نظر منتشر شده
۱۹۰
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 276977
راه رفتن با کفش‌های یک نابینا (6)
چرا قالیباف مورد هجمه جناح‌های سیاسی قرار می‌گیرد؟
سید رسول سادات نژاد، 27 خرداد 94
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۳
۱- فرهنگ کار و انجام وظیفه آنهم بدون پرداختن به حواشی و از جمله بهره برداری سیاسی ، کمتر در بین شخصیت‌های سیاسی رواج دارد. دکتر قالیباف در مدت ده سال مسئولیت خود در شهرداری تهران نشان داد که به این اصل وفادار است که نتیجه فعالیت‌های ایشان و همکارانشان به وضوح این موضوع را تائید می‌کند.

۲- از موضوع سلایق سیاسی، اجتماعی و فرهنگی که صرف نظر کنیم شهردار تهران در عملکرد خود موفق است و این موضوع به ذائقه جنجال افرینان بی هنر خوش نمی‌آید و افراد کوتاه قد اجرایی برای اینکه نقیصه خودشان را پنهان کنند، شخص قد بلند در مقیاس اجرایی را برنمی تابند.

۳- با روحیه ای که از دکتر قالیباف سراغ است کار مفید را به هر دست آورد دیگری ترجیح می‌دهد . این موضوع یک فرصت برای کشور تلقی می‌شود و به خصوص بهره آن را دولت حاضر می‌برد. در نگاه افکار عمومی، ترافیک روان می‌شود، فضای سبز شهری توسعه می‌یابد ، مراکز فرهنگی جدید ایجاد می‌شوند ، امور اداری در شهرداری‌ها اسان تر می‌شود، پروژه‌های بزرگ شهرداری افتتاح می‌شود، چهره فرهنگی پایتخت دگرگون می‌شود ، آلودگی هوا کمتر می‌شود، همه و همه به حساب کار آمدی این دولت هم گذاشته می‌شود. نادیده گرفتن آن هم کج خلقی و هم کج فهمی است .

۴- دکتر قالیباف به تعبیر برخی آشنایان نزدیک ، یک چهره سیاسی به معنای متداول نیست ! می گویند در عالم سیاست بده و بستان بلد نیست و راه نمی‌برد ! اهل مفاهمه به معنای زد و بند جناحی هم نیست . حالا این حسن است یا عیب، در حال حاضر برای یک مدیر اجرایی دردسر ساز است . ولی باز هم روحیه ایشان را می‌توان یک فرصت برای حل مشکلات کشور تلقی کرد نه یک تهدید. اما همین روحیه ایشان یک دلیل عمده برای هجمه جناح‌های حاضر است.

۵- از بد روزگار و یا از سر وظیفه و یا هر چیز دیگر ، دکتر قالیباف در عرصه رقابت‌های انتخاباتی ریاست جمهوری ، با قوی‌ترین شخصیت‌های سیاسی دوران جمهوری اسلامی ایران، رقیب شده و آن هم به عنوان رقیب اصلی ! یادتان هست که در گردونه رقابت ، کمپین تبلیغات آیت آ... هاشمی رفسنجانی ایشان را هدف اصلی برنامه مبارزاتی خود قرار داد. بعد نوبت به کمپین تبلیغاتی دکتر احمدی نژاد رسیدو آن‌ها هم رقیب اصلی را دکتر قالیباف تشخیص دادند و بالاخره رویارویی آخر هم با کمپین تبلیغاتی دکتر روحانی رئیس جمهور محترم وقت بود! این رقابت‌ها، آثار و عواقب فراوانی از جمله هجمه‌های سازمان یافته و غیر سازمان یافته و تخریب شخصیت در حد بسیار گسترده دارد.

۶- به نظر می‌رسد دکتر قالیباف در عرصه اجرایی سعی می‌کند روابط خود با همه جناح‌ها را در حد تعادل نگه دارد. شاید با این انگیزه کارش در مدیریتی که بر عهده دارد بهتر پیش برود. این موضوع تفسیر سیاسی می‌شود و خیلی از افراد و جناح‌های سیاسی خوششان نمی‌آید. می گویند با ما باش و بر علیه دیگران! وقتی تعامل اجرایی تفسیر رفتار سیاسی پیدا می‌کند، تناقض پیدا می‌شود و بالاخره دکتر قالیباف را در جناح‌های مختلف غیرخودی می‌کند و باز هم نتیجه‌اش حمله است البته تا جایی که امکانش وجود داشته باشد.

۷- اما دسته بندی حمله کنندگان به همینجا محدود نمی‌شود. باج گیرهای اقتصادی، تازه به دوران رسیده‌های مالی، رابطه بازها هم در کنار گروه‌ها و جناح‌های سیاسی قرار گرفته‌اند. درست یا نادرست به عنوان یک شاهد عینی عرض می‌کنم که دکتر قالیباف بسیاری از دوستان، یاران، همفکران و معتمدین خود را از حلقه ارتباطی خود حذف کرده که در معرض اتهام نباشد. درستی و نادرستی آن جای بحث دارد اما حداقل نتیجه مثبت این روش آن است که راه را به رابطه بازی‌های اقتصادی بسته و یا حداقل راه آن‌ها را بسیار ناهمواره کرده است. البته نتیجه‌اش این است که کسانی که به منافع خود نمی‌رسند بازهم در صف حمله کنندگان به وی قرار می‌گیرند.

۸- ظهور و بروزهای گاه و بیگاه دکتر قالیباف هم مشکلی است از جنس پارادایم سیاسی- اجرایی. دوره‌های طولانی سکوت ایشان از منظر حضور در عرصه گفتمان سیاسی و به یکباره ظهور یافتن، حداقل در بازار آشفته سیاست ورزی کشور اثر مناسبی ندارد. مانند فرصت دادن به دشمن (در تمثیل) برای تجدید قوا و حمله است! اگر ایشان نقطه نظرات سیاسی در مسائل روز دارند، باید بصورت مستمر منعکس گردد تا در صورت اجرایی بودن ظرفیت‌های اقناع سازی، برای افکار عمومی مؤثر و اثربخش باشد. در غیر اینصورت نتایج مخرب بازهم ادامه خواهد داشت.

۹- دکتر قالیباف خواسته یا ناخواسته نماینده یک تفکر نیز هست. تفکری که کار مفید متکی بر انگیزه و تخصص یا همان اصطلاح «مدیریت جهادی» را اصل می‌داند. نه اینکه دیگران مخالف این موضوع بوده یا نپسندیدند و یا نخواهد بلکه نمی‌توانند! بالاخره اگر موضوع تعدادی از دست اندرکاران این باشد که ساعت ۱۰ صبح هم می‌شود سرکار رفت و روزی ۵ ساعت را هم می‌توان به گپ زدن گذراند، استخر آخر شب هم نمی‌شود ترک کرد، از نظر اقتصادی هم باید توان خرید خانه باغ ۵۰ میلیارد تومانی در تهران را داشت، آنوقت ممکن است مدیریت جهادی را بپسندند اما نتوانند!

۱۰- تا آنجایی که تفکرات دکتر آشنا را از نزدیک می‌شناسم و از آن مهم‌تر بی خبر از انگیزه‌ها، نگرش و سلوک ایشان نیستم، ایشان در هیچیک از گروه‌های پیش گفته مخالف نمی‌گنجند. ایشان ذهنی خلاق، دارای دید فرهنگی نوگرایانه و در عرصه‌هایی صاحب نظر و البته نسبت به خود صادق ونزد آشنایان صدیق هستند. اینکه چرا وضعیت کشور به گونه ای است که عناصر مفید و مؤثر کشور در چالش و رو دررویی قرار می‌گیرند جای بحث طولانی دارد. اما جامعه خواص کشور خواهان این رو دررویی‌ها نیست و خواستار تفاهم و هم افزایی نیروهای مؤثر و مفید در حل بحران‌های کشور است. بازهم از سلیقه‌های شخصی افراد که بگذریم، تصور می‌شود باید بتوان راه حلی پیدا کرد تا دکتر قالیباف‌ها و دکتر آشناها در کنار یکدیگر قرار گیرندو نه رو در روی یکدیگر! این انتظار از دولت حاکم و عناصر موثرتر بیشتر می‌رود.

۱۱- از خواص سیاسی، فرهنگی و اجتماعی انتظار می‌رود در راه کنار هم نشاندن مدیران و عناصر سیاسی مفید به حال ملک و ملت بیشتر فعال باشند. در این روزگار چهره منتقد اوضاع و آلترناتیو داخل حاکمیت را بردن، کارچندان دشواری نیست. احتمالاً مورد استقبال اقلیت جامعه سیاسی کشور هم قرار می‌گیرد. اما همه خواص می‌دانند که علت طرح شعار راهبردی همدلی و هم زبانی چیست که بازگو نمودن دلایل آن به نفع مصالح ملی نیست.
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۱۷:۱۲:۳۹
قالیباف خوش تیپ است، خلبان ایر باس و بوئنیگ است، به زبان انگلیسی تسلط کامل دارد ،تهران را به زیباترین شهر جهان اسلام تبدیل کرده است، دکترا دارد ، در جبه های جنگ تحمیلی فرمانده بوده است. حتما" کسی با داشتن این همه توانایی و خصوصیات منحصر به فرد دشمن و حسود هم دارد. (2972940) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۰۱:۱۰:۴۸
من تسلطش به زبان خارجه را تاحالا ندیدم شما هم حتما از تهران پا بیرون نگذاشتی ببینی سایر شهرها چطور هستند برو عکسهای امارات متحده 20 سال قبل را با الان مقایسه کن بعد اظهار نظر کن (2974022) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۳۰ ۰۷:۳۴:۰۹
به نظر من قرار نيست كه ما كليه توانمنديهاي مسئولان مملكتي رو بدانيم من جمله اينكه مسلط به زباني باشه يا نباشه مهم اون هست كه تهران رو قبل از شهرداري ايشون مقايسه كنيم (2978564) (alef-2)
 
یه نفر
۱۳۹۴-۰۳-۳۱ ۲۰:۵۶:۴۲
کسی که دوست داره همه ازش راضی باشن ، چون این کار شدنی نیست و در نتیجه همه ازش نارضی هستند ، بالاخره ریا کاری عوارضی داره (2984572) (alef-2)
 
امیر صایمی
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۰۱:۵۹:۱۴
ایرانیا پایین ترین درک سیاسی دارن
فقط باید براشون حرفای قشنگ بزنی و بس
بگی 100 روزه با کلید همه چیو درست میکنم نه مثل قالیباف بگی 2 سال طول میکشه اقتصاد تازه برسه به ثبات
باید وعده آزادی بدی حتی اگه انقدر ضعیف باشی که کنسرت امثال کلهرم لغو کنن نه مثل قالیباف انقدر رو کارای فرهنگی مثل ساخت سینما ها و فرهنگ سراها تلاش کنی
این مردم دروغ شنیدنو دوست دارن عزیزم (2974082) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۰۶:۴۲:۱۵
همه اینها درست. شما بین ساعت 7 تا 8 شب از بی آر تی ( البته مثلا بی آر تی) پایانه شهید افشار تا ترمینال جنوب استفاده کن اگه نظرت عوض نشد اونوقت بیا مجددا کامنت بذار. البته در ضمن این بی آر تی مجهز به اینترنت وای فای هستش که در اوج پیک اگه تونستی استفاده کنی خیلی خوبه. همچنین از بی آر تی چهارراه پارک وی تا راه آهن هم استفاده کن اگه پشت چراغ قرمز نیایش تونستی به اعصابت مسلط بشی اونوقت بیا مجددا کامنت بذار (2974192) (alef-13)
 
حسين
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۰۸:۰۳:۴۸
الف اگه بي طرفي چاپ كن :
تهران را به زيباترين شهر جهان اسلام تبديل كرد ! ! بچه بالا شهر ي سري به كوچه پس كوچه هاي نظام آباد تهران بزن ببينم باز اين ادعا رو ميكني . قاليباف فقط شهردار بعضي منتطق تهرانه نه همه تهران . (2974241) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۰۸:۴۲:۳۰
عجب یادم رفته بود اینها همگی حسن یک ادم پس پاکدست بودن سیاست مدار ورزیده بودن و نان به نرخ روز خوردن شامل خصوصیات حساب نمیشه (2974294) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۰۹:۱۷:۳۲
شما یک تحقیق کوچک در بین پیمانکاران شهرداری بکنید ببینید شهرداری تهران چقدر بدهی به پیمانکاران دارد. (2974344) (alef-13)
 
شکری
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۲۲:۵۹:۴۲
بگو یک تحقیق دیگر هم بکنند و ببینند که شرکت های اقماری شهرداری را چه کسانی تصاحب کرده اند . آیا همه از دوستان و فامیل آقای شهردار پاکدست نیستند؟؟؟ (2976129) (alef-2)
 
امیراسد
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۰۹:۱۸:۵۴
آقای عزیز تهران را به زیباترین!!! شهر جهان اسلام تبدیل کرده است!!؟؟ البته می دانم که سایت محترم الف از ایشان حمایت می کند اما بنده از زمان آن شهردار کذایی آقای هاشمی تا کنون که آقای قابیباف به شدت راه ایشان را می پیمایند، عرض کرده ام که توسعه شهری به هر قیمت و با هر پولی را اوستا محمد بنا هم میتواند انجام دهد. شما تهرانی نیستی که بدانی با این روشها ی تهیه پول برای آبادانی شهری! چه بلایی بر سر تهران و تهرانی ها آمده است. پارکها و بوستانها ساخته شده فرهنگسرا ها ساخته شده اما در کنار آن قیمت ملک به کجا رفته؟ آیا به نظر شما درست است که بخاطر پول یک شهرداری اجازه تخریب و ساخت خانه هایی با عمر کمتر از 15 سال را بدهد؟ آیا درست است که جریمه بگیرند و اجازه هرگونه خلافی در ساخت را بدهند؟ آیا در شهر شما هم اکر اجازه بهم زدن ترکیب شهری را به این فاجعه ای که در تهران در حال انجام است بدهند برایت مهم نیست که در کوچه 6 متری 4 طبقه دو واحدی بسازند ؟ و هزاران اگر دیگر . همه با دادن پول به شهرداری مجازند هر خلافی بکنند. و ایشان کاری ندارند، اما همین که انتخابات نزدیک می شود ایشان مانور می دهند و به مثلا علاالدین گیر میدهند تا خودشان را نشان دهند! (2974348) (alef-13)
 
صبحی
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۲۳:۰۲:۰۵
گرانی میوه و تره بار و خرابی و اضافه بارکنی آن در میادین متعلق به شهرداری تماما بر میگردد به اینکه از هر غرفه چند میلیون اجاره میگیرند و غرفه دار مجبور است که برای ضرر نکردن سر مردم بی نوا و بی پناه تا میتواند کلاه بذاره . (2976130) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۲۳:۱۸:۳۰
افرین خوب گفتی
چند وقت پیش رفتیم یه اپارتمان نقلی در یه محله ای بخریم. متری حدود 4 میلیون می گفت.منطقه بافت فرسوده بود و بساز و بفروش ها کلی سود می کنند در هر ساخت و سازی. ولی چیزهای خیلی عجیبی دیدم: یک اپارتمان پارکینگش کلا یک سراشیبی بود که 2 تا ماشین باید در شیبی که به انباری ها منتهی می شد ماشنی ها شون رو پارک می کردند. بقیه واحد ها هم که ، توی خیابون!
یک واحدی دیدیم که کانال کشی کولر نداشت! پرسیدیم چرا؟ بعد فهمیدیم برای اینکه سود ببرند در متراژهای کوچک کانال کولر نمی کشند، پرسیدیم مردم چه کنند برای کولر؟ گفتند باید اسپلیت بگذارید!!!!! خیلی مسخره است، که شهرداری به این ها پایان کار هم می دهد!
خیلی اپارتمان ها بودند که در کوچه های بسیار تنگ همینطور بدون تامین پارکینگ و اسانسور ساخته شده اند. اگر این ساختن شهر است، که هر کسی از اقای قالیباف شهردار تر است.
البته تقصیر ایشان نیست، کسی که اساسا در شهر بزرگ نشده، خصوصیت زندگی شهری را نمی فهمد. تهران خیلی خیلی شبیه روستاها شده. مثل دهات خود این اقا.
البته فکر می کنم با سایت الف هم یه سر و سری داره، چون خیلی سنگش رو به سینه می زنه و علیه اش کامنت پخش نمی کنه. مردم که خ...نیستند. (2976151) (alef-2)
 
Armand
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۰۹:۳۰:۲۳
shahre ziba nadidi janam (2974374) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۰:۴۳:۰۹
به عنوان فرمانده نیروی انتظامی، پلیس 110 را راه اندازی کرد. (2974540) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۰:۴۵:۰۵
شهرداری قالیباف تراکم می فروشد. پول می گیرد و تغییر کاربری می دهد . با گرفتن پول از سازنده ها تخلفشان را نادیده می گیرد . پروژه های بزرگ را به یک ارگان خاص می دهد . برای انتخابات خرجهای آنچنانی می کند و... (2974545) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۱:۲۱:۰۸
و مهمتر از همه اینها ، اینکه اصلا" یک ریال خرج تبلیغات ریاست جمهوری نکرد ! (2974649) (alef-13)
 
محمود
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۲:۴۹:۵۵
نه پدر جان چون همفكر شماهاست همه ي اين چيزهايي رو كه گفتي داره واگرنه اگه يك كلام مخالف شما بگه ميشه زشت و كچل و .... (2974938) (alef-13)
 
اسماعیل
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۴:۴۶:۰۷
مدح زیاد از دشمنی بدتره، یعنی تهران از استانبول و کوالالامپور و ...زیباتره؟ (2975267) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۵:۵۳:۲۱
به زبان انگلیسی بعید هست تسلط داشته باشه (2975413) (alef-13)
 
اخلاقی
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۲۲:۵۷:۳۱
شهر ما قشنگه اما به چه قیمتی ؟؟ یک مسیر دو کیلو متری را باید یکساعت تو ترافیک باشی و هوای آلوده استنشاق کنی و با راننده های عجول و جوانان بی ادب و از خود راضی سر به سر بگذاری و جریمه هائی که به پول زور میماند بپردازی و با گداها و بچه های کار و هپلی های کثیف روبرو بشوی و کیف و موبایتل ات را 7 سوراخ پنهان کنی که قاپیده نشود . ظهر وقت استراحت یک وانت با بلند گوی گوشخراش سماور شکسته و بکشه خالی و خرده ریز انباری میخره و تو هر مخزن آشغالی یکنفر تا کمر خم شده و سر هر صندوق صدقاتی یکنفر با سیخ داره دنبال گنج قارون میگرده و قس علیهذا . عمه 88 ساله من هم اگر شهردار بود و اینهمه پول زور از مردم میگرفت میتوانست که بزرگراه امام علی بسازد و با آن به شوهر عمه ام پز بدهد که باید مرا ببری به مکه . (2976127) (alef-2)
 
یک ایرانی غیر مشهدی
۱۳۹۴-۰۳-۲۹ ۲۰:۴۳:۴۰
اینکه گفتی زیباترین شهر جهان اسلام خود نشان میدهد که تا حالا پایت را از ایران بیرون نگذاشتی مثلا ترکیه با استانبول زیبایش(البته آنکارا، ارز روم، آنتالیا و دهها شهر حیرت آور دیگرش)، باکوی آذربایجان، کوالالامپور مالزی، دوحه قطر، دبی و شارجه و ابوظبی امارات، بیروت لبنان، کازابلانکا مراکش، تونس تونس، ریاض عربستان وحتی جاکارتای اندونزی را ندیده ای که به تهران میگیویی زیبا.

اینکه منظورت از تسلط چیست هم جای سوال دارد. اگر منظورت این است که معنی چند تا کلمه انگلیسی را بلده خوب درست میگی.

درمورد تیپ و لهجه ایشان هم چیزی نگویم بهتر است و عاقلان دانند.

مدرک دکترایش هم مثل درجه فرماندهی و گواهی خلبانیش زرشکی است. و به قول حضرت حافظ:
نه هر که چهره برافروخت، دلبری داند نه هر که آینه سازد، سکندری داند
نه هر که طرف کله کج‌نهاد و تند نشست کلاه‌داری و آیین سروری داند
هزار نکتهٔ باریک‌تر ز مو این‌جاست نه هر که سر بتراشد قلندری داند

میماند اینکه سیاست میفهمد که به گفته همه منتقدان و دوستانش، اصلا نمی فهمد.
درمورد پاکدستیش هم بهتر است یک تحقیقی بکنی. (2977978) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۰۳-۳۰ ۱۴:۴۸:۳۷
این نکته را هم اضافه بفرمایید که قالیباف بهترین پسر را تربیت کرده است بعد خوشتیپی اش و خلبان بودنش و......پیشکشان و مبارکشان باد (2980261) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۱۷:۱۸:۱۲
کمپین انتخاباتی اقای قالیباف در انتخابات سال 92 فکر می کرد رقیبش دکتر جلیلی است ولی واقعیت چیز دیگری بود (2972959) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۰:۰۱:۱۵
حتمي ميدانيد شبكه bbc فارسي هم با پخش گزينشي صحبت هاي قاليباف مقصر بود. بلاخره bbc. رو براي رضاي خدا باز نكردن كه. bbc به وجود اومد تا در جاهاي حساس تاثير گذار باشه (2974427) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۹ ۱۶:۰۹:۴۰
پس bbc بر رای مردم تاثیر داشته!؟
چه رسانه ی تاثیرگذار و پرطرفداری تو ایرانه این bbc !!!؟ (2977320) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۰:۱۳:۱۸
به عنوان شخصی که در ستاد مرکزی دکتر قالیباف توفیق فعالیت داشتم میگم به هیچ وجه دعو ستاد دکتر، به تقابل با نیروهای اصول گرا نبود. ما از ابتدا هدف مون این بود که برنامه های دکتر را تبیین کنیم و تمام انرژی مون رو به معرفی دکتر بذاریم. اما متاسفانه تخریب ها و شبهاتی که دیگر دوستان مدام به دکتر وارد میکردن ما رو لابد از این کرد که از ایشون دفاع کنیم. ما به هیچ وجه شروع کننده نبودیم. برید ببینید که این آتیش اختلاف بین اصول گراها رو اولین بار چه جریانی روشن کرد.. (2974464) (alef-13)
 
روحی
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۲۳:۰۴:۵۳
میشود بفرمائید که این آقای دکتر از کدام دانشگاه دکترا گرفته و چند ساعت به کلاس درس نشسته و کی کنکور داده و در کنکور نفر چندم شده و رساله اش راجع به چه موضوعی است و آیا خودش نوشته یا بادمجان ها برایش نوشته اند؟؟؟؟ (2976134) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۱۷:۴۴:۰۲
چون هجمه ها و به قول شما انتقاداتش به دولت دلسوزانه نیست . شما الان بگو ببینم وضع مالی فرزند ایشون چطوره؟ شغل داره؟ (2973003) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۰۸:۱۲:۱۳
غیر از اینکه در مورد پسراش باید توضیح بده شاید بهتر باشه در مورد اعضای ستاد انتخاباتیش هم توضیح بدهند که از همون سال 84 حتی اعضای ستادش در مشهد که من اطلاع دارم با مدرک دیپلم حقوق بگیر شهرداری تهران شدند. (2974247) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۰۹:۰۳:۰۴
هر کس انتقاد میکنه از نگاه شما دلسوزانه نیست .... شما چه کار دارید به فرزند ایشون باز هم دارید هجمه می کنید (2974325) (alef-13)
 
علي
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۰۹:۵۴:۳۵
عزيز من حرف در اوردن تو اين دور و زمونه كه كاري نداره مهم سند معتبر است كه قوه محترم قضاييه اين شايعه رو تكذيب كرده (2974410) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۰:۳۳:۵۶
به پای پسر آقای هاشمی که نمیرسه. (2974520) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۳۰ ۱۴:۵۶:۴۹
اینا پسرانشان مصداق پسرنوح هستند که با بدان بنشستی و نان مفت بخوردندی خودشون آدمای خوبی اند بیچاره ها !!!!!!!!!!!!!!! (2980290) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۱:۳۳:۱۵
شبیه رییس جمهور ساق در مناظرا صحبت میکنی برادر!!!!!!!!!!!!!!!! (2974703) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۱:۴۸:۲۵
وضع مالی فرزند ایشون از همون ابزاریه که وقتی میخورین به یه رقیب سیاسی گردن کلفت برای زمین زدنش رو میکنین. از خودش چیزی پیدا نکردین رفتین سراغ فرزندش از فرزندش پیدا نکنین میرین سراغ داییش عموش خلاصه تا 7 جد طرف رو میگردین که یه آتویی ازش گیر بیارین اونوقت احمدینژاد اخلاق رو در سیاست له کرده بود! (2974755) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۳۰ ۰۲:۱۰:۱۹
واژه گردن کلفت برای ..... به کار برده میشود . رعایت ادب در رسانه های گروهی بسیار ضروری است . اگر مناظره ها را بخاطر بیاورید مطرح کردن " حمله گاز انبری دردانشگاه " در موافقت ها و مخالفت ها تأثیر داشت ! (2978424) (alef-2)
 
امیر صایمی
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۳:۰۴:۱۲
چرا ما انقدر سیاسی زده به همه نگاه میکنیم
به تظرت این دولت تونست یدونه از وعده هاشو عملی کنه؟
با حلوا حلوا کردن که دهن شیرین نمیشه
ضعیفترین دولت تاریخ ایران که به راحتی توش کنسرتا لغو میشه تمام وعده هاش به راحتی وتو میشه و برنامه ای برای صنعت نداره و با وزیر ضعیف داره نابود میشه
...
اما قالیباف پای حرفاش با قدرت وای میسته و به طور مثال هرچی احمدی نژاد برای تراموا فشار آورد و بودجه مترو نداد زیر بار زور نرفت و با قدرت کارشو بدون بودجه پیش برد.
ما خیلی سیاسی زده شدیم خیلی....
الف جان هرکی دوست داری یه نظر منو چاپ کن دیگه!! (2974986) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۶:۴۷:۱۰
""قالیباف پای حرفاش با قدرت وای میسته و به طور مثال هرچی احمدی نژاد برای تراموا فشار آورد و بودجه مترو نداد زیر بار زور نرفت و با قدرت کارشو بدون بودجه پیش برد""؟؟؟؟؟
دوست عزیز شما تهران زندگی میکنی؟؟؟
حالا خوبه همین جند سال پیش بود تو خیابون آزادی ستون تراموا زده بودن بعد از انتخابات جمعش کردن (2975529) (alef-13)
 
هادی ایرانی
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۱۷:۴۴:۳۲
موضوع پسرشون آقای الیاس قالیباف چیست که این روزها در صحبت های سیاسی افراد جامعه بسیار به گوش می خورد؟ (2973006) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۰۲:۲۴:۵۱
من آقای قالیباف رو خیلی دوست دارم. ای کاش فقط برای یک بار همراه پسرشون در ایران کنار هم در جمع ظاهر می شدن تا شایعات در این مورد از بین می رفت. کاربسیار بسیار ساده ای است. (2974101) (alef-13)
 
اكبر
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۰۹:۵۸:۰۵
از قديم گفتن در دروازه رو ميشه بست در دهن مردمو نه. شايعه سازي كه كاري نداره. اين شايعه هم از طرف سايت مجاهدين يا درست تر بگيم منافقين منتشر شده كه كارنامش روشنه (2974419) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۰:۳۴:۲۲
چرا شما از پسر آقای هاشمی سوال نمیپرسید (2974522) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۱:۲۲:۳۳
شاید چون آقازاده است ، نباید بدانیم ما !!!! (2974658) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۱:۲۳:۰۹
بنده به عملکرد ایشان نمره 3 از 100 میدهم . (2974661) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۱:۵۳:۱۸
موضوعشون مربوط به انتقادشون از دولت انتقادپذیره یازدهمه خبری ازش نبود تا انتقادش مطرح شد یکهویی پسرش هم 8000 میلیارد !!!!!!!!!!!!!! اختلاس کرد فرار کرد انگلیس!!!؟؟؟؟ حداقل دوزار عقل به خرج نمیدن ببینن خب پسرش که همین جاس انگلیس نیست اصلا 8000 میلیارد چنتا صفر داره مگه پسرش تو کار نفت بوده که به یه همچین پولی دسترسی داشته باشه اصلا بودجه شهر تهران چقدره؟ کلا زنده باد مخالف من مگر اینکه انتقاد کنه اونوقت چنان پاپوشی براش میدوزم که تا 10 نسل بعدش یادش بمونه (2974766) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۱۷:۴۶:۱۹
اینکه آقای دکترقالیباف ازمدیران زحمتکش وکاربلد هستند درست ولی ایشان هم نه تنها لابی بازی بلد است بلکه درزدوبند های سیاسی هم ورود میکند ومثل هر سیاستمداردیگری رفتارمیکند.چون اگراینگونه نباشد اصلا سیاستمدارنیست. (2973014) (alef-13)
 
مهدی
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۱۷:۴۷:۱۴
سیاسی بودن یا نبودن قالیباف را باید از کارکنان شهرداری تهران پرسید (2973020) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۱۷:۵۰:۰۶
کلا آدم های که برای رسیدن به قدرت هر کاری می کنند رو هیچ کس دوست نداره
نمونهداقدامات:حمله به هاشمی رفسنجانی در زمان انتخابات و اظهار دوستی و نزدیکی فکری قبل آن
2.حمله به ولایتی از دوستان ایشان در زمان مناظرات با وجود ائتلاف (2973034) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۰۹:۰۵:۳۱
فقط روحانی در این میان استثناست مخصوصا با شعارهای قبل از انتخاباتش و بعد از انتخاباتش (2974330) (alef-13)
 
ميثم
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۰:۱۰:۰۰
عزيز من اين كه ميگي بدي نيست. اين نشون ميده اقاي قاليباف حق رو فداي مصلحت يا باند خودش نميكنه. فقط كافي است كمي از فضاي سايت هاي مخالف بيرون بياين و كمي چشماتون رو باز كنين و تغييرات شهرمون رو در زمان مديريت ايشون مقايسه كني با زمان احمدي نژاد. (2974454) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۱۸:۱۴:۴۹
اقاى قاليباف ميتواند با يك حركت جهادى و انقلابى با ايجاد افزايش يك طبقه بر جواز ساختمانها و معاف كردن ان از پرداخت تراكم در مناطقى از تهران كه لازم است و نياز است و صلاح ميباشد رونقى به جريان ساخت و ساز و به صرفه كردن آن ، بدون انكه موجب گرانى مسكن شود و باعث ثبات و تثبيت قيمت مسكن و كاهش اجاره بها و ايجاد كار و رونق در ساخت گردند ....
اما متاسفانه شهرداريها فقط و فقط بدنبال جذب درامد و فروش تراكم هاى گران هستند و اخيرا نيز با دادن مجوز ها براى تجارى سازى در بسبارى از خيابانهاى شهر بصورت مال و مغازه هاى كنار خيابان براى كسب در امدهاى بيشتر مسابقه نيز ميباشد .... (2973097) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۲:۱۵:۵۵
کسایی مثل شما که غیر کارشناسی و بدون فکر کردن به تبعات یه تصمیم ایده ای رو مطرح میکنن و فکر هم میکنن که مثل مرحوم نیوتن ابداع جدیدی انجام دادن از هر سمی واسه مملکت ما مهلک ترن... (2974838) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۱۸:۱۵:۳۶
سلام
با نظر شما درباره دکتر قالیباف مخالفم چرا؟
1-کلیه کارهای بزرگ در دست پیمانکاران صاحب قدرت سیاسی می باشد
2- بخشش خصوصی بعلت عدم پرداخت صورت وضعیتها در حال
1-2- ورشکستگی
2-2- بیکار شدن صدها هزار پرسنل شرکتها
3-2- بی ابروئی برای مدیران زحمتکش شرکتها
می باشد؟
3- اگر ایشان ادعا مینماید که با برنامه ریزی و اقتصاد مقاومتی و ... می تواند مشکلات کشور را حل نماید چرا در شهرداری این اتفاق نمی افتد . بدنه ایشان بابت افزایش عوارض شهرداری و تخریب و نوسازی و.... حدودا 30 درصد نسبت به پارسال افزایش داشته. آیا قیمت مسکن 30 % افزایش یا ثابت بوده
4- اول یه سوزن بخودت بعاد یه جوال دوز به دیگران (2973098) (alef-13)
 
سعيد
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۰:۱۶:۰۸
اولا اينايي كه شما گفتي هيچ كدومش سندي براش وجود نداره و با احترام بگم بيشترش حرفه. ما مردم عادي چي برامون مهمه؟ كه يه مديره فقط حرف بزنه يا به وعده هاش عمل كنه. ما كه از اقاي روحاني جز حرف چيزي نديديم. منظورم هم همون كسايي هستن مه الان توي حصرن (2974472) (alef-13)
 
مسعود
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۲۲:۱۱:۲۶
کلیه کارها و پروژه های نه فقط تهران بلکه کل کشور در دست یک ارگان نظامی است و چون قدرت و پول کلان دارد و نفوذ سیاسی در ارکان قدرت دارد پروژه ها را به راحتی در دست می گیرد و انحصار ایجاد کرده است و بخش خصوصی سال به سال ضعیفتر و نحیف تر می شود. اقتصاد به این صورت مردمی و مقاومتی نمی شود برادر. (2976077) (alef-2)
 
ایرانی
۱۳۹۴-۰۳-۳۰ ۲۱:۴۲:۳۹
تا توی یه شهر دیگه ایران زندگی نکنید قدر قالیباف رو نمیدونین به همین رشت که بیخ گوشتونه یه نگاه کنین (2981378) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۱۸:۱۶:۰۳
تو این دولت حامیان دولت هرکی رو میکوبن به خاطر تلاشو فعالیتهای خوبشونه اخه خودشون زیاد ادمهای پرتلاشی نیستن فقط شعار میدن مثل وزیربهداشت مثله فتاح مثله قالیباف (2973099) (alef-13)
 
Ali
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۱۸:۱۹:۴۱
سلام
بنده طرفدار إصلاحات هستم و همچنين اعتدال ، خيلي اقاي قالبباف را هم دوست دارم و از كارهاي خوب ايشان قدر داني ميكنم فكر كنم همه مردم منصف با من هم عقيده باشند (2973109) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۰:۴۶:۵۳
هنوز خوابی . شما از گروه همان آدمهایی هستید که با یک سیب زمینی سرخ کرده ایدئولوژیتان عوض می شود . (2974551) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۶:۵۱:۵۹
از کارهای خوبشان همه قدردانی میکنند ولی باقی کارهایشان چطور؟ (2975542) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۱۸:۲۹:۲۷
زنده باد قالیباف (2973142) (alef-13)
 
رضا
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۱۸:۳۲:۴۶
راستي از معاونين وبرخي شهردارهاي دستگير شده چه خبر؟ (2973155) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۱۸:۳۳:۲۰
بیشتر به مدح پرداخته بودی از اعضای ستادش هستی؟ بعضی وقتها اخه طرف دنبال یه سود مادیه میاد مقاله مدح امیز می نویسه
بعد ایشون با مطرح کردن زدن با چوب سوار موتور در کف خیابان و گاز انبر و..جایی برای خود در سیاست باقی نذاشتن فکر نکنم دیگه بتونه کاندیدا بشه برا ریاست جمهوری (2973156) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۱۸:۳۸:۱۸
حقا وانصافا به دور ازهرتفکر جناحی قالیباف مردعمل ویک سرمایه وذخیره بزرگ برای انقلاب است (2973182) (alef-13)
 
سرلك
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۱۸:۴۰:۰۷
با اينكه علاقه خاصي به آقاي قاليباف دارم و از طرفداران ايشون در دوران انتخابات بودم، و اينكه ايشون رو مدير لايق و توانمندي ميدونم(البته نسبت به ساير مديران ايران) بايد عرض كنم كه در برخي موارد رويكرد سياسي خاص و غرض ورزانه اي از ايشون ميبينم، مثل نصب بيلبوردهاي تبليغاتي در زمان مذاكرات. (2973186) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۱۹:۰۷:۰۶
چون در یک محفل از آزادی صحبت می کند و در محفلی دیگر با افتخار از ترک موتور نشستن و با چوب معترضین رو زدن صحبت می کند.... می دونم چاپ نمی کنید. گفتم که در جریان باشید (2973248) (alef-13)
 
ميثم
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۱۹:۲۲:۳۵
بعد از مدتها يك نفر صحبت از همدلي كرد. اينكه ميتوان با هم كار كرد. صحبت از اينكه براي قدرت به روي هم پنجه نكشيم.
قبل از اينكه واكنشي از سر خشم به اظهارات رقيبمان نشان دهيم ميتوان او را به صحبتي دوستانه دعوت كرد و حرف او را شنيد.
واقعا كه خيلي به اين نگاه ها نياز داريم.
دوستان هم نظر بيشتر از اين متنها بنويسيم.
شايد با تكرار اين مطالب اندكي از فضاي آميخته به بدبيني و سو تفاهم غالب بر مناسبات ما تلطيف شود. (2973287) (alef-13)
 
مصطفی
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۱۹:۴۸:۴۳
من فکر نمی کنم چیزی بیشتر از وظایف خودشان انجام داده باشن حالا می خواد نامش ، مدیریت جهادی باشه یا هر نام دیگه ای ، تو مشهد هم شهردار پیشین و کنونی نیز در یک سطح کاری هستن اما شهردار فعلی اصرار به جهادی نامیدن کارهاش داره ، الله اعلم (2973373) (alef-13)
 
احمدی
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۱۹:۵۰:۱۱
ضمن تشکر از زحمات شهرداری های مناطق ۰آقای قالیباف در ضمن تهران را از یک شهر زندگی تبدیل به یک کارگاه ساختمانی نیز کرده و کندن مرتب جداول و خیابانها نشان از عدم برنامه ریزی شهرداری تهران هم دارد و ۰۰۰۰۰و مورد مهمتر بی نظمی بصری شهر است که مقصر اصلی شهرداری است۰ (2973376) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۰۸:۴۶:۵۸
تهران با ساختمان هایی که اسمان از مردمش مردم اصلیش گرفته و کار دوره جهادی و شوق خدمت احمدی و قالیباف دارد (2974303) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۱:۱۰:۴۸
می دانم منتشر نمی شود و گرنه داستانهایی که یکی از مهندسان شهرداری که دوستم هست از علت این کنده کاریهای مداوم و ذینفعهایشان می گفت تعریف می کردم تا بفهمید چه خبر است . (2974610) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۱۹:۵۳:۴۶
جناب توکلی عزیز شما با بخدا با عقل و شعور مردم بازی نکنید سود ندارد هیچ تنها سایت ارزنده اصولگرا را که میشود خوند از رونق امثال من که گرایش سیاسی خاصی ندارم نیندازید.

با بند یک شدیدا مخالفم. مگر نویسنده کمتر از ده سال سن داشته باشد که تبلیغات ایشان در سال 84 را فراموش کرده باشد. تعجیل ابشان در راه اندازی با حول و ولای اتو بان امام علی (ع) را قبل انتخابات گذشته رو هم همه شاهد بودیم.

راستش عصبانی شدم باقی بندها رو هم نخوندم انشالله الفیون و این نویسندگان نوبرشان به پای هم پیر شوند ! (2973392) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۲۰:۰۱:۲۵
با همون شماره یک هم مشکل دارم
استخدام بی ضابطه و بی رویه در شهرداری رو کار سیاسی نمیدونید شما؟! (2973422) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۲۰:۳۳:۰۰
بچه ها!!! الف مطلب زده در حمایت از یک کاندیدایی غیر از دکتر روحانی!!! بریزید تا می تونید به نویسنده مطلب حمله کنید.

اصلا نیازی نیست مطلب رو بخونید. خیلی طولانیه. فقط به نویبسنده حمله کنید و بهش انگ بزنید.

همون بلاها و تهمت هایی رو که به بقیه نویسنده های الف می زنیم به اینها هم بزنید تا دیگه هیچ کس جرات نکنه در حمایت از کاندیدای دیگه و یا نقد دکتر روحانی مطلب بنویسه. (2973517) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۰۱:۱۱:۱۶
شما هم یه بار بخون شاید چیزی دستگیرت شد (2974023) (alef-13)
 
طاها
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۲۰:۴۵:۲۴
سلام
عالی بود.
زنده باد ایران... (2973540) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۲۰:۵۱:۰۳
چون أصول و راه روش شناخته اي نيست و دنبال قدرت است از هر راهي (2973546) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۱:۰۸:۵۸
در زمان انتخابات دیدیم که از روشهای مختلف استفاده کرد فقط چون زیاد رو روحانی حساب نمی کرد زیاد جدیش نمی گرفت تا آن مناظره تاریخی و خاطره گویی آقای روحانی . ...
به جرات می گویم اگر روحانی رئیس جمهور نمی شد و چنین تیمی انتخاب نمی کرد سرنوشت مملکت معلوم نبود .
انتخاب روحانی واقعا" باعث شد تو این چند سال به زیرکی و قدرت ایرانیان افتخار کنم .( هر چند به روحانی انتقاد دارم ولی انتخاب او در آن برهه آمریکا و جهان را شوکه کرد و خواب اسرائیل برای راه انداختن یک جنگ علیه ایران را آشفته کرد ) (2974606) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۲۱:۰۸:۱۶
اتفاقا به موقعش خیلی هم سیاسی کار هست (2973564) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۲۱:۱۰:۳۵
دوباره شروع شد! بابا جان، به پیر به پیغمبر من به آقای قالی باف رأی دادم و دو سال آینده نیز به امید خدا به آقای قالیباف رأی می دهم. فقط به یک دلیل: انشاءالله و به امید خدا آقای قالیباف رییس جمهور شود تا معلوم گردد که با شعار نمی شود مملکت را چرخاند. مگر شعارهای جذاب احمدی نژاد را ندیدید؟ امثال نویسنده محترم ایشان را در بوق کردند و بعد هم که خرابی و خسارت به بار آورد، همه به سیاست «کی بود کی بود من نبودم» روی آوردند. (2973569) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۱:۰۲:۳۵
اونوقت شما از کجا مطمئنی این آقای قالیباف شعار نمی دهد ؟ یک سری پارک و اتوبان دیدی هیچ فکر نکردی پول اینها از کجا آمده ؟
این دفعه تو ترافیک گیر کردی یادت بیا که این کاندیدای محبوبت با دادن تراکم بی رویه باعث تراکم جمعیت و تمرکز این همه ماشین شده است . (2974591) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۲۱:۲۵:۱۴
بی تردید اقای قالیباف از جمله نیرو های کاری کشورند ولی باید نقش خود را مستقل اعمال کنند نه رفتار ایشان نمایش طرفداری از پایداری یا اصول گرای دارای تفکر "هدف وسیله را توجیه می کند" باشند اصول گرا یعنی رمضا ن وعدالت علی (ع) ، مع الحق هر که باشد از دروغ پرهیز گر ، حرف نزنیم بهتر است تا چیزی ببافیم که علیه دین بهر بر داری شود.اگر هدف توجیه گر وسیله بود امام ایام رمضان ازهم سیاستر بودند (از کلام مولی) .حافظ نظام باید سیاست اش عین دیانت باشد.عزیزان هر کس کار خودش را درست انجام دهد عین طریق حفظ نظام است.درصد بالای توفیق ایشان ارائه خدمات خوب در شهرداری است .پس چرا در مقطع فعلی که ناشی از نا تدبیری وسیاسی بازی 8 ساله بود. دولت مورد تایید رهبری را علنا تخریب می کنند حداقل ارامش وثبات دو سال کافی است.براداران در حقوق بین الملل ومقررات امضاءشده ما رفتار دولت قبل همان نتیجه داشت که شد.غریبه که عاشق چشم وابروی ما واحمدی نژاد نیست تا رژیم اشغال گر را تهد یا تحدید کند باید با زبان خودشان ودر فهم بین المللی رفتار کرد .اما در کمال تدقیق وحوصله بهانه بدست حقوقدان غربی بی احساس نسبت به حواشی ها نداد یک هفته نیست که رهبری به پرهیز از افراط وتفریط توصیه کردند چی شده ؟ در مراسم تشیع شهدا به دولت حمله می شود؟کاسه داغ تر از..یا بهره خود بردن از امکان تریبون؟دولت کیست؟روحانی کیست؟زود یادمان رفت !واقعا ما خاین داریم در دولت؟البته اینطور نیست هدف معلوم وفذقی نمی کند کدام جناح منافع ملی حساب خودش را دارد همه وظیفه داریم چرا گروهی تند رو فقط خود را حق می دانند ...خوب گروه های تندرو کشور های همسایه هم از اینجا ها شروع کردند،ایام ایام لطمه تندروی خوارج خواهد بود .جهل منشا تندروی وخود حق پنداری است. بعد از صد ها سال ما برداشت های جدید از فقه پیدا می کنیم که انصافا برداشت های قدیم را نفی می کند .پس باید صبور بود .دافعه را کنار نهادسخن حق شنید هر کس هم باید به کار خود مشغول باشد خیابان جای ابراز عقیده گروه خاص بدون اندیشه نباشد اگر لازم باشد حق تعالی خود مثل قوم های قبل قران مجازات کند می کند ما باید اندازه نگه داریم کشور قوای قضایی وانتظامی واجرایی مقننه دارد. کار را به انها بسپاریم عبادات قبول باشد انشالله شعارمان با شعور باشد انشالله (2973599) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۲۱:۲۷:۵۶
جک قشنگی بود. کسی که خود سردمدار هجمه است منتظر سکوت است؟ (2973608) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۲۱:۲۷:۵۷
یعنی حتما باید ایشان به ریاست جمهوری برسد ؟ (2973609) (alef-13)
 
تدبیر و امید سابق ( تحقیر و یاس فعلی )
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۱:۲۶:۳۹
من سرهنگ نیستم ، من حقوقدانم (2974669) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۲۳:۳۲:۱۰
شاید هم پایداری (2976179) (alef-2)
 
محمود
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۲:۵۲:۴۲
تا عمر داره كانديد رياست جمهوريه واگر نشه هم به لطف ضوابط!!!!!!!!!!!! و نه روابط و راي دزدي از اصلاح طلبان باز دوباره ميشه شهردار تهران. (2974949) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۲۱:۴۸:۲۰
من کاری به سیاست کاری هاش ندارم ولی سیاست ایشان در شهرداری تهران باعث گران شدن خانه و ملک در تهران شده و تهران تبدیل به شهر قشر خاصی کرده ایشان چه جوابی دارند؟ (2973651) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۱:۵۹:۴۴
عجبا خانه و ملک تهران رو قالیباف گرون کرد یا تورم احمدینژاد؟؟؟؟؟ مثلا خونه تهران گرون شد بقیه جاها نشد؟ یا دلار و سکه گرون نشد؟ همینطوری رو هوا میپرونن نظرات مخالف رو زیاد کنن (2974787) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۳۰ ۰۹:۲۱:۳۳
ازآقای قالیباف ممنونیم (2978857) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۲۱:۵۳:۳۸
قالیباف نشان داده است که نهایتا می تواند شهردار خوبی باشد البته آن هم اگر خود را درگیر مسائل سیاسی و جناحی نکند. خیلی از ریزش آرا و ذهنیت منفی نسبت به قالیباف برمی گردد به طرز برخورد با دانشجویان . (2973667) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۲۱:۵۳:۴۹
فقط یه نکته مثبت من از مدیریت ایشون تو شهرداری تهران بخوام بگم اینه که شاید تنها نهادیه که کار فرهنگی تاثیرگذار داره میکنه تو این مملکت. (2973668) (alef-13)
 
حامد
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۲۲:۲۸:۳۵
و فراموش نشود که ایشان یکی از پاسداران و رزمندگان جنگ تحمیلی بوده است. (2973723) (alef-13)
 
حمید
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۱:۲۷:۳۱
رزمنده ؛ رزمنده میماند و شهردار نمیشود . (2974672) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۲۲:۳۳:۴۸
شما احىانا شاغل در شهرداري نيستي؟ (2973735) (alef-13)
 
احمد
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۰:۰۵:۱۹
بخدا بايد همون احمدي نژاد شهردار بشه براي شما. بهتر نيست فقط كمي چشمتون رو باز كنين. در كنار همه مشكلات شهر كه من هم قبول دارم لا اقل كمي از خوبي هاي شهرمون رو ببينيد كه در دوران مديريت قاليباف چي شده (2974438) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۲:۰۱:۰۳
شما چی احیانا دو دار و دسته دولت و روزنامه ها و سایتهای وابسته ش نیستی؟ (2974789) (alef-13)
 
صادق
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۲۲:۵۱:۲۹
خيلي زود تبليغات رو براي آقاي قاليباف شروع كردين البته با هجمه به دكتر روحاني!!! جالب تر اينكه سايتهاي جناح خاص هيچ نظر مخالفي عليه دكتر قاليباف رو هم متشر نمي كنند. (2973777) (alef-13)
 
رضا
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۰:۰۳:۰۲
ميگن كسي كه خوابيده رو ميشه بيدار كرد ولي كسي كه خودشو به خواب زده نه. برادر كجاي اين تبليغات بود. اگه حرف غير منطقي زده خب بگو. (2974431) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۲:۰۳:۰۸
مثلا چه نظر مخالفی این که دریاچه چیتگرش بو میده؟ الان اوج گرماست شما بفرما یه سر بزن 2 ساعت هم وقتت رو نمیگیره ببین بو میده یا نه که سایت های جناح عام چند وقت یه بار خبر میرن که آی دریاچه چیتگر بو میده! (2974798) (alef-13)
 
غلامحسین
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۲۲:۵۲:۵۲
درود خداوند منان بر دکتر قالیباف که آثار تلاشهای مدبرانه اش مایه سرفرازی پایتخت ایران اسلامی عزیزمان شده است و علاوه بر آن با خلاقیت و نو آوری فرهنگ شهر نشینی را توامان ارتقاء بخشیده است. خداوند کریم به توفیقاتش بیافزاید و سلامتش بدارد. ان شاءالله (2973782) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۰:۴۸:۳۰
فقط یک سوال کوچولو : این " خلاقیت و نو آوری " پولش از کجا آمده ؟ (2974556) (alef-13)
 
تبریزی
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۲۲:۵۲:۵۷
عادت ایرانیاست. هرکی کاربلدتر باشه و زحمت بیشتری بکشه و نفعش بیشتر به مردم برسه بهش حمله می کنن و قدرش رو نمی دونن. این رو هم توی دانشگاه تجربه کردم هم توی محیط کارم. هرکسی هم که بیشتر ظاهرسازی کنه و کم کاری کنه همه می خوانش. برای همینه که ایران پیشرفت نمی کنه. اون روز که دیدم با وجود اون همه ساخت و ساز و آباد کردن تهران اون همه مردم کامنت می ذاشتن که تو کوچه 8 متری گی ساختمون 57 طبقه می سازه یا فلان کوچه چاله و چوله داره و....بدون در نظر گرفتن مساحت و جمعیت تهران نتیجه می گرفتن که بنابر این دلایل قالیباف شهردار خوبی نیست بیشتر از از این بابت مطمئن شدم.

آقای قالیباف شما بیاید تبریز توی کوچه 3 متری ساختمون 140 طبقه بسازید به کوری چشم برج خلیفه دوبی و برج تایپه و ساختمون امپایر استیت امریکا. این مردم فقط وقتی قدر شما رو می دونن که یکی دیگه بیاد سر کار.

رییس جمهور 1396 قالیباف. (2973783) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۰:۰۶:۳۲
درباره احمدی نژاد همین ها را گفتید (2974441) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۰:۵۲:۴۳
بالا رفتیم ماست بود . پنت هاوس و برج بود . اتوبان و ماشینهای قشنگ بود .
پایین رفتیم دوغ بود . دروازه غار و کوچه های یک متری بود . پاساژ تو کوچه بود . خونه های نوساز ولی خراب و مردم ناراضی بود . ترافیک و شلوغی بود .
قصه ما دروغ بود ؟ (2974563) (alef-13)
 
تبریزی
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۲۱:۳۳:۲۷
نه شما دروغ نمیگید ولی انتظار داشتم حداقل اینو بدونید که "همه" شهرهای دنیا بالاشهر و پایین شهر و قسمت اشراف نشین و فقیر نشین و ذاغه نشین دارن بله حتی نیویورک و لندن!!! ترافیک و شلوغی و آلودگی هوا معضل همه کلان شهرهای دنیاست بله حتی لس انجلس امریکا!!! شما هر وقت وسعت تهران رو درک کردین می فهمین انتظاراتتون از آقای قالیباف چقدر غیر واقع بینانه است. در جواب دوست اولی هم بگم چون احمدی نژاد خوب از کار درنیومد هر کسی چه در حال و چه درآینده شهردار تهران بشه پس حتما قراره عین احمدی نژاد عمل کنه حتی اگه شهردار رییس جمهور محبوبتون روحانی باشه!!! این چه منطقیه واقعا؟ الف منتشر کن اینو لطفا. (2976025) (alef-6)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۹ ۱۲:۲۲:۲۸
شهرستانی ها عاشق تهران شلوغ بخصوص شب های غیر قابل تحمل تهرانن تازه در وصفش یک ساعت با اب و تاب شعر می گویند (2976839) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۲۲:۵۳:۴۵
از الان برای تبلیغات دوره بعد ریاست جمهوری زوده الف جان
انتخاب و قضاوت را به مردم بسپارید (2973786) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۲:۰۴:۱۹
اگه زوده پس چرا به صرافت افتادن سایتهای مطبوع شما به کوبیدن قالیباف (2974800) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۳۰ ۱۱:۳۶:۳۳
قالیباف سال 84 هم خودشو رییس جمهور می دانست و ناراحت بود چرا اصولگرايان او را دور زدند
در آن هشت سال هم از کمترین تلاشی برای تخریب دولت وقت و چوب لای چرخ گذاشتن دریغ نکرد حالا اهم داره در قبال روحانی اینکار رو میکنه
من در این بحث ها طرفدار روحانی یا قالیباف نیستم ولی به نظرم قالیباف اخلاق سیاسی را رعایت نکرده و نمیکنه و خودشو پرطرفدار و صاحب ایده و برنامه میداند و دیگران را هیچ... (2979418) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۲۳:۱۳:۰۹
یک متن فوق العاده تبلیغاتی و افراطی. افتتاح مراکز فرهنگی و دگرگونی فرهنگی پایتخت؟ میشه دقیقا به موضوع هم اشاره کنید؟ ما یک موسسه فرهنگی متشکل از خانواده شهدا و علاقمند به کار فرهنگی بودیم. 2 سال بدون هیچ دلیلی ما رو پشت درب بسته نگه داشتند. چند بار نامه زدیم. ولی فقط ما رو حواله تیم کارشناسان کردند. که آنها هم جوابی ندادند و به قول معروف سرکارمان گذاشتند. (2973814) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۲:۰۷:۲۸
این همه جشنواره که برگزار میشه این طرف اون طرف شهر رو شما لابد نمیبینی یا دلت نمیخواد ببینی. بازسازی سینما آزادی و ساخت پردیس ملت هم فرهنگی نبود لابد. همکاری با برنامه خندوانه و گالری به وسعت یک شهر هم کار فرهنگی نیست. اگر با طرح شما موافقت کرده بود کار فرهنگی میشد (2974811) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۹ ۱۷:۱۷:۱۴
ما نگفتیم کاری نکرده. بلکه با این بودجه عظیمی که داره باید خیلی بشتر کار میکرده. در ضمن ما نگفتیم چرا طرح ما رو قبول نگرده. ما میگیم چرا 2 سال ما رو سرکار گذاشتند.اگه طرحی خوب نیست همون ابتدا اعلام کنند خوب نیست تا ما هم تکلیف خودمان را بدانیم. نه اینکه دو سال بگویند تحت بررسی است. (2977545) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۹ ۱۷:۲۸:۳۹
یادمان می اید که اقای قالیباف در مناظره تلویزیونی انتخابات در قضیه کوی دانشگاه به آقای روحانی گفت که : ما میخواستیم دانشجویان به بیرون بیایند و شعار دهند ولی شما مخالفت کردید.که آقای روحانی هم با زرنگی خاص خودشان این حمله را به خود اقای قالیباف برگردوند که تقریبا رای آقای قالیباف از همین جا شروع به ریزش کرد. آقای روحانی گفتند: بله. شما گفتید که بیایند بیرون ولی برای اینکه به آنها 1 حمله گاز انبری بکنیم. برای همین هم من با بیرون امدن دانشجویان مخالفت کردم. آقای قالیباف هم که جوابی نداشتند بدهند. و کیش و مات شدند (2977581) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۰۳-۳۰ ۲۳:۳۴:۵۷
شما هم که کلی گویی کردید. اینور و انور شهر؟ دقیقا چند تا جشنواره و با چه بودجه ای و توسط چه کسانی؟ اگه از کارمندان شهرداری هستید دقیق تر جواب بدهید. ضمنا کجای دنیا 2 سال طول میکشه تا نظر کارشناسی اعلام بشه؟ میشه این هم مصداق و نمونه بیارید؟ شاید به قول شما 2 سال دادن نظر کارشناسی خیلی خوبه. l (2981581) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۲۳:۳۰:۱۵
با اين داستان خود ساخته شروع به ... زود هنگام كردن. چرا نمونه هاي عيني مثال نزدن!!! براي دولت اينقدر گروههاي فشار دردسر درست كردن و هجمه وارد كردن كه اگر دولت مي خواست بازهم نمي توانست به جناح گروههاي فشار هجمه اي وارد كنه (2973839) (alef-13)
 
امرایی
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۲۳:۳۲:۴۱
انشاالله رییس جمهور اینده کشور خواهد بود (2973842) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۰۰:۵۰:۰۶
منفی به ریاست جمهوری قالیباف . (2973982) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۱:۲۸:۵۱
هیچگاه کشور ، پادگان نخواهد شد . مطمئن باش داداش (2974679) (alef-13)
 
آریا
۱۳۹۴-۰۳-۲۹ ۱۳:۳۱:۴۱
فعلا که شده....حقوقدان های سرهنگ....امنیتی ترین کابینه.... (2977029) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۰۳-۳۰ ۱۵:۵۱:۰۲
8 سال شد ایشالله دیگه نشه (2980489) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۲۳:۳۵:۴۸
زیادی شوق خدمت و زور قدرت داره این فشار از بالا چانه زنی از پایین (2973849) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۰۹:۰۹:۳۶
و روحانی اصلا و ابدا شوق خدمت و زور قدرت نداشته و ندارد (2974333) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۲۳:۳۸:۵۴
نویسنده قبلیه که عضو پایداری بود. نشستم ببینم این یکی رو به کجا میچسبونن برچسبزنان خوش اخلاق سیاسی زنده باد مخالف من (2973854) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۲۳:۴۵:۳۷
اقای قالیباف خودش این بازی را شروع کرد.قبل از انتخابات 92 زمانی که تقریبا حضور قطعی هاشمی را حس کرد احساس خطر کرد و با تمام عصبانیت موضع گرفت.و در تخریب هاشمی با تمام توان سخن راند.نمی دانست که هاشمی تعییین صلاحیت نخواهد شد.
خلاصه یکی از کاندیدها قوی تر ظاهر شد.و نقاط ضعف قالیباف را می شناخت.و او را خلع سلاح کرد.
و قالیباف بازنده اصلی انتخابات از نظر خودش بود.
ولی بازنده انتخابات کسی جز اصول گرایان نبود. و دفاع از انها ناشیانه
و ناپخته بود.و اینها را بیشتر در کما فرو برود. (2973869) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۰۹:۱۴:۲۰
هر کس نقدی به دولت روحانی کرد مورد هجوم عده ای خاص و مغرض قرار گرفته فرقی هم نمیکنه آنقدر تهمت و توهین بهش میشه .... این شگرد طرفداران دولت است که بابت این کار پول میگیرند و کار دیگری ندارند (2974338) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۰۹:۲۸:۱۹
هاشمی نیاز به تخریب کسی نداره خودش و خانوادهاش خیلی وقت بود که از چشم مردم افتاده بودند با اشرافیگیها و تخریب نظام .... در ضمن کاندید قویتر با این کلمه ایشون را تخریب کرد "من سرهنگ نیستم دیپلماتم " یک تخریب غیر انسانی از یک حقوقدان که یادش رفته بود زمان جنگ خوشان چه کاره بودند و حالا ننگشان بود که یگ سرهنگ باشد .... و ملت دید که ایشان فقط یک دروغگو بودند برای رسیدن به قدرت و مردم شدندنردبان ایشان (2974368) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۰۹:۳۳:۴۳
ساین الف خودش بیماره که این سردار جنگ را در معرض تهمت و بدگویی بدخواهان قرار میدهد روحانی و اطرافیانش از هر نقدی با بدترین شکل استقبال میکنند دیگر این سایت چرا به این افراد معلوم الحال کمک میکند و شخصی را که گناهش یک انتقاد دلسوزانه بوده این طور آماج هجمه قرار میدهد (2974381) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۰۹:۳۸:۱۱
حرف من با سایت الف است که خیلی وقت است شده پاتوق عده ای مغرض که کارشان فقط گذاشتن کامنت علیه خدمتگذاران به این ملت و نظام و حتی شهداست برایتان متاسفم (2974388) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۹ ۱۷:۱۲:۳۶
هر کس نظرش با شما مخالف بود می شود مغرض ؟ (2977535) (alef-2)
 
سيد حسن
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۲۳:۴۸:۴۰
سلام، ولي اقاي قاليباف در شوراي شهر نا اشنا با زد و بند هم نيستند، و از طرفي عملكرد خوبي در حذف زير ميزي در شهرداري نداشتند و بيشتر هم شده است، (2973875) (alef-13)
 
هدایت
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۲۳:۴۸:۴۳
تا دو سال پیش که تهران بودم ، هر روز که سر کار میرفتم یک تغییر و یا تحول مثبت در سطح شهر میدیدم ، از افتتاح یک ایستگاه مترو بگیر تا بهسازی پیاده رو ها ، ساخت پل ها و بزرگراه های جدید و...
و باید متاسفانه بگویم که مردمی ناسپاس تر از تهرانی ها ندیدم
این مدیر هر کجای دنیا بود برای مدیریتش تکریم میشد، اما اینجا چون به گروه یا دسته خاصی وابستگی ندارد مدام زیر آتش توپخانه ی گرو های سیاسیست (2973876) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۰۱:۱۳:۱۵
خوب شد رفتی و ندیدی بعد از انتخابات چی شد (2974029) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۰۱:۳۰:۰۳
با چه بودجه ای؟؟؟ والا من تو محلمون تو ده ساله اخیر کوچکترین تغییری ندیدم جز اضافه شدن طبقات ساختمانهای نوساز (2974053) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۰۹:۴۰:۰۸
کسی در مورد مدیریت ایشان صحبتی نکرد. ما تو محلمون یک فرد نجیب داریم که کارش عالیه آیا میتونه یه شهردار موفق هم باشه قالیباف شهردار ضعیفیه اگر میبینی یه تعداد محدود رای میاره به خاطر بازیهای سیاسی و عملکرد فوق العاده اش در نیروی انتظامیه (2974390) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۱:۴۴:۰۶
کلا مردم نمی فهمند و تو و امثال تو می فهمید! (2974741) (alef-13)
 
ناصر
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۲۳:۴۸:۵۳
من شخصا به عنوان یک بچه روستایی ساکن تهران کارهای اجرای دکتر قالیباف را صادقانه و با نظم و انظباط می بینم-ما داریم با چشم خودمان می بینیم-اهل شعار و چاپلوسی رانت اختلاس به هیچ عنوان نیست . (2973877) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۰۰:۵۹:۱۸
خب، به خاطر اینکه دارید تهران را با روستای خودتان مقایسه می کنید، نه به عنوان پایتخت کشوری نفت خیز. اگر چند تا عکس از پایتختهای اروپایی را ببینید، نظرتان عوض خواهد شد. (2973999) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۰۵:۵۵:۵۳
مشکل شما اینه که پایتخت یک کشور رو با یک روستا مقایسه می کتید نه مثلن با پایتخت یک کشور مثل کره که روز گاری ارزیشان بود روزی مثل تهران باشد!!! حالا مقایسه کنید چه بلایی بر سر نه تنها تهران که تمامی شهرهای ایران امده! (2974183) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۰:۱۲:۲۲
بچه تهروني ديگه (2974461) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۰:۵۷:۲۶
بچه روستایی تا بحال فکر کردی چرا تو همان روستا نتوانستی بمانی که حالا بیایی و از یک جای دیگه تعریف کنی ؟ (2974573) (alef-13)
 
بچه شهری اصالتا" تهرانی
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۱:۳۱:۲۹
قالیباف کاری نمیکنه ، این کیسه بیت المال است که کار میکند . (2974692) (alef-13)
 
ارسنجانی
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۲۳:۱۱:۰۸
روستائی عزیز کاش یک نک پا میرفتی استکهلم و سوار اتوبوس های شهری اش میشدی آنوقت نمیگفتی تهران چنین است و چنان . (2976139) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۱:۳۲:۲۳
تنها چیزی که مشاهده نمیشود صداقت است و نظم و انظباط (2974697) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۲۳:۵۲:۵۲
بزرگترین مشکل قالیباف اینه صادق نیست و چون حرفه ای هم نیست مردم زودتر اینو می فهمند (2973884) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۰۹:۱۶:۴۱
اتفاقا شما از صداقت ایشون و فعالیت جهادی ایشون بوده که دارید جلز و ولز میکنید (2974341) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۰۹:۱۸:۵۹
آقای قالیباف یکی از مدیرانی بوده که از وقتی شهردار تهران شده تهران رامتحول کرده و حسادتهای زیادی را برانگیخته که توان دیدن ندارند و سیل تهمت را روانه ایشون میکنند (2974350) (alef-13)
 
طبیبی
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۰۹:۲۲:۵۷
بگمان اینجانب این احساس که جناب آقای دکتر قالیباف ممکنست بیش از آنکه بفکر کشور باشد، بفکر ارتقاء نام خود باشند، یکی از دلایل عدم اقبال از ایشانست. اما دلیل اصلی تر بگمان اینجانب بهری گیری از شخصیت ضعیف و فرصت طلبی در سرپرستی کمپین انتخاباتی ایشان بود که لطمه شدیدی به ایشان زد. شخصیتی که عملکرد وی در وزارتخانه آموزش و پرورش بسیار ضعیف ارزیابی گردید و مهمتر اینکه این فکر را به روشنی در همه القا کرد که به دنبال پوشاندن لباس وزارت بر تن آقا زاده شان است و ابایی از بیان صریح آن هم نداشتند.
خوب ،ما ملت ایران از دور شاهد این جاه طلبی ها هستیم در حالیکه اصرار براین هست که ما این مقوله ها را وطن پرستی و اسلام دوستی تلقی کنیم. (2974355) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۲:۱۱:۱۵
آره باید میومد مثل قبلیا و رقبا فقط شعار رو هوا میداد. چرا برای تبلیغ خودش برای ملت پل و تونل و پارک و سینما میسازه؟ (2974820) (alef-13)
 
عرب فیروزجایی
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۰۰:۱۰:۰۰
دکترقالیباف مردکار وتلاش ومدیرجهادی است (2973902) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۰۰:۴۴:۳۲
چرا سایت الف تبدیل به تریبون قالیباف شده ؟ (2973968) (alef-13)
 
خاکرند
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۲۳:۱۲:۵۲
نمیدانی چرا؟؟ شاعر میگه : بیا سوته دلان گرد هم آئیم.

اینها هر دو سوته دلند و از یک سوراخ گزیده شده اند . شکست در انتخابات (2976144) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۰۲:۲۶:۲۹
قالیباف حمله میکنه، جواب که میگیره، شما ناراحت میشی چرا!؟ تو همین دو هفته، راه به راه متلک بار دولت نکرد؟

پرونده فسادهای اقتصادی ایشون قرار نیست رو شه که شما با خیال راحت هر روز یه مطلب در دفاع از مظلومیت نداشته ایشون کار میکنی جناب توکلی؟!!! یا خدای نکرده خدای نکرده پای خودتون هم گیره فسادشه؟! (2974102) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۰۲:۳۰:۰۲
یه مطلب هم بنویسید با این تیتز:

«چرا سایت الف، هر روز دست‌کم یک رپرتاژآگهی برای قالیباف می‌رود؟»... (2974104) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۰۴:۲۰:۱۹
آقای قالیباف مرد عمل هست نه حرف های پوچ و اهل جنگ روانی....واین چیزیه که کشور سخت بهش نیاز داره...نه کسانی که فقط حرف میزنند و دو سال است که کار در کشور عملا خوابیده و دل خوش مذاکراتند.... (2974155) (alef-13)
 
مهدی
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۰۵:۵۵:۵۲
من نمی گویم ایشان فرشته یا مصون از اشتباه هستند اما بی شک وفاداری ایشان به ارمانهای اصیل انقلاب و کارامدییشان در مدیریت و پیشرفت کشور به قدری بوده است که بنگاه خبری استعمار پیر (بی بی سی) از احتمال پیروزی ایشان و قرار گرفتن در مسند ریاست جمهوری به وحشت افتاده وبا کمک عوامل داخلی خود اقدام به تهیه سناریویی از پیش تهیه شده وپخش ان در زمان حساس مبارزات انتخابی به یکباره میزان ارای ایشان را دچار ریزش نمودند (2974182) (alef-13)
 
mahdi
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۰۷:۲۴:۲۲
محمد باقرقالیباف را کسی بهتر از همرزمانش در جنگ نمی شناسد

در جبهه هم دنبال زدن تونل و.... بود یعنی یک مدیریت سخت افزاری


ایشان برای شهرداری تهران گزینه مناسبی نبود

تهران باداشتن اقلیم زیبا شایسته شهرداری بود که اکوسبستم شهر را حفظ نماید

مدیریت شهرمانند مدیریت یک موجود زنده است و داری جنبه های نرم افزاری فکر افزاری و سخت افزاری هارمونیک است

برای نجات شهر خیلی از این تونل ها و بتن هایی که با تحمیل هزینه سرسام اور به شهروندان شده باید برچیده و دور ریخته شود تا شهر نجات یابد

خیانت بزرگی به شهر شد که تا سالها و نسل ها باید خسارات ان را داد

ایشان با تفکر سنتی و نظامی علی رغم انتظار ما که اوایل از امدنش خوشحال بودیم به جای ایجاد سیستم و استفاده از افراد ی که درک درستی از شهرهای هزاره سوم داشتن تشکیل باند داد و هزینه های سرسام اوری به شهروندان تحمیل کرد

گران شدن شهر الودگی زیست محیطی زشتی نمای شهر موش های موذی درهم شدن دسترسی ها افزایش مهاجرت و....


مرکز کشور برای توسعه متوازن نیازمند دو میلیون جمعیت بود نه ده میلیون جمعبت که عمدتاغیر مولدند و بناچار در این شهر گیر افتاده اند

خوب بود ایشان را مسول زدن جاده در کشور میگذاشتند روستاها هم جاده شوسه داشتن (2974211) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۰۷:۴۶:۵۱
مقاله بسیار جهادی بود
امیدوارم نویسنده جهادی مقاله جهادی در جهادی جهاد گونه یک کم فکر بفرمایند که کلمه جهاد خیلی مقدس تر از آن است که برای هر کاری استفاده شود
از جهاد ایشان تشکر جهادی می کنم (2974230) (alef-13)
 
بهرام
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۰۸:۴۲:۴۷
یکی از کارهای به اصطلاح جهادی این آقا اتوبان صدره!! که یکی از زیباترین مناطق شهری تهران رو به یک قیف ترافیکی بدمنظر تبدیل کرد و هر فضای خالی رو هم گیر آورد سیمان کرد!! (2974295) (alef-13)
 
مهران
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۰۸:۴۴:۱۴
1-عملکرد و مدیریت جناب قالیباب را باید بر اساس شاخصها و استانداردهایی مورد ارزیابی قرارگیرد
2-احساسی ارزیابی کردن هیچ نتیچه ای نمیدهد جز انحراف افکار عمومی و تلف کردن وقت و سرمایه مردم
3-جناب احمدی نژاد هم از نظر دوستان و عده ای نه تنها شهردار موفقی بود بلکه ریئس جمهور عالی بود ولی انصافا چنین بود؟؟؟پس باید شاخصهایی ملی و بین المللی انتخاب و بر اساس یک خط کش یکسان عملکرد و توانایی مدیران را مورد ارزیابی قرار داد.اگر مخالفان جناب قالیباب هم مقاله هایی ارسال کنند آیا منتشر میشود؟؟؟آیا حمل بر تخریب و دشمنی میگذارید یا انتقاد و ارزیابی سازنده؟؟؟
و اما شاخهای ارزیابی عملکرد مدیران ارشد :
الف-شفافیت عملکرد مالی و اداری و نظارت و پیگیری بر اجرای قانون ارتقا سلامت نظام اداری و مقابله با فساد
ب-شفافیت بر نحوه برگزاری مناقصات و مزایده های شهرداری و ارائه امار دقیق از عملکرد شرکتها و پیمانکاران و نحوه انتخاب و انتصاب مشاوران ناظر بر عملکرد پیمانکاران و صورت وضعیتهای میلیاردی و معیار انتصاب معاونین و شهردار نواحی مختلف و مدیران
ج-شهرداری تهران خودش به تنهایی یک سازمان بازرسی مستقل و خبره ای میخواهد و تجربه 35سال گذشته نشان داده که حراستها هیچگونه تاثیری در کشف اصلاح و خنثی کردن تخلفات و مفاسد نداشته و از این پس هم ندارند نمونه زنده عملکرد حراست بانکها و وامهای چند میلیادردی بدون وثیقه
د-از قدیم گفته اند پولی که از جیب مهمان بود حاتمی کردن میزبان اسان بود .آیا تاکنون موسسه یا سازمانی هزینه تمام شده پروژه های شهرداری کلان شهر تهران را مهندسی مجدد کرده؟؟هرکس در آینه خودش قشنگترین و بی نقص ترین آدم دنیا است
ل-جناب شهردار باید بصورت شفاف و قاطع اولا مبالغ هزینه شده بابت انتخابات ریاست جمهوری خودش را مشخص و اعلام و همچنین منابع تامین این هزینه وحشتناک را
ک-بالاخره این حرف و حدیثها که پشت سر فرزند ایشان بین مردم و در شبکه های اینترنتی وموبایل( واتساب و وایبر) پخش شده برای مردم روشن و جواب منطقی بدهد و برای مردم که به اصطلاح ولی نعمتان مملکت و مسئولین هستند توضیح بدهد که شغل و دارایی خودش و فرزندش چقدر است تا سیه رو شود هرآنکس در او غش باشد
والسلام-مهران (2974299) (alef-13)
 
محمود
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۰۹:۰۹:۲۸
تا جایی که من رسانه ها را می شناسم در انتخابات 84 و 92 بالاترین حجم تخریب بر روی قالیباف بوده
و البته خود آقای قالیباف هم در تبلیغات خوب کار نکرد
اما در هر صورت نه فقط اصولگراها بلکه تمام نیروهای انقلاب باید قدر او را بدانند (2974332) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۰۹:۲۸:۲۶
آیا حق دارم هر چندگاهی بدانم كه ارزیابی شورای شهر از كارنامه ی "امپراتوری شهرداری تهران"چیست؟
از چندی و چگونگی درآمدها؛
از میزان رعایت ضوابط قانونی شهرسازی به ویژه صدور جواز های ساخت و ساز؛
از بنگاه های اقتصادی و مالی و پولی در حیاط خلوت شهرداری؛
از رویكرد امكانات رسانه ای و فرهنگی و هنری شهرداری تهران؛
از چندی و چگونگی هزینه ها؛
از روند و سمت و سوی جابجایی نیروها به ویژه در رده های مدیریتی؛
از شیوه ی برخورد ماموران شهرداری با مردم به ویژه اصناف خرده پا؛
و نیز از حال و احوال جناب شهردار!.. (2974369) (alef-13)
 
م ه
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۰۹:۳۱:۴۱
من از اهالی خیابان هفده شهریور هستم و علیرغم ارادتی که به آقای قالیباف دارم تا زمانی که توضیح شفافی درباره حیف و میل بیت المال برای طرح شکست خورده از حرم تا حرم یعنی میدان امام حسین تا میدان شهدا ندهند به ایشان رای نخواهم داد. زندگی و کار هزاران سکنه و کاسب منطقه فدای رویای ایشان شد و یک شریان اصلی شهر را بستند و ترافیک را به کوچه ها و در خانه های مردم کشاندند و حالا هم کم کم گویا دارند طرح را به حالت اول برمی گردانند. بعید است این طرح زیر دو سه هزار میلیارد تومان بودجه را تلف نکرده باشد. (2974377) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۰۹:۴۹:۰۰
ایشان هم بدنبال قدرت بیشتر هستند و متاسفانه برای رسیدن به قدرت از یک روند یکسان هم برخوردار نیستند و مرتب تغییر جهت سیاسی میدهند. (2974402) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۰۹:۵۶:۲۸
تنها کاری که خلاف نیست حیف ومیل بیت المال است.اگر خدا ترس باشیم به این راحتی فردی را تقدیر نمی کنیم. (2974415) (alef-13)
 
رضا
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۰:۰۶:۰۲
من به عنوان يك ايراني به عملكرد مديريتي و اجرايي جناب آقاي دكتر احترام ميگذارم.( البته كار اجرا خطا هم دارد )
انشاا... بعد از رفع تحريمها و حل مشكلات كلان سياسي جهاني ،
كشور از توان و استعداد مديريتي ايشان بيشتر بهره ببرد. (2974440) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۰:۰۹:۵۷
انگار اصول گرایان احساس می کنند که ناچارند برای انتخابات بعدی به قالیباف رجوع کنند و از هم اکنون در کار برزگ جلوه دادن ایشان هستند (2974453) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۰:۱۲:۲۷
چون کسی است که هر طور شده می خواهد رئیس جمهور شود. از همین رو است که به هر دری می زند. گاه ااصلاح طلبی دو آتشه می شود و گاه در نقش یک انصار حزب الله بر ترک موتور می نشیند، گاه لیبرال و روشنفکر جلوه گر می شود و گاه ...
البته هوش سیاسی بالایی هم ندارد. از من بپرسید می گویم حدایشان حداکثر همین شهرداری تهران است (2974463) (alef-13)
 
Saeid
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۰:۱۵:۱۳
پاراپاگاندای محض
هم تعریف کننده از جناب قالیباف دارد تبلیغ الکی می کند و هم مخالف او.

یعنی اینقدر ما سوادمان و ادبیاتمان برای توسعه سخیف است؟ (2974469) (alef-13)
 
ارجمند
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۰:۲۸:۲۸
اشتباه بزرگي است كه اعضاي اصلي شورا و شهردار يك شهر بومي نباشد.
سخت است براي بك غير تهراني درك اهميت خانه هاي ابرج ميرزا،پروين اعتصامي، ابولحسن صبا و خيابان لاله زار و تجريش و چنارهاي قديمي تهران و... خيابان وليعصر 60 هزار چنار داشت اكنون هشت هزار ...تهران نفس بكش! (2974499) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۰:۴۷:۰۰
شما ها که تمجید میکنید تا حالا کارتان به شهرداری افتاده ؟؟؟؟ (2974552) (alef-13)
 
علی
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۱:۰۰:۴۷
یکی دیگر از افتخاراتش از قلم افتاده است." جناب سرهنگ " (2974587) (alef-13)
 
dayani
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۱:۳۰:۱۳
جمله آخر خیلی جالبه، مردم باید همدلی و همزیانی داشته باشند، اما بیان دلایل آن به مصلحت مملکت نیست؟ (2974686) (alef-13)
 
مجید احمری
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۱:۵۰:۲۱
دوستانی که در حمایت از آقای قالیباف نوشته اند می بایست عملکرد ایشان در شهرداری را بررسی تا بتوانند در خصوص معایب ومزایا وتحلیل رفتارسیاسی وجناحی ایشان نظر بدهند .به علت آشنایی ومشاهده رفتارسارمانی ایشان در شهرداری می توانم بگویم تخریب سازمان شهرداری از عهده کمتر کسی برمی آمد وایشان با منکوب نمودن نیروهای با تجربه وکارامد وبه کار گماردن نیروهای بی تجربه که فقط گوش به فرمان بوده ومنویات ایشان در مدیریت جهادی را کورکورانه وبدون مطالعه انجام می دادند ،این مهم را انجام داد.درعرصه فرهنگی واجتماعی با صرف سالانه 1000میلیارد تومان بودجه وصرف برگزاری جشن شادی وآواز خوانی کارکرد دیگری داشته ؟کدام حرکت فرهنگی در 10سال گذشته تثبیت شده است ؟باگرفتن عکس یادگاری با اهالی فرهنگ که جنبه تبلیغاتی داشته وخود بحث مفصلی می طلبد رفتار فرهنگی ایجاد میشود؟با اجرای طرح های عمرانی با بودجه های چند برابری افتخاری نصیب کسی می شود؟با استخدام بی رویه وحجیم کردن سه برابری پرسنل شهرداری مدیریت جهادی هم سو است؟آقای قالیباف دغدغه شکم های گرسنه شهروندان را دارد ولی میلیاردها تومان صرف هزینه های تبلیغاتی ریاست جمهوری وطرفدارن خود در مجلس با واگذار کردن مناقصات پرسود از راههای غیرقانونی می نماید.عوام فریبی زمان دارد وانشاالله با رفتن ایشان مقامات قضایی پیگیری مینمایند گرچه اکنون نیز مشغولند ونتایج فتوحات ایشان تحت لوای مدیریت جهادی مشخص خواهد شدو حکومت سرهنگان برشهرداری به اتمام می رسد. (2974760) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۲:۲۸:۵۵
تخلفاتی که در دوره ایشون اتفاق افتاده است اگر در دوره کرباسچی اتفاق افتاده بود چه می شد؟؟ (2974871) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۲:۳۷:۲۲
ااول - اینکه آقای قالیباف مسئول موفقی بوده اند شکی نیست ( هم در پلیس و هم شهرداری ) اما اینکه گفته شده است مورد حجمه قرار گرفته اند صحیح نیست کجا وکی ایشان را تخریب کرده ؟ آیا ده درصد حملاتی که به رئیس جمهور می شود به ایشان می شود ؟ دوم : نباید انتظار داشته باشید چون عملکرد آقای قالیباف مثبت بوده از ایشان انتقادی نشود چطور است ایشان انتقاد ( به نظر من غیر منصفانه ) از دولت می توانند بکنند اما کسی نباید پاسخ بدهد و یا انتقادی از ایشان بکنند 3- سایت الف بهتر است با دفاع غیر مغول از آقای قالیباف ( بیشتر مقاله پاسخ به آشنا ) ایشان را خراب نکند 4-آقای قالیباف اگر چه نتوانستد در انتخابات پیروز شوند اما آرای خوب آوردند آنهم صرفا به دلیل عملکردشان بود و گرنه در هیچ انتخاباتی هد جناح های سیاسی نبودند 5- البته عرصه کشور مسلما با شهرداری فرق می کند (2974898) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۴:۵۲:۳۲
قاليباف هنوز نميدونه كه اگه هزار بار ديگه هم كانديد بشه راي نمياره.
چون مردم بهش راي نميدن.
چون مردم دل خوشي از امثال قاليباف ندارن. (2975286) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۵:۰۱:۲۳
بند 1: ایشان چند سال است دستور داده که شهرداری تهران با دولت مکاتبهو همکاری نکند (در زمان هر دو دولت قبل و فعلی). پس اتفاقاً خیلی اهل حواشی و سیاسی کاری است وگرنه این اتفاق در هیچ جای دیگر دنیا رخ نمی دهد. 2- مجوز ساخت ساختمان های بلند در کوچه های تهران در چند سال اخیر باعث مشکلات فراوان ترافیکی، جمعیتی، آلودگی هوا، کاهش ایمنی شهر در برابر زلزله و حریق و آسیب پذیر شدن تهران در برابر حوادث شده است. باغات زیادی از بین رفته و تبدیل به ساختمان های تجاری شده است. پس عملکرد ایشان نیز مشکلات زیادی داشته است. (2975313) (alef-13)
 
حامی
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۶:۰۱:۱۳
دوستان! از همت آقای دکتر در رفع تبعیض در شهرداری تهران همین بس که دو نفر توی رده شغلی برابر،با مدرک دانشگاهی برابر اختلاف حقوقشون حداقل۲/۵میلیون تومنه.برو تا آخرش.مدیران شهرداری حقوقهای چندمیلیونی و پاداشهای آنچنانی میگیرن.خب تو این اوضاع تبعیض وظیفه منی به عنوان شهردار چیه؟ (2975423) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۸:۳۸:۰۶
قالیباف در نقطه عطفهای سیاسی، تصمیم غلط گرفته است.
در مناظره دو سال پیش شروع کرد به تخریب روحانی که جواب گازانبری رو شنید و جواب هم نداشت در مقابلش.
برداشت من این است که قالیباف در اینکه رای کدام پایگاه اجتماعب را به سمت خودش جذب بکند،‌
همیشه مردد بوده است و همین باعث تصمیمگیری غلط شده است. (2975766) (alef-2)
 
دانجو
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۹:۳۹:۱۱
ا اقای قالیباف چرا در زیر یک ساختمان تازه ساز یک بانک است اقای قالیباف چرا باید شهر را این اندازه بی قواره کرده و ساختماها این گونه باشد از هر ساختمان نو ساز بانک گرفتی و تراکم دادی از کیسه به خلیفه بخشیدی اقا شهر تهران یکی از بد ریخت ترین شهرها است دست بر دار برو رای برای ریاست جمهور میاوری خودم شاها بودم برای رییس جمهوری گل دادی این هم از شهر داری بیت المال بود خودم دیدم تمام جاها یی که ستاد قالباف بود سختمان دارند میساند مرد م ایران انقلاب هوشیار کرده نمیتوان گول زد (2975872) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۲۰:۰۰:۳۳
جايگاه نظارت در شهرداري كجاست؟ كارهاي انجام شده چند آب مي خورند؟ شايسته سالاري در شهرداري چقدر اجرايي مي شود؟ و..... (2975912) (alef-6)
 
رشید
۱۳۹۴-۰۳-۲۹ ۰۱:۵۳:۳۶
احزاب چشم دیدن رقیب خود را ندارند بنابر این احزاب مدعی حامی دولت از جمله اصلاح طلب ها و کارگزاران که بر مسند قدرت نشسته اند نگران از دست دادن قدرت در اینده هستند لذا با رقیبان قدرتمند خود مانند اقای قالی باف و اقای احمدی نژاد مقابله می کنند . (2976330) (alef-6)
 
حسین
۱۳۹۴-۰۳-۲۹ ۱۷:۳۳:۱۷
رنگ رخسار خبر میدهد از سر درون !
شهری که تبدیل به پارکینگ میشود. پیاده روها تبدیل به محل تردد موتور هاست و کمتر پیش می آید که هوای آن سالم باشد. واقعا اگر در شهر دیگری کار و درآمد داشتیم برای حتی یکروز تهران را تحمل میکردیم؟!
شهر نمونه شهردار نمونه. (2977592) (alef-2)
 
بچه جنوب شهر
۱۳۹۴-۰۳-۲۹ ۱۸:۱۷:۳۴
محله امامزاده یحیی ع و سرچشمه یک پارک حسابی ندارد وضعیت این مردم پابرهنه در صورت زلزله ۱۰۰ نابودیست.
شهردار تهران نمره ۴ میگیره از ۲۰ (2977714) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۰۳-۳۰ ۰۹:۲۷:۲۵
آقاي قاليباف مرد عمل است وتواناييهاي زيادي نيز در مقام اجرا دارد وتنها نقطه ضعف ايشان عدم شناخت صحيح مردم ايران است مردم از كسيكه در جبهه ظالم قرار گيرد حمايت نمي كنند كسيكه خود مدعي است با موتور در خيابانها پرسه زده ودر سال 88 با مردم درگير شده مسلم راي از مردم نمي توانند بگيرند (2978877) (alef-2)
 
امیری
۱۳۹۴-۰۳-۳۰ ۱۱:۴۷:۲۰
حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی طباطبایی به اشاره شعارهای نادرست و ناصواب جریان های تندرو درباره مذاکره کنندگان هسته ای اشاره و تصریح کرد : تندروهایی که با شعارهای خود دل مردم را خالی و آنها را پریشان می کنند ، عزت اسلام را نمی خواهند و مرتکب گناه کبیره می شوند.
وی افزود: من به آقای ظریف وزیرخارجه پیام دادم که شما قدر خود را بدانید، وقتی درخت پربار باشد با سنگ بیشتر آن را می زنند، شما مثل درخت گردو پربارید.

سیدمهدی طباطبایی اضافه کرد: درود خدا بر همه عزیزان مذاکره کننده هسته ای باد؛ انشا الله زودتر موفق شوند.
وی افزود: ملت باید پشتیبان افراد متفکری که در حال خدمت هستند، باشد. همه ی خدمتگذاران از رئیس جمهور تا سوپور شهرداری، خدا همه شان را حفظ کند. (2979452) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۰۳-۳۰ ۱۴:۵۵:۵۲
خوب حالا که چی مثلا دارید تبلیغ قالیباف را می کنید، من هم یک مقدار نقد دارم برنامه ریزی نامنظم مجتمع های تجاری، فروش بدون برنامه ریزی تراکم در کوچه های 8 متری تهران، عدم راه اندازی مراکز تجاری اسلامی علیرغم مانور روی این حوزه و ساخت وساز غربی، آلودگی هوای تهران، تمرکز روی پروژه های بزرگ با اغراض احتمالا رای آوری و جلب توجه مردم، انتساب مدیران گاها چند جهتی و اهل حزب باد، در کنار برخی از تعاریف شما! (2980285) (alef-2)
 
۱۳۹۴-۰۳-۳۰ ۱۵:۲۲:۴۵
اگه واقعا قالیباف را دوست داری این پیام را بهش برسون
مشکل قالیباف این بود که خودش را در جبهه اصولگرایی تعریف و محدود کرد. جبهه ای با طرفداران سنتی خاص و آراء مشخص که از یک نقطه کنترل می شود. اگر یک ذره باهوش بود رییس جمهور می شد. (2980371) (alef-2)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.