سياستمدار اين كاره
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۰۹:۴۷:۵۴
دقيقا" همينطوره .
لنكراني تا ديد كه يه روز ديگه رد صلاحيت خواهد شد ؛ به نفع جليلي كنار كشيد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
موذي بازي در عالم سياست . (1339537) (alef-10)
پاسخ دوست گــــرامی؛
اینگونه بنظر میاد که جبـهه پـایداری ، دغدغه دنیـاطلبی و فریب عوام الناس را نداره. این خودش یه ارزش است. همچنین مرام اعضاء این تشکل، مرام دینی است و افراتش متعهد و ساده زیست بنظر می رسند (اکثر اونها نه همه شون). (1339765) (alef-13)
پاسخ شما :
اینگونه به نظر شما اومده. نظر خیلی ها دقیقا عکس اینه که شما گفتی (1342241) (alef-10)
به دوستانی که می خواهند آقای جلیلی را تخریب نمایند پیشنهاد میکنم به سراغ زیر سوال بردن ساده زیستی و ادب و صداقت ایشان نروند، که اصلا به ایشان نمیچسبد. بلکه بهتر است برای تخریب ایشان، بحثهایی مانند تجربه، نداشتن حمایت خارجی، ناآشنایی با سیاست بازی و لابی گری و ... را مطرح کنید. (1359757) (alef-13)
قاضی زاده
۱۳۹۲-۰۳-۰۱ ۰۱:۳۲:۴۴
دوست عزیز یک مقدار تمرین کن تا املات خوب بشه که دیگه افرادش را افراتش ننویسی (1344765) (alef-10)
عبدالله مومن
۱۳۹۲-۰۳-۰۱ ۰۸:۱۱:۲۸
دوست عزيز . آقاي قاضي زاده
شنيده اي كه مكافات خانه همين دنياست ؟!
شما كه به نوشته متن ايراد گرفته اي كه افرادش را افراتش نوشته است و حال اين كه اين كار در تايپ سريع امكان دارد چون ت نزديك به د است ولي خود شما هم بجاي نوشتن املايت نوشته اي املات كه غلط است.
بنابر اين هميشه سعي كه انتقاد منطقي از كسي داشته باشي و نه انتقام گيري شخصي از او !!! (1345134) (alef-10)
چند تا حرف دیگه هم هستن که نزدیک حرف "د" هستن، چرا اشتباهی مثلاً "ذ" رو تایپ نکرده.
در ضمن، شنیده ای که مکافات خانه همین دنیاست؟؟؟؟؟؟!!!!
باید خط آخر نوشته میشد: همیشه سعی "کن". :-)
یا حق (1349072) (alef-13)
دانشکده فنی
۱۳۹۲-۰۳-۰۲ ۰۱:۴۱:۰۳
دوست مومن کمی تا قسمتی عزیز!
به قدری اصول و مرام نامه جبهه پایداری متزلزل است که در این انتخابات اعضای آن همواره در جهت باد وزشی!!! حرکت می کنند. دوست عزیز و مراد دل همه اعضای پایداری (روح الله حسینیان) رو ببین و بعد بیا برای دلت تحلیل کن. (1350153) (alef-13)
انتظار دارید کسی حرف شما را باور کند!!!
سعید جلیلی دانش آموخته دانشگاه امام صادق است و تربیت شده مکتب آقای مصباح
اصولاً ورودش به شورای عالی امنیت ملی در راستای همراهی های اولیه احمدی نژاد با گروه آقای مصباح بود.
پیوندهای ایشان با گروه پایداری برای همه آشکار است.
پس انتظار نداشته باشید مردم باور کنند که آقای گروه پایداری دغدغه دنیاطلبی ندارد!!! (1345213) (alef-13)
از عکسهای منتشر شده ی اعضای فعالش در نیویورک در هنگام خرید کاملا معلوم بود اصلا در فکر مال دنیا نیستن . جالبه هر روزم میان تو مجلس که آقایان بیایید لایحه تحریم خرید از آمریکا و اسرائیل رو تصویب کنیم !!!!!!!!! (1348627) (alef-13)
شاید در ظاهر دغدغه دنیا طلبی نداشته باشن که البته تا در بوته ازمایش قرار نگیرن معلوم نمیشه ولی چیزی که مشخص هست این جبهه پایداری با بی تجربگی و خامی خودشون اگر کشور بهشون سپرده بشه کشور رو به فنا می دهند (1349237) (alef-13)
فعلا که برعکس شده!!
اگر واقعا این بود که شما می گید به محض اطلاع از رد صلاحیت کاندیداشون که اون همه ازش حرف ها گفته بودند و اینها اینگونه عمل نمی کردند!!
متاسفانه هدف این دار و دسته فقط قبضه کردن قدرت هست. همانطور که 8 سال پیش و 4 سال پیش پشت احمدی نژاد بودند و همین دم انتخابات که دیدند مردم ایشون رو دوست ندارند خودشون رو جدا کردن!! (1350859) (alef-13)
علی مومن
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۰:۳۱:۰۸
در عدم ولایت مداری وبی تقوایی سیاسی آقای توکلی دیگر شکی وجود ندارد
علامه در همون سخنرانی فرمودند : در یک صورت رای به صالح غیر اصلح جایز است و ان در صورتی است که مطمئن باشیم انتخاب صالح غیر اصلح تنها راه شکست افسد است...
آقایان لطفا در حرف زدن هایشان دقت کنند مدیون این اقا نشوند...
اگر ولایت مدارید سخنان رهبری در مورد شخصیت ایت الله مصباح حجت را بر همه تمام میکند .یادتان باشد قیامتی هم هستووو (1339776) (alef-13)
رای دادن حق من است و خودم تصمیم می گیرم به کی رلی بدهم. فروع دین نیست که از کسی تقلید کنم. پس کاری به آقای مصباح و انتخابشان در موضوع انتخابات ندارم. تشخیص ایشان برای فرد "اصلح" در انتخابات پیشین یک عمر ما را بس! (1343000) (alef-10)
شما دوست عزیز برای قیامت هم نسخه مینویسید برای این دنیا کم بود حالا برای اون دنیای ما هم دارید می نویسید. (1343548) (alef-10)
تو رو خدا اینقدر با این کلمات؛ صالح غیر اصلح ، اصلح، افسد... بازی نکنید. مشکل مردم با این چیزا حل نمیشه. قدری هم به اونا فکر کنید. (1344253) (alef-10)
اولا حمایت آقا در زمانی بود که دولت اصلاحات ایشون را تخریب و ... کردن بعد ایشون در باب علم و معرفت جایگاهی والا وکسی منکر این نیست و شباهتش به مطهری همین است ولاغیر
چون در سال 84 از کسی حمایت کرد که اکنون عملکردش در اقتصاد و ولایت پذیری معلوم است
7سال کسی را زیرنظر داشته که احراز صلاحیت نشده این خود گواه بی سیاستی است (1344361) (alef-10)
عبدالله مومن
۱۳۹۲-۰۳-۰۱ ۰۸:۳۰:۳۵
جناب ديبا
اولا" آقاي لنكراني با كناركشيدن خود از صحنه به مرحله انتخاب و يا رد خود از شوراي نگهبان نرسيد كه شما گفته ايد كه توسط شوراي نگهبان احراز صلاحيت نشده است و اين دروغي آشكار است كه گفته ايد.
ضمن آن كه شوراي نگهبان هيچگاه نگفته است كه اگر كسي را رد كرد اين شخص صلاحيت لازم را ندارد و فقط عنوان مي شود كه صلاحيت او از نظر شوراي نگهبان احراز نشده كه ممكن است صلاحيت لازمه را هم داشته باشد زيرا شوراي نگهبان كه نعوذبالله خدا نيست كه غيب بين باشد.
دوما" نويسنده متن و مسئولين اين سايت از مخالفان گروه پايداري چه از نوع جليلي آن و چه از نوع لنگراني آنند و فعلا" به مقتضاي موقعيت . مشغول بريدن شاخه لنكراني آنند تا چه زماني فرصت بريدن شاخه جليلي آن را بيابند.
سوما" علامه مصباح پس از آن كه پته غربزدگان داخلي را بر روي آب ريخت و آنان را از نظر ادعاهايشان خلغ سلاح كرد مورد غضب و توطئه و دشمني و تخريب قرار گرفت و اين ساده انديشي است كه فكر كنيم كه آنان بدون دليل و فقط بخاطر مسائل شخصي با ايشان دشمن بوده اند زيرا مي دانيم كه دشمني شخصي در بين خود اصلاح طلبان با ظاهري يكسان ولي افكاري متضاد يعني مجموعه اي از چپ كمونيستي تا راست آمريكائي خيلي بيشتر بود.
چهارم اين كه آقاي احمدي نژاد در آن سالها داعيه ولايت پذيري داشت ولي مخالفان او در همان زمان و در سال 88 . آشكارا علم طغيان و سركشي و كودتا را بلند كرده بودند و حتي اگر به ظاهر هم حكم كنيم . كار آقاي مصباح . دقيقا" صحيح بوده است.
هر چند ايشان كسي بودند كه به محض آشكارشدن نقض عهد آقاي احمدي نژاد از قولهاي خود ازيشان دوري نمودند ولي ما تاكنون نديده ايم كه يك به اصلاح اصلاح طلب از اعمال كودتاگرانه اصلاح طلبان فراري پناهنده به آمريكا و يا از موسوي كودتاگر بعد از اين همه سال تبري جسته باشد و اين فرق علامه مصباح با بت پرستان اصلاحاتي است !!! (1345165) (alef-13)
تیمور
۱۳۹۲-۰۳-۰۱ ۰۹:۱۸:۱۸
با نظرت موافقم
اگر قرار بود یک عده از یک عده دیگر رای و نظرشان را بگیرند دیگر نیازی نبود که انتخابات عمومی برگزار شود
نظر افرادی که در سیاست و علم و تقوی و این جور چیزها افراد بر تر ی هستند باید شنید ولی تصمیم گیری در نهایت توسط خود فرد فرد ملت انجام گیرد (1345360) (alef-13)
دیبا خیلی از مرحله پرتی تا حالا ما رییس جمهوری نداشتیم که مثل ایشان ولایت پذیر باشد و به فکر اقتصاد ایران باشد آخه چقدر بی انصافی و از خدا بی خبری!!!!!!!!!!!چشمتون رو روی همه چیز بستید و دهنتون رو باز کردید و هر چی دلتون می خواد به این بنده خدا میگید ناحق گویی تا کجا؟؟؟؟؟؟من کاملا از احمدی نژاد راضی نیستم ولی می دونم اینم حقش نیست حالا چون به مذاق شما خوش نیومده دلیل نمیشه به بقیه مردم توهین کنین همین الان هم ایشان خیلی طرفدار دارند و راهکارهای اقتصادی شان از کسانی که شما از آنها حمایت میکنید بیشتر است فقط میدونم یه روزی باید جواب تمام حرفهایی که میزنیم و تاثیری که بر روی دیگران گذاشته را بدهیم (1350459) (alef-13)
حضرت امام رضوان الله و همچنین رهبری درباره افراد مختلف سخنان تعریفی و تمجیدی زیادی دارند. در این خصوص توجه داشته باشید که:
1 - ملاک حال فعلی افراد است.
2 - حضرت امام رضوان الله و همچنین رهبری ، معصوم نیستند و به همین دلیل احتمال اشتباه دارند.
3 - اگر اصرار دارید که سخنان رهبری یا حضرت امام رضوان الله را ملاک عمل قرار دهید، به سخنان ایشان درباره افرادی مثل آقای هاشمی هم توجه داشته باشید.
4 - والسلام و علی من التبع الهدی (1345258) (alef-13)
خون خودت راکثیف نکن (1349611) (alef-13)
برای شما واقعا متاسفم (1351022) (alef-13)
آقای مصباح یک عالم حوزوی معمولی است نه علامه .ایشان جزء افرادی است که به راحتی گول حرف های احمدی نژاد را خورد (اگر با او هم عقیده نباشد) بنابر این در معرفی لنکرانی هم مطامع دنیوی داشته نه درد دین. (1353373) (alef-13)
ســوال دارم
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۰:۳۴:۳۲
علـــیرغم اراتــی که به جبهه پایداری داشتم ؛ برام این سوال مطرح شده که چرا قبل از نتایج صلاحیت، لنکرانی انصراف داد؟
من که نمی پسندم! (1339797) (alef-13)
پسند شما ملاک نیست برادر عزیزم ملاک تقوا است . ایشان که دیدند آقای جلیلی قابلیت اجماع برایشان بیشتر است تا خودشان به نفع گفتمان انقلاب کنار رفتند . ای کاش همه همچون آقای حداد و ولایتی دست دست نکنند تا روز آخر بگذارند مردم درست انتخاب کنند . (1344888) (alef-10)
اره دیگه با این ملاک های ادمای امثال تو به اسم تقوا و این جور حرفای الکی 8سال دیگه مردم بدبختی بکشن مگه 8سال پیش این شعارهارو ندادین مگه کاندیدایاصلح با گفتمان انقلاب برنده نشد چیشد چه بلایی سر کشور اورد دوست من تاکی میخوای با این حرفا سرکار بری یکمی فکر کن دیگه چیزی مونده واسه ملت که ازدست بدن بسه دیگه (1345384) (alef-13)
پس چرا همون اول این کار رو نکردن؟
یکهو شبی که قرار بود که نتایج اعلام بشه یهویی به این نتیجه رسیدن؟
نه عزیز من ایشون دیدن رد شدن به همین دلیل بود که این کار رو کردن!! اگر مرد بودن یک روز دیگه صبر می کردن که تایید شن و بعد مردونه کنار می رفتن! (1350878) (alef-13)
لنکرانی می خواست خیال شورای نگهبان رو برای تایید هاشمی راحت کنه!
منتشر نمی کنی نکن! (1339816) (alef-13)
موذی یعنی اذیت کننده، اما این عمل اصلا آزاردهنده نیست که بفرمایید موذی بازی. بلکه باید بفرمایید کیاست در عالم سیاست. (1339879) (alef-10)
امير حسين سلطان/تهران
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۳:۴۹:۱۸
رياست جمهوري يك كشور 75 ميليوني كه با بالا كشيدن يك يا چند نفر كه سابقه چنداني در عرصه سياست كشور نداشته اند محقق نميشود و البته هميشه هم بخت و شانس و اقبال نصيب اي چنين طرز تفكر هايي نميشود كه بتوانند كانديداي مورد نظرشان را تا سر حد احراز مقام رياست جمهوري بالا ببرند لذا در همان نيمه هاي راه از ادامه حركت باز مي مانند.انسان لازم نيست كه حتما خودش آشپز باشد تا غذاي خوشمزه را تشخيص دهد بدون حضور در عالم سياست هم واقعا به قول معروف داد ميزند(يعني كاملا معلوم و مشخص است) كه هر كس چكاره است آيا ظرفيت پست رياست جمهوري را دارا ميباشد يا خير؟!بنابراين به نظر ميرسد همان كاربرد لغت "موذي" در اين مورد بخصوص صحيح تر باشد تا "كياست در سياست"؟! كه بايد پرسيد چه كياستي و يا كدام سياست؟!اگر كياست به حد كمي هم وجود داشت بسياري از ثبت نام كنندگان در وزارت كشور حتي خيال و سوداي رئيس جمهور شدن نيز به مخيله شان راه نمي يافت.متاسفم كه بگويم لفظ بكار گرفته شده توسط شما هموطن گرامي بيشتر و ابشتر به مفهوم فرصت طلبي شبيه تر بوده تا كياست و آنهم كياست در عالم سياست!!! (1340857) (alef-13)
م. مردم
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۵:۰۴:۱۴
انشالله دکتر جلیلی جلساتی هم با سایر کاندیداها (هاشمی، قالیباف و ...) خواهند داشت تا مثل جبهه پایداری و لنکرانی، خودشون آبروداری کرده و انصراف دهند.
سلام بر جلیلی ... (1341260) (alef-13)
خوابی یا خودتو به خواب میزنی قالیباف تو نظرسنجی ها ده برابر جلیلی رای داره (1341869) (alef-10)
مهتاب
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۷:۱۹:۱۲
درود بر لنکرانی سلام بر جلیلی ... (1341973) (alef-10)
رزئمه جلیلی رو میشه بگین لطفا (1344571) (alef-10)
برادر عزیز و متوهم .چطور میشود که سکان هدایت مملکت را به فردی که هیچ سابقه اجرایی ندارد سپرد.ایشان حتی در مسئولیت فعلی خود هم کار قابل توجه ای نکرده است (1345742) (alef-13)
احتمال بالا اومدن جلیلی نسبت به قالیباف کمتره (1349297) (alef-13)
100 % موافقم .
اصولا " كناره گيري به نفع كسي تا قبل از تائيد صلاحيت ؛ 2 زار اعتبار نداره . (1339892) (alef-10)
موذی بازی در سیاست می دانی یعنی چه ؟ کشف سلاح توسط وزارت اطلاعات یعنی طراحی دشمن یرای جنگ داخلی در فتنه 92 (1339949) (alef-13)
اگر بخواهيم کشورمان دچار مصائب و بلاهاي عراق، افغانستان، پاکستان، سوريه و... نشود بايد از اختلافات پرهيز کرده و براساس منويات و رهنمودهاي ولي فقيه زمان مان گام برداريم. (1339958) (alef-10)
علامه جعفري(ره) مي فرمايند: عرضه کردن خود براي مديريت سياسي جامعه بدون تسلط به هوا و هوس و لذت پرستي و خودخواهي، تعدي و ظلم بر جامعه است. (1339963) (alef-13)
یعنی حامیان جبهه پایداری اینقدر اعتبار ندارند که کاندیدای آنها تائید شود خودتان باور می کنید (1340013) (alef-10)
بحث بر سر اعتبار حاميان جبهه ي پايداري نبوده و نيست ...بحث تاييد صلاحيت شخص نامزد شده است و رد يا تاييد صلاحيت شخص همانطور كه به اعتبار جبهه و حزب آسيب نميزند باعث تاييد و همسويي با حزب خاصي نيست...
شوراي محترم نگهبان با نگاه فرا جناحي و بي هيچ مصلحت انديشي بايد وظيفه ي محوله را به طور كامل و صحيح انجام داده و شخص اصلح نه حزب اصلح را معرفي نمايد... (1341447) (alef-10)
دوست سیاستمدار این کاره :
این را هم درنظر بگیرید :
اگه نگاهی به صحبتهای مصباح بیندازی ، خواهی یافت که ایشان دغدغه جاه طلبی و دنیاطلبی ندارد. اهل تقوا ست. برای خوش آمدن مردم حرف نمیزند (مردم را فریب نمیدهد.). (1340058) (alef-10)
من جبهه پایداری را دوست دارم. مصباح هم آدم ساده زیستی است و اهل فریب مردم نیست.
اما صلاح نمیدونم هاشمی تخریب بشه. حضور هاشمی لازم به نظر میرسه. (1340455) (alef-13)
پرپر شم واسه این تقوا،۴سال پیش که دکتر احمدی نژاد ثمره ی این تقوا بود،حالاهم که....خدایا به تو پناه میبریم (1340511) (alef-13)
اره به همین دلیل دفعه قبل از ابروی امام زمان خرج کرد و اخمدی نژاد را اصلح معرفی کرد وجال اینکه حالا همه انهایی حامی او بودند مدعیند که 8سال فرصت سوزی شده ایا جای سوال نیست که این 8 سال دو تا 4 سال بود ایا شما که مدعی بصیرتید وارتباط به امام عصر ایا نمی شد کسی 4 سال ائل را فرصت سوزی کرده 4 سال دیگه ذا ازش حمایت نکرد (1340809) (alef-13)
رضا از همدان
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۸:۴۶:۴۹
دوست عزیز به یه حدیث از مولا علی توجه کن:((در دروغگویی فرد همین بس که هرچه را بشنود برای دیگران نقل کند))
واقعا در مورد این تهمتهایی که به آیت اله مصباح می زنی یقین داری یا فقط به شنیده های غیرموثق اکتفا کردی؟ (1342559) (alef-10)
یک سری به سخنرانی های ایشون در سال 84 و 88 بزنید می بینید!!
لابد امسال هم شهادت ندادند که اقای لنکرانی اصلح هست؟ حالا 4 روز دیگه اینم زیر سوال می برید!!
کلا نمی دونم چرا اکثر طرفدارای ایشون اینگونه اند!!
مثل اقای احمدی نژاد که تو روز روشن اوردن نفت سر سفره مردم رو تکذیب کردن و قضیه هاله نور رو هم که یادتون هست!!! (1350937) (alef-13)
درسته اقاي مصباح به فكر دنيا نيست. براي همين از احمدي نژاد بي چون و چرا حمايت ميكرد و مردم را در چنين بلاي اقتصادي انداخت. كاش كمي هم به فكر دنيا و اخرت بود . چون ما در اين دنيا زندگي ميكنيم و بايد شرايط ن براي زندگي فراهم باشد نه اينكه دنيا را از بين ببريم (1340875) (alef-13)
احسان
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۲۰:۲۶:۱۳
علامه مصباح يزدى هيچ موقع پيش از انتخابات ٨٤ از دكتر احمدى نژاد دفاع نكردند ولى شاخصهايى كه ارائه مى دادند(مثل ساده زيستى،شعار اسلامى و...) بر آقاى احمدى نژاد منطبق ميشد. البته ايشان در مقاطعى به دفاع از آقاى لاريجانى در برابر هجمه هايى كه به عملكرد ده ساله او وارد ميشد،پرداختند.البته بعد از انتخابات٨٤ بود كه انتخاب مرد٢٤ميليونى را به معجزه تعبير كردند.
جذابيت علامه مصباح زمانى دوچندان مى شود كه پيش از همگان در برابر جريان انحرافى موضع گرفتند.و اين يعنى تقوا و عدم وابستگى به اشخاص. (1343153) (alef-10)
دروغ تا چه حد عزیز؟
اگر یادت باشه پاتوق آقای احمدی نژاد بیت ایشون بود.
حتی مطرح هم شد که ایشون پا در میانی کردند برای تایید صلاحیت فردی که هیچ تجربه موفقی نداشت و در اردبیل که استاندارش بودند کمترین میزان رای رو اورد!!!
اگر به حافظه خودت که متاسفاه اون بخش هایی که می خوای رو پاک می کنی رجوع کنی می بینی که بعد از انتخابات و تا اعلام نتایج ایشون تو بیت اقای مصباح بودن!!
پس این حرف های الکی رو نزن!
یکم برو سرچ کن تو مطالب اون روز ها (1350973) (alef-13)
فدايي
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۲۲:۲۳:۲۹
اگر به تفكرات شما باشه نعوذبالله مي گيد پيامبر هم به فكر دنيا بود چون زبير و طلحه را حمايت مي كرد هموطن آن زمان احمدي نژاد افكار و رفتار درستي داشت الآن سوء مديريت داره چرا فراموش مي كنيد كه قيامتي هم هست (1343762) (alef-10)
کوروش
۱۳۹۲-۰۳-۰۱ ۰۹:۴۴:۰۴
درسته قانون اجازه داده که یک فرد بتونه دو دوره متوالی رئیس جمهور بشه ولی این یک اجازه است نه یک قطعیت
بنده 3 رئیس جمهور را در سنی درک کرده ام که مسائل سیاسی و حکومتی برایم قابل درک بود
هر 3 رئیس جمهور دور اول عملکرد قابل قبول و دور دوم عملکرد افتضاح داشتند (1345543) (alef-13)
ولی لزوما مداخله هاش درست و به جا نیست. مثل ماجرای دفاع عریان از لنکرانی در عین رد صلاحیت شدن او و قبلاً دفاع از احمدی نژاد. واقعاً شأن یک عالم بزرگ این است؟ (1340958) (alef-13)
اینا که در وصف این جناب فرمودید واقعیت بود یا طعنه ؟! (1341199) (alef-13)
دوست گرامی سیاست ندار اینکاره
اتفاقاً ایشان بخوبی در حال فریب مردم هستند زیرا اقای لنکرانی را اصلح ترین فرد در روی آسمان ها و زمين برای ریاست جمهوری میدانند در حالی که شورای نگهبان او را رد صلاحيت میکند و این یعنی فریب مردم (1341360) (alef-13)
جناب مصباح با تقوا هستند اما بسیار ساده دل و دیگران از این حسن خلق ایشان سوء استفاده می کنند جریان تائید رئیس جمهور قبلی را که فراموش نکرده اید ؟ (1341695) (alef-10)
تیمور
۱۳۹۲-۰۳-۰۱ ۰۹:۴۹:۳۸
تقوی و بصریت لازم و ملازم هم هستند کسانی که بصیرت و بصارت نداشته باشند نمی توانند با تقوی باشند
البته اینکه اصولا در انتخابات شورای نگهبان صلاحیت ها را احراز می کند و اگر شورای نگهبان صلاحیت کسی را احراز نکرده دلیل بر بی صلاحیتی وی نیست
چون گاهی ممکن است اطلاع فردی مانند اقای مصباح از کسی بیشتر از تک تک اعضای شورای نگهبان باشد
در شورای نگهبان هم که احراز صلاحیت بر اساس رای گیری از 12 نفر است
به نظر بنده فردی مثل آقای سبحانی خیلی اصلح تر از آقای غرضی هستند
ولی خوب در شرایط فعلی دومی تائید شده و اولی خیر (1345572) (alef-13)
mehdi
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۸:۱۲:۴۳
ایشون یه عذر خواهی به کسانی که با تشخیص ایشون به احمدی نژاد رای دادن بدهگار هستن.تقوا یعنی این. (1342329) (alef-10)
آبدارچي سياسي
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۱:۲۹:۱۱
خيلي سياستمداري كه تونستي اين متن و بخوني و همون دوباره تكرار كني و نظر بدي اينكاره ! (1340065) (alef-10)
دلی خون
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۱:۳۱:۴۹
چرا لنکرانی خود را فدای ضعیف ترین نامزد کرد؟ (1340081) (alef-10)
نکوئی
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۷:۵۲:۵۳
برای اینکه رد صلاحیت شده بود عزیزم (1342211) (alef-10)
هیشه این ضعیف ترین ها رو آنقدر بزرگ می کنند که خودشون هم باورشان میشه که آدم بزرگی هستند!! (1343636) (alef-10)
بهزاد
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۲:۱۲:۱۵
آخه آقا کامران چرا انصراف دادی؟!! از قدیم نشنیدی میگن دوره نامزدی بهترین دوره زندگیه؟!! (1340294) (alef-13)
خوب بالاخره فرزند یک تبعه آمریکایی هستند ایشان (1340303) (alef-13)
احسنت علاوه بر این موافقت جلیلی با این کار و سکوتش اولین نقطه تردید جدی در مورد این کاندید که می گفتند خوبیهای ساده زیستی احمدی نژاد ولی سیاست بازی اون را ندارد رو کرد،
لنکرانی اگر روراست بود باید میگذاشت تایید صلاحیت اعلام میشد بعد انصراف می داد تازه با این کارشون به جلیلی هم ضربه زدند البته مقصر خود جلیلیه که جلیلی هم در واقع با این موافقتش اولین نمره منفی در تقوا و روراستیش با مردم نشان داد ایشان باید صراحتا اعلام کنه و گرنه خشت اول معمار نهد کج تا ثریا میرود دیوار کج
بابا مردم اپدیت شدند دست بردارید از این بازیها من واقعا در مورد اقای جلیلی دچار تردید شدم باید شفافسازی کند و گرنه تا می توانم جلوگیری میکنم از رای دادن به وی باید تکلیفش را با این بازیهای سیاسی انصراف از انتخابات و وابستگیش به جبهه پایداری مشخص شود
الف چاپ کن تو را به جدت ما می فهمیم (1340325) (alef-13)
خواهشا صرفنظر کن وگرنه جلیلی رای نمیاره (1342217) (alef-10)
درود بر سعید جلیلی و لنکرانی عزیز!
با این حرف ها خودت رو سبک نکن جناب الف! (1340403) (alef-13)
بگو موذی بازی در جبهه پایداری. تازه این کسی است که در زمین و آسمان از اون بهتر دیگه پیدا نمیشه. خدا رحم کرد اگه می آمد باز باید یک مجموعه دروغ جدید رو باور می کردیم. چقدر راحت این افراد به بقیه تهمت می زنند.من که واقعا به مسلمون بودن این ها شک کردم. (1340517) (alef-13)
چرا باید لنکرانی رد صلاحیت بشه؟ همه شرایط رو به وضوح نداره؟ (1340611) (alef-13)
ایشون به فرض اینکه رد صلاحیت هم بشه، بازهم تیم اجرایی و برنامه و رای خودش رو داره. اونها رو میشه در حمایت از کاندید دیگه ای به کار گرفت.
تیتر شما اصلا مناسب نیست. این خیلی طبیعی هست که کاندیدی که از دور رقابت کنار بره، امکاناتش را در اختیار یک کاندید دیگه قرار بده.
انگار شما فکر میکنی ریاست جمهوری یک مساله شخصیه!!! (1340892) (alef-13)
شما هم علی الظاهره به عالم غیب اشراف دارید که تونستید قبل از اینکه نتایج بررسی صلاحیتها اعلام بشه فهمیدید که لنکرانی رد صلاحیت میشه.نکنه شمها هم رمالی چیزی استخدام کردید. (1341195) (alef-13)
تو رو خدا ببینید این آدمها میخوان رئیس جمهور بشن و از خدا و تکلیف و انقلاب و شهدا و ... دم میزنن در حالیکه ذره ای مرام و مردانگی ندارند. زرنگ بازی برای مردمی که فکر میکنن گولشون زدند... (1341257) (alef-13)
اعلام نتیجه نشده چطور شخصی را محکوم به موذی گری می کنید؟ (1342620) (alef-10)
کاش بقیه سیاست مداران هم مانند زاکانی بودند که تا تایید نشدند کنار نمی رفتند (1344144) (alef-10)
آقای محترم.انصراف دکترلنکرانی دقیقات مصداق رفتار مومنانه است فقط همین. (1344656) (alef-10)
ایمان
۱۳۹۲-۰۳-۰۱ ۰۴:۱۲:۳۷
البته الف محترم !!! و دوستان فراموش نکنند که از ابتدای ثبت نام جلیلی، لنکرانی تاکید داشت که گفتمان آنها مشترک است و به رقابت درون گفتمانی اعتقاد ندارد و در صورتی که بداند جلیلی رای می آورد به نفع او کناره گیری خواهد کرد. (1344932) (alef-10)
رضام دیگه
۱۳۹۲-۰۳-۰۱ ۰۹:۲۶:۱۳
عزیم اگه صحبت های گذشته آقای لنکرانی رو دنبال کنید این اقدام براتون قابل پیش بینی و حتی منطقی جلوه میکنه (1345406) (alef-13)
اصلا این طور نیست بلکه به او گفتند قراره جلیلی رئیس بشه بخاطر همین او می بایست کنار می کشید باقی هم همین طور خواهد شد من شرط می بندم که او را رئیس خواهند کرد (1345592) (alef-13)
ظاهرا شما از درون آدم ها و نیاتشون مطعید!
واقعا علم غیب دارید یا از مشایی یاد گرفتید؟ (1346286) (alef-13)
الف جان خجالت نمی کشی تو روز روشن این قدر دروغ به جبهه پایداری نسبت میدی؟!!! دو روز دیگه ضایع می شی ها؟ (1346652) (alef-13)
فخرالدین
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۰۹:۴۸:۰۴
آقای لنکرانی هم داره الفبای سیاست رو یاد میگیره
.
..
آیا واقعا رئیس جمهور شدن از عهده هر کسی بر میاد؟ فقط احساس تکلیف و دیگه هیچ؟ (1339538) (alef-10)
توی این کاندیداها :
اینها تجربه اش را داشته اند :
هــــــــــاشمی - خاتـــمی - روحـــانی - ولایتـــی - جلیلی (1339772) (alef-13)
ببخشيد جليلي چندتا كار اجرايي انجام داده كه تو ليست شما قرار گرفته؟ (1348844) (alef-13)
چقد از این احساس تکلیف ها تو این چند ماه زیادم شده بود! همه احساس تکلیف کردن! نمیدونم چرا افرادی با سابقه ی مدیریت بیشتر و مدیرتر و مدبرتری مثل لاریجانی یا توکلی احساس مسئلیت نکردن! حتما این ها احساس خطر نکردن و بی تفاوت هستن!!! هر کسی در حد توان و ظرفیت خودش مسئولیت بگیره و خدمت کنه، مثلا افرادی مثل لنکرانی یا جلیلی در حد نمایندگی مجلس و معاون وزیر هستن و احتمالا تو این پست ها موفق میشن، ولی ریاست جمهوری.... (1340131) (alef-13)
"زاکانی که پیش از این اعلام کرده بود حاضر است در صورت تائید صلاحیت به نفع جلیلی کناره گیری کند شب گذشته پس از بیانیه لنکرانی انصراف پیش از اعلام رسمی شورای نگهبان را سیاسی بازی دانست و گفت: در عمرم سیاست بازی نکرده ام و این اقدام را خلاف صداقت نسبت به مردم و انقلاب می دانم ."
یعنی آقایون تازه دارن هم دیگه رو میشناسن؟!!
باز خوبه این رو الان شناختن. شناخت احمدی نژاد که 12 سال طول کشید و چه هزینه هنگفتی به دوش مردم و خودشون گذاشت (1339554) (alef-13)
کلا میگم بگید جلیلی فقط بیاد با رضایی بعد انتخابات برگزار کنید و جلیلی با اکثریت آرا رئیس جمهور محبوب 8 ساله بشه. تا 8 سال دیگه بگردید یه اسم برای جریان جلیلی پیدا کنید. (1339560) (alef-13)
بد اخلاقی انتخاباتی که شاخ و دم ندارد! (1339568) (alef-13)
Keshavarz
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۰۹:۵۶:۰۲
واقعا ما با تجربه تر از جليلی برای اداره کشور نداريم؟ (1339572) (alef-10)
مدیران محترم الف . لطفا ، خواهشا ، امکان منفی دادن رو به سایت برگردونین !!! (1339761) (alef-13)
ما نبايد 8 سال پيش رو مجددا" تكرار كنيم . (1339799) (alef-13)
هاشمی باتجربه تر از دیگران است بییشتر از جلیلی پیراهن پاره کرده (1339802) (alef-13)
اخه اونی که نمیتونه بچه هاشو جمع کنه و تربیت کنه چپوری میخواد مملکت رو اداره کنه (1343561) (alef-10)
برادر يا خواهر گرامي بايد خدمت شما عرض کنم که اين مسائل به کسي ربطي ندارد و هرکسي اختيار خودشو دارد شما خيلي بلد هستين بچه هاي خودتان را تربيت کنيد و دخالت در تربيت فرزندان ديگران نکنيد. (1345487) (alef-13)
قحط الرجال شده ؟؟؟!!!! (1339825) (alef-13)
واي به حال ما ! (1339826) (alef-13)
كدام تجــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــربه داداش؟ (1339936) (alef-10)
نه!
فقط تجربه مهم نیست؛ مسیر صحیح و رهایی آفرین هم مهم است (1340035) (alef-10)
آدم بی تجربه مسیر را هم بعد چند بار خطا ممکنه درست بره واین به در مملکت ما با شرایط حساس نمی خوره ! (1341225) (alef-13)
مرتضی
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۱:۳۷:۱۶
باسلام
دوست عزیز کدام تجربه رو می فرمایید؟
تجربه اقتصاد لیبرالیسم دوره سازندگی و اصلاحات بر اساس مکتب نیومکنزی که اختلاف طبقاتی و فساد وحشتناک رو ایجاد کرد یا تجربه اقتصاد لیبرالیسم دوره کنونی بر اساس مکتب فریدمنی که پول ریخت تو جامعه و تورم رو زیاد کرد؟
این همه تجربه غلط که تهش فقط بانک و بیمه و بورس ارکان سرمایه داری رشد کردن و فربه شدن و تو شکم خلق الله پر از مال حرام و شبهه ناک شده چه به درد می خوره؟
ما نیاز به اقتصاد مقاومتی بر اساس مکتب اسلام داریم که نیاز به افراد جدید داره که به ظرفیت های ناب اسلام بدون نیاز به مکاتب مسخره و شکست خورده غربی اعتقاد راسخ داشته باشن (1340108) (alef-10)
مرتضی جان
با دوتا کلمه قلمبه سولمبه نیومکنزی و فریدمنی، که فکر میکنی بلدی، اقتصاد مملکت درست نمیشه. خودت الان دو تا منبع تئوریک میتونی واسه مدل اقتصادی که ازش حرف میزنی معرفی کنی؟ خروجی همین موسسه امام خمینی غیر از 4 تا سخنران منبری دو آتیشه چیز دیگه ای بوده؟
به جای اینکه این موسسه بودجه های میلیاردی رو خرج سیاست بازی و حمایت ازین و اون کنه، این همه سال وقت داشت 2 تا کار تئوریک واسه مدل اقتصادی اسلامیشون انجام میدادن بهتر نبود؟ خروجی اون بودجه ها کجاست الان؟ (1340483) (alef-13)
جواب شما عالی بود. مدلهای اقتصادی که آشکارا باعث رشد کشورهای غربی شده رو با چند تا کلمه گنده نمیشه نقد کرد... (1341647) (alef-10)
سیدمهدی موسوی
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۲۳:۵۵:۱۰
محمد جان خوب گفتی
اما خاطر نشان می سازم ما اندیشمندانی در حوزه اقتصاد اسلامی داریم مانند شهید صدر با کتاب اقتصاد ما یا ارا شهید بهشتی و مطهری هم خوب بودند اما کافی نیستند چون عملا" سالهاست اقایان مباحث تئوریک اقتصاد را کنار گذاشته اند بی جهت نیست که کلمه دنیا و اخرت در قرآن به اندازه هم و مساوی تکرار شده
به هر حال ما هم اقتصاد دان ها و هم اقتصاد خوان های خوبی داریم که از قضا در برترین دانشگاه ها و مراکز تخصصی جهان مثمر ثمرند اما ای کاش این عزیزان کاندیدا عملا" ایشان را دعوت به کار کنند
کسانی مانند سه خواهر و برادر اساتید خانواده اصفهانی ها - بایزید مردوخی- مسعود نیلی- سعید شیرکوند- فرشاد مومنی- دکتر رزاقی - خوش چهره و .... (1344327) (alef-10)
ما در اين دوران بيشترين فساد اخلاقي و اجتماعي و اقتصادي داشته ايم (1340582) (alef-13)
دوست عزیز شما الان به تورمی که دولت میگه باور داری الان تورم 300 درصده در ضمن سرمایه داری الانه که یکی میاد سه هزار میلیارد میزنه جیبش هر روز یه اختلاص میشه شما باید همین اصولگراها باید بالا سرت باشه تا به حد زیر خط فقر برسی (1340837) (alef-13)
عزيزان اقتصاد علم است. كشور داري و حكومت داري هم علم اقتصاد ميخواهد. كدام روش اقتصادي شما پيشنهاد ميكنيد كه كشور بر اساس آن اداره گردد؟ جز اين راهي داريم كه از تجربيات گذشتگان كه در قالب علم به ما منتقل شده است استفاده كنيم. شايد نظر شما اين باشد كه چرخ را از نوع اختراع بكنيم. باز هم عيب ندارد اگه روش مناسبي بود كه به درد بشريت بخورد و آزمايشش را پس داده باشد و نتيجه خوبي داشته باشد عيب ندارد. ولي آنچه مسلم است شما براي كوبيدن يك فرد به بانك و اركان سرمايه داري اشاره ميكنيد . آيا بدون اينها شما ميوانيد يك اقتصاد كشور را بچرخانيد؟ لطفا نمونه بياوريد. نكنه روش احمدي نژاده كه ميخواد دنيارو هم مديريت كنه. نمونه مشتش هم آزمايش شد و 8 سال به روش ايشان حكومت داري شد.نتايجش از خروار معلوم است. (1340928) (alef-13)
واقعا ما فردی سالم تر از رفسنجانی برای اداه کشور نداریم؟ (1340165) (alef-10)
فردی که توان برگرداندن کشور به مسیر اعتدال را داشته باشد ،غیر از هاشمی می شناسی؟ (1340677) (alef-13)
چرا خوبشم داریم.. سید محمد خاتمی عزیز . (1340682) (alef-13)
مسعود
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۸:۵۱:۴۱
باباجون اونکه ترسید پس زد . اگه اومده بود فرمایش شما متین بود . (1342598) (alef-10)
اما به شرطی که ترسو نباشه با اخم غربیها تسلیم نشه و خیانت نکنه (1344360) (alef-10)
متاسفانه در شرایط کنونی نداریم.. (1341305) (alef-13)
ایرانی
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۶:۰۱:۵۶
فعلا تنها کسی هست می شه باهاش به چهار سال بعد هم فکر کرد . (1341515) (alef-10)
کلیت سطح مطالب الف تنزل کرده و سیاست بازی و حرفهای غیر متین در الف خیلی زیاد شده. حالا گیریم لنکرانی رد صلاحیت شده بود و این کار رو کرد، چرا شما باید این رو اون هم با همچین عنوانی کار کنید؟ چشمتون رو سیاست بازی بد جوری بسته، اصلا متوجه نیستید. (1339577) (alef-13)
لنکرانی کارعاقلانه ای کرد چون اگرهم تاییدمی شد کاری از پیش نمی برد.واینکه در
زمین واسمان وکهکشان کسی مثل او پیدا نمی شود در مورد هرانسانی صادق است. (1339587) (alef-10)
سلیمپور
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۰۹:۵۹:۰۷
تازه اونهاییم که بدلایلی یادشون رفته بود خودشونو نامزد انتخابات کنن هم احتمالا امروز فردا بنفع جلیلی کنار خواهند کشید. ولی مگه فرقی هم میکنه؟ (1339591) (alef-10)
لنکرانی با انقلاب نیست که هست، با سواد نیست که هست، سابقه اجرایی نداره که داره، برنامه نداره که داره، آخه برای چی باید رد بشه!؟
یه دروغی بگید که بگنجه!
نکنه ایرانی نیست!؟ (1339593) (alef-10)
رجل سیاسی نیست برادر
مدیر نیست برادر
مدبر نیست برادر! (1339740) (alef-13)
بنظر این حقیر ، در زمان وزارت بهداشت موفق نبود. برخی مدیران زمان ایشون خوب نبودند. (مدیران میانی نظیر الف.ح) (1339784) (alef-13)
منم انقلابي ام فوق ليسانس دارم يعني با سوادم سابقه اجرا روي سن هم دارم براي اينده ام برنامه دارم همين برا رييس جمهور شدن همين قدر كافيه درس نگرفتي از اين هشت سال (1339947) (alef-13)
رجل سياسي نيست سابقه وزارت تجربه حساب نمي شه برا همين شورا نگهبان ازش برنامه خواست (1340020) (alef-10)
کرمانی
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۲:۵۵:۰۴
میشه بگی خاتمی وقتی میخواست رییس جمهور بشه قبلش چه سوابقی داشت (1340566) (alef-13)
می شه شما معیارهای رجل سیاسی رو بفرمایید!؟
یعنی فقط هاشمی رجل سیاسیه!؟ (1340765) (alef-13)
مگر جليلي برنامه يا تجربه دارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (1341409) (alef-10)
فقط با دين و ايمان بودن و سابقه و سواد کافي نيست بايد مدير و مدبر باشد داستان ابوموسی اشعري را به خاطر بیاوريد (1340064) (alef-10)
اگه لنكراني تاييد بشه آقاي پزشكيان بايد تاييد بشه ايشون هم وزير بهداشت بوده ضمنا ايشون دو دوره هم نماينده مجلس بوده
وزارت كه كار اجرايي نيست (1340210) (alef-10)
لطفاً بفرمایید کار اجرایی چیست ؟؟؟ (1340534) (alef-13)
پس چي كار اجراييه ؟ حتما بايد قبلا رئيس جمهور بوده باشه تا تائيد بشه (1341166) (alef-13)
چون اصلا نمي تونه حرف بزنه 3 ساعت مي كشه يه جمله بگه (1340328) (alef-13)
رجل سیاسی نیست (1340654) (alef-13)
بعضی ها توقع حماسه از مردم دارند ولی در این راه حاضر به پرداخت هیچ هزینه ای نیستند. (1339601) (alef-13)
ظاهرا الف و طرف داراش خیلی دلشون می خواست هاشمی رئیس جمهور بشه و از این که می بینند اصول گراها دارن حول جلیلی جمع می شن و امیدشون ناامید می شه خیلی ناراحتند.
هاشمی با حضورش دو خدمت بزرگ به نظام خواهد کرد.
هم باعث خلق حماسه سیاسی خواهد شد.
هم با شکستش در انتخابات آخرین میخ را به تابوت اصلاح طلبی خواهد زد.
حالا الف جون هر چی می خوای بد اخلاقی انتخاباتی کن و خبر زرد بزن! (1339615) (alef-13)
جبهه پایداری 8 سال پیش از آقای دکتر احمدی نژاد حمایت کرد و حالا بعد از 8 سال نتیجه اش رو میبینیم! پس بهتره این جبهه کاندیدایی نداشته باشه! (1339622) (alef-10)
پسر جان ، جبهه پایداری 8 سال پیش وجود نداشت (1339787) (alef-13)
دکتر جان
8 سال پیش اصلا جبهه پایداری نبود !
لطفا جوگیر نشوید (1339938) (alef-10)
از اون حرفا بودا!!
فکر کنم شما هنوز تولد 8 سالگیتون رو نگرفتین!!
اولین و بزرگ ترین حامی دکتر همین اقای مصباح و جبهه پایداری بود (1340354) (alef-13)
عزيزم، درسته جبهه دواسله است ولي منظور نه خود جبهه در 8 سال قبل، بلكه كساني هستند كه الآن در رئوس اين جبهه هستند اون موقع بلاي احمدي نژاد رو بر سرمون نازل كردند (1340565) (alef-13)
جناب پروفسور
نفرات تشکیل دهنده و تصمیم گیر وتفکرشان که بودند و برای احمدی نژاد همه کار کردند (1340584) (alef-13)
می خوای بگی از ایشون حمایت نکردن؟ حالا به هر اسمی... (1341315) (alef-13)
جبهه پايداري تازه داره 2 ساله ميشه عزيز! (1340194) (alef-10)
رسایی و حسینیان اون موقع از کی حمایت کردند ومصباح از کی ؟حالا پایداری یا رایحه خوش و هر کس دیگر. فرقی ندارد (1340672) (alef-13)
اسم كه مهم نيست اخوي..ادمايي كه تو جبهه پايداري هستند همونايي هستن كه تا چند صباح پيش سينه چاك احمدي نژاد بودن..همين جناب مصباح شبيه همين اظهاراتي كه در مورد لنكراني فرمودن در مورد احمدي نژاد هم گفتن...اين هم شد نتيجه اش..چرا آقايون مسئوليت رفتار گذشته رو به عهده نميگيرن...اول اجازه بدن آشي كه پختن از گلومون پايين بره بعد يه نفر ديگه رو علم كنن.اصلن چه آقاي لنكراني چه آقاي جليلي چه سابقه اي دارن كه مردم بر اون اساس بهشون راي بدن..از كجا معلوم راي بيارن و بدتر از احمدي نژاد نشن؟ (1340877) (alef-13)
اسم چه اهخمیتی داره. شرایط امروز زاده این نوع طرز فکره. اسم و گروه و جبهه اش چه تفاوتی داره؟؟ (1341104) (alef-13)
جبهه پايداري نبود، آدماش كه بودن (1341133) (alef-13)
عبدالله
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۲:۱۷:۲۹
هشت سال پيش اصلا جبهه پايدارى نبود رضا جان
بعدشم هشت سال پيش هركسي طرف احمدى نژاد بود (مثل همين آقاى توكلى الف) انتخابش درست بود
همونطور كه انتخاب هاشمى سال 68 هم مناسب بود (1340330) (alef-13)
اين همه راي به يك كامنت غلط!!!!
چقدر باسواد داريم ما(سواد سياسي)!!!!!! (1340452) (alef-13)
آقای باسودا سیاسی 8 سال پیش جبهه پایداری به این اسم نبود ولی اعضای این جبهه که حضور داشتن! (1345440) (alef-13)
رهگذر
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۲:۴۱:۵۲
به اسم جبهه پايداري نبوده !! در اصل موضوع تغييري ايجاد نمي كنه
منظور آقاي مصباح و اطرافيانشونه جناب (1340494) (alef-13)
آينده نگر
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۰:۰۴:۳۲
با توجه به اوضاع بيريخت و وحشتناك اقتصادي حال حاضر كشور كه دستپخت اصولگرايان است ؛ رئيس جمهور يازدهم قطعا" اصلاح طلب است . (1339624) (alef-13)
دلاوري
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۰:۰۹:۲۵
كناره گيري لنكراني به نفع جليلي ؛ آب را از آب تكان نخواهد داد .
چون اصولا" لنكراني پتانسيل راي آوري نداشت . (1339642) (alef-10)
محمدصادق ميرزايي
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۳:۱۷:۵۹
برادر عزيز جبهه سياسي اي چون جبهه پايداري كه در انتخابات مجلس نشان داد از كل جمعيت اصولگرا با ان سابقه طولاني چيزي كم ندارد و اكثر مهره هاي اصلي خود را وارد مجلس كرد دليلي بر محبوبيت اين جبهه ي سياسي بين مردم نيست
و حال شما فكر ميكنيد كه اگر اين جبهه با اين سطح بالاي محبوبيت كه در نبشته بالا شاره شد از كانديدي خاص حمايت كند جامعه بدان شخص بي اعتناست
عزيز من ملت فهيم ايران همواره در طول تاريخ انقلاب تعمق بر پندارهاي جريانات سياسي مورد اعتماد خود را در مقام عمل به منسه ظهور در اورده است
والسلام و علي من التبع الهدي
برادر كوچك شما
محمدصادق ميرزايي (1340692) (alef-13)
بسیار کار زشت و ناپسندی است که شخصی که تتایید صلاحیت نشده خود را به نفع این و آن کنار می کشد. (1339644) (alef-10)
از حرکت آقای لنکرانی میشه فهمید که آقای هاشمی تائید شده اند. (1339646) (alef-10)
نه لزوما
میتونن حتی با اطلاع از عدم صلاحیتشون همچنان کناره گیری نکنند تا به خیال خود ایجاد بحران کنند. (1339781) (alef-13)
جبهه حیرانی (1339650) (alef-10)
mohamad
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۰:۱۲:۲۶
کاش انصراف نمیداند و صلاحیتشان هم مورد تایید قرار میگرفت تا انتخابات برگزار شود و بفهمند مردم قرار نبودبه ایشان رای بدهند .
در حال حاظر آنقدر از بی تجربگی سیاست مداران طی 8 سال گذشته ضربه خورده ایم که درک و درایتمان اجازه تکرار اشتباه راندهد.کما اینکه مایی که در دو انتخابات گذشته مرتکب اشتباه نشدیم نیز سهیم در آن هستیم. (1339660) (alef-10)
شهروند تهرانی
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۰:۱۲:۳۰
بنظر میرسد : جبـهه پـایداری ، دغدغه دنیـاطلبی و فریب عوام الناس را نداشته باشه. این خودش یه ارزش است. همچنین مرام اعضاء این تشکل، مرام دینی است و افراتش متعهد و ساده زیست بنظر می رسند(اکثر اونها نه همه شون).
دوستان گرامی تخریب روحانیت و حوزه علمیه کار شایسته ای نیست. اتهام زنی و دریدگی صفات زشتی هستند. (1339661) (alef-10)
به دوستانتان در جبهه ی پابداری بفرمایید!که تمام هم و غم خود رو صرف توهین به آبت ا..هاشمی کردند. (1339885) (alef-13)
دوست گرامي! چطو وقتي به آيت ا.. هاشمي يا خاتمي يا سيد حسن خميني يا حتي ايت ا.. صانعي توهين مي كردن اشكالي نداشت؟ يه بام و دو هوا؟ (1339888) (alef-13)
محمد-ع
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۱:۲۴:۴۵
گفتی ساده زیست یاد سردار محصولی افتادم !!! (1340052) (alef-10)
اينجانب شخصا با اقاي مصباح و افراد جبهه ايشان خصومتي ندارم. اما نمي دانم چرا عده اي كه سر از سياست و سياسي بازي در نمي اورند اجازه مي دهند كه ديگران از نردبانشان بالا برود و ابرو و حيثيت علمي ايشان را زير سئوال ببرند. هيچكس حمايتهاي همه جانبه اقاي مصباح را از اقاي احمدي نژاد فراموش نكرده است. و همينطور وقتي كه ايشان به ان طور بي سابقا از احمدي نژاد برائت جستند. واقعا اگر احمدي نژاد و گروهش اينقدر راه بي راهه رفتند ايا مسبب صدمات و آثار ناشي از اين انحراف متوجه كساني نيست كه او را بزرگ كردند و شرايطي فراهم كردند كه ايشان در مسند قدرت بنشينند؟
امروز هم امتحاني ديگر در پيش است و ما ياد گرفته ايم كه از يك سوراخ دوبار گزيده نشويم. و تجربه نشان مي دهد كه شناخت اقاي مصباح از سياسي كاران بسيار سطحي است و گمان ايشان بر اين است كه همانطور كه خودشان صاف و ساده هستند ديگران هم چنين باشند. اما تاريخ نشان داده كه سياست بازان افرادي بسيار پيچيده و چند لايه هستند كه شناخت ماهيت ايشان كار اساني نيست. پس بهتر است اقاي مصباح و جبهه ايشان به همان درس و بحث بپردازند و دنيا و اخرت خودشان را ملعبه سياست بازان نكنند. (1340089) (alef-10)
یولداش
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۲:۵۰:۵۹
مصباح وسطحی نگری سیاسی؟؟
تو چند سالته؟ مصباح از شریعتی و سروش گرفته تا آقای هاشمی و احمدی نژاد وخیلی های دیگه رو بسیار زودتر از اونایی شناخت که فکر میکنی زرنگن.دفاع از احمدی نژاد در برابر موسوی بود عجیبه که این مطلب ساده رو بعضیا نمیخوان بفهمن (1340543) (alef-13)
دوست عزيز اگر اطلاعات سياسي درستي داشتيد بايد ميدانستيد كه آيت الله مصباح هيچ گاه از آقاي احمدي نژاد دفاع نكردند.
سياسيوني كه اكنون جبهه پايداري را تشكيل دادند از آقاي احمدي نژاد حمايت كردند و آن هم بخاطر گفتمان اسلامي بود كه آقاي احمدي نژاد از آن صحبت مي كرد و تا مدتي هم به آن پايبند بود.
بعد از انحرافاتي كه در بدنه دولت بوجود آمد، اولين كسي كه اين انحرافات را گوشزد كرد آيت الله مصباح بود كه اين نشان دهنده بصيرت سياسي ايشان است.
در انتخابات امسال نيز اگر پيگير اخبار بوده باشيد هم آقاي لنكراني و هم آيت الله مصباح صحبت از گفتمان انقلاب اسلامي ميكردند كه در نهايت يك نفر پرچمدار اين گفتمان خواهد بود.
بنابراين انصراف آقاي لنكراني سياسي بازي نبود بلكه عمل به صحبتهاي خودشان و ديد درست نسبت به شرايط اكنون بود.
از همه دوستان خواهش ميكنم با بصيرت و تحليل درست اين انتخابات را دنبال كنند و اميدوارم همه ما تلاش كنيم كه باعث پيروزي و سرافرازي ايران اسلامي باشيم. (1340815) (alef-13)
آب رفته به جوی باز نمیگردد (1342282) (alef-10)
دوست عزیز اولا که بر مبنای " ملاک حال فعلی افراد است" می بایست قضاوت کرد. اون زمان در بین کاندیداها آقای احمدی نژاد اصلح بود.
ثانیاً آقای مصباح انقدر شجاعت داشت که وقتی انحراف رو دید به مقابله با اون برخاست
ثالثاً چه تضمینی هست هر شخصی رو هم که امروز تأیید کردیم فردا تو زرد از آب در نیاد؟!
اگر اینطور که شما می فرمائید باشه که آدم نمی تونه هیچوقت کسی رو انتخاب کنه چرا که احتمال داره در آینده خراب بشه. مگر اینکه اصلا قصد شرکت در انتخابات رو نداشته باشی یا اینکه کسی رو انتخاب نکنیم. به هر حال در یک مجموعه یکی از بقیه سرتره و نمره بالاتری می گیره و به قول معروف اصلح؛ حالا لزومی نداره این نمره حتماً بیست باشه. (1341117) (alef-10)
همین ملاکی که دوست عزیز می فرمائید شامل همه ارکان نظام و همه مردم می شود مگر اینکه بخواهی بگویی همه کسانی که شما دوست دارید معصوم هستند (1350097) (alef-13)
اردشیر
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۱:۴۰:۵۷
بنظر نمیرسد :
"جبـهه پـایداری ، دغدغه دنیـاطلبی و فریب عوام الناس را نداشته باشه"
کاملا مشخصه که "دارد" هم، "دغدغه دنیاطلبی" و هم" فریب عوام الناس".
اون از جریان خواب 8 سال پیش این هم از جریان زمین و آسمان و کهکشان امسال و در آینده نیز این داستان (متاسفانه) ادامه خواهد داشت... (1340123) (alef-10)
صحبت در مورد آقاي مصباح به هيچ وجه تخريب روحانيت وحوزه نيست چرا كه ايشان نماد حوزه نيستند وعملكرد وگفتار هر روحاني به خودش بر ميگردد.نه به لباس او وحوزه .به عنوان مثال آقايان كروبي ،منتظري ،صانعي وخيلي ها .به عبارتي حوزه و جايگاه روحانيت براي ملت ايران هميشه قابل احترام است به شرطي كه يك فرد را نماد آن نكنيم .نظر جنابعالي نيز محترم است اما براي خودتان! (1340142) (alef-13)
از این حرفها خسته نشدی ؟!! بی خیال برادر ... (1340232) (alef-10)
من نمیفهمم این نظر که جبهه پایداری دغدغه دنیـاطلبی و فریب عوام الناس را ندارد از کجا در اومده.طبق کدوم معیار این خصایل به اونها نسبت داده میشود.چرا با این حرفها عوامفریبی میکنید؟ (1340878) (alef-13)
saeed
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۵:۴۰:۰۳
هر گروهی وقتی نقد نشه به سمت فساد میره (1341427) (alef-10)
نقد جبهه پایداری چه ربطی به تخریب روحانیت داره؟ (1342342) (alef-10)
حوزوي
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۰:۱۲:۵۵
اكثر دور انديشي هاي مصباح ؛ اشتباه از آب در مياد . (1339662) (alef-10)
كاش ايشون كمتر دور انديشي ميكرد . (1339774) (alef-13)
ايشون نبايد از ديانت شون ؛ براي سياست شون خرج كنه . (1339840) (alef-13)
احمدی نژاد هم از نگاه اقایان بهترین بود!!!
و دیدیم چه بدترینی را به مردم نشان داد.
اقایان عزیز. من حتی بی ارزش ترین چیز های زندگیم رو هم نمیدم دست شما و همفکران نا لایقتون
چه برسه رای . (1339973) (alef-13)
دلت خوش است سایتی مثل الف نظر سراسر بی ادبیت را به ساحت عالم ربانی چاپ کرد توبه کن که گرفتار دنیا و آخرت شدی ...به همراه تمام کسانی که به کامنتت جواب مثبت دادند.بفهم که درمورد چه کسی صحبت می کنی ...متاسفم برای الف که به هر قیمتی برای جذب امثال شما تلاش می کند......خدا هدایتت کند الف به محدوده علما وارد نشو به هر قیمت دنیایی ... بی خودی هم اسمت را حوزوی ننویس جاهل !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (1340528) (alef-13)
الف به محدوده کدام علما واردنشود مثلااگرمثل خیلیهابه هاشمی میتاخت ثواب دوعالم رامیبردوشماخوشححال میشدی.بروبرادراگرحفظ آبرووحریم واجب است دیگراستثنانداردکمی تقواداشته باشیم (1341503) (alef-10)
دلیلی نداره هاشمی رد صلاحیت بشه.یعنی باید با این همه سابقه درخشان رد بشه. (1339663) (alef-10)
80سال اوج جوانی است ...
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۰:۴۶:۲۵
وضعیت حال مهمه ؛ سن 80 سالگی برای اداره اجرایی کشور خیلی خیلی زیاده ... حداقل 30 سال عمره زیادی داره ... (1339853) (alef-13)
از وضعیت کنونی مللکت واقعا نگران هستم. کار به جایی رسیده است که اگر کسی بخواهد در انتخابات ثبت نام کند بقیه او را تهدید میکنند که نباید حضور داشته باشد حتی شورای نگهبان را تحت فشار قرار میدهد که به وظیفه قانونی خود عمل بکناگر این برادران به شورای نگهبان نمیگفتند ایا به وظیفه خود عمل نمیکردنند یا این نوعی تحدید و در فشار قرار دادن هست.ایا معنی واقعی جمهوریت این است ایا ما برای این انقلاب کردیم ایا ما برای گرفتار شدن در وضعیت کنونی اینهمه شهید دادیم.ما که عمرمون رو هدر دادیم رفت خدا به بچه های ما رحم کند (1339672) (alef-13)
از سرزمین ایران
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۰:۱۵:۳۶
سوالی دارم : آقای زاکانی چی در خودشان دیده اند که با این اطمینان کاندیدا شده اند؟
آیا آقای الف.ح که از طرفداران ایشان است و مدتی در شهرداری و وزارت بهداشت بوده، الان هم در سازمان مدیریت صنعتی است، واقعا مورد تایید ایشان است؟ بنظر میرسه اون آقا (الف.ح) آدم ناموفقی بوده است.
من توهین نکردم، پس توقع دارم نظرم منعکس شود (1339676) (alef-13)
لـــــــــطـــــفا یه نفر بدون سیاسی بازی توضیح بدهد :
1. هزینه تبلیغات قالیباف از کجا تامین می شود؟
2. هزینه تبلیغات 1 +2 از کجا تامین می شود؟ (1339683) (alef-13)
سلام لنکرانی را رد نکرده بودند این شایعه رسانه های دروغگویی مثل شما بود/ ایشون کنار کشید تا یکی مثل خودش انقلابی رای بیاره و مشخص است که شماها از همین اجماع رای سوختید/ چون قراره انشاالله سوم تیر دیگری به وقوع بپیوندد/ 25 خرداد قیافه اتان دیدنیه!
درود بر لنکرانی ایثارگر و درود بر جلیلی انقلابی (1339685) (alef-13)
اول اینکه آقای لنکرانی رای نداشت در خوشبینانه حالت یک میلیون مثل آقای محسن رضایی و دوم اینکه این برادرهای جبهه پایداری که مدام دم از صداقت میزدن وقتی فهمیدن لنکرانی به علت اینکه رجل سیاسی نیست رد صلاحیت میشه به قول شما روغن ریخته شده را نذر امامزاده کردن. حزب یا گروهی که بودنش و وجودش در نبود دیگران معنا پیدا کنه(درخواست عدم تایید صلاحیت هاشمی) معلومه کشور را به کجا میرسونه
الف جان نه به کسی توهین کردم و نه افترا بستم لطفا نشر بده (1339691) (alef-13)
"""لنکرانی پیشتر نیز در مصاحبه با خبرنگاران گفته بود که هیچ گاه به نفع جلیلی کناره گیری نمی کنم""""
خوشم میاد افراد تیم جبهه پایداری در دروغ و دغل گوی سبقت و از هم میربایند!!!!!!
احمدی نژاد-لنکرانی و...... (1339693) (alef-13)
پرسنل سابق وزارت بهداشت
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۰:۱۸:۲۹
بنظر اینجانب جناب لنکرانی در وزارت بهداشت موفق نبود.
من به آقای مصباح ارادت دارم ، اما عملکرد لنکرانی را قبول ندارم. (1339696) (alef-10)
جلیلی هیچ شانسی نداره.این دوره فقط اصلاحات. (1339702) (alef-13)
گویا میخواهید به طور پنهان و ناآشــکار ، قالیباف رو کاندید نهایی اصولگرایان کنید. پس اینجانب چندتا سوال دارم:
1.نظرتون راجع به رشوه در برخی ادارات شهرداری چیه؟
2.آیا پروژه های شهرداری با هزینه معقول تمام شده ، یا با هزینه افراطی و گزاف؟
3.آیا کارهای شهرداری نمایشی نیست؟ (1339708) (alef-13)
ᗰimmo
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۰:۲۱:۳۱
فکنید این گروه با صداقت !!!! باز بیاد سرکار...پناه بر خدا ! (1339713) (alef-13)
میگن هلو تو بازار نایاب شده (1339714) (alef-13)
تقیلو
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۰:۲۱:۵۴
یک طرفه به قاضی رفته اید چرا صحبتهای جبهه پایداری و آقای لنکرانی را در مورد کناره گیری و حمایت از آقای جلیلی ندیده اید یا نخواسته اید!!!!
علامت دیگر صداقت و تکلیف گرایی جبهه پایداری برای کسانی که به دنبال حقند همین انصراف به نفع رقیب اما هم گفتان است.
در ضمن تکلیف چیزی برآمده از تکلیف اولیه و مصلحت ثانویه است و مصلحت جزء جدا نشدنی تکلیف است. (1339715) (alef-13)
علی مومن
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۰:۲۲:۱۹
با سلام
بنده تمامی صحبت های آقای لنکرانی را پیگیری میکردم ایشان همیشه میگفت باجلیلی رقابت درون گفتمانی نداریم ونهایتا با یک پرچم واردمیدان خواهیم شد.حضرت علامه مصباح هم فرمودند در صورتی که لازم باشد بااصولگرایان اتحاد میکنیم.سایت الف:شما باید خیلی مغرض وبی انصاف باشید که اینجوری اطلاع رسانی میکنید.گیریم دکترلنکرانی هم ردصلاحیت شده باشد اشکالی دارد از کاندیدای انقلابی دیگری حمایت کنن؟؟البته ..... (1339717) (alef-13)
باور کنید جلیلی همان احمدی نژاد و احمدی نژاد همان جلیلی است.
مشایی صرفا برای رد گم کنی آمده بود.
هر کس خواستار ادامه ی وضعیت کنونی در کشور است به جلیلی رای دهد.
من نمیگم به هاشمی رای بدیم ولی انصافا سپردن کشور به شخصی مثل جلیلی (با اینکه آدم خوبی است) که سابقه اجرایی و مدیریتی خاصی ندارد کار خطرناکی است.
الان کشور به یک انسان قدرتمند نیاز دارد تا مردم را از این گرفتاری ها نجات دهد.
ریاست جمهوری جای حدس و خطا نیست.
شما را به خدا به خودتون رحم کنید.
به مردم گرفتار رحم کنید. (1339718) (alef-13)
سایت الف لطفا مراقب بی حرمتی های احتمالی باشیم. چه به آقای مصباح و چه آقای هاشمی. آقای مصباح واقعا مخلص بنظر میرسه. ایشون اهل کارهای نمایشی برای جلب مردم نیست (برخلاف برخی سیاسیون!!!!)
آقای هاشمی هم از دلسوزان قدیمی کشور بوده اند. (1339719) (alef-13)
جليلي امتحان پس نداده . (1339721) (alef-13)
آقای جلیلی سالها ست که در دبیری شورای امنیت ملی کار مثبتی انجام نداده اند جز اینکه ترتیب ملاقات بعدی را با گروه 1+5 بدهند همین !! چه پوئن مثبتی را ایشان از غرب گرفتند که ما به ایشان بتوانیم افتخار کنیم !! (1339728) (alef-13)
ديپلمات
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۰:۲۴:۳۱
شناخت من از جليلي ؛ به اندازه شناخت من از خانم كاترين اشتون ( مسئول سياست خارجي اتحاديه اروپا ) است . (1339734) (alef-13)
کاظمی
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۰:۲۴:۵۰
شورای نگهبان باید به همه سلایق احترام بگذارد.هاشمی هم طرافدار زیاد داره.در صورت رد صلاحیتشان کلی از رای ها کم میشه.اینو حتی بچه دبستانی هم میداند. (1339737) (alef-13)
انگار همه شرايط آماده مي شود تا سعيد جليلي بشود رئيس جمهور . گويا در کشور عقل و عقلانيت تعطيل شده . آخر در اين شرايط بحراني سکان مملکت را بايد باز هم به دست فردي بي تجربه سپرد؟ (1339739) (alef-13)
ای بابا. آقای مصباح گفته بود این جناب پروفسور اصلحترین فرد روی زمین است! حالا من بیسواد نادان با این سرگشتگی چیکار کنم؟؟ (1339741) (alef-13)
سبحاني كرج
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۰:۲۵:۲۰
جليلي ، تا حالا كجا بوده ؟! (1339744) (alef-13)
دانشجوی فوق لیسانس
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۰:۲۵:۲۶
هرکــــــــی میخـــــــــواد باشــه ؛
چه از اصولگرایان و چه از اصلاح طلبان.
کاندیدایی که اهل ژست گرفتن و کارهای نمایشی برای جلب مردم باشه، کاندیدای خوبی بنظر نمیاد.
از این آقایون کاندید بپرسید : قبلا در پست قبلی خویش چه کرده اند؟ مثلا در شهــــــــرداری چه کرده اند؟ مثلا در شورای امنیت ملی چه کرده اند؟ در مجلس چه کرده اند؟ (1339745) (alef-13)
"روغن ریخته نذر جلیلی" واقعا تیتر جالب و با مفهومی بود . قابل توجه طرفداران بی بصیرت ! (1339751) (alef-13)
مصطفی
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۰:۲۷:۰۵
لنکرانی پیشتر نیز در مصاحبه با خبرنگاران گفته بود که هیچ گاه به نفع جلیلی کناره گیری نمی کنم
انصاف هم چیز خوبیه لنکرانی که گفته بود گفتمان انقلاب با یه پرچمدار وارد رقابت می شود علم غیبم که دارید نکنه آیت اله جنتی تو سایت شما کار میکنه (1339755) (alef-13)
برادر عمار
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۰:۲۷:۴۱
برادر جليلي شايد آدم خوبي باشه ؛ ولي براي رئيس جمهور شدن صرفا" آدم خوب كفايت نميكنه . (1339757) (alef-13)
0000000
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۰:۲۸:۵۲
واقعا من تعجب میکنم بعضی تازه از راه رسیده چجور به خودشون جرات میدن به راحتی به ایت الله توهین کنند حالا دیگه هاشمی نااهل شده و شما دلسوز. مگر همان امام نبودند که حیات هاشمی و حیات این انقلاب را یکی میدانست اگه هاشمی فتنه است پس چرا...... لابد نیست. (1339762) (alef-13)
آیت الله مصباح میتونه تضمین کنه که 1 احمدی نژاد دیگه تحویل مملکت نده؟
برای احمدی نژادم 7 سال بررسی کرده بود؟ (1339763) (alef-13)
جبهه ی سردر گمی (1339766) (alef-13)
حماسه سياسي وحماسه اقتصادي در شرايط كنوني فقط با هاشمي محقق مي شود.
(با اينكه مي دونم الف جان اينم نمي زني!) (1339780) (alef-13)
اگر ایت الله رد صلاحیت شه من با اینکه برای اولین بار میخوام رای بدم ،دیگه رای نمیدم
در صورت رد صلاحیت ایت الله ترجیح میدم قالیباف بیاد تا جلیلی که هیچ سابقه ای نداره و هیچ شناختی ازش ندارم (1339790) (alef-13)
الف جان فقط يه نكته اگه بذاري
تو متن جناب لنكراني از نگراني افتادن انقلاب به دست نااهلان گفته شده.آتيش گرفتم. هاشمي نا اهله يا اصل انقلابه .لنكراني و. دار دو. دسته اش كجا بودن اي 30 سال جز اينكه با حمايت اصولگرايان وس و...... 8 سال به مملكت گند زدند.پروووها (1339801) (alef-13)
اگر شورا نگهبان هم میخواهد همه را شگفت زده کند جلیلی را به خاطر جوانی وبی تجربگی رد صلاحیت نماید که به حق هم ایشان باید رد صلاحیت شوند چون توان انجام چنین کار بزرگی برای ایشان مقدور نیست مثل این است که بچه ابتدایی را بفرستی بره توکلاس دکترای تخصص بشینه
لطفا" الف جان سانسور نکن بگذار مردم رای بدن (1339811) (alef-13)
خدا ......ات کنه الف که اینقدر دروغ نبافی!
اخه ...سه نقطه... دروغ از زنا هم بدتره؟
اخه...سه نقطه ... این مدت لنکرانی همش میگفت(توی تمام دانشگاهها از جمله دانشگاه شیراز که خودم اونجا بودم) گفتمان ما در نهایت در انتخابات با ی پرچمدار پا به میدون میذاره...بعد و قبل از ثبت نام جلیلی مکرر این حرف رو تکرار میکرد!
کی گفت من اصلا به نفع جلیل کنار نمیرم!
من کاری به تهرانی و حسینیان وو....نداریم...
ولی اینقدر در مورد لنکرانی و ایت الله مصباح دروغ سر هم نکن...خداشاهده باید فردای قیامت جواب پس بدی...
دکترلنکرانی رویش گفتمان سوم تیره....خدا میکشدتون اینقدر ناجوانمردانه به لنکرانی می تازید! (1339812) (alef-13)
مثلااگرالف پشت سرهاشمی دروغ سرهم کنه که امثال شماحضرات خوشحال بشویدفردای قیامت نبایدجواب بده شماتضمین میکنی (1341543) (alef-10)
نمیدونم چرا علامه مصباح علاقه دارند روی مهره های مسئله دار سرمایه گزاری کنند (1339820) (alef-13)
اگر هاشمي نباشه مشاركت مردم نصف ميشه (1339823) (alef-13)
بنده به دوستان جبهه پایداری ارادت دارم اما چون این افراد نپخته هستند و حداقل برخی از آنها افراطی، نمی شود ریسک کرد و کشور را به دست آنها سپرد
متاسفانه اقایان جبهه خیلی بد با جلیلی برخورد کردند و حتی علامه فرمودند:
بعضی که نور چشم من هستند و به آنها ارادت دارم برای این کار مناسب نیستند
و اکنون که کنار جلیلی ایستانده اند, ما را در صداقتشان به شک می اندازند (1339824) (alef-13)
مرتضی
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۰:۴۳:۴۴
همیشه در ایران اینطوری بوده.قصه آمدن احمدی نژاد الان دقیقا برای جلیلی شده.حمایت گسترده سپاه و....از جلیلی باعث آمدن او شد.جلیلی قطعا نظر بسیاری از افراد اصولگرایان را به خود جلب کرده. (1339838) (alef-13)
جلیلی چمدان بدست کارهایی روزانه خودش انجام میده رییس خیلی خوبی است مذاکره کننده عالی مئمن متدین با اخلاق با ادب وووو... همه صفات ادم خوب داره غیر از ریاست جمهوری (1339842) (alef-13)
اصلح ؟؟؟؟زیر آسمان.....؟؟؟هر روز یک چیزی می گویند (1339843) (alef-13)
من نمی دونم چرا نظراتم چاپ نمی شه!!! (1339847) (alef-13)
ساده لوح نباشید.
پایداری و دولت و جلیلی و زاکانی و حداد و ولایتی همهشون با هم هستند و هدف همشون اینه که هاشمی نیاد و روند فعلی اداره کشور ادامه یابد فقط مشایی در دولت نباشد.
فعلا هم می بینند که جلیلی تنها کسیه که بین همشون مشترکه به خاطر همین پایداری به نفعش زد کنار.
البته معلوم نیست که جلیلی صلاحیتش احراز بشه چون سابقه مدیریتی چندانی نداره. (1339851) (alef-13)
نمیشه به صراحت گفت که لنکرانی رد صلاحیت شده بوده همانطور که در مورد دیگران قطعیتش هنوز اثبات نشده و هه اینها گمانه زنییه . اینجور نتیجه گیریهای قاطع بدون مدرک دور از دلیل و انصافه . به هر حال اونچه که به نظر میرسه تخریب همه جانبه همه در مورد یکدیگره و این زیبنده هیچکدامشون نیست (1339876) (alef-10)
سلام نمی دونم چرا اکثر دوستان از تجربه برای کشورداری صحبت می کنن در حالی که حتی در آمریکا هم این مساله اینطور مطرح نیست،
تجربه فقط یکی از معیارهاست، واقعا اگر میخوایم دوباره جولان آقازاده ها و سرمایه دارها رو ببینیم بچسبیم فقط از تجربه، ثانیا تجربه باید مثبت باشه. آقایان!!!!! (1339878) (alef-10)
بنده ی خدا
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۰:۵۳:۲۱
انتخابات این دوره به مشارکت بالا احتیاج مبرم داره.
درسته که هاشمی سن بالایی داره. ولی حتی اون مخالفای سرسختش هم میدونن که حضورش در انتخابات چه شور و حال رقابتی بالایی ایجاد میکنه.
همه م یدونن که رای هاشمی اگه اول هم نباشه وزنه ی خوبی برای رسیدن به یه نصاب جدید مشارکت مردمه.
اینو اعضای شورای نگهبان از همه بهتر می دونن.
شایعه ی ردصلاحیت هاشمی هم که امروز توی سایت ها اومده فقط میتونه یه شایعه باشه و بس
شک نکنین که هاشمی تایید صلاحیت شده. باور ندارین؟ فقط چند ساعت تحمل کنین تا مطمئن بشین. (1339890) (alef-13)
اگر هاشمی رد صلاحیت شود یعنی این انتخابات تنها در جهت رسیدن گروهی مشخص به قدرت برگزار می شود و هیچ سلیقه دیگری هم نباید بتواند در جهت رسیدن به قدرت تلاش کند و من که در انتخابات این چنینی شرکت نخواهم کرد (1339920) (alef-13)
من زیاد از دنیای سیاست سر در نمیارم فقط یه موضوع رو خیلی خوب درک میکنم که این بهترین فرصت برای ماست که تجربه عراق و سوریه برامون تکرار نشه البته که ما نمیخوایم هر روز شاهد هجوم بیگانگان و انفجار تو شهر و دیارمون باشیم. خدا کنه مسئولین به فکر باشن... (1339929) (alef-13)
میثاق
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۱:۰۳:۴۵
خواهشا بی اخلاقی رو کنار بگذارید.
بنده اصلا از آقای لنکرانی خوشم نمی اومد و خیلی از انصرافشون خوشحال شدم.
ولی اینکه ایشون مطمئن بودن رد صلاحیت شدن و استئفا دادن یک تهمته.
شما از کجا میدونی؟
دلیل رد صلاحیتش چی بوده؟
اگر رجل سیاسی نبوده پس تمام کاندیدای اصلاح طلب هم با همین معیار باید رد صلاحیت بشن به غیر از روحانی. (1339943) (alef-10)
عليرضا
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۲:۰۸:۵۰
گفته اند دليل رد صلاحيت ايشون قسم خوردن زير پرچم آمريكاست براي گرين كارت
پدر ايشان الان ساكن آمريكاست وايشان هم از 1354 تا 1356 آمريكا بودند (1340268) (alef-13)
کسی که کلا 200 هزار تا بیشتر رای نداره موندن و رفتنش زیاد فرقی نداره . (1339952) (alef-10)
به نظرت دور اول احمدی نژاد فکر میکرد رئیس جمهور بشه؟
اگه اون تونسته همه میتونن! (1341318) (alef-13)
وقتی آقا فرمودند رئیس جمهور با تجربه و سابقه اجرایی یعنی آقایان لنکرانی، جلیلی، زاکانی، ولایتی، حداد و ... صلاحیت رئیس جمهور شدن ندارند. من نمی فهمم این دوستان پایداری که با بصیرت بودن و ولایی بودنشون گوش فلک رو کر کرده همه جا مطیع رهبرند الا آن جایی که منافعشان آسیب ببیند.
٤ سال است راه افتاده اند این ور و آن ور همه را متهم به فتنه گری و سکوت در برابر فتنه می کنند. ببینید موضعشان در برابر انحراف چیست؟ این به کنار. یک موضع از آقای جلیلی در برابر فتنه ٨٨ بیاورید! آن وقت ایشان ساکت فتنه نیست؟ (1339975) (alef-13)
به این عمل آقای لنکرانی میگن فرار به سمت جلو. ایشان یقیناً رد می شدند چون جنتی به صورت واضح به رد صلاحین ایشان در نماز جمعه اشاره کرد و این کناره گیری هم تصمیم گیری خود جبهه پایداری بوده. اصولگراها در این چند روزه به این موضوع پی برده و حالا می خوان هرجوری شده آقای جلیلی را مثل بازی شطرنجی که احمدی نژاد را بالا آوردند، بالا بیارن و تا حدودی هم موفق به این کار شده اند. از فردا خواهید دید که نامزدهای اصولگرا در صورت تأیید سلاحیت هاشمی یکی یکی به نفع جلیلی کنار میرن. (1339978) (alef-13)
مهدی باقری
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۱:۱۷:۱۸
آقا اینها را که می نویسید بنده به غرض ورزی نویسنده پی می برم اما سوالم این است این آقای توکلی هم مثل شما فکر می کند یا ایشان افکار پاک تری دارند
به هر حال این ایام می گذردو جهنم منتظر کسانی است که به خیالشان حرفهای ساده ای زده اند و برای خدا سنگین بوده. یک نگاهی به آیه 15 سوره نور بیندازید و آتش گور خود را به وضوح ببینید
آخر این همه اطمینان در کلام، اتهام به این و آن. این آقای لنکرانی بارها گفته بود من با جلیلی رقابت نمی کنم حالا این وسط حرفهای دیگر هم زده بودند.من بی سواد از ابتدا می دانستم که یکی از این دو قطعا می آید. شما فرهیختگان به روغن سوخته ریزی افتاده اید.خدا همه ما را ببخشد. (1340015) (alef-13)
ايا يكبار دست بخت اقاي مصباح را در مورد اقاي احمدي نژاد چشيديم كافي نبود كه يكبار ديگه بايد ان را تجربه كنيم؟ مسلمان از يك سوراخ دوبار گزيده نمي شود. من نمي دانم اين اقاي مصباح چه اصراري دارد كه نشان دهد سر از سياست در مي اورد. اقا گوشه درس و بحث را بچسب و خودت را الوده وسياست بازي و اسباب ملعبه ساسيون نكن تا هم دنيا را داشته باشي و هم اخرت. حداقل سر جريان اقاي احمدي نژاد ايشون هر دو را باخت. (1340029) (alef-10)
باسلام خدمت خبرگزاری الف.چند سوال دارم که لطفا جوابشو بهم بدید.1-آیا شورای نگهبان قبل از اعلام موعد بررسی تایید صلاحیت ها می تونه جوابش رو به کاندیدا اعلام کنه ؟ اگر هم چین حقی رادارد که هیچ در غیر این صورت آیا خود شورای نگهبان دچار تخلف نشده است؟واگر خبرگزاری محترم فقط به صرف شنیده ها مطلبی را منتشر کرده وشورای نگهبان مطلبی را دال بر احراز یا عدم احراز صلاحیت به کاندیدا نگفته آیا خبرگزاری محترم کار اخلاقی راانجام داده است؟ (1340039) (alef-13)
بازم درورد به شرف زاکانی که صداقت داره و مثل لنکرانی و دوستان، داغ رد صلاحیت خودشو با حمایت از جلیلی پاک نمی کنه. (1340043) (alef-10)
اينكه همه ميگن ما احساس تكليف كرديم وكانديدا شديم، اين ديگه انتخابات نيست جشن تكليفه.... (1340053) (alef-10)
ميشه لطفا يكي بگه لنكراني به چه دليلي قرار بوده رد صلاحيت بشه. (1340061) (alef-10)
چرا باید لنکرانی رد شود ولی جلیلی نه؟ (1340074) (alef-10)
خدا وکیلی اداره وزارت بهداشت کار کمی نیست. لنکرانی از پس آند و به هلوی دولت نهم مشهور شد.
حالا این جلیلی کدام تجربه را دارد جز مذاکره با خانم اشتون که نتیجه آنهم تاکنون دو قطعه نامه علیه کشور ما بوده است.
جلیلی یک معاون اداره بوده است که در دوره احمدی نزاد به معاون وزیری رسید بعد هم رفت دبیر شورای امنیت ملی شد. کدام تجربی کاری را دارد. (1340668) (alef-13)
مرتضی
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۱:۳۲:۳۰
با سلام
وقتی شورای نگهبان هنوز هیچ نظری نداده این حرفای شما یعنی حرکت از پله دوم که اصلا حرفه ای نیست
شما یک فرض می کنین بعد روی اون فرض خبر می سازین و رو اون خبر مانور می دین در حالی که پایه ش تنها یک حدس هست
این نوع برخورد اصلا در شان یک خبرگزاری مدعی قانونمداری نیست
دوستان توجه کنن این خبر تو هر سایتی اومده با همین فرض اولیه اومده که شنیده شده است آقای لنکرانی رد صلاحیت می شوند
یعنی یک حدس بی خود!!!
اینا واسه اینه که دلیل اصلی انصراف دکترلنکرانی به حاشیه بره
در حالی که دلیل اصلیش این بود که دکتر لنکرانی و دکتر جلیلی تضاد گفتمانی ندارن و چون به نظر میاد آرای دکتر جلیلی بیشتر از دکتر لنکرانی باشه ایشون انصراف دادن
ماه همیشه پشت ابر نمی مونه جناب الف ... (1340087) (alef-10)
مرتضی جان
با کلمات نمیخواد بازی کنی
تا دیروز همه دوستان شما گوش فلک را کر کرده بودند که آقای دکتر لنکرانی صالح رو زمین و زیر آسمان هست و به این تشخیص خود افتخار می کردند و یا میگفتند رو ایشون هفت ساله کار کردیم و ...
به نظرم موضوع خیلی روشن و واضح هست و شما دوست عزیز به جای توجیه رفتار دوستانتان در جبهه پایداری اندکی عینک تعصب را کنار بگذارید تا واقعیت را متوجه شوید. اگر آقای لنکرانی تایید صلاحیتش قطعی بود میتونست بعد از اعلام نتیجه احراز صلاحیت ها انصراف بده تا این اقدامش خیلی ارزشمند تر باشه. ایشون میتونست برای این که این حدس بیخود، به قول شما، به واقعیت نپیوندد صبر کنه و 24 ساعت بعد اگر میخواست انصراف بده، البته اگر اون موقع اصلا میتونست انصراف بده. (1341130) (alef-13)
فرزند ايران
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۱:۳۴:۲۵
جليلي نياز به نذر هر انساني ندارد
ما سالهاست او را ميبينيم او دهانش را بي مورد باز نمي كند و با پختگي كامل پرونده هسته اي را پيش ميبرد
سلام بر جليلي (1340094) (alef-10)
منصوره
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۱:۳۵:۱۳
الحق که بصیرت جمیلی داری/درپیش خدا اجر جزیلی داری/ای باقری عزیز ای مرد بزرگ/جادردل یاران جلیلی داری (1340098) (alef-10)
واقعا در هوش و استعداد ایرانی ها یک یک اند!!! چقدر سریع شعر شاختینا! احسنت!! (1340871) (alef-13)
متاسفانه بی ادبی و توهین به شخصیت های بزرگوار، من جمله دانشمند معظم حضرت آیت الله مصباح، به طور زشتی معمول شده و هر کسی به خود اجازه میدهد به این بزرگواران جسارت کند. و با تاسف الف هم پل ارتباطی این بد اخلاقی ها شده. (1340125) (alef-13)
ایشان خود یکی از ارکان تخریب بزرگانی چون ایت الله هاشمی هستند!!!! (1349010) (alef-13)
آیا واقعاً جلیلی با چند سال کار بعنوان دبیر شورای امنیت و آن هم فقط در موضوع هسته ای توان اداره کشور را دارد؟ آیا رجل سیاسی است؟ آیا مدیر و مدبر است؟ یا فقط سیاسی کاری شورای نگهبان و مجموعه حاکمیت است که می خواهد یک نفر را علم کند؟ (1340145) (alef-13)
واقعا جاي بسي تاسف است كه بيش از سي سال بعد از انقلاب هنور شخصي كه بتواند پاسخگوي مطالبات اكثريت باشد تربيت نشده است و با اينكه اكثريت جمعيت كشور را جوانان تشكيل ميدهند كه بطور طبيعي خواستها نيازها وتوقعات انها با افراد مسن متفاوت است عده ي زيادي چاره را در پشتباني از فرد سالخورده اي مي بينند كه بخش قابل توجهي از سلولهاي مغزش تحليل رفته وكاركرد ان مختل شده است وحتي قسمت اعظم شخصيت وي در زمان طاغوت تكوين يافته است (1340207) (alef-10)
تمام شهدای جنگ هم شخصیتشون در زمان طاغوت تکوین یافته بود.
اینها هم شد استدلال؟
مگر زمان شاه همین مردم و همین فرهنگ و غیره نبودند؟
ضمنا شما فکر میکنین دروغ و تزویر و ریا اونموقع بیشتر بوده؟ (1340769) (alef-13)
خجالت نکش برادر اسمشونو هم بگو... (1341341) (alef-13)
جبهه پایداری بسیار ناپخته عمل کرد. جلیلی حاضر نشد از طرف پایداری نامزد بشه چون میدانست اگر رای بیاره مردان پایداری اورا مهره ی خود در دولت دانسته و ازاو سهم خواهی خواهند کرد .حالاهم که لنکرانی رد شده .میخوان به هر ترتیب خودشون رو به جلیلی بچسبونن و در دولت احتمالی آینده وزیر و وکیل و.. بشند.شاید آقای جلیلی بی تجربه باشه ولی خیلی مقید و پاکدسته و هرگز برای رای آوردن به باندها و جبهه ها سهم نخواهد داد. یاد طلحه و زبیر میافتم که بعد از خلافت امام علی آمدند و از او پست و مقام خواستند.امام علی قبول نکرد و جنگ جمل پیش آمد. امیدوارم فردا اگه دکتر جلیلی رای آورد اصحاب پایداری مثل اصحاب جمل نباشند. (1340208) (alef-10)
به فضل الهی مردم با حضور پرشورشون در انتخابات برگ زرینی در تاریخ ایران و انقلاب رقم خواهند زد.
انتخابات نه تنها تبعات مثبت داخلی داره بلکه شرایط بین المللی ما را بهبود میبخشه و غربی ها مجبور خواهند بود به خواسته های به حق کشور عزیزمان تن در بدند. (1340248) (alef-10)
خرداد
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۲:۰۷:۰۲
با احترام به شخص دکتر لنکرانی،
متاسفم برای خودمون و اون نظر که در زمین و آسمان بهتر از لنکرانی بی تجربه در عالم سیاست و کشور داری نداریم. (1340260) (alef-10)
می گفتن احمدی نژاد هم معجزه هزاره سوم هست. !!!
یادته؟! (1340577) (alef-13)
لطفا فقط براي خودت متاسف باشه نه براي ما !!! (1341244) (alef-13)
8 سال فلاكت مردم در دولت فعلي حاصل عملكرد ناپخته اصلاح طلبان بود وامروز دور تسلسل دوباره شكل مي گيرد يعني مردم اصلاح طلبان را رافع مشكلات مي دانند به عبارتي اين دولت فعلي خصوصا در زمينه تامين رفاه مردم ،روي همه را سفيد كرد . (1340299) (alef-13)
توکلی توی شورای نگهبانه که فهمیدی لنکرانی رد شده؟! بی سند حرف نزن خواهشن. مرد بود کنار رفت همین............ میدونم مرد نیستی تائید کنی. (1340319) (alef-13)
جلیلی پراید سوار 92آدمو یاد احمدی نژاد پژو504سوارسال84 میندازه.
خدا بخیرکنه. (1340361) (alef-13)
هیچکدام از کامنت های ما چاپ نمیشه
ولی خداوکیلی اتخابات را شور و حال بدهید (1340369) (alef-13)
فضای سایتت بسیار مسموم است پر از توهین به کسانی است که مخالف نظر شما هستند مگر که هستی که برای همه تعیین تکلیف می کنی و تحلیل می کنی سایتت شده مطهری چی گفت ؟مخالفان هاشمی چه گفتند؟ خسته نشدی ؟حال آدم بد می شه از این همه بدی!!!!!!!!!!!!!! فکر کردی فقط تو حق اظهار نظر داری و دیگران نیاید در انتخابات نظر دهید حرف تو شده تحلیل و حر ف آنها شدی دخالت !!!!!!!!!!!!!!!!!! پش پرده سایتت چه خبره این روزها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (1340380) (alef-13)
كارمند
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۲:۳۵:۲۶
با سلام
اگر اين آقايان به صلاح ومصلحت كشور مي انديشند . در اين شرايط بحراني فقط وفقط آيت ا... هاشمي رفسنجاني وبس . والسلام (1340446) (alef-13)
فقط دقت داشته باشید درصورت ردصلاحیت آقای هاشمی، تندرو ها وضعیت مملکت رو به پرتگاه میبرند و ممکنه اوضاع از همین هم که هست بدتر شه (1340453) (alef-13)
درود فراوان بر آیت الله حائری شیرازی (1340490) (alef-13)
نسترن
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۲:۴۸:۴۵
ازعفت خانم چه خبر ؟بازافضه فیض نکرد؟ (1340529) (alef-13)
متاسفانه همانطورکه در سال 88 عده ایی از اعضای شورای نگهبان با حمایت از احمدی نژاد ضمن رد بی طرفی خود اشتباه بزرگی را مرتکب شدند و چهار سال هزینه بر این کشور تحمیل کردند اینبار هم با رد صلاحیت هاشمی ومشایی و پائین اوردن شور انتخاباتی وکاهش حماسه سیاسی بزرگترین اشتباه را کردند . انشالله شاهد باشیم این افراد بعد از علم فقاهت و حقوق کمی هم خرد و عقل سیاسی هم داشته باشند . چیزی که که متاسفانه تاکنون از این شورای محترم ندیده ایم (1340541) (alef-13)
جلیلی بسیار فرد خوب و با اخلاقیست. اما متاسفانه همان هایی که دور و بر احمدی نژاد بودند ( و برخی هستند) انسان را به فکر فرو می برد که آیا می توان به اطرافیان جلیلی اعتماد کرد؟ و یا اطرافیان او مانند اطرافیان احمدی نژاد و اطرافیان خاتمی، آبروی جلیلی را خواهند برد؟ (1340564) (alef-13)
ای بابا باز که پیش بینی ها و اظهارات حضرت ایت الله اشتباه از آب در آمد . ایشان می گفتند که لنکرانی بین و بین الله صالحترین فرد در زیر سقف این آسمان است. حالا چه شد. شورای نگهبان چون صلاحیت لنکرانی را رد کرده است چون ایشان اصلا رجال سیاسی که نبود پس برای این که حرف ایت الله مصباح و حمایتش روی زمین نماند بنابراین به ایشان پیشنهاد انصراف به نفع جلیلی را دادند. درثانی مگر جلیلی رجال سیاسی است . جلیلی در پرونده هسته ای چه دست آوردی داشته است. جلیلی به غیر پرونده هسته ای چه پیشینه اجرایی مثبتی دارد. چرا می خواهید بار دیگر احمدی نژادی دیگر تحویل جامعه دهید. (1340646) (alef-13)
علیرضا
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۳:۱۵:۰۷
حالا جدی آقای جلیلی رو میشه رجل سیاسی قلمداد کرد؟ این بنده خدا تا قبل از اینکه مذاکره کننده هسته ای باشه چکاره بوده؟ چند تا پست اجرایی داشته؟ دوستانی که خبر دارن لطف کنن بگن. پای رجل سیاسی بودن باشه به هر حال لنکرانی وزیر بوده و از جلیلی اصلح تره. ولی کلا هاشمی یه چیز دیگه هست و به نظرم اگه شورای نگهبان واقعا سیاسی کاری نکنه و خدا رو در نظر بگیره و تاییدش کنه اگه همه اصولگراها یکی هم بشن نمی تونن شکستش بدن. (1340675) (alef-13)
بچه ها این شعر رو استاد شهریار برای آیت الله هاشمی سرودن:
اي غريو تو ارغنون دلم
سطوت خطبهات، ستون دلم
انقلاب من، از تو اسلامي است
که حريفي به چند و چون دلم
کلماتت، چو تيشهي فرهاد
ميشکافند، بيستون دلم
گوهر شبچراغ رفسنجان
اي چراغ تو، رهنمون دلم
پيرم از چرخ واژگون و عليل
بشنو از بخت واژگون دلم
البته اینهمه ی شعر نبود (1340707) (alef-13)
اگر صلاحیت آقای لنکرانی تایید میشد، باز هم به نفع جلیلی انصراف میداد؟ ؟!
سیاست بازی و تزویر تا کی ؟ (1340785) (alef-13)
فرزند ایران
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۳:۳۶:۵۸
اگر لنکرانی وزنه ای نبوده ، آمدن و رفتنش یا بودن و نبودنش فرقی نمی کند، اما اگر وزنه ای بود و به نفع کسی کنار رفته که او هم دارای قدرت رقابت بوده یا شده باید از سوی جناح مقابل سرو صدا وهیاهو شود تا اثرات این عمل خنثی گردد ..... ظاهراً که اینچنین است ... چرا الف هوچی گری می کند که فردی رد شده یا تایید در صورتی که هنوز اعلامی صورت نگرفته؟
جلیلی فردی است که برای دفاع از برنامه های هسته ای نیاز به تسلط اطلاعاتی کامل بر همه برنامه های سیاسی و اقتصادی داخل و بین المللی دارد . جلیلی برای جامعه بین المللی ، چه ما در داخل بخواهیم یا نخواهیم ،یک چهره شناخته شده است و تابه حال توانسته وجهه مناسبی از ایران در گفتگوهای خبری نشان دهد . لنکرانی با این تشخیص به نفع جلیلی کنار رفته . در انتخابات کاری نکنیم که یک قدم عقب نشینی ما باعث ده قدم پیشروی دشمن باشد (1340788) (alef-13)
چه میشد همه کاندیدا ها با هم جلسه وحدت تشکیل می دادند و سه نفر را از طیف های مختلف با اجماع نظرات خودشان انتخاب کرده و نیت خدمت می کردند و یکایکشان نیز بعنوان معاونین و وزرای احتمالی بعنوان ظرفیت های نظام جدای از اهتلاف و کینه حماسه سیاسی و اقتصادی را در ادامه راه انقلاب محقق می ساختند . ای کاش همه اینها نیت خدمت داشتند که در این صورت بود که مهم نبود کدامشان رئیس جمهور شود و کدامشان معاون و وزیر . پیشنهاد توهمی : رئیس جمهور هاشمی . معاون اول ولایتی . معون اجرایی قالیباف . وزیر اقتصاد محسن رضایی . وزیر بهداشت لنکرانی . وزیر خارجه جلیلی . وزیر فرهنگ زاکانی و .... (1340798) (alef-13)
من واقعا از انصراف لنکرانی ناراحت شدم اگر اون صلاحیت نداشته پس کی داشته (1340843) (alef-13)
فالینا
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۳:۴۶:۴۴
ما مردم کم بدبختی داریم ؛حالا باید سیاست بازی این تازه از راه رسیدهارو هم تماشا کنیم . بابا اینا همش یعنی کشک ؛ یعنی یکی مثل احمدی نژاد دوباره به سفارش امام زمان اومده سر کار دیگه بگید آقای جلیلی کابینه محترم رو هم معرفی کنه و خلاص . (آقای توکلی برا شما نوشتم پس حذف هم کنی بی خیال) ما عادت کردیم... (1340847) (alef-13)
يک وطن دوست
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۳:۴۷:۰۰
جناب لنکراني آقاست، خجالت بکشين و بد نگين در موردش. نديدين اون موقع با وجود تمام تلاش ها و کارهاي خوبش اون وزارت کنار کشيده شد چه جنتل من برخورد کرد?! پس تهمت بهش نزنين... (1340848) (alef-13)
یکی بمن بگه از کجا فهمیدید لنکرانی رد صلاحیت شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (1340891) (alef-13)
چند بار شکست خورده در انتخابات ریاست جمهوری این حرفها از بغض وکینه شکستهای پیشین توست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111 (1340939) (alef-13)
چرا نظرات پیرامون حرف اقای حایری رو منتشر نمیکنید؟ (1340964) (alef-13)
اصولگرایان چون میدانند بازی را باخته اند و حنایشان پیش مردم رنگی ندارد در دو مسیر مختلف سعی در برگرداندن ورق دارند یکی با رد صلاحیت هاشمی و شایعات بی اساس و پوچ و مهمل و دوم با انصراف به نفع جلیلی جهت بالا بردن درصد رای جبهه اصولگرایان که هر دو نیز اشتباه است.
اگر جلیلی کاندید نهایی باشد شکست سختی در برابر هاشمی میخورد زیرا مردم میدانند جلیلی فرقی با احمدی نژاد ندارد و همان حرف و حدیث وی را خواهد گفت و عمل خواهد کرد. اصولا" اصولگرایان در شرایط کنونی چیزی در چنته برای ارائه کردن ندارند و احمدی نژاد جوری ایشان را زمین زده که سالهاس سال بلند نمی شوند.
شرط عقل همان است که مطهری می کند ائتلاف و همراهی با هاشمی و ایجاد یک وحدت در کشور برای کوبیدن دهان بیگانگان و ضد انقلابیون با حضور حداکثری مردم (1341090) (alef-13)
چقدر الف بی تقوا شده.......:( (1341106) (alef-13)
مرتضی
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۴:۳۷:۴۰
تحلیلتون خیلی یکطرفه و با هدف تخریب بعضی نیروهای انقلابی بود. از سایت الف که منتسب به یک شخص ارزشی می باشد انتظار دیگه ای داشتیم. (1341122) (alef-13)
خوبه قبل نظر دادن کمی فکر کنیم.
چرا اینقدر با اطمینان از رد صلاحیت لنکرانی حرف میزنید در حالی که هیچ چیز مشخص نیست.
یعنی لنکرانی امروز فهمید رجال سیاسی محسوب نمیشه و کشید کنار.یعنی تا قبل کاندید شدن خبر نداشت؟؟؟
لنکرانی از قبل گفته بود حاضر به رقابت با جلیلی نیست با اومدن جلیلی معلوم بود لنکرانی کنار میکشه. (1341127) (alef-13)
رامین
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۴:۴۲:۵۳
برای نجات کشور چاره ای نیست جز صلاحیت دادن به ایت الله (1341149) (alef-13)
با این کار ابرویی اقای مصباح حفظ شد. (1341206) (alef-13)
ای کش هاشمی هم قبل از رد صلاحیت کنار می رفت (1341227) (alef-13)
حالا همه متوجه شدند آیه الله مصباح در حمایت از احمدی نژاد چه اشتباه بزرگی کرد.ما از همان اول می گفتیم کروبی اصلح است اما کجا بود گوش شنوا!!!!!!!!1 (1341239) (alef-13)
jamsheed
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۵:۱۰:۳۱
فرمايشات لاهوتي واسماني ايت الله نا سوتي ميشوند يكي انحرافي در ميايد بهترين شخصي را كه بقول ايشان بيني و بين الله از همه افضل وارجح است اگر رد صلاحيت شود اقاي مصباح بايد قبول كند كه مقبول اسماني ها نيست وانكشاف شان هم صحت مدارد واقايان مقلدين زميني با سرماته انبوه شان كارايي شان بهتر از اسما ني ها است (1341290) (alef-13)
سادات
۱۳۹۲-۰۳-۰۱ ۰۹:۳۴:۴۰
سال 84 احمدی نژاد در مقابل رفسنجانی قرار گرفت و قطعا حداقل در آن برهه که هنوز اطرافیانش مخلصش رو از خودش نرونده بود نسبت به رفسنجانی اصلح بود. سال 88 که شعاهای موسوی رو و وضعیت ستادها و اجتماع های موسوی رو همه میدونن از مذهبی تا زنان... در اونها بود . احمدی نژادباز نسبت به موسوی اصلح بود. از زمانی که حلقه دوستان فرصت طلب تشکیل شد علامه مصباح از اصلی ترین منتقدین او شدند و ارتباط او با آیت ا.. خوش وقت نیز کم و کمتر شد تا جاییکه در مقابل او قرار گرفت. اگر صحبتهای علامه مصباح رو گوش کرده باشید می بینین که فرمودند فقط در یک صورت می شود به صالح غیر اصلح رای داد آنهم وقتی که ترس از روی کار آمدن مفسد باشد. جالب است که هنوز موسوی رییس جمهور نشد ولی آسیبی که در همان برهه به فرهنگ و امنیت کشور وارد شد هنوز ترمیم نشده است. خواهش میکنم نسبت به کشور و دین خود غیرت داشته باشید. ما شیعه پیرو علی (ع) هستیم. این برای تمام اطرافیان مادردناک است که یک کشور شیعه مسلمان اصلا وجود داشته باشد تا اینکه حتی بخواهد حرفی در دنیا برای گفتن داشته باشد .مسلمانان در کشور برمه سوزانده میشوند چون هیچ پناه و قدرتی ندارند.شیعیان سوریه و بحرین سر بریده می شوند به اتهام کفر. در مصر طبق نظرسنجی 52% مردم ، شیعیان را مسلمان نمی دانند. ما در محاصره سیاهی هستیم و تنها نور ولایت ما را حفظ کرده است .یا باید در مقابل آنان تسلیم شویم و مثل شاه با گردن کج جلوی رییس جمهور آمریکا بایستیم یا از بین برویم بدون هیچ رحم و مروت.پس خواهش میکنم خواهش میکنم از هموطنان و هم کیشانم به جای سیاستزدگی با چشمان باز و بدون حب و بغض برای حفظ استقلال و قدرت مملکت اسلامیمون تلاش ومبارزه کنیم. (1345479) (alef-13)
با سلام
ترور شخصیتی علامه مصباح خواست افرادی است که با گفتمان انقلابی امام ورهبری تضاد دارند.
علامه مصباح در میان افراد متدین دارای جایگاه خاصی است واز سوی رهبری مدال بصیرت گرفته اند آنجا که می فرماید:
ایشان بصییر به معنای واقعی هستند
با این اتفاقات نه تنها جایگاه ایشان تضعیف نمی شود بلکه زمان نشان خواهد داد که ایشان راه صواب را انتخاب کرده اند. (1341317) (alef-13)
ملاک حال افراد است. مگه نا؟ (1350094) (alef-13)
اقای نویسنده این متن چرا تو روز روشن دروغ میگی؟
لنکرانی از همون اول گفته بود که با جلیلی قرابت گفتمانی داره و با رقابت درون گفتمانی مخالفه
بعدش هم شما از کجا با این قاطعیت میگی که لنکرانی رد صلاحیت میشه؟
چه دلیلی یا خبری از شورای نگهبان داری که این حرف رو زدی؟
آیا به نظر شما این کار درستیست؟؟؟؟!!! (1341320) (alef-13)
وی در پایان نامه خود از مقام معظم رهبری خواسته است که به شورای نگهبان بفرماید، «فعسى أن تكرهوا شيئاً و يجعل الله فيه خيراً كثيراً» ای بسا که شما از امری خوشتان نمی آید و خداوند در همان کار خیر کثیر برایتان قرار داده است.""""
یعنی شما می فرمایید رد صلاحیت ها بر اساس این آیه صورت می گیرد. به نظر خوانندگان عزیز آیا این آیه می تواند معیار ری صلاحیت ها باشد؟ آیا ایشان برای تایید حرف خود خواستند که از قرآن هم آیه ای آورده باشند؟ (1341359) (alef-13)
«علی مطهری رئیس ستاد اصولگرایان همراه هاشمی رفسنجانی شد»
مردم: تا امثال علی آقای مطهری ها هستند،اهل زر وتروت دراین مملکت شیعه و شهیدداده،آقاهستند ...... (1341366) (alef-13)
خوشم اومد از حرف حائری. فقط نمیفهمم چرا یه عده ای از جلیلی که نه سابقه اجرایی قابل توجهی داره و نه برنامه ای حمایت میکنند، با فرض اینکه بهترین ادم دنیا هم باشه، خب بابا به درد این کار نمیخوره!! (1341392) (alef-10)
واقعا تیتر خوبی بود دیروز تا حالا داشتم فکر میکردم اون ضرب المثل وصف حال لنکرانی و امثالهم چی بود؟ روغن ریخته نذر امامزاده!!! (1341393) (alef-10)
ایرانی
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۶:۲۲:۱۸
شکی نیست که فقط بخاطر رد صلاحیت کشیده کنار
اما چرا عده ای حاضر نیستند که قبول کنند ایران 75 میلیون نفر ی است نه 5میلیون نفر !
انان که جزو 5 میلیون هستند حرف حق زدن دارند و انان که جزو 70 میلیون دیگر حقی ندارند ؟! (1341631) (alef-10)
آن را که عیان است چه حاجت به بیان است بودن هاشمی یعنی تباهی مملکت کدام دلیل منطقی به ما اجازه داداه سابقه را دلیل گزینش قرار دهیم. (1341684) (alef-10)
شما يه دليل منطقي بيار که چرا سابقه رو دليل قرار نديم؟؟!!! (1342608) (alef-10)
مهرگان
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۶:۴۷:۵۹
بهتر از جليلي داريد رو كنيد سنگ هاشمي را به سينه نزنيد جواب نمي دهد اقاي مطهري زياداز هاشمي دفاع نكن شما در مجلس ودانشگاه چه خدمتي به ملت كرديدپولهاي مليوني مگيريد خبر مناطق محروم راداريد /؟ (1341798) (alef-10)
«فعسى أن تكرهوا شيئاً و يجعل الله فيه خيراً كثيراً» (1341945) (alef-10)
ایشون به فرض اینکه رد صلاحیت هم بشه، بازهم تیم اجرایی و برنامه و رای خودش رو داره. اونها رو میشه در حمایت از کاندید دیگه ای به کار گرفت.
تیتر شما اصلا مناسب نیست. این خیلی طبیعی هست که کاندیدی که از دور رقابت کنار بره، امکاناتش را در اختیار یک کاندید دیگه قرار بده. (1341991) (alef-10)
برخی معتقدند که برای دوری از خواب آشفته نباید کنار شتر خوابید. (1342529) (alef-10)
منتقد
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۱۹:۴۳:۲۲
آقای لنکرانی اگه تایید هم میشد رای بالایی نمی تونست بیاره و بعید میدونم به درد ریاست جمهوری بخوره ولی قطعا بهتر از احمدی نژاده (1342929) (alef-10)
عاشق ايران آباد
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۲۰:۱۰:۳۸
سلام، چه دليلي ميتونه براي اومدن هاشمي باشه غير لز اينكه بچه هاي هاشمي دوست دارند كه رييس جمهور در سايه باشند، يادم نميره تو ايران برنامه اى بنام سراب بود در زمان هاشمي كه جونها از ايران نرند غافل از اينكه بچه هاي ايشون در انگلستان زندگي اشرافي داشته باشند، مهدي دادگاه رو عقب انداخت فكر كرد بابا رئيس ميشه و رانت ميزنه، خلاصه عقل سليم ميگه وقتي بچه تربيت ميشه كه همون روز يا سال بعدش نميشه فهميد كه چي از اب درمياد خرابي كارهاى هاشمي رو تو زمان خاتمى ديديم و زمان خاتمى رو در دوره احمدي نژاد قانون شكن و اشتباهات اين اقاي بگم بگم رو در دوره هاي بعدي خواهيم ديد خدا كنه اين دوره كسي باشه كه حداقل اينده نسل بعدي بهتر بشه، همه بايد كمك كنيم كه انتخابات خوب باشه هر كسي در هر سمتي و در هر تواني، اگر كشور اباد ميخواهيم بايد تلاش كنيم با وحدت و كمتر شكايت و قانون گريزي كنيم البته نقد بجا و درست هميشه خوب هست. (1343083) (alef-10)
بابا بی خیال بالاخره یکی رئیس جمهور میشه دیگه با هم مهربان باشید و به دکتر جلیلی رای بدهید (1343563) (alef-10)
آخر این چه حرفی است؟
«این روزهای انتخابات تاریخی است. هیچ دوره ای از انتخابات روزهائی چنین سرد و بی رونق را بچشم ندیده است. همه در حیرت اند. انتخابات این دوره حماسه می شود؟»
گاهی انسان باید به تاثیر سخنش فکر کند. (1344051) (alef-10)
الان دو تا اصلاح طلب وجود داره حتی اگه این دو نفر هم رد صلاحیت میشدند مطمئن باشید باز مردم در انتخابات رای می دادند والانم من مطمئنم بیش از 70 درصد در انتخابات شرکت می کنند (1344119) (alef-10)
الف آخه چرا گزینه منفی رو برداشتید؟؟؟؟؟؟؟ این جمله بیش از 70درصد منفی داشت..................... (1348813) (alef-13)
احمدی نژاد یعنی مشایی و مشایی یعنی احمدی نژاد
رد صلاحیت مشایی یعنی رد صلاحیت احمدی نژاد (1344184) (alef-10)
ناشناس
۱۳۹۲-۰۲-۳۱ ۲۳:۴۱:۲۶
مردم عزیز اینقدر نجنگید کشور ما امن ترین کشور است اگر تفرقه داشته باشیم عاقبتمون مانند کشورهای سوریه ودیگران میشود ایا دوست داشتید همیشه ترس و واهمه داشتید که از خانه بیرون میرودی شاید دیگر بر نگردید یا اینکه بمبی در کنارتان منفجر شود پس متحدشویدودست از این بچه بازی ها بردارید که خطر همیشه در کمین است (1344241) (alef-10)
فقط برادر محسن (1344464) (alef-10)
آنها که خواب آمریکا می بینند خدا بیدارشان کند این گفته امام خمینی عزیز است هاشمی میخواست با او تفکر امریکا دوستی نداشتن سر جنگ با رژیم جعلی اسرایئل میخواست رای بیاره از رای دوم خردادی ها غیره استفاده کنه این یعنی موزی گری ریا البته شورای نگهبان جوابشئ داد خدا را شکر (1344558) (alef-10)
فرزاد
۱۳۹۲-۰۳-۰۱ ۰۰:۴۱:۱۳
میثم تمار به مختار گفت تو سر پسر مرجانه لگد مال میکنی و پیروز میشوی
اما (مراقب چاه های زیر پایت باش ) دوستان قدرت گاهی انسان را از آرمانهایشان دور میکند هاشمی وبه خصوص فرزندان او صالح نبودند که عاقبت حمایتهی بیجای پدر از آنها شد پایان هاشمی (1344579) (alef-10)
اینکه با احراز نشدن صلاحیت هاشمی انقلاب زیر سوال میرود حرف بی حسابیست مگر انقلاب گیر این آدمهاست این انقلاب است که به اینها شکل می دهد به تاریخ اسلام نگاه کنید پر است از این آدمهای خسته و در مانده (1344604) (alef-10)
انقلاب اسلامی وابسته به شخصی نیست . اینجا همه از جمله هاشمی خدمتگزار مردم هستند و موظفند به کار خودشون و خدماتشون ادامه بدهند (1344707) (alef-10)
جنگ هفتادو دو ملت همه را عذر بنه چون نديدند حقيقت ره افسانه زدند (1344780) (alef-10)
رامین
۱۳۹۲-۰۳-۰۱ ۰۲:۴۰:۵۱
مدیریت درکشورمانیازبه عوامل مختلف داره که تجربه یکی ازاونهاست عوامل مهم دیگری مثل حلم وعقلانیت ـ هوشمندی وتدبیر _فرایند تصمیم سازی ومشورت و بکارگیری نیروهای متخصص ومجرب_امین بودن و تقوا ودوری ازسیاست بازی ومعامله نکردن باحقوق مردم _انرژی داشتن وشادابی_ جدیت ووقار _داشتن وجدان ودوری ازمافیااندیشی وانحصارسازی_ پرهیزازبداخلاقی سیاسی و... نیزدرمدیریت انسانی واسلامی لازم وضروری هست وگرنه یاکارآمدنیست یامثل مدیریت معاویه ازآب درمیادوخیرش هیچوقت به عموم مردم نمیرسه وسودش راعده ای همواره میبرن. (1344886) (alef-10)
در هرصورت کار لنکرانی قابل تقدیره . از سنگینی بار شورای نگهبان برای "اعلام" صلاحیت ها کاسته شد!
ضمنا لنکرانی هم میتونست بمونه و احتمالا در بازی که مشایی فردا شروع میکنه دنبال تایید صلاحیت خودش باشه! (1344891) (alef-10)
ناشناس
۱۳۹۲-۰۳-۰۱ ۰۷:۰۱:۳۶
برادر من کشور داری علم می خواد اونم علم اقتصاد گیرم که لنکرانی بهترین آدم روی زمین بود وقتی علم کشورداری نداره نتیجه اش می شه احمدی نژاد که بازیچه دست جریان های قدرت طلب شد و آخرش هم خودش و بدبخت کرد هم مردم بدبخت و بدبختر! مثلا من آدم خیلی خوبی باشم بگن بیا دندون کرم خورده یک مریض و بکش معلومه چه بلایی سر مریض میارم چه ربطی داره هر کی آدم خوبی بود باید رئیس جمهور بشه. (1345008) (alef-10)
شاید این تحلیل شما درست باشه ولی بنده چند روزی بود صحبتهای دکتر لنکرانی رو دنبال میکردم که میگفتن اگر دکتر جلیلی بیاید به نفعش کنار میرم ،چون باهم رقابت نخواهیم کرد تا طرفدارانشون دچار سردرگمی در رای دادن نشن و روز قبل انصراف ، هم با دکتر جلیلی دیدار داشتند و به این نتیجه رسیدن که انصراف بدن.
نکته: بخاطر جوان بودن ایشون امکان عدم احراز صلاحیتشون وجود داشت و عقل حکم میکنه که انصراف بده و این بسیار کار درست و عقلانی بود. (1345242) (alef-13)
فرزانه
۱۳۹۲-۰۳-۰۱ ۰۹:۲۰:۵۷
به نظر من که ادم هایی مثل ما معصوم نیستن که پس حرف هاشون هم خیلی حجت نیست ما بنا به احترام به علم و مطالعه انها نظراتشون رو قبول می کنیم اقای مصباح هم از این قائده مستثنی نیستن.
ببینید مشکل این دوستان معترض به جبهه پایداری :تند روی ،افراطی گری ،غلو و تشویش اذهان عمومی و خود بزرگ بینیه...
این رذایل افت یک جامعه هستن ریشه یک جامعه رو سست می کنن
اقای جلیلی فردی محترم و با تقوا هستند انسانی شایسته همینطور اقای لنکرانی اما این دوستان به درستی که لایق رئیس جمهوری ایران نیستند شما کارنامه ای مدیریتی از این اقایون دارید شما ترند و نمودار رفتاری از این اقایون دارید
شما می دونید که این اقایون پاسخگو هستند ....
اینها همه نقطه ابهام کارنامه دوستان است من به شخصه احترام زیادی برای این اقایون قائلم اما مگر می شود بدون تخصص در زمینه ای وارد شد و پیشرفت کرد
پیشرفت هم البته شیبی دارد منظور من با سرعت زیاد است و شیبی تند تا اسیب های بوجود امده با سرعت حل شود می بینید که این توانایی در دوستان نیست و جدا نیاز هست تا این اقایون در کشور فعالیت کرده و نقطه های مبهم برداشته شود انشاالله برای سال های بعدی وارد این صحنه خطیر شوند
من نه گرایش حزبی دارم و نه گرایش فردی من یک مسلمان میهن دوست هستم که به ابادانی کشورم و پیشرفت ان فکر می کنم و عزت کشور و اسلام را برابر می دانم چون ما مسلمان هستیم
به شخصه دکتر ولایتی و اقای قالیباف و اقای عارف را جز مدیر ها می دانم که هم سابقه خوبی دارند و هم کارنامه انها مشخص است و تقریبی می توان تشخیص داد که چگونه با بحران ها کنار خواهند امد
به امید ایران اسلامیه سر افراز (1345376) (alef-13)
حقیقت طلب
۱۳۹۲-۰۳-۰۱ ۱۰:۰۱:۴۷
کاملا با اقای حائری موافقم.به نظر مردم هیچ تفاوتی بین ولایتی و قالیباف و حداد و رضایی و ..... نیست! همه این نامهای متفاوت متعلق به یک نفر است.متاسفانه اخرین امیدواری مردم برای ایجاد اصلاحات در نظام تبدیل به یاس شد. (1345628) (alef-13)
حمیدی
۱۳۹۲-۰۳-۰۱ ۱۰:۲۸:۳۸
..مصباح اون دفعه هم احمدی نزاد را بر گرفته و نظر گرفته امام زمان دانست . این اقا اگر می نشست و درسش را می داد بهتر بود . وقتی هاشمی منزوی بشود .مصباح محور بشود چه باید گفت .افسوس نباید خورد؟ (1345798) (alef-13)
یک بیگانه
۱۳۹۲-۰۳-۰۱ ۱۰:۴۳:۴۸
آقای مصباح در مورد احمدی نژاد هم با قاطعیت 150% همین مطالب را می گفت ولی ملاحظه شد که اچه از آب در آمد. آقای مصباح بهتر است به درس و بحث خود ادامه دهد و امور سیاسی و اجتماعی دخالت نکند. (1345925) (alef-13)
لاریسا
۱۳۹۲-۰۳-۰۱ ۱۰:۵۵:۵۷
از کی تا حالا انقدر لنکرانی مهم شده که ما نمیدونستیم !!!!!!! اولین باره که اسمشو میشنوم !!! (1346082) (alef-13)
معرفت
۱۳۹۲-۰۳-۰۱ ۱۲:۲۹:۴۱
رد صلاحيت هاشمي،دو هزينه گزاف براي نظام!
1-كمتر شدن حضور كثيري مردم براي رأي دادن.
2-هر نظامي،مخالفان و منتقدان زيادي دارد،پس از اتفاقهاي دهه گذشته انتخابات،اين بار نظام!!چه فكري براي مذاكره و يا احقاق حقوق به قولي اصلاح طلبان كرده است.منظور اين است كه از اين پس سردمدار منتقدان،منحرفان،فتنه انگيزان و برخي اصول گرايان و مديران نظام چه كساني هستند،آيا ايراني، خارجي، و يا داخل كشور و يا خارج كشور(كشورهاي بيگانه) خواهند بود.يا مردم بي تفاوت نسبت به نظام !!!!و مسائل كشورشان خواهند شد. نمي فهمم!!! (1346910) (alef-13)
مگه حماسه سیاسی مد نظر نیست پس چرا شورای نگهبان خوب وبد میکنه.بذاره همه بیان دیگه. (1346941) (alef-13)
سلام.
قالیباف در نظرسنجی های تهران یا اینترنتی ممکنه بالا باشه اما نظر شما داره نشون می ده که هنوز اسیر فتنه و توهم هستید. دوست عزیز! ایران فقط تهران و اینترنت نیست. ایران همه جای ایرانه و حتی کشورهای دیگه هم اتباع ایران هستن. (1347583) (alef-13)
لعنت خدا بر کسانی که جز اختلاف افکنی و تهمت زنی کاری ندارند خدا از امثال توکلی نگذرد که نانشان در تهمت به دیگران است . در مطلب شما چقدر دروغ است همه می دانستند جلیی از گزینه های پایداری بود چون به دلایلی نپذیرفت لنکرانی انتخاب شد. لنکرانی هیچ جا نگفته بود به نفع جلیلی کنار نمی رود. اتفاقا بارها و بارها تاکید کرده بود که با جلیلی رقابت نخواهد کرد. اما برفرض همه توهمات شما درست چرا به این نکته توجه نمی کنید که در نبود لنکرانی حالا ما بگیم انصراف شما بگید رد صلاحیت اوضاع به نفع جلیلی است. بس کنید به خاطر خدا و دنبال اختلاف و شکاف نباشید . ضمن اینکه مطمئن باشید رئیس جمهور بعدی جلیلی است . (1348396) (alef-13)
دوستان من به نظر میاد خیلی ها دغدغه نون شب ندارن که این همه حرف میزنن! آیا نتیجه همین اصلح گزینی ها(!) نیست که گرفتار این بلاها شدیم؟؟ یه نگاه بندازید به اطرافتون نمی بینید گرسنگی خیلی ها رو ؟ نمی بینید که با تموم دنیا دشمن شدیم ؟؟ (1348462) (alef-13)
سلام
ایا این همون شورای نگهبانی نیست که 4 سال پیش از 4 نفر تائید صلاحیت شده توسط انها 2 نفر مزدور و نوکر خارجی و اغتشاشگر و فقط بعد از 2 سال یکی هم منحرف و ولایت ستیز بیرون اومد
این یعنی 75%اشتباه در انتخاب اون یه نفر آخر هم یک میلیون بیشتر رای نداشت (1348981) (alef-13)
روح الله
۱۳۹۲-۰۳-۰۱ ۱۷:۱۲:۵۴
الف! سندت واسه این خبر چیه؟
"لنکرانی پیشتر نیز در مصاحبه با خبرنگاران گفته بود که هیچ گاه به نفع جلیلی کناره گیری نمی کنم."
منتظر جوابم... (1349206) (alef-13)
سیستم اداره کشور ما مشکلات فراوانی داره .. یعنی چه اگر رجل مذهبی و سیاسی باشه شورای نگهبان تایید می کنه این ملاک اشتباه است . یه روز بنی صدررو تایید کردن بعد گفتن کافره و کنارگذاشتنش... یه روز هاشمی رو تایید کردن امروز رد صلاحیتش میکنن . یه روز خاتمی رو تایید کردن که اگر می اومد حتما رد صلاحیت می شد فردا احمدی نزاد هم بیاد حتما رد صلاحیت می شه . یا این آدما از اول ریاکاربودن وشواری نگهبان نتونسته تشخیص بده یا اینکه هرکی ریس جمهور می شه بعد 8 سال بی صلاحیت می شه . بنابراین شورای نگهبان درتمام این دوره ها اشتباه کرده ..بنابراین قابل دفاع نیست... دیگر اینکه اقای x مادام العمرریس این شورا هستن بنابراین امکان ورود افراد جدید برای اداره کشور عملا بسیارکم هست ...
تو یه کلام آب ازسرچپشمه گل آلود است .
علم اقتصاد هم کشور ما رو نجات نمی ده با این همه تفرقه و اختلافی که بین مسئولین هست .....
خدا نفت و گازو معدن ما رو حفظ کنه وامریگا رو سرعقل بیاره که بذاره نفت بفروشیم .تا ازگشنگی نمیریم البته به قول مسولین که تحریم ها بی اثره البته برای قشرمسئولین ... پیشرفتی که به تگنولوزی ختم نشه عملا به هیج دردی نمی خوره درست مثل کارخانه ماشین سازی ما که نصفش مونتازه نصفش هم پیکان و پراید به قیمت نحومی تولید میکنه یا گندمی که خودکفاشدیم بعد از دوسال دوباره وارد کننده ...
والا ما هم کشورمون دوست داریم ولی این روشی که حضرات درپیش
گرفتن تا 200 سال دیگه هم وضع همینه
آقایون مسلمون دو اتیشه پیغمبرنفرمود فقر اگه ازیه داری وارد شد ایمان ازدردیگه خارج می شه ... (1349597) (alef-13)
ریاست جمهوری هم علم میخواد هم تقوا. اون طور هم نیست که شما دندون کرم خوردت پیش دکتر کاربلدی ببری که میدونی اگر بری پیشش شاید کیفت بزنه. ریاست جمهوری هم سلطنت نیست. کار تیمی میخواد. باید تیم کاندیداها رو بررسی کرد.. (1349703) (alef-13)
سهيلا
۱۳۹۲-۰۳-۰۱ ۲۲:۲۴:۴۵
شما كاري به افراد نداشته باشيد كه تاييد يا رد شده اند
وظيفه ي ما اون برگ زرينست كه بره توي دفتر خاطرات انقلاب
فقط راي بده و برو
كه دست دشمنا از كشورمون كوتاه بشه
مث دفعه ي قبل كه80 درصد راي داديم و دهن آمريكا سرويس شد ديگه نتونست ما رو تحريم كنه.
و 4 سال ديگه بدون هيچ گرسنگي اعم از گرسنگي شكمي و فرهنگي و هزار كوفت و زهرمار ديگه مواجه نشديم. عجب بهاري بود (1349751) (alef-13)
تا هاشمی زنده است انقلاب زنده است. امام رحمت ا..
هرگز فراموش نکنید همین یک جمله را (1350071) (alef-13)
مصطفی
۱۳۹۲-۰۳-۰۴ ۰۵:۲۵:۴۹
امان نفرمودند تا هاشمی زنده است انقلاب زنده است. خاهشا حرف امام رو تحریف نکنید. بعدشم انقلاب خیلی بالاتر از این حرفاست که به شخص متکی باشه. اگر به شخصی اتکا داشته باشد اون ولی فقیه است. جمله درست امام این بود: هاشمی زنده است چون انقلاب زنده است. (1358925) (alef-13)
عسگری از قزوین
۱۳۹۲-۰۳-۰۲ ۰۶:۵۶:۱۳
زمانی که هاشمی برای این انقلاب زندان رفت و رنجها کشید . این جناب علامه!حتی یک جمله در دفاع از انقلاب و امام نگفت . حلا بعد از انقلاب،انقلابی شده و هاشمی رد صلاحیت می شود. بعد از ماجرای سقیفه ،گفتند علی(ع) صلاحیت ندارد ،چون جوان است. دشمن زیاد دارد،چون در جنگ با مشرکان ،خیلی از انهارا کشته،و اگر علی بیاید،فتنه و آشوب می شود.نمی شود هم پیامبر و هم خلیفه از بنی هاشم باشد و ... امروز نیز یاران امام را به بهانه هایی اینچنینی حذف می شوند و این هم از عبرت های تاریخ است . امام فرمودند تا هاشمی زنده است،انقلاب زنده است. (1350246) (alef-13)
تیمور
۱۳۹۲-۰۳-۰۲ ۰۸:۵۰:۵۴
سلام
علیرغم ارادتی که به فقط به شخص آقای هاشمی رفسنجانی (ونه اطرافیانش) دارم و ارادتی که به آقای احمدی نژاد(ونه اطرافیانش ) دارم یک نکته ذهن مرا بسیار مشغول کرده که مگر فقط همین دونفر (آیت الله هاشمی رفسنجانی و آقای رحیم مشایی)رد صلاحیت شده اند که حالا همه میخواهند بیافتند دنبال اخذ توبه نامه از ولایت فقیه و شورای نگهبان و...
پس خیلی از دیگرانی که ناشناخته هم نبودند و کاندید شدند صلاحیتشان احراز نشد چی می شن؟
همین حضرات از بزرگ وکوچک و صالح و ناصالح که دوره افتاده اندو ئنامه پراکنی می کنند و و دنبال تغییر نظر شورای نگهبان هستند چرا دنبال حق دیگرانی که رد صلاحیت شده اند نیستند؟
مثل روز روشنه که اطرافیان این دونفر آتش بیار معرکه اند و جناح وباند و .. برای ایشان مهمتر از احقاق حق است.
من نمیدانم اگر قصد خدمت خالصانه و دوندگی صادقانه برای ملت و نداشتن سود ومنافع مالی دربین است , پس چرا بر سر گرفتن این مسئولیت بزرگ که عایدی مالی نیز ندارد جنگ وعواست؟
اونهایی که صلاحیتشان رد شده باید بیانیه ندهند و باید نارحت نشوند. بلکه خدا را شکر کنند که از اجرای این مسئولیت و امتحان سنگین الهی معاف شده اند.
ما نیز میدانیم چه خبر است.
والسلام. (1350345) (alef-13)
بنده ی کوچک ِ خدا
۱۳۹۲-۰۳-۰۲ ۰۸:۵۴:۵۴
بنظرم دکتر جلیلی مقبولیت متعارف تری در بین عامه مردم داره چون از معدود کسانی هست که تمامی طرفین حاضر در عرصه احترام متقابلی براش قائلن.
امید هست با اومدن ایشون این وحدت در بین مسئولین وارد بشه و دولتی از سلایق وفادار به ارزشها تشکیل بشه.
زخمی که امروز به ملت وارد شده بخاطر همین اختلافات ناروا بین مسئولین هست نه تحریم ها. (1350347) (alef-13)
تورو خدا ملت یه ذره فکر کنید بعد قضاوت کنید تقریباً بعد از سال 84 هر کسی برا هر کاری به هرجا برا مصاحبه، گزینش، خلاصه هر امری مراجعه می کرد، اولین سوالی که ازش پرسیده می شد این بود که به کدام خط فکری(اصلاح طلب یا اصول گرا) گرایش دارید آن موقع حناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد نوک پیکان اصول گرایی بود اکنون که به آخر عمر سیاسی خودش رسیده برای اینکه بی خطر باشد و نتونه که به کسی خط بده انحرافی شده. حالا آقایون جلیلی یا لنکرانی یا هرکس دیگه از این قماش راس کار بیاد اینم وقتی که تاریخ مصرفش تموم بشه اون وقته که یا انحرافی میشه یا فتنه گر یا توهم زده یا... و همین آقایونی که الان دارن از آقای جلیلی دفاع می کنن اون وقت میفرماین بازم نوک پیکان کج شده باید یه پیکان دیگر بیاریم که آلیاژش بهتر باشه که دیگه کج، منحرف، طبق موازین(سلایق شخصی) حرکت کنه. لطفا به این قماش اصرار نکنین که پیکان از رده خاج شده (1350493) (alef-13)
کاش ولایتی کاندید اصولگرایان باشه و رئیس جمهور بشه ، بخدا قسم جلیلی بدترین گزینه در بین 8 نفر است ، 2 سال پیش یه برنامه ماهواره ای رو داشتم می دیدم یکی از تحلیلگران ضد انقلاب در شبکه صدای امریکا گفت : طبق اطلاعات موثق از بین جلیلی و علی اکبر صالحی یکی شون رئیس جمهور آینده میشه و همه جریانات اصولگرا باید ازش حمایت کنن ، همون موقع خندیدم و گفتم این دیگه چقدر از مرحله پرت است ما این همه رجل سیاسی داریم آخه جلیلی کجای سیاست و مدیریت کشور است؟ اما الان با توجه به جمیع جهات فکر کنم یه چیزی می دونسته که اون تحلیل رو کرده بود ، کسی نیست بگه آخه این مستر جلیلی کجا خودشو در معرض انتخاب مردم گذاشته که الان کاندید ریاست جمهوری شده؟ فکر کنم اگر توی یه مجتمع زندگی می کنه اول باید کاندید مدیر مجتمع می شد بعد که آخر شد می فهمید کجای کار قرار گرفته؟ رجل سیاسی اول توی شوراها و بعد مجلس خودشو می سنجه بعد می یاد پخته که شد کاندید ریاست جمهوری میشه اما ظاهرا همای سعادت مثل احمدی نژاد روی شونه ایشون نشسته و دیگه هیچی مهم نیست، امیدوارم ولایتی پیروز بشه تا انقلاب و نظام حفظ بشه و روابط خوبی با دنیا برقرار بشه و مردم بتونن یه مدتی رنگ آرامش رو ببینن واقعا گناه مردم چیه؟ اصولگرایان احمدی نژاد رو انداختن توی دامن مردم و گند زد به همه چی انقلاب و نظام و مملکت حالا میگن احمدی نژاد اصولگرا نیست. فردا جلیلی بی تجربه می اندازن تو دامن مردم پس فردا میگن نه جلیلی اصولگرا نیست اونهم یا اصلاح طلب است یا جریان انحرافی .... به قول امام حسین اگر مرد نیستید حداقل آزاده باشید ، بگید بله ما درمورد احمدی نژاد اشتباه کردیم حالا می خواهیم جبران کنیم نه اینکه با بی تربیتی تمام و بددهنی کامل احمدی نزاد رو با اصلاح طلب ها در یک سبد بزارید. (1351049) (alef-13)
با توجه به تاریخ انقلاب وسوابق هاشمی وسخنان امام ورهبری و مناصب فعلی به نظرم اصلا بررسی احتیاج نبود باید تایید صلاحیت میشد (1351257) (alef-13)
اصغردرويشي امير
۱۳۹۲-۰۳-۰۲ ۱۴:۵۱:۳۰
سلام،"آنسوي هاشمي،امام وانقلابي نيست" دراين شك نكنيد به قول دكتر علي مطهري اگر امام راحل امروز با ديدگاههاي خود شان اما با نام ديگر بطوري كه شناخته نشود، درانتخابات رياست جمهوري امسال شركت مي كرد ،بي ترديد از سوي اين شوراي نگهبان رد صلاحيت مي شد. مشكل را رهبري معظم حل خواهند فرمود انشا الله. آري:
وقتي كه هاشمي آمد انگارعيد بود
دلهاي خسته ي ما شادو پُراميدبود
عقل از ميانه،رخت بربسته بي گمان
رد ِ صلا حيّت ايشان بعيد بود
دربي حضوروزنه ي سنگين هاشمي
منظورشان از حماسه پس سعيد بود!
ديدم بناي بي ستوني فرومي ريخت
چشم است ديگرچه كنم توي ديد بود
حجت ، براي ملت ايران تمام شد
مقصود،اين حُرمت ِخون ِشهيد بود
نامش بزرگ بودوبراي هميشه ماند
هرچند كه زير ِ يورش ِ شديد بود
اين جبهه آرايش نوي طلب مي كرد
محتاج ِ خاورْ ميانه اي جديد بود
پيداترازهميشه شد آن گوهر ناياب
يك مدتي در صدفش ناپديد بود
آنسوي هاشمي،امام وانقلابي نيست
حق كشتن ازيَدِ اراده اي پليد بود
"ان شانئك هو الابتر"اي مردم!
ازحق،عبور كردن تِزِ يزيد بود
من كه نبودم اميرهم كه گفته نيست
پس ماجرا زيرِ سر ِ تو؛ وحيد بود.
اصغردرويشي امير- شبانگاه 31 ارديبهشت 92 (1351912) (alef-13)
نفرات تایید شده طوری انتخاب شده اند که فقط دو نفر (ولایتی-قالیباف )شانس انتخاب شدن دارند که در هر صورت از یک جناح می باشند بقیه کار ها بیشتر به یک نمایش شبیه است تا یک کار جدی انتخاباتی! (1352734) (alef-13)
هر کاندیدایی که برای واردکردن دلار 100 تومانی به بازار برنامه داشته باشه پیروز میشه. (1356393) (alef-13)
آقای لنکرانی در واقع(علاج واقعه قبل از وقوع انجام دادند)میدانستند رد صلاحیت میشن ونظر آقای مصباح در موردشون ،بیشتر اونو ضایع میکرد واز چشم می افتاد،کارخوبی کردند وقبل از اعلام اسامی تایید صلاحیت ها انصراف دادند تابیشتر..... (1356465) (alef-13)
مصطفی
۱۳۹۲-۰۳-۰۴ ۰۵:۲۰:۵۴
جالبه که سایت اقای توکلی دائما بر علیه پایداری مطلب مینویسه. سابقه نشون داده که علت تخریب ها ترس از محبوبیت یک جریان است. بی تقوایی عامل دیگر تخریب. خدا همه رو هدایت کنه. والسلام علی من اتبع الهدی (1358924) (alef-13)