متاسفانه اینها حرف رهبری را هم خراب می کنند. گویی رهبری خواسته روحانی را بنی صدر کند. رهبری خواست نسبت به دوقطبی سال 59 هشدار دهد.
واقعن هم به اون روزها داریم نزدیک می شیم. . البته روحانی هم سهم بالایی در این دوقطبی سازی داره (4439803) (alef-13)
حسنزاده
۱۳۹۶-۰۴-۰۲ ۲۲:۴۰:۴۹
با جمله آخر کامنت ات 100 % موافقم . (4440281) (alef-1)
صحنه سازی بود. جماعتی که اطراف روحانی را فراگرفته ، حتی برای رسیدن به اهداف خود ،از ترور او هم ابایی ندارد. چند روز پیش حجاریان گفته بود که جریان اصلاح طلبی نیاز به شهید دارد!!! (4440367) (alef-1)
آزادی پس از بیان چی شد؟ (4440879) (alef-13)
امیر حسین سلطان/تهران
۱۳۹۶-۰۴-۰۳ ۰۱:۴۶:۵۵
خدا را شکر مخالفین دکتر روحانی از ضریب هوشی بالایی برخوردار نبوده ، نیستند و نخواهند بود. (4440905) (alef-13)
میشه این حرفهای مفت رو با منبع ذکر کنید؟ (4442006) (alef-13)
اگر راست ميگوييد اجازه بدهيد اين عوامل محاكمه و بازخواست بشوند تا حقيقت بر همگان روشن شود (4442086) (alef-13)
مسعود
۱۳۹۶-۰۴-۰۳ ۱۳:۴۶:۵۳
سلام
این مسئله مشکوکه. همیشه دراین روز ریس جمهور سخنرانی می کند. چرا ایشون . ............ خودتان کمی فکر کنید (4442263) (alef-13)
روحانی نه تدارکاتچی می شود و نه براندازی می شود و نه برانداز می شود...!؟ (4440375) (alef-1)
سلام؛ نباید اعتراض عده کمی از مردم به جناب روحانی را بزرگ کرد
این اعتراضات در کشورهای غربی یک چیز عادی است
تازه آنها با گوجه فرنگی و تخم مرغ گندیده و این چیزها تو سر و صورت رئیس جمهورشان می زنند و البته اینها فقط ظاهر سازی است چون هیچ تاثیری در روش روسای جمهور انها ندارد
بالاتر چند سال قبل یک نفر با مجسمه توی دهان برلسکونی زد که چندتا از دندانهایش شکست.
حالا چند تا شعار داده شده است که پیامی برای رئیس جمهور بوده است آنهم توسط عده کمی از مردم
آزادی بیان همین است
البته باید مردم آنقدر بصیرت به خرج بدهند که روزهای خاص مانند روز قدس فقط شعار مربوط به همان روز یعنی مرگ بر اسرائیل بدهند تا دشمن سوء استفاده نکند. (4441090) (alef-13)
روحانی دوستت داریم خیلی بیشتر از قبل (4440830) (alef-13)
اکسیر
۱۳۹۶-۰۴-۰۳ ۰۳:۳۴:۴۳
بله. بنظر منهم روحانی در دو قطبی سازی نقش داشته. ولی اینجا نکته اینه ک روحانی همیشه شروع کننده نبوده و در واکنش ب حرفها یا حرکات موضع گرفته. بگذریم. چیزیکه الان مهمه و ه کسی ذره ای دل در گرو نظام و انقلاب داشته باشه لحاظ میکنه اینه که در طول سنوات گذشته هیچگاه وضع منطقه چنین پیچیده و حساس نبوده. شرایطی که وجود انسجام و همدلی بین مردم رو واجب بلکه حیاتی میکنه. پس از جنایت تروریستی تهران و واکنش بجا و محکم سپاه ونیروهای نظامی اطلاعاتی یک همدلی بین گروهها بوجود امده بود ک هدیه ای الهی بود. ولی بدبختانه حرکت چند خودسر پوک مغز اون نعمت رو ضایع کرد و اگه با عوامل اینکار سریعا برخورد محکم نشه شکافی بین مردم ایجاد میکنه. چشم ها ب ق قضا هس و بامید خدا اینها مجازات میشوند. (4441061) (alef-13)
متاسفم که داریم تیشه به ریشه خودمون میزنیم به خاطر یه جنگ ریاست دوست دارین تو این اوضاع داعشی یه بهانه جنگ داخلی هم بدین دست دشمن و اّ ب تو آسیاب دشمن بریزین وقتی رهبر محترم ریاست جمهور را تائید فرمودن و از مردم بابت شرکت در انتخابات تشکر کردن و فرمودن هرکی رئیس جمهور شد باید ازش حمایت کنیم برای هما فقط اطاعت از فرمان رهبری میمونه و بس بقیه یعنی دهن کجی به کل نظام هرچی رهبر فرمودن باید همون بشه و بس این افراد یا منافقن یا ضدانقلاب که میخوان با این کارا اوضاع کشور را متشنج کنند .
الف جان تورو به احترام شهید این ماه سانسور نکن متشکرم (4442167) (alef-13)
روحانی مگر چه گفته؟ گفته به رای و نظر اکثریت احترام بگذارید. اگر این را قبول ندارید، پس اصلا انتخابات برای چی برگزار میکنید؟ (4440286) (alef-1)
میلاد
۱۳۹۶-۰۴-۰۲ ۲۳:۳۲:۴۹
که این شما نبودین سال 88 سطل آشغال آتیش زدین نذاشتین ملت نفس بکشن؟ (4440444) (alef-11)
این سطل آشغال چیه همش مثال می زنید؟ :)))
یه بارم بگید لاستیک ماشین خب (4442162) (alef-13)
آقا ميلاد من نميفهمم شما دلواپسا چي ميگين. روحاني سطل آشغال آتيش زده؟ طرفداراي روحاني سطل آشغال آتيش زدن؟ روحاني هوادار كسائيه كه سال 88 سطل آشغال آتيش زدن؟ مسئوليت اونايي كه سال 88 سطل آشغال آتيش زدن با روحانيه؟ اونايي كه سال 88 سطل آشغال آتيش زدن با روحاني همفكرن؟ اون 24 ميليون نفري كه به روحاني رأي دادن قبلاً در سال 88 سطل آشغال آتيش زده بودن؟ ... (چي شد؟ اصلاً خودمم گيج شدم!) (4442200) (alef-13)
هوشنگ
۱۳۹۶-۰۴-۰۳ ۱۴:۴۶:۱۷
دقیقا درست گفته میلاد. شک نکنین (4442382) (alef-13)
عزیزم سال ۸۸ چرا به رای و نظر اکثریت احترام نگذاشتند؟؟ چرا چند ماه کشور را برای مخالفت با رای اکثریت به آشوب کشیدند؟؟؟ (4440472) (alef-11)
روحانی 24 میلیون رأی داره. این پیام واضحی بود. (4440480) (alef-11)
16 میلیون هم مخالف داره!!!!!!!!! (4442322) (alef-13)
همینطوری رای دادید؟؟ چشم بسته
روحانی در انتخابات بدترین توهین ها را به ملت کرد ( خشونت طلب متحجر بی عقل) و قبل تر از بدترین توهین را به منتقدانش نثار کرد از جمله حواله کردن به جهنم و ..... (4441721) (alef-13)
روحانی کاندیدایی است که از مسیر قانونی و با تایید شورای نگهبان و رهبر به عنوان کاندیدا مردم معرفی شد. همانطور که خیلیها معرفی نشدند.و اگر این مکانیزم اشتباهه پس شورای نگهبان رو تعطیل کنید. اگر هم که درسته حالا دیگه وظیفه دارید به رای مردم تمکین کنید. (4441969) (alef-2)
به اکثریت که بر نخورد (4442163) (alef-13)
روحانی قبل از انتخابات مردم را به دو دسته تقسیم می کرد؛ اگر به من رای بدهید بهشت می شود و اگر به رئیسی رای بدهید جهنم خواهد شد! (4441966) (alef-13)
منظورت همون 4 و نود وششه؟ (4442387) (alef-13)
چه بی احترامی ای شده که مرتب نیش و کنایه می زند. آقا 4 سال دیگه ایشون رو تحمل می کنیم ولی خواهشا من دکتر تحصیلکرده با کلی مطالعات سیاسی و مذهبی را بی شناسنامه، بزدل، بیسواد، و ... نخواند. ضمنا من تزم را نه از کنفرانس اسلامی کپی زدم نه از کتاب فلان آیت ا... (4442280) (alef-13)
روحانی هم مثل بنی صدر میخواد "فرمانده کل قوا" باشه!؟!!
وگرنه چه اصراری داره بگه اون دستور شلیک موشکها رو داده؟! (4440305) (alef-1)
شهروند.... مخالف ساختار شکن
۱۳۹۶-۰۴-۰۲ ۲۳:۱۰:۳۸
با سلام ساختار شکنی به هر نوع و شکل از هر فردی و منصبی شایسته نیست ساختار شکنی یهنی بی قانونی و خود خواهی و حزب بازی به جای منافع ملی (4440369) (alef-1)
وقتی روحانی ساختار شکنی کرد و به قول خودش پیروز شد
قطعا مردم هم این مسیر روحانی را طی خواهند کرد چراکه الناس علی دین ملوکهم (4441724) (alef-2)
الف ر
۱۳۹۶-۰۴-۰۳ ۱۳:۴۸:۰۶
ساختار شكن كسانيند كه شعار ضد وحدت ملي را سر دادند بريد ببينيد پشت سر اينها كي ها هستند انهائيكه امتيازهاي ويژه مثل آژانس هاي هوائي و 10ها رانت ديگر را دارند (4442268) (alef-13)
کاش میفهمیدی که روحانی گفت نتیجه جلسه شورای امنیت ملی که بریاست رییس جمهور است این تصمیم را گرفت که البته تایید رهبری را هم داشت . (4440910) (alef-13)
بنی صدر فرمانده کل قوا بود. تاریخ را بخوان (4441829) (alef-13)
همين كامنت شما نشانگر نفاق و دروغ شما است شليك موشكها مصوبه شوراى امنيت ملى كشور
است كه زير نظر رهبرى معظممان است ، براى تخريب منتخب اكثريت ملت روش bbc و اسراييليها
را داريد اجراء ميكنيد. (4441873) (alef-13)
عزيزم رييس شوراي امنيت ملي شخص رييس جمهور است نه رهبر معظم انقلاب. مصوبات شوراي عالي امنيت ملي (به رياست رييس جمهور محترم) مي بايست به امضاء رهبر معظم انقلاب برسد. (4442209) (alef-13)
محسن محمدی
۱۳۹۶-۰۴-۰۳ ۱۲:۲۸:۴۳
اول مطالعه کن ببین شورای امنیت ملی چیه ورئیسش کیه بعد قضاوت کن.اگه قرارباشه هرکس دلش خواست موشک پرانی کنه که نمیشه حتما باید یه مرجعی مجوز بده. (4442034) (alef-2)
شما هم ناقص مطالعه مکن!
اون مرجع، تنها و تنها "فرماندهی معظم کل قوا" هستن!
شورای عالی امنیت ملی یک نقش مشورتی دارد و موارد اجرایی نیز صرفا در چارچوب تنفیذ صورت گرفته و با منشا اثر نماینده محترم رهبری در شورا انجام میشود. (4442245) (alef-13)
اینطور نیست. اگر هم باشه وقتشه که قانون اصلاح بشه. (4442390) (alef-13)
آخه روحانی کجا و کی گفت که اون دستور شلیک موشک داده ؟!؟!؟! چرا از خودتون پرت و پلا میسازین ؟!؟!؟!
یه ذره شرف ، یه ذره انصاف هم خوب چیزیه ...
روحانی فقط از این اقدام سپاه تقدیر کرد ... (4442049) (alef-13)
تا جایی که متوجه شدم اطرافیان رئیس جمهور می گن شورای امنیت ملی تصویب کرده؛ که جایگاه قانونی اش مشخصه و تعدادی از اعضایش هم منصوب مقام رهبری هستند و مصوباتش هم با تایید معظم له اجراء می شه.
شما چرا می خواهید اشاره به یک رویه قانونی را تا این اندازه حساس بکنید؟! (4442284) (alef-13)
مشکل از اونجا شروع شد که تند رو ها از حمله موشکی حربه ای ساختن واسه تحقیر و اهانت به رئیس جمهور منتخب رئیس جمهور هم بعنوان رئیس شورای امنیت ملی گفت دستور بیشتر از این به سپاه داده بودیم.والسلام (4442288) (alef-13)
سرکوب گری و بگیر و ببند دولت امنیتی ها شروع شد (4440878) (alef-13)
باز چند نفر تندرو از موقعیت سواستفاه کردند فردا هم می خوان بگن که مردم بودن که شعار می دادن بر علیه روحانی
خوب برادر من اگه روحانی طرفداراشو بکشونه خیابان که شماها محو میشین (4441750) (alef-13)
کی گفته روحانی تنهاست ماحامیان اومثل کوه پشت ایشان ایستاده ایم (4441912) (alef-13)
مقصر خود رئیس جمهور است چرا که ملت راسر گذاشت والا من هم که به روحانی رای دادم در 4سال اول خیری ازش ندیدم ضمن آنکه5سال است قبول شده ام اما آقایان نوبخت و جهانگیری اعتبار لازم را برای بکارگیری نیروها نمی دهند (4442353) (alef-13)
یعنی باید به حال این مردم و کشور گریست که نمیخواهند این مردم روی ارامش را ببینند. (4439809) (alef-13)
قرار نیست حالا که اکثریت رای داده اند روحانی هر اشتباهی را مرتکب شود . بنی صدر هم اکثریت آورد . رهبری هم اکثریت آورد ولی رهبری همواره در خط امام بوده است و روحانی از خط امام خمینی فاصله گرفته است . (4441842) (alef-13)
📩 #نظرات_ارسالی
سلام اخه این چکاریه یک عده تو روز قدس امدید بر علیه ریس جمهور شعار میدید اگر هم با هم مشکلی دارید تو شرایط امروز کشور لطفا با این حرکتهای نسنجیده شرایط را بدتر نکنید آخوند امریکایی چیه دیگه بابا عقل هم خوب چیزیه به مردم و شرایط اقتصادی رحم نمیکنید به خودتون رحم کنید که همه با هم غرق میشیم....!!!
لطفا اگر میشه منتشر کنید
(4439810) (alef-13)
حافظه ماندگار
۱۳۹۶-۰۴-۰۲ ۲۰:۰۸:۰۹
بنی صدر نیز به دنبال تضعیف قوای نظامی و مخالف مسلح بودن قوای نظامی کشور بود (4439817) (alef-13)
اخر كدام رييس جمهور راضي به تضعيف قواي نظامي مي شود وان هم روحاني كه از نوجواني خود را وقف اين نظام كرده؟ اين حرف كجاش بد و غير منطقي است كه نيروهاي مسلح اگر وارد أمور اقتصادي شوند فضاي رقابتي براي بخش خصوصي نمي ماند؟! (4440383) (alef-1)
موشک هم جزء فضای اقتصادی است که روحانی در مناظرات علیه آن حرف زد و حالا می خواهد حمله به ذاعش را به نام خودش ثبت کند (4440729) (alef-13)
شمس الدینی
۱۳۹۶-۰۴-۰۳ ۱۰:۰۸:۰۵
مگه واگذاریها به دست خود دولت نیست . گفتگوی اخیر میان زیباکلام و جهانگیری را ملاحظه نمایید. چرا در این دولت بیشترین واگذاری کار اقتصادی به نهادهای نظامی انجام شده است . بعضی حرف های روحانی صادقانه نیست ، بلکه دنبال اهداف سیاسی است (4441635) (alef-2)
کدام واگذاری آقا جان؟ مگه چیزی برای واگذاری مانده که در این دولت بشه! (4442290) (alef-13)
امثال طلحه و زبیر دیگر صحابی نزدیک پیامبر هم از نوجوانی وقف اسلام بودن ولی عاقبتشان بواسطه دنیاطلبی چه شد؟ (4441897) (alef-13)
متاسفانه برخی تندروهای مقدس مآب دارند با ایجاد اختلافات و تهمتها و دوقطبی کردن جامعه، امنیت ملی را تضعيف می کنند. باید ارگانهای مسئول و به ويژه قوه قضائیه برخورد جدی نمايد. (4439821) (alef-13)
چهار تا کانال تلگرام اقدام علیه امنیت ملیه بعد این آقایون راست راست ره میرن به هر کی هم دلشون می خواد حمله می کنن ی فحش می دن هیچی به هیچی. (4440384) (alef-1)
الان اونا كه به سفارت انگلستان و عربستان حمله كردند چي شدند؟ بعد هم افتخارشون اينه كه سطل اشغال اتيش نزدند... نزدي بدتر از اون رو كردي... (4441070) (alef-13)
مرتضی
۱۳۹۶-۰۴-۰۳ ۱۳:۰۵:۰۰
کی گفته اینها آدم مقدسی هستند، چرا با این تعبیرها طیف زیادی از کشور را تخریب میکنید
اینها مثل همون فتنه گرهای 88 هستند که کشور به آشوب کشیدند
الان با توهین به رئیس جمهور، طیف عظیم مذهبی ها رو در رسانه ها خدشه دار میکنند
برای آمریکا و اسرائیل کاری نداره چند نفر رو اجیر کنه بیان اینجوری جو کشور بهم بریزند
ما باید عاقل باشیم با هر حرکت کوچکی به همدیگر نپریم و همدیگر را تخریب نکنیم و (4442148) (alef-13)
لیلا غلامی
۱۳۹۶-۰۴-۰۲ ۲۰:۱۰:۴۴
خوب چرا یک رئیس جمهور باید تمام دست آوردهای یک نظام را در مناظره تلویزیونی زیر سئوال ببرد ؟!
نمیتوان همش گفت که مردم مقصر هستند (4439825) (alef-1)
اتفاقا کسی که همه چیز را زیر سؤال برد، قالیباف بود که بعد از انتخابات محو شد (4440348) (alef-1)
همیشه شخصیت توهین کنندگان زیر سوال میره نه توهین شنوندگان.پس غمی نیست .بذاریم شخصیت خودشون رو بیشتر نشون بدن. (4440387) (alef-1)
این چه حرفیه؟
اول کی شروع کرد؟ این جناب قالیباف و رئیسی بودن تو مناظرات که فقط تهمت می زدن بدون هیچ دلیل و مدرکی .... ایشان هم جواب می داد .. اگه جواب نمی داد همین شمایی که امروز این کامنت رو گذاشتی نمی گفتی ایشون اصلا جوابی نداشت که بده و ... یکم منصف باشیم (4440391) (alef-1)
قالیباف و رئیسی چی گفتند؟ بگوید تا ما هم بدانیم ولی آقای روحانی گفت:
آقای روحانی گفت که اگر اینها بیایند پیاده رو ها را دیوار می کشند!!!
آقای روحانی گفت که اگر اینها بیایند جنگ خواهد شد!!!!
آقای روحانی گفت که اگر اینها بیایند دیکتاتوری خواهد شد!!!!
آقای روحانی بود که گفت شما در گفتگو های برجام شهرهای زیر زمینی را نشان دادید!!!!! (افتخار هر ملتی)
آقای روحانی بود که گفت شما در برجام موشک هایتان را به رخ جهانیان کشیدید!!!! (همان موشکهای که الان ایشان می خواهند پزش را بدهند) (4441483) (alef-13)
کی زیر سوال برده؟ واقعا با دروغهای شاخدار دنیال چی هستید؟ متاسفانه باند بازی و وسوسه قدرت و پول همه چیز را زیر پا گذاشته (4440403) (alef-1)
تعدادی انگشت شمار که این ناهنجاری را در راه پیمایی وحدت آفرین روزقدس دادند را ملت نامیدن ، خنده دار است. تعدادی انگشت شمار که معلوم نیست از کدام مرکز دشمنی با مردم وجمهوری اسلامی دستور می گیرند (4440426) (alef-1)
كي بود مردم را به 4 درصد و 96 درصد تقسيم كرد؟ (4441568) (alef-13)
بنی صدر هم ، قوه قضائیه و صدا و سیما و سپاه رو یکجا زیر سئوال نبرد و همزمان به تمام ارزش ها حمله نکرد (4439833) (alef-13)
ما که اونموقع به عقل نبودیم.... اگر بنی صدر هم مثل روحانی بوده که از ابتدا کج رفتیم! (4440303) (alef-1)
نمی دونم کسانی که وظیف انتشار کامنت ها را در الف بر عهده دارند در کوچه و خیابان فقط مخالفین دولت را به چشم خود می بینند ، همون قدر که مصاحبه های صدا و سیما با مرد تاثیر گذار است کامنت های ضد روحانی شما هم همون قدر تاثیردارد ، حداقل یه چند تا کامنت متفاوت منتشر کنید یکم واقعی به نظر بیاد (4440322) (alef-1)
به هرحال مردم پشتيبان همان اظهارات روحانى هستند (4440761) (alef-13)
بنی صدر که معلوم الحاله . راجع به روحانی هم تاریخ قضاوت میکنه (4439842) (alef-1)
در حاشيه اتفاقات روز قدس
✅روحاني از كساني كه عليه او فحاشي كردند تقدير كند؛ به ٥ دليل!
✅- حسن روحاني بايد از كساني كه در راهپيمايي روز قدس و در حضور خودش، عليه او شعار دادند، قدرداني كند چرا كه:
1️⃣ چند روز پيش، روحاني در ديدار اصحاب رسانه گفت كه دولت او، مظلوم ترين دولت بعد از انقلاب است.
فحاشان روز قدس، گوشه اي از اين مظلوميت را نشان دادند كه چطور مي شود در روزي كه نه ملي كه بين المللي است و در كشورهاي مختلف مسلمانان جهان، يك شعار واحد عليه اسراييل مي دهند، عده اي در مركز تهران ، عليه رييس جمهور اسلامي ايران كه مردم به او رأي داده اند و رهبري تنفيذش كرده، شعار مي دهند و اهانت مي كنند.
2️⃣ آنها كار رييس جمهور و حاميانش را راحت كردند؛ چقدر بايد صغري و كبري كنار هم چيده مي شد تا ثابت شود طائفه عنود دلواپس تا چه اندازه فاقد شعور و خالي از قدرت تحليل و بي بصيرت هستند كه نمي فهمند تبديل روز جهاني قدس از تظاهرات عليه اسراييل به محل فحاشي به رييس جمهور اسلامي ايران، رويايي است كه صهيونيست ها حتي در خواب هم نمي ديدند ولي اين " بي بصيرت هاي مدعي" خوشحالي و سرمستي را دو دستي تقديم تل آويو كردند تا از اين كه " مرگ بر اسراييل" به حاشيه شعارهاي ضدروحاني رفته است ذوق زده شوند.
روحاني چقدر بايد استدلال مي كرد تا ثابت شود اين جماعت ، رسما ضد جمهوريت و ضد مردم هستند و تاب تحمل رأي و خواست مردم را ندارند و الا در فاصله يك ماه بعد از رأي بيش از ٢٤ ميليون ايراني به روحاني اينگونه آنها را ناديده نمي گرفتند و به منتخب شان توهين نمي كردند.
3️⃣ آنها با كارشان، به مردم گوشزد كردند كه كار مردم در پايان روز ٢٩ ارديبهشت
به اتمام نرسيده است و اگر رييس جمهورشان را تنها بگذارند، جماعت نانجيب او را خواهند آزرد و نخواهند گذاشت همراه ملت برنامه هايش را عملي كند.
اين حادثه به مردم ايران گوشزد كرد كه همچنان در صحنه بمانند تا شعبان بي مخ ها، تاريخ را تكرار نكنند.
4️⃣ اين طائفه كه مدام از ولايت فقيه هزينه مي كند، با كار امروز خود با قاطعيت و صراحت و به طور علني نشان داده رسما ضد ولايت فقيه است چرا كه قبلا نيز چنين رفتاري را از خود بروز داده بود و رهبر معظم انقلاب به صراحت چنين كاري را منع كرده بودند ولي آنها دستور صريح رهبري را در روز روشن زير پا گذاشتند و ١٨٠ درجه بر عكس آن عمل كردند.
5️⃣ اين واقعه دست حاميان روحاني را باز مي كند تا همان گونه كه مخالفانش مي توانند در خيابان عليه او شعار دهد، آنها نيز در حمايت از رييس جمهور منتخب و قانوني شان و گفتمان مشترك شان، با مجوز وزارت كشور راهپيمايي كنند تا كساني كه صداي صندوق ها را نشنيدند، صداي اكثريت را مستقيما بشنوند و بدانند اكثريتي كه هميشه ذكرش مي رود ، يعني چه؟
(4439844) (alef-13)
روحانی شخص بسیار حسابگری است میداند چه کند هموون جوری که برای رای جمع کردن عملا در جبهه اپوزیوسیونی نظام عمل میکرد و حالا هم در شرایطی که جامعه تا حد زیادی علیه اوشده از نظر تحریمهای سنگینی که به ایران تحمیل شده علی رغم اینکه روحانی در انتخابات میگفتن برجام یک دستاورد بزرگ برای ایران بوده!!!!!!!!! (4440421) (alef-1)
حالت خوبه.روحانی طرفداراش بیشتر شده که کمتر نشده . (4440728) (alef-13)
جامعه علیه او شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عزیزم بفهم ! شما فقط اقلیتید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بفهم! انتخابات رو ببین و بفهم! ترند شدن حمایت از روحانی رو ببین و بفهم! شما فقط اقلیتید! اقلیت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! به اندازه وزنتون حرف بزن! (4440856) (alef-13)
جناب "Romania۱۳۹۶-۰۴-۰۲ ۲۳:۲۷:۴۱"
"جامعه تا حد زیادی علیه اوشده"؟؟؟؟؟؟؟؟
این جمله مال قبل 29 اردیبهشت بود، در ثانی مگه دیدگاهاتون توی خلا شکل میگیره که اینقدر از واقعیت فاصله داره؟؟؟
بماند که احتمالا بر اساس دیدگاه شما، این کار کار خود روحانی بود احیانا!!!!!! (4441802) (alef-13)
جامعه علیه او شده؟
چطوره یه بار دیگه انتخابات برگزار کنیم؟ (4442176) (alef-13)
روحانی و مشاورینش ، چم و خم عملیات روانی رو خوب میدونن چون همه شو یک سابقه اطلاعاتی و نظامی گری و... دارن که این تجربه ها بهشون کمک میکنه (4440843) (alef-13)
دقیقا به همین دلایل معتقدم این یک خودزنی سازماندهی شده است وگرنه روحانی چه اهمیتی داره؟؟؟؟ (4441030) (alef-13)
درود بر روحانی (4441850) (alef-13)
روز رخ
۱۳۹۶-۰۴-۰۲ ۲۰:۱۶:۳۷
من با این شعار مخالفم ولی یادمه بنی صدر هم با توپ و تانک و موشک قوای نظامی مخالف بود (4439849) (alef-1)
هر که باد بکارد طوفان درو میکند (4439858) (alef-13)
با این جمله هر تندروی و جرم و جنایتی رو میشه توجیه کرد! از عقلانیت فاصله نگیریم و به رأی مردم تمکین کنیم (4440911) (alef-13)
خوب پس مواظب باشيد و به رييس جمهور منتخب ملت ايران احترام بگذاريد
و در خط عربستان و اسراييل و امريكا عمل نكنيد . (4441900) (alef-13)
جناب آقای مهدیان این همان آتش به اختیارانند که قرار است از این پس تیشه به ریشه کشور و انقلاب بزنند. (4439859) (alef-1)
نه خیر اینها خشونت طلبهایی هستند که آقای روحانی گفت. (4441033) (alef-13)
تیشه به ریشه انقلاب را روحانی در انتخابات زد. (4442270) (alef-13)
این افرادی که علیه رئیس جمهور قانونی کشور که تازه انتخاب شده این گونه هجمه می کنند این افراد باید شناسایی شده و در دادگاه محاکمه شوند مردم این افراد و این اقدامات را علیه رئیس جمهور و فرزند شهید مطهری تحمل نخواهند کرد. (4439864) (alef-13)
اگه اینطوریه که جناب روحانی برای 4 سال توهین و افترا باید زودتر از اینا محاکمه می شدند. بنده بعنوان یک نیروی بیطرف معتقدم توهین از هیچ کسی پذیرفته نیست اما اگر بنا بر محاکمه هست همه توهین کنندگان در هر جایگاهی باید محاکمه شوند. همه کسانی که منافع ملت را به خطر انداختند باید محاکمه شوند!!!!! (4441082) (alef-13)
شما اول توهین کننده به 16 میلیون رای دهنده را محاکمه کن بعد!
اگر روحانی بابت توهینهاش محاکمه میشد الان مردم مجبور نبودن خودشون جواب توهینهای رئیس جمهور را بدن. (4441550) (alef-13)
توهین کنندگان به رئیس جمهور دولتهای نهم ودهم چی؟ (4442276) (alef-13)
دکتر فیروزه ای
۱۳۹۶-۰۴-۰۲ ۲۰:۱۹:۴۷
بنی صدر ، اگر چه 70 % رای آورد ولی هیچگاه در دل این مردم جای نداشت (4439868) (alef-13)
مثل روحانی!
دور اول به خاطر حمایت هاشمی رای آورد
و
دور دوم به خاطر رقیب هراسی و حمایت خاتمی! (4440371) (alef-1)
دور دوم رای خاکستری ها رو جلب خودش کرد با حرفای آنچنانی اش (4440411) (alef-13)
پس واي بحال شما كه گفتمان شما اينقدر مخالف دارد (4441044) (alef-13)
روحاني تنها نيست (4441047) (alef-13)
حالا خاکستری یا هر رنگی
به هر حال اکثریت بودند و خواهند بود (4441672) (alef-13)
خب شما به حرفای "اینچنانی" خاکستری ها رو جذب می کردین (4441674) (alef-3)
خخخخخخ
چرا فکر میکنین فقط شما میفهمین و بقیه تحت تاثیر حمایت این و اون رأی میدن ؟!!!!
بابا، دوست عزیز، به خودت بیا! مردم تفکر شما رو نمیخوان.
اتفاقاً برعکس 16 میلیون شما که نصفش بخاطر دروغ های یارانه و کارانه و 2030 بود، تمام 24 میلیونی که به روحانی رأی دادن کاملن با شعور بالای سیاسی به مسیر اعتدال و اصلاحات رأی دادن.
سرتون رو مثل کبک نکنید تو برف (4440990) (alef-13)
اوج منطق! (4441068) (alef-13)
درست مثل روحانی!!
روحانی که حداکثر 57 درصد رای داره ولی بدتر از بنی صدر با مردم رفتار می کنه. (4441553) (alef-13)
این سناریو طراحی شده توسط خود مشاوران دولت بود. برای مظلوم نمایی و منحرف کردن اذهان . (4439880) (alef-13)
الف =صدا و سیما ، (4440328) (alef-1)
مرسی از این کامنت پر مغز که چشم ما رو باز کرد و ما رو از جهالت خارج نمود!!!!!! (4440861) (alef-13)
همینکه آنقدر از رفتار های دوستانتان خجالت میکشید که حتی مسئولیت ش را قبول نمیکنید خودش گویای همه چیز است. (4440992) (alef-13)
احسنت (4441035) (alef-13)
خوب پس چرا اصولگراها زورشون میاد مثل آدم محکوم کنند!؟ میگن خوب فلان بوده .... بادکاشته طوفان درو کرده... (4442494) (alef-13)
کلا مگه چند نفر شعار دادند که اینهمه براش جار و جنجال میشه ؟
تازه جناب علی ربیعی معروف به عباد فرمودند اینکار سازماندهی شده بوده !
یعنی ده بیست نفر از قبل می دونستند روحانی کی و از کجا وارد جمعیت میشه ؟!
یعنی ما یک چنین تحلیل گرانی داریم (4439882) (alef-13)
به هیچ اتفاقی در دولت امنیتی نمی توان اطمینان داشت که عامل اون اتفاق کیست؟
ممکن است کار خود دولت باشد! (4442279) (alef-13)
وقتی جامعه را دو قطبی کنی ، عواقب هم دارد. (4439884) (alef-13)
شعار دهندگان علیه روحانی که تعداد معدودی بودند.بنابراین این تعداد انگشت شمار که نمی توانند یک قطب باشند. (4440440) (alef-11)
محمد قاسمی
۱۳۹۶-۰۴-۰۲ ۲۰:۲۴:۰۴
اولا بنده به این اقدامات مشکوکم
ثانیا یک بار برای همیشه این ها رو بازداشت کنید ببینیم کی به اینا دستور میده و از کجا خط میگیرن؟
خسته شدیم از بس تقاص کارهای غیر عقلانی یه عده معدود که از جای معدود تغذیه میشن رو ما میدیم و سودش رو برخی میبرن (4439885) (alef-13)
کاملا مشخصه که این افراد از عوامل صهیونیست هستنند چون ضربه زدن به وحدت کشور فقط به سود اسرائیل و عربستان و امریکاست . (4439898) (alef-13)
پس با این توصیف خود روحانی هم که دوقطبی ایجاد میکنه و به وحدت جامعه ضربه میزنه عامل صهیونیسته. (4441557) (alef-13)
باور کنید یا نه روحانی نامحبوبترین رئیس جمهور ایرانه . این رو خود روحانی خوب می داند . حالا با درگیر شدن با نهادهای دیگر می خواهد محبوبیت خود را حفظ کند .
اتفاقاتی شبیه اتفاقات امروز صرفا به نفع خود روحانی تمام خواهد شد تا سناریوی مظلوم نمایی را پیش بگیرد . (4439903) (alef-13)
بذارید جوهر رتی 24 میلیونی خشک بشه بعد همچین ادعایی کنید آخه! آدم میمونه چی بگه والا (4440337) (alef-1)
يادت رفت بنويسی من به روحانی رای دادم! (4440343) (alef-1)
شرم آور و نابخردانه (4441860) (alef-13)
عجب! 24 میلیون رای نشانه ی عدم محبوبیت است؟! (4441868) (alef-13)
راي به انتخاب نبوده بلكه بخاطر رقيب هراسي و دروغگويي بر عليه رقيب و راي سلبي كه رقيب پيروز نشود و الا هيچكس دل خوشي از روحاني ندارد راي حلال او 6ميليون است (4442240) (alef-13)
کسی که با القای ترس و فریب رأی آورده معلومه که محبوب نیست.
از کسی که بر اساس ترس رأی داده به روحانی چه توقعی دارید؟ (4442287) (alef-13)
حتما احمدی نژادت هم محبوبترینه...یادم نمیره مردم ۲۳ خرداد ۸۸ عزای عمومی گرفته بودن از ناراحتی (4442326) (alef-13)
روحانی تنها نیست روحانی رای ۲۵ میلیون ایرانی پشتیبان اوست (4439905) (alef-13)
با عرض معذرت حداقل 25 میلیون! (4442031) (alef-13)
شهروند....
۱۳۹۶-۰۴-۰۲ ۲۰:۲۹:۳۵
با سلام موافق نویسنده هستم ولی باید هر فردی در رفتار و کردار خود طوری رفتار کند که امکان و جسارت شعارهای آتشین که از آه دل افراد است جلوگیری شود نویسنده محترم چه بخواهیم .و چه نخواهی 16 میلیون نفر خواستار تغییر شدند و به دولت نه گفتن و هین افراد به نتیجه و خروچی انتخابات را قبول کردند و نباید به آنها توهین کرد و آنها را تندرو و افراطی نامید و وزرا دولت به آنها توهین کنند و آنها را نادیده گرفت و حتی آروزی بروید به جهنم را به خاطر فقط و فقط طرز سلبقه آنها کرد به غبارتی هرکس بدی کند به خود بدی کرد و باید از آنها دلجویی کرد همانطور که در نوشتار سایت الف بیان شده است باید عصباینیت و توهین تبدیل شود به صدر سعی و احترام متقابل که این امر ابتدا باید دولتمردان که الگو جامعه است انجام شود تا در جامعه رخ دهد به جوانان بی کار به افراد که مستمند است نیاز دارد با دلجویی رفتار کرد نه آنها را افراطی نامید و تکریم ارباب رجوع و بیمه درمانی و احترام به خبر نگار که سوال می پرسد توسط دولتمردان رعایت شود تا سخی صدر در جامعه رخ دهد الله اکبر (4439908) (alef-13)
24 میلیون هم به دولت اری گفتند و خواستار ادامه روش دولت شدند. (4440311) (alef-1)
رقیب هراسی (4441038) (alef-13)
امام خمينى :
ميزان راى ملت است (4441931) (alef-13)
دلجویی از حمله کنندگان و تهدید کنندگان؟
پس چرا به منتخب «اکثریت» توهین میشود؟
16 میلیون از 24 میلیون بزرگتر است؟
آن زمان که منتخب صندوق ها ملت رو خس و خاشاک نامید چرا کسی جرات توهین نداشت؟ (4442120) (alef-13)
16 میلیون چه تغییری می خواستند؟ اینکه یارانه از 45 هزار تومان به 250 هزار تومان تغییر بکنه دیگه! نه؟ (4442303) (alef-13)
واقعا مایه تاسفن.اصولگرایی رو این ها نابود کردن.چطور انتظار دارن مردم با این چنین افرادی باشن... (4439914) (alef-13)
اصولگرایی رو اصولگراها نابود کردن که حداقل 20 ساله با این جماعت هتاک و ...برخورد نمی کنند. (4441689) (alef-13)
روحانی تنها نیست (4439920) (alef-13)
بارها در سایت شما خواندم که کسانی به روحانی رای دادند ............... همه خواندیم و شما هم می دانید ، صدها صفحه اینستاگرام و تلگرام وجود دارد که تمامی پست ها و مطالب شان تحقیر و تهمت به روحانی و هواداران آنها است ، حتی یک پست غیر انتخاباتی وجود ندارد ، حتی هوای گرم هوا را هم به روحانی و طرفدارانش ربط می دهند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! شما فکر می کنید تمام اینها به نفع کی تمام می شود ..................... (4439930) (alef-1)
کوته فکرانی که حاشیه امن دارند. (4439934) (alef-1)
بغض و کینه ی سیاسی عده ای حساب و کتاب ندارد و از هر صحبتی برای اهداف سیاسی خود استفاده میکنند! لعنت بر این حب قدرت که انسانیت نمیشناسد و تا پای قربانی کردن باورهای مذهبی نیز پیش میرود! (4439947) (alef-1)
هر کسی بخ اهد به منتخب مردم تعدی کند بداند از ملت سیلی خواهد خورد
درود بر روحانی (4439950) (alef-1)
پزشک بسیجی / متخصص فک و صورت
۱۳۹۶-۰۴-۰۲ ۲۳:۱۸:۵۵
و هر کسی بخواهد به دست آوردهای نظام ضربه بزند و در برابر توانمندی های دفاعی کشور بایستد ، از طرف ملت مشت محکمی بر دهانش کوبیده خواهد شد به نحوی که به جراحی فک و صورت نیاز پیدا کند .
حال هر که میخواهد ، باشد (4440392) (alef-1)
استاد رای اکثریت و رییس جمهور منتخب روحانی است. حرفش حرفه اکثریت مردمه. شما دموکراسی قبول نداری دیگه انتخابات چه معنایی داره؟؟؟
هنوز از شکست در انتخابات های پی در پی عصبانی هستید شما دلواپسان...
اوضاع رو بدتر نکنید رای ملت بیشتر به سمت روحانی و اصلاح طلبان می چرخد. تندرویی بدترین ضربه رو به نظام می زنه... (4441771) (alef-13)
حتما ما قدرت تشخیص نداریم
آیا مرحوم هاشمی و رئیس جمهور مملکت بر علیه دستاوردهای نظام عمل می کنند و ... ها به نفع آن؟
بصیرت نداریم که! (4442136) (alef-13)
در هر صورت ما اکثریت هستیم. (4442172) (alef-13)
نمی دونستم تخصصی به نام فک و صورت در پزشکی داریم. (4442188) (alef-13)
مثبت هاي خودت و با كامنت قبل مقايسه كن فقط..همين (4442441) (alef-13)
الف تمام قد از روحانی دفاع می کنی و نظرات مخالفان روحانی رو که مستدل جواب دادن سانسور می کنی
نکنه شما هم از دستور وزیر برای شناسایی و برخورد ترسیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (4442135) (alef-13)
تنها راه صبر و خویشتنداری و اعتداله چون کاملا معلومه اعصاب ها بهم می ریزند تا فضا رادیکالیزه بشه بعد تنها مانع کودتا یعنی رهبری را متقاعد به عدم صلاحیت بکنند البته در تلگرام در حد منافق و ارتداد و ومهدور الدم پیش رفتند داعشی های وطنی و تنها آرزویشان رادیکالیزه کردن کشور و سیاه و. سفید کردن سیاسته هرکی پیروی کرد احمق است که در تور صیادن صید شد (4439964) (alef-1)
📩 #نظرات_ارسالی
سلام
به اون دوستانی که بر علیه رییس جمهور شعار دادن باید تبریک گفت که انقدر آزادی بیان در اختیارشون قرار داده شده که میتونن به این راحتی اظهار فضل کنن،بفرمایید خوشا روزایی که دوره ی اختناق شما نفس کشیدن هم اجازه و امضا لازم داشت.
آزادی لیاقت و ظرفیت میخاد برادر جان
🇮🇷 (4439968) (alef-13)
دوست عزیز بهتره نامه وزیر کشور به وزیر اطلاعات رو بخونی تا معنی اختناق رو متوجه بشی (4440762) (alef-13)
برای همین بلافاصله دستور شناسایی و برخورد داده شد. (4442133) (alef-13)
نفس کشیدن برای این سخت بود که سطل آشغال رو آتیش زده بودید همونجا کنارش ایستاده بودید
آخه عاقل از این کارا می کنه؟ (4442367) (alef-13)
📩 #نظرات_ارسالی
کسانی که توی راهپیمایی به رییس جمهوور اهانت کردن بااید بدونن که رفته بودن راهپیمایی تا به امریکا واسراییل نشون بدن که ما همه ایرانی هستیم و با هم متحدیم ولی متاسفانه با این کار نشون دادن که جا برای دخالت امریکا و نفوذ اسراییل و داعش بازه بفرمایید ما خودمونم نمیدونیم تکلیفمون با خودمون چیه اصلا نمیدونیم روز قدس چیه
(4439970) (alef-13)
📩 #نظرات_ارسالی
به عنوان یه اصولگرا عرض میکنم: توهین به رئیس جمهور جرمه و بنده از مجازات مجرمین حمایت میکنم. برخی از دوستان ما نه موقعیت شناسند نه ولایتمدار. توهین به رئیس جمهوری اسلامی چند برابر بدتر از حمله به سفارت عربستان. اما رئیس جمهور هم بداند مردم چک سفید امضا به هیچکس نداده اند.
🇮🇷 (4439979) (alef-13)
رئیس جمهور باید مراقب سخنرانی هایش باشد، سخنرانی های رئیس جمهور خود دو قطبی است!!!!!!!!!!!! تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها (4441766) (alef-2)
8 سال پیش هم توهین به رییس جمهور جرم بوده، ازهمون موقع شروع کنن هر کسی توهین کرده رو مجازات کنن خوبه
اگر قانونی هست، برای همه یکسان باید باشه (4442374) (alef-13)
فکر می کنی چرا در چهل سال گذشته کره از ایران اندازه سال نوری فاصله گرفته چون ذهنشان در گیر ساختن و پیشرفت بود نه تخریب و توطئه با اقتصاد سرنیزه ایی پیشرفت تمامه (4439981) (alef-13)
سیدعلی حجازی
۱۳۹۶-۰۴-۰۲ ۲۱:۱۱:۴۳
قطعا کسانی که شعار داده اند یا نفوذی اند و یا نادان
حرمت شکنی ساختار نظام خواست و آرزوی دشمن است
ملت و مملکت و اسلام وانقلاب برای بیان نظرات وایضا حفظ اصول راه و راهکار خود را دارد
این حرکت اصلاقابل توجیه نیست
ما مجلس داریم
ما ولایت فقیه داریم
امام ره همیشه و علی رغم گاها دیدن ناملایمات حساب نظر اشخاض را از جایگاه جدا می دانستند و اگر برخورد باشخص را موجب تضعیف جایگاه آن شخص کی دیدندی قطعا مراعات می کردند ودر آن مرحله حرفی نمی ز دند
لطفا مواظب باشیم
نقد واختلاف رای و نظر را با شعار جاهای باریک نکشانیم و اجازه ندهیم قوای نظام تضعیف شوند
زنده باد رهبری پاینده ایران اسلامی (4439985) (alef-13)
نفوذی چیه اینها همه شناخته شده اند تو عکسها نگاه کن. تعارف که نداریم. (4441458) (alef-13)
خوب دوقطبی رو همینها درست می کنند... یک عده را علم می کنند مقابل رای و نظر مردم (4440306) (alef-1)
اولا که جمعیت ایران ۲۴میلیون نیست. ثانیا منتخب مردم درست حرف بزنه ورفتار کنه تا کسی مجبور نشه خرابکاریهاشو اصلاح کنه. (4441041) (alef-13)
زابلی
۱۳۹۶-۰۴-۰۲ ۲۱:۲۹:۳۶
خودمونیما ولی مردم هم تحلیلگرهای قَدَری هستند (4440035) (alef-1)
این افراد رو بهشون گرا میدن که اون مقام در کجا میخاد وارد جمعیت بشه در اونجا می مانند و شعل میدهند و قطعا سازمان دهی شده اند. (4440043) (alef-1)
گودرزی
۱۳۹۶-۰۴-۰۲ ۲۱:۳۱:۵۰
من با این شعارها 100 مخالف ام .
ولی نباید فراموش کرد که روحانی هم در ایام انتخابات و در مناظرات و برای کسب آرای خاکستری ، از حریم ها و خط قرمزها عبور کرد و به اصول این مملکت حمله کرد (4440045) (alef-1)
سلام
ضمن تبربک هفته قوه قضاییه . مردم منتظر تصمیم قوه محترم قضائیه هستند . (4440049) (alef-1)
علوی تبار
۱۳۹۶-۰۴-۰۲ ۲۱:۳۳:۴۶
آنچه باعث سقوط بنی صدر شد کبر و غرور ناشی از بدست آوردن رای مردم بود (4440050) (alef-1)
پیرمرد
۱۳۹۶-۰۴-۰۲ ۲۳:۳۶:۳۹
سید گرامی تاریخ مطالعه کن. (4440470) (alef-11)
معلم روستایی
۱۳۹۶-۰۴-۰۲ ۲۱:۳۶:۵۷
همه بدانند ؛ ملت با کسی اخوت نبسته و به کسی نیز چک سفید امضاء نداده (4440059) (alef-1)
ترسیدم آقامعلم (4441786) (alef-13)
ملت به هیچ کس (تکرار میکنم به هیچ کس،) چک سفید امضا نداده... (4441929) (alef-13)
با مقایسه روحانی و بنی صدر چیزی از روحانی کم نمی کنیید بلکه بنی صدر رو تبرئه می کنیید نه امروز سال ۵۹ هست نه مردم مردمان ان زمان . (4440063) (alef-1)
پس قبول دارید که روحانی حرفهای هنجار شکنانه می زنه (4442515) (alef-13)
سرخه ای
۱۳۹۶-۰۴-۰۲ ۲۱:۳۹:۴۰
درود بر این مردم هوشیار (4440067) (alef-1)
توحید
۱۳۹۶-۰۴-۰۲ ۲۱:۴۲:۱۴
الف جان تو خودت آتش بیار معر که بودی
روزهای انتخابات یادت میاد ؟
درود بر روحانی مظلوم (4440070) (alef-1)
املیی
۱۳۹۶-۰۴-۰۲ ۲۱:۴۳:۲۱
شما غلط میکنید رییس جمهور منتخب ملت را بنی صدر خطاب میکنید اگر ایشان ینی صدر هستند حتما کاندیدای شما داعشی هست طرز فکر کاندیدای شما عین طرز فکر طالبانیست شما چیکاره ملت هستید که فراتر از رهبری حرکت میکنید؟ شما یک مشت ارز=ازل اوباش کشورید که درقبال پول به مسئولان کشور توهین میکنید وگرنه این توهین را ماها هم بلدیم شما نه مذهبی هستید نه طرفدار رهبری نه اسلامی شماها جیره خوار سیا وموساد هستید تا تنش را به کشور برگردانید (4440071) (alef-2)
لطفا مودب باشید حساب چند نفر که امروز به رییس جمهور توهین کردن به حساب طرفدارای آقای رییسی نذارید شما قطعا شناختتون از آقای رییسی در حد کانالای تلگرامیه که ایشون داعشی میدونید منم برای سطح آگاهی شما متاسفم و از خدا براتون آرزوی بصیرت دارم (4440977) (alef-13)
شما الآن ادب از که آموختی دقیقا؟ (4441042) (alef-13)
توهین شما جرم نیست مجازات ندارد؟ کی گفته حامیان کاندیداهای رقیب بودند از کجا معلوم رای دهنده به روحانی نبودند؟شاید اصلاً به هیچکدوم رای ندادند چه زود پیگیری کردید به چه کسی رای دادند اصلاً در انتخابات شرکت کردند؟درضمن اگر ایمان و تقوا یعنی طالبان پس تو دشمن امامانی.
از الف تقاضا دارم تایید کند این نظر را دیگه شورشو درآوردند به رئیسی چه ربطی دارد خجالت نمی کشند توهین به رئیسی مجازه چون وزیر کشور ندارد دستور بدهد بگیرندشون؟ (4442056) (alef-2)
شماها همونهایی هستید سال 88 کوتوله کوتوله می کردید شما همونها هستید که 88 بدترین توهین ها را کردید (4442059) (alef-2)
چون شما جماعت خودسر و زورگو فقط زبون خودتونو حالیتون میشه. به شما ها احترام نیومده (4442337) (alef-13)
تو هم غلط می کنی توهین می کنی به ملت خون روحانی رنگین تر از مردم نیست . (4442127) (alef-13)
خدا کسانی را که به این سید مظلوم آقای رییسی توهین می کنند مجازات کند همین دنیا وهم اون دنیا که هر که با آل علی درافتاد ورافتاد (4442524) (alef-13)
خودکرده را تدبیر نیست (4440073) (alef-1)
آفرین به مطهری که گفت : این ، عین آزادی بیان است .
و به غیر از این نیز نیست و روحانی هم که همش حرف از آزادی میزنه (4440078) (alef-1)
آیا شمام تحمل آزادی بیان رو داری؟ (4440406) (alef-1)
در تاریخ بنویسید چه کسی اردوکشی خیابانی را شروع کرد . (4440418) (alef-13)
اگه به قدرت نشان دادن خیابانی باشه که شماها (اصولگراها)مغلوبین. (4442183) (alef-13)
رئیس جمهور باید تاوان ایجاد دوگانگی را بپردازد (4440089) (alef-1)
اونی که باید تاوان بده شما 96 درصدی ها(!) هستین (4441858) (alef-13)
روحانی شروع کننده این دوقطبی هست با حرفهای هنجارشکنانه خود درمورد نظام اسلامی ولایت فقیه سپاه پاسداران وخود را فرمانده کل قوا دانستن وطرفداران رییسی را فریبکار وخشونت طلب دانستن البته طرفداران رییسی توهین نمی کنند (4442538) (alef-13)
وقت نزدیک است باهم بودن اندک. ( امام علی (ع)) (4440094) (alef-1)
البته روحانی بنی صدر نیست انصافا"
اما بهتر است ایشان هم به صراحت برائت خود را از بنی صدر و موسوی اعلام کند . (4440098) (alef-1)
بزرگان اصولگرا از این آتش به اختیاران مزدور اعلام برائت کنند (4440386) (alef-1)
چه ربطی داشت؟ (4440475) (alef-11)
موسوی که طرفدار میلیونی داره. (4442186) (alef-13)
کسانی که این کار را کردند همانهایی هستند که با آتش زدن سفارت عربستان
سعی در تخریس دولت روحانی داشتند
حالا هم هدف اصلی آنها خنک کردن دل عربستان در روز قدس بوده است
این اقدامات با این فتنه گری انجام میشود که دارند از رهبری طرفداری میکنند!!!
اینها همان فتنه گران واقعی هستند (4440100) (alef-1)
زمان احمدی نژاد هم از این جور شعار ها می دادند البته ان موقع جرم نبود (4440112) (alef-1)
حتی تو دانشگاه امیرکبیر عکس احمدی نژاد رو جلوی خودش آتیش زدن. منتها او جنبه داشت. البته خودزنی هم نکرده بود که بخواد سوء استفاده کنه (4441046) (alef-13)
کی به احمدی نژاد "این جور شعار ها" میدادن؟؟؟ کی جرم نبود؟؟؟؟ توی خلا داری سیر میکنی؟؟ (4441863) (alef-13)
نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران شعار نبود؟؟؟؟
انتخابات بهانه بود اصل نظام نشانه بود شعار نبود؟؟؟؟؟؟
اموال عمومی را آتش زدن و هزاران بی اخلاقی های دیگر واقعا چه کار کردن با آن بی اخلاق ها و بی فرهنگ ها (4442526) (alef-13)
امروز به اقای روحانی توهین شد همه بسیج شدید پس وقتی جناب روحانی به منتقدین توهین می کنند کسی اعتراض نمی کند؟؟؟ (4440115) (alef-1)
شما به "مرگ بر" میگی انتقاد؟؟؟؟ هرچیزی رو هر جوری که بخواین تعبیر میکنین؟؟ دمت گرم!!!!!!!! (4441872) (alef-13)
چرا اکثر کامنت های ضد روحانی از امارات ارسال می شود ؟ (4442057) (alef-13)
آقای مهدیان مثل همیشه درست می فرمایید اما نیمی از آن را.
ما هم نباید دوقطبی را تشدید کنیم اما نمیتوانیم سرمان را زیر برف کنیم و آن را نبینیم!
مشکل آنجاست که فقط مردم باید فرامین رهبری را اجرا کنند و رئیس جمهور و دولت در بالاترین سطح با آن مخالفت کنند و به ریش ملت بخندند.
متاسفانه ارتباط بین رفتار دولتمردان که باعث تهییج عده ای از جوانان پرشور انقلابی می شود آن قدر نادیده گرفته می شود که جریانی مثل حمله به سفارت رخ دهد!
راستی آقای مهدیان آقای توکلی و دیگر دوستان آیا شما هم وقتی فیلم را میدیدید! در دلتان با این جوانان همسو نبودید؟
یک سوال از الف جان. خجالت نمیکشی نظر 100 تا 200 نفر از ملت را چاپ نمیکنی؟ شما با دولتی که باعث شد نزدیک به 8 میلیون نفر رای ندهند چه فرقی دارید؟ باز هم جرئت چاپ نداری؟!!! (4440122) (alef-1)
اینها عوامل صهیونیست ها و عربستان هستند که در حاال متشنج کردن ایرانند (4440128) (alef-1)
حسن روحانی چند ساعت قبل از برگزاری راهپیمایی ضد صهیونیستی روز قدس در مراسم افطاری با جمعی از فعالین اقتصادی ،سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهمترین نیروی مقابله کننده با اسراییل و صهیونیسم جهانی و داعش را مورد حمله قرارداد. از سوی دیگر عده ای در روز قدس ، با شعار علیه حسن روحانی، فضا را به سمتی بردند که شب قبل درمراسم افطاری رخ داده بود. خارج کردن اسراییل از زیرضربه تصادفی است؟ (4440134) (alef-1)
سپاه مال مردمه... اگه موشک می زنه از پول مردمه، با خواست مردمه... سپاه بالای اراده و خواست مردم نیست (4440396) (alef-1)
کشتید ما را سپاه از مردمه آدمهای همین مملکتند رفتند نظامی بشوند از کشور دفاع کنند پول مردمه خب همه جای دنیا نیروی نظامی بودجه دارد مشکلتون با سپاه چیه آمریکا گفته تا سپاه هست تحریم هست می خواهید مثل هسته ای نابودش کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (4442069) (alef-2)
نه خیر. وظیفه نهاد نظامی چیه؟ برقراری امنیت. اما قرار نیست در ازای برقراری امنیت خواسته ها و دیدگاه خودشون رو به ملت تحمیل کنند.
بابت ایجاد امنیت ازشون ممنونیم، اما حق ندارند در سیاست و اقتصاد و فرهنگ دخالت کنند و هرموقع لازم میدونند برسر مردم منت بگذارند. (4442419) (alef-13)
رئیسی_تتلو پیوندتان مبارک بشه سوژه هرهرمیخندن!
اما بنی صدر_روحانی پیوندتان مبارک زشته!توهینه!
عمروعاص کم نداریم الحمدلله (4440138) (alef-13)
عکس رییسی و تتلو را با هم ندیدی؟ مگه روحانی با بنی صدر عکس گرفته اند؟ (4440725) (alef-13)
خوب هر وقت آقای روحانی با آقای بنی صدر دیدار کرد و کنار هم نشستند و گل گفتند و از هم تعریف کردند،شما هم حق داری بگی "پیوندشون مبارک" ولی الان چرا؟ (4442071) (alef-2)
دارند برای انتخابات بعدی مظلومیتهای تازه تولید می کنند (4442072) (alef-2)
روحانی باید به قول و وعده ای که داده عمل کنه و از این سر و صداها نترسه و تحت تأثیر قرار نگیره. روحانی حمایتت می کنیم. (4440144) (alef-1)
کسی که جلوی نظام اسلامی وارزشهای انقلاب واسلام بایسته سیلی محکمی می خوره توسط همین مردم واکثر کسانی که بهش رای دادند (4442554) (alef-13)
خوب است دولت محترم نیز اندکی به خود بیاید که چرا چنین اتفاقاتی در راهپیمایی و یا در برابر کارگران معدن یورت می افتد. هر چند اعتراضاتی به این سبک، اتفاق هایی ناپسند هستند، ولی آقای روحانی نیز باید با خود فکر کند که کدام رفتار او باعث شده تا احساسات عده ای جریحه دار شود و این چنین در مقابلش شعار دهند. (4440148) (alef-13)
دولت جز خیر و صلاح مردم را نمی خواهد این گروه نادان در مقابل مزدی اندک مردم را به دشمن می فروشند (4441768) (alef-13)
امیر حسین سلطان/تهران
۱۳۹۶-۰۴-۰۲ ۲۲:۰۷:۲۹
اگر سر دادن شعار "روحانی بنی صدر پیوندتان مبارک " هیچ خیریتی هم در آن نباشد لااقل سبب تطهیر اولین رئیس جمهور و آن هم پس از 36 سال می شود!!! واقعا اسباب تاسف است. (4440161) (alef-13)
تطهیر نیست تشخیص است . (4442121) (alef-13)
خدا جای حق نشسته وهمین طور که بنی صدر را رسوا کرد کسانی که می خواهند ارزشهای اسلام وانقلاب را حذف کنندو به این سید مظلوم آقای رییسی توهین می کنند رسوا می کند (4442574) (alef-13)
امروز رئیس جمهور منتخب توسط یک عده افراطی مورد اهانت قرار گرفت توهین به ایشان توهین به مردم است و من و تمام مردم ایران قاطعانه از دستگاه قضایی میخواهیم که با عاملین این اهانت برخورد کند (4440166) (alef-13)
تمام مردم ایران؟!!
یادت رفت که روحانی به حداقل 16 میلیون نفر توهین کرد؟! حالا بیان ازش بابت چی حمایت کنن؟!! (4441853) (alef-13)
ما از روحانی به خاطر توهین به ارزشهای انقلاب اسلامی شکایت می کنیم (4442578) (alef-13)
توهين به رای ملت مجازات سختی خواهد داشت (4440172) (alef-13)
توهین به ارزشهای نظام هم مجازات سختی دارد (4442580) (alef-13)
مهران
۱۳۹۶-۰۴-۰۲ ۲۲:۱۲:۱۵
امیدوارم این پیام منتشر شود
خود شما خوب میدانید این حرکات کاملا به نفع آقای روحانی است تا با حاشیه سازی همون کاری که این چند هفته با جملات جوناگون در پیش گرفتن ذهن مردم رو از مسائل مهم مخصوصا تحریم های جدید آمریکا و اوضاع نا بسامان اقتصاد دور کند حال این کار رو چه کسانی انجام میدهد تا روحانی و دولتش بهره برداری کنند تا از زیر بار مسئولیت های خودشون شانه خالی کنند رو خودتون میدونید (4440186) (alef-13)
بازم مثل همیشه، فرار رو به جلو.
مثل حمله به علی مطهری توی شیراز وووووو
اگه "واقعا" به چیزی که داری میگی اعتقاد داری، پس عواملش رو بگیرید باهاشون برخورد کنید، دستشون رو رو کنید، تا دست رئیس جمهور هم رو بشه
ولی اگه خودتم به چیزی که میگی باور نداری (چون خودتم خوب میدونی واقعیت چیه،) خوب اون دیگه یه بحث دیگه ست!!! (4441909) (alef-13)
از تعداد لایکی که که خوردی معلوم شد مردم چقدر حرفت رو قبول دارند شاید هم خودت یکی از اون توهین کنندگان بودی (4441915) (alef-13)
باید عاملان این ماجرای کثیف مجازات شوند (4440191) (alef-13)
خلیلی
۱۳۹۶-۰۴-۰۲ ۲۳:۳۴:۴۷
آزادی بیان ؛ آزاد است
تحمل مخالف خودتان را داشته باشید (4440456) (alef-11)
اینها یا نا آگاهند یا خائن
به هر حال باید با این افراد برخود جدی شود که در غیر این صورت کشور آسیب جدی خواهد دید (4440202) (alef-1)
این عمل از هر جنبه اشتبا و محکوم است
به عنوان مثال اکثر رادیو و رسانه های بیگانه کل راهپیمایی را فراموش کرده و صرفاً به این مورد پردختند
شرم به این نا آگاهی وو خیانت (4440210) (alef-1)
الف لذت برده. صداش در نمياد. (4440216) (alef-1)
ما قاطبه منتقدان دولت اقدام ناشایست عدهای در راهپیمایی روز قدس علیه رئیسجمهور را محکوم و مرتکبان را سرزنش می کنیم چراکه یقیناً اینگونه رفتارهای از مسیر ادب و انصاف خارج است. (4440232) (alef-1)
مشهدی
۱۳۹۶-۰۴-۰۲ ۲۲:۲۵:۴۶
فقط راه چاره شناسایی وخشکاندن سرچشمه چنین شعار دهندگان فتنه انگیز و تفرقه آفرین هست ولاغیر... (4440237) (alef-13)
برداشت نادرست از جمله آتش به اختیارید (4440249) (alef-13)
جناب مهدیان این بازی را اولین بار خود شما در همین سایت الف بر علیه رییس جمهور شروع کردی حالا فریاد دزد دزد سر دادی (4440260) (alef-1)
واقعا این نوع از اصولگرایی تنفرانگیز و البته و صدالبته فساد برانگیز هست. مردم باید متوجه باشن که چه کسانی بعد از تعبیر روحانی به دولت تفنگدار علیه ایشان شعار دادند. (4440277) (alef-1)
مصادره به مطلوب نفرمایید. تندروی در هر جناحی وجود دارد و البته محکوم است. نمونش توهین به احمدی نژاد در تشیع جنازه شهدای ترور. (4440973) (alef-13)
روز جهانی قدس خود به روز نمایش اختلافات داخلی ایران تبدیل شد. خسته نباشی دلاور خداقوت پهلوان
البته که این جماعت مصونیت آهنین دارند وگرنه یک حمله به سفارت کافی بود که پرونده هر حزب و گروهی را برای همیشه مختومه کند، ولی کسی با این خشک مغزها کاری ندارد (4440284) (alef-1)
همه اين چند نفر و ياگروه در برابر نزديك به 25 ميليون رأي مثل قطره در برابر دريا هستند !! (4440285) (alef-1)
الف ، احتاحتمالا قلبا از این شعار خوشحالی (4440313) (alef-1)
صددرصد اینکار محکوم و کاملا به نفع روحانی بود
هرچند کسی که باد بکارد حتما طوفان درو خواهد کرد
لطفا الف محافظه کاری رو کنار بگذارد وحرفهای دیشب روحانی رو بدون سانسور منشر کنید تا بدانید ایشون مشخصا به کجا داره حمله میکنه. (4440323) (alef-1)
نفوذي هاي اسراييل براي تخريب روز قدس خود را به خيابان هاي تهران رساندند. (4440344) (alef-1)
بخدا گریه کردم برای روحانی. چرا شماها اینگونه اید رییس جمهور ایران اسلامی توسط فرزندان انقلابی یا مدعی انقلابی گری نواخته میشور. روحانی 25 میلیون رای دارد.متاسفم براتون .خدا نجاتتون بده از گمراهی . (4440347) (alef-1)
البته فراموش نکنیم قبل از اون در طول این چهار سال به کرات همین فرزندان انقلابی توسط روحانی کوبیده شدند. خدا نجاتش بده از گمراهی (4441866) (alef-13)
صدا و سیما ماه هاست با پخش مکرر مستندی درموردبني صدر والقاي اینکه دولت روحانی هم مانند آن است زمینه لازم رابرای برنامه از قبل طراحی شده توسط افرادمعلوم الحال و شناخته برايامروزطراحي کرده است.فقط باید گفت باعث تاسف است که چراگروهي اندک ازجانب مردم حرف میزنند.ازآن تاسف بار تر آنکه هرکس به مسند قدرت می رسد بعدها خائن نامیده میشود.و این برای انقلاب و نظام برازنده نیست (4440363) (alef-1)
رحمان
۱۳۹۶-۰۴-۰۲ ۲۳:۱۲:۴۴
اشتباه محض بود این رفتار مردم اما،،،،،،،،کسی که به رغم صحبتهای رهبری،میگوید دنیا دنیای مذاکره است،نه جنگ و پرتاب موشک، با برجام همه تحریمها را شکستیم، با شعار مرگ من مخالف هستم ،از سپاه بدگویی میکند، تشکیک در اعتقادات ولایی و باورهای مردم میکند،،اینها میخواهند(نیرهای حزب اللهی)وسط خیابان وپیادروها دیوار بکشند،،ما فتنه گر نداریم اینها سرمایه های نظام هستند،چرا باید در حصر بمانند... و دهها مورد دیگه .میخاستین عده ای ،بیایند و اعتراضشون را اینجوری نشوون ندن .هموون جوری که چند سال قبل عده ای ساده لوح اومدن و شعار دادن نه غزه نه لبنان.... (4440374) (alef-1)
رفتار مردم؟! يعنی جند نفر مردمند؟ (4440519) (alef-11)
مردم حرفشون رو توی 29 اردیبهشت زدن، یه عده تندروی مزدور رو مردم فرض نکن!! (4441924) (alef-13)
روحانی مظلومترین رئیس جمهور ایران که البته ۲۵ میلیون رای و حامی داره. (4440380) (alef-1)
روحانیِ بنیصدر (4442235) (alef-13)
میدونم این کامنت چاپ نمیشه
اما هر کسی رای مردم را بی اعتبار کند به کشور خیانت کرده است! (4440394) (alef-1)
قربانت شوم با این نظرات روشن فکرانه تون نمیتوانید این جنگ قدرت شدیدی که درگرفته را لاپوشانی کنید. قضیه خیلی پیچیده تر از این حرفاست و در اینده پیچیده تر خواهد شد. (4440404) (alef-1)
از روستای سار کاشان
۱۳۹۶-۰۴-۰۲ ۲۳:۲۲:۰۱
فروپاشی انسجام ملی و احترام مسئولان عالی رتبه کشور که جزء بدیهی ترین اصول هر کشوری است نشان از توطئه بس خطرناک دارد .
رئیس جمهور ایران انسانی خردمند است ظاهرا اقدامات ایشان که با پشتیبانی رای ملت مواجه شده منافع آشوبگران بین المللی را تامین نمی کنه !
این افراد که توهین کردند در دین گمراه و در خرد بی مقدارند و در کمک به دشمن توانا!! (4440405) (alef-1)
لابد روحانی که کل نظام رو زیر سوال برد و دشمنان رو حسابی خوشحال کردو ..........................................و..... امامت رو زیر سوال بردو ................در دین گمراه نیست و در کمک به دشمن ناتوان (4441908) (alef-13)
یعنی نظام ما طوری است که با یک سوالی که یک نفر بپرسد کلا به این وضع میافتد؟ خوب پاسخ سوال سوال است نه فحش و تکفیر و مرگ. مگر این که پاسخی برای سوالات روحانی در دست نباشد! (4442036) (alef-13)
خوب روحانی سوال توئیت میکند به عنوان یک شخصی که حق دارد سوال بپرسد. خوب کسانی که درگیر سوالاتش هستند جواب سوال را بدهند. چرا نمیدهند و چرا منتظرند یک عده فریب خورده بروند مرگ بر روحانی بفرستند؟!!!!!! (4442039) (alef-13)
روحانی هرچی که گفت ما یادمونه و به همون خاطر بهش رای دادیم و وظیفه داره قولهاشو عملی کنه.
و شما هم وظیفه داری به اکثریت تمکین کنی (4442437) (alef-13)
این جریان ساختگی است برای مطلوم نمایی . که از آب گل آلود ماهی بگیرند مسئولین نظام اگراز عمل کرد دولت بخصوص از روحانی ناراضی باشد می آید علنی نارضایتی خودرا به مردم اعلام میکنند . نه اینکه توسط چند نفر آدم مجهول ..بازی در بیارند (4440471) (alef-11)
روحاني تنها نيست، سخن او مطالبه مردم ايران است (4440846) (alef-13)
من هم با طرفداران آقای روحانی موافقم با این که به ایشون رای ندادم و نخواهم داد ... برهم زدن نظم عمومی و انسجام و وحدت ملی به خودی خود کاریست بس اشتباه چه برسد به اینکه آمریکا برای امروز و فردای ما نقشه ها دارد .. چیزی که امروز بعضی ها باید متوجه بشوند معنای جمهوریست که در سال 88 به مراتب بیشتر و بد تر از این نقض شد ... آنروز ریس جمهور منتخب 64 درصد رای داشت .. با اینکه من به او هم رای ندادم ... این قضیه بسیار مشکوک است ... و البته حرفهای رئیس جمهور بعد از 2 روز سکوت ... دوستان با احزاب مثل استقلال و پرسپولیس رفتار نکنن ... هر اتفاق بدی که بیفته مستقیم در زندگی همه ی ما تاثیر خواهد داشت و قطعا نه در جهت خوب و خوشایند ... کشورهای عرب و آمریکا و انگلیس و شاید هم روسیه منتظرند و جهت دهی می کنند (4440958) (alef-13)
روحانی 4 ساله با منتقدانش به بدترین شکل ممکن صحبت میکنه و از الفاظ خوبی استفاده نمیکنه. انتظار چنین روزهایی رو هم داشتیم. روحانی نباید در جمع مخالفانش یه طور صحبت کنه و در جمع طرفدارانش یه طور. نباید بین مردم فرقی قایل بشه. علی مطهری هم به نظرم برخورد خوبی با مخالفان نداره و این باعث میشه که مخالفانش به خود این حق را بدهند که همینطور باهاش برخورد کنند (4440959) (alef-13)
دوهفته پیش که این اتفاق برای احمدی نژاد افتاد نه کسی بیانیه داد و نه کسی محکوم کرد. از این گذشته سایت حامی روحانی , انتخاب, با خوشحالی فیلم پخش می کرد. به نظرم این رفتار رو همه باید همواره محکوم کنیم نه گزینشی. (4440964) (alef-13)
هر عملی را عکس العملی است (4441000) (alef-13)
ببخشید,دوستانی که دم ازوحدت میزنن ومیگن فحاشی بده,خوبه سال 88, رو یادشون بیارن که چقدربه منتخب ملت توهین وفحاشی میشد,توهین ازهرنظربده ولی یکم انصاف داشته باشین واینقدرفراموشکارنباشین. (4441037) (alef-13)
رضایی
۱۳۹۶-۰۴-۰۳ ۰۹:۴۳:۵۹
آقای مهدیان !
نکته مهمی که از آن غافلید این است :
اصولگرایان همیشه در مقابل این حرکات یا سکوت اختیار کردند یا لبخند رضایت برلب دارند یا گاهی حتی مستقیم و غیر مستقیم حمایت کرده اند ! این در حالیست که اگرکسی به یک نیروی دست چندم خودشان بگوید بالای چشمت ابروست رگهای گردنشان سیخ می شود ! مردم هم بالاخره اینقدر کم حافظه نیستند تحمل می کنند تا انتخابات و دیدیم هر وقت صحنه رقابتی باشد به اصولگرایان نه گفتند و آنها را طرد کردند . بعد انتخابات اصولگرایان به زمین و زمان بد وبیراه می گویند و مردم را نادان فرض می کنند !
مثلا الان احمد توکلی چرا ساکت است ؟ خیل اصولگرایان مدعی چرا ساکتند ؟
این است که دم خروس را مردم می بینند ! (4441575) (alef-13)
اقای مهدیان
حتما روزنامه های صبح را دیده اید. حتماکیهان و سیاست روز و وطن امروز را دیده اید. حتی یک کلمه از این حرمت شکنی حرفی نزده اند. این حرمت شکنان و اشوبگران از سوی همین نوع روزنامه ها تغذیه می شوند. مطمین باشید برایشان فر قی نمی کند که به که توهین می کنند روزگاری به رییس مجلس روزگاری به رییس جمهور و مطمین باشید روزگاری به شما و رهبری اینده اگر به مذاقشان خوش نیاید، تا زمانی که حاشیه امن داشته باشند (4441612) (alef-13)
بيش از روحاني ،قاليباف و رئيسي جامعه را دو قطبي كردند اما به روحاني تذكر داده مي شود (4441684) (alef-3)
مضحک است در مملکتی که هر روز رییس جمهورش سخنانی مغایر باامنیت ملی میزندوبین مردم تفرقه ایجادمیکندانتظار داشته باشیم مردم هیچ اشتباهی انجام ندهند. (4441693) (alef-13)
همیشه وقتی جامعه را ملتهب وبه سمت دیگری معطوف میکنند باید منتظر یک اختلاس بزرگ دیگری بود !!!!!! (4441695) (alef-13)
نمیدونم چرا خوشم میاد از همچین افرادی با این کارشون رفسنجانی مرحوم و محبوب محبو ب و محبوب کردن و روحانی را میخوان محبوبتر و محبوبتر و محبوتر بکنن. (4441697) (alef-13)
♦️این عده یا مردم عادی بودند که به بی حرمتی های چند ماه اخیر روحانی، واکنش آمیخته با هیجان نشان داده اند. و یا عناصر ماموریت داری که برنامه داشته اند تا از این طریق برای روحانی مظلوم نمایی کنند؛ چنان که به فاصله چند دقیقه، فضای مجازی پر شد از مظلوم نمایی و اینکه به رئیس جمهور توهین شده است. اما هر طور که این حاشیه را تحلیل کنیم، باید روی عنوان اهانت قدری تامل کرد.
♦️چگونه است که وقتی آقای روحانی باد به دماغ می اندازد ، رگبار اهانت و اتهامات خلاف واقع را به سمت به منتقدان دانشگاهی و حوزوی و علمای برجسته و سپاه و بسیج و ... می گیرد و با افتخار باد لبخند می زند، سیاسیون و رسانه های همسو با دولت نه تنها ترش نمی کنند، بلکه حتی برای او کف می زنند و هورا می کشند اما برای یک حاشیه چند نفره در راهپیمایی عظیم روز قدس (با فرض اینکه مهندسی تیم عملیات روانی نزدیک به دولت نباشد) کف بر لب می آورند و فریاد وامصیبتا سر می دهند؟ یک بام و دو هوا چرا؟!
♦️مگر اهانت_بد و اهانت_خوب داریم؟ یعنی اگر کسی عنوان ریاست جمهوری را یدک بکشد و به منتقدان فرهیخته ، القابی مانند " مزدور، بی شناسنامه، ترسو، افراطی، جیببر، مستضعف فکری، متوهم، بزدل ، کاسب تحریم، فاسد، عقب مانده، تازه به دوران رسیده ، عصر حجری و ... " نثار کند، شایسته است اما اگر چند نفر او را منافق بخوانند و با بنی صدر مقایسه کنند، کار ناشایستی کرده اند؟ اگر پای مشاوران امنیتی و عملیات روانی آقای روحانی در کار نباشد، باید گفت او مشتی از خروار را می درود که خود کِشته و آب داده است. چرا هیچ یک از مدعیان امروز، یک بار به بی نزاکتی های 4 ساله آقای روحانی اعتراض نکرده اند تا باور کنیم که صداقت دارند؟ (4441698) (alef-13)
بذرپاش: هیچکس از شعار علیه رئیسجمهور دفاع نمیکند/ سال ۸۸ علیه نظام شعار دادند اما عدهای تشویق کردند یا ساکت بودند!
نماینده سابق مجلس:
🔸شعار علیه رئیس جمهورکار ناپسندی بود که هیچ کس از آن دفاع نمیکند ولی ببینید چه کار بدی است علیه یک رئیس جمهور منتخب اینگونه رفتار شود.
🔸در سال ۸۸ شماها نه علیه رئیس جمهور وقت بلکه علیه کل نظام اینگونه رفتار کردید.
🔸کسانی که دنبال پیراهن عثمان درست کردن هستند آن موقع یا در صف شعار دهندگان بودند یا آنها را تشویق می کردند، یاساکت بودند و دردل خوشحال. (4441701) (alef-2)
خیلی خوب روحانی بنی صدر نیست ولی بیاید و به این سوالات جواب بدهد که چرا
فقط در برجام ربع قرن اینده مملکت رو به باد فنا داده است؟
چرا در قرادادهای نفتی از جمله کرسنت روزانه 30 میلیون متر مکعب گاز مفت به ترکیه می دهد و کماکان اقای زنگنه در راس هرم نفتی است؟
چرا به تمام تعهدات هسته ای بطور یکطرفه عمل کرد درحالیکه رهبری تاکید فرموده بودند گام به گام باشد؟
چرا علیرغم اینکه طرف مقابل بدعهدی می کند و مدام تحریمهای جدید وضع می کند اقای روحانی بر ادامه برجام بدفرجام اصرار می کند؟؟؟
چرا به خاطر قدرت حتی به مبانی اعتقادی شیعه حمله می کند و حتی به امام علی (ع) را هم رحم نمی کند؟
به کدامین دلیل قبول کنیم که اقای روحانی با بعضی ها فرق داره شما بفرمایید؟ (4441715) (alef-13)
آآآآآآآی طرفداران رییس جمهور منتخب
اشکال عدم حضور شما در مبارزه با صهیونیسم بین الملل است
وقتی شما دغدغه تون مثل رییس جمهورتون مبارزه با دشمن نیست همینه دیگه..................
نباید رییس جمهورتون رو تو این راهپیمایی ها و تجمعات مذهبی تنها بذارین!!! (4441735) (alef-13)
افرادي كه ميخواهند رييس جمهور را تضعيف كنند بدانند كه ايشان هر روز بزرگتر و خودشان تضعيف خواهند شد چون ملت پشت سر ايشان و رايشان هستند. (4441856) (alef-13)
علی کریمی
۱۳۹۶-۰۴-۰۳ ۱۱:۵۰:۴۶
برادر گرامی ، آقای محسن مهدیان
اثر این رفتار ناشایست جناحی می تواند با بر خورد سریع و قاطع نیرو های امنیتی و قوه قضاییه رفع شود. در غیر این صورت شاهد اثرات بسیار مخرب این حرکت خواهیم بود که امنیت و وحدت ملی را نشانه گرفته است. (4441943) (alef-13)
اگر احمدی نژاد بخاطر صدمات جبران ناپذیرش به کشور محاکمه میشد کار به اینجا نمی رسید
البته روحانی هم خوب بلد است از این شرائط بهره برداری کند و خیلی هم بدش نمی اید این جار و جنجالها وجود داشته باشد (4442000) (alef-2)
اگر مسولان کشور نمیخواهند کشور دچار هرج و مرج و از هم پاشیدگی شود باید جلو این افراد که نظم جامعه را زیر سوال برده اند را بگیرند و گرنه ملت جلو انها را خواهند گرفت .. (4442023) (alef-2)
به نظر من ما نباید صد در صد از روحانی یا صد در صد از سپاه یا صد در صد از قوه قضاییه طرفداری کنیم. با توجه به طیف سیاسی امان نیاییم و بگوییم که «هر چه آن خسرو کند شیرین بود». نخیر آقا. هر مجموعه ای ممکن است خطا کند. خوب الان روحانی گفته که اقتصاد دست سپاه است. خوب اگر راست می گوید سپاه شفاف سازی کند و اگر ایرادی هست برطرفش کند. اگر هم روحانی دروغ گفته باشد باز با شفاف سازی سپاه این معلوم میشود و قائله تمام میشود. این تحلیل ها برای چیست؟
روحانی می گوید که سپاه در عرصه اقتصادی انحصارگرایی می کند و پروژه های اساسی را در دست خودش گرفته است و مانع رقابت میشود. خوب اگر دروغ می گوید که سپاه این را شفاف کند و به من و شما ثابت کند. اگر هم راست می گوید که سپاه اصلاح کند خودش را و اجازه بدهد فضای رقابتی درست شود. این به نفع همه است. (4442025) (alef-13)
علیرضا
۱۳۹۶-۰۴-۰۳ ۱۲:۳۸:۵۱
هرشخص وگروه وجناحی بارای مردم مخالف باشد رفتنی است هرکس بانظر مردم مخالف بوده به گواه تاریخ ره به جایی نبرده است. (4442063) (alef-13)
نشریه محترم الف درهفته گذشته چندین اعلام نظرداشتم وشمامتاسفانه گزینشی برخوردمیکنیدونظرات اینجانب رابازنشرنکردید.
من هشداردادم که ازمطالب هیجانی وتشنج آفرین بپرهیزیداین شرایط خواسته عربستان وامریکااست ولی متاسفانه شمادرپشت حرکات به ظاهرانقلابی خودراپنهان میکنیدوامروزهم به ظاهرتوهین به رییس جمهوررامحکوم میکنید.
تابه کی میخواهیدبلاهایی که درکودتای 28 مرداد گذشت راتکرارکنیدودرطول تاریخ هم دعوای مصدق وکاشانی راه بیندازیدتقصیرباهرکه بودامپریالیست به ایران حاکم شد.
حالانوبت روحانی است چون میگویدقانون چون میگویدنظامیها وامنیتی هاکاراقتصادی نکنند؟
خلاصه تیشه برداشته ایدوبه جان ریشه خسته ایران میزنید.
بازهم منتشرنکنیدکه برایتان فایده نداردنان عده ای درهوچیگری وتشنج است.
عده ای رفتارشان ازپولهای عربستان واسراییل نیزکارسازتراست. (4442073) (alef-13)
از آن دولتی که تفنگ نداشت میترسیدند چه برسد به اینکه اقتصاد را به دولتی دادیم که هم تفنگ دارد و هم رسانه را در اختیار دارد و همه چیزی دارد و کسی جرأت ندارد با آنها رقابت کند. (4442187) (alef-13)
ای بابا، مثل این که قرار نیست یک لیوان آب خوش از گلوی ما پایین برود. (4442197) (alef-13)
محمد-ن
۱۳۹۶-۰۴-۰۳ ۱۳:۴۳:۴۳
روحانی منتخب مردم است لطفا حرفهای مزخرف و بی اساس موقوف . (4442253) (alef-13)
این ها نشانه های اشکاری از دامن زدن به اتش کوچکیست که توسط رسانه هایی مانند الف شعله ور می شود. اگر رسانه ها ابزار عقده گشایی و کشمکش های بیهوده نشوند چنین جوی را بر علیه منتخب مردم (هز که باشد) بر نیانگیزند چنین نمی شود. این ها همه از دق دلی رای نیاوردن طرف مقابل است که این گونه مردم را ناراحت و مشوش کرده. رسانه ها به جای دامن زدن به اتش و ماهی گرفتن به نفع خود از آب گل آلود بهتر است به خواموش کردن اتش و کنار زدن گل کنده ی اب زندگانی مردم بپردازند . (4442318) (alef-13)
مقصر خود رئیس جمهور است چرا که ملت راسر گذاشت والا من هم که به روحانی رای دادم در 4سال اول خیری ازش ندیدم ضمن آنکه5سال است قبول شده ام اما آقایان نوبخت و جهانگیری اعتبار لازم را برای بکارگیری نیروها نمی دهند (4442349) (alef-13)
روحانی فضارودوفطبی کرد یاکسانی میگفتند 4% ها (4442369) (alef-13)
هر چند که درج نمی کنید ولی می نویسم ما کشوری هستیم با هزار و یک ادعا قطب جهان اسلام ، صاحب 2500 سال تمدن ، مردمی با ادب که می خواهیم به دنیا از جمله فلسطینی ها کمک کنیم در حالی که هنوز خودمان به یک کار واحد اتحاد درست نرسیدیم .
تاریخ خوب هست که باز بینی شود ولی گاهی که منجر به اختلاف می شود بهتر است بازخوانی نشود چون به قول شما ما نوک انگشتان مان را می بینیم
سوم این که نمی دانم چرا این اصولگرا ها تحمل هیچ کسی غیر از خودشان را ندارند خوب اسم شان را تغییر بدن بگذارند فردگرا چه عیبی دارد ما مردم که حقی نداریم فقط اونا حق دارند
چرا همه ما یاد گرفتیم به جای هم فکر کنیم و تصمیم بگیریم اگر بر خلاف میل مان بود فحش بدهیم
پس نتیجه متمدن نیستیم ، اسلام ما شناسنامه ای هست ، برای خودمان هم نمی توانیم کاری بکنیم چه برسه به دیگران
اول باید به فکر اصلاح خودمان باشیم بعد برای دیگران دل بسوزانیم (4442388) (alef-13)
ملت با کسی شوخی نداره . مراقب رفتار خودتون باشید اقایان تندرو (4442396) (alef-13)
این آقا بی عیب که نیست مردم حق دارند به او انتقاد کنند (4443838) (alef-11)