نظر منتشر شده
۱۷۶
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 347382
۲۱ روز شکنجه زجرآور برای زن بی پناه - مشهد
اعظم زنده است. اعظم پس از ۲۱ روز شکنجه توسط شوهرش، هنوز زنده است؛ او و دخترانش ۲۱ روز غذا نخوردند اما هنوز زنده‌اند. هدیه و هانیه دختران ۵ و ۷ ساله او هنوز زنده‌اند اما دیگر هیچوقت از صدای زنگ خانه خوشحال نمی‌شوند.
تاریخ انتشار : جمعه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۸
اعظم هر شب همه‌ی ۲۱ روز شکنجه را در خاطراتش مرور می‌کند، مرور می‌کند که چگونه شوهر معتادش توانست او را با چاقو آزار دهد، مرور می‌کند آن زمان که آب را به زور در دهانش می‌ریخته و دیگر می‌توانسته نفس بکشد. او هر شب که می‌خوابد به یاد شب‌هایی می‌افتد که درون یک صندوق فلزی دربسته و بدون اکسیژن و پاهایش می‌سوخته چون شوهرش زیر صندوق آتش روشن می‌کرده است. اعظم می‌خواهد بخوابد اما خیال دخترانش نمی‌گذارد.(جزییات خبر اینجا)

او هنگام نفس کشیدن به یاد لحظه می افتد که شوهرش در حال خفه کردن دخترش بود. به یاد شکسته شدن فک هانیه با ضربات وحشیانه شوهرش.































منبع: ایسنا
 
کلمات کلیدی : حقوق زنان
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۲:۰۰:۲۴
خدا لعنتش کنه این مرد رو ... حیوون بی رحم!!! (3660583) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۲:۴۷:۴۵
نهایت دو سال میره زندان بعدشم عفو میخوره میاد بیرون راست راست میگرده! (3660659) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۷:۳۶:۰۰
صدا وسیما از دماغ یک نفر در خارج میاد یک هفته در بوق و کرنا میکند اما در اینگونه مسایل داخلی سکوت میکند (3661118) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۴ ۰۹:۰۰:۵۰
احسنت (3661892) (alef-11)
 
امید
Romania
۱۳۹۵-۰۲-۰۵ ۲۱:۵۵:۳۳
گل گفتی (3665763) (alef-11)
 
Netherlands
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۲۲:۳۲:۲۲
مشکل ما همینه یک عده میگن اعدام یک طرف دیگه یکی دو سال زندان! یعنی مجازات منطقی وجود نداره! این کار باید 4 تا 10 سال زندان داشته باشه بستگی به جزییاتش که ما نمیدونیم مثلا اینکه بچه هاش رو آزار داده یا نه شیشه مصرف کرده بوده یا نه و ...! (3661436) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۵ ۰۹:۲۴:۱۱
قربون خانم بی بی فاطمه سلام الله علیها برم که دردشون انقدر عمیقه تو دل ما شیعه ها که درد این خانم که عکساشو منتشر کردید قطره ای از درد آن حضرت هم نمیشود .....
و اینطوریه که یک ملت و یک سرزمین چشمهاشو روی دردهاش میبنده تا تموم بشه ....تموم (3664097) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۵ ۱۵:۳۵:۳۴
گرفتیم
چی گفتی
درد مشترک (3665000) (alef-11)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۲-۰۵ ۲۲:۴۶:۴۱
چه ربطی داشت؟! (3665859) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۶ ۱۸:۴۴:۵۰
کودک ازاری چه ربطی به حضرت زهرا دارد بی سواد؟ (3667636) (alef-11)
 
مشکین نقاب
United States
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۲:۵۳:۰۰
اینجاست که آزادی و حد و حدودش معنی پیدا میکنه. قابل توجه کسانی که فکر میکنن انسان آزاده هرکاری که خواست بکنه. (3660664) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۵:۲۹:۱۶
ببخشید این چه ربطی به ازادی داره ؟شما ظاهرا قصد دارید با این نام مشکین نقاب مخالفین خود را محکوم کنید (3660908) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۵:۳۶:۴۴
کدوم احمقی گفته انسان ازاده هر غلطی دلش خواست بکنه؟ ازادی یعنی شما مجازی انچه در قانون مجاز شده، انجام دهی و کسی نتواند شما را از انجام ان محروم کند الا به حکم دادگاه صالحه. این تعریف ازادی است دوست عزیز. متاسفانه در بسیاری از ممالک، حتی ازادی‌های مصرح را هم تاب نمیاورند!! (3660925) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۴ ۰۹:۴۹:۴۶
و آزاد نیستی دیگران را احمق خطاب کنی (3661983) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۴ ۰۹:۵۵:۱۸
تا زمانی که زندان های ما برای بعضی از افراد از خونه خودشون هم بهتره و حتی برای قاچاقچیان مواد مخدردر واقع هتل است نه زندان حتی بیست سالش هم فاقد بازدارنگی لازم است (3661998) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۷:۵۷:۴۹
آزادی تا وقتی آزاده که آزادی بقیه رو سلب نکنه. چرا حرف الکی میزنی؟ (3661156) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۴ ۱۳:۲۹:۴۲
آزادی که نتیجش سلب ازادی دیگران است تشخیص اینها با کی هست هر کس یک نظری می ده (3662511) (alef-11)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۷:۵۸:۰۸
آزادی در نظر شما هرج و مرج و آزار و اذیت دیگران هستش اما از دید مردم یعنی آزادی هر کاری بکنی و هر جور خواستی زندگی اما تا وقتی که به کسی یا جامعه آسیب و آزار و صدمه نزنی . این مرد وحشی بوده درست مثل افکار شما که آزادی و قدرت و اختیار پدر و شوهر بودن رو بی حد و حصر میدونسته (3661157) (alef-11)
 
حرف حق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۵ ۰۵:۳۲:۱۹
در افکار ما ازار رساندن به حیوانات وازمایش های خطرناک بر روی انها (اگر زنده باشند)هم عقلا محکوم و شرعا حرام میباشد چه برسد به ازار انسان، برترین مخلوق خدای متعال
برخلاف افکار شما که ازمایش بمبهای هسته ای و شیمیایی وتولیدات جدید پزشکی بر روی مردم بی پناه هیروشیما و ایران و فلسطین ویمن و عراق و افریقا و… را کاملا مجاز وحق طبیعیه نژاد برتر (غربی های بی چشم و رو )میداند.

بله اسلام به حق دین مهربانی است چون از طرف خدای مهربان به ما ارزانی شده وفرهنگ غرب یک فرهنگ متظاهر به نوع دوستی و درعین حال بسیار بیرحم و خون ریز است چه شما قبول کنی و چه نکنی . (3663811) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۸:۲۸:۰۸
آزادی محدودیت داره و محدودیتش اینه که حدود آزادی دیگران نباید با آزادی یک شخص از بین بره یا محدود شه، لطفا خلط مبحث نفرمایید. (3661185) (alef-11)
 
نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۲۱:۵۱:۳۰
احساس میکنم شما دارین سوی استفاده میکنین ازاده چه ربطی به این داره وقتی درباره چیزی نمیدونین میتونین فقط سکوت کنین کسی نمیگه حرف زدن بلد نیستین (3661378) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۴ ۰۰:۰۳:۵۱
چه حرف بي ربطي
آزادي يعني دارا بودن حقي كه در تمام دنيا إنسانها از آن برخوردارند
در كل دنيا به بند كشيدن و شكنجه كردن و آزار دادن إنسانها جرمه و هيج كس هم اسم آزادي روي اين اعمال نذاشته
نمي دونم چطوري فكر و تحليل مي كني كه به اين نتيجه رسيدي شما ؟؟؟ (3661581) (alef-11)
 
Canada
۱۳۹۵-۰۲-۰۴ ۱۰:۴۱:۱۲
توی اون آمریکایی که شما هستی آزادی رو اینجوری تفسیر میکنن؟ (3662103) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۵ ۱۲:۰۷:۰۱
جناب مشکین نقاب اصولا انسان به اندازه فهم خودش آزادی رو معنی میکنه ...گرفتی که چی میگم (3664482) (alef-13)
 
Netherlands
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۴:۴۸:۱۹
فقط با یک لعنت گفتن صورت مساله رو پاک میکنیم! (3660848) (alef-11)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۶:۱۲:۳۷
الان تیتر می نند به خاطر تلگرامه!! (3661001) (alef-11)
 
کاوه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۵:۱۵:۱۷
با ناله و نفرین کار درست نمیشه. (3660894) (alef-11)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۶:۱۱:۳۹
لطفا نگید حیوون (3660996) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۷:۰۳:۵۹
گشت نامحسوس راه بیوفته مشکل حل میشه (3661081) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۷:۰۶:۲۹
این یکی از هزاران زن بی پناه ایرانیه (3661082) (alef-11)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۲۱:۱۵:۳۲
حتمآ یکیش شما هستید ؟ (3661331) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۴ ۱۲:۴۶:۱۶
ممكنه تو محل شما نباشه اما كم نيستن اين زنها. يكسري به مناطق مختلف كشور بزني مبيني شون! (3662415) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۷:۱۹:۴۶
فقط اعدام وبس
افراد معتاد مثل این که انگل خونخوار خانواده وجامعه هستند باید حذف شوند
باید هرچی کریستالی و ...... را سریعا اعدام کنن (3661100) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۹:۵۳:۱۱
با اعدام مشکل حل نمی شود. تا حالا کدام مشکل در ایران و دنیا با اعدام حل شده است؟ اعدام یعنی پاک کردن صورت مسئله. (3661260) (alef-13)
 
Netherlands
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۲۲:۲۲:۴۶
مجازات لازمه ولی کافی نیست. مجازات تا اندازه ای جلوی تکرار جرم رو میگیره ولی به تنهایی خیلی اثر نداره. مثلا فردی که شیشه مصرف میکنه یا حتی معتاده خیلی از مجازات نمیترسه. (3661423) (alef-11)
 
United States
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۲۲:۲۹:۲۵
مگر با اعدام نکردن هم مشکل غرب حل شد؟ (3661432) (alef-11)
 
۱۳۹۵-۰۲-۰۴ ۱۹:۵۳:۲۴
در کشورهای اروپایی که اعدام نیست وضع جرم و جنایت خیلی کمتره. البته دلیلش مسائل اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی هم هست. (3663329) (alef-13)
 
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۵ ۱۵:۵۶:۵۷
سلام دوست من
آمار دقیق بده... اینجوری که شما نوشتی همه جرایم تو غرب کمتر اتفاق میفته. در صورتی که به احتمال بسیار زیاد با بررسی دقیق و آماری مشخص میشه که اینطور نیست. (3665059) (alef-3)
 
France
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۷:۵۲:۲۸
نیروی انتظامی باید جواب بده که چرا زودتر نتونسته اینها رو نجات بده؟ امیدوارم الف پیگیری کنه. معلوم نیست برای رسیدگی به کودک آزاری و آزار زنان در نیروی انتظامی راه مناسبی درنظر گرفت باشن. (3661147) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۸:۲۸:۳۷
اشکار شدن این فجایع و بحرانها نتیجه چند سال ندیدن و انکار بحرانهای اجتماعی. و اقتصادی است
نتیجه سومدیریت فرهنگی و اجتماعی است
نتیجه قبول نکردن نقدهای دلسوزانه اس
برخی مسئولین هر نقد و انتقادی را به غرب ربط دادند تا عدم لیاقت و ضعفشان را پنهان کنند
نتیجه عدم شایسته سالاری و سومدیریت است (3661187) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۴ ۰۰:۱۳:۱۰
خدا لعنت كرده كه به مقام حيواني تنزل كرده ديگه
اون زن و بچه ها چه گناهي كردن كه بايد قرباني شوند
چرا قانون از زن و فرزندان افرادي كه "خدا لعنتشان كرده "حمايت نمي كند
آيا اين حيوان صلاحيت حضانت و سرپرستي خانواده را دارد !!؟؟
حتما اگر بچه هاي معصوم را مي كشت چون مالك فرزندان است كسي مجازاتش نمي كرد ! (3661596) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۴ ۰۹:۴۵:۴۹
به اين نميگن مرد، ميگن يك حيوان كثيف (3661974) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۴ ۱۵:۳۶:۱۰
خدایا حکمت تو شکر به چه افرادی نعمت خانواده رو میدی جونایی که معتاد میشین آخرش این میشه شک نکنید از اینا من به خاطر شغلم زیاد دیدم اعتیاد با کسی شوخی نداره اول لذت بعد کابوس کابوس کابوس (3662819) (alef-11)
 
محمد نصیری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۴ ۱۸:۰۲:۵۵
چرا به حیوون ها اهانت می کنید ؟ کدوم حیوونی شمارو شکنجه می کنه ؟ کدوم حیوونی 21 روز شمارو حبس می کنه ؟ حرمت حیوون ها رو نگه داریم ، نمیدونم چی باید گفت ... چون مثالی برای این کثافط پیدا نمی کنم ... ولی حیوون نیست ، حیونات هیچوقت کسی رو شکنجه نمی کنن ... (3663114) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۵ ۱۵:۴۰:۱۵
اینجاست که بیاد تنهایی رقیه(س) باید گریست
اینها در برابر زجه ها ودردهای دختران امام حسین هیچ است

از ماست که بر ماست!!!!!!!!!!!! (3665015) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۲:۰۴:۰۹
خیرآباد ورامین ... مشهد ... و ......
کجا میرویم ؟! (3660590) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۳:۰۲:۴۸
جهان به کجا می رود؟ (3660679) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۵:۳۰:۱۶
این ربطش به جهان چیه ؟در کشور ما الکل وجود نداره اما مواد مخدر صنعتی مثل نقل و نبات (3660912) (alef-11)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۲۰:۱۹:۳۵
الکل چی چی نداره ؟! به گزارش رئیس پلیس در مورد کشف " تاکید می کنم تنها موارد کشف شده" نه استفاده شده دقت فرمایید! که اکر بگوییم حتی 50% کشف شده باشد .... (3661283) (alef-13)
 
Netherlands
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۲۲:۲۳:۳۶
الکل خیلی ضررش کمتره مخصوصا نسبت به شیشه و غیره. (3661424) (alef-11)
 
1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۵ ۰۲:۴۶:۰۶
دقیقا. (3663783) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۲۱:۰۳:۰۹
جهان سر جاشه و ما و راهی که بهش میریم رو داره با حیرت نگاه میکنه (3661317) (alef-11)
 
عمار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۷:۱۹:۳۱
اعوذ بالله من البشـــر (3661099) (alef-11)
 
جامعه شناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۲:۰۷:۵۴
میزان بالایی از جرائم اجتماعی ، ریشه در مشکلات اقتصادی بزه کار دارد (3660600) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۶:۰۸:۲۰
و ریشه در نابودی آموزش و پرورش و نابودی طبقه واقعی تحصیل کرده و نمایش هر روزه خشونت در جای جای جهان در اخبار تلویزیون و انکار رفاه مردم در جاهای دیگر جهان و قس علیهذا (3660988) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۶:۲۶:۵۴
هیچ ربطی هم به اعتیادش نداشته!!! این حرفای بوی سیاست میده فقط! (3661024) (alef-11)
 
United States
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۲:۱۱:۱۲
بازم بگید معتاد بیماره... ن آقا... هم محرمه هم وحشی هم کقافت.... بازذبیاین از معتاد دفاع کنیددددد (3660605) (alef-13)
 
Netherlands
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۴:۴۸:۴۹
خوب معلومه که بیماره وگرنه آدم سالم چنین کاری میکنه؟ (3660850) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۵:۵۰:۲۶
اتفاقا چون با علم به اینکه عقلشون رو از دست میدن مصرف میکنند کاملا مجرم هستند (3660951) (alef-11)
 
Netherlands
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۴:۵۳:۳۷
شما فکر میکنید که اگه همه معتادان رو اعدام کنند چی میشه؟ یک مدت بعد نسلهای بعدی جاشون رو پرمیکنن حتی بیشتر! چون خود اعدام گسترده روی جامعه اثر منفی میذاره و حتی روی فرزندان این معتادان و باعث افزایش گرایش به اعتیاد میشه. (3660861) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۷:۴۱:۴۹
مثل کشورهای عربی اگر با مواد مخدر برخورد شود مشکل حل میگردد
جریمه کردن قاچاقچیان راه حل نیست. (3661130) (alef-11)
 
Canada
۱۳۹۵-۰۲-۰۴ ۱۰:۴۵:۲۱
مطابق کدوم تحقیق انجام شده به این نتیجه رسیدی؟ (3662118) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۵:۵۳:۱۵
اقا بعضی از معتادی مریضن بعضی‌ها هم چون مریضند، معتاد شدند. این مرتیکه حیوون، جزو مریضایی که معتاد هم هست!! (3660955) (alef-11)
 
عدالت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۲:۱۴:۵۳
چه خبره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا با این معتادها برخورد قاطع نمیشه ؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا مافیای مواد مخدر متلاشی نمیشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

والا معتاد, بیمار نیست, مجرم هست و باید تنبیه شود, این معتادها انگل جامعه هستند و زندگیها را نابود میکنند, متاسفانه اکثر معتادین هم اصلاح ناپذیر هستند و حتی بعد از بارها ترک کردن اعتیاد, باز هم به طرف مواد میروند.
بنده چندین نفر از این معتادانی که ترک کرده اند و دوباره به سراغ مواد رفته اند و دمار از روزگار اطرافیان خود درآورده اند میشناسم.

معتاد, بیمار نیست, مجرم است چون خودخواسته و با فکر و بدون اجبار به سمت مواد میرود در حالیکه بیمار به صورت ناخواسته و بدون رضایت خودش, بیمار میشود. (3660611) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۵:۰۵:۴۷
فکر می کنید چرا در اسلام بریدن دست سارق پیش بینی شده ؟ برای اسلام ترحم ندارد ؟ خیر . این طبق گفته قرآن برای حفظ جامعه است . ما متاسفانه به خاطر ترحم بی مورد به معتادان یک جامعه بزرگتر را در خطر قرار داده ایم . (3660880) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۹:۵۸:۳۹
لطفا از اسلام مایه نگذارید. هر جای آن را که می خواهید اجرا میکنید و هر جای دیگرش که به میل شما نباشد اجرا نمیکنید بعد هم همه کاستی هایتان را به اسلام ربط پیدا میکند و جوانان را از دین دور میکنید. شما اگر واقعا میخواهید اسلام اجرا شود، چرا از ربای بانکها شروع نمیکنید؟ چرا به دستورات امام علی (ع) در زمینه امر به معروف حاکمان توسط مردم، عمل نمیکنید. همین حجاب و قطع دست دزد را گرفته اید و بقیه را رها کرده اید. کمی حیا لطفا! (3661270) (alef-13)
 
Canada
۱۳۹۵-۰۲-۰۴ ۱۰:۴۷:۴۸
اینجا بحث راجع به اعتیاد هست. اگر حکمی درباره این معضل سراغ دارید بفرمایید وگرنه بحث رو به بیراهه نبرید. (3662128) (alef-11)
 
سهراب
United States
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۶:۰۷:۰۲
درسته که ترک اعتیاد کار دشواریه ولی فکر می کنید با تنبیه معتاد دست از اعتیاد بر می داره؟ (3660985) (alef-11)
 
Canada
۱۳۹۵-۰۲-۰۴ ۱۰:۴۶:۳۹
معتاد بیماره ولی احتمال اینکه مجرم بشه از بقیه بالاتره. صرف معتاد بودن تا زمانی که آزاری به کسی نرسونه که جرم نمیشه! (3662124) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۲:۱۸:۳۰
وای خدای من (3660613) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۷:۳۹:۲۲
"وای خدای من" چه نکته ای داشته که برخی مثبت داده اند??? (3661124) (alef-13)
 
۱۳۹۵-۰۲-۰۴ ۱۰:۴۸:۲۹
نکته اش خشونت بی حد این شوهر بر خانواده اش بوده و رفتار غیر انسانی او (3662132) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۸:۴۹:۴۲
عزیزانی که شب و روز در صداوسیما انقدر بحران در غرب و جهان میکنید ایا این بحران نیست?
ایا مورد ورامین بحران نیست?
یا شاید در این موارد هم دستهای پنهان استکبار و. صهیونیسم در کار است?
نتیجه چندین سال فرافکنی و ماله کشی بر روی مشکلات و بحرانهای اجتماعی دیگر جواب نمیدهد, دمل های چرکین سر باز کرده اند (3661209) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۲:۲۳:۳۵
مشهد: شهر بهشت.

اگر این خانم، سر سوزنی امید داشت که با مراجعه به مراجع قانونی از این وضعیت خلاص شود، حتما اقدام می کرد. بنابراین نشان می دهد اعتماد و امید مردم به حل مشکل از طریق قانونی چقدر ضعیف است. (3660620) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۳:۱۵:۵۷
دقيقا، يكي از اقوام نزديك من هم كه مورد آزار و خيانت از همسرش قرار گرفته، با مراجعه به هر وكيل و مشاوري كه ميره نا اميد تر از شكايت ميشه، چون همه بهش ميگن قا...كلن طرف مرده و زياد به حرفاي زن گوش نميده ، تازه وضع مالي بدي هم نداره،، بابا به خدا همانقدر كه ازدواج سنت پيغمبر است طلاق و حق و حقوق زن قانوني و اسلاميه و آيات قرآن هم گواه و راهنما بر اونه، سانسور نكنيد خواهش ميكنم. (3660703) (alef-11)
 
France
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۷:۵۴:۴۰
یک نقص قانونی شدیدی که در کشور ماهست اینکه مرد میتونه زن رو طلاق بده ولی زن حق طلاق نداره مگر اینکه ثابت کنه شرایط بسیاری سختی داره که خیلی وقتها ثابت کردنش راحت نیست. (3661152) (alef-11)
 
Canada
۱۳۹۵-۰۲-۰۴ ۱۰:۵۱:۰۹
یک نقص قانونی شدید دیگه مهریه ای هست که بر گردن مرده! موقع ازدواج میتونن از اون بگذرن به جاش حق طلاق بگیرن. البته میدونم که الان میگین ضمانت فلان و فلان و ...
عزیزم, تساوی به حرف نیست. در عمل خیلی سخته. فقط حرفشو میزنید. اهل عمل نیستید. (3662143) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۵ ۰۱:۱۵:۳۷
من هم به عنوان یک خانم با شما بسیار موافقم هم مهریه باید حذف بشه یا یک سقف معین قابل پرداخت داشته باشه و هم باید حق طلاق به خانم ها داده بشه، چون با قوانین فعلی در حق هر کسی که مظلوم تره (اعم از زن یا مرد) ظلم می شه
من به شخصه فکر می کنم که حقوق برابر رو در کنار مسئولیت برابر می خوام (3663712) (alef-13)
 
سهراب
United States
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۴:۰۵:۰۱
اتفاقا راحت می تونست جدا بشه، ولی بعدش چی؟ برای یک زن بی سرپرست با دو بچه و از طبقه ی ضعیف جامعه هیچ آینده ی روشنی متصور نیست. (3660776) (alef-11)
 
یک زن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۵:۰۴:۲۵
اتفاقا اصلا راحت نیست.باید ثابت کنی که همسر معتا د است و مراحل قانونی ان بسیار طولانی است.. (3660876) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۵:۵۳:۴۹
تازه اعتیاد دلیل بر طلاق نیست، تنها در صورتی موجب طلاق میشه که زندگی رو مختل کنه از نظر دادگاه
اختلال در زندگی هم یعنی همه خرج خونه رو مواد بخره و جوری زن و بچه رو بزنه که ناقص بشن
مثلا الان این خانوم میتونه طلاق بگیره ولی یک ماه قبل نه! چون هنوز آش و لاش نشده بود (3660957) (alef-11)
 
مهدی
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۲:۲۳:۵۱
مگه این کشور قانون نداره مگه بیت المال چیست
چرا این گر هار رو اعدام نمیکنند تا این دختران و زن بی پناه راحت بشن و از بیت المال خرج این ادم های مظلوم رو نمیدن (3660621) (alef-13)
 
فروغ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۵:۰۶:۱۸
بیت المال؟دختر و زن بی پناه؟شما چند تا زن ودخنر می شناسی که از بیت المال مستمری می گیرن؟ (3660881) (alef-11)
 
کدبانو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۵:۰۸:۱۳
چقدر بی پناه و بد بخت شدیم. (3660886) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۹:۰۱:۰۷
اگر اعدام کردن نتیجه بخش بود تا الان نتیجه داده بود.
مگر الان اعدام نداریم?
مشکل باید ریشه ای حل شود, از دیگر کشورهای موفق در این زمینه الگوبرداری کنیم.
مشکل انجاست که در داخل عده ای حاضر نیستند به روش اشتباه خود اعتراف کنند و جای خود را به افراد کار بلد و متخصص بدهند زیرا خود را عقل کل و روش خود را وحی منظل میدانند. (3661223) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۵-۰۲-۰۴ ۰۹:۲۳:۰۵
هیچ کشوری موفق نشده و حذف اعدام جرایم اون را کاهش نداده
و اصولا اعدام نکردن تاثیری در کاهش جرم نداره سو استفاده میکنید (3661930) (alef-11)
 
Canada
۱۳۹۵-۰۲-۰۴ ۱۰:۵۵:۰۷
شما اطلاع ندارید که پدر صاحب فرزندان هست و حتی درصورت قتل اونها مجازات اعدام نداره؟ تازه هنوز که نکشته! (3662149) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۲:۳۲:۳۳
همه اینا به خاطر فقره. فقر باعث آموزش ندیدنه. فقر باعث معتاد شدنه. فقر باعث روانی شدنه.
دلواپس ها که میخان مخالفت کنن بگن پس چرا تو کشور های ثروتمند از این مسائل بندرت دیده میشه. اگه همچین اتفاقی بیفته کل جامعه واکنش نشون میده اما تو کشورهای جهان سومی این مسئله عادیه؟ (3660629) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۲:۳۴:۱۹
پلید نامرد (3660632) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۲:۳۵:۱۰
وای..................... سلام بر ام المصائب زینب . خدا به آبروی اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام هر چه زودتر سلامتی جسمی و روحی را به این عزیزان مظلومه عطا فرماید و مسبب لعین و روانی و خبیث و جلاد و جانی این فاجعه را نابود کند . هرچند که اگر از فرزندان مسدومه و مظلومه ی آن جانی بپرسید که یکی از دو گزینه ی نابودی یا اصلاح را برای پدر جلادشان انتخاب کنند ، به احتمال زیاد گزینه ی 2 را خواهند پسندید . اما .............. ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ضمنا" به نظر بنده ؛ در صورت عدم اجرای سریع و صحیح اقتصاد مقاومتی و اصرار بر وابستگی و سود جویی و کامیابی های ناصواب جناحی و گروهی و عدم توجه واقعی و حقیقی به مشکلات نزدیک به بحران معیشتی و عدم توجه جدی به اشتغال و تولید رونق اقتصادی و فرهنگی ، زمینه ی فقر و فجایع بیشتر فراهم خواهد شد . (3660634) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۲:۳۸:۰۲
اعتیاد
بلای انسانیت سوز (3660640) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۲:۴۵:۱۶
تصور این وحشی گری هم سخته
این جانور وحشی الان کجاست؟ (3660655) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۲:۴۵:۲۵
جونه هرکی دوس دارین یک اخطاری ، +22 ای چیزی تو تیتر این مطالب با این عکسا بزارین !!
میخواستم بگم این شخص انسان نیست بعد دیدم واقعا تاحالا چه جور موجودی جز انسان تونسته با زن و بچه های خودش این کارو بکنه !؟

خدا ازش نگذره عجب پست فطرتی بوده.... (3660656) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۲:۴۵:۴۱
فکر می کنید چیکارش میکنن؟ پدر بچه هاست و نه میشه بهش اتهام آدم ربایی تو خونه خودش زد نه میشه به دلیل صاحب خون بودن به جرم شکنجه بچه ها مجرمش دونست. فقط چند ماه به جرم آزار بچه های خودش میره زندان و به سال نکشیده میاد بیرون. یکی از مشکلات اساسی قانون ما نبود احکام باز دارنده برای والدینیه که بچه های خودشونو شکنجه میدن چرا چون خودشون صاحب خون محسوب میشن و اگر یه غریبه بود به دلیل آدم ربایی و شکنجه کودکان 20 سال میرفت زندان ولی الان.......اگه دست من بود مینداختمش تو همون صندوق روش هم یه کیسه زغال کبابی میرختم یه کبریت و ...... (3660657) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۲:۵۵:۴۰
اعدام ئکنین داین معتادینو معتاد مریض نیست از چین درس بگیرید که معتادش از ما کمتره (3660668) (alef-11)
 
ALI
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۳:۰۱:۴۲
حالا اگر قضیه بر عکس می بود . بحث فمینیسم و ماهواره به پیش میامد و این بنده خدا را تا رسادنش به لب گور تعقیب و تحلیل میکردند.

ولی یک معتاد آن گونه که بتازگی مطرح است . به هنگام واشدن پای زن به دادگاه خانواده گفته میشود معتاد هم حق زندگی کردن دارد .

با این عنوان نمیشود از او سبلب حق نمود.

ولی او حق دارد اینگونه حق یک ضعیثه را تا ستاندن جان پایمال کند ( عنوان با مسمائی که قبلا برای خانم ها بکار می بردند. ) .

اگر ضعیفه نمیبود . اینگونه یک معتاد بی جان و رمق را اجازه نمیداد به جانش بیفتد.

ولی نه ضعیث نیست چون اخلاقا قوی است و بصورت سنتی هم چنان احترام شوهرش را نگه داشته است.

احترامی که در گذشته باعث تداوم رندگی و تربیت اخلاقی فرزندان میبود . (3660677) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۵ ۰۱:۱۸:۳۲
یادمه یه خانم مشهوری عکس خودشون رو بعد از کتک خوردن از همسر سابقش گذاشته بود همه بهش توپیده بودن که چرا این کارو کرده؟ خب بالاخره این مسائل باید کجا مطرح باشد تا زن ها بفهمن باید حق خودشون رو بگیرن (3663716) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۳:۲۰:۴۴
چه حیوانهای تواین مملکت زندگی می کنند بهتر ازقبل ازازدواج یک تست روانشناسی ازمردان بگیرند واز سلامت روانی مطمءن شوند بیچاره زن ودخترهایش چه عذابی کشیده .این زنان باید تحت نظارت دولت باشند ومخارج زندگی شان باید دولت بدهد واقعا این بود کرامت انسانی که شعارش را می دادید !!! این مرد روانی هم بابد به اشد مجازات برسد (3660713) (alef-11)
 
France
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۷:۵۷:۳۸
یک سری از اینها از اول اینجور نبودن بعدا اینجوری شدن! بعد هم با تست گرفتن چه دردی دوا میشه؟ اگه زن و مرد قبل از ازدواج یک مدت با هم رابطه داشتن باشن به رفتار هم آشنا میشن که شاید در برخی جاها این کار انجام نشه. اما در هر صورت خیلی چیزها بعد از ازدواج مشخص میشه. (3661154) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۳:۳۰:۰۳
مشهد تهران اطراف تهران و مازندران واقعا میزان جرمشون بالا رفته اکثر خبرایی که من میخونم از این نقاطه (3660730) (alef-11)
 
شاهرخ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۳:۳۳:۳۳
اگر حق طلاق داشت اين اتفاق نمي افتاد پس كسي كه حق طلاق را از او سلب كرده مقصر است. چه كسي گفته مرد هر وقت خواست مي تواند زنش را طلاق دهد اما زن بايد بسوزد و بسازد. (3660738) (alef-11)
 
سهراب
United States
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۶:۰۰:۵۸
من با حق طلاق صد در صد موافقم ولی مشکل زن هایی مثل این خانم صرفا با حق طلاق حل نمی شه. این ها نیاز به یک شبکه ی حمایت گر نیاز دارند که به کمک اون بتونند از زندگی مشترک خارج بشوند و نیازهای مالی و اجتماعی خودشون رو تامین بکنند و الا ممکنه بعد از طلاق گرفتار سرنوشتی حتی بدتر بشوند.

گسترش اورژانس اجتماعی، تاسیس پناهگاه برای زنان و کودکان آسیب دیده از خشونت خانگی و مهمتر از همه آموزش و فرهنگ سازی می تونه کمک خیلی بیشتری به این بانوان بکنه. (3660972) (alef-11)
 
France
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۷:۵۸:۳۱
حرف حق رو زدین. اگه بخواهیم عادلانه رفتار کنیم باید مسئولانی که در رسیدگی به حق طلاق زنان کوتاهی کردن رو در این قضیه مقصر بدونیم. (3661159) (alef-11)
 
Canada
۱۳۹۵-۰۲-۰۴ ۱۰:۵۶:۳۹
همان کسی که گفته زن مهریه دارد. (3662153) (alef-11)
 
فاطمه
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۳:۵۳:۱۱
کی اینارو نجات داده از این شرایط (3660764) (alef-11)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۴:۲۲:۰۰
یعنی این زن نمی تونسته زودتر از اینها خودشو به یه کلانتری یا بهزیستی یا هرجای دیگه برسونه ؟! یعنی این حیوون یه لحظه هم از خونه بیرون نمیرفته تا بتونه دست بچه هاشو بگیره ببره به حداقل مدیر مدرسه نشون بده ؟ مدارس نسبت به این ناهنجاریها بی تفاوت نیستند! (3660800) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۵:۱۱:۴۷
بهزیستی که دختر 18 ساله از سازمان می اندازه تو خیابون که میره خودکشی میکنه رو می فرمائین ؟ (3660892) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۵:۵۶:۰۴
بخون متنو! انداخته تو صندوق درشم قفل کرده، عکسشم هست (3660959) (alef-11)
 
زارع مهرجردی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۴:۳۲:۰۹
متاسفانه در کشور ما معتاد به تریاک را معتاد میگویند معتاد به شیشه و کراک هم معتاد میگویند با دیدن چند تا عکس احساسی نشید دقت کنید که در دهه پنجاه تا هفتاد فقط مواد مخدر سنتی در جامعه وجود داشت تریاک و هرویین
معتاد به تریاک تنها از لحاظ جسمی به خودش ضرر میزد نه توهمی داشت و نه آزارش به کسی میرسید ضررش به دیگران فقط مالی بود
اما مصیبت آنجایی شد که حکومت با سختگیریهای زیاد قیمت تریاک را بالا برد و از آن طرف مواد مخدر صنعتی با قیمت بسیار کمتر وارد بازار شد موادی که بیشترین اثر را بر مغز می گذارد و از ان روز دیگر خانواده و نزدیکان معتادان شیشه در امان نبودند یک روز بچه هایشان را باتوهم بهشت رفتن سربریدند یک روز پدر و مادرشان را
کسانی که مستقیما با این بحث سروکار دارند حرف مرا می فهمند در جامعه ایده ال این است که اعتیاد نباشد که ما هرگز بهش نمیرسیم نتیجه 30 سال مبارزه ما حرف منو تایید میکنه ولی اگر قراره معتاد داشته باشیم بهتر است تریاکی باشه تا شیشه ای
سیاستی که فعلا حکومت در پیش گرفته خارج کردن تریاک از حوزه مصرف و ناخوداگاه زیاد شدن شیشه قرص کراک و ...
نتیجه سی سال مبارزه ما افزایش سرسام اور اعتیاد مواد صنعتی در جامعه (3660827) (alef-11)
 
France
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۷:۵۹:۵۸
واقعا بحث شیشه در ایران خیلی نگران کننده است. (3661160) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۴:۵۲:۲۰
پناه بر خدا.... انسانیت مرده است... (3660857) (alef-11)
 
کامران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۴:۵۹:۳۸
چرادولت احازه نفس کشیدن به این حیوانات می دهد خدا لغنتش کند (3660871) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۵:۰۵:۳۱
دوستان اشتباه نکنید . معتاد یک بیماره و البته قابل درمان . اما مسايل این چنینی در هر جامعه ای ناشی از اختلالات روانی است که در طول عمر فرد خصوصا در طفولیت او شکل میگره و در بزرگسالی به اینجا ختم میشه و کاملا هم اکتسابی است . یک نگاه بیندازید به کودکان کار فارغ از قومیت های آنها در کشور خودمون . کودکی که در ایام طفولیت سر چهار راه و در کوچه پس کوچه ها بزرگ میشه و مورد انواع سو استفاده های جنسی روحی و مالی قرا میگیره بستر مناسبی داره برای شکل گیری ناهنجاریهای این چنینی در بزرگسالی . این کنکاش هم ربطی به علم روانشناسی معاصر ما نداره بلکه قدمتی چند هزار ساله داره و بارها و بارها در ادیان ابراهیمی مورد مذمت و نکوهش قرار گرفته و برحسب زمانه راهکارهای مناسبی ارائه شده است اما متاسفانه ما با داشتن چنین پیشینه ای هنوز برای حل این معضلات و ناهنجاریها اندر خم یک کوچه ایم. (3660878) (alef-11)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۵:۰۹:۲۰
نتایج بی عدالتیها به اینجا ختم میشود (3660887) (alef-11)
 
سارا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۵:۴۷:۱۶
کاش این نامرد به جزای بدی برسه و از این خانواده حمایت بشه (3660948) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۶:۴۸:۳۷
یکی خانمی از اشناهای ما شوهرش کتکش میزد بد رفتار بود و... حالا اومده قهر حاضره رضایت بده مهرش هم ببخشه. اما شوهره طلاق نمیده و همینجور اذیت میکنه . من یه دختر ده ساله دارم اگه روزی روزگاری خواستم خدای نکرده خواستم دخترم را شوهر بدم. اولین شرطی که میذارم حق طلاقه (3661052) (alef-11)
 
تبریزی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۷:۴۲:۳۰
منم موافقم حق طلاق رو بذارید ولی دیگه مهریه رو بالای 14 سکه نباید تعیین کنید. اشکال شما والدین محترم اینه که هم مهریه نجومی می خواید هم حق طلاق هم عروسی به سبک سیندرلا هم خونه و ماشین و همه چیز اون هم تو شرایط امروز جامعه. تا وقتی اینطوری کنین ماها نمیایم خواستگاری دختر شماها. (3661132) (alef-13)
 
Netherlands
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۲۲:۲۶:۰۹
زن باید حق طلاق و بقیه حقوق رو مثل مرد داشته باشه و مهریه هم همون موقع عقد پرداخت بشه مثل کادو نه اینکه عندالمطالبه باشه. (3661427) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۵ ۰۱:۲۱:۳۵
دقیقاً و اگر قرار باشه که همون موقع پرداخت بشه در حد توانایی مرد نوشته می شه و دیگه این رقم های نجومی عجیب و غریب نوشته نمی شه به بهانه اینکه که داده کی گرفته که البته می گیرن و اگه نگیرن ازش به عنوان یک ابزار زور استفاده می کنن (3663720) (alef-11)
 
United States
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۲۲:۳۱:۲۴
برای خواهر یا دخترت هم همینطوری قضلوت میکنی (3661434) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۲۳:۵۴:۱۰
نه خیر بابا ما اصلا مهریه نخواستیم و لی قانون باید برابر باشه از هر لحاظ. (3661562) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۲۳:۵۴:۳۱
چه از خود راضی! (3661563) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۲۳:۵۵:۴۵
چند نفر رو می شناسید که بگن ما هم حق طلاق می خوایم هم مهریه بالا؟ اصلا فرهنگ ما ایرانی ها هنوز در این حد بالا رفته که اگر یک دختر گفت حق طلاق می خوام متهمش نکنیم که سرخود و سرکشه؟ (3661568) (alef-11)
 
France
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۸:۰۰:۴۲
آدم نمیدونه چی بگه! آقای توکلی شما که نماینده مجلس بودین برای حق طلاق زنها چه کردین؟ (3661161) (alef-11)
 
شهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۷:۳۵:۱۶
تا روزی که همه ما ملت ایران با رای دادن های احساسی مان اسباب به قدرت رسیدن ,, سیاسیون گروه گرا و طایفه دوست و ........................ ,, که با تقوا و تعهد و تخصص هم بطور جدی بیگانه هستند را فراهم می کنیم ( که از نظر من تمام گروه های سیاسی موجود بدون استثناء دارای این مشخصات هستند ) هیچ امیدی به بهبود اوضاع نباید داشت و هر گونه بحث و گفتگوئی تنها اب در هاونگ کوبیدن است . (3661116) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۸:۱۰:۱۳
اعظم ها اینطوری زجر می کشن اونوقت اون آقا به فکر قصه غصه دار علی هاست. الف تو رو خدا چاپ کن. (3661169) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۹:۳۴:۰۴
چقدر تاسف آور
اين مادر اگر با هزار بد بختي موفق به طلاق مي شد هم حتما به دليل نداشتن پشت و پناه و درآمد آواره ي خيابان مي شد .بنابر اين ،حتما چاره اي جز سوختن و سأختن نداشته
اين زن اگر وابستگي مالي نداشت و روي پاي خودش بود ،قطعا خودش و بچه ها را به طريقي از دست اين حيوان درنده كه چه عرض كنم شيطان بد ذات نجات مي داد
حالا هي بشينيد بگيد زنها بشينن خونه بچه بيارن و به استقلال و كسب درآمد فكر نكنند !
چه كسي از يك زن بي پناه حمايت مي كنه ؟؟ (3661243) (alef-13)
 
Netherlands
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۲۲:۲۷:۱۸
هرچی باشه آدم حاضره توی کوچه زندگی کنه ولی اینجوری شکنجه نشه. البته باید دولت به زنان بی سرپرست کمک کنه. (3661429) (alef-11)
 
Canada
۱۳۹۵-۰۲-۰۴ ۱۰:۵۹:۴۶
توی کوچه فکر میکنی وضعش بهتر بود؟ (3662160) (alef-3)
 
اشکان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۱۹:۴۲:۵۶
ایشالا آزاد نمیشه .....گر چه تا وقتی که اون مرد زنده باشه خونوادش قطعا با استرس زندگی میکنن .... (3661251) (alef-13)
 
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۲۰:۰۷:۳۴
باید اعدام بشه.فقط اعدام.21 روز شکنجه سه نفر جزایی دیگر نباید داشته باشد. (3661276) (alef-13)
 
لیلا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۲۰:۲۱:۰۴
خدایاااااا! من خیلی متاسف میشم وقتی میبینم مردایی وجود دارن در دنیا که فک میکنن زور بازوهاشون برای عقب نشینی زنا کافیه.انسانیت نه قانون داره نه اجباری .آدم خودش باید بسنجه که مگه میشه من حرمت کسی رو بشکنم که بهش علاقه داشتم .کاش به جای تبعیض قائل شدن بین زن و مرد انسانیت رو تو مملکتمون شعار میکردیم لااقل (3661284) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۲۱:۱۷:۴۱
الان هم برای اکثر افراد همینه (3661334) (alef-11)
 
نیکونوری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۲۰:۵۸:۵۷
قابل توجه کارشناسان روان شناس که می گن معتاد مجرم نیست معتاد مریض هست - نه آقای روان شناس یک معتاد مجرم هست چرا که از ابتدای خردسالی در جامعه و رسانه ها با عواقب اعتیاد آشنایی پیدا می کند و با توجه به اینکه می داند عاقبت یک فرد معتاد ولو اینکه جنایت نکند ولی مشکلات زیادی رو برای خانواده اش و دیگران ایجاد می کند مجرم است- مجرم است چون می داند که چه می کند و نتیجه اش چه خواهد شد یک معتاد هزینه اش مردن است و بس - بمیرد تا یک انگل روی زمین کم شود تا انگل ها کم شوند و حتی فروشنده هم باید بمیرد (فروشنده مواد مخدر) چرا که هر یک نفر فروشنده اگه بمیرد صدها جوان از اعتیاد نجات پیدا خواهند کرد مرگ بر معتادین و قاچاق فروش های بی درد. (3661315) (alef-11)
 
Canada
۱۳۹۵-۰۲-۰۴ ۱۱:۰۰:۴۵
نتیجه گیری بی ربطی بود (3662165) (alef-11)
 
United Kingdom
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۲۱:۲۵:۱۰
باید دنبال راهکاری برای برطرف کردن این معضلات بود.
باید دید به مثال ۵ کشور اسکاندیناوی با وضع چه قوانیین و چه اجرایی تونستن این معظلات رو کاهش بدن و همون تجربه هارو در کشور خودمون پیاده کنیم. (3661342) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۴ ۱۱:۲۲:۴۳
اکثرا نظرهایی میدیم که از واقعیتش چندان مطلع نیستیم..... تو کشورهای اسکاندیناوی چیزی به معنای خانواده مگه باقی مونده که بخوان حفظش کنند. (3662214) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۴ ۱۴:۴۱:۳۸
بله وجود داره .لطفا از روی تبلیغات صدا و سیما نظر نده
اتفاقا خیلی هم مقید و خانواده دوست هستند و حمایتهای دولتی بسیاری برای خانواده هایی که صاخب فرزند می شوند وجود داره (3662707) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۲۱:۵۵:۳۵
وزارت تعاون و رفاه چه می کند؟
قانونی باید از بچه ها در مقابل والدین بد سرپرست حمایت کند اکنون مجلس و دولت باید وارد عمل شوندواکنون با موعظه نمی توان کار کرد و وقت عمل است اگر دولت نمی تواند مجلس قانون راتصویب کند تا NGO ها وارد عمل شوند و این مشکلات در کشور را حل کنند. (3661386) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۲۲:۰۶:۲۹
متاسفانه حکومت ما میگه من در مسایل شخصی دخالت نمی کنم پلیس هم دخالت نمی کنه.درحالیکه در دنیای متمدن اول کلانتری دخالت می کند حتی برای تنبیه کودکان پدر و مادر رااستنتاق می کنند (3661402) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۵ ۰۱:۲۳:۳۸
البته در برخی مسائل شخصی مثل نحوه لباس پوشیدن بسیار هم دخالت می کنن (3663722) (alef-11)
 
حسن
Germany
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۲۲:۱۹:۳۳
طبق گفته صدا و سيما ما خوب بوديم كه!!!! اينا واسه آمريكاست، ما تو ايران از اين چيزا نداريم (3661419) (alef-11)
 
محمد جواد
United States
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۲۳:۱۶:۵۹
10 قرن دیگه هم بگذره هنوز زن در جامعه آسیب پذیره هنوز مردها به خودشون حق میدن هر بلایی چه جسمی چه عاطفی سرش بیارن (3661496) (alef-11)
 
پرستو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۴ ۱۰:۵۱:۲۷
بستگی به قانون دارد. (3662144) (alef-11)
 
United States
۱۳۹۵-۰۲-۰۵ ۰۹:۲۵:۱۹
بستگی به فرهنگ داره و این که زنان خودشون رو تونمند کنند. (3664100) (alef-3)
 
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۲۳:۱۹:۵۶
عاقبت تماشای برنامه ها و سریالهای مبتذل ماهواره ای که مروج اصلی فساد خشنوت در جامعه هستند همین است (3661501) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۴ ۰۰:۵۹:۲۰
برو بابا.چه ربطی به ماهواره داره (3661644) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۴ ۰۵:۳۳:۲۵
آره تو درست می گی! قبلش هم تو زمان قدیم ایران که اصلا از این خبر ها نبوده (3661721) (alef-11)
 
ناشناس
Romania
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۲۳:۳۰:۲۹
همینه که اعتمادها سلب میشه و جونا تن به ازدواج نمیدن (3661515) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۲۳:۳۱:۰۴
خدا رو شکر در کشور ما هم ریشه و هم راه حل همه مشکلات مشخصه

چرا اینطوری شد؟ ماهواره/تلگرام/برجام

چیکار کنیم؟ اعدام! (3661518) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۲-۰۳ ۲۳:۵۳:۵۰
خب یک معتاد با انجام چنین کارهای وحشتناکی چه هدفی داشته است ؟؟؟ قطعا اعتیاد " اگر چه مذموم است " باعث این کار نیست آن فرد بیماریی روانی دارد که ممکن است اعتیاد آنرا شدیدتر کرده باشد فقط در همین حد / بایست ریشه بیماریهای روحی وروانی ر جست (3661561) (alef-11)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۲-۰۴ ۰۱:۱۶:۰۶
آخر چرا؟ هیچ توضیحی جز اصل خبر لازم نیست؟ (3661653) (alef-11)
 
حمید
Germany
۱۳۹۵-۰۲-۰۴ ۰۱:۳۹:۱۶
اینها همه به علت بی پشتوانه بودن زن و عدم حمایت توسط دولت می باشد اگر دو لت مانند کشورهای اروپایی تحت عنوان دولت رفاه همه احاد ملت تحت پوشش بیمه بیکاری و داشتن مسکن و درمان مجانی باشند دیگر این زن بی پناه مجبور نبود با ابلیسی مانند این نامرد زندگی کند سیستم قضا می بایست اشد مجازات را برای این جانی ببرد. (3661659) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۴ ۰۴:۳۸:۲۷
خب به سلامتی مثل اینکه دوستمون با 20 میلیون تومن وثیقه آزاد شد! (3661714) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۴ ۰۸:۴۲:۴۳
این زن اگر شاغل بود و درآمدی داشت اینجور به سرش نمیومد (3661847) (alef-11)
 
هالو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۴ ۰۸:۵۵:۵۹
قابل توجه پدرها وبرادرها.اولا به هیچ وجهی به معتاد جماعت زن ندید.دوما همیشه مراقب خواهران خود باشید. (3661882) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۴ ۰۹:۱۷:۰۴
خدایا
کی چنین انسان نماهایی مجرم شناخته می شن که فقط با پول و وثیقه و چند روز زندان نتونن بیان بیرون؟
خدایا کی می تونه بذاره این مادر و دو فرزندش بقیه عمرشونو بدون ترس از این وحشی زندگی کنن
خدایا کاش قوانینو طور دیگه ای نوشته بودی (3661922) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۴ ۰۹:۵۷:۴۹
این مرد باید به طریق سوزاندن در هیزم اعدام شود. (3662007) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۴ ۱۰:۵۲:۴۸
بیگاری تا اخر عمر. (3662146) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۴ ۱۰:۴۴:۰۱
برا خودش ساواك درست كرده بوده آشغال (3662111) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۴ ۱۱:۲۶:۲۷
من با كسايي كه عقيده دارند دولت بايد اينها را تحت حمايت قرار بده مخالفم من معتقدم حاكميت بايد جريان جامعه را به سمتي سوق بده كه زنها توانمند پرورش پيدا كنند هم از لحاظ اجتماعي هم از لحاظ اقتصادي در واقع به جاي ماهي گرفتن به زنان ماهيگيري ياد بدهند تا اگر دچار اين مشكلات شدند خودشون بتونند براي خودشون تصميم بگيرند. نه اينكه الان اصرار دارند زنان را خانه نشين و از لحاظ اقتصادي وابسته به مرد كنند. (3662227) (alef-11)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۴ ۱۲:۰۱:۲۴
متاسفم از نظرات خشن ، خشونت ، خشونت را زیاد می کنمد، جامعه برای آرام شدن نیاز به واکنشهای سریع و لحظه ای ندارد ، بلکه نیازمند عکس العمل منطقی و فکورانه است (3662325) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۴ ۱۲:۱۱:۱۶
حکم قصاص در قرآن برای کیه؟! (3662344) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۵ ۱۲:۴۹:۵۶
برای پدر نیست! (3664601) (alef-3)
 
مرجان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۴ ۱۲:۱۴:۱۶
یک سگ آزار دادن دنیا بهم ریخت،مردم اینا انسان هستن تا کی سکوت؟؟؟ (3662350) (alef-11)
 
کریم
۱۳۹۵-۰۲-۰۴ ۱۲:۳۷:۴۷
این نادون رو باید گرفت وهمین بلاها رو سرش آورد و نباید به هیچ عنوان بهش رحم کرد . (3662392) (alef-11)
 
United States
۱۳۹۵-۰۲-۰۴ ۱۴:۴۷:۲۸
21 روز توهم داشته؟ معتاد بوده؟ مرد بوده؟ پدر بوده؟ ببینید با این حرفها به کجا رسیده ایم (3662726) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۴ ۲۱:۲۱:۲۳
پلیس امنیت اجتماعی اینجا باید وارد عمل بشه !!! این بچه ها چرا مدرسه نبودن ، این خونه کجاست اگه پدر و مادر شرایط نگهداری درست فرزندان رو ندارن بچه ها باید از اونا گرفته بشن (3663458) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۴ ۲۱:۵۵:۵۷
خدااین نا مردارو از رو زمین برداره (3663500) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۴ ۲۳:۴۵:۱۴
از جامعه مرد سالار که حق هر گونه اعتراض و استقلال رو از زن میگیره باید هم انتظار چنین توحشی داشت.تا زمانی که قانون و فرهنگ و عرف ما به مرد اجازه تعرض جسمی و روانی میده وضعیت ما چنین خواهد بود.واقعا صد رحمت به جاهلیت زمان پیامبر.تبریک هم به این مرد به اصطلاح پدر میگیم که با 20میلیون وثیقه میتونه بیاد بیرون باز هم وحشیگری کنه (3663634) (alef-13)
 
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۵ ۰۸:۲۱:۴۸
هر کجای دنیا بود رسانه ها و خصوصا تلویزیون بارها دولت و نهادهای قضایی رو به پاسخ گویی وادار میکرد، اما صدا و سیمای به اصطلاح ملی ما همیشه خواب که نه خودشو زده به خواب... تا کی باید پول بیت المال صرف بی مسولیتی رسانه میلی بشه.... (3663937) (alef-11)
 
ناشناس
Germany
۱۳۹۵-۰۲-۰۵ ۲۰:۱۸:۲۳
حالا خودش در مورد بچه هاش رضايت ميدهد چون ولي آنهاست،يا أصلا شكايت را رد ميكند و در مورد زنش هم تهديد ميكند زن بدبخت هم ناچار به رضايت ميشود.اين همه كودك آزاري و زن آزاري كدامشان محاكمه شده اند و حكم عادلانه گرفته اند؟چه كسي مجازات شده؟ (3665566) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۶ ۰۴:۳۶:۵۲
این فرد باید اعدام شود چون مادر خود را نیز کشته.او یک قاتل نیز هست (3666207) (alef-11)
 
بیگی
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۲-۰۷ ۱۲:۲۰:۳۶
خدا پدرتان را بیا مرزد که لاقل شما اطلاع رسانی کردید. بیاییدبه این مسائل بیشتر بپردازید و درابعاد گسترده تری نشان دهید تا لااقل توسط مسئولین قضایی جدی گرفته شود. انسان شرمش میشود که در وطنش افرادی چنین حیوان صفت وجود دارد. (3668681) (alef-11)
 
Sama
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۸ ۰۲:۲۲:۵۶
خدایاااااااااااااااااااا تو کجایی؟!!!!!!!!!!!!!!!😢
قلبم درد گرفت لعنت خدا بر تو ای نامرد نجس (3669791) (alef-3)
 
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۱۶ ۱۲:۱۰:۳۷
سلام عامل اعتیاد چه قدرتهایی هستند عامل شکنجه ها در طول تاریخ چه کشورهایی بوده اند چرامردم جهان سوم رامعتاد می کنند کسانی که دم از آزادی دروغین در عالم می زنند زن وکودک آزاری حتی توسط شخصیتهای دولتی ملی ورسانه شان مانند بی بی سی وشخص کامرون وهنرپیشه های معروفشان شبانه روز ادامه دارد نه تنها انگلیس بلکه به کل جهان غرب نگاه کنیداین موضوع امری عادی وپیش پا افتاده در این کشورهای بظاهر متمدنه البته این ننگه برای یک ایرانی ولی با توجه به نزدیکی مشهد نگفته اید ایرانیه یا افغانی یا دورگه ...در فرانسه یکی از دانشمندان معروف ساعت 12ظهریک فانوس روشن می کند ودر وسط یک میدان دست پشت ابرو می گذارذ می گویند دارم در عصر تمدن سراغ آدم می گردم (3685840) (alef-11)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.