نظر منتشر شده
۹۶
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 152586
لغو قانون جمع آوری ماهواره
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۵۰
تورم و گرانی افزایش یافته است و در نتیجه دزدی زیاد شده است ؛ همیشه همینطور بوده ، وقتی مردم در فشار باشند ، آسیب های اجتماعی بیشتر می شود

سید جواد زمانی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با اعتدال ، با اشاره به افزایش برخی جرائم ، خصوصا جرائم خرد ، در چند سال اخیر گفت: تورم و گرانی افزایش یافته است و در نتیجه دزدی زیاد شده است ؛ همیشه همینطور بوده ، وقتی مردم در فشار باشند ، آسیب های اجتماعی بیشتر می شود.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وقتی تورم بالا می رود ، آسیب های اجتماعی گسترش می یابد ؛ مجلس وقتی به دولت می گوید تا اولین مرحله هدفمندی یارانه ها ، اصلاح نشده و به نتیجه نرسیده است ، وارد مرحله دوم نشویم ، به خاطر کنترل تورم حاکم در جامعه است تا این تورم ، افسار گسیخته نشود و مشکلات بعدی ایجاد نشود.

نماینده کنگاور، صحنه، هرسین، بیستون و دینور در مجلس شورای اسلامی در ادامه به تداوم عملیات جمع آوری ماهواره از سوی نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: درباره قانون جمع آوری ماهواره ها باید بگویم که اقدام ناجا بر اساس قانون است ، اما این قانون بی اثر شده است و قانونی است که نقض آن بر سر پشت بام ها به صورت گسترده وجود دارد ؛ صلاح در لغو این قانون است.

زمانی ادامه داد: علم و پیشرفت در جهان به سرعت رو به رشد است و چندی دیگر با جمع آوری دیش ها مشکلی حل نخواهد شد ؛ اگر قصد مبارزه با ماهواره را داریم ، باید برنامه های تلویزیون ملی خود را قوی کنیم ؛ زمانی که برنامه صدا و سیما قوی باشد کمتر کسی ماهواره نگاه می کند.

وی در ادامه ضمن انتقاد به برنامه های صدا و سیما گفت: وقتی نیمی از شبکه های ما سخنرانی و بحث و جدول را نشان می دهد و تعداد برنامه های مفید و جذاب کم است ، هر کسی ممکن است از ماهواره و شبکه بیگانه استفاده کند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: مقابله انتظامی با ماهواره ها راه حل درستی نیست ، وقتی نمی توانیم مشکلی را حل کنیم ، صورت مساله را پاک نکنیم؛ مبارزه با ماهواره باید از طریق غنی سازی برنامه های صدا و سیما صورت بگیرد همانند ساخت مجموعه های نظیر مختارنامه و برخی دیگر از مجموعه های فاخر.

وی افزود: با وجود قانون منع ماهواره ، وقتی روی پشت بام خانه های مردم ماهواره است و از آن استفاده می کنند ، نوعی دهن کجی به قانون محسوب می شود ، لذا بهتر می دانم این قانون لغو شود.

زمانی گفت: نیروی انتظامی باید وظایف خودش را الویت بندی کند، یکی از حقوق مردم که از حاکمیت طلب دارند ، امنیت است ؛ نیروی انتظامی باید اول امنیت را به طور کامل بر قرار کند ، وقتی امنیت بر قرار شد ، بعد دنبال مسائل حاشیه ای که به عهده این نیرو گذاشته شده است ، برود.
 
بیگی
۱۳۹۱-۰۲-۰۷ ۱۸:۰۷:۵۲
استفاده از ماهواره بعلت غیر قابل تحمل بودن بسیاری از برنامه های سیما است .برگشت به سیما حتی با خوب شدن برنامه هایش شاید بسیار مشکل باشد.نه تنها سرگرمی ها بلکه اخبار هم دست کمی ندارد.بعنوان مثال چگونگی شهادت ائمه که بیش از هزار سال پیش اتفاق افتاده خبر نیست و جایش نه در اخبار بلکه در برنامه های مذهبی است و الخ... (756765) (moderator18)
 
م
۱۳۹۱-۰۲-۰۹ ۱۴:۱۹:۳۰
آخه حاجي جون در كدام بخش خبري تا حالا چگونگي ( تاكيد مي كنم چگونگي) شهادت ائمه در اخبار پخش شده است. چر ا كذب مي گي؟؟؟ فقط يك مثال بيار نسبت به اين مساله كه گفتي!! فقط يك مثال!!!!!برنامه صدا و سيما خصوصا آن سريالهاي آبكي اش ضعيف است صحيح مي گين ولي خواهشا اگر از دين و عزاداري خوشتون نمياد دروغ نگين!!! (758725) (moderator18)
 
بیگی
۱۳۹۱-۰۲-۰۹ ۱۶:۳۸:۳۶
معلومه تلویزیون داخلی را نگاه نمیکنی !زمانش که شد نگاه کن. (758981) (moderator22)
 
United States
۱۳۹۱-۰۲-۰۹ ۱۷:۰۱:۲۸
گویا شما هم تلوزیون نگاه نمکنی!!! (759019) (moderator22)
 
۱۳۹۴-۱۱-۱۹ ۰۷:۱۵:۰۴
سلام منم دیدم مجری اخبار وقتی میخواد خبر بگه اول میگه امروز شهادت جانگداز ..... می باشد مومنین در همه جای ایران عذا دارند !!!! (3530616) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۲-۰۹ ۱۴:۳۶:۱۳
فکر کنم آقایون متوجه شدن که دیش های جدید آنقدر کوچک هستن که با بالا رفتن از دیوار مردم هم نشه جمع آوریشون کرد (758747) (moderator18)
 
فرهاد
United States
۱۳۹۱-۰۲-۰۹ ۲۲:۴۹:۰۹
برادر عزیز انچه که اخبار نشان می دهد شهادت ائمه نیست ان حضور مردم است در شهادت اهل بیت و فکر می کنم این که چندین میلیون انسان از خانه های خود بیرون بیایند این یک مسئله کاملا خبری است. (759504) (moderator22)
 
علی
Malaysia
۱۳۹۱-۰۲-۰۷ ۱۸:۳۷:۰۷
به نظر من بهترین مطلب را بیان کرده اند و باید این حرفها را قاب گرفت و به کلیه مراکز نیروی انتظامی کشور هدیه داد (756784) (moderator18)
 
mohamad
۱۳۹۱-۰۲-۰۷ ۱۸:۳۷:۳۸
آفرین .درستش همینه ماهواره هم شبکه های مفید داره هم غیر مفید فرهنگ باید بالا بره تا درست ازش استفاده بشه . (756785) (moderator18)
 
نظام
United States
۱۳۹۱-۰۲-۰۹ ۱۹:۳۳:۲۲
مثل فيس بوك كه ميشه استفاده خوب ازش كرد و يا بد. البته در فرهنگ ما اين درست نيست كه مثلاً يك زن ويا مرد بدون.هيچ دليلى عضو فيس بوك بشن و عكس خودشون رو بزنند و شماره تماس و ايميل و اين چيز ها بدن! اين نوع استفاده از فيس بوك و امثالهم خانمان برانداز شده. همه شما هم خوب به اين موضوع واقفيد. مثلاً مرد زن و بچه دارى را ديدم فيس بوك باز كرده و عكسش رو شش در چهار زده و ووو! مشكل اين چيز هاست . يا دختر ١٤-١٥ ساله اومده فيس بوك باز كرده و با غريبه ها صحبت ميكنه!؟ اينها براى جامعه ضرر دارند. حالا همين دختر و يا اون پدر زن و بچه دار رو چگونه بايد توجيه كرد و توجه داد كه كارشان غلط است!؟ ماهواره هم همين حالت را دارد. خانواده ، از بزرگ تا كوچك مينشينند و برنامه ها را تماشا مي كنند. بعد همين پدر و مادر اگر بچه شان كار غلطى بكند تنبيه اش ميكنند.!؟ در صورتيكه خودشان برنامه ريزى نداشتند تا بچه درست تربيت شود. در هر صورت به نظر ميرسد در اين گرداب اين معضل خيلى زود داريم غرق ميشويم . خانواده هاى فهيم فقط ميتو انند فرزنددانشان را از اين منجلاب نجات دهند. والسلام (759259) (moderator22)
 
ح. ن
United States
۱۳۹۱-۰۲-۱۰ ۲۳:۱۵:۳۶
يعنى شما كه منفى داديد حريم خانواده و اخلاق و تربيت صحيح فرزندان برايتان مهم نيست!؟ سست شدن بنيان خانواده براى شما اهميت ندارد!؟ طلاق و دربدرى فرزندانتان برايتان اهميت ندارد!؟ فساد و فحشا و ولگردى و بى بندوبارى رو بى خيال!؟ يعنى فكر ميكنيد انقدر ايمانتان قوى است و اراده تان مستحكم كه اين برنامه هاى فساد اور أثرى روى شما ندارد!؟ پس حتماً ترمز كردن ماشين هاى اراذل و اوباش پيش پاى خانم ها حتى خانم هاى محترم در خيابانهاى تهران چيزى جز خواب و خيال نيست!؟ چندش اور است وقتى رفتار هاى زشت و زننده خصوصاً بعضى از به اصطلاح مرد را در خيابان ها مى بينم ! بعضى از زنها هم حرمت خودشان را پاس نميدارند! همه اين نا هنجا ريها ريشه اش در همين امثال ماهواره است كه اموزگار بدى است كه متا سفانه خيلى از پدر ها و مادر ها از اهميت نفوذ ان در روحيه فرزندانشان غافلند! اذعان دارم كه بعضى از برنامه هاى داخلى هم بد اموزى دارد ولى به ان اندازه نيست كه در ماهواره است. لطفاً فقط منفى يا مثبت نزنيد بلكه نظر بدهيد كه شايد شما حق داشته باشيد و امثال من نا حق ميگوييم . شايد با نظر شما ما هم چيزى ياد بگيريم. يا على مدد (761166) (moderator18)
 
alex
۱۳۹۴-۰۴-۳۱ ۱۳:۰۹:۵۴
میخواهید پنجره همه ی خونه های مردم رو نرده بکشید شاید خودشون رو از پنجره بیرون بندازن یا کسی سوار ماشین نشه شاید تصادف کنه یا به کسی چاقو ندیم شاید به جای خیار پوست کندن ادم بکشه اگر بخواهیم اینجوری فکر کنیم همچی ممنوع میشه ما نباید به خاطر جمعیت اندکی از مردم که اشتباه میکنند همه چیز را ممنوع کنیم (3061252) (alef-13)
 
سنایی
۱۳۹۱-۰۲-۰۷ ۱۸:۳۸:۴۰
باور کنید مردم طرز استفاده صحیح از ماهواره را یاد گرفته اند و به خطرات آن تا حدی آگاه شده اند.کافی است اطلاع رسانی خوبی در این زمینه صورت بگیرد .
ممنوعیت استفاده از ماهواره فقط باعث سودجویی عده ای دلال و گرانی وسایل آن شده است. (756786) (moderator18)
 
United States
۱۳۹۱-۰۲-۰۷ ۱۸:۴۱:۵۳
احسنت بر شما (756788) (moderator18)
 
abbas
۱۳۹۱-۰۲-۰۷ ۱۹:۱۵:۴۱
حرف جالبی زدند"نیروی انتظامی باید وظایف خودش را الویت بندی کند،"
ما باید بدانیم چقدر توان داریم و سپس به اندازه توانمان از خودمان انتظار داشته باشیم این در همه ابعاد و مسائل است و با دین ما نیز تطابق دارد (756816) (moderator18)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۲-۰۷ ۱۹:۱۷:۰۴
من که ماهواره ندارم اما بالا رفتن از در و دیوار مردم خیلی خیلی زشته
الان دیش های کوچیک اومده به بازار که نیازی به نصب نداره اونو چجوری میخوان جمع کنند؟؟ (756817) (moderator18)
 
۱۳۹۱-۰۲-۰۹ ۱۹:۱۱:۵۰
کوش این دیشها؟؟ ما که تا حالا ندیدیم... (759230) (moderator22)
 
ali
۱۳۹۱-۰۲-۰۷ ۲۱:۲۶:۳۳
نیروی انتظامی وقتی بدون مجوز وارد حریم ساختمات شود افزایش جرم وجنایت بالا میرود به این علت که هر دزد وجنایتکار به این بهانه وارد هریم خانه شده دست به جنایت ودزدی خواهد زد متاسفانه در ردهای بالا ی نیروهای امنیتی کاملا احساسی
وبدور از عواقب کار تصمیماتی گرفته میشود بسی خطرناک (756904) (moderator18)
 
محمد علوي
۱۳۹۱-۰۲-۰۷ ۲۱:۳۴:۵۲
تصويب قوانين خلاف راي مردم نتيجه اش قانون گريزي مردم و همين چيزي مي شود كه اين نماينده مجلس عنوان كرده است . اين قانون بايد هرچه زودتر لغو شود. (756910) (moderator18)
 
ناصرتهران
۱۳۹۱-۰۲-۰۷ ۲۲:۰۸:۰۰
افرین برشما اقای زمانی حرف ملت است (756925) (moderator18)
 
۱۳۹۱-۰۲-۰۷ ۲۲:۱۰:۱۱
چه عجب ...یکی یه حرف درستی زد !!!!
کودتا شده ؟؟ (756927) (moderator18)
 
حق شناس
۱۳۹۱-۰۲-۰۷ ۲۳:۲۰:۰۹
من بانظر این نماینده موافقم تابرنامه های صداوسیما متنوع نشود مردم بطرف ماهواره میروند ولی وقتی برنامه های صداوسیمامتنوع باشد وفیلمهاوسریالها زیاد وبا کیفیت باشدهیچ کس مرض ندارد ماهواره بخرد درشهرما اسدآباد همدان بیایید ونگاه کنید حتی کیفیت تصاویر همین چند شبکه هم زیر صفر است که حتی مردم راغب نیستند که تلویزیون بازکنندومردم برای دیدن شبکه های داخلی کشورمان مجبورند ماهواره بخرند حالا شبکه دیجیتال کی دراین شهروشهرهایی مثل اسدآباد راه اندازی میشود خدا میداندوبس (756983) (moderator18)
 
علی فراهانی
United States
۱۳۹۱-۰۲-۰۸ ۰۲:۵۹:۵۵
وجود این قانون واقعا زشت است، توهین به درک و فهم مردمی است که یکی از بالق ترین و فهمیده ترین ملت های دنیا میباشد، چه کسی در این دنیا حق دارد به یک انسان بالق بگوید، چشمایت و گوشهایت را ببند، مبین و گوش مکن، واقعا توهین بزرگیست به ملت شریف ایران (757125) (moderator18)
 
Kuwait
۱۳۹۲-۰۱-۰۱ ۰۲:۵۲:۲۹
دوست عزيز چرا توهين به ما كاربران نيست كه سايتها را فيلتر مي كنند. آن وقت ماهواره آزاد است؟ (1201007) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۲-۰۸ ۰۳:۰۸:۳۲
از معدود صحبت های قوی از نماینده های مجلس این دوره بود. امیدوارم بخاطر نزدیکی به زمان دور دوم نباشه و این قانون سریعت تصویب بشه. (757131) (moderator18)
 
Mohammad
Australia
۱۳۹۱-۰۲-۰۸ ۰۴:۵۷:۰۸
چه عجب بالاخره یکی از مسئولین واقع نگر شد ؟شاید هم چون مجلس داره به اتمام میرسه ! (757144) (moderator18)
 
بهلول
۱۳۹۱-۰۲-۰۸ ۱۰:۵۸:۳۵
سلام در زمانی نه چندان دوربرای حمل ونگهداری وتماشای ویدیو که ان زمان Tسون ان باب بود75ضربه شلاق در ملاء عام اجرا می شد .چه عجب اگر یک حرف حساب از نمایندگان محترم شنیده باشیم چه بسا همین یکی است وبس.باور بفرمایید در ایام نوروز 91هیچ کس صحبت از شبکه من وتو و بی بی سی وفارسی وان و... نمیکرد .ایا ما در برنامه های تلویزیون تنوع لازم را اجرا کرده ایم؟ایا به اندازه ای که در تعلیم مسائل ومعارف دینی کوشا بوده ایم در سایر زمینه ها مثلا هنر موسیقی -راز بقا-سریال-کارتون برای جلب نظر سلایق مختلف کوشا بوده ایم؟من نمیگویم در روز تعزیه برنامه موسیقی پخش نمایید اما قطعا میتوان برنامه دیگری پخش کرد که سایر سلایق را در برگیرد این چه تلویزیونی است که همزمان 10 کانال ان به یک موضوع میپردازد؟در اخر هم توقع دارید جوانان سراغ شبکه های ماهواره ای نروند؟ (757308) (moderator18)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۲-۰۸ ۱۲:۰۴:۵۰
تا زمانی که واردات تجهیزات ماهواره به صورت شبکه ای و سازمان یافته انجام میشود، طبیعی است که منافع برخی نمی گذارد که با آن مقابله شود. (757387) (moderator18)
 
gomnam34
۱۳۹۱-۰۲-۰۸ ۱۳:۲۹:۰۷
بنده ماهواره ندارم اما با این فرمایش آقای زمانی موافقم. یک زمانی درسالهای نه چندان دور برای داشتن و یدئو هم گاهی مسائلی به وجود می آمد، اما حالا چی.بیائید با پیشرفت تکنولوژی مقابله حذفی نکنیم .چند صباح دیگر هم دیش ماهواره به سرنوشت و یدئو دچار خواهد شد.آن وقت تکلیف کسانی که ازاین راه احتمالاً صدمه دیده اند چه خواهد شد ؟ لابد خواهند فرمود که ما در زمان خودش طبق قانون عمل کرده ایم . بله ، فرمایش شما درست ؛ ولی اجرای قانونی که خود قانونگذار هم میداند نتیجه مطلو بی از آن حاصل نخواهد شد ، وحتی موجب جری تر شدن مردم نسبت به قانون شکنی در جامعه می گردد آیا به صلاح است که اجرا شود. (757471) (moderator18)
 
ناشناس
۱۳۹۱-۰۲-۰۸ ۱۳:۴۹:۱۸
سخنان این نماینده کاملاٌ صحیح و منطقی می باشد. (757491) (moderator18)
 
میرزا
۱۳۹۱-۰۲-۰۸ ۱۷:۴۱:۳۱
باز خوب یک نفر پیدا شد یک حرف عاقلانه بزنه
دمت گرم حاجی!!! (757704) (moderator18)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۲-۰۸ ۱۷:۵۴:۱۹
به این میگن حرف حساب (757715) (moderator18)
 
1360
۱۳۹۱-۰۲-۰۸ ۱۸:۱۰:۰۱
قانونی که تجاوز به حقوق شخصی مردم باشه کلا منسوخه
برای افرادی که این طرحو دادن بسیار متاسفم جمع اوری ماهواره معنی نداره
اگر تلوزیون برنامه درست درمان داشت مردم به سراغ ماهواره نمیرفتن
همیشه عادت داریم برای حل مسله صورت مسیله پاک کنیم (757731) (moderator18)
 
۱۳۹۱-۰۲-۰۸ ۱۸:۳۵:۴۸
از آقای سید جواد زمانی بخاطر تحلیل کارشناسی شان تشکر میکنیم (757756) (moderator18)
 
United States
۱۳۹۱-۰۲-۰۹ ۲۰:۵۲:۰۱
اى واى اگر كه پرده درافتد چه ها شود! (759356) (moderator22)
 
۱۳۹۱-۰۲-۰۸ ۱۹:۱۹:۵۶
احسنت (757811) (moderator18)
 
United States
۱۳۹۱-۰۲-۰۸ ۲۲:۳۵:۳۵
دیگر برنامه های قوی نیز جوابگو نیست. مردم احتیاج به دسترسی به جریان آزاد ( تاکید می کنم) آزاد اطلاعات دارند.

و ظاهرا مسئولان فقط وظیفه شان جلوگیری از این امر است. ( رجوع کنید به وضعیت اینترنت در کشور عزیزمان و همچنین وضعیت رسانه های مستقل ) (757945) (moderator18)
 
۱۳۹۱-۰۲-۰۸ ۲۲:۴۱:۳۹
امیدوارم این قانون متحجرانه لغو شود.
دولت نیز می تواند از این پس با دریافت گمرکی بر تجهیزات ماهواره جلوی قاچاق آن را بگیرد و آمار دقیق تری نیز داشته باشیم.
حقیقتا جز ایران کجای دنیا ماهواره ممنوع است؟ (757948) (moderator18)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۲-۰۸ ۲۳:۱۹:۲۲
این یک واقعیت مسلم است یعنی مردم این قانون را نمی پسندند پس نمایندگان این مردم باید به خواست مردم احترام بگذارند و این قانون را لغو کرده تا حرمت قانون حفظ شود . (757991) (moderator18)
 
۱۳۹۱-۰۲-۰۹ ۰۰:۲۰:۲۶
تا بحال چندين مرتبه نيروي انتظامي ماهواره هاي محل ما جمع كرده ولي مردم در فاصله چند ساعت دو باره آنها را جايگزين كرده اند .اين نشان دهنده چيست؟ (758048) (moderator18)
 
United States
۱۳۹۱-۰۲-۰۹ ۰۸:۱۴:۳۸
بخش اولویت امنیت کاملا درست بود
نه مانور قدرت و ترس
امنیت (758198) (moderator18)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۲-۰۹ ۰۸:۲۳:۵۳
قانون منع ماهواره يعني اينكه مردم شعور تشخيص خوب و بد را ندارند.
ماهواره ها در حريم خصوصي نصب مي باشند و مزاحم كسي نيستند كه دولت بخواهد مانع شود.
تنها و تنها راه مقابله توليد برتامه هاي قبل رقابت است (758204) (moderator18)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۲-۰۹ ۰۸:۳۰:۱۹
نیروی انتظامی باید وظایف خودش را الویت بندی کند، یکی از حقوق مردم که از حاکمیت طلب دارند ، امنیت است ؛ نیروی انتظامی باید اول امنیت را به طور کامل بر قرار کند ، وقتی امنیت بر قرار شد ، بعد دنبال مسائل حاشیه ای که به عهده این نیرو گذاشته شده است ، برود (758210) (moderator18)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۲-۰۹ ۰۸:۵۱:۲۴
اي كاش بقيه نمايندگان هم طز فكر شمارا داشتند (758238) (moderator18)
 
مهدی
۱۳۹۱-۰۲-۰۹ ۰۹:۰۳:۲۴
با سلام

چه عجب یه نماینده حرف حسابی زد . شگفت زده شدم. (758255) (moderator18)
 
علی ص
۱۳۹۱-۰۲-۰۹ ۰۹:۱۱:۲۰
میریزن وقتی نمیتونن ببرن میزنن میشکنن... دیش رو خم میکنن... ال‌‌ان‌بی رو میبرن... سیم‌ها رو قیچی میزنن... هنوز از محل نرفته بیرون ما زنگ میزنیم نصاب که بیاد درست کنه... تا حالا ۴ بار جمع کردند و تنها اثرش این بوده که هر بار ۳۰-۴۰ تومن خرج رو دست ما گذاشتند... اثر دیگه‌ای هم داشته و اون این بوده که اگر اخبار خارجی دروغ باشد هرگز اینگونه خودکشی نمیکنند که مردم مطلع نشوند... (758267) (moderator18)
 
نظام
United States
۱۳۹۱-۰۲-۱۱ ۰۰:۰۱:۳۵
شما فكر ميكنيد فقط براى اخبار خارجى مردم ماهواره نصب ميكنند!؟ حالا از كجا اخبار خارجى واقعيت رو در باره ايران ميگن؟ تازه اون بچه ١٠ ساله هم كه ماهواره مى بينه براى اخبار خارجى مى بينه!؟ اين از اون ور پشت بام افتادن است. عجيب است كه در كشور هايي كه ماهواره رو ابداع كردند خانواده دارها و محترم هاشون هر از گاهى بر عليه دست اندر كاران اين برنامه ها راهپيمايي و تظاهرات ميكنند!؟ ولى خانواده هاى اون كشورهايي مثل ما مى نشينند و با ولع برنامه هاى كذايي ماهواره ها رو نگاه ميكنند.!؟ با اين وضع چه اينده و نسلى خواهيم داشت ، خدا ميداند!؟ والسلام (761237) (moderator18)
 
افشار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۲-۰۹ ۰۹:۵۳:۰۳
باسلام
اظهار نظر شجاعانه و واقع بينانه اي است ولي ايراد كار در اين است كه در قانون به صراحت و خيلي صادقانه حرف از ماهواره و تاثيرات مخرب برنامه هاي آن زده ميشود. بياييد مثل انگلستان يا چند كشور اروپايي ديگر قانون را موثر و فراگير تر وضع كنيم تا اجراي آن نيز راحت تر و عملي باشد. بالاخره بايد حتا از دشمنان هم ياد گرفت : بنابراين قانون تصويب كنيد كه : هر گونه آلودگي بصري و صوتي بوسيله اسباب ؛ اثاثيه يا ابزار كه در خارج از ساختمان بوده و از فضاي بيروني ساختمان قابل ديدن يا شنيدن باشد و ... ضمن اعمال جريمه توسط شهرداري جمع آوري شده و مبلغ جريمه آن به حساب درآمد شهرداري منظور ميشود. (758313) (moderator18)
 
ali
۱۳۹۱-۰۲-۰۹ ۱۰:۲۳:۵۱
سلام
واقعا احسنت به این طرزتفکر
ازدرون باید خویش راساخت برون منظر گهی بیش نیست (758363) (moderator18)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۲-۰۹ ۱۱:۲۹:۴۵
با سلام
وقتی برنامه های سیمای جمهوری اسلامی از طریق ماهواره پخش می شود ممنوعیت استفاده از ماهواره مفهومی ندارد. (758443) (moderator18)
 
۱۳۹۱-۰۲-۰۹ ۱۲:۱۳:۱۴
بارک اله به این نماینده... ایشان حرف و مشکلات مردم را به درستی منعکس کرده اند. (758515) (moderator18)
 
۱۳۹۱-۰۲-۰۹ ۱۲:۲۹:۴۴
جالبه این خبر حتی یک کامنت مخالف نداشت ، در حالی که عملی مغایر این در تمام کشور اجرا میشد و بقول همین اقایان مجری 90% مردم موافق این طرح و... بودند (758542) (moderator18)
 
mohamad
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۲-۰۹ ۱۲:۲۹:۴۵
بالاخره یک نماینهده مردم جرات کرد بنفع مردم حرفی بزند ترا بخدا این ددم اخری نمایندگی کاری برای مردم انجام دهید مردم از تورم وگرانی و فساد اداری و باج گیری خسته شده اند باید به کی پناه ببرند شما حداقل کاری که میتوانید بکنید حرف مردم را بزنید حالا درسته که دولت تره هم خرد نمیکند برای شما مجلسیان (758543) (moderator18)
 
شهروز
۱۳۹۱-۰۲-۰۹ ۱۲:۴۸:۴۵
یک نکته اینجا از اهمیت ویژه ای برخورداره و اون رابطه بین مردم و پلیس است.
چرا باید با اجرای قوانینی که همه ما میدونیم تأثیرگذار نیست ، فاصله ها بین مردم و نیرویی که باید حافظ جان و مال و ناموس مردم باشه اینقدر زیاد بشه .
حتی بسیاری از عوامل انتظامی که دارند این اقدام رو انجام می دهند و به شکلی غیر قابل قبول و نادرست به حریم شخصی خانواده ها وارد می شوند خودشان به این کار باور ندارند ، پس با لغو قوانینی که می تواند چهره و وجهه نیرویی که باید رابطه اش با مردم بسیار دوستانه تر باشد شاید بتوان گامی در جهت تنویر افکار مردم در جهت تعامل و نزدیکی بیشتر با نیروی انتظامی برداشت . (بعنوان مثال بچه ای که در حال دیدن کارتن از شبکه 24 ساعته کارتن سیمای ملی هست که از طریق دیش ماهواره قابل دریافته ، وقتی میبینه پلیس با ایجاد رعب و وحشت وارد ساختمان محل زندگیش میشه و با جمع کردن دیش مربوطه مانع کارتن دیدن اون میشه ، چه قضاوتی میتونه از پلیس و نیروی انتظامی در ذهن این بچه خردسال شکل بگیره ؟!) (758582) (moderator18)
 
علیرضا قلیزاده
United States
۱۳۹۱-۰۲-۰۹ ۱۳:۳۰:۲۲
چه خوب که یک اصولگرا این حرفها را می زند (758637) (moderator18)
 
۱۳۹۱-۰۲-۰۹ ۱۳:۳۱:۰۹
خداپدرشما را بيامرزه

ميدونيم كه شما هم با كليت ماهواره و برنامه هاش مخالفيد و لي حداقل واقعيت را ميفهمي و درك ميكني
خدا را شكر يه آدم واقع بين ميان نماينده ها پيدا شد (758638) (moderator18)
 
mHaghighat
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۲-۰۹ ۱۳:۵۳:۳۵
من هم ماهواره ندارم چون وقت اضافه ندارم. ولی شرمنده میشم وقتی در کشورم ماهواره رو جرم میدونن و جمع میکنن!! چرا کاری میکنید که آیندگان و مردم سایر کشورها به شما بخندن! به خدا ما یادمون میاد قدیما ویدئو پخش های خونگی رو جمع میکردن خندمون میگیره!!!
در ضمن خیلی از مردم بخاطر بچه ها هم که شده ترجیح میدن ماهواره استفاده نکنن اگر برنامه های صدا و سیما کافی باشه! (758678) (moderator18)
 
navid
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۲-۰۹ ۱۴:۱۹:۱۶
اين گيرنده هاي ديجيتال كه مردم خريدن در زمان ابري شدن و باراني بودن هوا مرتب قطع و وصل مي شه و اصلا كارايي نداره ضمن اينكه ماهواره تمام شبكه هاي صدا و سيما رو اعم از استاني و ملي و داخلي و خارجي با كيفيت پخش مي كنه . والا مردم هم همين برنامه ها رو مي بينن با ماهواره (758723) (moderator18)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۲-۰۹ ۱۴:۲۱:۰۰
خداراشکرهیچ یک ازخانم هاوآقایان اظهارنظر کننده ماهواره ندارند - مگه می ترسید بگید ماهواره دارد .آقا من باافتخارمی گویم که 9 سال است حتی یک دقیقه برنامه های سیما نگاه نکرده ام چون دوست ندارم کسی به این وضوح به شعور ودرک و شخصیت من اهانت کند (758726) (moderator18)
 
برادر حسن
۱۳۹۱-۰۲-۰۹ ۲۰:۰۲:۵۱
جوری از شعور حرف میزنی که انگار تو اون شبکه های ماهواره ای گل و بلبل نشون میدن.
خودمونو گول نزییم فقط میریم سراغ ماهواره تا به ارضای نفس با اون برنامه های معلوم الحال بپردازیم؛ چند درصد غیر اینا هستن فوق فوقش 8 درصد. (759300) (moderator22)
 
United States
۱۳۹۱-۰۲-۱۰ ۱۹:۲۵:۳۰
شما می خواهی عزاداری ببینی ببین میتونی از خونه هم بیرون نیای که خدای نکرده گناه نکنی برادر حسن
خدا هم هیچ چیزی را زور نکرده شما و امثال شما می کنین اون جایی که شما می خواهین زندگی کنین الان نیست به دست شما درست نمی شه امام زمان درست می کنه پس زندگیتو بکن تو داخل زندگی مردم هم نشو (760861) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۲-۰۹ ۱۴:۴۴:۰۵
امید وارم این نمایند عزیز از آن دست نمایندگانی نباشد که به مرحله دوم انتخابات راه پیدا کرده باشد!!! (758761) (moderator18)
 
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۲-۰۹ ۱۵:۱۱:۳۱
الاقل باید خدا رو شکر کنیم که مسابقاتی مانند جام باشگاههای و لیگ های اروپا وجود دارد که حداقل 2 ساعت از وقت خود را با اون پر کرد که بعضی وقتها همونها رو هم به دلایل مختلف از جمله وفات و ... پخش نمی کنند. (758800) (moderator18)
 
ثابتی
United States
۱۳۹۱-۰۲-۰۹ ۱۵:۱۷:۳۲
یقیین دارم که برخی نهادهای تحقیقاتی و ارزیابی کننده مسائل اجتماعی برای بدست اوردن و کنترل نبض جریانات اجتماعی مبادرت به خواندن و تحلیل موضوعات مطروحه جامعه و واکنشهای عمومی به ان را به عهده دارند حال با عنایت به این موضوع بسیار جالب خواهد بود که موضوع لغو ممنوعییت ماهواره به صورت گزینه ای در همین سایت خبری به رای گذاشته شود و در حقیقت به ارای عمومی مراجعه شود تا برخی بدانند که مردم ایران قرن 21 نیاز به مهندسی افکار از پشت پرده نداشته و خود لایق ترین فرد برای انتخاب نوع سلیقه و طرز تفکر برای چگونه فکر کردن و زندگی کردن میباشد و نیاز به قیم و ارعاب از طریق یورشهای پلیسی و هلی برد کردن انها از هوا و زمین ندارد.جامعه نیاز به نشاط دارد تا بتواند پویا باشد . نشاط این جامعه از شور ما و شعور برنامه سازان سیما خارج است . (758817) (moderator18)
 
۱۳۹۱-۰۲-۰۹ ۱۵:۱۸:۵۵
ما در خونه مون ماهواره نداریم اما برنامه های صدا و سیما رو هم نگاه نمی کنم.
چون برنامه ها اصلا تنوع و جذابیت نداره و از دو سه سال گذشته همه چیز بصورت مفرط رنگ و بوی سیاسی گرفته و اون هم به شکلی که من شخصا نشستن پای برنامه های صدا و سیما رو توهین به شعور خودم می دونم.
ماهواره هم باید واقع بینانه بهش نگاه کرد. حمله ور شدن نیروی انتظامی به منازل مردم و پشت بام ها اصلا جالب نیست، اما ماهواره هم خوب و بد رو درکنار هم داره. باید راهکارها و ابزارهایی در دسترس مردم قرار بگیره تا مواردی که به صلاح خودشون نیست رو خودشون بتونن کنترل کنن. اما دروضعیت فعلی کسی که ماهواره داشته باشه هیچ قید و بند و کنترلی روش نیست و به همه چیزهای خوب و بد می تونه دسترسی داشته باشه. (758819) (moderator18)
 
Kuwait
۱۳۹۲-۰۱-۰۱ ۰۲:۵۹:۳۴
ببخشيد اشتباهي منفي زدم (1201011) (alef-11)
 
هموطن
United States
۱۳۹۱-۰۲-۰۹ ۱۵:۲۲:۲۸
به این مثال توجه کنید: اگر بگوییم ماهواره حرام است مانند این است که بگوییم استفاده از تلویزیون هم حرام است و حتی دست هرکس چاقو دیدید بدانید که او قاتل انسانهاست چون با چاقو میشود آدم کشت! ماهواره هم مثل همه وسایلی که دور و برمان هست همه جور استفاده از آن میشود کرد. هم خوب و هم بد. (758828) (moderator18)
 
س. سیخونک
۱۳۹۱-۰۲-۰۹ ۱۵:۳۳:۵۳
پیشنهاد می کنم صدا و سیما شبکه های تخصصی ایجاد کند. مثلا شبکه ای برای فیلم و سریال مثل فارسی وان. شبکه ای علمی طبیعی مثل نشنال جغرافی، شبکه ای برای خبر، شبکه ای برای ورزش، شبکه ای برای ایران شناسی و ... و کار هیچ شبکه ای در شبکه دیگر دخالت نداشته باشد. برای هر شبکه هم خبرنگار جذب کند و ایزوله برخورد نکند. استعدادها و تخصصهای مملکت را به کار بگیرد. آن وقت فارسی وان و من و تو و voa و bbc می آیند کپی برداری می کنند نه ما! (758843) (moderator18)
 
بهرام
Norway
۱۳۹۱-۰۲-۰۹ ۱۹:۳۷:۲۵
داداش من همین الانش هم صدا و سیما برای این چهار تا برنامه غیر قابل استفادش میلیاردها تومان از جیب من و شما خرج می کنه. اینایی که گفتی چقدر خرجش؟ به نظر باید تغییر مدیریتی و رویکردی تو صدا و سیما بشه . شبکه منوتو و فارسی وان چند نفرند و چقدر مخاطب دارن؟ مقایسه کن با صدا و سیمای ما!
بعد چه کاری ما بخواهیم هزینه کنیم کپی نشنال جغرافی درست کنیم؟ هستش دیگه. (759264) (moderator22)
 
۱۳۹۱-۰۲-۰۹ ۱۶:۴۸:۱۸
اقا نماینده دزدی وقانونگریزی هدیه ای است که درچند سال اخیر به مردم ما عنایت شده منتظر بقیه هم باش (759003) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۲-۰۹ ۱۷:۰۵:۲۲
نظر من ماهواره آزاد باشد چون درحال حاضر 99درصد مردم ایران ماهوارو دارند
ولی حقیقت را نمیگوییم وعادت کردیم به دروغ گویی وتظاهر واصلا ما حقیقت
گم کردیم ودوست داریم دروغ بگوییم (759025) (moderator22)
 
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۲-۰۹ ۱۷:۳۶:۲۰
بنام خدا

من با نظر شما موافقم اما به حاجی آقا ضرغامی بفرمائید انصافا برنامه های عیدتان کم رنگ بود از طنز پردازان کشور حمایت کنید مثلا مهران مدیری و ...
با تشکر- (759093) (moderator22)
 
تهران .خیابان امل
۱۳۹۱-۰۲-۰۹ ۱۷:۴۰:۳۶
-)
متاسفانه نیروی انبظامی روز چهارشنبه به مجتمع مسکونی ما حمله کرد با شکسبن درب پشت بام دیش های ماهواره را نابود کرد
)
1/تعدادی از ساکنین مسن اگر سکته می کردند چه کسی جوابگو بود
-
2/تعدادی فقط دارای دیش برای گرفتن برنامه های استانی بودند
-)
3/ایا اخطا ر یا شاکی وجود داشت
-
4/حکم فانونی کو
-
5/ایا این روش کسترش اسلام و مبارزه با به اصطلاح فرهنگ غرب است
-
این شیوه مبارزه با دین است فرزند 8 ساله ام را که فقط شبکه استانی را می دید نمی توانم توجی کنم (759097) (moderator22)
 
esi
۱۳۹۱-۰۲-۰۹ ۱۸:۰۰:۵۱
خدا پدر و مادرت رو بیامرزه که یه حرف حساب زدی! (759130) (moderator22)
 
amir
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۲-۰۹ ۱۸:۲۱:۳۲
در چین ماهواره ممنوع است .یک میلیارد و خرده ایی رعایت می کنند .ما بی قانونیم..... (759147) (moderator22)
 
پلیس اندیشه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۲-۰۹ ۱۹:۲۰:۱۶
این که سایت الف است و اوضاع کاربرانش مشخص است اینگونه کاربران نظر داده اند کاملا واضح است که نظر احاد مردم درباره جمع اوری ماهواره چیست فقط مانده ام این صدا و سیما و نیروی انتظامی با چه رویی موقع جمع اوری مااهواره این حرکت را خواست مردم عنوان میکنند (759242) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۲-۰۹ ۱۹:۲۳:۰۶
تورم رانت خواری فساداداری گرانی بیکاری حیف ومیل بیت المال و.......تمام شده است حالا نوبت مبارزه با ماهواره شده است یعنی مبارزه با علم خداوند عاقبت نماینده گان را بخیر کند. (759246) (moderator22)
 
برادر حسن
۱۳۹۱-۰۲-۰۹ ۱۹:۵۷:۱۱
هیچوقت صداوسیمای ما نمیتونه با ماهواره مقابله بکنه؛ این یه انتظار اشتباهه.
متد اونا اساسا نفسانیه و عقل رو کور میکنن. صدا وسیمای ما 90 درصد برنامه هاش براساس تعالم دینیه. چند درصد از مردم ما تمایل به دیدن برنامه های دینی دارن؟
البته میتونیم از یه دید دیگه رقابت کنیم آره.
میتونیم شو پخش کنیم. ایرانین آیدل بذاریم.بذرایم خواننده های زن بیان بخونن. پخش انواع فیلمای پورنو یا فیلمای +18.؛ اگه اینا پخش بشه دیگه کسی ماهواره نمیبینه.
اون موقع باید فاتحه نظام اسلامی رو خوند.
اساسا یه فکر پلید پشت 90 درصد برنامه های ماهواره است.
بهترین راه همون جمع آوری ماهواره است. (759296) (moderator22)
 
سید هاشم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۲-۰۹ ۲۱:۰۳:۴۱
lمن آقای سید جوادزمانی زا نمی شناسم ولی صحبت هایش منطقی است . بیاییم با عقل و منطق تصمیم بگیریم , نه با تعصب بی معرفت و بی عقل . (759360) (moderator22)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۰۲-۰۹ ۲۱:۱۰:۴۷
بلاخره یک حرف حسابی از دهن یک نماینده شنیدیم (759372) (moderator22)
 
فرهاد
United States
۱۳۹۱-۰۲-۰۹ ۲۲:۴۶:۲۳
به نظر من حرف این نماینده محترم بیشتر شبیه شعار است .زمانی می توانی بسیاری از مردم را از سمت ماهواره جمع کنی که دست از مبانی دینی خود بکشید و گاها برنامه چند تا خواننده و رقاص هم از شبکه های خود پخش کنید.و از نمیه شب به بعد برنامه های هجده سال به بالا پخش کنید. (759499) (moderator22)
 
مهدی
United States
۱۳۹۱-۰۲-۰۹ ۲۳:۱۰:۵۷
برنامه ها صدا و سیما فاقد کیفییت بوده، جذابیت نداره و از دو سه سال گذشته همه چیز کاملا رنگ و بوی سیاسی گرفته و اون هم به شکلی که من شخصا دیدن و گوش کردن برنامه های صدا و سیما رو توهین به خودم می دونم.
صدا و سیما باید برنامه ها را از جهت کیفی متحول نماید.و آن هم در شرایط کنونی که ده ها شبکه رادیویی و تلویزیونی زیر نظر یک نفر و با یک سلیقه اداره میشود غیر ممکن است و چه بسا هفتاد شبکه هم شبیه هفده شبکه تلویزیونی فعلی راه اندازی شود،مخاطب زیادی را جذب نخواهد کرد.مگر هدر دادن بیشتر بیت المال. (759532) (moderator18)
 
محسن
۱۳۹۱-۰۹-۳۰ ۰۱:۱۳:۳۹
بحث ماهواره درست مثل جمع آوری ویدو هست
تکنولوژی منتظر کسی نمی ماند و فردا شما مثل موبایل میتوانید یک صفحه مانیتور
کوچک همراهتان باشد و همه کانالهی ماهوار چه کد شده و چ ازاد را مشاهده کنید
جمع آوری ماهواره ها آب در هاون کوبیدن هست (1053518) (alef-1)
 
حسین
۱۳۹۲-۰۶-۲۰ ۱۴:۵۴:۵۱
در سمنان شاهد قانون گریزی نیروی انتظامی بودم وقتی که وارد حریم خصوصی مردم میشد از اونا مجوز خواستن ولی با پر روی و زور نه تنها مجوز رو نشان ندادن یا اصلا نداشتن ،وارد اپارنمانها شدن .تا کی باید اینگونه با مردم نجیب ایران برخورد کنن ؟ (1635845) (alef-6)
 
ramtin
۱۳۹۲-۱۱-۲۳ ۲۱:۳۰:۵۹
با سلام
وقتی تلوزیون ملی ایران را نمی شود ازطریق آنتن تلوزیون دید چه توقعی می رود تلوزیون ملی و شبکه کارتونی پرشین تون دو رسانه قدرت مند در ماهواره های فارسی زبان هستند
با سپاس فراوان (1971728) (alef-6)
 
محمدرضا
۱۳۹۲-۱۲-۰۳ ۲۳:۲۳:۳۸
اگر پدرو مادر ضعیف عمل کنند بچه ها جذب همسایه و محیط بیرون خانه میشوند ، وقتی عمده برنامه های صدا و سیما آنقدر بی محتوا و پوچند که درصد بسیار ناچیزی از ملت ایران با فرهنگ و قومیت مختلف را ناچارا" جذب می کند دیگر چه انتظاری از مردم داریم؟ ، روزگاری عده ای کم اطلاع و غیر کارشناس با آپارات و ویدئو و... مقابله ناشیانه کردند انصافا" به کجا رساندند ! این کارشناسان همه فن حریف با ماهواره و سایر تکنولوژی ها نیز اینچنین مقابله می کنند . بجای اینهمه هزینه برای مقابله با تکنولوژی چرا از آن استفاده نکنیم ؟ آیا جرآت دارید تا بصورت تصادفی موبایلهای دانشجویان دانشگاه ... دولتی ؟ آزاد ؟ غیر انتفاعی ؟ یا مدارس دخترانه ؟ پسرانه ؟ دبستانها و یا بصورت نمونه آماری از بین زن و مرد جامعه اسلامی ما را بازرسی بکنید ؟! مطمئن باشید باور ها، حقایق و واقعیت ها در نظرتان متحول خواهد شد . متولیان فرهنگ جامعه حتی با گذشت 35 سال پس از انقلاب اگر نگوییم .... هستند پس از کیددشمن بسیار غافلند و چون کبک سر درون برف کرده و .... را بر باد دادند و یا بقول رهبر معظم انقلاب گردنه احد را بد جوری خالی کردند و خداکند که از روی غفلت باشد نه از باب .... . (1989181) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۲-۱۲-۱۲ ۱۶:۱۸:۰۲
خوب حرف زدن نکته ی مثبتی است زیرا بعد از گذشت زمان به رفتار تبدیل می شود ولی حکایت بزرگان بی ربط با گفته ی حافظ "واعظان چون جلوه در محراب و منبر می کنند چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند"نیست. درهر صورت جای بسی خوشحالی است که بعد ازخسارتها ی فراوان به مردم و اقرار به ناتوانی صدا و سیمادر ارئه ی برنامه های مناسب از زبان نماینده ی مردم یک حرف حسابی شنیدیم .آفرین بر شما (2004748) (alef-13)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۷ ۰۰:۴۴:۰۲
اولین بار که در مملکت مدرسه درست شد هم به عنوان خانه فساد درش را بستند
وقتی مردم را می خواهید با گران کردن کالا به سطح جهانی نزدیک کنید
پس باید فرهنگشان هم به سطح جهانی نزدیک شود
گرانی خوب است و گرفتن ا طلاعاتی که از مردم دریغ می کنید بد است !!!! (2040495) (alef-11)
 
رضا
۱۳۹۴-۰۱-۲۳ ۲۰:۰۱:۴۷
شما به جای جمع اوری ماهواره برین برنامه های خودتونو درست کنین که مردم نرن ماهواره بخرن (2816313) (alef-10)
 
ترس
۱۳۹۴-۰۳-۰۷ ۰۹:۱۶:۱۵
سلام به نظر من جلوی پیشرفت رو کسی نتونسته بگیره ودولت برای تل کردن وقت خودش دراین رابطه به تورم بالا در ایران نوجه کنه که کمر شکنه و در کشور ژاپن نرخ تورم به 1-درجه رسیده با اون سونامی که امد (2920540) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۴-۰۴ ۱۲:۱۵:۴۰
چرا ازداشتن ماهواره ترس و واهمه داریم /ماهواره یک تکنولوژی است که هرکس با این تکنولوژی ظرف طلایی که محتوای آن همین است که میبینند بهتر وجالب تر وجذابتر پر بکند مخاطب بیشتری خواهد داشت بنابراین اگر ما میگوییم بد است با یدآن ظرف را از چیز خوب وبهتری پر کنیم ودر جلو مخاطب بگذاریم وبی مورد بهانه گیری نکنیم بدون اینک بلد باشیم چیز بهتری جای گزین چیز بد کنیم وفقط انتقاد کنیم واز آگاهاهی مردم رنج ببریم باید برنامه های فرهنگی خودمان را تقویت کنیم ورقیب آنشویم .هیچوقت زور واجحاف وتاخت تاز وپرخاشگری ومنع کردن از چیزی جواب نداده (2995423) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۴-۲۰ ۱۹:۰۷:۳۳
من هم با نظر خیلی از هموطنامون موافقم و میگم وقتی مسائل مهمی چون داعش و امرعکا هستن چرا به ماهواره ها گیر میدن (3032146) (alef-11)
 
ایران م
۱۳۹۴-۱۰-۱۸ ۱۰:۲۵:۲۰
سخت نگیریند بیشتر مردم شبکه های استانها را نگاه می کنند اینقدر مردم زیر چرخ نکنید (3451926) (alef-11)
 
اشنا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۰-۱۸ ۰۲:۴۹:۴۴
تا جایی پیش رفتیم که وقتی مهمانی میاد ببینخ ماهواره نداری کلافه می شه از نبودن فضای شاد سرگرم کننده در منزل (4104761) (alef-11)
 
استاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۱-۳۱ ۰۱:۱۷:۱۸
آقا اینقدر سخت نگیرید صلوات بفرستید.هر دو جبهه جملات قانع کننده ای میگن ولی اصولش این هست که باید آزاد باشه هر کی خواست استفاده کنه و هرکی نخواست نکنه اصول جهانیش همینه مردم باید تصمیم گیرنده باشند. (4269906) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۴-۲۳ ۱۴:۴۰:۵۲
جمع آوری دیش های ماهوره فقط نقض حریم خصوصی می باشد بگذارید در مورد مسائل خصوصی اشان خودشان تصمیم بگیرند (4473441) (alef-11)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.