نظر منتشر شده
۲
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 317736
حافظی: ساخت پل صدر مشکلی از مردم عادی حل نکرد
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۶
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به اینکه ساخت پل بعثت نیاز به مصوبه شورا برای تامین اعتبار دارد، گفت: ساخت پل صدر مشکلی از مردم عادی در بعد ترافیک حل نکرد و بیشتر برای تسهیل دسترسی افراد مرفه جامعه بوده است.

به گزارش خبرآنلاین، رحمت اله حافظی در جلسه دیدار با دبیران شورایاری منطقه ۱۶ شهر تهران، پس از استماع دغدغه ها، مشکلات محلات این منطقه، گفت: بخشی از مشکلات و موارد مطرح شده توسط شورایاران به قدری سطحی است که به راحتی توسط شهرداری منطقه قابل حل بوده و تعجب برانگیز است که چرا تاکنون نسبت به حل این مشکلات اقدام نشده است.

او با تاکید بر اینکه بسیاری از مشکلات در محلات قابل حل است، افزود: بخشی دیگری از مشکلات و نگرانی ساکنان منطقه برای حل شدن نیاز به هماهنگی و همکاری سایر سازمان ها و نهادها از جمله ناجا و برق منطقه ای تهران دارد که در این زمینه نیز شورا از جایگاه سیاست گذاری و هماهنگی ورود خواهد کرد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با بیان اینکه مشکل غیر قابل حلی وجود ندارد، گفت: وعده دوطبقه کردن اتوبان بعثت که در زمان بهره برداری از پل صدر توسط شهردار تهران اعلام شد و امروز به مطالبه مردمی تبدیل شده است، بدون کسب مجوز از شورای شهر تهران بوده است. اگر شهرداری تهران لایحه ای برای ساخت آن به شورا ارائه دهد بعد از تصویب و تامین منابع قابل اجرا خواهد بود.

حافظی تاکید کرد: تنها نمی توان با حرف زدن و شعار دادن انتظارات مردم را برآورده کرد، ساخت طبقه دوم اتوبان بعثت شاید از ساخت پل صدر واجب تر بود، زیرا پل صدر مشکل مردم عادی را حل نکرد و تنها دسترسی متمولین لواسان به بازار و مرکز شهر را تسهیل کرد. این پل حتی برای مردم منطقه نیز مشکل ایجاد کرده است .

او گفت: نیاز است بخشی از مشکلات و درخواست های مردم محلات مختلف شهر به افکار عمومی منعکس و تبدیل به مطالبه عمومی شود تا نسبت به حل آن اقدام کنند.
 
سید
۱۳۹۴-۰۹-۲۵ ۲۳:۴۴:۰۱
مگر برای اتوبان امام علی ع برنامه ریزی درستی کردند این همه هزینه کردند ولی یک کار شناسی درست نداشتند تازه یک لاین را گرفتند برای اتوبوس بیچاره آمبولانس و آتش نشانی که بخواهد خدای نکرده جایی برود..... (3394546) (alef-3)
 
سید محسن
۱۳۹۴-۰۹-۲۶ ۰۹:۰۹:۰۴
اگر پهنای روی پل را با پهنای فضای اشغال شده زیر پل مقایسه کنید متوجه می شود روی پل شامل 4 باند دو باند راست (رفت) و دو باند چپ (برگشت) است و زیر پل حداقل به اندازه یک باند در هر طرف یعنی مجموعا دو باند را اشغال کرده است.
یعنی در مجموع پل صدر به اتوبان در هر طرف فقط یک باند اضافه کرده است.
بنابراین نمی تواند تغییر خاصی در ترافیک ایجاد نماید و هزینه کردن های فراوان آن برای اضافه کردن تنها یک باند غیر منطقی به نظر می رسد.
بهترین پاسخ می توانست پل زیر گذر با پهنای 6 باند (سه باند در هر طرف) باشد نه ساختن یک پل روی زمین. (3394883) (alef-3)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.