانه ترين شكل ممكن در قياس با ساير كشورهاي دنياست مثلا هيات علمي هاي وزارت بهداشت ماهي چند ميليون مي گيرند ولي كارمندان با همان مدرك و كار بيشتر ماهي 350000 تومان مي گيرند هيات علمي به اصطلاح نخبه كارمندان را گدايان وزارت بهداشت مي دانند به مقامات كشور تفهيم كرده اند اگر حقوق ميليوني به انها ندهند مخ ها از كشور فرار مي كنند واقعا به كجا فرار مي كنند به المان الماني كه هر چند گاهي پزشكان بخاطر كمي حقوق تظاهرات مي كنند اما هيات علمي دانشكده پرستاري دانشگاه در تهران الان 3 تا خونه دارند ولي يك نگهبان دانشگاه وقت 200000 تومان مي گيرد (31586)
 
افشين
۱۳۸۶-۰۴-۱۷ ۱۳:۴۸:۲۰
لازم است چند نكته را عرض كنم
1-همه مردم در انتخاب شغل آزادند.در واقع كسي را مجبور نكرده اند كه مثلا معلم شود.پس اگر واقعا حقوق نفتي ها زياد است پس همه بيايند استخدام نفت شوند.البته لازم است شرايط سخت و هفت خوان رستم جهت استخدام در وزارت نفت رااز ياد نبريد
2-صحبتهاي بدون سند كه فايده نداره .منم ادعا ميكنم فلان مدير ... بيست ميليون حقوق ميگيرد.مهم اين است كه گفته خود را با دليل و مدرك ثابت كنم.
3-نبايد بعضي حقوق هاي مديران رده بالا را به پاي كل سيستم گذاشت چرا كه اين جور دريافتهايي در رده مديران سازمانهاي ديگر نيز وجوددارد و شايد هم بيشتر.مهم حقوق اكثريت كارمندان است.لازم بذكر است بنده با 100 ساعت اضافه كار390000تومان دريافتي دارم.كه اگر لازم شد فيش حقوقي را نشان خو اهم داد
4-اگر نفت نباشد انگار كل كشور نيست و اصولا كار نفت با كار ... قابل مقايسه نيست
5-در پايان من حاضرم از وزارت نفت بيرون امده و دبير رسمي آموزش و پرورش شوم.اگر دوستان كمكي بنمايند ممنون ميشوم (32415)
 
سعيد
۱۳۸۶-۰۴-۲۸ ۰۹:۰۵:۱۹
به اين مسئولان رده بالا كه بر سره حقوق ميليوني خود با هم در حال جنگ هستند بفرمائيد يك كارگر ماهي 183000هزارتومان حقوق ميگيرد

قابله توجه مسئولان 12ميليوننفر زيره خط فقر

مال مردم خوردن عاقبت نداره (33528)
 
۱۳۸۶-۰۵-۲۲ ۰۹:۰۴:۴۳
بسمه تعالی
مردم عقل دارند و در محیط کار موارد را بخوبی می بینند ولی شاید علت اصلی عدم طرح موضوع \" امنیت شغلی آنان \" باشد.
در جمهوری اسلامی توجیه می کنند که چه ضرورتی دارد کسی از حقوق دیگری مطلع باشد و به آنان هم که این رقم ها را می دهند می گویند نگوئید و گرنه بریده می شود!
سیستم های کنترلی هم که قطعا می دانند ظاهرا با آنان هماهنگ هستند.
حالا اگر این مدیران واقعا کارا باشند و از صدقه سر آنان خدمتی به این خلق اله انجام شده باشد دلم نمی سوزد.
تا زمانی که صوت ( حرف ) عامل ارزشیابی مدیران باشد و آشنا بازی بجای بررسی و ارشیابی علمی و منطقی با اسناد و مدارک و حق دفاع در حضور کارشناسان خبره و سرد و گرم چشیده نباید وضعیت بهتری را امید داشت و گرنه همه چیز , بهترینش در ایران است . (35374)
 
جواد
۱۳۸۶-۰۵-۲۲ ۱۱:۲۸:۲۰
کمی هم به یاد ما پاسدارن باشید که با 20 سال سابقه کار و تحصیلات فوق لیسانس فنی همه درامد و حقوق ما 500 هزار توان است که 70 درصد آن کسورات قانونی و وام هایی است که برای زخم های زندگی گرفته ایم - توکل بر خدا (35393)
 
کارمند شرکت ملی گاز ایران
۱۳۸۶-۰۶-۱۱ ۲۱:۲۶:۰۳
با سلام. من هم مثل همکارانی که در بالا درباره حقوق خود نوشته اند از شنیدن حقوق های میلیونی در نفت آنهم برای همه کارکنان متعجبم. من فوق لیسانس مکانیک با 6 سال سابقه هستم و در یکی از شرکتهای وابسته به شرکت ملی کاز ایران با سمت ریاست کار می کنم و کارمند رسمی هستم. پایه حقوق این جانب 250000 تومن و با اضافه شایستگی و اضافه حقوق می شود 400000 تومن. من دلم نمی سوزه اگر که بگن حقوقم بالاست . دلم برای همکارام - بخصوص همکارای قراردادیم - می سوزه که تو شرایط سخت و هوای مسموم و خطرناک کار می کنند و با حقوقای در سطح من. اونوقت بیرون از شرکت بهمون می گن حقوق میلیونی. ما کارمند داریم که 30 ساله تو این شرکته ولی تاحالا پاش به استراحتگاه شمال نرسیده. ترو بخدا اول تحقیق کنید بعد خبر چاپ کنید. (37307)
 
۱۳۸۶-۰۶-۲۱ ۰۸:۰۸:۵۹
مديران ما چون ذاتا مدير زائيده شده اند ونيازي به آموزش ندارند چون از همان كودكي راه ورسم خدمت به بيت المال را فرا مي گيرند. (37973)
 
علي احمدي
۱۳۸۶-۰۶-۲۴ ۱۸:۰۵:۵۲
بنده درخواست دارم بجاي گفتن بشترين حقوق شركت نفتء حقوقي كه اكثره كارمندان داريافت مي كنند را ذكر كنيد. متشكرم... (38427)
 
پ_بهرامی
۱۳۸۶-۰۶-۲۶ ۲۳:۱۲:۵۲
ما جمعیاز کارکنان بیمارستان نفت کچساران هستیم که بصورت قراردادی و پیمانی کار میکنیم باید به همه عزیزان بگم که مملکت ما را دارن ای شکت نفتی ها به تاراج می برند بیاید چند نکته را با هم مورور کنیم در گچساران هیچ کدام از کارمندان نه پول اب نه برق و نه تلفن میدن و حتی لامپ خانه های انچنانیشان را شرکت عوض میکند بماند که تو هر خانه 3 کولر گازی و سایر وسایل شرکت هم مهیاست وسرویس ایاب و ذهاب همیشه جلوی درب خانه پیاد وسوار میکنند و کارمندان بیرون هم با ماشین کولر دار میرن و برمیگردن به نظر شما کدام یک از ما ها چنین زندگی داریم بروید از ریئس جمهور بپرسید اگر ایشان چنین زندگی داشتن بع بشینید و بر سر سروت این مملکت بحس کنید طبق امار سازماننفت در برابر غذا ایران 46 درصد زیر خط فقر هستند (38633)
 
محمد
۱۳۸۶-۰۷-۰۸ ۱۶:۱۲:۴۴
لطفا سری هم به شرکت کالای نفت تهران بزنید 0چون استخدام ممنوع بود تایپیست را بعنوان مشاور استخدام کردند البته با مدرک جعلی و حقوق بالا دادند ولی درهر قرارداد جدید حقوق نیروهای شرکتی را پائین و پائینتر میاورند و حتی مبلغ عیدی را از مصوب دولت کمتر میدهند (40122)
 
عبداالهی
۱۳۸۶-۰۷-۰۸ ۱۶:۱۵:۵۰
چرا در وزارت نفت بر خلاف سایر ادارات دولتی به کارمندان قراردادی و شرکتی اجازه استفاده از خدمات رفاهی و باشگاهها و رستورانها و مهمانسراها و... داده نمیشود (40123)
 
حسین
۱۳۸۶-۰۹-۲۳ ۱۸:۵۰:۱۰
اینجانب از کارمندان جزء پتروشیمی با 29سال سابقه در جنوب مباشم تبعیض دران شرکت به اوج خودرسیده وهرکس باب میل روءساومدیران باشد.خودیها ازحقوق ومزایای بسیار بسیار خوبی برخوردار خواهد شدوبه مدرک وتجربه کاری ندارندوپاداش های کلان بین خودشان تقسیم میکنند واگر اعتراض کنی بخاک سیاه مینشانند وهرکجا شکایت کنی هیچگونه حقی بتو داده نمیشود.پس نتیجه میگیریم که 70درصد ازکارکنان که زحمات زیادی می کشنداز حقوقپای پاینتری برخودار هستند که در زمان بازنشستگی میباست با380هزار تومان بازنشسته شوند واین ناشی ازان تبعیضی است که در زمان اشتغال وجوددارد . (46411)
 
۱۳۸۶-۱۰-۰۳ ۱۵:۵۴:۰۱
منهم می خواهم
این11 ردیفی که برای پرداخت نوشته اند را منهم دارم
اما حقوق ماه گذشته ام 300وخوردهای شده ، با اجاره بهای 250 تومن
زتبه زیر 1000 سراسری فنی هستم.چندین و جند سال پیش
من چه کار کنم؟ (46999)
 
۱۳۸۶-۱۰-۱۲ ۲۰:۵۷:۲۹
باسلام

از اينكه همه مردم ايران دغدغه گسترش عدالت در تمامي سطوح مختلف جامعه اسلامي را دارند خرسندم. ولي شايد خيلي ها مانند خود من (قبل از استخدام رسمي در وزارت نفت) بخواهند بدانند رقم واقعي حقوق كارشناس كه بصورت دو هفته در ميان يا اقماري در جزيره خارك مشغول بكار مي باشد چقدر است، ماهانه 5000000 ريال . من بسياري ديگر از دوستان را مي شناسم كه در تهران و ساير نقاط كشور و در كنار خانواده بيش از اين را دريافت مي كنند. (47623)
 
کارشناس14سال سابقه
۱۳۸۶-۱۲-۰۳ ۱۰:۲۶:۰۶
پایه حقوق اینجانب با سابقه 14 سال به 350000تومان نمیرسد .اگر به جای خارک در جای دیگری(حتی مناطق جنوب کشور) کار میکردم دریافتی به 700000 تومان نمیرسید. (51689)
 
۱۳۸۶-۱۲-۰۴ ۰۸:۲۹:۰۴
اين اقايي كه معلوم نيست اين حرفشو رو چه حسابي ميزنه بياد ببينه يك فوق ليسانس نفت حقوقش بدون اضافه كاري از 350000 تومان تجاوز ميكنه يا نه (51726)
 
۱۳۸۷-۰۱-۱۱ ۰۳:۰۳:۵۶
من توی سکوهای پارس جنوبی با بدترین شرایط کار میکنم.سکوهایی که در زمان طراحی قرار بوده کنترل از راه دور و از خشکی کنترل بشن اما بعد از گذشت چند سال مشخص شد که محاله .پس ما رو فرستادن توی سکوهایی که حتی چارت سازمانی هم نداره.من با شش سال سابقه با مدرک لیسانس 900 تومن میگیرم .خداییش اگه یک کدوم از کسایی که معترض حقوق هستن بتونن دو روز توی این سکو ها دوام بیارن من حقوق یک ماهم رو بهشون میدم.دوست من توی شرکت برق با مدرک مشابه و سابقه کار مشابه 750 تومن میگیره.اون آقا مهندسه و ما هم نظافت چی سکو , هم آشپز سکو و هم مهندس سکو هستیم. (55318)
 
۱۳۸۷-۰۲-۰۱ ۱۸:۵۰:۱۷
شما هم اگر میتوانید بروید بگیرید کسی جلوی شما را نگرفته
تازه ده میلیون تومان هم کم است باید بیشتر از اینها به ما بدهند چونکه آقای رئیس جمهور عدالت محور هستند من خودم صد میلیون تومان هم پاداش گرفتم ولی حیف که استعفا دادم
دلتان بسوزد (58330)
 
حميدرضا
۱۳۸۷-۰۳-۰۸ ۱۰:۵۸:۰۱
ضمن سلام به همه عزيزان ، بايد به عرض برسانم كه قياس نمودن اساس هر كاري نيست بلكه دريچه اي است براي تهيه آماري بهتر و مهم تر از همه آنها ارزش گزاري براي هر كاري در هر ارگان و به هر سمت و شخصيتي براي پرداخت حقوق و مزايا مي باشد . ضمناً هر فرد بايد داراي يك شغل بوده (مثلاً حتي زن و شوهر نيز يكي شاغل باشد) تا همه افراد واجد شرايط احراز شغل بتوانند براي پيش بردن معيشت زندگي خويش دچار مشكل و وفقه نگردند . (65124)
 
كارمند پتروشيمي
۱۳۸۷-۰۴-۱۲ ۰۹:۵۶:۴۷
من كارشناس ابزاردقيق با 7 سال سابقه كار هستم.شايد مديران ارشد نفت كه معمولا سابقه كار بالا هم دارند و در مناطق سخت كار كرده اند حقوق بالا بگيرند ولي امثال من نسبت به كاري كه انجام ميدهند و محل زندگي خود و خانواده فقط پول خونشان را مي گيرند. (69762)
 
يك همكار
۱۳۸۷-۰۴-۱۲ ۱۰:۰۲:۳۷
من تكنسين ابزاردقيق بابيش از 6 سال سابقه كار و كار در جنوب و صنايع شيميايي و خانومم كه معلم نهضت سوادآموزي و ديپلم است تقريبا اندازه هم حقوق مي گيريم. (69763)
 
۱۳۸۷-۰۴-۲۰ ۱۱:۳۰:۱۰
پيرزن 65ساله اي را سراغ دارم با پاي لنگ واسيب ديده (نيازمند مداوا )هر روز با كيسه اي بزرگ از زباله كشان كشان دنبال اشغال پلاستيك است بيشتر اوقات با نان خشك سر ميكند وگاه نان هاي ضخيم رادر اب نرم مي كند او وبرادرهاي كوچكترش حتي اتاقي براي حفاظت سرما وگرما ندارند حتي مراكز ظاهرا مذهبي هم انان را ميرانند بارها متاثر شده ام حتي اشك غير مسلمانها را ديده ام ايا ان زن بايد مادر شما باشد تا فشارهاي اقتصادي مستقيم وغير مستقيم را بر دوش او وديگر ضعفا تحميل نكنيم حقا من از انسانيت موجود در جامعه درپيشگاه گرگها وكفتارها احساس خجالت ميكنم چون انها به حداقل ومتوسط تامين شكم قانع هستند وبعد از ان ديگر مزاحمتي ندارند لطفا جناب مدير حذف نكنيد اين ضعفا چقدر از بودجه عمومي سهم دارند وگاه مرگ چه قدر شيرين است (70808)
 
بچه شركت نفتي
۱۳۸۷-۰۶-۲۳ ۱۵:۵۶:۳۳
شما ها رو نمي دونم اما اگه يه سري به بيمارستان شركت نفت در گچساران ، اهواز و ماهشهر بزنيد ، البته با چشمهاي باز ، تو همين تابستون ، تو همين گرماي طاقت فرسا ، داخل قسمت بايگاني بيمارستانها كه بريد ميبينيد كه پرونده هاي همه كارمندان چه منشي و چه كارمند در كارخانه داراي بيماريهايي هستند كه هيچ معلمي يا هيچ كارمند وزارت خانه اي به آن دچار نيست . اميدوارم هر چي معلم و وزارت خونه هست از دم دچار اين بيماريها بشن تا از احساس ما اولاد كارمندان شريف شركت نفت با خبر بشن كه هر آن احتمال اين ميره كه تلفن زنگ بزنه و خبر پدرهامون رو بدن . روي همه رو سفيد كردين با شماهام معلمهاي به ظاهر حق گو حق طلب . يكمي به خودتون بياين با اين حقوق و مزايا ميخوام يك شيفت جاي باباهاي ما برين سر كار ، وقتي خوابتون كم و زياد شد ، فشار خونتون ميره بالا ، نمي تونين غذا بخورين ، پوستتون تغيير رنگ پيدا ميكنه ، از بس توي مسير كارخونه پياده روي مي كني كه كفش ايمني به كف پات مي چسبه (البته تو اين هواي گرم ) ، شب ساعت 3 بهت زنگ بزنن بگن فلان چاه heytrip كرده ، ساعت 1 اومده باشي خونه بيان ببرنت سر كار .... ميخوام ببينم اون موقع ميگي (با تو هستم معلم راحت طلب ) شركت نفت حقوق بالا ميده ؟ به خدا ظلمه ، باور كنين اكثر كارمنداي شركت نفت از فشار كار يك بار سكته كردن ، باور ندارين برين به بيمارستان شركت نفت . تو رو خدا باور كنين اينقدر دنبال شركت نفتي ها حرف بي خود نزنين . به حق همين ماه رمضون دعا مي كنم كه خدا همه مريضا رو شفا بده و به همه معلمها يك جو عقل و معرفت كه خودشون رو با كارمنداي شركت نفت مقايسه نكنن. (79318)
 
یه آدم
۱۳۸۷-۰۷-۲۶ ۰۶:۴۳:۵۵
آیا میدانید 10 میلیون تومان برای من و امثال من یعنی چه؟

یعنی 2.5 سال زند گانی در همین دولت جناب آقای دکتر احمدی نژاد
یعنی 4 میلیون در سال
یعنی 333 هزارتومان د ر ماه
جالبه؟
اونم نه با دیپلم
با فوق لیسانس زمین شناسی! (86013)
 
۱۳۸۷-۱۰-۱۶ ۰۳:۰۳:۰۶
اون اقایی که ازبیماری پدرش وسایروزارت نفتیهامیگه
ممکن بگه کی باباجونش وسایرین رامجبورکرده بصورت انحصاری بچسبندبه وزارت نفت ومدام هم اززحمات خیالیشون برامملکت ومردم بگن ظاهراتومملکتی که پیداکردن کاربراجوانانش یکسراب وخیال خام شده مردم مدیون وزارت نفتیهاهم هستندکه اولاوزارت نفت راارث باباشون میدونندثانیابقیه مردم راراحت طلب (98670)
 
رضا
۱۳۸۷-۱۰-۲۵ ۱۱:۳۴:۴۰
به عنوان يك كارمند نفت با 10 سال سابقه كه 9 سالشو توي پتروشيمي تو جنوب كشور (ماهشهر)با فاصله 1500 كيلومتر دور از خانواده و در بدترين شرايط با مواد شيميايي خطرناك كار كردم و سلامتي خودمو تو اين راه از دست دادم ،(البته حالا بازم دور از خانواده و شهرم دارم كار ميكنم)كسايي رو كه با شنيدن حقوق يك مدير مفت خور شركت كه با پارتي بازي و هزار جور رابطه تو اون سمت تو تهران نشسته و مليوني دريافت مي كنه، قضاوت نادرستي در مورد افرادي مثل من ميكنن ،حلال نخواهم كرد بله نفت خوبه اما براي چند صد نفر مديراي بالاش والا زحمت كشهايش هيچ چي...البته اين افراد تقصيري ندارن چون فقط ظاهر قضيه رو مي بينن والا مطمئنم و به چشم ديدم خيلي هاشون حتي طاقت تحمل چند روز كار تو مناطق عملياتي و سخت نفت را ندارند... (99712)
 
حمد
۱۳۸۷-۱۲-۱۴ ۱۲:۱۸:۲۸
قبول دارم بعضی پرداختهای کلان صورت میگیرد ولی انرا به همه کارکنان نفت تعمیم ندهید بعضا حتی نفتی هم نیستند مشکل اساسی تسلط رابطه بر ضوابط است تا زمانی که این فرهنگ بر جامعه حکمفرما است این گونه اخبار را زیاد خواهیم شنید .درضمن قلب ملت را بیشتر از این جریحه دار نکنید در مملکتی که دختران برای امرار معاش خود رابه اغوش خلیجیها میسپارند این خبرها درداوراست. (107418)
 
کارمند شرکت نفت
۱۳۸۸-۰۱-۰۲ ۲۳:۵۹:۲۳
من کارمند شرکت نفت با سه سال سابقه کار هستم و دریافتیم هنوز با اضافه کار به چهارصد هزار تومان نرسیده
من نمیدونم اونهای که دارن دم حقوق میلیونی میزنن ایا حقوق یه جدیدی نفتو دیدن باور کنین خودشون روشون نمیشه فیش حقوقیشونو به خانوادشون نشون بدن بخدا راست میگم در ضمن حقوق همطراز من تو وزارت نیرو با شرایط کار راحت دو برابر منه
از مدیران نفت خواهش میکنم در زمینه حقوق جدیدای نفت تصمیم گیری درستی داشته باشن (110510)
 
ایمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۱-۲۶ ۲۲:۱۵:۱۲
من کارمند خط لوله نفتم با 6 سال سابقه لیسانس مکانیک شیفت وعملیات تازه امسال نزدیک 600 حقوقمه ولی تمام دوستای هم سن و سالم توی خیلی از اداراتی که مثه نفت تابلو نشدن خیلی خیلی بیشتر دریافتی دارن و کارشون حساسیتش و استرسشم کمتره اون حقوقای میلیونی مال یه عده خاصیه که اولا خیلی قدیمی و ثانیا .... هستن بخدا نفت دیگه اون نفت قدیم نیست بازم خدارو شکر (740260) (moderator18)
 
۱۳۹۴-۰۸-۰۸ ۲۳:۱۷:۴۷
دوستان ميشه يكي بگه كاركنان پتروشيمي شيراز حقوقشون چنده ؟ (3288896) (alef-13)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.