نظر منتشر شده
۳۹۰
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 212273
آقای روحانی، ادبیات احمدی نژادی زیبنده شما نیست
وحید ابراهیمی، 27 دی 92
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۴۵
مسقیم با مردم حرف می زنم...
اگر لازم باشد مردم را در جریان مسائل کشور قرار می دهم...
با سدی مواجه شوم به مردم خواهم گفت...
به مردم خواهم گفت که یک عده نمی خواهند...


این صحبت ها مخاطب را به یاد چه کسانی می اندازد؟ محمود احمدی نژاد؟ معاونان احمدی نژاد؟ حامیان احمدی نژاد؟ اما مگر نه اینکه مردی که با این ادبیات صحبت می کرد رفته است و قاعدتا ادبیات خود را نیز با خود برده است؟

چند روز پیش که تیتر اول یک روزنامه به این اختصاص داده شده بود که "روحانی: مستقیم با مردم حرف می زنم" و در تیتر فرعی هشدار داده شده بود که "اگر لازم باشد مردم را در جریان مسائل کشور قرار می دهم"، نگارنده به سردبیر الف پیشنهاد داد که مطلبی در نقد این رفتار مطبوعاتی درج شود که نکند روزنامه های اصلاح طلب، با برجسته کردن این سخنان، رییس جمهور اعتدالی را در مسیر احمدی نژادی شدن و لاجرم بن بست ناگزیر آن مسیر هدایت کنند. به امید تکرار نشدن این ادبیات و مصلحت های دیگر، این مطلب درج نشد تا اینکه این بار در سفر جناب روحانی به خوزستان، متاسفانه ایشان چندین بار از این ادبیات استفاده کردند.

لازم به یادآوری نیست که این ادبیات تا چه میزان مضر است. می دانیم که جامعه ما در پی رفتارهای غیراعتدالی رییس جمهور قبلی چنان به تنش و عصبیت رسیده بود که مخالفان و موافقان وی حتی حاضر به تحمل یکدیگر نبودند و تنش گاه و بیگاه در کشور، فرصت سازندگی را از بیشتر اقشار اجتماعی که بنابر ماهیت کاریشان غیر سیاسی نیز بودند گرفته بود و راه را بر ابتکار عمل بیگانگان گشوده.

یا در نمونه ای دیگر، بنابر تصاویری که از سخنرانی ایشان در خوزستان پخش شده، ایشان شبیه همان رفتاری را با وزیر محترم کشاورزی در این استان داشته اند که آقای احمدی نژاد در جلسه معروف جوانان با معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی داشت که مثلا در حضور جمع به زیر دست خود در مورد کاری که نیاز به مطالعه تخصصی و منابع فراوان و ... دارد، دستور اجرا داده اند و تشویق مکرر حاضران در سخنرانی و زیردست بخت برگشته نیز که مگر توان مخالفت دارد؟ (که حتی اگر موافق هم باشد، جا افتادن چنین ادبیاتی در سلسله مراتب مدیریتی می تواند عواقب خطرناکی داشته باشد).

به هر تقدیر انتظار از دولت تدبیر و امید رفتارهای غیر مدبرانه نیست و این تدبیر و امید مقتضیاتی دارد، از جمله اینکه:

- اگر رییس جمهور قصد صحبت با مردم و در میان گذاشتن نکاتی با آنها دارند که البته حق هر رییس جمهوری است، بهتر است این کار را بدون احمدی نژادی شدن و بردن کشور به فضای تهدید و ... بگم بگم عملی کند،
- برای استفاده از ادبیات آشنای نمی گذارند و نمی خواهند و ... کمی زود است، که روسای جمهور برا انجام دادن می آیند و نه، گفتن از نمی گذارندها.
- انجام رفتارهای دستوری آنی عوام گرایانه نیز از دولت اعتدالی تدبیر و امید پذیرفتی نیست.

در مجموع، مردم و رای دهندگان آقای روحانی به ایشان رای نداده اند که احمدی نژادی دیگر باشند. راه خطای یکبار رفته را دوباره رفتن عواقب بدتر و ملامت های دو چندان در انتظار است.
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۶:۴۸:۳۹
سفرهای استانی دکتر احمدی‌نژاد به قول دولتی‌ها و برخی نمایندگان اقتصاد کشور را به هم زد و هزینه زیادی برای دولت بعدی برجای گذاشت حال چطور شد که با این «هزینه‌های زیاد» در این وادی گرانی و تورم دولت تدبیر و امید را با خزانه خالی سفرهای استانی از اتهامات قبلی تبرئه کرد؟ بهتر است دولتمردان و برخی نمایندگان حرفی نزنند که بعدها زیر سوال برود. در تبلیغات قبلی گفته بودند ما مردم را به خیابان‌ها نخواهیم کشاند و کرامتشان را حفظ می‌کنیم. در این سفر استانی هم که مردم به خیابان آورده شدند آیا کرامتشان حفظ نشد؟ (1914433) (alef-13)
 
عباس
۱۳۹۲-۱۰-۲۹ ۱۱:۰۴:۰۱
مردم به خیابان کشیده نشدند بلکه ما خودمان رفتیم برای استقبال از رییس جمهور محبوبمان . (1917972) (alef-10)
 
بابک
۱۳۹۲-۱۱-۰۲ ۰۰:۲۶:۵۲
حال چه خودتان رفتید و چه بردن برای ما فرقی ندارد ما دوست نداریم که ریئس جمهور محترم برای پیشبرد اهداف به سفرهای استانی که هیچ ارزشی ندارد و برای کشور هزینه ساز است بروند ما میخواهیم ریئس جمهور محترم کشور رو به طریقی که دیگر منسوخ شده وتکنولوژی جای آنرا گرفته کشوررو اداره نکنند با آرزوی موفقیت برای همه خدمتگزاران کشور (1924862) (alef-13)
 
ستایش
۱۳۹۲-۱۱-۰۲ ۱۹:۲۶:۲۰
آخه آدم چی بگه به شماها فقط حرف میزنیدا !!! سفرها ی اون دولت....به دلیل تصویب وافتتاح های بدون فکر وپرهزینه پروژه های مختلف که سرانجامی نداشت وآخر رها شد میگن پرهزینه ....اما این دولت همچین کاری کرد ؟؟ توروجون هرکی دوس دارید یه خورده مطالعتونو بیشتر کنید حداقل تا این حد که میخوای نظر بدی حرف درست بزنی باشه؟ آفرین!!! خوشمزه مثبتاییه که دادن خیلی باحالیییید وای (1926457) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۶:۵۱:۳۵
مردم تا کی باید شاهد انواع اختلاس‌ها و مفاسد اقتصادی و رانت‌خواری باشند چرا با برخورد انقلابی و ریشه‌ای بساط این مفاسد را در کشور برای همیشه جمع نمی‌کنند. نمونه‌اش همین رانت 650 میلیون یورویی اخیر در صنعت کشور است (1914450) (alef-13)
 
ناصر
۱۳۹۲-۱۰-۲۹ ۱۱:۰۶:۵۰
این رانت نبوده عزیز بلکه طلب این بابا زودتر تصفیه شده و برادران تندرو چون چیزی پیدا نکردند به این موضوع بی اهمیت گیر داده اند .در دولت محمود این رقمها اختلاس میشد ولی این دولت چون خوش حسابی کرده میگویند چرا طلب مردم را زود پرداخت کردید؟ (1917978) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۶:۵۲:۰۲
آقای رئيس جمهور محترم! شما که تقسیم هنرمندان ارزشی و ضدارزشی را بی‌معنا می‌دانید در حوزه هنر پایبندی به سوگند پاسداری از مذهب رسمی کشور و حکم دینی امر به‌معروف و نهی از منکر و تولی و تبری فکر کرده‌اید؟ متأسفانه دولت شما پیش از این نیز سرکرده شیطان بزرگ را مؤدب و رقبای انتخاباتی‌تان را افراطی معرفی کرده است. وزارت ارشاد در حالی که از توقیف روزنامه هتاک به امام معصوم(ع) ناخشنود است یک هفته‌نامه ارزشی منتقد دولت را توقیف و به دو هفته‌نامه دیگر تذکر می‌دهد و به دستگاه قضایی معرفی می‌کند. گویا در قاموس دولت اعتدال نقد این دولت از اهانت به اعتقادات امت اسلامی زشت‌تر و نابخشودنی‌تر است. (1914453) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۶:۵۲:۲۵
یک روز به یارانه‌ها برچسب گداپروری و عوامفریبی زدند امروز سبد کالا که بسیار تحقیرآمیز است حمایت از اقشار آسیب‌پذیر معرفی می‌شود. دیروز افزایش قیمت حامل‌های انرژي گرانی و تورم لقب می‌گرفت و امروز «اصلاح تعرفه‌ها» خوانده می‌شود. (1914454) (alef-13)
 
احمد
۱۳۹۲-۱۰-۲۹ ۱۱:۱۰:۱۶
اجرای ناقص و اشتباه طرح یارانه ها در دولت احمدی نژاد را با طرح های کارشناسی شده این دولت مقایسه نکن ! پرداخت نقدی یارانه تورم زا بود ولی دادن کالا هیچ تورمی ایجاد نمیکند . (1917984) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۶:۵۲:۳۸
کسانی که فکر می‌کنند با میدان دادن به تعدادی فتنه‌گر در حوزه مدیریتی خویش می‌توانند برای فتنه آینده گامی بردارند سخت در اشتباه هستند. این ملت بصیر هرگاه احساس وظیفه کند و نیاز به صحنه آمدن باشد درنگ نخواهد کرد. تلاش برخی افراد در دولت یازدهم برای فراموش شدن فتنه 88 در حافظه ملت مسلمان نیز ره به جایی نخواهد برد. فتنه‌گران باید تاوان عمل خود را بپردازند و از ملت عذرخواهی کنند. (1914456) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۶:۵۲:۵۲
مگر دولتمردان جدید دولت گذشته را به دلیل بالا بودن قیمت‌ها ناکارآمد اعلام نمی‌کردند. پس چرا الان که اداره کشور دست خودشان افتاده قیمت کالاها پایین نیامد بلکه در بسیاری از موارد بالاتر هم رفته است. (1914457) (alef-10)
 
دولت
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۳:۰۴:۱۵
این دولت قدیم کاری کرده که دولت جدید که هیچی دولتهای جدیدیان هم نمیتونه این قیمت هارو پایین بیاره قابل توجه طرفداران دولت قدیم (1915226) (alef-13)
 
یاسین
۱۳۹۲-۱۰-۲۹ ۱۲:۵۲:۱۵
واقعا که با این تحلیل زیبا
دولت احمدی نژاد تلاش زیادی کرد که قیمت خودرو را پایین بیاره ولی این دولت کریمه که از همان روز اول داره به خودروسازها حق میده و از اونها حمایت میکنه. (1918279) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۲ ۰۰:۳۱:۱۲
چون خودش پراید 7 میلیونی رو 17 میلیون کرد (1924869) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۳:۱۵:۲۳
عزیز دلم دولت ناکارآمد قبلی 8 سال طول کشید عملیات تخریبی اش به ثمر برسد و این میراث ویرانه مانندش از اقتصاد بر جای بماند، انتظار داری به همین زودی چیزی که فقط خراب کردنش 8 سال آن هم به دست کاربلدترین دولت در خرابکاری طول کشیده، درست شود؟ (1915269) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۰:۰۴:۰۵
دوست عزیز، کاهش تورم به معنای کاهش قیمت نیست. دولت قرار نیست که قیمتها رو پایین بیاره. تورم یعنی میزان افزایش قیمت. کاهش تورم یعنی کاهش میزان افزایش قیمت. (1915372) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۲:۴۲:۴۸
اگه قرار بود بشه وضعیت یک کشور رو در عرض چند ماه طوری عوض کرد که مثلا 15 درصد تورمش کاهش پیدا کنه، اونوقت فکر نمی کنید که کشورهایی مثل امریکا و غیره، می بایست الان با نرخ رشد اقتصادی چند صد درصدی در حال پیشروی می بودند؟ انتظاراتی دارید شما هم... من توی مدیریت زن و بچم موندم، اونوقت شماها انتظار دارید همه با همون عادت های مصرفی همیشگی، با همون فرهنگ کار همیشگی بریم جلو، یه نفر به نام رئیس جمهور بیاد و همه چیز رو عوض کنه. نخیر! اگه قرار بود بدون آماده بودن ملت، یه منجی بیاد و همه چیز رو درست کنه، خیلی زودتر از اینها امام زمان ظهور کرده بودند و همه چیز رو درست کرده بودند (1915469) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۴:۴۶:۱۰
چيزى كه در هشت سال خراب شد ،چطور در يك مدت كوتاه درست بشه؟ با توجه به اينكه خراب كردن بمراتب از درست كردن ساده تره . ضمنا عدم معرفى اشخاص از طرف ايشان نماينگر عمق فاجعه است و بقول معروف : گر در خانه كس است ، يك حرف بس است . (1915489) (alef-10)
 
یوسف
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۱:۲۶:۱۲
دوست عزیز؛اینهمه سیاه نمایی باعث انحراف و رکود عقل انسان می شود. بهتر نیست فقط نیمه خالی لیوان را نبینیم و منصفانه افراد را نقد کنیم . چه احمدی نژاد چه روحانی و چه هرکس دیگر منخب ملت و رئیس جمهور این کشور بودند یا هستند بهتر است هرکسی در جای خودش نقد و ارزیابی شود.
واشکالات و نواقص خود را با بیان اشکالات دیگران پنهان نکنیم .
نگوییم من آنم که رستم بود پهلوان! (1916027) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۳:۱۸:۵۹
توجیه جدیده؟ (1916271) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۴:۲۵:۱۶
راهی که آقای روحانی پیش گرفته در یک ماه که چه عرض کنم در 20 سال آینده هم مشکلات کشور حل نمی شود. (1916417) (alef-10)
 
فیروز یک دست
۱۳۹۲-۱۱-۰۲ ۰۰:۳۴:۵۳
واقعا حق با شماست چون عمق فاجعه خیلی بالاست و فقط جمونگ باید باشد که یکشبه درستش کنه (1924873) (alef-13)
 
حسین
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۷:۳۸:۵۰
برای اینکه خرابکاری آن 8 سال به این زودیها قابل جمع کردن نیست.این دیگه سوال بود شما کردید؟!!!!!! (1915513) (alef-10)
 
جعفر
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۱:۳۷:۲۶
بقول آذری زبانها (نخیر چیخار بیزوون گئوروک)
تا کی می خواهیم با گفتن 8 سال احمدی نژاد و این وآن و ... کم کاری خودمان و یا دیگران را توجیه کنیم.تا 6 ماه شاید بعد از آن چی ؟
عقل کامل نمی گردد مگر با پیروی از حق! (1916057) (alef-10)
 
متورم
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۷:۵۸:۴۷
تورم 45 درصدی شاید چند سال طول بکشه تا بیاد پایین (1915534) (alef-10)
 
حميد
۱۳۹۲-۱۰-۳۰ ۰۸:۰۲:۵۰
اينا كه عرض يكماه با يه آمار تورم رو تا سطح 28 درصد پايين اوردن... و قول دادن تا پايان سال به 25 درصد برسه!!!!!!!!!!!!! حال پيدا كنيد دروغگو را .................. (1919789) (alef-10)
 
امير
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۰:۰۲:۴۹
برادر من اقتصاد ايران به حدي خراب شده كه براي اصلاح آن حد اقل به 4-5 سال زمان نيازه ... تورم 60-70 درصدي مگه شوخيه كه بشه در مدت چند ماه درست بشه ؟ (1915772) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۳۰ ۱۴:۵۲:۳۲
ریس دولتتون این قولا رو دادن
البته
از کرامات شیخ ما این بود
وعده را داد و گفت سنگین بود (1920839) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۰:۴۹:۱۵
با سلام ساختمان چند طبقه ای که در عرض 2 دقیقه تخریب می شود دیگر با 2 دقیقه ساخته نمی شود 2 سال وقت نیاز است . (1915924) (alef-10)
 
منتظر
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۲:۰۶:۰۸
این حرفها را زدند که رأی بیارن .وگرنه اینها که توی دوران سازندگی واصلاحات امتحانشون را داده بودند که توانشون در اداره مملکت چقدره
منتها اعتماد به نفسشون زیاده و اینقدر نفوذ دارن که مفسدان اقتصادی زمان اونها به دام نمی افتند. (1916112) (alef-10)
 
ایرانی
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۴:۴۱:۱۹
این دولت عمدی قیمت ها نمیگذارد پاینن بیاید .جون دولت در تصرف اتاق بازرگانی و بانک دار هاست .و انها فقط از منافع باند خودشان دفاع می کنند .
ریس بانک مرکزی یک بانک دار است .بانک های که برای نمونه یکی از انها 400 میلیارد سود کرده وفقط 50 میلیارد به سپرده گذار های خود سود داده . وبانک مرکزی کاری نکرده .
اقای روحانی باید با مردم روراست باشد و به قول های خود عمل کند .ولی با این تیم اقتصادی بعید چیزی دست مردم عادی رابگیرد! (1916448) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۶:۳۸:۱۷
برید اعلم اقتصاد رو مطالعه کنید 100سال درامدنفت دود شد الان ما صدسال عقب افتادیم (1916707) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۶:۵۳:۰۶
در اخبار آمده بود که معلم مریوانی به دلیل اینکه شاگرد 8 ساله‌اش موی سر و ابرو نداشت خودش را به شکل او درآورده و سر کلاس حضور پیدا می‌کند. ای کاش دولتمردان ما هم در رابطه با اقتصاد کشور مثل عامه مردم زندگی می‌کردند تا دردهای آنان را احساس می‌کردند و مردم هم دلگرم می‌شدند. (1914458) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۰:۴۳:۲۰
احسنت (1915407) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۶:۵۳:۱۲
اگر ما رئیس جمهوری داشتیم که قدرت داشت بگه که کشور به این روز نمی‌‌افتاد (1914460) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۸:۵۲:۰۴
در فیلم سازی به این میگویند: تعلیق. (1915637) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۰:۰۲:۴۵
منظور سما اینه که رئیس جمهور از خودش اختیار نداره ؟ منظورتون اینه که اگه اصول گرا نبود کاری نمی تونه انجام بده؟ (1915770) (alef-13)
 
میهن
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۶:۳۲:۲۷
از تهران هم میشه بصورت مجازی به هر جای کشور که بخواهید سفر کرد؟

بهتر نیست دولت ،بجای این همه هزینه های استانی آنهم در این شرایط سخت تحریم!!!سفر مجازی استانی انجام بدن؟ (1916694) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۹ ۰۰:۰۳:۱۴
دقیقاً درست می فرمایید عیب احمدی نژاد این بود که بگم بگم کرد ولی خود همان وشاید بدتراز آن کرد که دیگران می کردند ولی انشا الله آقای روحانی اگر بگذارند اینچنین نیست. (1917567) (alef-10)
 
علی
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۶:۵۹:۱۷
احمدی نژاد مرد بود (1914474) (alef-10)
 
مرد
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۳:۰۱:۲۶
اره به خدا خییییییییییلی مرددددددد بود
انقدر که تا بود این نمایندگان مجلس هم جرات نداشتن حرف بزنن (1915213) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۳:۵۵:۲۸
این مرد دلار و 4000 تومن و تورم را 43% کرد ! (1915354) (alef-13)
 
سعیدی
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۰:۱۸:۱۶
چی چی بود ؟

نه هر که چهره برافروخت دلبري داند ، نه هر که آينه سازد سکندري داند

هزار نکته باريکتر ز مو اين جاست ، نه هر که سر بتراشد قلندري داند

آره داداش ، احتمالا پس هنوز نمیدونی مردی به چه چیزهائی است و چه آدابی دارد (1915387) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۰:۵۰:۴۹
مرد؟ هنوز تو دوران فردين زندگي ميكني؟
همين مردتون اينجوري بدبخت كرده ملتو. (1915412) (alef-10)
 
سعید
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۰:۵۱:۵۲
ایشون هم مرده. باور کن (1915414) (alef-10)
 
مهدی
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۷:۴۸:۰۶
احسنت.آن مرد رفت (1915519) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۷:۵۹:۳۶
نامردبود که با سرنوشت 70ملیون بدجوری بازی کرد (1915537) (alef-10)
 
ناقلا
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۸:۲۲:۰۳
از آثار به جا مونده کاملا مشخصه خدا رو شکر میکنم که هیچ وقت به ایشون رای ندادم تمام کسانی هم که رای دادهد باید در پیشگاه خدا جواب مردم رو بدهند (1915577) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۰:۰۴:۰۰
خیلی!!!! (1915775) (alef-13)
 
مهدی کی کی
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۱:۰۴:۱۹
واقعا که مرد بود.مردم ایران عادت دارن هر رئیس جمهوری که مدت ریاستش تموم میشه رو نقد کنن و بگن دولتش بد بود.این اتفاق در مورد خاتمی هاشمی و احمدی نژاد افتاد وبرای روحانی هم میافته.تا 4 سال دیگه میبینید. (1915972) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۱:۱۹:۳۷
ایشون که هیچ وقت نگفت فقط گفت میگم
دو تا چیز گفت که اونم دروغ از کار دراومد (1916010) (alef-10)
 
علی
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۱:۳۱:۲۰
حالا مونده تا مردم قدر اون مرد رو بدونن...فعلا باید صبر کرد! (1916042) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۲:۵۵:۵۵
از کجافهمیدی؟ (1916229) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۶:۲۲:۴۰
از کجا فهمیدی ناقلا ؟؟ (1916663) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۷:۰۰:۲۷
آقای روحانی رئيس جمهور محترم با وعده بهبود معیشت مردم و پایین آوردن قیمت اجناس پای در صحنه انتخابات گذاشت و علت آن را هم مدیریت سوء دولت وقت اعلام کرد. پس چرا در دولت ایشان قیمت‌ها پایین که نیامده بالاتر هم رفته است؟ (1914478) (alef-10)
 
مریم
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۳:۴۹:۰۵
اگه با انصاف و با منطق باشید قبول میکنید که کشوری که ارزش پولش نصف شده(حداقل) به این زودیا نمیشه درمونش کرد، این بنده خدا فقط 6 ماهه اومده سر کار ،چه توقعی ازش دارید؟معجزه که نمیتونه بکنه.در عرض 8 سال اقتصاد کشور 20 سال رفته عقب حالا شما انتظار دارید تو یکی 2 سال درست شه؟
گویا شما رییس جمهور نمیخواید جادوگر میخواید که با جمبل جیمبو کشورو تو زمان کم درست منه! (1915342) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۱:۴۷:۰۰
اندکی صبر...
خرابی هشت ساله را در 200 روز ترمیم نمی توان کرد... (1915451) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۷:۳۹:۵۴
خرابكاري هشت ساله رو يك شبه نميشه درست كرد! (1915515) (alef-10)
 
مهدی کی کی
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۱:۰۰:۱۹
کدوم خرابکاری آخه؟ (1915959) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۱:۲۲:۱۳
تا چند وقت دیگر میتوانی با این خیال دل خودت را خوش کنی ؟ (1916017) (alef-10)
 
محمد
۱۳۹۲-۱۰-۲۹ ۱۱:۱۴:۰۹
مگه روحانی یدبیضا داره و یا معجزه گر است که خرابکاری های هشت ساله رو تو شش ماه درست کنه؟؟ (1917998) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۷:۰۰:۴۱
آیا معنی و مفهوم اعتدال در این دولت در عرصه مسائل خارجی کوتاه آمدن در برابر غرب و در سیاست داخلی تغییر و جابه‌جایی اتوبوسی مدیران و مسئولین است؟ اکنون آنچه که نصیب مردم شده فقط افزایش روز به روز قیمت اکثر کالاهای مورد نیاز مردم می‌باشد. (1914479) (alef-10)
 
حمید
۱۳۹۲-۱۱-۰۲ ۰۰:۴۶:۳۰
مثلا قیمت چه چیز توی این 3ماه بالا رفته ؟ من خودم بازاری هستم خیلی از اجناسمون بین 5 تا 10درصد هم کاهش قیمت داشته (1924901) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۷:۰۲:۰۲
با اینکه از یک زندگی ساده برخوردار هستم ولی از ذوق‌زدگی و غش و ضعف بعضی از مسئولین برای یک لبخند مصنوعی غربی‌ها و آمریکا ناراحت می‌شوم. وقتی یاوه‌گویی‌های مقامات آمریکایی را می‌شنوم دوست دارم یارانه نگیرم ولی به جای آن جواب زیاده‌خواهی یانکی‌ها را بدهند. تا کی باید دولت از خود ضعف نشان بدهد و از طرف مقابل حرف‌های درشت بشنود؟ (1914483) (alef-10)
 
محسن
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۰:۴۲:۰۷
سلام این همه آمریکایی ها تو این یکی دو ماه به رییس جمهور و ملت ما توحین کردند و سوء نیتشون رو نشان دادند دریغ از یک جمله جواب (1915904) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۲ ۰۰:۴۷:۵۷
اول شما بریدسواد یاد بگیرید بعد در مورد سیاست بحث کنید (1924908) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۳:۳۴:۱۰
آره تو که راست میگی !!!!
شما از کسانی هستی که از برداشتن تحریم ها ضرر میکنی ! (1916316) (alef-10)
 
یاسر
۱۳۹۲-۱۰-۲۹ ۱۱:۱۶:۳۵
آره تو زندگی ساده داری ؟؟!! تو هم معلومه دلارهایت باد کرده و مونده روی دستت ! (1918004) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۷:۰۲:۲۵
آقای رئيس جمهور پشت تلویزیون می‌آید و صحبت می‌کند تا پایان سال هیچ کالا و خدماتی افزایش قیمت پیدا نخواهد کرد. ولی از آن طرف قیمت کنتور آب 700 هزار تومانی را با یک دستور به دو میلیون و 100 هزار تومان افزایش قیمت می‌دهد. این رفتارهای دوگانه با مردم اثر نامطلوب خودش را خواهد گذاشت. (1914485) (alef-10)
 
ن
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۵:۱۷:۴۱
كي همچين چيزي گفته شده ما همچنان دچار تورم هستيم (1915490) (alef-10)
 
ناصر
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۳:۳۵:۰۹
کنتور آب بدرد بساز بفروش ها میخورد که به برکت دولت محمود میلیاردر شده اند ! (1916319) (alef-10)
 
سيامك
۱۳۹۲-۱۱-۰۱ ۱۰:۱۸:۱۶
يه سربه قبض گاز بزن تامتوجه بشي چه خبره 50درصداضافات قبض است (1922932) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۷:۰۳:۲۵
اگر می‌خواهید روند ‌رو به رشد کشورمان به عقب برنگردد باید رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را در مسائل داخلی و خارجی همیشه نصب‌العین خود قرار دهید. (1914487) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۵:۰۱:۴۴
چه ربطی داشت به موضوع؟؟؟؟؟ (1916480) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۷:۰۳:۵۵
شما را به هر کس دوست دارید قسمتان می‌دهیم که فکری به حال رفع گرفتاری‌های مردم کنید. آقای رئيس جمهور! شعار به درد مردم نمی‌خورد. اقتصاد کشور خوابیده و ما کاسبان بازار هیچ خرید و فروشی نداریم (1914490) (alef-10)
 
شرف
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۰:۳۴:۱۸
کاسب بازار محترم . خدمت شما عارضم که اکثر کاسبی ها و تولیدیها در حال موت هستند و علتش فقط به فقط بورس میباشد . چون بورس اکثر نقدینگی را در خود حبس کرده . (1915401) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۶:۵۲:۳۳
تا وقتا که کاسبان تحریم دست در کارند حق شما همین است.
کاسبی که جنس 1000 دلاری رو بالای 4.5 میلیون تومان می فروشد گران فروشی می کند.
در دین هم امده که عاقبت گران فروشی چیست!!
کسادی بازار عاقبت گران فروشی کاسبان به مردم است. البته قیامتی هم هست که فکر کنم کارگران و بخش زیادی از کارمندان فقط از این بعدش سر رو بالا بگیرند (1916734) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۷:۰۴:۲۳
آن آقایی که می‌گوید به اعتدال اعتقاد دارد و به افراطی‌گری می‌تازد چرا از دولت یازدهم نمی‌خواهد از افراطی‌گری در جابه‌جایی مسئولان سابق دست برداشته و کمی هم به فکر رفع مشکلات مردم باشد؟ (1914492) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۳:۰۱:۰۲
چون ما رای دادیم تا مدیران نالایق برکنار بشوند (1915212) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۲:۰۶:۳۸
اتفاقا این یک کارشون که خیلی عالی بوده من واقعا راضیم (1915453) (alef-10)
 
ناقلا
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۸:۱۹:۴۱
فرقی نداره مسئول سابق باشه یا جدید هر کس توان کار محول شده به اون رو نداره باید بره عزل ونصب حق رییس جمهور همونطور که مسئولیت پذیری وظیفه رییس جمهوره تکلیف بدون اختیار قدرت معنا نداره (1915574) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۱:۲۴:۲۷
ایشون انتظار دارن دولت با همان مدیران آقای احمدی نژاد کارا رو درست کنه و مشکلات رو ظرف 6 ماه به حداقل برسونه.اگر نکرد به وعده ها عمل نکرده.
عزیز اگه اون مدیرا کارامد بودن که وضع کشور این نبود (1916025) (alef-10)
 
مستعضف
۱۳۹۲-۱۱-۰۲ ۰۰:۵۳:۵۱
ما نان نمی خواهیم ولی از ریئس جمهور میخواهیم مدیران نالایق رو اتوبوسی که هیچ با قطار 100واگنه عزل کنه و حتی بی کفایت هاشو به دادگاه بفرسته (1924922) (alef-13)
 
امیر
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۷:۰۵:۳۱
بابا خیلی جالبه که وقتی یه عیبی از این دولت میخواد گفته بشه اول دولت قبل کوبیده میشه بعد عیب این دولت گفته میشه اینم یه نوع اعتدال دیگه (1914494) (alef-10)
 
امین
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۷:۰۵:۴۷
دنیا احمدی نژاد، بخاطرش جونمم میدم (1914495) (alef-10)
 
ب.ز
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۳:۰۰:۵۴
ديگه؟ (1915211) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۳:۱۰:۵۷
لطفاً سریع تر (1915252) (alef-13)
 
سعیدی
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۰:۱۹:۰۱
پس قربون دست زودتر ، کار داریم باید بریم (1915389) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۲:۳۴:۰۹
پس عجله كن الآن وقتشه، حرف نزن عمل كن (1915462) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۱:۲۵:۰۴
بده ما هم تشویقت می کنیم.آفرین آفرین جون بده (1916026) (alef-10)
 
موسوی
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۷:۰۷:۴۲
دلیل بی حودی را مطرح کردیداقای احمدی نزادرییس جمهوربودوخدمات خوب وارزنده داشت مردعمل بودنه شعار (1914496) (alef-10)
 
جعفر
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۳:۳۸:۰۴
معلومه مدیران بیکارشده دولت احمدی نژاد جمع شده اند توی سایت الف و به شغل کامنت گذاری مشغولند ! (1916327) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۱ ۰۸:۵۷:۵۴
ایول گل گفتی (1922722) (alef-13)
 
امیر
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۷:۰۸:۰۹
آقای روحانی ، آقای اعتدال و علانیت ، آقای احترام به آزادی بیان ، بابا اگه حرفی باسه گفتن داشتی میومدی مناظره می کردی نه اینکه بگی و بری در ضمن احمدی نژاد هرچی بود انقدر جرات داشت که مناظره کنه (1914498) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۳:۵۴:۳۲
دادا بهتره بری تاریخ رو مطالعه کنی.همون آدم با جرات شما اردیبهشت 88پیشنهاد مناظره دکتر روحانی رو رد کرده بود (1915353) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۲:۳۵:۴۸
ايشون اگه جرات داشت مي رفت براي محاكمه نه اينكه با يه مناظره و شلوغ بازي رفع تكليف كنه (1915464) (alef-10)
 
پریسا
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۰:۴۷:۱۴
فحاشی و بی حیایی که دیگه جرات نمی خواد.
کسی که حیا نداره ایمان هم نداره. (1915917) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۷:۰۸:۱۵
همچنین واقعا انتظار نداریم شاهد دویدن مردم دنبال خودروی ایشان و بیرون آمدن از سقف و ابراز احساساتی از این دست باشیم. انتظار نداریم شاهد نامه نویسی و نامه نگاری و نامه پراکنی باشیم. برنامه ملاقات مردمی را باید در استادیوم یا سالن پیگیری کرد، نه کف خیابان. (1914499) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۳:۵۸:۳۸
من خودم ازاستقبال کنندگان بودم هر چه ستاد استقبال اعلام کرد که ریاست جمهور نامه از کسی نمیگیرد مردم عادت کرده بودنند وترک عادت .......!!!!!!! وقتی مجلس مخالف باشد باید با مردم در میان بگذارد شما میترسید مقصرین مشخص شود؟ (1915359) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۷:۰۸:۲۹
بابا دیگه نمیشه که روحانی کاملا بشه آنتی احمدی نژاد !!! (1914500) (alef-10)
 
امير
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۷:۰۸:۳۱
اى ول خوب بود :) ممنون . تلاش كنيم تمام بشه اين بگم بگم ها و حواله دادن به بعد ها (1914501) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۷:۰۹:۱۵
تو این ۸ سال کجا بودین؟ (1914503) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۳:۲۵:۲۰
داشتن کاسبی تحریم رو انجام می دادن ! (1915291) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۹ ۰۰:۰۸:۱۳
داشتيم برا شما دعا ميكرديم (1917581) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۷:۱۰:۳۳
البته دکتر روحانی اهل بگم بگم نبود و نیست. اما ... (1914506) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۷:۱۱:۰۷
اقای رئیس جمهور اکثریت مردم مشکلات ومشکل افرینان را بهتر می شناسند. عده ای که به شما رای داده اند امیدوارند که شما ریشه انها را بخشکانید و بقیه امیدی به انجام این امر توسط شما ندارند. (1914509) (alef-10)
 
علی
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۷:۱۱:۱۸
و متاسفانه ایشان در این مسیر قرار دارند. (1914510) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۷:۱۲:۴۳
در دمکراسی افکار عمومی نقش مهمی در احتیاط و مراقبت رفتار مسئولین دارد. بگم بگم های محمود برای سوء استفاده بود و بسیاری از آن کذب هایی که خودش بدتر از آن را مرتکب شد اما ما می دانیم که چه فشاری بر روی رییس جمهور عزیزمان است. (1914512) (alef-10)
 
واقف
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۰:۵۷:۴۱
دولت تدبیر امیدهارا با بی تدبیری ناامید کرد گرانی ها بیشتر شده و رسیدگی به روستاها متوقف شده است بخدا دکتر احمدی نژاد مدیر مردی بود ولی تنها بود . (1915952) (alef-10)
 
سيد ابراهيم كراماتي
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۷:۱۴:۰۴
اين گونه سخن گفتن نمي تواند محدود به آقاي احمدي نژاد باشد و آقاي روحاني هم گريزي از آن ندارد و دليل ورود به حوزه اين ادبيات گفتاري از سوي روساي دولت، اين است كه طبق قانون اساسي رييس جمهور اختيارات محدود و غير موثري دارد و بر خلاف اين اختيارات محدود و ناكافي كساني كه داوطلب احراز آن مي گردند و در كورس رقابت مي تازند ؛ با ناديده انگاشتن واقعيت غير قابل انكار وعده هايي به مردم مي دهند كه برآوردن آنها با اختيارات واقعي ايشان ناسازگار است و از همين نقطه است كه ناچار به ورود به حوزه گفتار و رفتار پوپوليستي مي شوند و در نتيجه اين اتفاق مي افتد كه گويي ايشان يكي بعد از ديگري از روي دست همديگر املا و انشا مي نويسند!
يك پرسش ، نامزدهاي رياست جمهوري در انتخابات اخير چه برنامه مدون و قابل دفاعي در زمينه هاي گوناگون ارائه كردند؟
آيا آقاي روحاني غير از واگويي مشكلات و برانگيختن احساسات حاشيه نشينان خاموش و كلي گويي برنامه ديگري هم داشتند؟ (1914515) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۷:۱۷:۵۷
یک چیز مسلم است و ان اینکه بعضی اشخاص که از قدرت های خاصی برخوردارند هرگز نخواهند گذاشت هیچ دولتی کارهای مورد نظر خود را انجام دهد چه احمدی نژاد باشد چه روحانی. این افراد با قبضه کردن صدا و سیما و سایر مراکز قدرتی خاص اهداف خود را دنبال می نمایند (1914522) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۷:۱۹:۲۱
بخود مقايسه الكي نكنيد. همه ميدانيم كه تحريمها براي خيليها طعم شيريني داشته كه حاضر نيستند به اين راحتي ازش بگذرند. لطفا به فكر منافع ملي باشيد تا سودجوييهاي گروهيتون (1914529) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۹:۲۶:۰۵
نکته همین‌جاست. شما مطمئنید که رییس دولت نهم لیست را در جیبش داشت؟ (1914790) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۲:۴۰:۱۹
رییس دولت نهم خودش در صدر لیست بود . (1915160) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۹:۴۸:۲۵
آقا بیایید منصف باشیم.
اگر حرف درست را شنیدیم قبول کنیم، حتی اگر به ضررمان باشد.
من یک اصلاح طلب کامل هستم. تمام دوره های انتخابات ریاست جمهوری هم به گزینه های اصلاح طلبان رای داده ام. شاید بگویید دروغ می گوید ولی خدا شاهد هست که عین حقیقت هست.
مثل بعضی اصولگرایان نباشیم که می گویند باید مشکلات را مخفی کرد. این رویه اصلاح طلبی نیست. رویه اصلاح طلبی با نقد در هم بافته شده. اصلاح فقط با نقد ممکن هست.
امروز این حرف درست را این سر مقاله گفته هست. مهم نیست که چه کسی این حرف را زده! مهم منطق صحبت هست. دوستان باید یک فرقی بین ما و دیگران باشد.
باید از الان با سیاست های پوپولیستی مخالفت کنیم تا این فرهنگ غلط حداقل از صحبت های رئیس جمهور مورد علاقه ی مان حذف شود. حمایت از اشتباه باعث شکست هست. بیایید از تاریخ عبرت بگیریم.
.
به امید موفقیت آقای روحانی و سعادت مردم عزیزمان. (1914837) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۹:۱۶:۲۷
این کلمه پوپولیست هم تازگی افتاده توی دهان بعضی ها که یعنی ما هم بله. ولی آقای اصلاح طلب شما که دم از انتقاد پذیری می زنید چرا آقای روحانی انتقادهای قانونی رو نمیپذیره و مجلس رو به مضحکه می گیره. اونجا که می گه به رای مجلس اهمیت ندهید. چه برسه به انتقادهای روزنامه نگارها و مردم عادی. اصلا شما هم انتقاد پذیر نیستید. اصلاح طلب ها اکثرا انتقاد پذیر نیستند. فقط مسخره کردن رو بلد هستید. (1915685) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۱:۲۸:۲۱
یکیشون رو که معرفی کرد و الان در اوین تشریف دارن(ب.ز)
با آقای مرتضوی هم داره برخورد میشه
اگه همینجوری پیش برن کارشون درسته (1916034) (alef-10)
 
معتدل
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۵:۵۲:۴۶
آقاي روحاني اصلاح طلب نيست اينقدر خوتان را به ايشان نچسبانيد
شما فقط كمتر از ١٥ درصد راي داشتيد و براي نمردن مذبوحانه ائتلاف كرديد حالاديگر رويتان را زياد نكنيد هماه سه وزارتخانه هم زيادتان بود جالب اينكه بدترين و ملتهب ترين وضعيت در همان سه وزارتي است جناب دكتر روحاني به شما لطف فرمودند (1916591) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۰:۱۲:۵۳
جناب نویسنده :

1- لطفا ادب را رعایت فرمایید در حدی نیستید که رییس جمهور محترم را هشدار داده و نصیحت کنید.

2- لطفا قبل از نوشتن قدری تفکر بفرمایید که صدا و سیمای این کشور (که با کمال تاسف حسب قانون تنها مسیر قانونی سیما در کشور است) هنوز متوجه نشده که دولت با رای مردم عوض شده و هنوز اخبار 20:30 به مسخره کردن اعضای دولت پرداخته و هنوز قربان و صدقه احمدی نژاد و اعوان و انصارش میرود !!! در این شرایط راهی بجز سخن مستقیم با مردم نمی ماند !! (1914876) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۲:۵۵:۳۸
تا امثال شما هستند دموکراسی در این کشور ریشه نمیگیرد، رییس جمهور خادم ملت است بفهم نه کسی که نشود از گل نازکتر به اوگفت (1915199) (alef-13)
 
غزال
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۳:۵۶:۴۵
اتفاقا در تفکر اصلا ح طلبی ،"مردم "در حدی هستند که رییس جمهمر مملکت رو نصیجت و نقد کنند، در تفکر استبدادیه که مردم این حق رو ندارند (1915356) (alef-13)
 
مهدیار
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۶:۴۹:۰۶
فقط فرض کنید نکته 1 این دوست ناشناس خطاب به منتقدان احمدی نژاد بیان می شد. ... آن وقت فریاد خفه کردن صدای مخالف از کجاها که برنمی خاست؟!! (1915498) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۰:۳۷:۱۲
ی نمونه از قربا نصدقه رو بگو (1915889) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۰:۳۷:۳۳
هیچ کس حق نداره به روحانی نقد کنه وگرنه افراطی و قانون شکنه وباید اعدام بشه. (1915892) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۰:۱۵:۱۸
به نظرم نویسنده درست گفته و صحبت ایشان ربطی به تضعیف دولت ندارد. به جای حرف و تهدید، نیاز به عمل و نتیجه داریم. (1914881) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۰:۲۶:۵۵
تعصب نداشته باش (1914910) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۰:۳۷:۲۲
این دولت اگه مرد بود متن توافق ژنو رو میزاشت مردم بخونن که بفهمیم جریان چیه (1914938) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۲:۲۶:۰۳
شما نخوندی؟؟؟ (1915132) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۲:۴۱:۳۴
فکر فهمیدی ! به چه درد تو میخوره ! (1915162) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۱:۱۲:۴۲
شما فکر کن اسامی ای که رئیس جمهور محبوبت قولشو داده رو بدونی، می خوای چیکار کنی؟ (1915428) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۳:۱۱:۱۶
عمه منم الان متن اون رو می دونه ! (1915253) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۳:۱۱:۵۵
شما خیلی پرتی هنوز نفهمیدی چی بوده ! (1915258) (alef-13)
 
سعید
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۰:۴۱:۵۹
قبول کنید این ادبیات زیبنده آقای روحانی نیست. (1914951) (alef-10)
 
من
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۱:۰۴:۲۰
بخود مقایسه نکردند. (1914992) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۱:۵۳:۱۷
من یکی از رای دهندگان به ایشان هستم و طرز سخنان آقای روحانی مرا به یاد احمدی نژاد انداخت..
کاش دکتر عارف انصراف نمی داد و من از رایم پشیمان نمی شدم (1915079) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۲:۲۶:۵۰
طرفدار آقای جلیلی که خودش رو جای طرفدار عارف جا زده است (1915135) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۱:۱۴:۳۴
طرفداران جلیلی حتی تظاهر به طرفداری از اصلاحات رو ننگ می دونن. بله اگه نمی دونستی بدون. (1915430) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۳:۰۹:۵۲
کاملا معلومه که به آقای روحانی رای دادی (1915247) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۳:۱۲:۵۹
شما سع کن کمتر دروغ بگی ! تو به جلیلی رای دادی حالا یادت اومد ! (1915262) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۷:۴۰:۴۲
جله نکن

تاکتیک هست

روحانی حقوقدانه و میدونه چه جمله ای را چند بار و در کجا استفاده کنه (1915516) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۰:۳۸:۰۰
عارف اگر رای داشت اونو میفرستادن ولی متاسفانه نداشت (1915896) (alef-10)
 
ناشناس
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۲:۲۵:۴۲
راه احمدینژاد راه تحریم وبن بست بود ولی روحانی راه درست وراه گشایش مشکلات ملت را طی مینمایند (1915131) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۱:۱۴:۵۰
بی خیال بابا. (1915431) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۳:۳۵:۴۸
روحـــــــــــــــــــــــــــــــــــاني پوزه افراطی ها و کاسبان تحریم را خاک خواهد مالید (1915315) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۷:۱۹:۴۶
اشتباه شما همین جاست روحانی احمدی نژاد نیست و همه چیز را خواهد گفت حالا خواهید دید ! (1914530) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۹:۳۴:۲۲
بزک نمیر بهار میاد. (1914805) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۳:۱۳:۲۳
حالا خواهی دید ! (1915263) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۳:۳۶:۴۱
فعلا برخوردش با بابک زنجانی نشون داد با کسی شوخی نداره...
اندکی صبر سحر نزدیک است ...
البته اگه بگدارند (1915320) (alef-13)
 
احمد
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۲:۲۷:۱۵
دقیقا با شما موافقم اگه هم نگه زیاده خواهان را مجبور به بذیرفتن عقایدش خواهد کرد و هر چه زیاده خواهان روحانی رو تحت فشار بزارند از طرف مردم به شدت ملامت میشوند دیگه دوره ای نیست که بخوان زیرو رو بکشند مردم عاقلند (1915459) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۰:۳۸:۱۶
جرات نداره (1915897) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۷:۲۱:۳۴
در مجموع، مردم و رای دهندگان آقای روحانی به ایشان رای نداده اند که احمدی نژادی دیگر باشند. راه خطای یکبار رفته را دوباره رفتن عواقب بدتر و ملامت های دو چندان در انتظار است"


اصولا شما لازم نیست از طرف رای دهندگان به روحانی حرف بزنید چون معلوم شما به کس دیگری رای دادید! (1914532) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۹:۳۹:۲۲
من از اون کسایی که به این یکی روحانی رای ندادم و از بابت بسیار خوشحالم. روحانی و طرفدارانش همه مثه همن.
از بگم بگم های شما هیچ کس ترسی ندارد. تحریمی که آمریکا اون رو وضع کنه تحملش جهاد است در راه خدا، خدایی که از بی خبرید. ما همه از تحریم ها سود می بریم فا انتم لا تبصرون. (1914818) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۳:۱۴:۳۶
بله شما و بابک زنجانی از تحریم ها سود می برید ! (1915265) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۰:۳۷:۳۶
بله البته که شما و دوستان‌تان از تحریم‌ها سود می‌برید. خدا رو شکر که خودتان هم معترف هستید. (1915405) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۰:۱۰:۳۱
شما ایرانی هستی؟ فارسی بلد نیستی بنویسی انگار (1915792) (alef-13)
 
حميد
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۳:۳۱:۵۲
متأسفانه آقاي روحاني دچار خطاي استراتژيك شده و بر اين باور است كه رقيب 4 سال ديگر وي شخص احمدي نژاد است لذا به شدت تحت تأثير احمدي نژاديسم قرار گرفته و ترجيح ميدهد از خود احمدي نژادي با لباس روحاني در ذهنها تصوير كند!!! اي كاش آقاي روحاني ميتوانست خودش باشد اما حيف كه براين باور است كه نقش احمدي نژاد ميتواند برايش كسب رأي كند!!! (1916308) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۷:۲۵:۱۵
اولا شما نمی خواهد رای مردم را تفسیر کنید !
ثانیا کارهایی که گفته اید اگر احمدی نژاد انجام دهد بد است اما اگر هاشمی و یارانش انجام دهند نه تنها بد نیست بلکه بسیار هم پسندیده است ! این اصل ساده را نفهمیده اید یا خود را به نفهمی زده اید ؟!!! (1914542) (alef-13)
 
حمید صحرایی
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۲:۲۴:۴۴
بگم،بگم، نوعی مولتی ویتامبن است مخصوص دولتیان که توسط هاشمی اختراع شد و توسط احمدی نزاد تکمیل. عمل ان به این شکل است که بعد از بیان در ذهن شنونده تصویری پدیدار میشود که گویی گروهی مرتب در حال نقشه کشیدن برای دولت هستند.کارکرد ان هم ساده است،هم پوشش است برای کم کاری،هم بهانه ایی که بعد ها با استناد به همین کار شکنهای فرضی تا ناتوانی ها را گردن انها بیندازند و دوباره رای جمع کنند،هم راهی است برای به انحراف کشیدن اذهان عمومی تا متوجه کم کاری نباشند و اخرش هم حداقل کاری که میکند خرید زمان است. به هر حال ضرر ندارد هر چه دارد منفعت است.برادر گرامی اقای رئیس جمهور، شما برای صیانت از اموال مردم و صیانت از منافع بین المللی مردم همجنین مبارزه با فساد و تعقیب قضایی مفسدین سوگند یاد کرده ایی و بالاترین مقام اجرایی کشور را در اختیار دارید همچنین نیمی از اعتماد جامعه را. چه چیز را میخواهید بگوئید؟ اگر خیانتی به مال مردم و مردم میشود و نمیگویید، که به مردمی که به شما رای دادند بدهکارید و اگر چیزی نیست و از این کلمات بعنوان سیاست داخلی استفاده میکنید،که در ان صورت از اعتماد مردم سو استفاده کرده اید.در همه دوران هستند افرادی که درامد خود را چه مادی و چه معنوی در خطر میبینند و مخالفت میکنند و باز هستند افرادی که در شرایط جدید فرصت سواستفاده پیدا میکنند،دلیل وجود دولت و وزیر و معاون و مدیر هم همین است تا بهترین راه و سیاست را در جهت رفاه عامه جامعه عملی کند در ضمن راه روئیدن علفهای هرز راببندد و علفهای هرز از قبل رودیده را خشک کند.پیشنهاد میکنم، بجای بگم بگم ها،با ارزیابی از عمل کرد دولتتان،بجز توافق نامه اخیر که به عقیده بنده اجهاف در حق مردم شد ولی دولت راه دیگری نداشت ، چه قانون یا بخشنامه ایی یا عملی در جهت بهتر شدن وضع معیشتی مردم انجام داده اید؟فقط نگویید که تورم را از 40% به 35% رساندیم که واقعیت این است که نرخ تورم از 0 هر چقدر بالا تر باشد دلیل ناتوانی دولت است. دادن امار تورم به این معنی است که دولت فعلی نسبت به دولت قبلی فقط یک هشتم بهتر است.بنده فقط به امید بیشتر کارکردن دولت در جهت منافع مردم نقد میکنم وگر نه بنده نه حقوق بگیرم و نه کوپن و یارانه از جمهوری اسلامی در یافت کرده ام. (1915130) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۷:۲۵:۲۶
بابک زنجانی ها و کاسبان تحریم از سخنان روحانی نگران شدن ! (1914543) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۱:۵۸:۵۲
یعنی همونیکه با هاشمی و روحانی عکس داره و تو دولت هاشمی رشد کرده . (1915091) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۲:۵۸:۱۴
تا اونجایی که مشخص ایشون در دولت احمدی نژاد به این حجم پول دست پیدا کردن نه دولت های قبلی !!! (1915206) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۳:۰۳:۰۰
سردار رویان هم با بابک زنجانی زیاد عکس داره !! چه ربطی داره ؟؟؟ (1915220) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۳:۰۳:۴۸
فعلا دولت تدبیر و امید و وزارت نفت از بابک زنجانی شکایت کردن نه شما ! (1915223) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۳:۰۸:۲۹
نه عزیز جان همون زنجانی تا که تا سال 89 چیزی نداشت و ورشکسته بود و به لطف پاکترین دولت تاریخ ایران در ثروت اندوزی دست شاهزاده های سعودی را از پشت بست و مولتی میلیاردر شد (1915240) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۳:۱۵:۳۴
احمدی نژاد بابک زنجانی را بابک زنجانی کرد ! (1915270) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۳:۱۶:۳۸
آخه دانشمند بابک زنجانی از تحریم ها به اینجا رسیده زمان رفسنجانی کشور اینقدر شدید تحریم بود ؟؟؟ (1915271) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۲:۴۰:۴۶
تو دولت هاشمي دبيرستان بوده و تو سن رشد!!! برادر يه دروغي بگو اينقدر تابلو نباشه (1915466) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۷:۰۰:۰۰
جالب اینجاست که بانک مرکزی داشتن سرباز رو رد کرده و گفته که تو هیچ دوره ای سرباز نداشته پس این اولین دروغ ایشون!!
دوم اینکه یعنی بانک مرکزی هیچ راهکاری نداشته که باید به یک نفر این مبلغ رو می داده تا ارز تو بازار پخش شه؟
سوم اینکه تو اون سال روزی 17 میلیون دلار در بازار چه مصرفی داشته؟ ماجراش شبیه نطق نماینده مجلس است که گفت هیئت اروپایی به هر کدام از ملاقات کنندگان 50 میلیون یورو جایزه داده!!!
در ضمن ایشون که تا حالا این همه ثروتمند بودن چرا تمام دارایی ها و شرکت هاشون مربوط هست به همین چند سال و قبلش هیچ فعالیت تولیدی و شرکتی و خدماتی نداشتند؟
این که نمی شه که ایشون از قبل پولدار بودن اما همینطوری تو خونشون پولدار شدن بعد هم 20 سال خوردن و خوابیدن یکهو تو 8 سال صاحب این همه کارخونه و کار شدن!!
کمی عقلانیت بد نیست فقط کمی. در قران که شما ادعای حرفه ای بودن در اون رو دارید امده که اگر بدون تحقیق حرف ها رو تکرار کنید مانند چه هستید!! بخوانید (1916753) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۲ ۰۱:۱۱:۱۰
واقعا چون احمدی نژادهم تو دولت هاشمی رشد کرد (1924948) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۲:۱۹:۲۷
بجز بابک زنجانی و کاسبان تحریم، دلالان مذاکره و ان افرادی که رانت های میلیاردی از وزیر صنایع و همچنین معاون اول رییس جمهور دولت اعتدال دریافت می کنند نیز از خیلی موارد نگران می شوند (1915122) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۳:۰۴:۴۰
حنای شما برای ملت رنگی نداره عمو جون به اندازه کافی خراب هستید ! (1915228) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۲:۲۳:۰۱
الف جان زیاد سخت نگیر! همون طرفدار های افراطی احمدی نژاد که هیچ نقدی را از دولت و شخص احمدی نژاد بر نمی تافتند، همان طرفدارهای افراطی در این دولت نیز این نقدهای صحیح را بر نمی تابند ولی آنهایی که با یک کشمش گرمی شان می کند با یک مویز بشدت سردی شان خواهد کرد.

نگران روزی هستم که بعضی از طرفدارهای افراطی روحانی که حاضر نیستند نقدی را بر عملکرد غلط این دولت قبول کنند بدترین توهین ها را در پایان چهار سال نثار دولت اعتدال نمایند. (1915127) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۳:۱۰:۱۸
منظورت از همون طرفدار های افراطی احمدی نژاد همونایی هستید که میگفتید دزدگیر 88 و معجزه هزاره سوم؟ (1915248) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۳:۱۷:۴۲
این چرندیات که برای خراب کردن روحانی می بافید نقد اسمش ؟ (1915273) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۲:۱۴:۴۳
آخه کدوم نقد هنوز هیچی نشده کلی ایراد وبهانه بنی اسرائیلی گرفتند و....
دیگه آدم به هیچی اعتماد نداره
والله روحانی مرد مودبیه
مشخصه داره تلاش می کنه
تمام اقداماتشون رو هم تا حالا قبول داریم دیگه .... (1915457) (alef-10)
 
واقف
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۱:۳۸:۴۰
کشمش همون مویزه . منظور شما انگوره که سرده. (1916061) (alef-10)
 
امید
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۷:۲۵:۵۶
من اعتقاد دارم اگر مسئله ای وجود دارد بدون اینکه از قبل اعلام شود باید مستقیما به مردم گفته شود.حقیقتا دیگر از این «خواهم گفت ها» به شدت بیزار شده ایم و دوست نداریم ادبیات 8 سال گذشته ما را یاد خیلی از حوادث بیندازد. (1914544) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۳:۱۱:۲۸
خب اگه دوست ندارید بشنوید در مقابل پای دولت برامده از رای مردم سنگ اندازی نکنید (1915255) (alef-13)
 
محمود اربابی
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۷:۲۷:۵۰
این سخنان مرا بیاد اون معرکه گیر مشهدی کنار بقعه خواجه ربیع مشهد میندازه که کنار خیابان مردم را جمع میکرد و همراهش یک مار و یک موش صحرایی بود همه روزه از ساعت 8 صبح معرکه شروع و تا ساعت 12 ظهر ادامه داشت و بعد از ظهر از ساعت دو شروع و تا 6 بعد از ظهر ادامه پیدا میکرد و به مردم میگفت میخوام بین این مار واین موش صحرایی جنگ بیندازم چند سالی که هنوز عقلم کامل نشده بود و از ترفند این معرکه گیر اگاه نشده بودم پای معرکه این اقا مینشستم من یکی که هیچ هیچ کس تا کنون جنگ مار و موش صحرایی را ندیده .
نتیجه اگه عقل ها کامل شده نباید پای این معرکه گیران بنشنید .
وگرنه از اول انقلاب همه میخواستند یک چیزایی بگن و میخواستن که یک کاری نکنن که بگن ولی اونا یک کاری که هیچ همه کار کردن و هیچ گفته نشد . بازم برگردم به اون معرکه گیر اونم گاهی وقتها سر مار را از تو جعبه در میاورد و به مردم نشون میداد و میگفت همین مار رو میگم . حال اینها هم گاهی وقتها توسط عواملشون یک چیزی میگن که همه مردم سالها قبل میدونستن ولی حاصلش چی ؟ هیچ هیچ هیچ (1914552) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۹:۲۶:۲۳
من شخصا به اين معركه ها حتي در كودكي علاقه اي نداشتم و خرداد امسال هم به ب دانشجوها تذكر دادم كه به شعاردهنده هاتوجه نكنند. ولي افسوس كه خلايق را شعر و شعار ميفريبد و حتي كانديداي 4 سال قبل هم به اين ورطه كشيده شده بود. و باز برنده خوش حرف و شعارتر شد (1914792) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۰:۳۱:۵۹
شما داری به ملت توهین می کنید
کافیه دیگه
مردم خودشان عقل دارند (1914919) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۰:۳۵:۳۸
روحانی فردی عاقل است
درود بر روحانی
این ادبیات شما با عث فقط گمراه شدن مردم می شود
اجازه دهید اگرهم چیزی باشد خود مردم بفهمند نه القاء شما ...این راه که شما می روید راه خوبی نیست ودود آن در چشم خودتان می رود (1914932) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۲:۴۵:۴۵
شما ناراحتی چرا همشهریت رای نیاورده ولی اینو بدون که رای آوردن روحانی به نفع همه مردم شد . (1915174) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۰:۴۳:۵۵
همه مردم چرا به روحانی رای ندادن؟؟؟؟ (1915910) (alef-10)
 
حامد
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۷:۳۰:۵۷
باانکه ازادبیات الف وشیوه فکری الف خشنود نیستم اما بااین مطلب بطور کامل موافقم که الکریم اذا مراللغو مرو کرامارئیس جمهور باید شان جمهوری زا حفظ کندممکن است نماینده ای ویا نظامی ای ویا وامانده سیاسی ای سخنی بگوید ویا چوب لای چرخی بگذاردبرخورد رئیس جمهور باید درخور مردم ایران باشدمخالفان ایشان همه مانند نتانیاهو ودوستانش نیستند ! (1914556) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۲:۴۶:۳۶
بدتر از اونها هستند . (1915175) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۷:۳۸:۵۹
نگارنده محترم از چه میترسید؟ اتفاقا بر عکس احمدی نژاد، اینجا دکتر روحانی باید با مردم صریح اما بدون تضییع حق منتقدین؛ البته با افشای مافیای قدرت حرف بزنه. تفاوت دراینجا است که ادبیات احمدی نژادی برای ارعاب عقلانیت و خردورزی جمعی در کشور با ابزار بکم بگم بود در حالی که روحانی باید موانع اساسی بر سرراه گفتمان اعتدال که برملاسازی همان چهره افراطی گری است با مرم حرف بزنه. احمدی نژاد مخالفین سیاسی خودش را تهدید میکرد، ولی روحانی مخالفین مصالح نظام،‌رهبری معظم، و ملت غیور و سرافراز ایران را به مردم معرفی میکند. پس نترسید از بگم بگم روحانی که با احمدی نژاد هزاران فرسنگ فاصله دارد. هردو یکرنگ اند اما این کجا و آن کجا!! (1914567) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۷:۳۹:۱۷
چرا بر عکلس در مقابل این مجلس باید مثل احمدی نژاد رفتار کرد (1914568) (alef-13)
 
دردمند
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۷:۳۹:۳۰
دانه فلفل سیاه و خال مه رویان سیاه، هردو جانسوزند اما این کجا و آن کجا! بگم بگم های احمدی نژادی،به خصوص در مناظره انتخاباتی،جنبه قدرت طلبی و منافع شخصی داشته اند، در حالی که ایشان در مقام دفاع از حقوق ملت، نیازمند یاری ملت،برای مقابله با یقه سفیدان و کارگزاران گردن کلفت آنهایند که همگی از کاسبان تحریم هستند و متاسفانه در دستگاههای مختلف هم عوامل خاص خود را دارند که یک نمونه اش همین بابک زنجانی و برخی حمایت ها از وی می باشد. (1914569) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۰:۴۴:۳۶
باور کردیم روحانی دغدغه مردم داره (1915911) (alef-10)
 
کامران
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۷:۴۱:۰۴
نویسنده محترم مثل این که بدتان نمی آید آقای روحانی را با احمدی نژاد مقایسه کنید.
به هر حال همگان می دانند که در این کشور شماری ویژه خوار از شرایز تحریم کشور سود می برند. اینان برای حفظ این شرایط هر کاری می کنند. حال آقای روحانی چه کار کند؟ یا باید دست آن ها را قطع کند و یا اگر نتوانست باید آن ها را به مردم معرفی کند. (1914575) (alef-13)
 
آرش
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۲:۲۷:۱۶
آخر نکته اینجاست که وظیفه و شأن رئیس جمهور افشاگری و رو کردن و شناسوندن نیست، اگر رئیس جمهور مملکت بیفتد دنبال افشاگری و مبارزه با کله گنده ها اون ها هم که بیکار نمیشینن، بزرگترین ضررش غبار آلوده شدن و دعوا زده شدن فضای کشوره... (1915136) (alef-10)
 
احمد
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۷:۴۴:۳۸
درست است روحانی نباید مشابه احمدی نژاد رفتار نماید (1914581) (alef-13)
 
سهراب
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۷:۴۵:۱۰
ادبیات مخصوص احمدی نژادتنها نبوده بلکه همه رییس جمهورهای ایران وقتی به قدرت میرسند همین ادبیات را دارند ومتاسفانه تا اخرش هم همین طور باقی میمانند وهیچ اقدامی جهت ثابت کردن حرفشون هم نمی کنند ومتاسفانه مردم ما هم هیچ وقت نخواستن که از اینها به طور جدی بخواهند که شما که حرف میزنید روی حرفتان هم بمانید نه واسه بازار گرمی خودتان بیاید ویه عده ایی را مقصر جلوه بدین که البته ان ادمهای که شما ازشون نام میبرین وجود دارند ولی شما نشان دادید که در این چند سال گذشته نتوانسته اید در مقابلشان قد علم کنید چون انها از شما قوی تر هستن پس لطفا با پیش کشیدن این مسائل جامعه را دچار التهاب نکنید (1914582) (alef-13)
 
مهدی
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۷:۴۵:۳۰
البته سخنان احمدی نژاد پیرامون اعلام اسامی مفسدین اقتصادی وظیفه ذاتی رئیس جمهور و حق غیر قابل اغماض مردم بود لکن به سبب درگیر بودن عناصری در دولت وی در فسادهای گسترده مالی و اقتصادی،وی هرگز نتوانست یا نخواست این تکلیف را عملی سازد .بی شک اعلام وانجام این وظیفه قانونی رئس جمهور وحق مسلم مردم، از ناحیه جناب دکتر روحانی،امری مبارک و شایسته تقدیراست و این مفسدین اقتصادی اند که از امروز باید لرزه بر اندامشان بیفتد.رای کوبنده و حماسه ساز مردم در 24 خرداد 92،رای به شفاف سازی در دولت وممانعت از رانت خواری و فساد گسترده و ویرانگر دولتی در دولتهای نهم و دهم بود که کشور را به ورطه سقوط و نابودی کشانیده بود.بجاست نمایندگان مجلس هم اگر داعیه دار نمایندگی ملت هستند،رئیس جمهور را در این وظیفه خطیر یاری رسانند.به هر حال باید بدانیم انقلاب و نظام به هیچ شخص،باند و گروهی بدهکار نیست. (1914583) (alef-13)
 
سهراب
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۳:۳۵:۳۹
انشاالله که این طور باشد واقای روحانی که مورد اقبال مردم هم میباشه روی حرفش بماند کورشه هرکه نتونه ببینه ولی مردم ایران توی این چند دوره ریاست جمهوری مخصوصا دوره نهم ودهم چنان کلاه گنده ای سرشون رفته که به هیچ چیز دیگه اطمینان ندارند زمانی که احمدینژادگفت300نفراسمشون توی جیبمه همه یادشونه که مردم با چه شور وشوقی ازش حمایت کردن رای اورد وشد اقای مملکت ولی چی شد بعد از 8سال اطرافیانش همگی یا اختلاس گرشدن یاشریک اختلاس گران خودش هم شد حامی انها ترس مردم اینه بعداز 8سال بگن سال به سال دریغ از پارسال (1915314) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۷:۴۸:۰۱
تذکر خوبی بود (1914587) (alef-13)
 
حمیدرضا
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۷:۴۹:۲۱
موافقم. آقای روحانی من به شما رای ندادم ولی بعد از اینکه شما و تیمتان کار را شروع کردید امید زیادی به شما بستم. تو را به خدا از هر کاری که باعث شود ما یاد احمدی نژاد و تیمش بیفتیم دوری کنید. امید ما را نا امید نکنید لطفا. تازه اعصابمان کمی آرام شده و در حال برگشت به زندگی عادی و دیدن اخبار بدون دندان روی دندان ساییدن هستیم! (1914589) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۹:۴۱:۰۰
آره تو به روحانی رای ندادی. (1914822) (alef-10)
 
سامان
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۷:۵۲:۴۶
آفرين ودرود به شما .بارها چه قبل از انتخابات و چه بعد آن بارها هواداري وعلاقمندي خود به اقاي روحاني را ابراز كرده ام ودر سايت شما منعكس شده . اما از ادبيات سخنراني ايشان در خوزستان خيلي نگران شدم وبوي بوبوليسم شديد را استشمام كردم ودر همان لحظات اول به اهل خانه گفتم چرا دارد مثل احمدي نزاد حرف ميزند ؟ تكرار چند باره آيا ميدانيد؟ ايا ميدانيد؟ ؟يعني نميدانيدرا به ذهن متبادر ميكند . براي اينكه اين زاويه باز تر نشود .اين نقدها بايد ادامه داده شده وبگوش ايشان برسد .نگذاريدخشت هاي اول كج نهاده شوند ..نقد نعمتي است كه هركس از ان محروم شود كارش به بيراهه ميكشد .نقد كنيدوبيشتر والبته ديگران را هم از ان بي نصيب نكنيد . انهايي كه نقد نميشوند عاقبتي جز خذلان وبدعاقبتي در انتظارشان نيست در اهميت نقد همين بس كه خداوند به رسول مكرم كه عقل كل است وعلم لدني دارد مي فرمايد با مردم مشورت كن .با كدام مردم ؟ مردم تازه مسلمان شده وجاهل دهه اول اسلام در عربستان ؟؟. تصورش را بكنيد ؟ اجازه ندهيد تفرعن وتكبر وتبختر در كشوري كه هزاران شهيد داده وهنوز هزاران جانباز قطع نخاعي در انزوا زندگي ميكنند رشد كند . شما اهل رسانه كه تاجر وبانكدار نيستيد كه منافعي داشته باشيد رسالت شما روشنگري واصلاح است . تا حدي كه براي خودتان وخانواده اتان زحمتي ايجاد نشود اين رسالت را با نيكنامي ادامه دهيد .وبازهم افرين به شما براي اين مقاله (1914596) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۸:۰۱:۳۹
کم کم روحانی داره تبدیل به یک احمدی نژاد کامل میشه! (1914611) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۰:۰۴:۵۱
شما زياد ذوق نكن
روحاني مثل بعضي ها الوده نيست كه نتونه حرف بزنه
اگر لازم باشه همه چيز رو به مردم خواهد گفت

در ضمن الف عزيز تضعيف بي دليل رئيس جمهور محبوبمان هم زيبنده سايت شما نيست (1914857) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۳:۰۸:۳۲
صدرحمت به احمدی نژاد زود قضاوت نکنید که بعدا پشیمان شوی نمی دانم چندسال سن داری اگر به گذشته ایشان مروری داشته باشی میفهمی که چه کلاه گشادی سرملت رفته (1915241) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۱:۱۷:۱۶
خخخخخخخخخخخخخخخخخ. وای مردم از خنده.
دمت گرم با مزه بود. (1915432) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۰:۴۸:۳۴
بعععععله فقط به روزنامه ها میگن در مورد قراردادهای الوده سکوت (1915921) (alef-10)
 
خوب اقای توکلی احمدی چه کرده
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۸:۰۲:۲۱
احمدی بگو چه کرده ببهانه اصل 44 و با اجرای بی محتوای ان کشور و کوهها و داخل کوهها و بالی کوهها و رودخانها و خدمات عمومی مثل گاز و برق و فاضل اب را به تبانی و رانت از حیطه تملک ملت اسلام خارج کرد (1914613) (alef-13)
 
جمید
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۸:۰۸:۴۸
با سلام
چندی است سایت الف در جهت منافع حذبی قدم برداشته و منافع کشور را نادیده گرفته است .
افزایش موفقیت های دولت و نیز بها ندادن به جریان اصول گرایی باعث شده است جریان اصول گرایی به فکر تخریب دولت بیفتد تا کار از کار نگذشته اعتبار از دست رفته خود را با بزرگ نمایی اشتباهات و تحریف سخنان مسئولان بدست آورند .
متن فوق نوعی قیاس مع الفارغ است . این سخنان اصلا شبیه به سخنان آقای احمدی نژاد نیست . آقای روحانی پس از بیان نیاز به همدلی و وحدت د جامعه گفتند به مردم در آینده ای نزدیک خواهم گفت . این جمله نه بوی تهدید می دهد و نه ادبیات بگم بگم احمدی نژاد را به همراه دارد .
کما اینکه رهبری نیز در هنگام بروز ماجرای یکشنبه سیاه مجلس فرمودند با در این باره سخنانی دارم که در آینده به خواهم گفت . (1914631) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۸:۰۹:۱۳
هر چند که آقای روحانی رو خیلی قبول دارم ولی در مورد نوشته ی فوق با الف موافقم. البته شاید هم ایشون در پی فشارهایی که متاسفانه مجلس و سایرین در ابتدای این دولت دارند وارد می کنند صبرشون داره لبریز میشه (1914635) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۸:۱۰:۴۲
شما جز همونهایی نیستید که برای حرفهای مشابه احمدی نژاد کف می زدید؟! (1914637) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۲:۴۹:۲۹
احسنت . احسنت . زدی به هدف . (1915181) (alef-13)
 
دانا
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۸:۱۶:۰۹
جذابیت پنهان پو پو لیسم !!!!! (1914643) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۸:۱۸:۳۲
موافقم (1914648) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۸:۲۰:۱۳
مردم که غریبه نیستند بفرمایید (1914651) (alef-13)
 
1982
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۸:۲۱:۱۷
این کجا و ان کجا ایشون کی مثل دولت 9و10 معاون اول و حتی وزیران رو از افراد غیر متخصص انتخاب کرد کی حرفی بر خلاف منافع ملی زد کی باعث شد هزینه های غیر ضروری به مردم و ملت تحمیل بشه شما یزره وجدان رسانه ای داشته باشید (1914654) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۸:۲۹:۲۴
شاید هم واقعا بگم بگمی وجود دارد؟ اگر نیست چرا نمیگویید بگو؟ (1914672) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۸:۳۱:۳۸
روحـــــــــــــــــــــــــــــــــــاني نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــژاد !!!!!! (1914673) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۰:۰۵:۵۰
روحاني پوزه فرصت طلبان را به خاك خواهد كشيد (1914860) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۸:۳۲:۲۹
تازه دارم ميفهمم كه روحاني ، همون احمدي نژاده . (1914675) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۲:۵۱:۰۴
بیخود زور نزن !! روحانی صدسال دیگه مثل احمدی نژاد نمیشه . روحانی به فکر مردمه ولی محمود فقط به فکر خودشو دور و بری هاش بود . (1915184) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۰:۵۱:۰۶
میدونی چرا؟؟؟؟از محبوبیت احمدی خبر دارن میخوان کارای اونو بکنن ولی میان ماه من تا ماه گردون تفاوت از زمین تا اسمان است (1915932) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۸:۳۲:۳۸
درود بر شیر پاکی که خوردی- آقای رییس جمهور درود بر تو و این صلابتت. آقای ابراهیمی (نوسنده محتم این مقاله) فکر کنم که شما در 8 سال گذشته در خواب زمستانی بوده اید حالا ادعای رعایت اخلاقیت رو دارید این ادا و اطوارها برازنده ی خودتونه. این حرفها رو باید می گفتی که یک فرد بی تربیت به عنوان مجری قانون اساسی این جملات می گفت: ....بزار توی آب یخ. ... لولو برد. اینقدر قطعنامه بدید تا ...دانتون پاره بشه.
حالا که رییس جمهور منتخب این ملت روح امید رو به جوونای این کشور دمیده شما می خواید ایشون رو خراب کنید. (و ا.. خیر الماکرین)
حق را بگویید حتی اگر به ضررتون باشه (امام علی (ع))

الف اگه جرات داری چاپ کن (1914676) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۹:۱۹:۱۵
چی گفتی!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (1914772) (alef-10)
 
مهدی بی باک
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۸:۰۱:۳۵
ادب طرفدارای دولت اعتدالتونم دیدیم.زنده باد احمدی نژاد (1915541) (alef-10)
 
خ / ه
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۸:۳۳:۰۵
خالي بندي ها شروع شد . (1914678) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۹:۴۶:۴۲
این هنز از نتایج سحر است
باش تا صبح دولتت بدمد (1914834) (alef-10)
 
مصطفی انصاری
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۸:۳۴:۲۷
حالا حالاها مونده
این اولشه (1914681) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۲:۵۲:۰۰
چیه نکنه نون تو هم آجر شده !! (1915188) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۸:۳۴:۳۰
همان فشار هایی که دیده نمی شوند وهر کاری را بخواهند می کنند وححتی اگر رییس جمهور توی مشتشان نباشد همان بلایی را به سر او در می آورند سر دیگر ان در آورده اند (1914682) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۸:۳۵:۵۴
روحاني يه دونه به نعل ميزند و يه دونه به ميخ . (1914688) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۸:۳۶:۲۵
100 رحمت به احمدي نژاد . (1914689) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۱:۴۲:۰۹
کاش هنوز رای منفی هم میشد داد... (1915055) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۱:۱۸:۰۷
در اون صورت جنابعالی از همه بیش تر می خوردی. (1915433) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۲:۵۲:۳۱
برو خدا شفات بده ! (1915190) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۸:۳۶:۵۷
عين احمدي نژاد حرف ميزنه . (1914690) (alef-13)
 
مجید
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۲:۵۲:۵۸
ولی برعکس احمدی نژاد عمل میکنه ! (1915191) (alef-13)
 
مهدی
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۸:۳۷:۱۰
آقای روحانی هر وقت که فرصتی بدست میاد درباره دولت قبلی بدگویی میکنه ولی خودش رفتارها و تصمیمات مشابه - البته با ادبیات و لحن شیک تر - از خودش بروز میده, یعنی ایشون فکر می کنند مردم واقعاً نمی فهمند؟!! (1914691) (alef-13)
 
احمد
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۲:۵۳:۴۶
شما خوتو جای مردم فرض نکن! مردم به روحانی رای دادند واز او هم دفاع میکنند . (1915193) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۳:۱۸:۳۳
دولت قبلی آخه مگه چیزی برای خوشگویی گذاشته؟ (1915276) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۸:۳۷:۴۰
هنوز حركت مفيدي از ايشان نديده ايم . (1914693) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۰:۰۰:۴۳
علتش این است که هنوز اکثر مدیران احمدی نژادی هستند (1914851) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۳:۱۵:۱۷
خیلی بی انصافی حتما ازاخبارها بی اطلاع هستی که اینگونه سخن میگویید (1915268) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۰:۵۲:۱۳
نه عزیزم دیگه دیر شده برا این حرفا مردم باور نمیکنن...دولت کلنگی که برنامه نداشته باشه همینه (1915935) (alef-10)
 
عباس
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۲:۵۴:۵۱
چشم هاتو باز کن تا ببینی . مملکت داشت تو سراشیبی نابودی می افتاد که روحانی به دادمون رسید . (1915197) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۸:۳۸:۱۳
ايشان مغرور هستند .... (1914695) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۹:۲۸:۳۹
ایشان مغرور نیستند معزور و مجبور هستند برادر (1914796) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۱:۱۹:۱۳
ایشون مغرور و مردود هستند. (1915435) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۲:۵۵:۳۲
پ ن پ بشینه با تو چایی بخوره !! (1915198) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۰:۱۵:۴۳
ایشان مانند بعضی ها ساده نیستند که هر حرفی رو بزنن (1915806) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۸:۳۹:۰۹
حضرت روحاني ،‌ فراموش نكننند كه اعتبارشان از راي ملت است . (1914696) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۱:۰۰:۲۸
98 % اعتبار رو از رفسنجاني گرفته اند . (1914986) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۱:۰۱:۳۶
و اصلاح طلبان . (1914988) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۱:۲۰:۲۸
اصلاح طلبان 0.01 درصد برایش اعتبار کسب کردن. خداییش درصده دیگه هر چند کمه. (1915436) (alef-10)
 
ناصر
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۲:۵۵:۵۷
واین ملت هم پشتیبانشان هستند . (1915201) (alef-13)
 
رضا
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۸:۴۳:۴۲
حامیان احمدی نژاد 24 میلیون ایرانی بودند که به آقای احمدی نژاد رای دادند از جمله خود بنده (1914703) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۹:۱۵:۲۹
دقیقا 24579000رای که طرفدارانش اصلا با این همه رای کمتر دیده شد که این همه مانور بدن ولی اینها با 18000000ابن همه گرد وخاک میکنن. (1914761) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۳:۲۰:۳۳
دور اول محمود شما فقط 5 میلیون رای داشت :)) روحانی دور اول 18 lمیلیون حالا فرقشو فهمیدی ؟؟؟ (1915280) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۳:۵۳:۰۴
منافع یک عهده به خطر افتاده یکشون هم نویسنده همین متن (1915351) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۰:۵۳:۰۷
حالا فکر کن میرفت دور دوم اونوقت اصلا رای نمیاورد (1915937) (alef-10)
 
خورشيد
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۹:۳۰:۴۸
مردم ايران اينقدر تلقين پذير نباشيد. چرا هر چي مي نويسند باور مي كنيد؟ مگر ساده لوح هستيد؟ خوب نويسنده نوشته كه ادبيات دكتر روحاني شبيه احمدي نژاد شده . الان منم اين تيتراژ را خواندم اما تحت تاثير قرار نمي گيرم. روحاني خيلي با احمدي نژاد متفاوت است. اصلا ما بايد ببينيم كه اقاي روحاني چه خواهند كرد؟ بعد اگر انتقادي بود مي گوييم. شما ذرع نكرده مي ُبريد؟ از همه تون در شگفتم. اين چه نظرياتي كه داده ايد؟ خواهش مي كنم نظر منو بذاريد روي سايت. (1914800) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۰:۲۱:۱۸
شما بگو صد میلیون مهم خروجی هشت ساله که فاتحه کشور خونده شده دست مریزاد (1914894) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۱:۲۱:۱۰
توهم جناب عالیست. بیدار شو! (1915437) (alef-10)
 
محمد
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۲:۵۷:۰۹
وهمه هم از این رای پشیمان شدند منجمله خود من ! (1915203) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۸:۴۹:۵۷
سردبیر خوب فهمیده ونویسنده فقط با تیترش همه داستان را گفت انچه که گفته نشده این است که دولت باید مدیریت واداره شود وجناب رییس جمهور محترم به این موضوع عنایت داشته باشند که دولتهای سی وچند سال گذشته وزیرانی را تجربه کرده که بعضی ها در چند دولت بوده اند وانچنان نخبه گانی نبوده و نیستند، بی پرده بگویم اصولگرا واصلاح طلب وکارگزار و بی طرفش تقریبا امتحان خود را پس داده اند نتیجه این شده که هرکه امد به نوعی جناحی عمل کردند دولت جناب روحانی از همه جناح ها را بکار گرفته وهرکدام از این تمایلات دنبال پیاده کردن امیال وارزوی جناح خود هستند، مدیریت دراین موضوع کاربرد دارد که جز خدمت به رشد وتوسعه کشور ونجات کشور ازاین بحران سیاسی اقتصادی به تمایلات شخصی وجناحی فکر نکنند واوج اداره کردن ومدیریت در برقراری این کنترل است واز طرف دیگر به خاطر راضی کردن عامه مردم به سمت پوپو لیسم از طرف پو پو لیستهای حرفه ای میل نفرمایند واصولا سفر استانی یعنی چه ؟اوضاع کشور را از هر استاندارو ومدیری بپررسند به راحتی امارهای گویا را از اداره امار میتوانند بگیرند استانی که عقب مانده است ورشدبیکاری دوبرابر میانگین کشور است ومهمترین صنعتشان نمک کوبی است و لوله پلیکا چهارتا مرغداری وگندم دیم که دولت ها هیچ نقشی دران ندارند سفر رییس جمهور ودولت جز هزینه بی ثمر وجمع شدن جمعی بیکار نامه بدست که برای لقمه نانی مانده وفرغون به دست در بیکاری پنهان یا سبزی میفروشند یا صبح زود به نانوایی میروند وانرا در چرخ دستی وفرعون میفروشند که لقمه نانی به گلوی زن وبچه اش بریزد دیدن رییس جمهور چه مشکلی از انها را حل کرد ومیکند انشالله جناب روحانی هر حرفی دارند بی پرده بگویند وخدای ناکرده ایشان که نمیخواهد حق السکوت بگیرند ومنشائ ورشد فساد از همین بگم بگم شروع شد (1914711) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۸:۵۰:۲۲
گفتن واقعیتها همیشه برای یک عده ای که چوب لای چرخ دولت میگذارند خوشبین نیست ولی اگر زمان آقای خاتمی که عده ای در کار دولت کارشکنی میکردند هیچ وقت شاهد انتخاب احمدینژاد نبودیم .دولت نباید هر مشکل جزیی را با مردم در میان بگذارد البته تا جایی که او را از انجام کار هایش جلوگیری ویا مختل نکرده باشند گاهی سمبه طرف پر زور میشه ونیاز به اجماع عموم دارد آن وقت دولت با آن را با مردم در میان بگذارد در غیر اینطور خود را زیر سو ال برده ومردم چون در جریان نیستند از چشم دولت میبینند.و مخالفان به هر نام که صدایش کنند مورد قبول مردم نیست چه ادبیات احمدینژاد باشد وچه شخص دیگری ........ (1914712) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۸:۵۲:۰۲
دلمئن به چی خوش بود چی شد :( (1914714) (alef-13)
 
احمد
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۸:۵۲:۵۰
خیلی خوب است ، مدتی است اصولگرایان برای انتقاد از رئیس جمهور ، زبان و ادبیات آقای احمدی نژاد را ملاک قرار می دهند . معترفند که ان نوع ادبیات خوب نبود و از نظر افراد منصف « فتنه انگیز » در داخل و خارج . (1914717) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۸:۵۳:۳۰
چرا برای روحانی نمی توان نامه نوشت؟؟

چرا روحانی در انظار از محافظ ضد گلوله استفاده می کند؟؟

چرا روحانی در انتخابات از واژه "کلید" استفاده کرد، در حالیکه الآن معلوم شده است که کلیدی در کارنیست؟؟ (1914719) (alef-13)
 
پرهام
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۰:۳۲:۲۳
همینکه با قدرتهای بزرگ وارد مذاکره شده کلید است همین یک کار در یکسال کافی است چون اگر مذاکرات نتیجه بدهد خیلی از قفلها با این کلید باز می شود (1914920) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۱:۲۳:۳۰
و کلی باج داد و توسری خورد و همه چی باد داد. کلید حل مشکلات اوباما بود در واقع. (1915441) (alef-10)
 
کهریز
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۰:۳۳:۴۲
هدف احمدی نژاد عدالت درتمام زمینه ها بود. وبرای رسیدن به عدالت وترویج ان راههای زیادی باید طی شود. حضرت علی برای رسیدن به عدالت هم از پیروان خود شروع کرد وهم از دشمنان خود (1914923) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۳:۲۱:۴۳
عدالت با دلار 4000 تومنی :))))) (1915282) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۳:۲۲:۰۰
عدالت با تورم 50% :))) (1915285) (alef-13)
 
پرهام
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۰:۳۴:۱۱
باید به روحانی وقت داد تا ببینیم که حرفهایش شعار است یا اینکه واقعا حرفی برای گفتن دارد چون الان وقت مناسبی برای افشاگری نیست چون ما داریم با 6 ابرقدرت جهان مذاکره می کنیم و به اتحاد نیاز داریم (1914925) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۳:۰۰:۴۲
اون همه نامه به احمدی نژاد نوشتن آخرش چی شد ؟؟!!

با این همه دشمن داخلی و خارجی مثل اسراییل و عربستان و تندروهای داخلی باید از ضد گلوله استفاده کنه .

همین یک کارش در سیاست خارجی شاه کلید بوده . (1915209) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۰:۳۶:۱۴
میلیون ها نامه ای که در هر سفر به رییس جمهور سابق می دادید چه شد؟! برخی دایما عادت کرده اند به نماینده و وزیر و... نامه بدهند و نامه بگیرند...

وقتی مداح مجوز حمل سلاح و استفاده از آن را داره چرا رییس جمهور یک کشور حق استفاده از محافظ ضد گلوله را نداشته باشد؟!

به یاری خدا و عدم سنگ اندازی افراطیون و مجلس، قفل ها هم در حال باز شدن هستند.

درج نمی کنید؟!!! (1915404) (alef-13)
 
کیومرث
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۸:۵۹:۰۵
نویسنده محترم بینی و بین الله به عرایضم توجه کنید و پاسخ در خور بدهید.
1- همه می دانند که خاستگاه اجتماعی آقای روحانی و حامیان و رای دهندگان به ایشان به غیر از جریان اجرایی حاکم تا خرداد 92 است.
2- همه معترفیم که ایشان با شعارها و برنامه هایی پا به عرصه گذاشتند که علی رغم همه مخالفت ها، برای بسیاری از مردم جامعه - علی الخصوص جوانان - امید بخش بود.
3-به وضوح روشن است که از میان جریانات مخالف ایشان در زمان انتخابات هنوز هم گروههایی تندرو ایشان را رقیب خود می بینند و اگر نگوییم بنای بر مخالفت دارند حداقل تلاش می کنند رفتار آقای روحانی را -علی رغم باورشان- در راستای افکار خود قرار دهند و این مطلب را نه در خفا و پشت پرده که به طور علنی و از تریبون های رسمی انجام می دهند. برای نمونه به سخنرانی قبل و خطبه های نماز جمعه تهران در هفته قبل از 13 آبان در موضوع گروه مذاکره کننده توجه کنید. هرچند بعد از حمایت صریح رهبری از گروه مذاکره کننده در هفته بعد نظرات آقایان - ولو ظاهرا- 180 درجه متفاوت شد.
4- شما خودتان را جای آقای روحانی بگذار. آنان که تند تند اعلان مواضع می کنند و از قول مردم دستور چپ و راست می دهند رای مردمی ندارند. با خواهش و تقاضا هم کوتاه نمی آیند. شما می گویی احمدی نژاد نشو و داد هم نزن. شما باشی چه می کنی؟
5- اگر نفس گرمی دارید و نظرتان -حتی اگر شده- بر یک نفر هم اثر گذار است به جریان مقابل بفرمایید که یک مقدار دندان به جگر بگذارند و اجازه دهند این گروه کارش را بکند. ان شاءالله در انتخابات بعدی باز هم شما رای می آوری و چرخ باب میل شما خواهد گشت. (1914729) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۹:۰۱:۳۲
آقای روحانی باید به جای گله گذاری و تهدید با تدبیر با مخالفانش بر خورد کند و مخصوصا از نیروهای کارآمد در جبهه پایداری هم استفاده کند تا آنها هم خود را شریک دولت بدانند و همکاری نمایند دولت نباید از انتقاد هم نگرانی داشته باشد اگر غیر از این شد دولت بتدریج از مسیر مورد نظر مردم و شعارهای انتخاباتی خارج خواهد شدو باز آش همان آش و کاسه هم همان خواهد شد (1914732) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۹:۰۴:۰۱
حرف حساب جواب ندارد به این می گویند نقد درست هرچند کمی تند است ولی اشکال ندارد چون توهین و تخریب نیست (1914737) (alef-10)
 
محمود
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۹:۰۷:۳۹
أقاصي روحاني
مرد باش و به قولهاييكه دادي جامه عمل بپوشان (1914748) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۹:۱۴:۱۱
شما از چی میترسین؟ مردم نامحرم هستن؟ از عدم شفافیت کی سود برد؟ (1914756) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۹:۱۶:۰۳
اين ريزبيني و تيزبيني رو اون هشت سال اگه داشتيد كشور اين طوري نبود! (1914763) (alef-10)
 
بسیجی 60
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۹:۱۷:۴۴
احمدی نژاد ادم ترسو نبود اگر نتوانست بگم بگم خود را عملی کند علتش اساس و بنیان سست دولتش بود. از یکطرف فاقد عقبه اجتماعی لازم از طرف دیگر فسادی که دولتش در ان غوطه ور شده بود به همین خاطر نمی توانست بگوید .
اما اساس و بنیان دولت روحانی بنیانی محکم با عقبه اجتماعی غنی و مرصوص است.

.تمامی تلاش تمامیت خواهان که رگه های ان تلاشها خود را در صدا و سیما، مجلس و فرماندهان نظامی خود را نشان میدهد این است:
تخریب گام به گام عقبه روحانی حتی به قیمت نادیده گرفتن منافع ملت!
اما مردم نخواهند گذاشت با روحانی ان کنید که با خاتمی کردید که موفق هم نبودید.در محاسبات خود اشتباه نکنید روحانی خواهد گفت!
امیدوارم منتشر شود. (1914767) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۳:۴۱:۰۸
روحـــــــــــــــــــــــــــــــــــاني پوزه افراطی ها و کاسبان تحریم را خاک خواهد مالید (1915330) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۴:۰۷:۵۹
فراموش نکنید که آقای روحانی تنها 51.5 درصد کل آرا رو داشت
در صورتی که دکتر احمدی نژاد در انتخابات 88 با اون همه هجمه تبلیغاتی 62 درصد آرا رو کسب کرد.
یکم ریاضی بلد بودی این حرفو نمیزدی (1916378) (alef-10)
 
حسین رضائی
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۹:۱۸:۱۶
سلام بنده هم با سایت الف هم عقیده هستم با اینکه موافق صددرصد سیاست های دولت یازدهم هستم . تقاضا دارم از روش و سیاست بگم ، بگم را جمع کنید ملت ایران در طول حکومت دول نهم و دهم به حد کافی صدمه دیدند. اگر مشگلی و سنگ اندازی در امور مردم و مملکت هست سریع و بی پرده به مردم بگوید. یا خودتان به روش سیاسی حل فرمائید . مردم از دول جمهوری اسلامی کار و خدمت میخواهند . حرف بحد کافی شنیدند. (1914768) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۹:۲۲:۳۶
در این مقاله شما چند نکته نهفته است که در اینجا ذکر میکنم :

- گفتن "نمی گذارند" ها , فی نفسه عیب نیست . یک رییس جمهور میتواند با مردم درد دل کند و حقایق را به آنها بگوید . بد نیست به این مساله دقت کنید که برای قریب به اتفاق مسؤولین , مردم محرم راز نیستند . پس بنا بر این گفتن کارشکنی های عده ایی به مردم ایراد ندارد . احمدی نژاد البته مورد دیگری بود . او از این محمل برای فرار از مسولیت و تبری خودش سود می جست . ( حتی نسبت به رفتار زیر دستان خودش !!! ). بله ! اگر رییس جمهور بخواهد از این امر سوء استفاده کند , این امر امر بسیار زشتی خواهد بود . در هر صورت قضاوت با مردم است که آیا رییس جمهور واقیعت را می گوید یا در پی رفع مسولیت است .

- اگر خدای نکرده روحانی که انسان متعادلی هست روزی به احمدی نژاد دومی تبدیل شود , دیگر باید فاتحه این کشور را خواند. زیرا از این می توان نتیجه گیری کرد که : "سیستم اینقدر فاسد است که کسی مثل روحانی را به احمدی نژاد تبدیل میکند !!!!" . خدا چنین روزی را نیاورد . (1914777) (alef-10)
 
سید جمال
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۹:۳۰:۳۶
تاریخ در مورد دکتر احمدی نژاد قضاوت خواهد کرد او مرد بزرگی بود که کارهای بزرگی کرد. آقای روحانی اگر بتواند مقداری شبیه ایشان باشد برایش موجب افتخار خواهد بود. (1914799) (alef-10)
 
سعید
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۳:۰۲:۰۵
معلومه زمان احمدی نژاد حسابی سیبیلت چرب شده !!! (1915216) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۰:۵۶:۲۷
همین الان قضاوت میکنیم به نیکی (1915948) (alef-10)
 
حلوایی
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۹:۴۵:۱۸
احمدی نژاد یکی از آن بگم بگم ها را و مجلس نشان داد و گفت هیچکس خجالت نکشید. آقای روحانی جرات پخش و انتشار یک رانت را هم ندارد که بخواهد مثل احمدی نژاد حرف بزند. (1914833) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۹:۴۷:۱۸
قیاس تان کاملا غلط است احمدی نژاد در مجلس گفت بگم وگفت در مناظره ها گفت بگم وگفت.اماچون روحانی چیزی نداره که بگه هی میگه بگم بگم.
اگه مردی بگو البته سند بیار مثل اسنادی که احمدی نژاد داشت
ضمنا دانستن حق مردم است.البته این دولت نشان داده که به این حرف ذره ای باور ندارد نمونه ان توافق محرمانه ژنو است (1914835) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۳:۰۴:۱۸
احمدی نژاد آنقدر بدکار کرده که کوچیک کوچیکش 7میلیارد تومان بود که برداشته بود به اسم دانشگاه کذاییش !!! (1915227) (alef-13)
 
مهدی از تهران
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۹:۴۷:۳۵
حامیان احمدی نژاد 24 میلیون ایرانی بودند که به آقای احمدی نژاد رای دادند از جمله خود بنده درود بر احمدی نژاد شکم گرسنه گان را سیر کرد 6 ماه است گوشت قرمز و برنخ درسال 92 نخورده ایم (1914836) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۳:۰۲:۵۳
بر دروغگو لعنت !!!! (1915219) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۳:۲۹:۱۳
ا راست راستی در خونه شما غیر از پول نفت گوشت هم میاوردن میدادن؟ نکنه بچه نارمکی؟؟؟ (1915297) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۰:۵۷:۰۸
یعنی چی افراطی یعنی چی تندرو این حرف؟؟؟ (1915951) (alef-10)
 
h
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۹:۵۳:۲۴
جالبه هنوز ارزیابی افراد با احمدی نژادی شدن است فکر کنم روحانی جرأت و جسارت او را نداره و شاید تا قرن های بعد هم مردم دولت ها را با او مقایسه کنند و همین دلیل منحصر به فرد بودن اور را در صحنه سیاسی نشان دهد چون باج به هیچ کس نداد حتی هاشمی بقیه که هیچ (1914843) (alef-10)
 
کم صواد
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۰:۰۵:۰۰
ای کاش در کشور فرهنگی باب شود که وقتی مسئولی کاری انجام داد در باره اش حرفی بزند نه آنکه کارهایی که می خواهد روزی انجام شود وعده سرخرمن بدهد مثلا در مورد اجرائی شدن توافقات ژنو وقتی حرف بزند که اجرائی شود ،نه آنکه نه به بار است ونه به دار حرف تحویل مردم عوام زده بدهیم (1914859) (alef-10)
 
علی
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۰:۰۸:۳۹
همون هایی که طرفدار دو آتیشه احمدی نژاد بودن حالا برای تحقیر دیگران آنها رو با احمد نژاد مقایسه می کنند! (1914866) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۱:۲۴:۲۷
فقط تو خوبی! (1915442) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۰:۵۸:۵۸
پسر خوب مقایسه با احمدی باعث افتخاره مگر نمیبینی دولت کارای اونو انجام میده؟؟؟ (1915954) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۰:۱۱:۲۵
حیف روحانی که با کسی مثل احمد نژاد مقایسه شود. (1914871) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۱:۲۴:۵۶
حیف مقایسه که با روحانی شود!! (1915443) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۰:۵۹:۳۹
حیف محمود....روحانی باید با هاشمی و خاتمی مقایسه شود هرچند از 3 تاشون هیچ کاری نکردن برا ملت (1915955) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۰:۱۹:۱۹
موردی که راجع به وزیر کشاورزی نوشتید واقعا درسته. اگر قبل از انجام هرنوع توسعه ای اعم از کشاورزی صنایع و غیره بدون مطالعات درست و علمی قول نسنجیده ای به مردم بدیم واقعا درست نیست. توسعه ناپایدار و بدون کارشناسی آسیب رسانه ما باید افق چند ساله رو ببینیم و از دید محلی بیرون بیایم (1914889) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۰:۲۹:۱۴
آقای دکتر روحانی : بذار عرقت خشک بشه بذار از راه برسی بعد عزیز جان... (1914914) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۳:۳۰:۳۱
اینو که احمدی نژاد به اوباما میگفت ی چیز از خودت بگو (1915301) (alef-13)
 
ساروی
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۰:۴۰:۲۱
با نظر نویسنده محترم کاملآ موافقم (1914945) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۳:۰۵:۵۱
برعکس من کاملا مخالفم . (1915234) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۳:۲۲:۵۵
شمام سنگ بابک زنجانی رو به سینه می زنی (1915287) (alef-13)
 
جواد
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۰:۴۲:۴۳
انشاالله به امید این که ایران واقعا بدست یک ایرانی اباد شود (1914952) (alef-10)
 
prs
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۰:۴۷:۲۸
مشکل احمدی نژاد کلامش نبود بلکه عملش بود
در ضمن جناب الف شما لازم نیست ذر مورد ادبیات رئیس جمهور اکثریت مردم صحبت کنی.شما اصولا همون تو اقلیت باش
من بعنوان کسی که انتخابش کردم اصلا اصلا اصلا با ادبیاتش مشکل ندارم. (1914963) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۱:۲۵:۵۰
اصلا اصلا اصلا مهم نیست که شما چی فکر میکنید. (1915445) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۰:۵۸:۳۰
آقای رئیس جمهور وهر کس دیگری که برای گرفتن پستی وانجام خدمتی برای مردم در یک روند انتخاباتی وارد میشود از دو حال خارج نیست یا مشکلات را میداند وبرای حل آن راهی را انتخاب کرده یا نمیداند
اگر نمی داند چکاری میخواهد انجام دهد با وجود مشکلاتش که قطعا خیانت کرده واگر میداند وراه حل بهتری دارد آن هم با علم به مشکلاتش است پس این همه ننه من غریبم بازی در آوردن برای چیست ا لا بازی باکلمات ومردم بیچاره ای که به امید وعده کلید وووووایشان به وی اعتماد کرده اند وعجیب این که هر که می آید زشتی این روش برایش از بین میرود جناب روحانی به این نکته توجه کند (1914981) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۱:۰۳:۲۲
نویسنده شما سنگه کیو به سینه می مالی؟؟؟ (1914991) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۳:۳۲:۳۵
سنگ بابک زنجانی و کاسبان تحریم رو (1915306) (alef-13)
 
آریا
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۱:۱۲:۳۰
من به آقای روحانی رای دادم واین مطلب الف را کاملا می پسندم
در سفر به خوزستان حرکات وگفتار احمدی نژاد توسط رئیس جمهور برام تداعی شد. بهتر است رئیس جمهور با ادبیات خود که ادبیات فاخری هم هست با مردم صحبت کند. (1915003) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۱:۱۴:۰۱
وقتی مجبور باشد چه باید بکند منتظر بماند تا ببیند شما چه بلایی سرش وسر مردم بیاوری .به نظر بنده دکتر روحانی باید با قدرت بایستد وهرجایی مشکلی داشت با صراحت بیان کند ومردم نظر نهایی را بزنن (1915005) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۱:۲۴:۲۹
احمدی نژاد بکم بکم کرد اما هیچکاه نکفت یکبار هم که در مجلس همراه با فیلم کفت بیشتر آبروی خودش و مرتضوی را برد. (1915023) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۰:۲۸:۴۸
البته آبروی برادر رئیس مجلس را هم برد که با توجه به رابطه ی خویشاوندی، پرونده ی او از همان اول بسته شد و کاری کردند که افکار عمومی فراموش کند فاضل چه چیزی در فیلم گفت. وگرنه مرتضوی که از سال ها پیش آبرویی در افکار عمومی نداشت که بخواهد در مجلس از بین برود (1915399) (alef-13)
 
حلوایی
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۴:۲۷:۳۸
چرا آبروی خودش رابرد؟ پس هر روز پلیس و آگاهی هم آبرویشان میرود که تصاویر متهمان را نشان میدهد؟
کسی که دنبال رانت بود و تصویرش پخش شد اصلا آبرو نداشت که برده شود.
مگر جز این بود که در صورت این رایزنی با تامین اجتماعی با افراد عادی برخورد میشد؟ اصلا خجالت کشیدند؟ وقتی برخوردی نمیشود دیگر گفتن و نشان دادن چه فایده ای دارد؟ (1915486) (alef-10)
 
علی
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۱:۴۶:۴۶
نقد خوبی بود.ولی به نظر من هم مصرف داخلی دارد.
درواقع آقای روحانی برای ساکت کردن مخالفان داخلی نیاز به همچین رفتارهایی رو دیدن.
ولی در کل خوب نیست.
آرامش ، آرامش و آرامش در سیاست.
و دیگر هیچ... (1915063) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۱:۵۲:۵۷
وحالا اين مقاله از زبان چه كساني هست؟؟،
زبان مردم كه قطعا نيست
حالا اونهايي كه ازتحريم سود ميبرند، ناراحتند؟؟؟؟ (1915078) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۰:۲۶:۵۸
دموکراسی حکم میکنه که 18 میلیون بیشتر از 4 میلیون هست پس از زبان اکثریت مردم صحبت میکند. 18 میلیون رای دادند که این رفتار و گفتار احمدی نژادی حذف شود (1915397) (alef-13)
 
mehdi
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۱:۵۳:۳۰
روحانی هیچ وقت نمتونه احمدی نژاد باشه
احمدی نزاد شجاعت داشت روحانی رفسنجانی داره (1915080) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۳:۳۳:۰۹
شجاعتشم دیدیم رفیقش رد صلاحت شد هیچ کاری نکرد جیک هم نزد (1915307) (alef-13)
 
مصطفی
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۱:۵۴:۳۰
یک عده هستن که فکر میکنن روحانی یه موجود ماوراییه و در حد تقدس بالا بردنش. تا کوچکترین حرفی بزنی میپرن به آدم که شما لازم نکرده فلان و بهمان...
عزیز دل من یکم فکر کن ببین نویسنده چی گفته بعد شروع کن به اظهار نظر!
این ادبیات بگم بگم صحیح نیست. اگه جریانی تو مملکت هست و ما مردم از اون بی خبریم وظیفه رییس جمهوری که با رای مردم اومده سر کار اینه که با مردم با صداقت رفتار کنه.
اگه به نفع ملت نیست که حرفی بزنه پس نزنه و تهدید بیخود هم نکنه.
اگه واقعا هم خبری نیست و دنبال شانتاژ و متشوش کردن اذهان و بهره برداری از موقعیت هستن هم باید بدونن این کلکا کهنه شده و آخرش چیزی جز روسیاهی مثل رییس جمهور قبلی براشون نمیمونه.
تذکر یه جایی بود نویسنده گرامی! (1915083) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۳:۰۷:۳۲
روحانی دوست داریم . (1915237) (alef-13)
 
انسان
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۲:۱۸:۳۳
اقای روحانی ازتون خواهش می کنم که نترسید وبا قدرت وبا اتکا به مردم وتوکل بخدا حرکت کنید ،و ریشه افراطی گری را بکنید.واقعا اگر با مردم رو راست باشید وافراد ی که مانع حرکت دولت می شوند را به ملت معرفی کنید .ملت مقا بلشان می ایستند ،هرکس که می خواهد باشد. (1915118) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۲:۲۷:۲۴
آقای روحانی اگر به این روش ادامه بدهید 4 سال دیگر برای رای آوردن باید به شیوه احمدی نژاد متوسل شوید . طبقه دانشگاهی و تحصیل کرده از شما که خود را یک حقوقدان و یک دکتر می دانید انتظار ندارد مثل یک بی سواد دون پایه با مردم صحبت کنید و پشت سرتان یک نیسان یا خاور راه بیافتد و نامه جمع کند .
اصلا از این رفتار و گفتارتان نا امید شدم ، ما با رای به شما به ادبیات پوپولیستی و فرهنگ عوام فریبی رای منفی دادیم ، شما نباید راه احمدی نژاد را در پیش بگیرید
51 درصد ازمردم ی را که به شما رای دادند فدای 4% انحصار طلب نکنید ،
با شعارهای سطحی و ادبیات کوچه بازاری نمی توان بر مشکلات فائق آمد .
امیدواریم دیگر از این ادبیات کودکانه و همراه با حقه بازی از شما نشنویم . اگر سخنرانیهای انتخاباتی خود را فراموش کرده اید ، بهتر از فیلم آن را از آرشیو صدا و سیما بگیرید .
زنده باد دکتر روحانی ، زنده باد حقیقت ، زنده باد علم و زنده باد شان رئیس جمهوری ایران (1915137) (alef-10)
 
شايان
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۲:۳۰:۵۰
آقاي شمخاني درلباس سرهنگي در سفررئيس جمهور ديده ميشود پس جناب ايشان كه درمناظر از سرهنگ تنفر داشت چرا به ايشان نمي گويد لباس شخصي بپوشد وچرا فردي با افكار پادگاني را براي شوراي امنيت انتخاب نموده (1915140) (alef-10)
 
کریم خان
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۲:۴۰:۰۵
یه سوال از همه :
چرا اینقدر بااحمدی نژاد مخالف هستیم؟
جواب رو در یک سطر بنویسید؟ (1915158) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۳:۵۰:۰۷
قدرت طلب بود (1915346) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۳:۵۷:۰۲
مخالفت با احمدی نژاد به خاطر تبلیغات وسیع وناجوانمردانه علیه او وبی تقوایی است. (1915357) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۰:۲۴:۴۳
چون یک فرد دروغگو بود و رفتار و گفتارش کاملا متناقض بود. علاوه بر سخنان فریبنده به مردم، خودش زمینه ساز فساد اقتصادی در کشور بود. پارتی بازی و رانت بازی، در دولت او فراوان بود و در نهایت اینکه اقتصاد مملکت را به نابودی کشاند (1915393) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۰:۴۳:۵۶
چون مملکت داری بلد نبود و لباس ریاست جمهوری به تنش گشاد بود........ (1915409) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۱:۲۷:۱۷
فعلا می طلبه اینطوری باشیم مثه همون موقع که رفسنجانی رو می کوبیدیم. (1915446) (alef-10)
 
yk
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۸:۰۵:۰۴
مگه میشه طرفداری از احمدی نژاد کرد؟
جواب رو در ... سطر بنویسید (1915548) (alef-10)
 
مهدی بی باک
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۸:۰۸:۴۸
من که جونمم میدم براش (1915551) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۴:۱۲:۳۴
تو احتمالا پسرش نیستی ؟!!! (1916390) (alef-10)
 
مقدسی
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۰:۲۶:۱۲
یک کلمه :افراط (1915843) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۱:۰۲:۴۷
ی نگاه به نظرا بکن اکثرش حمایت از محموده ....یه سوال چرا روحانی کارهایی رو انجام میده که محمود میکرد؟؟؟؟جواب:خوب راز محبوبیتش همینه ماهم باید از اینکارا بکنیم (1915968) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۱:۱۳:۱۶
چون احمدی نزاد ریس جمهوری بود که فقیرترین ادمها رادید وداد سرمایه داران رادرآورد چون سرمایه داران می خواستند کسانی برای لگد کوبی در زیرپایشان باشدوسال اخرانقدر تخریبش کردند که به هدف خودرسیدند میلیاردها از سرمایه ایران را عده ای مخورند اما تمام بدبختیها و فشارهارا ناشی از یارانه می دانند متاسفم از کسانی که سرشان رازیر برف می کنند خدا به داد مردم برسد (1915998) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۲:۵۹:۱۶
کجای سخن آقای روحانی ادبیات احمدی نژادی است ؟ این گفتن تا آن گفتن تومانی هفت صنار فرق دارد عزیزم .نکند دارید سرود یاد مستان میدهید ومیخواهید این فکر را در ذهن مردم جابیاندازید که روحانی همان احمدی نژاد است ،ما میدانیم شما هم میدانید که چنین نیست ،راه دیگری پیدا کنید . (1915208) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۳:۴۱:۴۷
ایشان تکیه بر مردم دارد و مشکلاتو با مردم در میان میزاره . (1915331) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۳:۴۹:۴۶
فرقش اینکه احمدی نژاد برای منافع خودش بگم بگم می کرد ولی روحانی برای منافع مردم . حالا فهمیدی ؟ (1915343) (alef-13)
 
حمید
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۳:۵۷:۲۳
آفرین الف
احمدی نژاد را رها نکن گیر بده بهش حال کن ولش نکنیا چه سوژه ای بهتر از این که هز چی و هر جا مشکلی برات پیش اومد از اسم اون مایه بذاری؟
احمدی نژاد و روحانی و ... رفتنی هستند. تا کی میخوای خودتو بخواب بزنی (1915358) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۰:۲۲:۳۱
اخیرا صحبت های آقای روحانی مشابه احمدی نژاد شده ، نه تنها در سفر خوزستان که به اوج خود رسید رفتار ها و گفتار ها، بلکه اخیرا در همین اجلاس وحدت اسلامی هم، بخشی از سخنانش که در اخبار ساعت 14 شبکه ی یک دیدم، احمدی نژادی بود. (1915391) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۰:۵۳:۴۹
تنها راه رهایی از این بگم بگم ها تهدید کردن طرف مقابل نیست باید این فرهنگ را عوض کرد اگر قرار است پیغامی به گروهی که مخاطب است مستقیم به خود آنها داد نه به مردم اگر رفع اشکال نشد باید بی پرده و بجای استفاده از م.د و ب.ز و این گونه ادبیات پنهان کاری بصورت مستقیم بعنوان هم اطلاع رسانی و هم استعانت از مردم برای آماده شدن حل مشکل اقدام نمود منحصر به این دولت نیست در همه دولتها گروه و عده ای صاحب نفوذ در جهت نگاه داشتن سمت و سو سیاستهای کلی در جهت منافع گروهی اشان دست به خیلی از کارها از جمله اختلاف افکنی زیرکانه بین مسئولین کشور و قوای سه گانه اقدام کرده اند باید این فتنه دائمی کور شود و بهتر این کار مراجعه به مردم است لذا باید به این ادبیات غیر موثر پایان داد و اگر قرار است که چهار سال دیگر رئیس جمهور بیایید و بگوید نگذاشتند کار بکنم و خواستند ((سرم را زیر آب بکنند)) بهتر است که از همین حالا مسئولیت را رها کنند چرا که واقعا کشور با این آسیب های که دیده است تحمل از بین رفتن این زمانها را ندارد و تمام طرفدارن ایشان هم این را قبول نخواهند کرد که در جای که پشتیبانی مردم پشت سر رئیس جمهور می باشد از قدرت مردم برای حل مشکلات آنان استفاده نکند. پس بگم بگم را تعطیل کنید. و نیازی هم نیست دست به داخل جیب بکنید و خالی ذربیاورید هر کس که در پی چوب لای چرخ دادن است را به دادگاه صالحه معرفی کنید و راه قانون را برای برخورد با هر اخلال گری را بعنوان یک راه حل اساسی و دائمی پیش بگیرید. (1915416) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۲:۲۸:۲۷
احمدی نژاد همه کاراش کاریکاتور بود .شما هم اول کاریکاتور را دیدید.حالا واقعیت رو با کاریکاتور مقایسه می فرمایید.روحانی از اول گفته بود اگر نگذارند کار کنم به مردم گزارش خواهم داد. شرط ضمن عقد. (1915460) (alef-10)
 
فرهنگ
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۳:۰۰:۰۴
مشکل ما با اخمدی نجاد این بود که اگر هارو افشا نمیکرد و فقط اگر اگر میکرد! اگر آقای روحانی این اگر هارو رو روشن و واضح به مردم بگه خیلی هم خوبه. (1915473) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۳:۱۳:۱۵
دردسر اینه که اجمدی نژاد می گفت بگم بگم اما نمی گفت . حالا بگم بگم عیبت نیست در صورتی که بعدش بگن (1915474) (alef-13)
 
بنده خدا
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۷:۱۷:۵۲
آقای روحانی لطفا برنامه های خودت را بیان واجراکن به احمدی نژادکاری نداشته باش پس از4سال بیا ومقایسه کن تاچندسال اینده هرپروژه ای که افتتاح شودمحصول زحمات احمدی نژاداست بیائید منصفانه قضاوت کنید...... (1915504) (alef-10)
 
محمد زر
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۷:۲۴:۵۵
حسن آقا لطفا كليد صداقت رو درار بيرون اگر نه هيچ وقت درب ورود به قلب ملت رو نخواهي يافت!!! (1915506) (alef-10)
 
موسی
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۴:۱۴:۱۲
روحانی در قلوب ملت است و شما تندروها فکری به حال خود بکنید . (1916391) (alef-10)
 
محمد
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۷:۳۷:۱۳
میگویند مسئولیت در ایران پس از قبول آن سه مرحله دارد:
1-مرحله اول :همه خرابی هار را به عهده قبلی گذاشتن
2-مرحله دوم :داریم برنامه ریزی می کنیم
3- مرحله سوم:ما که داریم میریم بعدی هرکاری خواست بکند
پس چه کسی و چه وقت می خواهد درایران خدمت کند؟ (1915511) (alef-10)
 
سيد
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۷:۴۸:۲۶
احمدي ن‍‍ژاد با روحاني مقايسه ميكنين؟؟
هر وقت صحبتهاي ااقاي روحاني ميشنوم احساس غرور ميكنم (1915520) (alef-10)
 
محمد
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۷:۴۹:۳۲
احمدي نژاددر حد يه فرماندار بود (1915521) (alef-10)
 
سید وجید هاشمی
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۷:۵۶:۲۵
ای گل گفتی (1915532) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۷:۵۹:۰۲
البته رییس جمهور محترم خوب میدانند که به دور از لجبازی این حق همه مردم است که مسایل کشور را بدانند. (1915535) (alef-10)
 
ff
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۷:۵۹:۱۳
بودجه ارایه شده از طرفتان با افزایش 30 درصدی مراگز نظامی که میتوانستید 5 درصدافزایش دهید مغایرت دارد و بهداشت و درمان برای دکترهای متخصص شده مرکز پول اوری و مرفه شدن و برای مردم عادی حای فقر و خودکشی (1915536) (alef-10)
 
راد
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۸:۱۹:۱۷
جواب من : خدا رحمتش كنه ، خنده بازاري داشتيم با اين آقا. انگار سوال كننده خواب بوده و در اين جامعه زندگي نكرده (1915573) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۸:۳۷:۴۲
بازار كاملاً خوابيده. هيچ خريد و فروشي نيست. خواهشاً قول الكي نديد (1915606) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۹:۱۳:۳۲
احمدي نژاد گفت بگم و چيزي براي گفتن نداشت و نگفت ولي روحاني وقتي ميگويد مي گويم مطمئن باشيد حرف براي گفتن دارد و لازم باشد مي گوييد (1915679) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۹:۲۴:۲۷
من كلي متأسف شدم و كلي پشيمون از رأيي كه دادم و مطمئن باشيد كه ديگر هيچ كس مرا پاي صندوق رأي نميبرد و نخواهم رفت (1915696) (alef-10)
 
جعفری فارسانی
۱۳۹۲-۱۰-۲۹ ۰۰:۰۷:۳۵
تو به روحانی رای نداده ای!!!! غرض ورزی از ایینجا معلوم است که صد کار انجام شده را ندیده ای فقط یک سخن که به مزاقت خاخوشایند است می بینی. (1917578) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۰:۱۹:۴۸
هرچند شخصا درخیلی موارد به آقای احمدی نژاد انتقاد دارم تمام اعمال ورفتار های او را بد بدانیم دور از انصاف است اتفاقا یکی از کارهایی که احمدی نژاد انجام داد واتفاقا موفق هم بود همین حرفها بود تا جایی که سایرقوا نتوانستند جلوی خلافهای او رابگیرند اما همه میدانیم که روحانی اهل خلاف نیست اما کسانی هستند که خیلی خوش ندارند دولت او با توفیق همراه باشد واما انواع وافسام حیل چوب لای چرخ دولتش میگذارند لذا بهترین کار این است که مردم را درجریان جریانهای مانع تراش قراردهند (1915820) (alef-10)
 
آهنگران
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۰:۲۴:۲۶
این رفتارها ریشه در فرهنگ ارباب و رعیتی جامعه ما دارد که هم باید از منش دولتمردان و ذهن مردم پاک شود (1915836) (alef-10)
 
کامبیز
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۰:۴۲:۰۱
با عرض سلام
می خواستم بگم فکر کنم تیتر خبر را اشتباهی زده اید به نظرم بهتر بود می نوشتید استفاده از ادبیات احمدی نژاد عرضه و لیاقت می خواد .

با تشکر (1915903) (alef-10)
 
احمدی
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۰:۴۶:۵۱
جناب الف! باز هم برای آنکه به اهدافت برسی، دم از مردم میزنی و خودت را به مردم منتسب می کنی! این هم متاسفانه ترفندی است که برای همه روشن است!شما از کجا میدانید که هرکس به آقای روحانی رای داده، با چه انگیزه و هدف و تفکری بوده است؟؟!! حالا متاسفانه هر حرفی را که میزنی، برای قبولاندن آن به مخاطب، نظر خودت را همان نظر مردم می دانی!!!!! واقعا" از این نیرنگ ها خسته شده ام............................ (1915914) (alef-10)
 
توصیه دوستانه
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۱:۰۲:۰۹
هر چند به عقیده بنده حقیر مطلب درستی را درج کرده اید.
اما استفاده از لغات احمدی نژادی شدن و تخریب شخصیت به جای رفتار شخص مطلب درستی نمی دانم و توصیه می کنم بیشتر دقت کنید.
شاید روزی احمدی نژاد از باب توبه مقرب خدا گردد و ما با این غیبت ها متضرر شویم. (1915966) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۱:۰۸:۵۳
خب آقا بگو كي هستند و چي ميگن.يعني ميدوني و نميخواي بگي؟ مثل احمدي نژاد كه هي بگم بگم گفت و دستش تو جيب كاپشن موند با اون ليستش (1915989) (alef-10)
 
علی
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۱:۲۶:۲۶
فقط دولت جناب اقای روحانی یک کار بکند از همه در امدها از بنیاد و همه و همه مثل حقوق کارمندان مالیات بگیره و درست هزینه کند همه چز درست می شود از همه به اندازه در امد مالیات بگیره همین کسی اشتثنا نباشدهمین (1916030) (alef-10)
 
b
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۲:۰۵:۲۷
احمدی نژاد واقعا مرد بود . من روحانی رو انگشت کوچیکه احمدی نژادم نمیدونم (1916110) (alef-10)
 
ا
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۲:۰۸:۱۰
احمدی نژاد مردی عدالت خواه و شجاع و ظلم ستیز بود و به دشمنان باج نداد (1916116) (alef-10)
 
124
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۲:۱۳:۴۵
اگه همه چيز احمدي نژاد بد بود ولي يه چيزش خوب بود همه تابو ها رو شكست و الان راه براي دولت روحاني باز هست كه مفسدان واقعي كشور رو معرفي كنه واز هيچ چيز نترسه چون مردم مثل كوه پشتشن (1916133) (alef-10)
 
lمحمدرضا
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۲:۱۳:۵۹
بجای بحث های بیهوده ببینید مشکل کجاست و چرا نمی توانند بگویند. هر رییس جمهور دیگری هم که بیایدو باندهای ثروت و قدرت را ببیند می فهمد که کاره ای نیست واین مشکل با خصوصی سازی شروع شد ه و عملا اختیار رااز مجری قانون گرفته است مشکلی که با تقلید از اقتصاد شکست خورده غرب بوجود آمد و شکاف طبقاتی را افزایش داد ه و روز به روز هم بیشترو بیشتر می شود (1916134) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۲:۵۵:۵۴
کاری که احمدی نژاد سال هفتم کرد دولت مدعی راستگویی از ماه هفتم شروع کرده .خدا سریعتر این چهار سال را تمام کند (1916228) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۳:۵۶:۵۳
اگر نظراتو پخش میکردید میفهمیدید درد مردم چیه (1916356) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۳:۵۷:۰۰
باز هم خدا رو شکر جو التهاب فروکش کرده. دیگر کسی دنبال خرید سکه و دلار نیست (1916358) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۶:۴۳:۲۹
چرا ترسیدی ؟ حالا ادبیات احمدی نژاد بد شد .اتفاقاً اگر نگفت آنوقت می شود احمدی نژادی (1916718) (alef-10)
 
مرتضی میبدی
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۷:۲۴:۳۳
برخی دوستان خیلی به آقای روحانی می بالند و به احمدی نژاد بد می گند. من عاشق یا بدخواه هیچکدام از این دو نفر نیستم اما عزیزان نبای دسطحی نگر باشیم. دکتر روحانی از مناظره با احمدی نژاد طفره رفت و متاسفانه برخي همکاران وي درسطوح بالا هم با ادبياتي متکبرانه در برابر درخواست احمدي‌نژاد موضع گرفتند. مثلا «ما وقت اين حرف‌ها را نداريم»! «احمدي‌نژاد در سطح روحاني نيست»! «مناظره به شرط راستگويي احمدي‌نژاد»! و متکبرانه تز از همه مجید انصاری- معاون رئیس جمهور که گفته بود: «چطور به خودش اجازه مي‌دهد با رئيس‌جمهوري که امروز دنيا را با ابتکار عمل خود به تعجب کشانده است، خود را همتا بداند و تقاضاي وقت مناظره کند»!!!
همچنين يکي از نمايندگان مجلس که سنگ رئيس جمهور محترم را به سينه مي‌زند، در ادبياتي تاسف‌بار خطاب به برگزيده ملت با راي 24 ميليوني مي‌گويد: «درخواستم از آقاي رئيس‌جمهور سابق اين است که سرجاي خود بنشيند(!) احمدي‌نژاد خسارت‌هاي بي شماري به کشور زده است(!) او نتوانست مديريت روستايي را هم اجرا کند(!)» و البته اين‌ها جدا از صدها کامنت بي‌ادبانه‌اي است که در سايت‌هاي مدعي اخلاق و ادب به نمايش درآمده است!
به نظرم ما چوب افراط و تفریط رو می خوریم یا عاشق و واله محمود و حسن می شیم یا تشنه به خونشون. عمل و رفتار ملاک خوبیه. محمود زندگی ساده ای داشت اما حاج حسن در منزل میلیاردی بوده و نمیتونه درد من و تو رو درست درک کنه.
الف هم که طبق معمول سانسور میکنه؛ شدید! (1916816) (alef-10)
 
کار افرین
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۱۸:۲۲:۰۹
در مورد گرانی فقطعوامل دولتی مقصر است حق انشعاب یک کنتور 8 واحدی در فردیس کرج را من امروز 760060000 ریال پرداخت کردم قبلا دو ماه قبل هر واحد 400 هزار تومان بود (1916908) (alef-10)
 
بی اسم
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۲۰:۰۸:۱۵
من که خوشحل هستم که ایشان ریس جمهور ما هستند مردم ایران بجای تشکر به این انسان والا باید سطح توقعات خودشان را کم کنند در عرض این مدت کوتاه دولت تدبیر و امید با درایت و سیاست درست کشور را از نا بسامانی نجات دادند خداوند حفظ نماید انها را امین (1917114) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۲۳:۱۹:۵۱
بطور كلي عدم كارايي دولتشان را به حساب مخالفان خود ميگذارند در صورتيكه ميدانستند اين مشكلات هست وبا همين مشكلات قول رفع انهارا دادند واصولا سفر استاني جز تحميل هزينه به بيت المال عايدي براي مردم ندارد. (1917474) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۲۹ ۲۱:۱۱:۲۷
احمدی نژاد دوست دارم هرکی هرچی بگه به من فرقی نمی کند (1919298) (alef-10)
 
canada
۱۳۹۲-۱۰-۳۰ ۰۳:۱۴:۲۶
من رفتم برای کار دیدم آدرسی که دادند مدرسه یهودی ها است با کلاه و لباس پالتو و ریش های بلند به فردی که دم در بود گفتم برای کارآمدم و خوشحال شد و من رفت داخل دو دل بودم و الان تعمیر مدرسه دست من است و بچه یهودی ها من را بیشتر از معلم خودشان دوست دارند می گویند شما ایرانی ها خیلی خوب هستید ...الان برخورد خوب مهم است روحانی یا غیره ندارد حتی بچه ها سیار یواشکی می کشند و من آنها را نصیحت می کنم ناراحت نمی شوند اما از معلم خودشان ناراحت هستند اما برخورد احمدی نژاد را تماشا کنید چقدر زشت بود .و برخورد من را ..تا کجا من در ذهن یهودی ها خواهد رفت که برای پدر و مادر خود هم تعریف کرد اند خواستم شغلم را ترک کنم مدیر مدرسه ناراحت شد چون ناظم قدری با من خوب نیست برخورد خوب سنگ را آب می کند (1919730) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۱۰-۳۰ ۰۹:۰۵:۴۸
چرا عده اي از نهادها بايد اسكله هاي غير مجاز واردات و صادرات كالاي قاچاق داشته باشند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
هر رييس جمهوري كه تخلفات از قانون اساسي را تذكر بدهد وظيفه اش را انجام داده است شما چرا برآشفته شديد نكند شما هم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!! (1919823) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۲-۱۱-۰۱ ۱۲:۲۳:۳۲
بسم الله الرحمن الرحیم

آقا وحید با دیدن عنوان مطلبتان رغبت به خواندن آن دست نداد .
اما در مورد ادبیات آقای احمدی نژاد باید بگویم ادبیاتی بود که باعث خشم دشمنان و رضایت اکثر دوستان بود حال ادبیات آقای روحانی را هم می بینیم. انشاءالله برعکس نشود. (1923292) (alef-13)
 
۱۳۹۲-۱۱-۰۲ ۱۹:۳۱:۴۷
نمی دانم چرا نسبت به این حرف ریس جمهور حساس شده اند در واقع باید به شما ها این مژده را بدهم با مردم حرف زدن ریس جمهور هیچ دردی را دوا نمی کند در واقع این مردم چنان منزوی شده اند چنان بدون اجازشان کارهای که نمی باید انجام شود انجام شد این مردم چنان مست وغرق مشکلات فرعی خود هستند و این مردم چنان تماشاچیانی شده اند که حریف ها را هم نمی شناسند واین مردم چنان بی رمق گشته اند که درد هیچ کس وهیچ گروهی دوا نخواهند کرد واگر کاری را که ازش می خواهند می کند بخاطر این است که دست از سرش بردارند مثلا زود رای خودرا به صندوق بیندازد ودیگر پشت سرش را هم تماشا نکند وبرود تا ........ (1926466) (alef-13)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.