نظر منتشر شده
۱۵۷
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 360487
بعد از بیمه مرکزی نوبت به یک بانک دولتی رسید؛
حقوق و مزایا چند صد میلیونی برای آقای مدیرعامل
بخش اقتصادی الف، 19 خرداد 95
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۹
همین چند وقت پیش بود که ماجرای جنجال برانگیز فیش حقوق میلیونی برخی مدیران عالی رتبه‌ بیمه مرکزی در فضای مجازی انتشار یافت. فیش های حقوقی که نشان می داد، تنها سه مدیر ارشد بیمه مرکزی ۱۸۰ میلیون تومان حقوق می گیرند و حقوق تنها یک نفر ۸۷ میلیون تومان بود.

در همان برهه اما دیوان محاسبات کشور با اشاره به تخلف مدیران بیمه مرکزی در دریافت وجوه غیرمعمول طی اسفند سال گذشته اعلام کرد که "اعضای هیات مدیره برخی از بانک های دولتی نیز مشابه بیمه مرکزی دریافت های غیرقانونی در پایان سال قبل داشته اند که هر دو موضوع در حال رسیدگی است."

در همین زمینه اسنادی در اختیار دانا؛ قرار گرفته که نشان می دهد برخی مدیران بانک رفاه کارگران نه تنها حقوق های چند ده میلیونی در طول یک ماه دریافت کرده اند بلکه کار به اتفاقات دیگر هم در این مجموعه دولتی رسیده است.

ماجرای حقوق مهر و اسفند ماه آقای مدیر عامل
علی صدقی مدیر عامل فعلی بانک رفاه است که از یکسال پیش بر جایگاه مدیر عاملی این بانک تکیه کرد. وی که ازمدیران کهنه کار نظام بانکی بوده و در پرونده کاری او می توان به سابقه مدیر عاملی بانک ملی هم اشاره داشت، این روزها به واسطه برخی اسناد موجود در زمینه دریافت حقوق های چند صد میلیونی تحت فشار قرار دارد.

گزارش های دریافتی نشان می دهد که در اسفند ماه سال گذشته علی صدقی به عنوان مدیر عامل و برخی اعضای هیات مدیره این بانک هر کدام بالغ بر دویست میلیون تومان باعناوین مختلف و مبالغ قابل توجه در سایر ماه ها دریافتی داشته اند. اسناد زیر نشان می دهد که مدیر عامل بانک رفاه در طول نزدیک به ۲۰ روز پایان سال ۹۴ بالغ بر ۲۳۰ میلیون تومان دریافتی تحت عناوین مختلف داشته است.


از سوی دیگر نیز طبق سند زیر که متعلق به حقوق مهر ماه ۹۴ صدقی مدیر عامل بانک رفاه است، وی رقمی بالغ بر ۱۸۰ میلیون تومان به عنوان مجموع دریافتی های مهر ماه در حساب خود ذخیره کرده است.


آیا مدیر عامل و اعضای هیات مدیره فرار مالیاتی کرده‌اند؟

در شرایطی که می بایست مبالغ مربوط به حقوق و مزایای مدیران بانک های دولتی از طریق حساب حقوق و مزایا به حساب این افراد واریز شود، سند زیر نشان می دهد که هر ۳ ماه یکبار مبلغی بالغ بر ۵۸۰ میلیون تومان بابت پاداش وصول مطالبات به حساب حسن فرخی مسئول اداره وصول مطالبات بانک رفاه واریز می شود. وصول مطالباتی که از جریمه های دیرکرد و دریافت مطالبات مشتریان بانک رفاه دریافت می شود و تحت عنوان پاداش در اختیار مدیران بانک قرار می گیرد.

طبق سند فوق از رقم ۵۸۰ میلیون تومان واریزی به حساب حسن فرخی، ۱۷ میلیون به حساب شخص مدیر عامل بانک و ۱۵ میلیون تومان نیز به حساب فرشید فرخ نژاد و محمد جواد محقق نیا اعضای هیات مدیره بانک رفاه بدون آنکه حتی مالیاتی از این ارقام کسر شود، واریز می شود. اقدامی که شاید به منظور فرار مالیاتی صورت گرفته و طی یک انتقال وجه به حساب افراد مذکور واریز شده است.

مسئولان بانک رفاه چه می گویند؟
در همین رابطه به سراغ حبیب پور مدیر روابط عمومی بانک رفاه نیز رفتیم تا توضیحات مسئولان این بانک را هم در مورد این موضوع جویا شویم.



حبیبی در خصوص اسناد فوق و ماجرای حقوق چند صد میلیونی مدیرعامل این بانک در توضیحاتی به دانا گفت: حقوق مدیر عامل و اعضای هیات مدیره توسط مجمع بانک مشخص می شود و مجمع بانک رفاه نیز از سازمان تامین اجتماعی انتخاب می شوند. این مجمع است که میزان افزایش حقوق مدیران را در سال های مختلف مشخص می کند و ممکن است ۵ درصد و یا حتی ۳۰ درصد افزایش حقوق اعمال کنند.

وی در ادامه در خصوص مبلغ ۵۴۰ میلیون تومان واریز شده به حساب رئیس اداره وصول مطالبات می گوید: وصول مطالبات زمانی که از سراسر کشور دریافت می شود کارمزدی دارد که این رقم در اداره مربوطه جمع و به حساب مدیریتی وارد می شود. بدین صورت هم ما بین مدیران و مسئولان و ادارات مختلف در سراسر کشور تقسیم می شود.

مدیر روابط عمومی بانک رفاه افزود: هم سازمان بازرسی در بانک رفاه مستقر است و هم سیستم های حسابرسی داخلی فعال است. اداره پولشویی هم در مجموعه ما مستقر است و این اداره پول های واریزی به حساب مدیران را زیر نظر دارد.

حبیب پور در خصوص حقوق ۲۳۰ میلیونی اسفند ماه مدیر عامل نیز گفت: از زمانی که مدیر عامل کار خود را در مجموعه بانک رفاه آغاز کرد حقوقی برای وی تعیین نشده و در طول سال برای مدیر عامل طی ۲ برهه فقط پول واریز شده است. آقای صدقی نیز از زمانی که وارد مجموعه شدند با مجمع بر سر میزان حقوق مدیر عامل بحث هایی داشتند. مجمع هم به دلیل کش و قوس ها به یکباره در اسفند ماه واریز داشته است. مجمع در اسفند ماه افزایش حقوق مدیر عامل و هیئت مدیره را تصویب کرده و اجرای این افزایش حقوق نیز به ابتدای سال ۹۴ مربوط بود. یعنی می بایست مابه التفاوت تمام پرداختی ها از ابتدای سال محاسبه شده و به حساب مدیران واریز شود.
 
کلمات کلیدی : فیش حقوقی+حقوق مدیران+حقوق
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۳:۳۶:۴۹
جواب این بی اعدالتی هارو کی میده؟ (3747398) (alef-3)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۴:۳۶:۱۱
با زبان روزه قسم یاد میکنم که اگر به جای رئیس جمهور بودم استعفا میدادم (3747564) (alef-13)
 
Ukraine
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۵:۳۰:۱۴
با زبان روزه سفسطه نکن. بانک ها همه زیر نظر بانک مرکزی می باشند و بانک مرکزی یک مرجع مستقل محسوب می شود. اما موسسات قرض الحسنه که به زور به بانک مرکزی چپانده شده اند مانند پدیده و میزان وابسته به نهادهای انقلابی می باشند که مستقیما زیر نظر ارگان های دیگر هستند. با توجه به اختلاس های اخیر، مسئولان انتصابی یا افرادی که مردم در انتخاب آنها هیچ نقشی نداشتند زودتر از رئیس جمهور باید استعفا دهند. رئیس جمهور مگر زمان اختلاس 3 هزار میلیاردی استعفا داد. (3747676) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۵:۵۳:۲۱
شما همون جای خودت ، کارتو درست انجام بده و ازش نزن (3747732) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۰ ۰۹:۵۴:۳۵
من وضعم بد نیست به یارانه هم احتیاج ندارم اما بخاطر این برنامه ها یارانه میگیرم چون اگه نگیرم میره جیب این اقایان (3748784) (alef-3)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۴:۳۶:۲۶
چند روز پیش اقای جهانگیری گفنه بود خشکسالی بی پولی است. کدام حرفتان را باور کنیم قسم حضرت عباس و یا دم خروس را. (3747566) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۷:۱۷:۴۴
منتظر مکدر شدن جناب رئیس جمهور هستیم (3747902) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۵:۳۸:۰۰
اینها همهش محصول دستپخت نهادینه کردن فساد توسط دولت پاک دست است . (3747696) (alef-13)
 
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۸:۳۴:۳۹
بعد از 3 سال هنوز هرچی میشه گردن دولت قبل می اندازند!

بعد از 3 سال وجود همچین فیش حقوقیهایی در سطح مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره 2 حالت بیشتر ندارد: یا نظارت بسیار فاجعه است که متوجه این دریافتیها در سطح مدیرعامل نشده اند یا خود عزیزان دولتی هم به طور کامل از موضوع اطلاع داشتند و موضوع کاملا براشون عادی و قابل قبول بوده.

وای بر مملکت بیچاره ی من. وای. (3748034) (alef-13)
 
مختارپور
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۷:۳۱:۰۳
حتما هیات دولت و شخص رییس جمهور (3747926) (alef-13)
 
رجایی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۸:۱۳:۰۹
اقای روحانی البته جواب ان هم مشخصه کار دولت قبله نمی دونم این اقای روحانی مردم و چی فرض می کنه که (3747985) (alef-13)
 
sadegh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۸:۴۵:۳۶
عجب بخور بخوریه داداش ............

من هنگم الان .....

فقط بگم من فوق لیسانس برق تو یه شرکت روزی 12 ساعت کار میکنم ماهی 1800 حقوق میگیرم خدارو شکر میکنم .... اینا چقدر حرص دارن ؟؟؟ (3748048) (alef-13)
 
بیگی29
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۹:۰۲:۱۸
اینها شایعه است.طبق قوانین مندج در سایت ها مثلا همین "الف" خودمان حداگثر حقوق باید 7 برابر حداقل (که چیزی نزدیک 6-7 میلیون میشود ) است.
البته اینکه تو این مملکت قانون برای کی لازم الاجرا است و برای کی نیست مشکل خود دولت مردان است و به من و شما (صد در صد غیر خودی) اصلا ارتباطی ندارد. (3748070) (alef-13)
 
هموطن
Spain
۱۳۹۵-۰۳-۲۰ ۰۶:۳۳:۲۰
دولت در این بند هر سال می اید و طبق سلیقه خودش هیات علمی ها قضات بانکی ها و.... را مستثنی می کند و قانون را گروهی خودشان برای خودشان نان و اب دار می نویسند و بجای اینکه حداقل حقوق را افزایش بدهند حداکثری ها را قانون مدار می کنند ؟! (3748546) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۲۰:۳۶:۴۴
بانک رفاه کارگران!! یا رفاه مدیران!!!!؟ (3748185) (alef-13)
 
Spain
۱۳۹۵-۰۳-۲۰ ۰۴:۲۸:۳۴
مدیر روابط عمومی بانک رفاه افزود: هم سازمان بازرسی در بانک رفاه مستقر است و هم سیستم های حسابرسی داخلی فعال است. اداره پولشویی هم در مجموعه ما مستقر است و این اداره پول های واریزی به حساب مدیران را زیر نظر دارد
با این جملات عملا سازمان بازرسی و حسابرسی قسم خورده رو هم زیر سوال برده. از طرفی اداره مبارزه با پولشویی که کارش نظارت بر مقدار واریزی به حساب مدیران نیست چون همان سیستمی که آن اداره را درست کرده همان سیستم حقوق را واریز می کند و عملا این پول شستن لازم ندارد.
فقط دارند توجیه می کنند. (3748518) (alef-13)
 
محم
Germany
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۳:۳۸:۰۴
به عنوان یک شهروند دلسوز ایرانی خدمتتان می گم این تیترها هیچ کمکی به حل فساد نمی کند
بلکه فساد را بیشتر می کند

شما اگر این مسائل را می دانید از طریق مجرای قانونی اقدام کنید و اگر جواب نگرفتید منتشر کنید
نه اینکه در فضای عمومی تیتر بزنید و حتی دو نفری که پاک کار می کنند را نا امید کنید و بقیه مفسدان را جری تر کنید (3747402) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۷:۱۱:۵۶
اگر قرار بود از مجاري قانوني حل شود
فساد سيستميك نمي شد (3747888) (alef-13)
 
مختارپور
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۷:۳۳:۴۲
دقیقا معلومه از افشای این فیش حقوقی واهمه داری
هرگز شفاف سازی عامل رشد فساد نیست بلکه پنهان کاری عامل رشد و تغذیه این افراد است (3747937) (alef-13)
 
محم
Germany
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۸:۴۴:۴۰
اتفاقا من نویسنده کامنت بالا یک کارمند هستم با حقوق ماهی ۳ تومن این چیزها را هم خوب می دانم
مطمین باشید امسال شما که دنبال علنی کردن فسادها و بگم بگم ها هستید اگر روزی به جایگاهی برسید با این توجیه که همه از این حقوق ها گرفتند پاتون رو جای پای همین دوستان می گذارید (3748045) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۱ ۱۵:۲۶:۵۴
اولا جناب کارمند شما حقوق کمی هم نمی گیرید و سه میلیون تومن نسبتا حقوق بالاییه.
دوما اگر این اخبار درز پیدا نکنه مطمئن باشید که مسئولین محترم عکس العملی مناسب شان انقلاب انجام نمیدن و باعث فاصله ملت و دولت میشوند.
سوما باعث ایجاد برابری و عدالت در جامعه میشه.

الف ممنونم بابت اخلاق روزنامه نگاریت. (3750988) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۳:۴۲:۰۰
حالا متوجه شدید چرا مردم به رغم نیاز نداشتند به یارانه, یارانه را میگیرند, چون اگر نگیرند تبدیل میشود به حقوق میلیاردی مدیران بی لیاقت (3747413) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۴:۴۸:۰۲
مالیاتها هم همینطوری حیف و میل میشه

اگر تو جیب مدیران وزارت اقتصاد و سازمان مالیات نمیرفت اینقدر حرص و جوش مالیات گرفتن از تولید و ارزش افزوده و ... نمی زدن (3747590) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۳:۴۲:۴۷
اونوقت من هیات علمی فارغ التحصیل ممتاز دکتری دانشگاه شریف که در یک پژوهشگاه دارم روزی 8 ساعت کار میکنم با حدود 10 سال سابقه کاری حقوق ماهانه ام در حدود 4 میلیون تومنه؟؟؟؟؟؟؟؟ (3747417) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۵:۴۰:۳۸
کار شما ها هم در این به اصطلاح پژوهشگاهها پول هدر دادن است
فقط جلسه میگذارید و از کلمات ثقیل استفاده میکند و در نهایت برای بار هزارم چرخ را اختراع میکنید
غیر از واردات و مونتاژ چه صنعتی در کشور داریم که این همه پژوهشگاه و مرکز علمی بی خاصیت در کشور داریم؟
البته مقصر شما نیستید ولی از توان شما باید جای دیگری استفاده میشده و به جای 8 ساعت جلسه و سرو چای و شیرینی شما هم قدری به خودتان زحمت میدادید (3747702) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۹:۰۸:۴۱
من نمیدونم خروجی این اساتید دانشگاه برای کشور چیه؟ در پایان نامه کمکی که نمیکنن و درس هم نمیخان بدن میگن خودتون پرزنت کنید مقاله هم میفرستیم 6 ماه یبار یه جواب بی ربطی برای ادم میفرستن به عنوان مثلا داور! خداوکیلی کارگری که توی خیابون کامال میکنه ارزشش برای اقتصاد بیش از این دوستانه (3748078) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۲۳:۱۷:۳۰
روزی هشت ساعت؟؟؟
چقدر زیاااد
خسته نباشید (3748354) (alef-13)
 
مودی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۰ ۱۰:۵۰:۴۳
ببین دوست محترم ما همگی بشدت از این تبعیض در پرداخت های چندصدمیلیونی ناراحت هستیم. ولی درست نیست برای نشان دادن ناراحتی مون اینجور دروغها هم بگیم.
هیئت علمی دکتری دانشگاه شریف حداقل در ماه سی تا چهل میلیون تومان دریافتی داره (البته شخصا با این مبلغ هیچ مشکلی ندارم و حق هیئت علمی دانشگاهی در قواره شریف میدانم )
دو تا دروغ گفتی جناب :اول اینکه خودتو هیئت علمی دانشگاه شریف معرفی کردی دوم اینکه مبلغی رو گفتی که هر دانشجویی هم میدونه که دروغه ..... (3748899) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۳:۴۳:۲۲
دولت اعتدال مسكن مهر را كه ميراث دولت قبل بود ،متوقف كرد، اما پرداخت حقوق های میلیونی را که مدعی اند, از زمان دولت قبل است, متوقف نکردن!!!!! (3747420) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۴:۰۶:۴۵
پرداخت حقوق میلیونی مربوط به این دولت نیست و مسکن مهر هم با چاپ پول و تحمیل تورم به مردم ساخته شد ریال به یک سوم ارزش خودش رسید و کالاها هم چند برابر شدند دو موضوع رو با هم قاطی نفرمایید این پرداختها من یادمه قبلا هم بود الان هم به دلیل جنگ جناحی این فیش ها رو میشه همه هم قانونیه فقط باید قانون عوض بشه
بنده مستاجرم هم باید اجارزه پرداخت کنم و هم تورمی که برای ساخت مسکن مهر ایجاد شد رو پرداخت کنم در واقع مسکن مهر از طریق ایجاد تورم ساخته شد و هزینه ساختش رو هم بنده و امثال من دارن پرداخت میکنن (3747490) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۰ ۱۰:۰۹:۲۱
به نظرم اينکه ميشه پول چاپ کرد و مسکن ساخت به ذهن هيچ اقتصاددان زبده اي در هيچ کشور دنيا نمي‌رسيد . تورم حاصل از مسکن مهر رو از ابتدا تا حالا بنده دارم پرداخت مي کنم خونشو شما گرفتي مبارک باشه (3748810) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۴:۱۴:۵۴
یعنی این حقوق ها در دولت قبلی پرداخت نمیشده ؟؟؟ الان باور کنیم ؟ (3747522) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۴:۱۵:۳۴
چرا هیچ نهادی بر حقوق ها نظرات نمیکنه ؟؟ (3747526) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۴:۳۸:۵۰
در این دولت کارگرها بشدت تحقیر شدند از سرکوب حقوق ومزایا گرفته تا شلاغ زدن کارگران شریف وبعد ماست مالی توسط وزیر بی کفایت کار. (3747568) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۳:۴۳:۲۳
دهها ميليون نفر در اين كشور به نان شب محتاجند و اينها اينگونه ميبرند . اگر اينگونه پيش نيايد ، منابع براي ايجاد فرصت هاي شغلي قطعا بيشتر خواهد شد و بسياري از بيكاران اشتغال مييابند . حضرت عباسي اين گونه حقوق ها اصلا به انصاف نيست . (3747421) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۳:۴۳:۲۷
بانکها که ورشکست شده اند به خاطر مدیریت اقایان, پس این همه حقوق برای چه است? (3747422) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۵:۲۹:۲۵
ورشکستگی بانک ها و نبودن پول دروغی ست که دولت به خورد مردم می دهد تا مردم را به با سیاست های خود مانند کاهش سود سپردها و قطغ یارانه ها همراه کند. اگر بانک ها ورشکسته اند این حقوق های میلیونی از کجا پرداخت میشود. این حرف فقط برای سیاه کردن مردم است. (3747673) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۳:۴۶:۰۶
شلاق برای کارگران و حقوق میلیونی برای مدیران (3747428) (alef-13)
 
متاسف
United States
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۲۰:۰۹:۱۰
"شلاق برای کارگران و حقوق میلیونی برای مدیران "= عدالت!! (3748156) (alef-13)
 
ا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۳:۴۸:۱۹
اقاي روحاني هنوز مكدر نشدن از اين پرداخت های میلیونی خارج از قانون!؟چگونه است که ایشان برای شایعه لغو یک کنسرت, تکدر شدید پیدا می کنند؟! مثل اين كه تكدر در اين زمينه ها،زياد به درد نتخابات96 نمي خورد!!! (3747433) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۳:۴۸:۲۴
خودمان مقصریم, تقصیر هیچ کس نیست, (3747434) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۳:۵۱:۵۵
دولت از افزایش 20 هزار تومان حق خواربار کارگران جلوگیری کرد, توجیه اش ان بود که باعث افزایش تورم میشود, اما 580 میلیون دریافتی مدیرانش روی تورم هیچ اثری ندارد (3747442) (alef-3)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۴:۴۰:۰۶
حتما شلاغ زدن کارگران هم میراث شوم دولت قبل بود!!!!!!!!!!!!! (3747571) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۴:۴۷:۴۰
داداش دولت کسی رو شلاق نمی زنه اون قوه قضایه است ! اینها ربطی به هم نداره (3747586) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۸:۱۹:۰۶
چرا می‌تونست برای کارگرها وکیل بگیره و برای کاهش حکمشون با قوه قضاییه رایزنی کنه. (3747998) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۹:۳۰:۲۵
البته که کار قوه ی قضاییه است اما اول باید یکی از اجزای دولت شکایتی بنویسد و بعد قاضی ان را تایید کند تا کارگر شلاق بخورد. پس هر دو قوه مقصرند (3748108) (alef-13)
 
Ukraine
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۵:۳۲:۱۴
حرف مفت زدن بسیار راحت است. من هم مثل شما به شلاق خوردن کارگران اعتراض دارم اما شما ساختمان را اشتباه گرفته اید. تشریف ببرید البته اگر جرات دارید جلوی دادگستری اعتراض نمایید (3747682) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۴:۴۱:۲۳
ما که از این دولت جزء وعده در باغ سبز چیز دیگری ندیدیم. (3747575) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۳:۵۳:۱۲
این موارد باید اصلاح شود. فقط امیدوارم راه حل پیشنهادی از خود مشکل بدتر نباشد. (3747446) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۳:۵۵:۲۲
اگر این چپاول واقعیت داشته باشد کمترین توجیه ان استعفای وزیر اقتصاد و ریس بانک مرکزی را باید بدنبال داشته باشد (3747456) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۳:۵۹:۱۷
حتی امریکا و کشورهای اروپایی هم فهمیده اند که برخی بانکهای ایرانی در فساد غوطه ور هستند, به خاطر همین بعد از رفع تحریمها هیچ کشوری حاضر به معامله با برخی بانکهای فاسد ایرانی نیست (3747464) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۴:۰۲:۲۶
آفرین به دولت تدبیر و امید!!!!!!!!!!!! (3747475) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۴:۰۴:۲۷
واقعا که ......
حالا شما مزایای منزل سازمانی در بهترین مناطق و خودرو آخرین مدل با راننده ۲۴ ساعته و حق استفاده از امکانات اختصاصی ورزشی و رفاهی و رستوران و ویلای شمال و مسافرت خارجه و اینها را فراموش کردید مزایای غیر رسمی ناشی از موقعیت هم بماند بجای خود ( مثل موضوع خاوری ) (3747482) (alef-13)
 
قرتاسي
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۴:۰۴:۴۵
شركت هاي مميزي كننده اين ارگانها هم بايد جوابگو باشند. (3747484) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۴:۰۶:۳۴
بعد میگن تو سوییس مردم یارانه نمیگیرن (3747489) (alef-13)
 
قرتاسي
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۴:۰۷:۳۳
خنده دار انگار دارم توهم مي بينم. من با حقوق كارمندي اون با حقوق اعياني ؟ كيلومترها كه هيچ فرسنگ ها كه هيچ به اندازه راه شيري باهم فاصله داريم؟ عدالت كجاست معلوم نيست (3747493) (alef-13)
 
عدالت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۴:۰۷:۴۷
شلاق برای کارگران و حقوق و پاداش برای مدیران بی لیاقت که مسبب اوضاع نابسامان کنونی هستند !!!!!!!!!!!! آیا این معنای عدالت اجتماعی میباشد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (3747495) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۴:۰۸:۴۹
چرا هیچکس دلسوز بیت المال نیست (3747498) (alef-3)
 
حسن آقا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۴:۱۰:۱۹
دولت روحانی منطق جالبی دارد.به احمدی نژاد ناسزار می گوید و تقصیرها را به دوش او می افکند اما هر کجا به سودش هست آن کارهای احمدی نژاد را ادامه می دهد!
در داستان پرداخت ها، موضع گیری ها جالب بود. اولش که سکوت می کنند بعد ماست مالی توسط باقرخان و بعد با گفتن اینکه کار احمدی نژاده قضیه را فیصله می دهند و پرداختها را هم ادامه می دهند!
به این می گویند توجه به افکار عمومی، صداقت، اعتدال! (3747502) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۴:۱۳:۲۷
از دولت و نظام می خواهیم که به داد مردم و این بی عدالتی ها برسد و گرنه مردم طور دیگری برخورد خواهند کرد. (3747512) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۴:۱۴:۳۷
برای یکبار هم که شده ریاست بانک مرکزی بایست به این میزان پرداختها پاسخ بدهند آیا قانونیست ویا خلاف قانون ! اگر قانونیست بایست جلوی برخی تشنج آفرینیها گرفته شود واگر غیر قانونیست میبایست با متخلف در اسرع وقت برخورد شود /// ضمنا این میزان دریافتیها در مقابل دریافتیهای برخی مکانهای دیگر مانند شرکت نفت اصلا قابل مقایسه نیست (3747520) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۴:۱۵:۱۱
به جای این همه تهمت به پزشکان بهترهبه این افراد هم گیر بدهید.حقوق 15 میلیونی من متخصص که نه جوونی کردم نه الان فرصت زندکی کردن دارم و از صبح تا شب تو خون و استفراغ مردم هستم رو به دروغ 200 میلیون اعلام میکنند و مردم ساده هم باور میکنند و انوقت این افراد با مدرک لیسانس و بدون هیچ استرسی این همه درامد دارند و کسی کاری به کارشون نداره و این مورد فقط شاید یک مورد از هزاران مورد موجود باشه که بدشانسی اورده و لو رفته. (3747523) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۵:۳۷:۴۵
چرا از آب گل آلود ماهی میگیرید
ناعدالتی در هر کجا ناعدالتی هست. چه شخصی که دکتر متخصص هست و حقوق آنچنانی میگیره چه اونی که مدرکش رو نداره و میگیره. صرف داشتن مدرک دلیل خوبی برای ادعای حق بودن درآمد زیاد نیست. بانک ها که جای خود دارند و خون آشام اند ولی دلیل نمیشه دیگران هم هر جوری خواستن درآمد داشته باشن

البته منظور من شمای نوعی که درآمد متعارف داری نیست بلکه کم نیستن بین صنف پزشک ها که درآمدهاشون نجومیه واقعا نجومیه و مالیات و ... هم نمیدن (3747695) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۸:۱۴:۱۰
انگار ما که پزشک نشدیم داشتیم گیتار می زدیم و استراخت می کردیم همه جوانی را !!! (3747988) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۷:۰۲:۳۸
اگر سربازی رفته باشید جناب دکتر در درس استتار راجع به ایجاد پرده دود جهت کور کردن دید دشمن آموزش میدهند . حالا داستان حقوق دکترها که گل سرسبد تحصیل کردگان کشورند شده پرده دود برای پوشش موارد دیگر . حداقل گل آلود کردن آب جهت صید ماهی سیاسی . (3747868) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۸:۲۶:۴۸
اولا جالبه که یک پزشک فکر می کنه همه جز او لیسانس اند بنده خدا تمام اینها دکترا دارند و در رشته هایی چون مهندسی، ریاضی و اقتصاد و فاینانس که اگر تمام پزشک های ایران که تجربی بودند جمع شوند یک واحد درسی در این رشته ها را نمی توانند پاس کنند
ثانیا این به هر حال صدها میلیارد از مطالبات بانک ها یعنی پول مردم را زنده کرده پاداشی هم گرفته که اونم میگیم ازش بگیرند بدند به شما (3748012) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۰ ۰۲:۲۸:۳۷
این توهم رو که فکر میکنید از پزشکها باهوش ترید رو بهتره از ذهنتون بندازید دور جناب.شما دکترای ریاضی اگه تونستی یک نوار قلب رو تفسیر کنی منم از فردا قید شغلم رو میزنم.هر چقدر هم خواستی زمان صرفش کن.شما اگه میتونسیتی یا احتمال میدادی که پزشک میشی که نمیرفتی ریاضی و اقتصاد بخونی.در ضمن هوشت رو هم ببر دم کوزه ابشوم بخور.مردم ما به پزشک احتیاج خیلی خیلی بیشتری دارند تا به یک ریاضیدان . (3748487) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۰ ۰۷:۳۴:۱۷
مشکل اصلی در تعداد کم پرشکان با وجود نیاز شدید جامعه است که به خاطر مافیای پزشکان هست که مبادا خدای نکرده دست زیاد شود دوکانشان درش تخته بشود
خواهشا ظرفیت کنکور برای پزشکی را مثل همه ی رشته های دیگر
افزایش دهید تا یک بار برای همیشه کاسه کوزه ی این پزشکان پرمدعا جمع شود
کلا ریشه درد همین انحصاری است که پزشکان برای میلیارد ها مال دنیا به مردم بدبخت ایران تحمیل کردندوالا اگر تعداد پزشک زیاد میشد که دیگه هم بنفع مردم بود وهزینه ویزیت ها پا یین می آمد وهم پزشکها درجامعه بی آبرو نمیشدن وبه دزدی متهم نمیشدن.
الف جان منتشر کن خواهشا (3748584) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۰ ۱۰:۳۱:۳۶
اشباهی مثبت دادم از جامعه تحصیل کرده ها به جز پزشکان و دارو خانه دارها پوزش می خواهم (3748861) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۱ ۰۰:۳۰:۴۴
پزشک عمومی که اصولا اطلاعاتش، اطلاعات عمومی شده برای مردم و مورد نیاز نیست اگرم مطب بزنند در ماه دو نفر هم مراجعه نمی کنه اما پزشک متخصص را عمدا کم نگه داشتند که مردم محتاج باشند مثل یک زمانی که مهندسان معمار خیلی محدود بودند و ملت مستاصل، راه حل در کوتاه مدت اینه که کل بیمارستان های دولتی با پزشکان خارجی از جمهوری های شوروی سابق، هند، چین و کوبا اداره بشه و در میان مدت با تربیت متخصصان کافی تعداد پزشک حداقل به حد استاندارد کشورهایی مثل کوبا برسه (3750151) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۴:۲۰:۲۴
با سلام و تشکر از شما
گردش حساب مدیران و معاونان دولتی حتی در یک پژوهشگاه معمولی هم موارد بسیاری را روشن خواهد کرد حالا چه رسد به بانکها و بیمه ها. فیش حقوقی ملاک نیست چون خارج شمول در فیش نمی آورند. (3747533) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۴:۲۳:۵۲
مگر نه اینکه رییس جمهور سوگند یاد کرده که پاسدار حقوق ملت باشد .
اینگونه ؟! (3747542) (alef-13)
 
Italy
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۴:۲۴:۱۳
باز میان میگن اینها همش از دولت قبل مونده (3747543) (alef-13)
 
United Kingdom
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۵:۱۴:۵۴
نه! اینها همه اش تو همین دولت درست شده! دولت قبل که اصلا ب.ز و خاوری و اینا توش نبوده که! همه ی مشکلات، از سال 92 یهو ایجاد شده و باید در عرض 100 روز حل میشده، پس ای بارش باران برگرد! (3747643) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۷:۳۳:۴۲
بله یعنی در دولت قبل این حقوق پرداخت نمیشده ؟ الان باور کنیم ؟ (3747938) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۴:۳۲:۰۱
الان فکر کنم ما هم مثل مردم سویس به یارانه نه بگیم (3747555) (alef-13)
 
صابر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۴:۳۹:۳۵
مشکل این نیست که چرا یک مدیر چنین حقوقی می گیرد. سوال و مشکل این است که دریافتی ایشان با عملکرد ایشان تناسب منطقی و قابل قبول دارد؟ (3747570) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۴:۴۹:۵۴
این سفسطه ها چیه مگر ایشون و امثال ایشون چه کار شاقی کردن و میکنن غیر از کارتابل دیدن
خروجی موثر یک مدیر دولتی را بگو که ارزشش بیش از ماهی ده میلیون باشه و اگر کنار بره سیستم دچار مشکل میشه
مگر بیل گیتسن اینها افرادی عادی با رانت شدن مدیر (3747595) (alef-13)
 
صابر
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۸:۲۳:۰۸
من هم با شما موافقم. منظوز من هم همین است که نتایح عملکرد اغلب مدیران دولتی ضعیف و قابل قبول نیست.اگر در از این بود وضع مملکت چنین اسفبار نبود. (3748007) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۴:۴۸:۴۳
اصلا مدیری ک در پول غلط بزنه مغزش دیگه کار نمی کنه که مدیریت کنه . (3747593) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۵:۳۳:۵۶
وزیر اقتصاد میبایست استعفا دهد (3747686) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۸:۱۵:۵۲
این وزیر دولت که نه وزیر دولت قبل باید استعفا بده کار اوناست تو چرا نمی فهمی عزیزم (3747994) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۵:۴۰:۱۸
يك انقلاب بايد در سيستم بانكي انجام شود.
چرا مديران و كاركنان بانكها بيشترين حقوق وتسهيلات را ميگرند (3747700) (alef-13)
 
شهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۵:۵۱:۱۱
تا انتهای دوره حاکمیت دولت تدبیر و امید هر چند سال هم که طول بکشد باز هم مقصر تمام معضلات و مشکلات و ضعفها و بی عدالتی ها و .......... موجود در نهادهای دولتی و وابسته به دولت و کلا در ایران تنها و تنها و تنها دولت نهم و دهم است و هیچ ارتباطی با دولت تدبیر و امید ندارد و نخواهد داشت پس خودتان و مسئولین را ناراحت نکنید (3747726) (alef-13)
 
علی
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۵:۵۳:۳۰
باسلام خسته نباشید

مدیری که کار میکند باید حقوق کافی متناسب با شغل مسئولیتی که به او محول شده معین وبر اساس ضوابط قانونی به او پرداخت گردد واگر اینگونه نباشد مطمئن باشید کارایی لازم را نخواهد داشت
و اما در مورد میزان ان متاسفانه همیشه کسی را میخواهیم که توقع کمتری دارد ولیکن غالبا بر اثر نادانی ویا سو نیت دچار فساد اداری و اختلاس بوروکراسی و برداشت ها ی غیر مشخصی میشود که بعد از رفتنش در نبود او مشخص خواهد شد چه کرده است ،،،یا ان ضربالمثل قدیمی میگوید:
اینقدر دارا نیستم که جنس ارزان بخرم (3747733) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۵:۵۵:۳۳
خب شکر خدا خیالم راحت شد من تا حالا فکر می کردم مسئولین به خاطر همدردی با ملت شبا گرسنه می خوابن (3747734) (alef-13)
 
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۵:۵۸:۵۷
بنده بازنشسته بانک رفاه هستم این آقای مدیر عامل که قبلا بازنشسته شده مجددا دعوت بکار شده .کارکنان بانک رفاه را با ترفند با 20تا25سال سابقه کار بازور بازنشسته کرد .همین پیر مرد که این همه پول گرفته میلاد امام علی واعیاد شعبانیه بدلیل کمبود عیدی همکاران را پرداخت نکرد
کاراته اثاثه کار بهروری حق کارشناسی حق جلسه حق وصول مطالبات

(3747737) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۵:۵۹:۰۴
یه دور از ملت پول می گیرن که بهشون وام بدن بعد یه دور به خودشون جایزه می دن که اون وام رو وصول کردن عجب فیلمیه (3747739) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۶:۰۱:۰۵
هر دم ازین باغ.... (3747744) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۶:۰۹:۳۹
آن وقت طبیعی است که دولت در برابر افزایش حقوق کارگران بدبخت، مقاومت می کنند. می ترسند که برای خودشان کم بیاید. و همین می شود که مردم ما می گوند اگر ما نخوریم (یارانه) دیگران می خورند، ولی در بلاد کفر، می گورند لطمه به چرخه اقتصادی کشور می شود. وای بر ما (3747760) (alef-13)
 
مازیار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۶:۰۹:۵۹
این خبر رو ارجاع میدم به خبر قبلی مبنی بر اینکه :

درباره نه تاریخی مردم سوئیس به یارانه میلیونی

فقط خبر میاد بیرون . همه هم اظهار نظر میکنن . یکی از هزاران فرق مردم و دولتیهای ایران با سوییس (3747761) (alef-13)
 
ايراني
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۶:۱۴:۵۷
خدا رو شكر حقوق كارگران زحمتكش كه زحمتشون هيچ كمتر از مدير عامل يك بانك نيست زياد فرقي با حقوق ايشان ندارد،فقط چيزي حدود ٢٥٠ برابر كمتر است. عدالت يعني همين، اصلا تو اين مملكت عامل فساد اقتصادي ، گراني املاك سر خيابانها , تورم، از بين بردن قدرت مالي افراد در اجاره يا تملك املاك تجاري و.... همين بانك ها هستند. (3747773) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۶:۳۲:۴۰
خاک برسر من معلم که بعد از 30سال با مدرک فوق لیسانس یک میلیون و نهصد هزارتومن حقوق بازنشستگی میگیرم. (3747808) (alef-13)
 
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۶:۳۹:۰۸
بازنشسته ای که با 750 زندگی میکنه 150 تومن حقوقشو زیاد میکنن اومیدوارم دولت تدبیروامیدو خداوند محاکمشون کنه وگرنه از دست مردم بدبخت کاری بر نمیاد (3747826) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۶:۵۳:۰۰
چیزی که این بین کسی توجه نمیکنه این هست که بانک رفاه یک شرکت نیمه دولتی هست .مثل تمام شرکتها مجمع سالیانه اخر سال تشکیل میده و اونجا به طور قانونی پاداش پایان سال هیات مدیره بر مبنای سود سالیانه بانک مصوب قانونی میشه و پرداخت میشه .تو خیلی از شرکتهای خصوصی هم پاداش مدیران وهیات مدیره حدود نیم تا یک درصد سود تقسیمی شرکت هست .تمام کامنتا رو که میخونی یکی گیر داده به اینکه چرا حقوقش کمه کی گیر داده چرا درس خونده پول کم میگیره یکی هم گیر داده که تقصیر دولته ..... (3747847) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۶:۵۴:۵۶
دیگه چه اتفاقی باید بیفتد تا وزیر دارائی استعفا کند ؟ (3747852) (alef-13)
 
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۷:۰۳:۱۳
این افشاگری توسط کارکنان بانک رفاه باتشکیل یک گروه تلگرامی شروع شد و بعد از ان همهین جناب مدیرعامل و اعضائ هییت مدیره برای جلوگیری از افشاگری بیشتر توسط روابط عموممی بانک گروهی در فضای مجازی تشکیل و اعلام کردن ما از انتقاد همکاران استغبال و با برقرای و مصوب کردن مزایایی برای کارکنان در واقع دهان انها را بستند و لاییک بود که برای مدیر عامل سرازیر شد حالا شما رپیدا رکنید پرتغال فروش را . (3747871) (alef-13)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۷:۳۲:۰۶
عاقاااااا سلامتی باشه . اینا نگیرن ،بنظرتون باید 50 تا کارگر بدبخت معدنچی استان گلستان ک 11 ماه حقوق نگرفتن بگیرن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واقعا برای نظام جمهوری اسلامی باید تاسف خورد...
آقااااای نوبخت بازم بیا جواب بده.
مگه میییییییییییشه مدیرعامل بانک رفاه ایران طی یک سال هیچ دریافتی ای نداشته بااااااااااااشه ؟؟؟؟؟؟؟
اصلا با عقل جوووووور در نمیاد (3747932) (alef-13)
 
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۷:۵۰:۴۲
بعد میگن وام ازدواج نداریم (3747959) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۷:۵۵:۳۶
چرا باید از دریافتی مدبر اداره وصول مبادلات مالیات بگیرن ؟
مگر از شرخر هم مالیات می‌گیرن ؟! (3747961) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۸:۱۳:۴۶
خواهر من تا الان موفق نشده یک وام5 میلیونی از تامین اجتماعی و بانک رفاه بگیره با اینکه بیشتر از 5 سال بازنشسته شده.
اونوقت مدیران بانک رفاه که با دسترنج کارگران اداره می‌شود اموال مردم را بین خودشان تقسیم می‌کنند.
پس نباید هم تعجب کرد که کارگران شلاق بخورند ! (3747987) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۸:۲۱:۲۵
اینکه یه مدیری که صدها میلیارد مطالبات بانک یعنی پول مردم را زنده کرده چند صد میلیون پاداش دهند چیز بدی نیست
اما اگر فرض کنیم بده به هر حال این یک مورده و من فکر می کنم مبادا این موارد معدود، لفت و لیس هزاران میلیاردی در وزارت بهداشت را از چشم مردم دور کنه (3748005) (alef-13)
 
کتابدار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۸:۲۴:۵۷
بدبخت کتابداران شاغل در نهاد کتابخانه های عمومی کشور (3748009) (alef-13)
 
شقایق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۸:۳۷:۳۹
واقعا این مدیران می توانند اقتصاد مقاومتی را اجرا کنند. کسانی که حقوق های صدها میلیونی برای خودشان مصوب می کنند می توانند برای قشر محروم وام 10 میلونی ازدواج بدهند. ایا معنی گیر کردن یک جوان برای وام ازدوام چند میلیونی را درک می کنند .
از بسیاری از این افراد سوال کنید حقوق های چند صد میلیونی را کجا هزینه ی می کنند ، در ایران سرمایه گذاری می کنند یا در ترکیه و کانادا و انگلستان و ..../این مسئولا ن جواب بدهند چقدر از وقتشان را برای شمرد ن حقوق های چند صد میلیونی و سرمایه گذاری در شرکت ها و کشورهای مختلف صرف می کنند/ آیا ارزش 8 ساعت کار در روز حقوق چند صد میلیونی می شود/طمع و حرص و ولع آدمی پایانی ندارد
برای این افراد باید دستی پاک مانند دست حضرت علی (ع) باشد تا دست غاصبان را از بیت المال کوتاه کند (3748038) (alef-13)
 
شيرازى
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۸:۵۷:۳۴
حقوق كاركنان بانكها حتى يك روز هم تاخير نمى افتد همه ماهه دريك روز معين واريز مى شود
تازه مديران عامل وهيئت مديره ومعاونين بانكها درچند شركت زيرمجموعه هم عضو هيئت مديره
شركتها هستند كه حق عضويت وحق حضوروپاداش و..... راطى چك ونقدى ميگرند (3748061) (alef-13)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۱۹:۵۴:۰۲
جالب اینکه بانک رفاه متعلق به تامین اجتماعی وکارگران زیرخط فقر است که چندماه چندماه حقوق نمی گیرند. (3748140) (alef-13)
 
حسرت کش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۲۰:۰۱:۴۰
میرزا تقی خان کجائی خدا وکیلی باید شخصی دلا ور وازمردم واقعی امور رابدست بگیرد وگرنه این اقایان کاری نمی کنند البته یک کار کردند یارانه چندر غاز حقوق 900هزار تومانی راقطع کردند ضمنا پیشنهاد میکنم یارانه اقایان مدیران را از 45هزار تومان اقایان را به 45ملیون افزایش دهید تااقزاده هاشان درفرنگ به ........برسند . (3748151) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۲۰:۳۸:۳۰
هردم ازاين باغ بري مي رسد تازه تر از تازه تري مي رسد

خدا به خير كند بعدي هاشو (3748186) (alef-13)
 
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۲۱:۲۴:۳۲
خوشم میاد کسی تو ایران استعفا بده نیست!!! (3748230) (alef-13)
 
مجید
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۲۰ ۲۲:۲۶:۴۰
-آخه عزیز دل : خوابند وکیلان وخرابند ..... !
مردم هم که همه گرفتار و دنبال یه لقمه نون ، نه زبانی به اعتراض ، نه قانونی بالای سر و پناه مردم ، چیزی هم که تو این کشور اصلا معنی نداره : حقوق مردم!!!! (3749999) (alef-13)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۲۱:۴۳:۳۰
ولت اعتدال مسكن مهر را كه ميراث دولت قبل بود ،متوقف كرد، اما پرداخت حقوق های میلیونی را که مدعی اند, از زمان دولت قبل است, متوقف نکردن!!!!! (3748242) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۲۲:۰۵:۱۵
مچکریم روحانی
از افزایش حقوقها-لذت شلاق ها-حق مسکن کارگران-گرسنگی بچه ها-افزایش اعتیاد-افزایش طلاق-سیستم آموزش و پرورش-حقوق های اسلامی و از اونهای که خودت خبر داری و ما بی خبر
مچکر (3748268) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۲۲:۱۱:۲۱
ايادر نظام اسلامي كسي پيدا ميشود پاسخ اين تبعيض ها وبي عدالتي هارا بدهد؟امثال اقاي نوبخت كه مسوول نظام بودجه كشور است چه جوابي دارد؟اين اقا كه براي افزايش حقوق باز نشستگان ورساندن ان به ماهي ٩٠٠هزار تومان چندين بار مصاحبه مي كند چطور براي حقوقهاي صد ميليوني سكوت كرده؟براي اولين بار ودر اين دولت عيدي سال ٩٤باز نشستگان راه اهن در خرداد٩٥پرداخت شدواز اول سال تا كنون عايله مندي باز نشستگان راه اهن پرداخت نميشود ولي ظاهرا ثمرات انقلاب فقط براي مديران دولتي است وكارمندان وباز نشستگان دولتي خارج ازنظام مورد نظر اقاي نوبخت هستند وبه عنوان سربار دولت به انها نگاه ميشود البته فقط در اين دولت اينگونه بي توجهي شده است كه انشاا...دوره بعدي براي اين دولت وجود نخواهد داشت. (3748280) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۲۲:۲۸:۲۷
قابل توجه مدیران اقتصادی دولت که 45000 تومان یارانه مردم رو عذاب معرفی می کردند (3748296) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۲۲:۴۵:۲۶
چرا ملت باور ندارن که یه مدیر بلند پایه باید تامین مالی باشه الف جان چرا مردمو سردرگم کردید جوری که یه کارگر شریف و زحمتکش حقوق خودشو با یه مدیر عامل یه بانک مقایسه میکنه و مشابه این (3748315) (alef-13)
 
شهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۰ ۰۷:۴۹:۰۴
اگر هم مطلب شما را صحیح بدانیم لطفا بفرمائید چرا شاخصه های یک مدیر بلند پایه در ایران با همه کشورهای هم طراز ایران هم قابل مقایسه نیست و ایا از این چند هزار مدیر بلند پایه دولتی و خصولتی حتی 5 یا 6 نفرشان هم دارای روزمه ای هستند که در یک تحقیق علمی و عملی
بی طرفانه توسط اهل فن صالح حقیقی قابل طرح و دفاع باشد . (3748596) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۵-۰۳-۲۰ ۰۹:۲۹:۰۳
بله حق با شماست باید اندازه حقوق 30 سال خدمت یک کارگر هر مدیر در هر ماه درامد داشته باشه. (3748740) (alef-3)
 
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۰ ۱۸:۲۰:۰۱
تفاوت حقوق حداقل و حداکثر نباید از هفت برابر بیشتر باشد و هر گونه تبعیض باید برداشته شود اصلا دلیلی ندارد که گروهی از این قانون مستثی شود . (3749730) (alef-3)
 
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۰ ۱۸:۲۲:۱۴
حتی در سازمانهای دولتی هم تبعیض وجود دارد و کارکنان وزارت اقتصاد و دارایی و وزارت کشور و سازمان مدیریت برای خودشان حقوق های متمایزی
پرداخت می کنند و ضعیف ترین هم در حال حاضر وزارت جهاد کشاورزی است (3749736) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۲۲:۴۹:۱۵
کسی دیگر اخبار کشور را دنبال نمیکند، یعنی خبری که میگیم اکثر مردم بیتفاوت بخاطر ناامیدی هست!!!
اگر لطف کنید حقوق مدیران عامل خودروسازی را ببینید حقوق و پاداش و حق ماموریت ها و حق هیئت مدیره در هف هشت شرکت دیگر. (3748318) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۲۲:۵۲:۴۸
بی عدالتی در تمام سازمان ها و دوایر ریشه دوانده و نظام مند شده است در این میان معلمان و کارکنان دوایر دولتی مانند دانشگاه ها ، وزارت ارشاد دارای کمترین حقوق مزایا و امکانات هستند. و از بی عدالتی موجود در رنجند و گوش شنوایی هم نیست. (3748324) (alef-13)
 
سام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۲۳:۰۰:۳۵
دولت تدبیر و امید! تنها چیزی که نداره همین تدبیر و امیده. آقای روحانی قشنگ بلده حق اقشار کم درآمد جامعه را بگیره و به داراها تزریق کنه. در این چهار سال ایشان دولت قبلی رو که فاجعه بود رو سفید کرده. جز تاسف هیچ چیز نمی شه گفت. (3748333) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۱۹ ۲۳:۰۲:۵۱
کجایند دستگاههای نظارتی اگر کارگری ادعای حق قانونی نماید بالفور شلاق میخورد بیت المال غارت شده انگار نه انگار ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (3748337) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۰ ۰۰:۱۲:۴۶
بعد مجلس محترم آمده قانون مالیاتها را اصلاح کرده و از 25% تا 50 % مالیات مصوب کرده اند و بسته به ملت که هر کس فرار مالیاتی بکند بیش از 2 سال حبس خواهد شد و با این بهانه و با سوء استفاده از بانک اطلاعات شخصی مردم در ثبت اسناد و بانکها و شماره گذاری که در جریان دریافت کد ملی و یارانه و غیره بدست آورده اند شروع کرده اند به استخراج لیست اموال و دارایی و ورودی و خروجی حسابهای بانکی مردم که چه بشود ؟ یک عده ای را از یارانه محروم کنند و یک عده را هم به بهانه مالیات پیاده کنند که بعدش 200 میلیون 200 میلیون اینطوری بریزند توی جیب مدیران دولتی بخورند یک آب هم روش (3748405) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۰ ۰۰:۲۴:۵۷
الف جان تورو به این ماه عزیز بیخیال شو حالمون بهم خورد از از بس از بانک حرف میزنی ول کن بابا (3748420) (alef-13)
 
م...ا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۰ ۰۶:۱۷:۱۴
من از آقای توکلی و همکرانش تقاض میکنم یک مقایسه با دیگر کشورها پیشرفته بکنند میزان حقوق مزایا مدیران را، آیا در آن کشورها این چنین است.
فقط میدانم بایست به نسبت مقام و مسئولیت و اهمیت و تخصص مشاغل، درجات متفاوتی از حقوق و مزایا باشد.
جدا از اینکه معتقدم همه شهروندان بایست تضمین حداقل حقوق حق حیات داشته باشند حتی اگر بیکار باشند و حتی اگر به هر دلیل نخواهند کار کنند باید حداقل حقوق حق حیات شهروندی داشته باشند تا مثلا مجبور نشوند به تکدی گری یا خلاف روی بیاورند، حقوق و مزایا از یک پایه معقول شروع شود متضمن رفاه حداقلی برای رفع احتیاجات باشد تا مراتب حقوق و مزایایی که موجب افزایش بهره وری و انگیزه کار شود و هم از فساد جلوگیری کند. قطعا از راههای افزایش بهره وری پرداخت حقوق مکفی و برقراری نظام پادش و تشویقی است. در کنار نظارت جدی و قوی و شفافیت مالی نهادها.
یکی از مشکلاتی برخی کشورها با مسئله فساد دارند، کمبود آزادی رسانه ها و نظارت عمومی است. بایست تضمین ها کافی برای افشاکنندگان مفاسد و خلافکاریها باشد، امنیت برای خبرنگارن و رسانه و مردم عادی که به انتقاد و افشاکردن مفاسد و تخلف ها میپردازند، این حاشیه امنیتف موجب میشود خلافکارن چندان راحت دست به تخلف نزنند. (3748540) (alef-13)
 
۱۳۹۵-۰۳-۲۰ ۰۸:۰۶:۰۹
من مربی سازمان اموزش فنی وحرفه ای درشرف بازنشستگی که عمری تدریس کردم کل حقوقم 1.5 میلیون ، خدا میدونه چه بدبختی میکشیم وصدامان تابحال به جای نرسیده این هم از پرداختیها سایرین که می دانم به هزاران مورد هم ممکن برسه (3748616) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۰ ۰۸:۵۵:۴۱
حقوق بدون مالیات دریافت میکردند پس چرا از کارگر بیچاره که به زور زنگدیشان را سپری میکنند کارفرما 10 درصد مالیات کم مینهو به اداره مالیات میده که حقوق اینجور افرادها را پرداخت کنه (3748689) (alef-3)
 
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۰ ۰۹:۱۰:۳۳
بسمه تعالی

درود بر الف

در جایی که بعض نمایندگان در دوره کاندیداتوری با اسپانسر ها و حامیان میلیاردی ارتباط برقرار میکنند و توسط پول های کثیف آنها ، وارد مجلس میشوند تا قانون وضع کنند !! طبیعتا وضع کشور و مدیران نیز جز این نخواهد بود
نماینده ای که بجای رسیدگی به امور نظارتی خود مبنی بر حسن اجرای قوانین ، یک شبه بخاطر ورود به مجلس رنگ عوض می کند و از اعتقادات خود عدول میکند و چپ را به راست و راست را به چپ می بافد تا به هر شکل ممکن ، مردم را فریب دهد ، دیگه چه انتظاری میرود از مدیران از خدا بیخبر که دارایی مردم را به توپ می بندند و غارت می کنند و می برند . در حالیکه در طول انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس ، جوان های این مملکت جلوی توپ دشمن رفتند که این انقلاب و کشور و نظام بماند ، اما این روز ها کشور اسلامی تبدیل شده است به خانه ی امن شیطانی برای خائنینی که دمار از روزگار این مردم بر می آورند و بیت المال را با بیتش غارت می کنند و خیال می کنند که زرنگند و با هوش !!! غافل ازاینکه احمقند و دزد مکار و خونخوار .
اما چیزی که دل این مردم را خون می کند اینست که چرا قوه قضاییه در این میان سکوت می کند و دم بر نمی آورد و با برخورد های صوری همدست با دزد های نابکار ، مردم را فریب می دهد و انگار نه انگار که در این کشور قوه ای بنام قوه ی قضاییه وجود دارد. نتیجه داد گاه شهرام جزایری ها چی شد که نتیجه دادگاه زنجانی ها چه باشد !؟؟ این نیز نوعی دادگاه است که مسوولین قضایی نوبرش را آورده اند !!
کجا هست شهید بهشتی قهرمان تا پدر این جرثومه های فساد را بر آورد کجاست حاج صادق خلخالی که یه شبه پاسخ این خائنین را یکجا کف دستشان بگذارد تا احدی نتواند از حقوق این ملت و کشور سواستفاده کند . قوه قضاییه چرا سکوت می کند و احمال کاری می کند ؟
بعض نماینده ها از یک طرف مشغول خوردن هستند و اسمش را می گذارند حق نمایندگی !! نمایندگانی هستند که قبل از نمایندگی هیچ نداشتند اما در مدت دوره نمایندگی میلیارد شده اند !! از کجا آورده اند ؟؟؟ مدیران دزد و خائن از طرفی دیگر و سکوت مراجع قانونی ، همه و همه حاکی ازاین است که این انقلاب را قبل از دشمنان قسم خورده ، خود این مسوولین و خائین به ملت و نظام و رهبری دارند از بین می برند
کجایند مردان بی ادعا که سینه ی خود را سپر بلای این نظام و کشور کردند تا امروز عده ای خود باخته ی دزد بنام مدیرو مسوول در این کشور اسلامی نتوانند سرشان را در آخور بخور بخور ها کرده و مال مردم را بخورند
خجالت نمی کشند این جانوران بی عرضه و حقیر
ننگشان باد که در مسوولیت های دو روزه اینجور خود باخنه میشوند و به مردم و خون شهدا خیانت می کنند
این نظام و کشور را داعش و امریکا و اسراییل تهدید نمی کند بلکه دشمن اصلی این نظام همین بعض نمایندگان و مسوولین بی کفایت و مدیران بی عرضه است که فقط بلدند خون این مردم را مثل زالو بمکند و چند صباحی به خواهش های نفسانی خود جواب مبثت بدهند
اثر همین پول های کثیف است که امروز در جامعه طلاق زیاد است ، اعتیاد غوغا می کند و دزدی رواج پیدا کرده است و مسوولین نا لایق بجای رسیدگی به این امور ، مشکلات را به گردن هم می اندازند و شانه خالی می کنند
این کشور و نظام را همین جرثومه های فساد مالی و اخلاق به باد می دهند نه امریکا و اسراییل و هر دشمن بیرونی دیگر !! امریکا و اسراییل هیچ غلطی نسبت به این نظام و کشور نمی توانند بکند ولی این مسوولین نالایق و بی عرضه و دزدان سر گردنه هر غلطی می توانند بکنند و کشور را و نظام را به باد هوس ها و خواهش های نفسانی خود می کنند
خجالت بکشند از خون شهدا و کسانی که جان خود را در راه این انقلاب در طبق اخلاص نهادنند که این بزه ها و خیانت ها در این کشور نباشد
هر مسوولی در این کشور پاسخگوست باید پاسخ بدهد اگر هم ندهد روزی خواهد آمد که هرچه از مال مردم را خورده را باید پس بدهد .
عبرت چیز خوبیست که مسوولین باید از سرگذشت خونخواران تاریخ بگیرند وحق مردم را چپاول نکنند
اما عبرت را فراموش کرده اند و فعلا مشغل غارت اموال مردم مظلوم هستند

اینجانب از نمایندگان مجلس سوال می کنم که چرا به وظیفه ی قانونی و شرعی خود در برخورد با این جرائم ها و تخلفات عمل نمی کنند ؟
چرا قوه قضاییه نسبت به این امور تعلل می کند و بر خورد عاجلانه و قاطعانه ندارد ؟
تا زمانی که نظارت و برخورد قانونی و شفاف وجود ندارد ، این اختلاس ها روز به روز بیشترو بیشتر خواهد شد تا زمانی که دیگر کار از کار گذشته و انقلاب و نظام و پشتوانه بودن مردم برای این نظام از دست فته است و دیگه هیچ کاری نمیشه کرد .
تنها را نجات از این بن بست . برخورد انقلابی و قانونی با این مسوولین و مدیران نا لایق است (3748712) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۰ ۱۰:۱۱:۰۶
هر کس باید اندازه ارزش کارش حقوق بگیره وقتی یه فوتبالیست دو میلیارد حقوق میگیره این حقوقها برای مدیرهای باسواد وکاردان. اصلن زیاد نیست همه اینها یک هزارم. بابک زنجانی که شاهکار دولت احمدی بود هم نمیشه هشت سال تحریم. وتورم. دزدی نفت و....کاری کرد که من ميگم هر مدیر کار بلدی باید از این حقوقها بگیره ولی دیگر بیسوادها. و دزدهای دوره احمدی نیان (3748813) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۰ ۱۱:۰۴:۰۴
حقوق مدیر ارشد بانک با شرکتی با حقوق بازیگن فوتبال مقایسه کنید با تشکر (3748907) (alef-3)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۳-۲۰ ۱۱:۰۸:۴۱
بنده بعنوان عضو هیأت علمی که حقوقم (نه درآمدم) در حدود 4 تومان است، هیچ اشکالی در این نمی بینم که کسی که توانسته به موقعیت مدیرعاملی یک بانک برسه، ماهی 70-80 میلیون حقوق بگیره. کسی که میلیاردها تومان پول در مجموعه اش در گردش است، باید کاملا تأمین باشد.
مگر چند نفر در کشور در این موقعیت هستند؟ دوستان خواهشان حسادت را کنار بگذارید و کمی فکر کنید. آیا خود شما می توانید مسئولیت سنگین مدیرعاملی یک بانک را بپذیرید؟
ضمن اینکه افراد زیادی را در بازار، در صنف طلا و جواهر، می شناسم که بدون تحصیلات عالیه و مسئولیت سنگین، همین حدود درآمد دارند
یک فوتبالیست درجه چندم لیگ برتر هم همینقدر حقوق دارد. (3748921) (alef-13)
 
علی کریمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۰ ۱۱:۵۷:۰۸
مسئول محترم بخش اقتصادی الف


در غیاب رسانه های مستقل و آزاد فساد ، رانت خواری ، تقسیم ناعادلانه ثروت و .... بوده و خواهد بود ، و بدتر از آن ، این پدیده های زیانبار هر از گاهی به عنوان ابزاری کارآمد برای سرکوب های جناحی مورد استفاده قرار می گیرد . (3749006) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۰ ۱۱:۵۸:۰۵
کاشکی یک دهم از این مبالغ هنگفت رو به کارمندای بدبختش میدادند که فقط دنبال جذب منابع برای حقوق های میلیونی مدیرانشون هستند
تازه خبر ندارید آقای محقق نیا عضو هیات مدیره همین بانک پول کفشش رو هم از بانک میگیره همین آقای عمامه به سر که پشت لباسی که پوشیده از زالو هم بدتر است (3749008) (alef-13)
 
رضا
۱۳۹۵-۰۳-۲۰ ۱۲:۰۲:۲۳
منم کارمند رسمی سازمان آموزش فنی و حرفه ای هستم یهو به فکرتون خطور نکنه بیایید فیش من را یواشکی تلگرامی کنید آخه کسی نمی تونه حقوق منو بخونه ماهی 800000 هزار تومن با مدرک لیسانس با18 سال سابقه وزیر کار نکنه وادار به استعفا کنید اخه گونی ندارم اخر ماه بریزم توش (3749018) (alef-13)
 
ت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۰ ۱۴:۱۵:۲۸
در هرجامعه ای فقیر وغنی وجود داره نه در این حد یکی ندونه پولش رو چکار کنه یکی از گرسنگی بمیره خدا بخیر کنه (3749317) (alef-3)
 
قرتاسي
۱۳۹۵-۰۳-۲۰ ۱۴:۵۳:۵۴
شلاق براي اونهايي كه به حقشون نرسيدن و جايزه و پاداش براي اونهايي كه پول زياد گرفتن و به كم قانع نبودن. (3749386) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۰ ۱۵:۵۰:۱۵
دیروز در سایت کدال بورس برای هیئت مدیره و مجمع پاداش تخصیص داده شد بخاطر 4 جلسه در سال مجمع سه نفر 3502 میلیون تومان پاداش گرفتند البته بروید بررسی کنید این آقایان در مجامع و هیئت مدیره های دیگر هم هستند یعنی میلیون ها تومان می برند (3749499) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۰ ۱۶:۲۸:۵۴
آقای روحانی امید مردم را ناامید کردی (3749565) (alef-3)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۳-۲۰ ۱۸:۵۴:۵۱
چرا سراغ فوتبالیست ها که حقوق میلیاردی از بیت المال می گیرند نمی روید؟ چرا یک جوان فارغ التحصیل دانشگاهی نباید یک شغل پیدا کند در حالیکه از یک فوتبالیست که کمتر نه، بیشتر هم متحمل سختی شده است. (3749784) (alef-3)
 
راوی
۱۳۹۵-۰۳-۲۱ ۱۱:۲۳:۵۰
دوستان من کارمند بانک هستم می خواستم فیش حقوقیم را توی این صفحه بگذارم ولی متاسفانه ترس از اخراج دارم ا ببینید من کارمند بانک چقدر می گیرم تفاوت حقوق من با مدیرانم مثل فاصله زمین تا ماه هست . من باید مالیاتم را بدهم به طور کامل ولی اونا به عنواین مختلف نمی دهند.هر روز هم مورد تهدید اخراج هستیم که بانک وضعش فلان خراب و به اندازه 2 نفر کار می کنیم نیرو نیست ما هم خودمون دیگه توی کار اینا موندیم البته شما شغلهای دلالی زمین خواری و شغلها ازاد دیگر را در نظر بگیرید اونا خیلی بیشتر در میارند ولی یک ریال مالیات نمی دهند که باعث شده گرونی و تورم بوجود بیاد .دولت دارد با کم کردن سود سپرده دارد مردم عادی را ضعیف تر می کند ما بیش از 70 درصد سپرده هامون خرد هستند زیر 90 میلیون تومان .بانکها می تونند با اصلاح ساختار سود مناسب به سپرده گذار بدهند .ما برای سرمایه گذاری احتیاج به سپرده بلند مدت داریم چون اکثر طرح های عمرانی زمان بر هستند حالا فکر کنید با کم کردن سود دنبال چی هستند فروش ملک و به طور سوری رونق بدون اساس .انتشار این فیش ها و کل این کارها به سبب کم کردن سود هست (3750561) (alef-13)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۱ ۱۶:۵۷:۱۲
با کمال احترام برای خدمتگزاران خدوم ولی من خودم چند فرد بلند پایه از نزدیک می شناسم....اینها کمتر دقدقه ای نسبت به مردم دارند....به محض پیشنهاد پست مهم به دنبال بستن بارشون و گرفتن وام کلان بدون هدف بازشگست ان و خرید مال و اموال در حارچ کشور و فرستادن حانواده ان طرف و بعد هم بازخرید و بازنشستگی و حداحافظی هستند.....
حالا چند درصد مدیران این طوری هستند نمی دانم.... (3751209) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۲ ۰۸:۲۹:۲۳
این پولهار وخیلی راحت هرماه پزشکها به بهانه کارانه دارن میگیرن (3752200) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۲ ۰۹:۵۴:۵۶
با افزایش حق مسکن کارگران از 20000 تومان به 40000 تومان مسئولین اظهار میکنند که باعث تورم میشه اما با حقوقهای چند صد میلیونی ؟؟؟؟؟؟؟ (3752350) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۲ ۱۲:۲۱:۵۱
هیئت مدیره و مدیر عامل سایر بانکها چند می گیرند؟ (3752694) (alef-3)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۳-۲۳ ۰۶:۰۰:۳۰
من یک کارگرم
3 ماهه به هر بانک دولتی مرتب سر میزنم برای 12 میلیون وام که بدهی سر رسید شده به شخصی را بپردازم
هیچکدوم وام نمیدن
بانکهای تجارت و رفاه که رفتم پیوست طلبکاری و رفتار توهین آمیزشون گفتن به شرط سپرده گذاری طولانی یاگردش حساب بالا
وملت و مسکن هم بافرمولی که علاوه بر هزینه اولیه 2 میلیون خرید نوبت اوراق قرضه از بورس سودش هم 29 درصد می افته
ملی هم از من فاکتوری میخواد که صوری باشه ولی فروشگاه معتبری که این فاکتور را بده حداقلش بابت 9 درصد عوارض دارایی یکمیلیون و صد از من میخواد
(3754179) (alef-13)
 
عماد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۳ ۱۳:۲۸:۲۶
هم ده برابر کارمند دولت اضافه است. و هم اینکه حقوق اضافه میگیرند. کلا اداره کشور بسیار گران تمام میشود. تمام سرمایه ها و امکاناتی که باید صرف پیشرفت کشور بشود دارد بصورت حقوق کارمند ها پرداخت میشود. درحالی که پولی برای کاری نمی ماند که این کارمند ها انجام بدهند! (3754967) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۳ ۱۶:۰۱:۱۸
سلام ، كارمند ي با 26 سال سابقه كار از خانواده ي مرزبانان اقتصاد كشور هستم ، مستاجر با دريافتي يك ميليون و پانصدهزار تومان ( با احتساب اضافه كاري ) مدتيست به فرزندان و همسر تاكيد كردم ، هنگام نماز از اين آقايان ويژه ياد كنند ....!! خيلي نامرديست ، هرماه حقوقي معادل دوآپارتمان دريافت مي كنند و در عوض ما به سختي و ذلت و شرمنده ، و البته شاكر روزگار سپري كنيم !!!!!! كاش لااقل بابت دريافت چنين حقوقي ، به مردم سخت نمي گرفتند و و و و و و خدايا ما نمي گذريم ، لطفا" توهم نگذر (3755338) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۳ ۲۳:۱۵:۵۱
این پولهابایدصرف اشتغال جوانان شودنه این افرادانگل (3755839) (alef-13)
 
حیدر
۱۳۹۵-۰۳-۲۵ ۱۶:۴۲:۱۷
نوش جانشان مگر قرار است این مبالغ برگشت داده شود وبه حساب خزانه واریز گردد
خوب چه فرقی دارد اینکی نه اون یکی (3759506) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۵ ۱۶:۵۵:۱۳
من که با دیدن این فیش ها امید به زندگی را از دست داده ام و دلم می خواهد بروم و خودم را بکشم. بچه ها اگر من رو ندیدید حلالم کنید. من و همه فرزندانم اگر یک عمر کار کنیم اندازه دو ماه بعضی از این آقایان از ما بهتر، حقوق دریافت نمی کنیم. پس برویم و خودمان را بکشیم بهتر است. (3759529) (alef-13)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۵ ۱۶:۵۹:۳۷
بیمه سه هزار تومان هزینه عینک می خواست به من بدهد به من گفت باید بروی و در بانک رفاه حساب باز کنی، من هم دیدم حداقل هزینه برای باز کردن حساب 10 هزار تومان است، بنابراین بیخیال دریافت هزینه شیشه عینک شدم. همین ها جمع می شود و میرود توی جیب آقای مدیر. خسته نباشی برادر. طاعات مقبول. اجرکم عند اله. شما دنیا را بهشت خود کنید و به ما وعده بهشت اخروی دهید. همان بهشت اخروی نیز ارزانی خودتان. همین که لقمه حلالی روی سفره خود می آوریم، برایمان بهشت است. (3759536) (alef-13)
 
معلم
۱۳۹۵-۰۳-۲۶ ۱۳:۰۷:۴۵
فیش من معلم با 24 سال کار را منتشر کنید دریافتی 500000هزار تومان حکم 28000000ریال ایا در کشوری که چنین دزدی میشه باید معلم درس بده والا ما معلمین نباید درس بدیم تا یکی نشه مدیر بانک رفاه باید بشه بیسواد تا در کلاس نهضت درس بخون چرا چرا کی باید جواب بده (3761215) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۳:۲۷:۳۵
بنده دبیر اموزش وپرورش هستم هشت ساله حسرت زیارت مرقد امام رضا علیه السلام برای خود وبچه هام مانده در دلمان (3768834) (alef-11)
 
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۳:۳۱:۰۴
نمیدونم این اموال چگونه از حلقوم این افراد پایین میره خدا کنه از بچه هاشون پس بدن (3768842) (alef-11)
 
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۳:۳۳:۱۳
حسرت یک مسافرت جمکران رامی کشیم یک دبیر باحقوق ششصد هزار پس از دوازده سال (3768848) (alef-11)
 
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۲۹ ۲۳:۴۰:۱۷
بنده وام مضاربه 22ملیونی ازبانک رفاه گرفتم ورشکست شدم زندان افتادم رفاه 62ملیون از من گرفت مضاربه یعنی بانک در سود وزیان شریک باشه ، خدا براشون نسازه خونه مو ازم گرفت بانک رفا ه الانم اواره هستم .....بخورید وحالشو ببرین مفت خورها .... ولی بدانید خدایی هست!!!!!!!! (3768859) (alef-11)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.