نظر منتشر شده
۱۲۴
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 244772
مدیر عامل شرکت مخابرات تهران اعلام کرد:
کاهش درآمد مخابرات بخاطر شبکه های موبایلی
بخش اجتماعی الف، 17 مهر 93
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۸
مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران از بالا رفتن هزینه‌ها و عدم رشد درآمدهای مخابراتی در حوزه تلفن ثابت گلایه کرد.

علیرضا صیدی دیروز در نشستی خبری در نمایشگاه تله‌کام در خصوص درآمدهای شرکت مخابرات استان تهران عنوان کرد: اگر بخواهیم بحث درآمد این شرکت را مورد توجه قرار دهیم، هزینه‌های مربوط به تجهیزات ما تا حدود سه برابر رشد پیدا کرده و شرایط برای تامین تجهیزات نسبت به گذشته متفاوت شده است.

وی ادامه داد: پیش از این شرکت‌هایی که اقدام به واردات تجهیزات مورد نیاز ما می‌کردند هزینه‌ها را پس از تامین تجهیزات و به صورت اقساطی دریافت می‌کردند اما اکنون هزینه تجهیزات حدود بیش از سه برابر از قبل شده و تمام هزینه‌ها در ابتدای کار و پیش از تحویل تجهیزات مورد نیاز گرفته می‌شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران در عین حال به افزایش هزینه‌های مربوط به حامل‌های انرژی و هزینه‌های پرسنلی اشاره کرد و گفت: سال ۱۳۹۳ هزینه‌هایی که باید به شهرداری پرداخت کنیم نسبت به سال قبل سه برابر شده، به عبارتی می‌توان مشاهده کرد که تمام هزینه‌های ما رشدی چند برابری داشته اما تعرفه‌های تلفن ثابت همچنان ثابت است.

صیدی با اشاره به این‌که در استان تهران از سال ۱۳۹۰ و با اجرای هم‌کدی، تعرفه‌ها هیچ تغییری نداشته است، توضیح داد: در حال حاضر با روی کار آمدن شبکه‌های اجتماعی و سرویس‌های مختلفی که روی تلفن همراه مورد استفاده قرار می‌گیرد میزان مکالمات شبکه ثابت در کشور با کاهش مواجه شده و ترافیک تلفن ثابت سیر نزولی داشته بر همین اساس درآمدهای ما نیز کاهش یافته است.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران در ادامه بیان کرد: در واقع می‌توان گفت اگر فقط درآمدهای مربوط به تلفن ثابت را در نظر بگیریم، این روند جای نگرانی دارد و لازم است مدیران ارشد در این زمینه راهکاری در نظر بگیرند تا در روند توسعه شرکت‌ها اختلالی ایجاد نشود.

صیدی در ادامه به ارائه توضیحاتی درباره ADSL مخابرات پرداخت و بار دیگر وعده داد که مشکلات ارائه این سرویس در حال کاهش است.

وی عنوان کرد: یکی از مشکلات اساسی ما در این حوزه مربوط به تامین پهنای باند است که اکنون با همکاری شرکت ارتباطات زیرساخت پهنای باند ما در این حوزه سه برابر شده است.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران ادامه داد: از سوی دیگر در این حوزه ۷۰۰ هزار مشترک ADSL داریم که به تبع این تعداد بالای مشترکان گاه مشکلات خاص خود را به دنبال دارد.
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۷ ۱۵:۳۱:۲۹
باید شبکه های اجتماعی موبایل قطع شوند.
چون هم جاسوسی ملت را می‌کنند هم به مخابرات که این همه زحمت کشیده شبکه راه انداخته ضرر می‌زنند . (2416756) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۷ ۱۵:۵۴:۴۴
اگر شبکه های اجتماعی موبایل رو فیلتر کنند مردم خود مخابراتو فیلتر می کنند (2416799) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۷ ۱۸:۰۷:۵۱
مردم ما اگه فيلتركن بودند وضعمون بهتر از الان بود. (2416980) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۹ ۰۲:۴۷:۰۳
مسئولان مخابرات حقوق ها و پاداش های وحشتناک خود را کاهش دهند تا افزایش درآمد مخابرات را ببیند (2419027) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۷ ۱۶:۱۰:۳۵
اصلا میخوای برگردیم به عصر حجر؟ (2416820) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۷ ۱۶:۳۱:۳۳
سلام . دوست ارجمند تمام کشورهای دنیا با روی باز از این جور شبکه ها و نرم افزارها استقبال می کنند هم مردم بعنوان مصرف کننده و هم دولتها و شرکتها بعنوان خدمت دهنده. اینطوری رقابت ایجاد می شود. انتظار دارید همه منتظر بمانند تا مخابرات ورشکسته ما دستور بدهد تعرفه بروند بالا و مردم را بیشتر بدوشند؟ هنوز ۴۰۰۰۰۰ تومن های بی زبان که یک زمانی بالای ۶۰۰۰۰۰ تومن بود بعنوان ودیعه دز خدمت شرکت مخابرات و همراه اول هستند و دارند سودش را می برند. هیچ جای دنیا ودیعه اینطور نمی گیرند. آیا شما از کسانی هستید که ۲۰ سال پیش بیش از یک میلیون تومن دادند تا سیم کارت همراه اول بخرند؟ ۲۰سال پیش یک میلیون تومن معادل پول یک ماشین بود حدودا. باید واقع بین بود در دنیای امروز کسی برد می کند که خدمات درست ارایه بدهد حتی اگر محیط بسته ای مثل ایران باشد. وگرنه مردم سراغ دیگر وسایل می روند و از امکانات موجود حتی بطور محدود استفاده لازم را می برند. در مورد جاسوسی هم مثلا مکالمه من برای دیگران چه اهمیتی دارد؟ باید در سطح سران با جاسوسی مقابله کرد وگرنه مردم عادی که حرف نگو ندارند همه مثل شیشه شفاف هستند (2416845) (alef-13)
 
هموطن
۱۳۹۳-۰۷-۱۷ ۲۳:۱۵:۱۱
ایشون دلسوزی برای مخابرات نکردند، نگران این هستند که با کم شدن درآمد مخابرات خیلی ها شغل شون را از دست بدهند. آخه ما که خودمون را با علم روز ارتقا نمی دیم که بیکار نشیم! (2417387) (alef-13)
 
مجید
۱۳۹۳-۰۷-۱۹ ۱۰:۴۹:۲۷
کاملا موافقم!! (2419449) (alef-10)
 
مجید
۱۳۹۳-۰۷-۱۷ ۱۶:۴۱:۵۰
شما اگه با هزینه و کیفیت مخابرات راحتین میتونی ازش استفاده کنی . با این طرز فکرا ما از نسل سوم هم عقب تر میمونیم. (2416863) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۷ ۱۶:۵۰:۱۱
منفی (2416872) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۷ ۱۶:۵۰:۴۹
ببینید دنیا بدون قطع کردن همه چیز چکار می کنند شما هم همان کار را بکنید نه که همه چیز قلع و قم کنید (2416875) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۷ ۱۶:۵۳:۲۸
چه خوب . . .

من شخصا شما رو بابت این همه اطلاعات و ... تشویق می کنم (2416879) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۷ ۱۶:۵۳:۳۵
این کاهش ثرآمدمخابرات اتفاقا یک فرصت برای شرکتهای مخابراتیست که بتونن با گسترش خلاقیت وصنایع های تک خود چندبرابر درآمدبرای خود بسازن واز طرف دیگه دررقابت باخودشون مردم را ازخدمات گوناگونی بهره مندکنند.چرا همیشه بجای اینکه نکات مثبت وفرصت آمیز هرپدیده ای رو ببینیم وازش نهایت استفاده رو ببریم بخاطر رخوت وترس وتنبلی خودمون سعی در فریز کردن زمان وتکنولوژی وچیزهای دیگر داریم.پولساز ترین صنایع جهان در حال حاضر شرکتهای مخابراتی ومربوط به آن هستندآنموقع ما اینجا صبح تاشب میگیم درآمدمخابرات کم شده!! (2416880) (alef-13)
 
فضول
۱۳۹۳-۰۷-۱۸ ۱۱:۱۳:۵۲
چه خلاقیتی؟ خلاقیت آقایون به گذاشتن انواع و اقسام لاتاری در همراه اول برای دوشیدن مشتریان، محدود میشه (2417803) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۷ ۱۶:۵۹:۰۶
دوست عزیر اگر این شبکه ها نبودند و مخابرات مانند صنعت خودرو در کشور یکه تاز و یکی بود الان من و شما باید دقیقه ای چند میلیون به مخابرات بابت مکالمه می دادیم...حداقل به خاطر این رقابت محابرات نرخش را پایین تر بیاورد ///با تکنولوژی که نمی توانید بجنگید..روزی برسه که هم ماهواره و هم اینترنت و هم هر نوع مکالمه صوتی و تصویری رایگان بشه..تازه دست من و شما هم نیست .. (2416889) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۷ ۱۷:۰۱:۱۹
مخابرات ما زحمت کشیده؟!! اون وقت شرکت هایی که بزرگ ترین اپراتورهای دنیا هستن و هیچ مشکلی هم با واتس اپ و وایبر و ... ندارن، بدون زحمت به این بزرگی شدن لابد (2416895) (alef-13)
 
رضا
۱۳۹۳-۰۷-۱۷ ۱۷:۳۸:۴۲
برات متاسفم با این حرفهای کاملا غیر منطقی....
مخابرات باید هزینه ها راکاهش بده تا مردم رغبت کنند از سرویس های آن استفاده کنند برو ببین در اروپا و آمریکا چه خدماتی با چه قیمتی ارائه میکنند اینجا فقط پول میگیرند....در ضمن مردم باید اختیار داشته باشند و بتوانند خودشان برای خودشان تصمیم بگیرند نه شما و امثال شما.............. (2416937) (alef-13)
 
مخابراتی
۱۳۹۳-۰۸-۱۱ ۰۹:۰۱:۲۹
دوست عزیز شرکت های اروپایی تجهیزات در حد مفت میگیرند که خدمات در حد مفت می دن - به گفته این اقای مدیر عامل توجه نکردی که گفته قبل از سال 90 اول تجهیزات میگرفتیم بعد اقساطی پرداخت میکردیم ولی حالا قیل از تحویل جنس سه برابر هم باید بپردازیم تا جنس رو به ما بدهند، توی بحث تلفن ثابت درامد واقعا کاهش داشته خود شما از زمانی که موبایل گرفتی چقدر از تلفن ثابت استفاده می کنی ؟ (2465341) (alef-13)
 
هادی ایرانی
۱۳۹۳-۰۷-۱۷ ۱۷:۵۱:۴۶
از کی تا حالا مسئولان مسائل امنیتی مملکت رو روی شبکه های اجتماعی مطرح میکنن؟
اگه خبر نداری تو شبکه های اجتماعی حرفای بین دوستان که اکثرا خاله زنک بازیه مطرح میشه (2416957) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۷ ۱۷:۵۴:۳۰
مخابرات های بقیه کشور های جهان با مسائل اقتصادی شبکه های اجتماعی چطور برخورد کردن؟
1- حذف مسئله و جلوگیری از حق مردم
2- پیدا کردن راه های جدید برای درآمد زایی و در نتیجه گسترش خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم (2416962) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۷ ۱۸:۳۲:۰۷
مخابرات كه واقعا زحمت ميكشه . به همين دليل اينقدر به روزه. (2417024) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۷ ۱۹:۱۵:۱۶
بردار شما از سهام داران عمده مخابرات احیانا نیستین ؟ (2417084) (alef-13)
 
حبیب
۱۳۹۳-۰۷-۱۷ ۱۹:۳۵:۵۳
سلام
به نظر من بهترین راه حل برای بالابردن درآمد تلفن ثابت، قطع کامل تلفن همراهه
این بازیا چیه در میارین مثل قطع وایبر واتس آپ و ... یه دفعه کلشو ببندین قال قضیه رو بکنید. خنده دار اینکه ادای اقتصاد دانش بنیان رو در می آریم و آونقدر فریاد که گوش فلکو کر می کنه،
مدیران نگران دوزار درآمد از تلفن ثابت و سیار هستند. برادر من برید ارزش افزوده ایجاد کنید. والله بالله مردم با کمال میل پول می دن. نه اینکه با ودیعه تلفن ثابت بخواین مردم رو سرکیسه کنید. نه اینکه پیامک بالک بفروشید یه مشت آشغال دریافت کنیم مجبور بشیم هر روز پاکش کنیم از بس پیامک چرت و پرت می گیریم دیگه داره حالمون به هم می خوره آخه برادر من این روش پول درآوردنه؟ ابزار مدرن رو با روش دویست سال پیش استفاده کردن بهتر از این نمی شه
والسلام، (2417108) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۷ ۲۰:۰۵:۱۰
پیش بینی ما زودتر از موعد محقق شد دوستان بهتره به یاد بیاورید که از مردم پول گرفتید برای خطوط مبایل بعد شبکه رو با پول مردم راه انداختید الان هم گرفتار شه اید چون خلاقیت نداری شبکه های اجتماعی هم بسیار عالی هستند و قطعا شما را تا مرز تعطیلی پیش خواهند برد. (2417155) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۷ ۲۰:۱۴:۲۴
اولا که هر کسی صلاح خود را بهتر میداند و اینکه جاسوسی میکنند یا نمیکنند به خود مردم مربوطه
ثانیا هدف کاهش هزینه است خب مخابرات اگر نمیتواند خدمت بهتر و ارزانتری ارائه دهد باید تعطیل بشود این قانون و روح تجاررته اونی که خدمت بهتر و ارزانتری میدهد باقی میماند. این خیلی مهمه که کسی که گران میدهد از دور خارج بشود و منابع محدود را مصرف نکند. (2417174) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۷ ۲۰:۴۴:۳۳
برادران عزیز در مخابرات بازی تمام شد
دیگه از اینجا به بعد مرحله افول کسب و کار شما عزیزانه
دوران پارو کردن پول سپری گردید.
به کسانی هم که سهام این شرکت را خریده اند توصیه میکنم سهامشون را بفروشند در دام مخابرات گرفتار نشوند. (2417209) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۷-۲۰ ۱۳:۴۲:۲۱
حساب کتاب نداری یهو دیدی فیلتر کردن همه رو (2422239) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۷ ۲۲:۳۱:۴۲
شما؟
مخابرات ضرر می کنه
یادته سیم کارت رو به چه قیمتی به مردم می فروخت
دوس داری برو پول بده کسیجلوتو نگرفته ولی برا مردم تصمیم نگیر .مد شده یه نفر پا میشه تصمیم می گیره و میگه نظره جمعه .
والللللللللللللللا
الف ، تو انتشار نمی دی . بخون روخونیت خوب شه (2417331) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۷ ۲۲:۵۰:۵۰
شما زیاد غصه نخور چون مخابرات با گران کردن بی سرو صدای خدمات نداشتش خیلی وقته جبران کرده , (2417350) (alef-10)
 
محمد
۱۳۹۳-۰۷-۱۷ ۲۲:۵۴:۵۹
از کبوتر نامه بر استفاده میکنیم. (2417356) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۸ ۰۰:۰۹:۳۴
دوست عزیز مخابرات به دنبال ایجاد یک فضا مثل رقابت خودرو در کشور است تا فقط سود حاصله به جیب خودش بره وگرنه جاسوس و امنیت سایبری بهونه است کسی دلش به حال ما نسوخته (2417445) (alef-10)
 
ازاد اندیش
۱۳۹۳-۰۷-۱۸ ۰۱:۲۰:۰۷
دوست عزیز هر مشکلی اگه از ریشه درمان بشود جواب بهتری میدهد پیشنهاد می دهم بجای قطع شبکه های اجتمایی یه مقدار ریشه ا ی تر عمل کرده وبا قطع کامل شبکه موبایل / اینترنت وتلفن ثابت بستر فتنه را از ریشه خشک کنیم (2417523) (alef-13)
 
مهدی
۱۳۹۳-۰۷-۱۸ ۱۰:۳۹:۵۹
خیلی گل گفتی!! اما یکطرفه و به سود شرکت مخابرات !!!! مشتری در کشور ما رعیت و شرکت ها پادشاه اند! برخلاف ژاپن و ... کشورهای مشتری مدار. (2417736) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۸ ۱۰:۴۷:۰۲
مخابرات مساوي است با خودروسازان!!!!!!!!!!!!!!!!!! (2417748) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۸ ۱۱:۱۰:۴۴
چرا شما فکر میکنید مردم نباید از تکنولوژی های جدید استفاده کنند و از طرفی این مشکل برای مخابرات کشورهای دیگر هم هست ، چرا مدیران مخابرات بررسی نمیکنند تا بفهمند کشورهای دیگر برای حل این مشکل چه کار کرده اند. همچنین چرا مردم فقط باید ضرر کنند (2417796) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۸ ۱۱:۵۸:۲۵
برو عمو پول زور می خواهید بگیرید ؟ (2417887) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۸ ۱۲:۰۳:۰۶
خدا رو شکر می کنیم که مخابرات ضرر می کند (2417893) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۸ ۱۲:۴۶:۳۴
مردم به جای ماشین از خر و اسب استفاده کنند تا خر و اسب فروشان ضرر نکنن ! (2417980) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۸ ۱۹:۳۳:۱۹
یکی بیاد منو توجیه کنه که شبکه های اجتماعی موبایلی چی دارن که بهشون انگ جاسوسی میزنن.مگه من به عنوان یه شهروند معمولی چی دارم که به درد کسی بخوره.اگه بخوان شرایط اجتماع و طرز فکر مردم را بفهمن که اینقدر راههای راحت تر و ساده تر هست که احتیاجی به این نرم افزارا ندارن.نرم افزاریی مثل وایبر و واتس اپ مبتنی بر شماره تلفن هستند وتا کسی شماره همراه شما را نداشته باشه نمیتونه باهاتون ارتباط برقرار کنه.خوب به طبع اون کسی که شماره همراه یه نفر را داشته باشه میتونه بدون این نرم افزارها هم کارش را انجام بده پس نمیشه بهشون انگ اخلاقی زد اگر بحث کنترل محتویاته که باید گفت اگر کسی میخواد محتویات پیام های رد و بدل شده بین مردم را بفهمه میشه جاسوسی کردن از ملت.نتیجش میشه اینکه ملت به دولت و مخابرات بی اعتماد تر میشن که دلیلش هم معلومه چون این نرم افزارا را کنترل میکنن تا محتویات پیامهای خصوصی مردم را بفهمن.در کل هیچ توجیهی واسه این نوع فیلترینگ وجود نداره به جز مقاصد اقتصادی و کنترل ملت به نحو دل خواه حکومت. (2418585) (alef-10)
 
sgetb
۱۳۹۳-۰۷-۱۹ ۱۴:۵۷:۲۵
بهتر که مخابرات برشکست بشه با این خدمات مزخرفش (2420078) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۹ ۲۰:۲۱:۵۷
یادتون نرقته که روزگاری که در تهران با 500 هزار تومان می توانستید 5 متر زمین در نیاوران بخرید می بایستی برای خرید یک خط موبایل به مخابرات می دادید و تازه قبلش 1 روز تو صف می خوابیدید تا نام نویسی کنید و بعد شش ماه بعد در روزنامه دنبال شماره قبضتان می گشتید که ببینید تازه چند ماه یا چند سال بعد به شما یک خط می دهند و بدتر اینکه تازه فقط در محدو ده ای از تهران فقط جواب می داد ونه در کل کشور و این در حالی بود که همان موقع در بدبخترین کشورها هم سیم کارت رایگان می دادند که شما فقط صحبت کنید تا از صحبت کردن شما مخابرات پول در بیاورد..خیالتان راحت باشه که اگر تکنولوژی که الان هست اگر نبود مخابرات برای یک سیم کارت به نرخ الان شاید چند صد میلیارد از من و شما طلب می کرد و آن هم در تحویل زمانی چندین ساله.... (2420729) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۷-۲۰ ۱۳:۴۰:۴۴
شما خودت تنهایی فکر کردی؟ (2422221) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۳-۰۷-۲۱ ۰۶:۴۹:۰۲
ببخشید من اشتباهی مثبت زدم عزیز دلم برو فکری به حال فکرت کن (2423479) (alef-13)
 
عباس
۱۳۹۳-۰۷-۱۷ ۱۵:۳۶:۲۲
سال های قبل که سود های آنچنانی میبردن چرا شبکه رو تجهیز نکردن؟حالا با این آسمون و ریسمون بافتن میخوان چی رو ثابت کنن؟دوباره میخوان خدمات رو گرون کنن!!!! (2416768) (alef-13)
 
رضا
۱۳۹۳-۰۷-۱۸ ۱۳:۲۰:۴۳
خدا رو شکر که با این شبکه ها بالاخره تونستیم به مخابرات ضرر بزنیم کاش میشد از یه طریقی به سایپا و ایران خودرو هم ضرر بزنیم. اینا مثل زالو خون مردم رو تو این وضعیت گل آلود می مکند. (2418058) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۷ ۱۵:۴۸:۰۰
خوشحالیم (2416784) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۷ ۱۵:۵۱:۰۰
بياين وايبر و واتس آپ و ... را فيلتر كنيد!!!!!! تا شايد مشكلات مالي شما حل بشه؟؟؟ !!!!!!!! (2416791) (alef-13)
 
آرش
۱۳۹۳-۰۷-۱۸ ۰۰:۴۹:۲۹
پس بهتون ثابت شد به خطر افتادن اسلام و مسلمین و کانون گرم خانواده ها همه اش الکی بود .
موضوع سود کم و .... است .
متاسفم برای بعضی از بزرگان دینی که اونها هم بدون برسی و مطالعه هم کلام این سودجویان می شن و فتواهای جهت دار صادر می کنند . (2417490) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۳-۰۷-۱۷ ۱۵:۵۲:۵۳
دیگر عصر استفاده از سیم و تلفن ثابت گذشته. اگر مخابرات بخواهد واقع بین باشد باید آینده نگاه کند که بزودی استفاده از تلفن همراه فقط برای مکالمه هم کاهش می یابد.
بهترین راه درآمد زایی برای مخابرات، فروش اینترنت و اینترنت بیسیم است. کاری که شرکتهای بزرگ مخابراتی به آن روی آورده اند. (2416795) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۷ ۱۵:۵۹:۲۲
پيشنهاد مي كنم اينتر نت را قطع كنيد تا مردم مجبور به بازگشت دوباره به دوران تماس تلفني شوند ، فقط تعجب مي كنم چرا شركت هاي مخابراتي در اروپا ، امريكا ، ژاپن و كره جنوبي ورشكست نمي شوند . (2416808) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۷ ۱۶:۰۵:۴۳
شماییکه اینترنت ADSL نامحدود رو از لیستتون خارج کردید خودش همین پیام رو رسوند که دنبال پول درآوردنید نه چیز دیگری.یه حال بهجت بهم دست داد وقتی این صحبتتون رو شنیدم.زمانی که با اینترنت 2G رو هر کیلوبایت نرخ میگذاشتید یادتون بیاد.اون پولها چی شد؟! (2416815) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۷ ۱۶:۰۶:۲۱
چطوره تو همه جای دنیا از این شبکه ها استفاده میشه و درآمد اپراتورهای خارجی هم قطعا کم میشه ولی کسی صداش در نمیاد تازه هر روزم قیمتهای اینترنتو کم وخدماتشونو اضافه میکنن ولی مخابرات ما این جوری و خودرو سازی هم که اونجوری . واقعا نوبره به خدا ...!!! (2416817) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۷ ۱۶:۱۳:۱۰
کدوم مکالمه. هنوز در اکثر شهر ها همراه اول مشکل آنتن دهی دارد. همین الان در کرج به سختی میتوان با مشترکین همراه اول در بسیاری از زمان ها تماس داشت (2416828) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۷ ۱۶:۱۶:۵۶
" این روند جای نگرانی دارد و لازم است مدیران ارشد در این زمینه راهکاری در نظر بگیرند تا در روند توسعه شرکت‌ها اختلالی ایجاد نشود."
یعنی باید هزینه مکالمات و خدمات کمرشکن شود !!!! (2416832) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۷ ۱۶:۴۴:۲۵
بهتر است مدیران تازه بدوران رسیده، یک دوره آموزشی مدیریت، پیش شرکتهای مخابراتی خارجی ببینند. (2416868) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۷ ۱۶:۲۰:۲۰
غذا اینقدر شور شده که آشپز هم میگه شووووره (2416835) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۷ ۱۶:۳۵:۴۱
شباهت اين دو چيست ؟
مخابرات ، سايپا‌ (2416852) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۷ ۱۷:۱۸:۳۹
احسنت.نمیدونم چرا نمیشه مستقیم گفت و باید در لفافه حرف زد (2416914) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۷ ۱۷:۳۳:۳۵
شباهتشو نمیدونم ولی ارتباطشون اینجوریه:
سایپا ماشین پرازاشکال میده دست مشتری که هی با تلفن (سرویس مخابراتی) زنگ بزنی خدمات پس از فروش سایپا که یا اشغاله یا جواب نمیده و پول کلانی میره تو جیب مخابرات و ماشین معیوب هم دستت میمونه و.................... (2416933) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۷ ۱۷:۵۶:۱۵
ایران خودرو رو جا انداختی (2416964) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۷ ۱۸:۰۱:۰۵
شباهت این دو تا چیز سیستم های ارتباط جمعی در ایران و خودروسازان در ایران (2416968) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۷ ۱۶:۵۶:۳۹
چه بهتر..فکر می کنید اگر این شبکه ها نبودند الان مخابرات چه نرخی روی مکالمه ها میگذاشت..مطمن باشید دقیقه ای 1 میلیون نرخ می گذاشت..باز خدا پدر اینترنت و این برنامه های رایگان را بیامرزه.. (2416886) (alef-13)
 
هموطن
۱۳۹۳-۰۷-۱۷ ۲۳:۱۸:۱۷
اوه چه خبره ما حداکثر بتونیم یارانه هامون را بدیم! (2417393) (alef-13)
 
جلیل
۱۳۹۳-۰۷-۱۷ ۱۷:۱۳:۰۷
این شبکه های اجتماعی هیچ ضرری برای مخابرات نداره چون مردم اینترنت رو از مخابرات می گیرند واین شبکه های اجتماعی موجب افزایش خرید اینترنت از مخابرات میشه (2416908) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۷ ۱۷:۱۷:۴۹
مخابرات محترم اگه با تکنولوژی جلو بره سود سرشاری گیرش میاد.الان هم زیرساخت و هم توانایی ایجاد شبکه های تلوزیون اینترنتی و کابلی رو داره ولی به خاطر اینکه نمیخوان جز صدا و سیما هیچ کانال دیگه ای تو این کشور وجود داشته باشه این سیستم رو راه اندازی نمیکنن.از شرفی هم معلوم شد کی پشت ماجرای فیلترینگ شبکه های اجتماعیه.سهامداران محترم شرکت مخابرات ایران... (2416912) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۷ ۱۷:۲۹:۰۶
به نظر میرسد دوران تلفن ثابت سپری شده و تکنولوژی پیشرفته به بازار آمده و تلفن ثابتدر حال افول و خارج شدن از گود اجتماع و جرگه رقابت است و زمزمه های مدیرعامل شرکت مخابرات تهران نشانگر این واقعییت است و لاجرم شرکت مخابرات به دلیل عدم نوآوری ، اسباب و اثاثیه خود را جمع خواهد کرد و نباید هزینه های بیهودهء افزایشی و بدون راندومان و بدون مشتری شرکت مخابرات بر مردم تحمیل شود (2416926) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۹ ۰۸:۰۱:۲۶
فرمایش شما بسیار متین است و پیشنهاد خوبی است تلفن ثابت مانعی برای رشد مخابرات است زیرا هزینه ای را که می طلبد بر نمی گرداند به جای آن سرمایه گذاری باید روی موبایل و شبکه های هوشمند باشد البته بی سیم (2419133) (alef-3)
 
شاهین
۱۳۹۳-۰۷-۱۷ ۱۷:۳۷:۴۹
بله وقتی تو کشوری بی ضابطه منابع خرج میشه بدون پیشبرد هدف در دراز مدت بدو کمترین فکری در مورد آینده هزینه و سرمایه گذاری در بخشهای مختلف با پول ملت وقتی کسی دلسوز نیست وقتی خودشونم نمی دونن چیکار می کنن و فقط هزینه هزینه و هزینه
مشخص میشه هستن افرادی ، بسیار زیاد که راضی نیستند تحریم ها برداشته بشه
باید این و آقای مدیر عامل اینو باور کنی بودجه مملکت داره خرج زیرساخت و هزینه های جاری شما میشه وگرنه شما و مجموعه شما به هیچ وجه نمی توانید درآمد زا باشید . متاسفم برای ایران با این اقتصاد ور شکسته و ناراحت بابت دل خوشی مسولانی که مملکت داری و فقط تو قیمت نفت و قیمت بالاش دیدن
امیدوارم یه کم به خودشون بیان
همه به ایران فکر کنید
همه به ایران فکر کنید
........................................... (2416936) (alef-13)
 
حسین
۱۳۹۳-۰۷-۱۷ ۱۷:۵۰:۱۱
خوب درآمدت و از طریق اینترنت بدست بیاد آقایان به اصطلاح مومن
3G,4G برای چیه پس؟؟؟ آخ یادم رفت تو ابران حرامه (2416954) (alef-13)
 
1982
۱۳۹۳-۰۷-۱۷ ۱۸:۲۰:۰۰
شما که بلدی یه چهار تا انگ بزن به این شبکه ها برای حل مسئله صورت مسئله رو پاک کن (2417007) (alef-13)
 
سیاوش
۱۳۹۳-۰۷-۱۷ ۱۹:۰۱:۲۷
اون زمان که ی خط موبایل رو 1.5 میلیون می فروختید خوب بود فکر امروز باشید. (2417069) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۷ ۱۹:۰۱:۵۶
رو که نیست سنگ پای قزوینه (2417071) (alef-13)
 
امیر
۱۳۹۳-۰۷-۱۷ ۱۹:۱۱:۳۳
خوبه که نگفته شبکه تلفن کلا باید جمع بشه و مردم باید از تلگراف استفاده کنند (2417079) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۷ ۱۹:۳۳:۲۸
خدا رو شکر که درآمد مخابرات کم شده . من که واقعا از اين خبر خوشحال ميشم.هر چند که عده اي دلواپس بي اطلاع نگارنده رو به بي غيرتي و ... متهم ميکنند ولي بدانيد خيانتي که اين آقايان در حق مردم ميکنند خارجيهاي دشمن نکرده اند.
شبکه موبايل رو از پول مردم درست کردند و با بي درايتي محض به شيوه اي عهد دقيانوس اداره مي کنند و مي خواهند هزينه آنرا از مردم بگيرند. (2417104) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۷ ۱۹:۱۲:۳۸
چند روز پيش دوستي صحبت مي كرد كه چه ظلمها به مصرف كننده هاي ايراني كه نمي شود.مثال آورد كه سالها پيش خط تلفني معمولي خريد كه معادل قيمت يك قطعه زمين در فلان منطقه فلان شهر بود كه الان بيش از ٣٠٠ ميليون ارزش دارد.مخابرات دولتي ايران هزينه تمام زير ساختهاي مخابراتي را از مردم گرفت و مخابرات ساخت و حالا با پول مردم .... (2417082) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۷ ۱۹:۲۵:۳۶
اینست تکنولژی :) (2417094) (alef-10)
 
سبب
۱۳۹۳-۰۷-۱۷ ۱۹:۳۶:۲۷
به درک.مخابراتش حقشه که درامدش بشه صفر (2417110) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۷ ۲۰:۵۷:۰۵
همین افرادی که با شبکه های اجتماعی می جنگند وارثان همان کسانی هستند که در دفاع از خزینه به جنگ دوش حمام میرفتند. (2417214) (alef-10)
 
ناصر
۱۳۹۳-۰۷-۱۷ ۲۰:۵۹:۰۱
450 هزار تومنی که دادم مخابرات و 1 سال بعد سیم کارت گرفتم در سال 1381 با محاسبه نرخ تورم می شود 5 میلیون تومن به اضافه هزینه ایی که بابت صحبت کرده و نکرده و ابونمان و هزینه غیره دادم کجاست؟ طلب کار ما هستیم نه مخابرات حالا اگر 90 درصد رو پورسانت داده به ما چه!!!!!!!1 (2417216) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۷ ۲۱:۰۰:۴۰
اگر این شبکه ها فیلتر بشه مدت زمان استفاده از تلفن را به حداقل میرسانم.ما برده نیستیم شهروندیم و از کسانی که از ازادی ما تنفر دارند از انها متنفرم (2417218) (alef-10)
 
حمید
۱۳۹۳-۰۷-۱۷ ۲۱:۳۲:۵۸
هر شرکتی که بامرذم روراست باشه ومنافع مرذم رو هم در نظر بگیره قطعا ورشکست نمیشه وقتی همراه اول اینهمه از مردم برای سیک کارت گرفته ولی ایرانسل از اون بهتر آنتن داره در همه جا جلوافتاده بهتره که ورشکست بشه مردم تا کی باید فدای این شرکتها بشن اونها هم کمی به فکر مردم باشن (2417249) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۸ ۰۰:۰۴:۴۵
در دنیائی که با سرعت نور در حال پیشرفت است وهر لحظه نواوری جدیدی پدیدار می شود . هر صنعت و فن اوری درحال سکون محکوم به مرگ است (2417441) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۸ ۰۰:۱۹:۰۷
خدایا شکرت. (2417451) (alef-10)
 
رضا
۱۳۹۳-۰۷-۱۸ ۰۰:۴۵:۱۲
تا شما باشید یه ذره به نخبه ها اهمیت بدید همین کسانی که از ایران میرند نرم افزار هایی مثل این رو تولید میکنند کارها بزرگ تو کشورهای دیگه میکنند اونوقت مسئولین سرشون رو میکن زیر برف میگن میخواهیم خود کفا شیم زهی خیال باطل. تا زمانی که شرایط کار کردن رو برای تحصیل کردها فراهم نکنید که از ایزان نرند آرزوی خودکفایی رو به گور خواهید برد. (2417480) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۸ ۰۰:۵۷:۰۲
این روند جای نگرانی دارد و لازم است مدیران ارشد در این زمینه راهکاری در نظر بگیرند تا در روند توسعه شرکت‌ها اختلالی ایجاد نشود.
منظورش این هست که فیلترینگ بسیار هوشمند نصب بشه که کسی نتونه به فیسبوک و واتساپ و وایبر و ... دسترسی پیدا کنه (2417499) (alef-13)
 
امیر
۱۳۹۳-۰۷-۱۸ ۰۳:۰۸:۳۳
باز هم مخابرات قصد فریب مردم رو داره! شبکه های اجتماعی و برنامه های ارتباطی رو گوشی های همراه همه یک وجه مشترک دارند و آنهم نیاز به استفاده از اینترنت برای برقراری تماس هست! حالا اگه گفتین چه سازمانی از فروش اینترنت سود میبره؟ جواب: شرکت مخابرات!!!

شرکت مخابرات باید برای اینکه درآمد خود را بیشتر بکند به فکر توصعه شبکه اینترنت باشد و نحوه سرویس دهی خود را بروز کند و سعی نکند مردم و مسئولین را فریب بدهد!!! (2417564) (alef-13)
 
علي
۱۳۹۳-۰۷-۱۸ ۰۵:۵۲:۴۲
چرا نمي گوئيد در آمدتان از تلفن همراه چقدر بالا رفته است ، تلفن ثابت بالاي دکور يا اوپن است و تلفن همراه کنار دست افراد و مسلما" همه تماسها با همراه است نه ثابت که آن هم نرخش معلوم است و منبع در آمد (2417588) (alef-3)
 
سعید
۱۳۹۳-۰۷-۱۸ ۰۷:۲۹:۳۲
سلام
به نظر از این شبکه های موبایلی باید بهره برد این دقیقا مصداق آزادی بیان از فصل های قانون میباشد . و هر کسی هر اداره یا سازمانی که با این شبکه ها مخالف باشد .مورد قبول هست (2417606) (alef-3)
 
اسماعیل
۱۳۹۳-۰۷-۱۸ ۰۸:۳۶:۵۴
ماشا ا... این شرکتهای دولتی چاه ویلند
هر چقدر قانونی و غیر قانونی و زورکی و الکی از مردم می چاپند باز هم بدهکارند
تمام دنیا شرکت های تلکام بهترین سرویسو می دن باز هم صاحباشون جزء لیست پولدارا هستند جز این مملکت عزیز و محترم!!!! (2417622) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۹ ۰۷:۵۸:۵۱
مخابرات شرکت دولتی نیست خواب تشریف داشتید ؟ (2419129) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۹ ۱۰:۲۶:۲۷
منظورش حكومتيه , متعلق به نهادهاي حكومتي ( شامل نهادهاي نظامي , ارگانها , شركتهاي زير مجموعه و ....................... ) (2419393) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۹ ۱۳:۱۸:۳۱
راست میگه دولتی نیست مال برادران... است (2419809) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۸ ۰۹:۰۹:۰۵
وقتی گازکشی انجام شد
در امد افرادی که با فروش و نگه داری و وسائل نفتی زندگی می کردند کاهش پیدا کرد
ایا باید به خاطر ضرر جلوی تکنولوژی جدید گرفت؟ (2417639) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۹ ۰۷:۵۸:۱۴
موافقم تلفن ثابت باید حذف شود (2419128) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۸ ۰۹:۴۵:۳۵
سلام اینها همش مظلومی نمایی است که شرکت مخابرات میکند شما درآمد عظیم تلفن همراه و پیامکهای آن محاسبه کنید کجای دنیای شرکت ها باندازه مخارات در ایران درآمد دارند . هر مناسبتی مردم پیامک باران میکنند و سودش به جیب مخابرات . (2417660) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۸ ۰۹:۵۵:۰۰
الحمدلله که مخابرات داره ضرر میکنه (2417668) (alef-3)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۹ ۰۹:۵۹:۴۱
ضرر به سودش میخوره (2419336) (alef-10)
 
حميد
۱۳۹۳-۰۷-۱۸ ۱۳:۱۳:۱۶
حقوق کارکنان مخابرات از تمام سازمانها و ارگانها بيشتره اضافه کارا و ماموريتشون که ديگه غوغا ميکنه پاداش چند صدميليوني پايان خدمتشون هخذکهذديگه واويلا مسئولين مخابرات در اين زمينه مجرمند حالا که کم اوردند گير دادن به شبکه هاي اجتماعي که واقعا اين شبکه در اين دوره با هزينه هاي زياد مکالمات به کمک مردم اومدند. بهتر نيست حقوق و اضافه کار ه پاداش کارکنان خود را تعديل کنيد. (2418046) (alef-10)
 
خانم مرادی
۱۳۹۳-۰۸-۱۹ ۲۳:۴۳:۲۷
اخه چرادروغ میگیدهمسرمن کارمندمخابرات الان سه ماهه حقوق نگرفته بخدا
پاداشی هم دریافت نکرده است.هیچگونه مزایا هم ندیده (2480217) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۸ ۱۶:۰۶:۲۶
اگر انتشار مطالب و آمار فنی تحت سانسور نیست چاپ کنید..
یک خط STM اینترنت در ورودی کشور 200 دلار است. این خط را به مخابرات و دیگر شرکتهای اینترنتی به قیمت 36 میلیون تومان واگزار می کنند!! اونها هم در بهترین شرایط (توزیع ای دی اس ال 512 بدون محدودیت با نسبت یک به هشت) مبلغ ناقابل 90 میلیون تومان از مردم دریافت می کنند!!!
حالا می فهمید چرا قیمت اینترنت در ژاپن 3000 برابر ارزانتر از ایران است.
با این اوصاف که دولت کالای 700 هزار تومانی را 36000000 به مخابرات می فروشد، قطعا چشمانش را روی فروش 3 برابری آن ( و نهایتا 145 برابری به مردم) را می بندد، و صد البته دولتی با این اوصاف باید هم مراقب باشد تا این سود سرسام آور برای خود و شرکتهای هم پیمانش حفظ شود. (2418301) (alef-10)
 
جاويد
۱۳۹۳-۰۷-۱۸ ۱۶:۱۹:۰۷
مخابرات بايد بفهمه كه در دنياي امروزي درامدها از نوارري است ، اينجا در كشور فرانسه مردم پكيج ميخرن ! يهني مكالمه و پيامك نامحدود و اينترنت با حجم دلخواه ، بيشتر درامد مخابرات در اينجا از فروش و اينترنت است . و چون فيلترنيگ نيست مردم بيشتر مصرف ميكنند يعني زياد يوتيوب و فيلم و شبكه هاي تلوزيوني انلاين كه باعث ميشه مصرف اينترنت زياد بشه و درامد مخابرات بيشتر ، تازه مخابرات اينجا با وجود دها شركت قدر در زمينه رقابت گلايه اي نداره ، حالا مخابرات ايران كه تكه نميتونه جلوي وايبر وايسه ! مديريت اقتصادي ندارند كه ! تلفن ثابت هم در خونه در فرانسه زياد كاربرد نداره مگر اينكه بهواهي به شماره اي خارج از پوشش اپراتور موبايلت زنگ بزني ! الف خواهش مديران مخابرات را توجيح كن كه ما در عصر ارتباطات هستيم ! (2418323) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۸ ۱۷:۳۲:۱۶
قبلا هزار درصد سود میکردن حالا فقط دویست درصد سود میکنن و در امدشون یک پنجم شده. (2418436) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۸ ۱۸:۰۴:۴۴
شبکه های اجتماعی موبایل محلی شده برای توهین به خدا و پیغمیبر و امامان معصوم پس باید هر چه زودتر فیلتر شوند . (2418465) (alef-10)
 
حسن
۱۳۹۳-۰۷-۱۸ ۲۰:۰۸:۰۹
من شنیدم که مبایل صدر اعظم المان را شنود کردن برای اینکه این بلا سر ما نیاد لطفا سیستم مبایل را هم فیلتر کنید !! (2418618) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۷-۲۰ ۱۹:۰۳:۰۴
تو اول یاد بگیر موبایلو چطور مینویسند (2422931) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۸ ۲۰:۲۶:۳۹
مخابرات باید سرویس های اینترنت پرسرعت را روی موبایل راه اندازی کند (موبایل نسل 3 و نسل 4) آنوقت درآمد خوبی هم داشت

نمی توان در عصر حجر باقی ماند و درآمد سال 2014 را داشت (2418634) (alef-10)
 
مخابرات-ما
۱۳۹۳-۰۷-۱۸ ۲۱:۵۱:۲۱
با سلام . میخواستم چند نکته را خدمت آقای مدیر عامل یاد آور شوم. البته امیدوارم مسئولین سازمام تنظیم مقررات کامل تر پاسخ ایشان را بدهند.
1- برادر عزیز قبل از خصوصی سازی نرخ مکالمه 47/4 ریال برای هر دقیقه مکالمه سه دقیقه ای یعنی دقیقه ای تقریبا" 16 ریال . تعداد خطوط تلفن دائر تقریبا" 5/4 میلیون شماره.
2-سرمایه گذاری زیر ساخت ها قبلا انجام شده و بستر دائری تا کنون فراهم شده است.
3- بر اساس مصوبه 184 کمیسیون تنظیم مخابرات نرخ تا قبل از سال 90 -51/03 ریال هر سه دقیقه یعنی دقیقه ای 17 ریال و برای استانهای همکد شده 58/7 ریال هر پالس سه دقیقه ای و که می شود دقیقه ای 19/5 ریال و از اول سال 93 هر دقیقه مکالمه 30 ریال یعنی بیش از 50% افزایش. البته افزایش آبونمان ثابت و متغییر که در مجموع حداقل 6000 ریال و حداکثر 12000 ریال شده است بر اساس مصوبه 184 که قبلا با 100 پالس هرماهه و 750 ریال میشد 3500 ریال نیز باعث افزایش درآمدی شرکت مخابرات شده.
4- اگر درآمد شما کم شده پس دلیل میزان افزایش سود سهام از کجا تامین می شود. اگر بفرمائید از در آمد سیار است بله درست است زیرا بسیار از مکالمات از ثابت به موبایل است که آن هم متعلق به شرکت TCI است.
5- میزان سرمایه گذاری مخابرات در زمینه تامین زیر ساخت ها چه قدر است؟ . شما از آنچه دیگران کاشته اند بهره میجوئید.
6- کلام آخر. اگر درآمدتان کم شده چه دلیل دارد که هزینه های اضافه ( همایش سفیران و پیشگامان و سفر مشهد و شمل و خریذ خودرو خارجی و ...... ) را کم نمی کنید و رفتارتان با رفتار مدیران سابق مخابرات بسیار تفاوت میکند. سری به ستاد شرکت خود بزنید و ببینید تغییرات دکوراسیون و اسباب و هرینه ها چگونه است. از میزان رضایت مندی مشترکین از سرویسهای ارائه شده و رضایت مندی کارکنان شرکت که بسیار کم شده سخن بگوئید. (2418740) (alef-13)
 
داود
۱۳۹۳-۰۷-۱۹ ۰۱:۰۹:۰۰
نمیدونم حرفهای روزمره مردم به چه درد جاسوسی میخوره؟!؟!
مثلا لیست خرید خونه رو میخان چی کار؟ (2418982) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۹ ۰۷:۵۷:۰۹
من به عنوان یک مخابراتی امیدوارم شبکه ی تلفن ثابت را که سود ده نیست جمع آوری کنند و بر کیفیت و قدرت شبکه ی موبایل اضافه کنند هر چه باشد دقیقه ای 60تومن با دقیقه ای جند ریال قابل مقایسه نیست باید رفت آنجا که سود توش باشد مگر نه این است که مخابرات خصوصی شده است کابلهای مسی گران قیمت را معنی ندارد زیر زمین بخوابانند تا برای تلفن ثابت استفاده شود ADSL و مانند اینها را هم جمع کنند و از شبکه های بی سیم استفاده کنند آنگاه خواهیم دید همین کاربرانی که از مخابرات بد می گویند یاد شبکه ی تلفن ثابت باقیمت کم آن خواهند افتاد و یادش بخیر خواهند گفت (2419126) (alef-10)
 
بهرام
۱۳۹۳-۰۸-۱۱ ۱۶:۲۷:۵۱
دوست مخابراتی عزیز
تا مدیران شما بخواهند به خودشون تکون بدن و یه حرکتی بکنن اینترنت رایگان واحتمالا ماهواره ای که شرکتهایی مثل گوگل قول آنرا داده اند به دست مردم میرسه و اونوقت همون تلفنهای موبایل هم با آنتن زمینی که امیدوارهستید از درآمدش حقوقتون رو تامین کنن از دست میره
الان دوره پیشرفت وسرعت و دسترسی سریع به اطلاعات است
امیدوارم 60000کارمند مخابرات پیش خانواده هاشون شرمنده نشن
امیدوارم..... (2466338) (alef-13)
 
حسام
۱۳۹۳-۰۷-۱۹ ۰۸:۰۶:۲۵
اون زمان که پول هنگفت برای یک خط تلفن ثابت یا موبایل می گرفتند چرا کسی به چیزی اعتراض نمیکرد ولی حالا که اندکی از سودشان کم شده زبان به اعتراض باز کردند (2419136) (alef-3)
 
محمد
۱۳۹۳-۰۷-۱۹ ۰۸:۱۶:۳۳
میزان استفاده از ارتباطات در ایران کمتر نشده است که هیچ، بیشتر هم شده است.
در این میان اگر درآمد شرکت های تلفن همراه پایین آمده تنها به دلیل آن است که همراه با نیاز مصرف کننده ها خود را وفق نداده است.

این وظیفه مصرف کننده نیست که منافع آنها را تامین کند بلکه این شرکت ها باید مسیر بازار را تعقیب و خود را متناسب سازند.

امروزه اینترنت جایگزین بسیاری از امور شده است. برای مثال مدتها ست که بسیاری از مردم برای وابستگان دور خود نامه نمی نویسند. حال آیا باید شرکت پست بخواهد برای کم شدن در آمد خود روش های ارتباطی دیگر را نفی کند ؟

اینترنت همراه در ایران بطریقه مضحکی ارایه می شد و قابل استفاده نبود. خدمات MMS به دلایلی به مردم ارایه نشد و یا اگر شد با هزار اما و اگر و با قیمت گزاف بود. (2419150) (alef-10)
 
رضا
۱۳۹۳-۰۷-۱۹ ۰۸:۲۸:۳۴
برادر ارجمند
در هر یک از طبقات ستادی شما در ساختمان شاهد برای تغییر دکوراسیون اطاق مدیران کل ودفاتر ستادی هزینه های هنگفتی بر سهامداران مخابرات تحمیل شده و جالب اینکه این روند برای مدیران اجرایی و پایه در سطح مراکز مخابراتی نیز تامیم نموده است.هزینه های انجام همایشهای بی نتیجه و ... دلیل بر کاهش در آمد شرکت مخابرات است نه شبکه های اجتماعی.مگر کشورهای دیگر فاقد این شبکه ها هستند نه برادر من آنها مدیران لایقی هستند. (2419169) (alef-10)
 
رهپویان ایران آزاد
۱۳۹۳-۰۷-۱۹ ۰۸:۳۵:۰۳
تا کی مردم باید هزینه بی لیاقتی مدیران را بپردازند . اگر در بکارگیری مدیران تخصص ونوع آوری ملاک عمل قرار می گرفت و رابطه وباند بازی ورانت خواری زمینه ظهور وبروز نداشت مطمئنا امروز به خاطر حمایت از مخابرات شبکه های اجتمایی فیلتر نمی شدن؟ (2419174) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۹ ۱۱:۰۲:۰۰
به اندازه کافی این شرکت های مخابراتی حسابی مردم را چاپیده اند مردم در قرن حاضر مختارند که خود نحوه خدمات را انتخاب کنند (2419488) (alef-10)
 
حساب گر
۱۳۹۳-۰۷-۱۹ ۱۲:۱۴:۰۰
سودشون کم نشده. بجای اینکه هزینه اس ام اس بگیرن هزینه اینترنت می گیرن.
قانون پنجم دستگاه های دولتی: سود از بین نمی رود. فقط ازمنبعی به منبع دیگر منتقل می شود. (2419625) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۹ ۱۲:۲۱:۵۶
مخابرات هنوز نميدونه كه يك شركت خدماتي بايد باشد نه شركت انتفاعي.مخابرات وظيفشه به مردم سرويس خوب بده و بتونه با خوب سرويس دادن بقيه رقباي خودشو كنار بزنه نه با فيلتر و اينجور راههاي غير قانوني.
گذشت اون موقع كه مخابرات يكه تاز بود و مردم بدبخت هزينه هاي گزاف ميدادن براي خدمات ناقص و بي كيفيت. (2419651) (alef-10)
 
۱۳۹۳-۰۷-۱۹ ۱۷:۰۱:۵۱
با تمالم امكاناتي كه مخابرات با خود دارد فقط عدم مديريت ميتواند باعث زيان مخابرات شود .اگر فقط انبوه اس ام اس هاي تبليغاتي را كه با دريافت مبالغ زيلدي انجام ميگيرد و نارضايتي اكثر دارندگان همراه اول را در پي دارد به شركتي خصوصي واگذار ميكردند حداقل اينترنت رايگان در اختيار دارندگان قرار ميدادند. متاسفانه تاوان مديريت ضعيف مخابرات را مردم ميدهند و كسي نيز پاسخگو نيست. (2420385) (alef-10)
 
مسعود
۱۳۹۳-۰۷-۱۹ ۲۲:۰۳:۰۳
مخابرات حدود 15 سال پیش با یک هزینه اولیه کم و با نصب تجهیزات تلفن همراه و آنتن های تی بی اس و ... یک بار همان اول کار یک هزینه ای پرداخت کرد و در طول تمام این سالها دیگر هیچ هزینه ای برای سیستم تلفن همراه در سراسر کشور پرداخت نکرد و سود سرشاری در تمام این سالها به جیب زدند. حالا که در یک سال اخیر با مقداری فراگیر شدن شبکه های تلفن همراه مقداری از سود سرشار مخابرات کم شده صدای آقایان درآمده.. به سود سرشار تمام این سالها عادت کرده اند و تحمل کاهش اندکی در سودشان را ندارند! به قول آن دوستمان. مقداری از پاداشهای کلان هیات مدیره و مدیران عامل را کم کنند تا جبران شود. (2420897) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۲۰ ۰۰:۰۵:۰۵
شما را آن‌جا گذاشته‌اند که به راهکارهای دیگری غیر از افزایش تعرفه هم فکر کنید. آیا نمی‌توانید هزینه‌هایتان را کاهش دهید؟ نمی‌توانستید در سال‌های گذشته تمهیدی بیاندیشید که بخشی از تجهیزات و ملزومات مصرفی‌تان در داخل تولید شود؟

بنده با افزایش تعرفه موافقم به شرطی که در حوزه‌ی خدمات ثابت رقابت ایجاد شود. (2421086) (alef-13)
 
ما
۱۳۹۳-۰۷-۲۰ ۱۰:۵۳:۵۸
هزینه تجهیزات و زیرساخت های مخابرات مگه چقدره
که بابتش میخواهید تعرفه رو بالا ببرید هزینه جاری شما حقوق پرسنل
همه جای دنیا تلفن ثابت مجانیه
اینجا هر هزینه ای دارند میخوان. از جیب ملت در بیارن
بابا برید یه کم راه و رسم کار کردن و تولید یاد بگیرید اینقدر هم چشمتون به جیب مردم نباشه (2421748) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۷-۲۰ ۱۸:۲۵:۰۸
20 سال پول مفت و گزاف از مردم گرفت مخابرات... حالا كمتر پول بگيره چيزي نميشه (2422882) (alef-13)
 
حامد
۱۳۹۳-۰۷-۲۲ ۰۷:۵۵:۴۲
من که مي خوام برم 2 تا قوطي بخرم با چند ده کيلو متر نخ . والا بهتر از خدمات مخابرات ايرانه .

آقايان به اصطلاح دلسوز مملکت ، اگه ميتونيد رقابت کنيد نه اينکه فيلتر کنيد .


بي شک شماها ايراني نيستيد که داريد با اين مملکت اينطور بي رحمانه رفتار ميکنيد . يه کم از ژاپن و کره ياد بگيريد . (2425462) (alef-13)
 
محمدصادق
۱۳۹۳-۰۷-۲۳ ۱۷:۰۳:۵۱
کاری نداره. قیمت ها رو کاهش بدبد تا ببینید کسی دیگه از اونا استفاده نمیکنه.
پدر ملت با این هزینه های گزاف ارتباطی داره در میاد.این یه جور سوء استفاده از نیاز مردم به امکانات ارتباطیه که محابراات ایران داره صورت میده (2428736) (alef-13)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.