نظر منتشر شده
۲۰۷
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 321820
ناصر ایمانی در گفت‌و‌گو با الف:
نشان دادن چهره معترض با چهره خشن متفاوت است/ مسئولین انتظامی و امنیتی پاسخگو باشند
بخش داخلی الف، 13 دی 94
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۵
درپی شهادت شهید شیخ نمر باقر النمر و ۴۷ نفر از شیعیان در عربستان شب گذشته معترضان تهرانی زیر بارش باران با سر دادن شعارهایی همچون "حسین، حسین، شعار ماست، شهادت افتخار ماست، مرگ بر سلفی و مرگ بر تکفیری" و پارچه‌نوشته‌هایی با عنوان "ما تا آخر ایستاده ایم"، وارد سفارتخانه عربستان سعودی شده و ضمن آسیب‌ رساندن به آن، بخش‌هایی را به آتش کشیده و برخی وسایل و اسناد را از این مکان خارج کردند که این اقدام با واکنشهایی از سوی برخی از فعالات سیاسی و امنیتی مواجه شده است.

در این راستا ناصر ایمانی فعال سیاسی اصولگرا در گفت‌و‌گو با خبرنگار الف در خصوص وقایع شب گذشته در سفارت عربستان سعودی اظهار کرد: پس از شهادت شیخ نمر توسط دولت سعودی شب گذشته متاسفانه شاهد حمله به سفارت عربستان و به آتش کشیده شدن بخشهایی از سفارت و تخریب اموال ، اسناد و مدارک سفارت توسط عده ای از انقلابیون و دلسوزان نظام که نتوانستند خشم خودشان را در این حصوص کنترل کنند بودیم.

وی افزود: اقدام این دل سوزان و انقلابیون که در اعتراض به اقدام هولناک آل سعود انجام شده است حاوی چند نکته قابل تامل است که باید به آنها توجه شود.

ایمانی نکته قابل تامل نخست در این موضوع را توجه به آداب دیپلماتیک در حفظ امنیت سفارت خانه های کشورهای میهمان عنوان و تصریح کرد: سفارت خانه یک کشور خارجی درخاک میزبان بر اساس قواعد بین المللی می بایست از امنیت کامل برخوردار باشد زیرا این مکان بعنوان خاک کشور میهمان محسوب شده و هرگونه تعرض به آن به مانند تعرض به خاک کشور آن کشور محسوب می شود.که متاسفانه در سالهای گذشته شاهد یک روند غیر قانونی بوه ایم که بر طبق آن اگر تعدادی از مردم به سیاستهای یک دولت خارجی معترض بوده اند اقدام به حمله به سفارت کشور مذکور و تخریب اموال آن را راهکار اساسی نشان دادن اعتراض خود می دانند.

این کارشناس مسائل سیاسی با ذکر حادثه حمله به سفارت انگلستان در سال ۹۰ افزود: حمله به سفارت انگلستان نیز با همین استدلال انجام شده که باید تاکید کنم اعتراض به سیاست های یک کشور با حمله به مکانی که باید از امنیت کامل کشور میهمان برخوردار باشد هیچ ارتباطی ندارد و اقدامات یک کشور خارجی نباید به هیچ وجه دستاویزی برای حمله به سفارتخانه ها باشد.

وی خاطر نشان کرد:اقدام دلسوزان و انقلابیون در آتش کشیدن سفارتی که باید جمهوری اسلامی ایران امنیت کامل آنرا تامین کند به ضرر جمهوری اسلامی ایران و تمامی انقلابیون سراسر جهان است.

ایمانی نکته قابل تامل دیگر شب گذشته را حمله به سفارت درحضور نیروهای امنیتی و انتظامی عنوان و در این باره گفت: حضور نیروهای امنیتی و انتظامی در شب گذشته این گمانه را در ذهن ایجاد می کند که نیروهای اتتظامی و مسئولان امنیتی کشور توان مقابله با این نوع از حملات و هجوم را ندارند و یا اینکه این دست اقدامات با هماهنگی نیروهای امنیتی و انتظامی در کشور انجام می شود که در هر دو صورت به ضرر منافع جمهوری اسلامی ایران است.

وی تصریک کرد: نمی توان مدعی شد که نیروی انتظامی ایران که دارای قدرت بسیار زیادی است توان مقابله با چنین حرکاتی را ندارد و یا اینکه این تصور غلط را داشت که اقدامات با هماهنگی صورت پذیرفته است .بنابراین چرا باید اقداماتی صورت بگیرد که در افکار عمومی جهان چنین تصوراتی در خصوص ایران ایجاد شود؟

این کارشناس مسائل سیاسی با انتقاد از ابراز خشونت در اعتراضات شب گذشته اظهار کرد: نشان دادن یک چهره معترض از مردم با نشان دادن یک چهره خشن از مردم متفاوت است. مردم ایران نسبت به شهادت شیخ نمر توسط آل سعود معترض هستند و این این اعتراض بسیار کار پسندیده و مورد قبولی است . اما اینکه خشونت بورزیم کار بسیار ناشایست و غلطی است زیرا هیچ سفارتی به هیچ دلیلی درهیچ زمانی نباید مورد تعرض قرار بگیرد.

ایمانی با اشاره به فرهنگ والای انقلابی مردم ایران افزود: حتی در زمان تصرف لانه جاسوسی توسط مردم انقلابی با وجود تمامی اقدامات ناشایستی که سفارت آمریکا علیه مردم ایران صورت می داد اما پس از ورود دانشجویان ایرانی به سفارت خانه هیچ جایی از سفارتحانه تخریب نشد و هیچ اقدام خشونت امیزی انجام نشد حتی یک درب شکسته نشد.

این فعال سیاسی اصولگرا با انتقاد از روند یورش و تخریب سفارتخانه ها در چند سال اخیر افزود: بعد از نزدیک به گذشت 37 سال از انقلاب ما نباید اقدامی صورت دهیم که دستاوردهای تسخیر لانه جاسوسی از بین رفته و این گمانه را تقویت نماییم که همه اقدامات صورت گرفته از ابتدا ناصحیح و به دور از منطق بوده است.

وی با اشاره به توان بالای جمهوری اسلامی ایران در پیگیری قاطع منافع ملی خود ادامه داد: این سوال مطرح میشود که آیا نظام جمهوری اسلامی توان برخورد با نظام سعودی در خصوص اعدام شیخ نمر را ندارد که اقدام به حمله و تصرف یک سفارتحانه بی دفاع می کند. فلذا این اقدامات نشان دهنده ضعف جمهوری اسلامی در پیگیری منافع خودی است در صورتی که جمهوری اسلامی از توان بسیار بالایی برای پاسخگوی به آل سعود برخور دار است و نیازی به یورش به سفارت و حرکات احساسی این چنینی نیست.

وی افرود: فرهنگ آتش زدن سفارتخانه های دیگر کشور ها را باید کنار گذاشت این فرهنگ فرهنگ بسیار غلطی است و هرکسی هم که فکر میکند با این رفتار می تواند در جهت منافع جمهوری اسلامی و ملتهای مظلوم منطقه و مسلمین جهان اقدامی را صورت دهد سخت در اشتباه است و این رفتار جز اینکه روند اعتراض منطقی و قانونی و بین المللی ما را دچار خدشه بکند اقدام دیگری نیست.

ایمانی در خاتمه ضمن تاکید براشتباه بودن اقدام شب گذشته در به آتش کشیدن سفارت خانه عربستان سعودی گفت: به نظر بنده این اقدام باید توسط همه دلسوزان نظام محکوم و مسئولان ذی زبط انتظامی و امنیتی هم که نتوانستند جلوی این اقدام را بگیرند باید پاسخگو باشند.
 
کلمات کلیدی : اعدام شیخ نمر
 
ابوالحسن-ع
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۱:۵۳:۱۸
دشمن دانا بلندت میکند بر زمین ات میزند نادان دوست
کاردوستان نادان باری سیاسی برای کشوردارد ومردم باید هزینه این کار راپرداخت نمایند. (3435404) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۳:۴۱:۳۶
http://alef.ir/vdcgny9w3ak9qn4.rpra.html?319556
به این تصاویر نگاه کنید
یه دونه از اینارو می اوردن
حتما باید با اینا بگیرن یه سری دیگه رو بزنن؟ (3435913) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۳:۵۷:۵۳
من نمیدونم چرا همیشه جلوی نیروهای خودسر سرباز صفرای وظیفه هستن تا بتده خدا سربازا راحت کتک بخورن،فیلمارو نگاه میکردم انگار سرباز بیچاره سرباز سعودیه بهش مشت ولگد مینداختن،حالا اگه پلیس ضد شورش بود بازم از این جراتا داشتن ؟ (3435977) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۴ ۱۸:۰۴:۵۵
سرباز صفر یعنی مردم. زنده باد سرباز صفر! (3441564) (alef-3)
 
کوروش
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۵:۳۲:۱۹
نه داداش! اینا کاربردشون واسه اغتشاشگراست، اینایی که دیشب از سفارت عربستان رفتن بالا و اونجا رو آتیش زدن معترض بودند!!. (3436373) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۹:۵۷:۳۱
نه بابا معترض چیه، اونا خودی بودن!! (3437224) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۴ ۱۱:۲۳:۰۴
دولت کلید به شبهات پاسخ دهد
آیت الله خامنه ای بیش از دو سال قبل، وزیر کشور را به جانشینی خود در فرماندهی کل قوا منصوب کردند و اختیارات خود را به ایشان تفویض کردند. لذا جناب رحمانی فضلی بالارتبه ترین مقام نیروهای انتظامی از جمله پلیس دیپلماتیک هستند. پس مسئولیت حفاظت از تمام دفاتر دیپلماتیک متوجه ایشان است. مستقل از این که دولت روحانی بسیار بسیار بهتر می توانست بحران کنونی را اداره کند، از جمله:
1. پیش دستی به عربستان و فراخواندن همه نیروهای غیر کنسولی از عربستان، قبل از اخراج سفیر.
2. تعطیلی تمام بخش های غیر خدمات کنسولی دفاتر دیپلماتیک عربستان در ایران.
3. محکومیت بلافاصله توسط رییس جمهور و نه با تاخیر 24 ساعته.
4. اعلام برگزاری راهمپیمایی اعتراضی در مناطق دور از دفاتر دیپلماتیک عربستان تحت مدیریت دولت و با شرکت و سخنرانی مقامات عالی رتبه مثل رییس جمهور و وزیر امور خارجه
5. همدردی با احساسات جریحه دار بخش از مردم ایران که معترضند، و نه بنزین ریختن بر آتش خشم آنها.
(ادامه متن) سوال پیش می آید که چرا وزارت کشور تمهیدات لازم برای حفاظت از ساختمان های دیپلماتیک اتخاذ نکرده است؟ نیروی انتظامی ایران که قبلا به وضوح نشان داده است که توانایی کنترل جمعیت های چند هزار نفره را دارد، چطور طبق ویدئوها کنار ایستاده تا معترضین وارد ساختمان های دیپلماتیک شوند؟ آیا چنین عملکردی بدون دستور از مقام های بالا امکان دارد؟ اگر دستور مقامات بالا بوده است، سوال پیش می آید که چرا باید دولت چنین انگیزه ای داشته باشد. دو احتمال بیشتر متصور نیست:
1. یا دولت پیش بینی چنین عکس العملی از سوی معترضین نداشته است: که با توجه به سابقه قبلی در مورد سفارت بریتانیا بسیار بعید است و اگر این گونه بوده دولت باید پاسخگوی بی کفایتی خود باشد.
2. یا این که نه اتفاقا این نتیجه معلوم بوده است. سوال پیش می آید دولت چرا باید با علم به این نتیجه جلو آن را نگیرد؟
تنها پاسخی که به ذهن می رسد این است که دولت روحانی نیاز دارد که دو قطبی اعتدلال و افراط را در آستانه انتخابات مجددا شکل دهد تا حامیان دولت را ترغیب به رای مجدد کند و از مخالفان دولت شبح وحشتناکی درست کند که تنها آلترناتیو آنها دولت فعلی است.
این که پاسخ سوالات فوق چیست بر بنده پوشیده است و بر دولت است که واضح کند اما مطابق پروتکل های حفاظتی فعلا دولت مسئول بی کفایتی در حفاظت از دفاتر دیپلماتیک است. اگر هم قصه این است می خواهد دو قطبی درست کنند، دعا می کنیم خداوند مکرشان را به خودشان بازگرداند که ایشان خیرالماکرین هستند. (3439410) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۴ ۱۱:۴۱:۳۵
نیروی انتظامی ، تاسف تاسف (3439522) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۳:۴۳:۲۴
این حرکتها مصداق اصلی نفوذ هستند
تا دیشب خبر شهادت شهید مجاهد شیخ نمر در صدر اخبار دنیا بود و من خوشحال بودم که خون این شهید به هدرنرفته است
اما از دیشب این خبر با خبر حمله به سفارت عربستان عوض شد ،الان واقعا باید از ناراحتی چه گفت ؟
از حمله به یک مکان بی دفاع که وظیفه حراستش به عهده خودماست چه نفعی قرار بود حاصل شود؟
حماسه ای که خون این شهید در دل آزادگان جهان ایجاد کرد در پس یک حرکت مشکوک عده ای رفت
،نفوذ همینجا بود (3435919) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۴:۳۴:۳۷
تا وقتی بعضی ها مثل آقای ناصر ایمانی این افراد خودسر را جمعی دلسوز انقلابی می نامند این وضع اسف بار همچنان تکرار می شود وبه جای آنکه منطق حق از ظلمی که به او رفته مورد حمایت جهانی قرار گیرد با انجام چنین اعمال زشت وخصمانه ایران وایرانی وشیعه را زیر سوال می برند ودقیقا از وضع موجود نتیجه برعکس برای ما حاصل می شود !! این اقلیت خودسر چه کسانی هستند که هیچ قدرتی توان مقابله با آنها را ندارد ؟! چرا در برابر حرکت زننده شان در اشغال سفارت انگلیس که تنها حاصلش برای ایران ضرر بود برخورد جدی صورت نگرفت تا مجددا این کار غلط را مرتکب نشوند ؟ ! (3436114) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۹:۱۲:۲۴
اینهایی که به سفارت عربستان حمله کردن خواسته یا ناخواسته به عربستان کمک کردن. الان در بسیاری از رسانه های دنیا و خیلی از مقامات دنیا از جمله دبیرکل سازمان ملل، کاخ سفید، اتحادیه اروپا، سازمان عفو بین الملل به اعدام شیخ نمر اعتراض کردن. اونوقت یک عده با حمله به سفارت عربستان باعث میشن که عربستان بتونه توی این بهبوهه از زیر بار انتقاد خارج بشه و یک عده ایران رو محکوم کنن. (3437094) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۲۰:۳۳:۲۱
احسنت (3437326) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۴ ۰۸:۵۳:۱۰
متاسفم برای امثال شما که دین رافدای دیپلماسی کرده اید (3438695) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۴:۱۶:۳۳
کاملا باحرفت موافقم ولی یه چیزایی هم هست
وقتی دولت اونجاکه باید موضع بگیره نمیگیره مردم فکرمیکنن خودشون بایدبرن یه کاری کنن ومسلما رفتارهاشونم خشنتر میشه . مردمی که موضع گیری جدی ازطرف دولت علیه عربستان تو حادثه منا ندیدن خب الان که میرن دم سفارت خشنتررفتارمیکنن چون موضع گیری دیپلماسیرو جدی ندیدن !
بدترش اینجاست که وقتی دولت موضع میگیره موضعش درباره شیخ نمر وعلیه عربستان کنار موضعش درباره اوناییه که دیشب رفتن سفارت عربستانو گرفتن ومتاسفانه تواین موضع گیریها موضعگیریش درباره اونایی که رفتن سفارت گرفتن خیلی پررنگتروطولانیتر وباشدت وقاطعانه تربودتا موضعش علیه عربستان . همه اینا باعث خشم بیشترافرادی میشه که ازعربستان دل خوشی ندارن ومسلما تورفتارهای خشن بعدیشون موثرتره ورفتارهای بعدی خشنتر میشه .

دولت خودش موظفه ازسفارت خونه ها مراقبت کنه وبه پلیس دستورمیداده که زودترتو اون مکان حضورداشته باشن نه اینکه بخوابه ٫پلیس دیربره ٫نیروهاش کم برن وهمچین افتضاحی پیش بیاد . (3436039) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۴:۴۲:۱۶
شماها خیلی ساده هستید . دشمن دانا کدام است و دوست نادان کجاست ؟ اینها بسیار دانا هستند . اینها توجیه شده توسط کسانی هستند که هدفشان شکستن کمر دولت است تا افراد خودشان خود زمام امور را بدست بگیرند. به قول گفتنی "دیگی که برای من نمیجوشد بگذار سر سگ در ان بجوشد " شعر اینهاست . (3436149) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۶:۰۸:۲۸
از ٤٧ نفراعدام شده بيشترشان القاعده و داعشي و سني بودند و اين تاكتيك شيطانى عربستان بوده كه ايت الله مجاهد شهيد النمر را بهمراه تروريستها اعدام نموده و رسانه هاي ايران تمام اعدام شدگان را شيعي مينامند . و بايد توسط مقام عالي كشور اعلام شود هرگونه تعرض به سفارت و نمايندگيهاي كشور جرم محسوب ميشود ، مردم ايران ضمن محكوم كردن اعدام شهيد النمر توسط مقامهاي سعودي ، از رفتارهاى گروه هاى خود سر داخلى كه هزينه هاي سنگين بر كشور وارد كرده و ميكند خسته شده اند و انتظار دارند مقامات و مقام عالي كشور با اين خودسران بعضا آگاه و بعضى نا آگاه قاطعانه برخورد نمايند . (3436531) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۹:۰۸:۰۴
این آقای ایمانی هنوز دارد می گوید « این دلسوزان انقلاب» آخه ما چه جوری بگیم این دلسوزها و دلواپسها با اعمال و حرکات شان یا ناراضی درست می کنن یا انقلاب را منزوی می کنن یا بد نام می کنن و طلبکار هم هستند خسته شدیم. (3437078) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۲۱:۳۳:۳۶
بعد وقتی به این گونه افراد میگن بیسواد ناراحت میشن (3437485) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۴ ۰۰:۵۰:۲۱
این بیان حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) در تاریخ 2 فروردین 1368 است که «... امروز خدا ما را مسئول کرده است. نباید غفلت نمود. امروز با جمود و سکون باید مبارزه کرد و شور و حال حرکت انقلاب را پا برجا داشت. من باز می‌گویم همه مسئولان نظام ومردم ایران باید بدانند که غرب و شرق تا شما را از هویت اسلامی‌تان- به خیال خودشان- بیرون نبرند، آرام نخواهند نشست. نه از ارتباط با متجاوزان خشنود شوید و نه از قطع ارتباط با آنان رنجور، همیشه با بصیرت و با چشمانی باز به دشمنان خیره شوید و آنان را آرام نگذارید که اگر لحظه‌ای آرام گذارید، لحظه‌ای آرامتان نمی‌گذارند.» (3437969) (alef-13)
 
منصور
۱۳۹۴-۱۰-۱۴ ۱۱:۳۴:۰۲
جناب ایمانی لطفا از این اشخاص بعنوان نیروی انقلابی نام نبرید چون نیروی انقلابی تابع فرمایشات مقام رهبری میباشند و رهبری حتما با این جور اقدامات مخالفند (3439478) (alef-13)
 
ابوالحسن-ع
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۱:۵۵:۱۸
دوستی با مردم دانا نکوست دشمن دانا به از نادان دوست. (3435413) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۱:۵۶:۱۲
افراد حمله کننده از همان قماشی بودند که به سفارت انگلستان حمله کردند
تا کی ملت ایران باید تاوان این گونه ندانم کارای های افراد به اصطلاح خود سر را بدهد
نهادهای انتظامی باید پاسخگو باشند (3435419) (alef-13)
 
ايراني
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۱:۵۸:۰۰
واقعا اين چه منطقي كه هر وقت با كشوري مشكل پيدا مي كنيم يك عده مي ريزن سفارت طرف رو غارت مي كنند و به آتش مي كشند ؟ مگر اين كشور پليس و مامور امنيتي نداره كه سفارتخانه ها در قلب پايتخت جمهوري اسلامي ايران امنيت نداشته باشه ! (3435430) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۴ ۱۱:۲۸:۴۳
داره، ولی دولت صلاح دونسته که برای زنده کردن دوقطبی اعتدال - افراط و رأی آوردن در انتخابات بگذاره که معترضین وارد سفارت بشن. وگرنه هنگام بازگشائی سفارت انگلیس، نمی‌گذاشتند کسی از میدان فردوسی که بیش از یک کیلومتر با درب سفارت فاصله دارد پائین‌تر برود! (3439442) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۱:۵۸:۵۱
الان جای شاکی و متشاکی عوض شد. با این حرکت کوته فکرانه سعودیهای ...طرف مظلوم قضیه شدند. (3435433) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۵:۰۴:۲۳
اگر دستگاه دیپلماسی و شخص رئیس جمهور به وظیفشون عمل کنند این وقایع اتفاق نمیوفته (3436247) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۹:۱۸:۵۵
مثلا میخوان دستگاه دیپلماسی چکار کته؟ ظریف بره بزنه توی گوش وزیر خارجه عربستان؟ در دیپلماسی افکار عمومی اونی برنده است که رفتارهای انسانی تر و عقلانی تری داره. همینکه عربستان داره خودزنی میکنه نشون میده که دیپلماسی ایران موفق بوده. (3437116) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۲۳:۵۲:۲۹
میشه بفرمایید دولت به کدوم وظیفش عمل نکرده ما هم بدونیم؟!
نکنه این اغتشاشگرها وظیفه عمل نکرده ی دولت رو به انجام رسوندن!!
یعنی در بین این افراد یک نفر حتی یک نفر پیدا نمیشه به عقلش برسه که وظیفه حفاظت و تضمین امنیت این سفارتخانه ها و مکانهای امثال اون به عهده خود ماست بعد بیاییم خودمون با حمله و وحشیگری بزنیم بسوزونیم و با افتخار باهاش عکس سلفی بگیریم که هم با وحشیگری آبروی مردممون رو ببریم هم نظام و نیروهای امنیتیمون رو بی کفایت جلوه بدیم هم جای شاکی و متهم رو عوض کنیم هم باعث نادیده شدن ریختن خون مظلوم بشیم هم باعث تحمیل شدن عواقب بعدی این بی فکری و ندونم کاری به مردم و نظام بشیم....
بازم میتونستم دلیل بیارم ولی راستش میدونم اگه ده صفحه هم استدلال کنم دوستان شما راه خودشون رو میرن! (3437827) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۴ ۰۴:۱۴:۱۸
حمله به سفارت در دوره ریاست جمهوری سابق هم اتفاق افتاد یعنی هیچ ریس جمهوری به وظیفه اش عمل نکرد یا .... (3438181) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۹:۱۹:۵۲
افرادی که این کار رو کردن کارشون شبیه خیانت به کشور و کمک به عربستانه حتی اگه قصدشون برعکس بوده. (3437119) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۴ ۱۰:۴۸:۲۰
اگر این کارها رو نمی کردند باید منتظر حوادث بدتر از این بودند (3439221) (alef-3)
 
حسین
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۲:۰۱:۲۶
بنظر این حقیر این کار توسط دلسوزان و انقلابیون که از اعدام شیخ نمر عصبانی بوده اند وسفارت را اتش زده اند صحیح نمیباشد اگر انان انقلابی ودلسوز بودن خشم خود را کنترل وبرابرعرف اعتراض خود را اعلام میکردند نه اینکه برای این مردم با این ندانم کاری ها هزینه ایجادنمایند واقعا متاسفم (3435441) (alef-13)
 
پیمان
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۲:۰۵:۱۵
خیلی جالبه که این به اصطلاح دلسوزان نظام اجازه دارند که هر هزینه ای را برای کشور و مردم ایجاد کنند و واضح است که فقط پرداخت خسارت مالی به عربستان دهها میلیون تومان از جیب ملت و بیت المال اصلا برای نماینده مجلس اهمیتی ندارد و هزینه بین المللی و دیپلماتیک آن که میلیونها دلار است باز مهم نیست چون اینها دلسوز نظام هستند و مصمم هستند نگذارند مثل آدمهای با فرهنگ در دنیا دیده شویم (3435456) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۲:۰۵:۴۵
كاملا درسته (3435458) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۳:۵۹:۵۳
بابت این کار، دولت ایران باید از پول مردم به رژیم آل سعود غرامت بدهد.
راهکار مقابله با رژیم آل سعود، آتش زدن سفارت خانه و کنسولگری نیست. (3435981) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۵:۰۴:۴۷
پس چیه؟ (3436251) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۴ ۰۱:۵۵:۱۶
این روش بزدل‌ها و ترسوهاست. حمله به یک سفارت بی دفاع هیچ ارزش سیاسی و نظامی و غیره ندارد جز تاییدی بر این مدعا که ایرانیها تروریست و وحشی هستند. ما با دشمنانم در صورت لزوم باید مردانه بجنگیم، رو در رو و بدون رجز خوانی‌های پوچ و توخالی، قضیه کشتی امدادرسان و سرافکندگی آن را به این زودی فراموش کردید؟ دولت باید به پلیس دیپلماتیک دستور تیر کمر به پایین میداد تا برای یکبار و برای همیشه در این مملکت کسی جرات حمله وحشیانه و ریختن تو سفارت یک کشور دیگر را پیدا نکند. ما هنوز که هنوز داریم چوب اشغال سفارت آمریکا توسط یک گروه دانشجوی نادان را می‌خوریم. چرا عبرت نمی‌گیریم. (3438084) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۲:۰۵:۵۱
تحلیل بسیار خوبی است متشکریم آقای ایمانی (3435459) (alef-13)
 
mehdi
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۲:۰۵:۵۷
سلام، لطفا به این افراد نگید دلسوزان و انقلابیون... (3435460) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۶:۱۲:۱۲
آقای ایمانی اینا دلسوز نیستند شما هم دم انتخابات میخواهید خودی نشان بدهید یک جوری می‌گویید که نه سیخ بسوزه نه کباب. (3436548) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۴ ۰۸:۵۸:۴۶
به شما میگوییم دلسوز که امثال شما زمان جنگ پول کشوررابرداشتید وبردید ودر کنار غربیان همفکرتان خوش بودید (3438724) (alef-13)
 
آرام
۱۳۹۴-۱۰-۱۵ ۲۳:۱۶:۳۱
نخیر.شما لطف کن به همون افراد تندرو و بی منطق و یا تابع منطق وحشی گری بگو دلسوز و انقدر هم در مورد هر کسی که به امثال شما انتقاد میکنه نگو پول رو بردید و فلان کردید.فقط بدونین ضربه هایی که از امثال شماها تو این سالها خوردیم غیر قابل جبرانه.. (3446074) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۲:۱۱:۲۳
دیپلماسی انفعال را کجا می خواهید ادامه بدید؟ تا نفت بشه بشکه ای 2 دلار؟ (3435473) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۳:۴۶:۳۵
شما با 200 هزار بشکه تولید روزانه در قیمت نفت تعیین کننده نیستید برو بخواب (3435928) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۵:۳۸:۳۹
اونهم در تولید 50 میلیونی ! اینها توهم است (3436397) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۴ ۱۰:۴۹:۴۰
شما هم اگه 10 میلیون هم تولید بکنید عرضه ندارید قیمت نفت رو بالا ببرید (3439229) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۴:۱۸:۲۴
بنده ی خدا اینها میراث دیپلماسی کاغذ پاره ی شما است ،تحریم های همه جانبه اقتصادی و سیاسی یک سوم شدن ارزش پول ملی با وجود درآمد بالای نفتی و منزوی کردن ایران و راه انداختن جنگ سوریه علیه ایران به استهزا گرفتن رئیس جمهور مملکت در دانشگاه کلمبیا انفعال نبود؟سیاست علم است الفبای خود را دارد با داد و بیداد و هوچی گری و از این قبیل اعمال ضعیف سنگ روی سنگ بند نمیشود،من از ریاست قوه ی قضاییه و نیروی انتظامی در خواست میکنم یک بار برای همیشه برخورد قاطعانه با این افراد که دست خوارج نهروان را از پشت بسته اند داشته باشد (3436049) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۴:۲۲:۱۴
بايد ديپلماسي انفجار را شروع كنيم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (3436070) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۲۰:۵۷:۲۴
چی هست این دیپلماسی انفجار میشه کمی دربارش توضیح بدی با رسم نمودار؟ (3437393) (alef-3)
 
امیر
۱۳۹۴-۱۰-۱۴ ۰۹:۳۷:۱۲
دوست دیپلماسی انفجارت وقتی به کودکان ایرانی تجاوز شد کجا بود وقتی حاجیها رو کشتن کجا بود یعنی خون این بابا از چند صد هموطن رنگیتره ذره ای تعقل بد نیست (3438907) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۴:۴۹:۲۶
پس مشکل شما شیخ نمر نیست و قیمت نفت است؟ (3436185) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۲:۱۲:۴۲
در واکنش به شهادت مظلومانه شیخ نمر، دیشب جوانان انقلابی ایرانی، سفارت و کنسولگری عربستان در تهران و مشهد را تسخیر و به آتش کشیدند. این واکنش را باید در انفجار بغض فرو خفته ایرانیان بعد از دوسال دیپلماسی مبتنی بر لبخند و دست باز روحانی و ظریف در مقابل پدیده های زشتی چون تجاوز به نوجوانان ایرانی در حج عمره،فاجعه منا، کشتار یمن، اعدام شیخ نمر و داعش پروری سعودی ها تحلیل کرد. (3435478) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۴:۴۰:۲۹
خجالت بکش کدام بغض فرو خفته ؟ این حرکات دیوانه وار نشانه فهم یک ملت نیست! (3436133) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۴:۴۱:۵۰
بله الان دقیقا این دلسوزان انقلابی !!!!!! چهره ایران را در روابط دیپلماسی همان گونه نشان دادند که عربستان واسرائیل ودشمنان غربی ترسیم می کنند ! (3436143) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۴ ۱۰:۵۲:۲۳
چهره ایران با تصویب قطعنامه ای حقوق بشری که عربستان آن رو تنظیم کرد و دولت خواب بود به دنیا نشان داده شد. (3439242) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۵:۲۳:۳۵
جوانان بی عقل وابسته به گروهک های معلومالحال نه انقلابی که فقط میخواهند اشوب درست کنند واز اب گل الود ماهی بگیرند .چرا وقتی دونفر اعتراض میکنند از در دیوار پلیس ضد شورش مریریزد ولی اینطور مواقع خونه لالا (3436326) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۵:۳۹:۱۰
حالا خسارت سعودی‌ها را از جیب مبارک میدهید؟ (3436400) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۹:۱۷:۰۹
بله در تصاویرشان بغض کاملا مشخص است
همه در حال خنده و شادی... (3437114) (alef-3)
 
نفوذی را شناختم
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۲۱:۰۶:۰۴
عزیزم؛ شما نفوذی هستید. با استفاده از کلیدواژه های «بغض؛ مشت محکم؛ در صحنه؛ انتقام» دارید نفوذ می کنید تا:
1 ـ شهادت مظلومانۀ شیخ نمر در حاشیۀ خبر حمله به سفارت فراموش شود.
2 ـ جای شاکی و متشاکی عوض شود.
3 ـ چهرۀ کشور در عرصۀ بین المللی تخریب شود.
4 ـ عربستان بتواند ادعا کند که شیخ و پیشوای مروجان خشونت را اعدام کرده است.
. . .
از برادران سپاهی خواهشمندیم این نفوذی ها را هم که به جان آبروی اسلام و مسلمین افتاده اند، شناسایی و دستگیر کنند.
از صداوسیما تقاضا داریم یک برنامه هم دربارۀ نفوذ اجانب در پوشش حملۀ انقلابی به سفارتخانه ها بسازد.
از روزنامۀ کیهان استدعا می کنیم نیمۀ پنهان این نفوذی های دشمن شادکن را برملا سازد.
از برادر طائب درخواست می کنیم که به منبر بروند و نقاب از چهرۀ حملۀ نفوذی دشمن بردارد.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
از دولت اعتدالی میخواهیم که توجه داشته باشد که در عرصۀ دیپلماسی به جز موشک، به اهرم های دیگری هم برای فشار آوردن بر دشمن نیاز هست. لطفاً سر فرصت این اهرم ها را بیابید تا عربستان نتواند به دو جوان ما تعرض کند و محاکمه را کش دهد، حاجیان را در منا بکشد و گردن نگیرد، روحانی شیعه را اعدام کند و وقعی به ما ننهد، و قیمت نفت را تا میتواند کاهش دهد و ما در پرداخت حقوق کارمندان با مشکل مواجه شویم؛ و . . . موشک خوب است، اما گویا به اندازۀ کافی بازدارنده نیست.
.....................................................................
از الف تقاضا داریم پیام ما را انعکس دهد، وگرنه صدای ما به این برادران گرانقدر نمیرسد.
خلاصه ما تقاضا زیاد داریم. (3437422) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۴ ۰۹:۴۹:۳۴
این بغض فرو خفته ی شماکه آزاد شد به نفع اسراییل و عربستان شد کسی که بغصش را فرو نتواند خورد تا به وقتش خود را انقلابی معرفی نکند (3438956) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۴ ۱۱:۳۰:۲۱
اشتباه نکن. نیروی انتظامی در اختیار دولت است، و از سال 1392 فرماندهی آن به طور مستقیم در اختیار وزیر کشور قرار گرفته. بنابراین دولت اجازه داده که این اتفاق بیافته، و بدشان هم نمی‌آید که از این اتفاق کاسبی کند تا با ژست مخالفت با افراطیون سبد ضعیف رأی‌اش را ارتقاء بدهد. (3439449) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۴ ۱۱:۴۳:۳۴
اگر دولت بموقع خودش با اغتشاشگران در سخنرانی ها، بهم زنندگان کنسرت ها و.. برخورد می کرد امروز چنین وضعی نداشتیم. اگر دولت نیم تواند کارش را انجام بدهد برود کنار و کنترل اوضاع را بدهد به جوانان انقلابی و رهبرشان. (3439528) (alef-13)
 
مهدي
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۲:۱۳:۳۳
آيا واقعا مي‌شه به اينها گفت دلسوزان نظام. چرا هميشه شما اصرار داريد هر خرابكاري را به اسم دلسوزان انقلاب و نظام معرفي كنيد. عقل و منطق هم خوب چيزيه. اگر اينجوري باشه كه نمي‌تونيم با كسي تعامل كنيم كه. واقعا كه . (3435481) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۲:۱۴:۵۸
خیلی جالبه که از این معدود آدمای بی عقل به عنوان دلسوز و انقلابی یاد میکنید!!!جای تاسف داره که برای اینکه انتقادتون بهشون بر نخوره با این لفظ ازشون اسم می برید.اینها دقیقا خائن به منافع کشور و ملت هستن،نه دلسوز و انقلابی.هنوز مدت زیادی از واقعه سفارت انگلیس نگذشته اما باز هم یه بی تجربگی دیگه!!!منتظر عذرخواهی رسمی ایران از دولت عربستان باشیم بابت این کار (3435486) (alef-13)
 
احمد
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۲:۱۶:۰۴
اقدام این دل سوزان و انقلابیون؟؟؟؟ اینا اگه دلسوز بودن کاری نمیکردن که همیشه ایران زیر سوال باشه. همیشه به چشم تروریست نگاهمون کنن. دلسوز نیستن. متاسفانه نمیتونن درک کنن کی باید چه کاری انجام داد (3435490) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۲:۱۷:۱۵
به سلامتی تا چند وقت دیگه همه کشورها به دلیل نا امنی در ایران سفارتهای خودشان را جمع میکنند بعد میفهمیم که دیپلماسی با تندروی چه فرقی خواهد داشت تر وخشک با هم میسوزند (3435497) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۴ ۰۱:۰۴:۰۲
اتفاقا این خودسر ها از این چیزی که شما میگویید خوشحال خواهند شد چون هدف آنها وارد کردن دولت در بحران آن هم پس از موفقیت در برجام است . شیخ نمر بهانه (3438011) (alef-13)
 
ناشناس
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۲:۱۸:۰۴
بسیار منطقی صحبت کردند (3435502) (alef-13)
 
dovoud
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۲:۲۰:۲۴
واقعا تاسف اوره جالب اینجاست که نیروی انتظامی در این جور مواقع کجای کار قرار دارد ؟ و اینکه یک نفر واقع نیست جلوی این بی قانونی هایی که در عرصه دیپلماسی زیانهای بسیاری را به کشور وارد می کنه بگیره . انگار برای این عده خاص همه چیز در این کشور آزاده هرکاری هم بخوان می کنن جالبه سفارت یک کشور دیگه رو آتیش می زنن این واقعا فاجعه است (3435513) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۴:۴۵:۱۱
نه نیروی انتظامی ونه دولت هیچکدام یارای مقابله با این جماعت هر هری را ندارد اینها آبشخورشان همان اسرائیل و وهابیت است وگرنه زبان آنها را بر ما دراز نمی کردند . (3436165) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۴ ۱۱:۳۱:۵۴
فرماندهی نیروی انتظامی از 2 سال پیش به طور مستقیم در اختیار وزیر کشور است، و اگر برخوردی صورت نگرفته یعنی دولت نمی‌خواسته جلوی این‌ها را بگیرد. و البته کاسبی‌شان در این حملات است. (3439460) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۲:۲۱:۲۱
شهيد نمر طرفدار مبارزه بدون خشونت بود حركت خشن و غلط حمله به سفارت فقط كمك به تبليغات دروغ ال سعود مبني بر خشونت أميز بودن مبارزه به حق شيخ نمر و ياران است (3435516) (alef-13)
 
محسن
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۲:۲۴:۵۰
واقعا جای تاسف داره..اینها نه بسیجی هستن و نه ایرانی.اینها خاءن به کشور هستن.دنبال هرج و مرج و نابودی ایران هستن.شیعه صبوره با فکر و منطق عمل می کنه.. (3435535) (alef-13)
 
همشیره
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۷:۲۱:۰۵
در ایرانی بودنشان شک نکنید از خارج که نیومدن. (3436765) (alef-3)
 
امیر
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۲:۲۵:۳۰
معترضان بازداشتی باید به اشد مجازات برسند (3435539) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۴:۴۶:۱۵
وبه مردم معرفی شوند تا کی این بی عقلها با ندانم کاریشان به این مملکت ضربه بزنند ؟ (3436169) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۲:۲۷:۱۵
یک واکنش مثبت دولت روحانی در مقابل عربستان را نام ببرید ؟ ( 20 نمره ) (3435550) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۴:۴۶:۱۷
شما هم یک واکنش از احمدی نژاد بگو که نتیجه مثبتی برای ملت داشته باشه (3436170) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۴ ۰۹:۰۲:۲۱
حداقل در زمان احمدی نژاد حاجی ایرانی با ابرو میرفت حج الان همه چیزمان زیر سؤال رفته (3438732) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۴ ۱۰:۵۵:۱۱
احمدی نژاد بود جرات نداشتند چپ به ما نگاه کنند،اما از وقتی که این دولت آمد هر چند وقت یک بار یه بلایی سرمون می آورند (3439261) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۴:۵۸:۳۰
فرض کنیم دولت روحانی در این مورد نمره صفر گرفت.

میشود شما فقط یک مورد از نتایج مثبت اقدام چنین گروههایی و یا همایانشان را نام ببرید؟ (3436229) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۹:۴۷:۳۴
حتي واكنش سكوت دولت روحاني هم مورد تاييد اكثريت ايران است (3437197) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۴ ۱۰:۵۵:۵۴
منظورت حادثه ی منا است!!!!!! (3439264) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۴ ۱۱:۰۰:۳۰
واقعا جای تاسف داره از بعضی اظهار نظرها که گویی حق عربستان در این قضیه پایمال شد،سعودی ها چه کاری می بایست تو این دو سال می کردند و با ما نکردند؟هی سکوت،هی منتظر دولت بی تدبیر بمانیم که چی بشه؟ (3439293) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۲۲:۲۴:۲۰
دخالت نکردن در یمن که گذاشته عربستان در باتلاق فرو بره! (3437614) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۲:۲۷:۳۲
تا کی مردم باید تاوان عده ای خودسر را بدهند؟ (3435551) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۴ ۱۱:۳۲:۲۱
تا وقتی دولت بخواهد با ژست مقابله با افراط برای خودش رأی کسب کند. (3439464) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۵ ۱۷:۵۹:۴۱
مگر الگو حضرت علی نیست کجا حضرت علی ظلم بعض و ....را با آتش زدن و اشغال نشان داد (3445414) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۲:۳۵:۴۵
الان هر خارجی که تصویر افرادی رو که از فنس 10 متری بالا برند رو می بینه می گن اینها وحشی اند!! بعد می خواهید گردشگر بیاد ایران ؟!! اینها توتئه های سازمان یافته یک عده برای رسیدن به هرج و مرج و در نهایت جنگی که اینها علاقه دارند! (3435595) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۲:۳۹:۱۲
آقای اصولگرا، قبل از اینکه کسی وارد سفارتخانه شود آتش سوزی در داخل سفارتخانه روی داد. آتش سوزی توسط کارکنان سفارتخانه ایجاد شد. حال چه عمدی چه سهوی. بیخود هی جو ندهید. (3435611) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۳:۵۳:۵۹
شما اونجا بودي؟ توهم هم خوب چيزيه! (3435962) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۵:۰۵:۴۲
اره من اونجا بودم.... (3436253) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۸:۳۸:۵۸
اونایی هم که کوکتل مولوتف پرتاب میکردند کارکنان سفارتخانه بودند لابد! (3436995) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۴:۱۰:۰۳
روی این موضوع کار کنین لطفا (3436014) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۴:۴۱:۱۱
فیلم ککتل ملتوف پراکنی شما در اینترنت موجوده دروغ نگو پسر جان (3436135) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۴:۴۲:۱۵
داخل سفارت الکی خودشون را میخواستن اتش بزنن بندازن گردن شما؟ اخ دلم کباب شد برای مظلومیت شما خودسرها (3436148) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۵:۴۷:۰۶
بالاخره وارد سفارت شدن را که قبول داری؟ یا اونم خود سفارتی‌ها بودن؟ (3436431) (alef-3)
 
م م
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۲:۴۳:۳۵
هرچند اعتراض حق مردم می باشد ولی این رفتار بهیچ عنوان شایسته مردم شریف ایران نیست.چطور انتظار دارید به حجاج ایرانی احترام بگذارند در حالیکه با نظارت نیروی انتظامی این اتفاق می افتد. (3435639) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۳:۲۷:۵۵
اینهمه تجهیزات و ماشین آب پاش پلیس ضد شورش که هرروز تو تلویزیون نشون میدن پس کی قراره استفاده بشه،با یه ماشین اب پاش در عرض یه ربع میشد ماجرارو جمعش کرد (3435828) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۴:۴۹:۱۶
ابا مگه کسی جرات مقابله با این جماعت تند رو سازمان یافته رو داره ؟ (3436184) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۵:۰۷:۰۰
پس کی قراره استفاده بشه!؟ (3436262) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۲۳:۰۷:۴۷
نمیدونی؟ (3437731) (alef-3)
 
lمجید
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۲:۴۶:۴۶
کاملا موافقم با این کار اشتباه خودمان باعث کمک به آنها در افکار عمومی جهان شدیم سوژه به دست رسانه ها دادیم تا به جای پرداختن به اصل موضوع تصاویر به آتش کشیدن سفارت را نشان دهند مظلوم نمایی کنند و ما را خشن وبی منطق جلوه دهند چرا کسانی که این کار را کردند یکم فکر نمی کنند. (3435652) (alef-3)
 
ابوالحسن-ع
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۳:۲۴:۰۵
مگر قرارنبوده بعد برجام هم ملت و هم دولت ونیروهای دفاعی کارنکنیم که سوژه به دست دشمن ندهیم پس این حرکات حمله به سفارت در راستای منافع ملی کشوراست،که دوستان دشمن خوشحال کن انجام داده اند. (3435806) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۲:۴۶:۵۷
چهره معترض با آتش زدن سفارتخانه و تصرف سفارتخانه منافات داره....
همان چهره خشن درست تر می باشد !!!! (3435653) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۲:۵۴:۰۵
ولي نويسنده محترم اصلا اشاره نكرده اند كه كليد اين بروز خشم را كه فعلا سفارتخانه و بعدا جان آل سعود را به آتش مي كشد خود آل سعود در سالهاي پيش با مست كردن سفيرشان و زير گرفتن يكي از عزيزان هموطن ما و بعد با تعدي به دو نوجوان زائر در كشور خوشان و بعدش با ايجاد سانحه سازي داخل كعبه و سقوط جرثقيل و بعدش در كاناليزخ كردن و چيدن برنامه دقيق براي كشتن ده ها زائرمان وساير كشورها معترض به سياستهاش در منا زده است
حالا بماند اينهمه هزينه اي كه براي به اغتشاش كشيدن ساير كشورهاي اسلامي مي كند حالا بماند حمايت از تروريستهاي داعشي و طالبان و بكو حرام و ..حالا بماند همكاري و همدستي اش با صهيونيستها و آمريكا حال بماند .. (3435679) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۴:۵۰:۴۳
هیچ کدام ادعاهای شما منطقی نیست . (3436194) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۹:۳۰:۱۷
آیا وقتی که عربستان کارهای احمقانه انجام میده و به خودش ضربه میزنه ما هم باید کارهای احمقانه کنیم و به خودمون ضربه بزنیم؟ (3437150) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۲۱:۲۱:۲۵
شک نکن که آل سعود بدترین است. من او را چنان دشمنی می توانم که تو تصورش را نمی کنی. و به لحاظ امنیتی صلاح نیست بنویسم.
اسراعیل به آمریکا نگفت به ایران حمله کن با هزینه من.
ولی آل سعود از آمریکا خواست با هزینه آنها به ایران حمله کنند.
اما سفارت آنها تحت حمایت و مواظبت ما است. مسئول امنیت آنها با ما است. لذا از دو حالت خارج نیست.
1- نیروی انتظامی ما نتوانسته امنیت آنها را حفظ کند. که اولا ضعف ما است ونشان م دهد به دنیا که در ایران امنیت نیست.
2- دولت یا حکومت خواسته که به آنجا حمله شود که این یعنی اعلان جنگ.
آخر شما چهار تا آدم نادان تا کی باید برای این کشو هزینه درست کنید.؟ تا کی باید با شعارهای احمقانه هر روز برای این کشور و دولت مسئله درست کنید.
والاه قسم اگر دو تا از شما ها را اعدام می کردند به جرم محارب با خدا که واقعا هستید. کشور امنیت می یافت و این بساط خودسرانه پایان می یافت.
برو معنی محارب با خدا را بخوان ببین مصدادقش شما هستید یا نه که هر دفعه به سفارتخانه ها یا سخنرانیها حمله می کنید. (3437450) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۲:۵۹:۲۳
بامزه است که اخبار تلویزیون یک کلمه از حمله به سفارت عربستان نمیگه!!!! (3435704) (alef-3)
 
ALI
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۳:۱۹:۵۲
تلويزيون معمولاً اخبار روز را 2 سه روز بعد از آن مخابره مي كند (3435787) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۵:۵۵:۱۰
شما هنوز منبع اخبارت صدا و سیماست؟!!! (3436469) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۳:۰۱:۲۹
این رفتارها محکوم هستند و جز ضرر هیچ منفعتی نداشته اند فقط چهره کشور را خشن نشان می دهند (3435718) (alef-3)
 
علی
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۳:۰۱:۵۲
بنده هم با مطالب نگارنده موافقم لیکن این افراد را نباید دلسوزان نظام و انقلابیون نامید. این افراد تنها دلسوز تفکرات متحجرانه خود هستند و بدون هیچ آینده نگری دست به عمل میزنند. باید با این افراد برخورد قاطع و قانونی کرد و و مجبور به پرداخت خسارت کرد. مگر همین اقدام در مورد سفارت انگلیس باعث اثراتی نشد که گریبانگیر مردم شد و غرامت آن باید از جیب دارا و ندار این مملکت خارج بشود. سوال اینجاست که اگر این افراد اهل دین و دیانت هستند چرا باعث خسارتی میشوند که جبران آن باید از جیب من نوعی داده شود؟ اینگونه افراد را در خوشبینانه ترین حالت باید دوست نادان این ملت و نظام دانست که متاسفانه از دشمن دانا هم خطرناکترند. مماشات با این گونه افراد باعث تکرار این اعمال زشت میگردد. (3435721) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۴:۵۲:۳۱
عزیز جان به خدا اینها مامور اسرائیلند چون حرکات آنها همیشه برای ما ضرر داشته وبرای اسرائیل منفعت . (3436204) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۹:۳۱:۴۱
احتمال اینکه اسراییل و عربستان این وسط در انجام این حرکتها بصورت غیرمستقیم نقش داشته باشن کم نیست. (3437152) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۳:۰۴:۴۹
جناب سردار ساجدی نیا ؟ واقعا برای شما قابل پیش بینی نبود که بعد از شهادت شیخ نمر مردم برای خالی کردن خشم خودشون به سفارت عربستان حمله میکنند که فرموده اید متاسفانه عوامل خودسر این اتفاقات رو رقم زدن؟یعنی می خوام بدونم شما نباید قبل از حضور عوامل خودسر در محل با تمام قدرت حضور میداشتید که بهونه دست سعودی های سفاک برای مظلوم نمایی و دست پیش گرفتن ندید؟متاسفانه سوء مدیریت نیروی انتظامی در این اتفاق به شدت به چشم اومد . یادم نمیره وقتی 4 تا جوان یه کلیپ تو پشت بوم خونه شون درست کرده بودن و تو فضای مجازی پخش کردن شخص شما با افتخار از دستگیری اونها در عرض 4 ساعت خبر دادید.کاش همیشه و در مسایلی که با آبرو و اعتبار یک کشور سر و کار داره این قدر سرعت عمل داشتید. (3435732) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۵:۵۲:۴۸
با همه حرفات موافقم جز اینکه به اینها میگی‌ مردم. مردم اصلا کاری به شیخ نمر ندارند (3436454) (alef-3)
 
ابوالحسن-ع
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۳:۰۸:۵۹
جناب آقای ناصر ایمانی عزیز با سلام
این دوستان نادان نه جز(((انقلابیون و دلسوزان نظام که نتوانستند خشم خودشان را در این حصوص کنترل کنند ))) نیستند که شما می فرمایید بلکه نیرو خودسری هستند که نظام ومردم باید هزینه کارشان راپرداخت نمایید. (3435743) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۳:۱۳:۲۰
دلسوز و انقلابي!!! كشور ما بيشترين صدمه رو از اين افراد بي قانون و اراذل و اوباش ميخورد. اگر جناب نويسنده كه از اين افراد به عنوان دلسوز ياد مي كنند از ديروز سر تيتر اخبار رو در تمامي خبرگزاري خاي دنيا دنبال مي كردند مي فهميدند كه با هجمه قابل قبولي همه بر عليه عربستان براي اعدام شيخ نمر صحبت مي كردند و از زماني كه اين دوستان بي قانون ( يا دلسوز و انقلابي از نظر نويسنده) به اين اقدام ابلهانه دست زدند همه جا تيتر خبر ها به سمت عدم امنيت در ايران براي اتباع خارجي عوض شد. اين نه به شيخ نمر كمكي كرد نه به ايران. انسان بي فانون هيچ وقت تاكيد مي كنم هيچ وقت دلسوز نيست! بيدار شويم! (3435755) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۳:۱۸:۲۹
رفتار غلط این معترضان سود که نداشت فقط و فقط دارای ضرر بود، فردا روز عربستان به همین بهانه سرکوب شیعیان درون عربستان را شدت می دهد، بحرین بدنبالش و بقیه کشورهای تحت فرمان عربستان به همین روال، مظلوم نمایی عربستان بواسطه این حمله که از صبح امروز بصورت فراگیر در رسانه های جهان آغاز شده و در پشت این هیاهو رسانه ای سرکوب و دستگیری شیعیان صوورت میگیرد، برادر عزیز معترض به سود شما امید نیست شر مرسان.
من از ضررهای متوجه به کشور خودمون سخن نگفتم و تازه این شر بدتر از تصرف سفارت انگلستان به طرف ما در حرکت است (3435779) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۳:۲۲:۴۶
امام راحل (ره) در تاریخ دوازدهم مرداد ۶۶ طی پیامی به مناسبت شهادت ۴۰۰ تن از زائران ایرانی در مكه مكرمه به دست جلادان وهابی آل سعود فرمودند: «اگر می‌خواستیم ثابت كنیم كه كلیدداران كنونی كعبه لیاقت میزبانی سربازان و میهمانان خدا را ندارند و جز تامین آمریكا و اسرائیل و تقدیم منافع كشورشان به آنان كاری از دستشان برنمی‌آید، به این خوبی نمی‌توانستیم بیان كنیم. اگر می‌خواستیم به دنیا ثابت كنیم كه حكومت آل سعود، این وهابی‌های پست بی‌خبر از خدا بسان خنجرند كه همیشه از پشت در قلب مسلمانان فرو رفته‌اند، به این اندازه كه كارگزاران ناشی و بی‌اراده حاكمیت سعودی در این قساوت و بی‌رحمی عمل كرده‌اند، موفق نمی‌شدیم. حقاً كه این وارثان ابی‌سفیان و ابی‌لهب و این رهروان راه یزید، روی آنان و اسلاف خویش را سفید كرده‌اند.» (3435801) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۴:۵۵:۵۱
بله علی آقا اما حالا این خود سرها درست برعکس خواست ونظر امام راحل عمل کردند . (3436220) (alef-3)
 
ali
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۳:۲۵:۵۹
باید تک تک این افراد تحویل مراجع قانونی داده و به مجازات این عملکرد خودسرانه خود برسند در حقیقت حرکت این افراد اعلام جنگ به کشور عربستان بوده که مطمئنا مردم ایران موافق این رویه نیستند....در مورد صدا و سیما هم که حرف نزنیم خیلی بهتره (3435811) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۲۳:۱۰:۳۶
حکم ضاربان مطهری را شنیدی؟ حکم اینها همان است اگر حکمی باشد. (3437745) (alef-13)
 
ب.ب.ب
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۳:۳۰:۰۲
مطمئنا برنده اصلی آتش زدن در سفارت عربستان، اسرائیل و عذبستان هستند.با این کارشان حمله به سفارت عربستان در صدر اخبار جهان قرار گرفت و اعدام شیخ نمر تحت الشعاع قرار گرفت.عربستان به خواسته اش رسید و اسرائیل هم جهت شکاف بین مسلمانان موفق شد.احتمال وجود عوامل نفوذی اسرائیل و عربستان در این اتفاق باید جدی بررسی شود تا به نقش و تاثیر نفوذ که از تاکیدات مقام معظم رهبری است پی برده شود.این اتفاق هیچ امتیازی برای ایران ندارد و همه اش خسارت است. خواسته یا ناخواسته این بار هم عده ای آب به آسیاب دشمن ریختند. امان از جهالت برخی که ملعبه عوامل نفوذی دشمن می شوند و خدمت بزرگی به دشمنان می کنند. (3435836) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۳:۳۴:۰۳
امان از دوستی خاله خرسه که این مملکت رو بیچاره کرده حالا مسئولین به جای اینکه از عربستان طلب کار باشند باید برند از اونها عذر خواهی هم بکنند به خاطر رفتار یکسری ادم که خشم شون بر عقل شون غلبه کرده بود و باعث سوختن چنین فرصت های مناسبی می شوند (3435866) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۳:۳۴:۲۴
دلسوزان؟ اگر دشمن بودند، چه کاری بهتر از این بر علیه منافع ملی و کمک به دشمن می توانستند انجام دهند؟ (3435869) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۳:۳۶:۰۷
وقتي پول خسارتش را از جيب ملت بدهند چه اشكالي داره ؟ اينها تا اعمال قانون نشوند مملكت همين وضع را دارد. دست به هر عملي مي زنند و تاوانش را كل ملت بايد بدهند (3435878) (alef-13)
 
علي
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۳:۳۹:۳۷
با با اين عوامل نابخرد را جمع كنيد. حاميان پشت پرده آنها را قانع كنيد.
بايد با اينها برخورد جدي شود. دو تاشان را اعدام كنيد قاعله براي هميشه تمام مي شود.
من طراح حمله به چماقدارن قوچان در زمان انقلاب هستم كه به راهپيمايان با شعار جاويد شاه حمله مي كردند.
وقتي شاه دوستان سير كتك خوردند براي هميشه حملاتشان به راهپيمايي هاي انقلابيون و موضوع شاه دوستي تمام شد.

اين بساط را جمع كنيد. اختيار سياست خارجي و امنيت ملي را از دست چهار تا نادان خارج كنيد.
اگر فردا كشور دچار يك جنك بيخود شد كي جواب مي دهد؟ چهار تا جاهل.
واقعا اين طوري مي شود كشور اداره كرد.؟ تا كي؟ (3435901) (alef-13)
 
اراکی
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۳:۴۹:۴۲
وقتی دولتها اقدام موثری نمی کنند طبیعی است برخی مردم خودسرانه یا غیر خودسرانه و از سر عواطف یا مسوولیت خود دست به کار می شوند.. وشاید اعمال ناصواب رخ دهد... ریشه به کم کاری دولت یا عدم اطلاع رسانی به مردم بر می گردد... (3435946) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۵:۰۲:۲۵
نفوذی های اسرائیل وآل سعود تیر خلاص را به حامیان شیخ نمر زدند !وصدا سیما طبق معمول در برابر شان مهر سکوت بر لب دارد ! (3436241) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۶:۲۰:۴۹
آخه یه دولت در روز اول بعد از حادثه بجز احضار سفیر یا کاردار سفارت اون کشور و محکوم کردن حادثه توسط وزارت خارجه و مسوولین چه کاری می تونه بکنه؟؟؟
تمام این کارها دیروز انجام شد
این دلیل شما فقط فرافکنیه!!!!!!! (3436581) (alef-3)
 
ابوالحسن-ع
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۶:۴۶:۲۵
آقای /خانم اراکی با سلام
انشاالله که مزاح می فرمایید در غیر این صورت شما هیچ توجه به امینت ملی و منافع ملی ملت ندارید و از سر احساسات تصمیمی خواهید گرفت که ملت هزینه آن را باید پرداخت کند. (3436671) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۷:۲۵:۱۴
سال همدلی و همزبانی.است.اخوی. (3436776) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۸:۱۸:۱۴
نمیدانم ایشان باچه توجیهی تاکید دارند با دلسوز و انقلابی خواندن این افراد خودسر وطن فروش, از بار تقصیرشان بکاهند (3436933) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۳:۵۶:۲۲
امان از دست تندروهای بی عقل که راه خوارج را می روند. آتش زدن سفارت یک کشور یعنی آتش زدن توریست. آیا مصوبه مجلس آمریکا در لغو روادید افراد سفر کننده به ایران نقض برجام بود یا این حرکت افراد خودسر منفور در جامعه. (3435968) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۴:۱۷:۲۳
دقیقا نیروی انتظامی چه کار میکنه ؟ کارش فقط گشت ارشاد ؟؟؟ (3436044) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۴:۱۷:۴۸
خوب اساسا پلیس ایران برای برخورد با اعتراضهای مسالمت آمیزه و کاری به اعتراض های خشونت آمیز نداره (3436045) (alef-3)
 
Nima
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۴:۱۹:۱۷
آقایان مگر حضرت آقا نفرمودند که با حمله به سفارت بریتانیا مخالف هستند? مگر نفرمودند خشم و احساسات رو در جائی که نیاز هست خارج کنین؟؟

این یعنی کار قانونی انجام بدین...بهانه ندین
چرا این کار رو کردن؟میدونین چه بهانه ای میدیم دست دشمن با این کار؟

از اول انقلاب با حمله به سفارت های امریکا , بریتانیا و حالا عربستان چه سودی شیعه, نظام و کشور کرده؟ (3436052) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۴:۲۰:۲۹
به خاطر اينجور حرکاته که به ما ميگن جهان سوم (3436059) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۲۱:۴۱:۳۱
راست میگن. (3437509) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۴ ۰۸:۴۸:۳۸
اوني که به ما گفته جهان سوم احتمالا تا 3 بيشتر بلد نبود بشماره (3438676) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۴ ۱۱:۰۶:۰۶
بدتر از این کارها رو تو کشورهای جهان اول انجام می دهند (3439327) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۴:۳۳:۵۲
خیلی هم کار خوبی کردند، این کار رو باید فروردین ماه می کردند ! (3436110) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۹:۱۵:۱۲
خوب اینا به اون داستان اعتراضی نداشتن! (3437107) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۹:۳۵:۲۰
اونوقت این کار چه سودی برای ما داره جز اینکه چهره خشن از ما در جهان نشون بده؟ و چه ضرری برای عربستان داره جز اینکه عربستان رو چهره برحق نشون بده؟ (3437162) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۴:۳۶:۰۳
خیلی خوشحالم که چهره واقعی خودتان را نشان می دهید (3436120) (alef-3)
 
نقوی
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۴:۳۹:۵۲
حرفم نشیده نمیشه، ولی..

وقتی پس از انتخابات سال 88 آن اتفاقات افتاد و هزینه های بسیار زیادی به کشور تحمیل شد و پس از آنکه همه فهمیدند ادعای تقلب در انتخابات، هیچ دلیل عقلایی نداشت و ادعاکنندگان هم خود واقف بر این مسئله بودند؛ پس از این ها، وقتی می گفتیم آقای موسوی باعث و بانی این هزینه ها و عقب افتادن کشور و ریخته شدن خون ها و ... بود؛ عده ای ژست می گرفتند که نه؛ اصلا مسئله انتخابات و تقلب و اینها نبود؛ مشکلات و بی عدالتی ها و ظلم ها و فسادی که در طول سالهای قبل در کشور بود، باعث به وجود آمدن چنین هیجانی در ملت شد و این اتفاقات افتاد؛ یعنی اگر مسئله تقلب را هم قلم بگیریم، باز هزار و یک دلیل می تراشیدند برای آن اتفاقات و آشوبها و مسجدآتش زدن ها و ... و به زبان علمی تر، فرآیند اجتماعی این داستان را مهم تر از ادعای تقلب می دانستند؛ چنین نگاهی البته تا حدودی درست و بیشتر از آن غلط است؛ فعلا بحث آن نیست؛ اما با پذیرفتن این نگاه این دوستان؛ می توان چنین نگاهی را به حوادث دیشب تهران و مشهد نیز داشت؛ حوادثی که البته بنده به دلایل بسیار که جای آن نیست؛ آن را با ماجرای سفارت بریتانیا متفاوت می دانم و غیر قابل مقایسه؛
می توان ماجرای دیشب را اینگونه دید که پس از سالها ظلم و وحشی گری دولت سعودی در مسائل مختلف و حمایت آشکار از تروریست ها و صهیونیست ها و ... و ظلم هایی که به ملت ایران روا داشتند و به خصوص در سالهای اخیر، با پررنگ شدن نقش خباثت آمیز و وحشی گرانه آنان در حمایت از داعش و جنگ با یمن و همین طور اتفاقات مهم اخیر مثل ماجرای نوجوان های ایرانی و فاجعه منا که همه بر مقصر بودن دولت سعودی و حتی تعمدش در آن حادثه واقفند و همین طور فشار سالهای اخیر سعدیها بر شیعیان عربستان و موارد بسیار دیگر نظیر بی ادبی ها و گستاخی های بی حد مسئولان عربستان در قبال مسئولان و نظام ایران و ماجرای پایین آوردن قیمت نفت و ... ، نفرت بسیار شدیدی نسبت به این رژیم در دل فرد فرد ایرانیان؛ ( خواه شیعه و حتی سنی و حتی ملی گرایان ضد عرب) به وجود آورد. نفرت و انزجاری که با اعدام شیخ مظلوم و یارانش، به آخرین حد خود رسید.
اما این تنها نبود؛ در کنار همه این ظلم ها و خباثت ها، دیپلماسی خنده دولت تدبیر و امید در قبال این جنایات و انفعال و خوش بینی دیپلمات ها و دولتمردان ما تا جایی که حتی به خاطر تیتری درباره مرگ پادشاه این رژیم نجس، روزنامه ای در ایران دادگاهی هم بشود و پیام تسلیت هم برایش صادر شود و ...؛ باعث شد تا طیفی از جوانان و متدینین انقلابی که رئیس جمهور علاقه دارد از آن ها به عنوان افراطی یاد کند، آن همه کینه و نفرت از این رژیم و اعمال بسیار شنیع و وقاحت آمیزش راببینند و خشمگین شوند و از طرفی سستی و ضعف دستگاه دیپلماسی مان در قبال این همه جنایت را هم ببینند و در این شرایط بشود آنچه که شد. یعنی اقدامی که هم هزینه هایی را بر کشور تحمیل کرده و به زعم من، البته دستاوردهایی هم داشته است؛ هر چند شاید هزینه ها بیشتر بوده از دستاوردها؛ دستاوردهایی نظیر امید دادن به "مردم" مستضعف و مظلوم سرتاسر جهان و جهان اسلام که ملت ایران هنوز بر ضد مستکبران و ظالمان جهان فریاد می زند ( مردم و نخبگان حق طلب؛ نه سیاستمداران؛ چرا که به گفته امام خامنه ای، امیدی به سیاست مداران نیست؛) و ظلم را بر نمی تابد؛ ( هر چند شاید بگویید با این کار، رسانه ها خبر شهادت شیخ را به حاشیه بردند؛ اما کسانی که در جبهه مقاومت و حق طلبی در جهان هستند؛ گوششان به چنان رسانه هایی نیست و حق را خواهند فهمید و سایر مردمان جهان هم که تحت تاثیر رسانه های نظام سرمایه داری هستند؛ تا پیش از این هم دید جالبی نسبت به ایران و ایرانی نداشته اند که بخواهد خراب شود؛ ایرانی که رسانه های غربی در ذهن جهانیان ساخته اند، بیابانی نا امن پر از تروریست است؛) و یا اینکه عمق و شدت فاجعه را به جهانیان معرفی می کند؛ بالاخره به هر کس بگویی سفارت عربستان را آتش زده اند؛ اول با خود نمی گوید که عجب کار بدی کردند؛ خودمان را نگاه نکنیم که از ماجرا کاملا خبر داریم؛ کسی که آن سوی دنیاست؛ اول کار می پرسد خب چرا این کار را کردند؟ مگر چه اتفاق مهمی افتاده بود؟ مگر چه ظلمی شده بود که سفارت آتش زدند و مثلا به یک اعتراض مسالمت آمیز اکتفا نکردند و این طور اگر ماجرا را بخواند، شاید حتی حق بدهد و ...
خلاصه، سرتان درد نیاید، اگر اتفاقات 88 را تنها به موسوی نسبت نمی دهید و احمدی نژاد را در طول هشت سال مسبب آن اتفاقات می دانید؛ اینجا هم بی تدبیری دولت و دکتر همیشه خندان دیپلماسی را هم ببینید در آتش زدن سفارت عربستان؛ چرا که مثلا اگر قبل از اینها اقدام متناسبی صورت می گرفت، کار به این جاها نمی کشید ....؛
و اینکه امیدتان به خدا باشد؛ فقط محاسبات مادی را نبینید در نفع و ضرر این کار؛ هر چند خودم هم موافق نیستم با آتش زدن و ..؛ اما اینکه فقط ضررها را ببینیم و نیت های بعضا پاک و دستاوردهای دیگر مثبتش را نبینیم، بی انصافی و حتی شاید پدرسوخته بازی باشد؛ هم رزق ما دست خداست و آبروی کشورمان و هم عزتش.
یا علی. (3436129) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۴:۴۱:۵۲
"وی افزود: اقدام این دل سوزان و انقلابیون که در اعتراض به اقدام هولناک آل سعود انجام شده است حاوی چند نکته قابل تامل است که باید به آنها توجه شود."

عجب این گروه خشن بازیچه دست جاسوسان آل صعود در ایران شدند و با حمله به سفارت باعث مظلوم نمایی رژیم قاتل عربستان شدند اونوقت اونها را دلسوط نظام صدا می کنید.

خیلی جالبه. (3436144) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۵:۰۸:۳۸
چرا دنبال به راه انداختن جنگ و فتنه با عربستان هستید. فکر نمیکنید یک جریان نفوذی در هر دو کشور ایران و عربستان دنبال این موضوع باشند تا دوباره دو کشور مسلمان و ثروتمند خاورمیانه روبروی هم قرار بگیرند. یادمه چند سال پیش توی یکی از روزنامه های غربی یه مقاله خوندم که میگفت اقتصاد جهانی و بخصوص کشور های اروپایی و آمریکایی برای خروج از رکود و رونق گرفتن نیاز به یک جنگ با مقیاس متوسط دارد. آن زمان هنوز جنگ با سوریه شکل نگرفته بود ولی آن را مقیاس کوچک ذکر کرده بود و برای جنگ مقیاس متوسط از ایران یا عربستان نام برده بود. (3436266) (alef-13)
 
ایرانی
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۵:۱۷:۴۳
دولت مقصر اصلی در این ماجراست و با اینکار برای نقض تعهدات طرف مقابل در اجرای برجام و تحریمهای جدید دستاویز ایجاد کرده تا با فرافکنی شکست دیپلماسی در به تاراج دادن صنعت هسته ای را سرپوش بگذارد .مگر همین دولت نبود که در حمله به سفارت انگلیس دولت قبل را مقصر معرفی میکرد چطور حالا دسته ای خودسر که به احتمال زیاد از اعوان و انصار دولت قبل معرفی میشوند مقصرند؟در صورتیکه چراغ سبز از پلیس دیپلماتیک نباشد جنبنده ای به سفارت نمیتواند نزدیک شود. (3436299) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۵:۲۹:۲۶
باز هم آبرو ریزی
باز هم کاری که در خدمت به دشمنان ایران (3436359) (alef-3)
 
dayani
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۵:۵۳:۵۰
توسط عده ای از انقلابیون و دلسوزان نظام که نتوانستند خشم خودشان را در این حصوص کنترل کنند بودیم.



آقای ایمانی با بیان این جمله در همان ابتدای کار نشان دادند که به معنی واقعی کارشناس نیستند . (3436462) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۶:۲۶:۳۱
دلسوران واژه خوبی نبوده برای این متن!!!! (3436599) (alef-3)
 
جواد
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۶:۴۵:۲۷
انقلابیگری تعهد میاورد. فرهنگ فحش و توهین و توحّش نتیجه آاش همین است. ضرر و آسیب‌های این فرهنگ قبل از هر چیزی متوجه کل جامعه است. تا زمانی‌ که فحش و توهین متوجه جریانهای خاص سیاسی هست خوب و نیکو اما همینکه منافع نظام را آسیب میزند باید مورد انتقاد قرار گیرد، قضیهٔ حمله به سفارت انگلیس را فراموش نکنیم. بیائید هر چیزی را با نام خودش بنامیم، توحّش توحش است و انقلابیگری نیست. معنی نفوذ همین است، نترسیم بگویم این انقلبیگری نیست. این بی‌ بصیرتیست، این حرکت خوارج است. این ادامه حرکت "خودجوش" خاصی‌ است که زمانی‌ طولانیست همه را جان به سر کرده است (3436666) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۶:۴۵:۴۰
لانه جاسوسی سوم. (3436668) (alef-3)
 
رسول مشهدي
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۷:۵۰:۳۴
با اقدام اين عده اين پيام را به جهانيان مي دهيم كه ايران براي سفارتخانه هاي شما جاي امني نيست و ايرانيها هميشه آماده حمله به سفارتخانه ها هستند.
اكنون بايد از جيب اين ملت خسارات وارده به سفارتخانه عربستان سعودي پرداخت شده و از ايشان عذر خواهي هم بكنيم.تاوان ندانم كاري اين عده را همه ملت بايد پرداخت كنند حالاچه موافق اي حركت باشند چه موافق نباشند. (3436850) (alef-13)
 
تقوی
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۸:۰۱:۵۶
درخواست برخورد جدی و بدون اغماض با عاملان حمله به سفارت عربستان را داریم . اینگونه رفتارها نتایج سویی برای همه دارد و همگی متضرر می شویم. (3436885) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۴ ۰۹:۰۶:۵۰
مطمئن هستید شما ایرانی هستید مطمئن هستید شما شیعه هستید (3438751) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۸:۱۸:۰۵
فرض كنيد عربستان ميخواست نشان دهد در ايران امنيت وجود ندارد و سرمايه گذاران را بترساند چه بهانه اي بهتر از اين!
كاسبكاران تحريم حالا چه حالي بكنند با اين آسي كه هيزم آن را عربستان فراهم نمود و اينها بنزينش را و دولت و ملت در آتش آن خواهند سوخت
اينها با برنامه ريزي است توسط عربستان و تندروهاي داخلي (3436932) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۸:۲۸:۵۳
اینا دلسوز نیستند افراد نادانی هستند که توسط عده ای افراطی اجیر شده اند (3436964) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۸:۴۸:۳۱
بهتره بپذیرید که این اعمال چه خوب چه بد نشانه مشخص باورهای و روشهای متناسب با باورهای شماست این اولین بار نیست وآخرین با هم نخواهد بود (3437025) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۸:۵۱:۵۱
خیلیها از زمان شروع مذاکرات تا الان دقیقا دارن ار اساس منافع عربستان و رژیم صهیونیستی و کنگره آمریکا عمل میکنن (3437030) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۹:۳۶:۱۵
عربستان میدونست که اعدام شیخ نمر اعتراضات شدید به دنبال داره. شاید هم روی همین برنامه ریزی کرده بود. (3437163) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۸:۵۷:۴۱
450 نفر ایرانی رو کشتند نرفتن سفارت آتیش بزنند حالا چی شد رفتند سفارت آتیش زدند!! اینها همهش بدلیل ضعف قوه قضاییه است که با خلافکاران تسامح میکند اگر در حادثه سفارت انگلستان قوه قضاییه از اوباش پشتیبانی نمیکرد الان این اتفاقات نمی افتاد...از مردم چرا خرج میکنید؟ (3437044) (alef-13)
 
سلجوقی خسرو
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۹:۳۵:۱۰
وقتی نویسنده این افراد را دلسوز و انقلابی می داند دیگر حرفی برای نقد نگذاشته است (3437160) (alef-13)
 
سینا
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۱۹:۳۹:۲۱
مملکت ما وزارت امور خارجه نداره؟

اینها عوامل خود سر هستند؟

یعنی کسی از اینها اطلاعی نداره؟ (3437174) (alef-13)
 
يكى از فرزندان ملت
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۲۰:۱۸:۵۷
با سلام و عرض تسليت شهادت شيخ نمربه مردم مسلمان ايران،با توجه به حملات كور شب گذشته به سفارتخانه سعودى به نظر مى رسد كه بايدبپذيريم صهيو نيزم در برخى اركان نظام نفوذ كرده و با انجام برخى رفتارهاى مشعشع ضد ديپلماتيك توسط به اصطلاح افراد انقلابى كه در اصل بازيخوردگان عمال نفوذى صهيو نيزم هستندمنافع مردم ايران و به طبع جهان اسلام راهدف گرفته اند . والسلام (3437287) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۲۰:۲۵:۵۳
به نظر بنده ، دولتیان مدعی تدبیر ، وسعت جنایت و میزان خشم امت اسلام و ملت غیور و شریف و بزرگوار و بصیر ایران را درک نکرده و لذا همانند همیشه ، بسیار دیر و ضعیف و منفعلانه و محتاطانه ، به موضع گیری پرداخته و در اظهاراتی که فاقد اقتدار و تدبر و شجاعت بود اقدام به ابراز تأسف و کمی اعتراض و پیشنهاد و انتقاد و محکومیت نموده و باعث جریحه دار شدن احساسات پاک مردم و تحقیر نیروهای داخلی شده و امت اسلامی را وادار به اعتراضات جدی تر کرده است . در واقع به نظر میرسد این عکس العمل ها ، اعتراضی نیز به انفعال دولتیان است . (3437304) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۲۰:۳۴:۲۰
برید دولت کارش رو درست انجام بده که مردم مجبور نشن خودشون اقدام کنند در ضمن این دولت بیشتر علیه مردم است می فهیمد (3437331) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۲۳:۴۵:۳۶
میشه بفرمایید الان دولت مثلا چه کار می بایست بکنه؟ مثلا سفیر عربستان را اخراج می کرد؟ شکایت به دیوان بین المللی می برد؟ چیکار میکرد؟ (3437813) (alef-13)
 
احسان
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۲۰:۳۴:۳۰
پس پلیس چکار میکنه؟؟؟
واقعا متاسفم پلیس اصلا در اینجور موقعیت ها عرضه ای از خودش نشون نمیده (3437333) (alef-3)
 
عبدالله
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۲۱:۳۲:۳۶
سلام احتمال آتش سوزی یک برنامه طراحی شده همانند حادثه منی باشد و توسط خود سعودیها انجام گرفته باشد و حمله کنندگان بهانه بدست آنان دادند تا فاجعه ای دیگر جهت مخدوش کردن چهره ایران بوجود آورند . (3437481) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۲۱:۳۵:۵۹
این خدابیامرز نمیدونست چقدر تو ایران هوادار داره... (3437494) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۲۱:۴۶:۳۹
آقا احساسات مردم جریحه دار شده شما انگار متوجه نیستید
برادران کمی هم به دولت عربستان حمله کنید! (3437523) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۴ ۱۰:۳۵:۴۶
حساب دولت عربستان را باید جای دیگری رسید که این همه خسارت برای مملکت به بار نیاورد الان با این کار عربستان خود را درجهان مظلوم و ما را ظالم نشان خواهد داد آیا همین را می خواستید یک کلام به نفع عربستان تمام شد (3439149) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۴ ۱۰:۴۶:۴۱
جریحه دار شدن معنی ان نیست که به داخل سفرت کشوری رویم. (3439212) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۲۲:۰۷:۳۰
درسته حمله به سفارت يك كشور كار خطاييه و اشتباه بزرگ ولي بايد در نظر داشت كه اولا دنيايي كه تو راسش رسانه ها ي امريكايي وانگليسي و اسراييل هستن هيچ وقت حق رو نمي گن همونطور كه هميشه ديديم تو حادثه منا حق رو نگفتن و حتي يه تسليت خشك و خالي هم به ايران نگفتن تو حمله عربستان به يمن موضوع بحرين حق رو نگفتن تو حمايت عربستان از تروريست هاي سوري-سعودي حق رو نگفتن نوجوان ما رو تو فرودگاه تجاوز مي كنن ساكت بودن و سياستمداران ماهم هيچ برخورد قاطعي نداشتن و حجاج مون قتل عام شدن جنازه هاشون رو نمي تونستيم بياريم تا اين كه با يك خطاب قهر اميز و عزتمند مقام معظم رهبري گوش ال سعود بدهكار شد و شروع به همكاري با ايران در بر گردون جنازه حجاج مون كردن عربستان اقدام به طراحي حوادث تروريستي تو پاكستان بر عليه شيعيان ميكنه تو همين جنوب شرقي ايران خودمون به امثال ريگي و جندالله و گروه هاي تروريستي وهابي پول ميدن و سازمان دهي مكنن كاري نمي تونيم بكنيم همين داستان شيخ زكزاكي (كه توطئه عربستان تو نيجريه بود غير مستقيم )كاري نتونستيم بكنيم نفت رو قيمتش به سي دلار رسوندن واسه ضربه زدن به ايران و با لابي وپول دادن به سياستمداران غربي به تحريم ايران و شكست مذاكرات مختلف ايران دامن زدن و... الان جرات نمي كنيم بگيم رسما تو سوريه عراق مي جنگيم شهداي مظلوم حرم رو يواشكي بر ميگردونيم در حالي كه اونا با ارتش مجهز تو روز روشن به يمن حمله و نيرو به بحرين مي فرستن و خيلي قاطع و روشن با حمايت و تجهيز مخالفان سوري اقدام عملي ميكنن همه دنيا هم ميدونند و رسانه هاشون لال شدن ولي ما چون نميخوايم تو دنيا جو برامون درست شه منفعليم و...... تعرض به سفارت كار اشتباهيه هم قانوني هم حتي شرعي قبول ولي تو شرايطي كه اقدام مسئولين قاطع نيست چقدر بايد صبر كرد تا بعد از اين همه جنايت ال سعود اقدام عملي وقاطعي ببينيم تسخير لانه جاسوسي چقدر ضرر براي ما داشت؟ حضورش ضررش بيشتر بود يا عدم حضورش ؟ يا داستان سفارت انگليس جز اين كه فرايند ويزا گرفتن يه سري از اقايون يا ادامه تحصيل فرزندان اقا زادهشون شخت تر شد ونهايتا هم دوباره برگشتن ! سال ٥٩ هم به سفارت ما تو انگليس تعرض شد ياحمله نظاميان امريكا تو سال ٨٥ و دستگيري ديپلمات هاي ما تو اربيل كي از ما دفاع كرد و كدوم رسانه غربي محكوم كردن ؟همين الان اتحاديه عرب و مصر و امارات و بحرين با حمايت از اعدام نمر ايران رو محكوم به تعرض به سفارت كردن از اينا انتظار صداقت دارين؟ ايرباس ما رو امريكا زد كدوم مرجع بين اللملي تو دنيا دفاع كرد؟ تازه به فرمانده ناو هديه هم دادن يا همين تحريم هاي ظالمانه و هزار و يك مورد ديگه .... مهم اينه كه علي اظاهر اعتراض ما مردمي بوده و خشم مردم ارتباطي به دولت نداره وحتي دولت بيانيه داده ناجا محافظت رو از اين اماكن بيشتر كنه . به اين ترتيب بايد كاري رو كه مسئولين مي ترسن رو مردم بكنن بالاخره وقتي درحالت ارتباط با عربستان نمي تونيم از شيعيان عربستان و جهان كه هيچ حتي از جان و ناموس شهروندان حاجي خودمون دفاع كنيم به نظرتون بهتر نيست كه اين ارتباط قطع شه كه حداقل شعيان جهان و مسلمانان ازاده يه حمايت عملي نه شعاري از شعيان ايران ببينند چي شد داستان شهداي منا ؟ رسانه هاي دنيا چقدر عربستان رو زير سئوال بردن؟ اصن جا داشت تو داستان تجاوز به نوجون ايراني سفارت عربستان رو تعطيل كرد نه الان ولي اون موقع اقدام محكمي نكرديم ؟! نتيجه ش چي شد ؟ چقدر رسانه هاي دنيا محكوم كردن!!! مجازات عاملانش چي شد؟ عربستان كشتي كمك هاي مردمي مارو اجازه نميده برسه يمن يا هواپيماي كمك رسان مارو به يمن بر ميگردونه چرا انقدر ما ضعيف شديم؟ اقا هم اخرين هشداش رو داد تو قضيه منا كه داريد به مرحله پاسخ سخت نزديك ميشد كه البته اون قبل از اعدام شيخ نمر بود . جو رسانه هاي صهيونسيتي دنيا دروغ پراكن و حيله گره مصداقش مثله همين تو راهپيمايي ٢٢ بهمن و روز قدس ميليوني ادم مياد همين جو رسانه اي بين اللملي ميزنه تجمع و راهپيمايي صدها يا هزاران نفري در ايران يعني قلب واقعيت و دروغ مي نويسن اون چيزي كه ميخوان رو از حوادث در ميارن يا مثلا پياده روي اربعين رو چقدر پوشش دادن؟ و جمعيت ميليوني رو هزاران نفري منعكس كردن اونم خيلي جزئي و اندك حالا ما بايد نگران نوشته هاي رسانه ها باشيم كه قلمش دست ظالمان دنياست؟ نكته مهم اينجاست اونايي كه بايد بفهمن شعيان واسه امام حسين و اربعين پاكارند ويا مردم ايران پا كارن واسه انقلابشون ميفهمن به روشون نميارن تو داستان سفارت هم همينه اونايي كه بايد پيام خشم مردم رو بفهمن كار دستشون مياد..... (3437582) (alef-13)
 
مکس
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۲۲:۲۵:۴۵
کشور ما هنوز با "تمدن" فرسنگها فاصله دارد. متأسفانه (3437616) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۴ ۱۱:۰۱:۳۹
تو میدونی تمدن چیه؟ (3439301) (alef-3)
 
سپهر
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۲۲:۴۱:۱۱
چرا نیروی انتظامی حضور نداشته؟
یکم مشکوکه ... (3437657) (alef-13)
 
عباس
۱۳۹۴-۱۰-۱۳ ۲۲:۴۱:۳۱
احسنت بالاخره یک حرف متفاوت و منطقی هم از ناصر ایمانی شنیدیم. (3437658) (alef-13)
 
داریوش
۱۳۹۴-۱۰-۱۴ ۰۰:۳۱:۵۹
اونهایی که میگن احساسات مردم فوران کرده باید بدونن نفهمی شون گل کرده درهیچ جای دنیا به سفارتخانه حمله نمی کنن الا ایران بعد از سی وهفت سال ما هنوز هم تاوان حمله به سفارت امریکا را میدیم در هفته پیش مقدار زیادی از پولهای بلوکه شدهایران را دولت امریکا جهت پرداختن به گروگان های خودش درایران برداشت و ما کاری از دستمون بر نیومد (3437941) (alef-13)
 
مهدی غفاری
۱۳۹۴-۱۰-۱۴ ۰۰:۳۹:۴۵
بس کنید
این جمله های تعارف تیکه پاره کردن رو
چطور تو فاجعه منا این ملت انقلابی خودجوش نشدن (3437955) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۴ ۰۰:۵۶:۳۴
اینها نه انقلابی هستندونه دلسوز یک مشت نفهم و اوباش بیش نیستند. جای سوال است که چرا با اینها برخورد نمی شود. (3437995) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۴ ۰۱:۰۴:۳۱
دلم برای روحانی می سوزد خیلی تنهاتر وغریب تر از خاتمی است.مسلما این کار هدایت شده بود (3438012) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۴ ۰۲:۲۸:۲۷
متاسفانه حمله به سفارت عربستان باعث شد تا دولت سعودي در عرصه بين المللي دست بالا را داشته و طلبكار شود به طوريكه شهادت شيخ نمر كلا به حاشيه رفت.
تندروها و دلواپسان نفوذي مي بايد به خاطر اين خيانت آشكار پاسخگو بوده و عاملين و آمرين مجازات شوند. (3438124) (alef-13)
 
مرتضی
۱۳۹۴-۱۰-۱۴ ۰۴:۲۹:۴۲
اون اقایی که میگه احساسات مردم جریحه دار شده ... باید خدمتشان عرض کنم که فعلا احساسات و قلب مردم ،از این ندانم کاری ها و هرج و مرج طلبی ها خیلی بیشتر جریحه دار شده و باعث نگرانی اکثر مردم فهیم شده ،این تسخیر سفارت باید جایی جلویش گرفته بشه ،و متاسفانه حتی حالا هم جلوش گرفته بشه باز هم دیره !!! (3438183) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۴ ۰۷:۰۲:۵۸
بعد از انقلاب هنوز نتونستيم با دنيا حرف بزنيم و مشكلات كشور رو با مذاكره حل كنيم.
يا گروگانگيري يا تسخير سفارت يا حمله به سفارت يا تظاهرات و فحش دادن و ....
واقعا متاسفم . (3438249) (alef-13)
 
نقوی
۱۳۹۴-۱۰-۱۴ ۰۷:۳۵:۵۸
کامنت نسبتا بلندی برای این مطلب نوشتم، واقعا دلیل منتشر نشدنش را نمی فهمم. جز اینکه شما هدفتان از رسانه بودن، آگاهی و بالا بردن فهم و تحلیل مردم نیست و می خواهید به اهداف سیاسی تان برسید؛ (3438326) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۴ ۰۸:۲۱:۳۰
تنها نیروی پلیس کم توان دنیا که توان ایجاد امنیت سفارت ها را ندارد (3438541) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۴ ۰۸:۳۸:۳۱
همین چند روز پیش در هفته وحدت از بی سیاستی و نا لایقیسران کشورهای اسلامی به شدت انتقاد شد .امروز باید دید حمله وحشیانه عده ای به سفارتخانه ها بی سیاستی یا بی لیاقتی است؟
نفرین بر این فرهنگ حاکم شده بر ما ایرانیان باد که بدون تفکر و مطالعه سوار بر موج ایجاد شده توسط شعبان بی مخهای امروز میشویم
در تظاهرات علیه کتاب سلمان رشدی بیست و چند سال پیش دریغ از یه نفر که بعد از مطالعه به تجمع رفته باشد (3438616) (alef-13)
 
سهراب
۱۳۹۴-۱۰-۱۴ ۰۹:۲۳:۲۴
انهایی که باندانم کاری ومتاسفانه باعملکرد منفعلانه نیروهای انتظامی شهادت شیخ نمر رامی توانست باعث انزوای عربستان شود باعث شد چهره ای عیر ایمن برای دیپلماتها ازایران نشان دهد وشهادت شیخ را تحت شعاع قراردهد وهمه جهان برعلیه ایران موضع گیرد تاکی این خود سریها؟ چهره ایران رامخدوش کند ظلمی که به ایران وشیخ نمر شد (3438838) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۴ ۰۹:۳۳:۴۰
هرگونه حرکت احساسی باید به کنترل دربیاد به نظر من مقصر اصلی چنین اقداماتی مسئولین امنیتی و انتظامی هستن و باید پاسخگوی پایمال شدن خون شیخ نمر باشن! (3438887) (alef-13)
 
محمود
۱۳۹۴-۱۰-۱۴ ۱۰:۰۹:۳۴
به نظرمن بایداقدام جدی صورت بگیره واین اقدامات زشت برای همیشه خاتمه یابد,اول ازهمه بایدپلیس ایران شدیدا بازخواست بشه که چراازعهده تامین امنیت یک سفارتخانه برنیامده است (3439025) (alef-13)
 
علي
۱۳۹۴-۱۰-۱۴ ۱۰:۴۵:۲۲
جناب اقاي ايماني شما با بيان كلمات ( انقلابي و دلسوز ) نا خواسته اب به اسياب دشمن ريختيد . از ديدگاه حضرتعالي ادم دلسوز و انقلابي به روي تمام منافع كشور و ملت پا ميگذارد كه هيچي بلكه منافع كشور را له و نابود ميكند . متاسفانه شما با موضع گيري كاملا محافظه كارانه موجب جسارت بيش از پيش اين نابخردان در ضربه زدن به تمام منافع و مصالح كشور و ملت شديد !!!!! (3439207) (alef-13)
 
تاسف
۱۳۹۴-۱۰-۱۴ ۱۱:۰۶:۵۲
اين چه پليس ديپلماتيكي كه هنوز خودش وظايف خودش رو نمي دونه؟!!
چرا مسئولين مرتبط با وجود اطلاع از حضور معترضين تدابير امنيتي لازم رو به كار نگرفتن تا امروز اين اتفاقات نيافته و راه ديپلماسي فعال ايران در محكوميت و دفاع از خون شهيد نمر بسته نشه؟!!
وهزاران سئوال ديگه (3439337) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۴ ۱۱:۱۰:۵۷
حق با ایمانیه (3439358) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۴ ۱۲:۵۶:۱۷
خطبه دوم نماز جمعه رهبری در سال ۱۳۶۷
البته من یک نکته ای را عرض کنم من شنیدم که بعضی ها رفتند سراغ بعضی از سفارتخانه ها. من الآن دارم به شما ابلاغ می کنم، به عنوان مسئول دولتی و به عنوان امام جمعه و یک روحانی؛ به سفارتخانه ها نزدیک نشوید.
این را بدانید که اگر شما از سیاست انگلیس یا سیاست آمریکا یا هر کس دیگری بدتان می آید راهش این نیست که یک عده ای بروند بی مهار از دیوار سفارتخانه بالا و به سفارتخانه ها نزدیک بشوند، بنده دارم پیش شماها شهادت می دهم که این قطعاً و قطعاً به ضرر اسلام و مسلمین و به ضرر جمهوری اسلامی است.
حالا مردم راهپیمایی می کنند، راه می روند، احساسات به خرج می دهند. احساسات صادقانه و درست و منطبق با منطق، در این هیچ شکی نیست. ممکنه تو خیابونها بروند و به هر سیاستی هر چه نظرشان هست بگویند، اما به سفارتخانه ها نباید نزدیک بشوند، اینکه ممکنه دشمن خودش این کار را بکند. ممکنه برخی از عوامل نفوذی دشمن بیایند و در جمعیتی بیافتند، برسند به یک سفارتخانه ای از دیوار بروند بالا یک وسیله ی آتشی بیاندازند یا جایی را بشکنند، خراب کنند، بدانید این کار قطعا بد است و جرم است و به ضرر و اگر کسی آگاهانه این کار را بکند این خیانت است. (3439932) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۴ ۱۳:۱۳:۱۶
باور بفرمایید بسیاری از مسئولین نیروی انتظامی و قوه قضاییه نه تنها مخالفت باطنی با این حرکت نداشتند که صد البته خوشحال هم بودند اما واقعت اینه ما هر چقدر هم از عربستان خوشمان نیایید نباید خودزنی کنیم . این کار خودزنی است . (3440038) (alef-13)
 
بهادری
۱۳۹۴-۱۰-۱۴ ۱۵:۵۰:۱۸
خدا را شکر و هزار مرتبه شکر و یک میلیون مرتبه شکر که رابطه قطع شد و این قطع رابطه بایستی در جریان تجاوز به دو ایرانی و جریان مناه از طرف ایران صورت میگرفت که بی لیاقتی مسئولین و کوتاه آمدن . بالاخره عربستان جنایت کار پیش دستی کرد . این رئیس حج و زیاذت بی لیاقت دیروز در سایت اتتخاب یا تابناک خواندم که ناراحت بود که 18000 ایرانی انصراف دادند از رفتن به حج عمره .یادش رفته تجاوز به ایرانیان این بی همه چیز . حداقل میلیون ها دلار صرف جوئی میشود , و به دولت روحانی دلسوز کمک میشود (3440953) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۴ ۱۵:۵۵:۳۵
تاسف بارتراینکه خیلی از این اقدامات را به نام دانشجویان تمام می شود (3440978) (alef-3)
 
علیرضا
۱۳۹۴-۱۰-۱۴ ۱۷:۲۵:۰۶
بدتر از این دلسوزان نظام و انقلاب ما مردم به تفاوقت هستیم که می ذاریم اینا هر غلطی دلشون خواست بکنن (3441432) (alef-13)
 
طلبه خبرنگار آزاد
۱۳۹۴-۱۰-۱۵ ۱۰:۳۵:۱۵
پلیس و نیروهای امنیتی کشور باید بدانند که وقتی تظاهراتی به پرتاب ککتل مولوتف و بمبهای دست ساز آتش زایی که حتما باید قبلا ساخته شده و به صورت مخفیانه به محل تظاهرات حمل شوند، همراه میگردد، قطعا این کار، کار اصحاب فتنه است. که همیشه می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند. تصاویر بدست آمده از حمله کنندگان به سفارت عربستان(در سایتهای مختلف ایترنتی قابل رویت است)، که بخشهایی از آنجا را به آتش کشیده و برخی اموال آن را غارت کرده اند، به هیچ وجه مردم خودجوش و انقلابی را (که با تیز هوشی تمام مصالح و مضار مملکتشان را به خوبی می شناسند) نمایش نمیدهد . بلکه عده ای افراد لاابالی و اراذل و اوباش که به وسیله ایادی استکبار و فتنه تحریک شده اند را نشان می دهد. من پیشنهاد می کنم که پلیس و سربازان گمنام امام زمان(عج) در بین عکسها بگردند به دنبال آنهایی که ظاهری اسلامی و انقلابی برای خود درست کرده اند. حتی آن روحانی جوانی که با لباس و عمامه سیاه در جمعیت به خوبی دیده می شود، تحقیق کنند که او اصلا کیست؟ جاسوسان سیا و ام آی سیکس را اینجاها باید پیدا کرد. (3443894) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۵ ۱۸:۲۱:۰۵
حمله باماکن دیپلماتیک کشورهای خارجی که حفظ امنیت آنها بعهده میزبان است خلاف تعهدات میزبان و ناقض حقوق بین المللی است .چنین اعمال ناشایستی است که چهره کشور ما را در عرصه جهانی مخدوش و تلاشهای دلسوزانه دولت ندبیر و امید را که تا بحال هم اقدامات خیلی دلگرم کنندهای انجام داده بودند خنثی میسازد و عملا نشان میدهد در کشور ما گروههای قدر تمندی وجود دارند که نه تنها همسو با سیاستهای دولت مستقر نیستند بلکه براحتی میتوانند تمام بافته های آنرا در هم بپیچند. تا زمانیکه چنین تصویری از کشور باشد لغو کامل تحریممها هم نمیتوانند در گشایش امور در هم پیچیده کشور موثر باشد.
اگر قوای سه گانه کشور تحت نظرمقام معظم رهبری یک جهت و همسو باشند چنین وقایع تاسف باری امکان بروز نخواهد داشت بنده حقیر وقوع چنین حوادث تاسف بار را همسو نبودن قوا میدانم امیدوارم اشتباه کرده باشم. (3445475) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۱۰-۱۵ ۲۱:۳۱:۴۶
اقدام دلسوزان و انقلابیون در آتش کشیدن... انقلابی نمی دونم اما اینا قطعا دلسوز نیستن (3445877) (alef-13)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.