نظر منتشر شده
۱۳۳
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 197171
آغاز تشدید برخورد با بدپوششان در تهران+ عکس
تاریخ انتشار : جمعه ۸ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۱
برخورد با بدپوششان در پایتخت طی روزهای گذشته تشدید شده است.
 
به گزارش ایسنا از سطح شهر تهران حاکیست حضور گشت‌های ارشاد در پایتخت طی روزهای گذشته به میزان قابل توجهی افزایش یافته و برخورد با بدپوششان تشدید شده است.
 
حضور نیروهای پلیس پایتخت در این مدت در میادین و اطراف مراکز بزرگ خرید به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. اخبار دریافتی در عین از حضور پررنگ ماموران گشت ارشاد در مناطق تفرجی و تفریحی پایتخت همچون فرحزاد، دربند، درکه، لواسان و حتی توچال و برخورد با بدپوششان حکایت دارد.  عصر پنجشنبه نیز ماموران پلیس با حضور گسترده در برج میلاد که محل برگزاری یکی از کنسرت‌های پرمخاطب بود، ضمن جلوگیری از ورود افراد بدپوشش به کنسرت، با افراد متخلف برخورد کرده و تعدادی از افراد بدحجاب را نیز دستگیر کردند.
 
به نظر می‌آید برخورد با بدپوششان توسط پلیس پایتخت طی روزهای گذشته تشدید شده است.

 

تشدید برخورد با بدپوششان در برج میلاد-تهران

 

 

تشدید برخورد با بدپوششان در برج میلاد-تهران

 

 

تشدید برخورد با بدپوششان در برج میلاد-تهران

 

 

تشدید برخورد با بدپوششان در برج میلاد-تهران

 

 

تشدید برخورد با بدپوششان در برج میلاد-تهران

 

 

تشدید برخورد با بدپوششان در برج میلاد-تهران

 

 
احسان
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۰:۰۵:۳۸
جرم مامورین پلیس چیه که شطرنجیشون کردین؟؟؟ (1602032) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۱:۴۷:۲۵
لطفا ماموران شبها سری هم به بوستان پاکنژاد در شهرک غرب بزنند. (1602282) (alef-13)
 
فاطمه
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۷:۰۳:۳۴
شاید راضی نباشند عکسشون خبری بشه (1602915) (alef-10)
 
امير حسين سلطان/تهران
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۹:۱۸:۴۲
مبارزه با بي حجابي و بد حجابي كار پليس نيست.ضمنا از دوستان تقاضا ميشود به بهانه موافقت يا مخالفت با اين طرح از محدوده ادب و نزاكت خارج نشوند. متاسفانه ادبيات پاره اي از كامنت ها دور از رعايت موازين اخلاقي است. فراموش نكنيم با هر نيتي و يا با هر قصد و هدفي هم كه باشيم اجازه نداريم براي پيشبرد مقصودمان به هر وسيله اي متوسل شويم.كار درست مقدماتش هم بايد درست و مجاز باشد. معضل عدم رعايت حد و حدود حجاب در جامعه ريشه فرهنگي دارد و تا تدبير و انسجام و برنامه ريزي ارگان هاي فرهنگي به انجام نرسد متاسفانه اينگونه برخوردهاي فصلي و مقطعي ما را به جايي نمي برد و چه بسا در اثر اعمال پاره اي بي تجربگي ها و يا احساسي برخورد كردن ها اصل وجود سلامت رواني و رعايت موازين اخلاقي و عرفي و شرعي هم خدشه دار شود. وقتي اهالي فرهنگ و بالاخص معلمان در جامعه حرف اول را بزنند اين مسائل و مشكلات فرهنگي اتوماتيك وار قابل حل خواهد بود وگرنه با بها ندادن به منزلت و جايگاه واقعي متوليان فرهنگ و ادب جامعه وضعيت سال به سال نه تنها بهتر نمي شود بلكه به دلايل متعددي بدتر هم خواهد شد. و من الله التوفيق. (1603145) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۲۱:۴۹:۱۵
خوبه شما شیراز رو ندیدید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 (1603417) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۰:۰۵:۵۲
بعضی ها شهر را با فاحشه خانه اشتباه گرفته اند (1602033) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۱:۰۷:۱۲
بعضی ها هم هر کاری شون کنی ادبیاتشون در بی ادبی به دیگران است. (1602149) (alef-13)
 
saeid
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۱:۱۵:۱۷
یعنی تو فاحشه خونه با مانتو و روسری میگردن؟
واقعا از این طرز فکرت متاسفم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (1602171) (alef-13)
 
محمدرضا روزبه
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۵:۵۸:۰۷
زمینه فساد هر جا صورت بگیره فحشا هم به دنبالشه ، یکم دوست عزیزمون بد گفت ، اما عاقبت این طرز پوشش تو جامعه اسلامی فحشا به بار میاره ، جامعه حریم عمومی افراد است نه حریم خصوصی افراد که هر طور بخوان رفتار کنند ، ما هم اسلام آمریکایی ترکیه و دبی نداریم ، اسلام یکی است و طبق قرآن تو این زمنیه باید رفتار بشه ، هر کس هم مخالفه یا باید طبق قوانین رفتار کنه یا بره از این کشو .. خیلی سخت نیست (1602835) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۲۲:۵۲:۲۹
زمینه فحشا به دلایل زیر بوجود میاد
1. بحران اقتصادی خانواده و اشتغال
2. بحران فرهنگی خانواده
3. بحران سیاسی جامعه
4. عدم توازن در سطح جامعه و فاصله طبقاتی بالا
5. انجام کارهای فرهنگی توسط نظامیان و افراد غیرفرهنگی
6. ایجاد حساسیت بیجا نسبت به برخی موارد و بی خیالی کامل نسبت به فساد اقتصادی
7. عدم پرداختن به مشاهیر و قهرمانان داخلی و غفلت از آنان
و ...

ضمن اینکه حجاب یک ارزش معنوی است و با زور و اجبار و متحدالشکل کردن لباس ها هیچ ارزشی به حجاب نمی دهد. حجاب وقتی با ارزش است که در انتخاب آن آزاد باشند. (1603498) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۱:۲۴:۰۲
آقای محترم خجالت بکش٬ چطور میتونی به زن و دختر مردم توهین کنی٬ به فرض که یک نفر لباس پوشیدنش با اعتقادات شما همخوان نبود٬ حق نداری بهشون توهین کنی یا تهمت بزنی. آخه این مسلمونیه؟ الف منتشر کن. (1602192) (alef-13)
 
فرنود
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۲۲:۰۲:۲۶
آیاواقعا این دخترا وزنان بدلباس خیابون رو با تالار اشتباه نگرفتن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (1603440) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۱:۳۳:۲۶
درست و متین حرف بزن... واقعا متاسفم همچین نظرهایی رو تایید می کننین...هیچ کدوم از این خانوم ها موردی توی پوششون نیست (1602233) (alef-13)
 
مازندراني
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۴:۱۲:۳۷
ديگه ميخواي چي موردي داشته باشه عزيز دل برادر آخه مگرما مسلمون نيستيم ؟نبايد فقط مسلموني رويدك بكشيم كمي هم به اعتقادات مذهبي احترام بگذاريم از آيت الله بهجت پرسيدند كتابي در مورد اخلاق بگوييد ايشان فرمودند كتاب نه كلمه اي ميگويم "خدا ميبيند" (1602622) (alef-10)
 
احمد
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۷:۲۸:۳۳
پس شما اجازه بده خواهر مادرت همينطوري بيان بيرون (1602963) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۹:۵۴:۴۷
مگر خواهر و مادر شما هر وقت می خوان برن بیرون با شما هماهنگ می کنن!!!!!!! (1603204) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۱:۴۴:۳۸
براي شما از صميم قلب متاسفم كه براحتي هر چه تمام به بسياري از زنان اين مرز بوم تهمت فحشا مي زنيد آيا شما واقعا به معاد اعتقاد داريد؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (1602275) (alef-13)
 
امید
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۲:۳۴:۱۶
اگر به کشور های نامسلمان سفر کرده باشید می فهمید که فقط فاحشه ها این گونه آرایش می کنند . وای بحال ما که مثلا در کشور مسلمان زندگی می کنیم (1602424) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۱:۴۸:۰۹
تو ضعیف النفسی جناب. من که در تصاویر بالا چیز بدی ندیدم... (1602287) (alef-13)
 
اصغر
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۴:۳۱:۳۳
شاید شما خدتون رو زدید به نابینایی (1602652) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۱:۵۱:۱۸
نکنه اشنایی باهاشون؟واسه چی تهمت میزنی؟!!!!! (1602298) (alef-13)
 
نوید
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۱:۵۱:۲۹
شما هم با این لحن حرف زدن اینجا را با خونتون اشتباه گرفتید (1602299) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۱:۵۸:۴۳
بی ادب! تو که نمیدونی فاحشه کیه بی خود نظر نذار (1602328) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۱:۵۸:۵۳
ادب داشته باشین لطفا (1602329) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۱:۵۹:۱۳
این 8 سال گدشته آقایون کجا تشریف داشتن ؟ داستان چیز ذیگه ای برادر ... (1602332) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۲۲:۵۵:۱۹
لا اکراه فی الدین
قرار نیست کسی عقایدشو به دیگری تحمیل کنه (1603502) (alef-10)
 
علی
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۲:۰۱:۲۵
دختر ها بواسطه نوع ساخت فطری وذاتشان ،هدفشان از بدپوشی و بی حجابی شهوترانی نیست بلکه بیشتر دوست دارند دیده شوند.
باید این نیاز دخترها را با شیوه های درست برطرف کرد(یعنی نیاز به دیده شدن و مقبولیت) تا دختر ها هم برای خودنمایی و کسب مقبولیت و در نتیجه اعتماد به نفس متوسل به بدن نمایی نشوند.
دخترها چرا بدن نمایی می کنند؟چون در جامعه ما مردها بدن زن ها را می خواهند نه خود زنها را و زیبایی های روحیشان را.
اگر مردها زیبایی روحی زنها را بپسندند آن گاه زن ها هم میروند به دنبال این که روح شان را جذاب کنند نه جسمشان را.
پس 1:باید نیاز به مقبولیت که دردختران به شکل برجسته دیده می شود در جامعه درست پاسخ گفته شود .
2:آقایان هم زیبایی زن را در روح ببیند نه در جسم.
پس مشکل بیحجابی دختر نصفش یه خاطر تن پرستی آقایان است نه شهوت گرایی خانم ها.
آن وقت اگر مشکل بیحجابی بود بیایید هرچه میخواهید بگویید
تعبیر فاحشه خانه تعبیر درستی نیست. (1602336) (alef-13)
 
یاشار
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۵:۳۸:۱۶
من بعنوان یک مرد یا مذکر یا هر چه نامش را بگذرید می گویم این جامعه رو به پس رفت است ترویج نگاه و چشم چرانی ترویج پسرفت است یعنی چه که گفته می شوند این دختر ها می خواهند دیده شوند آیا این ترویج چشم چرانی نیست . بارها دیده ام همین خانمها که بعضی ها از آنان دفاع می کنند بخاطر خیلی سکسی ظاهر شدنشان موجب ترافیک شده و بد ترین متلک ها را شنیده اند . آخر مگر اینها شخصیت ندارند که اینگونه ظاهر می شوند آیا کسی پاسخی دارد؟ من بیش از دو دهه در اروپای مرکزی بوده ام . شخصیت زن مگر به ظاهر است اگر بود همین اروپایی ها در کوچه و خیابان اینگونه می گشتند (1602798) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۲:۰۳:۴۵
دقیقا با شما موافقم!!!!!
بعضی ها به جای این که درک کنن فاحشگی و هرزگی به لباس نیست و چه بسا با حجابایی که پشت پرده فاحشگی هایی می کنند که....شهر رو و دختران پاک و نجیب ابن مملکت رو با فاحشه خانه اشتباه گرفته اند.
به امید روزی که شرافت و انسانیت رو در پوشش نبینیم بلکه در روح و روان و دیدگاه مون به زندگی ببینیم و بپذیریم که آزادی و دیدگاه های متفاوت و لباس های متفاوت و سلیقا های متفاوت حق همه ی مردمه و این با فاحشگی و بی بندوباری تفاوت داره.
درود بر تمام دختران و زنان و پسران و مردان پاک و صادق و شریف و با وجدان و انسان دوست و درستکار و زحمتکش و.....در جای جای جهان،چه با حجاب و چه بی حجاب...درود بر تمام انسان هایی که روح و روان پاک و زیبایی دارند چه مسلمان و چه غیر مسلمان.
آقای الف من سعی میکنم همیشه عادل باشم و حرف حق رو بزنم.خواهشمندم نظر من رو درج کنین چون توهین این دوستمون و دیدگاه و روح ناسالم ایشون نیاز به این جواب داره. (1602344) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۶:۵۴:۴۲
واقعا که نظرات عجیب غریبی میدین (1602900) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۲:۰۸:۵۳
جدا؟!!!!!!! بعضی ها هم شهر یا ملک بابشون اشتباه گرفتن (1602357) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۲:۲۰:۰۹
شما رفتید که می دونید این شکلیه؟
از ادبیات درست استفاده کنید.
در ضمن تا خریداری نباشد؛فروشندهای نیست.چه مرد و چه زن. (1602395) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۲:۲۰:۵۳
لابد باخانه شما اشتباه گرفته اند. (1602399) (alef-13)
 
محسن
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۲:۲۷:۴۴
بعضی توی ذهنشون زیبایی و خشم و نیاز جنسی چنان با هم مخلوط شده که نمی‌تونن دید انسانی نسبت به زن داشته باشن.
و الا این عکسایی که اینجا گذاشته شده، نشون‌دهنده‌ی وقار، احترام‌انگیز بودن، سلیقه‌ی خوب، فهم بالا و خوش لباسی مردم شهره. به نظرم دلیل شطرنجی کردن صورت مامورین هم همین باشه. (1602410) (alef-13)
 
کامران
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۴:۲۱:۰۸
واقعا متاسفم این طرح برای بعض از قشر ها انجام میشه من که تو این عکسها پوشش بدی ندیدم چرا نیروی انتظامی جرات گیر دادن به این بازیگران رو نداره که الگو دختران ایرانی شدن با این طرز لباس پوشیدنشون اول باید این بازیگران بد پوش رو جمع کنید که سینما رو با موزون لباس و شو تلویزیونی اشتباه گرفتن پول چه کارهایی که نمیکنه (1602637) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۴:۳۲:۳۹
چرا واقعیت را قبول نمیکنید
ایشان گفتند بعضی ها
و واقعا بعضی ها شهر را طوری تغییر داده اند که ارازل و اوباش نمیتوانند تشخیص دهند باید به چه کسی پیشنهاد سوار شدن به ماشین دهند و یا به چه کسانی تیکه بیاندازند و به هر کسی گیر میدهند
باید یک حد و مرزی باشد که فاحشه ها از بقیه جدا شوند و مردهای هرزه نیز تکلیفشان مشخص شود
شناسنامه دارشون کنید یا یک اتیکت بهشون بچسبونید که حداقل همه با اونها جمع بسته نشوند و اهلش بروند سراغ اهلش (1602656) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۰:۱۱:۰۰
شیراز هم اینطوری شده . به ماشین ها گیر می دن . به مردم گیر میدن. تا کی؟؟؟؟ با مجوز چه کسی؟؟؟ (1602041) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۰:۱۱:۰۷
خیلی مردم را سرکار گذاشته اند موقع انتخابات از این گشتها خبری نیست! اگر کارشان درست است همیشه اینکار را بکنند! مردم را هر چه فرض کرده اند خودشان هستند! (1602042) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۰:۱۱:۲۵
tashakor (1602044) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۲:۰۳:۴۷
یک دنیا ممنون بعضی هاشون شهرو با اتاق خوابشون اشتباه گرفتن
من مدت زیادی رو تو اروپا زندگی کردم و بعضا تو ماموریتای کاریم به شهرای ایالات متحده هم مسافرت کردم اما واقعا الان توی تهران متعجبم خانم ها بخصوص دختران جوان نمیدونن چه لباسی کجا ویا چه ارایشی کی باید استفاده بشه
مجددا از مامورین انتظامی تمجید میکنم این دخترها و پسرهای نامتعارف رو بایستی به کلاسهای اصلاح پرورشی برد تا با افزایش مهارتهای تشخیصی شون شان محیط جامعه رو بتونن حفظ کنند (1602345) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۰:۱۹:۴۱
چطور موقع انتخابات از همین بقول شما بد پوشش ها هر دقیقه مصاحبه میشد و جلو دوربین بودن حالا اینا شدن افراد مجرم ؟ (1602054) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۵:۴۱:۴۷
چون اون موقع براشون کلاس داره !!! (1602802) (alef-10)
 
حسين
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۰:۲۳:۵۲
عكسها گوياي اين مطلب هستند كه اين برخورد با بدپوششان نيست بلكه با شيك پوشان است، چون هيچ بدپوششي در تصوير ديده نمي شود. (1602061) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۱:۱۱:۰۶
این شلوار جورابی ها شیک می پوشن؟ یا لباسی که باید برای شوهر توی خونه بپوشن را بیرون می پوشن؟!!! (1602156) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۲۲:۴۳:۱۶
زنت تو خونه اینجوری لباس میپوشه!!! (1603483) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۱:۳۰:۰۵
متاسفانه در مورد تصویر اول با جنابعالی مخالفم ، بحث من در مورد آزادی پوشش نیست نظرم اینه که اگه قرار باشه آزاد باشه واسه همه باشه اگه قراره اسلامی باشه این اسلامی نیست (1602210) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۱:۵۳:۳۵
بد حجابی شیک پوشی نیست دوست عزیز .میشه با حجاب هم شیک پوش بود .البته برای بعضی از آقایون هوس باز بی حجابا شیک پوشن (1602309) (alef-13)
 
امیر
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۲:۰۰:۵۱
آیا شیک بودن لزوما ، نازک کوتاه و تنگ پوشیدنه .مشخصه که خیلی بد سلیقه و بد تیپی !
بیچاره اون کسی که با تو قراره زندگی کنه.
هیپی ! (1602335) (alef-13)
 
شیک پوش
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۲:۲۱:۰۵
به نظر شما عکس اول شیک پوش است یا بد پوش.!!!!!!!
دست شان درد نکند. آدم در شهر خودش نیز آرامش روحی ندارد. (1602400) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۰:۳۳:۱۱
واقعا متأسفم ... (1602083) (alef-10)
 
کاربر
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۱:۰۸:۰۰
تاسف برای طرح برخورد یا به اصطلاح بدپوشی؟؟ (1602152) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۰:۳۴:۰۶
آیا از دفعات قبل نتیجه ای حاصل شد؟ هر دفعه که بعدش افتضاح تر شده!!!!!!!!!!!! (1602087) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۱:۳۳:۳۱
آیا برای ترافیک هم اینقدر کار شده؟؟
بسیار خوب پس از فردا گرانی رو بیخیال شید بچسبید به ترافیک تا ببینیم چی پیش میاد!!!!!!
بنازم به منطق بعضیا. (1602234) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۲:۱۸:۵۸
شما فکر میکنید با این رفتار ها وضع بهتر میشود .جوانها به خاطر ترس از پلیس مجبورن پنهانی به تفریح بروند .به خانه های مجردی و... خود من یک بار پلیس بهم گفت بروید جایی که کسی نبینه .. هدف اینها خراب کردن نه ساختن. تو همه زمینه ها (1602391) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۲:۲۷:۱۹
1- چرا با موتوری هایی که به حریم عابر پیاده تجاوز می کنند برخورد نمی شود؟!
2- چرا با گران فروشان برخورد قانونی نمی کنید!؟
3- چرا آقایان الف، ب، ج، د ..... با میلیاردها تومان اختلاس، راست راست راه برود و دیوان عدالت اداری توان مقابله با آن ها را نداشته باشد!؟

نیروی انتظامی پاسخ دهد.
لطفا نگویید مسئولیت آن ها به عهده ما نیست! (1602409) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۰:۳۶:۰۴
آیا برای گران فروشی هم پلیس به این صورت حضور پیدا میکند؟! (1602091) (alef-10)
 
روانشناس باليني
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۰:۳۷:۱۸
بنده به عنوان يك شهروند روانشناس مسلمان اصولا با اجبار فرهنگي و سياستها و عملكرد گشت ارشاد در زمينه حجاب مخالفم ولي انصافا سليقه پوشش و لباسهاي بعضي از خانمها در تصاوير اين خبر، زننده و توهين به ديگران است...كساني كه با اينگونه پوششهاي واقعا غير متجانس و نازيبا سعي در جلب توجه ديگران دارند حتما و يقينا از حقارتي دروني رنج مي‌برند..! (1602094) (alef-10)
 
hadi
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۱:۱۹:۴۹
کسانی که با ابزار زور و قدرت سعی دارن به مردم بگن چه لباسی بپوشند چی ؟ اونها از چیزی رنج نمیبرند ؟

مشکل اینه که شما لباس این دخترانو توهین به دیگران خطاب میکنید ! میشه یکمی اینو توضیح بدین ؟ (1602182) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۱:۲۶:۲۳
من به عنوان یک مسلمان واقعا نمیفهمم کجای لباس افرادی که در این عکسها نشان داده شده است به قول جنابعالی زننده-نازیبا-غیر متجانس و توهین به دیگران است. منظور جنابعالی به عنوان شهروند روانشناس مسلمان اینست که همه این افراد باید مانند مامورین انتظامی لباس بپوشند؟ (1602195) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۱:۴۷:۵۵
عزیزم روان شناسی که خودش از عقده های درونی رنج نمیبره درک میکنه که زیبایی و نازیبایی یه سلیقه هستش و این که از نظر شما نازیبا هستش دلیل نداره از نظر همه نازیبا باشه و ضمنا روانشناسی که از عقدا های درونی رنج نمیبره هرگر با این لحن حقارت آمیز مطلب نمینویسه و یه علامت تعجب هم برای تمسخر جلوی متن اش قرار نمیده. (1602284) (alef-13)
 
محسن
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۱:۴۸:۰۶
آخه این پوشش کجاش نازیبا و غیرمتجانسه؟ (1602286) (alef-13)
 
روان شناس
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۱:۵۲:۲۰
آقای روان شناس بالینی:آیا استفاده از رنگ شاد نشان دهنده احساس حقارت است؟پس در کشورهای اروپایی که از رنگ شاد استفاده میکنند ومهد روان شناسی هستند همه خانمها و اقایون در اونجا از نظر شمادچار حقارت هستند.درضمن لباسهاشون هم خیلی زیبا هستند (1602304) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۱:۵۴:۴۷
شما روانشناس نیستی. روانشناس حتی برای بیمار روانی واقعی از کلماتی مثل حقارت استفاده نمی کند! برای چاپ نظرت مجبور نیستی دروغ بگی!! (1602314) (alef-13)
 
من
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۱:۵۶:۴۸
شما مطمئنی روانشناس بالینی هستید؟ نوع نگاه و تحلیل شما هیچ شباهتی به کسی که حتی دو واحد روانشناسی عمومی پاس کرده هم نیست!

«غیرمتجانس»، «نازیبا»، «حتماً»، «یقیناً» اینها واژگانیه که یک فرد روانشناس به کار نمی بره. روان انسان به قدر لایه لایه و پیچیده است که فرد روانشناس می دونه نباید از قیدهای «حتماً» و «یقیناً» در مورد روان استفاده کنه. (1602323) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۲:۱۹:۳۱
فرض کن که اونا رنج ببرند. به من و تو چه مربوط؟ بزار رنج ببرند؟ تو چکاره ای؟ (1602393) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۲:۲۰:۳۲
نظرتون کاملا روانشناسانه بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ (1602398) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۲:۲۷:۰۴
اول مصداق «پوشش بد» را تعریف کنید تا مردم تکلیفشان را بدانند.
کاملا معلوم است که برخورد ها سلیقه‌ای است. (1602407) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۰:۳۸:۱۳
اینا کجای پوششون بد بود ؟!! (1602097) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۲:۱۷:۲۲
فکر نمی کنم برای تو بد باشه
در ضمن تو اگه بری تو خیابونای تهران خیلی بد تر از اینا رو میبینی من نمیدونم چرا الف اینارو گذاشته شاید روش نمیشده بقیه ی عکس هارو بذاره (1602386) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۰:۳۸:۳۶
برخورد با دولت و دولتیان و مرتبطان اختلاس گر و مفسد دولت احمدی نژاد را هر وقت شروع کردند ، مردم خود راغبند که با این قضیه (عفاف مرد و زن) هم برخورد کنند (1602098) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۰:۴۰:۲۲
پس از دستگیری چیکارشون می کنند؟ این دستگیریها چقدر تاثیر داره؟؟ (1602100) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۰:۴۷:۵۱
چرا عکس عزیزان کماندو رو فیلتر کردی (1602109) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۱:۴۹:۵۷
تا یه وقت اونایی که از این کار خوششون نمییاد مزاحم این عزیزان نشن (1602292) (alef-13)
 
بلوسی 47
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۰:۵۰:۱۵
کارشان کاملا غلط است پوشش باید با فرهنگ سازی رزست شود . (1602115) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۰:۵۹:۰۱
روحانی مچکریم! (1602129) (alef-10)
 
حامد
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۱:۱۹:۵۳
روحانی از ایتدا گفت که موافق اینگونه رفتارهای خشن و قهری نیست و جای سوال است که اکنون چرا این طرح شروع شده است؟ چرا طبق هرسال از اواخر بهار شروع نشد؟ آیا هدفی جز بدگمانی مردم به روحانی مدنظر است؟
خیلی ها هنوز نمیدانند که نیروی انتظامی حرف شنوی از دولت ندارد (1602183) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۲:۰۴:۲۵
اتفاقا دلیل این تشدید برخورد همین نا امید کردن مردم از دولت تدبیر و امید است!!!!!!!!!!!! (1602347) (alef-13)
 
سعيد
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۲:۱۹:۱۴
برخورد با بد حجابي بسيار خوب است اما سوال اين است كه بارها گفته شد در برخوردها با يك دختر نوجوان حضور يك پليس جوان مرد جايز نيست مي بايستي از افرادي كه سن بالاتري دارند براي ارشاد و جذب افراد بد حجاب استفاده شود نتيجه بهتري خواهد داشت و اينكه بد حجابي را از شيك پوشي جدا كنيم (1602392) (alef-13)
 
فریاد
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۱:۰۳:۱۳
من از مسولین عاجرانه درخواست میکنم سری هم به فرمانیه و نیاوران بزنن . خیلی عذر خواهی میکنم ولی کم مونده بعضی ها با لباس خواب بیرون بیایند ............ (1602140) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۱:۰۳:۲۱
واقعا مشکل مملکت البسه آقایون و خانومهاست ؟ (1602141) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۱:۰۷:۳۰
با تشکر از نیروی انتظامی امیدوارم این بار با این معضل بصورت خیلی جدی برخورد شود و ملاحظه با افراد متمرد وقانون شکن هیچوقت سرانجام خوبی نخواهد داشت بنابراین بهتر است دستگاههای مسئول نسبت به انجام تکلیف خود جدیت بخرج یدهند. (1602151) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۱:۱۰:۰۰
اون خانمايي كه صدا و سيما در صف راي دادن نشان ميداد از اينايي كه عكسشونو كذاشتيد كه بد لباس تر بودند!!!!؟؟؟ (1602154) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۱:۱۱:۰۶
همه به کنار، اون پسر هم مانتو کوتاه پوشیده بود؟!!؟ (1602155) (alef-13)
 
دیپلمات
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۱:۱۲:۳۱
حمله گاز انبری بجز تنفر از عوامل آن، در افکار عمومی فایده دیگری ندارد (1602158) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۱:۱۳:۵۳
عزیزان

هر کسی حق دارد
متفاوت با شما
فکر و عمل کند...
پس،
به عقاید یکدیگر
احترام
بگذارید.... (1602164) (alef-13)
 
اردوان
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۱:۱۴:۰۰
واقعا تاسف آوره. به جای برخورد با دزدا رو آوردیم به برخورد با شهروندای بیگناه. دنیا کجاس ما کجاییم. (1602165) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۱:۱۴:۰۱
بهترین پلیس افراد در رفتارهایشان باور و ایمان آنان است.چنین رفتارهاریی برای پلیس منزلت نمی اورد. (1602166) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۱:۲۱:۵۰
من اصلا تو عکس ها بد حجاب ندیدم .فکر کنم این سختگیری ها سیاسی هستش.آقای روحانی ........................... (1602186) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۱:۲۳:۰۰
اینها خیلی هم پوششان بد نبود برای درک پوشش بد به عکس های قبلی مراجعه کنید. (1602189) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۱:۲۳:۵۰
نگرانی بیهوده از ازادی حجاب مانند نگرانی از ماهواره و قبل از آن ویدئو و قبل از آن...است. اینهمه در دنیای مجازی تصاویر مستجهن .. . حالا چند زن و دختر به اقتضای زنانه خواسته باشند با پوششی مثلا نا متعارف جلب نظر کنند. اثرات دخالت نا بجای پلیس در اینمورد در جامعه بیش از اثرات بد احتمالی پوششی است که انرا که انرابد بدانند . (1602191) (alef-13)
 
تابش
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۵:۲۷:۵۳
ما براي اين جوانها ه كاري انجام داديم كدام طرح و فرهنگ سازي جامعي را ارائه داديم . ايا هرزگاهي با اين نوع برخوردهاي سليقهاي معزل بدحجابي برطرف مي شود چرا با افرادي كه اينگونه طرح ها و مدهاي لبلس را وارد ميكنند برخورد قاطعي نميشود ايا افراد مسئول نيازهاي اين نوجوانان و جوانان را تا چه اندازه ايي بر طرف نمودند چرا بايد براي اين نوجوان يا جوان پرونده سازي كنيم به چه جرمي ؟ پوشيدن لباس نامناسب مسئولين محترم هيجكس مخالف اينگونه پوشش نا مناسب نيست ولي ما براي آنان چه كاري كرديم اگر قرار باشد بين افراد شيك پوش و بد حجاب تفكيك قائل نباشيم پس اكثر هنرمندان كه در برنامه هاي تلويزيوني شركت ميكنند بايد دستگير شوند صداقت و پاكي به حجاب نيست خيلي از مفاسد زير لواي حجاب صورت ميگيرد اي كاش همه مشكلات ما فقط پوشش لباس بئد اي كاش اين همه پول هاي بي حساب و كتاب كه جابجا شده كمي از انرا جهت فرهنگ سازي اختصاص ميداديم نه اينكه برخوردهاي سطحي و قضاوتهاي كوتاه داشته باشيم مسيولين محترم نوجوان را بايد از منجلاب نجات داد نه اينكه با دستان خودمان انان را غرق كنيم راه چاره اين نيست فكر اساسي بايد كرد تا براي هميشه جامعه پاك داشته باشيم باميد انروز (1602779) (alef-10)
 
محمد
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۱:۲۷:۳۸
نه بی حجابن مثل اروپایی ها و نه حجاب کامل دارند مثل عرب های بعضی کشور ها. این نوع حجاب ایرانی یه چیز وسطه. چادر هم که فقط در فرهنگ شیعی وجود داره. باید این نوع حجاب ها که بعد انقلاب ها اومده و در موردش به صورت صریح صحبت نمیشه، باید بحث بشه. البته این مشکل تو کشور های دیگه مسلمان هم هست، به ظاهر حجاب دارن ولی انگار داشته باشن سنگین ترن. (1602199) (alef-13)
 
قاسم از قم
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۱:۲۸:۴۶
این عنوان برای ان خبر اساساَ اشتباه است البت از مغرضانه خواندن این عنوان چشم پوشی کردم.....
نمیشد بجای استفاده از آغاز تشدید برخورد...گفته میشد امر به معروف و نهی از منکر توسط نیروهای نطامی؟؟؟؟؟
شاید بچرسید چرا با نیروهای نطامی؟جوابش اینه چون نیروهای مردمی بسیار ضربه دیدن و عملا مردم ما منتظر اعمال قانونی ان نه رفتار انسانی......مثلا تخلیه کردن چشم یک روحانی در تهران با بطری شکسته دلستر بخازر امر بمعروف یا چاقو خوردن یک جوان بخاطر امر بمعروف کردن و از این امثال موارد...لذا باید از طرف یک نهاد قانونی که دارای پشتوانه ی قضایی است انجام شود که هرچند ظاهرش بالاجبار کمی ناپسند است اما اگر این کار هم انجام نشود متاسفانه این بی شعور هایی که دوستان آنها را شیک پوش خطاب میکنند چهر ی شهر رو از تعفن گناه و فساد پر میکنن.
لذا از اساس این عنوان زشت و ناپسند است که این عنوان باعث تشویش اذهان میشه (1602204) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۱:۲۹:۵۳
روحانی مچکر نیستیم ): (1602208) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۱:۳۳:۴۲
خوباشو گذاشتین افتضاحها شو ندارین ارسال کنم (1602236) (alef-13)
 
شهاب
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۱:۳۴:۰۷
بدحجابی آفتی برای سلات و آرامش جامعه است.
اما در عکس دوم پلیس مرد داره با چشمش بدجوری تذکر میده. این قدر خشونت هم دیگر خوب نیست!!!!! (1602238) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۱:۳۵:۲۲
اقا خداييش من موندم عكس چهارم اون دختره با مانتو نارنجي مشكلش چيه؟ (1602248) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۱:۳۶:۳۰
ای که رفتی به زیارت، خبری بود؟
ازآه یتیمان گرسنه، اثری بود ؟
ای شیخ بگو، شمش طلا را چه کسی برد ؟
از سفره مردان وطن، نان چه کسی خورد؟
ای شیخ بگو، مشکل ما، پوشش زن بود؟
یا آنکه شبی با دل خوش، سیر شدن بود؟ (1602251) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۱:۳۶:۴۸
واقعا براتون متاسفم،كاش گاهي برادران مسلمان!!!به جاي پوشش خانوم هابه طرز تفكر و نگاه خودشان توجه مي كردند،من نمي دانم اين چه سري است كه سطح تحريك مردان به ظاهر مسلمان ما در مقايسه با مردان كافر!!! غربي اينقدر پايين است،شايد از يك مشكل روحي رنج مي بريد... (1602254) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۱:۴۱:۴۴
كاش اينقدر كه نگران بد پوششي هستيد . نگران رانت و اختلاس و دزدي و وضعيت معيشت مردم بوديد . (1602270) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۱:۴۲:۰۸
موقع انتخابات هم همین کاررومیکنند (1602271) (alef-13)
 
علی عسک
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۱:۴۳:۵۲
متاسفانه زور هیچ جوابی در موضوع حجاب ندارد !!!
باید افراد از عمق جانشان حجاب را بپذیرند!!!
سعی شود فرهنگ حجاب برای ان دسته که رعایت نمیکنند جا بیفتد (1602272) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۱:۴۶:۲۰
کاش با دزدان 3000میلیاردی هم اینطوری برخورد میشد، لباس اینها اصلا غیر متعارف یا غیر شرعی نیست. (1602281) (alef-13)
 
علیرضا
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۱:۴۸:۰۴
به اونایی که احساس روشن فکری میکنند کاری ندارم اما حقیقت اینکه این نوع پوشش باعث تخریب خانواده هاست
خود من که وقتی این عروسک ها رو میبینم ناخواسته حالی به حولی میشم

گندشون بزنند

اینایی هم که ادای روشن فکرا رو در میارن چون خوششون میاد و حال میکنند دوست ندارن این وضعیت جمع بشه . فقط همین (1602285) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۱:۴۸:۴۴
برای خونمون از بس که دزد اومده نگهبان گرفتیم.
برخورد با دزدها که وظیفه پلیس نیست.
راستی تو بعضی کشورهای غربی با افراد با حجاب تبعیض آمیز برخورد می کنند، چون اونجا آزادی نیست ولی ما تو اینجا به پوشش کسی کاری نداریم مگه نه؟ (1602288) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۱:۵۳:۵۵
یه عده انگار جرمشون این بوده که لباس رنگی پوشیدن
اقا همه عزادار باشید از انگشت پا تا سر سیاه بپوشید شاید مقبول بیوفته
من نمیدونم کجا اسلام لباس رنگ روشن و شاد و حروم کرده (1602311) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۱:۵۴:۵۱
بهتره یکی دو تا مامور هم توی مترو بگذارید. دختر و پسرها احتمالا با برنامه در قسمت آقایان سوار میشند. و مرتب به سر و کول هم بازی میکنند. بعضی موقعها که خیلی زننده هستش. کسی هم جرات نمیکنه اعتراض کنه. حتی بعضی موقعا همدیگر را هم می بوسند . این خیلی بده چون افراد خردسال زیادی در مترو این صحنه ها را میبینند. (1602315) (alef-13)
 
نادر اصلی
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۱:۵۵:۴۶
این نوع پوشش یک نوع نا هنجاری وقانون شکنی و دهن کجی به دیگران است .قابل توجه کسانی که این پوششها را بد پوششی نمیدانند !اینجا ایران است و از حجاب و پوشش تعریف خاص خودش را دارد همانگونه که حتی در بعضی کشورهای غربی از جمله دانشگاهشان پوشش خاصی تعریف میشود و با پوشش خارج از چهارچوب تعریف شده برخورد میشود. در هرجای دنیا آداب و رسوم خاصی وجود دارد که مختص همان جا میباشد که اگر کسی خلاف آن آداب انجام دهد طبیعتا با او برخورد خواهد شد (1602319) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۱:۵۷:۱۸
بهشت و جهنم هر انسانی دست خود اوست خداوند حتی به محمد پیامبر خود گفته است هشداربده جهندم رفت یابهشت رفتن دست من است نه تو (1602326) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۲:۰۴:۳۷
فکری به گرانی هم بکنید چون پدر مردم درامده است (1602349) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۲:۰۸:۲۸
باز هم مشکلشون رنگ هست. و بدتر از اون، معلوم شد انتخابات ریاست جمهوری توی ایران معنی نداره. و انتخاب و رای مردم بی ارزش هست و دوباره همان داستان دوران احمدی نژاد به پا هست. و جالب تر اینکه عکس این پلیس های زن شطرنجی میشه که نشان از اقبال بالای مردم نسبت به این طرح هست!! (1602355) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۲:۱۰:۰۷
مرغ _ پنیر _ و مایحتاج عمومی مردم و دارو چن__________________د ؟؟؟؟؟ (1602361) (alef-13)
 
چرا ؟؟؟؟
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۲:۱۰:۴۴
جمع کنید این کارا رو.....واقعا متاسفم که اینقدر کوته بینانه به مسایل فرهنگی نگاه میشه اونم در کشوری که قرن ها سردمدار تمدن و فرهنگ بوده. هر وقت همه مشکلات کشور حل شد اونوقت بیاین به پوشش مردم برسین. (1602364) (alef-13)
 
هوشنگ
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۲:۱۱:۰۳
کاش عکسها را کامل منتشر میکردیدکه نشان میداد برخی خانمها واقعا مشکلی در پوشش نداشتند و آنها هم دستگیر شده اند ، جدا شرم آور است که خانواده ها را چنین با مشکل مواجه میکنند و نام آنرا امر به معروف میگذارند .
در عکسهای دیگری که منتشر شده مثلا خانمی با همسرش هست که وضعیت معمول پوشش دارد و اینها را از هم جدا کرده و خانم را سوار ماشین میکنند ولی شما این عکسها را نمایش ندادید . (1602365) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۲:۱۵:۴۷
بسیار متاسر شدم نه از پوشش خانم ها و آقایان بلکه از این همه بی فرهنگی تا حالا آیا به نتیجه ای رسیدید که ادامه می دهید (1602377) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۲:۱۶:۰۶
اینها ظاهرا داری تفکری مجزا هستند ولی در حقیقت اکثرا تفکری ندارند و نیروی انتظامی هم ظاهرا اینها را دستگیر کرده ولی عملا هیچ راه کاری ندارد (1602380) (alef-13)
 
ali
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۲:۱۶:۳۳
تحمیل سلیقه به اسم مبارزه با بد حجابی امری ناپسند است و البته شهروندان هم باید عرف جامعه و فرهنگ ایرانی اسلامی را رعایت کنند. (1602385) (alef-13)
 
ثابتی
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۲:۲۰:۲۵
به جای این بگیر و ببندهای بی حاصل بروید جلوی سیل ویرانگر مواد مخدر بویژه شیشه را بگیرید چهارتا تار مو جامعه رو نابود میکنه یا معتادی که به خاطر درد خماری مادرش رو هم میکشه؟! کجای این بدبخت ها بی حجاب بوده که می بایست با تکاور و کماندو با ایشان برخورد کرد؟ این آقایان یک سری به همین کشورهای مسلمان همسایه بزنند تا بفهمند بدحجابی یعنی چه . این تنگ نظری ها و سنگ اندیشی ها در جایی که هشت میلیون بیکار و به همین تعداد معتاد داریم چه معنی دارد؟ یک جوری می گویید بدحجاب که گویی این زنان با می نی ژوپ و آستین رکابی در خیابان آمدو شد می کرده اند هرکس از بیرون از کشور این عکس ها را ببیند یا به حال ما یا می خندد یا می گرید . (1602397) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۲:۲۹:۰۹
در تغییر الگوی پوشش مردم تاثیری ندارد اما حق ماموریت نیروهای دولتی و رقم های حاشیه ای و اخاذی از مردم گرفتار را هرگز فراموش نکنید. این موضوع بیشتر جنبه اقتصادی دارد. البته بدنام کردن دولت تدبیر و امید هم یکی از انگیزه هاست. (1602414) (alef-13)
 
نادر
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۲:۳۱:۳۹
همونطور که اعتیاد با سیگار شروع میشه، فساد و فحشا هم با بدحجابی اغاز میشه، تشکر میکنم از نیروی انتظامی به دلیل جمع اوری این مروجان بد اخلاقی در جامعه اسلامی ما، به امید نابودی فرهنگ غیر اسلامی و غیر ایرانی در کشورمان صلوات (1602421) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۳:۲۵:۴۸
این جماعت هنوز نفهمیدن که مساله فرهنگی با آموزش حل باید بشه. آخه یکی نیست بگه کار پلیس که فرهنگی نیست (1602536) (alef-10)
 
علیرضا
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۴:۳۳:۵۲
پوشش امری شخصی است.کسی حق ندارد برای مردم حد و حدود تعیین کند. پلیس بهتر است با دزدی و جرم و جنایت مبارزه کند نه در خیابان ها به جوانان گیر دهد (1602659) (alef-10)
 
محمد نیکزاد
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۴:۳۵:۳۶
چندی پیش ختم پدر بهداد بود پرا در انجا نیروی انتظامی بد حجابهای انچنانی را برخورد نمیکرد (1602668) (alef-10)
 
فرشته
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۵:۰۸:۴۵
من متاسم به عنوان یه خانم که زنان ودختران ما همه هم وغمشون وهزینه کردنشون فقط برای عرضه کردن خودشون برای چشمهای هرزه و دلهای مریضه نگید نه که این کتمان حقیقته.....بخصوص همون دلهای مریض این بی بند و باری را دوست دارن.... (1602744) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۵:۱۱:۲۸
تصاویرو یهتر نگاه کنین اولا داره باهاشون حرف زده میشه ولی هنوزنگرفتنشون که اخه !
بابعضیا صحبت میشه وفقط تذکرداده میشه حجابشونو درست میکنن وبعضیاکه خیلی لباساشون نامناسبه میگیرنشون .

دوما بعضی ازاینهایی که شماها میگین پوششون بد نیست بعضیها مامورارو که میبینن خودشونو درست کردن وحجابشونو کاملترکردن وروسریشونو میکشن جلو و استینارو پایین ودکمه هارو میبندن وگرنه قبلش فاجعه هستن .
(1602748) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۵:۲۶:۲۵
والا من که تو این تصاویر چیز خاصی نمی بینم. فقط رنگ مانتوهاس که شاد انتخاب شدن و بوی عزا نمیده!!! (1602775) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۵:۳۹:۰۶
لطفا کمی هم به فکر فرهنگ سازی باشید این بیشتر جواب میده تا زد و بند... (1602800) (alef-10)
 
هانا
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۶:۱۷:۴۲
می دونم با این روش ها هیچی درست نمی شه کاش می شد یه کار درست فرهنگی کرد با زور که مردم با حجاب نمیشن از یه طرف هم بعضی هاتیپاشون واقعا زننده است که من به عنوان یه خانم حتی جلوی محارم خودم هم اون لباس بدن نما رو نمی پوشم. (1602852) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۶:۱۸:۱۱
من مخالف بدحجابی هستم مخصوصا ساق شلواری یا ساپورت ،اما دقیقا دوباره عکسهای اشتباه چاپ شده و اینا به ناحق گرفته شدن،لطفا یه سرچ بکینید دستگیرشده های بد حجاب واقعی رو ببینید. (1602853) (alef-10)
 
وحید
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۱۸:۵۳:۵۵
وضعیت کار و ازدواج جوونها رو درست کنین؛ خیلی چیزها خوب به خود درست می شه. جوونی که کار و همسر داره توی خیابونها راه نمی افته چشم چرونی یا خودنمایی کنه. (1603115) (alef-10)
 
دوست
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۲۳:۴۴:۱۶
با احترام به همه نظرات. طبق نظر دوستاني در بالا اينگونه به نظر ميرسد كه چنين پوششهايي موجب انحراف در افراد ميشود. بنابر اين مسافرت اينگونه دوستاني به كشورهاي خارجي و اروپايي جز در موارد خيلي ضروري بنظر برايشان منطقي بنظر نميرسد كه اميدوارم رعايت فرمايند. چون بنده ملاحظه كرده أم بعضي دوستان با عقايد مشابه والبته قابل احترام براي تعطيلات به كشورهاي اروپايي مسافرت ميكنند (1603555) (alef-10)
 
رضا
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۲۳:۴۷:۴۵
نیروی انتظامی تشکر تشکر. (1603566) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۰۸ ۲۳:۵۵:۱۱
باید فرهنگ سازی بشه وگرنه این مامور بازیا هم اثرش خیلی کمه هم موقتیه (1603580) (alef-10)