نظر منتشر شده
۱۱۰
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 352747
سقف مجاز حقوق مدیران تعیین شد/ ۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان
بخش اقتصادی الف، 23 اردیبهشت 95
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۷
معاون سابق دیوان محاسبات، سقف مجاز حقوق مدیران را اعلام کرد و گفت: باید با بازرسی‌های مستمر و آموزش مدیران، جلوی پرداختی‌های غیر قانونی را گرفت.

عباس محسنی درباره مبنای تعیین حقوق گفت: شورای انقلاب در سال ۵۸ لایحه قانونی «حداکثر و حداقل حقوق مستخدمین شاغل و بازنشستگان و آماده به خدمت» را تصویب کرد که هنوز برقرار است و شامل همه دستگاه‌های عمومی و دولتی می‌شود.

وی با بیان اینکه حداکثر حقوقی که دولت سال قبل تعیین کرده بود، ۷ برابر حداقل حقوق بود، اضافه کرد: پارسال حداقل حقوق حدود ۷۵۰ هزار تومان بود که ۷ برابر آن، ۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان می‌شود.

محسنی با اشاره به اینکه اضافه خاص یا فوق العاده خاص، مستمر نیست، تصریح کرد: براساس قانون مدیریت خدمات کشوری، حتی حقوق مدیران عامل باید توسط دولت تعیین شود، بنابراین نباید از ۷ برابر حداقل حقوق بیشتر شود.

معاون سابق فنی و حسابرسی دیوان محاسبات کشور گفت: اضافه کاری‌های سال‌های قبل قابل پرداخت نیست، زیرا وقتی یک سال بگذرد، نمی‌تواند تامین تعهد شود.

محسنی اظهارداشت: حدود ۱۵ دستگاه نظارتی داریم که مهمترین آنها دیوان محاسبات، سازمان بازرسی کل کشور، سازمان حسابرسی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و ذی حساب است.

وی به اهمیت و لزوم آموزش مدیران هم اشاره کرد و گفت: قوانین باید شفاف باشد. محسنی با بیان اینکه در بسیاری از سازمان‌ها هم پرداختی‌های اضافه انجام می‌شود، گفت: به علت متعدد بودن آنها و محدود بودن بازرسان رسیدگی به همه آنها مقدور نیست.
 
کلمات کلیدی : فیش حقوقی+حقوق مدیران+حقوق
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۱۶:۱۶:۴۱
ایشون هم خودش طبق همین قانون حقوق میگیره ؟ (3701333) (alef-11)
 
Sweden
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۱۹:۰۵:۴۵
به نظر من وزیر باید حداقل سالی چند صد میلیون تومن درآمد داشته باشه وگرنه خیلی راحت وسوسه میشه برای فساد. خیلی وقتها تصمیمات ساده یک وزیر که حتی غیرقانونی هم نباشه میتونه کلی به سود یک عده و یا ضرر یک عده دیگه باشه.
یک وزیر اگه سالی 10 میلیارد تومن حقوق بگیره بصورت قانونی خیلی ضررش کمتره تا اینکه فقط یک میلیارد تومن مثلا رشوه بگیره. چون با اون رشوه اولا چندین برابر بطور مستقیم به کشور ضرر زده که مثلا کار رو به دست افراد ناکارآمد سپرده و یا تصمیم نامناسب گرفته. از یک طرف دیگه فساد باعث میشه وزیر مدیران زیردستش رو هم افراد ناکارآمد و فاسد بذاره که دست خودش رو نشه و اینجوری کل وزارتخونه کارییش کم میشه و فسادش زیاد. (3701526) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۱۹:۲۴:۴۰
عزیزان نگران کاهش کارایی و افزایش فساد به خاطر کم شدن حقوق مدیران نباشید, چون در هر دو حالت فساد و کم کاری وجود دارد
مگر تا الان حقوقهای. صدها میلیونی نمی گرفتند?چرا پس اوضاع درست نمی شد? (3701573) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۴ ۰۱:۰۹:۱۰
5 میلیونم زیاده (3701946) (alef-11)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۲-۲۴ ۰۸:۳۴:۱۳
فساد هیچقوت از بین نمیره ولی با حقوق کم برای پستهای مهم فساد بیشتر میشه! (3702071) (alef-11)
 
عرفان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۴ ۱۱:۵۴:۰۶
پس وجدان کجاست؟!ًخود همین حرف توهین به خود مدیراس !یعنی چی که پول بدن بهشون که وسوسه نشن .ادم باید شخصیت خودشو داشته باشه در هر مسئولیای.گمشده ما همینه (3702241) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۴ ۱۳:۰۱:۵۸
کاش به جای این همه واردات کالا از کره و ژاپن مدیر وارد کنیم. (3702410) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۴ ۱۳:۰۳:۵۲
خاورمیانه یعنی محدوده پاکستان تا مصر فقط با زور کنترل می شود این را تاریخ نشان داده است متاسفانه کشورما هم در خاورمیانه واقع شده. (3702415) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۱۹:۲۷:۱۹
با کم و زیاد کردن حقوق مدیران چیزی درست نمی شود, باید تغییرات اساسی در مدیریت کشور بوجود اید (3701579) (alef-11)
 
مقداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۲۰:۰۲:۴۷
با این حقوق هایی که الان هست، همه وسوسه میشن به رشوه خاری. یکی از دلایلی که ایران گرفتار فساد اداری شد همین حقوق های پایین هست. و الان شاید برای بعضی شبیه به عادت شده باشه. نمیشه فقط راه های رشوه گیری رو بست مگر اینکه قبلش کارمند، مدیر یا هرکی، ببینه داره واقعا پول زحمتی رو که میکشه درمیاره و مشکل آنچنانی واسه زندگی نداره.
و راه دوم افزایش شاغلین هست.
در نظر بگیرید در خانه برای مثال 5 نفره ای که حدقل 3 نفر شاغل باشن، چقدر حساب و کتاب ها جور در میاد و میشه یه زندگی عادی داشت. مشکل وقتی هست که یک نفر باید جور چند نفر رو بکشه اون هم با حقوق هایی که کفاف یکنفر رو هم نمیده (3701628) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۴ ۰۹:۵۲:۰۶
البته راه دیگری هم به نظر من افزایش بهره دهی و تخصص کارمندان است مثلا در حوزه کاری خودم نفت با 10 مهندس متخصص که در آمریکا تحصیلات و دوره دیده اند و مدارک و تخصص عالی دارند یک میدان نفت و گازی متوسط را می شود به خوبی اداره کرد ولی الان در ایران حتی 100 مهندس و کارشناس نیز به صورت موثر قادر به اداره آن میدان نخواهند بود صادقانه بگویم فارغ التحصیلان دانشگاه های آ و پ و .. حتی 100 نفرشان هم کارایی یک نفر متخصص را ندارند این را به عینه سال ها شاهد بوده ام فقط با نظرات نادرست کار را خراب می کنند که یک بنده خدای دیگر باید آن را درست کند (3702123) (alef-11)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۹ ۲۳:۱۳:۴۷
آقای مهندس نفت نمیدانم مدرک شما واقعا چیست، ازکدام دانشگاه فارغ التحصیل شده ای، چند سال سابقه کار داری ، در کدام حوزه نفتی کار میکنی و اصلا چقدر در مورد اکتشاف، مهندسی مخازن، مهندسی فرآیند، مهندسی تولید، مهندسی بهره برداری، حفاری، حفظ و نگهداشت توان تولید ، توسعه میادین نفت وگاز،....... ، ......، ( باز هم بگویم یا کافی است؟) اطلاع داری که چنین نظر غیر کارشناسانه و غیر مسوولانه ای میدهی. من شخصا با داشتن مدرک از دانشکده نفت قبل از انقلاب ( بالاترین دانشکده نفت در کل خاورمیانه) و ۳۷ سال تجربه مستقیم در بخش عظیمی از موارد فوق و سرپرستی و مدیریت چندین حوزه نفتی و با دارا بودن کادری از بهترین مهندسین داخلی چنین ادعای بی منطقی نمیکنم. در حال حاضر صرف نظر ار برخی کاستی های داخلی در وضعیت علمی برخی مراکز آموزشی هنوز بسیاری مهندس لایق بیش از نیاز در این مملکت موجود است که براحتی چرخ صنعت نفت وگاز را در تمامی زمینه ها بچرخاند ونیاز به مشابه خارجی کم است.این را خوشبختانه بوضوح در بخش خصوصی که پس از بازنشستگی فعالیت داشته ام بوضوح دیده ام و از این بابت به جوانان ومتخصصین عزیز داخلی افتخار میکنم. (3713205) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۲۰:۲۱:۲۰
حقوق‌های دهها میلیون تومانی یا پاداش‌های میلیاردی مدیران در این دولت کمتر از ....از بیت‌المال نیست که دائم آن را به دولت گذشته نسبت می‌دهند.

با دستمال کثیف نمی‌شود شیشه را پاک کرد. (3701674) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۲۰:۵۸:۳۳
تغییر اساسی هیچوقت اتفاق نمیفته. اینهمه توی خاورمیانه انقلاب شد تغییر اساسی اوضاع کدوم کشور بهتر شده؟ اتفاقا باید ذره ذره کارها درست بشه اونهم اول خود مردم شروع کنن از فرهنگ. همین فرهنگ که مردم میخوان مدیرها حقوشون کم باشه و تظاهر به ساده زیستی کنن ولی متوجه نیستن اینجوری کلی فساد زیاد میشه خودش یک عامل مهم در فساده. یا اینکه خود مردم هم دروغ میگن و رشوه میدن و رشوه میگیرن و غیره عامل مهم دیگه فساده. (3701721) (alef-11)
 
سینا
United States
۱۳۹۵-۰۲-۲۴ ۰۱:۱۹:۴۴
دقیقا درست است باید از کارها و ضوابط عامه پسند که ظاهر خوبی دارد ولی باطنش خراب است بشدت پرهیز شود. (3701955) (alef-11)
 
۱۳۹۵-۰۲-۲۴ ۱۰:۴۱:۱۸
چرا درست می شه.مدیران باید به ساده زیستی برگردند تا برای شغل دولتی و مدیریتی رقابت ناسالم ایجاد نشه و انسانهایی که تشنه خدمت هستند مدیر شوند. (3702156) (alef-11)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۲-۲۴ ۱۳:۳۲:۰۸
30 ساله با شعار ساده زیستی دیدم وضع فساد به کجا رسید! درعوض کشورهای پیشرفته بدون ساده زیستی فساد توشون خیلی کمتره! (3702471) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۲۰:۲۸:۱۲
دوست عزیز اگر در کشور نظارت درست و حسابی وجود داشت و کسانی که با فساد و رشوه به ثروت می رسند مجازات می شد شما از این حرفها نمی زدید ولی من حرف شما را قبول دارم چون........ (3701685) (alef-11)
 
United States
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۲۱:۰۷:۱۴
مشکل فساد فقط از مسئولان نیست بلکه ریشه اون از خود مردمه. مردمی که دروغ میگن و رشوه میدن و سرهم کلاه میذارن و غیره نمیتونن انتظار داشته باشن مسئولانشون خیلی سالم باشن. البته راه کاهش فساد علاوه بر اینکه خود مردم باید خودشون رو سالمتر کنن اینه که ساختارها به تدریج درست بشن. یکی از راههای اونهم حقوق مناسب برای مدیرانه نه کم و نه بطور غیرمنطقی زیاد. (3701740) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۲۳:۲۴:۵۷
چرا بقیه دنیا چنین نظری ندارن. چرا در کشورهای پیشرفته حقوق صد برابر نمیدن تا فساد نشه؟ اونجا قانون و قانون مداری مانع فساده نه حقوق زیاد. تازه مگه طمع ادمیزاد تمومی داره که با درامد زیاد بخوای جلوی فساد رو بگیری! (3701870) (alef-11)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۲-۲۴ ۱۳:۲۵:۴۷
اتفاقا دقیقا برعکس گفتین! توی کشورهای پیشرفته حقوقها خیلی بالاست! مخصوصا مدیران شرکتهای بزرگ خصوصی! البته توی ایران چون اقتصاد دولتیه خیلی از شرکتهای بزرگی که باید خصوصی باشن دولتی هستن! (3702454) (alef-11)
 
۱۳۹۵-۰۲-۲۶ ۱۴:۵۴:۴۱
دوست من خودتان گفتی در شرکتهای غیردولتی. (3706274) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۲-۲۴ ۱۰:۴۱:۰۷
چی داری میگی؟
ریخته دیگه هر وزیر 10 میلیارد بگیره! مگه آپولو هوا میکنن؟!
همین که وظیفه شونو درست انجام بدن کافیه، نیاز نیست بیشتر تلاش کنن.
تازه اگه برا کسی حلال حروم تعریف شده باشه هیچ وقت سمت رشوه و دست درازی به بیت المال نمیره. (3702155) (alef-11)
 
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۴ ۱۱:۴۵:۰۳
این حرف منطقی نیست زیرا پول یک مقدار مشخصی ندارد که بگوییم اگر این مبلغ بگیرد دیگر دزدی نمی کند، به هر نسبت که بیش از نیاز واقعی فرد داده شود به همون نسبت حریص تر می گردد. (3702234) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۱۹:۰۸:۱۰
چه حرفای خوبی؟؟ (3701530) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۱۹:۰۸:۱۶
تا اونجا كه ما ميدونيم حقوق كارگر و كارمند و معلم طبق قانون و شايد كمتر از اون پرداخت ميشه براي مديران داستان يه جور ديگست 7 برابر كجا بود در واقع بستگي به روابطي كه مدير داره و پشتش به كي گرم باشه حقوقش تعيين ميشه و سقف خاصي هم نداره به خصوص تو شركت ها كه يه عده از اين مديران انقدر ميبرن تا كلا شركت زيان ده ميشه درشو ميبندن ميره پي كاره (3701533) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۱۹:۱۴:۳۴
کی داده,کی گرفته?
شنونده باید عاقل باشه (3701554) (alef-11)
 
حمید
United Kingdom
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۱۹:۳۵:۵۳
من هم سقف حقوق رو رعایت می کنم همیشه تو زندگیم به قانون احترام گذاشتم. (3701588) (alef-11)
 
احمدعلی
United States
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۲۰:۰۰:۱۸
من ارگانی رو میشناسم که حقوق کارمنداش 1 میلیونه ولی اینقدر اضافه کار و رفاهی و کارانه و اضافه تطبیق و بدی آب و هوا و ... در کنار این 1 تومن میگیرن که درآمدشون از ماهی 10 تومن بالاتر میزنه. (3701622) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۲۰:۱۰:۱۳
دولت تازه متوجه شده است که, مدیرانش انقدر می ارزند (3701649) (alef-11)
 
یک اقازاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۲۰:۱۸:۵۱
بشنوید, اما باور نکنید! (3701665) (alef-11)
 
شاهد
United States
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۲۳:۱۶:۰۵
من باور نمیکنم چون ده سال پیش جایی کار میکردم که مدیران و مدیر عامل انجا حقوقشان ماهیانه بالای هشت ملیون بود این تازه غیر از اضافه کاری و بهره وری!!!وحق مدیریت و غیره بود!!!!!!!!!! (3701859) (alef-11)
 
کانادا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۲۰:۲۱:۱۳
هر جا سخن از اعتماد است, نام مدیر ایرانی میدرخشد!!!!!! (3701672) (alef-11)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۲-۲۴ ۱۳:۳۵:۳۹
رطب خورده منع رطب کند!اول خود حضرات فیش های چند گانه خودشان را منتشر کنند بعد دم از مبارزه بزنند (3702486) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۱:۱۹:۴۵
حقوق ممكن است همين باشد . مزايا چي . بايد سقف دريافتي تعيين شود كلمه حقوق تفسير به راي دارد و جاي سوء استفاده. (3704175) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۸ ۱۵:۴۸:۲۷
خير حقوق قضات جزو قانون خاص مي باشد. و چند برابر كاركنان است. (3728903) (alef-11)
 
املی
Romania
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۱۶:۲۱:۲۹
متاسفانه حداقل حقوق مدیران ومدیران عامل 100برابرحدقل حقوق میباشد واین نشان دارد که کشورومسئولان ما دراین امر ضابطه مند نبوده وحتی اختیاررا پیش مدیران عامل گذاشتند که هرچقدردوست دارد برای خودش حقوق درنظر بگیرد پس نتیجه میگیریم بیت المال کشور دست نامحرمان ... افتاده است همچون ارث پدرب... مثلا بانکها هرچه مجلس تصویب کند ویابانک مرکزی مصوبه اعلام کند انها ساز خودشان را میزنند ویا شرکتهای خودروساز انها هم نه توجه به وکلای مجلس دارند نه دولت سازساز خودشان هست والان کشورما مثل این میماند که فرمانده دستوربدهد نیروهای تحت امر با دستورخودشان وبا فکر خودشان حرکت کنند (3701340) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۱۷:۴۶:۰۸
حقوق میران سقف ندارد یعنی بی سقف هست و حساب و کتاب ندارد بیچاره کارگران و بازنشسته ها (3701430) (alef-11)
 
ناصر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۱۸:۳۷:۲۵
خوب اینکه فرقی نکرد طبق همین حقوق پاداش و کارانه و یکسری مزایای خاص دریافتیشون میشه نود میلیون تومان خدا بده برکت (3701485) (alef-11)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۱۹:۱۴:۱۲
حقوق مدیر کم باشه میره سمت رشوه
میگی نه نیگاه کن (3701552) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۱۹:۵۸:۴۰
حقوقشون زیاد هم باشه اینا میرن سمت رشوه و زیر میزی .
میگی نه ؛ نگاه کن (3701619) (alef-11)
 
Norway
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۲۱:۱۸:۰۹
طبیعیه یک عده با حقوق بالا هم ممکنه فاسد باشن ولی وقتی حقوقها پایین باشه فساد خیلی بیشتر میشه. البته حقوق خیلی بالا و غیرمنطقی هم اشتباهه و میتونه زمینه ساز فساد باشه. (3701745) (alef-11)
 
ناصر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۲۰:۰۶:۲۲
وقتی نظارت قانونمند نباشه حقوق هر چقدر هم باشه فساد و رشوه حرف اول میزنه (3701638) (alef-11)
 
Norway
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۲۱:۱۹:۰۲
نظارت؟؟؟ کی نظارت کنه؟؟؟ خیلی از ناظران هم ممکنه رشوه بگیرن!!! (3701747) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۴ ۰۹:۲۵:۵۲
نظارت باید همگانی باشد . اگر خبرنگاران به لیست حقوقی تمام مقامات دسترسی داشته باشند و به توانند سرک به هر جا بکشند و آنرا منعکس کنند هیچ مقامی جرات فاسد شدن را نخواهد داشت . (3702106) (alef-11)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۲-۲۴ ۱۳:۲۸:۳۵
مگه اختلاس سه هزار میلیاردی توی فیش حقوقی بود؟ (3702459) (alef-11)
 
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۲۰:۲۱:۰۷
واگر زیاد باشه میره سمت اختلاس!! (3701671) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۴ ۰۹:۴۳:۲۹
بابا این پایه حقوق میشه!با اضافه کاری و حق هزار چیز دیگه همون 10 میلیون میشه.سر ملت رو ... (3702114) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۴:۱۷:۳۵
سازو كار انتخاب مدير درست و براساس شايسته سالاري باشه همچين اتفاقي نمي افته (3704540) (alef-3)
 
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۱۸:۴۱:۳۱
این باعث افزایش فساد و ناکارآمدی میشه چون:
1- مدیری که تصمیماتش میتونه میلیاردها تومن برای یک عده نفع داشته باشه وقتی حقوقش کم باشه خیلی بیشتر برای فساد وسوسه میشه.
2- مدیرانی که کارایی بالایی دارند جذب نمیشن و این کلی به کشور ضرر میزنه.
3- افراد فاسد بیشتر جذب مدیریت میشن چون میتونن با دریافت رشوه و کارهای غیرقانونی کلی درآمد کسب کنند و تازه تظاهر هم میکنن حقوقشون کمه.

کلا ما باید جایی که حقوق مدیران کمه بیشتر نگران باشیم تا جایی که زیاده! (3701491) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۱۹:۰۴:۴۱
شما نگران افزایش فساد و ناکارامدی نباشید, چون زمان حقوق180 میلیونی هم این موارد موجود بود, حداقل حقوق پایین باشد که دو سر. سوخت نشود (3701525) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۱۹:۲۶:۵۶
موافقم (3701577) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۲۰:۵۹:۵۰
نخیر! اتفاقا زمان آقای احمدی نژاد که تظاهر به ساده زیستی وجود داشت فساد خیلی بیشتر بود! من البته از حقوق 180 میلیونی که شما میگین خبر ندارم و اون جریان بیمه هم ظاهر حقوق یک ماه نبوده و با معوقات بوده! (3701726) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۲۰:۰۸:۰۱
درستی و کارایی افراد هیچ ربطی به حقوق. و دریافتی ندارد, و یک مدیر اگر معتقد باشد با هزار تومان حقوق درست کار می کند, اما اگر یک مدیر ذاتا درست نباشد کل پول نفت را هم بدهید باز دست به فساد و اختلاس می زند
برای نمونه خاوری مگر کم دریافتی داشت, یا رحیمی (3701642) (alef-11)
 
United States
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۲۱:۱۰:۵۹
اتفاقا از این مدیرانی که میگفتن معتقد هستن ما زیاد دیدیم که بیشترین فساد در بین اونها بود که تظاهر به اعتقاد و ساده زیستی داشتن.
کارایی یک مدیر خیلی ربطی به حقوقش نداره ولی حقوق کم باعث میشه خیلی مدیران کارآمد نیان سراغ مدیریت! چون میبینن با کلی دردسر هنوز مشکلات مالی هم دارن!!! یعنی فقط افراد فاسد جذب میشن چون میتونن با رشوه درآمد کلان کسب کنن. (3701741) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۱۴:۱۹:۰۵
حالا اون مديران كارآمدي كه با حقوق بالا اومدند سراغ مديريت چه گلي به سر مملكت زدند (3704542) (alef-3)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۱۸:۵۰:۱۰
با این کارهای افراد فاسد و ناکارآمد میان سرکار فیش حقوقشون کمه ولی صدها برابر رشوه و فساد و ناکارآمدی دارن! نمونه اش رو هم توی دولت قبل دیدیم! (3701506) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۱۸:۵۶:۲۰
تو گفتی ؛ ما هم باور کردیم !!!! (3701512) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۱۹:۱۴:۲۲
با 400 میلیون وام ؟! (3701553) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۱۹:۱۸:۱۸
خدا وکیلی خودش 5 و 200 میگیره ؟ (3701558) (alef-11)
 
مرزنگوش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۱۹:۲۱:۲۲
400 میلیون هم وام میگیره میذاره بانک سودشو میگیره . (3701563) (alef-11)
 
نام محفوظ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۱۹:۵۳:۲۸
حقوق فروردین اینجانب 6 میلیون و 180 هزار تومن بود .
راســـتــــــــگــــــو باشیم . (3701612) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۱۸:۵۸:۰۵
شوخی نفرماید, (3701517) (alef-11)
 
زبل خان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۱۸:۵۸:۳۲
لطفا" فیش حقوقی فروردین ماه خودِ معاون سابق دیوان محاسبات ! (3701518) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۱۹:۱۱:۱۰
قابل توجه کاربران تلگرام . (3701544) (alef-11)
 
شهاب 2 + 1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۱۹:۱۳:۳۳
اگه سقف ، 5 تومن بود که ایران گلستان بود و فقیری نداشتیم و احتیاج نبود یارانه بد بخت ها رو قطع کنن . (3701550) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۲۱:۰۱:۰۰
سقف 5 تومن ایران گلستان میشد؟ یعنی اختلاسهای 3 هزار میلیاردتومنی به سقف توجه داشتن؟ اتفاقا مشکل ما اینه که بجای اینکه نگران فسادهای پنهان باشیم نگران فیش حقوقی هستیم! (3701727) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۱۹:۲۴:۱۶
اگه بخواد فیش رو نشون بده احتیاج به یک قلم لاک گیر سالم و دست نخورده لازم است . (3701572) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۲۰:۰۰:۳۲
لاک حقیقت گیر (3701624) (alef-11)
 
محمد رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۱۹:۵۵:۴۲
ای بابا !
حالا بنده خدا یه چیز گفت .
حالا تا استعفاش ندید ، ول کنش نیستید ؟! (3701615) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۱۹:۰۴:۳۲
مزایا چی ؟ راههای در رو و عناوین مختلف دیگه چی . خانه از پای بست....... (3701524) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۱۹:۲۰:۲۹
نه دیگه !
فقط حقوق رو گفته .
با مزایا همون 85 میلیون میشه . (3701562) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۱۹:۱۱:۱۳
این پایه حقوق ناقابله با ده تا مزایا و ماموریت و رتبه ووووو میشه ماهی 15 میلیون (3701545) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۱۹:۱۸:۱۵
چه خبر 5 میلیون ؟ بعد کارگر بیچاره 850 تومن ؟؟؟ (3701557) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۲۱:۰۱:۳۵
میخواین مدیرها ماهی یک میلیون بگیرن ولی عوضش یک میلیارد اختلاس کنن؟ (3701728) (alef-11)
 
محبوب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۱۹:۲۲:۴۷
اول باید مشخص کنید که منظور از مدیر چیست .مدیر دارای شرایط و توانایی و تخصص لازم را داشته باشد و بر زیر دستانش تسلط کامل داشته باشد که چکار می کنند ایا از عهده وظایفی که برایشان محول شده بطور احسن انجام می دهند .ولی اکثر مدیران ما توانایی لازم را ندارند چون بر اساس شایسته سالاری انتخاب نمی شوند اکثر مدیران از طریق رانت مدیر می شوند بنده در یک شرکت بزرگ دولتی مشغول کار بودم که بعضی از مدیران انها از طریق روابط مدیر شده بودند اگر مدیران رده بالای کشور بر اساس دانش و تخصص لازم مدیر شده بودند اوضاع کشور درست می شد نه اینکه اوضاع هر روز بدتر می شد الان در کشور مدیرانی هستند که از اول انقلاب سر کار هستند و و در تمام وزارتخانه ها گشت زنی کرده اند یک روز وزیر هستند روز دیگر استاندار و معاون وزیر و شهردار و الی ماشالله .............. (3701565) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۱۹:۲۳:۱۳
همش در حد حرف و حدیث است (3701567) (alef-11)
 
ذیحساب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۱۹:۲۷:۱۷
آقای معاون سابق !
15 تا دستگاه نظارتی دارید که یارو حقوق 85 میلیونی برداشت میکرده ؟!!!
لابد اگه 1 دستگاه نظارتی داشتی ، آقای مدیر ، حقوق 850 میلیونی بر میداشت . (3701578) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۱۹:۳۳:۳۹
بهله. (3701586) (alef-11)
 
ترازو زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۱۹:۴۲:۲۸
15 تا دستگاه نظارتی شما یه طرف ؛ کامنت های مردم در تــــــلـــــــــگـــــــــرام هم یه طرف . (3701592) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۱۹:۴۲:۵۷
رییس یک اداره را می شناسم که ۳۵تومان ناقابل حقوق می گیره تازه تو سییستم خودش رده ششم هم محسوب نمی شه (3701593) (alef-11)
 
فرزند یک مدیر دولتی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۱۹:۴۵:۰۹
پس بابای من که پری روز 10 میلیون تومن گرفت باید استعفاء بده ؟
باید بقیه شو بده به صاحابش ؟! (3701598) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۱۹:۴۸:۰۹
در اداره ای که یک مرکز تحقیقاتی دولتی میباشد , هر مدیر که اکثر جزو هیئت علمی هم هستند, نزدیک به 7 میلیون تومان حقوق میگیرند
اما
نکته اینجاست که این فقط بخش کوچکی از دریافتی اینهاست و بخش اصلی پولی که دریافت میکنند تحت عنوان پروژه تحقیقاتی میباشد که شاید در طول سال به ماهی به ده میلیون تومان هم برسد که در مجموع میشود 17 میلیون تومان, اونوقت با این پولی که از پروژه به صورت ناعادلانه در جیب این مدیران میرود چگونه میخواهند برخورد کنند که هیچ ردی هم از آن به جای نمیماند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (3701602) (alef-11)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۲۳:۳۵:۴۳
آقا جان این میزان حداکثر ۷ برابر حداقل حقوق مربوط به قانون مدیریت خدمتت کشوری است که در زمان تصویب آن برخی سازمان ها از جمله هیات علمی دانشگاه ها، قضات، صدا وسیما وخیلی ها را مستثنی کردند. (3701885) (alef-11)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۲۰:۰۷:۵۵
لطفا حقوق دریافتی مدیران شرکت مناطق نفتخیز جنوب را هم بررسی نمایید. (3701640) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۴ ۰۹:۴۶:۵۴
گل گفتی.این شرکت نفتی ها فیش حقوق بزارن البته به اضافه مزایایی که توی فیش نمیاد! (3702118) (alef-11)
 
محمذ محمدی
Romania
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۲۰:۰۹:۰۹
اقا قصه از این چیزها گذشته
بنده کارمند اداره ای هستم که مدیرش بالای پنچاه میلیون دریافتی داره اما حکم حقوقی ایشون چهار میلیون هست
متلا اضافه کار . بهره وری . کارانه تحت سه عنوان کارنه تلاش . کارانه درامد . کارانه بیمه . اضافه کار عادی به مدت 175 ساعت . اضافه کار بیلان . اضافه کار بیلان . اضافه کار بودجه . اضافه کار پرسنلی . مزایای انگیزشی

اگه میخواهند چلوی ریخت و پاشها گرفته بشه باید بخشنامه بشه دریافتی مدیران رو سقف بذارند نه حقوق رو (3701645) (alef-11)
 
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۲۰:۴۰:۱۶
با سلام
برادرمن چرا قانونی میگذارید که قدرت اجرا ندارید و مثل کبک سرتان رو زیر برف کرده اید اخه کدوم کارمند زیر این مبلغ میگیرد که مدیرش بگیرد ؟؟؟ (3701698) (alef-11)
 
سردار بی ادعا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۴ ۰۵:۳۹:۲۴
من معلم با فوق لیسانس برق وسرکله زدن با بچه های کار ودانشی یک ملیون جهارصد حکمم است ودریافتیم یک ملیون وسیصد هزار تومان می شود گفته های وزیرمان را باور نکنید (3702009) (alef-11)
 
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۲۱:۵۳:۰۷
متاسفاته این روزها مد شده است . که به هر مسئولی گفته میشود چرا حقوق آنچناتی دریافت میکنید . این فساد است . نابرابری است .
میگوید من اگر بیرون کار کنم بیشتر از اینها در میآورم .

متاسفانه همین افراد زمانی که تریبون دستشان میافتد و ایجاب میکند .

همه اش از ایثار و از خود گذشتگی رزمندگان میگویند . و تشویق به رویکرد به این صفات.

ولی خود در حق خود اینگونه توجیه میکند .

اگر رزمندگان دفاع مقدس چنین مطالباتی را مطالبه میکردند .

حالا و بعضا برای گذران زندگی مسافر کشی نمیکردند .

مدیری که اینگونه تصور میکند چگونه مینواند مدیران ایثار گر تربیت کند . (3701782) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۲۲:۰۸:۴۹
حتما رعایت میشه.
باشه
خیلی ممنون (3701798) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۲۲:۵۳:۲۹
فساد نهادینه شده از بین رفتنی نیست (3701835) (alef-11)
 
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۲۳:۰۲:۱۵
مقايسه حقوقها با ديگر کشورها نشان می دهد اين مديران هنوز به حق واقعی شان نرسيده اند.
نتيجه اين کار رشوه و فساد خواهد شد.خواهيد ديد.

دوستان
چرا وقتی همه تو يک 4 ديواری گير افتاديم، به جای اين که قلاب بگيريم و يکی يکی از اين جا خارج بشويم، اونهايي هم که خارج شدند دستمون را بگيرند و ما را هم بکشند بالا، داريم پاچه ادمهايي که سعی می کنند بروند بالا را هم می گيريم که مبادا کسی از اينجا بيرون برود؟
اخه تنگ نظری تا چه حد؟
با اين کار ما سقف حقوقی برای خودمان تعيين کرديم.
انها بيشتر می گيرند، بگيرند، ما هم بايد بيشتر از اينها بگيريم. حقمونه. به خدا حقمونه.
ولی خدا به خاطر اين تنگ نظریها از ما دريغ می کند. (3701847) (alef-11)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۲۳:۲۳:۱۲
لطفا برای حقوق وپاداش تعاونیهای مسکن هم سقف تعیین کنید دریکی ازتعاونیهای
مسکن اعضا هیات مدیره به دومیلیارد تومان پاداش راضی نیستن ومیگن کم است
این پروژه با اسم ا... ودرشهر ... است ومربوط به کارکنان بیمارستان حضرت ... است وبعدازگذشتن 10 سال هنوز کارساخت ان تمام نشده واعضای هیات مدیره با ریخت وپاش ودزدی وسندسازی تمام اعضا رابیچاره کردن وقیمت تمام شده را بسیاربالاحساب کردن وهیچ کسی نیست به داد مردم برسه توی مملکتی که ازبقال سرکوچه به خاطر 10تومان گران فروشی میشه به 100 جا شکایت کرد چرا هیچ نظارتی برتعاونیهای مسکن نیست وهرجورکه بخواهند ازمردم پول می گیرن وهررقم که بخواهند برای واحد مسکونی قیمت می گذارن ودرواقع اسمش تعاونیه ودراصل واحدها رابه اعضا می فروشند شما رابه خدا مردم راازدست این تعاونیهای مسکن متخلف نجات بدهید هرچی دارایی داشتیم حراج کردیم اما هنوز واحد راتحویل نگرفتیم باتشکر (3701868) (alef-11)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۲۳:۳۰:۰۰
یک مهندس قابل با ۸ تا ۱۰ سال تجربه کاری در بخش خصوصی کم وبیش حدود ۵ تا ۷ میلیون حقوق میگیرد، یک مدیر دولتی به شرط لایق بودن و تجربه کافی چقدر باید حقوق دریافت کند؟ (3701877) (alef-11)
 
قلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۳ ۲۳:۳۹:۲۲
ماهی 5 میلیون حقوق کمی نیست و میشه باهاش هرکاری کرد و زندگی خوبی ردیف کرد ...

برای افراد عادی هم ماهی 2 میلیون خوبه. این میشه عدالت ...

ولی اینکه یکی 1 میلیون بگیره یکی 90 میلیون واقعا خدا نفرین میکنه اون کشورو ... مطمئن باشید همچین کشوری هیچ وقت نمیتونه به جایی برسه. (3701890) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۴ ۱۲:۵۲:۴۶
حداقل حقوق باید بیشتر بشه تا مملکت از این وضعیت بی عدالتی خارج بشه (3702391) (alef-11)
 
عمار
Romania
۱۳۹۵-۰۲-۲۴ ۰۱:۵۰:۳۷
دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کل کشور و سایر نهادهای نظارتی باید حقوقها و پاداشهای مدیران بانکها و شرکتهای خودرو سازی و .....را که طی چند سال اخیر به ناحق و غیر قانونی از بیت المال دریافت کرده اند را محاسبه و باز پس بگیرند (3701971) (alef-11)
 
پزشک از زنجان
Germany
۱۳۹۵-۰۲-۲۴ ۰۵:۳۲:۳۵
روسای دانشگاههای علوم پزشکی هم معادل دریافتی کارانه یک متخصص را که بالغ بر صد تا دویست میلیون تومان هستش را. میگیرد!!!!به نظر من حالا که دچار کسری بودجه (کاهش فروش نفت)هستیم باید دریافتی مدیران باید اصلاح شده و عدالت در پرداخت حقوقها رعایت شود (3702007) (alef-11)
 
مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۴ ۰۷:۵۱:۵۵
کارمندای ساده شرکتهای نفتی بالای 8 میلیون میگیرن
مدیراشون هم بالای 15 تا
پس لطفا دیوان محاسبات وارد شرکتها نفتی از شرکت نفت و گاز و پتروشیمی و پالابش و پخش و .... بشه (3702039) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۴ ۰۹:۴۶:۴۱
راه حل غلطیه چون تا حالا چند بار امتحان شده اونی که دنباله خلافه راهش رو پیدا میکنه مشکل نظارته و دستگاههای مربوط هستند که خودشون خراب شدند (3702117) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۴ ۱۰:۲۱:۰۴
بیمه یکی از بدترین مراکز خدماتی کشور است . بطوری که ملت نه از بیمه ها درمانی راضی هستند ونه از بیمه های خودرو و عمر و باربری وکشاورزی و0000 . دزدی های زیادی هم در این ارگان شده نمونه اش هم ر... حال با کدام رو و استدلال به مدیران حقوق های چند ده میلیونی داده می شود ؟ ا... و این مدیران نالایق ... در این مدیریت ها گمارده می شوند . این مسئله امنیت ملی است نه یک حقوق ساده (3702142) (alef-11)
 
۱۳۹۵-۰۲-۲۴ ۱۰:۳۴:۱۶
من کارمند رسمی شرکت گاز هستم. تو فیش حقوقم اینقدر اصطلاحات خاص هست که واقعا دستمزدم را نمی دانم چقدر می باشد.مثل پایه، حق جذب، فوقالعاده ، فوق العاده ویژه، حق کارگاهی ، ...بعد برای گواهی حقوق خیلیهاش حذف می شه(البته بعد از آن اعتراضی که معلمها در زمان احمدی نژاد کردند)به نظرم اگر همه اینها یک کاسه بشه راه فرار و اضافه پرداختی ها بسته می شه. شنیده ام که مدیران سازمان ما حق جلسه هم می گیرند. (3702152) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۴ ۱۰:۴۷:۲۴
کاملا دروغه هرگز باور نکنید
فکر میکنین سیستمی که تعبیه شده و مثلن اون مدیر بیمه مرکزی 40-50 میلیون بگیره، ظرف یک شبانه روز مدل دریافتی حقوقیش عوض میشه و م 5 میلیون میگیره؟
باور میکنین؟ (3702162) (alef-11)
 
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۴ ۱۱:۳۶:۵۱
متاسفانه این مسئول نمی داند که خیلی از مشاغل از این قانون طبق قانون بودجه مستثنی هستند همانند اعضاء هیات علمی - قضات و خیلی دیگراز از ما بهتران که می نشینند و خودشان برای خودشان و اطرافیانشان قانون تصویب می کنند .
برای مردم عادی فقر و برای خودشان زمین و ثروت (3702222) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۲-۲۴ ۱۱:۵۴:۲۶
لطفا یک سری هم به حقوق های مدیران دانشگاه ازاد بزنید توی شیراز فقط بعد عید بررسی کنید حقوق روسای واحدها همه بالاست (3702243) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۴ ۲۰:۴۷:۱۳
آقا دانشگاه آزاد که دولتی نیست، اگه اینطوره که تو شرکت ما (خصوصی) هستند افرادی که سالی بالای 700 میلیون بابت حقوق و پاداش میگیرند. خود من سالی حدود 100 تا 120 میگیرم. و البته کسانی هستند با مدرک فوق لیسانس که ماهیانه 1.5 هم دستشون رو نمیگیره. این ربطی به عموم نداره و چیزی هست بین کارگر و کارفرما (3703242) (alef-11)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۲-۲۴ ۲۱:۳۶:۳۷
5 میلیون حقوق 500 میلیون
پاداش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

باید کل پرداختها محدود بشه (3703318) (alef-11)
 
علیرضا
United States
۱۳۹۵-۰۲-۲۷ ۱۵:۳۱:۳۶
عزیزان هموطن ما برای چنین مشکلی دو راه بیشتر نداریم :
1- خود نیز وارد این رقابت هرکی زرنگ تر باشه بیشتر می خوره
برویم و یا
2- به مبارزه با این فساد بپردازیم که شجاعت آن را هرکسی ندارد .

تمام (3708399) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۸ ۱۳:۳۴:۵۹
/ فساد نهدینه شده ..برای کنترل فساد مالی و اختلاس فقط و فقط اعدامه اقاجون (3710467) (alef-11)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.