نظر منتشر شده
۱۰
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 298846
عکس/ سوء‌استفاده تبلیغاتی از درگذشت کاپیتان پرسپولیس
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۲۱

یکی از اپراتورهای تلفن‌همراه از خبر درگذشت هادی نوروزی سوءاستفاده کرده و اقدام به ارسال پیامکی تبلیغاتی برای کسب سود بیشتر از این خبر ناگوار کرده است.

     

به گزارش فرهنگ نیوز، صبح امروز هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس در اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت. یکی از اپراتورهای تلفن همراه از این خبر سوءاستفاده کرده و اقدام به ارسال پیامکی تبلیغاتی برای کسب سود بیشتر از این خبر ناگوار کرده است.

 

 
کلمات کلیدی : هادی نوروزی+پرسپولیس
 
ناشناس - استقلالی
۱۳۹۴-۰۷-۰۹ ۲۰:۳۶:۴۵
اینجا بحث درگذشت یک هموطن در میان است. مهم نیست پرسپولیسی باشد یا استقلالی. باید همه در این غم با خانواده اش شریک باشیم. واقعاً متاسفم برای این افرادکه از این اخبار سوء استفاده می کنند. (3230377) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۹ ۲۰:۴۹:۰۷
واقعا متاسفم (3230390) (alef-3)
 
فرید
۱۳۹۴-۰۷-۰۹ ۲۰:۵۹:۵۱
دقیقا وقتی این پیام را دیدم به همین موضوع فکر کردم. باید فکری برای اینگونه پیام ها که واقعا همه رو کلافه کرده برداشت. (3230398) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۹ ۲۳:۴۷:۳۶
وقتی میگم اخلاق تو این مملکت از بین رفته همینه دیگه .
پول اختلاس و دزدی را میشه جایگزین کرد اما برگردوندن اخلاق خیلی کار میبره. (3230621) (alef-11)
 
پرتو
۱۳۹۴-۰۷-۰۹ ۲۳:۵۲:۴۸
شرم اور است. (3230632) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۱۰ ۰۰:۴۲:۲۳
اینا هم می دونن کسی نیست که باهاشون برخورد کنه اینقدر روشون باز شده. (3230710) (alef-11)
 
محمد
۱۳۹۴-۰۷-۱۰ ۰۱:۳۴:۴۹
شاید مربوط به یک سامانه پیامکی خبری باشه. (3230779) (alef-11)
 
شهرزاد
۱۳۹۴-۰۷-۱۰ ۰۱:۵۲:۱۲
من استقلالی ام.درگذشت این عزیز روتسلیت میگم.هم به خانواده وهم جامعه ی ایرانی .اینجا همه ایرانی هستیم.وقلبمون برای هم میزنه.هادی جان دوستت داشتیم.وداریم.همیشه در قلب ما جا داری. (3230790) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۷-۱۰ ۰۸:۰۷:۳۸
اين پيام هاي ارزش افزوده وقتي ارسال ميشه و هزينه هم دارد، با تاييد همراه اول صورت مي پذيرد.
تاسف براي شرکت همراه اول ... (3230953) (alef-11)
 
آریابان
۱۳۹۴-۰۷-۱۰ ۱۳:۰۶:۰۵
روش نوین سوء استفادۀ فناورانه از احساسات و تأثرات دیگران..... بجای همدردی و تلاش در سبک کردن سنگینی بار غم و اندوه جانفرسای آنان !!! ؛ (3231428) (alef-11)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.