نظر منتشر شده
۲
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 385209
10 درصد مدارس کشور دونوبته هستند
تاریخ انتشار : جمعه ۵ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۴
رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اظهار کرد: ما مشکل منابع داریم و اگر منابع مالی کافی در اختیار مان قرار گیرد قادرهستیم مدارسی جایگزین مدارس تخریبی و نیازمند به نوسازی کنیم .

به گزارش ایسنا، دکتر مرتضی رئیسی، پیرامون مدارس چند نوبته در کشور گفت: با سرمایه گذاری هایی که دولت، خیرین و مردم داشته اند از بحرانی که تحت عنوان مدارس چند نوبته از آن یاد می شد عبور کردیم و امروز کمتر از ۱۰ درصد مدارس کشور بصورت دو نوبته اداره می شود.

وی در ادامه افزود:بخشی از مدارس کشور بصورت استیجاری هستند اما وجود همین تعداد کم هم با این شرایط قابل قبول نیست.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به کمبود منابع این حوزه تصریح کرد: مشکل منابع داریم و اگر منابع مالی کافی در اختیارمان قرار گیرد قادر هستیم مدارسی جایگزین مدارس تخریبی و نیازمند به نوسازی کنیم.

رئیسی در خصوص حوزه امنیت مدارس در فصل سرما خاطر نشان کرد: از ۵۲۰ هزار کلاس درس حدود ۲۱۱ هزار کلاس با بخاری نفتی گرمایش کلاس را تأمین می کردند که خوشبختانه در سال ۱۳۹۲ با پیشنهاد دولت، مجلس مصوبه ای در این زمینه تصویب کرد و اعتبارات لازم به شکل منطقی در این باره تأمین شد و تا پایان سال ۹۴ بیش از ۱۰۴ هزار کلاس درس با بخاری خداحافظی کردند.

رئیسی، همچنین راجع به روند هوشمند سازی مدارس تصریح کرد:استفاده از تکنولوژی نوین و تجهیزاتی که ارتباطی دو سویه بین دانش آموز و معلم برقرار می کند مورد تأیید وزارت آموزش و پرورش است و حدود هفت سال است که در کشور پذیرفته شده و اجرا می گردد.

وی در خاتمه سخنان خود در رادیو گفت‌وگو افزود:در سال گذشته رقمی حدود ۱۰۰ میلیارد تومان تجهیزات آموزشی خریداری شده و به همه استانها ارسال گردیده است
 
کلمات کلیدی : مدرسه
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۵ ۰۹:۴۷:۳۱
خدایا شکرت ! چون مدارس ما مثل برخی چهار نوبته نیستند ! (3903961) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۵ ۱۰:۲۷:۱۱
دو تا بچه دارم و شهرک اندیشه که بیخ گوش تهرانه زندگی میکنم
مدرسه هاشون دو نوبته است و اصلا تک نوبته وجود نداره
و کلاسهاشون هم بالای 47 نفر دانش اموز داره
این امارهای دروغ رو منتشر نکنید (3904039) (alef-11)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.