خواهشا مورد 6و7 نامه را پيگيري كنيد.
اينكه تهمتي رواج دهيد و پيگيري نكنيد، اثر خيلي بدي دارد.
شما را به خون شهئا و امام و رهبري قسم تا ته خط برويد (293815)
واقعا كه!
نمي دانم چرا يكهويي ياد جريان دستمال كثيف و پاك كردن شيشه افتادم!
طرفداران افراطي دولت لطفا عصباني نشويد، احتمالا به دليل خانه تكاني شب عيد بوده! وگرنه دليل نداره آدم ياد دستمال و شيشه پاك كردن بيفته! (293812)
طرفداران دولت معمولا نمی توانند پاسخ بدهند و بجایش برای اینکه یک حرفی زده باشند ایرادات سوال کننده را یادآور می شوند!
الآن است که به جای جواب دادن آسمون و ریسمون به هم ببافند! (293820)
نه دوست عزیز دلیل نمی شود طرفداران دولت به نا حق جوابی بدهند.!اقای الیاس نادران توکلی یک تار مویشان ارزش داره به م.م و م.ک چرا ؟چون پایبندی این افراد را به نظام دیده ایم و تعهد اینها برایمان اظهر من الشمس است.ما این ها را از خودمان میدانیم همان طور که انها میدانند.
کار اشتباه باید گوشزد شود و جلوگیری شود.کسی هم منکر این مسائل نیست .در همه جا بوده و هست و احتمالا تا ظهور مهدی (عج) خواهد بود.بعدش را نمیدانم .
من در مسائل اقتصادی و این گون مسائل از توکلی حمایت میکنم.چون حرف حقش در بسیاری موارد خصوصا اقتصادی به من اثبات شده.زمانی که تعداد زیادی به خاتمی رای دادند بنده به اقای توکلی رای دادم.
در یک مجموعه باید انتقاد باشد ولی انتقاد دلسوزانه نه با دروغ و جنجال و تمسخر .
من هم طرف دار دولتم و از اقای نادران تشکر میکنم.
به راستی که نظام اسلامی برای کسی توقف نمیکند نه من نه شما نه موسوی و کروبی و وزیر و وکیل و هر کس دیگری.
راستی بیانیه موسوی ما را قمه کش روز 22 بهمن خطاب کرد.ساندیس و عشقه (293847)
حضرات از یاد نبرند که بزرگترن منتقدان دولت در حال حاضر همین اصولگرایان و مردم حامی احمی نژادند. شاید شما فکر کنید م.م خداست ولی ما احمدی نژاد را خدا نمیدانیم و قطعا به خاطر این کارهاش هم نبوده که بهش رای داده ایم.
ولی کلا جالبه که برخی ها سر قضیه کردان و مشایی و یه لیوان آب هم جابجا نکردند ولی الان مدعی شده اند که دولت فلان است.خود شما که فلان ترید (293873)
این کار اصولگرایان یعنی بلوغ سیاسی که متاسفانه هیچگاه در اصلاحطلبان دیده نمیشود (293874)
شما درست می گویید.هر کاری می خواهید بکنید فقط حامی دولت باشید.در ضمن چون تا ظهور حضرت مهدی (عج) نمی توان جلوی فساد را گرفت پس بیخود دیگر وقت خود راتلف نکنید. (293976)
طرف دار دولت بودن خیلی بهتر از مزدور بی بی سی و الت دست امریکا شدن است (294086)
اتفاقاً من و خانواده ام هم اون موقع به آقای توکلی رأی دادیم. خداروشکر میکنم که از ابتدای انقلاب تاحالا هیچ رأی اشتباهی ندادم که بخوام بخاطرش شرمنده باشم . جز یه مورد اونم به فائزه هاشمی واسه مجلس. که گول اسم فامیلشو خوردیم و بهش رأی دادیم.
شما راست میگید دوست گرامی.. انتقاد با تخریب فرق میکنه. عده ای فقط دنبال این هستن که نقطه ضعفی ببینن و به اسم انتقاد شروع کنن به تخریب . بعد هم تا بهشون اعتراض میکنی میگن شماها افراطی هستین. درحالیکه انتقاد واقعاً اگر از سر دلسوزی باشه و نه از روی مرض و غرض ، قابل قبوله. (294106)
Mohammad67
۱۳۸۸-۱۲-۰۹ ۲۰:۳۴:۵۶
شما ها انصاف ندارید
اگه آرشیو رسانه های اصول گرا رو ببینید متوجه اعتراض اصول گراها به ها میشوید
ما اگر از احمدی نژاد حمایت میکنیم معنیش این نیست که چشممون رو به اشتباهات این اقایون میبندیم.اگه رسانه های اصول گرا دنبال کنید میبینید که اعتراض ها به امثال بیشتر از اعتراضات شماست
ما هم به مدرک تقلبی کردان اعتراض کردیم و اینکار رو تقبیح کردیم
اما یه نمونه مثال میزنم شما چرا چشمتون رو به مدرک زهرا رهنورد بستید
وقتی احمدی نژاد مدرک تحصیلی رهنورد رو رو کرد چرا تمام رسانه هاتون گفتن عکس زن موسوی رو نشون داده و جای تقبیح کار رهنورد سیاه نمایی کردید ؟!؟ (293863)
این مسائل یک کم با هم فرق دارن!
خوب سازمان بازرسی کل کشور اون مدرک رو تایید کرده و لی این مورد رو حتی سازمان بازرسی کل کشور نتونسته توجیه کنه! حالا شما اصرار داری تاییدیه سازمان بازرسی رو هم زیر سوال ببری! باید یک کم بیشتر از این مورد که مدارک مستدل داره صبر کنی دیگه. (294067)
Mohammad67
۱۳۸۸-۱۲-۱۰ ۱۵:۴۰:۳۷
اقای عزیز شما یه بار دیگه کامنت منو بخونی متوجه میشی من اشتباهات تیم احمدی نژاد رو توجیه نمی کنم ......
حالا یه بار دیگه کامنت خودتو بخون که بی دلیل داری مدرک رهنورد رو توجیه میکنی ......
اصلا از موضوع مدرک رهنورد خبر داری که میگی بازرسی تاییدش کرده؟
شما یه سرچی در این مورد بکنی بد نیست......
از اونایی که با کامنت من مخالفن یه سوال دارم که با کدوم بخشش مخالفن ؟
1-یه بخش که من اشتباهات افراد دولت رو محکوم کردم
2- یه بخش هم گفتم اشتباهات اصلاح طلبا هم بد هست و شما فقط یه طرف رو میکوبید
(294172)
ali11
۱۳۸۸-۱۲-۱۰ ۰۰:۴۷:۱۱
ملت ایران منتظر برخورد جدی توسط قو ه قضائیه و با اشخاصی هستند که اینگونه با ابروی نظام بازی می نمایند حال می خواهد باشد یا سران فتنه ... دوستان گرامی مقداری جانب احتیاط را رعایت فرمائید هنوز چیزی ثابت نشده ذر ضمن این مدرک های تقلبی خودش جریانی شده ... (293902)
زالپور
۱۳۸۸-۱۲-۰۹ ۱۸:۳۵:۳۲
آقاي احمدي نژاد...
درمبارزه با فساد، اين ره كه تو ميروي به تركستان است... اطرافيانت را درياب و بجاي رقباي انتخاباتي، از همينها شروع كن (293813)
دوست عزیز شما هنوز متوجه نشدی که هدف مبارزه با فساد نیست (اگر می بود باید با اولین شک ها, این آقا از کار برکنار و ماجرا پی گیری میشد) آن شعارها هم فقط برای دوران انتخابات بوده الآن شما باید فراموشش کنی! (293824)
شما خودتون که در مبارزه با فساد اصلا راهی نرفتید که حالا سمتش ترکستان باشه یا بلوچستان (293876)
نه عزیز ما جلوی 50 میلیون نفر آبروی دو مسلمان که هنوز فساد مالی آنها ثابت نشده بود نبردیم ! (293946)
یعنی س دی 90 سیاسی رو هم شما نساختید؟!
جلسه هم توی ورزشگاه نگرفتید به رئیس جمهور مملکت توهین کنید؟! (294023)
خوب که چی؟ چون یک عده همچین کاری کردند آقای نباید پاسخگو باشه؟ نه برادر این دو تا مسئله هیچ ربطی به هم ندارند به قول قدیمیها هر کسی رو تو گور خودش میگذارن. (294121)
شما كه ادعا ميكرديد مي خواستيد برويد ولي چرا نرفتيد؟آن آقايان متاسفانه ادعايش را نمي كردند و نرفتند ولي درد آنست كه برخي ادعا مي كنند و نميروند. (294020)
نویسنده 293824
۱۳۸۸-۱۲-۱۰ ۱۰:۵۸:۱۴
با سلام, اینجانب به دکتر احمدی نژاد رای دادم که ایشان با فساد مبارزه کنند! آیا وظایف ایشان به عنوان یک رئیس جمهور با بنده قابل مقایسه است؟ به ایشان به عنوان یک رئیس جمهور قدرت اینکار داده شده! آیا قدرت مبارزه با فساد در مورد معاون اولی که خودشان انتخاب کرده اند را ندارند؟ یا مایل به انجام اینکار نیستند؟
بنده به عنوان یک ایرانی این سوال را از رئیس جمهور مسئول مبارزه با فساد دارم که حالا که دیگران در این راه زحمت کشیده اند و یک نمونه مستدل با مدارک پیدا کرده اند چرا اهمال می ورزند؟ حالا مبارزه با اشخاص دم کلفتی که هنوز مدارک مستدلی در مورد آنها نیست فعلا بماند!
اگر ایشان وقت انجام اینکاررا ندارند لااقل از نتایج کاردیگران استفاده کنند! اگر غرضی در کار نیست! (294050)
این هم از همان دست پاسخ های مورد انتظار طرفداران دولت است! به جای پاسخ از درو دیوار و آب و هوا حرف میزندد!
درست مثل این است که بگوییم:
ما که خودمان تا حالا یک دزد نگرفته ایم! اگر هم ببینیم زود به 110 زنگ می زنیم! پش حق سوال در مورد عملکرد نیروی محترم انتظامی را نداریم!
در جاده های کشور روزانه کلی آدم کشته میشوند پس چه اشکالی دارد حالا ماهم یکی کشته باشیم! (294054)
5555555
۱۳۸۸-۱۲-۰۹ ۲۰:۰۵:۴۷
اصولگرایان به انتقاد از هم عادت دارند .اصلاح طلبان چه طور؟
کوچکترین انتقاد از اصلاحات = روان پریش بودن!مزدور حکومت بودن!در بعضی ها هم ادعا میکنند قرص بهشان داده اند تا علیه ما حرف بزنند! توهم توهم توهم.
ولی ایا ما هم چنین اراجیفی میگوییم؟نه.ما استقبال میکنیم.نه اینکه بیاییم بگوییم به اقای نادران قرص داده اند تا علیه دولت حرف بزند.
شعور یک جریان سیاسی در این جا مشخص میشود و شعور جریان سیاسی مقابل در بانک اتیش زدن و اتوبوس اتیش زدن. (293860)
اگر این نامه به نتیجه رسید آن وقت افتخار کنید ! (293928)
نادره
۱۳۸۸-۱۲-۱۰ ۰۷:۵۵:۱۵
كار الف در سال86 به نتيجه نرسيد؟
وزيركشور عزل شد، آنوقت هنوز هم مي گوييد اين تلاشها بي نتيجه است؟
لطفا مبارزه با فساد را جناحي نكنيد و دعواي جناحي را قاطي اين موضوع مهم نكنيد (293973)
اسممو مي خواي چيكار؟
۱۳۸۸-۱۲-۰۹ ۱۸:۳۶:۱۳
داشتم به اين فكر ميكردم كه اگر اصلاح طلبان هم مثل اين اصولگرا ها نسبت به اشتباهات هم سكوت نمي كردند و در مقابل انحرافات در جريان اصلاح طلبي اعتراض مي كردند، دوره دوم خرداد اونقدر سريع تمام نميشد.
اصولگرا نيستم ولي اين رفتارهاي بي باكانه نادران و توكلي و زاكاني و مطهري را ستايش مي كنم. (293814)
فقط کاش این دوستان گوش شنواداشته باشند چه بسا درغیر این صورت دورانشان خیلی زودتراز دوران اصلاحات به پایان برسد. (293827)
دوست گرامی، دوران اصلاحات تمام نشده. برعکس تازه شروع شده است و خیلی چیزها باید اصلاح شود و ما پایش ایستادهایم که بشود. (293898)
اصلاحات ما هم از نوع حزب اللهی است که تازه شروع شده (293951)
درسته كه خيلي دلم از اين دولت و دستگاه قضايي پره...
ولي وقتي مي بينم معاون اول رئيس جمهور يعني نخست وزير، به دادگاه ميرود و از كسي شكايت مي كند و شكايتش رد مي شود، كمي كور سوي اميد در دلم جوانه مبيزند
بالاخره ايران سوئيس نيست. خوبه كسايي كه اينقدر غر ميزنند، يك مقايسه اي هم با كشورهاي اطراف داشته باشن
اون شاهزاده اماراتي رو كه يادتونه هندي ننه مرده رو شكنجه ميكرد، آقا اخيرا تبرئه شدن. مياركه!. (293829)
من فکر می کنم مجلس شورای اسلامی خیلی در این زمینه شل گرفته، چرا از رییس جمهور در این مورد توضیح نمی خواهند و همه ش کوتاه میان؟
فکــر می کنم تنها مورد که مجلس کوتاه نیامد استیضاح مرحوم کـردان بود. (293861)
من فکر میکنم مجلس و قوه ی قضائیه در خیلی موارد شل گرفته . مثل همین میلیارد تومانهایی که نادران ادعا کرده به حساب رفته و البته پولهای ناحقی که به حساب دیگران رفته و دزدی های بیت المال
همه با هم باید حسابرسی بشه. فرقی نداره مهدی هاشمی باشه یا
از یک کنار، و اتفاقا از درشت به ریز. (293888)
مگه مجلس جز بله گفتن کاری بلده ؟ (293925)
چقدر سیاهنمایی؟ مجلس از این پویاتر؟ مجلس ششم را یادتان رفته؟ (294035)
مطهری با سه نفر دیگر از یک جنس نیست (294695)
ياوري
۱۳۸۸-۱۲-۰۹ ۱۸:۴۴:۱۱
اينكه هركي از احمدي نژاد انتقاد مي كنه فوري يه نقطف ضعفي ازش رو مي كنن يا براش درست مي كنن
، واقعا خجالت آور است (293819)
دانشجوی عدالتخواه
۱۳۸۸-۱۲-۰۹ ۱۸:۴۴:۲۱
آقای !
از سرنوشت مرحوم کردان درس بگیرید
با آبروی کشور که بازی کردید لااقل با آخرت خود بازی نکنید
آقای !
مرد باش و استعفا بده (293821)
و بعدش هم مثل مشایی ترفیع بگیر
این توهین نیست. درد دل است. مرد باشید و چاپ کنید (293879)
آقا نباید به این بشر بسیار پررو بگویید: «مرد باش و استعفا یده»
ملت ایران به این آقا باید بگوید: «برو دیگه!» (293900)
لاله ص
۱۳۸۸-۱۲-۰۹ ۱۸:۵۴:۳۵
با سلام
ااميدوارم دوستان اصلاح طلب درس بگيرن و ببينن اينها در موضوع فساد چطور بي رودربايستي هستن. اشكالي نداره آدم گاهي از دشمنشم درس بگيره. يادم مياد در سال 1381 وقتبي گندكاري شهردار... دراومد، آقايان بجاي اينكه با خاطي برخورد كنند، افتادن به ماستماليزاسيون و شهردار محترم را هم با سلام و صلوات رهي سفارت اروپايي كردن.
تاريخ عجب درسهايي دارد. آخر عاقبت اين جناب را هم خواهيم ديد. (293826)
الف جان بوي الرحمن گرفتي دوباره. ولي كوتاله نيا (293830)
دانیال
۱۳۸۸-۱۲-۰۹ ۱۹:۰۱:۲۰
من برام سواله آقای احمدی نژاد چرا همش دنبال نفرات جنجالی هست؟
مگر کم آدم متخصص و بدون حاشیه در کشور داریم.
ولی در مورد اصلاح نظام آموزشی و کم کردن تعطیلات دانش آموزان و دانشجویان و حذف پیش دانشگاهی و ... . بسیار عالی است.
اثرات این اصلاحات چندین سال دیگر خودش را نشان می دهد. (293833)
مشکل این نیست که احمدی نژاد دنبال افراد مشکل دار است. مشکل اینست که هر کس با احمدی نژاد کار کند برایش یک چیزی رو می کنند. حالا این اطلاعات که اکنون رو می شود و مربوط به 10 یا 20 یا 30 سال پیش است چرا تا به حال رو نشده خودش جای سوال ندارد؟
قصد دفاع از قانون شکنان را ندارم و مطمئنم در هر جرگه افراد نادرست وجود دارند ولی ایا همیشه برای همه افراد نابابان را معرفی کردیم؟ یا می کنیم؟
منسان موجودی است تابع مکان و زمان و اتفاقا این یکی از نکات منحصر به فرد انسان است که خود را با شرایط تطبیق می دهد و چه کنیم که گاهی انسانها در وضعیت نا هنجار هم به بی هنجاری عادت که نه، خود را با آن تطبیق می دهد. (294984)
احسنت بر آقای نادران که وجود قرابت فکری با آقایان، باز هم دنبال حق و حقیقت است. در این کشور اول مسایل سیاسی و نزدیکی و هم حزب بودن مهم است و بعد حق و حقیقت. امیدوارم آقای نادران موفق باشد. (293837)
سلام. من کلا احساس خوبی نسبت به سایت الف ندارم. عمدتا به خاطر شیوه اعلان نتیجه انتخابات اخیر که به گمانم خیلی طرفدارانه بود. اما انصافا اینگونه حرکات شما تحسین برانگیز است. قبلا هم به خصوص در مورد مدرک آقای کردان اقدامتان قابل تقدیر بود. کاش شرایطی بود که میشد نسبت به همه معضلات جامعه اینگونه صریح و البته مستند انتقاد نمود که اگر چنین باشد چیزی به نام معضل انتخابات و مسائل بعد از آن به وجود نمیامد. در هر حال به سهم خودم بسیار تشکر میکنم. (293844)
سایت الف یک سایت اصولگراست و همه اصولگرایان از مشی کلی آقای احمدی نژاد حمایت کرده و خواهند کرد البته تا زمانی که در چهارچوب قانون اساسی باشد. (294025)
مجید اصفهان
۱۳۸۸-۱۲-۰۹ ۱۹:۳۹:۱۰
درود به شرف اقای نادران حقوق نمایندگی مردم حلالت باشه اما جناب نادران یک مورد بگویید که شما نمایندگان محترم توانسته اید جلوی اینگونه بی قانونی ها را در این دولت بگیرید مگر در مورد قاضی مرتضوی توانستید؟مگر در مورد کسری بودجه توانستید؟مگر در مورد کمبود میزان موجودی صندوق ارزی توانستید؟اگر اقا در رابطه با رحیم مشائی وارد نشده بودند ایا شما می توانستید !جناب نادران من فکر می کنم اینها فقط نامه های قشنگی است که مردم ما به خواندن ان عادت کرده اند جناب ناداران شما که هم خط رئیس جمهور محترم در اصولگرائی بوده اید خسته شده اید رئیس جمهور که مدرک تحصیلی را کاغذ پاره ای بیش نمی داند خدا به داد بقیه برسد اقای نادران اقای توکلی و...........شما را به خدا در یک تصمیم و عمل انقلابی برای یک بار جلوی اینگونه بی عدالتی ها را بگیرید
به خدا انقلاب در دست افرادی مثل مشائی مرتضوی مصداق بلرز انقلاب در دست نا اهلان است (293849)
با دیدن این صفحه به تفکر اصولاگرایی افتخار و به کسانی که خود را پیرو این خط می دانند تبریک میگوییم. و از اینکه چنین افرادی پیدا میشوند که در لحظه های حساس حق و حقانیت را فدای حزب و خط نمیکنند خوشحال میشوم. فرق اصولاگرای و اصلاح طلبی را ببیند ! 9ماه است که آقایان به اصطلاح اصلاح طلب مملکت را به آشوب کشیده اند و آقای موسوی دست از لجاجت بر نمی دارد و افراد شاخص این خط حاضر به پذریرش حق نیستند. ودر این طرف با کوچکترین انحرافی چنین برخورد میشود .درود صد درود بر توکلی و ایالس نادران پاینده باشید و نامید نشوید. (293865)
وکلای مردم ،آیا وقتش نرسیده یک سوال از رییس جمهور بپرسید؟یادم هست هر وقت بحث سوال از رییس جمهور پیش می آید میگویند به مصلحت نیست یا هزینه دارد!لطفا به ملت بفرمایید احمدی نژاد چه کاری باید بکند تا شما مجاب شوید که باید از او سوال شود؟ضمن تشکر از شجاعت آقای نادران و معدود نمایندگان ملت باید بگویم مجلس به جز نامه نگاری چند نماینده و پیگیری شخصی آنها تا کنون نتوانسته است با اعمال خلاف قانون دولت نهم برخود جدی کند. (293868)
ابرار
۱۳۸۸-۱۲-۰۹ ۲۱:۰۶:۳۴
ببینید . میگن یکنفر ایرانی رو تو یک جایی یک پلیس بعد از رد شدن از یک چراغ قرمز گرفت . گفت شما الان خلاف غیر قانونی کردید و از چراغ قرمز با سرعت عبور کردید . بر طبق قانون اولا گواهینامه شما برای فرستادن به مرکز خلافی اداره راهنمایی و رانندگی جهت ثبت جرم و خلاف باید ضبط بشه . ثانیا برای خلافی که انجام دادی برگه جریمه صادر بشه .
طرف که ایرانی بود و همه میدون ایرانی بودن در این مواقع یعنی چی برگشت به پلیسه اعتراض کردن و حمله شخصیتی به اون نمودن . گفت .
اولا من خودم دیروز پریروز به چشم خودم دیدم که شما در فلان جا . فلان روز . فلان خلاف رو در حالی که در لباس شخصی بودی انجام دادی . اتفاقا سیگار هم میکشیدی . با زنت هم در حال دعوا و بگو مگو بودی . یک کلاغ هم توی حیاط بود . اتفاقا دنبال اون هم کردی و اون رو هم فراری دادی . چند وقت پیش هم دیدم با همین ماشین پلیس در حالیکه لباس پلیس هم به تنت بود از همین چراغ قرمز که من الان از اون رد شدم رد شدی . اتفاقا داشتی با کمال پرویی آژیر هم میکشیدی و به مردم اهانت هم میکردی و میگفتی برید کنار . برید کنار . من رد شم . حق تقدم با منه . فکر هم نکردی مردم هم مثل تو کار و زندگی دارن . این اگر اسمش حق مردم و دیگران رو خوردن و قانون شکستن نیست ؟ پس اسمش چیه ؟ اصلا تو خودت کی هستی و صلاحیتت چیه که پلیس بازی در بیاری و کسی رو برای قانون شکنی دستگیر کنی و جریمه صادر کنی و گواهینامه مردم رو بگیری ؟ اول برو خودت رو درست کن . ثانیا من اصلا از چراغ قرمز هم رد نشدم . اگر میتونی ثابت کن من رد شدم . پلیسی پلیس باش . تو میگی من رد شدم . من هم میگم رد نشدم . حالا که چی ؟
پلیسه هم که تا بحال داشت صبورانه به حرف های طرف گوش میداد و فکر میکرد با این فرد چکار کنه . صورتش رو بر گردوند و پشت خودش رو کرد به خلاف کار ایرانی . به مرکز پلیس بی سیم زد و به اون ها اطلاع داد که برای دستگیری یک دیوانه براش چند نفر کمک بفرستند .
چند دقیقه بعد هم یک مشت پلیس قوی و گردن کلفت هم اومدند و طرف ایرانی خلاف کار رو بقول معرف لوله کردن . گذاشتنش تو یک وانت پلیس . اونهم هم با دست بند و پا بند . بردنش مدتی آب خنک بخوره بلکه حالش جا بیاد و عقلش بکار بیافته .
متاسفانه این ضعف فرهنگی در بعضی از ایرانیها وجود داره . مثلا وقتی دزدی یا خلاف کاری رو نیرو های قانونی میگیرند بجای اینکه اگر دلیل و حجت قانونی داره . خوب . دلیل و حجتش رو بیاره و ثابت کنه که اون اتهام خلاف . فقط یک اتهامه . خلاصه دلیل و برهان بیاره که بیگناهه . مثلا در این مورد خلاف رانندگی . دلیل و مدرک ارائه بده که پزشک اورژانسه و در حال ماموریت . یا مثلا خودش هم پلیسه و در لباس شخصی و در حال ماموریت . یا چه و چه وچه
اگر هم از چراغ قرمز رد نشده . ثابت کنه که رد نشده . مثلا ویدیو یا عکس ارائه بده که در حال عبور او از چهار راه چراغ قرمز نبوده .
اگر هم چراغ قرمز بوده و او هم بدون دلیل قانونی از اون رد شده . مثلا . خودش پلیس در حال ماموریت یا پزشک اورژانس در حال ماموریت نبوده . خوب . قبول کنه که از چراغ قرمز غیر قانونی رد شده و قانون رو شکسته . و عذر خواهی کنه . یا اینکه حداقل ساکت بشه . همین .
نه اینکه . چون میدونه رد شده و هم خلاف کرده . به جای اقرار و عذر خواهی و ارائه دلیل و برهان قانونی . شروع کنه آسمون و ریسمون بافتن و زیر سوال بردن اعمال و رفتار مامورین قانون و دیگران . اونهم فقط برای کتمان انجام جرم یا خلاف خودش . برای رهایی خودش .
متاسفانه بیشتر وقتها این نوع فرافکنی ها بخاطر اینه که طرف میخواد با اینکارش صورت مسله رو که در واقع انجام جرم یا خلاف خودشه پاک کنه . چون خودش هم میدونه که خلاف کرده .
خوب بالاخره ایرانیه دیگه .
ابرار (293871)
یک دانشجو
۱۳۸۸-۱۲-۰۹ ۲۱:۲۳:۱۸
به نظر من درج این خبر به این سرعت در سایت و رسانه ای کردن این ماجرا در حال حاظر نه تنها سودی ندارد بلکه میتواند سبب بهانه جویی دشمنان برای دست مایه قرار دادن این قبیل جریانات برای لطمه به دست آوردهای مهمی که در طول سی سال پربرکت جمهوری اسلامی و خاصه در این مقطع زمانی داشته ایم قرار گیرد
لکن قطا این نوع جریانات و ماننند اینها باید از مجرای قانونی و بعد از صحت و راستی سنجی گفته های طرفین که خوشبختانه هر دو طرف از وفاداران به نظام هستند و به قول یک دوستی یک تار موی گندیدهشان خیلی ها را مه دوست دارند بیایند و از آب گل آلود ماهی بگیرند میارزد اطلاع رسانی شود و هرجا تخلفی روی داده برخورد شود با توجه به این نکته برابری همه در برابر قانون .اما غبار آلود کردن فضا در هیچ مقطعی و برای هیچ مسله ای نه تنها سودی برای طرفین و نظام نداشته بلکه سبب حاشیه پردازی های بیمورد هم گشته.
به نظر من آقایان هم قبل از رسانه ای کردن این مسایل کمی تامل کنند بهتر است. بالا خره خوشبختاننه یا متاسفانه میتوان گفت که در ایران به زبان ساده بگوییم مردم زود احساساتی میشوند و گاها شاهد غلبه احساسات بر عقلانیت میباشیم. (293875)
محمد کریمی
۱۳۸۸-۱۲-۰۹ ۲۱:۵۶:۱۴
طبق قانون ریاست جمهور حق داره معاونانش رو شخصاً انتخاب کنه و نیازی به رای اعتماد نداره.
همچنین انتخاب اشخاص برای معاونت هم سقف تحصیلی نداره ، یعنی قانونی نیست که معاون رییس جمهور حتماً باید از فوق لیسانس بالاتر باشه.
اما یک نکنه اینجا میمونه ، اگر این آقا از عنوان دکتر استفاده کرده باشه بدون اینکه مدرک دکترا داشته باشه ، طبق قانون محکوم به استفاده از جعل عنوان هست.
محکومیت جزای نقدی هست ، اما چون در جهان رویه ای هست که وقتی خطایی از شخصیت های حکومتی سطح میانی حادث میشه اقدام به استعفا می کنند. بهترین کار اینه که اگر این اتهامات اثبات شد و مجرم شناخته شد استعفا بده.
هر چند محکومیت جرم استفاده از عناوین جعلی مغایرتی با پست حکومتی ایشون نداره و می تونند به کارشون ادامه بدن. (293880)
مشکل این آقا که فقط جعل عنوان نیست .ضمن اینکه ما در جمهوری اسلامی ایران زندگی می کنیم .جایی که خطا های بسیار بسیار کوچکتر از اینها موجب اخراج عدم تایید و رد صلاحیت افراد در هنگام استخدام و ... میشود .آنوقت شما میگویید مغایرتی با پست حک.متی ایشون نداره (293948)
با معاون اولی آقای کاری ندارم حتما آقای احمدی نژاد بیشتر از همه ما می داند که چه کسی شایسته تره. ولی اینکه آقای به عنوان رییس مبارزه با مفاسد اقتصادی گمارده شده اند عزم شدیدا جدیدولت محترم در مبارزه با مفاسد اقتصادی را نشان می دهد. (ع از سوئیس) (293884)
آقا شب عاشورای 57 ..19 دی هستش! (293910)
سلام
من نمیدانم این مدرک دانشگاهی چه ارزشی دارد
در شرایط فعلی به همه دارند مدرک میدهند چه درس بخواند و چه درس نخواند
بنده خودم یک دانشجوی دانشگاه معتبر در تهران هستم و در این دانشگاه به ما چیزی یاد ندادند و تنها عمر ما را تلف کردند
به نظر من این مدرک گرایی کشور ما را به این وضعیت انداخته است تجربه یک عامل مهم و موثر است که اگر در کنار علم باشد بسیار مفید است که در دانشگاه های ما علم هم وجود ندارد آقایان بهتر است یک سری به دانشگاه های دولتی غیر انتفاعی و آزاد بزنند تا ببینند چه خبری است
به نظر من کسانیکه مدرک میگیرند اگر کار علمی مداوم نداشته باشند و سواد خود را به روز نکنند دیگر آن مدرک ارزشی ندارد و کاغذ باطله ای بیش نیست
من دیگر از این حرف های خسته شده ام در شرایط کنونی باید همه افراد تلاش خود را در جهت اشتغال و رفع مشکلات جوانان بگذارند
... (293915)
آقای ناشناس فرمایش شما کاملا درست است . اما اینجا بحث متقلب و جاعل بودن مطرح است .معاون رییس جمهور اگر دیپلمه بود اما کار بلد با سواد و دارای سلامت اخلاقی شاید کسی به مدرکش ایراد نمی گرفت. (293944)
محمدرضا
۱۳۸۸-۱۲-۱۰ ۰۹:۳۱:۴۸
بنده به عنوان مدرس دانشگاه عرض میکنم یاد دادند شما یاد نگرفتی... (294015)
حق با شما است آقای محمد رضا, ایشان فکر می کنند همه مثل ایشان هستند! به جای اینکه تلاش کنند سطح علمی خود را بالاتر ببرند از دانشگاه ایراد میگیرند!
اگر منتظر هستید که در دانشگاه یک آمپول علم و دانش بدون زحمت به شما تزریق شود کاملا در اشتباه هستید!البته برای شروع هیچ وقت دیر نیست! (294063)
...
در این مورد هم عرض می کنم آقای هم مانند آقای کردان نهایتا از این کار بر کنار شده و مسئولیت دیگری خواهند پذیرفت. سرنوشت چند میلیادری که هم نماینده محترم مجلس اشاره کردند مشخص است و در جیب ایشان باقی خواهد ماند. همانطور که حقوق آقای کردان با مدرک جعلی را کسی وصول نکرد و آقای مرتضوی که از طرف مجلس شورای اسلامی در قضیه کهریزک مقصر رتبه اول است در این دولت شاغل است و هیچ کس هم سراغ ایشان نمی رود.
... تخلف از قانون در برداشت از پول فروش نفت بدون اجازه مجلس یا دیر ارایه دادن بودجه و مواردی از این دست از این دولت چهره ای قانون شکن را ارایه داده است ...
فساد از جانب همه محکوم است. چه اصولگرا چه اصلاح طلب. من هیچ وقت فکر نکردم که آمریکا و انگلیس دلشان به حال ایران سوخته یا چیزی غیر از منافع خودشان را در ایران یا عراق یا بقیه نقاط دنبال می کنند ولی آیا زمانی که ما این چنین ساختار نظام را قربانی حمایت از افراد می کنیم و زیر سوال می بریم ایا ضریه اصلی را خودمان به خودمان نمی زنیم ؟ و وقتی افرادی که ادعای سینه چاک بودن نظام را دارند چنین اند، از بیگانه انتظاری هست ؟ (293890)
من متاسفانه به این دولت رای دادم ولی مقاومت رئیس دولت در برابر عزل مشایی ، لجاجت و بی اعتنایی وی نسبت مراجع عظام ، کینه شدید وی نسبت به علما و سابقون نظام از جمله حضرت آیت الله هاشمی (شاید بگویید اگر تو با هاشمی موافق بودی چرا به این دولت رای دادی جوابش اینه که من اگر تنها یک جمله کوتاه از مهندس موسوی در تقبیح امثال جبهه مشارکت و افراط گری های مجلس ششم میشندیم بدون کوچکترین تردیدی به وی رای میدادم ولی دریغ از یک کلمه حتی در مناظره با دکتر رضایی در مقابل سوال ایشان نیز صریحا موضعی در برابر مشارکت یا کارگزاران نگرفت ) ، قلدری نسبت به مجلس و استفاده از افراد بد نام مانند و مشایی در دولت باعث شد به این نتیجه برسم که اشتباه کردم . ای ملت ایران ما در اصولگرا بودن این فرد در التزام وی به ولایت فقیه در حزب اللهی بودن وی گول خوردیم . احمدی نژاد باید تاریخ معاصر رو مطالعه کنه و ببینه کسانی که با علمای اسلام دشمنی میکنند چقدر بد سرانجام و بد عاقبت میشوند . (293941)
من هم به موسوی رای دادم مثل سگ پشیمان هستم (293952)
سیدعلی
۱۳۸۸-۱۲-۱۰ ۰۱:۲۶:۰۲
یه بار گفتم ،سایت الف منتشر کرد این بار هم میگم و مطمئنم الف منتشر میکنه ...نکته ای که من میگم فوق العاده مهمه و لازمه که در سطح عالی کشور مطرح بشه: وقتی یک تیم به طور قانونی به قدرت میرسه, بعداز مدتی متوجه میشه که مهره های کلیدی تیم مدارک عالی دانشگاهی ندارند ولی کاربلد و کاردان هستند, لذا داشتن یک مدرک دکترا را عاملی در جهت نفوذ کلام و مقبولیت صدچندان مدیر یا وزیر خود دانسته و چون همه موسسات آموزش عالی زیر دست و تابع دستورات هستند , همگان تلاش میکنند تا سریعا مدرکی معتبر و معمولا دهان پرکن برای آقای وزیر یا مدیر دست و پا کنند و چون میدانند که اینگونه مدارک کاغذپاره ای بیش نیست سعی میکنند اعتبار و مشروعیت مدرک زیر سوال نرود ....حالا شما خوانندگان و مردم عزیز بهتر درک میکنید که چرا باید سایتی را که اینگونه مدارک را زیر سوال میبرد ، پلمب کرد ... درحقیقت با زیر سوال بردن مدرک ، هیچکس نگران آن کاغذپاره نیست ...همه نگران مدیر کارکشته و توانایی هستند که قرار شده بود یک عنوان دکتری هم داشته باشه....همه دوستان نگران و سراسیمه از اینکه با این کار نه تنها اعتباری به آن مدیر افزوده نشد که اصل کاردانی و پختگی و همه سوابق اجرایی طرف یک شبه لگدمال شد....البته در این مواقع همه دوستان آگاه و مطلع از ماجرا جهت لگدمال نشدن آبروی خود ، به شکلی ناجوانمردانه خود را کنار میکشند و همین میشود که معمولا آن مدیر بخت برگشته حساب خودی ها را به روز قیامت حواله میدهد و از خداوند متعال به جای دعای همیشگی توفیق روزافزون، طلب مرگ میکند...و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینغلبون....لاحول ولا قوة الا بالله (293949)
در دولت احمدی نژاد همه چیز به شعار ختم شد : مبارزه با فساد ، مبارزه با مافیای نفت ، تک رقمی کردن سود بانکی ، تک نرخی کردن تورم ، رشد اقتصادی 6.9% ، بنگاه زود بازده ، تسهیلات خرید مسکن و...........البته شاه بیت این داستان طرح تحول هستش که به زودی ازش پرده برداری میشه (293969)
در دوران طلایی جدید
مبارزه با فساد به انجام رسید و تقرببا ریشه کن شد
مبارزه با مافیای نفتی به سرانجام رسیده و دانه درشتها معرفی شدند
نرخ سود بانکی تک رقمی شده و در حال رسیدن این عدد به نرخ سود در کشورهای ظاله است
رشد اقتصادی 100 درصد بوده و یک سال رشد ما برابر سی سال است
بنگاههای زود بازده خیلی سریع اقتصاد کشور را متحول کرده
مسکن حتی از دوران سی ساله قبل نیز ارزان تر شده
تازه ،طرح تحول اقتصادی شروع نشده ولی مردم قبل از اجرا پول دار شدن و همه راضی هستند و متوسط درآمد قشر فقیر جامعه ما از متوسط درآمد کشورهای صنعتی مانند زیمباوه و سومالی بیشتر است
شما با حقوق خودتان می توانی کرایه خانه بدهی ،مسافرت بروی ،بچه به مدرسه و دانشگاه بفرستی و تازه پس انداز قابل قبولی داشته باشی تا با وامی که نرخ سود آن تقریبا صفر است یک خانه 250 متری بگیری
کشور ما گل و بلبل است ولی عده ای همیشه شاکی هستند و احساس میکنند حقشان توسط چک های چند میلیونی به دیگران پیشکش میشود و بدتر اینکه حرفهای صدا و سیما را باور ندارند
اینها همه از توان مدیریتی و سواد بالای مدیران کشور است - البته کاغذ پاره ها که ملاک سواد بالا نیستند بلکه مملکت داری به این راحتی ها نیست باید انسانهای متعالی که در زمینه های متعدد که ربطی به مسئولیتشان ندارد بیایند و مدیریت کنند مهم نیست که این مدیر ممکن است جوان بی تجربه ای باشد که به یکباره مدیریت یک سازمانی را که نمی شناسد و تخصصی در آن ندارد به عهده بگیرد چون میتواند کسب تجربه کند و مدیران زیر دست خود را به سرعت از اشخاص مورد اعتماد و اقوام نزدیک بچیند تا همه چیز درست شود
مشکل بزرگ در ادارات و سازمانها کسانی هستند که تجربه دارند و سالها در آنجا در مسئولیتهای مختلف بوده اند و توانایی های زیادی دارند و با اجرای دستورات مدیران جدید که به یکباره در راس قرار میگیرند مشکل دارند و با بی جنبگی استعفا میدهد
خدا را شکر که صدا و سیما هست که این چیز ها را بفهمیم و گول چشمها و گوشهای خود و دیگران را نخوریم (294042)
در واقع می توان گفت سوء مدیریت بیشتر از فساد مالی چند نفر به ایران ما زیان وارد کرده است (294107)
اتفاقا از این همه هجمه بدان همش شعار نبوده. شاید نتونسته کاری از پیش ببره ولی حد اقل سعیش را کرده اما در دولتهای دیگر درست بر عکس . اگر اینگونه نبود آرا احمدی نژاد از کجا آمد؟ نگو تقلب شده که حال همه حتی خودت هم از این جر زنی به هم می خوره.
احمدی «زاد می گوید شب عید جز عیدی هیچ چیز دیگه نباید به کارمندان و مسئولان داد ولی می بینیم هم این کارمندان و مسئولین تحت اسامی بسیار مختلف باز کار خودشان را می کنند و درست مانند گذشته. بهتر است ما اول خودمان را تصحیح کنیم تا بعد به دیگران نهی از منکر کنیم. (294990)
به قول اصفهاني هاي عزيز « چي چي موگوئي ؟! » . آيا مي داني خزانه دار كل كشور كه در راس چنين پستي كليدي ، حساس ، استراتژيك ، و سرنوشت ساز نشسته است سوابق تعهدات و ميزان و كيفيت تحصيلاتش چيست ؟ تو خود حديث مفصل بخوان از اين مجمل ! (293974)
جناب آقاي نادران .چرازماني كه درمجلس هفتم بوديد وآقاي هم رييس ديوان محاسبات بود مسئله راپيگيري نكرديد.چي شده دستت ازوزارت كوتاه شد (294006)
هر چه بگندد نمکش می زنند وای به روزی که بگندد نمک
من در یک شرکت دولتی کار می کنم با توجه به مسئولیتی که دارم گزارش تخلفاتی از چندین ملیارد تومان اختلاس رابه بازرس ویزه دیوان محاسبات همراه با مدارک اطلاع دادم ونامبرده نیز مراتب را برسی وگزارش نمود
که در ابتدا منجر به پیگیری وارسال مکاتبات لازم گردید ولیکن با توجه به حضور فردی از دیوان محاسبات در هیت مدیره شرکت وبا استفاده از نفوذ نامبرده گزارشات سر از بایگانی راکد در اورد وحذف اینجانب.
واگاه شدن اینجانب که فردی جوان وحدودا30ساله چگونه وچرا به عنوان عضو هیت مدیره یک شرکت دولتی تخصصی منصوب می گردد؟! (294009)
فرمودند اگر 99 مورد قضاوت عادلانه صورت گيرد اما يک مورد ، خلاق عدالت باشد، آن يک مورد هم زياد است .
دستگاه قضايي، آخرين مرجع براي ستمديگان، مظلومان و پناهندگان به قانون است ، متاسفانه با توجه به تاکيد مقام معظم رهبري در زمينه برخورد جدی با مفاسد( به هر طریق) ، مردم از مسئولین محترم این قوه انتظار بیشتری را دارند ، نمایندگان محترم نیز برای حفظ آبروی نظام و دولت موضوع را باید از طریق مراجع قانونی دنبال کنند (294024)
سعادت
۱۳۸۸-۱۲-۱۰ ۰۹:۵۶:۳۱
بسمه تعالي
استاد عزيز و اقتصاددان فهيم
اصولا\" در جوامع در حال توسعه ابزارهاي اثبات و مانور شيادان بيشتر از ابزارهاي اثبات اهل حق، استدلال و منطق است. بهتر است براي پيگيري اين گونه موارد و رفع موانع اصلي توسعه اين كشور ، دوستان مجلس را قانع نماييد تا از رييس جمهور طرح سوال شود كه در دولت اسلامي چگونه جاعلان مقامات عاليه را تصاحب كرده اند. (294031)
هرچه مي خواهيد صحبت كنيد و امثال توكلي نادران سبحاني بنويسند ، آنها كار خود را مي كنند و جرات قبول اشتباهاتشان را ندارند (294052)
موافقم. به این نامه یا جواب داده نخواهد شد و یا جوابش بی ربط خواهد بود. (294056)
میشه بگید این نامه از کجا به دست آقای نادران رسیده؟ کی رسیده؟ چرا تا به حال که پرونده بنیاد شهید ایشان مطرح نبوده این نامه پیدایش نبوده؟ چه کسی اصالت این نامه را تاید کرده؟ آیا اگر بنیاد شهید به خاطر پیش آمدن نا هماهنگی برخی اطلاعات از کسی سوال کرد گناه کبیره کرده است؟ (294991)
تو را به همان خدایی که می پرستی از راه حق گویی خارج نشوید و برای دنیای خود آخرت را خراب نکنی .برای من ثروت محصولی جای سوال دارد اگر ممکن است منشا این ثروت طیب و حلال را مشخص فرمایید. (294053)
چه انتظارها شما داری؟ دراین مورد که مدرک مستدل وجود داره هنوز رسیدگی صورت نگرفته؟ اونوقت آقای محصولی! خواب دیدی خیر باشه برادر! (294055)
اینکه باید آدم ها را از دوستان و نزدیکانش شناخت حرف حقیست که همه ما به خوبی به آن توجه داریم. اگر عزیزان آقای عارف و آقای را از همه جهت با هم مقایسه کنند فکر می کنم خیلی چیزها روشن میشود. اینها حجتهایی است که اگر توجه نکنیم در دادگاه وجدان خویش و دادگاه عدل الهی باید پاسخگو باشیم (294070)
اینجانب به عنوان یک حزب اللهی و برادر شهید سعید عرب که به دکتر احمدی نزاد رای دادم اکنون از وضع موجود حالت تهوع دارم .ایشان دچار یک حس خود بزرگ بینی و اعتماد به نفس کاذب میباشند که هیچ احد الناسی غیر از خودشان را قبول ندارند .ما از دور اول ریاست جمهوری ایشان نه از وضع اقتصادی و معیشتی راضی بودیم نه از وضع سیاسی و اجتماعی .فقط بخاطر تکرار نشدن دوم خرداد به ایشان رای دادیم . وبه خاطر شعار ایشان در مبارزه با مفاسد و دانه درشتها .حالا میپرسم چی شد ؟ایشان نه تنها با مفاسد مبارزه نمیکنند بلکه با کمال سماجت به این امر دامن میزنند.آیا این شعارها فقط برای جمع کردن رای بوده؟ در این صورت آقای دکتر شما در پیشگاه خدا و ملت باید جوابگو باشید. (294076)
مرتضی
۱۳۸۸-۱۲-۱۰ ۱۱:۵۰:۴۶
این افراد باید ازدولت مردمی دکتر احمدی نژاد اخراج وباشدت مجازات شوند (294078)
اسماعیل
۱۳۸۸-۱۲-۱۰ ۱۲:۲۳:۰۴
آقای نادران شما به عنوان نماینده ملت قسم یاد کرده اید با شجاعت تمام موضوع را تا شفاف شدن موضوع پیگیری نمایید (294094)
با تشکر از مطالب پر محتوای سایت شما
چرا متن گزارش به صورت ناقص در سایت شما درج شده به همین گزارش اخیر نگاه کنیدکلمات نخست هر سطر قابل دیدن نیست (294101)
arshia
۱۳۸۸-۱۲-۱۰ ۱۲:۵۷:۲۴
آقای صیقلانی در دیوان محاسبات کشور در زمان ریاست جناب آقای رئیس دفتر بود و همزمان مشاور . در آن زمان شنیده ها حاکی است حدود 500 ساعت اضافه کار برای ایشان پرداخت می شده است. (294111)
هميشه دوست داريد دولت را خراب كنيد با انواع اكاذيب و حرف هاي دروغتان لطفاً كمي هم واقع بينانه نگاه كنيد (294145)
در تعجبم از آقای احمدی نژاد که کسانی دور خود جمع می کند که مشکل دارند
مگر معاون قبلی چه مشکلی داشت که عوضش کردید
اما بازم احمدی نژاد را عشقه (294157)
مسلمان
۱۳۸۸-۱۲-۱۰ ۱۵:۲۰:۱۹
سلام به همه
هر دم از این باغ بری می رسد .
یک قسمت صحبت دکتر مطهری داشت که مورد اعتراض واقع شد توسط همین قبیل آقایان :
اگر ماجرای این انتخابات پایان پذیرد ، آنگاه خود رهبری هم به مشکلات این دولت خواهند پرداخت . ( نقل به مضمون )
پس گفته ایشان صحیح است ، اگر بشنوند و بشنوند و بشنوند و .... (294161)
یک هموطن
۱۳۸۸-۱۲-۱۰ ۱۸:۳۱:۱۷
بعنوان یک ایرانی بخدمت هموطنان قدردان و قدر شناس ایران اسلامی عرض می کنم . چرا عده ای در صدد ند دولت منادی عدالت را تخریب کنند .؟ دولتی که لرزه بر اندام کاخ نشینان قیصری و هارونی و فرعونی و نمرودی انداخته و تمام هم و غمش خدمت به ملت و توسعه و پیشرفت تعالی ایران عزیز است .لحظه ای آرام و قرار ندارد . اقتدار ایران را از ابعاد سیاسی و اقتصادی و نظامی و امنیتی الحمد الله به اوج خود رسانده و کسانی را تا دیروز در حاکمیت بودند و امروز بر علیه نظام با دشمنان همنوا و همصدا شده اند سر جایشان نشانده و با کمال صداقت ولائی بودن و مکتبی بودن و مردمی بودنش را به اثبات رسانده . چرا به چه جرمی نا جوانمردانه تخریب می کنیم ؟ دولتی که خود را خادم ملت قلمداد می کند .دولتی که برای اقتدار ایران دیپلماسی را بشدت توسعه داده و روابط بین المللی را بجز ئ باکشور های قلدر ماب رونق بخشیده ! چرا نا انصافی ؟ چرا بجای همکاری و گرفتن از دستش با ایجاد موانع سنگ اندازی می کنیم ؟ البته نباید تر را هم در آتش خشک بسوزانیم نه خیر ! حامیان دولت بقدری صبور ند و هر گز راضی نیستند در جامعه آشوب و فتنه بر پا شود . همیشه طالب آرامش و امنیت اجتماعی هستند ! اما برخی از سایتها مسائل جزیی را آنقدر بزرگنمایی می کنند .که دشمنان از این جسارتها و غلط ها نمی توانند بکنند .بیائید ایران را بخاطر ایرانی بودنمان و رئیس جمهور ی را بخاطر ولایی و مردمی و مکتبی بودنش ارج نهیم و قدر بدانیم . بیش از این به دشمنان مان و حتی به خودمان این اجازه را ندهیم بر خادمان بتازند و در بین مان تفرقه و جدایی اندازند. آنوقت است که اقتدار ایران را به جهانیان نشان خواهیم داد. آنوقت است یکعده قلدر ماب ها که چشم طمع بر کشور عزیز مان دوخته اند . ملت ما را امت راستین با دین ناب محمدی < ص> تلقی می نمایند و از هر گونه طمع ورزیها قطع امید خواهند شد ./. (294235)
چی میگی برادر؟ به جای آسمون و ریسمون بی مدرک به هم بافتن یک کم برروی مدارک قانونی فکر کنید.
از نظر بنده منادی عدالت بودن این دولت با استفاده از آقایان و مشایی کاملا زیر سوال رفته!
و به عنوان یک کارمند با درآمد 510000 تومان و ساکن تهران و یک فرزند سه ساله اعلام میکنم که کارنامه اقتصادی این دولت بنده و امثال بنده را در هنگام خرید گوشت و شکر و لباس و... به لرزه انداخته است...
در قدم اول پیشنهاد می کنم به مسئله همین آقای رسیدگی کنند چون ( خشت اول چون نهد معمار کج تا ثريا مي رود ديوار کج) و این خشت اول اصلا مسئله بی اهمیتی نیست
با عرض معذرت به نظر بنده امثال شما که با تکیه بر شعار و بدون دقت به نتایج اولیه این موارد را بی اهمیت می دانید بیشترین ضربه را به دولت می زنید
این کار آقای نادران در حقیقت یک کمک مهم به دولت است برای مبارزه با فساد که اصلا هم بی اهمیت نیست چرا برای شما بی اهمیت شده؟ (294356)
بهرام
۱۳۸۸-۱۲-۱۱ ۰۰:۰۷:۳۸
الف عزیز با سلام
...
اینبار فقط ازتون میخام به جای کارهای بیهوده دنبال مطالبی برید که به وضعیت کنونی و مشکلات مردم نزدیک باشه
البته این مهمه که آدمی در راس ارکان حکومتیه حداقل مدرک درست و حسابی داشته باشه ولی در این دولت که چیز جدیدی نیست (متاسفانه)
با رویه ای که دولت در پیش گرفته اگر هر کسی هم که معاون اول رئیس جمهور باشه فکر نکنم تغییر چشم گیری در معیشت مردم داشته باشه
لطفا در صورت توان گرانی ایجاد شده در روزهای اخیر را به دولت گوشزد کنید چون فکر میکنم دولت اصلا متوجه تورم موجود نیست من شنیدم تورم را 10.5 درصد اعلام کردن البته رو چه حسابی نمیدونم مثلا شکر در مدت یک ماه حدود 400 تومان افزایش قیمت داشته و این یعنی 70 درصد همین طور برنج و دیگر کالاهای اساسی
... (294198)
سلام
در پايين اين محل نوشته ايد\"\"
نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به
نظر دیگر بینندگان می رسد.
- نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران
منعکس نمی شوند.\"\"
خوب است اما ميخواهم تذكر بدهم
چرا بايد مباحثي مثل تحول اقتصادي و مشكلات سازمان بازرسي يا تورم و ثروت يك فرد مشكلات صدا وسيما به عنوان تعميق مباحث مطرح گردند مگر هدف عقده گشايي است
اينكه با عنوان /در دوران طلایی جدید/كد 294042 همه چيز به تمسخر گرفته شود اين تعميق بحث است؟ . يا يا قاصريد يا مقصر
شما به عنوان
يك مسلمان(1)
يك خبرنگار (2)
يك اصولگرا(3)
بايد مواظبت كنيد تا به موضوع اصلي لطمه اي وارد نشود همچنين ذيل موضوع اصلي تهمت و افترا و تشويش اذهان صورت نپذيرد
اگرهم لازم است هركسي هر درد دلي دارد بگويد خوب است تريبون آزاد بگذاريد اما موضوع اصلي را خدشه دار نكنيد (294373)
جای بررسی درعملکرد کلیه مسئولین برعهده .
۱۳۸۸-۱۲-۱۱ ۱۲:۴۲:۱۶
65779[/codeپیامبراکرم (ص)میفرمایند درمحضر وجدان احتیاج به قاضی نمی باشد این خودشخص است که می باید خود قضاوت کند.
حال تمام مسئولین محترم ازابتداءانقلاب تا به حال خود ازعملکرد ونحوه انتخابشان اگاه هستندومردم شریف این مملکت باشعورودرک مسائل نیز اهتمام لازم بر عملکرد مسئولین داشته ودارندوتابه حال نیز ثابت کرده اندکه همواره هوشیار بوده اندومیدانیم ومیدانند که این دنیا محل گذراست ومی بایست درمحضر حق پاسخگو باشیم .یاحق (294438)
اقای نادران جناب عالی نماینده مجلسی ومی توانی نامه بنویسی ومشکلاتی که برای شما بوجود آوردند را انعکاس بدهی ولی ما جانبازان عادی هر چه بر سرمان بیاورند مجبوریم سکوت کنیم چون فضا به گونه ای شده که هر کسی حرفی بزنه موج اتهامات به طرفش سرازیر میشه خداوندا این جماعت خود بزرگ بین را هدایت کن (294652)
آقاي كردان و....مداركشان را در زمان چه كسي گرفته اند ؟ اگر در زمان احمدي نژاد اين كار صورت گرفته بگوييد تا با او مخالفت كنيم. (294713)