نظر منتشر شده
۲
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 380609
نصب کارت خوان تاکسی‌ ها تا پایان سال
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۰
رئیس سازمان تاکسیرانی شهر تهران از نصب دستگاه‌های کارت خوان و اجرای پروژه کال سنتر برای تاکسی‌های پایتخت خبر داد.

به گزارش ایسنا، رئیس سازمان تاکسیرانی شهر تهران از نصب دستگاه‌های کارت خوان و اجرای پروژه کال سنتر برای تاکسی‌های پایتخت خبر داد.

میثم مظفر در مورد سرانجام نصب دستگاه‌های کارت خوان در تاکسی‌ها، با بیان اینکه به زودی این مهم به صورت پایلوت در برخی خودروها انجام می‌گیرد؛ گفت: بانک شهر متعهد به خرید تجهیزات لازم برای اجرای این طرح شده است و تا پایان شهریور ماه این طرح به صورت پایلوت انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران همچنین در ادامه از راه‌اندازی سامانه «کال‌سنتر» در تاکسیرانی پایتخت تا پایان سال خبر داد و با بیان اینکه به دنبال آن هستیم که عرضه و تقاضای سفر را به صورت سیستماتیک و هوشمند در شهر تهران و در ناوگان تاکسیرانی مدیریت کنیم، گفت: «کال‌سنتر» تاکسیرانی از طریق اپیلیکیشن موبایل فعالیت کرده و براساس آن نزدیک‌ترین تاکسی را به نزدیک‌ترین مسافری که تقاضای تاکسی دارد وصل می‌کنیم.

وی با بیان این کال‌سنتر شامل اپیلیکیشن موبایلی است که در سیستم‌های سخت‌افزاری و موبایل رانندگان تاکسی تلفنی و گردشی نصب می‌شود و خودشان در حقیقت می‌توانند مسافران را شناسایی و جذب کنند. گفت: از طرف دیگر مسافر نیز می‌تواند راننده تاکسی، پلاک راننده، اسم راننده، موقعیت جغرافیایی و فاصله تاکسی را تا محل حضور خود به صورت آنلاین و بر روی صفحه تلفن همراه خود بببیند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه در مرحله دوم تماس‌های متمرکزی به سامانه «کال‌سنتر» خواهیم داشت، افزود: براین اساس اپراتورها در سامانه «کال‌سنتر» به صورت شبانه‌روزی نسبت به پاسخ‌دهی اقدام می‌کنند به گونه‌ای که اگر شهروندان نیاز به تاکسی دربستی داشته باشند، می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با «کال‌سنتر» تاکسیرانی شهر تهران تماس بگیرند و اپراتورها با توجه به موقعیت فرد تماس‌گیرنده، نزدیک‌ترین تاکسی را به صورت آنلاین مشاهده و به فرد تماس‌گیرنده ارجاع دهند.

مظفر گفت: پروژه «کال‌سنتر» تحول بزرگی در تاکسیرانی خواهد بود و امیدواریم بتوانیم تا پایان امسال، آن را در شهر تهران اجرایی کنیم.
 
کلمات کلیدی : تاکسیرانی،کارت خوان
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۲۲ ۱۴:۱۳:۳۵
به نظرتون اون موقع چه اتفاقی میافته تو خیابونا الان میگم مثلا طرف کارتشو میده به راننده کارت میکشه دو تا جوان شیر پاک خورده هم تو ماشینن حالا چی میشه به نظرت الان میگم طرف میگه شماره رمزتون چیه مسافر میگه فلان فلان بعد اون دو تا جوان از خدا بی خبر رمزشو میفهمه بعد همراه با مسافر پیاده میشن خفتش میکنن این اینده این تصمیم خواهد بود (3880405) (alef-11)
 
آریابان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۲۲ ۱۵:۵۲:۳۱
حالا خدا کنه که این یکی کال‌سنتر بتونه مشکلی از گرفتاری های مسافرین علاف و سرگردان و بی پناه و منتظر رو حل کنه ، نه اونکه اونهم از همون قماش اتوبوسی با ارسال شمارۀ ایستگاه به سامانۀ 2000111 باشه که در نهایت اگر دلش بخواهد وصل بشه و جوابی بده ، این اطلاع رو میرسونه !!!!!!! :
" تأخیر در سرویس " ؛
درحالیکه شخص مسافر ، این اطلاع تأخیر-آمیز !!!!!! رو از دهها دقیقه پیشتر با گوشت و پوست و اعصاب درب و داغون خودش دریافته بوده و لازم نیست نمک به زخمش بپاشند !!! ؛ (3880517) (alef-11)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.