توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 315260
«بازاریابی شبکه ای یا هرمی؟» در پایش امشب
برنامه «پایش» در برنامه امشب ۱۵ آذر به موضوع بازاریابی شبکه ای و فعالیت‌های هرمی و تأثیر آن بر اقتصاد کشور می‌پردازد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۰
برنامه «پایش» در برنامه امشب ۱۵ آذر به موضوع بازاریابی شبکه ای و فعالیت‌های هرمی و تأثیر آن بر اقتصاد کشور می‌پردازد.

به گزارش مهر ؛ بازاریابی شبکه ای از جمله پدیده های اقتصادی است که طی ۱۵ سال گذشته مطرح شده و مباحث فراوانی در خصوص آن صورت گرفته است، از این رو برنامه «پایش» امشب با حضور

محمدحسین حسین زاده بحرینی عضو کمسیون اقتصادی مجلس و اقتصاددان، یدالله صادقی رییس مرکز امور اصناف و بازرگانان ایران به بررسی وضعیت کنونی بازاریابی شبکه ای و هرمی

می‌پردازند. همچنین در این برنامه کارشناسانی از نیروی انتظامی، استادان دانشگاه و علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران به صورت تلفنی در این بحث شرکت می‌کنند.

سؤال نظرسنجی برنامه این هفته نیز در رابطه با بازاریابی شبکه ای به این شرح است:

به نظر شما بازاریابی شبکه ایی که در سال‌های اخیر در کشور ما تجربه شده، به کدام حالت نزدیک‌تر است؟

۱- کسب و کار حلال و سالم ۲- کلاه‌برداری

برای شرکت در این نظرسنجی عدد گزینه مورد نظر را به شماره پیامک ۳۰۰۰۰۱۱۱ ارسال کنید.

امیر منصور شیرازیان از تولیدکنندگان صنعت پلاستیک کشور با حضور در برنامه «پایش» تجربیات موفقیت خود و راه‌های موفقیت در کسب و کار را در اختیار بینندگان و علاقه‌مندان به بخش

کارآفرینی قرار می‌دهد.

برنامه «پایش» به تهیه‌کنندگی توحید آتشبار کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک است که یکشنبه‌ها بعد از سریال شبانگاهی با اجرای کیاداود اسفندیاری پخش می‌شود.
 
کلمات کلیدی : بازاریابی هرمی، کلاهبرداری
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.