نظر منتشر شده
۱۷۶
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 208061
واکنش توکلی به گزارش تحقیق وتفحص مجلس؛
نمایندگانی که هدیه گرفتند خود را به هیات نظارت معرفی کنند/ مرتضوی مسئولان زیادی را آلوده کرده
بخش داخلی الف، 20 آذر 92
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۰
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی گفت: بخشش هدایا توسط رئیس وقت سازمان تأمین اجتماعی و دریافت آن توسط برخی افراد از جمله برخی از نمایندگان مجلس، غیر قانونی بوده است.

احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مهر با اشاره به تخلفات سعید مرتضوی، رئیس وقت تأمین اجتماعی گفت: قبل از انتصاب مرتضوی به عنوان رئیس تأمین اجتماعی گفتم کسی که دادستان تهران بوده و متهم است نمی تواند در راس سازمان اقتصادی و اجتماعی کشور قرار بگیرد.

توکلی افزود: علت آن را هم می دانستیم و می گفتیم که وی افرادی مانند خودش را تشویق می کند و فساد را در این سازمان گسترش می دهد و از آنجایی که در این سازمان منابع مالی زیادی در اختیار دارد ممکن است با مدیریت وی مشکلاتی ایجاد شود و متأسفانه همانطور که پیش بینی می شد به دلیل تخلف دولت در نگهداری او در بستر کار و تعلل قوه قضائیه در برخورد قضائی با یک فرد مسئله دار، در ۱۰ روز آخر مدیریتشان حاتم بخشی هایی به آن صورت کردند و عده زیادی از مسئولان کشور را آلوده کردند.

وی با تأکید بر اینکه به این پرونده بدون اغماض باید رسیدگی شود، گفت: باید تمام کسانی که از این سفره عمومی به ناحق برای خودشان منافعی جمع کردند به مردم معرفی شوند، حالا چه نمایندگانی که نامشان کدگذای شده بود و در حال حاضر نمی دانیم چه افرادی هستند و چه مسئولان دیگر در قوای دیگر.

توکلی با اشاره به این نکته که بعضی افراد معتقدند نمایندگانی که از مرتضوی کارت هدیه دریافت کردند، آن را صرف کمک به افراد نیازمند کرده اند، گفت: شاید این مسئله درست باشد و این نمایندگان این کارت ها و هدایا را صرف افراد نیازمند و بی بضاعت کرده باشند و در صورت صحت این بحث، این کار هم غیر قانونی است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بخشش هدایا توسط رئیس وقت سازمان تأمین اجتماعی و دریافت آن توسط برخی افراد از جمله برخی از نمایندگان مجلس، غیر قانونی بوده است و ممکن است برخی از نمایندگان استفاده شخصی نکرده باشند و شاید این هدایا و کارت ها را دریافت کردند تا در بین نیازمندان پخش کنند و ممکن است که اینگونه شده باشد و در این رابطه نمی توان اظهار نظر قطعی کرد.

توکلی افزود: اما این امر پذیرفته نیست چون وظیفه یک نماینده این کار نیست چرا که یک نماینده باید اعتبارات کافی که در حد مصرف کشور است از سوی نهادهای مختلف کشور که وظیفه آنها حمایت است، تصویب کند و نظارت کند و مشاهده کند که آن نهادها در این ارتباط خوب عمل می کنند یا خیر.

وی با تأکید بر اینکه یک نماینده نباید خودش منشأ توزیع کمک شود، گفت: در صورتی که این اتفاق بیفتد و نماینده خودش منشأ توزیع کمک شود حداقل ضرر این اتفاق این است که در انتخابات آتی حتی اگر نخواهد هم برای خود یارگیری انجام داده است که متأسفانه افرادی هستند که می خواهند و برخی اشخاص ممکن است، این کمک ها را در اختیار افرادی قرار دهند که از اطرافیان خودشان باشند و این کار صرف مقاصد سیاسی غیرمستقیم برای خودشان باشد از طریق کمک به اقشار ضعیف که ممکن است هدف نهایی جذب رأی باشد نه چیز دیگری.

توکلی افزود: حتی در چنین شرایطی این اتفاق زشت رخ می دهد و بی عدالتی در انتخابات واقع می شود، بنابراین کار این افراد غیر قانونی بوده است و متخلفین و قانون شکنان طبق قوانین مجازات اسلامی باید مجازات شوند.

نماینده مردم تهران در مجلس در ادامه خاطرنشان کرد: فکر می کنم که اگر این نمایندگان خودشان را به کمیسیون نظارت معرفی نکنند، مشخص می شود در واقع به نوعی جرمی مرتکب شدند و وقتی بازپرس از متهمان بخواهد که نام این نماینده را افشا کنند، آنها ناچار هستند که افشا کنند و در نتیجه وقتی اسامی نمایندگان افشا شد باید طبق قانون با آنها برخورد قاطعی صورت بگیرد.

وی در پایان گفت: به نظر می رسد که به غیر از آگاهی مرتضوی از اسامی نمایندگان، رئیس دفتر وی هم از این اسامی آگاه است.
 
کلمات کلیدی : تحقیق و تفحص +تامین اجتماعی
 
سبا
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۰:۳۰:۰۶
این چه حرفیه برادر گرامی که مرتضوی برخی از مسولان را آلوده کرده.هرکسی مسول اعمال خویش است .افرادی که در مقابل رشوه سست هستند بهتر است مسولیتی قبول نکنند. (1835124) (alef-10)
 
یک روحانی
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۳:۰۲:۳۹
احسنت بر آقای توکلی، سیب گندیده یک صندوق سیب سالم را به گند می کشاند...
هرچند بنده به عنوان یک شهروند عادی در برخی مواضع مخالف مواضع توکلی و مطهری هستم ولی از حق گویی این دو نفر خوشم می اید،
واقعاً نمی دانم از مفاسد اقتصادی مسئولین(جز یه عده کمی) چه کنیم (1835582) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۹:۴۸:۵۵
با توجه به تصویب قانون بازنشستگی 60 سال سن با سابقه 10 سال پرداخت بیمه از رئیس محترم مجلس درخواست می‌کنم این مصوبه را به قوه مجریه ابلاغ کند. هر وقت به سازمان تأمین اجتماعی مراجعه کردم اظهار داشتند این قانون هنوز ابلاغ نشده است. چرا؟! (1836630) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۱ ۰۰:۲۸:۰۵
دوست عزیز، اگر شما روحانی هستید باید از ما عوام مسائل را بهتر درک کنید. چگونه شخصیت فرهیخته، با تقوی، سنجیده و متعهدی مانند آقای توکلی را با فردی مانند آقای علی مطهری مقایسه می کنید؟ شخصی که خودم یک بار به دلیل عشق و ارادتم به استاد شهید مطهری به ایشان رای دادم، ولی بعدها شدیدا از آن پشیمان شدم.
مسئول سایت، لطفا این بار نظرم را سانسور نکنید (1837122) (alef-6)
 
یک روحانی
۱۳۹۲-۰۹-۲۲ ۰۰:۴۰:۱۷
قبول دارم مواضع اقای علی مطهری کمی شاذ و نادر هست ولی برخی از حرف های ایشان ، حرف های حقی است که کمتر کسی حاضر به گفتن انها میشه...
و بنده در این مقدار ایشان را با اقای توکلی قیاس نمودم. (1838804) (alef-6)
 
بینوا
۱۳۹۲-۰۹-۲۱ ۲۳:۳۶:۳۲
دارایی بابک زنجانی به گفته خودش:

25/000/000/000/000 تومان است .

او گفته فقط :
2/000/000/000 ((دلار)) بدهی به دولت دارم.

او :
17000 کارمند دارد و ماهیانه
29/000/000/000 تومان حقوق به کارمندانش می پردازد.

متولد سال 1349 می باشد حساب کنید از روز اول تولد تا الان هر روز چند میلیارد درآمد داشته است.


..............................................

چگونه این سرمایه پدید آمده است؟ از کار و فعالیت یا نفوذ در دولت. (1838702) (alef-6)
 
بیژن
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۳:۴۰:۳۳
نفوذ مافیای اقتصادی در سیاست امروزی نیست. یک روز کیف انگلیسی است و روز دیگر کیف مرتضوی (1835740) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۳:۵۸:۰۵
آقای توکلی عزیز.از مردم بینوا که کاری برنمیاد.از این به بعد برعهده شماست که با اقتدا به مولاعلی علیه السلام پول بیت المال را از حلقوم کسانی که مال شبهه ناک را به آسانی از شخصی مثل مرتضوی گرفتند وخوردندبیرون بکشی.دست حق نگهدار شماباد. (1835823) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۴:۲۷:۱۷
رشوه دهنده و رشوه گیرنده هردو در آتش هستند (1835905) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۶:۱۹:۵۹
هر کسی از قاضی مرتضوی دفاع کند حتما مثل ایشان است. (1836213) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۶:۴۰:۲۶
مشکل بزرگ آنجاست که وقتی به سازمان بازرسی شکایتی می کنید یا گزارشی رو میدهید، اول از همه گزارش شما رو مستقیم می فرستند به همون شرکت یا سازمان که نظرشون رو اعلام کنند.

برام جالبه این عمل. چرا که فرصت کافی به اون واحد متخلف میده تا فساد رو لاپوشانی کنند و یا محو اثر کنند از تخلفات.

بالاخره یک دلیلی داشته که به هر سازمانی سر میزنی که دستی در اقتصاد داره فساد بیداد می کنه. (1836258) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۷:۰۳:۴۹
برادر گرامی طبیعتا کسانیکه آمادگی به کسب ویروس دارند زودتر مریض و آلوده میشوند در این مقوله هم کسانیکه در مقابل رشوه و رانت سست بوده اند آلوده شده اند و عامل آلودگی آنها هم مرتضوی بوده است یعنی مرتضوی پخش ویروس کرده است . همین . (1836312) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۷:۰۶:۵۱
جناب آقای توکلی چرا مجلس شورای اسلامی برای حفظ آبروی خود ، اسامی این اشخاص را منتشر نمیکند ؟؟؟ درست است که از رسانه ها پخش شده است ولی بصورت رسمی اگر از طریق مجلس انتشار یابد معتبر تر بوده و در تصمیمات آتی ملت دخیل خواهد بود . (1836319) (alef-6)
 
منتقد
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۷:۴۱:۴۱
در روز قیامت وقتی که خداوند می خواهد گناهکاران را مجازات کند آنان شیطان را نشان میدهند و میگویند خدایا این شیطان ما را گمراه کرد و ما تقصیری نداریم و جواب شیطان به این گناهکاران خواندنی است که میگوید ای فلان بن فلان من فقط شما را به این امر دعوت میکردم و شما خود با اختیار کامل و بدور از اجبار تن به این گناه داده اید پس حالا خود را سرزنش کنید و نه من را که الان نه از من کاری بر می اید و نه از شما!!!!!! (1836380) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۱ ۰۰:۵۹:۵۱
این ها همش داستانه برادرعزیزمن دزدی مملکت را وصدالبته قشر متوسط وضعیف را به نابودی کشانده !!! تازه این ها مواردی است که مشخص شده خدامی داند چه دزدی هایی که گم وبرملا نشده است !!! سه هزار میلیارد خاوری میلیاردها درپتروشیمی 199 میلیارد گمرک اختلاس در بیمه موضوع بابک زنجانی مورد تاءمین اجتماعی و و و و و....... امیوارم آن شخص شیاد ودروغگوی قهار مفتضح شود!!! (1837159) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۸:۳۵:۳۵
doroud bar in ensan azadeh va pak tavakol. in osulgaraye haghighi.bazi az namayandegan mamlekat ra be in ruz keshandand. va sabet kardand ke be hich chiz be joz ghodrat va manfeat shakhsi ahamiyat nemidahand. dar hame jaye donya in kar jorm va tadakhol ghova ast (1836484) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۱ ۰۸:۱۸:۲۳
وقتی رکن چهارم دموکراسی را سرکوب میکنند نتیجه اش میشود همین / نظارت فقط نظارت مردمی ، و آن هم میسر نیست الی با مطبوعات متکثر ! (1837310) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۱ ۱۰:۵۶:۵۴
اتفاقا مدیرمسئول یکی از همین روزنامه ها(روزنامه اصلاح طلب آرمان روابط عمومی) جزء دریافت کنندگان پول از مرتضوی بوده است !!! جالب این که این روزنامه بدون هیچ خجالتی تیتر اولش را هم به این موضوع اختصاص داده بود و اصلا انگار نه انگار که خودش هم تو گزارش هست !!!
حالا اینجا دموکراسی شما چی میگه ؟!! (1837504) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۱ ۱۹:۱۷:۲۰
اتفاقا"روزنامه ی کیهان بوده وجنابعالی آرمان دیده اید!!! کمی بیشتر دقت بفرمایید. (1838302) (alef-6)
 
آبدارچی سیاسی
۱۳۹۲-۰۹-۲۱ ۱۰:۴۶:۵۵
دوستان یادشان رفته سال های گذشته که قرار بود هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس تشکیل شود گفتند میخواهند همین صدا را هم خاموش کنند . حالا به رفتار نمایندگانی که خودشان رای دادن ایراد میگیرند.
رونشفکری الکی و ظاهری این هزینه ها را هم دارد.
آن بنده خوب خدا این روز ها را میدید که نماینده ای بدون داشتن کوچکترین نظارتی از هر کسی دلش بخواهد هدیه بگیرد و ککش هم نگزد
هر چند نظارتی بزرگ از سوی پرودرگار عالمیان هست که هر ریز و درشتی را ثبت و بر روی آتش قیامت سوال خواهد کرد (1837470) (alef-6)
 
مجتبی
۱۳۹۲-۰۹-۲۱ ۱۱:۰۵:۳۲
این چه حرفیه سبا
یه موقع یکی خودش لجنه،خودش میدونه و خدای خودش
یه موقع دیگرانو به لجن میکشونه که هم باید جواب خدا رو بده هم جواب دیگرانو
(هر کس سنت بدی رو پایه گذاری کنه تا وقتی دیگران به اون عمل کنن،علاوه بر مجازات گناه خودش بابت اون انحراف هم مجازات میشه) (1837529) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۱ ۱۲:۴۲:۴۴
رشو ه ذهنذه ورشوه گیرنذه هرذوجهنمی هستنذ ایاباایناشخاص مذارا کرذنذ خلاف شرع نیست (1837692) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۱ ۱۵:۱۰:۳۸
درست گفتند این آدم دنبال تطمیع افراد بوده و این هم یکیش بوده مثل شهرام جزایری
پول گرفتن نفسش غلطه در چه راهی صرف شده مهم نیست (1837923) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۰:۳۰:۳۶
آن نماینده ای که کارت از مرتضوی می گیرد تا به مستمندان بدهد، بیشتر به فکر

خودش است که در دور بعدی انتخابات از حالا برای خودش آرا خریداری کند! (1835125) (alef-10)
 
کارگر
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۳:۳۸:۱۴
این حاتم بخشی از جیب که ؟ از جیب عده ای کارگر وکارمند که جزء ضعیف ترین قشر جامعه هستند با چه مجوزی واصل قضیه هم که همه فراموش کرده اند واگذاری شرکت سود ده متعلق به تامین اجتماعی به آقای بابک زنجانی ؟!!! آخه بالاخره چه کسی باید ازحقوق این قشر ضعیف دفاع کنه نماینده مجلسی که خودش هم شریک ..... (1835729) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۴:۴۳:۱۱
شما اول ثابت کن که به مستمندان رسیده (1835956) (alef-10)
 
میهن
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۶:۲۳:۵۲
در این شرایط سخت اقتصادی،هنوز کسانی هستند که از آب عسل می دوشند!!!

ما معلولین ایران گلایه به کجا ببريم؟!!!!!!!
کجا ست آن مجلسی که بر دولت ناظر است؟!!!!!!!
»به نظر شما علت اجرایی نشدن سازوکارهای کنوانسیون و پروتکل های جهانی در زمینه حقوق معلولین در ایران چیست؟

»توصیه و پیام های کلیدی معلولین جهان در سال ۲۰۱۳«

توصیه ها:
• کنوانسیون حقوق افراد دارای معلولیت را تصویب و اجرا کنید.
• با تبعیض مبارزه کنید.
• موانع فراگیری را از سر راه بردارید.
• به نگهداری افراد دارای معلولیت در مؤسسات و بیمارستان ها پایان دهید.
• از خانواده ها حمایت کنید.
• از حداقل استانداردها جلوتر حرکت کنید.
• کودکان دارای معلولیت را در روند تصمیم گیری ها مشارکت دهید.
• کنوانسیون حقوق افراد دارای معلولیت، کنوانسیون حقوق معلولین و پروتکل های اختیاری آنها راهنمای عمل دقیقی برای توسعه جوامع فراگیر هستند. توصیه می شود دولت هایی که هنوز این کنوانسیون ها را تصویب نکرده اند، این کار را انجام دهند......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

با اینکه ایران الحاق به کنوانسیون جهانی را پذیرفته است، دولت کی در کنار معلولين خواهد بود؟

دولت باید قانون جامع حمایت از حقوق معلولان، الحاق به کنوانسیون جهانی حقوق معلولان،
که هشت سال است در پیچ و خم دولتی مانده است؟ را بصورت جدي پيگير و جرایی کند.
تا معلولان بتوانند در چرخه توسعه شركت كرده و از آن بهره ببرند. این حق طبیعی آنان است. (1836219) (alef-6)
 
عادل
۱۳۹۲-۰۹-۲۱ ۰۰:۲۲:۲۹
کمک به نیازمندان و فقرا را نمایندگان مجلس بسپارند به کمیته امدادو بهزیستی و نیازمندان را به آنجا معرفی کنند...اگر مبلغ دریافتی مشکل نداشته چرا اسم نمایندگان کد دار قید شده بود و مخفی شده بود و با اصرار اسامی ارائه شد و تازه باز هم هنوز ملت اسامی را نمی دانند و از طرفی نماینده با 200 هزارتومان در شهر خودش مشکل چند نفر را می تواند حل کند؟! (1837111) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۰:۳۷:۰۹
درود بر آقای دکتر توکلی نماینده پاکدست

متاسفانه افراد فاسد در هر اداره و شرکت و سازمانی، سعی می نند تا همواره عده ایی را وامدار (اگر نگوییم شریک) خودشان کنند تا در موقع لازم از حمایت آنان استفاده کنند.

در ثانی، نفس عمل (هدیه دهنده و گیرنده) سخیف و زشت بوده و نباید به میزان ارزش هدایا توجه کرد. فکر می کنم سیستم نظارتی اکنون بار دیگردر منظر نگاه عمومی جامعه قرار گرفته تا ببینند چگونه با تخلف برخورد می شود و این موضوع بار مسئولیت بخش نظارت را سنگین تر می کند. (1835142) (alef-10)
 
حامد
۱۳۹۲-۰۹-۲۱ ۰۰:۲۵:۰۷
از کجا معلوم که نمایندگانی که از مرتضوی به قول خودشان هدیه گرفتند برای کمک به فقرا از سایر افراد و ارگانها مبالغ دیگری هم نگرفتند؟اگه بیشتر بررسی بشه حتما از خیلی جاهای دیگه پول گرفتند و 200 یا 400 هزار تومان دردی از یک فقیر هم دوا نمی کنه (1837117) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۰:۴۰:۲۰
در همه جای دنیا - خدشه وارد کردن به اعتماد عمومی یکی از بزرگترین جرم ها محسوب می شه. چه راست چه چپ هرکی تو این داستان بوده باید مشخص بشه و همه مردم باید این افراد را که به اعتماد عمومی ضربه زدن بشناسن. (1835148) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۰:۴۱:۱۷
درد اینجاست که در بیشتر مواقع کسانی سراغ اصلاح جامعه میرن که خودشون اول احتیاج به اصلاح دارند وباید یکی خودشون رو جمع کنه (1835151) (alef-10)
 
مسعود
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۳:۴۸:۴۰
ازقد يم گفته اند متخلف وفاسد سعي ميكند باالوده كردن اطرافيان - بستگان. اقوام وشهرو اجتماع وكشورراباخودش هم اهنگ كنه تاانگشت نمانباشه و دراين ميان سست عنصرها و ايمان واعتقاد ضعيفهابتصوراينكه اساس حاكميت مثل خودش سست شده به چپاول مي پردازند اينان همانند سارقان د رحال فرارند كه هرچه مانع فرارشان باشد ويران ميكنند. جناب دكترتوكلي شما نماينده واقعي نظام اسلامي هستيد ومابشما وامثال جنابعالي دعاميكنيم خسته نباشيد (1835776) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۷:۰۳:۱۷
مثل روزنامه آرمان روابط عمومی!!!! (1836309) (alef-6)
 
حقگو
۱۳۹۲-۰۹-۲۱ ۲۱:۳۷:۵۵
روزنامه ارمان فرقش با نمایندگان اینه که شخصی است و مثل نماینده جزو مشاغل حکومتی و از اعضای قوه مقننه که منتخب ملت هستند نیست و جرم یک فرد شخصی با یک نماینده که نماینده یک شهر و بعنوان قانونگذار کشور است خیلی فرق داره و سنگین تر است (1838544) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۰:۴۴:۰۱
نمایندگان مجلس از اعتماد مردم سواستفاده کردند لذا می بایست رد انتخابات بعدی رد صلاحیت شوند این کمترین مجازات این متجاوزان به بیت المال است (1835162) (alef-10)
 
سینا
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۴:۰۲:۵۷
من حقوق دان نیستم ولی بازدارندگی این کار کمه بنظرمن که البته تخصصی ندارم باید محکومیت بیشتری داشته باشن این نماینده های خاین (1835840) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۵:۴۷:۴۷
چطور بعضی ها با همین جرم باید اعدام بشن ولی نماینده های آلوده فقط رد صلاحیت بشن ؟!! یک بام و دو هوا همینه دیگه . وقتی قانون نباشه و فقط سلیقه ای برخورد کنی بهتر از این نمیشه. (1836139) (alef-10)
 
جواد کارگزاری
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۰:۴۸:۰۱
درود جناب دکتر عزیز
به درستی به نکته مهمی اشاره کرده اید. نماینده مجلس نباید خودش منشاء توزیع کمک شود. دلایل این امر را نیز جنابعالی برشمرده اید. امیدوارم این موضوع جرقه ای باشد برای اصلاح قوانین موجود یا تصویب قانون جدید مبنی بر ممنوعیت دریافت هر گونه وجه یا کمک غیر نقدی از سوی نمایندگان مجلس تحت هر عنوان تا بستر و زمینه فساد احتمالی در این باره در نهاد قانونگذاری از بین برود. (1835173) (alef-10)
 
مشکوک
۱۳۹۲-۰۹-۲۱ ۰۰:۲۷:۳۰
پس کمیته امداد و بهزیستی و ارگانهای حمایتی از فقرا چه وظیفه ای دارند که برخی نمایندگان برای خود شیرینی در بین اهالی شهر خودش میخواد کار کمیته امداد و بهزیستی را انجام بده و پول پخش کنه بین فقرا.... (1837121) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۲ ۰۲:۴۰:۵۲
باور می کنی که به فقرا داده اند؟ (1838852) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۲ ۰۳:۰۷:۳۰
جناح پایداری همیشه در مجلس حامی مرتضوی بود.چرا؟ (1838856) (alef-6)
 
اياز
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۰:۴۸:۲۵
نمايندگان محترم نمي دانستند كه آقاي مرتضوي از جيب خودش خرج نمي كند و از جيب كارگران و بيت المال مي بخشد؟آيا نمايندگان نمي دانستند كه نبايد دسترنج كارگران را ببرند و به مستمندان ديگر بدهند؟؟!! (1835174) (alef-10)
 
مرادخاني
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۰:۴۹:۴۴
آقاي دكتر توكلي
علاوه بر معرفي بايد از سمت نمايندگي نيز استعفا دهند.قلب مردم جريحه دار شده است. (1835180) (alef-10)
 
بیگی
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۵:۱۵:۳۵
چه در این مورد ونیز گروه گرایی کور کورانه و عناد با رای مرم و مصالح کشور بهتر باشد این مجلس منحل گردد و مردم با دید بهتر انتخاب کنند. (1836054) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۱ ۰۸:۲۹:۳۷
منحل كردن مجلس در اين شرايط خطير كشور را با بحران مواجه مي كند . اين شايد آخرين راه حل باشد .
اما اگر مجلس واقعا دنبال پاكدستي است بهتر است استوار نامه افرادي كه نسبت به دريافت هديه (رشوه) اقدام كرده اند را باطل و آنها را از مجلس اخراج كند
و بلافاصله نسبت به برگزاري انتخابات ميان دوره اي تا پايان سال اقدام نمايد. (1837318) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۰:۵۰:۲۶
ضمن تشکر از آقای توکلی، نماینده ها نیز توجیه تراشان خوبی هستند. زیرا می گویند ما این پولها را به فقرا داده ایم. خلاص! راست و دورغش هم معلوم نیست. اخیراً هم که به دولت گیر داده اند برای هر نماینده یک میلیار تومان در بودجه در نظر بگیرند تا هرطور خواستند خرج کنند! یعنی دعوت به هرج و مرج و بی قانونی. اینها اعضای «قوه مقننه!» هستند؟ آن وقت ما از این نماینده ها توقع داریم درد ملت را بفهمند. باز هم خدا پدر امثال آقای توکلی را بیامرزد. (1835182) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۰:۵۶:۳۳
مسلمانی به کنار ...
یک جو غیرت و شرف هم خوب چیزیه . (1835205) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۰:۵۹:۱۴
تا وقتی متخلفین مجازات نشوند و مرتضوی به اشد مجازات محکوم نشود مردم راضی و ساکت نخواهند شد . (1835217) (alef-10)
 
یک بازنشسته
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۰:۵۹:۵۰
متاسفانه نمیدونم چگونه توجیه می کنند ، کسانی که تکیه به جایگاه نمایندگی مردم زدند ،نمی دانند که سازمان تامین اجتماعی که تمام سرمایه اش رو با کسر ازحقوق کارگران و کارمندان که جزء طبقات پایین جامعه هستند. تامین گردیده است و خود سازمان همیشه در پرداخت مستمری، بازنشستگان و مستمری بگیران و تسویه بدهی به داروخانه ها و بیمارستانهای طرف قرارداد با سازمان درگیر مشکلات عدیده بوده، ایا این آقایان نماینده نمی دانستند که سازمان تامین اجتماعی مجاز به هزینه کردن دارائی های اقشار ذکر شده در فوق در جاهای دیگر نمی باشد. در حال حاضر هم از تمامی مسئولین درخواست قاطع داریم که تخلفات صورت گرفته در سازمان پیگیری و تمامی حقوق ضایع شده سازمان از افراد خاطی مسترد گردد تا دعای خیر قشر بازنشسته و مستمری بگیر و همچنین گارگران و کارمندان شاغل که مالک اصلی سازمان می باشند توشه آخرتشان باشد. (1835221) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۱ ۱۹:۲۹:۱۶
دوست بازنشسته هیچوقت فکر کردید چرا با تمام مخالفت هائی که با مرتضوی قبل از اشغال مدیریت تامین اجتماعی میشد باز هم ایشان روی ان صندلی جلوس کرد به خاطر حمایت احمدی نژاد و بعضی نمایندگان اینها تماما شیاد هستند و با پول من و شما برای خودشان قدرت خریدند
(1838326) (alef-6)
 
رضایی
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۱:۰۰:۰۵
فقط همین ؟ ایا قوه ی قضاییه نباید مرتضوی را برای این همه تخلف که در گزارش مجلس آمده به دادگاه احضار کند ؟ (1835222) (alef-10)
 
محمود امیری
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۸:۲۶:۳۷
چرا فقط مرتضوی نماینده سست عنصر، سست ایمان ، متزلزل که به اعتماد عمومی مردم خیانت می کند ، به نظام خیانت می کند باید عزل شود.
شورای نگهبان که میفرمایید نظارت ما در تمام مراحل و دوران نمایندگی است.
جرا اقدام نمی کند؟
(1836461) (alef-6)
 
حميد
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۱:۰۱:۱۲
آقاي مرتضوي طبق روال قبل كارت هديه را به نمايندگان جهت واگذاري به مراجعه كنندگان مردمي در استانها واگذار كرده كه كاملاً به جا و منع قانوني هم ندارد . نمايندگان بايد پاسخگو باشند كه با اين كارتها چه كرده اند!!! (1835225) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۲:۵۴:۵۲
میدونی منافع صندوق مال کیاست؟کیسه خلیفه و اینا شنیدی؟سر دیگ نذری که نبوده (1835553) (alef-6)
 
بهلول
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۳:۳۹:۵۰
تامين اجتماعي يك سازمان بيمه است كه به بيمه گذاران خودش متعهد است . كمك به مستمندان وظيفه سازمانهاي ديگر است . آقاي مرتضوي هم خلاف كرده . (1835736) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۳:۵۲:۵۰
این کارت ها از اموال کم درآمدترین افراد جامعه (کارگران) بوده! مال باباش نبوده که ببخشه! این چه حرفیه؟ مومن خدا! بیت المال یعنی چی؟؟ (1835801) (alef-6)
 
مسعود
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۳:۵۶:۱۳
برادرعزيزم حميد جان . سلام . نماينده ايكه تشخيص نميده مرتضوي شرايط نامناسبي دارد و دست ذلت بسوي اودراز ميكند چه نماينده ايست خدايي بايد اسعفا بدهند حتي اگرمجلس ازاكثريت خارج بشود . هرچيز بگندد نمكش ميزنند واي بروزي كه بگنددنمك (1835813) (alef-6)
 
بانو
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۶:۰۱:۵۲
قاضی مر تضوی حق ندارد از اموال سازمان تامین اجتماعی که مربوط به قشر زحمتکش کارگران است حاتم بخشی کند.اجازه ندارد از این اموال برای انتخاب شدن خانمش در شورای شهر هزینه کند. (1836168) (alef-10)
 
همشیره
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۶:۰۶:۳۵
از کی تا حالا نمایندگان شدن مامور پول بین مردم؟اقای مرتضوی اگر دلسوز مردم بود مطالبات معوقه زیر مجموعه سازمان را پرداخت می کرد .حیا هم خوب چیزی است از مردم نمی ترسید از خدا بترسید . (1836185) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۶:۴۶:۰۸
من مستمری بگیر تامین اجتماعی هستم و این پول ها را از حقوق امثال من جمع کرده اند مرتضوی با چه حقی بذل و بخشش کرده است (1836275) (alef-6)
 
پیشگو
۱۳۹۲-۰۹-۲۱ ۰۰:۳۰:۳۶
پاداش 50 میلیونی و 100 میلیونی به وزرا هم کمک به فقرا محسوب میشه؟!! (1837126) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۲:۳۷:۰۳
معلوم نیست چرا خود نماینده باید بیاید و بگوید رشوه گرفته. بعضی ها حتما اینکارو نمی کنند. ولی مرتضوی که لیست اسامی را برای مجلس فرستاده. چرا افشا نمی کنند؟ (1835484) (alef-6)
 
ahsan
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۲:۳۸:۲۳
مسلمانان مسلمانان مسلمانی زسرگیرید---که کفرازشرم یارمن مسلمان وارمی اید (1835490) (alef-10)
 
سید
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۲:۵۲:۴۳
مثل اینه که بگیم هر کس دزدی کرده بره خودشو به پلیس معرفی کنه!!! (1835546) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۲:۵۷:۳۹
اونایی که بهشون برخورده خودشون سر لیستن. جناب توکلی برای اعاده حیثیت مجلس باید این اسامی معرفی بشن تا مردم بشناسندشون (1835561) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۲:۵۸:۰۱
جناب دکتر توکلی
ازشما میخواهیم به جد این پرونده راتاانتها پیگیری نمایید تا مرتضوی با 100 هزار تومان کاررا تمام نکند!
ضمنا آقای محجوب و دهدشتی و قاضی پور را کمک فرمایید تا مرتضوی با سیاسی کاری جنگ اصولگرا اصلاح طلب راه نیندازد (1835563) (alef-6)
 
خاتون
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۳:۰۱:۳۶
به عنوان یک ایرانی حق دارم بدانم کدام نماینده الوده به کارت هدیه است
مرتضوی الوده است خیلی ها را هم الوده کرده (1835580) (alef-6)
 
علی
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۳:۰۹:۲۵
آخه این چه حرفیه مگه این پول مال بابای مرتضوی است که بده نمایندگان توزیع کنند مگه نمایندگان مامور کمیته امداد هستند (1835620) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۳:۱۷:۱۰
دلايل محدويت مطبوعات و بيان را اينجا بايد يافت (1835643) (alef-6)
 
داود
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۳:۲۱:۱۶
هرچه بگندد نمكش ميزنند واي بران روز كه بگند نمك (1835662) (alef-10)
 
کارتی ها
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۳:۲۱:۳۸
استعفا دهند بهتر است نماینده کارتی
اگر یک مسئول در چین فساد کند اعدامش میکنند (1835667) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۳:۵۳:۵۹
این کارتی ها دوره هاشمی و خاتمی هم بودند نمونه اش هم عضو اصلاح طلب هیئت تفحصه ، شما در مورد قصاص که اسلام رو محکوم به خشونت می کردید؟ البته من هم خواستار اعدام هستند اما همه مفسدین دولتها تا عدالت کاملا رعایت شود. (1835805) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۲۰:۰۳:۵۱
با فساد باید مبارزه کرد چپ و راست شمال و جنوب ندارد هر که باشد باید اعدام شود نه که فردا 200 هزار تومان جریمه شود (1836659) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۲ ۰۰:۰۲:۲۳
هميشه شيطان هم از روش هى ناموفق خودش متأسف ميشود اين مختص أفراد كم فكر است (1838744) (alef-6)
 
مهدی
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۳:۲۹:۴۰
آقای دکتر توکلی به خاطر پاکی تان و شجاعت و حق گویی و اصرارتان بر از بین بردن فساد در رده های بالای حکومت اسلامی که خواسته ملت،رهبری و بنیانگذار انقلاب اسلامی بوده وخواهد بود از خدا برای شما طلب اجر الهی داریم. (1835693) (alef-10)
 
حسین
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۳:۳۰:۱۵
جناب اقای دکتر توکلی درودبرشما نماینده مردمی برادرم این حق کارگران زحمت کشی است که به یغما رفته است کاش ان نماینده نماها که پول گرفتند ودر جیب مبارک گذاشتنددر خلوت خود پیش خدای خود سئوال میکردن که این پول مال چه کسانی وبابت چیست ؟ (1835695) (alef-10)
 
مجتبی
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۳:۴۳:۴۶
بسم اله . سلام .کاش نمایندگان دیگر که سکوت کمرده و مؤدب نشسته اند اندکی از نماینده شجاع و متعهد متخصص جناب دکترتوکلی سرمشق بگیرند و امید آنکه مجلس محل گرفتن حقوق مردم باشد نه محل لابی و معامله و تبانی.!!! (1835754) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۳:۴۴:۵۶
ببخشید پس چرا راست راست می گرده کسی هم دستگیرش نمی کنه .......... (1835760) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۳:۴۷:۵۹
این مرتضوی رواحمدی نژادگذاشت سرکار.پس بایک نیت قبلی بوده که نماینده هارو تودستش بگیره .... (1835772) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۹:۴۰:۱۳
بگم بگم ها تو مجلس پس همین بوده ! (1836608) (alef-6)
 
رک
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۳:۵۳:۰۵
آخه چرا اجازه نمیدید هرچی که دلمون میخواد به این تازه به دوران رسیده بگیم فقط عاجزانه درخواستم از مسولین اینه که امانت مردم رو به دست نااهلان ندید همونطورکه امام رحمه اله فرموده بود (1835803) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۳:۵۵:۳۵
این آقا وقتی دادستان بود هم اینگونه بود نمی خواستید ببینید (1835811) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۳:۵۵:۳۸
با این همه تقصیرات و اشتباهات چنان رویی دارند که هر روز ظریف را احضار می کنند فقط بلدند به روحانی گیر بدهند به جای اینکه به فکر اعمال خود باشند. (1835812) (alef-6)
 
حبيب
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۳:۵۸:۴۶
خاطر دوستان هست در جريان استيضاح مرحوم كردان نيز شخصي به بهانه كمك به مساجد به برخي از نمايندگان چك داده بود.
قطعا اينگونه هدايا بدون چشم داشت و انتظار خدمت متقابل به نماينده داده نمي شود. (1835827) (alef-6)
 
ناظر عدالتجو
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۴:۱۵:۱۵
با تشکر ، سالهاست بدنبال جواب این سوال هسنم: دلیل این همه مماشات با مرتضوی چیست؟ آیا فقط آقای توکلی میدانست که با توجه بسوابق، وی لیاقت تصدی تامین اجتماعی را نداشته است؟از این آیاها تا فردا میتوان شمرد و نوشت... (1835871) (alef-6)
 
محمدرضا
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۴:۲۰:۳۶
نمایندگان اگر قصد کمک دارند از حساب شخصی خودشان هرینه کنند نه از حق کارگران !!!! (1835886) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۴:۲۵:۱۲
مسؤلين و مديرانی که فاسدند آبرويي براي كشور باقي نذاشته اند، خداوند داد مردم را از آنان بازستاند انشاءالله تعالي. (1835898) (alef-6)
 
علی عسک
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۴:۳۱:۴۶
خداوند شما و اقای مطهری را زنده بدارد که همیشه از حق دفاع میکنید نه منافع جناحی (1835921) (alef-6)
 
علی عسک
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۴:۳۷:۰۵
اقای مرتضوی که پول من بانشسته تامین اجتماعی را که سی سال وجه بیمه واریز کرده ام به نمایندگان هدیه میکند اگر قوه قضاییه بر خورد نکند بخدا در روز محشر یقه انها خواهم گرفت!!!
عدالت . عدالت . عدالت .عدالت .عدالت اجرا شود خواست قلبی مردم
بشکنید ان خط قرمزها را !!!!
حالا که احمدی نژاد ریس جمهور نیست !!!
چرا هیچ کس جرات ورود به خط قرمز را ندارد!!! (1835938) (alef-6)
 
امیری
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۴:۴۳:۱۲
درودبرشرفت آقای توکلی
مگرمدیرعامل تامین اجتماعی صاحب پولهای تامین اجتماعی است که به نمایندگان بذل وبخشش میکنه تااونها هم کارخیربکنن یکی ازنمایندگان گفته مبلغ ناچیز بوده اتفاقا نماینده ای که بخاطرمبلغ ناچیز قسم نمایندگیشو زیرپامیزاره باید شدیدترین برخوردوکرد (1835957) (alef-10)
 
حسن
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۴:۵۴:۲۵
با سلام
به خدا اگر يكبار يكي از اين جور افراد محاكمه و اعدام شود بقيه حتما حساب كار دستشان مي آيد . (1836000) (alef-6)
 
بهلول
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۴:۵۶:۲۰
باسلام و درود به جناب توکلی نماینده پاکدست ملت در خانه ملت.
نظر حقیر این است که منشا این گونه فسادها رفتار ناشایست بعضی از دولتمردها علی الخصوص در دولت نهم و دهم است. حقیر شرکتی را می شناسم که معدنی را می خواست بفروشد ابتدا شخصی را به عنوان نماینده فروش معرفی پس از نهائی شدن مذاکرات معدن به 16 میلیارد تومان فروخته اند ولی در دفاتر خودشان 10 میلیارد تومان عمل کرده اند ظاهر کارشان هم کاملاً قانونی است. شرکت دارنده معدن نیز دولتی واگذار شده دهه 70 به اشخاص (کارکنان) است به نوعی شبه دولتی است و 6 میلیارد تومان پول خرده سهامداران این وسط توسط مدیران ناسالم آن شرکت حاتم بخشی شده وآب از آب هم تکان نخورده است. انگار واقعاً ایران بهشت خلافکاران به خصوص یقه سفیدهاست. تمامی مدارک این معامله موجود است اگر آقای توکلی بخواهند در اختیار ایشان قرار می گیرد. (1836007) (alef-6)
 
حسین
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۴:۵۶:۴۷
نمایندهای که دستش به بیت المال دراز شود چطور می تواند از حق حوزه انتخابیه اش دفاع کند بهتر است برود خانه بنشیند گرچه انقدر برای خود توشه دوخته اند که که در خانه نمی مانند (1836009) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۴:۵۷:۰۶
اي كساني كه مردم به شما اعتماد كردند ، دست مريزاد
خيلي با معرفتيد
لا اقل از خدا خجالت ميكشيديد
از خون هاي شهدا
از چشمان رمق ديده پدران و مادران شهدا
از صفاي باطني اين ملت ستم ديده
از ...

نمايندگاني كه كارت گرفتند و وامهاي چند ميلياردي براي خود يا اقوام وانصارشان گرفتند و ... اگر خودشون استعفاء بدهند و بروند خيلي بهتر و سنگين تره !!!!!
چون مردم اينها را ديگر تحت عنوان نماينده و امين و سخنگوي خود قبول ندارند -
و منبعد حتي حقوقي كه بابت نمايندگي مردم ، از بيت المال ميگيرند نيز اشكال شرعي دارد -
چون كارفرماي آنان مردم هستند و اكنون كارفرما پس از احراز تخلف از ادامه كار ايشان منصرف و مغبون است !! (1836010) (alef-6)
 
رحیم
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۵:۱۱:۱۳
اسامی آن نمایندگان خیر را اعلام (افشا) کنید؟
تا بقیه مردم هم ،از آنها بی بهره نباشند!؟ (1836043) (alef-10)
 
اراکی
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۵:۱۵:۰۰
با پول حق بیمه ماهانه ما کارگران و کارمندان چه کاذها که نمی کنند؟! ای دادو بیداد... (1836051) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۱ ۲۱:۳۲:۴۱
"کار ها" صحیح است.....تمام هزینه ها از جیب کارگر و کارمند تامین میشود..اینکه جای خود دارد... (1838533) (alef-6)
 
mirhemed
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۵:۱۶:۵۵
ماجرای عزیزانمان در مجلس ،ماجرای کسی است که در زمان حضرت صادق علیه السلام دزدی کرد و مبلغ دزدی را به فرد نیازمندی کمک کرد و استدلالش این بود که برای گناه انجام شده ، یک گناه ثبت می شود و برای کار خیر ، ده برابر نوشته می شود. لرا آن فرد با دزدی خود ، می خواست برای خود ثواب هم کسب کند.
آن عزیزانی که مبالغ حرام اهدایی را برفرض ،خرج افراد محروم کرده باشند ، مرتکب دو کار حرام شده اند:
1- دریافت مال حرام
2- تصرّف در مال حرام
بنابراین جای هیچ گونه توجیهی برای این افراد وجود ندارد. (1836060) (alef-6)
 
ناشناس
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۵:۲۴:۰۷
ما که هیچی نفهمیدیم نه از این دولت ونه از دولت قبل چون بعضیها دردولت قبل دراختلاس حتی بزندان رفتن بعد از ازاد شدن به پست کلیدی کشور دست پیدا کردن نشان لیاقت همگرفتن وحالا هم در این دولت بیا برویی دارن وبکار خود ادامه میدن ما که نفهمیدیم چی میخاد بشه (1836076) (alef-10)
 
محمود
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۵:۲۵:۲۲
آخه میکروب و آلودگی جایی پیداش میشه که محیط براش مساعد باشه این نماینده های ما هم مستعد . ماشالله (1836080) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۵:۲۶:۰۴
من فکر نمی کردم رشوه اینقدر عمومیت پیدا کرده باشد! (1836082) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۵:۳۲:۲۵
نماینده کارتی اعدام باید گردد (1836102) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۵:۳۸:۵۰
اوج انحطاط اخلاقی . آخه آدم چطور میتونه دست تو سفره یه پیرمرد بازنشسته ببره ؟ (1836120) (alef-10)
 
پرهام
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۵:۵۱:۳۶
این کار نمایندگان خلاف است اگر حتی کارتها را به نیازمندان داده باشن باید تامین اجتماعی و بهزیستی این کار را می کردن (1836146) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۵:۵۲:۱۳
ایا این نمایندگان محترم که ادعا میکنند این پول ها یی را که صرف کمک به محرومین کرده اند را از خود نپرسیدند که این پول ها از کجا امده است؟
ایا اونا نمی دونستند این پول ها مال شخص اقای مرتضوی نیست و از مال و دارایی کارگران و مستمری بگیران تامین اجتماعی هست که خودشون جزو طبقه متوسط و ضعیف جامعه هستند؟

خرج که از کیسه مهمان بود حاتم طائی شدن آسان بود (1836148) (alef-10)
 
pln
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۶:۰۵:۰۵
چرا از مدیران یک بانک نمیگویید که مجتمعی که در منطقه چابکسر استان گیلان تو سط پرسنل زجر دیده شان برای اسایششان تاسیس نمودند را به شرکت توریستی خودی واگذار نمودند که اعضای هیئت مدیره اش خود همین رده های بالای بانک هستند (1836177) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۶:۰۵:۴۷
با سلام این مثل این قضیه است که یکنفر شب میرود دزدی و اموال و جیب مردم را خالی میکند و روز بعد به فقرا اهدا میکند . مگر میشود بدون اجازه ملت از جیب ملت برداشت و بعد هم ادعا کنیم گذاشتیم توی جیب فقرا !!!! (1836183) (alef-10)
 
ایمان
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۶:۰۹:۴۴
اقای توکلی من خودمو اصلاح طلب میدونم ولی‌ مردونگی و آزادگی که در شما دیدم در کمتر سیاستمداری دیدم ،خدا پشت و پناهت (1836192) (alef-10)
 
رضا - املش ( گیلان )
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۶:۲۵:۵۰
ضمن تشکر از اظهارات دکتر توکلی پس از اثبات جرم از سوی قوه قضائیه رد صلاحیت در انتخابات بعدی مجلس کمترین مجازات نمایندگان مجلس ووزرای کار رفاه اجتماعی دولت سابق است . (1836223) (alef-6)
 
علی
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۶:۳۶:۴۸
شخصا با خیلی از مواضع سیاسی آقای توکلی مخالفم ولی به نظر من مواضع این چنینی از ایشان یک سیاستمدار قابل احترام ( چه برای جناح موافق و چه مخالف ) می سازد. به نظر من فراجناحی بودن ارزشی ندارد و سیاستمداران باید خود را به یک جناح سیاسی مقید بدانند ولی نظراتی از این دست نشان می دهد که در عین طرفداری از یک جناح سیاسی می توان منافع ملی را هم در نظر داشت و قربانی این طرفداری نکرد.

برخورد آقای توکلی و همفکرانشان با آقای مرتضوی از ابتدا درست بوده و موضع گیری ایشان هم در زمینه مساله اخیر خبر از سلامت ایشان می دهد ولی ایکاش این قبیل نظرات و موضع گیری ها در کشور ضمنانت اجرایی هم پیدا کند و صرفا در مرحله حرف و موضع گیری باقی نماند. (1836250) (alef-6)
 
خلیل
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۶:۳۸:۱۳
حالا معلوم می شه چرا مجلس این همه گفت ولی نتوانست هیچ کاری با مرتضوی انجام دهد. کسی که در معرض اتهام است و به مقام دیگری پول می دهد این چه معنایی دارد؟ رشوه دادن و طرف را نمک گیر کردن غیر از این است؟ آیا اگر فرد دیگری چنین پولی دریافت می کرد اینگونه توجیه می شد؟ ببینید حلال و خرام به چه آسانی توجیه می شود؟حکم اسلام در اینگونه موارد واقعا همین است؟ حالا آقا چون نماینده است اشکال ندارد یا بایستی برعکس این باشد....؟ (1836254) (alef-6)
 
abbas
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۷:۰۸:۱۲
آقای باهنر و آقای رسایی اگر در قدیم هم رواج داشته خلاف بوده و همچنین چرا به بعضی از نمایندگان داده شده چرا به همه داده نشده؟ (1836323) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۷:۱۴:۰۱
به دلایل دریافت هدیه توسط نمایندگان کاری ندارم اما نمایندگان محترم قانونا موظف به اعلام دریافت مبلغ هدیه در زمان دریافت آن به هیات ریسه بوده اند (1836331) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۹:۰۵:۲۱
نه برادر بزگوار پس انداز یک کارگر بدبخت رو نمیشه هدیه داد (1836542) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۷:۳۷:۰۲
دریافت پول و کارت و هر چیزی که دوست دارید اسمش را بگذارید رشوه است. نماینده مجلس حقوق دارد و حوزه کارش هم مشخص است. بعضی ریگی به کفششان است و می دانند خلاف کرده اند چرا که آن را در خفا انجام داده اند. بخدا باید علی وار مچ دست یکی یکی شان را قطع کرد و آبروی شان را برد تا دزد بیت المال حساب کار دستش بیاید.
حرام تان باد حق مستضعفین و ان شا الله توی همین دنیا سزای این دزدی ها را ببینید. (1836375) (alef-6)
 
علی
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۷:۴۵:۰۳
آخه از دست نمایندگانی که آبروی نظام جمهوری اسلامی که با خون پاک عزیزان و جوانان این مملکت شکوفا شد به کی شکایت کنیم، خدایا خودت شاهد باش و این ناپاکان را به اشد مجازات محکوم بفرما آمین یا رب العالمین (1836387) (alef-6)
 
علی
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۷:۴۸:۴۹
اکثراٌ همان آقایانی هستندکه در شهریور 91 از خدمات آقای مرتضوی قدر دانی کردند (1836392) (alef-6)
 
محمد رضا
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۷:۴۹:۵۷
مقصر اصلی حقیقتا احمدی نژاد است که با لجاجت هر کاری را که دلش میخواست میکرد !! احمدی نژاد منشا بی قانونی در کشور بود . مگر مرتضوی را از دادستانی عزل نکردند ، چه کسی اون را به سازمان تامین اجتماعی اورد . ایشون نه احترامی برای قوه قضاییه قایل بود و نه برای مجلس . البته روزی که سازمان برنامه و بودجه را به نوعی منحل کرد باید مجلس با تمام قدرت جلوی این حرکات او را میگرفت . او انقدر خود رای بود که لایحه بودجه سال 91 را در سال 92 تقدیم مجلس کرد . چرا ؟ چون اصلا بجز خود و همفکرانش مانند مشایی و رحیمی و ...... به افکار دیگران کاری نداشت . واقعا که مملکت را سالها به عقب کشاند . (1836396) (alef-6)
 
sudn
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۸:۰۸:۳۶
بیمه تامین اجتماعی میلیاردها تومان به مراکز پزشکی بدهکار است واین در حالیست که این مراکز برای پرداخت هزینه های خود وام با بهره بالا می گیرند کجای شرع اجازه چنین بذل و بخشش داده است ایا این مسلمانی است!!!! (1836430) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۹:۱۷:۵۱
فابل توجه نمایندگان هدیه گرفته ای که مدعی هستند این پول رو صرف افراد بی بضاعت کردند ار بیماران بی بضاعت تر (1836571) (alef-6)
 
سلامی
۱۳۹۲-۰۹-۲۱ ۰۸:۳۴:۲۳
ممکن لست که راست گفته اند.در کجا ذکرشده که وظیفه نمایندگان عیاری است که پولی راازظالمین بگیرند وبه دست مظلومین برسانند ولی مطمنم اگراین پولها هم خرج شده 1- مدرک بیاورند 2-حتما خرید رای بوده برای دوربعد (1837321) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۸:۵۲:۱۲
"قبل از انتصاب مرتضوی به عنوان رئیس تأمین اجتماعی گفتم کسی که دادستان تهران بوده و متهم است نمی تواند در راس سازمان اقتصادی و اجتماعی کشور قرار بگیرد." آقای توکلی عزیز گفتن فایده ندارد باید عمل کرد. شما که می دانستید چرا اقدام موثری نکردید. (1836507) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۸:۵۵:۵۶
آقای توکلی مردم دیگر فهمیده اند که بعضی نمایندگان عاشق چشم و آبروی مردم نیستند که خود را به آب و آتش می زنند تا به مجلس وارد شوند .چون می خواهند از قبل آن برای خود ثروتی بسازندو.... شیفتگان ثروتند نه تشنگان خدمت (1836520) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۸:۵۶:۴۰
نماينده گاني كه الوده نيستند خودشان را معرفي كنند تا احيانا اگر افرادي از رشوه گيرندگان جرمش ثابت شد مجازات مضاعف شود ! البته اول مصلحت نماينده بعد مردم (1836522) (alef-6)
 
سید رضا
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۹:۱۷:۴۱
آقای احمدی نژاد را باید با ایشان بیاورند و دادگاهی کنند از کجا معلوم دستور این پرداختها رو اون نداده باشه (1836570) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۹:۳۹:۴۵
مدیرکل دفترمدیر عامل ومعاون اداری ومالی در جریان هستند که هدیه بکیران چه کسانی هستند (1836607) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۹:۴۶:۱۱
از هیات تحقیق وتفحص مجلس میخواهیم از مدیران عزل شده وبیگناه تامین اجتماعی در پایان سال 91 سئوالاتی بعمل ایدکه چگونه قربانی شدند (1836623) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۹:۴۸:۳۱
لطفا باج خواهی برخی نمایندگان به هدیه انان افزوده شود (1836628) (alef-6)
 
حر وراوینی
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۹:۵۴:۰۲
آدم حالا متوجه میشود که چرا برخی از کاندیداها چرا ارقام چندصد میلیونی وحتی میلیاردی خرج تبلیغاتش میکننددرصورتی که اگر دریافتی ماهانه یک نماینده پس از کسورات قانونی 5میلیون تومان هم باشد در4سال دوران نمایندگی اش میشود240میلیون تومان!!!!توخودحدیث مفصل بخوان ازاین مجمل. (1836642) (alef-6)
 
طوسي
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۲۰:۰۵:۰۰
انشاله كي اين قضيه ماست مالي ميشود!!!!چشم قوه قضائيه وحاميان اين آقايان روشن!!!اينهمه فيلتر شناسائي در كشور داريم!!!!براي عضويت در شوراي اسلامي روستا بايد از 7خوان رستم رد بشي بعد آقاي مرتضوي بله!!!!!!!! (1836664) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۲۰:۳۰:۵۵
اقای توکلی عزیز لطفا برای اینکه اقای مرتضوی سر از کشور دیگری در نیآورند و حکایت خاوری تکرار نشود سریعا ممنوع الخروج شود و سپس در اولین فرصت محاکمه شود (1836727) (alef-10)
 
هدایتی
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۲۰:۴۱:۳۸
نیازی نیست خود را معرفی کنند همان هائی هستند که نامه حمایت از مرتضوی در مجلس را امضا کردند (1836753) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۲۰:۴۷:۴۹
این خانه از پایبست ویران است! آقای توکلی لطفا به رسالت خود که همان دفاع از حقوق ملت است استوار بمانید. (1836760) (alef-6)
 
یارو
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۲۱:۳۰:۵۵
گوشه ای از فساد بی حد وحصر کشور بدست خود شون باز شده اما واقعیت اینه که این فساد تقریبا همه ادرات را گرفته و تا تقدیم نکنی محال کارت حل بشه (1836816) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۲۱:۳۳:۵۹
تنها مطبوعات مستقل و ازاد هستند که می توانند بر مسولین تظارت کنند (1836820) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۲۱:۵۰:۰۸
در مدت زندگی پنجاه ساله ام به نیازمندانی برخورد کرده ام که هنوز اسکناسی برای خرید انها چاپ نشده.این مدعیان دارای چه خمیرمایه ای هستند که با خاطری اسوده پذیرای پول حرام میشوند. (1836845) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۲۲:۰۴:۱۲
کرم از خود درخته. لطفا نمایندگان آلوده معرفی شوند. اگر چه که من در انتخابات مجلس به کسی رای نمی دهم. (1836870) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۲۲:۰۵:۱۷
مرتضوی به شما کارت هدیه داد و ما مردم به شما کارت قرمز.انهایکه از مرتضوی کارت گرفتند به موکلین خود خیانت کردند. (1836873) (alef-10)
 
علیرضا
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۲۲:۲۱:۰۷
نمیدونیم بخندیم یا گریه کنیم به حال خودمون.. (1836896) (alef-10)
 
پویا
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۲۳:۱۵:۱۶
یعنی چی که ما پول از اغنیا میگیریم به فقرا میدیم؟؟؟
یه باره بفرمایید شما "رابین هودین" دیگه! (1836993) (alef-10)
 
محمد
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۲۳:۲۶:۵۹
این الودگی متاسفانه گسترده است وبدتر انکه در پست قبلی مرتضوی این الودگی عمیقتر است واکثر مردم ان را با پوست واستخوانشان حس میکنند اما برای رسانه ای شدن ان باید دو رفیق باهم رقیب شوند تا ان هم بر ملا شود که انهم خیلی دور نیست به امید روزی که این شرمندگی های بزرگ ملی خاتمه یابد .انشاله (1837014) (alef-6)
 
سلامی
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۲۳:۲۸:۳۳
جناب اقای دکتر :امر شما اطاعت و در اسرع وقت اسامی نمایندگان هدیه گیرنده را با مشخصات کامل و مبلغ هدیه از رسانه ملی اعلام می کنیم؟؟!!! ضمنا در صورت ممنوع بودن اعلام اسامی شخص و به علت نبود حروف مقطعه جدید اسامی با ترکیب عدد و حرف منتشر می شوند؟؟!! (1837016) (alef-10)
 
سید
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۲۳:۳۵:۵۲
تحقیق وتفحص ازنمایندگان مجلس ازواجبات است ضمنا آقای توکلی رحیمی چی شد؟ (1837028) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۱ ۰۰:۰۴:۲۱
دكتر توكلي متشكريم هميشه با انصاف خدا حفظت كند. (1837085) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۱ ۰۲:۰۸:۳۲
نمایندگانی که از مرتضوی پول گرفتند باید در حوزه های انتخابیه خودشون در ملا عام اعدام بشن. (1837204) (alef-6)
 
احمد احمدی
۱۳۹۲-۰۹-۲۱ ۰۸:۴۶:۵۰
لطفا" این مبلغ برداشت شده غیر قانونی تامین اجتماعی را محاسبه کنید و آن را به سازمانهای حمایتی دهید تا صرف سالم سازی معتادان شود و آبروی کشور نرود (1837337) (alef-10)
 
مهران
۱۳۹۲-۰۹-۲۱ ۰۹:۰۱:۵۰
با تشکر از جناب دکتر توکلی ، ضمن حمایت از اقای توکلی ، با دیدگاه مثل شما چند نفرند ؟این سکوت اکثریت ، بی تفاوتی یعنی چی ؟ ای کاش کشورداری حضرت علی علیه سلام را یاداوری می شدند . (1837348) (alef-10)
 
پارسا
۱۳۹۲-۰۹-۲۱ ۰۹:۲۳:۵۹
بایدبه خاطر نشان کنم اگه این نماینده ها مفسد نبودند مطمئن باشید این هدیه (رشوه) را از مرتضوی دریافت نمی کمردند.آقای توکلی کار از ریشه خرابه و فکر نمی کنم به عمر ما قد بده تا تا شاهد روی کار آمدن مسئولین دلسوز و مومن و خدا ترس باشیم چون ذات سیاست با فساد عجین شده (1837375) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۱ ۱۰:۲۶:۱۸
چرا در مجلس قانونی وجود ندارد که هر نماینده ای هر وجهی یا هدیه ایی و یا امتیازی چه برا ی خود چه برای پرداخت به دیگران از هر کجا تحت هر عنوانی میگیرد باید در دفتر مجلس ثبت کند وگرنه خود این اعلام نکردن جرم است . (1837436) (alef-10)
 
حقیقت جو
۱۳۹۲-۰۹-۲۱ ۱۰:۴۴:۵۳
بعنوان یک بیمه شده تامین اجتماعی که ماهانه باید مبالغ زیادی را برای تمدید بیمه خودم و خانواده ام به سازمان پرداخت کنم از یک ریال این حاتم بخشی ها هم راضی نیستم .چه کسی که داده و چه کسی که گرفته باید نزد خدا پاسخگو باشند (1837461) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۱ ۱۰:۵۲:۳۰
با تشکر از جناب توکلی و مطهری، آیا در شان ایران و ایرانی با فرهنگ غنی چندین هزارساله ، این نمایندگان کارت هدیه بگیر آن هم از دست شخصی چون مرتضوی با آن سابقه... شایسته می باشد . پیشنهاد می گردد جهت نمایندگی مجلس شرایطی چون دارا بودن مدرک دکترا با رشته مرتبط قوه مقننه لحاظ گردد. (1837494) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۱ ۱۱:۱۳:۴۸
آقای ر سایی و کوچک زاده سکوت اختیار کردند؟ (1837545) (alef-6)
 
محسن
۱۳۹۲-۰۹-۲۱ ۱۵:۴۳:۵۶
نه این اقایان سکوت نکرده اند رسائی که حکم خودش رو داد و گفت که مبالغ ناچیز بوده و در راه امور خیریه صرف شده(البته ما معنی مبالغ ناچیز رو می دونیم که کمتر از 3000 میلیارد ارقام کوچک هستند) تازه این کارراه هم برایس رضای خدا و خرید کرسی نمایندگی در بهشت انجام دادند من و شما نمی دونیم که دزدی یک گناه محسوب می شه و کمک به دیگران دارای 10 ثواب است پس این وسط 9 به 0 به نفع نماینده خر می شه.
تازه انجام حرکات تبلیغاتی (حرم امام، قم ، بازگشت روحانی از امریکا و ...) نیاز به بودجه داره و چه پولی پاکتر از اموال و دارائیهای من کارگر!!!!!!!! (1838001) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۱ ۱۲:۱۴:۵۷
با اینکه با بسیاری از مواضع آقای توکلی مخالفم ولی این حرفشون کاملا منطقسیت. اگر پول گرفتن نمایندگان از صندوق تامین اجتماعی که متعلق به کارگران این قانونی است، که نیست، پس نمایندگان با شهامت اعلام کنند که پول گرفته اند!
اینکه به نمایندگان پولی دهند که مطابق تشخیص خودشان خرج کنند، این زمینه فساد را فراهم می کند چون اون پول را به گونه ای خرج می کنند که زمینه ساز انتخاب بعدی آن نماینده باشد! (1837645) (alef-6)
 
یک نماینده مجلس اکابری
۱۳۹۲-۰۹-۲۱ ۱۲:۳۵:۵۴
تف بر شرف و غیرت نماینده مجلسی که با شش کلاس سواد اکابر و با استفاده از رانت و رشوه برای خودش مدرک تحصیلی درست کرده و خودش را نماینده مجلس کرده و ازین راه ننگین برای زن و بچه اش نان میبرد ؛ اختلاس میکند ؛ رشوه میگیرد ؛دزدی میکند ؛ بدون اطلاع از کم و کیف لوایح شانسی رای میدهد بی انکه متوجه عواقب رایش بر زندگی مردم باشد و با وقاحت تمام ازدواج با فرزند خوانده را در دستور کار قرار میدهند تا زنا را در کشور قانونی کنند و بساط عیاشیشان را تکمیل کنند ؛ خدایا بساط این بیسوادان و ناپاکان و خاینین به ایران را خودت بر چین ؛ الف جان لطفا پیامم را سانسور نکن ما ادعای ازادی بیان داریم و غرب ازاد را به چالش میکشیم ؟؟؟؟؟ (1837680) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۱ ۱۵:۲۶:۴۲
لحظه شماری ملت برای 2 سال آینده تا فقط افرادی مانند توکلی و مطهری و دستغیب به مجلس راه یابند و نزدیکان احمدی نژاد را به تاریخ پیوند بزنیم. (1837949) (alef-6)
 
بینام
۱۳۹۲-۰۹-۲۲ ۰۵:۳۷:۱۱
واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند . چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند.
ای کاش همونقدر که نسبت به مساله حجاب مسولان ما حساس بودند نسبت به دروغگویی، دزدی و ریا ام حساس میشدند.
در کتاب گناهان کبیره آیت الله دستغیب نوشته که دروغگویی از زنا هم بدتر است. حال ما شاهد این هستیم که یک مسوول دروغگو کار خود را پیش میبرد بدون آنکه محاکمه شود. در بسیاری از کشورهای غربی دروغگویی جرم سنگینی دارد آیا ما از اسلام فقط رعایت حجاب رو یاد گرفته ایم؟(البته اون هم خوب یاد نگرفته ایم) (1838872) (alef-6)
 
مهدی
۱۳۹۲-۰۹-۲۱ ۱۵:۱۷:۳۶
درود و رحمت خداوند بر دکتر توکلی ،دکتر مطهری و مهندس محجوب سه نماینده واقعی مردم که اینگونه از حق وحقوق ملت دفاع کرده و از هیچ گروه رانت خواری نمی هراسند شما سه عزیز و دیگر نمایندگان پاکدست بدانید خداوند پشت و پناه شما و مردم فهیم همراهتان خواهند بود . اما انچه در این چند روز در مجلس میگذرد و بعضی از به اصطلاح نمایندگان به پر کارترین و متعهدترین وزرای دولت انتقاد کرده و به آنها تذکر و کارت زرد میدهند ویا به گونه ای دیگر دولت دکتر روحانی عزیز را تحت فشار قرار میدهند ،برای این است که ذهن و فکر مردم رامیخواهند از فساد و رشوه تامین اجتماعی دور کنند تا رشوه گیران رسوا نشوند . اما باید بدانند که ملت آگاه هست و خوب میداننند که انها دارند از دولت اعتدال انتقام میگیرند . خداوندا : خیانتکاران و فاسدان و..... به این مردم و کشور را در دنیا و آخرت رسوایشان بفرما . آمین یا ربالعالمین . (1837937) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۱ ۱۶:۱۰:۳۷
یعنی بعضی از مسولین این قدر سست و بی اراده هستند ؟ (1838039) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۱ ۱۶:۳۰:۱۷
درود بر اقای توکلی
من اطلاعات
فوق سری در این خصوص دارم می فروشمش (1838062) (alef-6)
 
حمید
۱۳۹۲-۰۹-۲۱ ۱۷:۴۴:۵۹
احسنت به این نماینده واقعی مردم . فقط از آقای توکلی انتظار داریم کمی خودرا با این دولت مردمی هماهنگ کند. (1838149) (alef-6)
 
مهران
۱۳۹۲-۰۹-۲۱ ۱۹:۰۰:۴۰
باید این نمایندگان استعفا دهند نماینده ای که پول بگیره نماینده مردم نیست (1838279) (alef-6)
 
ایرانی
۱۳۹۲-۰۹-۲۱ ۲۰:۲۶:۱۶
نبایند استعفا بدهند بلکه باید عزل و به زندان فرستاده بشن ! (1838444) (alef-6)
 
حسین
۱۳۹۲-۰۹-۲۱ ۱۹:۰۳:۳۷
اقای رسائی در یک مصاحبه با کمال وقاهت میگوید مبلغ هدیه ها زیاد نبوده (1838284) (alef-6)
 
ناشناس
۱۳۹۲-۰۹-۲۱ ۱۹:۱۰:۴۱
در چنین بحرانی که نمایندگان در اتهام رشوه هستند و ممکن هست دستان انها در جای دیگری هم الوده باشد تعطیلی مجلس و محاکمه افراد خاطی بهترین راه کاره و رای گیری مجدد برای مجلس اینده قبل ازموعد مقرر انجام شود (1838291) (alef-6)
 
احمد اقا
۱۳۹۲-۰۹-۲۱ ۱۹:۱۴:۱۰
فراموش نکنید حمید رسائی در مورد پرونده مهدی هاشمی چه هیاهوئی به پا کرده بود که تاحدودی من بی عقل هم چند روزی تحت تاثیر مزخرفاتش بودم خداوند من را غفو بفرماید (1838298) (alef-6)
 
مراد
۱۳۹۲-۰۹-۲۱ ۱۹:۵۶:۵۱
آقای توکلی بنده رفته بودم کمیته امداداستان مازندارن خانمی دراتاق بوده داشت مشکل خودش رامطرح می کرد می گفت آقای من مریض است شبها پول نان نداریم آن مسئول محترم به جای زنگ زد تامشکلش حل شود .آن خانم درآخر دست به کفشهای ؟آن مسئول کشید برصورت خودکشید وشخص را دعا میکرد .بله نمایندگان حالا به براحتی کارت هدیه می گیرند آن هم میلونی .آخر این مردم گناه ندارند (1838389) (alef-6)
 
علی
۱۳۹۲-۰۹-۲۱ ۲۰:۱۲:۵۴
به خداوندی خدا اگه بسیاری از مسولین مملکت که بالای دست این اقایان هستند وباید بر کار این ها نظارت کنند از شرم خودکشی کنند (1838424) (alef-6)
 
یکی از همین ملت
۱۳۹۲-۰۹-۲۱ ۲۰:۲۷:۰۱
نمیدانم نمایندگان خائن به رای ملت(رشوه خواران) با چه رویی به کار خود ادامه می دهند. وهیچ به روی مبارکشان نمی آورند. آخه از رشوه خواری هم گناهی بالاتر هست؟
کاش آنها هم مثل نمایندگان کشورهای غربی مسلمان نبودند و با افشای رشوه خواریشان استعفا می دادند ولی نه اینجا ایرانه این چیزا هم طبیعیه
بنده ی خدا کاری نکرده فقط پول ما کارگرا رو داده به افرادی مستحق تر از ما.
راستی چرا حامی سینه چاک مرتضوی نمی آید کمی از جرمها رو گردن بگیره این چه رسم رفاقته ؟
نمیدانم چرا جرمهای بزرگ مکافات کوچکی دارند
کاش بگوییم جرم همه اینها آفتابه دزدی است تا مثلا رسیدگی کنند
ما که می دانیم عمق فساد چقدر است. دزدان بیت المال و مسئولین ساکت در برابر آنها :بمانید تا که خواری رشوه دهنده و رشوه گیرنده و حامیانشان را تماشا کنیم لختی درنگ باید (1838447) (alef-6)
 
علی
۱۳۹۲-۰۹-۲۱ ۲۱:۰۸:۵۶
مثل اینکه این نگرش به نمایندگان هم سرایت کرده ندزدی می دزدند وای بر ملتی که مسولانش به تفکر زسیده باشند اینجاست که مسولان باید بگویند وا مصیبتا (1838490) (alef-6)
 
اراکی
۱۳۹۲-۰۹-۲۱ ۲۱:۳۴:۱۰
مجازات ....مجازات.... مجازات.... و پاکسازی نظام اداری و مدیریتی لازم است... (1838537) (alef-6)
 
ali
۱۳۹۲-۰۹-۲۱ ۲۲:۵۶:۴۶
آقای‌ توکلی، آنها که می‌دانند و سکوت میکنند، حسابشان با خداست. شما که نشان داده‌اید به قسم خود پایبندید، روشنگری کنید. (1838652) (alef-6)
 
فارض
۱۳۹۲-۰۹-۲۱ ۲۳:۵۶:۲۹
با تشكر از دكتر توكلى نماينده فهيم و دلسوز . اما در اين زمينه بقول حقوق دانان سبب اقوى از مباشره بعبارت ديگه اون كسيكه خود و دولتمردانش را پاكدست ترين دولت تاريخ ايران ميخواند و عليرغم اينهمه هشدار يك قادضى مجرم و قانون شكن رو در راس سازمان تامين اجتماعى قرار داده مقصر اصليه تازه به گفته خود نماينده ها و همچنين گزارشات ديوان محاسبات ده ها ( بقولى ١٥٠ ) ميليون دلار پول نفت در زمان اين آقايون پاكدست گم شده و ملت بيچاره كه كارى از دستش برنمياد آيا مجلس ، قوه قضائيه و ساير مراجع عالى نبايد برخورد كنند ؟ آيا نبايد از شرمسارى دق كنند ؟ (1838733) (alef-6)
 
پریسا
۱۳۹۲-۰۹-۲۲ ۰۷:۳۵:۱۹
اقای توکلی شما نماینده ما هستید زمزمه هائی شروع شده که هر روز انگار دارد جدی تر میشود در مورد توافق ایران ( یا در حقیقت ظریف )با امارات ننگین بر سر جزایر صورت گرقته یا عنقریب است که صورت بگیرد که خواب را از چشمان و ارامش را از وجود و قلب ما گرفته شما را به قران قسم میدهم این موضع را پی گیری کنید و در سایت الف به اطلاع ما برسانید خدا را خوش نمی اید ما این حال زار را داشته باشیم ما ملتی هستیم که دومیلیون کیلو متر مربع از سرزمین را از دست دادیم مگر چگونه افغانستان رفت ؟ چگونه بحرین رفت ؟چگونه هرات و 17 شهر قفقاز رفت بحرین چگونه رفت . تمنا دارم این موضوع را پی گیری کنید اگر ظریف بخواهد ایران فروشی کند ایران بلوا میشود و ظریف تکه تکه . پاینده ایران (1838892) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۹-۲۲ ۰۹:۳۲:۴۳
نمايندگان به هديه گرفتن چنان عادت كردند كه اگر بازديدي رفتن و هديه اي نباشه انگار بهشون اهانت شده ولي با مرام هستند و خاكي از 1000 تومان ميگيرند به بالا واقعا اخلاق نيكي دارند دل كسي را نميشكنند همين الان من چشم هام پر از اشك شوق شده (1838937) (alef-6)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.