نظر منتشر شده
۱۷۶
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 354925
توکلی هشدار داد:
پرداخت‌های بی‌حساب وکتاب در بخش بهداشت ودرمان/ تعرفه‌ها به شکل نامتعارف افزایش پیدا کرده
بخش اجتماعی الف، 31 اردیبهشت 95
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۶
توکلی هشدار داد: پرداخت‌های بی‌حساب وکتاب در بخش بهداشت و درمان/ تعرفه‌ها به شکل نامتعارف افزایش پیدا کرده است.

احمد توکلی در گفت وگو با خانه ملت، درباره نامه دبیرکل خانه پرستار به وزیر اقتصاد و دارایی درباره پرداخت‌های چند ۱۰۰ میلیون تومانی در وزارت بهداشت، افزود: متاسفانه باید گفت این دریافتی‌ها وجود دارد زیرا نظارت و کنترلی بر پرداختی‌ها وجود ندارد؛ از سویی دیگر قانون مدیریت خدمات کشوری اختیاراتی را برای برخی از مدیران قائل شده که اگرچه معقول است اما گاهی از آن سوء استفاده می شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در حوزه سلامت تعرفه‌ها به شکل نامتعارف افزایش پیدا کرده است، ادامه داد: به همین دلیل برخی پزشکان دریافتی‌های زیادی دارند که این ظلم بزرگی به دیگر کارکنان بهداشت و درمان است.

این نماینده مردم درمجلس نهم، با یادآوری ۲ نامه ارسالی به رئیس جمهور و وزیر بهداشت و درمان، تصریح کرد: این نامه که به امضای چند نماینده مجلس ازجمله آقایان نادران، بحرینی و قادری رسید هشداری بود که در بخش بهداشت و درمان دریافتی‌های غیرمتعارف وجود دارد.

وی تاکید کرد: البته دریافت‌های غیرمتعارف تنها در حوزه سلامت نیست بلکه در وزارت صنعت، معدن وتجارت، بیمه ها و بانک ها نیز وجود دارد که دولت باید به آن توجه ویژه کند تا تبعیض‌های فاحش کاهش یابد.

توکلی با انتقاد از افزایش بی حساب و کتاب دریافتی پزشکان و متخصصان، یادآور شد: تعرفه‌ها باید کاهش پیدا کند چرا باید متخصصی به نام دریافت کارانه حقوقش به میلیون ها تومان برسد؟ هر نوع دریافتی باید حساب و کتاب داشته باشد؛ در این زمینه ضرورت دارد تعرفه ها کمی پایین تر بیاید و در مقابل تعرفه های پرستاران افزایش یابد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، گفت: دریافتی‌های غیرمتعارف در حوزه سلامت بر اساس قانون نبوده زیرا مصوبه مجلس نیست بلکه تصمیم وزارت بهداشت است که درقالب کارانه به پزشکان می‌دهند که باید وزارت بهداشت آن را اصلاح کند.

به گزارش الف، دبیرکل خانه پرستار در نامه‌ای خطاب به طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به پرداخت حقوق های چند ۱۰ و گاهی چند ۱۰۰ میلیون تومانی در وزارت بهداشت از او خواست تا به سیستم غیرقابل دسترسی پرداخت‌های این وزارتخانه ورود کند.
۱۳۹۶/۰۱/۰۳ ۱۰:۱۵
 
۱۳۹۵/۰۵/۲۹ ۱۷:۳۶
 
۱۳۹۵/۰۴/۱۴ ۱۵:۲۷
 
۱۳۹۵/۰۳/۲۳ ۱۵:۵۹
 
۱۳۹۵/۰۳/۲۳ ۱۴:۱۹
 
۱۳۹۵/۰۳/۱۵ ۱۱:۱۷
 
۱۳۹۵/۰۳/۱۲ ۲۱:۰۷
 
۱۳۹۵/۰۳/۱۲ ۱۴:۲۰
 
۱۳۹۵/۰۳/۱۱ ۱۵:۲۵
 
۱۳۹۴/۰۷/۱۱ ۱۵:۲۵
 
 
کلمات کلیدی : زیرمیزی+زیر میزی پزشکان+زیر میزی+تعرفه درمان
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۱۴:۲۹:۲۱
درود بر اقای توکلی وسایت الف لطفا این مساله را تا اخر پیگیری کنید (3715178) (alef-11)
 
یک حقوق خوانده
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۱:۴۸:۰۳
جناب اقای توکلی خواهش می کنم به داد ما فارغ التحصیلان بی کار رشته حقوق نیز برسید وکلا در کشور نیز همانند پزشکان جزو قشر مرفه جامعه هستند و با ایجاد انحصار و پذیرش کم وکیل باعث بی کاری حدود 150000 نفر کارشناس رشته حقوق هستند ولی خوشان صاحب بهترین درامدها در کشور می باشند خواهش می کنیم در این خصوص نیز مطلبی بگذارید (3716697) (alef-11)
 
علی
Romania
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۱۵:۰۳:۰۲
با سلام باوجودی که افراد دلسوزی مانند دکتر توکلی یا دکتر پزشکیان از تبعیض بعمل آمده در حقوق بین مدیران دانشگاههای علوم پزشکی و متحصصین پزشک با سایر کارمندان انتقاد منطقی می کنند ولی چرا این دولت که خود را دولت پاسخگو و دولت راستگویان می نامد به این انتقادات توجه نمی کند؟ اجازه گزارش شفاف میزان پرداختیهای وزارت بهداشت را نمی دهد. با این روند احتمال پیروزی این دولت در سال آینده کم است و مردم با رای خود پاسخ این موارد را خواهند داد. (3715237) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۲۲:۳۰:۴۲
دوست عزیز
خود همین دولت با اجرای طرح تحول سلامت تعرفه ها رو تا 400 درصد افزایش داد شما یه سرچ بکن متوجه میشی از دو سال قبل تعرفه ها رو خودش افزایش داده الان بعد دو سال من تعجب می کنم که همه تازه متوجه شدن. به گفته خود همین مدیر پرستارها تا 700 درصد تعرفه ها بالا رفته(توی نامه اش بود)
وقتی خودش اومده به این حد تعرفه ها رو بالا برده دیگه به چه انتقادی توجه کنه؟
هودش گفته تا این حد بالا میبرم و نامه اش هم هست تعرفه اش هم هست و... (3715859) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۲۳:۳۸:۰۷
بيمه ها پرداخت نميكنند چرا باور نميكند فقط تعرفه بالا رفته بيمه ها قبول نكردند (3715963) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۲۳:۴۹:۰۴
ما پزشكا خيلى بد و خلاف كار ودزد هستيم لطفاً پيش ما نيايد و بچه هاتون رو نفرستيد پزشك بشن
خيلى بى انصافى ميكنيد ما هم از كشور بريم ؟! تا باورتون بشه كه كشورمون رو دوست داريم و اينجا مونديم
همه ميدونيد كه كمتريت انحراف در پزشك هاست و بيشترين فساد در ... نمينويسم چون اقاى توكلى ضد پزشك اين مطلب رو حذف ميكنند
به گذشته خودتون نگاه كنيد (3715975) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۰:۵۰:۱۰
لطفا برید هیچ جای دنیای اجازه کار بهتون نمیدن بهشتتون همین ایرانه که ملت سلاخی می کنید (3716071) (alef-13)
 
متین
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۰:۵۳:۰۸
پزشکان محترمی که سالها درس خواندید وتلاش کردید،آیا هدف شما فقط جیبتان بوده یا سلامت جامعه مهم بوده؟!اگر اینچنین هست چرا بجای ویزیت های ارزان بدنبال گران کردن تعرفه ها هستید!! مگر یک کارگر یا کارمند ساده چقدر درآمد دارد!!!؟؟ (3716080) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۱:۳۷:۴۴
قبل شما پزشکای هندی اینجا بودن حیلی هم بهتر بودن ما پزشک اینجوری نمیخایم (3716120) (alef-3)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۷:۱۱:۱۳
اولا دوست عزیز پزشک من برید از کشور لطفا.
با این وضعیت افتضاح زیر میزی کلا دکتر ایرانی نمیخوایم.
هندیش رو میاریم یک سوم قیمت شما.
دوما اون برادر که اومده و در مورد افزایش ۴۰۰ درثدی تعرفه گفته ایا این رو هم گفته که دارو و تجهیزلت مزشکی ۷۰ درصد کاهش قیمت داشته.
ببینم هزینه وارده به بیمار یکبار ویزیت دکتره یا دارویی که شاید حتی تا اخر عمر هم مصرف بشه (3716205) (alef-11)
 
United States
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۲:۴۸:۰۶
زودتر از کشور بروید. در کجا می توانید با مصونیت کامل هر بلایی سر بیمار بیاورید و با ویزیت های کلان، آزمایش های ی مورد در آزمایشگاهی که شریکش هستید) و جراحی های خطرناک غیر ضروری درامد میلیاردی داشته باشید. بروید بروید پزشکان حاذقی که بدون پارتی در دانشگاه درس خوانده وب روز باشند جای شمارا بگیرند بهتر است! (3716834) (alef-11)
 
United States
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۲:۵۱:۲۹
یک مشاهده ساده از وضعیت بیمارستان ها، آزمایشگاه ها، و مطب ها نشان می دهد بسیاری یا پول درمان خود را ندارند یا بدلیل سوء استفاده پزشکان (هزینه های بالای آزمایش های غیرضروری، و حتی جراحی های غیرضروری) از درمان خود صرف نظر کرده اند. (3716841) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۵:۰۳:۳۸
به نظر من درآمد پزشکا زیاد نیست و درآمد سایر اقشار جامعه تناسبی با درآمدهای سایر کشورها نداره و جسارتا باید ببه شما پزشک محترم که تهدید به رفتن از این مملکت می کنید باید عرض کنم که در خارج از کشور بالاخص در آمریکا و کانادا باید مجددا امتحان پزشکی بدید که متاسفانه به جز انگشت شماری اکثرا مردود خواهید شد !!! (3717179) (alef-13)
 
mohsan
Canada
۱۳۹۵-۰۳-۱۳ ۰۰:۵۴:۴۱
سلام این پرستار محترم کاملا درست می گویند من هییت علمی علوم پایه هستم و بحثی که وزارت بهداشت واقای زالی رییس نظام پزشکی مغفول می گذارند و به عمد اینکار را می کنند دریافت کارانه از حسابداری بیمارستان است که سر به فلک می کشد کارانه ۱۰۰تا ۳۰۰ میلیونی یک امر عادیست در وزارت بهداشت . بروید و حسابدار ی بیمارستانها رادر ارتباط با پرداخت کارانه بازرسی کنید نه حقوق ماهیانه وجاری رادر دانشگاه ها . (3737273) (alef-11)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۷:۵۶:۵۲
سلام من هم عمو وهم برادرم پزشک وهم خارج از کشور زندگی می کنند,ولی از این در امد های نجومی خبری نیست.یکبار هم که شده سرچ کن تا تفاوت را ببینی.بالاخره چوب این تبعیض به بدن شما هم خوا هد خورد. (3717526) (alef-13)
 
شهروند
United States
۱۳۹۵-۰۳-۰۲ ۰۶:۲۴:۳۰
درود و ستایش خدمت اقای توکلی و تیم محترمشان در تحریریه الف . یکی از اقوام من پزشک و متخصص و اقامتنامه امریکا را هم دارد . روزی از او پرسیدم چرا با این تجربه ات در خارج از کشور مشغول بکار نمیشی؟ میدانید چه پاسخی داد؟ گفت پولی که اینجا در میاد در اونجا در نمیاد اگر هم دربیاد 35 تا 40 در صد را دولت مالیات برمیداره!!!!!!!!!!!! (3718114) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۹:۲۳:۰۶
اقای پزشک علت مهاجرت نکردنت مردمت هستن بعید می دونم پول خوبیه که اینجا گیرت میاد نه مردم!!!!! (3717669) (alef-13)
 
فتاحی
Germany
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۲۲:۴۹:۴۱
سلام پزشک محترم آیا براستی چیزی از اخلاق پزشکی باقی مانده آیا اولویت اول طبابت پول نشده آیا فرهنگ حکیمی و درمانگر از بین نرفته آیا اکثر پزشکان فقط به دنبال جمع مال و ثروت نشدند تا کجا و تا کی می خواهید به این راه ناصواب بروید قدر به فکر مردم و آخرت باشید قدری درون جامعه و با مردم باشید یادتان باشد شما هر چه شدید با همین مردم و حکومت شدید چرا تافته جدا بافته شدید قدری هم ایثار داشته باشید البته پزشکان بسیار مهربان و مردمی ومومن و خدمتگذاز هم داریم که الگوی اخلاق و معرفت و انسانیتند و دستشان را می بوسیم ولی خداوکیلی همه چیز پول نیست شما یه سر به شیراز بزنید تا قله معرفت و مردانگی و سخاوت را در امثال استاد دکتر صلاحی ببینید از این دست پزشکان کم نیستند ولی اکثر جامعه پزشکی به راه دیگری می روند که به صلاح کشور نیست و خدا نکند روزی مردم به آنها بی اعتماد شوند (3717906) (alef-11)
 
United States
۱۳۹۵-۰۳-۰۲ ۰۶:۲۲:۲۵
اجازه بدید پزشک از خارج بیاد من یکی قطعا پیش شما نمیام ضمنا اگر خدا نکرده نانواها دزد باشند شما نان نمیخورید؟ (3718113) (alef-11)
 
سیامک
۱۳۹۵-۰۳-۰۳ ۰۹:۱۹:۱۸
اصلا اینگونه نیست جناب آقای توکلی فردی اقتصاد دان و با هوش است که بدرستی زندگی محرومان و اختلافات نامعقول طبقاتی را درک می کند می داند که اختلاف طبقاتی و زمینه سازان آن حتی از دشمنانی همانند داعش برای مردم ایران بدترند معنی ندارد که یک پزشک متخصص ده تا صد برابر یک دکتری الکترونیک یا یک دکتری پرستاری درآمد داشته باشد معنی ندارد که بک نفر با لیسانس حقوق و یک پروانه وکالت بتوانند فقط در یک پرونده درآمدی داشته باشد که بیشتر از دریافتی سی سال یک کارمند لیسانس در دولت است
جناب دکتر توکلی با روحیه ای که دارند باعث می شوند که جلوی ظلم تبعیض گرفته شود و می دانم که اکثریت قشر مردم ایران طرفدار همچنین مردان نیکی هستند که لذت عافیت طلبی و زندگی راحت را از خود سلب کرده اند تا بتوانند مدافع حق و عدالت در کشور باشند انشالله خداوند به تن دکتر توکلی سلامت عنایت فرماید تا همواره مدافع مردم در اجرای عدالت باشد (3719590) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۰:۳۶:۵۰
اقا شما به هوچی‌گ ی بعضی ها توجه نکن وزیر بهداشت شنبه شب پر شبگه یک کامل راجع به افزایش ۴۰۰ درصدی تعرفه ها کاملا منطقی بیان کرد که در مورد چند عمل جراحی است مثلا لوزه ها و‌زایمان طبیعی و یکی دو نا عمل دیگه بود که کل ۴ برابر شدنشون به ۱۵۰ هزارتومان نمیرسید مثلا عمل لوزه پرداختی حدود ۲۸ هزار تومان که سه برابر شده ورسیده به حدود ۷۸ هزار تومان که از ویزیت یک متخصص کمتره در مورد ویزیت فوق تخصص هم بطور مثال مردم باید در درجه اول به پزشک عمومی مراجعه کنند با ویزیت ۱۸ هزار نه اینکه‌واسه یه سرماخوردگی طرف یک ضرب میره پیش پرفسور سمیعی :در مورد زایمان طبیعی هم با افزایش تعرفه هم پزشکان به جای عمل سزارین بی دلیل میرن به سمت عمل طبیعی ضمن اینکه افزایش تعرفه ۳ برابری رسیده به ۱۷ هزار تومان خدمت گذار ترین وزیر دکتر هاشمی هست بدون جهت گیری سیاسی داره کاملا تخصصی عمل میکنه (3716051) (alef-13)
 
رحیمی
۱۳۹۵-۰۳-۰۳ ۰۹:۲۸:۳۴
وزیر محترم بهداشت به نوعی با سیاست پوپولیستی که به احتمال زیاد غیر عمد و از روی عدم اگاهی در خصوص رشته های اقتصاد و مدیریت است است به جای حل اساسی مشکل که همانا افزایش تربیت پزشک متخصص است متاسفانه جیب پزشکان را پر کرده است و ظرفیت پذیرش در رشته های پزشکی را پایین آورده است لذا چاره کار این است که افراد مسئول در وزارت بهداشت از بین اقتصاد دانها یا مدیریت خوانده ها انتخاب شوند تا مشکل را ریشه ای و بدور از تصبعات صنفی حل کنند (3719604) (alef-11)
 
م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۲۲:۳۵:۳۵
وزارت بهداشت ,به من پزشک عمومی, در منطقه محروم,ماهانه عه 3.5 میلیون, ان هم به صورت, خط در میان,می پردازد تا با درامد حاصل از طرح پزشک خانواده,حقوق میلیونی مدیرانش را بدهد!افرین به دکتر توکلی,پزشکان عمومی,دعا گوی شما هستند که پیگیر فساد هستید, (3715863) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۲۲:۵۴:۴۰
ما تحصیل کردگان رشته های فنی با کمترین رتبه حقوقی کمتر از یک پرستار و ماما میگیریم در حالی که رتبه ای برابر پزشکی کسب کردیم (3715901) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۱:۰۲:۱۰
یعنی میفرمایید حق شما را پرستارها خورده اند؟
اگر فکر میکنی حقوقت کمه برو به دولت اعتراض کن
.برای بالا رفتن دیگرونو پایین نکش (3716093) (alef-11)
 
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۲۰:۴۰:۲۲
دوست عزیز مشکل در دولت نیست
مشکل در وزارت بهداشت و اربابان پزشکه که همه تعرفه ها رو برای خودشون میخان
مگه میشه که درامدی که حاصل کار تیمیه به یه نفر اختصاص داشته بشه؟؟؟
این پولی که پزشکا دریافت میکنن بابت درامدیه که تمام کادر درمان در اون مشارکت دارن (3717770) (alef-11)
 
Anonymous Proxy
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۰:۴۶:۰۹
خوبه که 3.5..الان هییت علمی دانشگاه 3.5 میگیره..چه توقعاتی دارین...یه مدرک پزشک عمومی دارین میخواین ماهی ده بیست میلیون حقوق بدن؟ (3716065) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۴:۰۰:۵۹
سه و نیم میلیون کجا بود آقا جان؟؟
چرا مغلطه می کنی؟
الان پزشک خانواده در بدترین حالت زیر ده میلیون نمی گیره
من خودم کارشناس یکی از شبکه های بهداشت جنوب کشورم و شاهد پرداختی های ده میلیون به بالا به پزشکان خانواده (3717013) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۵-۰۳-۰۲ ۰۶:۲۵:۵۶
من با دکترای کامپیوتر با دوازده سال سابقه حدود این مبلغ میگیرم اونم در بدترین منطقه اب و هوایی واقعا پر رو هستید (3718115) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۲۲:۵۷:۲۲
تبعیض در بین خود پزشکان هم بسیار زیاد است,به عنوان نمونه در بیما رستان, به جراح, کارانه10 میلیونی پرداخت شده, به همسر بنده که متخصص عفونی است,.یک میلیون و هشتصد,به عنوان کارانه پرداخت کرده اند,در پاسخ به اعتراضات هم, روسای بیمارستان میگویند که شما برای بیمارستان درامد زایی نکرده اید,!!!"نگاهشان کلا مادیست,در حالی که ارزش کار متخصص عفونی,از کسی که بینی عمل میکند,بسیار بیشتر است,درود بر توکلی,نماینده شجاع, (3715905) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۲۳:۰۲:۵۴
وزیر بهداشت ,وزیرمتخصصین است,برای پزشکان عمومی, فقط مصیبت اورد,دو ساله که قول داده, حقوق پزشکان عمومی را,از 3 میلیون به 5 میلیون برساند,فقط شعار داد, (3715915) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۲۳:۰۸:۱۸
پارسال مامانم همین موقع رفته ازمایش تیرویید داده هفت وخورده ای
امسال همین چندروز پیش بازرفته داده سی وپنج تومن
من پارسال خودم کل ازمایشای خون ادراروتیروییدویتامین دی وگلسترول وقند و..شد چهل وخورده ای .امسال دیدم ازمایش تیروییدانقدر گرون شده جرات نکردم
با بیمه تامین اجتماعی ازمایشگاه هم یه ازمایشگاه توسطح شهرتهران
.
پارسال هفت رفتیم تا ساعت ۹ و۱۰ اونجابودیم ازبس شلوغ بود امسال رفتیم پرنده پرنمیزد نفردوم بود . اصلا دستگاه شماره گیری رو برداشته بودن .
اینا ضررش به کیه؟ .مردم بایدهرسال یه نوبت ازمایش خون بدن .انقدرگرون شده جرات نمیکنن . همه چیز داره به نفع پزشکا میشه .انقدرمردم به خاطرگرونی به خودشون نمیرسن تا برسن به درجه اخر . مریضیای بدبگیرن کارشون به جراحی برسه .تااخرعمربابیماری زندگی کنن . (3715923) (alef-13)
 
مجيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۰:۲۵:۲۳
خیلی باحالی...اینجور حرف ها نشون میده تمام این صحبت ها بخاطر خالی کردن عقده هاست،فقط میخوایم یه حرفی زده باشیم...عزیزم...شما داری پول کیت و وسایل آزمایش رو ميدي،چه ربطی به درآمد پزشک داره...خدایا خودت ما ها رو به راه راست هدایت کن تا حداقل دروغ نگیم..حداقل..... (3716026) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۲۲:۳۴:۱۷
اشتباه از شماست که ایشان را به دروغ گفتن متهم کرده ای. ایشان دارند به طرح تحول اشاره می کنند که قرار بود آزمایشها خیلی ارزان تر از قبل شود. (3717883) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۰:۳۹:۳۰
این مربوط به بد حسابی بیمه هاست که شما با ارایه دفترچه باز باید ۷۰ درصد هزینه و بیشتر هم بپردازی (3716055) (alef-13)
 
مجيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۰:۱۰:۲۹
هرچند مطمئنم این پیام چاپ نمیشه، ولی می نویسم...شاید...شاید آقای توکلی ببینه...شاید وجدان داشته باشه چاپ کنه
آقای توکلی عزیز...فرمودید: " ...متاسفانه پرداخت حقوق چند صد میلیون تومانی به پزشکان توسط وزارت بهداشت صحت دارد....."، بسیار خوب...من به عنوان یه پزشک فوق تخصص اعلام میکنم دروغ میگید وبسیاری از مردم رو دارید علیه پزشکان جامعه تحریک میکنید... شماادعا میکنید راست میگید و صحت داره و حتما با مدرک مستدل به این نتیجه رسیدید...ازتون تقاضا میکنم مدارک درآمد ماهیانه چندصد میلیون تومانی در پزشکان شاغل در وزارت بهداشت رو در همین سایت ارائه کنید،مگر نه اینکه فیش حقوق چند ده میلیونی مدیران بیمه در اختیار مردم جامعه قرار داده شد، پس لطفا مدارک مربوط به پرداخت ماهیانه چند صد میلیون توماني به پزشکان شاغل در وزارت بهداشت رو هم در اختیار مردم جامعه قرار بدید.... (3716002) (alef-13)
 
علیرضا
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۱:۵۰:۴۶
من یک کارمند حسابداری یکی از بیمارستانها هستم ایملت را بده تا کلی فیش صد یا دویست ملیونی پزشکان متخصص را برایت بفرستم (3716702) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۵:۰۹:۱۴
بزار تو سايت (3717190) (alef-13)
 
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۲۱:۰۷:۲۹
چرا تو این مملکت هر کسی جز پزشکا نمیتونه در سال مسافرتای اروپایی بره؟؟
چرا تو این مملکت جز پزشکا نمیتونه ماشین.....سوار بشه؟؟؟
چرا تو این مملکت کسی جز پزشکا نمیتونه سهام بیمارستان خصوصی بخره؟؟؟
چرا.............؟؟؟؟ (3717804) (alef-11)
 
امیر حسین
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۳:۰۳:۲۲
من برادر یکی از پزشکان متخصصم برادرم راحت ماهیانه 150 ملیون تومان درامد دارد
و الان من با پولهای اون خرید و فروش ملک می کنم شما هه به جای حسادت به امثال برادر من بروید رشته تخصص پزشکی یا دندانپزشکی یا وکالت دادگستری بخوانید تا خود خانواده تان صاحب بهترین زندگی شوید (3716870) (alef-11)
 
مجيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۲۲:۱۰:۲۳
عزیز لازم نیست برای من بفرستی، راست میگی واسه همین سایت الف بفرست تابزاره تو سایت،
بخدا اگه فیش صد - دویست میلیونی در ماه تو بیمارستان دولتی وجود داشته باشه که بفرستي (3717861) (alef-11)
 
کارمند حسابداری یک بیمارستان
۱۳۹۵-۰۳-۰۳ ۰۹:۳۳:۴۲
اقا چندین بار فرستادیم اما متاسفانه به دلیل ترس از شکایت وزارت بهداشت و جلوگیری از تشویش اذهان عمومی چاپ نمیشه من تقریبا ده پزشک متخصص را می شناسم که براحتی بین صد تا پانصد میلیون در ماه درامد دارند کافی است به من این اجازه را بدهند تا ثابت کنم اگر غیر این بود و نتوانستم ثابت کنم تمامی تبعات قانونی ان را بر عهده می گیرم و اگر ثابت کردم فقط دعای خیر مردم ایران را می خواهم (3719609) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۰:۱۹:۵۸
منه عامی بیرون قصه ام و منتظر مردن,چرا ک ن بیمه دارم ن هزینه درمان بابت دندان دست قلب... ای کاش بی درد و هرچه زودتر این دنیا واسه من تموم شه.... (3716014) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۰:۵۹:۳۱
خدمات پزشكي وسلامت مردم مسئله مهميست خوب است به نفع پزشك وبيمار ساماندهي شود (3716090) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۱۵:۲۲:۳۸
جناب آقای دکتر توکلی:
امید وارم سایت الف منتشر کند تا اطلاعات جناب دکتر توکلی بیشتر گردد و ایشان ازظلمی که برجامعه پزشکی کشور می رود بیشتر اگاه شوند.
1- آقای دکتر بالاترین ضریب حقوقی در کشور که 1800 میباشد به روسای سه قوه تعلق می گیرد که بالاترین حقوق انها جدود 6 تا 7 میلیون است.حال چگونه است که پزشکان و اساتید شاغل در بیمارستانهای اموزشی که ضریب جقوق انها بسیار کمتر است حقوق صد میلیونی دریافت می کنند. این یک مغلطه و دروغ آشکار برای تخریب پزشکان و اساتید بالینی شاغل در مراکزاموزشی درمانیست؟
2- آنچه به پزشکان واساتید بالینی پرداخت میشود کارانه پزشکان است که این کارانه باتوجه به قانون سلامت که درحال اجراست براساس درامد وتمام وقت بودن یا نبودن بصورت پلکانی محاسبه می شود بطوریکه حداکثر در بخشهای بالینی برای پزشکان تمام وقت 65 درصد و برای غیر تمام وقت حدود 50 درصد و برای بخشهای پاراکلینیک حداکثر 45 درصد قابل پرداخت است. جالبتر اینجاست که اگر کارکرد اساتید و پزشکان بالاتر از 30 میلیون باشد حداکثر 40 درصد ان پرداخت میشود.
دکتر توکلی عزیز اگر شما بعنوان یک پزشک در ماه صد میلیون تومان برای بیمارستان ایجاد در امد کنید حداکثر پرداختی به شما از این درامد حدود 40 میلیون تومان است.معنی ان این است که شما هرچه بیشتر کار کنید و درامد بیشتر تولید کنید پرداختی به شما و دریافتی تان از سیستم کاهش مییابد. واین همان نکته ایست که مورد اعتراض بسیاری از پزشکانیست که در سیستم بیمارستانی و دانشگاهی در حال کارکردن هستند. این شیوه پرداخت همان استثمار نوین است که در مورد پزشکان و اساتید دانشگاهی در حال اجراست. پرداخت همین مقدار هم با یکسال تاخیر روبروست.
3- دکتر توکلی عزیز در امد پزشکان و اساتید شاغل در مراکزدرمانی کمترین مقدار در دنیاست. بطوریکه ویزیت یک پزشک عمومی در دنیا حداقل 150 تا 200 دلار است و به پول ایران حدود 700هزارتومان .اما درایران ویزیت یک پزشک متخصص حداکثر 50 هزارتومان یعنی حدود 15 دلار است. این ظلم اشکار را چه کسی پاسخگوست. شما که نماینده مجلس هستید پاسخگونیستید چه برسد به سیستم.به امار خروج پزشکان از کشور لطفا نیمنگاهی هم بیندازید.
4- جناب دکتر توکلی تمام پرداختی های به پزشکان و اساتید براساس قانون پرداخت کارانه است و انهم براساس درامد یست که اساتید وپزشکان ایجاد می کنند . یک ریال این پرداختیها خارج از قانون نیست و هیچ مرکزی قدرت پرداخت ان را ندارد. این پرداختیها با یکسال تاخیر روبروست. شما حساب کنید ایا تورم در یک سال ثابت است که مطالبات را با همان مقدار بدون محاسبه تورم می دهند.
5- جهت اطلاع جنابعالی وهمکارانتان بدانید که سازمانهای بیمه گر تعرفه های مصوب هیات وزیران وکتاب ارزش گذاری نسبی ویزیتها و دستمزد ها را پرداخت نمی کنند . این سازمانهای بیمه گر باعث افزایش پرداخت هزینه ها ازسوی مردم شده اند. طرح سلامت را زمین گیر کرده اند ومراکز درمانی دولتی وخصوصی را با عدمپرداخحتها زمین گیر و ورشکسته کرده اند. متاسفانه شما نمیندگان مجلس بجای بازخواست ازاین سازمانها سراغ پزشکان و اساتید دانشگاهی امده اید.
6- جناب دکتر توکلی یک پزشک بعد ازسالها تحصیل وقتی وارد سیستم دانشگاهی میشود با کمترین دریافتی وکمترین امکانات روبروست . به اواجازه مطب و کار دربخش خصوصی را نمیدهند پرداختیهای او هم با یکسال تاخیر روبروست. ایا این ادم حق حیات و زندگی ندارد. شما دریافت حقوقتان با چند وقت تاخیر پرداخت می شود. این اقا و خانم پزشک در سن 40 سالگی تازه وارد بازار کار میشود و هیچگونه امکاناتی هم ندارد. سیستم که شما و امثال شما باشید چه امکاناتی برایش فراهم کردید.این پزشک با بدترین شرایط زندگی می کند اما سطح مطالبه جامعه و مردم از او بالاست. حال شما بجای کمکبه انها با ابرویانها بازی می کنید. انها را زیر میزی بگیر و پول پرست خطاب می کنید. دکتر توکلی عزیز قیامتی هم وجود دارد . انجا باید جوابگوی اینهمه ظلم به جامعه شریف پزشکی کشور باشید. (3715267) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۱۷:۱۷:۱۲
در هر حالت نباید درآمد اساتید پزشکی حداقل 30 میلیون تومان و اساتید غیرپزشکی فقط 3 میلیون تومان باشد. این یعنی تبعیض آقای دکتر! (3715439) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۴:۳۷:۳۲
چون که استاد پزشکی درامد هنگفتی با روزی 6 ساعت کارکردن و عمل کردن تو بیمارستان برای دولت ایجاد میکنه.اما استاد شما چطور؟ (3717092) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۱۹:۲۲:۲۸
به هر کسی میگی چرا خلاف می کنی میگه چرا بقیه خلاف میکنن پس منم خلاف میکنم. اگه بیمه ها پول بیمارستانها رو نمیدن دلیل نمیشه شما تلافی اونو سر جیب مردم بینوا که برای درمان به شما مراجعه میکنن در بیاورید. ضمنا دیگه حق ویزیتتون رو با کشورهای دیگه مقایسه نکنید چون اولا هر کجای دنیا سیستم خودشو داره ثانیا این اعداد و ارقامی که شما گفتید نیست و ثالثا 3 دقیقه وقتی که برخی پزشکان برای ویزیت میذارن و حتی حاضر نیستن به صورت بیمار نگاه بندازن و نسخه هاشون کپی همدیگه است 1 دلار هم نمی ارزد چه برسد 15 دلار!! مظلوم نمایی بسه.... اکثر واحدهای شمال تهرون رو پزشکان خریدن و خالی انداختن. (3715588) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۱۹:۲۳:۰۶
چرا الف منفی رو برداشته؟!!!! 1000 منفی (3715589) (alef-13)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۱۹:۴۴:۱۰
پزشك بي انصاف آيا به اين حرفهايي كه زدي اعتقادم داري مسلما نه
من كارشناس آزمايشگاه در همين مراكز درماني كه شما كار ميكنيد هستم و ما پرسنل بخش درمان خودمون بخوبي ميدونيم كه اين وزير بهداشت چه اختلاف طبقاتي بين بخش درمان ايجاد كرده و ديگر اين اختلاف را نميشه جبران كرد من خودم به دكتر روحاني رأي دادم لطفا و صدبار ديگه هم ايشون كانديد بشه البته در برابر برادران اصواگرا مطمئنا به ايشون رأي ميدم ولي كاري كه رئيس دولت مهرورزان با اين جامعه ايران كرد و اختلاف طبقاتي غير قابل جبران ايجاد كرد اين وزير بهداشت هم با جامعه درماني ايران كرد و اختلاف درامدي وحشتناكي بين گروه درماني ايجاد كرد
به نظر من ضعيف ترين وزير اين دولت همين وزير پزشكان مي باشد (3715616) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۲۰:۵۶:۴۱
قربون شکلت حقوق پزشکان را با دلار مقایسه میکنی !!! خب من مهندس هم باید درامدم رو به دلار حساب کنم و کارگر و روستایی هم باید به دلار دریافت کنند.
شما هم مثل ما در ایران درس خوندی و در ایران کار میکنی پس خودت را با ایرانی مقایسه کن. اگه تصور میکنی برات کمه برو همان آمریکا با دلار حقوق بگبر ما مردم ایران به اندازه کافی ادم باهوش و متعهد داریم که جای شماها پول پرستها رو بگیرن که کسی رو هم درمان نکردید و اینقدر پرمدعا هستید (3715723) (alef-13)
 
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۲۳:۲۷:۲۰
چرا بروند آمریکا؟؟ مگه کم خرجشان شده؟؟ مملکت پول داده براشون تجهیزات پزشکی تهیه کنند بعد این آقایان با همین تجهیزات داب اسمش درست می کنند بعد هم شما انتظار داری اگر دوست ندارند بروند آمریکا
اگر خیلی دوست داشتند از ایران بروند از همان اول می رفتند نه الن که میلیاردی برایشان خرج شده و آموزش دیده اند (3715950) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۱:۰۴:۳۲
تجهیزات پزشکی چه ربطی به دابسمش داره؟حالت خوش نیستا!!! (3716096) (alef-3)
 
رامین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۹:۲۶:۲۵
عزیزم فکر کردی امریکا مدرک پزشکان ایرانی رو قبول داره.
1- مدرک این عزیزان را قبول ندارد و اینها می بایست در امتحانات و دوره های مختلفی شرکت کنند البته به شرط بالاترین نمره زبان انگلیسی.
2- درآمد پزشکان آمریکایی مطمئن باشید خیلی کمتر از ایران است، اگر تعرفه بالاست مالیات بسیار بالاتر از آنها می گیرند.
3- اگر این عزیزان جایی بهتر از ایران کاسبی داشتند شک نکنید که یک لحظه هم درنگ نمی کردند.
ایران بهشت پزشکان دنیا است، اجازه کار به پزشکان خارجی بدهید ببینید چقدر پزشک از اروپا و امریکا به ایران خواهند آمد....
با تشکر (3716390) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۹:۲۹:۳۳
اصلا نگران نباش آقا ، تنها مدرک تحصیلی صادره از دانشگاههای ایران که هیچ جا قبولش ندارند ، پزشکیه ، پولو ایجا در میارن میرن اونجا خرج میکنند و گر نه بیرون از ایران به اینا اجازه امپول زدن هم نمی دن !!! (3716395) (alef-11)
 
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۲۱:۰۷:۰۰
ضمن عرض سلام خدمت شما دوست عزیز.
آیا هدف پزشکان ایجاد درآمد برای بیمارستانه یا بهبود سلامتی مردم.آیا شما از سلامتی مردم خبر دارید.بدون شک اگر هدف امثال دکتر خدادوست این بود هرگز نام و نشانی از آنها نمی ماند.
اگر هدف شما این هست پس وزارت بهداشت نیازی ب بخش بهداشت ندارد.یعنی اون بهورزی ک در دورترین نقاط این کشور در ارتقاء بهداشت مردم تلاش میکند و از گذاشتن هزینه ب دوش مردم وهمچنین از درامد زایی شما جلوگیری میکند کاری مخالف سیاست های بیمارستان انجام میدهد.پس نیازی ب بخش بهداشت نیست و فقط کار وزارت بهداشت آموزش پزشکان و کسب درامد است!!!!!!!!؟؟؟؟!!!! (3715742) (alef-13)
 
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۴:۵۷:۴۱
راحت ترین و کم کارترین شغل دنیا بهورزی است با کم ترین سواد و استراحت مطلق و ماهیانه 3/200 (3717159) (alef-13)
 
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۲۱:۲۷:۰۰
دوست عزیز،
پزشکان درآمد بسیار بالایی دارند و این اظهر من الشمس است؛ حالا اینکه چطوری ممکن درآمد آنها بیشتر از روسای قوا بشود را باید از خودشان پرسید؛ وگرنه در اصل خبر که شکی نیست.

مگر درآمد مردم ایران به دلار و یورو حساب میشود که ویزیت پزشکان نیز به یورو حساب شود؟

کسی در زحمت پزشکان برای تحصیل شکی ندارد؛ اما آیا سایر تحصیلکردگان د دکترهای سایر رشته ها کمتر زحمت میکشند؟ چقدر کمتر؟
در ثانی، چه کسی میتواند بگوید افرادی که دهها سال در کوره های ذوب آهن، پشت فرمان اتوبوس و تریلی و تاکسی، برج های نگهبانی و کنترل فرودگاهها و مرزها و زندانها، ایستگاههای آتشنشانی و پلیس و اورژانس، جلوی تنور گرم نانوایی ها و یا گرد و خاک ساختمان و کارگاهها کار میکنند، کمتر از پزشکان زحمت میکشند و یا کارشان کم ارزش تر است؟!!

باور کنید تا زمانی که تعرفه های پزشکی اصلاح نشود و پزشکان از آسمان به میان مردم نیایند، دیدگاه مردم نسبت به آنها درست نخواهد شد. (3715763) (alef-13)
 
یک پزشک
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۱:۵۷:۵۷
من دو ست وکیلی دارم که سه ساله با یک لیسانس حقوق و پروانه وکالت بار خودش را بسته انوقت شما فقط به پزشکان حسودی می کنید (3716727) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۲۲:۳۹:۲۳
حسودی؟ جناب دکتر! کجای دنیا پزشک هم اجازه دارد در دانشگاه تدریس کند هم مطب خصوصی خودش را داشته باشد! البته بجز ایران. (3717888) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۲ ۰۰:۲۹:۲۰
با لیسانس و پروانه وکالت نه! با کلاهبرداری حق رو ناحق کردن حرامخوری ساخت و پاخت و.... (3718010) (alef-11)
 
فوق لیسانس حقوق بی کار
۱۳۹۵-۰۳-۰۳ ۰۹:۴۱:۰۹
درآمد اکثر وکلا مشخص است که زیاد است و مردم نیز می دانند آن هم به دلیل ورودی زیاد پرونده به دادگستری است از آن طرف نیز مافیای قدرتی وجود دارد که نمی گذارد تعداد وکیل در جامعه زیاد شود در صورتیکه حدود 150000 نفر در کشور لیسانس حقوق بی کار داریم در خصوص پزشکی نیز اینگونه است نمی گذارند تعداد پزشک متخصص و دندانپزشک زیاد شود اما متاسفانه در بین مسئولان کشور اراده ای برای افزایش تعداد پزشک و وکیل بنا به دلایل صنفی وجود ندارد پس هیچ کاری نمی شود کرد همچنین واقعا باید از جناب دکتر توکلی باید تشکر کرد که مردم ایران راشجاعانه با دو گروه قوی و ثروتمند پزشکان و وکلا آشنا کرده تا مسئولین به خود بیایند و جلوی انحصار صنفی این دو گروه گرفته شود (3719621) (alef-11)
 
United States
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۲۲:۰۰:۳۸
آخ آخ بمیرم براتون چقدر حقوق تان پایین است فقط 40 میلیون در ماه!!!!!!!!!!! چطور با این پول ها زندگی می کنید؟ (3715816) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۲۲:۰۳:۲۶
آقا چرا مغلطه می کنید
درآمد یک ایرانی را با در آمد یک آمریکایی مقایسه می کنید. خیلی ناراحتی برو آمریکا ببین اصلا راهتان می دهند!!!!!!!!
از خدا بترسید (3715822) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۲۲:۱۱:۲۹
اقای دکتر توکلی مشکل اصلی دستمزد های ظالمانه پزشکان همین طرز فکر خطرناک و غیر عقلانی است. این افراد باخالی کردن جیب ملت مظلوم ایران به همه چی رسیده اند ولی همچنان طلبکار هستند. دکتری که از نظام اموزشی رایگان بهره برده است ایا حق این را دارد که اینگونه طلبکار باشد؟ در کشوری که همه حقوق ها بر اساس ریال است ایا صحبت درامد دلاری کردن مسخره نیست؟ این حقوق ها به یک سو و زیر میزی ها به سوی دیگر. این استدلال که میزان درامد زایی را ملاک قرار میدهند اگر ایگونه باشد کارگر سر چاه نفت که سالانه میلیارها تومن درامد برای کشور دارد یا کارمند گمرک و یا مالیات که بسیار بیشتر برای دولت درامد زایی دارن باید چه بگویند؟ (3715831) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۰:۳۷:۳۴
افرین اقا یا خانم دکتر عزیز.
کسی که با کارش ماهی 200 میلیون یک نفره برای بیمارستان درامد زایی کنه حداقل ماهی 40 میلیونش حق خودشه که اونم با کلی مالیات و تاخیر پرداخت میشه.
و اون دوست عزیز کارمند یا کارگر که ماهی 4 میلیون درامد زابی کنه مستحق ماهی 1 میلیونش هست.
در ضمن اگه حق مطب برگردونن شک نکنید همه پزشکان متخصص بیمارستان دولتی با این وضعیت ترک کرده و به مطب و بیمارستان خصوصی برمیگردن خیلی راحت تر و مطمعن تره. (3716053) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۵:۰۹:۰۹
این به شرطی است که نرخ دریافت شده از بیمار منصفانه باشد و هر پزشکی بتواند به شرط تخصص در بیمارستان کار کند و با رقابت قیمت پایین بیاید. انحصار کار کردن در محلهای پر درامد و انحصار قیمت خدمات پزشکی باید شکسته شود. (3716175) (alef-11)
 
United States
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۰:۵۲:۲۷
سیستم خارج از کشور فرق میکنه..مثلا برا منی که فیزیوتراپیستم در خارج از کشور موظم 45دقیقه در اختیار بیمار باشم یعنی اینجوری نباشه به مریض بگم تمرینات رو انجام بده برمیگردم نه .اگه بخوام جلسات درمانی رو زیاد کنم باید بیمه رو توجیه کنم که چرا بیمار بهبود نداشته...باید کل 45دقه کنار بیمار باشم درمانشو کامل کنم..ولی ویزیت 5دقه ای ایران خب پنجاه تومن هم براش خیلی زیاده (3716078) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۰:۵۲:۳۸
تو کشوری که حقوق کارگرش 200 دلاره خیلی باید ظالم و .... باشید که بخواهید ویزیتتون 200 دلار باشه اخه دیگه وقاحتم حدی داره (3716079) (alef-11)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۹:۰۹:۰۳
سلام دوست عزیز مگر شما به تنهای باعث در آمد زایی بیمارستان شدید آن هم برق آسا و در زمان طرح تحول پس نقش پرستاران آزمایشگاه خدمه و ...... چه میشود شما اگر یک درمانگاه خصوصی داشته باشید ایا واقعا به این شیوئ وزارت بهداشت عمل میکردید غیر از حقوق تمام در آمد درمانگاه را به پرسنل خصوصا پزشکان پرداخت میکردید مگر بیمارستان هزینه آب برق تلفن دارو و تجهیزات پزشکی ندارد مگر ساختمان استهلاک نمیشود شما بلافاصله بعد از پایان تحصیل مجانی در مملکت خودت مشغول به کار میشود اما حاضر به جبران آن نیستی چرا؟
آیا میدانید 7% کل جمعیت 440 هزار نفری کارکنان وزارت بهداشت را تشکیل میدهند و حدود کمتر از 5% آن در بیمارستان ها مشغول به خدمت و از این 5 در صد حدو د 70 درصد از در آمد را به خود اختصاص دادن و 30در صد مابقی بین 95 در تقسیم میشه جالبتر این که این 30 درصد بیشترین سهم را سوپروایز سرپرستاران و حسابداران و میران بیمارستان و مدیر کارگزینی داره حاله خودتان قضاوت کنید به یک خدمه که سخت ترین کاررا دارد چقدر پرداختی داره یا این که بچه های اورژانس 115 اصلا پرداختی دارند یا نه تا بخشی از این پول سهم معاونت درمان و معاونت توسعه است که در استان گلستان مدیران معاونت توسعه دریارفتی ها ی نجومی دارند و خوشبختانه وزارت بهداشت بجای رسید گی فقط این مطلب را انکار میکنه (3716365) (alef-11)
 
کارمند معترض به اجرای نظام سلامت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۱:۰۹:۱۷
دوست عزیزی که حقوق پزشکان رو با خارج از کشور مقایسه میکنی
قابل توجه شما که درآمد پزشکان رو اینگونه مقایسه نمیکنن چون میزان درآمد یک پزشک آلمانی رو متناسب با خرجکرد اون حساب میکنن اونجا گوشت رو کیلویی سی هزار تومان یعنی حدود ده دلار نمی فروشند .
شما بگو حقوقی که با کارانه یک متخصص در بیمارستان دولتی میگیره چقدر است.
پزشکسالاری وزیر محترم بهداشت واضحه که این طرح سلامت بیشتر به نفع پزشکان بود تا زیرمیزی کم بشود و اون رو رومیزی کرد دوست عزیز.
بهتر بود درآمد خالص خودتان را آقای پزشک با یک کارمند در سطح دانشگاه علوم پزشکی مقایسه میفرمودین تا ظلم را مشخص کنید به شما شده یا به بیت المال؟؟!!
آقای پزشک اگر شما پزشک نمی بودین آیا از این تبعیض سخن می راندید به گزاف!
من خودم یک کارمند هستم در دانشگاه علوم پزشکی البته از نوع ستادی با مدرک کارشناسی ارشد و 12 سال سابقه کار حکمم 2میلیون و دویست هست که نه کارانه میگیرم نه قاصدک نه شاپرک! خدا رو شکر از حقوقم راضیم ولی از تبعیض در دانشگاه علوم پزشکی مشهد عذاب میکشم.
چشمها را باید شست جور دیگری باید دید.... (3716607) (alef-11)
 
جواد
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۱:۵۳:۴۹
به هیچ عنوان این متن منطقی نیست من دکتری الکترونیک هستم و ماهیانه 4 ملیون حقوق می گیرم ولی دوست دندانپزشکم روزی چهار ملیون درامد دارد تازه خودش می گوید که درسش از لحاظ مشکلی خیلی ساده تر از دروس من است علت درامد زیاد دکترها این است که متاسفانه نمی گذارند همانند رشته های مهندسی پزشک متخصص و دندانپزشک تربیت شود (3716713) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۷:۵۱:۵۱
اگر می گذاشتند که مثل شما مهندسی ها بی کار میشدند.آنوقت خوشحال بودید که دوستتان بیکار هست و عقده هایتان فروکش می کرد؟ ! (3717514) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۹:۲۹:۳۱
دوست پزشک صحبت از نرخ ویزیت پزشک به دلار کردین در غرب. یه سوال شما برای ویزیت بیمار چقدر وقت می گذارید در غرب چقدر ؟ ایا با ویزیتهای 30 ثانیه ای به همون تومن بدهکار مردم نخواهید بود؟؟؟؟ (3717682) (alef-13)
 
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۱۵:۴۷:۴۴
در میان این همه نماینده مجلس چرا فقط آقای توکلی همیشه دغدغه عدالت و مبارزه با فساد دارد؛ بقیه خواب تشریف دارن؟؟؟ (3715303) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۰:۲۱:۴۴
برای اینکه بقیه میخوان رای بیارن (3716015) (alef-13)
 
ناشناس
Germany
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۱۶:۱۱:۳۴
آقای توکلی واقعا انتقادتان خیلی بجاومعقوله بخصوص در قسمت پرداخت پزشکان نه کادر اداری و پرستاری با کارانهای صدمیلیونی که اشتهای آنها را سیر نشدنی کرده و بعد از مدتی همه چیز بخش بهداشت و در مان را با این نوع در آمد می سنجن از طرفی یه نگاه کنید به سطح دست مزد پزشکان سایر کشورها در قیاص با پزشکان ایران فکر عواقب این کار را باید کرد چون با در آمد دیگر کارمندان و مردم همخوانی ندارد (3715335) (alef-11)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۱۶:۳۱:۱۴
1-اولا حقوق دریافتی و کارانه ها و غیره در ایران از دنیا بیشتر است و به گفته مسئولا حتی 6 برابر کشور آلمان است و اگر جز این بود مطمئنا پزشکان که سالی چند بار با خانواده به مسافرت خارجی میروند حتما جایی برای کار در اروپا برای خود پیدا میکردند. البته آنجا پزشکی شما را قبول ندارند.
2- در دنیا حقوق پزشک متخصص 2/5 برابر یک کارگر است. خوب آیا در ایران هم همینطور است یا این عدد تا هزار برابر هم وجود دارد.
3- بودجه بسیار زیادی از کشور برای طرح تحول سلامت خرج شد. خوب خروجی آن چه شد؟ چیزی که ما می بینیم چند برابر شدن حقوق ها و چیزی به اسم کارانه پزشکان که گاهی بالاتر از حقوق ها هم میشود شد.
4-باید هر چه سریعتر طرح تحقیق و تفحص از طرح تحول سلامت انجام شود تا معلوم شود آیا مبالغ هنگفتی که موجب اختلاف عمیق طبقاتی می شود به پزشکان تعلق گرفته یا نگرفته؟
5-قدرت گرفتن بیش از حد پزشکانی که تاب دیدن یک برنامه طنز را نیاوردند و تهدیداتی داشتند در آینده و در موارد جدیتر بسیار میتواند خطرناک باشد. (3715355) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۷:۵۶:۲۰
چرا حقوق کارگران را زیاد نمی کنند؟ چون نماینده ی مجلس در این مملکت می گوید حقوق در صد معدودی از افراد را کم کنیم زیاد می گیرند, ولی نمی گوید چه تعداد کارگر فقیر و در عین حال زحمت کش داریم که ارزش کارشان بیشتر از حقوق ناچیز شان است. (3717523) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۱۶:۳۴:۱۰
لطفا هر چه سریعتر از حقوق های بخش پزشکی تحقیق و تفحص کنید که ارقام سر گیجه آور است. مثلا من از دوستی شنیدم که میگفت فامیلشان که جراح زیباییست خودش گفته روزی 35 میلیون تومان درمی آورد! (3715364) (alef-11)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۱۶:۳۵:۳۷
چرا ویزیت یک پزشک در مدت دو دقیقه برابر است با یک روز تمام عملگی و جان کندن یک کارگر. (3715366) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۲ ۰۰:۲۷:۱۸
چون آن پزشک دوازده سال جان کنده است برعکس آن کارگر.صرفا جهت اطلاع. لطفا هم نفرمایید مجانی درس خوانده آیم که مرغ پخته هم خنده اش می گیرد. (3718006) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۱۶:۴۴:۵۹
آقا يا خانم ١٥:٢٢:٣٨ چرا خودت را در درون اقتصاد و امكانات اين كشور تعريف نمي كنيد، كدام قشر تحصيل كرده در كشور به اندازه پزشكان متخصص درآمد دارد مگر بقيه براي كشور مفيد نيستند و به ثروت كشور اضافه نمي كنند، ثروت كه فقط مادي نيست كه شما به آن استناد كرده ايد، اگر معلم و كارگر و كشاورز نبود جامعه و از جمله بچه هاي شما بي سواد و بي آب و نان مي شد، همه بايد البته بطور متناسب از مواهب و امكانات بهره مند باشند نه اينكه اختلاف طبقاتي يك به جند هزار باشد، در ضمن حق ويزيت در ديگر كشورها آن گونه كه به وجب خود پيمانه كرده ايد نيست مگر نشنيده ايد كه ايران بهشت پزشكان است؟ راستي مي دانيد كه حتي يك phd در دانشگاه به اندازه يك پزشك عمومي نمي گيرد؟ (3715380) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۱۶:۵۰:۴۹
بنده در سازمان صنعت معدن و تجارت استان ... مشغول بکار هستم. با 20 سال سابقه و مدرک کارشناسی ارشد در ماه 15700000 ریال دریافتی دارم. در صورت وجود اعتبار برخی از ماهها 200 هزار تومان اضافه کار یا رفاهی به ما میدهند. همین و بس.
جنآب دکتر کجای این پرداخت بی حساب و کتاب است.
شما با این پول میتونید زندگی بگذرونید؟ (3715392) (alef-11)
 
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۱۶:۵۳:۴۳
بله . متاسفانه همین طور است. در شهرستانی کوچک درخراسان رضوی پزشکی که رئیس بیمارستانی است حدود 100 میلیون کارانه می گیرد ... چطوری جنین چیزی ممکن است در حالی که بر اساس قانون و یا جمله دوست ما باید این فرد 220 میلیون در درامد برای بیمارستان ایجاد کند .... پس چطور این بیمارستان یک دستگاه ساده اکو و یا یک دستگاه سالم نوار قلب ندارد ... دوست عزیزی که گفته است بر اساس 40 درصد است . بهتر است که سفسطه نفرمایند ...... کارانه در کل با 6 ماه تاخیر پرداخت می شود . فقط 6 ماه یعنی اگر کسی 6 ماه دیر کرد داشته باشد باید 100 میلیون حقوق بگیرید .... این دوستمان حرف از درآمد پزشکان و مقایسه آن با بقیه دنیا می گوید . ظاهرا خبر ندارد که طبق گزارشهای مستند میانگین درآمد پزشکان ایران برابر یا کمی بیشتر از اروپا و آمریکا است...... دوما کدام پزشک و مرکز پژوهشی در این جا وجود دارد که راه درمانی یا روشهای نوین برای بیماری لاعلاج داشته باشد ..... امیدوارم هیچ فردی از نزدیکان شما بر اساس قصور بیمارستان یا تشیخص اشتباه یک پزشک از دنیا نرود . آن موقع خواهید فهمید که قصور در این بخش چقدر غیر قابل جبران است.. (3715400) (alef-11)
 
رضایی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۱۸:۱۷:۰۸
آقای توکلی از اینکه پیگیر پرداخت های نجومی دولت به بعضی از مدیران عالیرتبه و یا پزشکان متخصص هستید جای تقدیر و تشکر فراوان دارد. منتها برای من و یا شاید خیلی های دیگر این سوال پیش می آید که چرا از کسانی که حتی حداقل حقوق را هم نمی گیرند و هیچ درآمدی ندارند مثل قشر عظیم تحصیل کرده جوان و بیکار مملکت که هم اکنون به عنوان بزرگترین معضل خانواده ها شده هیچ مطلبی نمی نویسید؟ آیا مطالبات این جوانان یعنی داشتن شغل و حداقل حقوق مطالبات برحقی نیست که همواره سعی شده است نادیده گرفته شود و از دید جنابعالی هم مغفول بماند؟ چرا همیشه در خصوص شاغلین بحث می شود و اینکه حداقل دریافتیها و حداکثر دریافتیها خیلی فاحش است؟ در مورد پرداختها باید تبعیض از بین برود و عدالت اجرا شود در این مورد هیچ شکی نیست. ولی چه کسی باید پیگیر اشتغال جوانان بدون پارتی در این مملکت باشد؟ چه کسی باید پیگیر پرداخت بیمه بیکاری به کسانی باشد که می خواهند شغلی و درآمدی داشته باشند تا ازدواج کنند و تشکیل خانواده بدهند و یا حداقل درآمدی داشته باشند؟ (3715518) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۱۸:۲۸:۳۱
حالا در وزارت برداشت اگر پرداخت پزشكان زياده پرداختي كارمندان جز مثل أمور مالي چرا در حد استادان دانشگاه و حتي فراتر از آنهاست؟ (3715526) (alef-13)
 
رضا
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۱۸:۲۹:۲۴
آقای توکلی عزیز ،شما و بعضی از دوستان شاید در واژه کارانه مشکل دارید.هر پزشکی بابت جراحی که انجام میدهد بر اساس تعرفه ،بابت آن عمل پولی حساب میشود که حدود ۵۰ درصد متعلق به جراح و ۵۰ درصد برای بیمارستان است که ۲۷/۵ درصد آن مال پرستاران است و این در همه جای دنیاست پس میبینید که پرستاران هم یک سوم پول عمل به آنها تعلق میگیرد و از طرفی تعرفه ها را بالا میدانید که من سوالی دارم،الان که تعرفه را بالا میدانید ،تعرفه جراحی کیسه صفرا ۴۰k میباشد و هر kمیشود ۸۸۰۰ تومان و لذا تعرفه جراحی کیسه صفرا میشود ۳۵۰ هزار تومان که حدود ۵۰ درصد به پزشک میرسد یعنی ۱۷۵ هزار تومان و صادقانه و اخلاقی بگویید ۱۷۵۰۰۰ تومان پول زیادی برای حق العمل جراحی کیسه صفراست؟آیا میدانید تعرفه قبلی (۲سال قبل)۱۳k بود یعنی ۱۱۰ هزار تومان که ۵۵ هزارتومان مال جراح بود.الان بعد از حدود ۲۵ سال تعرفه بالا رفت و تازه به این اعداد رسید که شما حق العمل ۱۷۵ هزار تومان جراحی کیسه صفرا را بالا میدانید!!!
تازه این پول را بعد از یکسال میدهند.مشکل اینجاست شما تهران و شهرهای بزرگ و پزشکان نام آور را میبینید وبه همه ما پزشکان تعمیم میدهید.
اکنون در تمامی شهرهای دورافتاده و محرومی که ما کار میکنیم حتی یک ریال زیر میزی دریافت نمیشود ولی متاسفانه شما برعکس به همین تعرفه کم اعتراض دارید که بالاست.
بدانید هر جراحی عارضه ای دارد و یک جراح تا سالها باید جوابگوی بیمارش باشد.
سوال آخر اینکه آفای توکلی عزیز همه چیز به کنار ،شمابگویی با انصافی که در شما سراغ است بابت جراحی کیسه صفرا چقدر پول به جراح باید داد،؟شما عددی بگویید؟
ممنون اگر چاپ شود. (3715527) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۲۳:۴۴:۱۱
آقای عزیز قضیه این است که شما چندین عمل را در یک روز انجام می دهید که این هم به خاطر تعداد کم پزشکان است و در نتیجه در آمد نج.می شما اگر تعدادتان زیاد بود مثل مهندسان آنوقت رقابت باعث می شد هم هزینه ها پایین بیاید و هم این در آمدهای افسانه ای امثال شماها (3715974) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۰:۴۴:۴۷
عزیز دل پزشکی و جراحی رو با مهندسی و پشت کامپیوتر نشینی مقایسه نکن.
و رشته جراحی به قدری طاقت فرساست که حتی اگر امتحان رزیدنتی رو هم بردارند باز هم ظرفیتش کامل نمیشه و خیلی ها تحمل هر شب بیداریش ندارند و انصراف میدن.
شما از دور دیدی میکی خوشبحالش.
یه بار که بری اتاق عمل و از دور حتی شکم باز شده و محتویاتش ببینی تا دوماه غذا خوردن یادت میره!فکر نکن کیلوییه که هر کسی بره و جراح بشه.
البته من خودم تخصصم رشته دیگه اس اما برای همکاران جراحم خیلی ارزش زیادی قایلم. (3716060) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۵:۱۸:۱۷
برخی از همین مسایل کامپیوتر یک میلیون دلار جایزه برای حلش گذاشتن و هنوز کسی حل نکرده.

رقابت آزادی که انبوه فارغ التحصیلان کامپیوتر دارند رو هیچ کس نداره و واقعا بین المللی رقابت می کنن و به راحتی نرم افزار از خارج کپی میشه میاد که میشه رقابتی فوق بین المللی !

دنیای کامپیوتر و تجارت در ایران مشکلات خاص خودش رو هم داره. مثلا گاهی چندین ماه حقوقت رو نمی دن.

پروژه های بین رشته ای کامپیوتر-مدیریت که بنده در شرکتمون دارم شاید صد میلیون رقم قرارداد داره ولی اهمیت نتیجه اش چند تا صفر بیشتره (مثلا صد میلیارد) و همین رقم رو هم با غر غر گاهی تصویب می کنن و با خون دل می دن (یا نمی دن) و به یک نفر هم که نمیرسه اگر بدن !!!

و ...

هر رشته ای مسایل خودش رو داره دکتر جان. (3716180) (alef-11)
 
United States
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۶:۱۳:۳۷
آقا شما راه را باز کنید اگر نیامدند آنوقت افاضات کنید
چرا فکر می کنید فقط یک عده ی خاص می توانند این کار را انجام دهند و چرا فکر می کنید فقط پزشکان و جراحان توی این مملکت زحمت می کشند ؟
چه استعداد های فراوانی که به خاطر این طرز تفکر هدر نرفته است!!!!!!!! (3716196) (alef-11)
 
کریمی
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۲:۰۰:۳۲
من با مدرک لیسانس حقوق چون بی کارم حاضرم صبح تا شب مرده شوری کنم و ماهی به من 5 ملیون حقوق بدهند (3716737) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۲۳:۵۹:۴۸
عزیر دل فکر کردی همه مثل شما استفاده شان از کامپیوتر محئ.ئ می شه به فیلم و بازی کردن
نه داداش اگز تونستی دو خط برنامه ی ساده بنویسی اونوقت بیا اینجا رجز خوانی کن
فکر کردی اون دستگاه هایی که باهاش آزمایشاتتان را انجام می دهید و بدون اونها هیچی کاری ازتون ساخته نیست از کجا اومده؟ (3717977) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۴:۴۷:۱۳
در ضمن شما اصن میدونی عمل جراحی کله سیستکتومی (کیسه صفرا)چقدر طول میکشه و چه مهارتی میخواد؟؟؟
حداقل سه ساعت طول میکشه و 4 سال اموزش داره تازه اگه ساده باشه و اناتومی طبیعی باشه.
پست اپ هم باید مریض ویزیت بشه و چند روزم تحت نظر باشه.
یه جراح نهایتا دو تا کله سیستکتومی تو یه روز بتونه انجام بده که بعدش خیلی خسته میشه.
فکر کردی همینجوری یه تیکه گوشته که بکنن و بندازن بیرون. (3717121) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۴:۴۹:۰۱
کلا ایرانی جماعت همینه.
عادت داریم به قضاوت الکی کردن.
شما نمیدونی جراحی چیه اصلا تو فیلمها دیدی که دکتر میاد بیرون میگه عمل خوب بود فکر کردی اون تو میرن دوتا لوله رو اینور اون ور میکنن میان بیرون. (3717125) (alef-3)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۵:۱۲:۰۹
می شود بگویید جراحی کیسه صفرا چه پیچیدگی دارد و کیفیت جراحی چطور سنجیده می شود؟ برای برخی جراحیها باید جراح پول هم بدهد ! (3716176) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۴:۵۲:۲۰
پیچیدگی های عمل جراحی کیسه صفرا رو میخوای؟؟
مراجعه کن به کتاب تکست شوارتز فصل تکنیک عمل کوله سیستکتومی.اگر دو خطش تونستی بخونی و معنیش بفهمی اونوقت پیچیدگی ها به خوبی دستت میادد .یه رزیدنت جراحی اخر سال سه تازه یاد میگیره کیسه صفرا عمل کنه!از بس که ساده است!سه سال اول باید کمک دست استاد باشه فقط!
شما اگه بودی فکر کنم یه شبه یاد میگرفتی! (3717140) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۲۲:۴۵:۳۰
هر کاری سختی خودش را دارد؛ با آوردن چند کلمه از ترمینولوژی پزشکی دیگران را مغلوب نکنید. بحث بر سر تبعیضی است که وجود دارد. چرا هر نظر مخالف را به حسودی، عقده یا نادانی متهم می کنید؟ کمی از قالبهای خودساخته پزشکی بیرون بیایید تا درد و حرف مردم را بفهمید. (3717898) (alef-11)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۱۸:۳۳:۳۲
یکی از آشنایان ما متخصص مغز و اعصاب است و حدود چهار یا پنج سال است که مدرک تخصص گرفته و شروع به کار کرده و هنوز چهل سالش هم نشده. در این مدت نصف سهام یکی از بیمارستانهای تهران را خریده و خانه و زندگی خیلی خیلی سطح بالایی دارد به طوری که اگر همین امروز دست از کار بردارد تا دویست سال آینده خود و خانواده اش تامین هستند. (3715530) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۰:۵۳:۱۷
نوش جونش.حسود نباش. (3716081) (alef-3)
 
حسین
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۲:۰۱:۴۴
بحث حسادت نیست بحث این است که مردم ایران انقدر سطح فکرشان بالا رفته که دیگر اجازه نخواهند داد صنف پزشکان جیب مردم را خالی کنند (3716740) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۸:۰۳:۵۵
این آقا تا به حال صد بار این کامنت را در جاهای مختلف گذاشته! خسته نباشی دلاور...احتمالا فکر کردی با این کار حقوق اون بنده خدا کم و به همون نسبت به جیب شما فرو می رود؟! (3717541) (alef-13)
 
رحیمی
۱۳۹۵-۰۳-۰۳ ۰۹:۴۶:۲۹
مهم این است که مردم ایران هشیارند حالا که بعضی مسئولین صنفی عمل می کنندباید روزی جوابگوی مردم ایران در پیشگاه باری تعالی باشند و اختلاف 5 تا صد برابری پزشکان با تحصیکرده های همتراز واقعا باعث اختلال در نظم جامعه است (3719631) (alef-11)
 
ناظر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۱۸:۴۶:۱۷
سلام عليكم/ دراين ميان ايابه حقوق ومزاياي كاركنان بخش نظارت كه بازوي توانمندمجلس شوراي اسلامي است عنايت داريد؟/ ملاحظه فرماييدبخشي كه مسوليت پيگيري واحقاق حقوق بيت المال راداردبايدحجم وسيعي ازارجاعات اينچنيني رابررسي كندحال انكه بهره بسياراندك ازحقوق ومزايادارد/ (3715540) (alef-13)
 
عبدا... عبدالهی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۱۸:۴۶:۴۹
اگر تضمین و امنیتی باشد حاضرم به اسم ÷زشکانی را نام ببرم که در بیمارستان دولتی کار می کنند و ماهی حدهقل 200 میلیون کارانه می گیرند .ضمنا به قول جناب دکتر پزشکیان کجای قانون گفته پزشکی که باید تمام وقت در اختیار دانشگاه باشد ، هم در مطب کار کند هم در بیمارستان خصوصی هم دولتی ؟؟؟ اگر در آمد مطب و بیمارستان خصوصی را به کارانه پزشکان اضافه کنیم شاید به میلیارد هم برسد.
متاسفانه در این مملکت کسی را توان و یارای برخورد با پزشکان نیست.
وزیر محترم نیز حرکات پوپولیستی و عوام فریبانه انجام میدهند تا مسئولین و ائمه جمعه ها و....را از خود راضی نگه دارند
متاسفانه روسای دانشگاهها نیز چون از حداکثر کارانه هم تراز خود برخوردارند هیچگونه نظارتی ندارند. و تاسف بار تر اینکه مشاهده شده گاها کارانه های چند ده و چند صد میلیونی پزشکان علی الحساب پرداخت می شود ولی کارانه چند زار تومان پرسنل زحمت کش بعد از 7 تا 8 ماه تاخیر به بهانه کسری بودجه و عدم همکاری بیمه ها پرداخت می شود . (3715542) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۲۲:۴۷:۰۳
درست است. هیچ جای دنیا پزشکان اجازه کار همزمان در دانشگاه و مطب خصوصی را ندارند. شهرتشان را به عنوان هیئت علمی دارند. (3717901) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۲۰:۵۱:۳۵
من دراطریش به مطب پزشک متصص مراجهع کردم ویزیت من حدود 50دقیقه طول کشید که حدود ساعتی 200هزارتومان میشود درتهران به مطب اقای دکتر .....که متخصص غدد میباشد مراجعه وایشان 10بیماررا دریک ساعت ویزیت نمودند یعنی ساعتی 500هزار تومان البته درامد یک ایرانی متوسط 1.5ملیون ودرامد یک اطریششی متوسط 3000یورو یعنی 12ملیون پس مقایسه ایران با کشورهای اروپائی قیاس بیهوده میباشد فردی که ماهیانه یک ملیون حقوق میگیرد چگونه 700هزارتومان ویزیت بدهد اقایان پزشکان میدانند که اگر به اروپا بروند اجازه ویزیتر30بیمار رادرروزندارند انهم بیمه باید بپردازد نه بیمار . (3715715) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۲۲:۴۹:۰۱
آقایان پزشکان می دانند اما تلاش بیهوده می کنند که وضع را به گونه ای توجیه کنند. مردم را به حسادت و نادانی متهم می کنند اما اصل قضیه را خود پزشکان بهتر از همه می فهمند. (3717905) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۲۱:۱۲:۵۹
اقای دکتر شما انتظار دارید ویزیت یک متخصص در ایران به دلار پرداخت شود و 150 تا 200 دلار بگیرید ولی به مستخدم خونش به ریال حقوق بدهد؟؟ اتفاقا درامد متخصصان در ایران بسیار هم خوب میباشد کافیه یک مقایسه با آمریکا انجام دهید. لطفا اینقدر مظلوم نمایی نفرمایید. (3715747) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۲۱:۳۸:۴۳
اطبا و بيمارستانها و همه سيستم پزشكى كشور بايد بصورت دولتى در بيايد دكترهايى هم كه ناراحتند باى باى بروند كانادا يا استراليا راننده تامسى شونط بقدر كافى پزشك بيكار وجود دارد كه جاى شما كاسبان پزشكى را بگيرند و شايد باعث شود امار مرگ و مير هم پايين بيايد . (3715782) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۲۱:۵۱:۳۸
جالب است که پزشکان درآمد خود را با دلار و کشورهای اروپایی و آمریکا مقایسه می کنند و می گویند ویزیت در آمریکا 700 دلار است، که البته هم چنین چیزی و جود ندارد و دروغ محض است و خوب فرض کنیم که اینچنین نیز باشد، خوب آقای دکتر آیا شما پول خدماتی که در ایران دریافت می کنید به دلار پرداخت می کنید، مثلا به منشی مطبتون ماهی 3000 هزار دلار میدین، یا به یک آرایشگر برای هر مرتبه مراجعه 50 دلار میدین یا برای خرید یک نرم افزار حداقل 200 دلار میدین و هزار مورد دیگه، خودتون خوب می دونید که پزشکان درآمدی که در ایران دارند هیچ جای جهان نخواهند داشت، اگر داشتن یک لحظه هم ایران نمی موندن، طرف میاد ایران 3 ماه طبابت میکنه بعد با پولی که درآورده 9 ماه بقیه سال رو خودش و خانواده اش میرن کشورهای اروپایی تفریح (3715803) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۲۲:۳۵:۱۰
تازه اینجا رایگان میخونن ولی امریکا بخای پزشکی بخونی در 4 سال اول هر سال 70 هزار دلار شهریه و خرجته. رایگان میخونن و انتظار درامد امریکا رو دارن و تازه هزینه شون هم میخان به ریال باشه!!! بعد ازش بپرس به منشی خودت ایا 2000 دلار خقوق امریکا رو پرداخت میکنی؟
اینها همه ناشی از اینه که ظرفیت پزشکی رو محدود کردن و الان انحصار ایجاد کردن (3715862) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۰:۲۵:۳۲
رایگان بودن تحصیل رو قاطی دعوای بیمه ها و وزارت بهداشت نکنید لطفا. همه این جوسازی ها برای حفظ منافع بیمه هاست که هم مردم و هم نظام سلامت و هم پزشکها رو تیغ میزنند. (3716027) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۱:۴۲:۰۵
این دوستان میخان اینجا رایگان تحصیل کنن درامد امریکا رو داشته باشن اگر قراره این دوستان درامد امریکا رو داشته باشن کارگر ماهانه در امریکا 2000 دلار درامدشه و مهندس از 4000 شروع میشه تا بالای 10 هزار هم دیدم به مهندس با تجربه میدن چرا فقط پزشک درامدش امریکایی باشه؟ چرا بقیه اقشار جامعه نباشه؟ درامد ما ایرانی باشه هزینه ویزیت پزشکمون امریکایی باشه ولی پزشکان هزینه شون به ریال باشه و درامد به دلار؟ چنین چیزی ممکنه؟ اگر جامعه میخاد کار کنه باید یک سیستم برای همه باشه (3716121) (alef-11)
 
یزدان پناه
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۳:۲۲:۴۳
چاره کار خیلی اسان است عرضه پزشک متخصص خیلی کمتر از تقاضاست امری که پزشکان با زرنگی خاص در طول زمانهای متوالی مانع شده اند
در ایران دو گروه قدرتمند وجود دارند که منافع صنفشان را بر منافع جامعه تحمیل می کنند یکی نظام پزشکی و دومی وکلای دادگستری اما چون در ارکان دولت نفوذ خزنده ای پیدا کرده اند نمی گذارند همانند مهندسین یا سایر رشته های دیگر تعدادشان زیاد شود و چون انحصاری برخورد کرده اند قدرت چانه زنی بالا برای گرفتن دستمزد دارند و باعث بی عدالتی میان سایر تحصیلکردگان کشور شده اند امری که باعث اختلاف طبقاتی و تضعیف روحیه مردم ایران شده اند که به شغلی غیر از تخصص پزشکی دندانپزشکی یا وکیل دادگستری خیلی کم فکر کنند (3716921) (alef-11)
 
نسرین
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۳:۲۷:۱۱
جناب آقای توکلی این راه را ادامه دهید دعای خیر مردم ایران به همراهتان شما کسی هستید که شجاعانه مانع تبعیض در جامعه خواهید شد مراقب خودتان باشید فقط من یک لیسانسیه حقوق بی کارم کانون وکلا نیز بیشترین ظلم را به ما کرده است و مانع اشتغال به کار ما در شغل آزاد وکالت است تا تعدادشان زیاد نشود و از درامد صنفشان کم نشود لذا ما بی کاران رشته حقوق که در ایران بالای صد هزار نفر هستیم ناچاریم به هر کاری به غیر از کار در رشته خودمان فکر کنیم لطف کنید صدای ما را نیز به گوش مسئولین برسانید (3716936) (alef-11)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۲۲:۰۲:۱۵
اقای دکتر توکلی عزیز،وزیر و خانمش هر دو پزشک هیات علمی علوم پزشکی.هستند.چرا بفکر.اینده خودشون و دوستان خودشون نباشند؟حقوق هیات علمی علوم پزشکی و پزشکان متخصص سر به فلک کشیده و وزیر هر روز بفکر افزایش ییشتر هست ولی اقشار دیگر با هر سطح تحصیل از بیت المال سهمی ندارند.لطفا این ظلم بزرگ رو پیگیری کنید.هر چند از این دولت انتظاری نیست (3715820) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۲۲:۰۴:۵۵
پس ما مهندسان چی بگیم که حتی کار هم برای ما نیست اگر هم باشه با 8 ساعت کار در روز حقوقمان به زور به 2 میلیون می رسد (3715823) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۲۲:۰۶:۰۲
دريافتي پزشكان، بدون ضابطه فقط به بهانه حذف زير ميزي به جاي پرداختن به وضعيت نحوه وظايف و ارايه خدمت پزشكان چندين برابر شد و فقط باري بروي بودجه و پولداري همكاران رده بالاي جناب وزير شد. طبق يك اصل نانوشته هم چيزي بالا رفت پايين نخواهدد آمد. (3715824) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۲۲:۰۶:۱۳
آقا پرستاران هم تقریبا همان درسهای شما را خوانده اند ساعت کاری شان بیشتر است طرح هم دارند اما حقوقشان یک دهم شما هم نیست ولی توی آلمان جقوق پزشک تنها 2 برابر یک پرستار است
خجالت بکشید (3715825) (alef-13)
 
داوود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۳:۰۸:۵۵
لطفا خودتون رو با يه پزشك مقايسه نكنيد،درسهاي ما كجا و شما كجا،مهري كه ما ميزنيم براي ما مسئوليت داره ولي ايا يك پرستار مسئوليت قانوني داره؟؟؟!!! هر كسي به اندازه ي زحمت خودش پول دريافت ميكنه،مثلا شما انتظار داري يه جراح مغز با يه ميليون بياد سره يه مريض رو بشكافه؟؟؟!!! انصافا چقدر بايد باشه يه جراحي ي مغز؟ خودت يه مبلغ بگو!! (3716145) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۴:۵۴:۴۷
پرستار و پزشک متخصص یه درس خوندن؟؟؟
پس چرا پرستار اردر نمیزاره و واسه دادن یه استامینوفن هم باید زنگ بزنه و اکی پزشک بیمار بگیره؟؟ (3717148) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۲۲:۵۲:۳۳
چرا مقایسه نکنند. شرایط تبعیض آمیز را خودتان بهتر از همه می دانید و این دلیل های مسخره فقط برای توجیه این تبعیض است. (3717909) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۲۳:۴۰:۲۹
فقط مهر شما دکترها مسئولیت داره؟؟؟
مهر مهندسین مسئولیت نداره؟؟؟
اگر شما با یک مهر اشتباه خود، خدای ناکرده یک انسان را به کشتن دهید؛ یک مهندس ساختمان با مهر اشتباهش، جان ده ها و صدها انسان را به خطر خواهد انداخت؟؟؟
چند مهندس مثال بزنم که بعلت قصور (خواسته یا ناخواسته) اکنون در زندان بسر می برند؟
اتفاقا پزشکان خوب بلدند چطور از مسئولیت شانه خانه کنند!

همین چند وقت پیش بود که پزشکی تهرانی که بعلت اشتباهش خانواده ای از شهرستان های فقیر در خراسان شمالی را داغدار کرده بود، تنها با پرداخت چند ده میلیون تومان ناقابل، رضایت خانواده متوفی را برای شکایت نکردن قضیه جلب نمود!!!

خواهشا بس کنید که دلمان خیلی خیلی از این اجحافات و تبعیض ها خون است ... (3717954) (alef-11)
 
United States
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۲۳:۵۳:۰۰
اینقدر مسئولیت مسئولیت نکنید
الان بیمه مسئولیت آمده که دیگر خیالتان راحت شده
در ضمن پزشکی قانونی هم از خودتانه جدیدا هم که قوانین مجلس را طوری دارید تغییر می دهید که دیگر به کسی جوابگو نباشید
تا برای یک پزشک اتفاقی می افته وزیر و وکیل صدایشان در می آید. انگار اینها از یک جنس دیگرند (3717973) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۸:۰۹:۱۹
پرستار ها حقوق بالایی میگیرند حالی که کارشان را درست انجام نمی دهند. ... لطفا رسیدگی کنید (3717557) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۲۲:۱۹:۱۹
بنده بعد از بیست سال به ایران امدم برام جالبه در ایران پزشکان حقوق هود را به دلار و مخارج را به ریال حساب میکنند ضمنا یک پزشک یا حقوق بالا در امریکا مالیاتی بالایی هم میدهد در ایران یک پزشک با درامد متوسط یک میلیارد تومن در سال چقدر مالیات میدهد؟ (3715846) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۵:۲۳:۵۷
آفرین مالیات مساله مهمی است ! (3716183) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۴:۵۶:۱۲
من طرح عمومی بودم 5 سال قبل تو دهات جنوب ماهی 3 میلیون دریافتیم بود ماهی 400 مالیات ورمیداشتن!
حرومشون بشه که پول زور تو طرحم مالیات کامل ورمیدارن (3717152) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۲ ۰۰:۵۰:۲۵
من مغازه دارم ماهی سی میلیون کرایه میدم پارسال دویست میلیون ضرر دادم امسال هفتاد میلیون مالیات بریده اند (3718031) (alef-11)
 
United States
۱۳۹۵-۰۳-۰۲ ۰۶:۱۹:۰۳
قابل توجه کسانی که میگویند پزشکان عمومی حقوق پایین دارند 5 سال پیش 3 میلیون دریافتی یک تازه کار بوده (3718112) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۲۲:۵۴:۲۳
مثل همه کسانی که درآمد بسیار زیادی دارند؛ تا می توانند فرار می کنند حتی برخی از آنان مطبشان را جزیی از منزل مسکونی شان قرار داده اند و فقط پول نقد یا چک قبول می کنند و کارت خوان ندارند. بعضی از دندان پزشکان هم همین طور. (3717912) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۲۲:۳۱:۳۱
جناب آقای دکتر.این که شما باید برای بیمارستان درآمد کسب کنید یه قانون غلطیه.چون اینطوری شما اهمیت به بیمار نمی دین .من به یه بیمارستان مراجعه کردم و یه پزشک تا 80 نفر نوبت داده بود .سوالم اینه که این پزشک چطوری وقت میکنه مریضها رو ویزیت کنه؟مگه اینکه سمبل کاری کنه که همینطر هم بود.اومدی ا
درآمد پزشک با دلار حساب میکنی یعنی اینقدر نمی فهمی که این مقایسه اشتباهه.مگه درامد مردم به دلار هستش؟بعدشم اونجا مثل شما تو یک ساعت 10 تا مریض می بینن؟ (3715860) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۲۲:۳۷:۵۵
آقای دکتر توکلی عزیز شما که اقتصاد خوانده اید باید به ریشه اقتصادی مسئله بیش از شاخه و برگ اهمیت بدهید درست است که تعرفه ها بالا است اما علت در کمبود عرضه پزشک نسبت به استانداردهای کشورهای اروپایی نظیر سوئیس یا اسپانیا و ... و حتی نسبت به کشورهای موفقی مثل کوبا است
اگر سالیانه کمتر از 20 هزار پزشک عمومی پذیرش شوند و کمتر از 10 هزار نفرشان تخصص بگیرند هرگز برای جمعیت 80 میلیونی، تعادل در خدمات پزشکی بین عرضه و تقاضا ایجاد نمی شود شما عرضه را زیاد کنید انوقت بدون نیاز به دستور دولت، تعرفه ها پایین می آید (3715866) (alef-13)
 
آریانا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۲۳:۵۷:۵۸
چشم استاد شما کمی دندون. رو جگر بگذار حتما تا آخر سال به اندازه فرمایش شما پزشک چاپ میکنیم. (3715986) (alef-13)
 
حسین صوفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۲۲:۴۳:۲۹
پشت افزایش نرخ وتعرفه پزشكان..مافیای قدرتمند هست..كه هیچ قدرتی جلوی انهارا نمی تواند بگیرد.. (3715872) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۲۲:۵۳:۵۵
همین الان از پیش دوستم که کارشناس بیهوشی و شاغل در بیمارستان هستند اومدم .ازحقوقش سوال کردم گفت که دو شیفته کار میکنه و ماهی 4.2 میلیون تومان خالصی دریافت داره.البته ناراضی بود چرا که میگفت یه پزشک عمومی با نصف ساعت کاری و زحمت 2 برابر دریافتی داره.یا مثلا متخصص بیهوشیبا یک پنجم کار 30 میلیون در ماه درامد داره تو همون بیمارستان.
از خودم براش گفتم که با لیسانس فیزیک هسته ای (دانشگاه تهران)هیچ کاری نتونستم پیدا بکنم و از درد بیکاری باز ارشد دادم الان هم اخرای دفاع پایان نامه هستش ولی خبری از کار نیست چه برسه به حقوق های اینگونه.
امیدوار بودم با ادامه تحصیل و دکتری بتونم کاری بکونم تا اینکه با دانشجوهای دکتری ملاقات کردم از اوضاع خفت بار اونها مطلع شدم حتی اگه استاد دانشگاه تهران هم بشی(بعد از هفت خوان رستم) دریافتی درماه 3 م تومانه. خواستم دوباره کنکور بدم و پزشکی حتی پرستاری قبول بشم توانایی رو تو خودم میدیدم که متوجه شدم اگه قبول بشمم بایستی پول بدم . (3715899) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۲۳:۰۱:۳۳
وزارت بهداشت با ریختن بودجه کشور در جیب پزشکان بخش دولتی به ظاهر مدعی کاهش پرداختی از جیب مردم است اگر بیت المال مال مردم و از جیب مردم نیست پس مال کیست؟ نکنه این وزیر پوپولیست میخواهد به مردم القاء کند که از جیب خودش پرداخت میکند؟ افای وزیر شما با توزیع نا عادلانه سوبسید درمان بین بخش های مختلف عمر وزارت خود و طرح من در اوردی خود را کوتاه کرده اید . صف های طولانی در جلوی درمانگاههای کوپنی را رویت کنید ویزیت گروهی بیماران را مشاهده فرمائید تا ببینید که چقدر کرامت انسانها را پایین اورده اید؟ مگر شما از عاقبت انحصار در شوروی سابق خبر ندارید؟ (3715912) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۲۳:۳۱:۱۳
مشکل اصلی در تعداد کم پرشکان با وجود نیاز شدید جامعه است که به خاطر مافیای پزشکان اسن که مبادا دست زیاد شود دوکانشان درش تخته بشود
خواهشا ظرفیت کنکور برای پزشکی را مثل همه ی رشته های دیگر
( که البته برخلاف پزشکی جامعه به انها نیاز زیادی ندارد) افزایش دهید تا یک بار برای همیشه کاسه کوزه ی این پزشکان پرمدعا جمع شود
الف جان منتشر کن خواهشا (3715956) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۲۳:۳۳:۳۰
آقا به فرض محال که مثلا حق با شماست و در آمدتان باید بیشتر شود
اما از نظر اخلاقی آیا این کار درست است که سالانه چند میلیون نفر به خاطر هزینه های پزشکی به زیر خط فقر سقوط کنند؟ مگر یک انسان چقدر می خواهد بخورد که اینقدر حرص می زنید (3715959) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۲۳:۳۸:۲۸
مغلطه نكنيد. تو رشته تجربي موفق ترين ها پزشكان متخصص هستند، درامد ها هم در بخش دولتي خيلي بالا نيست فقط چند رشته محدود كه اونم تو تمام دنيا به همين صورت هست. تو علوم انساني موفق ترين وكلا هستند كه درامد خوبي دارند. تو رشته رياضي موفقها صاحبان شركتها و كارخانه ها ي موفق هستند. درست نيست تو هرشغلي درامد موفقها را ديد و به همه تعميم داد. ضمنا افراد موفق عموما راحت طلب نيستند (3715964) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۰:۴۹:۴۲
درسته.
کسی یک شبه به پول نمیرسه.
نه وکیل نه کارافرین و کارخونه دار نه فوتبالیست و نه سرمایه دار و نه پزشک. (3716070) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۰:۵۰:۵۷
اقای توکلی حرفهاتون با سند و مدرک بزنید.
فیش حقوقی بیارید.
خصوصا فیش حقوقی پزشکان متخصص طرحی و نحوه پرداخت و دیرکرد هاشون رو تا خودتون شرمنده شوید. (3716074) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۵:۲۷:۴۱
پزشک متخصص رو با دکترمهندس شرکت دار و کارخانه دار نباید مقایسه کرد، باید با دکترمهندس کارمند آنها مقایسه کرد. معادل کارخانه دار در رشته پزشکی صاحب بیمارستان است. (3716184) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۲۳:۴۹:۳۵
طرح تحول نظام سلامت در واقع تحول جیب پزشکان بود مردم عزیز بدانند پزشکان خانواده شاغل در روستاها بدون اینکه ذره ای کارشان تغییر کند و مسئولیت اشان بیشتر شود به ناگاه از حقوق های 2 میلیونی به حقوق های ده تا 17 میلیونی رسیدند این درحالیست که درمان لزوما سلامت نیست و این هزینه ها باید برود به سمت پیشگیری از بروز بیماری و حادثه ..نه پزشک پروری (3715976) (alef-13)
 
پزشك بيكار
Canada
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۲۳:۵۵:۵۷
يك پيشنهادي براي حل قضيه دارم، دولت حقوق پزشكان را به مهندسين و پرستاران بدهد و به پزشكها هم حقوق ندهد تا از گشنگي بميرند، اينطوري اعتراضها از بين مي رود و دل خيلي از مردم خنك مي شود.سايت الف ،جان من اين پيشنهاد را منتشر كن تا ببيني چقدر مثبت راي مي گيرد. (3715983) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۲۲:۵۷:۵۷
مردم از تبعیض ناراحتند؛ آقای پزشک چرا درد مردمت را درک نمی کنی؟ (3717917) (alef-11)
 
United States
۱۳۹۵-۰۳-۰۲ ۰۶:۲۹:۰۸
دنبال کار هستی پاشو برو سیستان برو ایلام برو خراسان شمالی (3718117) (alef-11)
 
امیر زاده
۱۳۹۵-۰۳-۰۵ ۱۰:۱۳:۱۰
مشکل در زرنگی خاص مسئولان پزشک وزارت بهداشت است که با زرنگی خاص مانع افزایش تربیت پزشک متخصص شده اند و این مشکلات را برای مردم ایران بوجود اورده اند
مسئولان قبلی وزارت بهداشت باید بابت این سیاست صنفی مورد بازخواست قرار گیرند (3723500) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۰:۱۱:۴۰
تا امثال هاشمی وزیر بهداشت هستند بدلیل منتفع بودن وضع همان است ایشان وزیر حقظ منافع پزشکان و بیمارستان های خصوصی هستند تا جیب مردم رو به نفع پزشکان خالی کنند تازه بعد از اعتراض می گویند این پول را باید بیمه ها پرداخت کنند یکی نیست بهش بگه بیمه ها از خودشون که نمی دن از مردم میگیرند و به شما می دن. به نظرم تنها راهکار استیضاح وزیر بهداشت و تعیین یک وزیر حافظ منافع مردم و همچنین پزشکان می باشد. (3716004) (alef-13)
 
بهرام بیگ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۰:۴۶:۰۰
نگذارید این انقلاب به دست نا اهلان و نا محرمان بیفتد



امام خمینی رحمت الله (3716064) (alef-13)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۱:۱۵:۲۲
من استادیار رشته مهندسی دانشگاه حقوقم با ۱۱ سال سابقه 4 تومنه.این هفته نصف حقوقم را برا عصب کشی و روکش یه دندون دادم.کجای دنیا بین درآمد افراد و تحصیلکرده ها اینهمه تفاوت فاحش وجود داره؟تازه اگه به فارغ التحصیلان نخبه رشته های فنی و مهندسی دانشگاه های معتبر مثل شریف و امیر کبیر و..که کلی هاشون بیکار یا آواره کشورهای بیگانه شدند هم نگاه کنیم تازه متوجه اوج فضاحت تعرفه ها و طرح تحول(تحول)سلامت می شویم که چگونه بجای ایجاد اشتغال با این سرمایه ها که بعنوان حقوق به پزشکان پرداخت می شودمی توانستیم آنان را حفظ کنیم و از نابودی روپحی و روانی آنان جلوگیری کنیم .آقای دکتر توکلی عزیز همچنان با این رانت بی سابقه طبقاتی و الیگارشی پزشکان و وزیر ضد عدالت آنان مبارزه کنید که دعای خیر مردم و طبقه فرودست جامعه پشت سر شماست. (3716102) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۵:۳۶:۰۰
برادر عریر مشکل شما و من و امثال من نبود بیمه و سیستم حمایتی است
چرا کسی نمی پرسه نقش بیمه تو درمان مردم کجاست ؟ چرا درمان ما پولی است و چرا بیمارستان دولتی که تا بیست سال قبل رایگان بود و دفترچه بیمه ارزش داشت الان ارزشی نداره (3717272) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۹:۲۶:۲۰
اخه این چه ربطی به پرداخت بی ضابطه بالای حقوق پزشکان داره چه فرقی می کن مردم یا دولت یا بیمه این پول گزاف رو پرداخت کنن. بعدش هم شما که هی مثل وزیرتون میگید بیمه بده بیمه از کجا میاره بده خوب معلومه که حق بیمه رو اضافه می کن تا بتونه این پولهای سرسام آور دریافتی آقایون پزشکها رو پرداخت کن دیگه. (3717677) (alef-13)
 
اجو
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۷:۵۱:۱۴
در پرداختی های رده پایین بخصوص مرکزبهداشت شهرستان ها کاملا سلیقه ای است وتنها چیزی که توجه نمی شود کار وعملکرد است وروزبه روز هم بدتر می شود. (3716234) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۸:۲۶:۱۳
اخر چرا باید از امکانات بیمارستان دولتی کارانه های جهل میلیونی پرداخت شود اسم این دزدی نیست این پولها باید صرف تجهیز پیشگیری از بیماریها شود چرا این وزیر برکنار تمی شود در این دوساله با این درامد میلیونی کارانه های بی حساب کتاب وضع نقدینگی را بهم زدند واموال زیادی کسب کردند لطفا بررسی کنید این پولها باید مجددا به خزانه برگردد وگرنه اقای روحانی بقیه اقشار جامعه ناراضی اند.اقای توکلی از شما بخاطر دفاع از حقوق مردم متشکریم کاش بقیه نماینده ها هم مثل شما بودند البته تعدادی دیگر هم اعتراض کردند. (3716285) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۸:۲۶:۱۶
چند نکته به نظر من درباره این موضوع میرسه
باتوجه به اینکه رشته ام مهندسی پزشکی هست خوب نوعا هم با مهندسین و صد البته با پزشکان در ارتباط هستم
1_مشخص هست که درامد قسمتی از پزشکان بهیچ وجه با سایر افراد جامعه قابل مقایسه نیست صرفنظر از اینکه چه عواملی باعث ایجاد این در امد میشوند نوع درامد مستقیما کیفیت درمان را تحت تاثیر قرار میدهد و بمرور زمان پزشک بجای درمان بیمار بیشتر بفکر مدیریت کردن درامدهای خودش از بورس گرفته تا بسازو بفروشی و ...... هست
2_ انچه که موجب ترس من از مطرح شدن این انتقادهاست اینست که سیستم جایگزینی برای ان نداریم فقط میگوییم مشکلی وجوددارد و راه حل درستی حداقل تاکنون برای ان در نظر گرفته نشده مطمین نیستم که با این وضعیت فروپاشی این سیستم بنفع کشور باشد هرگاه یک بسته جایگزین برای وضعیت فعلی وجود داشت میتوان از وضع فعلی دفاع یا به ان حمله کرد
3_ مشکل جدی این بخش بگمان من کمبود نیروی درمان عدم نظارت کافی بر خدمات ارائه شده و کیفیت ان و هزینه اخذ شده از بیمار میباشد. (3716286) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۸:۳۷:۰۴
پسر عمومی من فوق تخصص دارد قبل از طرح سلامت 30 تومان دریافتی داشت اکنون 120 میلیون تومانی ماهیانه دریافتی دارد بنام کارانه تمام وقت جغرافیایی
سئوال اینجاست چرا دولت در قبال وزارت بهداشت هیچ واکنشی نشان نمی دهد چرا کسی در قبال افزایش بی حساب تعرفه ها پاسخگو نیست تازه جامعه پزشکی مدعی است حقمان بیشتر از این است و رومیزی و زیرمیزی حقمان است.
آقای روحانی ما به شما رای دادیم انتظار داریم جلوی فساد بی رویه و افسارگسیخته در فیش حقوقی پزشکان را بگیرید. (3716305) (alef-11)
 
نادر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۰:۱۵:۳۰
باتشکر از سایت الف .من از پرسنل یکی از بیمارستانهای تامین اجتماعی سمت میدان بهارستان تهرانم.پاییز سال گذشته یکباره پزشکان وداروسازها حدود 200 درصد افزایش دریافتی داشتند.داروساز 6 میلیون میگرفته یکباره 16میلیون شد.میتوانید صحت حرف بنده راپیگیری کنید.اما کیفیت خدمات به بیمار تغییر نداشته (3716504) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۰:۳۹:۵۵
يك سري هم به فيش حقوقي مديران بنياد مستضعفان بزنيد. حالا كارنامه عملكردي ايشان را خودتان قضاوت فرماييد. (3716562) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۱:۳۵:۴۶
.....د پزشکان مثل سابق فیش حقوقیشان ۵ میلیون باشد ولی ۲۰۰ میلیون هم زیر میزی بگیرند . هر چه حلاف است از عدم شفافیت است .
اکر واقعا دنبال سیاسی کاری نیستید..... .
اقای توکلی بودجه نهادهای فرهنگی را هم بررسی کنید و به مردم اعلام نمایید . (3716669) (alef-11)
 
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۲:۳۱:۳۰
دولت تبعیض ورکود (3716793) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۴:۰۳:۳۴
وزیر بهداشت نرخ تعرفه خدمات پزشکی در بیمارستانهای دولتی را یکباره تا 10 برابر افزایش داد .آن وقت بخشی زیادی از این درامد غیر قانونی را به جیب پزشکان دولتی ریخت به امید انکه انها سرویس بهتری بدهند که ندادند.برای جلوگیری از اعتراض مردم بیمه ها موظف به پرداخت هزینه هاشدند .بیمه ها پول نداشتند دست به دامن یارانه ها شدند .یارانه عده زیادی قطع شد تا این سیستم عمل کند و درامد پزشکان بالا برود .از آن طرف با افزایش تا 10 برابری نرخ تعرفه های دولتی بخش پزشکان و بیمارستانهای خصوصی خود را محق افزایش تعرفه ها دانستند و یک سونوگرافی 30 هزارتومانی در بخش خصوصی چند سال قبل شد 200 هزارتومان .از اقای توکلی به جد می خواهییم به این موضوع با تمام ابعاد رسیدگی کنند (3717024) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۵:۲۰:۱۰
متاسفانه با پذیرش محدود دانشجوی پزشکی باعث کمبود پزشک و نهایتا سرریزی منابع مالی به تعدادی پزشک خاص می باشد بایستی جلوی مافیایی که باعث جلوگیری از پذیرش زیادتر دانشجوی پزشکی کی شود سد شود. (3717229) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۵:۴۲:۲۶
حقوق پزشک تازه استخدام شده را باحقوق ومزایای بعضی ادارات مانند سازمان بازنشستگی کشوری مقایسه کنید که با مدرک آمچنانی غیر مرتبت حقوق چند ده میلیونی میگیرند وارتذاق از کسر حقوق بازنشسته هارا حق قانونی خود میدانند (3717288) (alef-13)
 
شهاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۲۰:۲۶:۰۲
پزشکان متخصص تنها قشر تحصیل کرده اند که از ایران مهاجرت نمیکنند .چون هیچ جا چنین درامد نجومی ندارند (3717756) (alef-11)
 
آریان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۲۰:۴۹:۱۱
زشکان امروزه بیشتر اپراتور هستند. یعنی در دوران تحصیل بیشتر به حاشیه ها میپردازن و بعد از فارغ التحصیلی از لحاظ سواد در سطح قابل قبولی نیستند. بنده با حداقل 6-7 پزشک کار کرده ام و به جرات میتونم بگم با توجه به علاقه مندی و تحقیقاتم، سواد بالینیم چیزی کمتر از این پزشکان نبوده. و نیز شاهد بوده ام که اغلب با کمک کتاب های پزشکی و داروسازی به نوعی طبابت میکنن. نکته دیگه این هست که الان تشخیص و درمان اصلی بیماران به عهده روش های پیشرفته و دستگاه های مدرن خارجی از قبیل انواع روش های فیلم برداری، داروهای جدید و ... هستش. پزشکی مدیون زحمات هزاران محقق پزشکی در سرتاسر دنیا برای کشف روش های جدید تشخیص و درمان هستش. اما با توجه به نیاز جامعه میشه گفت در اغلب کشور های دنیا پزشکان درامدشون از سایر افراد بیشتره اما نه به اندازه ایران. کما اینکه حقوق بالاترین نخصص پزشکی درامریکا اختصاص به رادیولوژیست ها داره با حدود 300 هزار دلار درسال شاید کمتر از خیلی از متخصصین ما. البته از لحاظ کیفیت مقایسه پزشکان ایالات متحده با پزشکان ما ممکن نیست. حقوق یک پزشک عمومی در امریکا حدود 180 هزار دلار هستش. و حقوق یک معلم در اونجا حدود 60 هزار دلار. نتیجتا دریافتی یک پزشک متخصص در امریکا حداکثر 6-7 برابر سایر اقشار هستش. اما در ایران ده ها برابر.
در نهایت اینکه اگه حقوق میانگین جامعه برابر 2 میلیون باشه یه پزشک عمومی بایستی 6-7 میلیون و یک متخصص بیشتر از 15-20 میلیون نباید دریافت کند. اما با توجه به جهان سوم بودن کشور ما بعید میدونم بتونیم همانند کشور های سطح اول دنیا تعادلی بین حقوق افراد جامعه ایجاد کنیم و عدالتی وجود نخواهد داشت (3717785) (alef-11)
 
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۲۰:۵۵:۲۲
در بسیاری از شهر ها تجهیزات مهمی همچون MRI وجود نداره اما میبینید که دریافتی چند پزشک متخصص اون بیمارستان برابر قیمت یه دستگاه هستش. و مردم ساعت ها درگیر گرفتن یه عکس در مراکز استان ها میشن. این یعنی عدالتی که میخواستیم!
باید بررسی کلی درباره هزینه های بی حساب و کتاب طرح تحول سلامت صورت بگیره. وزیر بهداشت بایستی استیضاح بشه. حقوق و دریافتی پزشکان نیاز به تغییرات اساسی داره. امیدوارم این اتفاق بیافته. با اجرای عدالت امید به زندگی و شادی رفته از جامعه شاید برگرده... (3717790) (alef-11)
 
United States
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۲۳:۵۶:۵۶
آقا چرا هیچ کس توجه نمی کنه اینجا مساله ی جان آدم ها مطرحه
می دانید چند نفر به خاطر نداشت پول ویزیت این پزشکان بی انصاف از دنیا رفته اند یا دارند درد می کشند؟ این ها جنایت است جنایت!!!!!!!!!!!!!1 (3717976) (alef-11)
 
Canada
۱۳۹۵-۰۳-۰۲ ۰۱:۵۹:۵۹
در کشور کانادا طب ملی شده و همه بر اساس تعرفه های رسمی و فقط از دولت حق الزحمه می گیرن و مریض و پزشک رابطه پولی ندارن.. هیچ کس هم نمی تونه در این کشور با پرداخت پول خدمات بهتر یا سریع تری رو بخره. البته درآمد متوسط یک پزشک خانواده یا عمومی حدود 130000 دلار در ساله و متخصص 270000 دلار. پزشکایی هستن که بیشتر و یا کمتر از همکاراشون درآمد دارن. متخصصان جراحی در اینجا هم دستمزدهای بالایی دارن. (3718063) (alef-11)
 
United States
۱۳۹۵-۰۳-۰۲ ۰۳:۴۴:۵۵
سلام دوستان، من متخصص قلب و عروق هستم. واقعیت این است که هزینه خدمت ارایه شده به بیماران همین تعرفه ایست که الان وجود داره و مهم ترین شاهد هم این که تا قبل از طرح تحول هم عملا همین میزان و حتی بیشتر از مردم گرفته میشد و مردم هم می پرداختند (اگر چه با فشار و تنگنا ولی طبق قانون طبیعی عرضه و تقاضا به این حد رسیده بودند) فقط بیشترین درصد این داد و ستد به دور از چشم نظارت و با شانه خالی کردن دولت ها و بیمه بوده است، این وزیر حداقل، منفعت طلبی و راحت طلبی دولت و بیمه را به هم زده و دایره محاسبات از پستو به جلوی چشم آمده است، پس اگر دوست داریم به روش سابق خود را گول بزنیم به خودمان مربوط است تا بیمار از جیب بپردازد، پزشک از حیثیت و اعتبار مایه بگذارد و دولت طلبکارانه و منفعت طلبانه از نابسامانی ها اظهار نگرانی کند! باید باور کنیم که اولین قدم در حل مشکل روبرو شدن با آن است. (3718084) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۲ ۰۷:۳۷:۱۹
چرا فارغ التحصیلان سایر رشته های پزشکی و پیراپزشکی مثل میکروبیولوژی اینهمه بیکار هستند و این آقای وزیر مولتی میلیاردر و حامی پزشکان متخصص این همه فارغ التحصیل را ا ستخدام نمی کند؟ چرا در این مملکت همه فقط به فکر جیب خودشان هستند؟ (3718127) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۲ ۱۳:۳۹:۳۱
اظهار نظر مالی به متن مالی درسته،ولی کاش به کیفیت ویزیت کردن پزشکان اشاره می شد تا بگوییم نبض گرفتن،استفاده از گوشی قلب،بررسی پلک وچشم،تب سنجی ،گرفتن فشار خون...دیگه خاطره شده (3718526) (alef-11)
 
ناشناس
Germany
۱۳۹۵-۰۳-۰۳ ۱۵:۵۰:۴۱
اقایان باید دید چه کسی این فرصت غیر معقول را در اختیار فرصت طلبان از هر صنف وقبیله ای قرار داده که براحتی بتواند به حقوق دیگران تجاوز کند نبود قانون وعدم ثبات در اجرای قانون کجای این مملکت سلامت ساختاری دارد؟؟چه کسی پاسخگوی این همه فساد است؟ ما ادای تاریخ وتمدن بشری داریم به کجا باید پناه برد؟؟ (3720466) (alef-11)
 
ali
۱۳۹۵-۰۳-۰۸ ۱۲:۳۰:۴۴
از زمانی که وزیر دولت روحانی امد ظلم بزرگی به حوزه بهداشت و نیر وهایش شد مخصوصا بهورزان چون صددر صد کار سیتم بهداشت را بهورز انجام میده پول این کارو پزشکا میگیرند اخه واسه اقای وزیر اصلا بهورز معنی نداره فکر میمنه از روز اول این پزشکها بودن که وضعیت سلامت مملکت را به اینجا رساندند (3728293) (alef-11)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.