نظر منتشر شده
۱۵۹
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 384560
نظر شما درباره این عکس چیست؟
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۴
کلمات کلیدی : شلوار پاره+جوان امروزی
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۰۹:۴۵:۳۸
این کجا و آن کجا
درود بر شرفشان (3900382) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۴:۳۵:۲۵
امريكا هم.روي همينها حساب باز كرده. (3901054) (alef-13)
 
دیپلمات
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۵:۲۸:۰۶
آمریکا روی فیش نجومی نامشروع یواشکی مدیران و مسئولان حساب باز کرده (3901213) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۲۰:۴۴:۴۷
مدها عوض شده، سلیقه ها عوض شده، اما اگر اجازه بدید و این همه کدورت ایجاد نکنید عشق به وطن ابدی است و همین لباس پاره پوش ها اگر لازم ببینند جان خود رو فدای وطنشون و مردمشون میکنند. (3901844) (alef-11)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۲۲:۲۷:۲۶
هر دو عریانند !! اما این کجا و آن کجا ؟ !!

خدایی کجا و کدخدایی کجا ؟ !! (3902031) (alef-11)
 
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۸:۳۲:۲۳
انسان ابهاد مختلف داره خیلی از دلاورانی که در جبهه ها جنگیدند پیش از اون اهل مد هم بودن عکسهای قدیمی این عزیزان گواه این مطلبه (3901676) (alef-11)
 
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۲۱:۵۹:۲۹
ولي شلوارشان پاره نبود (3901987) (alef-11)
 
حاج علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۲۲:۰۹:۳۳
دوست عزیز سلام
برای من عجیبه که شما هنوووز عملکرد و رفتارهای شهدای گرانقدرمان را قبل از دوره جهادشون و شهادتشون ملاک زیستن قرار میدهید!
الان که حدود 38 سال از انقلاب میگذرد باید متوجه شده باشید که شهدای ما با پیدا کردن مسیر به نوعی از نحوه پوشش خود در گذشته بیزاری میجستند (3902005) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۴:۵۵:۵۷
ملاک باطن است نه ظاهر (3901103) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۶:۴۶:۵۱
ملاک حال کنونی افراد است باید دید اون فرد الان چیکار میکنه (3901424) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۲۱:۳۱:۳۸
شاید شهید شده... (3901940) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۶:۵۰:۳۰
جناب ملاک باطن.... وقتی باطن مملو از رخوت و بی تفاوتی به شأنیت خود و اطاف خود باشد میشود همین پس شعار نده . (3901433) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۷:۰۸:۳۶
ظاهر جلوه گاه باطنه (3901484) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۸:۱۳:۱۱
نه الزاما. لباس ریاکارا از خیلی ها غلط انداز تره (3901638) (alef-11)
 
United States
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۲۲:۵۵:۳۵
شما خودت داری میگی ریا
ریا هم یعنی ظاهرت طوری باشه که باطنت نیست...

در اینجا ارتباطی با بحث پیدا نمیکنه یعنی شما می گی کسی که شلوار پاره می پوشه ریاکاره؟ ریاکاری وقتی مصداق پیدا میکنه که برای بردن نفعی باشه یا دفع کردن ضرری... (3902058) (alef-11)
 
aghil
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۷:۵۵:۵۸
از کوزه همان برون تراود که در اوست (3901589) (alef-11)
 
علی زاده
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۹:۱۳:۲۰
از کوزه هما برون تراود که در اوست (3901735) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۲۰:۵۵:۱۷
خوب ملجا برای فرار پیدا شده. باطن! باشه. ولی بعید است کسی با ظاهر آنچنانی باطن زیبایی هم داشته باشه. (3901867) (alef-11)
 
مهندس متالوژ - بی کار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۵:۱۱:۳۰
تو از کجا میدونی ؟!
شاید بنده خدا پریده و جان یک کودک در حال تصادف با یک کامیون رو نجات داده و شلوار خودش پاره شده و از خستگی نشسته روی صندلی پارک .
چرا الکی غیبت میکنید و به همه چیز بد بین هستید
هرگز به یکدیگر گمان بد نکنید که بعضی از گمان ها ، گناه است
قرآن کریم (3901154) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۲۰:۳۴:۵۵
به خاطر همین طرزه فکرته که بیکاری (3901831) (alef-11)
 
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۴ ۰۸:۳۰:۵۵
یهویی بگو بتمن در پارکه (3902318) (alef-11)
 
مجبد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۴ ۱۰:۳۱:۴۷
با سلام و احترام
برادر يا خواهر گرامي
پاسخ شما به نظر بنده فار از مسئوليت مي باشد.
منظور در عكس فوق يك شخص نيست كه شما مي خواهيد با توجيهات خاص خود آنرا عوض كنيد
منظور عكاس گرايش مذكور است به همين دليل هم چهره شخص نشان داده نشده تا آبرو ريزي نشود.
بهتر است با هر موضوعي معقول و منطقي برخورد كنيم.
با تشكر (3902530) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۴ ۱۲:۵۶:۳۷
واااااا یعنی این شلوارهای پاره که مد شده رو تاحالا ندیدی هرکدوم 200 تومن پولشه . (3902798) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۴ ۱۲:۵۸:۴۹
متاسفانه حس شجاعت و غیرت توی پسرا به شدت کم شده و به جاش حس خونمایی هرروز داره بیشتر میشه (3902801) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۵:۵۹:۵۶
همین بنده خدا هم اگه جنگ بشه پای جنگ هست شک نکن ایرانی ها اینو تو طول تاریخ ثابت کردند ولی این رو هم بپذیریم که همیشه نباید با توهم جنگ زندگی کرد البته وقتی این همه منابع برای تجهیز سپاه و ارتش و نیرو های نظامی داریم و خیالمون از قدرت نظامی کافیه که دیگه نباید بگیم جونهامون برند رو مین الان میتونیم از ربات ها استفاده کنیم و هزار راه علمی دیگه بد نیست یه خورده واقع بین باشیم
البته اگه توی این سی سال گذشته کار درست فرهنگی و هنجار سازی و الگو سازی جوان پسند مطابق با دین و شریعت و عرف کاری کرده بودیم الان اینجا نبودیم یه مشتی عادت کردند قیاس مع الفارق بکنند و الکی گیر بدند (3901306) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۶:۱۰:۲۹
من معتقدم اون افراد رفتن جنگیدن تا بچه های امروز راحت بتونن زندگی کنن و این لباسها رو بپوشن و جوانی کنند. هر دو عکس به نظر من مثبته ضمن اینکه من ادمی رو میشناسم که سال 56 شلوار لی و مد میپوشید ولی رفت جنگ و 10 سال اسیر هم بود. با هم اینها منافاتی ندارن (3901337) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۲۰:۳۹:۲۷
عزیز من فکر کردنی نیست که
برو وصیت نامه هاشون رو بخون خودشون میگن برا چی رفتن (3901836) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۶:۴۵:۵۲
مشکل اصلی در گم کردن " راه " و به " بیراهه " افتادن است . (3901418) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۸:۱۳:۱۹
به نظر من جفتش خوبه هر دوره یک مدل (3901639) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۹:۰۱:۴۶
خال مه رویان سیاه ودانه فلفل سیاه (3901721) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۰۹:۵۰:۰۰
هیچکدام اشکال نیست.اشکال انجاییست که عده ای معتقدند که افکار و عملکردشان درست است و حتی رانت و اختلاسشان هم موجه است اما افکار و رفتار مردم خارج از دایره انها سراسر ایراد و کفر و گناه است و باید با ان مقابله کرد. (3900395) (alef-13)
 
بیجار
Romania
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۵:۱۰:۲۷
سلام دقیقا همینطوره به نظر من
شاید اگه یه وقت کشور نیاز داشته باشه همین جوان با این تیپ خیلی با غیرتانه از کشور و ولایت و رهبری و ناموسش دفاع کنه ولی این عکسو باید به اون اختلاسگران و چپاولگران و نجومی بگیران نشون بدن که حداقل شاید که بعید میدونم وجدانشون آگاه بشه (3901148) (alef-11)
 
رزمنده دفاع مقدس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۶:۵۶:۰۲
با بخشی از سخنان شما موافقم اما ... باید اصلاح کنم برداشت ما از عزیز بزرگوار سمت راست ، دلاوران دهه شصت هستند نه خود انقلابی پندارانی که به عشق سهمیه و تخلیه هیجانات روحی وارد صحنه های سیاسی شده و از ارزشها هزینه میکنند .

مثال: کجایند کسانیکه در خیابانها مانور میدادند؟ امروز تنها ارتش و سپاه ما است که در خط مقدم می جنگد . (3901442) (alef-11)
 
pouya
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۷:۱۸:۴۵
بخدا وقتش که برسه همونهایی که شلوار جین پاره میپوشند قبل از همه جونشونو میگیرند کف دستشون میرند جلو.این عکس هم که شما گذاشتید و دنبال جمع کردن نظر مردم هستید یک قیاس مع الفارق هستش (3901501) (alef-11)
 
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۰۹:۵۰:۴۶
آخه این چه حکایتی هست که هر چی توی مملکت مشکل هست را میبرن ربط میدن به این عزیزان بزرگواری که از روی خلوص نیت رفتن جبهه ... آخه عزیز من این چه مقایسه ای هست که میکنی .... اخه چرا هر جا گیر میافتیم از این عزیزان مایه میزاریم (3900397) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۵:۱۳:۰۲
برای اینکه وقتی اینها میاند وسط توجیهای شما آبکی میشه (3901161) (alef-11)
 
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۷:۵۸:۱۳
آنقدر از مقدسات و چیزایی که برای مردم قابل احترام هستند مایه گذاشتید که خیلی ها دیگه هیچ حرمتی براشون قائل نیستند. نکنید این کار رو. (3901596) (alef-11)
 
یزدان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۰۹:۵۵:۵۱
از دست سو استفاده کنندگان از عکس و عنوان رزمندگان واقعی توسط مدیران نالایق جوانان امروزی به شلوار پاره خود پناه برده اند . (3900408) (alef-13)
 
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۰:۰۰:۳۵
اشکال چی کجاست؟ (3900423) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۴:۳۹:۱۲
اشکال اینجاست که اکثر افرادی که مانند عکس سمت چپ لباس میپوشند، هرگز مانند شخصی که در عکس سمت راست وجود دارد، نخواهند شد. (3901065) (alef-13)
 
رسول
Romania
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۴:۵۷:۴۱
اشتباه می کنی دوست عزیز،
همان کسانی که انقلاب کردند و به جبهه رفتند هیپی های زمان شاه بودند.
چقدر باید بگویند مردم را بر اساس ظاهرشان قضاوت نکنید...

نرود میخ آهنین در سنگ

.
. (3901109) (alef-11)
 
آرش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۵:۰۸:۱۷
جدا !!!

چقدر جالب ! (3901139) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۵:۰۹:۱۲
مگه تو علم غیب داری عزیزم؟!!! تو از کجا میدونی؟ این حرفی که زدی ناشی از نگاه و بینش ناقص و محدود توست. (3901144) (alef-11)
 
آرش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۵:۱۱:۰۵
این یک انتخاب است .

هر کسی می تونه هر طوری که خواست باشه . اینکه اون خوبه و اون یکی حرف درستی نیست . (3901151) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۶:۰۸:۰۸
اینکه هرکی هر طور خواست باشه، بینش آنارشیستی میباشد. در کجای دنیا کشوری را پیدا میکنید که هر کی هر طور دلش بخواهد زندگی کند، هر جایی قانونی دارد و مهمتر از آن تمام مردم دنیا باید تابع قوانین وضع شده از طرف خداوند باشند و اگر هم نمیخواهند تابع آن باشند، نباید نشر فساد و فحشا کنند، که متاسفانه اکثرا گمراه شده اند. (3901329) (alef-11)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۲۰:۴۵:۵۵
و تو آرش جان انتخاب کردی پای کامپیوتر مبارزه کنی . (3901847) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۶:۰۳:۵۳
از کجا معلوم ؟ ممکنه یکی از بچه ها یا نوه های کسانی که شبیه سمت راستی هستن مثل سمت چپی لباس بپوشن ، نظر قطعی نمیتوان داد (3901315) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۰:۰۶:۵۹
اشکال در پارگی ایمان برخی مسولین است ! (3900446) (alef-13)
 
آریابان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۵:۲۴:۲۵
دقیقا این مسئولین بودند که اون زمان بدون هیچگونه آینده-نگری کارشناسانه مردم را تشویق کردند که به امید خونه و زمین دولتی !!!! بچه های متعدد داشته باشند ، اون بچه های متعدد بزرگ و بزرگتر شدند و طبیعتا مشکلات و خواسته هاشون نیز ؛
ماشین ، تکنولژی ، ال سی دی ، موبایل و... و همۀ دستاورد های فنی- صنعتی-دیجیتال روز توسط خود مسئولین و یا قاچاقچیان !!!! وارد مملکت شد ولی تنها چیزی که نا اندیشیده باقی موند "فرهنگ" بود که اونهم متأسفانه و البته خوشبختانه !!!! نمیتونست و نمیتونه وارداتی باشه ؛
اینجوری شد که چون فرهنگ-سازی !!!!! لازم در برنامۀ روزمره آقایون چندان جائی نداشت ، ژ۳ (G3) اون ابزار دفاعی دیروز، یهوئی جای خودش رو به یک ابزار یکسره ویرانگر امروزی ، یعنی تری-جی (G3) داد !!!!!! و و و ... و ؛ (3901202) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۴ ۰۹:۰۸:۱۵
اکثریت مطلق مسوولین 37 ساله ! (3902374) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۰:۰۷:۰۴
اشکال در اشرافی گری ذخایر انقلاب است (3900447) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۰:۵۲:۱۶
چه ربطی داشت؟!! (3900538) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۵:۱۴:۳۴
تو خودتا درگیر نکن (3901171) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۰:۵۴:۱۶
سلام
اشکال تو شلوار نیست تو جنس شلواره بزرگوار (3900545) (alef-11)
 
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۰:۵۹:۱۳
چرا جوانان ما به ایجا رسیدند یکی یه جواب درست بده لطفا ؟!!! (3900567) (alef-3)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۶-۰۴ ۱۰:۲۵:۲۵
جناب محسن ، چند تا پست بالاتر پاسخ این پرسش داده شده توسط :
آریابان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۵:۲۴:۲۵
تشویق به فرزند-آوری با وعدۀ اعطای رایگان خونه و زمین و البته با بی توجهی و بی برنامگی کلان !!!!! مسئولین جوان و فاقد تجربه لازم برای پرورش دهۀ شصتی ها (و طبیعتا بعدا هم هفتادی ها ، هشتادی ها و فعلا هم که دیگه زاد و زایش نودی ها !!!! شدیدا به بن بست خورده و تقریبا متوقف شده !!!!) و بعدا یعنی الآن هم ، بی اعتمادی به مدیران جوان و دو دستی چسبیدن مدیران کهنسال به پست های مدیریتی که تقریبا باید شمع های چهل-سالگیشون !!!!! رو روشن کنند و ..... ؛ (3902513) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۱:۰۱:۲۵
امیدوارم چاپ شود الف جان
اشکال اینجاست که ما ایرانی ها به دو دسته کلی تقسیم شده ایم:
1- آنانی که تظاهر به باسوادی و متمدن بودن می کنند
2- آنانی که افتخار به بیسوادیشون می کنند (3900574) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۱:۱۵:۱۳
هردو شلوار گشته اند پاره؛ اما این کحا و آن کجا (3900614) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۱:۱۹:۵۰
اشکال در مغز است. سمت راستی برای من و شما شلوارش پاره شده سمت چپی برای بیگانه ها. سمت راستی اول شلوار رو پوشیده بعد پاره شده سمت چپی اول شلوار رو پاره کرده یا براش پاره کرده اند بعد پوشیده. سمت راستی میداند از کجا آمده و به کجا میرود و چه میخواهد اما سمت چپی هیچکدام را نمیداند. سمت راستی واقعا بی ادعا و بی توقع است حتی ممکنه دکتر و مهندس باشد اما سمت چپی گوش فلک رو از ادعا پر کرده هر چند ممکنه دیپلم ردی باشد . سمت راستی تو بیابان و هوای داغ مصمم گام بر میدارد سمت چپی توی هوای پارک هم ولو شده اگر صورتشو هم نشون میدادید احتمالا یه چیزی هم از دماغش آویزونه. سمت راستی عموی منه سمت چپی ... شما بگید. (3900625) (alef-11)
 
Canada
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۲۲:۳۹:۲۹
چقدر جالب، چه راحت شما تنها از يك شلوار پوشيدن به اينهمه نتيجه رسيدي ؟مطمئن باش حتي پيامبر هم به اين همه نتايج نميرسيد چون مثل شما از روي ظاهر افراد قضاوت نميكرد. (3902047) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۱:۲۵:۲۲
چرا همش دنبال اشکال می گردید... چه طور شما اطمینان دارید جوان سمت چپ در موقعیت جوان سمت راست چه طور رفتار می کنه؟ این قضاوت های ظاهری تا کی می خواد ادامه داشته باشه (3900645) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۱:۲۵:۵۷
چرا شلوار لی این شکلی شده- کولیه؟ بیچاره شاید پول نداره لباس بخره شماره حساب بدید بابا فردا نره به هزار گند و کثافت آلوده بشه معلومه که فقیره دیگه (3900647) (alef-11)
 
United Kingdom
۱۳۹۵-۰۶-۰۴ ۰۸:۴۸:۲۵
این یک مده! در قدیم چون خیلی از مردم پول نداشتن و لباسهای مردم فقیر پاره بود، لباسهای پاره نشان فقر بود. الان چنین چیزی نیست و مردم فقیر هم میتونن لباس سالم بپوشن. حالا مهم اینه که لباس قشنگ باشه حتی اگه مدلش پاره باشه! (3902339) (alef-11)
 
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۱:۴۳:۴۶
این جوان امروزی چند سال دیگه میشه پدر و قراره حیوان تحویل جامعه بده (3900682) (alef-11)
 
ماز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۶:۰۶:۵۲
زشته ، اگه جنگ بشه واین جوان شلوار لی پوش بره جبهه شکل اون رزمنده بشه اونوقت همچه حرفی میزنی؟ (3901322) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۶:۵۶:۱۸
آقا یا خانم محترم ، حتی پیامبر با مشرکین اینطور صحبت نمی کرده ، آنوقت چطور تو خودت را مجار می دونی که اینطور در مورد دیگران قضاوت کنی ؟

به دور و برت نگاه کن ، از خودت این سوال را اگر وجدان و عقل داری بپرس که چرا در جامعه ... این اندازه فقر ( هم اقتصادی و هم فرهنگی ) ، بی بند و باری ، اعتیاد ، نا امیدی به آینده ، بیکاری ، اختلاس و دزدی و فساد سیستماتیک ووو هست . مشکل جای دیگری است وگرنه این جوانی که عکسش اینجا است نه حیوان تر از تو است و نه انسان تر ، او آدم ناآگاهی است در یک سیستم ....، همین . (3901444) (alef-11)
 
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۱:۵۰:۳۳
اشکال در تفکر شماست دوست عزیز . مطمعن باشید جوانان جدید این کشور در هنگام ضرورت مانند همان جوانان قدیم که حماسه هشت سال دفاع از میهن را آفریدند ،حماسه ساز خواهند بود . (3900700) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۱:۵۶:۴۰
به سیاستهای فرهنگی 20 سال اخیر نگاه شود اشکال کار مشخص می شود. (3900714) (alef-11)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۲:۳۲:۴۹
چه مقایسه نامفهوم و نادرستی! چرا همه چیز را به جبهه وجنگ ربط میدهید؟ چرا احترام خون شهیدان را نگه نمیدارید؟ شلوار پاره جین چه ربطی به لباس مقدس سربازی ودفاع از وطن دارد!!! (3900779) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۲:۴۴:۳۵
اشکال نیست عزیزم! هیچ کشور با ثباتی همه عمرش در جنگ نبوده! یکی تصویری از جنگ است و دیگری تصویری از صلح، همین! و صد البته که کشور ها تلاش می کنند تا در صلح زندگی کنند و هیچ اشکالی ندارد اگر افرادی صلح طلب باشند!
لطفا به من حمله نکنید، می دانم که ما دفاع کردیم، آنقدر دفاع کردیم تا دشمن شکست خورد! اگر امروز من صلح و آرامش را ترجیح می دهم و از تنش بیزارم اصلا به این مفهوم نیست که دفاع دیروز را ارج نمی دهم! (3900811) (alef-11)
 
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۲:۵۰:۳۳
اشکالی نداره مهم اینه اون احساس می کنه چیزی که دوست داره پوشیده (3900827) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۲:۵۶:۰۹
این کجا و آن کجا (3900839) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۴:۵۷:۵۴
ملاک تقوی است نه شلوار (3901110) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۵:۰۱:۲۴
شما از کجا خبر داری ؟
شاید اگر فردا جنگ آغاز شد ...؛ همین آقا با شلوار جین پاره ، اولین نفری باشه که بره جبهه و پوزه دشمن رو به خاک بماله (3901122) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۵:۱۲:۳۸
ای بابا !!!
شاید خورده زمین و شلوارش پاره شده (3901157) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۳:۱۳:۱۵
شلواره پاره جوانان دیروز از روی غیرت بود و امروزی از روی بی غیرتی (3900869) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۳:۲۸:۱۳
گل گفتی (3900904) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۳:۵۵:۲۷
امروز از روی بی غیرتی نیست از روی بی هدفی و بی آرمانی است (3900961) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۳:۵۸:۱۶
غیرت در بین جوانان دارد کم رنگ می شود. (3900966) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۳:۳۷:۱۲
شما بساط شغل و ازدواج و زندگی شیرین جوانان رو مهیا کنید اونوقت میبینید که چقدر همه چیز فرق میکنه و خیلی از مسائل رو به راه میشه... (3900926) (alef-13)
 
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۴:۰۹:۲۴
اصلا جالب نبود ... (3900986) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۵:۱۶:۱۸
اینا نگی چی بگی؟ (3901175) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۴:۲۷:۴۸
هر اتفاقی را باید در زمان خودش سنجید
این دو موضوع قیاس مع الفارق هست ... (3901028) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۴:۳۰:۱۵
هردو مد روز زمان خودشان هستند!! (3901035) (alef-3)
 
۱۳۹۵-۰۶-۰۴ ۱۰:۳۷:۲۵
بهترین نظر! (3902541) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۴:۳۶:۵۲
از این بدتر هم هست و آنهم عکسی که زن یا دختری را نشان میدهد که در کنار پدر یا برادر یا همسرش، این شلوارهای بدنما و پاره و ساپورت را میپوشد. یعنی علاوه بر بی غیرتی، بی تفاوتی به ناموس را هم در جامعه شاهد هستیم. (3901057) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۴:۳۷:۵۸
شرایط زمان جنگ با زمان صلح تفاوت دارد! یعنی چون بیش از بیست سال پیش در این کشور جنگی رخ داده هیچ کس نباید پیرو مد باشد و همه باید ماتم زده باشند؟؟؟ اگر اینطور است که تمام دنیا باید اینطور شود!! (3901061) (alef-13)
 
ولی وند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۴:۳۹:۴۵
خوب سرباز دوران جنگ معلومه برای دفاع از آرمانهای این کشور و اوضاع نابسمان جنگ معلومه که شوار سالم گیرش نیومده و این کارش واقعا باعث غروره .
ولی این جوان معلومه از فقر فرهنگی بشدت داره رنج میبره و این نقص برای کل جامعه است و باعث سر افکندیگی مسئولین بایدباشه که کاری برای بهبود فرهنگ جوانان نکردن. (3901068) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۴:۴۵:۰۴
تفاوت زمین تا آسمان دو عکس؟؟؟!!!
---
این دو عکس که یکی یک سلحشور که بهنگام مبارزه در میدان کار زار جامه در تن او دریده را نشان می دهد ودیگری یک مد گرا که به تقلید از بیگانگان شلوار چاک دار و پاره پوشیده است دو گرایش به دو ارزشی را که از زمین تا آسمان باهم تفاوت دارند بازتاب می دهند. (3901078) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۴:۴۵:۵۶
هرگز فکرش را هم نمی توانستم به ذهنم راه دهم که روزی لباس های پاره و نامرتب و نامنظم نشانه ی شخصیت امروزی بودن و مد جوانان شود ! (3901080) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۴:۵۳:۲۳
هر دو شلوار پاره بر تن کرده اند
اما تیغ این کجا و آن کجا (3901097) (alef-11)
 
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۴:۵۸:۳۵
عرش و فرش (3901112) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۴:۵۹:۰۴
سمت راست اوج وطن پرستی و صداقت و سمت چپ اوج بی هنری مسئولین در عدم پاسخ صحیح به مطالبات جوانان امروزی. (3901115) (alef-11)
 
ناصر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۵:۰۱:۱۰
سلام
خیلی از کسانی که در جنگ شرکت کردند و به درجه رفیع شهادت نائل شدند اسالیان اندکی پیش از آن و قبل از انقلاب تیپ ظاهرشان شاید بدتر از تصویر نمایش داده شده بود اما به برکت انقلاب و دم مسیحایی امام کاملا متحول شدند و یک شبه راه صد ساله را رفتند .
فیض روح القدس ار باز مدد فرماید دیگران هم بکنند آن جه مسیحا می کرد (3901120) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۵:۰۲:۲۵
اشکال در سوال نویسنده است که این دو هرگز قابل قیاس نیست. یاداور مثل مولانا است در شیر و شیر در نوشتن مثل هم است (3901125) (alef-11)
 
مازندرانی
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۵:۱۱:۴۱
فقط شرمنده
ببینید چه فاصله ای بین نسل دوران دفاع مقدس ونسل کنونی ایجاد شده.همه مقصرند (3901155) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۵:۱۴:۱۶
خروجی دو نسل وسیستم . گذشته و اکنون
فاصله تربیت شدگان در عمل و تربیت شدگان در ایده الیسم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (3901166) (alef-11)
 
م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۴ ۱۲:۰۶:۱۲
دقیقا دقیقا. (3902710) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۵:۱۸:۰۴
هر دو ندارند یکی دل یکی قرار (3901183) (alef-11)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۵:۲۰:۴۲
سلام
سخت نگیر برادر
اگه لازم باشه ،همین شلوار لی پوش میره و لباس رزم بر تن می کنه.
درسته که ما با این ظاهرش مشکل داریم ولی انشا... که ذاتش درسته. (3901188) (alef-11)
 
پیرمرد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۵:۲۱:۳۹
از این مقایسه ها زیاده . (3901191) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۵:۲۲:۲۱
بهتر بود عکس شهید رجایی رو با ...که در کاخ ساکن هستند وبا اتومبیل ...کنار هم میگذاشتی تا این عکس فعلی معنا پیدا کنه اگه بده از ریشه بده اگه خوبه از ریشه خوبه . (3901192) (alef-11)
 
کم
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۵:۲۴:۱۸
پیروزی وشکست در مقابل دشمنان اسلام شفاف دیده شده است. (3901199) (alef-11)
 
فتاحی بافقی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۵:۳۲:۴۵
با سلام
تصویر سمت چپ که ظاهرا یک جوان مشتاق فرهنگ غرب رانشان می دهد شاید اگر مجددا این مرز وبوم مورد حمله متجاوزین نیز قرار بگیرد او نیز ازسرغیرت و حس وطن پرستی از کشور عزیزمان ایران دفاع کند .
تنوع پوشش و تفاوت سلیقه یک امر رایج وبدیهیست که دردوران دفاع مقدس نیز تعدارد زیادی از این گونه افراد دردفاع مقدس شرکت کردند (3901228) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۵:۳۳:۰۷
معنای و مفهوم این عکس را می توان به راحتی در روش بررسی و تصویب لایحه اصلاح قانون بودجه سال 95 طی 2 ماه اخیر توسط نمایندگان مجلس متوجه شد . (3901229) (alef-11)
 
سعيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۵:۳۴:۱۹
بگذاريد خداي نكرده يك بار ديگه جنگ بشه تا بتوان قضاوت درست تري كرد (3901233) (alef-11)
 
ا.ر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۵:۳۴:۴۲
از كجا معلوم اگه خداي نكرده جنگي بشه نفر سمت چپ تبديل به نفر سمت راستي نشه.
هر سخن جايي و هر نكته مكاني دارد. (3901235) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۱۱ ۲۱:۱۵:۵۰
کسى که صبح تا شب تو شبکه هاى اجتماعى و از اىن قبيل بگرده مطمئن باش بمب اتم هم بريزن کارى نميکنه. چون اين جوون باور کرده يک کافر بهتر از مسلمانه... واين همون خواسته ى کثىف امريکا وانگليس و امثال اونه (4543280) (alef-11)
 
آشنا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۵:۳۴:۵۹
بنظرم بهترين عكس براي مقايسه دو نسل است كه بايد در خيابانها بصورت بنر تبليغاتي نصب گردد. (3901236) (alef-11)
 
Australia
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۵:۳۶:۱۳
امان از دست جنس بی کفیت هیچ جای پای سرباز اثر زخم نیست کاملا معلومه جنس لباس سرباز بی کفیت است (3901241) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۵:۴۶:۴۵
کار پاکان را قیاس از خود مگیر
گر چه باشد در نوشتن شیر شیر (3901267) (alef-11)
 
عليرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۵:۵۲:۲۵
هر دو انسان هستند و بايد به آنها احترام گذاشت . (3901283) (alef-11)
 
MKM
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۵:۵۴:۱۵
میان ماه من تا ماه گردون
تفاوت از زمین تا آسمان است (3901289) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۵:۵۹:۴۶
مقایسه نکنید. (3901305) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۶:۰۰:۵۹
قضاوت نفرمایید که این خودش گناه است (3901307) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۶:۰۱:۱۶
عکس خوبیه (3901308) (alef-11)
 
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۶:۰۹:۱۴
سلام یکی دفاع از هویت ایرانی دیگری بی هویت نمودن ایرانی. (3901332) (alef-11)
 
Sweden
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۶:۱۳:۰۲
تفاوت بین غیرت مردانگی و بی غیرتی (3901346) (alef-11)
 
ن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۶:۱۸:۴۰
سرباز در اثر مبارزه پیروز شده ودر در گیری ها شلوارش پاره شه
اون جوان در اثر مغلوب شدن در جبهه فرهنگی شلوارش رو پاره کرده یا شلوار پاره پوشیده (3901353) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۶:۳۵:۳۲
یک سری از این هایی که در جنگ زخمی شدند و شلوارشان پاره شد از همان جنگ شلوارها برای خود و خانواده هایشان دوختند . پس زود قضاوت نکنید (3901392) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۸:۱۱:۳۴
یک سری هم خودشون با دست خودشون شلوارشون رو پاره کردن . من از این آدما دور و برم زیاد دیدم . خصوصا اون افرادی که بیشتر از همه مدعی اند (3901634) (alef-11)
 
اکبر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۶:۴۳:۴۷
لطف شیر و انگبین عکس دل است

هر خوشی را آن خوش از دل حاصل است

پس بود دل جوهر و عالم عرض

سایه دل کی بود دل را غرض شاید شادی دست راستی شادی دامنه دار است وشادی آن دیگری گسیخته و ابتر است به قول مولوی سایه ی دل کجا غرض انسانی است و اصلا این دومّی هدف می شناسد بپرسید می گوید هدف زندگی خواب است (3901414) (alef-11)
 
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۶:۵۶:۰۴
نگرانم مبادا قداست شهید و رزمنده وطن که برای اب و خاک کشورش شهید میشه با این بازی های سیاسی شما از بین بره و روزی برسه که شهدا به جای اینکه به تمام یک ملت تعلق داشته باشن تنها به یک جریان کوچک و خاص نسبت داده بشن...اینقدر از نام بزرگ شهید سواستفاده نکنید تا همین جوان که ظاهرا پوشش مناسبی نداره هم شهدا را از خودش بدونه... (3901443) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۷:۰۷:۴۷
چه ربطی داره؟ همین مونده که شما بگین ما چی بپوشیم چی نپوشیم!
نه همین لباس زیباست نشان ادمیت...
شما جای خدا قضاوت نکنید (3901481) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۷:۱۰:۲۸
با هدف و بی هدف (3901486) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۷:۳۰:۵۶
مقصر کیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (3901521) (alef-11)
 
ا
United Kingdom
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۷:۴۰:۱۰
به سمت راستی دروغ نمیگفتند ولی سمت چپی ازبس دروغ وریا دیده باور نمیکند. (3901541) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۷:۴۹:۰۰
این رزمنده یا الان زیر خاکه که خداوند درجات عالیه به او اعطا کند و یا زنده است و داره با پول بیت المال بیزینس های انحصاری میکنه و یا به گوشه ای خزیده و افسوس این روزهارو میخوره . این جوان هم با دنیای روز حرکت میکنه و کار درستی هم میکنه . (3901569) (alef-11)
 
فتحي
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۸:۰۰:۰۱
چه خوب بود در مقابل همين عكس ،مديران قبلي با فعلي منتشر مي شد !!!! (3901605) (alef-11)
 
گمنام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۸:۲۰:۴۳
چی شد که به اینجارسیدیم (3901653) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۴ ۱۳:۳۷:۲۵
جنگ تموم شد نیاز به پوشیدن اون شلوارها و اون کارها هم در شرایط صلح نیست (3902854) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۸:۴۵:۳۴
این مقایسه های سطحی مصداق دفع حداکثری است. خیلی از شهدا همان جوان هایی بودند که شلوارهای بیتلی میپوشیدند اما نفس روح الله به آنها گرفت و به عرش رفتند. (3901695) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۲۱:۲۳:۲۴
از دید هر کشوری سربازانش شهید حساب میشن و همه فکر می کنن خودشون به بهشت میرن، عراقی ها از دیید خود و ایران از دید خود
پس کلا کسی جهنم نمیره (3901924) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۹:۱۹:۳۶
با تشکر فراوان از این عکس بسیار جالب و نظر سنجی. این همان گندابی است که جوانان جامعه امروز ما در ان گرفتار شده اند و فرهنگ غربی ان هم از نوع منحرف ان جایگزین فرهنگ متعالی از خود گذشتگی ان جوانان جبهه شده است. متاسفانه فقط هم این فرهنگ نیست بلکه جامعه ایی که غرق در خوشگذرانی و پول و اشرافی گری و سطحی نگری شده است که نمونه اش این همه پارتی های شبانه است. تاسف بار تر اینکه کسی به این جوانان نمی گوید که در غرب فرهنگ کارکردن و تحقیق و مطالعه و اختراع کردن نیز وجود دارد چرا ان فرهنگ را یاد نمیگیرند. مقایسه کنید سرانه کتابخواندن یا سرانه کار کردن در ایران را با دنیا. (3901737) (alef-11)
 
متفکر باش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۹:۳۷:۴۴
چه ربطی داره . هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد . (3901755) (alef-11)
 
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۲۰:۰۵:۲۳
اولی و سمت راسی یک رزمنده . که پارگی شلوارش نشان از تلاش سخت او در مصاف با دشمن است.
و سمت چپی را هم شاید خود همین سمت راستی باشد. با این پیام

حاکی از اینکه همین جامه پارگان بودند در جبهه ها که نه برای جامه - که جامه ها بر تنشان دریده شد تا جامه ناموس وطن دریده نشود . (3901786) (alef-11)
 
farhad
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۲۰:۲۱:۴۵
پارگی شلوار از بیکاری و نداری است برادر. (3901808) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۲۰:۲۵:۲۱
اشکال توی فرهنگیه که خودمون و در راس اون مسئولین نابودش کردن (3901814) (alef-11)
 
سادات
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۲۰:۴۵:۱۱
سلام
بايد دو نسل را در قاب زمان ديد
، عكس ، مدل مو ويقه پسرها ،قبل انقلاب و بخصوص جنگ ،تيپ زمان جنگ نيست.
حتي راهپيماييهاي زنان انقلاب ، فيلمهاش گويا هست.رهبري هم به نسل جديد خيلي خوشبين هستند و به نظر من حق دارند. (3901845) (alef-11)
 
علی افروز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۲۰:۴۷:۵۲
یکی در پی بدست آوردن هویت و آن دیگری متاسفانه در پی فرار از هویت. (3901851) (alef-11)
 
مرد امروز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۲۱:۰۶:۵۱
سلام. مردان جنگ انقدر مرد بودند که میشد به مردانگی شان قسم خورد. مردانی که در دامان پدران و مادران دلیر این سرزمین پرورش یافته بودند.اما مردان امروز هم کم از انها نیستند فقط باید یادشان داد و به انها فرصت داد.مردان جنگ را مرد خواندند و مرد شدند اما مردان امروز به بازی گرفته شدند و بازیچه هستند . به وقتش میشود به مردانگی همین مردان قسم خورد فقط باید وقت مردانگیشان برسد و به مردانگیشان ایمان داشت (3901894) (alef-11)
 
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۲۱:۱۱:۴۵
شجاعان و دلیران گمنام دیروز
بی تفاوت های امروز (3901905) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۲۱:۲۳:۳۴
نظر من : ممکن است هردو یک شخص باشند و جای هیچ تعجبی نیست. (3901926) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۲۲:۰۸:۰۸
قیاس مع الفارق (3902001) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۲۲:۲۲:۲۰
سمت راستی مظهر مردانگی و غیرت و سمت چپی برعکس (3902018) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۲۲:۳۳:۳۷
خیلی این عکس ذهنم رو مشغول کرده .اما هر چی فکر میکنم بیشتر ناراحت میشم واذیت میشم .واقعا چرا نمی فهمیم ؟.چرا باید این جور بشیم؟ .چرا؟ (3902040) (alef-11)
 
mm
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۲۳:۰۱:۵۷
مرد و نامرد (3902067) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۲۳:۱۲:۰۸
دوستان فشار بر جوانان و تفتیش عقاید راندن جوانان تحصیل کرده از محیط کار
بی کاری که عامل اصلی اعتیاد باعث این نا بسامانی در جوانان شده
امام فرمود
دل جوانان ما پاک است و باید از این نیروی جوانی و تا وقتی که این دل پاک گرد و غبار نگیره از اون استفاده در راه خدا استفاده کرد
این شهیدان والا مقام در جوانی به دور از ریا خودشون را فدای خاک پاک وطن کردند با یک دل پر شور و لبریز از عشق به وطن و ولایت
امید وارم این مساعل که فشاری مضاعف بر روی روحیه جوانان ما هست به زودی اصلاح بشه
دوستان من الان که این نوشته رو مینویسم ۲۷ سالمه
بی کار و هیچ امیدی به ایندم ندارم و به نوعی از دست رفته محسوب میشم
اما عاشق وطن ، ولایت ، هستم (3902079) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۴ ۰۷:۳۱:۱۵
هیچ ربطی به هم ندارن (3902287) (alef-3)
 
محمد
Romania
۱۳۹۵-۰۶-۰۴ ۰۸:۲۱:۰۰
دوران جوانی ملزومات خودش رو داره.هر چند پوشیدن شلوار پاره چندان برازنده نیست اما در صورت ایجاد خطر برای کشور همین جواتها ازش دفاع می کنند (3902313) (alef-11)
 
رضا
۱۳۹۵-۰۶-۰۴ ۰۸:۳۳:۰۶
باسلام

احتراما"لباس هردو عزيز نماد فكر واعتقاد ونگرش اونها ست لطفا"بدون جناح بندي قضاوت كنيد (3902320) (alef-11)
 
مراد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۴ ۰۸:۴۰:۰۱
... با جنگ هیچی عوض نمیشه !!! (3902333) (alef-11)
 
United Arab Emirates
۱۳۹۵-۰۶-۰۴ ۰۹:۰۳:۵۱
جوان هم نياز به آرامش و اميد و شخصيت اجتماعي دارد.
وقتي هيچ انگيزه‌اي براي زندگي و تلاش در او نگذاشته ايم
وقتي هزاران تبيعض را مي‌بيند ...
ميشود همين (3902371) (alef-11)
 
مهدی
۱۳۹۵-۰۶-۰۴ ۰۹:۰۹:۵۰
مقایسه غیرت جوان دهه شصتی با جوان دهه نودی (3902377) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۴ ۱۰:۰۷:۲۱
یکی نشان غیرت است ودیگری نشان بی غیرتی. (3902481) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۴ ۱۰:۱۵:۳۱
نشون میده جنگ چیزه بدیه ، جنگ از اعتیاد هم بدتره (3902494) (alef-11)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۴ ۱۰:۱۸:۵۲
مطمئن باشید که خدای ناکرده اگر جنگی صورت پذیرد جوانانی همچون جوان شلوار جین پوش جبهه ها را پر خواهند کرد. چه کسی است که ایران را دوست نداشته باشد. (3902500) (alef-11)
 
مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۴ ۱۰:۱۹:۲۰
مشكل ما از انجا شروع شد كه مي خواهيم همه مثل هم باشند و تازه اونجور كه ما مي خواهيم باشند ! (3902501) (alef-11)
 
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۴ ۱۲:۳۳:۳۷
این رزمنده -
تن پوشش دریده در مصاف و شکار دشمن چه باک .

باک انگه که بینی دریده تن پوش ناموس وطن از بی وطنی .

مرده باد آنکه نه بیند این پاره تن پوش بی باک وطن.

نه سودای کسب حقوق نا متعارف که باک از بی باکی سودای وطن . (3902756) (alef-11)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.